Game PC < €800,-

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 424 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ExPlanE schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:06:
Ojee... naja. Er zit niets anders op. Dan nog maar even doorsparen/werken. :P Misschien dat ik ga kijken voor een andere case+voeding, maar dat zie ik tegen de tijd wel als ik echt mijn systeem ga aanschaffen.
Ik denk dat ik zowieso eventjes maart afwacht, en dan de Direct X 10 kaarten van ATI bekijk. Aan de andere kant kan ik ook zeggen ik koop gewoon nu mn systeem. En als direct X 10 dan op dreef is, en vista er eenmaal is dan koop ik wel een upgrade...
Dan kun je dit topic nu beter laten rusten. Maart duurt nog meer dan een maand, dus dan zal er het nodige veranderd zijn qua prijzen en hardware.
Btw... is het verstandig er een 64 Bits besturingssysteem op te zetten? :P (Ik kom nog uit het 128MB RAM tijdperk geloof ik...)
Je wilt gamen. Veel games hebben nog geen 64bit ondersteuning, dus nee.

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Topicstarter
Ok, naja... zoals je al zegt RoD zal ik het topic nu laten rusten. Ik heb er vrede mee :P.

Allemaal erg bedankt voor de support! (3e keer onderhand geloof ik)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-01 12:53
ik zou toch echt de kast veranderen. een arctic silentium pro met 500 watt trekt die systeemm makkeljk. de kasten zijn mooi en hebben een goede airflow.
ik denk dat je niet meer moet gaan bezuinigen op interne hardware. bedoel je wilt een comp waar je mee kan gamen en een tijdje vooruit kan. ja dan kan je toch beter de zekeheid inbouwen dat je straks gewoon kan overklokke als dat nodig is..

edit oops te laat: we laten de topic met rust

[ Voor 6% gewijzigd door dangerpaki op 25-01-2007 18:08 ]

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Topicstarter
Hehe.. de zoveelste die me aan het twijfelen maakt :P

Ik zal erover denken... Ik snap inderdaad wat je bedoelt, en enerzinds heb je natuurlijk volkomen gelijk. Het is wel de manier waarop ik geld kan besparen...

Het scheelt al snel €50,-

Misschien dat ik inderdaad eerst voor een wat simpeldere kast ga, en dat ik hem later alsnog kan overzetten in die Recom Backdraft kast als ik zou willen...

[ Voor 45% gewijzigd door ExPlanE op 25-01-2007 19:49 ]

Verwijderd

ik heb met volle intresse het forum gelezen
en ik ben ook op zoek naar een soortgelijk systeem
maar ik heb echt de balle verstand van computers in elkaar zetten
dus vroeg ik me af er er mischien iemand in de buurt van Veghel of Uden, of iig Noord-brabant
mij kan helpen om aan zo'n systeem te komen.
in afwachting van reacties, kun je mij mailen op beegees@home.nl
BVD

Martin

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Topicstarter
offtopic:
@Bassgenarator: Volgens mij is het niet de bedoeling andersmans topic te gaan spammen dat je ook hulp nodig hebt. Kijk op de "Complete Systemen & Laptop's'-pagina hoe je een topic kunt aanmaken waar ze jou ook kunnen helpen...

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 20:49

sanook

_/-\o_

ExPlanE schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:43:
Hehe.. de zoveelste die me aan het twijfelen maakt :P

Ik zal erover denken... Ik snap inderdaad wat je bedoelt, en enerzinds heb je natuurlijk volkomen gelijk. Het is wel de manier waarop ik geld kan besparen...

Het scheelt al snel €50,-

Misschien dat ik inderdaad eerst voor een wat simpeldere kast ga, en dat ik hem later alsnog kan overzetten in die Recom Backdraft kast als ik zou willen...
Volg dit topic ook met interesse, maar had je met je budget van € 800,- ook rekening gehouden met je besturingssoftware ?

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-01 10:55
Op het systeem dat in het begintopic staat heb ik niks aan te merken. Het is zo PERFECT verander niks elk product dat je hebt gekozen heeft de juiste prijs/prestatie verhouding.

Specs

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Topicstarter
@hvangent: Besturingssoftware zit niet inbegrepen bij die €800,- maar dat hoeft ook niet.
Solid_Aapie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:54:
Op het systeem dat in het begintopic staat heb ik niks aan te merken. Het is zo PERFECT verander niks elk product dat je hebt gekozen heeft de juiste prijs/prestatie verhouding.
Dankje :). Het systeem is samengesteld door alle mensen die mij mee hebben geholpen. Ik heb het elke keer aangepast wanneer er wijzigingen kwamen...
Pagina: 1 2 Laatste