[LCD TV] Het grote LG LCD TV topic

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:
  • 314.355 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:27
Ik heb sinds een tijdje de 32LG5700 TV.
Werkt prima en bevalt goed.
Nu heb ik een LG DVD recorder gekocht de RH387H en de tv springt constant op de verkeerde HDMI poort.
Na een tijdje was ik erachter dat het aan Simplink ligt.
Als ik deze aanzet pakt de TV de verkeerde HDMI poort.
Als ik de HDMI kabel dan in de HDMI 2 poort stop gaat hij weer op HDMI 1.
Hebben meerderen hier last van?.
Simplink heb ik nu maar uitgeschakelt omdat ik anders de dvd recorder met geen mogelijkheid kan gebruiken.
Maar wel gek omdat beide apparaten van LG zijn en beiden Simplink zouden moeten ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-08 12:55
Ben van plan een 37LG7000 aan te schaffen, heeft iemand hier ervaring mee? Opmerkingen zijn altijd handig om te weten alvorens ik overga tot een aankoop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
gxpower schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:12:
Ben van plan een 37LG7000 aan te schaffen, heeft iemand hier ervaring mee? Opmerkingen zijn altijd handig om te weten alvorens ik overga tot een aankoop ;-)
Waarvoor wil je hem gebruiken?

Ben namelijk zelf ook geïnteresseerd in een LG7000 vanwege de scherpe prijs, 100 hz, en lage response tijd.
Heb er positieve reviews van gelezen, alleen over de zwartwaarden waren ze nooit echt tevreden, en af en toe was er eens eentje met aardig wat backlight bleed.
Ik ga hem voornamelijk gebruiken om de 360 op aan te sluiten, in de toekomst een Popcornhour of HDX-1000.

Vraagje alleen, standaard zit er bij LG 2 jaar garantie op, is deze uit te breiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 02:31
Wat houdt de moving led in bij LG? Ik was geinteresseerd in de 32lg3000. Stelt het iets voor of is het een marketing geblaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
karakedi schreef op zondag 25 januari 2009 @ 06:16:
Wat houdt de moving led in bij LG? Ik was geinteresseerd in de 32lg3000. Stelt het iets voor of is het een marketing geblaat?
Volgens LG: "The Moving LED power status indicator is the aesthetically pleasant replacement for the simple red-light standby indicator. The indicator color glows red whilst in standby, then gently pulses during the power up sequence, before changing to a soft blue light whilst running."

Niet iets functioneels dus.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:04
hallo allemaal,

Zo vandaag bij bcc de 32lg5020 gekocht bij bcc.
Erg te vreden mee en erg mooi apparaat.

maar ik heb een vraagje er over, want het is eigenlijk een HD-ready tv.
Maar mijn PS3 die stelt automatisch 1080P is.

nu ben ik eigenlijk benieuwd of andere mensen dit ook hebben gehad en of deze instelling niet schadelijk kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
smok84 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:11:
hallo allemaal,

Zo vandaag bij bcc de 32lg5020 gekocht bij bcc.
Erg te vreden mee en erg mooi apparaat.

maar ik heb een vraagje er over, want het is eigenlijk een HD-ready tv.
Maar mijn PS3 die stelt automatisch 1080P is.

nu ben ik eigenlijk benieuwd of andere mensen dit ook hebben gehad en of deze instelling niet schadelijk kan zijn.
Bedoel je hiermee dat de PS3 hem automatisch op 1080P zet?

Zou normaal niet kunnen met die TV aangezien het een HD-Ready is (720p of 1080i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Laatst online: 13-09 23:04
exoOw schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:44:
[...]

Bedoel je hiermee dat de PS3 hem automatisch op 1080P zet?

Zou normaal niet kunnen met die TV aangezien het een HD-Ready is (720p of 1080i)
Ja als ik naar settings ga dan heeft hij een output setting van 1080P geeft het scherm aan.
bij alle vier de opties staan ook vinkjes, dus bij:
576p
720p
1080i
1080p

en dan draait automatisch op het hoogste.

ik zet het maar uit omdat ik bang ben dat het schadelijk voor tv is.
daarom dacht ik, ik vraag even rond misschien dat iemand anders hier ook ervaring mee heeft.

ik vind ook nog wel lastig om de kleuren af te stellen, maar ik zie ook in dit topic dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb laats een 32lg3000 lcd bij de mediamarkt gekocht voor 340 euro. Voor dit geld kan ik ook niet veel verwachten, maar toch heb ik wel heel erg veel last van motion-blur, low-motion of hoe je het wilt noemen. Zodra er geen of weinig beweging in het beeld is is het beeld strak, zodra de camera horizontaal of verticaal(panning) beweegt stottert het beeld lichtelijk en wordt het wazig. Ook bij horizontale bewegende objecten smelten de details samen tot een waas. Dit gebeurt bij zowel analoge tv, hd films als bij games.

Bij analoge tv zijn bijvoorbeeld horizontale schuivende letters, zoals de aftiteling van vele programma's ook niet te lezen. Bij games, zoals gears of war 2, zie je eigenlijk geen enkele detail in de omgeving, omdat het draaien van de camera voor een uitgesmeerd beeld zorgt.

Is dit normaal voor goedkope lcd's en moet ik er een in een duurder segment zoeken, of is dit een garantiegeval? Alvast bedankt voor de antwoorden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:10
hola, ik zit ook sterk te denken om de 32LG3000 aan te schaffen. Heb niks anders dan lovende reviews gelezen maar dit is toch wel slecht nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Krantje van MediaMarkt valt net op de mat ... 32LG5700 voor 466 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:44:
Hallo, ik heb laats een 32lg3000 lcd bij de mediamarkt gekocht voor 340 euro. Voor dit geld kan ik ook niet veel verwachten, maar toch heb ik wel heel erg veel last van motion-blur, low-motion of hoe je het wilt noemen. Zodra er geen of weinig beweging in het beeld is is het beeld strak, zodra de camera horizontaal of verticaal(panning) beweegt stottert het beeld lichtelijk en wordt het wazig. Ook bij horizontale bewegende objecten smelten de details samen tot een waas. Dit gebeurt bij zowel analoge tv, hd films als bij games.

Bij analoge tv zijn bijvoorbeeld horizontale schuivende letters, zoals de aftiteling van vele programma's ook niet te lezen. Bij games, zoals gears of war 2, zie je eigenlijk geen enkele detail in de omgeving, omdat het draaien van de camera voor een uitgesmeerd beeld zorgt.

Is dit normaal voor goedkope lcd's en moet ik er een in een duurder segment zoeken, of is dit een garantiegeval? Alvast bedankt voor de antwoorden.
Hmm.. ik heb dit probleem niet met hetzelfde apparaat. Ik zou zowieso eens kijken wat LG zegt. Je kunt LG zelf bellen met je klacht. Ze hebben een eigen technische dienst die het probleem evt. komt herstellen en indien niet herstelbaar nemen zij ook contact op met de verkoper. Die kan dan een tv omruilen onder garantie.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. ik heb dit probleem niet met hetzelfde apparaat.

Vandaag weer even een potje fifa gespeeld. Zodra het beeld stil staat prima beeld en geen ghosting. Wordt er gepaast en de camera dus verschoven wordt heel het scherm even wazig totdat de bal is aangekomen bij een medespeler en de camera weer stil staat. Dus ook bij de xbox krijg ik dit effect. Dit heb jij helemaal niet? Dan gaak morgen idd even conctact opnemen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:10

Het is normaal dat de aftiteling niet vloeiend verloopt. Dat is bij alle 50hz LCD's zo. Bij duurdere 100hz lcd's gaan die volledig vloeiend. Ik keek gisteravond naar een match, en het feit dat het beeld groter is tov mijn oude tv, merk je die camerabewegingen ook veel meer. Daardoor lijkt het dat het schokt, maar dat is gewoon even wennen. Bij snelle beelden van pakweg films heb ik er geen last van. Dat heb ik al uitgeprobeerd. Misschien ook omdat ik via een HDMI kabel werk? Het analoge tv signaal gaf mij op het eerste zicht geen problemen met motion blur bij snelle beelden. Tenzij mijn beelden niet snel genoeg waren natuurlijk.

Ik heb het toestel gisteren gekocht (32LG3000) en hieronder mijn review die ik ook op kieskeurig heb geplaaatst:
Winkels gooien bijna letterlijk tv's naar ons hoofd en wil al heel lang een lcd tv. Maar ik wilde altijd wachten tot promoties en lage prijzen. Onlangs zag ik dze tv staan voor 450 euro en met een mogelijke prijsstijging in het achterhoofd begon ik met mijn zoektocht.

Ik zit op 1,70 meter van mijn tv, dus twijfelde ik tussen een 26" en een 32". Uiteindelijk ben ik voor een 32" gegaan omdat de componenten meestal van betere kwaliteit zijn.

Daarna begon de zoektocht naar de verschillende modellen. De prijs mocht maar max rond 500 euro liggen.

Ik was wel al zeker dat het een HD Ready TV zou worden. Ik heb namelijk nog analoge kabel en ben niet van plan om over te schakelen naar digitaal. Daarnaas heb ik een mediaplayer Popcorn Hour om series af te spelen. Die zijn echt 'slechts' 350MB groot, de HD720p-versies zijn er altijd +-750MB. Daardoor zal de lcd het beeld upscalen naar de HD Ready-resolutie.

Met andere woorden: ik zocht een tv met een goede upscaler. De verleiding was énorm groot om voor 50 of 100 euro naar een beter model te gaan. In de showrooms zeiden alle verkopers mij dat de LG een matige kwaliteit had en refereerden vooral naar de prijs. Daarop hebben ze voor mij de toestellen aangesloten aan een analoge kabel en ze moesten allemaal toegeven verrast te zijn van de goede kwaliteit. Ik zag het ook op een JVC en een Philips. 1 vd verkopers zei mij wel dat de philips voor analoge kabel zwakker was dan de LG. Ik had voordien een LG Coca Cola TV die nog in perfecte staat is. Dat toestel is zeker meer dan 10 jaar oud en kostte ons amper geld. Ik had dus wel wat vertrouwen in LG.

Heb natuurlijk ook op verscheidene sites besprekingen gelezen en de consumentenbond gaf hem uitstekende punten en werd in een review tot beste keuze uitgeroepen. Daarop heb ik niet meer getwijfeld en ben dan toch voor dit toestel gegaan. In de winkel was het wel zéér verleidelijk om voor de Philips 5000 serie te gaan of dePhilips PFL3403. Maar dacht dan gewoon: de LG is de goedkoopste en mijn 1e keuze en als ik niet tevreden ben met de LG, doe ik hem gewoon terug en koop ik de iets duurdere Philips.

Installatie van het toestel was zeer eenvoudig, spijtig genoeg heb ik wel geen DVB-T ontvangst, ondanks ik in een dakappartement woon.

Over de kwaliteit van het analoge signaal ben ik zéér tevreden, heb nooit verwacht dat het zo goed zou zijn. De kwaliteit van mijn series via mijn mediaplayer zijn ook verrassend te noemen. Ik heb de mediaplayer wel met een HDMI-kabel aangesloten. Dat zal ook wel geholpen hebben. De bioscoop stand is best wel aardig.

Het geluid is ok, Niks op aan te merken.

Ik ben dus zéér te spreken over dit toestel. Vooral als je de prijs bekijkt, is deze tv zeker een topper! Ik heb inmiddels ook gelezen dat de Philips vrij irritante kwaaltjes heeft zoals de tussentijd tijdens het zappen, mindere kwaliteit voor analoog signaal... Gelukig dus dat ik voor deze LG ben gegaan en uiteindelijk is het duidelijk dat de prijs niet de kwaliteit verraadt van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
pina schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:18:
[...]

Het is normaal dat de aftiteling niet vloeiend verloopt. Dat is bij alle 50hz LCD's zo. Bij duurdere 100hz lcd's gaan die volledig vloeiend. Ik keek gisteravond naar een match, en het feit dat het beeld groter is tov mijn oude tv, merk je die camerabewegingen ook veel meer. Daardoor lijkt het dat het schokt, maar dat is gewoon even wennen. Bij snelle beelden van pakweg films heb ik er geen last van. Dat heb ik al uitgeprobeerd. Misschien ook omdat ik via een HDMI kabel werk? Het analoge tv signaal gaf mij op het eerste zicht geen problemen met motion blur bij snelle beelden. Tenzij mijn beelden niet snel genoeg waren natuurlijk.

Ik heb het toestel gisteren gekocht (32LG3000) en hieronder mijn review die ik ook op kieskeurig heb geplaaatst:

[...]
Wil je deze review evt. ook hier in de productreviews plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daardoor lijkt het dat het schokt, maar dat is gewoon even wennen. Bij snelle beelden van pakweg films heb ik er geen last van. Dat heb ik al uitgeprobeerd. Misschien ook omdat ik via een HDMI kabel werk? Het analoge tv signaal gaf mij op het eerste zicht geen problemen met motion blur bij snelle beelden. Tenzij mijn beelden niet snel genoeg waren natuurlijk.

Snelle beelden zijn bij mij niet echt het probleem, want gosting treed niet op. Het is vooral bij langzame panbwegeingen van de camera, dus horizontale verschuivingen. Als de camera verschuift bij analoge tv ,games, of hd films zie je niet dat het wazig wordt? Bij games op de xbox is duidelijk te zien dat het beeld wazig wordt als je met een fps shooter of bijvoorbeeld een platformer met de camera ronddraait. Het is in iedergeval hoofdpijnverwekkend en onrustig. Maar dit zal wel aan mijn toestel liggen, aangezien ik er niemand anders over hoor praten. Als de monteur langs is geweest zalk et weer melden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Bij games, zoals gears of war 2, zie je eigenlijk geen enkele detail in de omgeving, omdat het draaien van de camera voor een uitgesmeerd beeld zorgt.
Ik heb sinds kort ook een 32LG3000 en ook GoW2. Ik kan je vertellen dat het blurren van de omgeving bij het draaien van de camera heel normaal is. Dit is een gewone motion blur, om het idee van realisme te verhogen.

Verder ben ik zelf heel erg tevreden over de tv. Zowel games op de 360 als digitale tv zien er ontzettend scherp uit. Ik loop nog wel wat te stunten met de instellingen van de brightness, heb ik nog niet helemaal naar mijn wens. Kleuren en dergelijke zien er erg mooi uit, vooral het gras is mooi egaal groen :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43
@pina: ik zit te denken aan die 32lg3000 en de sony 32v4000, die beduidend duurder is en wel beter zal zijn met HD materiaal, naar wat ik lees. Maar ik kijk vooral gewoon journaal enzo van de analoge kabel, en daar zijn Sony's ronduit zwak in las ik dan weer. Jij zegt dat de 3000 ronduit meevalt op analoog gebied, heb jij er een
Sony naast gezien, of kan iemand anders hier iets zinnigs over zeggen?

• BillMcNeal
  • Laatst online: 16-08 11:10
Zucht help me aub.. kom er niet meer uit..

Ik zoek me rot naar reviews etc. maar het wil niet echt lukken, vind al di specificaties vergelijken maar een lastige zaak. Ik heb eigenlijk een korte vraag: stel dat beiden tv's even duur zijn: voor welke kan ik dan beter gaan, de LG 32"3000 of de LG 32"5000??

Ik las dat de 5000 soms last had van een brom geluid maar hij is wel technisch, contr. ratio etc. beter (toch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal lcd tv's van ces 2009 vergeleken. Samsung Luxia, LG LH90 en de philips 42pfl9803 van afgelopen jaar. Op papier heeft de nieuwe lg de beste specs op papier. Local dimming backlight en dus geen goedkopere edge backlighting zoals in de luxia of ccfl in de 7000 van philips. Hij heeft 240 zones tov de 128 die in de philips(9803) zitten en hij is dunner. Ook de lg zegt een dynamisch contrast te halen van 2.000.000:1 alleen heeft deze set 240hz ondersteuning. Ook heeft ie ingebouwde draadloze hdmi en van die widget dingen. De lh90 van LG is echt interessant op papier! Nog even afwachten of het ook betaalbaar is en of deze tv in de reviews goed uit de bus komt...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een LG 32lg5700 aangeschaft :)
Perfect beeld en geluid!

Echter... als ik aan het gamen ben op mijn PS3 (via HDMI) en mijn koptelefoon op heb; dan klinkt het geluid door mijn (Senheiser) koptelefoon echt zwaar beroerd.....
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kon géén optie vinden om de geluids output op headset te zetten of zoiets dergelijks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al iets gelezen over de lg 32pg6000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Mensen, ik ben van plan een nieuwe TV te kopen.. maar ik kom er niet uit! :/
Ik twijfel tussen de volgende twee toestellen:
- Samsung LE37A656
- LG 37LG7000
Beide heb ik irl bekeken en geen van beide heeft voorkeur op uiterlijk...

Iemand die mij over een streep kan trekken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Hai mensen

ik heb sinds een paar weken de 32LG3000.. Dat ding is gewoon prima voor een 14 jarige op een kamertje van 12m2. Xbox had ik eerst met de simpele scart aangesloten en beeld zag er best lelijk uit. Volgende dag naar Dixons, HDMI kabeltje van 20 euro gekocht. Deze kwaliteit is gewoon om op te vreten zeg, ziet er ZO mooi uit op Gears of War 2. Tot op elke detail prachtig.

Ik heb verder geen digitenne op mijn kamer maar gewoon Analoog, en ik moet zeggen.. Ziet er ook prima uit , maar natuurlijk minder als de HDMI van de Xbox , beide prima beeld en ik geniet er met volle vreugden van. Geen ghosting of wat dan ook voor problemen op de TV!

Een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:35
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:45:
iemand al iets gelezen over de lg 32pg6000?
Ja, ik. Zo'n beetje het gehele internet. Ik ben ongeveer twee maanden bezig geweest om de juiste 32" tv te kopen. En ik ben uitgekomen bij de 32PG6000. Na veel weg-streep-werk moest ik kiezen tussen twee toestellen, namelijk de Samsung 32a656 en de LG 32PG6000. Samsung had al een kleine achterstand door het judderprobleem bij de 5 series en dat was puur uit principe, want ik vind het schandalig dat Samsung hier niets mee doet. Dozenschuivers zijn het! En ze waren nog wel zo goed op weg. Na het hele internet te hebben opgeslokt, ben ik gaan kijken in de winkel en kwam ik tot de conclusie dat ik voor de plasma moest gaan. Ik ben nu ook volledig plasma fan en lcd heeft voor mij volledig afgedaan! Er zullen best wel goede lcd's zijn, maar plasma heeft gewoon mijn voorkeur. Vergelijk het maar met PC/MAC en BMW/MB.

Zeg maar wat je wilt weten, ik kan je alles vertellen. Tenzij het boven mijn kennis gaat uiteraard. ;)

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Syn3rgi schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:28:
Volgende dag naar Dixons, HDMI kabeltje van 20 euro gekocht. Deze kwaliteit is gewoon om op te vreten zeg,
Goeie kabel is heel belangrijk ... had eerst de Wii met Composiet (RGB) aangesloten op 32LG5700, later toch maar (30euro) een Component kabel gekocht ; nou is de Wii geen grafisch wonder, maar het ziet er echt stukken beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Dat zegt meer over het verschil tussen composiet en component.. ik heb een $5 component kabel van dealextreme gekocht, en heb waarschijnlijk precies dezelfde beeldkwaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Uiteraard is er een wereld van verschil tussen composiet en component. Maar de kwaliteit van de kabels verschilt ook nogal ; discussie is al een paar keer langsgekomen in het Wii topic en er waren toch wat mindere ervaringen met goedkopere (component) kabels ...

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 02-03-2009 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ik hoorde dat de 26LH2000 de 26LG3050 gaat opvolgen.
De 26LG3050 gaat dus ook niet meer verkocht worden en in april komt de nieuwe dus.

Iemand een bevestiging kunnen vinden?

Ik alleen deze link online: http://www.lcd-compare.co...G26LH2000-LG-26LH2000.htm

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een 32lg3000.. Beeld is geweldig, geluid heb ik via de versterker. Wel een beetje jammer dat er geen audio uit op zit.. Ik begrijp dat het wel kan via de 3.5 jack aansluiten maar volgens mij heb je dan geen geluid meer op de tv zelf en dat is niet de bedoeling. Heb er nu mijn laptop (hdmi -hdmi) en mijn ps3 op aangesloten en bij beiden fenomenaal beeld! Ook het beeld via ziggo is prima, vandaag een voetbalwedstrijd met plezier op gekeken. Nu nog even een hd decoder aanschaffen en ik ben helemaal klaar voor 2009 :) De tv staat op mijn slaapkamer, 2 meter afstand ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik wil de 32lg3000 bestellen, echter scheelt de 32lg5000 zowat niets in prijs, en is qua voorraad veel beter beschikbaar. En beter?

Alleen staat er bij de specificaties op de site van LG dat de 32LG5000 _geen_ IC slot heeft. Klopt dit? Anders wordt het de 3000, want we hebben digitenne, dus dan is het wel zo handig om gewoon met 1 AB + de CAM module de tv te kunnen bedienen.
Ik vermoed dat het er wel op zit (bij een review stond het wel bij de lijst van aansluitingen), maar op een vermoeden ga ik niet zomaar bestellen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door _ferry_ op 09-03-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
_ferry_ schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:42:
Ik wil de 32lg3000 bestellen, echter scheelt de 32lg5000 zowat niets in prijs, en is qua voorraad veel beter beschikbaar. En beter?

Alleen staat er bij de specificaties op de site van LG dat de 32LG5000 _geen_ IC slot heeft. Klopt dit? Anders wordt het de 3000, want we hebben digitenne, dus dan is het wel zo handig om gewoon met 1 AB + de CAM module de tv te kunnen bedienen.
Ik vermoed dat het er wel op zit (bij een review stond het wel bij de lijst van aansluitingen), maar op een vermoeden ga ik niet zomaar bestellen ;)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben ook al een tijdje aan het neuzen naar een 3000. Er gaan nogal wat geruchten rond, dat de 5000 qua hardwareonderdelen van betere kwaliteit zou zijn dan zijn broertje. Puur op de specificaties af is de 5000 dus alleen 'beter' qua contrastverhouding?

Ik ben nogal huiverig voor specificaties van LCD tv's, voornamelijk als het om het contrast gaat. Er wordt al snel met gigantisch hoge getallen gesmeten om de consument maar te verleiden, terwijl ik het idee heb dat de 15k van de 3000 al absurd hoog is, laat staan de 50k van de 5000.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
Heeft iemand de laatste (zeer goede) specs gezien van de LG LH-series LCD tv's? Zit er namelijk over na te denken om de 42LH5000 aan te schaffen...alleen is er nog relatief weinig te vinden over deze serie en al helemaal niet op GoT, of wel?

De serie staat op de internationale website van LG als LH50 en LH55 aangeduid. Respectievelijk met 200hrtz en 100, en met en zonder ethernet verbinding. Gaat mij namelijk om de 200hrtz spec. Maar de LH5000 die ik te koop zag staan op internet (bobshop en misco) is niet duidelijk of het nou de LH50 of de 55 serie betreft.

Iemand al iets kunnen vinden over de release? (april?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02 21:50
Ik zit met hetzelfde probleem. De specs van de LH50 serie zien er erg goed uit. Ik ben al in verschijnende winkels wezen vragen of ze hem hadden zodat ik hem kon zien. Maar helaas.
De release datum is als ik me niet vergis 13 maart geweest.
*edit* Ik zie trouwens nu dat ze hier.. http://www.keren.nl/products.asp?pg=7230&pb=7230
pas vanaf week 20 beschikbaar zijn. Begin mei is dat dus.

Ik vind het een lastige keuze, want samsung komt nu ook snel met hun nieuwe schermen die er volgens http://www.hdtvnieuws.nl ook erg goed uitzien. Ik denk dat het even afwachten word totdat alles wat beter te beoordelen is. Ik heb ook nog geen reviews kunnen vinden van de LG XXLH50 series :'( .

[ Voor 12% gewijzigd door maxsurf op 20-03-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-09 22:12
Ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een 37LG5000. Ik heb hem meteen aan mijn HTPC aangesloten, maar zowel onder Ubuntu als onder Vista komt de 1980x1080 niet full screen in beeld; er zit een zwarte band van ongeveer 2com omheen. Wat doe ik fout? Het beeld is nu niet scherp :(
Heeft iemand anders het zelfde probleem gehad?
Edit: Oplossing:
Als je kiest voor "scannen" in het menu krijg je inderdaad 1:1 pixelmapping op deze LG. Je ziet het verschil direct als je Windows bureaublad of internet explorer op je scherm toont, uiteraard mits je pc op 19208x1080 staat.

[ Voor 31% gewijzigd door quazar op 21-03-2009 18:03 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
quazar schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:19:
Ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een 37LG5000. Ik heb hem meteen aan mijn HTPC aangesloten, maar zowel onder Ubuntu als onder Vista komt de 1980x1080 niet full screen in beeld; er zit een zwarte band van ongeveer 2com omheen. Wat doe ik fout? Het beeld is nu niet scherp :(
Heeft iemand anders het zelfde probleem gehad?
Edit: Oplossing:
Als je kiest voor "scannen" in het menu krijg je inderdaad 1:1 pixelmapping op deze LG. Je ziet het verschil direct als je Windows bureaublad of internet explorer op je scherm toont, uiteraard mits je pc op 19208x1080 staat.
Even een paar vraagjes, omdat ik hem misschien ook ga halen: hoe bevalt die tv? Geen last van het feit dat het 50hz is? Waar heb je hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-09 22:12
Ik heb de tv bij DigitalStreet opgehaald. Ik heb hem alleen nog maar als monitor gebruikt, en dat bevalt tot nu toe prima. Onder Ubuntu heb ik nogsteeds een underscan maar Vista ziet er prima uit.
De TV bromt zoals anderen al hebben aangegeven wel bij een helderheid van rond de 80%. Persoonlijk vind ik dat niet zo storend.
Ik heb geen probleem met 60Hz. Maar ik heb me nog niet zo op de actiefilms gestort.
Voor 500 euro is dit een prima tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
quazar schreef op zondag 22 maart 2009 @ 14:35:
Ik heb de tv bij DigitalStreet opgehaald. Ik heb hem alleen nog maar als monitor gebruikt, en dat bevalt tot nu toe prima. Onder Ubuntu heb ik nogsteeds een underscan maar Vista ziet er prima uit.
De TV bromt zoals anderen al hebben aangegeven wel bij een helderheid van rond de 80%. Persoonlijk vind ik dat niet zo storend.
Ik heb geen probleem met 60Hz. Maar ik heb me nog niet zo op de actiefilms gestort.
Voor 500 euro is dit een prima tv!
Dat klinkt goed. Ik heb hem bij de makro gezien en ik vond dat hij goed aan de duurdere tv's tipte. Als ik een lcd tv neem, dan neem ik denk ik deze.

Ik zat ook te denken aan een plasma. Maar die resoluties van hdready zijn zo raar, 1024x768 volgens mij. Ik weet niet of de mindere hoeveelheid pixels storend is. De verhouding lijkt me in ieder geval wel storend. Daarnaast zijn ze vaak 42inch en dat is te groot voor de kijkafstand die ik kan realiseren.

Heeft iemand misschien een idee wat de nieuwe lg's met 100hz techniek gaan kosten, waarover hier al eerder werd gepraat?

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 22-03-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
Ik heb alleen tot nu toe de 37LH4000 gezien in de pricewatch daar staan ze voor rond de 700 euro te koop.
pricewatch: LG 37LH4000
De LH5000 serie nog niets van gezien. Ik ben wel erg benieuwd want ik wil toch wel binnen een maand een LCD aan schaffen en het liefste een nieuwe serie zoals deze :9~ .

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 09-04-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de prijzen kan je het beste even kijken op:
www.scheerenfoppen.nl kijken daar staan ze al op met prijzen.
Op kieskeurig kan je ookal een beetje de richtprijzen bekijken.
Op andere elektronica winkelsites heb ik ze nog niet zien staan.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillMcNeal schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:40:
Zucht help me aub.. kom er niet meer uit..

Ik zoek me rot naar reviews etc. maar het wil niet echt lukken, vind al di specificaties vergelijken maar een lastige zaak. Ik heb eigenlijk een korte vraag: stel dat beiden tv's even duur zijn: voor welke kan ik dan beter gaan, de LG 32"3000 of de LG 32"5000??

Ik las dat de 5000 soms last had van een brom geluid maar hij is wel technisch, contr. ratio etc. beter (toch)?
Heb sinds van de week ook een 32LG5000 ... met brom. De brom is alleen hoorbaar wanneer de backlight op minder dan 100% staat. Dit is mijn tweede LCD (voor in de slaapkamer). De eerste was ook een LG met brom, een monteur is langs geweest en heeft het verholpen. Vandaag ga ik een afspraak maken voor mijn 2e LCD ... De service van LG is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Nou, ik heb de LG 42LH5000 zojuist besteld bij Internetshop.nl en als het allemaal gaat zoals zij beweren zal ik mijn lcd volgende week in ontvangst mogen nemen...

Ik heb wel erg veel vertrouwen in LG aangezien ik de tv nooit werkend heb gezien en er ook nog geen review te vinden valt. Volgens de specs is het de 200hertz en 2ms versie dus eigenlijk de LH55. Als het niet de tv is die ik denk dat het is stuur ik hem meteen weer mee terug met de beste man van TNT. Heb dan ook onder rembours besteld.

Ben benieuwd! Zal er een review van geven als ik ermee heb kunnen spelen!

To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llubse
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-01-2022
De nieuwe LH serie staat nog niet op de Nederlandse site maar wel op de UK site.
De 42LH5000 staat hier: http://uk.lge.com/products/model/detail/lcdtv_42lh5000.jhtml

Op de Roemeense site site staat een flashanimatie:
http://ro.lge.com/prodmod...modelCodeDisplay=42LH5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
llubse schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 09:37:
De nieuwe LH serie staat nog niet op de Nederlandse site maar wel op de UK site.
De 42LH5000 staat hier: http://uk.lge.com/products/model/detail/lcdtv_42lh5000.jhtml

Op de Roemeense site site staat een flashanimatie:
http://ro.lge.com/prodmod...modelCodeDisplay=42LH5000
Hey wauw! Speelt ook Dvix HD af en zo te zien ook de goede codecs en containers zoals .MKV h264...
Ben benieuwd hoe dat werkt, heb net mijn Mvix 780HD een maandje geleden gekocht en valt me toch tegen wat deze afspeelt. Als de tv dat wel kan helemaal fantastisch! :*)

Bedankt voor de links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:21:
Ik heb sinds een tijdje een 32LB75 en dat bevalt op zich prima. Belangrijkste punt waar ik me aan erger is dat de TV wat hyperactief is en een enorme hekel aan slapen lijkt te hebben :/

Zodra je ook maar iets met infra rood doet gaat de TV aan, maakt niet uit wat voor een IR afstandbediening je gebruikt. In mijn geval gaat het meestal mis als ik iets met mijn Pinnacle Soundbridge doe maar ook met b.v. de afstandbediening van m'n Apple TV gaat het mis.

Iemand enig idee hoe ik de TV wij kan maken dat hij alleen aan mag gaan als hij dat specifieke commando ontvangt via IR of als ik op z'n aan/uit knop duw? Heb nu een boek voor de IR receiver staan maar dat is een verre van charmante oplossing :/
Ik heb Lg gebeld en het probleem

Mijn 32lb75 had het zelfde probleem met de AB van mijn Yamaha receiver en mijn humax Ir fox .

ze hebben andere software in mijn tv ge flasht en toen was het probleem over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:33:
ze hebben andere software in mijn tv ge flasht
Hoe gaat dat ??

"Software Update means software can be downloaded through the digital terrestrial broadcasting system."

"Occasionally, a transmission of
updated digital software information
will result in the following
menu on the TV screen."

stralen ze je TV echt in van afstand ?? :+ of komen ze gewoon langs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, zie net dat er wordt gereageerd op een post uit mei 2008. Lijkt me niet meer relevant dan...anyways, dit had ik geschreven:

Ik heb dat probleem met de hyperactieve infrarood van de 32LB75 ook gehad in februari 2008. Toen was het probleem nog niet bekend en heeft het me heel wat moeite gekost om iemand aan de lijn te krijgen die het probleem begreep. Uiteindelijk toch de juiste persoon aan de lijn gekregen en hij heeft er (na contact met de fabriek in Korea) voor gezorgd dat er nieuwe software kwam.
Daar moest wel een monteur voor langskomen, maar het probleem is nu wel verholpen. Bij mij reageerde hij ook bijna overal op (Yamaha receiver, Samsung kabelbox, Toshiba dvd speler etc.).
Dus gewoon even bellen met LG en de software laten updaten, is gewoon een fabricagefout (waar ze dus al ruim een jaar vanaf weten).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 15:04 . Reden: Reactie op reactie op oude post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een 32" TV voor max. 500 euro. Ik had het nooit zo op plasma vanwege het hogere energieverbruik en lagere resolutie, maar ik lees over de 32pg6000 veel goede ervaringen. Vooral icm. analoge kabel. Ding bekeken bij Mediamarkt en vind het beeld ook erg mooi (alleen wit is wat grauwig). Maar zijn er verder nog nadelen aan deze tv? Bijv. zapsnelheid of andere dingen die niet in reviews worden genoemd? Meer mensen ervaring met deze tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llubse
42LH5000 sinds vandaag ook op de Nederlandse site http://nl.lge.com/products/model/detail/lcdtv_42lh5000.jhtml

En zo te zien in de UK is morgen 8 april de officiële aankondiging
http://www.avforums.com/f...pass-ideal-home-show.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Palomar schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:12:
Ik ben op zoek naar een 32" TV voor max. 500 euro. Ik had het nooit zo op plasma vanwege het hogere energieverbruik en lagere resolutie, maar ik lees over de 32pg6000 veel goede ervaringen. Vooral icm. analoge kabel. Ding bekeken bij Mediamarkt en vind het beeld ook erg mooi (alleen wit is wat grauwig). Maar zijn er verder nog nadelen aan deze tv? Bijv. zapsnelheid of andere dingen die niet in reviews worden genoemd? Meer mensen ervaring met deze tv?
Nee, geen nadelen kunnen opnoemen. Tenminste de image retention is aanwezig, maar gaat na verloop van tenminste 100 uur sneller weg. Ik heb nu nog zelden last van dit probleem. Alleen een logo wil nog weleens blijven staan voor een minuutje bij zwart beeld, maar dat wordt ook steeds beter. Ik heb hem nu ook pas 200-250 uur draaien. Bluray is geweldig op dit apparaat. Ik ben geheel lyrisch over het ding. Je moet hem kopen bij de BCC, daar kost hij standaard 499. Beetje onderhandelen en dan krijg je wel een beetje korting. Als je lid bent van de ANWB, dan krijg je altijd 5% korting bij BCC.

Zeg maar wat je wilt weten, ik sta paraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Redondo1982 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:53:
[...]

Nee, geen nadelen kunnen opnoemen. Tenminste de image retention is aanwezig, maar gaat na verloop van tenminste 100 uur sneller weg. Ik heb nu nog zelden last van dit probleem. Alleen een logo wil nog weleens blijven staan voor een minuutje bij zwart beeld, maar dat wordt ook steeds beter. Ik heb hem nu ook pas 200-250 uur draaien. Bluray is geweldig op dit apparaat. Ik ben geheel lyrisch over het ding. Je moet hem kopen bij de BCC, daar kost hij standaard 499. Beetje onderhandelen en dan krijg je wel een beetje korting. Als je lid bent van de ANWB, dan krijg je altijd 5% korting bij BCC.

Zeg maar wat je wilt weten, ik sta paraat.
thnx

heb je ook een idee hoe het zit met zapsnelheid van analoge tv. Denk dat ik voorlopig nog even bij analoog blijf. Daarom ook plasma, omdat dat beter schijnt te zijn dan lcd bij analoog signaal.

[edit] en ik neem aan dat ik mn laptop er ook zo op kan aansluiten dmv. de vga-ingang om films te kijken?

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 07-04-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Heeft er iemand ervaring met analoge kabel aansluiting voor tv op een LG full hd scherm van 42"? Over 2 dagen wordt mijn tv geleverd, de 42LH5000 en ben erg benieuwd of ik ga schrikken als ik tv wil gaan kijken...

Iemand dan advies of ik digitenne moet gaan nemen of is er een andere oplossing om standaard signaal een boost te geven? (buiten de digitale aanbieders zoals ziggo)

Kan niet wachten om alle specs van de 42LH5000 uit te proberen met mijn Xbox 360 en Mvix mx-780HD-DVI. Ben dan ook benieuwd of je echt wat ziet van die 240 hertz ivm 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llubse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Palomar schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:11:
[...]

thnx

heb je ook een idee hoe het zit met zapsnelheid van analoge tv. Denk dat ik voorlopig nog even bij analoog blijf. Daarom ook plasma, omdat dat beter schijnt te zijn dan lcd bij analoog signaal.

[edit] en ik neem aan dat ik mn laptop er ook zo op kan aansluiten dmv. de vga-ingang om films te kijken?
Hij staat bij mij gekoppeld op Digitenne, dus daar kan ik je niet mee helpen. Alhoewel, als ik weleens doordruk op mijn ab van LG, dan gaat dat wel vlot. Dus dat zal met analoog ook zo zijn, aangezien je alleen de LG ab gebruikt.

Uiteraard kan je je laptopje koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Redondo1982 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:42:
[...]

Hij staat bij mij gekoppeld op Digitenne, dus daar kan ik je niet mee helpen. Alhoewel, als ik weleens doordruk op mijn ab van LG, dan gaat dat wel vlot. Dus dat zal met analoog ook zo zijn, aangezien je alleen de LG ab gebruikt.

Uiteraard kan je je laptopje koppelen.
Heb hem inmiddels al gehaald :*) Ben er zeer tevreden mee. Veel functies en goede beeldkwaliteit. Kwaliteit van analoog signaal viel me heel erg mee. Heb nl. een behoorlijk lange kabel eraan zitten, maar beeld is gewoon goed. Ook even digitenne geprobeerd (ned 1, 2, 3 free to air), maar mn analoge kabel vond ik beter. Digitenne is soms behoorlijk blokkerig.
Zapsnelheid is wat aan de langzame kant (zo'n 2 seconden), maar je kunt gewoon door blijven zappen als het beeld zwart is, dus die snelheid is niet zo'n issue.

Die van mij heeft ws. wel een dode pixel precies in het midden... Volgens mij valt dat onder garantie, maar ga het ding niet weer helemaal terugslepen naar de winkel ;) Ga er maar gewoon niet op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Kijk, een goede review. Ik had de tv graag morgen uit willen proberen....maar helaas krijg ik net een mail dat LG de tv nog niet heeft kunnen leveren :'(

Wordt dus op z'n minst nog een week wachten! Als iemand weet waar hij ondertussen op voorraad is hoor ik het graag, bestel ik em daar wel en haal ik em wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
zijn er mensen die ervaring hebben met de lg 42lh4000.

• Beeldformaat: 42 inch / 106,7 cm
• Full HD LCD
• 100Hz
• TruMotion
• Resolutie: 1920×1080
• Contrastverhouding: 80.000:1
• Helderheid: 500cd/m²
• Reactiesnelheid: 3m/s
• Ultra High Contrast
• Branduren (u) 60.000
• NCG (Normal Color Gamut)
• WGC (Wide Gamut Capability)
• Expert Mode / ISF Ready
• Picture Wizard
• Moving LED

Kenmerken
• Simplink (HDMI CEC)
• Intelligent Sensor
• 24p Real Cinema (24p 5:5 Pull Down)
• Aspect Ratio correctie (8 modes)
• Kleurtemperatuur controle (Cool/Medium/Warm)
• Picture Status Mode (8 modes)
• AV Mode (Cinema/Game/Sport)
• 1080p Source Input
• Teletext: Geheugen (pagina’s) 1000

lijkt mij een gewelidige televisie voor de prijs van 755 euro.
Iemand hier nog iets over te melden negatieve ervaringen of juist positieve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:29
Xecuter NL schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:49:
[...]

Kijk, een goede review. Ik had de tv graag morgen uit willen proberen....maar helaas krijg ik net een mail dat LG de tv nog niet heeft kunnen leveren :'(

Wordt dus op z'n minst nog een week wachten! Als iemand weet waar hij ondertussen op voorraad is hoor ik het graag, bestel ik em daar wel en haal ik em wel op!
Ik kan morgen wel even bellen voor je.

MIjn leverancier heeft hem wel op de website. Ik heb je een prive bericht gestuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door jeroenzelle op 14-04-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
Xecuter NL schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:49:
[...]

Ik hoorde gisteren dat LG een productiefout heeft ontdekt in de nieuwe LH series.

Mijn ouders hebben ongeveer 3 wkn geleden de 37LH4000 besteld en er zou een levertijd op zitten van 2 weken, gisteren ben ik langs de winkel gegaan waar de tv besteld is om even te vragen hoe het nou zit en ik kreeg van de verkoper (filiaalmanager) te horen dat LG de zending terug heeft genomen omdat productiefout in de LH series zit.
De verkoper wist mij niet te vertellen wat de precieze productiefout is omdat hij niet van LG te horen heeft gekregen wat het probleem is.

Dit verklaard dus waarschijnlijk waarom de LH serie nog niet veel te vinden is. Op kieskeurig zijn er zo goed als geen reviews over te vinden terwijl het meestal op kieskeurig toch vrij snel gaat. Tevens geld dit natuurlijk ook voor de overige review sites.

[ Voor 21% gewijzigd door PASware op 16-04-2009 11:46 ]

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
PASware schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:43:
[...]

Ik hoorde gisteren dat LG een productiefout heeft ontdekt in de nieuwe LH series.

Mijn ouders hebben ongeveer 3 wkn geleden de 37LH4000 besteld en er zou een levertijd op zitten van 2 weken, gisteren ben ik langs de winkel gegaan waar de tv besteld is om even te vragen hoe het nou zit en ik kreeg van de verkoper (filiaalmanager) te horen dat LG de zending terug heeft genomen omdat productiefout in de LH series zit.
De verkoper wist mij niet te vertellen wat de precieze productiefout is omdat hij niet van LG te horen heeft gekregen wat het probleem is.

Dit verklaard dus waarschijnlijk waarom de LH serie nog niet veel te vinden is. Op kieskeurig zijn er zo goed als geen reviews over te vinden terwijl het meestal op kieskeurig toch vrij snel gaat. Tevens geld dit natuurlijk ook voor de overige review sites.
Ik heb gister een nieuwe lever datum gekregen; 11 mei. Maak van dat weekje dus maar een maandje...
Ben benieuwd of ik meer kan vinden over die productie fout...Ben benieuwd wanneer jouw ouders de bestelling mogen ontvangen, hoor ik graag van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
|:( Was ik er eindelijk uit dat ik deze wil bestellen, lees ik nu dit. :(
Ik kan er echter op internet niets over vinden. Maar de meeste winkels geven wel aan dat ze hem niet op voorraad hebben. Maar hoe zit het dan met de enkeling die hem thuis heeft waar dus waarschijnlijk een fout inzit :?
Hopelijk zal iedereen die er meer van weer iets posten op dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
maxsurf schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:39:
|:( Was ik er eindelijk uit dat ik deze wil bestellen, lees ik nu dit. :(
Ik kan er echter op internet niets over vinden. Maar de meeste winkels geven wel aan dat ze hem niet op voorraad hebben. Maar hoe zit het dan met de enkeling die hem thuis heeft waar dus waarschijnlijk een fout inzit :?
Hopelijk zal iedereen die er meer van weer iets posten op dit topic
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat niemand de 42lh5000 (of andere in de LH serie) in NL thuis heeft staan. Mij is gemeld dat LG NL de tv nog niet heeft mogen ontvangen vanuit Korea.

Ook een 'gerucht' dat er een productie fout in zou zitten van een winkel verkoper moet je met een hoop zout nemen. Leer mij verkopers kennen... ;) Denk dat LG te snel wilde leveren, in ieder geval voordat Samsung met een concurrerende lijn op de markt zou komen.

Ik wacht maar gewoon geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 42lh4000 nu 1 week in huis mooie lcd met mat scherm dus geen spiegelingen
zeer mooi beeld met humax irhd5000c via hdmi ben nog een beetje aan het spelen om de mooiste instellingen te krijgen iemand mischien suggesties voor instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 42lh4000 dvbc-hd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llubse
Ik heb voor de levering van de 42LH5000 een levertijd gekregen van 8 mei.
Ik werk zelf bij een distributeur die LG levert. Dus de levertijd komt van LG Electronics Benelux zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llubse
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:41:
Weet iemand of de 42lh4000 dvbc-hd heeft
Zo te zien niet. Wel DVB-T maar geen DVB-C.
Zie specificaties op onderstaande links:
http://nl.lge.com/products/model/detail/lcdtv_42lh4000.jhtml
http://uk.lge.com/products/model/detail/lcdtv_42lh4000.jhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 100hz lcd van lg 42lh4000 en heb ook de le37b650 van samsung
Maar ik vind de 100hz niet zo vloeiend van geen van beide waar kan dat aan liggen heb een hdmi kabel van monster en een dikke antennekabel geen splitter en toch nog een waasje over het scherm.
Is dit normaal of ben ik de enigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
Xecuter NL schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:01:
[...]

Ik heb gister een nieuwe lever datum gekregen; 11 mei. Maak van dat weekje dus maar een maandje...
Ben benieuwd of ik meer kan vinden over die productie fout...Ben benieuwd wanneer jouw ouders de bestelling mogen ontvangen, hoor ik graag van je!
11 mei, poeh dat is laat. De verkoper van de winkel waar mijn ouders de tv besteld hebben liet mij een e-mail bericht zien en daarin stond dat in week 17 de tv geleverd wordt, maar ik neem aan dat die dan geleverd wordt bij het hoofdkantoor, oftewel een week later bij mij thuis. Maar dat 11 mei zit mij niet lekker, dat is nog een stuk later.
Xecuter NL schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:25:
[...]

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat niemand de 42lh5000 (of andere in de LH serie) in NL thuis heeft staan. Mij is gemeld dat LG NL de tv nog niet heeft mogen ontvangen vanuit Korea.

Ook een 'gerucht' dat er een productie fout in zou zitten van een winkel verkoper moet je met een hoop zout nemen. Leer mij verkopers kennen... ;) Denk dat LG te snel wilde leveren, in ieder geval voordat Samsung met een concurrerende lijn op de markt zou komen.

Ik wacht maar gewoon geduldig af.
De verkoper liet mij een e-mail bericht lezen en daarin werd vermeld week 17. Tevens is er op kieskeurig één persoon die de 37LH4000 gereviewed heeft: http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/37lh4000/325697/. Oftewel de tv is wel geleverd, alleen volgens mij in een zeer kleine hoeveelheid.

[ Voor 39% gewijzigd door PASware op 18-04-2009 22:59 ]

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-07-2024
Weet iemand of de LH5000 serie die hier gaat uit komen een DVB-C tuner en ethernet aansluiting heeft? Op de UK en de VS LH50 zit dit wel, maar... Op de NL pagina kun je high res foto's downloaden, hierop staat ook een foto van de achterkant op en geen ethernetaansluiting te bekennen.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Delio Nijmeijer schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:52:
Weet iemand of de LH5000 serie die hier gaat uit komen een DVB-C tuner en ethernet aansluiting heeft? Op de UK en de VS LH50 zit dit wel, maar... Op de NL pagina kun je high res foto's downloaden, hierop staat ook een foto van de achterkant op en geen ethernetaansluiting te bekennen.
Zo te zien niet: http://nl.lge.com/product...ail/lcdtv_42lh5000.jhtml#

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Delio Nijmeijer schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:52:
Internationaal is de in NL uit komende LH5000 de LH55. Zie de internationale site van LG. De LH50 is bijvoorbeel ook 'maar' 100 hrtz en eigenlijk voor de US Netflix movie stream. Weet eigenlijk niet of ze zo'n dienst in de UK hebben...Ook heeft de LH50 een respons tijd van 2,3 ms ipv 2,0 ms. Denk dat je dat verschil wel goed merkt overigens ;)

Volgens mij heeft de LH5000 alleen een DVB-T tuner aan boord.

@ PASware: Thanks voor je respons. De LH4000 is dus blijkbaar wel leverbaar, de LH5000 dus gewoon nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Ik heb gisteravond de 42LH5000 besteld bij bobshop voor €846,- (vanmorgen was de prijs ineens €869,- > dus heb mzzl gehad denk ik :D). Gevraagd om een bevestiging van de leverdatum en dat is volgens hen 24 april. Ik zou hem in elk geval zaterdag op kunnen halen kreeg ik te horen..

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
Rob1106,

Laat ff weten als je hem binnen hebt. Ben erg benieuwd, want bij ons zit het in de planning om eind deze maand de 47" versie te bestellen.

Het vreemde is dat op de UK site een vinkje staat bij DVB-C en DVB-T. Op de Nederlandse is niks terug te vinden over een eventuele DVB-C tuner. Zou het erg jammer vinden als er geen DVB-C tuner op zit. De specificaties op UK site geven veel meer aan dan op de NL site, terwijl ze aan de buitenkant precies hetzelfde zijn.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Rob1106 schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:59:
Ik heb gisteravond de 42LH5000 besteld bij bobshop voor €846,- (vanmorgen was de prijs ineens €869,- > dus heb mzzl gehad denk ik :D). Gevraagd om een bevestiging van de leverdatum en dat is volgens hen 24 april. Ik zou hem in elk geval zaterdag op kunnen halen kreeg ik te horen..
Heb ook bij bobshop gevraagd wat de levertijd is: 2-3 weken voor nieuwe bestellingen...

Dus ook mijn huidige bestelling opzeggen en dan nieuwe plaatsen bij bobshop heeft geen zin...waardeloos dit!!! Ik wil gewoon mijn tv!!! @%@*(^@#@#%zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Dubbel mazzel dus, eerst met de prijs en nu met de levertijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb een 32LG5700 en gebruik die naar alle tevredenheid. Ik heb er een STB van Samsung bij voor digitenne. Nu las ik toevallig in de handleiding dat de STB knop te programmeren valt, maar de code uit de handleiding (123) lijkt niet te werken, is het iemand al is gelukt om hier gebruik van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
Xecuter NL schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:45:
@ PASware: Thanks voor je respons. De LH4000 is dus blijkbaar wel leverbaar, de LH5000 dus gewoon nog niet...
Of die LH4000 momenteel ook te leveren is betwijfel ik. Die review op kieskeurig staat er al een "poosje", wie weet is er toentertijd wel een kleine levering geweest van de LH serie en dat bij de volgende levering er een terugroepactie was bij de leverancier.
Het is momenteel week 17, dus dat komt iig overeen met hetgene wat de verkoper mij vertelde.

[ Voor 33% gewijzigd door PASware op 22-04-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
PASware schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:42:
[...]

Of die LH4000 momenteel ook te leveren is betwijfel ik. Die review op kieskeurig staat er al een "poosje", wie weet is er toentertijd wel een kleine levering geweest van de LH serie en dat bij de volgende levering er een terugroepactie was bij de leverancier.

[...]

Het is momenteel week 17, dus dat komt iig overeen met hetgene wat de verkoper mij vertelde.
Heb vanmorgen nog een bevestiging gehad dat de tv vrijdag geleverd word en dat ik hem zaterdag op kan halen >:) . Als hij staat zal ik hier mijn eerste bevindingen plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Rob1106 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:41:
[...]

Heb vanmorgen nog een bevestiging gehad dat de tv vrijdag geleverd word en dat ik hem zaterdag op kan halen >:) . Als hij staat zal ik hier mijn eerste bevindingen plaatsen...
ik ben erg benieuwd.. speel met het id om de 47inch variant te halen.. although de 200hz niet zo goed was als die van de sony.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
mindcre8r schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:49:
[...]

ik ben erg benieuwd.. speel met het id om de 47inch variant te halen.. although de 200hz niet zo goed was als die van de sony.
De Sony is dan ook een euro of 400 duurder (45% bovenop de LG prijs) ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Rob1106 op 23-04-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Rob1106 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:46:
[...]

De Sony is dan ook een euro of 400 duurder (45% bovenop de LG prijs) ;).
dat ben ik me bewust maar in de review zeggen ze dat het het verschil rechtvaardigd.

-edit- ik kan het linkje niet meer vinden van die test.

[ Voor 9% gewijzigd door mindcre8r op 23-04-2009 14:42 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
mindcre8r schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:38:
[...]

dat ben ik me bewust maar in de review zeggen ze dat het het verschil rechtvaardigd.

-edit- ik kan het linkje niet meer vinden van die test.
Ach ja, dat is ook maar relatief. Ik vind 850 of 1250 (of zelfs 1300 geloof ik, weet niet meer precies over welk type ze het hadden (ervan uitgaande dat je trustedreviews bedoeld) een behoorlijk groot verschil. Ik had persoonlijk een budget gesteld op 800-900 euro, dus ik vind het wel prima en voor mij rechtvaardigd dat dus niet het verschil in beeldkwaliteit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Rob1106 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:26:
[...]

Ach ja, dat is ook maar relatief. Ik vind 850 of 1250 (of zelfs 1300 geloof ik, weet niet meer precies over welk type ze het hadden (ervan uitgaande dat je trustedreviews bedoeld) een behoorlijk groot verschil. Ik had persoonlijk een budget gesteld op 800-900 euro, dus ik vind het wel prima en voor mij rechtvaardigd dat dus niet het verschil in beeldkwaliteit....
that's the one idd. ik had een budget van 1000 gesteld. en voor dit bedrag krijg je met 47" toch behoorlijk bang voor buck.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En, heb je hem al binnen? Ben ook van plan om deze TV te nemen, dus jouw eventuele review wacht ik af :).

[ Voor 48% gewijzigd door MegaTronics op 24-04-2009 16:08 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
megatronics schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:07:
[...]

En, heb je hem al binnen? Ben ook van plan om deze TV te nemen, dus jouw eventuele review wacht ik af :).
Ik voelde hem al aankomen natuurlijk. Tot en met gistermiddag werd mij verteld dat hij echt vandaag binnen zou komen. Vanmiddag maar even gemaild aangezien ik nog steeds geen afhaalbericht had ontvangen. Toen werd mij verteld dat de levertijd een week is uitgesteld door LG. Daarna gemaild dat ik het al vermoedde en dat het eigenlijk gaat zoals het altijd gaat met dit soort dingen (ik denk aan de OCZ Vertex die ik begin januari had besteld en die écht, écht de eerste week van februari binnen zou komen 8)7 ) en dat ik benieuwd was naar de echte leverdatum aangezien ik geen zin heb om weer wekenlang aan het lijntje te worden gehouden. Toen werd de leverdatum alweer eind april/ begin mei > dus 1 á 2 weken....

Ik ben wel van plan om de bestelling te laten staan, dus ik zal jullie een beetje op de hoogte proberen te houden ;) ...

Nu maar weer afwachten dus.... Je moet er wat voor over hebben om als eerste het nieuwste te hebben hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Rob1106 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:48:
[...]

Ik voelde hem al aankomen natuurlijk. Tot en met gistermiddag werd mij verteld dat hij echt vandaag binnen zou komen. Vanmiddag maar even gemaild aangezien ik nog steeds geen afhaalbericht had ontvangen. Toen werd mij verteld dat de levertijd een week is uitgesteld door LG. Daarna gemaild dat ik het al vermoedde en dat het eigenlijk gaat zoals het altijd gaat met dit soort dingen (ik denk aan de OCZ Vertex die ik begin januari had besteld en die écht, écht de eerste week van februari binnen zou komen 8)7 ) en dat ik benieuwd was naar de echte leverdatum aangezien ik geen zin heb om weer wekenlang aan het lijntje te worden gehouden. Toen werd de leverdatum alweer eind april/ begin mei > dus 1 á 2 weken....

Ik ben wel van plan om de bestelling te laten staan, dus ik zal jullie een beetje op de hoogte proberen te houden ;) ...

Nu maar weer afwachten dus.... Je moet er wat voor over hebben om als eerste het nieuwste te hebben hè :P
Owowow, we worden allemaal aan het lijntje gehouden...vooralsnog staat bij mij de leverdatum op 11 mei. Heb er een hard hoofd in...Zie ook dat de prijs gedaald is met wel 30 euro bij internetshop.nl dus heb ook meteen even een mail er doorheen geknald dat ik het prijsverschil wil terug zien! Ben benieuwd of het voor jou bij een week blijft en dat je de tv volgende week kan afhalen.

Ik zal na ontvangst ook even mijn ongezouten mening geven over de prestaties van de 42lh5000. Wat sluit jij erop aan? Ik mijn Xbox 360 en mijn Mvix-780HD DVI. Hoe ben je van plan tv kanalen te bekijken? Heb zelf op het moment alleen nog analoog Ziggo via de kabel. Moet nog even uitzoeken hoe het werkt met het digitaal met zo'n samsung kastje en kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Ik kan er ook altijd heel slecht tegen idd. Had ook al het idee dat dit zou gebeuren... Ik ga LG maar eens bellen vandeweek...

Ik ga hem in eerste instantie gebruiken enkel voor tv en films. In de zomer komt er een PS3 op die ik ga gebruiken voor games en als mediacenter. TV kijken doe ik met digitenne en met de ingebouwde dvb-t ontvanger. Ik gebruik niet het kastje aangezien je dan weer slechter beeld krijgt (door die SCART moet het beeld omgezet worden naar een analoog signaal, door het gebruik van de CI-slot/CAm module blijft het signaal digitaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

wel nep van bobshop. er staat op de website (kieskeurig)ook dat hij leverbaar is.

en dat is hij dan niet.. dat is valse voorlichting imho.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
Mensen, ik was van plan om de 47LH5000 te gaan kopen. Toen ik gisteren in de Media Markt Zwolle was hebben mijn vriendin en ik de LH4000 gezien en vonden we eveneens een hele mooie tv.
Vandaag heb ik Koopjeskampioen (ik woon zelf in Hoogeveen) gebeld wanneer de LH5000 leverbaar is en zij komen met de mededeling dat deze pas in week 27 geleverd wordt. Tevens werd mij verteld dat LG telkens alles uitstelt. Daarna heb ik LG zelf gebeld en ook daar wordt gezegd dat de LH5000 pas eind juni geleverd wordt.
Mijn vriendin en ik hebben daarom besloten om de 47LH4000 te bestellen en dit hebben we bij Redcoon gedaan. Volgens Redcoon wordt deze aanstaande dinsdag of woensdag geleverd. :)

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
mindcre8r schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:58:
wel nep van bobshop. er staat op de website (kieskeurig)ook dat hij leverbaar is.

en dat is hij dan niet.. dat is valse voorlichting imho.
Op de website van bobshop zelf staat van niet, dus dat valt wel mee...

Het nieuws dat hij pas eind juni ofzo komt vind ik wat verontrustender... Vandeweek LG zelf maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Zojuist LG gebeld. De mevrouw aan de andere kant van de lijn kon me geen datum geven wanneer de tv beschikbaar zou komen op de markt. Ze vertelde me wel dat aangezien de 42LH5000 wel in haar systeem stond dit niet al te lang meer zou moeten gaan duren. Voor een exacte leverdatum zou ik me moeten wenden aan mijn leverancier. Bobshop vertelde mij vorige week dat de nieuwe leverdatum 1 mei is. Nu maar hopen dat dit klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu een paar maanden de 32LG2000 LCD TV.
Alleen bij sommige donkere scene's, lijkt het alsof de backlight steeds lichter en donkerder gaat (dit gebeurt vrij snel, waardoor een soortvan knipperend-effect ontstaat).

Ik las in de eerste Post van dit topic dat je een firmware update zou moeten kunnen doen. Alleen ik snap totaal niet hoe, aangezien je in dat programma niet mijn model kan selecteren.

Ik hoop dat jullie me meer informatie kunnen geven!

Alvast bedankt!
Jordy Cobelens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Rob1106 schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:12:
Zojuist LG gebeld. De mevrouw aan de andere kant van de lijn kon me geen datum geven wanneer de tv beschikbaar zou komen op de markt. Ze vertelde me wel dat aangezien de 42LH5000 wel in haar systeem stond dit niet al te lang meer zou moeten gaan duren. Voor een exacte leverdatum zou ik me moeten wenden aan mijn leverancier. Bobshop vertelde mij vorige week dat de nieuwe leverdatum 1 mei is. Nu maar hopen dat dit klopt...
Nou Rob, hoop inderdaad dat het klopt, want eind juni duurt te lang! Ben dan zelfs bijna geneigd om voor 150 euro minder de lh4000 te nemen die vrijwel direct geleverd kan worden...bijna dan he ;) Zou de 4000 en de 5000 zo graag eens naast elkaar willen zien en weten of je die 200 hertz goed zou zien in vergelijking met 100.

Ik heb in ieder geval voor elkaar dat er 30 e van de prijs is gehaald, dus nu komen ze de tv voor 893 e thuis afleveren...alleen de hamvraag blijft; wanneer dan!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
Tja, ik kon niet meer wachten, daarom voor de 47LH4000 gegaan. Is verstuurd en verwacht hem dinsdag of woensdag. Ik zal jullie in ieder geval mijn bevindingen laten weten. Op de UK site staat dat er een DVB-C tuner op zit, maar daar kom ik dan snel genoeg achter.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik volg dit topic al een poosje en heb me toch maar ff aangemeld..
ik wil ook de 42lh5000 aanschaffen maar net als de rest heb ik ook veel moeite om de lcd thuis te krijgen.. ik wil vooral de 5000 ipv de 4000 omdat de 5000 4 hdmi aansluitingen heeft en natuurlijk de 200 hz

na veel zoeken ben ik bij budgethouse terecht gekomen ( €864) en vertelden een levertijd te hebben van 2 a 3 dagen voor deze tv. ik kon het haast niet geloven maar vertelden me telefonisch dat het echt zo was volgens het systeem...

dus direct bestel en als alles goed gaat woensdag of maandag binnen(vrijdag geen levering ivm koninginnendag

ik houdt jullie op de hoogte... als iemand hem ergens anders ook kan halen hoor ik het graag want als het hier niet lukt moet ik toch maar weer wat anders proberen

greetzz Raymon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermaus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 22:26
Hi

zojuist een 32LG4000 aangeschaft. Niet voor mezelf, maar voor mijn al oudere moeder, die zo slecht met technologie en afstandbedieningen is dat het ongegeneert cliché is. Vandaar ook de LG4000 met ingebouwde DVD. Dacht dat dat het makkelijker zou maken.

Afijn, de DVD gaat nog, maar ik verbaas me over het feit dat de verhoudingen zoals 16/9 4/3 etc niet makkelijker, of beten nog: automatisch zijn.

Zelf heb ik een oude Philips CRT van een jaar of 10 oud. Ja, zo'n oude met beeldbuis en loodzwaar. En in die oude TV zonder al die krachtige procesoren zat al een auto-formaat herkenning: Een 4/3 uitzending, dan het beeld een beetje oprekken en vervormen. Zwarte balken: Dan naar 16/9 mode. Ondertitels in de zwarte balken, een beetje omhoog schuiven. AUTOMATICH.

Ik dacht dat dat normaal was, maar niet dus. Alhoewel: Het menu van de LG4000 geeft naast de manueel in te stellen standen 16/9, 4/3 etc ook de keuze 'scannen', maar die is 'uitgegrijst' en niet te kiezen.

Weet iemand hoe deze keuze te activeren, of wat het precies inhoud?
Het Service menu (dubbel-menu ingedrukt houden) geeft geen hints)
Of beter nog, weet iemand of er firmware updates zijn?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:49:
hallo,

ik volg dit topic al een poosje en heb me toch maar ff aangemeld..
ik wil ook de 42lh5000 aanschaffen maar net als de rest heb ik ook veel moeite om de lcd thuis te krijgen.. ik wil vooral de 5000 ipv de 4000 omdat de 5000 4 hdmi aansluitingen heeft en natuurlijk de 200 hz

na veel zoeken ben ik bij budgethouse terecht gekomen ( €864) en vertelden een levertijd te hebben van 2 a 3 dagen voor deze tv. ik kon het haast niet geloven maar vertelden me telefonisch dat het echt zo was volgens het systeem...

dus direct bestel en als alles goed gaat woensdag of maandag binnen(vrijdag geen levering ivm koninginnendag

ik houdt jullie op de hoogte... als iemand hem ergens anders ook kan halen hoor ik het graag want als het hier niet lukt moet ik toch maar weer wat anders proberen

greetzz Raymon
Zou heel fijn zijn voor je, maar ik zou er niet teveel op hopen. Laat maar weten hoe het afloopt, ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag een mail gehad, hebben hem niet op voorraad maar de levering zal binnen 1,5 week zijn het zou binnen 1 week kunnen maar omdat koninginnendag zo kloten valt vallen donderdag vrijdag weg..

ik houdt jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Mailtje gehad dat de leverdatum is verschoven naar 15 mei....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jullie geduld wordt stevig op de proef gesteld, ben benieuwd of ie het wachten waard is :)
Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste