Crap verkeerde knop
[ Voor 90% gewijzigd door 911GT2 op 09-12-2008 17:24 ]
[ Voor 90% gewijzigd door 911GT2 op 09-12-2008 17:24 ]
Is toch op de fles?
De Chinezen leren heel goed bij, bijster snel ook nog eensVerwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:32:
Voordat het linkse front het aanval opent op mijn post:
Zoek eens voor de gein op wat China en Amerika uitstoten en wat de hele wereld bespaart op het gebied van CO2/roet/etc-uitstoot met het rijden van die belachelijke auto's als de Prius (die allang achterhaald is op het gebied van milieu vriendelijkheid) en Smart's etc.
[ Voor 56% gewijzigd door Chevy454 op 09-12-2008 20:25 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Als er maar een klein gaatje over is bv. Vanavond (ik had toevallig plek op een normale manier) bijvoorbeeld zag ik alweer een plekkie waar een Smart makkelijk in had gekund. Een of andere figuur had zijn MPV een end verderop in het vak geparkeerd (misschien stond er iets toen hij ging staan), waardoor er nu een gat is waar een 'normale' auto niet in zou passen. Blijkbaar gelden er hier in Gorinchem andere regels of een andere mores vwb parkeren, want hoewel ook hier geldt dat je in de vakken moet staan, staan de auto's altijd een beetje shabby.Tom schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:52:
Op welke manier kun je een Smart beter parkeren dan een normale middenklasser hatchback?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
In beide gevallen raakt de lak beschadigd, als ik het zie gebeuren, dan ben ik dus wel pissed off. Het overspuiten van een bumper kost grof geld als het een paar keer gebeurt en de blanke lak is door. We leven hier niet in Frankrijk of Griekenland, mensen hebben gewoon van een auto af te blijvenGreenSky schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:04:
Ik zie het genoeg mensen doen tegenwoordig, blijkbaar normaal?
Als het mijn auto is zeg ik er ook wat van. Maar als het echt heel zachtjes gebeurd dan ben ik niet boos. Ik vind die figuren die deuren gewoon open flikkeren tegen de auto die ernaast staat veel erger.
120€ voor een C4 of 150€ voor een focus break is nog altijd veel naar Belgische normen, of een auto full option is of niet doet er niks toe.Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:32:
[...]
'Hier' is België. Ik weet er ook het fijne niet van, maar mijn bovenstaand voorbeeldje klopt gewoon in België.
Een full option C4 van 20.000+ euro kost haar 120 euro netto per maand met tankkaart. En dan ken ik nog iemand met een focus 'break', ook full option (gps, boordcomputer,...) voor ongeveer hetzelfde, iets van 150-160 euro met tankkaart.
Vond het een opvallend verschil. Daarom hoop ik ook zo snel mogelijk een bedrijfswagen te hebben, want dat kost in verhouding met het hebben van een particuliere wagen absoluut geen hol. En dan kan m'n budget naar vrijetijdsvoertuigen gaan, zodat ik sneller een motor/vrijetijdswagen kan aanschaffen.
Wat?Engineer Stewie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:59:
[...]
Ik (in België) heb als bedrijfswagen een Astra GTC enjoy met de 1.9 CDTI 120pk (6 versnellingen) met een boel opties. Het is geen full option maar heb toch dubbele metallic lak, boordcomputer, cruise control, gps met kleurenscherm, 7 luidsprekers, licht- en regensensor, parkeersensoren, volumetrisch en perimetrisch alarm, alles gelakt, volwaardig reservewiel, alles wat je maar nodig hebt dus....
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Misschien moet je gewoon de spullen van een ander niet kapot maken. Denk je nou echt dat de lak onbeschadigd blijft? Komt een flinke spanning op te staan. Gewoon van andermans spullen afblijven. Dat je dat niet kan onder het motto van "anderen weten niet wat ik doe" en dat mensen commentaar hebben op wat je doet....joh! Je zit aan andermans spullen, gewoon afblijven! Is toch niet zo moeilijk?mphilipp schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:53:
[...]
Kom me eens een lesje geven dan... Ofwel je kunt niet lezen, of je wilt niet lezen. Jij - en iedereen die hier zo nodig op moet reageren - snappen niet helemaal wat ik precies doe. Bovendien doe ik dat ook niet dagelijks. Ik kan best parkeren, maar als het plekje heeeeel erg krap is, ga ik wel eens met 1cm/u zachtjes naar achteren en als je dan voelt dat je er tegen zit, ben ik er. Als er toevallig een kelderruit is waarin ik kan kijken hoever ik ben, helpt dat ook natuurlijk. Er gaan niets stuk, dus waar je je over opwindt is me onduidelijk.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
[ Voor 98% gewijzigd door mphilipp op 11-12-2008 08:27 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Dat je het er niet mee eens bent maakt het niet stomzinnig.mphilipp schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:18:
Laat maar. Ik wou dat ik niets gezegd had zeg. Wat een stompzinnige reacties kun je hier op twiekers toch krijgen!
Het lakwerk KAN beschadigen, hoeft niet, kan. Zeker is dat als het gebeurd jij, de dader, op het spreekwoordelijke kerkhof licht, goedzo!Misschien dat ik 1 of 2 keer per jaar heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes een auto aantip.
Het is een typisch voorbeeld van een persoon met een uitgesproken mening zeer afwijkende van de gangbare opvattingen, die NIET wil luisteren naar argumenten. Dan krijg je precies dit resultaat.Helaas is dit weer een tiepies voorbeeld van twiekers in de bocht, forum hysterie en napraterij. Ik kap ermee. Jammer dat door één opmerking de oorspronkelijke discussie verwaterd is in een nondiscussie over een nonissue. Dank daarvoor. Ik lees overigens niet meer mee. Toedeledokie.![]()
![]()
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Wat een kul argument. Juist dit soort opmerkingen zorgen ervoor dat niemand ooit wat onderneemt. Nee in je eentje redt je het klimaat niet en ja als iedereen dit denkt redden we het klimaat wel.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:37:
Sim-pel. Op je eentje ga je het klimaat niet veranderen. Of de kyoto normen halen of zo.
[ Voor 17% gewijzigd door Metro2002 op 11-12-2008 10:03 ]
Toch is het denk ik nuttiger om een kleine auto te rijden (niet perse een smart, maar een Daihatsu Cuore of een Aygo oid) dan een Prius of Civic hybride. Minder verbruik en minder uitstoot dan die hybrides en ook een simpeler en minder milieu belastend productie en sloop proces. Maar je lever alsnog in op de ruimte natuurlijk.Metro2002 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:02:
[...]
Hulde voor de TS dat hij wat wil doen voor het milieu. Ik zou zelf geen smart kopen maar bv wel een Hybride auto (honda civic of prius). Lage uitstoot en niet zo'n klein hondenhok als een smart.
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
in sommige landen is eerwraak ook een volkomen normaal fenomeen...unclero schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:18:
Volgens mij zijn er hier nog nooit mensen in Frankrijk of [de meeste andere Europese landen] geweest met de auto, waar bij het inparkeren gerust gebruik gemaakt mag worden van de bumpers.
Dan vind ik mphilip nog zeer beschaafd met slechts een zacht aaitje.
Ik heb nog wel zuiniger gereden dan 1 op 20.Ramzzz schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:24:
De Smart rijdt ook lang niet zo zuinig als overal wordt gesuggereerd en klakkeloos aangenomen. Die 1:20 waar men over repte heb ik nooit gehaald met dat ding...
Overigens lijkt het verhaal dat Daihatsu roept over hun 'ultrazuinige gebakjes' ook erg suggestief en bezijden de waarheid.
Wie heeft er - met droge ogen - ooit 1:20 gereden met een 4-wieler?
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 43% gewijzigd door !null op 11-12-2008 13:42 ]
Verwijderd
Zuiniger, luxer, kleiner en extreem makkelijk te parkeren (draaicirkel 7,8mGreenSky schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:38:
Als ie duurder dan de afwerking wordt zie ik er in NL niet heel veel markt voor. Tenzij hij extreem (veel) zuinig(er) is natuurlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 13:50 ]
Hulde, voor de nobele intenties. Ga echter eens uitrekenen hoeveel procent CO2 de autorijders bij elkaar kunnen besparen als iedereen die het kan betalen, er aan zou denken. Laat ze maar eens wat aan de uitstoot doen van bijv zeevaart. En als je buiten het verkeersplaatje stapt, dan blijkt energieopwekking en industrie verreweg de grootste uitstoot te hebben. Daar bestaat zeer slechte regulering voor. Totdat daar echt iets aan gedaan wordt, is CO2 uitstoot verminderen middels andere personenauto's echt een druppel op een kokende plaat.Metro2002 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:02:
[...]
Wat een kul argument. Juist dit soort opmerkingen zorgen ervoor dat niemand ooit wat onderneemt. Nee in je eentje redt je het klimaat niet en ja als iedereen dit denkt redden we het klimaat wel.
Een beter milieu begint bij jezelf, en dat geldt echt nog steeds hoor.
Hulde voor de TS dat hij wat wil doen voor het milieu. Ik zou zelf geen smart kopen maar bv wel een Hybride auto (honda civic of prius). Lage uitstoot en niet zo'n klein hondenhok als een smart.
[ Voor 9% gewijzigd door JT op 11-12-2008 18:05 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq