Hallo sinds een paar dagen is mijn computer bijzonder langzaam als ik bijvoorbeeld een spel speel of iets installeer.
Pentium 4 2.66ghz 1gig geheugen
asus p5rd2-vm moederbord
Asus Extreme N7300GS 256MB
2 hard disks
30 gb samsung ( redelijk oude volgens mij hierop staat windows)
70gb waarvan in het merk/type niet weet
Als ik bijvoorbeeld een spel speel met muziek aan dan kraakt de muziek heel erg en word het heel langzaam afgespeeld.
En nu installeer ik WoW : BC en als ik dan de muis beweeg schokt die heel erg terwijl het cpu gebruik tussen de 20 en 50 % blijft.
Ook stond er tijdens het opstarten laats : Overclocking failed press f2 to load default settings
maar ik heb geen idee hoe je overclocked ofzo.
Ik heb al geprobeerd om een systeem herstel uit te voeren wat geen verandering bracht.
En drivers van de cd geinstalleerd
Het moederbord? gereset dat batterijtje eruit gehaald en veel topics gelezen maar ik heb niet echt een antwoord gevonden.
Ik heb er zelf niet zoveel verstand van dus ik hoop dat jullie weten of het aan mijn harde schijven ligt.
Pentium 4 2.66ghz 1gig geheugen
asus p5rd2-vm moederbord
Asus Extreme N7300GS 256MB
2 hard disks
30 gb samsung ( redelijk oude volgens mij hierop staat windows)
70gb waarvan in het merk/type niet weet
Als ik bijvoorbeeld een spel speel met muziek aan dan kraakt de muziek heel erg en word het heel langzaam afgespeeld.
En nu installeer ik WoW : BC en als ik dan de muis beweeg schokt die heel erg terwijl het cpu gebruik tussen de 20 en 50 % blijft.
Ook stond er tijdens het opstarten laats : Overclocking failed press f2 to load default settings
maar ik heb geen idee hoe je overclocked ofzo.
Ik heb al geprobeerd om een systeem herstel uit te voeren wat geen verandering bracht.
En drivers van de cd geinstalleerd
Het moederbord? gereset dat batterijtje eruit gehaald en veel topics gelezen maar ik heb niet echt een antwoord gevonden.
Ik heb er zelf niet zoveel verstand van dus ik hoop dat jullie weten of het aan mijn harde schijven ligt.