OMG dat vind ik eergelijk gezegt tiest dat mensen een bepaalde race nemen voor de racials om maar lekker imba te zijn. Sorry dat ik het zo zeg niet lullig bedoelt. Maar je ziet zo veel UD Rouges en mages en priests allemaal door die racials. Ik heb me Night Elve puur op looks gekozen. Als je een goede speler bent heb je die racials niet nodig om te winnen. Zijn wel handig en kan net het beetje zijn wat nodig is. Maar mensen willen te vaak voor het sterkste gaan. Ik heb nu ook een Dranei paladin had dus eigenlijk een warrior moeten nemen. Want een warrior met healing over time spel is natuurlijk wel erg leukWhuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:19:
Ik zit nu toch heel erg te twijfelen. Ik speel Horde, en ik re-roll op een nieuwe server. Ik wil een mage spelen.
1) TBC halen en een BloodElf rollen
+ Racial Abilities. Klinken heel goed, alleen zal ik mijn WotF erg missen denk ik.
- Elves
- heleboel bloodelves, weinig uniek?
- Moet vanmiddag eerst ergen TBC zien te vinden voor ik kan spelen
2) Wachten met TBC en Undead rollen
+ Ik ken de undead area heel goed -> snel levelen
+ Er zullen veel minder undeads zijn (in het begin) dan BE's?
+ Kan gewoon lekker spelen en ff w88 met TBC halen.
- Racial Abilities minder dan BE's? (maar wel WotF)
Extra info: Ik speel op een PVE server en doe voor 80% raids/quests/instants en 20% BG's en evt world-PVP.
Mijn grootste dilemma is die racials. Ik heb geen beta gespeeld, dus heb slecht inzicht in hoe vruikbaar de racials van BE's in de praktijk zijn. Zij die racials het waard om snel nog ff TBC te halen? Of maakt het weinig verschil?
WOTF is een beetje imba in het begin was het helemaal erg een Priest kon dan niets tegen een rogue doen. Nu is het nog steeds moeilijk maar niet helemaal onmogelijk meer. Met me hunter laat ik me pet intimidation doen en zoek ik weer range op o gebruik ik frost traps. Maar ik heb zo i zo geen fear ability.
[ Voor 8% gewijzigd door Astennu op 16-01-2007 13:50 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....