Toon posts:

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 100 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:19:
Ik zit nu toch heel erg te twijfelen. Ik speel Horde, en ik re-roll op een nieuwe server. Ik wil een mage spelen.

1) TBC halen en een BloodElf rollen
+ Racial Abilities. Klinken heel goed, alleen zal ik mijn WotF erg missen denk ik.
- Elves :r
- heleboel bloodelves, weinig uniek?
- Moet vanmiddag eerst ergen TBC zien te vinden voor ik kan spelen

2) Wachten met TBC en Undead rollen
+ Ik ken de undead area heel goed -> snel levelen
+ Er zullen veel minder undeads zijn (in het begin) dan BE's?
+ Kan gewoon lekker spelen en ff w88 met TBC halen.
- Racial Abilities minder dan BE's? (maar wel WotF)

Extra info: Ik speel op een PVE server en doe voor 80% raids/quests/instants en 20% BG's en evt world-PVP.

Mijn grootste dilemma is die racials. Ik heb geen beta gespeeld, dus heb slecht inzicht in hoe vruikbaar de racials van BE's in de praktijk zijn. Zij die racials het waard om snel nog ff TBC te halen? Of maakt het weinig verschil?
OMG dat vind ik eergelijk gezegt tiest dat mensen een bepaalde race nemen voor de racials om maar lekker imba te zijn. Sorry dat ik het zo zeg niet lullig bedoelt. Maar je ziet zo veel UD Rouges en mages en priests allemaal door die racials. Ik heb me Night Elve puur op looks gekozen. Als je een goede speler bent heb je die racials niet nodig om te winnen. Zijn wel handig en kan net het beetje zijn wat nodig is. Maar mensen willen te vaak voor het sterkste gaan. Ik heb nu ook een Dranei paladin had dus eigenlijk een warrior moeten nemen. Want een warrior met healing over time spel is natuurlijk wel erg leuk :)

WOTF is een beetje imba in het begin was het helemaal erg een Priest kon dan niets tegen een rogue doen. Nu is het nog steeds moeilijk maar niet helemaal onmogelijk meer. Met me hunter laat ik me pet intimidation doen en zoek ik weer range op o gebruik ik frost traps. Maar ik heb zo i zo geen fear ability.

[ Voor 8% gewijzigd door Astennu op 16-01-2007 13:50 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:34
eth0 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:40:
Heb net ook TBC mogen ontvangen, wat een beetje tegen valt is dat de 4 CD er echt in hebben gepropt.
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze niet gewoon een 4cd doosje genomen hebben ipv een 3 cd doosje voor 4 cd's :z

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:50:
[...]

Ik snap ook nog steeds niet waarom ze niet gewoon een 4cd doosje genomen hebben ipv een 3 cd doosje voor 4 cd's :z
Of een DVD. Lijkt me goedkoper.... Maar misschien zijn er nog te veel mensen met een P III ok K6 zonder DVD Drive ????

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik denk dat ik ook maar een tent ga opzetten onder de brievenbus.

Overigens, je kunt TBC ook van alt.binaries.boneless halen als je cds niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Die van mij, die ik bij bol.com besteld had, is in ieder geval binnen :*) Het gaat hier om de normale versie. Bestelling op de site staat nog steeds op <Wordt verwerkt>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:47

Whuzz

Dodgeball!

Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:48:
OMG dat vind ik eergelijk gezegt tiest dat mensen een bepaalde race nemen voor de racials om maar lekker imba te zijn. Sorry dat ik het zo zeg niet lullig bedoelt.

(...)

Maar mensen willen te vaak voor het sterkste gaan. Ik heb nu ook een Dranei paladin had dus eigenlijk een warrior moeten nemen. Want een warrior met healing over time spel is natuurlijk wel erg leuk :)
:/

Als ik voor het sterkste zou gaan... zou ik dan niet voor een lock of een hunter gaan denk je? Of desnoods een pally, druid of hunter? Denk ff wat verder voor je begint te blaten. Ik speel JUIST een mage omdat dat een uitdagende class is en niet een easy-mode class. Sorry voor de mensen die locks of hunters spelen, daar heb ik OOK alts van en die zijn zeer zeker leuk om te spelen, maar ook duidelijk makkelijker dan mages.

Anyway. Als mage heb je het in BG's al moeilijk zat. Mag ik dan aub kiezen voor wat racial abilities die ik het fijnst vind? ja? dank u. |:(
En verder, wat de een belangrijk vind hoeft de ander niet te vinden. De een vind RP belangrijk en zou nooit een Belf Pally maken, omdat hij dat niet vind kunnen. De ander zou nooit een undead spelen omdat ze lelijk zijn en die kiest ervoor om een Male NE Legolas te worden. Mij boeit het geen zak hoe mijn karakter er uit ziet. Dat wordt toch voor 90% bepaald door gear. En er is vrijwel NIEMAND die over gear zegt: looks > stats
Dus dán is het ineens wél ok om voor bepaalde stats te gaan. See my point?

Edit: Lees net pas dat je zelf een hunter speelt. En dan tegen mij gaan huilen dat ik voor makkelijke racials kies :')

[ Voor 4% gewijzigd door Whuzz op 16-01-2007 13:57 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:50:
[...]

Of een DVD. Lijkt me goedkoper.... Maar misschien zijn er nog te veel mensen met een P III ok K6 zonder DVD Drive ????
Achja, misschien dat later dit jaar TBC nog wel op DVD uitkomt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:52

On_E

Housemusic

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:56:
[...]

Achja, misschien dat later dit jaar TBC nog wel op DVD uitkomt.
Blizz doet om de zoveel tijd hardware checks bij mensen die WoW spelen, en daaruit bleek dat er inderdaad nog teveel mensen zijn met alleen een CD-Rom speler, vandaar dus op CDs.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:55:
[...]

Als ik voor het sterkste zou gaan... zou ik dan niet voor een lock of een hunter gaan denk je? Of desnoods een pally, druid of hunter? Denk ff wat verder voor je begint te blaten. Ik speel JUIST een mage omdat dat een uitdagende class is en niet een easy-mode class. Sorry voor de mensen die locks of hunters spelen, daar heb ik OOK alts van en die zijn zeer zeker leuk om te spelen, maar ook duidelijk makkelijker dan mages.

Anyway. Als mage heb je het in BG's al moeilijk zat. Mag ik dan aub kiezen voor wat racial abilities die ik het fijnst vind? ja? dank u. |:(
En verder, wat de een belangrijk vind hoeft de ander niet te vinden. De een vind RP belangrijk en zou nooit een Belf Pally maken, omdat hij dat niet vind kunnen. De ander zou nooit een undead spelen omdat ze lelijk zijn en die kiest ervoor om een Male NE Legolas te worden. Mij boeit het geen zak hoe mijn karakter er uit ziet. Dat wordt toch voor 90% bepaald door gear. En er is vrijwel NIEMAND die over gear zegt: looks > stats

Edit: Lees net pas dat je zelf een hunter speelt. En dan tegen mij gaan huilen dat ik voor makkelijke racials kies :')
sommige gaan misschien voor pvp stats maar als human krijg je wel mooi veel meer rep bij de fractions dat kan op ten duur wel 6 questen schelen. terwijl bijv night elfes 50 rep krijgen, is het bij humans dan weer 55 a 60 reken dat maar uit over bijv 60 quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:00:
[...]

Blizz doet om de zoveel tijd hardware checks bij mensen die WoW spelen, en daaruit bleek dat er inderdaad nog teveel mensen zijn met alleen een CD-Rom speler, vandaar dus op CDs.
Daar wil ik wel eens een bron van zien dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:04:
[...]

is dat niet bespioneren van mensen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:04:
[...]

Zoek zelf maar, staat op de officiele fora ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

ik heb een human female gekozen omdat deze gewoon het lekkerste zijn, en het oog wil ook wat :P (en ja ik weet dat het maar een computerfiguurtje is :P)
was een lekkere blonde, maar nu heb ze een "cappuchon" op dus zie je dur hoofd niet meer :P. Wat me wel tegenvalt tov guildwars is dat de inkijk minder is....... en de kleding bedekt teveel.... mmmmmmmm idee playboy uitvoering van warcraft (uiteraard 18+ :P)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

thewizard2006 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:13:
ik heb een human female gekozen omdat deze gewoon het lekkerste zijn, en het oog wil ook wat :P (en ja ik weet dat het maar een computerfiguurtje is :P)
was een lekkere blonde, maar nu heb ze een "cappuchon" op dus zie je dur hoofd niet meer :P.
Precies wat ik zeg. Na verloop van tijd is je char zo bedekt met kleding dat je (extreem inzoomen daargelaten) alleen die kleding nog het uiterlijk bepaald. En zoek jij je kleding uit op looks?
Welke gek kiest er voor een cloak met 20 armor en geen extra abilities boven een cloak met +30 spelldmg, +10 int en 400 armor, alleen omdat ie vind dat de eerste er leuker uitziet...

Stats > looks. Ook qua racials. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voor de degene die tBC hebben aangeschaft in een winkel (en dan bedoel ik niet een webwinkel) nog opmerkelijke figuren gezien? Of ben je zelf zo;n opmerkelijk figuur :+

Toen ik vanmorgen in de rij stond bij de kassa van dynabyte zag ik een gast die keihard de winkel uit rende naar zn fiets toe, want die wilde zsm gaan spelen. Hij zat in winkel nog te vertellen dat ie maar ging spijbelen van school. Was echt lolllig om te zien hoe snel de winkel uit rende :D

@ stat > look verhaal.
Toen ik nog WoW speelde afgelopen zomer koos ik een aantal armors uit met de stats die ik ongeveer wil hebben en daar pak ik dan de leukste uit :)

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 16-01-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

was een lekkere blonde, maar nu heb ze een "cappuchon" op dus zie je dur hoofd niet meer :P. Wat me wel tegenvalt tov guildwars is dat de inkijk minder is....... en de kleding bedekt teveel.... mmmmmmmm idee playboy uitvoering van warcraft (uiteraard 18+ :P)
Ik vind dat juist wel goed. Female warriors in plate-butt-floss vind ik zowiezo onzin. Als je knokt wil je alles beschermen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

was een lekkere blonde, maar nu heb ze een "cappuchon" op dus zie je dur hoofd niet meer :P.
Je kunt bij de opties instellen of je je helmet en cape ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:16:
[...]

Precies wat ik zeg. Na verloop van tijd is je char zo bedekt met kleding dat je (extreem inzoomen daargelaten) alleen die kleding nog het uiterlijk bepaald. En zoek jij je kleding uit op looks?
Welke gek kiest er voor een cloak met 20 armor en geen extra abilities boven een cloak met +30 spelldmg, +10 int en 400 armor, alleen omdat ie vind dat de eerste er leuker uitziet...

maar sommige zets zien d'r niet uit op sommige classes. BV elke warrior set is lelijk op een UD en een Troll.(heb ze alliance niet gezien dus weet ik niet).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
[...]

Heb nog duidelijk benadrukt dat het geen flame was :) Ik heb me broer sinds de beta wow zien spelen en gezien hoe imba Rogues met hun WOTF zijn. Hunters waren eerst helemaal niet imba. Tegen een goede mage kan ik niets. Die heeft bij al dood voordat ik damage doe. Door die nieuwe Bestial wrath wordt het wel makkelijk ik en me pet hebben geen last meer van frost nova. Ik wordt alleen doodziek van die stomme UD rogues die je altijd bagstabben. Het is bijna nooit een andere class altijd UD.

En dit is meteen het probleem van internet je fat het echt op als een flame en dat was het totaal niet. Ook niet persoon gericht heel algemeen. Dat de racials van de Horde over het algemeen wat sterker waren. En wat let jou om toch lekker UD mage of rogue te zijn. Ik mag het wel een iri racial vinden ondanks dat ik als Hunter er geen last van heb.

Hunter mag nu best wel makkelijk zijn athans vinden sommige. Tegen alles healers maken we geen kans of ze moeten grote fouten maken. Ik vind Shamans nog steeds de sterkste. Ze kunnen na genoeg alles wat er in de game mogelijk is. Zelf een soort soulstone. Dan vallen hunters heel erg mee. Ze hebben alleen sinds 2.0 een aardige damage boost gekregen door de nieuwe arrows en verbeterde BM tree. Maar pets zijn al weer meer generfed.

En mijn 2e hunter op een oude account van iemand anders met flut gear heeft de grootste moeite om andere classes te killen. Die hebben dan wel iets betere gear maar zo imba zijn ze dus ook weer niet. Je moet gewoon de zwakke plek weten.

En ik ga wel meer voor looks ik baal ook van die nieuwe T4 en T5 sets voor hunter dus ik wel T3 hebben :) En doe meestal ook geen helm op ziet er iets mooier uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Astennu op 16-01-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ik geloof best dat mages in de BG's het niet makkelijk hebben, maar ik heb een lock geleveld en ben bezig met een mage en vind mage echt een stuk prettiger levelen. Veel meer controle in gevechten en escape mogelijkheden als dingen fout gaan.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ben zoals eerder gezegd volledig Frost gegaan met mijn tier 2 - tier 3 geared mage voor TBC. Heb nu nu echter nog een paar mogelijkheden open:
Ice Floes 2 ranks (-10% cooldown op iceblock, icebarrier, coldsnap, cone of cold per rank)
Imp CoC (3 ranks) (+15% damage cone of cold (10% voor rank 2 en 3))
Permafrost (3 ranks) (+4% slow effect, +1 sec chill duration op frostbolt / CoC / blizzard per rank)
Imp Blizzard (3 ranks) (+25% slow effect voor 1.5sec op blizzard per rank, wordt enhanced door permafrost)

Welke vinden jullie het belangrijkst?
Had nog 3 punten over. Heb er nu 2 in Ice Floes en 1 in imp blizzard om hem uberhaupt een chill effect te geven. ook nog 1 in imp CoC.

Waar raden jullie aan als eerste punten in te stoppen bij het levellen? Ik zelf zit sterk te denken aan permafrost om beter te kunnen kiten.

Vandaag trouwens niet mn pakketje met de post gekomen van gcshop :'( Misschien komt hij later nog met de pakket dienst, maar het is al 14:20 en ik zie het somber in ;(
Misschien morgen beter dan.

EDIT:
Trouwens nog iets heerlijks subtiels van blizzard. Ze zijn altijd zo gefixeerd op hun strenge naming policy...flikken ze dit:
Stormfront Gauntlets
Stormfront (wikipedia)
Heerlijk die hypocricy toch :p

[ Voor 15% gewijzigd door CU2morO op 16-01-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sallin schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:19:
[...]

Ik geloof best dat mages in de BG's het niet makkelijk hebben, maar ik heb een lock geleveld en ben bezig met een mage en vind mage echt een stuk prettiger levelen. Veel meer controle in gevechten en escape mogelijkheden als dingen fout gaan.
Ook in BGs (pre-made) hebben Mages het makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Heb nog duidelijk benadrukt dat het geen flame was :) Ik heb me broer sinds de beta wow zien spelen en gezien hoe imba Rogues met hun WOTF zijn. Hunters waren eerst helemaal niet imba. Tegen een goede mage kan ik niets. Die heeft bij al dood voordat ik damage doe. Door die nieuwe Bestial wrath wordt het wel makkelijk ik en me pet hebben geen last meer van frost nova. Ik wordt alleen doodziek van die stomme UD rogues die je altijd bagstabben. Het is bijna nooit een andere class altijd UD.

En dit is meteen het probleem van internet je fat het echt op als een flame en dat was het totaal niet. Ook niet persoon gericht heel algemeen. Dat de racials van de Horde over het algemeen wat sterker waren. En wat let jou om toch lekker UD mage of rogue te zijn. Ik mag het wel een iri racial vinden ondanks dat ik als Hunter er geen last van heb.

Hunter mag nu best wel makkelijk zijn athans vinden sommige. Tegen alles healers maken we geen kans of ze moeten grote fouten maken. Ik vind Shamans nog steeds de sterkste. Ze kunnen na genoeg alles wat er in de game mogelijk is. Zelf een soort soulstone. Dan vallen hunters heel erg mee. Ze hebben alleen sinds 2.0 een aardige damage boost gekregen door de nieuwe arrows en verbeterde BM tree. Maar pets zijn al weer meer generfed.
jij speelt dus alliance, nou je zal zien hoe overpowered(not) shamans zijn, ik heb d'r geen trouwens, maar zo goed zijn ze niet. Straks kom je bubbleboys tegen, die zijn pas erg. En nu moet hun prot tree is het helemaal erg om die dood te krijgen. Ach je komt d'r wel achter.

Hunters zijn gewoon te sterk, een pet kan makkelijk mobs solo'en van 1 a 2 lvl's hoger terwijl jij een andere solo'ed. Terwijl elke andere class geen vriendje heeft om mobs te killen voor je.

en ow ja dat fear breaken van undead is leuk voor PvP maar die fearward die waarschijnljk(ondanks dat bliz zegt van niet) weer erg veel voordeel geeft aan alliance in pve.

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 16-01-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er zijn heel veel gamers, zowel mannelijk als vrouwelijk die zichzelf gimpen vanwege de looks van een item. Een van onze Nef tanks vertikt het bijvoorbeeld de FM shoulders te halen, terwijl ze een dikke upgrade zijn voor hem (beetje pech qua drops). Gewoon te lelijk _/-\o_

En zolang hij de imba tank is die hij is moiet hij het allemaal zelf weten :P

Hij is trouwens zowiezo wel een grapjas. Zijn Paladin was tot diep in BWL #1 op de healing lists voordat hij overstapte. Hij droeg.... een green cloth chest met int en sta... omdat hij mooi geel was en omdat die ZG epic Paladin plate toch niet zo spannend was. _/-\o_

Wel een beetje frustie voor al die gasten die op epics liepen te geilen en hij met zijn green chest iedereen weghealen (wel een MC trash drop trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Sallin schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:19:
Het ging dan ook om BG's ;)

@ Astennu:
Het eerste deel van je reply was nogal flamerig. Daarna zeggen dat je het niet zo bedoeld verandert daar niets aan. Als je het niet zo bedoelt, schrijf het dan ook niet ;)

Een equal geared, equal skilled mage wint alleen van een hunter als hij hem echt als eerste ziet, of als hij AP-PoM specced is. (en al 3 minuten geen hunter, lock of rogue is tegengekomen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

daarom heeft ze nu ook een cappuchion, omdat die betere stats had dat een "kroon achtige haarband" :)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Ik vind dat juist wel goed. Female warriors in plate-butt-floss vind ik zowiezo onzin. Als je knokt wil je alles beschermen :P
ik ben mage, dus ja :P een beetje meer of minder kleren maakt dan ook niet uit :P
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Je kunt bij de opties instellen of je je helmet en cape ziet.
dat gaan we dan maar is uitproberen :)

[ Voor 30% gewijzigd door thewizard2006 op 16-01-2007 14:27 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:48:
[...]

OMG dat vind ik eergelijk gezegt tiest dat mensen een bepaalde race nemen voor de racials om maar lekker imba te zijn. Sorry dat ik het zo zeg niet lullig bedoelt.
Somigge mensen spelen zulke games om er het maximale uit te halen. (ik wel tenminste)
Ik vind het mooi, om de meest moeilijke halsbrekende toeren uit te halen.

Dit is mijn vorm van entertainment.
http://video.google.com/v...7064933329764&q=solipsist

Dat jij dat triest gedrag vindt, heb ik eerlijk gezegd verder geen boodschap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:25

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:17:
Voor de degene die tBC hebben aangeschaft in een winkel (en dan bedoel ik niet een webwinkel) nog opmerkelijke figuren gezien? Of ben je zelf zo;n opmerkelijk figuur :+

Toen ik vanmorgen in de rij stond bij de kassa van dynabyte zag ik een gast die keihard de winkel uit rende naar zn fiets toe, want die wilde zsm gaan spelen. Hij zat in winkel nog te vertellen dat ie maar ging spijbelen van school. Was echt lolllig om te zien hoe snel de winkel uit rende :D
Ja, maar dat zeg ik liever niet, je weet niet of diegene meeleest hiero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:22:
[...]

jij speelt dus alliance, nou je zal zien hoe overpowered(not) shamans zijn, ik heb d'r geen trouwens, maar zo goed zijn ze niet. Straks kom je bubbleboys tegen, die zijn pas erg. En nu moet hun prot tree is het helemaal erg om die dood te krijgen. Ach je komt d'r wel achter.

Hunters zijn gewoon te sterk, een pet kan makkelijk mobs solo'en van 1 a 2 lvl's hoger terwijl jij een andere solo'ed. Terwijl elke andere class geen vriendje heeft om mobs te killen voor je.

en ow ja dat fear breaken van undead is leuk voor PvP maar die fearward die waarschijnljk(ondanks dat bliz zegt van niet) weer erg veel voordeel geeft aan alliance in pve.
We zullen idd wel zien. Zoals ik al zij hunter hebben een boost gehad. Pala's ook en Locks ook. Maar ik ben ook benieuwd hoe het is om tegen een pala te vechten. Het probleem is dat ik toch al waardeloos ben tegen healing classes. 1:1 is het gewoon erg lastig. Ze moeten gewoon laat healen dan kan ik met die stun ability er voor zorgen dat ze door zijn voordat er weer een heal komt. Maar dat lukt meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:23:
Er zijn heel veel gamers, zowel mannelijk als vrouwelijk die zichzelf gimpen vanwege de looks van een item. Een van onze Nef tanks vertikt het bijvoorbeeld de FM shoulders te halen, terwijl ze een dikke upgrade zijn voor hem (beetje pech qua drops). Gewoon te lelijk _/-\o_
Dat zijn dan heel veel gamers die niet in high-end raiding guilds spelen, want daar kom je daar echt niet mee weg. Die geven geen zak om wat jij mooi of lelijk vind, die willen stats zien.
(uitzonderingen daargelaten, van alle guilds zijn er vast wel een paar die dat toestaan, maar da's een veeeerre minderheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
BitByter schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:26:
[...]

Somigge mensen spelen zulke games om er het maximale uit te halen. (ik wel tenminste)

Dat jij dat triest gedrag vindt, heb ik eerlijk gezegd verder geen boodschap aan.
Hoeft toch ook niet. Ik heb wel het recht om dat te vinden. Net als jij het recht hebt et er niet mee eens te zijn. Maar zo blijf je het houden Ally vind dat Horde te sterk is en andersom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:22:
[...]

hehe ik ben zelf ook alliance, en als je een arena match doet, is het ergste wat je tegen je kan hebben 2 of meer paladins. die zijn NIET te verslaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BitByter schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:26:
[...]

Wat ik alleen nooit snap he, waarom spelen mensen een MMO waar het maximale eruit halen niets anders betekent dan de meeste tijd erin steken ?

Als jij Warcraft III ofzo speelt om de beste te zijn kan ik het nog wel begrijpen, maar in WoW ?

Iemand in 9/9 tier 3 kan een 100 keer zo slechte speler zijn als iemand in 2/8 tier 0, alleen heeft die eerste waarschijnlijk zo'n 100 days /played meer, om daar nu over op te scheppen ? (niet dat jij dat nu doet, maar er zijn altijd mensen die heel erg 'tof' doen in WoW omdat ze toevallig betere gear hebben of boss X al gedowned hebben enzo, terwijl 99,9% daarvan alleen maar met time invested te maken heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:28:
[...]

Hoeft toch ook niet. Ik heb wel het recht om dat te vinden. Net als jij het recht hebt et er niet mee eens te zijn. Maar zo blijf je het houden Ally vind dat Horde te sterk is en andersom....
het enige verschil wat nu bestaat is racials.
je gaat me niet vertellen dat in 5 vs 5 de undead racial dermate overpowered is dat alliance 8 van de 10 potten gaat verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Hmm, ik weet nog niet hoe ik over de snelheid van het lvl'en denk. Valt volgens mij wel mee. Ruim een uur gespeeld nu, incl. ff weer erin komen na 2 maanden niet spelen en m'n weg vinden in hellfire ben ik nu 2 blokjes op m'n xp bar verder. Imba, ik weet het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-10 08:34
Had hier al wel wat screenshots verwacht ondertussen ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Gelukkig hebben 80% van de alliance spelers de "zomg n00b 12yo legolazzz"-ability. Dat maakt het ons een stuk makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe vanochtend met mijn broertje naar het winkelcentrum geweest, ik moest bij het postkantoor zijn en hij wilde BC hebben (ik speelde ooit op US, maar ben al een tijdje gestopt. Totdat ze transfers van US->Europe doen (wat ze ooit beloofden en nog steeds niet hebben waargemaakt) speel ik het niet meer). Bij de postbank moest ik die middag terugkomen (was wat vergeten), dus wij naar de FRS.
Klein grappig verhaaltje;

spoiler:
Mijn broertje naar de balie
'had je nog een BC?'
>'Had je hem gereserveerd?'
'nee, ik kwam gister wel langs, en heb mijn naam wel gezegd, maar die had je niet opgeschreven'

Toen dacht ik; zal je net zien, niet genoeg ofzo.

>'nou we hebben er nog 1 over naast de gereserveerden'
'doe mij die dan maar :)'

Komt er als hij aan het afrekenen is een figuur achter hem staan (die al in de winkel had rondgelopen) 'heb je nog een BC voor me?'
>'nope, niet als je niet gereserveerd hebt'

Mijn broertje met een grote grijns op zijn gezicht dus weggelopen.

Anyway, ik heb bij hem zitten kijken en had er toch wel iets meer van verwacht. Ik had niet echt het idee dat er dus een invasion/oorlog aan de hand was in Outland. Mobs staan ook nog allemaal op afstand van elkaar op de zelfde manier als in Azeroth, dus meeste is gewoon hetzelfde als voorheen.
Ik had eigenlijk gelijk zoiets van 'bleh', want instances doen is veel leuker dan alleen maar grinden. Tot level 60 deed je haast geen instances en was het wel te doen en wist je niet beter. Maar ik heb zoveel instances gedaan, dat eentonig grinden mij echt de neusgaten uitkomt.
Een paar dingetjes vond ik wel leuk; nieuwe worm-mobs die uit de grond komen, bombing runs en de grote battle onderaan de portal.
Ik blijf soms wel bij mijn broertje kijken, maar ik ben toch wel blij dat ik er mee gestopt ben als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
rotzakken hier op het werk zeg

postbode was vanochtend al geweest , toen ik op de plee zat, hadden ze gvd de dvd verstopt jaa
gelukkig moest ik toevallig in die kast zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:30:
[...]

Wat ik alleen nooit snap he, waarom spelen mensen een MMO waar het maximale eruit halen niets anders betekent dan de meeste tijd erin steken ?

Als jij Warcraft III ofzo speelt om de beste te zijn kan ik het nog wel begrijpen, maar in WoW ?

Iemand in 9/9 tier 3 kan een 100 keer zo slechte speler zijn als iemand in 2/8 tier 0, alleen heeft die eerste waarschijnlijk zo'n 100 days /played meer, om daar nu over op te scheppen ? (niet dat jij dat nu doet, maar er zijn altijd mensen die heel erg 'tof' doen in WoW omdat ze toevallig betere gear hebben of boss X al gedowned hebben enzo, terwijl 99,9% daarvan alleen maar met time invested te maken heeft)
omdat ze er plezier in hebben?

waarom trainen mensen zich lam om op een kampienschap een wereldtitel te halen?
waarom gaat een persoon 10x in de week naar de bioscoop?
waarom lust iemand geen spruitjes?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
BitByter schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:31:
[...]

het enige verschil wat nu bestaat is racials.
je gaat me niet vertellen dat in 5 vs 5 de undead racial dermate overpowered is dat alliance 8 van de 10 potten gaat verliezen.
Ik heb dat gevoel soms wel gehad. Maar er zijn daar wel te veel factoren die verschil uit maken. Misschien moeten we gewoon te vaak tegen mensen die gewoon veel beter dan ons zijn dat kan ook. Je kan het alleen maar testen door de beste speler te hebben die overal goed in is die 10 keer te kopiëren en dat tegen elkaar laten vechten met dezelfde gear alleen andere racials. Maar dat is onmogelijk.

Dus het zal wel meer gevoel zijn dan feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Bokkie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:35:
[...]

Uhmmm.... Omdat ik daar plezier in heb..? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Om daarna low-lvl n00bs te ganken op sportclubjes :?
In eerste instantie om de endboss te downen, en vervolgens tot alle guildies hun tier-5 popcorn hebben :?
Omdat die te weinig XP geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit wel wat in maar hunters heb je weer minder aan in team dan aan een shaman .... zo zie ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De Gesnaakte schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:34:
rotzakken hier op het werk zeg

postbode was vanochtend al geweest , toen ik op de plee zat, hadden ze gvd de dvd verstopt jaa
gelukkig moest ik toevallig in die kast zijn
Dat vind ik knap dat ze de tBC dvd verstopt hebben. Het zijn namelijk cd's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:52
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:46:
[...]
Dat vind ik knap dat ze de tBC dvd verstopt hebben. Het zijn namelijk cd's :+
Het zou natuurlijk ook een CE geweest kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah ^^ die zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
nee, mages dan ik heb nu zelf een fire build. maar die zal zeer zeker nog wel generft worden vanwege het single shotten van andere mensen. en hunter hebben een boost gehad ja maar als mage kun je ze nog steeds solo dood maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
remcio schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:50:
nee, mages dan ik heb nu zelf een fire build. maar die zal zeer zeker nog wel generft worden vanwege het single shotten van andere mensen. en hunter hebben een boost gehad ja maar als mage kun je ze nog steeds solo dood maken
de burst dmg van firemages is ook ongeloofelijk. 6k crits zijn niet ongewoon. Als warrior ben ik blij met een 1.5k crit :S.

waarbij ik wel moet vermelden dat dat dan met een 1h is en niet met een 2h en mortal strike,

[ Voor 9% gewijzigd door Kevinp op 16-01-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Snap ik, maar ik doelde meer op de mensen die dan gaan lopen opscheppen, en die zijn er helaas genoeg in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:55:
[...]

de burst dmg van firemages is ook ongeloofelijk. 6k crits zijn niet ongewoon. Als warrior ben ik blij met een 1.5k crit :S.

waarbij ik wel moet vermelden dat dat dan met een 1h is en niet met een 2h en mortal strike,
6k crits => AQ40 + nax gear

4k is 'normaal' :P
On_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:56:
[...]

Snap ik, maar ik doelde meer op de mensen die dan gaan lopen opscheppen, en die zijn er helaas genoeg in WoW.
mja opscheppers zijn gewoon triest :/

maar volgens mij is dat maar een klein % van de core no-lifers :)

echte no-lifers hebben geen tijd om op te scheppen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 16-01-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 18-09 10:03
Wat voor addons gebruik jij? Om de nuttleloze bars wegtehalen gebruik ik Bongos. Maar bij jouw ziet het er toch erg gelikt uit. Ook je radar en tekst font vind ik erg overwelderend. Gief keke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:58:
[...]

6k crits => AQ40 + nax gear

4k is 'normaal' :P
6k crist is bwl/aq40 en een beetje naxx. guidlies van mij doen dat(huhuran neer, en 4 bosses in naxx). dus zo heel imah is dat nu ook weer niet qua gear
gear:

http://img6.picsplace.to/...24/omfg_spell_dmg_ftw.JPG

crit:

http://img6.picsplace.to/img.php?file=img6/24/6252.JPG

[ Voor 18% gewijzigd door Kevinp op 16-01-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:02:
[...]

6k crist is bwl/aq40 en een beetje naxx. guidlies van mij doen dat(huhuran neer, en 4 bosses in naxx). dus zo heel imah is dat nu ook weer niet qua gear
voor veel mensen wel hoor :)
mijn max pyro is 41xx met zg en wat mc gear

maar vergis je niet in de hoeveelheid spelers die dat halen

das met flask of superme power en arcane elixer etc :P en nog wat buffjes, die gast is buffed voor patchwork fight, echt niet elke mage loopt er met zulke gear en buffs bij hoor :)

dat is echt maar een klein % van de mage populatie

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 16-01-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

Omdat het gewoon vieze smerige dingen zijn waarvan ik moet kokhalzen O+
Maar serieus jongens die hele discussie over wat beter is alliance of horde en of je er mooi uit wil zien of sterk zijn is waardeloos. Iedereen speelt op zijn eigen manier vind zijn eigen ding leuk en maar goed ook anders wou iedereen hetzelfde ras/class/equipment was toch ook pokke saai geweest. of niet dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
whiteclear schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:00:
[...]

Wat voor addons gebruik jij? Om de nuttleloze bars wegtehalen gebruik ik Bongos. Maar bij jouw ziet het er toch erg gelikt uit. Ook je radar en tekst font vind ik erg overwelderend. Gief keke?
nog een server waar allie owns :P, hadden wij ook gewoon alleen maar horde daar beneden ze konden er niet bovenop komen :P. we waren ze al vanaf 11 uur terug aan het nuken :). samen met de guild ik in zit en 3 andere guilds 4 x 40 man. lang leve pvp server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus jij denkt even dat een mage wel vaker zulke crits krijgt? in ieder geval vaak genoeg om niet te hoeven te gaan schreeuwen "ZOMG LOOLERSKATEZ 6k CRIT" ? Dat is dus een beetje fout...
Mages halen wel vaker 4-4.5k crits ( ook niet AL te vaak ) maar 6k kan je toch echt wel rare noemen hoor =/. Gear maakt toevallig gewoon ook veel uit voor mages, dus als je +600 fire dmg hebt dan zal zo'n crit er vast wel eens bijzitten maar zeker niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
remcio schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:05:
[...]

nog een server waar allie owns :P, hadden wij ook gewoon alleen maar horde daar beneden ze konden er niet bovenop komen :P. we waren ze al vanaf 11 uur terug aan het nuken :). samen met de guild ik in zit en 3 andere guilds 4 x 40 man. lang leve pvp server
Ik zat ook boven op de Dark Portall. De meeste durven niet te springen. Wisten hun veel dat het een onzichtbare ondergrond is :P

[ Voor 3% gewijzigd door whiteclear op 16-01-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bokkie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:58:
[...]
mja opscheppers zijn gewoon triest :/

maar volgens mij is dat maar een klein % van de core no-lifers :)

echte no-lifers hebben geen tijd om op te scheppen :)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Opscheppers zijn vooral erg leuk als ze dingen gaan beweren die helemaal niet mogelijk zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:28

Phydomir

Dennis

Jongens, ik wil meer plaatjes. Heb nu hier het doosje liggen en moet nog tot 18 uur werken. Moet me toch ergens mee bezig houden :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nou, ook maar TBC aangeschaft. Speel niet echt hardcore wow, heb een lvl 44-er, maar ach, wow, is het enigste spel wat ik speel, dus vooruit.

Ik afrekenen, zegt die gast "hmm, misschien komen ze nog wel op vandaag". Ik had 1 van de laatste 4 gepakt, en vroeg dus hoeveel ze er hadden binnen gekregen. 40 stuks. Hier in Harderwijk, Dixons, stad met 40.000 inwoners. Vind het toch wel een aardig aantal :P .

Nu een BE rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Iemand die nog WoW wil overkopen, heb em nu 2 keer :P

[ Voor 11% gewijzigd door Svenneh op 16-01-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

haha, begin je weer? Dat hadden we in het vorige topic al besproken he?
6k crits bestaan niet. 4.5k, wellicht, maar ook die zijn zeldzaam. Dan moet het al een combusted pyro zijn van een mage met heel veel +dmg gear en een debuffed target. Dat gebeurt een mage misschien 1 keer per maand ofzo.

6k? pics or it didn't happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

On_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:56:
[...]

ik weet niet of dat richting mij bedoeld is / was, maar het was mij niet de bedoeling om " opscheppend " over te komen.

ik wilde enkel uitleggen dat mensen het spel op een verschillende manier spelen.

Ik speel het spel om zo veel mogelijk mobs mogelijk tegelijk te aoe'en ingame, omdat ik dat leuk vind.
Anderen spelen het spel om te socialisen
somiggen spelen om die-hard te raiden.
andere gaan 3 maanden hardcore honor farmen voor pvp epixxed

Het is maar net wat je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BitByter schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:17:
[...]

ik weet niet of dat richting mij bedoeld is / was, maar het was mij niet de bedoeling om " opscheppend " over te komen.
Was niet tegen jou bedoeld nee, was in het algemeen.

Zeg maar de figuren die als eerste een 25-man boss in TBC omleggen en dan gaan roepen dat zij beter zijn dan anderen. (terwijl het eigenlijk betekent dat zij meer vrije dagen hadden dan anderen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat is nou het leuke aan dit spel je kan het spelen zo als je maar wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
Die 6k crit is anders wel een 6s cast ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:16:
[...]

6k crits bestaan niet. 4.5k, wellicht, maar ook die zijn zeldzaam. Dan moet het al een combusted pyro zijn van een mage met heel veel +dmg gear en een debuffed target. Dat gebeurt een mage misschien 1 keer per maand ofzo.

http://img148.imageshack.us/my.php?image=nerfxoccyou7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

6k crits bestaan niet.
kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik in Nederland BC kan kopen met CC en de email via mail binnen krijg +optionele download? Uiteraard wel dat de cd later wordt toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22

Zo fijn als mensen goed lezen ......
Scroll even naar boven en daar heeft iemand keurig netjes een pic voor je gepost
Ik vond het ook altijd wat veel, maar onmogelijk is het dus niet. Mss wat vaker op F5 duwen

edit: ik dus ook :)

[ Voor 4% gewijzigd door P.P. op 16-01-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 20:36
Phydomir schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:14:
Jongens, ik wil meer plaatjes. Heb nu hier het doosje liggen en moet nog tot 18 uur werken. Moet me toch ergens mee bezig houden :)
agree!!! Post eens wat leuke screens, outland vanaf de portal, BE start area, etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja - ik heb al vanmorgen om 9.00 wat pics gevraagd en er is nog HELEMAAL NIETS !!!
Maar misschien zit nog iedereen met CD4 te prullen ... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de mensen die nu ingame aan het spelen zjin die dus de snapshots kunnen maken niet uitloggen om een pic te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

P.P. schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:24:
Zo fijn als mensen goed lezen ......
Scroll even naar boven en daar heeft iemand keurig netjes een pic voor je gepost
Ik vond het ook altijd wat veel, maar onmogelijk is het dus niet. Mss wat vaker op F5 duwen

edit: ik dus ook :)
En nu graag een pic met een 6k crit van minder dan 7 patches terug.
Die pic is van lang geleden volgens mij :? Kijk daarnaast eens naar wat die mage allemaal voor buffs en cooldowns gebruikte... Om zulke crits NU nog te krijgen moet een mage supergear hebben, precies de juiste spec hebben, debuffs op zijn target hebben, én pots gebruiken.
Of natuurlijk gewoon 41/41/41 speccen :Z

Misschien dat we straks op lvl70 met supergear wel weer meer van dat soort crits zullen zien, maar da's een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

zie edit mijn post, het is een guild mage dus ik ben het zelf niet ;)

dat is dus met +1100 fire dmg. dus fully buffed flasked zo te zien ook nog.
Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:30:
[...]

En nu graag een pic met een 6k crit van minder dan 7 patches terug.
Die pic is van lang geleden volgens mij :? Kijk daarnaast eens naar wat die mage allemaal voor buffs en cooldowns gebruikte... Om zulke crits NU nog te krijgen moet een mage supergear hebben, precies de juiste spec hebben, debuffs op zijn target hebben, én pots gebruiken.
Of natuurlijk gewoon 41/41/41 speccen :Z

Misschien dat we straks op lvl70 met supergear wel weer meer van dat soort crits zullen zien, maar da's een ander verhaal.
deze is genomen vlak na patch 2.0

[ Voor 44% gewijzigd door Kevinp op 16-01-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Mensen. Jullie posten zo snel dat je veel over het hoofd ziet. Of je heb gewoon geen zin om te reageren :P
Deze screens. Welke addons horen hierbij? Duidelijke tekst font. En de radar is beter. etc. Die tekst vind ik wel erg mooi. Ik merk ook dat het te zien in in de scrolling combat tekst. Erg cartoon achtig, ziet er gelikt uit. Waarschijnlijk comic sans

[ Voor 6% gewijzigd door whiteclear op 16-01-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
whiteclear schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:32:
Mensen. Jullie posten zo snel dat je veel over het hoofd ziet. Of je heb gewoon geen zin om te reageren :P

DinX schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:07:
afbeelding

Deze screens. Welke addons horen hierbij? Duidelijke tekst font. En de radar is beter. etc. Die tekst vind ik wel erg mooi. Ik merk ook dat het te zien in in de scrolling combat tekst. Erg cartoon achtig, ziet er gelikt uit. Waarschijnlijk comic sans
JAAAAAA ik wil die addons ook >:) ziet er echt superstrak uit

[ Voor 11% gewijzigd door 4ourty2 op 16-01-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:32:

Precies. Nogal useless dus om dat soort crits aan te halen als het om mages gaat en dan te zeggen dat mages zo enorm critten en overpowered zijn.
Tuurlijk, als ik me volgiet met pots, mijn baan opzeg en grind tot ik full tier-3 heb, en dan de mazzel heb dat ik een debuffed target kan vinden die mij 6 seconden rustig laat casten, dan kan ik een keer een dikke crit scoren jah. Wil niet zeggen dat mages in het algemeen rondrennen en iedereen met een 6k crit one-shotten ;)

Als dat zo was zouden alle easy-mode warlocks wel mage rollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
UlyssesNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:34:
[...]

JAAAAAA ik wil die addons ook >:) ziet er echt superstrak uit
ziet er uit als een photek pack, heb het ook ziet er sweet uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 15:42
Hoe de fuck kom je aan 1100 firedmg?

Owja, deze is btw met berserker buff, 30% meer dmg?
heeft ook net ZHC geactiveerd met 204 spelldmg

Zat er 5 x scorch debuff op?
CoE ?

etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:26
Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:37:
[...]
Als dat zo was zouden alle easy-mode warlocks wel mage rollen ;)
Leuke troll, kan je dat niet achterwege laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

cls schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:39:
[...]

Leuke troll, kan je dat niet achterwege laten?
We spell-locken 'm de volgende keer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

On_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:42:
Ik ben 41/41/41 specced en one-shot jullie allemaal met 6k unbuffed crits! I am teh l33t maeg!
Gief AP-PoM-Combusted-Ignited-Pyro! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:42:
[...]

Oke de sfeer in dit topic is ver te zoeken de laatste paar pagina's 8)7 laat iedereen spelen en doen wat ie wil en ga nu lullen over belangrijke zaken. Waar blijven die screens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:05:
[...]

ownen? jep, leuk met lag en corpse ressend door Dark Portal gaan omdat 40 slecht gegearde pubers vroeg uit school zijn maar geen TBC hebben en daarom maar gaan zieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je me kunnen zeggen welke addon die transparante balk onderin is? Ben al een hele tijd opzoek hiernaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:30:
Denk dat de mensen die nu ingame aan het spelen zjin die dus de snapshots kunnen maken niet uitloggen om een pic te posten ;)
Zou'k ook niet doen.

Ik ben dus vanmorgen even bezig geweest. Ik vind de Belf starting area echt super! Enorm kleurrijk, en Belfs zijn gewoon cool :) Ik kan niet wachten tot ik vanavond weer verder kan. Ik ga in ieder geval even m'n warlock naar 5 levellen om Jewelcrafting te nemen (eventjes de recipies checken), en daarna verder met m'n mage. Ik verwacht alleen dat het vanavond erg druk gaat worden in de starting areas, iedereen die overdag moet werken logged morgen in natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:39:
[...]

Hoe de fuck kom je aan 1100 firedmg?

Owja, deze is btw met berserker buff, 30% meer dmg?
heeft ook net ZHC geactiveerd met 204 spelldmg

Zat er 5 x scorch debuff op?
CoE ?

etc etc
was een guild mage, dus ik weet niet precies wat die allemaal had. Ik weet alleen dat dit niet voor opgezet was dus CoE had die waarschijnlijk niet op zich(tenzij locks dat random casten ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:46:
[...]

Zou je me kunnen zeggen welke addon die transparante balk onderin is? Ben al een hele tijd opzoek hiernaar.
Je kunt je chatwindows elke kleur geven die je wil bij je chatwindow opties.

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 16-01-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
vraagje:
dropt een imba item in outland... die persoon (met TBC dus installed) loot dat item en zet het op AH.
Kunnen non-tbc mensen die nou kopen? ;p

denk het wel he?

[ Voor 6% gewijzigd door Bld- op 16-01-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bld- schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:54:
vraagje:
dropt een imba item in outland... die persoon (met TBC dus installed) loot dat item en zet het op AH.
Tuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
vraagje:

denk het wel he?
Maar waarschijnlijk kan je het alleen gebruiken als je lvl 61+ bent....... je hebt er dus weinig aan.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
vraagje:

denk het wel he?
Hypothetisch gezien wel, maar 'imba' items zijn OF BoP OF gewoon level 61 of hoger.

Ik zit trouwens gewoon de tijd uit te zitten hier, stipt 16:00 ga ik naar huis! Hah!

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 16-01-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
wooohoo, net ff naar huis gebeld, BC is er!!!! JEEEJ nu nog tot 17.00uur wachten en dan naar huis :P
RunaR schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:57:
[...]

Maar waarschijnlijk kan je het alleen gebruiken als je lvl 61+ bent....... je hebt er dus weinig aan.
owja, idd :X :D

[ Voor 55% gewijzigd door Bld- op 16-01-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:32:
[...]

[...]

deze is genomen vlak na patch 2.0
Die kerel is echt pro, hij heeft zelfs een spit macro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Meesten die zeiken over de imba mage 6k crits zijn warriors.

De standaard hypocricy die ze vergeten is dat mages dan meestal volledig buffed up zijn, pots / flasks misschien zelfs nog, Berserker buff hebben (30%), Arcane Power up hebben (30%) en een actieve trinket die hun spellpower met ~200 verhoogd. Diezelfden vergeten dan ook dat de mage hier speciaal voor specced is en dus niets anders kan. Daarnaast is hij de zonder de AP / trinket (3 min) of de berserker buff compleet weerloos en een gemakkelijk doelwit.

Daarnaast vinden legio warriors het ook vreemd als ik ze crit met een 4k frostbolt. Misschien een tip om dan voortaan NIET in zerker stance te gaan (+10%), deathwish te poppen (+5%) en recklessness te poppen (+20%) zodat mijn spells de volgende keer NIET 45% meer damage doen op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
YAR! eindelijk...

vanaf 11:00 lopen kloten met cd's enz enz.. nu eindelijk een versie van usenext aan de gang .. moest 'em nog repairen (nooit gedaan dus was ook nog ff rotzooien).. maar tis installerende nu :D

hop hop.. nog ff patchen en dan gamen eindeljik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:52
CU2morO schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:01:
Meesten die zeiken over de imba mage 6k crits zijn warriors.
Is weer eens wat anders dan mages die al sinds 1.0 whinen over elke andere class.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!