Het Grote World of Warcraft topic - Deel 100 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.782 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
ON_e hoe heet je dan voeg ik je vanavond even toe :*) anders pm je maar even.
( |:( ken nog maar 1 iemand op die server mijn maat en die is lvl 40 8)7 dus zou wel leuk zijn om wat meer mensen daar te kennen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Loona35 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:35:
K********************** cd is kapot :( :( :( :( :(
een van de TBC cd's??

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:19
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:25:
[...]

Hier nog leuker. Die 5de cd van de basis versie van WoW heb ik niet, dus moet ook eerst nog all die patches downloaden en op cd/dvd branden ofzo.

Maar was blizzard niet bezig met een complete patchpack die je na het 1 keer installen direct helemaal up to date brengt tot de datum van uitgave??
rakker of je download gewoon een dvd isotje ervan XD gaat stukkie sneller :P
maar mijn versie van TBC komt pas als ik 60 ben :)

@ hierboven ja lijkt me wel he :P

wie zit hier trouwens op sylvanas?

[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 16-01-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UlyssesNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:30:
[...]
Gaat een blood elf mage maken op tarren mill nog meer tweakers die daar zitten?
Hiero ook Tarren Mill. (guild: Fate has Fans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:47

Phydomir

Dennis

[...]

Wel ff je naam hier opzetten, dan weet ik wie ik moeten pakken :) (zie sig)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 07:05
Ik had dik 3 maanden geleden de Collector's Edition gepreordered bij bol.com, krijg ik gisteravond om 7 uur een mailtje dat ik hem niet krijg! Dat terwijl ik vorige week nog bevestig kreeg dat ik hem wel zou krijgen! Ik pissig opgebeld gisteravond "Ja meneer er waren er minder geleverd dan we hadden gedacht" ... Grrr ... klote winkel

Ik wou graag allebei de CE's hebben maar nou heb ik er maar 1tje :(

/rant off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:41:
Wel ff je naam hier opzetten, dan weet ik wie ik moeten pakken :) (zie sig)
Lol ok mijn naam wordt Odysseus heb hem al in gebruik met een lvl 9 tauren warrior maar het wordt dus een blood elf mage. :P wel effe wachten met ganken tot ik lvl 70 ben he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

UlyssesNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:35:
ON_e hoe heet je dan voeg ik je vanavond even toe :*) anders pm je maar even.
( |:( ken nog maar 1 iemand op die server mijn maat en die is lvl 40 8)7 dus zou wel leuk zijn om wat meer mensen daar te kennen :9 )
Nix. (zie sig)
Hiero ook Tarren Mill. (guild: Fate has Fans).
Fate has Girls ? :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:30:
[...]

Voor het geval je nog niet op de hoogte was, Blood elf brengt een paladin naar de Horde kant en Dreanei een Shaman naar de alliance kant ;)

* thewizard2006 gaat voor een Blood Elf priest op een nieuwe realm
ja dat wist ik wel, maar dat is eigenlijk niets bijzonders. Gewoon een pala alleen aan de horde kant. Ik bedoel meer iets van speciale spells of weet ik veel wat

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Way to go Blizz.. Na het installeren van TBC kunnen alle patches weer geinstalleerd worden.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
thewizard2006 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:52:
[...]

ja dat wist ik wel, maar dat is eigenlijk niets bijzonders. Gewoon een pala alleen aan de horde kant. Ik bedoel meer iets van speciale spells of weet ik veel wat
"Gewoon een pala", succes in TBC instances zonder een pala :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
ik net naar de dynabyte hier in nijmegen. ze zijn deze aan het verbouwen dus staat en nu zo'n kerel met z'n jas aan buiten met een paar kartonnen dozen vol cd's de boel te verkopen.
dus als iemand nog een paar bivakmutsen heeft....lagen ook nog een paar collectors editions bij dus misschien kunnen we een goeie slag slaan :P

ik heb trouwens een rogue (lvl 52) op trollbane. ben op zoek naar een guild heeft miss iemand een plekje vrij voor een mede-tweaker of misschien suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjeuhz op 16-01-2007 11:55 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
ja .. de 4e :'(

en de tech service is zo druk volgbens blizzad dat ze geen calls meer accepteren.. bravo! :|

[ Voor 22% gewijzigd door Loona35 op 16-01-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
MST_Morpheus schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:54:
Way to go Blizz.. Na het installeren van TBC kunnen alle patches weer geinstalleerd worden.
Was te verwachten. Ze hebben nog 2 kleine fixjes gehad na 2.0.3. En die CD's waren toen al gemaakt. Op de CD staat gewoon 2.0.1 ( TBC ) dus 2.0.3 en 2.0.4 en 2.0.5 moeten opnieuw.
Bartjeuhz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:54:
ik net naar de dynabyte hier in nijmegen. ze zijn deze aan het verbouwen dus staat en nu zo'n kerel met z'n jas aan buiten met een paar kartonnen dozen vol cd's de boel te verkopen.
dus als iemand nog een paar bivakmutsen heeft....lagen ook nog een paar collectors editions bij dus misschien kunnen we een goeie slag slaan :P

ik heb trouwens een rogue (lvl 52) op trollbane. ben op zoek naar een guild heeft miss iemand een plekje vrij voor een mede-tweaker of misschien suggesties?
Ik zit daar ook. En woon toevallig ook in Nijmegen. MAar Op Trollbane Ally zitten veel hardcore guilds dus dan is het echt T2+ of je komt er niet in. Die lagere guild zijn vaak niet serieus aan het raiden.

[ Voor 50% gewijzigd door Astennu op 16-01-2007 11:57 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 10:03
[...]

Blood elves zijn de enigen bij de hordes die palladin kunnen
Draenei zijn de enigen bij de alliance die shaman kunnen.
Waarschijnlijk is het daarom.
Ik neem blood elve omdat ik niet hoe van die monster rassen die de horde heeft.
En al mijn vrienden spelen horde. Nu kan ik dus een normaal ras bij de horde spelen.

"normaal" ras. En een blood elf vind jij normaal? rare jongens, die alliance :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:54:

Neem aan dat die boxen gereserveerd waren. Zou je er anders een voor mij willen halen? Woon in Nijmegen en kom hem dan vanavond halen. Krijg je er wel een kratje bier voor de moeite voor, of gewoon 10 euro ofzo :) (zelfde deal geld voor eenieder die nu in Nijmegen is, damn stage in Eindhoven :P )

Laat maar, ze zijn gereserveerd ;(

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 16-01-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:56:

[...]

Ik zit daar ook. En woon toevallig ook in Nijmegen. MAar Op Trollbane Ally zitten veel hardcore guilds dus dan is het echt T2+ of je komt er niet in. Die lagere guild zijn vaak niet serieus aan het raiden.
welke guild zit jij dan? Denk dat ik wel aardig kans heb om bij een goeie guild te komen aangezien TBC er nu is en iedereen enigszins van scrap begint. Ben behoorlijk active namelijk.
Heb een warrior en een hunter op Arathor maar ben op trollbane gaan spelen omdat ik toch liever pvp speel.
johnnyv.nl schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:59:
[...]

Neem aan dat die boxen gereserveerd waren. Zou je er anders een voor mij willen halen? Woon in Nijmegen en kom hem dan vanavond halen. Krijg je er wel een kratje bier voor de moeite voor, of gewoon 10 euro ofzo :) (zelfde deal geld voor eenieder die nu in Nijmegen is, damn stage in Eindhoven :P )
die zijn gereserveerd helaas....vandaag de bivakmutsen 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Bartjeuhz op 16-01-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47
ImdaMned schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:58:
[...]

Het is in die zin 'normaal' dat alle andere rassen van de horde (tauren, troll, orc ) behalve de undead niet echt 'menselijk' zijn een bloodelf komt daar toch nog het dichtste bij denk ik.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:59:
[...]

Offtopic: is dat niet klote een stage 65 min verwijderd van je huis ? ik moest vorig jaar van Weert naar Eindhoven ( 20 min ) en dat was al klote, zit nu gelukkig gewoon in Weert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:03:
[...]

Offtopic: is dat niet klote een stage 65 min verwijderd van je huis ? ik moest vorig jaar van Weert naar Eindhoven ( 20 min ) en dat was al klote, zit nu gelukkig gewoon in Weert :D
offtopic:
uur met de auto, 2 uur met de trein, is inderdaad jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:04
ZO. IK begin goed met TBC.. net TBC binnen, nieuw 20" LCD schermpje erbij.. alleen 1 dooie pixel.. ff kijken hoe ik hier onderuit kan komen.. 3 pixels minimaal..

maar goed.. zie sig, de 2 alts ga ik in de kielzog van mn warlock zetten zodat ik straks 3x70 heb.. priest en warrior laat ik lekker stof happen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
http://thottbot.com/beta?i=16088 deze kan mijn mage straks zeker gebruiken uber dagger :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12:42
Loona35 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:55:
[...]

ja .. de 4e :'(

en de tech service is zo druk volgbens blizzad dat ze geen calls meer accepteren.. bravo! :|
kijk op de wow fora, cd4 is brak idd bij een aantal mensen.

Je moet dan alles van de cd naar je HD kopieren geloof ik en dan installeren dan werkt het vaak wel.

http://forums.wow-europe....l?topicId=116462280&sid=1
en
http://forums.wow-europe....l?topicId=116672374&sid=1
en
http://forums.wow-europe....l?topicId=116532314&sid=1

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:04:
[...]

Je moet dan alles van de cd naar je HD kopieren geloof ik en dan installeren dan werkt het vaak wel.

http://forums.wow-europe....l?topicId=116462280&sid=1
en
http://forums.wow-europe....l?topicId=116672374&sid=1
en
ja ik heb Dimension Plus gebeld.. er schijen super veel klachten te zijn vertelde die man.. hij stuurde een nieuwe.. ik ben nu een clone aan het maken hopen dat dat wel lukt.. of anders die oplossing van jou proberen of bij vrienden ff cd lenen.. ik MOET vandaag spelen :P

/edit

dat is trouwens exact diezelfde error ja..

en clone lukt niet

[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 16-01-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Bartjeuhz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:01:
[...]

welke guild zit jij dan? Denk dat ik wel aardig kans heb om bij een goeie guild te komen aangezien TBC er nu is en iedereen enigszins van scrap begint. Ben behoorlijk active namelijk.
Heb een warrior en een hunter op Arathor maar ben op trollbane gaan spelen omdat ik toch liever pvp speel.

[...]

die zijn gereserveerd helaas....vandaag de bivakmutsen 8)
Ik zit in Hazzard. Er is ook een NL guild die heet Denial maar die is nog meer hardcore. Die waren al ver in Naxx wij zijn daar pas 4 weken bezig hebben in ieder geval instructor down.

Maar klopt naar TBC wordt alles anders. Echter gaan wij deze week levelen daar na gewoon weer BWL > AQ40 > Naxx tegelijk doen. Dus 50/50 Raiden / Levelen. Ik was daar helemaal voor wil me T2 nog hebben en eigenlijk ook T3 want die set is zo mooi :P Ik heb trouwens een Hunter. Want hunter heeft zo ver ik gezien heb geen mooie sets in TBC.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:07:
[...]

Ik zit in Hazzard. Er is ook een NL guild die heet Denial maar die is nog meer hardcore. Die waren al ver in Naxx wij zijn daar pas 4 weken bezig hebben in ieder geval instructor down.

Maar klopt naar TBC wordt alles anders. Echter gaan wij deze week levelen daar na gewoon weer BWL > AQ40 > Naxx tegelijk doen. Dus 50/50 Raiden / Levelen. Ik was daar helemaal voor wil me T2 nog hebben en eigenlijk ook T3 want die set is zo mooi :P Ik heb trouwens een Hunter. Want hunter heeft zo ver ik gezien heb geen mooie sets in TBC.
hazzard en denial ken ik wel ja. een paar maten zaten in Disorder maar dat is nu uiteengevallen in een aantal losse guilds. Nou ja ik w8 wel tot ik weer een beetje elite ben met m'n rogue ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik hoor inderdaad van meer mensen dat zij problemen ondervinden met het installeren van The Burning Crusade. Ik ben heel benieuwd of het mij vanavond wel gaat lukken. Hopelijk ligt mijn kopie vanavond in de brievenbus.

Kan al een hele tijd niet wachten tot ik Blood Elf kan gaan spelen. Ben helemaal verliefd op The Burning Crusade na ik de beta gespeeld heb bij een vriend en vriendin van me.

Nu maar hopen dan hé...

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Bah ik instaleer hem op een laptop en die heeft een CD/DVD-RW drive en hij heeft echt problemen met het lezen van CD4, hij is nu op 87% maar daar heeft hij dan ook een lange tijd over gedaan, ik hoop dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
XtrmEend schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:17:
Bah ik instaleer hem op een laptop en die heeft een CD/DVD-RW drive en hij heeft echt problemen met het lezen van CD4, hij is nu op 87% maar daar heeft hij dan ook een lange tijd over gedaan, ik hoop dat het lukt.
lees stukje terug :)
ik ga nu maar eens aan de slag met de install...hoop dat het allemaal goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Mensen die vrij laat hebben besteld bij Bol.com : je TBC komt echt wel binnen vandaag.
Ik heb op 31/12/06 bij Bol besteld (don't ask me, de vorige bestelling was gewoon foetsie) en heb hem net binnengekregen.

(Hoewel ik nu wel op mn werk zit en tot 17:00 mag wachten tot ik uberhaupt aan de gang kan ;))
Gelukkig wel TBC al geinstalleerd staan en gepatched (dank je jarnotjuh voor de TBC install DVD :Y)).

Gewoon rustig afwachten dus, je krijgt toch je TBC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 23:01
Mijn 4e cd was ook defect. Heb geprobeerd deze naar de harddisk te copieren, echter geen succes. Net terug geweest naar de winkel, cd omgewisseld en nu loopt alles wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ghehe we hebben hier 4x TBC 3 werken in ieder geval goed. Veel mensen met peg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:23:
Ghehe we hebben hier 4x TBC 3 werken in ieder geval goed. Veel mensen met peg :)
En anders ff een cd-tje downloaden. Ik vnd het jammer dat blizzard disk4 niet via een torrent aanbied ze weten dat d'r problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

voor de mensen met installatieproblemen: je kan de wow-dir ook 1:1 kopiëren vanaf een pc waarop de installatie wel gelukt is.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als je geen mailtje krijg van BOL.com dan wil dat zeggen dat je hem krijgt vandaag ( TBC ). Het is nu al 12 uur maar nog steeds geen postmanneke gezien :(! ( ook geen mail )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
ben nu bezig met die link van kevinp

tot nu toe gaat het allemaal goed.. beter dan de clone die ik via nero probeerde te maken.. alleen hoe dat installeren nu gaat werken nu ik het op mijn hd heb staat weet ik niet..
/edit
ow bah.. ik moet alle cd's gewoon naar me HD zetten :| .. dat gaat wel ff duren dan

[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 16-01-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Bartjeuhz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:18:
[...]

lees stukje terug :)
ik ga nu maar eens aan de slag met de install...hoop dat het allemaal goed gaat
Ok heb even die WoW forums bekeken en kopieer nu alle bestanden naar mijn hdd, dit lukte gelukkig wel met CD4.
Vind dit verder wel een beetje zwak van Blizzard, ook zulke dingen zou je moeten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Na dik een jaar resto te zijn geweest toch weer terug naar een wat meer dmg build. Ik zie hier altijd veel over rogue en mage builds, maar shamans komen niet zo aan de orde. Helaas had ik niet genoeg honor voor wat goede 1H-ers, ben blijven steken op 18K honor :(. Met raiden gaan alle goede melee wapens nog naar de rogues/warriors (vind ik niet erg btw, zover zijn we nog niet met raiden). Dus toch maar gekozen voor een elemental build. Ik wil wel een 2H-er gebruiken, ik heb jekliks crusher daarvoor ooit eens genomen. Die totem of wrath komt wel op level 61. Misschien nog iemand een kleine tip?

Mijn elemental-build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
MrJayMan schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:24:
voor de mensen met installatieproblemen: je kan de wow-dir ook 1:1 kopiëren vanaf een pc waarop de installatie wel gelukt is.
upload jij 'em ff O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
On_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:29:
Wedden dat je je bol.com bestelling alsnog krijgt ? :)
Die kun je kostenloos terugsturen :)

Vanochtend dus TBC geinstalleerd, snel door de portal heen en een paar quests gedaan. Meteen 9 gold, tientallen Ks XP en een cloth leg item dat voor de hoeveelheid werk die je ervoor moet doen gewoon compleet imba is:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=29928

Echt, nog geen 5 minuten werk!

Ook even m'n belf warlock aangemaakt en naar level 4 gelevelled. Leuke zone, maar ik ga toch eerst ff verder met m'n mage, als alle questrewards zo zijn... :)
On_E schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:32:
Nog een keer dan, als je BOL.COM belt (met een telefoon weet je wel) dan zeggen ze dat ALLE normale versies verzonden zijn als je die besteld had, alleen de bestellingen van de laatste dagen zijn MISSCHIEN niet goed gegaan. (en CE bestellingen, 112 ofzo, ook niet)

‘wordt verwerkt’ is een oude melding, de site is niet ge-update,
Ja vette pech, moeten ze hun site maar updaten. Ik ben gewoon ff langs de mediamarkt gegaan, en die hadden nog een stel liggen (was echt druk om 10 uur bij de games, hele zooi mensen die op zoek waren naar de CE). Je kunt software gewoon binnen 7 dagen terugsturen.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 16-01-2007 12:32 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iso staat ook op usenet mensen! Voor degene die pech hebben met cd 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die een link heeft naar de pacth 2.0.5 (geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn installatie ging ook helemaal vlekkeloos, totaal geen lag en kon vrij rondlopen e.d.

Als er een fout op de cd zit, zoiets kan je toch niet voorheen testen. Heeft vast te maken met een lichte beschadeging aan een van de persen ofzo. Zoiets zal het wel zijn.

Is er al voor iemand nieuwe gear gedropt in outlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:58:
[...]
In zoverre normaal dat het nog een beetje menselijk is.
Undead noem ik niet een menselijk undead noem ik afzichtelijk :') maar dat is een persoonlijke mening
Als blood elf al gelijk met de release van wow er was geweest was ik trouwens nooit alliance geworden.
Ben een elf fan :P alleen night elves kunnen geen mage.
Blood elves zijn natuurlijk het ultieme ras voor een mage met die racial skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Keesr schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:58:
Zoveel mensen die haast hebben om meteen te spelen vandaag :D

Ik heb echt zo'n vermoeden dat de start area's in Outland volop laggy zijn en dat het nog een heel karwei wordt om een goede start te maken ;) Zal wel een week zo blijven waarschijnlijk, krijg me order vandaag binnen maar weet nog niet of ik em al ga activaten.. Misschien wacht ik ff tot dit weekend, maar ik heb zo'n idee dat het dit weekend nog erger is :/
Ik ben dus vanochtend ff aan 't spelen geweest, en ik heb van lag niks gemerkt. Vanavond zal het wel drukker zijn, maar dan nog verwacht ik dat het geen problemen gaat geven. Het is trouwens wel duidelijk dat Blizzard rekening gehouden heeft met de drukte, respawntijden van mobs e.d. zijn ERG snel.

Ik kon ook verder gewoon upgragen, patchen en inloggen. Dus alles verliep vlekkeloos.
Dosed schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:18:
Benieuwd of dat komt door TBC >:)
Komt waarschijnlijk door al die mensen die alsnog hun preorder annuleren om 10:15 omdat ze 'em bij MediaMarkt gehaald hebben ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 16-01-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Mijn neef heeft er een gehaald bij MIstery Media in Nijmegen, die hadden er net nog 25 liggen ofzo.

Hij doet CD1 in de PC en *plof*.... TBC van Bol.com op de mat :P en die stond ook nog op 'Wordt Verwerkt'... Dus ik maak me geen zorgen.. hij komt wel vandaag...

Edit:

Krijg net een SMS van me pa dat er een pakketje binnen is met Burning Crusade er in :)

[ Voor 15% gewijzigd door ReCreator op 16-01-2007 12:37 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:30:
iemand die een link heeft naar de pacth 2.0.5 (geloof ik)
ftp://ftp.snt.utwente.nl/...dofwarcraft/patches/enGB/

Zet deze maar in je favo's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Kan niet wachten me bol pre-order is binnen :) ( na een telefoontje)

vervolgens over het probleem van CD 4 ,

moet lukken :) en zo niet vast wel een "geek" ;) JK ik ze root ff kan over nemen via externe hdd
in mijn omgeving al ruim 30+ aan mensen die tbc hebben vandaag zit er vast wel 1 bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik al maar daar staat niet de patch voor bc bij van 219 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MST_Morpheus schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:54:
Duh. Hoelang geleden denk je dat die CDs gedrukt zijn? Dat duurde bij mij wel 5 minuten ofzo, wat een toestand! Drama!
Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:04:

Bij mij begon 'ie ook een beetje te ratelen ("oh kut, nee he"), maar later ging 'ie toch gewoon door. Kennelijk was het niet zo'n goed idee die CD in een apart papieren hoesje te doen. Hoop dat ze de volgende EXP gewoon ff op DVD zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:40:
[...]

Die heb ik al maar daar staat niet de patch voor bc bij van 219 mb
Volgens mij patcht TBC terug naar 2.0.1 en moet je daarna de patch naar 2.0.3 weer opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 19:36
Mwa ik baal wel, ik vermoed dat hij niet komt van bol.com...postbode is vanmorgen geweest en had hem niet bij me. Had het in juni vorig jaar besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 23:14

Boekster

Naimoholic

En naar 2.0.5 :)

Anyway, ik kreeg bericht dat m'n bestelling van Bol.com verstuurd is. Ik heb hem zondg besteld, dus iedereen zou hem inderdaad gewoon moeten krijgen.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Laurenzzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:45:
Mwa ik baal wel, ik vermoed dat hij niet komt van bol.com...postbode is vanmorgen geweest en had hem niet bij me. Had het in juni vorig jaar besteld...
is ook meestal de packetdienst die die in de brievenbus gooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Laurenzzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:45:
Postbode hoeft geen pakketdienst te zijn :)
Had de mijne in juli besteld, staat nu ook op 'wordt verwerkt' maar ligt thuis al klaar voor vanavond... komt goed dus...

Vanavond meteen een nieuwe 5man instance doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Dat je de laatste patches nog moet downloaden is wel te begrijpen. Maar ik kan zien dat Blizz weer lekker bezig is.

Kopietjes etc, opsturen naar frankrijk om je pet te krijgen (wat vervolgens tot 10 dagen kan duren) Oke, je krijgt dan nog de murloc pet erbij + 2 dagen extra. Leuk, maar dit mag niet zo gebeuren vind ik.

En dan het gezeur met de 4e CD. Die dingen horen toch getest te worden door verschillende cd/dvdroms voordat er een massa productie wordt gemaakt.
Kortom: Blizz is nog steeds Blizz....

Trouwens. Over dat je die kopietjes en sheets moet opsturen. Moet daar een postzegel op? Er staat namelijk niet bij of dat wel of niet moet. Als je het mij vraagd hoort dat zonder te zijn. Het is namelijk HUN fout. Ze zijn waarschijnlijk de kaart met het kraslaagje vergeten in het paket te doen. Zou lachen zijn als ze die kaart per ongeluk in de normale editie hebben verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
hier ook tarren mill :w (alliance)

vanaaf kan ik pas lvlen, @ work nu .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:04
geen problemen gehad met cd 4.. iemand die een website heb om te uploaden? ik heb er geen prob. mee om ff te doen. uhm.. shammy op xavius hoogste is lvl 15 nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damit..wat is het ongelooflijk klote om op je vrije dag (klinkt goed :)) te wachten op een pakketje.... Volgende keer maar gewoon het risico nemen van misgrijpen in de shop, of bestellen in een shop. Vind het maar niks via de post...

Ik hoop zelf dat ik meteen een instance kan gaan doen vanavond/vanacht. :)
Hoe bevalt het in outland? :)

Edit:
Hij is binnen!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

whiteclear schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:50:
Kopietjes etc, opsturen naar frankrijk om je pet te krijgen (wat vervolgens tot 10 dagen kan duren) Oke, je krijgt dan nog de murloc pet erbij + 2 dagen extra. Leuk, maar dit mag niet zo gebeuren vind ik.

Trouwens. Over dat je die kopietjes en sheets moet opsturen. Moet daar een postzegel op? Er staat namelijk niet bij of dat wel of niet moet. Als je het mij vraagd hoort dat zonder te zijn. Het is namelijk HUN fout. Ze zijn waarschijnlijk de kaart met het kraslaagje vergeten in het paket te doen. Zou lachen zijn als ze die kaart per ongeluk in de normale editie hebben verwerkt.
Idd, beetje jammer.

Bij de vorige CE was de pet gekoppeld aan de serial code, ze zullen er nu wel gewoon standaard keys in hebben geplakt.

Kan dat niet gemaild worden dan (heb hier geen toegang tot wow-europe of andere gamesites), lijkt mij praktischer, alhoewel ook fraudegevoeliger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Uhmmmm WTF!!! 8)7

Er zitten maar 3 cd's bij mijn TBC....
Nu vraagt hij om disc 4, maar die zit er niet bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
GG85 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:39:
en 2.0.4 en 2.0.5, ben ze gelijk maar alvast aan het downloaden
Hm waar kan je die 2.0.4 en 2.0.5 downloaden dan? Gisteren alvast eens gekeken, maar kon het niet vinden, ook niet in m'n huidige WoW install / Patches folder.
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:13:
Nu denk ik eraan om horde te rollen op Frostwisper, waar ik dus Emerald was op alliance side.
Oh great, nog iemand die m'n hunter altje komt ganken. Of hoef jij je epeen niet te vergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
UltraR-pc schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:57:
Uhmmmm WTF!!! 8)7

Terug gaan naar de winkel 8)7 en een nieuwe ophalen.
Ondertussen usenet aanzetten en de dvd iso downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
omg, als je al die problemen hier ziet, hoop je maar keihard dat het bij jezelf maar goed gaat :D :X

Kan iemand trouwens eens een screenie maken van het bloodelf start gebied ? (met veel lvl 1's :P )
Zo mooi daar :) O+

[ Voor 39% gewijzigd door Bld- op 16-01-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Weet iemand misschien een site waar je direct een wow vanilla key kan kopen? Blizzard payment is down :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
UltraR-pc schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:57:
Uhmmmm WTF!!! 8)7

die 4e cd zit wel in zo'n stom hoesje erbij heh...dus niet bij de andere 3
of had je dat al gechecked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Edit: Beat me to it Bartjeuhz :)

[ Voor 88% gewijzigd door Xedev op 16-01-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
UlyssesNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:59:
[...]

Terug gaan naar de winkel 8)7 en een nieuwe ophalen.
Ondertussen usenet aanzetten en de dvd iso downloaden ;)
... ffs...
Dat hoesje met de Draenei erop. Daar zou hij in moeten zitten neem ik aan. Maar dat is leeg... Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

DinX

Motormuis

Hehe, op de official forums staat ook al een topic erover. Mensen die in paniek op zoek zijn naar hun 4de CD :D

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
UltraR-pc schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:02:
[...]

... ffs...
Dat hoesje met de Draenei erop. Daar zou hij in moeten zitten neem ik aan. Maar dat is leeg... Lekker dan.
potverdorie...dan ben je mooi genaaid....misschien waren ze net jou cd4 aan het testen en zijn ze em vergeten erbij te stoppen.
maargoed alle gekheid op een stokje...ik denk dat er tegen de avond wel een goede versie van cd4 te downloaden valt ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Bartjeuhz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:04:
[...]

potverdorie...dan ben je mooi genaaid....misschien waren ze net jou cd4 aan het testen en zijn ze em vergeten erbij te stoppen.
maargoed alle gekheid op een stokje...ik denk dat er tegen de avond wel een goede versie van cd4 te downloaden valt ergens
Ben al zo goed als onderweg terug naar de winkel.
10 minuutjes, geen heel groot probleem. Maar toch beetje jammer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:24:
Dus als je geen mailtje krijg van BOL.com dan wil dat zeggen dat je hem krijgt vandaag ( TBC ). Het is nu al 12 uur maar nog steeds geen postmanneke gezien :(! ( ook geen mail )
mja mijn postbode zit em volges mij ook nu thuis te installeren , waar blijft die game man :S

mar goed, kan em toch pas donderdag echt gaan spelen
vanavond wel ff installeren,(as ie binnen is)
mar morgen tentamens en zo dus da zal ik eerst mar doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:40
Weet iemand of het mogelijk is om met de Interface addon " bongos" de standaard wow actionbars te laten verdwijnen?

Ik heb nu de bongos actionbars in mijn scherm, maar ook de standaard interface bars :S dat is klote zeg maar....

voor een voorbeeld : plaatje!

Ze staan overigens uitgevinkt in het wow menu, en de addon is TBC compatible!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Gaat op zijn knieen zitten vouwt zijn handen samen en bid dat zijn versie van TBC die die vanmiddag ophaalt alle cd's bevat. O-)
Heeft geen zin om vanavond nog weer eens een cd te downloaden en tijd om terug te gaan naar de winkel heb ik ook niet. (kan natuurlijk wel in de winkel kijken of hij compleet is.)

Valt me tegen van blizzard.
Ze verdienen zoveel aan wow.
8.000.000 * 13 is ongeveer 100 000 000 per maand |:( en dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
UlyssesNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:14:
Gaat op zijn knieen zitten vouwt zijn handen samen en bid dat zijn versie van TBC die die vanmiddag ophaalt alle cd's bevat. O-)
Heeft geen zin om vanavond nog weer eens een cd te downloaden en tijd om terug te gaan naar de winkel heb ik ook niet. (kan natuurlijk wel in de winkel kijken of hij compleet is.)

ik denk niet echt dat je blizzard er wat van verwijten kan :)
t is immers allemaal fabriekswerk he ;) als er iets fout gaat in de fabriek is t niet de schuld van blizzard maar van de fabrikant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
UlyssesNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:14:

We zijn met z'n allen een beetje verslaaft :P Zit ook met smart te wachten tot het 5 uur ik en ik weer verder kan met wow. Wel erg eigenlijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik zit nu toch heel erg te twijfelen. Ik speel Horde, en ik re-roll op een nieuwe server. Ik wil een mage spelen.

1) TBC halen en een BloodElf rollen
+ Racial Abilities. Klinken heel goed, alleen zal ik mijn WotF erg missen denk ik.
- Elves :r
- heleboel bloodelves, weinig uniek?
- Moet vanmiddag eerst ergen TBC zien te vinden voor ik kan spelen

2) Wachten met TBC en Undead rollen
+ Ik ken de undead area heel goed -> snel levelen
+ Er zullen veel minder undeads zijn (in het begin) dan BE's?
+ Kan gewoon lekker spelen en ff w88 met TBC halen.
- Racial Abilities minder dan BE's? (maar wel WotF)

Extra info: Ik speel op een PVE server en doe voor 80% raids/quests/instants en 20% BG's en evt world-PVP.

Mijn grootste dilemma is die racials. Ik heb geen beta gespeeld, dus heb slecht inzicht in hoe vruikbaar de racials van BE's in de praktijk zijn. Zij die racials het waard om snel nog ff TBC te halen? Of maakt het weinig verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
De Gesnaakte schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:10:
[...]

mja mijn postbode zit em volges mij ook nu thuis te installeren , waar blijft die game man :S
Ik ken het gevoel...wachten...wachten...wachten...
Ook bij Bol.com besteld, net ff gebeld en ze zijn verstuurd dus nu maar weer...
wachten...wachten...wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Shit.

Ik heb TBC, maar ik moet nog 3 tankjes kappot schieten op me Wii voor een nieuw record :(. Fuck that, Outland here the fuck I come!

//edit.

Crap patch instaleren :/ , dan maar ff tankje rijden.

[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 16-01-2007 13:24 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
ph4nt0m schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:18:
[...]
ik denk niet echt dat je blizzard er wat van verwijten kan :)
t is immers allemaal fabriekswerk he ;) als er iets fout gaat in de fabriek is t niet de schuld van blizzard maar van de fabrikant :)
Moeten ze die spellen ook maar niet door die arme chinezen laten drukken :+

Nee maar serieus blizzard kan er echt wel wat aan doen hoor.
Ik bedoel bij andere veel verkochte games is dit toch ook niet het geval.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een spel kocht dat er een cd miste (wel eens een cd-key maar dat was een 2e hands game)
Astennu schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:18:

We zijn met z'n allen een beetje verslaaft :P Zit ook met smart te wachten tot het 5 uur ik en ik weer verder kan met wow. Wel erg eigenlijk......
Zo erg is dat niet. Je hebt er plezier mee toch. En het is beter als drugs drank of rook verslaafde zijn in mijn ogen. Ik maak me er niet druk om zolang ik maar plezier ermee heb en ik mijn schoolwerk doe (nog maar een half jaar >:) ) is het toch goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Dwarf priest gerolt op Sha'tar. Twijfel alleen nog of ik daar mijn tijd op ga richten, of toch gewoon met mijn main (60 priest @ Trollbane alliance) en de guild de nieuwe 5mans doen.
Voor beide valt wel wat te zeggen, het zal waarschijnlijk ook beide worden. Betwijfel alleen of ik tijd heb om allebei te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Zo, net weer terug van E-plaza. Gewoon gelijk een cd 4 meegekregen, verder geen problemen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:59
In Den Bosch en Tilburg hebben ze voldoende op voorraad bij de Bart Smit. :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:19:
Ik zit nu toch heel erg te twijfelen. Ik speel Horde, en ik re-roll op een nieuwe server. Ik wil een mage spelen.

+ Racial Abilities. Klinken heel goed, alleen zal ik mijn WotF erg missen denk ik.

Extra info: Ik speel op een PVE server en doe voor 80% raids/quests/instants en 20% BG's en evt world-PVP.

Mijn grootste dilemma is die racials. Ik heb geen beta gespeeld, dus heb slecht inzicht in hoe vruikbaar de racials van BE's in de praktijk zijn. Zij die racials het waard om snel nog ff TBC te halen? Of maakt het weinig verschil?
Mjah, je bent natuurlijk dik verwend door WotF, ik denk één van de meest imba racials (escape artist is ook imba, net als Warstomp) dus dat wordt wss wel ff wennen.
En je argument dat veel horde Bloodelf gaat rollen; alsof niet 99% van de horde nu Undead is ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
UltraR-pc schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:23:
Zo, net weer terug van E-plaza. Gewoon gelijk een cd 4 meegekregen, verder geen problemen hoop ik.
en die halen ze uit een andere? enz enz? :D
SMulTiE schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:25:
[...]

Mjah, je bent natuurlijk dik verwend door WotF, ik denk één van de meest imba racials (escape artist is ook imba, net als Warstomp) dus dat wordt wss wel ff wennen.
En je argument dat veel horde Bloodelf gaat rollen; alsof niet 99% van de horde nu Undead is ... ;)
dat valt toch wel mee? ik zie de overvloed aan elfjes meer dan die van de undeads

[ Voor 47% gewijzigd door Bartjeuhz op 16-01-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Bartjeuhz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:25:
[...]

en die halen ze uit een andere? enz enz? :D
Haalden ze uit een andere idd. Maar die legden ze toen apart. Voor als iemand cd 1 tot 3 mist zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
UlyssesNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:22:
[...]

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een spel kocht dat er een cd miste (wel eens een cd-key maar dat was een 2e hands game)

[...]

Zo erg is dat niet. Je hebt er plezier mee toch. En het is beter als drugs drank of rook verslaafde zijn in mijn ogen. Ik maak me er niet druk om zolang ik maar plezier ermee heb en ik mijn schoolwerk doe (nog maar een half jaar >:) ) is het toch goed.
terwijl ze in de winkel waarschijnlijk de cd's eruit halen en er weer in doen?

en dat van die drukfout is niet blizzards schuld er zijn gewoon 100.000 slechte cd's gedrukt. onder het installeren download ik lekker cd4 en als ik die nodig heb dan gebruik ik die straks wel :P.
UltraR-pc schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:26:
[...]

Haalden ze uit een andere idd. Maar die legden ze toen apart. Voor als iemand cd 1 tot 3 mist zeker :P
dit is logisch omdat jij de cd-key hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 16-01-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
UlyssesNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:22:
[...]

ach ieder zijn problemen he :P
tis netzoals euhm dat een maat van mij Guildwars had gekocht en er 2 cd-keys inzitten XD
mja das een positief effect van een flutfabriek haha :P
ach ik moet toch wachten met TBC kopen omdat ik er toch nog niet heen kan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
[...]

nou ik ga zo terug en dan zeg ik dat de extra's niet in mijn collectors edition zitten...die ik niet heb ;)

klopt het trouwens dat op Ct Profiles NE vrouwtjes geen plaatje hebben?

edit:
stopt ondertussen cd4 erin

[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeuhz op 16-01-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

SMulTiE schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:25:
Dat is dan ook iets waar ik me aan erger bij Horde ;)

Maar het gaat me voornamelijk om die racials. Ik weet dat WotF lekker is, en in BG's gebruik ik het uiteraard ook behoorlijk vaak, maar ik heb dus geen idee hoe dat zich verhoud tegen de BE's racials. Die klinken wel erg fijn en vooral voor een mage (vaak mana tekort) klinkt het fijn. Maar goed, de vraag is of je het in de praktijk dan ook gaat gebruiken...

Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:54
[...]

Dat is gedoemd om fout te gaan :D

edit: installing :)

[ Voor 4% gewijzigd door McPoowl op 16-01-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:27:
[...]

Dat is dan ook iets waar ik me aan erger bij Horde ;)

Maar het gaat me voornamelijk om die racials. Ik weet dat WotF lekker is, en in BG's gebruik ik het uiteraard ook behoorlijk vaak, maar ik heb dus geen idee hoe dat zich verhoud tegen de BE's racials. Die klinken wel erg fijn en vooral voor een mage (vaak mana tekort) klinkt het fijn. Maar goed, de vraag is of je het in de praktijk dan ook gaat gebruiken...

Iemand daar ervaring mee?
Looks > Racial's

nuff said :P

daarom maak ik een belf lock
liefst zou ik mijn fem orc rogue omtoveren tot fem belf rogue ^^

naja eerst rogue naar 70, dan lock naar 70 en dan misschien nieuwe rogue naar 70 :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Bokkie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:31:
Looks > Racial's

nuff said :P

naja eerst rogue naar 70, dan lock naar 70 en dan misschien nieuwe rogue naar 70 :P
Hmm, denk dat ik gewoon mijn good old undead mage naar lvl 70 doe, en daarna nog wel een belf priest erbij doe ofzo...
Ik ken de undead area iig helemaal van buiten, dus dat is supersnel levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:19:

wotf > all

bovendien werkt die aoe silence alleen vanaf close range
welke mage speelt close range????....... juistem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Whuzz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:33:
[...]
Hmm, denk dat ik gewoon mijn good old undead mage naar lvl 70 doe, en daarna nog wel een belf priest erbij doe ofzo...
Ik ken de undead area iig helemaal van buiten, dus dat is supersnel levelen :)
mja mijn lock gaat naar 10 in startersgebied, daarna naar barrens en dan powergrinden tot 60, vervolgens outlands in naar 70

tis dat ik eerst mijn rogue ook naar 70 wil, anders had ik al redelijk snel een lvl 60 belf lock gehad, maar dat moet nu maar wat langer wachten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

BitByter schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:38:
wotf > all

bovendien werkt die aoe silence alleen vanaf close range
welke mage speelt close range????....... juistem...
kktnx! Decided then.
klokslag 4 uur naar huis racen en lekker gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Ik moet toegeven dat de upgrade dag prima verloopt, beter als een gemiddelde patch dag. Had ik niet verwacht.

Heb net ook TBC mogen ontvangen, wat een beetje tegen valt is dat de 4 CD er echt in hebben gepropt.

[ Voor 32% gewijzigd door eth0 op 16-01-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Wordt nog druk met levelen voor me :P
LvL60 Rogue, LvL60 Warrior en LvL60 Shaman moeten alle 3 naar LvL70 toe.

Zit te twijfelen over een BloodElf of een Dranei en dan het liefst een Priest :Y)
Denk dat de Dranei het gaat winnen aangezien mn main en warrior op Frostmane Alliance zitten.
Altijd handig om eventuele bags/gold over te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Precies!
Ik heb vanochtend ook een belf lock gemaakt, nu level 10. Die mana tap ability is wel leuk trouwens, handig om jezelf van mana te voorzien. Je moet alleen wel ff uitkijken met dat AoE effect, dat werkt ook op niet-geaggroede mobs. Ik ging in het startgebied bijna dood omdat ik 4 van die wyrms op me had |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 10:02
Qoriox schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:12:
Weet iemand of het mogelijk is om met de Interface addon " bongos" de standaard wow actionbars te laten verdwijnen?

Ik heb nu de bongos actionbars in mijn scherm, maar ook de standaard interface bars :S dat is klote zeg maar....

voor een voorbeeld : plaatje!

Ze staan overigens uitgevinkt in het wow menu, en de addon is TBC compatible!
Bij je normale ui options van wow, kan je iets instellen van "Hide Blizzard bars" oid
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!