waarom was er op de beta server dan een heel event? SW in brand edpoohbeer schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:13:
[...]
Er gebeurt NIKS.. dat is geconfirmeerd door een blue post. Je registreert je TBC op upgrade.wow-europe.com en that's it. De portal is open, je stap er doorheen.
Anoniem: 76438
Ik kan ook niet inloggen, kan dus ook niet betalen, en kan dus ook nog niet spelen.Rakkerzero schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:22:
Ik wil nu tBC uitkomt toch weer beginnen met WoW. Ik heb tBC gereserveerd en kan hem morgen ophalen bij Dynabyte.
Maar ik heb dan toch nog een vraagje.
Afgelopen zomer ben ik gestopt met WoW. Toen ik speelde had ik qua betaling gekozen voor automatische incasso per 3 maanden. Alleen toen ik stopte heb ik die nooit stop gezet.
Is daardoor mijn account nog steeds actief of moet ik mijn account weer opnieuw aanslingeren?
IK probeer al een half uur in te loggen op de WoW site, maar de site is retetraag atm.
Als je de betaling nog niet hebt stop gezet kun je gewoon spelen lijkt mij (mits je het spel geinstalleerd hebt staan uiteraard). In de ogen van Blizzard ben je nog niet gestopt, want je betaald nog.
Edit: w00t, ik check net even mijn mail, TBC is zojuist verzonden, ik ga er dus van uit dat ik hem morgen heb. Nu alleen nog mn account weer activeren
Edit2: heb mn account weer kunnen activeren, ik kan weer spelen
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 15-01-2007 23:24 ]
Nu moet die account management pagina nog ff werkenpoohbeer schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:06:
TBC registrations is OPEN
upgrade.wow-europe.com

Kan ik mn account ook weer ff aanslingeren.
@ hierboven,
Dat lijkt mij ook, maar ik ken die regels van het account freezen niet.
Account Status: Active
This account is active and can be used for playing.
[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 15-01-2007 23:33 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
iemand nog een mage op trollbane over? neem dan effe contact op met het mail adres in mijn profiel aub
Memories of yesterday, will grow, but never die
Iemand had bol.com gebeld en ondanks de 'wordt verwerkt' melding zouden ze vandaag verstuurd worden.OkkE schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:06:
Ik heb 31.07.2006 besteld bij Bol.com en er staat nogsteeds "Wordt verwerkt" bij de status. Maakt mij niet zo uit, ik moet morgen werken (en als ik vrij was, had ik alsnog uitgeslapen) en 's avonds ga ik WoW niet eens proberen vanwegen de lag en drukte die ik verwacht.
Hopelijk klopt dit.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zet er dan ook even bij dat ie horde moet zijnBint schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:19:
iemand nog een mage op trollbane over? neem dan effe contact op met het mail adres in mijn profiel aub
Music Addicted
Ehm, dat was het "end of beta" eventaddictive schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:14:
[...]
waarom was er op de beta server dan een heel event? SW in brand ed
lol mrga gank hier op mazrigranos
, 80 allie vs 40 hordes @ dark portel
)
Link?poohbeer schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:13:
[...]
Er gebeurt NIKS.. dat is geconfirmeerd door een blue post. Je registreert je TBC op upgrade.wow-europe.com en that's it. De portal is open, je stap er doorheen.
Ja was idd grappig.ImdaMned schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:34:
Net op trollbane een massale aanval op UC en Orgri
denial / core en meer van dat ally tuig : )
toffe actie : )
begin van de avond bleek dat OS naar TB ging en Denial naar UC.
Core wilde een raid doen om een wow tijdperk af te sluiten en we besloten dus maar als kleinste guild naar OGR te gaan via de zij ingang.
Toen we daar waren bleek dat UC afgelopen was van denial en dat die ook naar ogr kwamen, tevens had reborn unity hetzelfde plan opgevat en stonden die 2 guilds aan de hoofd ingang en wij aan de zij ingang.
Dus dan maar ressen, mounten en door ogrimmar heen naar de hoofdgate toe:)
was echt fkking druk daar en van normaal spelen was door de lag geen normaal gevecht te doen;)
was idd een leuke afsluiting van the original WoW.
Waar is die portal btw? Ik zie iedereen praten over een dark portal om naar outland te gaan maar ik weet niet waar die is

lol worldserver grim batol down:P was te verwachten met al die mensen.
in the blasted landscls schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:43:
Waar is die portal btw? Ik zie iedereen praten over een dark portal om naar outland te gaan maar ik weet niet waar die is
gaat nog goed 
http://kruyt.org/pages/wowmonitor/
low bandwidth site is online @ wow-europe.com
super druk met hordes @ twisting nether, dark portal.
http://kruyt.org/pages/wowmonitor/
low bandwidth site is online @ wow-europe.com
super druk met hordes @ twisting nether, dark portal.
hier de enige server waar meer horde zijn dan alliance (nou ja bijna dan) op skullcrusher heel veel horde, en ik zie 0 allianceremcio schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:29:
lol mrga gank hier op mazrigranos, 80 allie vs 40 hordes @ dark portel
)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 33272
bah mijn status bij bol.com staat nog steeds op "Wordt verwerkt" .. dan heb ik hem dus niet morgen

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 15-01-2007 23:50 ]
lol, lag als de tering:P
Net opeens wordt ik eruit gegooid: World server down xD
Paar keer opnieuw proberen en zit er weer in.
Net opeens wordt ik eruit gegooid: World server down xD
Paar keer opnieuw proberen en zit er weer in.
Anoniem: 87260
same here als die woensdag komt stuur ik de hele rommel terugAnoniem: 33272 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:50:
bah mijn status bij bol.com staat nog steeds op "Wordt verwerkt" .. dan heb ik hem dus niet morgen
haal hem morgen in de stad wel
btw het is bij ons echt horde gank feest bij de portal (trollbane)
ik doe hetzelfde stuur hem lekker terugAnoniem: 87260 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:55:
[...]
same here als die woensdag komt stuur ik de hele rommel terug
bol.com kennende is het gewoon allemaal op de post gedaan, en heb je het morgen. Ik heb regelmatig boeken binnen gekregen waarvan ik een dag later een mailtje kreeg dat het verstuurd was. En lees eens iets hier omhoog. Daar staat dat alles gewoon verstuurd is.Anoniem: 87260 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:55:
[...]
same here als die woensdag komt stuur ik de hele rommel terug
Ah morgen weer een dag. Heb een ST raidje staan met de guild. Ben echt benieuwd of dat gaat lukken...Eigenlijk wel grappig om eens te gaan turven hoeveel DR ik straks tegenkom in bijv IF of SW..gewoon 10 minuutjes rondlopen...
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Al'Akir is al down
Wel nog even een screenshot genomen bij de gate.. waren een paar honderd mensen
Wel nog even een screenshot genomen bij de gate.. waren een paar honderd mensen
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ja, dan kunnen jullie lekker met Draculia levelen (alucardu). Ik weet alleen niet of ik Alucardu in BR houd..Boekster schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:22:
[...]
Zet er dan ook even bij dat ie horde moet zijn. Maar ga nu gewoon lekker met ons meelevelen joh
. Tenzij je enorme haast hebt met Outland, want wij zullen niet zo hard meer gaan als vroegah.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
niets gebeurd @ AQ wel 300 alliance + 200 horde
Haha, alsof het nieuwjaar is en net het vuurwerk begint...Eerst knallen en dan komen de ooeee's en aaaa's.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
AlÁkir is weer up en met 6 shamans bij alliance
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Niks... Helemaal Niks! Geen crash, geen event.... NIKS

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
nou, ik opblijven tot 12 uur...gebeurt er geen ene reet!

World server is bij ons er even uitgekanld, en ondertussen lopen er tig mensen in hellfire rond. Nou, ik had er wat meer van verwacht..
World server is bij ons er even uitgekanld, en ondertussen lopen er tig mensen in hellfire rond. Nou, ik had er wat meer van verwacht..
ik hoop dat er de komende dagen nog wat spots zijn waar levende mobs zijn. Aangezien iedereen de gebieden nu gaat liggen uitmoorden.
Same here. Op AD is EK er 2 keer uitgeknald. Toen bleek de portal gewoon open te zijn voor mensen met BC, verder niks dus
https://niels.nu
kan toch ook niet anders.. server knalt hem toch anders meteen eruitdeadsy33 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:09:
nou, ik opblijven tot 12 uur...gebeurt er geen ene reet!![]()

Anoniem: 41017
Blizzard heeft ook gezegt dat er niks zou gebeuren 
De portal zou open gaan and thats it
De portal zou open gaan and thats it
Whehe, 23.57: world server down
00.00 er gebeurt helemaal niks, achter de portal zijn wel veldslagen bezig, maar slechts 40 man zijn daar om 00.05. Wel staan er 1000? man voor de portal, WOW mooi gezicht!
Toen ik om 00.06 uitlogde hadden we 6 shammys @ alliance, twee keer level 2, vier keer level 1. Ben benieuwd wat ik morgen avond zie als ik terug kom van stage
NN /exit
00.00 er gebeurt helemaal niks, achter de portal zijn wel veldslagen bezig, maar slechts 40 man zijn daar om 00.05. Wel staan er 1000? man voor de portal, WOW mooi gezicht!
Toen ik om 00.06 uitlogde hadden we 6 shammys @ alliance, twee keer level 2, vier keer level 1. Ben benieuwd wat ik morgen avond zie als ik terug kom van stage
NN /exit
IK hoorde net dat die nieuwe servers die net online gegaan zijn alweer een reset krijgen. Ze zouden een test gekregen hebben ofzoiets. Weet iemand daar meer van??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
De events zijn geweest namelijk Kruul en nog wat andere mobs meer niet. De opening van The Dark Portal zo geen event zelf worden dit is ook in een post op het WoW forum aangegeven.UltraR-pc schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:05:
Niks... Helemaal Niks! Geen crash, geen event.... NIKS
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
bagger poep kots, server reset in 15min kon al niet inloggen op mn BE paladin, world server offline..
outland is nu al overloaded
Anoniem: 124087
Bashka Orc Rogue - Sporereggan.
Voeg me effe toe als je ook horde gaat beginnen aub.
Voeg me effe toe als je ook horde gaat beginnen aub.
Wat dacht je dan? Dat Blizzard hun servers up konden houden? Zelfs bij een simpele patch lukt dat ze niet dus waarom hier welChubz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:17:
bagger poep kots, server reset in 15min kon al niet inloggen op mn BE paladin, world server offline..
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Darksorrow lag er net ff uit, iets te druk daar in Blasted Lands
Even een vraagje, ik heb laatst ergens gelezen dat je de TBC Beta ook kunt downloaden op de wow site etc, kan hem echter nergens vinden... Google was ook niet echt behulpzaam vandaag. Wilde em vast aanzetten vanacht zodat ik em morgen kan installeren, hoeft ik geen cdrom speler in me computer te draaien
Iemand die em toevallig ergens weet te vinden?

Even een vraagje, ik heb laatst ergens gelezen dat je de TBC Beta ook kunt downloaden op de wow site etc, kan hem echter nergens vinden... Google was ook niet echt behulpzaam vandaag. Wilde em vast aanzetten vanacht zodat ik em morgen kan installeren, hoeft ik geen cdrom speler in me computer te draaien
Iemand die em toevallig ergens weet te vinden?
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Mensen in Utrecht, Magic Games heeft nog TBC exemplaren en is tot 01:30 over. Voor me in de rij was iemand die zonder reservering een exemplaar mee kon nemen, dus als je nog op pad wil...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
ik had het al voorspeld, maar de meeste servers houden het vol en dat precies werkt The Outland niet op onze nieuwe serverAtlas schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:21:
[...]
Wat dacht je dan? Dat Blizzard hun servers up konden houden? Zelfs bij een simpele patch lukt dat ze niet dus waarom hier wel
ja erg vreemd vind ik het niet.. WoW heeft 8 mil spelers, ook al begint 25% gelijk te spelen zijn dat nog steeds 2 miljoen spelers die tegelijk inloggen. denk dat het niet uit maakt hoeveel servers je neer zet, het zooitje crasht toch wel.Chubz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:26:
[...]
ik had het al voorspeld, maar de meeste servers houden het vol en dat precies werkt The Outland niet op onze nieuwe serverbah
overigens is het denk ik ook niet echt rendabel voor blizzard om een paar extra servers neer te zetten alleen maar zodat iedereen na launch gelijk kan spelen in de nachterlijke uurtjes.. tja
het met zn 200derden op 1 mobje jagen wacht ik wel lekker even af
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
TemptingSpecies5618 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:24:
Mensen in Utrecht, Magic Games heeft nog TBC exemplaren en is tot 01:30 over. Voor me in de rij was iemand die zonder reservering een exemplaar mee kon nemen, dus als je nog op pad wil...
Ik vond het wel vrij kut dat er geen opening event was. Ik heb die hele Kruul niet gezien, die werd meteen door een paar raidgroups om zeep geholpen.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 16-01-2007 00:32 ]
Nou ik heb dan even mijn eerste stapjes nog gezet
even weer hallo richting guildies zeggen en alvast naar Thrallmar gegaan.
En wat leuk met die Collectors edition:
meer info:
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/activatepet.htm
Uiteindelijk dus niet alleen de Whelp, maar ook de Murloc cadeau \o/We would like to apologize for this additional process, which is a result of an unforeseen production error. As compensation for the inconvenience and delay, we are happy to offer you a second exclusive pet: Lurky the Murloc. In addition, we will be adding 2 free days of game play to your account in the coming weeks
meer info:
Blijkbaar mogen we ook al niet meer zien hoeveel servers er offline zijn.
Zie:
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/
Zie:
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/
Hmz, even een vraagje...
Ik ben alweer een poosje op zoek naar een pet EXP bar.
Nu is er deze: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=306
Maar die is outdated en geeft verkeerde pet plaatjes / naam weer.
Iemand enig idee of er een nieuwere is? Wil hem eventueel ook wel zelf maken maar geen flauw idee hoe, als er ergens een percentage wordt gegeven zonder plaatjes of whatever er bij vind ik het ook al goed
Ik ben alweer een poosje op zoek naar een pet EXP bar.
Nu is er deze: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=306
Maar die is outdated en geeft verkeerde pet plaatjes / naam weer.
Iemand enig idee of er een nieuwere is? Wil hem eventueel ook wel zelf maken maar geen flauw idee hoe, als er ergens een percentage wordt gegeven zonder plaatjes of whatever er bij vind ik het ook al goed
maar we mogen wel ons doosje kapot gaan knippenJaguar645 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:35:
Nou ik heb dan even mijn eerste stapjes nog gezeteven weer hallo richting guildies zeggen en alvast naar Thrallmar gegaan.
[...]
Uiteindelijk dus niet alleen de Whelp, maar ook de Murloc cadeau \o/
meer info:
hmmjah ik dacht ook een vette event, maar world server er even uit, en portal open, best jammer, heb helemaal niks van de events mee gekregen krull e.d.
alliance was druk aan het ganken @ de portal, op een geven moment horde charge er heen, toen had horde de portal in het zicht
alliance was druk aan het ganken @ de portal, op een geven moment horde charge er heen, toen had horde de portal in het zicht
Als mensen willen gaan, kijk dan even op http://www.magic-games.nl/index.php voor de gegevens (ik zou sowieso even bellen).Species5618 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:24:
Vriendin is pas level 27 en kan ik dus even wachten met TBC voor haar te kopen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Taenadar schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:45:
[...]
maar we mogen wel ons doosje kapot gaan knippen
ik vind het ook een wazige bedoeling.. maar ja.. moet maarNote: If you don't have your content description sheet anymore, you can send a clear photocopy of your receipt or other proof of purchase instead.
het is overigens niet het doosje, maar het papiertje dat erbij zit (content description).. simpel blaadje met uitgestald wat er inzit... maar dan nog.. dat wil ik ook niet kapotknioppen, dus ik stuur wel een kopie van de bon op.
maar goed.. hier gaat natuurlijk weer een hoop mee gesjoemeld worden.... iedereen die bij een winkel werkt kan wel een bon uitprinten met daarop 'Collectors Edition'...
[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 16-01-2007 00:51 ]
Ik heb ze nog wel... maar ga hem niet aanknippen
ik zal dus inderdaad gewoon een kopie van aankoops bewijs meesturen
[edit]
Eigenlijk is het nog zonde dat je die Reference card erbij moet doen, want die is ook erg mooi om te zien
jammer maar helaas, vind die pets dan wel iets leuker 
[edit 2]
das dus echt een speciale kaart die alleen CE houders in het "promo pack" erbij krijgen.
Daarnaast als men dat probeert zou het wel uberlame zijn, en mag Bliz wmb ook wel actie tegen dat soort sjoemelaars ondernemen....
[edit]
Eigenlijk is het nog zonde dat je die Reference card erbij moet doen, want die is ook erg mooi om te zien

[edit 2]
Dat is dus al niet mogelijk omdat je ook die Collectors Edition Reference Card erbij moet doenBosmonster schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:49:
[...]
[...]
maar goed.. hier gaat natuurlijk weer een hoop mee gesjoemeld worden.... iedereen die bij een winkel werkt kan wel een bon uitprinten met daarop 'Collectors Edition'...
Daarnaast als men dat probeert zou het wel uberlame zijn, en mag Bliz wmb ook wel actie tegen dat soort sjoemelaars ondernemen....
[ Voor 94% gewijzigd door Jaguar645 op 16-01-2007 01:02 ]
Kan je geen foto maken van dat deel dan ? Een bon lijkt me veel makkelijker te vervalsen
Anoniem: 76438
Nou goed, alles werkt
Ik moet alleen nog alle bindings instellen, spelen met de muis is ook niets. Het voelt ook allemaal nog wat onwennig aan, er is ook best wel veel veranderd.
Heb ook al met wat 'oude vrienden' gesproken. Best leuk om ze weer eens te spreken
Er zijn helaas alleen wel veel mensen gestopt, maar misschien komen ze met TBC wel weer terug.
Nu alleen hopen dat ik het vol kan houden om het een beetje 'casual' te houden
Nja, we zullen zien, ik wil iig even kijken hoe de nieuwe speel gebieden zijn
Heb ook al met wat 'oude vrienden' gesproken. Best leuk om ze weer eens te spreken
Nu alleen hopen dat ik het vol kan houden om het een beetje 'casual' te houden
Een foto daarentegen is veel makkelijker om op internet te zetten.Taenadar schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 01:01:
Kan je geen foto maken van dat deel dan ? Een bon lijkt me veel makkelijker te vervalsen
There is no magic.
Een bon ook, daarbij neem ik aan dat ze de code die er op staat toch checken? (of is die niet uniek?The Will schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 01:09:
[...]
Een foto daarentegen is veel makkelijker om op internet te zetten.
Inscannen zou ik zeggen, eventueel samen met de bon

Anoniem: 108648
feck! dat wordt klote lvlen met mijn koe op alliancebane!DinX schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:07:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lekker druk
En daar gaat de world server
Whehehe op frostmane had de alliance de hele dark portal overgenomen, daarna heeft horde gegrouped en zijn we er in gezergd. Resultaat: oneindig aantal alliance lichaampjes op de grond
Weet iemand of de mediamarkt de collectors edition aanbied?
En anders waar ze gewoon in de winkel liggen?
Had hem besteld bij een gameshop, maar die kregen er maar 2.
En anders waar ze gewoon in de winkel liggen?
Had hem besteld bij een gameshop, maar die kregen er maar 2.
[ Voor 16% gewijzigd door NightForce op 16-01-2007 02:36 ]
Tering he, net 2 uur in de rij gestaan in Groningen bij Dim plus 
Maar gelukkig hadden ze genoeg voor iedereen
Anoniem: 85443
Hahah vandaag was lachen. Ging samen met een guildie (warrior 54 lvlen). Ik heb em zwaar outdamaged. Na het lvlen had ik bijna 2x zijn dmg gedaan
Ook vette dingen gedaan met em. We gingen alliance ganken nadat ze ons hadden gelamed. Wij waren rustig aan het questen totdat een lvl60 hunter het opeens nodig vond ons af te schieten nadat we net met 4 lvl60 mobs hadden afgerekend.
Natuurlijk zagen we die niet meer terug, dus gingen we verder. Op een gegeven moment zag die maat van me een lvl 60 warlock. Hij ging em uitdagen door /chicken en /spit te doen en ik stond in de buurt in stealth. En ja hoor, die warlock valt em aan. Ik cheapshot em -> imp kidneyshot erachteraan, en die gast was bijna dood. Toen fearde hij mij, ik dispellen en weer op em inhakken. Die maat van me hielp toen mee, en de ally was dood
. We hebben dit tot 4x toe gedaan (stand 3-1 in ons voordeel). Daarna groette wij de warlock met respect, en gingen we weg.
Na at gegrind kwamen we die hunter tegen
. Dus die maat van me weer uitdagen, en die hunter hapte. Ik heb cheapshotten en stunlockte hem de dood in
, na dit ook 4 keer gedaan te hebben (4-0 voor ons dit keer), gingen we verder questen.
Helaas ging die net off, omdat hij morgen om 5:30 al moet werken
Ook vette dingen gedaan met em. We gingen alliance ganken nadat ze ons hadden gelamed. Wij waren rustig aan het questen totdat een lvl60 hunter het opeens nodig vond ons af te schieten nadat we net met 4 lvl60 mobs hadden afgerekend.
Natuurlijk zagen we die niet meer terug, dus gingen we verder. Op een gegeven moment zag die maat van me een lvl 60 warlock. Hij ging em uitdagen door /chicken en /spit te doen en ik stond in de buurt in stealth. En ja hoor, die warlock valt em aan. Ik cheapshot em -> imp kidneyshot erachteraan, en die gast was bijna dood. Toen fearde hij mij, ik dispellen en weer op em inhakken. Die maat van me hielp toen mee, en de ally was dood
Na at gegrind kwamen we die hunter tegen
Helaas ging die net off, omdat hij morgen om 5:30 al moet werken
Anoniem: 200332
ik ben op zoek naar een kaart van outland, met (alliance) gryph routes en namen van elk gebied, in een hoge resolutie. ik heb wel een kaart gevonden, maar die is vrij klein qua formaat: http://www.worldofwar.net...e/outlandcontalliance.php
ik wil hem op groot formaat laten afdrukken bij een kopieer winkel, vandaar dat ik een zo groot mogelijke resolutie nodig heb
ik wil hem op groot formaat laten afdrukken bij een kopieer winkel, vandaar dat ik een zo groot mogelijke resolutie nodig heb
Heb 2 vragen
1. past het pakketje van bol.com in de brievenbus?
2. stel datik hem zo in de stad haal (ff in me pauze
) kan ik dan die van bol.com gewoon terug sturen mocht ie vandaag toch binnenkomen?
1. past het pakketje van bol.com in de brievenbus?
2. stel datik hem zo in de stad haal (ff in me pauze
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik heb mijn re-roll al aangemaakt 
Server: Ghostlands
Char: Amerasu (Undead Mage)
Vanavond lekker spelen (mits de boel blijft draaien
)
Server: Ghostlands
Char: Amerasu (Undead Mage)
Vanavond lekker spelen (mits de boel blijft draaien
En je was hoe oud?Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 02:37:
Op een gegeven moment zag die maat van me een lvl 60 warlock. Hij ging em uitdagen door /chicken en /spit te doen en ik stond in de buurt in stealth.
[ Voor 49% gewijzigd door Whuzz op 16-01-2007 07:24 ]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Tja Horde he... die weten niet beter.
Is ook maar een oplossing voor: afmaken. Gewoon het hoekje omleggen, en lukt het niet met één, dan maar met twee of desnoods drie man.
Hordes...
Is ook maar een oplossing voor: afmaken. Gewoon het hoekje omleggen, en lukt het niet met één, dan maar met twee of desnoods drie man.
Hordes...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 155768
Ja man, ik dacht dat het niet zo druk zou zijn. Maar dat viel toch wel even zwaar tegen hehe. Maar goed, heb hem gister nog aan de gang gekregen en kon gelijk inloggen zonder eigenlijk al teveel problemen dus dat viel mij niks tegen. Wel gezellig bij dimension, waren ongeveer 200 man ofzo.Loev schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 02:26:
Tering he, net 2 uur in de rij gestaan in Groningen bij Dim plus
Net zo lastig als op Greekjuros dus .... tijd om te moven denk ik zoAnoniem: 108648 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 01:18:
[...]
feck! dat wordt klote lvlen met mijn koe op alliancebane!
Ik ben zelf ook horde...Snuffel schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 07:41:
Hordes...
Heeft ook nix met horde/ally te maken, maar gewoon met gedrag en volwassenheid. Op de PVE server waar ik zat was het standaard praktijg van alliance dat ze je uitdaagden tot een duel, waarbij een rogue in stealth er bij ging staan en je gankte zodra je PVP aansprong. Dat gebeurt je 1 keer en vervolgens weiger je voortaan duels.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
preciesSnuffel schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 07:41:
Hordes...
gister 6x gegankt in 3 kwartier tijd. Elke keer als ik of NET revivde of als ik bezig was met mobs killen. En dan niet hetzelfde level hor, gewoon een paar levels (lees 6 tot 9) hoger. Gister dus zwaar geirriteerd, maar gelijk mee gestopt. PVP kinda sux
maar zal andersom ook wel gebeuren. Ik ben zelf meer van PVE en denk toch dat het voornamelijk ook mannetjes van 13- 16 zijn. HE HE hij is bijna dood, nu kan ik hem in zijn rug aanvallen en killen, wat goeeeeeeeeeeeeeeed van mij, ik pwn!!! L33Dzor!!1111
[ Voor 18% gewijzigd door thewizard2006 op 16-01-2007 08:12 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
als je die sheet kwijt bent kan het ook met de bonTaenadar schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:45:
[...]
maar we mogen wel ons doosje kapot gaan knippen
Ach, Horde is nu eenmaal in het leven geroepen om irritant te zijn, niets meer en niets minder.
Dus verdienen ze slaag, en flink ook.
Spel zou leuker zijn als Horde er niet zou zijn, maar goed, je moet kinderen ook wat te spelen geven, niet?

Leuk spel dat WoW!
Dus verdienen ze slaag, en flink ook.
Spel zou leuker zijn als Horde er niet zou zijn, maar goed, je moet kinderen ook wat te spelen geven, niet?
Leuk spel dat WoW!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 104229
Kan er iemand wat screens posten van het nieuwe continent voor de ongelukkigen die op hun werk zitten te F5en ... ?
opzich is dat ganken niet eens zo erg maar dat je dan vaak zo'n groot stuk terug moet lopen, je mobs zijn gerespawned, je buffs weg zijn en je weer health + mana moet opdoen, dat is vervelend
Het was gister weer grappig. Rond 2:30 waren we klaar met TBC install en de patches. Daar na de Portal door. En je ziet gewoon om ze zoveel tijd troepen horde voorbijkomen. Paar keer flink aan het knokken geweest. Het probleem was meestal dat er meer bij kwamen. Was je 3 vs 4 aan het vechten komen er nog 2/3 bij en 7 tegen 3/4 werkt dus niet.
Ik ben benieuwd of het vanavond speelbaar is. Het is dan denk ik gigantisch druk. In onze guild waren gister maar 8 mensen aan het spelen. Dat worden er vanavond denk ik 10x zo veel. Als dat overal zo is is het niet meer te doen beond the portal.
Anders ga ik me Dranei maar levelen
Ik ben benieuwd of het vanavond speelbaar is. Het is dan denk ik gigantisch druk. In onze guild waren gister maar 8 mensen aan het spelen. Dat worden er vanavond denk ik 10x zo veel. Als dat overal zo is is het niet meer te doen beond the portal.
Anders ga ik me Dranei maar levelen
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Gisteravond gebeldt door Dynabyte Vlissingen dat ik er om 08:00 om kon komen ipv reguliere 10:00. Ik stond er om 08:00, was de eerste. Dus waarschijnlijk 1 van de aller eersten in mijn stad die TBC heeft w000000t wtfbbq.
Goed, nu weer verder werken tot 16:30
haha, lekker nuttig dan, of je hem nu om 8:00 uur hebt of om 16:30 het verschil merk je toch niet. weet iemand hoeveel GB je nodig hebt om het te installeren?Kaap schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 08:41:
Gisteravond gebeldt door Dynabyte Vlissingen dat ik er om 08:00 om kon komen ipv reguliere 10:00. Ik stond er om 08:00, was de eerste. Dus waarschijnlijk 1 van de aller eersten in mijn stad die TBC heeft w000000t wtfbbq.
ik werd heel fijn gister gebeld door dynabyte dat ik geen collectors edition krijg maar de normale versie omdat ik niet op de lijst sta.
wel relaxed als je eind september ergens besteld en ze een dag van tevoren even melden dat je toch maar de normale versie krijgt.
maarja als de goeie cd's er maar inzitten
trouwens...je ziet het lijstje lvl 61s al groeien op trollbane.
echt sommige mensen
wel relaxed als je eind september ergens besteld en ze een dag van tevoren even melden dat je toch maar de normale versie krijgt.
echt sommige mensen

[ Voor 12% gewijzigd door Bartjeuhz op 16-01-2007 08:52 ]
Steam: CatBearCow
Hou het nuttig
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-01-2007 09:14 ]
Gister rond 6 uur had niemand nog LV 61 gehaald. Ik ben ook pas op de helft van 61 na een uur of 4. Maar de mensen die de hele nacht door gegaan zijn zullen wel 61 zijn jaBartjeuhz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 08:45:
ik werd heel fijn gister gebeld door dynabyte dat ik geen collectors edition krijg maar de normale versie omdat ik niet op de lijst sta.
echt sommige mensen
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Wij hebben al mensen ruim in de 62 op de server. 
Kostte alleen wel wat moeite voor de horde om door de dark Portal te komen.
Guildie van me heeft al een betere chest dan Crystal Webbed Robe van Maexxna gevonden. Gaat lekker zo en ik moet nog wachten
Guildie van me heeft al een betere chest dan Crystal Webbed Robe van Maexxna gevonden. Gaat lekker zo en ik moet nog wachten
Mediamarkt zal daar de collectors edition gewoon in de schappen liggen?
Nu niet meer waarschijnlijk, t is immers al 9.05
Die mensen zijn dus gewoon binnen 9 uur alweer 2 levels verder... Dan heb je flink lopen spelen, pfff... Is iedereen 1,5 level rested ofzo? Zoniet, dan kunnen de echte hardcore no-lifers binnen 1-2 weken level 70 zijn. Ik vraag me af wat daar de lol van is. Dan ben je 70, en dan? Wachten op je guildies voordat ze ook zover zijn? Achja, ik hoop vanavond een TBC pakketje op te halen bij een vriend van me. Kan waarschijnlijk pas morgenavond spelen...
Trouwens echt wel zonde, één van de vaste warriors uit mn guild heeft gister besloten om toch maar te stoppen met WoW. We hebben hem wel over kunnen halen zn account niet te deleten voor hij spijt gaat krijgen... Die kerel heeft tier 2,5 DPS gear met HoR, en als reserve setje 6/8 tier 2 defensive gear. Ben benieuwd hoe snel hij terug is. Ik gok op binnen 2 weken, laat het jullie nog wel weten!
Trouwens echt wel zonde, één van de vaste warriors uit mn guild heeft gister besloten om toch maar te stoppen met WoW. We hebben hem wel over kunnen halen zn account niet te deleten voor hij spijt gaat krijgen... Die kerel heeft tier 2,5 DPS gear met HoR, en als reserve setje 6/8 tier 2 defensive gear. Ben benieuwd hoe snel hij terug is. Ik gok op binnen 2 weken, laat het jullie nog wel weten!
Lees de topicwaarschuwing
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-01-2007 09:19 ]
Nu al 62Vincentio schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:01:
Wij hebben al mensen ruim in de 62 op de server.
Anoniem: 104748
Wat klote zeg, denk je wijs te zijn om bij een online bedrijf te bestellen.... Blijken er een keer helemaal niet van die grote tekorte te zijn in de shops.
Nu is het dus wachten op de post op deze vrije dag...zuchtje.

Ik heb net met de klantenservice van bol.com gebeld. Mijn bestelling stond namelijk ook nog op <Wordt verwerkt> helaas. Ze zeiden dat ze er van uit gingen dat alle WoW: TBC bestellingen verzonden waren, maar dat deze op de site en via e-mailbevestigingen nog niet verwerkt waren.
Nou hopen dan maar of misschien toch maar langs een winkel
Nou hopen dan maar of misschien toch maar langs een winkel
Als 't net zo gaat als toen mensen lvl 60 werden dan verlaten ze de guild voor een nieuwe guild waar level 70ers in zitten om met spoed te raiden.hulkie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:08:
Die mensen zijn dus gewoon binnen 9 uur alweer 2 levels verder... Dan heb je flink lopen spelen, pfff... Is iedereen 1,5 level rested ofzo? Zoniet, dan kunnen de echte hardcore no-lifers binnen 1-2 weken level 70 zijn. Ik vraag me af wat daar de lol van is. Dan ben je 70, en dan? Wachten op je guildies voordat ze ook zover zijn?
En bol.com inderdaad nog steeds op wordt verwerkt, bah.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 188327
achjah, ik ga gwn nog even verder met me warrior.. ik laat me 60 hunter nog eventjes in de hoek staan.. maar wil wel ff bij the dark portal gaan kijken vanaaf. bol.com besteld dus vandaag ook binnen denk ik.. Maar ik weet niet of er iemand thuis is van ons.. dus of ze het dan op het postkantoor afgeven??
najah, ik ga maar s naar colleges, hooooi
najah, ik ga maar s naar colleges, hooooi
Mijn collega komt dus nu net binnen met 2 dozen TBC CE.
Een van die twee dozen is voor mij.
Vanavond dus ff installeren.
Ziet er erg gaaf uit.
Een van die twee dozen is voor mij.
Vanavond dus ff installeren.
Ziet er erg gaaf uit.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Zeker we nuttig. Dynabyte staat erom bekend dat ze preorders verkopen mochten er klanten komen die niet gereserveerd hadden.Kevinp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 08:45:
[...]
haha, lekker nuttig dan, of je hem nu om 8:00 uur hebt of om 16:30 het verschil merk je toch niet. weet iemand hoeveel GB je nodig hebt om het te installeren?
Even iets anders, ik wil WoW even helemaal reinstallen maar hoe moet je dit doen?
I just picked up TBC and want to do a full reinstall of World of Warcraft. But what is the procedure?
1. Install originele WoW.
2. Patch 1.12
3. Patch 2.0
4. Install TBC
5. Patch 2.05
of
2. Patch 1.12
3. Install TBC
4. Patch 2.05
of
2. Install TBC
3. Patch 2.05
of
1. Install TBC
2. Patch 2.05
Kortom,. bevat TBC ook alle voorgaande patches behalve 2.03 t/m 2.05 of moet je WoW eerst gaan patchen naar 1.12, dan naar 2.0 en dan TBC installen
Mja, een deel is meteen naar de winkel gestormd denk ik. Maar volgens mij minder dan bij de releace van het spel zelf. Nu kunnen veel mensen zich nog wel even bezig houden. En het lijkt me vrij lastig in Outland nu als je mobs moet grinden met tig spelers van dezelfde levels.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:12:
Wat klote zeg, denk je wijs te zijn om bij een online bedrijf te bestellen.... Blijken er een keer helemaal niet van die grote tekorte te zijn in de shops.![]()
Iemand die hier meer van weet hoe het eraan toe gaat ? Heb je 20 man die achter 1 mob zit aan te rennen, of valt het nog mee ?
[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 16-01-2007 09:22 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Verzendstatussen en meldingen van dat je het spel binnen hebt horen niet in dit topic thuis!
Ook slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!