Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb m'n w950i dus sinds maandag (180€ @ The Phonehouse), en ben er zeer tevreden over. Kan op de camera na alles wat m'n 7610 kon, alleen nog veel meer, en mooier en sneller ook.

Enige punt van kritiek is dat de Walkman player al enns durft vastlopen (Kernel error), en dat ik om hem te updaten naar de nieuwste firmware een beroep heb moeten doen op de laptop van m'n zus. zelf werk ik immers op een macbook, en onder osx kan je dacht ik al niet updaten, en de windows die ik er op draai onder parallels is een Tiny-xp versie zonder IE, dus dat ging ook al niet.

Ik heb wel enkele vraagjes:
Waar bewaart de Walkman Player welke mood je een nummer geeft? Ik wil namelijk de visualisatie in het groen, en dus zouden alle nummers de "groene" mood moten krijgen, maar als ik dan de tags van de mp3 bekijk in foobar vind ik er niets van terug (Bij een file waarvan ik de mood al aangepast heb).

Heeft iemand deze telefoon al geprobeerd in combinatie met een Sony MEX-BT2500 autoradio? Ik zou die namelijk graag kopen om zo in m'n auto draadloos mp3's te streamen via a2dp, maar werkt dit wel naar behoren (Snelheid, haperingen, crashes, controls via radio,...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Goeide vraag, waar hij de moods onthoud. Ik vermoed dat dat op dezelde plek is als de playlists, maar ook daarvan zou ik niet durven zeggen waar ze staan.
Ik vrees in een afgeschermt deel van het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:26:
Goeide vraag, waar hij de moods onthoud. Ik vermoed dat dat op dezelde plek is als de playlists, maar ook daarvan zou ik niet durven zeggen waar ze staan.
Ik vrees in een afgeschermt deel van het interne geheugen.
Staat ingeschreven tussen de ID3-Tag van je MP3-tje. Dat kun je veranderen met programma als TheGodfather. Maar als je alle nummers in het "groen" wil, kun je ook bij My Music eerst Tracks selecteren, dan More -> Manage -> Mark All, en dan More -> Assign -> Mood, en dan welke jij groen hebt. Duurt dan wel even voordat ie helemaal is bijgewerkt, maar is sneller dan bijv. stuk voor stuk of per album.

En btw, knopje ingedrukt houden is opnemen ja :D Thnx hansbargeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, de problemen beginen dus al zo snel nadat ik hier kwam zeggen wat een goed toestel het wel niet is.

Wat is er gebeurd:
Ik had zelf een theme gemaakt met het officiële programma van SE hiervoor, en dit ingesteld op m'n w950i. Het heeft ongeveer 30 sec. gewerkt, en toen begonnen alle applicaties te crashen, tot de phone uieindelijk helemaal vasthing. Niets reageerde nog, ook uitzetten ging niet meer. Daarom heb ik de batterij er dan maar uitgehaald. Sindsdien wil de telefoon dus niet meer opstaren, en hang hij vast iets voorbij de helft van de progress bar.

Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/1892/foto4fd0.jpg

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:39:
Damn, de problemen beginen dus al zo snel nadat ik hier kwam zeggen wat een goed toestel het wel niet is.

Wat is er gebeurd:
Ik had zelf een theme gemaakt met het officiële programma van SE hiervoor, en dit ingesteld op m'n w950i. Het heeft ongeveer 30 sec. gewerkt, en toen begonnen alle applicaties te crashen, tot de phone uieindelijk helemaal vasthing. Niets reageerde nog, ook uitzetten ging niet meer. Daarom heb ik de batterij er dan maar uitgehaald. Sindsdien wil de telefoon dus niet meer opstaren, en hang hij vast iets voorbij de helft van de progress bar.

Iemand een idee?
De firmware opnieuw installeren met de SE update service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Eigen theme maken schijnt best gevaarlijk te zijn ja ;)
Heb het eerder voorbij zien komen, ik laat andere mensen mooi de themes maken :D

Maar firmware update (al gaat het om dezelfde versie) zou moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 10:57
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:10:
Hey, ik heb m'n w950i dus sinds maandag (180€ @ The Phonehouse), en ben er zeer tevreden over. Kan op de camera na alles wat m'n 7610 kon, alleen nog veel meer, en mooier en sneller ook.

Enige punt van kritiek is dat de Walkman player al enns durft vastlopen (Kernel error), en dat ik om hem te updaten naar de nieuwste firmware een beroep heb moeten doen op de laptop van m'n zus. zelf werk ik immers op een macbook, en onder osx kan je dacht ik al niet updaten, en de windows die ik er op draai onder parallels is een Tiny-xp versie zonder IE, dus dat ging ook al niet.

Ik heb wel enkele vraagjes:
Waar bewaart de Walkman Player welke mood je een nummer geeft? Ik wil namelijk de visualisatie in het groen, en dus zouden alle nummers de "groene" mood moten krijgen, maar als ik dan de tags van de mp3 bekijk in foobar vind ik er niets van terug (Bij een file waarvan ik de mood al aangepast heb).

Heeft iemand deze telefoon al geprobeerd in combinatie met een Sony MEX-BT2500 autoradio? Ik zou die namelijk graag kopen om zo in m'n auto draadloos mp3's te streamen via a2dp, maar werkt dit wel naar behoren (Snelheid, haperingen, crashes, controls via radio,...)?
De phonehouse in NL? los?
Is dat een alleen in de winkel aanbieding?
Want ik sta op het punt om 'm 2de hands te kopen.
maar voor die prijs, koop ik 'm liever nieuw 8)

edit:
ik zie dat phonehouse BE, ze op de website heeft staan.
waarom wij niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zal waarschijnlijk België zijn, want daar hoor ik vaker dat de W950i daar goedkoop is.. je kunt hem natuurlijk ook uit Duitsland halen voor dezelfde prijs.. Dus 2e hands moet je sowieso niet doen. (ik zou zelf nooit een 2e hands telefoon halen eigenlijk, maar iedereen is anders ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Bij de Phonehouse in Belgie kost hij inderdaad 179,99 euro. Ongelooflijk zeg. Hier in NL moet je er al snel 100 euro bij optellen.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nu ik weet hoe SE de firmware geregeld heeft voor de W950i bestel ik de W960i dus gewoon uit Duitsland, die vragen er tenminste 100 euro minder voor. (maarja tegenwoordig haal ik bijna alles daar vandaan, tis net of NL met alles duur is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:53:
Eigen theme maken schijnt best gevaarlijk te zijn ja ;)
Heb het eerder voorbij zien komen, ik laat andere mensen mooi de themes maken :D

Maar firmware update (al gaat het om dezelfde versie) zou moeten helpen.
Ik heb het ook een keer gehad ja., ik moest de telefoon toen alleen opsturen naar een service center omdat je de huidige firmware toen nog niet opnieuw er op kon zetten. Ik heb daarna een hele tijd geen thema meer gemaakt, laatst toch een keer weer geprobeerd en nu heb ik een vet lijp vista achtig thema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb het forum afgespeurd naar instellingen voor gmail, ik heb momenteel via de standaardbrowser webmail van google maar ik wil dat gewoon in mijn lijst bij de sms, mms e.d. Ik heb een debranded orange w950i maar ik kan die applicatie van google niet downloaden want krijg dan telkens de fout "HTTP status 406 HTTP status 406". Wat kan ik hieraan doen? en kan ik ook hotmail in het eerste scherm krijgen of maakt hotmail nog steeds geen gebruik van pop?

Groet Rupert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen de telefoon dus wel terug aan de praat gekregen door die firmware reinstall, maar nu duikt er een nieuw probleem op. Ik kan m'n sim-contacten niet meer openen/kopiëren. De contacts applicatie loopt gewoon vast. Op m'n 7610 en m'n zusjes z510 werkt dit echter nog wel gewoon perfect.

Ik zou ze natuurlijk kunnen synchen vanop m'n 7610, maar dat is nu ook weer niet de bedoeling, want dan ben je weer met een workaround bezig voor iets dat gewoon zou moeten werken. Ik ga straks nog maar eens langs de winkel gaan, en daar eens horen of ik geen nieuw toestel kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:09:
Ondertussen de telefoon dus wel terug aan de praat gekregen door die firmware reinstall, maar nu duikt er een nieuw probleem op. Ik kan m'n sim-contacten niet meer openen/kopiëren. De contacts applicatie loopt gewoon vast. Op m'n 7610 en m'n zusjes z510 werkt dit echter nog wel gewoon perfect.

Ik zou ze natuurlijk kunnen synchen vanop m'n 7610, maar dat is nu ook weer niet de bedoeling, want dan ben je weer met een workaround bezig voor iets dat gewoon zou moeten werken. Ik ga straks nog maar eens langs de winkel gaan, en daar eens horen of ik geen nieuw toestel kan krijgen.
Ik vind het wel heel makkelijk om zo een nieuwe telefoon te gaan vragen? Je hebt nu alleen even last van een bugje en dan wil je gelijk een nieuwe telefoon gaan halen die waarschijnlijk hetzelfde zal hebben als de telefoon crashed bij het maken van themes.
Als je een normale winkel medewerker voor je neus krijgt zul jij je telefoon in kunnen leveren en dan sturen ze het op als je het opgelost wil hebben. (zou belachelijk zijn als diegene je een nieuwe zou geven)

En waarom niet de workarround gebruiken.. eventueel sim daarna weer leeg gooien en kijken of het daarna weer werkt..
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:03:
Beste mensen,

Ik heb het forum afgespeurd naar instellingen voor gmail, ik heb momenteel via de standaardbrowser webmail van google maar ik wil dat gewoon in mijn lijst bij de sms, mms e.d. Ik heb een debranded orange w950i maar ik kan die applicatie van google niet downloaden want krijg dan telkens de fout "HTTP status 406 HTTP status 406". Wat kan ik hieraan doen? en kan ik ook hotmail in het eerste scherm krijgen of maakt hotmail nog steeds geen gebruik van pop?

Groet Rupert
In je lijst van sms/mms krijg je hem niet als je gebruik maakt van de gmail app, die komt netjes bij de rest van de programma's te staan. (het is gewoon een java app)
Als je dat wel zou willen kun je gebruik maken van pop3 van gmail en hierdoor je telefoon de mail op laten halen, maar dit is trager dan de gmail app zelf. (werkt echt supersnel).

Misschien kun je de 406 error omzeilen door de stand alone browser van opera te downloaden? (Opera Mini)

[ Voor 29% gewijzigd door Xof op 03-09-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:19:

In je lijst van sms/mms krijg je hem niet als je gebruik maakt van de gmail app, die komt netjes bij de rest van de programma's te staan. (het is gewoon een java app)
Als je dat wel zou willen kun je gebruik maken van pop3 van gmail en hierdoor je telefoon de mail op laten halen, maar dit is trager dan de gmail app zelf. (werkt echt supersnel).

Misschien kun je de 406 error omzeilen door de stand alone browser van opera te downloaden? (Opera Mini)
Thanx Xof, ik heb zoals de site van google staat vermeld alle gegevens zo ingevoerd als bij emailaccounts:

Tabblad Standaard:
Accountnaam: Gmail
Uw Naam: Rupert
Emailadres: rub.....@gmail.com
Verbindingstype: Pop3

Tabblad Postvak In:
Adres inkomende server:pop.gmail.com
Gebruikersnaam: rub......@gmail.com
Wachtwoord: .................
Gebruikersgroep: Internet

Tabblad Postvak Uit
Adres Uitgaande server: smtp.gmail.com
Gebruik SMTP authenticatie ja
Gebruik aanmeldingsgegevens ja
Gebruikersgroep Internet

Er staat op de site van google dat je nog enkele poorten moet veranderen maar ik zou niet weten waar dit zou moeten. Indien dit allemaal goed staat zou deze het toch moeten doen?

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Als ze andere poorten gebruiken moet dit wel apart ingesteld worden ja anders zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mits je provider het ook toestaat.

Bij bijvoorbeeld Orange kun je je mail niet ophalen via Orange World, maar moet je het Internet Access profiel gebruiken. Gezien de 406 header vermoed ik hier ook jouw probleem ligt.

Mijn Gmail komt probleem-loos bij mijn e-mails binnen met de volgende instellingen;

Tabblad Basic
Accountname: email@gmail.com
Your name: email@gmail.com
Email address email@gmail.com
Connection type: POP3

Tabblad Inbox
Incomming server address: pop.gmail.com
Username: email@gmail.com
Password: wachtwoord
Download restrictions: Just headers
Receive using: Internet (deze moet dus niet op Orange World staan)

Tabblad Outbox
Outgoing server address: smtp.gmail.com
Use SMTP authentication
Use inbox login details

More > Advanced
Tabblad Incoming
Secure connection: SSL
Incoming mail port: 995

Tabblad outgoing
Secure connection: SSL
Outgoing mail port: 465
Use MIME encoding

//Edit
Zo te zien heb je alles, behalve het [More >Advanced] deel dus nog voor de poorten.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 03-09-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:40

Licko

ZVDK

180 euro in Belgie...damn :P

wilde eigenlijk gaan voor de w960, maar aangezien je voor dat toestel wel wat bij zult moeten betalen, twijfel ik nu wel heel erg om deze te halen.
4gb is in feite ook al genoeg :)
twijfel of ik de camera niet erg ga missen..

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Licko schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:16:
180 euro in Belgie...damn :P

wilde eigenlijk gaan voor de w960, maar aangezien je voor dat toestel wel wat bij zult moeten betalen, twijfel ik nu wel heel erg om deze te halen.
4gb is in feite ook al genoeg :)
twijfel of ik de camera niet erg ga missen..
ik zit er serieus over na te denken om een weekendje belgie te doen :P
hoe vaak gebruik je op dit moment je camera...?
als je'm weinig gebruikt, zal je'm waarschijnlijk niet echt missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Het zijn vooral de momenten waarop je geen apart fototoestel zou meenemen dat je het geïntegreerde fototoestel 'mist'. Ik had het laatst toen ik op het stadsfestival hier stond te genieten van een optreden, toen had ik graag foto's genomen...

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

tsja, foto's maak ik voornamelijk als ik s bij een concertje ben oid, maar dan ben ik altijd wel met mensen die wel een camera op hun gsm hebben.

als ik hem in belgie haal, hoe zit het dan met de firmware? krijg je dan de belgische versie? niet dat het veel uit zal maken denk ik

die 4gb meer bij de w960i is natuurlijk wel leuk, maar met 4gb moet ik het ook wel kunnen redden denk ik :) heb momenteel een w900i met 2,5 gig.
wifi, tsja, denk niet dat ik daar veel gebruik van zal maken, wanneer ik op internet moet zijn heb ik mijn macbook wel bij me

die 180 euro is gewoon zo verleidelijk :P

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/W950i

Weet niet welke België heeft, maar veel zal het niet uitmaken :) (vooral omdat er geen nieuwe firmware meer uitkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Xof schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:20:
http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/W950i

Weet niet welke België heeft, maar veel zal het niet uitmaken :) (vooral omdat er geen nieuwe firmware meer uitkomt)
dacht ergens in dit topig gelezen te hebben dat SE had besloten toch door te gaan met het uitbrengen van nieuwe firmware op aandringen van de consument?
zal het wel verkeerd begrepen hebben.
heb net the phonehouse Belgie gemaild of ze niet toevallig verzenden naar NL, kon er zo 1,2,3 niks over terug vinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Licko schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:24:
[...]

dacht ergens in dit topig gelezen te hebben dat SE had besloten toch door te gaan met het uitbrengen van nieuwe firmware op aandringen van de consument?
heb net the phonehouse Belgie gemaild of ze niet toevallig verzenden naar NL, kon er zo 1,2,3 niks over terug vinden op de site.
het ging meer over het update van de firmware dan een nieuwe uitbrengen ;x

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Licko
Ik zou m ophalen, vanwege invoerrechten welke je wettelijk verschuldigt bent en je zult moeten betalen als hij per post jou kant op komt :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

frickY schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:46:
@Licko
Ik zou m ophalen, vanwege invoerrechten welke je wettelijk verschuldigt bent en je zult moeten betalen als hij per post jou kant op komt :x
bedankt voor de tip! ben er toch zo (eindhoven)

is die laatste firmware trouwns wel een beetje stabiel? na alles gelezen te hebben waren er nogal wat problemen met de firmware

[ Voor 17% gewijzigd door Licko op 03-09-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Licko schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:51:
[...]

bedankt voor de tip! ben er toch zo (eindhoven)

is die laatste firmware trouwns wel een beetje stabiel? na alles gelezen te hebben waren er nogal wat problemen met de firmware
volgens mij heb je binnen de EU niet te maken met invoerheffingen (behalve met cd's enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:46:
@Licko
We leven niet meer 10 jaar geleden ofzo hoor ;)
Ik bestel tegenwoordig alles uit het buitenland (EU), invoerrechten zijn er niet meer hoor.. open grenzen, vrije handel enzo ;)
Licko schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:51:
Ik heb iig nergens last van :)

[ Voor 23% gewijzigd door Xof op 04-09-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Licko schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:24:
[...]

laat ff weten, wat het antwoord was.
Heb zef via het contactformulier gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
"Invoerrecht" is dan misschien niet het juiste begrip, maar ik dacht dat er nog een of andere heffing was op producten aangekocht in het buitenland?
Anders zou jan en alleman zijn spul in de buurlanden halen, waar veel dingen goedkoper zijn, en onze economie weinig meer waard zijn :?

Maar kan er inderdaad zo snel niets over terug vinden op oa. de site van de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

weet iemand of wanneer ik hem in belgie zou halen bij the phonehouse, of ik dan voor garantie wel terecht kan bij een winkel in nederland?:P
uiteraar binnen de garantie perdiode. reparaties zijn volgens de site uiteraard wel mogelijk wanneer je het toestel ergens anders heb gekocht

ik zal wanneer ik een reactie heb ook posten of het mogelijk is te laten verzenden vanuit belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:05:
"Invoerrecht" is dan misschien niet het juiste begrip, maar ik dacht dat er nog een of andere heffing was op producten aangekocht in het buitenland?
Anders zou jan en alleman zijn spul in de buurlanden halen, waar veel dingen goedkoper zijn, en onze economie weinig meer waard zijn :?

Maar kan er inderdaad zo snel niets over terug vinden op oa. de site van de douane.
Dat is nou eenmaal de EU, vrije handel is één van de voorwaarden :)
En de meeste mensen gaan nog gewoon netjes in Nederland naar de winkel, dus dat zal allemaal wel meevallen ;)

En alleen bij het importeren van een auto komt er nog BPM bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:06
De telefoon is voor ons niet te bestellen via de phonehouse.be site. Zelf heb ik de telefoon opgehaald, volgens de verkoper moet je voor garantie ook in Belgie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Maikel205 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:17:
De telefoon is voor ons niet te bestellen via de phonehouse.be site. Zelf heb ik de telefoon opgehaald, volgens de verkoper moet je voor garantie ook in Belgie zijn.
aha, nou ja, dat is verder ook niet zo'n groot probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

hoe zit het trouwens met de connector van de headset? bij mijn huidige gsm (w900i), is deze nogal lam aan het worden, maw: hij laat te makkelijk los wat behoorlijk irritant is wanneer ik bijvoorbeeld in de bus zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Licko schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:00:
hoe zit het trouwens met de connector van de headset? bij mijn huidige gsm (w900i), is deze nogal lam aan het worden, maw: hij laat te makkelijk los wat behoorlijk irritant is wanneer ik bijvoorbeeld in de bus zit :)
Ik heb zelf nergens last van, maar het is gewoon dezelfde connector (zoals elke recente SE telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Xof schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:52:
[...]

Ik heb zelf nergens last van, maar het is gewoon dezelfde connector (zoals elke recente SE telefoon)
ja, dat weet ik. ik denk gewoon dat het een mankement is bij de w900i zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben een blije bezitter van een SE W950i en heb ondertussen al 436 smsjes in mn inbox zitten en een +-300 in mn sent box, is er een programma waarmee ik die smsjes van mn gsm op mn computer kan zetten? want het geheugen van d egsm (snelheid) begint er wat onder te lijden.

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Hans_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:56:
Hoi, ik ben een blije bezitter van een SE W950i en heb ondertussen al 436 smsjes in mn inbox zitten en een +-300 in mn sent box, is er een programma waarmee ik die smsjes van mn gsm op mn computer kan zetten? want het geheugen van d egsm (snelheid) begint er wat onder te lijden.

thanx!
Ik heb dit wel eens gedaan met het programma floAt´s Mobile Agent met een Bluetooth verbinding. Helaas kan het (voor zover ik weet) met dit programma niet over de USB, dus dat wordt weer moeilijk als je geen Bluetooth dongle hebt (of soms zit er Bluetooth in laptops ingebouwd). Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Verwijderd

zelf ben ik ook op zoek naar zoiets, heb veel smsjes met gegevens erin staan die ik graag op mijn pc wil hebben. maar mijn laptop heeft weer geen bluetooth....

als iemand een programma heeft dat via de usb gaat dan hoor ik het graag

weet iemand hoe ik verder mij telefoon volledig kan updaten ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 18:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:40:
zelf ben ik ook op zoek naar zoiets, heb veel smsjes met gegevens erin staan die ik graag op mijn pc wil hebben. maar mijn laptop heeft weer geen bluetooth....

als iemand een programma heeft dat via de usb gaat dan hoor ik het graag

weet iemand hoe ik verder mij telefoon volledig kan updaten ?
Updaten moet sowieso via USB aan je PC/laptop, via SonyEricsonUpdateService (SEUS).

En voor €10,- heb je een Bluetooth-dongle, en het is echt aan te raden. Ik gebruik tegenwoordig nooit meer USB-kabel, dit is gwn veel handiger zonder draadjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeppie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-03 08:04
FF frustaties uiten: fijn toestel, zolang die werkt...4 weken gebruikt en toen hield het beeldscherm ermee op! bleek vochtschade te zijn, terwijl ik de telefoon altijd netjes in zijn hoesje in mijn broekzak hield. misschien 1x mee hard gelopen, maar daar moet een muziektelefoon toch tegenkunnen!

advies: als je hem koopt, verzekeren die hap, want vochtschade valt niet onder de garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mijne licht regelmatig in de volgedampte badkamer als ik een douche pak, en doet het na een jaar nog prima.
Vrees dat je gewoon pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Is het mogelijk om contactgegevens op de simkaart op te slaan? Kan deze optie nergens vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:47:
Mijne licht regelmatig in de volgedampte badkamer als ik een douche pak, en doet het na een jaar nog prima.
Vrees dat je gewoon pech hebt.
Same here, gratis speakerset leeft ook nog steeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Mr.Nash
Dan zoek je niet goed genoeg. Noch in het toestel, als de handleiding;

Main Menu > Contacts > More > View Folder > SIM

Let alleen wel dat een simkaart niet zulke geavanceerde geheugenplaatsen heeft als je telefoon. Op je SIM kun je een naam en een nummer kwijt, that's it. Voor meerdere nummers en contactgegevens moet je ze op je telefoon opslaan.

@Xof
Speakerset ligt nog naast me uit elkaar. Poos terug uit elkaar gehaalt om er een USB kabel aan te maken, maar nog niet mee verder kunnen gaan :z

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 08-09-2007 12:36 ]

• DarkChylde
ja, ik heb 'm ben helemaal blij :D

maar meteen een vraag... is het mogelijk omhet scherm te roteren?
(zodat tomtom in landscape draait)

edit:
hmm, volgende keer toch beter zoeken ;)
http://www.bysamir.fr/rotateme/UIQ/
vanavond maar eens proberen

[ Voor 29% gewijzigd door DarkChylde op 13-09-2007 09:07 ]

• frickY
Is dat ook geen optie in tomtom zelf, net als dat het een optie is in de foto/video-viewer?

• Xof

Xof

Dat dacht ik ook, op mijn PDA kan dat wel.. had ff snel in TomTom UIQ3 gekeken en daar kwam ik het niet zo snel tegen.. dus misschien is dit eruit gehaald? (of ik heb niet goed genoeg gezocht :))

• DarkChylde
ik kon 'm nergens vinden in tomtom uiq3.
Ik kan me ook herinneren dat ik dat ergens gelezen heb ;-)
Laat wel weten of het lukt met rotateme

(en ga ook eens kijken of ik thunderbird icm met google calender kan laten syncen over bt)

Verwijderd

DarkChylde schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:13:
ik kon 'm nergens vinden in tomtom uiq3.
Ik kan me ook herinneren dat ik dat ergens gelezen heb ;-)
Laat wel weten of het lukt met rotateme
Er zit geen landscape mode in TomTom, daar heb je dus inderdaad een ander programmatje voor nodig.

Hoeveel neemt TomTom eigenlijk in beslag? En wat heb je ervoor betaald?

• frickY
Als ik me niet vergis is de standaard browser op de w950i de Opera minibrowser. Heeft iemand het voor elkaar gekregen Flash in deze browser aan de gang te krijgen?
Gebruiken jullie ook de interne browser, of hebben jullie los een eigen browser geinstalleerd?
Ik heb een poosje Opera mini los geinstalleerd gehad, en merkte dat je dan toch wat andere menuutjes met meer en andere items hebt, maar heb hem er na een firmware update niet meer opgezet. Weet ook niet of flash het daarin wel deed.

• Xof

Xof

Ik quote mezelf even uit de W960i topic :)
Xof schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:02:
Net even getest en ik krijg geen flash te zien en ff nagezocht en dit klopt dus ook:

T.net: In de PocketPC-versie van Opera zit ondersteuning voor Flash, kunnen we dat ook voor Java/Symbian verwachten?

Waarschijnlijk niet, tenzij de standaard open wordt of Adobe hieraan mee wil werken.

reviews: Opera Software antwoordt
Flash gaat dus niet lukken (tenminste op dit moment niet)

[ Voor 20% gewijzigd door Xof op 13-09-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
Ik weet niet of dit al eerder langsgekomen is en iemand dit probleem ook had, maar:
Je kunt nu iSync gebruiken met de W950i! Heb het net getest, zowel adresboek als iCal kalenders syncen gaat prima.

Zoek op http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10391 naar de iSync plugin van SE. Verder heb je wel de laatste firmware versie (R9GA001) nodig, want met een eerdere versie deed hij het bij mij in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iets wat volgens mij hier nog niet gevraagd is: de lengte van de wekker! Zelf heb ik een MP3 ingesteld als wekker signaal maar deze houdt standaard na een x aantal seconden op en begint daarna weer opnieuw. Is dit ergens in te stellen/veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Is mij inderdaad ook opgevallen, maar helaas nog niets tegen kunnen doen :(
Heb juist een mooi opbouwen nummert die me rustig wekt, en langzaam opbouwt naar wat lawaai.. maar daar komt hij helaas nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zijn vast wel thirdparty addons voor denk ik? (andere wekkers dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:04:
[...]

Er zit geen landscape mode in TomTom, daar heb je dus inderdaad een ander programmatje voor nodig.

Hoeveel neemt TomTom eigenlijk in beslag? En wat heb je ervoor betaald?
geen idee wat het kost, van de vorige eigenaar erbij gekregen.
kijk maar op tomtom.nl :+

benelux + wetern europe + app, ongeveer 1.5 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:29:
[...]
benelux + wetern europe + app, ongeveer 1.5 GB
Is benelux + western europe niet een beetje dubbelop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Benelux in detail, Western Europe is alleen Major roads :) (dus nee ;))

Tomtom heeft daarbij veel meer ruimte nodig voor heel Europa.. Duitsland alleen al is een paar GB.
Dan is iGo toch een stuk beter qua grote, maarja dat werkt weer niet op UIQ/Symbian :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:48
Xof schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:55:
Benelux in detail, Western Europe is alleen Major roads :) (dus nee ;))

Tomtom heeft daarbij veel meer ruimte nodig voor heel Europa.. Duitsland alleen al is een paar GB.
Dan is iGo toch een stuk beter qua grote, maarja dat werkt weer niet op UIQ/Symbian :(
Je hebt dus gewoon de Benelux package waar de Major Roads of Europe gewoon bij horen.
Maar de grootte die jij meldt is niet helemaal juist. Ik heb zelf de kaart van heel West Europa erop staan en deze is bijna 1 GB (iets van 970 MB ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

babbelbox schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 07:56:
[...]

Je hebt dus gewoon de Benelux package waar de Major Roads of Europe gewoon bij horen.
Maar de grootte die jij meldt is niet helemaal juist. Ik heb zelf de kaart van heel West Europa erop staan en deze is bijna 1 GB (iets van 970 MB ofzo)
Dat zeg ik toch ook in de eerste regel? Benelux met Major roads of Europe..

Ik heb het over de gedetaileerde kaart van bijv. Duitsland.. als je alles bij elkaar hebt ben je wel meer dan 1GB kwijt hoor:
Map of Germany, Austria and Switzerland Nav5 v6.6
Gedetailleerde kaart van Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Liechtenstein die aansluit bij het hoofdwegennet van West-Europa. Stratennetwerkdekking: DE, AT, CH: >99%
Downloaden 369 MB EUR 59.95
Doe Frankrijk, Spanje en Italië erbij en je zit ruim boven de 1GB :)

Maar blijkbaar is de map van Duitsland eindelijk kleiner gemaakt.. op mijn pda was die altijd een paar GB.. ze hebben het licht gezien bij tomtom ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Xof op 18-09-2007 09:42 ]

• Licko

Licko

ZVDK

na gister was liedjes erbij te hebben gezet, is nu heel de 4gb opeens leeg? er staan geen nummers meer op.

heeft iemand dit vaker meegemaakt?

• TLa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:33

TLa

Ik heb een vraagje over de W950i.

Ik heb hem sinds een paar dagen en ben al die al op zoek naar iets stom.

Ik had vroeger op mijn andere gsm's al mijn contacts opgedeeld in groepen en aan die groep kende ik dan een ringtone toe. Ik vind nu dus totaal niet hoe ik dit in orde krijg.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

@ TLa : Je moet eerst namen kopiëren van sim-kaart naar contacten.

Daarna klik je op de naam en pak weergeven. Je kan dan details gaan weergeven, bv. een afbeelding toevoegen en een ringtone toevoegen bij het derde pictogrammetje (het muzieknootje).
Met groepen zal dit ook gaan denk ik, maar dan moet ge eerst een groep aanmaken. Dit heb ik zelf nog niet gedaan ...

Nu heb ik zelf ook een vraag - ze is al eens gesteld - het gaat over de usb connectie.
Ik slaag er niet in een goede connectie te hebben bij snelle bestandsoverdracht, alhoewel het wel USB 2.0 poorten zijn. Het is een nieuw usb-kaartje 2.0 high speed... dat wel werkt met een externe schijf die daarop wordt aangesloten...

Weet iemand hier raad mee?

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:06
De SEUS software is nu ook eindelijk vista-compatible. Heb het echter niet meer nodig, nu er toch geen updates meer komen voor de W950i.

Ik heb m'n Orange telefoon een tijd geleden laten debranden, maar is daar nu ook nog een update voor uitgekomen of zitten Orange gebruikers nog altijd opgescheept met de oude firmware versie? Ik had een engelstalige telefoon, die ook niet eens op Nederlands gezet kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

@PhilippeVDN: Nee met groepen gaat het op die manier niet bij mij. Ik kan ook geen afbeelding aan een groep hangen. Aan een contact kan ik dit allemaal zonder problemen.

Ik had in het begin ook een beetje last met de USB-poort. Ik heb toen de driver van de CD moeten halen en hem eerst in normale modus aan de gang gekrgen, daarna terwijl de gsm verbinding had, op de gsm de modus verandert naar snelle overdracht en dan werkt de USB 2.0 overdracht perfect. Nu werkt het altijd wanneer ik de gsm inplug. Zowel op mijn Vista als XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je kunt contacten indelen in zowel Mappen als Groepen. Maar aan geen van beide kun je, helaas, ringtones of andere eigenschappen koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

frickY schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:36:
@Mr.Nash
Dan zoek je niet goed genoeg. Noch in het toestel, als de handleiding;

Main Menu > Contacts > More > View Folder > SIM

Let alleen wel dat een simkaart niet zulke geavanceerde geheugenplaatsen heeft als je telefoon. Op je SIM kun je een naam en een nummer kwijt, that's it. Voor meerdere nummers en contactgegevens moet je ze op je telefoon opslaan.
Sorry voor het late reactie;

Ik weet dat het zo moet alleen het werkt niet. Krijg elke keer de boodschap SIM niet gereed, vandaar dat ik dacht dat het op een ander manier moest. Heb nu alles naar outlook verzonden en via outlook alles overgezet...was wel een beetje te omslachtig maar beter iets dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel205 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:18:
De SEUS software is nu ook eindelijk vista-compatible. Heb het echter niet meer nodig, nu er toch geen updates meer komen voor de W950i.

Ik heb m'n Orange telefoon een tijd geleden laten debranden, maar is daar nu ook nog een update voor uitgekomen of zitten Orange gebruikers nog altijd opgescheept met de oude firmware versie? Ik had een engelstalige telefoon, die ook niet eens op Nederlands gezet kon worden.
Er komen wel nieuwe firmwares uit. Als het goed is als je gedebrand hebt, kan je gwn nieuwste firmware erop zetten.

En op SonyEricsson.com kun je gewoon de talen downloaden.. Dus ook Nederlands _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Maikel205 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:18:

goed nieuws, kan ik toch nog ff update naar de laatste versie.. (kan nu walkman/radio niet starten als gsm of slot zit :'()
moest je nou nog een backup maken van apps zoals tomtom, of moet je die achteraf re-installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:55:
[...]

Er komen wel nieuwe firmwares uit. Als het goed is als je gedebrand hebt, kan je gwn nieuwste firmware erop zetten.

En op SonyEricsson.com kun je gewoon de talen downloaden.. Dus ook Nederlands _/-\o_
Nee hoor, er komt waarschijnlijk geen nieuwe meer uit.

Het probleem was dat ze ergens in het voorjaar een fw update hadden uitgebracht.. daarbij gaven ze aan dat dit de laatste update zou zijn. Hierop kwamen zoveel reacties omdat er nog een aantal bugs in zouden zitten. Toen hebben ze besloten om alsnog een nieuwe firmware uit te brengen om de laatste bugs te crushen. Zolang er nu geen bugs meer in zitten (of iig geen grote) dan komt er ook geen nieuwe firmware meer uit. Want nieuwe functionaliteit komt er sowieso niet meer.
DarkChylde schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:18:
[...]

goed nieuws, kan ik toch nog ff update naar de laatste versie.. (kan nu walkman/radio niet starten als gsm of slot zit :'()
moest je nou nog een backup maken van apps zoals tomtom, of moet je die achteraf re-installen?
Je moet alles backuppen.. na een update heeft je telefoon de fabrieksinstellingen weer.

[ Voor 20% gewijzigd door Xof op 21-09-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen misschien een domme vraag van mij maar waar moet je die drivers vinden die nodig zijn om te updaten?

Je moet dus C inhouden op je telefoon maar dan gaat vista vragen naar drivers, en als ik hem laat zoeken in de sony ericsson map vind hij geen drivers, ook niet in de drivers map enz. Mis ik iets ofzo?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Klopt het dat iemand hier ooit een setje van 3 stylussen gekocht heeft en er dus 2 'over' heeft? Ik ben die van mij namelijk kwijt en ben wel geintresseerd om 1 over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,

ik heb afgelopen weekend waterschade opgelopen met mijn w950, en helaas geen verzekering oid.
Fohnen/ drogen en uitelkaar halen heeft ook niet geholpen.

Helaas had ik alle nummers op telefoongeheugen alleen opgeslagen, maar geen nood dacht ik , ik heb een back op mijn pc gemaakt!

heb nu een toestelletje geleend maar ben dus al mijn nummers kwijt..
weet echter iemand hoe je deze backup (van pcsuite) op je pc kan uitlezen??

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het gebeurd volgens mij zelden dat een toestel volledig dood is door vochtschade. Weet je zeker dat het niet alleen de batterij is die niet meer wilt? Al geprobeerd met de adaptor eraan, nu hij helemaal droog is?

PCsuite heeft zelf volgens mij geen lijst met contactpersonen. Als je een backup heb gemaakt heb je dit naar een andere applicatie (outlook) of bestand (csv) gedaan. Van daaruit kun je ze ook weer importeren naar je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:37:
Hey iedereen,

ik heb afgelopen weekend waterschade opgelopen met mijn w950, en helaas geen verzekering oid.
Fohnen/ drogen en uitelkaar halen heeft ook niet geholpen.

Helaas had ik alle nummers op telefoongeheugen alleen opgeslagen, maar geen nood dacht ik , ik heb een back op mijn pc gemaakt!

heb nu een toestelletje geleend maar ben dus al mijn nummers kwijt..
weet echter iemand hoe je deze backup (van pcsuite) op je pc kan uitlezen??

alvast bedankt!
Begrijp ik hieruit dat je door het terugzetten van de backup niet alle namen/nummer weer terug hebt??
Wat ik me trouwens ook zo nu plots afvraag, is het niet zo dat een backup gelinkt is aan je IMEI??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
backup is niet gelinkt aan imei, maar wel, mogelijk aan telefoon-type...
als je'm synced met een contactpersonen- applicatie (bv outlook), dan kan je'm altijd weer syncen met een andere telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zondag begon mijn telefoon te freaken. Om 12:15 gingen allebei mijn alarmen af, terwijl deze staan ingestelt op 7:00 op workdays (ma tm/ vr). Hoop dat dit een eenmalig iets was :|

• TLa

TLa

Weet iemand misschien een alternatief voor het vreselijke Disc2phone.

Ik zou graag playlists aanmaken vanop de PC en ook mijn muziek een aantal sterren geven en eventueel zo'n geel, rood, zwart of blauw bolleke toekennen. Ik wordt er zot van als ik bedenk dat ik meer dan 1000 liedjes vanop de gsm zou moeten sorteren.

Ik manage mijn collectie normaal gezien met Mediamonkey, ik heb dus ook in MM het aantal sterren toegekend aan mijn muziek, maar die worden dus niet meegenomen naar de gsm.

Hopelijk weet iemand hier raad voor.

• Xof

Xof

Er zijn steeds meer programma's die standaard 'moods' aankunnen. Het is gewoon een ID3 tag, dus er zullen genoeg alternatieven zijn :)
En playlists aanmaken kan natuurlijk ook in elk programma, tis gewoon een standaard pls file.

• TLa

TLa

Xof schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:03:
Er zijn steeds meer programma's die standaard 'moods' aankunnen. Het is gewoon een ID3 tag, dus er zullen genoeg alternatieven zijn :)
En playlists aanmaken kan natuurlijk ook in elk programma, tis gewoon een standaard pls file.
Dat lijkt toch niet te lukken met mijn wma files hoor.

De playlist is trouwens een m3u.

• Xof

Xof

Je hebt trouwens gelijk.. ik dacht dat het de mood tag was, maar die is dus idd nergens terug te vinden als je het bestand in een id3 tag editor gooit. Het wordt blijkbaar toch ergens op de telefoon opgeslagen :s

Dan zal het lastig worden om een ander tooltje te vinden..

En het is idd m3u ja, had me even vergist. Maar gewoon te maken met bijv, winamp :)

[ Voor 13% gewijzigd door Xof op 27-09-2007 21:08 ]

Verwijderd

TLa schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:24:
[...]

Dat lijkt toch niet te lukken met mijn wma files hoor.

De playlist is trouwens een m3u.
Naar mijn weten slikken wma's niet of niet alle tags, net als wavs zeg maar.

• TLa

TLa

Xof schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:03:
Je hebt trouwens gelijk.. ik dacht dat het de mood tag was, maar die is dus idd nergens terug te vinden als je het bestand in een id3 tag editor gooit. Het wordt blijkbaar toch ergens op de telefoon opgeslagen :s

Dan zal het lastig worden om een ander tooltje te vinden..

En het is idd m3u ja, had me even vergist. Maar gewoon te maken met bijv, winamp :)
Heb ik geprobeerd en gaat ook niet. Winamp maar een EXTM3U van, wat dus werkt met een relatief path. De Walkman heeft een absoluut path nodig (vb: D:\Music\A-Ha\Take on me.wma).
Ik gebruik dus maar Mediamonkey verder en maak daar een playlist en converteer hem met een pruts die ik heb geschreven in VBA (excel), omslachtig maar het werkt wel.

Waarom moet Sony nu zo moeilijk doen :(

• Xof

Xof

TLa schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:43:
[...]

Heb ik geprobeerd en gaat ook niet. Winamp maar een EXTM3U van, wat dus werkt met een relatief path. De Walkman heeft een absoluut path nodig (vb: D:\Music\A-Ha\Take on me.wma).
Ik gebruik dus maar Mediamonkey verder en maak daar een playlist en converteer hem met een pruts die ik heb geschreven in VBA (excel), omslachtig maar het werkt wel.

Dat is raar.. ik zet er vaak genoeg albums op die standaard al voorzien zijn van een m3u bestand en deze wordt ook netjes herkend als playlist en kan deze dus ook gebruiken?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

TLa schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:43:
[...]

Volgens mij krijg je absolute paden wanneer je je M3U bestand op een andere hd bewaard dan waar de muziek staat, dan worden absolute paden gebruikt.

Maar ik weet niet precies waar je probleem met de playlists in zit, maar is mijn tool bruikbaar? http://software.timschuhmacher.nl/#copyplaylist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreG
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 16:19
Ik ben wat aan het experimenteren met m'n broer's W950i en ik ben video aan het converteren. Als ik het in mp4 in 320x240 zet gaat het beeld in schokken (gebruik mediacoder om te converteren). Welke codec en welke resolutie gebruiken jullie om video om te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Er is ergens het programmatje DivX te vinden voor UIQ3. Werkt stukken vloeiender, heb zelfs een dvd-ripje van 900 mb bekeken (hogere resolutie als het schermpje zelf dus), al is de framerate niet super bij actie scenes. (5fps)
Als je een Divx met een bitrate van 300-400 kbps heb moet het denk ik wel lukken met 25fps.

De beta is gratis (al moet je je klok een jaartje terug zetten).

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Ik zit eraan te denken deze telefoon te kopen :) Lijkt me een erg leuk en mooi dingetje!

Nu zag ik heb bij 2call.nl voor 270 euro los, of gratis bij Vodafone 35 euro/ 1 jaar (30 euro betalen)

Volgens mij zijn dit aanbiedingen die je bijna niet kunt laten liggen he..of is de W950i echt zo goedkoop? Zal de W960 veel duurder worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
W950 kost inderdaad bijna niks meer, je kan ook kijken naar de M600i, en daar een 4GB (of meer) geheugenkaartje indoen. Mis je de Walkman applicatie, krijg je een QWERTY toetsenbord voor terug.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leolinedance schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:35:
Ik zit eraan te denken deze telefoon te kopen :) Lijkt me een erg leuk en mooi dingetje!

Nu zag ik heb bij 2call.nl voor 270 euro los, of gratis bij Vodafone 35 euro/ 1 jaar (30 euro betalen)

Volgens mij zijn dit aanbiedingen die je bijna niet kunt laten liggen he..of is de W950i echt zo goedkoop? Zal de W960 veel duurder worden?
In Duitsland is ie nog minder: 190e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gehaald voor 180 euro, The Phone House (Belgie) :*)

Als die TomTom nu eens wil installeren, dan ben ik écht tevreden.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:48:
[...]

Volgens mij krijg je absolute paden wanneer je je M3U bestand op een andere hd bewaard dan waar de muziek staat, dan worden absolute paden gebruikt.

Maar ik weet niet precies waar je probleem met de playlists in zit, maar is mijn tool bruikbaar? http://software.timschuhmacher.nl/#copyplaylist
Leuke tool. Die ga ik zeker gebruiken.

Als ik de playlist op een andere harde schijf bewaar, lukt het perfect. Dan kan ik een playlist maken van al wat ik wil, moet ik hem alleen eerst op de PC opslaan en dan naar de phone kopiëren, dat is al handiger.

Bedankt voor de tip en de leuke software tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:48:
Ik heb hem gehaald voor 180 euro, The Phone House (Belgie) :*)

Als die TomTom nu eens wil installeren, dan ben ik écht tevreden.... O-)
Ik ook. Allez mijn vrouw is hem voor mijn verjaardag gaan halen. Geen geld voor zo'n gsm.
Ik heb TT al liggen maar moet hem nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
PierreG schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:21:
Ik ben wat aan het experimenteren met m'n broer's W950i en ik ben video aan het converteren. Als ik het in mp4 in 320x240 zet gaat het beeld in schokken (gebruik mediacoder om te converteren). Welke codec en welke resolutie gebruiken jullie om video om te zetten?
Ik ben er ook achter gekomen dat de W950i wat last heeft met video in een MP4 container, boven bepaalde grootte speelt-ie films niet meer af. Oplossing: 3GP container. Ik gebruik het programma SUPER! (nogal chaotisch uitziend progje, maar uiteindelijk best simpel), ergens op t web staat een tutorial welke settings je moet instellen voor UIQ3 phones. Uit mijn hoofd: 240x320, 3gp, 64 kbps aac audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb naar mijn weten de nieuwste firmware erop staan. Opvallend dat het nog steeds niet mogelijk is om handmatig de equalizer in te stellen. Erg jammer van het teleurstellende geluid (wat vooral te wijten is aan de standaard oordopjes). Met EX-71's of CX300's klinkt het al beter, maar nog steeds niet zo goed als de zojuist genoemde dopjes in combinatie met de W800i. Natuurlijk kan het nog beter icm met een 'losse' mp3-speler.

Is er iemand die een programma heeft waarmee je flac bestanden kan afspelen op de W950? Of is er een ander programma waarmee je beter geluid uit de W950i kunt krijgen ipv de geintegreerde 'walkman-speler'?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heye iedereen, moooi forum,
heb prob
heb men w950i enkele dagen geleden, maar vraag is oe k in godsnaam online kan gaan
want wat ik ook probeer, lukt egt ni...
wa moek eerst der v software opzette ofzo, en instellinge???
kan k gewn men draadloss intrnt thuis ontvange?
of oe kan gratis online gaan? thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Eerst even leren typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Wilmundo

Die standaard oordopjes die bij jou teleurstellend blijken ben ik juist erg tevreden over. Misschien is er iets mis met je oordopjes. Of onze smaken verschillen...
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste