Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:48:
heye iedereen, moooi forum,
heb prob
heb men w950i enkele dagen geleden, maar vraag is oe k in godsnaam online kan gaan
want wat ik ook probeer, lukt egt ni...
wa moek eerst der v software opzette ofzo, en instellinge???
kan k gewn men draadloss intrnt thuis ontvange?
of oe kan gratis online gaan? thx anyway
Leer inderdaad even een beetje fatsoenlijk typen ffs..

Anyway, er zit geen WLAN op de W950i, dus draadloos gaan kun je niet. Wel kan je UMTS verbinding hebben, daar heb je instellingen voor nodig die je bij je provider kan opvragen.

En @Wilmundo: net als Ernstig ben ik zeer tevreden met de sound op de standaard oordoppen! Je moet ervan houden, maar vooral in MegaBass mode klinkt t super! Enige jammere dat deze oordoppen bij mij nu alleen rechts goed geluid geven en links heel zacht.. Iemand anders die dit herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
wilmundo schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:27:
Erg jammer van het teleurstellende geluid (wat vooral te wijten is aan de standaard oordopjes). Met EX-71's of CX300's klinkt het al beter,
Grappig dat je zegt dat de HPM-70 slecht is en de EX-71 een stuk beter, het zijn dezelfde oordopjes 8)7 .

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Wat betreft de standaardoordopjes, dit zijn absoluut niet dezelfde oordopjes als de EX-71. De 'dopjes' van de EX zijn bv. van silliconen. Daarnaast zijn de 'pootjes' (waar L en R) van de EX flexibel, waar deze bij de standaarddoppen van hard plastic zijn. Daardoor minder goed te plaatsen, wat resulteert in mindere geluidskwaliteit.

De standaardoordopjes klinken naar mijn mening erg dof. Met mijn oude walkman (EX-2HG van Sony, ja inderdaad een cassettespeler voor de echte kenners) klinkt tienduizend keer beter. Als ik de megabass op de w950 aanzet, vervalt zowat het hele midden gebied en af en toe hoor je nog een hi-hat. Erg teleurstellend. En ja, ik gebruik uitstekende kwaliteit mp3's, daar mag het niet aan liggen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ben ik weer :).

Ondertussen heb ik een Sony Mex-Bt2500 autoradio met a2dp ingebouwd in m'n wagen zodat ik draadloos de mp3's vanop m'n W950i kan beleuisteren en bedienen via m'n autoradio. Dit werkt, en klinkt perfect, maar nu wil ik nog een extratje.

Ik ben van plan dit pakketje te kopen, en zoals je ziet zit daar een car-charger bij. Wat ik graag zou willen bekomen is dat wanner ik m'n telefoon aan de lader hang (steeds als ik in de auto zit dus) dat het scherm dan constant verlicht wordt, en dat de automatische toetsenbordvergrendeling gedeactiveerd wordt (dit is niet noodzakelijk, als dit niet lukt zet ik de automatische vergrendeling gewoon uit.).

Is dit op de één of andere manier te regelen in de instellingen, of desnoods via een 3th-party progje?

Dank bij voorbaat,

Ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Main menu > Tools > Control Panel > Device > Backlight
Tabblad Settings:
Car Holder: On

Tabblad Brightness:
Backlight Car holder (normal): 70%
Backlight Car holder (dimmed): 70%

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:18:
Main menu > Tools > Control Panel > Device > Backlight
Tabblad Settings:
Car Holder: On

Tabblad Brightness:
Backlight Car holder (normal): 70%
Backlight Car holder (dimmed): 70%

:?
Dit zal inderdaad werken met een car-holder van SE zelf, maar ik denk niet dat een autolader, en al zeker een exemplaar dat niet van SE zelf is gaat doorgeven aan de GSm dat het een autohouder is, en dat het dus niet zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Beantwoord je dan je eigen vraag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:15:
Beantwoord je dan je eigen vraag niet?
Ik beantwoord dat het niet zal lukken met de instellingen. Maar misschien kan het wel met een of ander programma; Voor m'n 7610 (S60 2nd) waren er zo wel aplicaties die de helderheid enzo regelden bv. per programma, en dus ook als hij was aangesloten op de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
zal eens proberen netjes te schrijven ;--)
onlangs heb ik toch ergens gehoord dat het mogelijk zou zijn om met de w950 gratis
te surfen...
iemand zei iets van "wifi"...
MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:33

TLa

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 07:20:
hallo,
zal eens proberen netjes te schrijven ;--)
onlangs heb ik toch ergens gehoord dat het mogelijk zou zijn om met de w950 gratis
te surfen...
iemand zei iets van "wifi"...
MVG
Niet Wifi maar bluetooth.

Wanneer je ergens een PC met bluetooth verbinding hebt, kan je die als gateway gebruiken en zo surfen. Heb geen flauw idee hoe het moet, maar dat is de enige manier om niet via wap/gprs/edge te surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn W950i nu bijna 1 jaar (31 oktober 2006)
Toen icm een éénjarig hi30 abbo.

Dus mn contract loopt bijna af, en waarschijnlijk zijn er meer op dit forum die hier mee te maken hebben. Ik ben zeer tevreden met het toestel dus heb mn abbo over laten zetten naar een sim-only abbo 10eu p/m.

Wat gaan jullie doen? Ander toestel of verlengen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb helaas een 2-jarig abbonement afgesloten ivm de hoge toestelprijs bij 1-jarig.
Anders had ik nu een w960 genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:55:
Ik heb mn W950i nu bijna 1 jaar (31 oktober 2006)
Toen icm een éénjarig hi30 abbo.

Dus mn contract loopt bijna af, en waarschijnlijk zijn er meer op dit forum die hier mee te maken hebben. Ik ben zeer tevreden met het toestel dus heb mn abbo over laten zetten naar een sim-only abbo 10eu p/m.

Wat gaan jullie doen? Ander toestel of verlengen...?
Ik twijfel daar nog steeds over.. ik kan ondertussen alweer een tijdje verlengen.
Aan de ene kant wil ik wel erg graag de W960i, qua software is die natuurlijk net zo goed als de W950i (waar ik nog steeds erg tevreden mee ben). Ik heb het idee dat de telefoon sowieso nog wel 2 jaar meegaat, qua hardware is mijn telefoon nog zo goed als nieuw. Geen rare dingen dat knoppen het niet meer doen bijv.
Maarja de W960i is erg tempting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt Xof,

Die W960i zie ik ook wel zitten :P
Alleen is het helaas nog steeds onduidelijk wanneer hij precies uitkomt toch?.
En in ben deze keer niet van plan om veel bij te betalen voor het toestel.
Misschien zakt de "los toestel" prijs van de W960i wel net zo mooi als die van de W950i :D

Maargoed ik ben dus weer een jaartje "in zee" gegaan met KPN en dus de W950i.
(Goede reklame voor mensen die nu een W950i overwegen trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
wilmundo schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:38:
Wat betreft de standaardoordopjes, dit zijn absoluut niet dezelfde oordopjes als de EX-71. De 'dopjes' van de EX zijn bv. van silliconen. Daarnaast zijn de 'pootjes' (waar L en R) van de EX flexibel, waar deze bij de standaarddoppen van hard plastic zijn. Daardoor minder goed te plaatsen, wat resulteert in mindere geluidskwaliteit.
Ze zijn net zo verschillend als de EX-51 (wat de HPM-70 zijn) en de EX-71, het design is ietsie anders maar de gebruikte drivers zijn precies hetzelfde. Dus een "enorm" verschil zal het niet zijn. En tja, dat de EX-51 bij jou niet goed zitten neemt nog niet weg dat bij andere dat ook zo is, en dus wel hetzelfde klinkt.

(ik vind beide trouwens bagger, de EP-630's (CX300's met plakkertje van Creative) klinken al stukken beter en die kosten maar 30 Euro. Zelf gebruik ik me M600 (hetzelfde als W950 ) met Aurvana's, is prima voor onderweg.)
wilmundo schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:38:
De standaardoordopjes klinken naar mijn mening erg dof. Met mijn oude walkman (EX-2HG van Sony, ja inderdaad een cassettespeler voor de echte kenners) klinkt tienduizend keer beter.
No shit, die cassettespeler is een dedicated muziek speler, heeft een sterk en van hoge kwaliteit versterkings circuit, terwijl de W950 een telefoon is, die veel electronica in een kleine behuizing heeft, met als gevolg dat er weinig/geen ruimte is een mooie versterker voor je oordoppies. Het zal beter zijn dan de kwaliteit van een Blokker MP3 speler, maar niets vergeleken met Sony's eigen mp3 spelers, een Zen:Vision (M), iAudio/iRiver spulletjes of andere kwalitatief goede mp3 spelers.

Het blijft eenmaal een telefoon.

[edit] Oh, ... en van MegaBass moet je afblijven ..... tenminste als je nog van je muziek wil genieten, die functie is alleen gemaakt voor kleine kindjes die opgewonden raken van dikke, modderige, alles overstemmende bass.

[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 04-10-2007 11:56 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:51:

[...]

[edit] Oh, ... en van MegaBass moet je afblijven ..... tenminste als je nog van je muziek wil genieten, die functie is alleen gemaakt voor kleine kindjes die opgewonden raken van dikke, modderige, alles overstemmende bass.
LOL :D Mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, merci voor de info..
iemand een goeie site voor apps? of games?;-)
nice forum, zeker blijve verder gaan;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, even een vraagje..

Mijn oordopjes (die standaard oor-pluggen met korte draadje) zijn kapot (geluid komt alleen sterk door de rechterkant, links heel zacht). Nou hoor ik verschillende mensen die over zijn geschakelt op andere oordoppen. Als een van jullie zijn/haar paar kan missen en voor een vriendelijk prijsje zou willen verkopen, graag..

Dus wil je je standaard oorpluggen kwijt, reply dan even hier, stuur een PM of een email:
woutervdkrol@hotmail.com

Uiteraard zal ik je voor altijd dankbaar zijn :) Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet is mijn scrollwheel op de zijkant 'kapot' gegaan... :(
Ik wou een kleine draai geven en toen is ie 'los' geschoten.
Nu draait het wieltje heel los, alsof hij niet meer aan iets aangesloten is, hij werkt nu niet meer.

Hoe lang geeft SE garantie op de telefoon? Ik heb hem rond 28 oktober 2006 gekocht.
Verder heb ik een extra verzekering afgesloten bij de telefoon.
Dit is voor het eerst dat ik een defect constateer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

2 jaar op basis van je aankoopsbewijs.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Sowieso 1 jaar. Als je een 2-jarig abbo heb kan je vaak ook nog bij je telecom provider aankloppen na het eerste jaar.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

2 jaar heb je altijd binnen de EU, ongeacht wat de verkoper beweert, die 2 jaar moeten ze geven. Laat je niet afscheppen! Sta waar je recht op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 10:57
2 jaar fabrieksgarantie... bel maar ff me SE, nummer staat op de site.
Leg hen je probleem voor, komt vast goed.
(in mijn geval moest ik mijn w800i opsturen)

maar als je je verzekering gebruikt, heb je waarschijnlijk geen verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mn verzekering zit ik wel met een eigen risico van 25,- euro. Dus dat zal wel niet totaal verzendkosten zijn.

Ik stuur hem maandag gewoon op naar SE/2call en dan zie ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

even een vraagje: hoe lang kan je de memorecorder gebruiken? Volgens mij is het max 30 min maar weet het niet zeker. Is er geen mogelijkheid dit op te schroeven naar 3 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Er zijn recorder software te vinden die vast wel "ongelimiteerd" kunnen opnemen, google kan je vast wel helpen (gebruik sowieso de term "UIQ3" en niet W950 ;) )

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
Kan iemand mij helpen. Ik heb een W950i. uiteraard, met TT6 Nav UIQ3. Ik heb nu net een dagje mn super gave Qstarz 818 (die er ook nog eens gelikt uitziet :P ) maar nu, na mijn eerste testritje kom ik tot een vervelende conclusie.
Als ik rijd in de auto en mijn automatische toetsvergrendeling springt aan, dan gaat het scherm niet verder met navigeren, de stem wel. Dus ik houd dan een plaatje van het laatste plaatje.
Kortom, is het mogelijk om als je TT hebt draaien de toetsenblokade niet automatisch aanspringt, zonder dat ik dat elke keer handmatig aan en uit moet zetten (auto toetsenblokade is _/-\o_ )

En nog even een vraagje nu ik hier toch ben... pijlte (alsin de auto) standaard naar boven laten wijzen... hoe verander ik dat... kon het niet vinden en nu staat het noorden standaard naar boven.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik moet binnenkort mijn abbo verlengen en zit te twijfelen tussen 3 sony ericssons:

W880i, reden: superklein en loopt heel lang.
W910i, reden: groter display, shake functie, nieuwe player software
W950i; reden: groot scherm, nav mogelijk, 4 gb, touchscreen en belangrijk remote.

Welke zouden jullie kiezen? Muziekkwaliteit is het belangrijkste !

Ik wil eigenlijk voor de 950i gaan, maar heb een aantal vragen:

1) Remote; hoelang is het snoer tussen telefoon en remote?
2)Accu; ik hoor slechte dingen over de accu. Is dit ook zo? Hoelang loopt ie ongeveer?
3)Toetsenbord; hoe lang zal dit goed blijven, ziet er gevoelig uit.

Bedankt,

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steph Kai schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:02:
Kan iemand mij helpen. Ik heb een W950i. uiteraard, met TT6 Nav UIQ3. Ik heb nu net een dagje mn super gave Qstarz 818 (die er ook nog eens gelikt uitziet :P ) maar nu, na mijn eerste testritje kom ik tot een vervelende conclusie.
Als ik rijd in de auto en mijn automatische toetsvergrendeling springt aan, dan gaat het scherm niet verder met navigeren, de stem wel. Dus ik houd dan een plaatje van het laatste plaatje.
Kortom, is het mogelijk om als je TT hebt draaien de toetsenblokade niet automatisch aanspringt, zonder dat ik dat elke keer handmatig aan en uit moet zetten (auto toetsenblokade is _/-\o_ )

En nog even een vraagje nu ik hier toch ben... pijlte (alsin de auto) standaard naar boven laten wijzen... hoe verander ik dat... kon het niet vinden en nu staat het noorden standaard naar boven.

}:O
hallo, tt6 enzo, hoe werkt gps precies op w950i?
zou graag uitleg krijgen?
dankuwel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:54:
Hallo Allemaal,

Ik moet binnenkort mijn abbo verlengen en zit te twijfelen tussen 3 sony ericssons:

W880i, reden: superklein en loopt heel lang.
W910i, reden: groter display, shake functie, nieuwe player software
W950i; reden: groot scherm, nav mogelijk, 4 gb, touchscreen en belangrijk remote.

Welke zouden jullie kiezen? Muziekkwaliteit is het belangrijkste !

Ik wil eigenlijk voor de 950i gaan, maar heb een aantal vragen:

1) Remote; hoelang is het snoer tussen telefoon en remote?
2)Accu; ik hoor slechte dingen over de accu. Is dit ook zo? Hoelang loopt ie ongeveer?
3)Toetsenbord; hoe lang zal dit goed blijven, ziet er gevoelig uit.

Bedankt,

Maurice
joh, als je hem toch via je abo krijgt neem dan de W960 of de Noki N81 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streichholz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-08-2022
Kan iemand me helpen om m'n telefoon in het Nederlands te zetten.
Bij de opstart heb ik de keuze tussen English UK en Chinees.
Ik heb via seus de firmware proberen up te daten, doch was dit reeds de nieuwste.
De nummers van de taalpaketten die te downloaden zijn : 162088
Ik zie dit nummer nergens staan bij m'n firmware info
PDA :
CXC 162103 R6D22
Phone
CXC 162037 R9G007
Bluetooth
CXC 162058 R3A01
CDA 162014/8 R6D22

Heb al gekeken op wiki en begrijp er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streichholz schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 05:34:
Kan iemand me helpen om m'n telefoon in het Nederlands te zetten.
Bij de opstart heb ik de keuze tussen English UK en Chinees.
Ik heb via seus de firmware proberen up te daten, doch was dit reeds de nieuwste.
De nummers van de taalpaketten die te downloaden zijn : 162088
Ik zie dit nummer nergens staan bij m'n firmware info
PDA :
CXC 162103 R6D22
Phone
CXC 162037 R9G007
Bluetooth
CXC 162058 R3A01
CDA 162014/8 R6D22

Heb al gekeken op wiki en begrijp er niets van.
Naar SonyEricsson.com, download daar de language packs (wel even op letten dat je voor de goede firmware pakt) en installeer via PC Suite.

Ok, voor de handigheid ff snel opgezocht:

KLIK

en dan dus de language files :) Easy as cake _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:30:
[...]

joh, als je hem toch via je abo krijgt neem dan de W960 of de Noki N81 8GB
Bij een abo van ong. 30 euro met 1 jaar.. zul je nog tussen de 200-300 euro zitten.
W950i is 'gratis'

@TomTom, zo ingewikkeld is dat toch niet? Je hebt een UIQ versie nodig die op de DVD van TomTom staat. Dan heb je nog een Bluetooth GPS ontvanger nodig (bijv. een Qstarz) en je bent klaar. Meer hoef je eigenlijk niet te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik de R9GA001 firmware kan vinden voor de SE w950i ?
Heb hem geupdate via SE programma, maar mijn firmware blijft :

Telefoon : CXC 162037 RF011
Bluetooth : CXC 162088 R3A01
Organiser : CXC 162088 R6A16
CDA : CDA 162017/28 R4Q02

Heb ook de SE isync plugin gedownload maar hij wil nog steeds niet sync. krijgt foutmelding
"controleer of uw telefoon is ingeschakeld. Zet uw telefoon uit en weer aan als deze fout zich opnieuw voordoet."

Kan iemand me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:45:
[...]

hallo, tt6 enzo, hoe werkt gps precies op w950i?
zou graag uitleg krijgen?
dankuwel
Waarom quote je mijn verhaal... :X
En verder... wat is dat nou voor een vraagstelling... "hallo, tt6 enzo, hoe werkt gps precies op de w950i" w/e...
GPS werkt op de W950i net als op elk ander navigatiesysteem, en wel te verstaan met satellieten die om de aarde zweven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:57
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:34:
Iemand een idee waar ik de R9GA001 firmware kan vinden voor de SE w950i ?
Heb hem geupdate via SE programma, maar mijn firmware blijft :

Telefoon : CXC 162037 RF011
Bluetooth : CXC 162088 R3A01
Organiser : CXC 162088 R6A16
CDA : CDA 162017/28 R4Q02

Heb ook de SE isync plugin gedownload maar hij wil nog steeds niet sync. krijgt foutmelding
"controleer of uw telefoon is ingeschakeld. Zet uw telefoon uit en weer aan als deze fout zich opnieuw voordoet."

Kan iemand me helpen ?
Eigenlijk bedoel je dus CDA versie R6E28.
Ik zie aan je CDA Nummer dat je de unbranded-NL versie hebt van het toestel. Deze loopt over het algemeen wat achter in release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbelbox schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

Eigenlijk bedoel je dus CDA versie R6E28.
Ik zie aan je CDA Nummer dat je de unbranded-NL versie hebt van het toestel. Deze loopt over het algemeen wat achter in release.
Ja hier een (veelgebruikte :)) ondersteunende site voor wat babbelbox schreef:

http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/W950i

NL firmware is hier beschreven als "Runners Up", dus die ligt inderdaad net iets achter. Er bestaan methodes je NLse om te zetten naar world om zo nieuwste firmware te kunnen krijgen, maar details daarover mogen niet besproken worden :)

Anyway, is er iemand die de standaard meegeleverde oordoppen NIET gebruikt en daarom ook wel voor een net prijsje kwijt wil?? Ik ben ernaar opzoek, want mijn oordopjes geven alleen goed geluid rechts :S Valt wel onder de garantie, alleen moet dan niet alleen die doppen opgestuurd worden, maar ook het toestel :S :S en dat kan ik niet zo lang missen.

Dus anyone die ze kwijt wil / kan, mail / pm:

woutervdkrol@hotmail.com

en mijn dankbaarheid zou eeuwig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Waarom koop je niet gewoon de Creative EP-630, die zijn beter dan de standaard dopjes en kosten vrij weinig. (erg goede kwaliteit, zelfde als de Sharp MD33 en daar is genoeg over te lezen in het grote "wat zijn goede oordopjes" topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:24:
Waarom koop je niet gewoon de Creative EP-630, die zijn beter dan de standaard dopjes en kosten vrij weinig. (erg goede kwaliteit, zelfde als de Sharp MD33 en daar is genoeg over te lezen in het grote "wat zijn goede oordopjes" topic)
Ik heb nu al hele relaxte Sony oordoppen, maar dat zijn dan niet pluggen zeg maar. En die pluggen zijn niet altijd even relaxt maar wel voor mn phone, PLUS ze hebben relaxt kort kabeltje! Dat is meer waar ik t voor doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:06
Voor de mensen die hun (orange) branded software verwijderd hebben:

Heb mijn telefoon teruggebracht omdat deze vastgelopen was, en sindsdien niet meer opstartte. Heb gewoon een vervangend toestel gekregen, ondanks dat ik dus de orange software vervangen had. Dus je garantie zal niet vervallen.

Tegenwoordig is de Orange software ook geupdate, naar organiser versie R6A16. Niet de nieuwste maar redelijk recent dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:57
Maikel205 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:40:
Voor de mensen die hun (orange) branded software verwijderd hebben:

Heb mijn telefoon teruggebracht omdat deze vastgelopen was, en sindsdien niet meer opstartte. Heb gewoon een vervangend toestel gekregen, ondanks dat ik dus de orange software vervangen had. Dus je garantie zal niet vervallen.

Tegenwoordig is de Orange software ook geupdate, naar organiser versie R6A16. Niet de nieuwste maar redelijk recent dus.
Ik ben van mening dat je dan mazzel hebt gehad, want als je zelf met je firmware gaat klooien heb je wel eker geen recht meer op garantie.
Als jij wel een vervangend toestel hebt gekregen heb je mazzel.
Misschien zou het kunnen zijn dat ze het niet kunnen zien omdat ie helemaal niet meer opstart, maar dat weet ik natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Hmmm de laatste dagen doet mijn w950 raar, soms krijg ik gewoon geen verbinding met het netwerk.
Meer mensen hier last van, ik heb m'n w950 nu iets meer 10 maanden.

En nee ik heb netjes m'n abbo betaald ;).

En updaten gaat ook niet meer zo makkelijk...soms wil ie wel de update ophalen maar op 1 of ander manier kan ie niet updaten :S. En soms weer wel!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steph Kai schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

Waarom quote je mijn verhaal... :X
En verder... wat is dat nou voor een vraagstelling... "hallo, tt6 enzo, hoe werkt gps precies op de w950i" w/e...
GPS werkt op de W950i net als op elk ander navigatiesysteem, en wel te verstaan met satellieten die om de aarde zweven....
zover was ik ook al, dankjewel
vroeg me eerder af wat je exact nog moet aankopen...
DANKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
XTREEMRaGE schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:58:
Hmmm de laatste dagen doet mijn w950 raar, soms krijg ik gewoon geen verbinding met het netwerk.
Dit ervoor ik enige tijd geleden ook. Ik heb een Orange Free abbo en woon in Breda.
Ik kreeg soms plots SMSjes dat ik een gemiste oproep/voicemail had, terwijl ik dacht gewoon bereikbaar te zijn.

Ik ging hierop naar;
Menu > Tools > Control Panel > Connections > Mobile networks > More > GSM/3G networks
En heb de setting van GSM and 3G veranderd naar GSM only. Heb dit probleem sinds dien niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:13:
[...]

Dit ervoor ik enige tijd geleden ook. Ik heb een Orange Free abbo en woon in Breda.
Ik kreeg soms plots SMSjes dat ik een gemiste oproep/voicemail had, terwijl ik dacht gewoon bereikbaar te zijn.

Ik ging hierop naar;
Menu > Tools > Control Panel > Connections > Mobile networks > More > GSM/3G networks
En heb de setting van GSM and 3G veranderd naar GSM only. Heb dit probleem sinds dien niet meer gehad.
Dit scheelt ook nog eens beduidend in je batterylife, als je geen UMTS/3G gebruikt is het sowieso aan te raden dit uit te zetten.

Is wel een flinke bug dan trouwens als al 2 mensen op dit forum er last van hebben / hadden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

frickY schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:13:
[...]

Ik ging hierop naar;
Toevallig heb ik ook orange, zal ook wel gedeeltelijk daar aan liggen??
Maar ik heb het veranderd, kijken als het helpt. Want vaak viel GPRS ook weg :S

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die vorig jaar een 2 jarig abbo heeft afgesloten bij de orange kan gratis per direct opzeggen vanwege wijziging in de voorwaarden. Volgens mij zijn dat er hier best veel? Heb het zelf ook gedaan. Op telecomvergelijker.nl staat alle benodige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

En dan naar T-mobile gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er eigenlijk al ergens een guide over hoe je de W950i volledig uit elkaar haalt? Ik zou trouwens wel eens willen weten hoe het 4Gb geheugen er uit ziet. Misschien is dit wel gewoon een 4Gb memory stick ofzo, en kan je er dus gewoon een 8Gb stickje inproppen.
Ik kan me niet inbeelden dat ik de eerste ben die hier aan denkt, dus heeft er iemand een artikeltje waar daaromtrent wat meer info te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Het lijkt mij dat het gewoon een chip met flashgeheugen is.. dus met een beetje solderen zal het vast lukken (er is een kans dat die het daarna niet meer doet :P).
Ze hebben er echt geen memorystick ingedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:21

Licko

ZVDK

XTREEMRaGE schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:58:

En nee ik heb netjes m'n abbo betaald ;).

En updaten gaat ook niet meer zo makkelijk...soms wil ie wel de update ophalen maar op 1 of ander manier kan ie niet updaten :S. En soms weer wel!
ik heb dit ook soms, dan zeggen mensen dat ze hebben gebeld en meteen voicemail kregen, terwijl ik gewoon de gsm in mijn zak had zitten

ik heb hi

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:22:
Iedereen die vorig jaar een 2 jarig abbo heeft afgesloten bij de orange kan gratis per direct opzeggen vanwege wijziging in de voorwaarden. Volgens mij zijn dat er hier best veel? Heb het zelf ook gedaan. Op telecomvergelijker.nl staat alle benodige info.
Met behoud van toestel? 8)

@FORZA M
Het is Flash geheugen. Je kuntt er misschien wel een chip met grotere capaciteit insolderen, maar de driver/controller ondersteunt dat toch niet.

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 06-11-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frickY schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:15:
[...]

Met behoud van toestel? 8)

@FORZA M
Het is Flash geheugen. Je kuntt er misschien wel een chip met grotere controller insolderen, maar de driver/controller ondersteunt dat toch niet.
Bij mij wel ja. Ik had voldoende abonnementskosten betaald om het toestel te mogen houden (Orange € 25 en niet over de bundel heen gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ligt t aan mij of krijg ik via Web 'n Walk POPmail met geen mogelijkheid aan de praat....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb m onlangs naar World Generic 1 geflashed, met de laatste firmware. Mooi, want nu heb ik iSync support en een paar bugs gefixed (playknop bij toetsblokkering, is wat sneller), maar nu heb ik een nieuwe bug: Als ik met de headset aangesloten opstart, de headset eraf trek, en er weer op zet is het geluid niet meer door de headset. Is niet meer te veranderen, hij herkent de headset gewoon niet meer. Opnieuw opstarten met de headset erin fixt het, maar ik heb geen zin om 3x per dag te rebooten. Heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
He mensen, ik heb onlangs een firmware update gedaan op mijn W950 en sinds dien werken mijn voorkeurszenders voor mijn radio niet meer. Als ik een radiozender wil opslaan geefd hij aan dat die zender al bezet is of dat er geen voorkeurszenders beschikbaar zijn. Iemand een idee hoe dit kan ?

Alvast bedankt voor de hulp

Groet

Dennis de Dreu

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
Kan iemand mij opweg helpen om een Bluetooth verbinding met een PC tot stand te laten komen?

Ik heb een heel document van Sonyericsson gekregen, alleen deze is volgens mij gebaseerd op WinXP voor SP2, waardoor hij niet echt up to date is en heleboel dingen niet vindbaar zijn.

Het leek mij heel simpel, bluetooth dongle gekocht. Meegeleverde drivers geinstalleerd, dongle aangesloten. Betreft een Sitecom CN521 dongle, met Toshiba stack.
Bluetooth software kon me telefoon gelijk vinden. Dus ik Sonyericssons PC Suite geopend om Bluetooth in te gaan stellen, alleen in PC Suite is niets bekend van een Bluetooth verbinding.

Na contact met SonyEricsson blijkt dat de Toshiba stack niet zou werken. Na een system restore stack kunnen verwijderen. En toen ben ik de handleiding van Sonyericsson gaan volgen, maar daar staan dingen in die niet echt duidelijk zijn.

Huidige situatie:

BT dongle aangesloten, windows installeerd dan gelijk zijn eigen stack en BT logo verschijnt in taakbalk.
Via BT logo/icoon driver/software geopent, en mijn telefoon opgezocht. Telefoon werd direct gevonden, maar SE PC Suite vertikt het om de BT verbinding te zien: alle opties blijven grijs.

Is er iemand die me kan wijzen op of ik de juiste stack gebruik (Windows stack), of ik com porten moet activeren (en zo ja, waar) en of er nog verdere stappen moeten worden genomen om een BT verbinding in PC suite te krijgen. Het leek me namelijk zo eenvoudig, maar ik krijg het idee dat ik hier heel veel verstand van WinXP en Bluetooth stacks voor nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granapadana
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-12-2017
Hallo iedereen,
Mijn W950i heb ik sinds augustus. Niettegenstaande ik dit een zéér goede smartphone vind, zit ik met één zeer lastige bug namelijk dat het toestel maximaal 24 uur aanblijft. Daarna valt hij gewoon stil en moet ik batterij eruit halen om hem weer te laten werken. Ik heb hem dan bij service center binnengebracht, maar er veranderde niets. Ik heb dan de world generic1 firmware update toegepast, toestel heeft het sinds dinsdag tot gisterenavond volgehouden, maar toen viel ie weer stil...vandaag is hij dan weer 2 keer stil gevallen...is er misschien iemand met zelfde ervaring????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@dennisdedreu
Na het flashen altijd even een master reset doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

granapadana schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:17:
Hallo iedereen,
Mijn W950i heb ik sinds augustus. Niettegenstaande ik dit een zéér goede smartphone vind, zit ik met één zeer lastige bug namelijk dat het toestel maximaal 24 uur aanblijft. Daarna valt hij gewoon stil en moet ik batterij eruit halen om hem weer te laten werken. Ik heb hem dan bij service center binnengebracht, maar er veranderde niets. Ik heb dan de world generic1 firmware update toegepast, toestel heeft het sinds dinsdag tot gisterenavond volgehouden, maar toen viel ie weer stil...vandaag is hij dan weer 2 keer stil gevallen...is er misschien iemand met zelfde ervaring????
Nope geen probleem hiermee. Zou ook niet weten wat het moet zijn wel vaag.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

@dennisdedreu: precies het zelfde probleem hier, maar die oplossing van frickY heb ik nog niet geprobeerd, dan daar voor.

edit:

Master reset lost inderdaad het probleem met de voorkeuzezenders op. Maar een ander probleem wat ik al langer heb blijft bestaan. Iemand hier die ook last er van heeft dat het geluid van een alarm erg zacht is? Uiteraard staan alle volumeregelingen maximaal en het vreemde is dat als je het alarmsignaal afspeelt is het volume maximaal, maar niet wanneer hij dus getimed afgaat.

[ Voor 61% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 10-11-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een verschrikkelijk vervelend probleem. Nog vervelender is dat ik het niet kan oplossen...
Daarom roep ik jullie hulp in natuurlijk ;).

Dit klopt niet:
als je je inbox opent, krijg je het overzichten van de berichten. NORMAAL zie je de naam van je contact (mits zijn nummer in je adresboek staat uiteraard) en eventueel een deel van het bericht.
Nu, sinds gisteren ofzo, zie ik niet meer de namen van degene die het bericht stuurt, maar zijn volledige nummer :'( .
Verschrikkelijk vervelend, want nummers ken je niet uit je hoofd, namen wel 8)7 .

Het rare is wel: als ik het bericht open, staat daar wel netjes de naam van de contactpersoon, en niet zijn nummer. Hoe het hoort dus in de inbox-lijst.

Suggesties?

PS: als ik firmware flash, ben ik dan alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik weet niet hoe je het probleem op kan lossen, maar met een firmware upgrade ben je inderdaad alles kwijt. Dus dan zul je eerst wat backups moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@guRuh
Heeft dat niet te maken met waar je contactpersonen staan opgeslagen (SIM of intern) en welke als default staat ingesteld?
Kan me voorstellen dat wanneer je contactpersonen op je SIM staan, maar je toestel staat ingesteld ze intern op te slaan, de Inbox ze niet kan vinden.

Ik kan alleen niet meer vinden waar deze setting zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
  • Laatst online: 07-08 20:03
http://gdesk.wetpaint.com/
Gdesk, een programma om je eigen desktop voor je w950i te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Ego op 11-11-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:52:
@guRuh
Heeft dat niet te maken met waar je contactpersonen staan opgeslagen (SIM of intern) en welke als default staat ingesteld?
Kan me voorstellen dat wanneer je contactpersonen op je SIM staan, maar je toestel staat ingesteld ze intern op te slaan, de Inbox ze niet kan vinden.

Dit kan het wel zijn.
Al mijn contactpersonen eens naar de sim-kaart kopieren zou soelaas kunnen brengen.
MAAR als ik een contact wil moven naar de SIM, zeg hij 'SIM not ready'...
Duidelijk iets fout?

Trouwens, mijn 'sent-box' herkent mijn contactpersonen wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:52:
@guRuh

En kan je dan eens zoeken achter die setting, het zou me echt uit de nood helpen...

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:46:

edit:

Maar een ander probleem wat ik al langer heb blijft bestaan. Iemand hier die ook last er van heeft dat het geluid van een alarm erg zacht is? Uiteraard staan alle volumeregelingen maximaal en het vreemde is dat als je het alarmsignaal afspeelt is het volume maximaal, maar niet wanneer hij dus getimed afgaat.
Ik heb precies het zelfde probleem, met de nieuwste nederlandse firmware. Geen idee wat ik er aan kan doen, dus uit pure nood maar weer een echte wekker gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@guRuh
Ik heb hetzelfde toestel en boekje als jij, dus denkt dat je net zo goed zelf kunt zoeken ;)
De "SIM not ready" melding is in geen geval goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
@ Sybolt
ik had dat probleem op mijn telefoon ook.
raar genoeg kreeg ik wel hard geluid als ik de alarmtoon als alarmgeluid koos.

ik heb uiteindelijk maar mijn telefoon geflashed naar generic 1 zodat ik de nieuwste firmware heb.
nu gaan mijn alarmen wel gewoon hard af.
maar helaas gaat me alarm nog steeds niet af als me telefoon uit staat.
ik vind dit toch wel zeer vervelend, een simpele gsm van 50 euro kan dit met gemak.
maar mijn w950i kan dit niet.
masterreset heeft ook niks geholpen, en andere programma's instaleren met een alarmfunctie heeft ook geen zin, aangezien die de in feite de ingebouwde standaard alarmfunctie gebruiken in hun programma.

ook is het zeer vervelend dat het alarm maar even duurt en dan weer overnieuw begint.
voor de rest vind ik het echt een top telefoon, maar de alarm functie is echt verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:41:
@guRuh
Ik heb hetzelfde toestel en boekje als jij, dus denkt dat je net zo goed zelf kunt zoeken ;)
De "SIM not ready" melding is in geen geval goed.
Ik denk dat ik maar eens naar de vrienden van Proximus/Belgacom Mobile ga. Achter een nieuwe SIM-kaart (4 maand oud?). Eigenlijk best ironisch, een state of the art gsm (sort of), en dan zit daar zo'n baggersimkaartje in van 10 jaar of ouder... Niet echt op elkaar afgesteld als je't mij vraagt.

Gisteren een reserve sim kaart geprobeert en guess what: problemen van de baan ! Ik zie alleen niet goed hoe dit het probleem oplost.
Nummers staan op de phone, niet op de sim... weird.

PS: boekjes zijn in Frans, Duits en Italiaans 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
M'n Bluetooth probleem is opgelost. Was eigenlijk best simpel (no thanks to SE).

Kon gewoon de meegeleverde drivers/stack van Toshiba gebruiken. Verbinding gemaakt en aangegeven dat het een seriele verbinding is, hier kan je de Com port kiezen (of zien welke automatisch wordt gekozen) die je later moet instellen in m-router.

Vervolgens alleen in m-router aangegeven dat hij een additionele com poort moet gebruiken naast de gebruikelijke. Dit kan je instelling via "Advanced settings", daar staat een kopje "additional Com ports" met de knop view.
In het venster dat dan opent kan je de com poort selecteren. Hier selecteer je de Com port die je gekozen hebt (of automatisch is ingesteld).

Ik dacht, ik post de oplossing die ik hebt gebruikt. Wellicht hebben andere mensen er ook wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Ik kan helaas mijn phone niet meer conecten in de normale modus met de PC suite. Als ik de telefoon aansluit maakt M router contact met de telefoon maar PC suite zegt dat er geen telefoon is. Wat doe ik fout ? ik heb inmiddels al meerdere versies van pc suite uitgeprobeerd en allemaal kunnen ze mijn telefoon niet zien. Het gekke is dat in de snelle modus PC suite de telefoon wel gewoon ziet.

[ Voor 71% gewijzigd door dennisdedreu op 13-11-2007 13:23 . Reden: foutje in bericht ]

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 19:35

tijmeng

Panasonic 7J

zou iemand zijn default theme kunnen uploaden??

Sinds ik per ongeluk een P90 thema heb geinstalleerd werkt het instellen van thema's alleen nog als ze binnenkomen via Bluetooth... Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 10:57
Ik ben mijn stylus kwijt ;( , heeft er misschien iemand 1 die die wil verkopen?

[ Voor 6% gewijzigd door DarkChylde op 19-11-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten er geen 2 bij dan? Was namelijk wel zo bij m'n p1i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

W950i heeft er maar 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

DarkChylde schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:14:
Ik ben mijn stylus kwijt ;( , heeft er misschien iemand 1 die die wil verkopen?
Make that 2 :)

Ik heb die van mij gebroken en weer geplakt. Dat is niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tim Schuhmacher schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:23:
[...]

Make that 2 :)

Ik heb die van mij gebroken en weer geplakt. Dat is niet ideaal.
1 seconde lijm doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
voor 6,50 heb je een stylus op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn W950i op straat laten vallen terwijl hij in mn hoesje zat.
Nu werkt mn touchscreen functie niet meer. Het scherm is verder wel goed.
Echt heel vervelend, helememaal omdat ik hem net terug heb van reparatie van mn scrollwheel.
Zal hem weer op moeten sturen en dus weer 3 week kwijt zijn :(

Heeft iemand verder nog een suggestie/ tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
niet laten vallen.
mischien dat zon siliconen hoesje iets voor jou is?
kun je op ebay etc vinden voor schappelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 19:35

tijmeng

Panasonic 7J

los touchscreen kopen voor 20 euro.... ff google.. vanuit china of de vs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-09 12:57

eqidna

Improvement in Progress

Ik heb enkele vraagjes en opmerkingen waar misschien al oplossingen voor gekend zijn, maar ik heb er nog geen sluitende gevonden.
Allereerst: organizer versie is R6A16

Ik heb last van de ghost alarm bug. Je zet een alarm op een bepaald uur (recurring! dus bvb elke weekdag) en alles gaat goed. Daarna wijzig je het alarm (je zet het bvb af of verzet het naar een nader tijdstip) en je eerste alarm blijft ook gaan. Ik heb dus elke ochtend om 6u20 4x hetzelfde alarm omdat ik het een paar keer aan en uit had gezet ooit. Ook alarmen die ik had om 9u10 elke weekdag blijven gaan. Ik weet dat de laatste organizer versie R6E28 en ik dacht dat deze dit probleem oplost, maar die is niet beschikbaar voor mijn (BE, dus non-locked) W950i aangezien die op Trademark NL Generic staat blijkbaar. Enig idee hoe lang het zou duren eer deze versie ook hier beschikbaar wordt? Enige andere oplossing buiten master reset is ook altijd welkom.

Een tweede bug heeft te maken met het syncen van contacts via de PC Suite. De eerste keer synct hij perfect. Sync ik een tweede keer, dan verwijdert hij alles op mijn W950i... Sync staat ingesteld op standaard instellingen, dus two-way sync. OS is Vista HP en Outlook 2007, maar ook met gewone windows Contacts geeft het problemen. Niet alleen contacts worden verwijderd, ook calendar entries trouwens. Nog iemand die dit probleem is tegengekomen?

Van die alarm bug word ik helemaal gek. Ik kan geen enkel weekend gewoon uitslapen omdat er nog een alarm op 7u10 staat ingesteld dat elke dag afgaat. Afgezien van die negatieve dingen ben ik best wel tevreden, maar aan die twee zaken erger ik me mateloos.

Verwijderd

@guRuh

Zijn er soms voice commands ingesteld bij één of meerdere contactpersonen?
In dat geval: schakel alle voice commands uit voor alle contactpersonen en zet de gsm uit en terug aan. Het probleem is dan opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
ik heb hier een vraagje van iemand die niet op het forum geregistreerd is:

"De W950i staat tegenwoordig in de Phone House voor 189 euro... Doen?
Op papier lijkt me dit een fantastische prijs, maar op een manier ben ik ook bang door die prijs. Misschien is hij wel zo slecht dat ze hem nie kwijtraken, en voor een zeer lage prijs moeten laten gaan..."

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
Doen

Ik heb zelf ook van deze actie van de belgische phonehouse geprofiteerd.
De lage prijs komt denk ik doordat de opvolger, de w960i in alle opzichten beter is.
Gevolg dus dat er voor mensen met een grote portomonee er geen reden meer is om een w950i aan te schaffen.

Als je gewoon een telefoon wilt met wat meer (touchscreen, uiq software, 4gb dataruimte) voor een goede prijs dan is het de deal voor jou.
Wil je een smartphone dan zou ik voor iets anders gaan, want echt een volwaardige smartphone vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ben hier geregistreerd geraakt. Merci LittleWan voor mijn vraagje te posten!

Ben dus aan't twijfelen. 'k Ging aanvankelijk gewoon de W810i kopen, maar ik zie dat de W950i maar 10 euro meer kost...
Is de batterijautonomie zo slecht als je soms kan lezen in bepaalde reviews? (ik ben niet van plan om te surfen ofzo)

Ik wil geen smartphone, gewoon een nieuwe goede gsm. Misschien neem ik gewoon beter de W810I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:10:
Ja, ben hier geregistreerd geraakt. Merci LittleWan voor mijn vraagje te posten!

Ben dus aan't twijfelen. 'k Ging aanvankelijk gewoon de W810i kopen, maar ik zie dat de W950i maar 10 euro meer kost...
Is de batterijautonomie zo slecht als je soms kan lezen in bepaalde reviews? (ik ben niet van plan om te surfen ofzo)

Ik wil geen smartphone, gewoon een nieuwe goede gsm. Misschien neem ik gewoon beter de W810I?
Ik heb mijn gsm ook gekocht bij The Phone House. Ben er echt heel erg tevreden over.
De kwaliteit van de gsm is super, synchroniseren met Outlook gaat perfect, Walkman werkt ook heel erg goed.
Kortom ben heel blij met deze gsm.

De batterij gaat idd niet echt heel lang mee. Na 2-3 dagen is het ding echt leeg. Ik bel ongevveer 15-30minuten per dag en luister 45minuten naar de Walkman (fitness is saai zonder muziek).

Kortom: ik ben echt heel tevreden over deze gsm, beste toestel dat ik ooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog een beetje aan't twijfelen, is een beetje overkill om een Symbianphone te kopen om gewoon te bellen en te smsen. Maar aan de andere kant is't geen geld voor veel gsm...

• frickY
Iemand Google Maps 2.0 en de Mijn Lokatie functionaliteit al aan de praat?
nieuws: Mobiele Google Maps gebruikt zendmasten voor plaatsbepaling

//Edit
Google Maps zelf doet het prima. De Mijn Locatie functie wordt helaas niet ondersteunt door dit toestel :(

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 29-11-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W950i aangekocht, even een eerste impressie na enkele uren met het toestel. Toetsenbord is inderdaad wennen, en manier van typen met T9 ingeschakeld ook. Smsen tijdens het autorijden zal niet gaan. Menunavigatie ook wennen, vooral omdat de back-toets aan de zijkant staat.

Eerste probleempje ook al... Ik zet de schermbeveiliging op gedimd, en dan zie je aan de verlichting dat hij dat ook doet, maar als ik dan wil opslaan, keert hij terug naar de gewone schermverlichting ongedimd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het downloaden van Google Maps, echt vreemd. Als ik op de link klik in mijn browser op de telefoon krijg ik "kan JAD bestand niet lezen" terwijl er gewoonbij de link staat "Download hier Google Maps op uw SE W950i"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:40:
Ik heb een probleem met het downloaden van Google Maps, echt vreemd. Als ik op de link klik in mijn browser op de telefoon krijg ik "kan JAD bestand niet lezen" terwijl er gewoonbij de link staat "Download hier Google Maps op uw SE W950i"
Ik heb dit gisteren nog gedaan op mijn W950i, dus het moet kunnen. Misschien eerst de vorige versie verwijderen, als je die had?

Overigens wel balen dat Google wel een native Symbian S60 versie maakt en net de moeite niet neemt om UIQ er ook bij te pakken. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Dreamvoid op 03-12-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net zoals Thardus last van de Ghost-alarm bug!
En heb dus software-versie R9F011 en kan deze niet updaten omdat ik ook een BE-versie heb.
Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Wat mij trouwens al een paar keer een lekkere ochtend uitslapen heeft bezorgd is wanneer je de wekker zet, hij gaat af en je edit de tijd van alarm daarna op bv een half uurtje later. Een verlengde snooze zeg maar, maar helaas blijft dat ding denken dat hij al afgegaan is en geeft dus niet voor een 2e keer alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook wel klote.. :)
Ik heb nu een mailtje naar SE gestuurd voor een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het on-screen toetsenbord van qwerty naar azerty gezet worden?
Die alarmbug maakt wel wel bang... Als ik de vroege heb, loop ik steeds moe. Dus als mijn wekker om 5u niet afgaat, slaap ik door tot de middag vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleempje opgelost door mijn alarm in te schakelen op "weekdagen" en dan bij de opties ALLE dagen uitvinken.
Dan is op het standby schermpje het klokje ook verdwenen en geen last meer van ongewenste alarmpjes.. :)
Maar of dit nu de befaamde bug was weet ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
weet iemand een goede manier om contacten die op mijn telefoon staan, over te zetten naar een andere telefoon? Ik dacht via bluetooth, maar mijn gsm wil niet connecteren met mijn laptop: ik kan dus niks verzenden van gsm naar laptop. Maar omgekeerd lukt wel: vanuit mijn laptop een verbinding maken met mijn gsm. Files verzenden lukt ook maar in 1 richting...
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste