[Plasma-TV] LG 42PC1RR (incl. 80GB HD)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 14.881 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 23:16

mrb

mucuracat schreef op maandag 04 februari 2008 @ 00:00:
[...]

dooie pixel? ik dacht dat dat lcd probleem was!
Dat dacht ik dus ook... Echter na contact met LG werd dit bestempeld als een "eigenschap van het apparaat" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook 1 dode pixel, als je er aldoor naar gaat kijken gaat het storen
het valt mij niet eens meer op, bij 1 pixel wordt er niets mee gedaan als je er een aantal heb wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 12:26
Smarron schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 07:45:
Inderdaad, je hebt een cinemascope (2.35:1) film te pakken. Probeer een 16:9 (1.78:1) film en je hebt volledig beeld.

Verschil tussen de verschillende aspect ratio's uitgelegd: http://www.hifi.nl/artikel_pagina2/1624/Aspect_Ratio.html
offtopic:
Klopt inderdaad. Zelf gebruik ik MediaPortal, waarbij ik de Classic Media Player gebruik in plaats van de interne player. met de commandline mplayerc.exe /fullscreen /play start de film onmiddelijk en in fullscreen. met de irblaster plugin een rechtermuistoets op de remote aangewezen, waarmee ik door de menu's kan lopen. Je kunt in mplayerc veel meer met beeldformaten spelen dan in andere players, zodat je er ook voor kunt kiezen om slechts gedeeltelijk in te zoomen. Je kunt ook de hoogte/breedte verhoudingen aanpassen, zodat uitgerekte films te herstellen zijn.

[ontopic]
Ik heb onlangs gekeken naar een 1080p-film via HDMI en via VGA, maar op beide ingangen zie je dan witte spikkels in het beeld verschijnen. Ik dacht eerst dat het de videokaart van het Mediacenter was, maar bij pauzeren van het beeld dansten de spikkels op de TV vrolijk verder, ook na omlaagschroeven van de core en mem-clock van de videokaart. Het was dus echt de TV. Het beeldgeheugen van de TV is duidelijk niet op 1080p berekend.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01
Hmm, daar heb ik totaal geen last van als ik via mijn xbox360 een 1080p laat downscalen. Ik heb de xbox360 aangesloten via D-Sub op de TV.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Pagina: 1 2 3 4 Laatste