Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:52
ik heb een torch, valkyrie wing (+2 skills, waarom zou shako beter zijn?), +1 skill ammu, mara's heeft 2 d8 ik, maar goed, die moet je vinden want trade op scl is niet te doen.

CoH heb ik ja, massive res,+2 skills, dus dat is zwaar oke, heb alleen low def coh (67x ofzo) maar goed, stormshield maakt ook eea goed denk ik?

Titans heb ik, ook +skillers :)

Thundergods is echt niet 1 pgem... Iedereen op scl vraagt ber oid (2xist), dus dat is sucky.

Boots zijn demonhide, beste wat ik atm heb :'( Gloves ook mana/life leech, voor de rest niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:39:
[...]

Plus dat pierce gecapped is op 95%, maar goed ;)
Ik zou altijd voor thundergods gaan, gezien je +skills van allerlei zooi kan halen:
3 torch
1 anni
2 spirit
2 mara
2 shako
2 coh

skillers nog niet meegerekend. Pierce is leuk, maar niet zo leuk om je damage en lightabsorb op te offeren.
yepsppes:

ik zat dus ook te rekenen:

heb een shako, eni, highlords,titan, spirit, torch, anni en dan kom je dus op +13 dan is een raizortail dus idd niet echt eerste keus zeg maar ;)

eni over CoH, want die geeft weer MF resists komen van de spirit/anni/torch en absorbs van de dwarf, raven en t-god.

highlord over mara, omdat die 20IAS heeft, en 35%lightres (het belangrijkste IMHO) en als toetje >30% DS op lvl 80 (zit ik nu)
resists kan ik evt nog opbouwen met charms...

@redhat:

neem silkweaves (thx dedl!) voor de mana per kill,

highlords voor wat ik hierboven heb beschreven, en een shako voor de 10% DR, extra life, mana en mf reden gemoeg lijkt me... (mana is een must voor een java, vandaar dat je beter een spirit kan nemen dan een storm, je staat immers altijd op afstand en wordt dus niet geraakt :X waarom dan de 35%DR ?!?)

en zoals ik al eerder zei, t-god gaat voor vanaf 3-5 fg

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 31-01-2007 10:14 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, ben toch thuis, dus ik ga maar op eigen houtje levelen. Die assa moet toch eens van de grond komen. Eens kijken of het weer lagged :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:12:
Nou ja, ben toch thuis, dus ik ga maar op eigen houtje levelen. Die assa moet toch eens van de grond komen. Eens kijken of het weer lagged :X
veel geluk pheno, gister was het idd zoo bagger dat ik maar wat ben gaan idellen :/

wel nog een eth colossus sword (white) uit mn eerste pit-run gehaald though :D

oh, en radhat, gloves kan je mss zoeken naar ias-gloves, laying is een aardige als je toch al rite of the pass booties draagt

[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 31-01-2007 10:18 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:06:
ik heb een torch, valkyrie wing (+2 skills, waarom zou shako beter zijn?), +1 skill ammu, mara's heeft 2 d8 ik, maar goed, die moet je vinden want trade op scl is niet te doen.

CoH heb ik ja, massive res,+2 skills, dus dat is zwaar oke, heb alleen low def coh (67x ofzo) maar goed, stormshield maakt ook eea goed denk ik?

Titans heb ik, ook +skillers :)

Thundergods is echt niet 1 pgem... Iedereen op scl vraagt ber oid (2xist), dus dat is sucky.

Boots zijn demonhide, beste wat ik atm heb :'( Gloves ook mana/life leech, voor de rest niet bijzonder.
titans,coh,valkwing,torch,amu is +10 en +12 java :)
lvl 5 pierce nodig rest in synergies..
Jij had maxed Valk ? Jammer dan had je aan lvl 7 valk voldoende gehad
Had je een hoop meer in Synergies kunnen stoppen.

Zou opnieuw beginnen als je meer damage wilt.
Net genoeg str voor Storm/Spirit, Tgod heeft +20str dus neem dat mee met je stats.
SCL heb je niet super veel vit nodig dus zou zegen ~100 vit is genoeg als je niet veel dood wil gaan ;)
Rest in DeX = Max Block = Meer Physical = Meer change to hit

Skills max LF en CS - lvl 5 (+10skills) Pierce - lvl 7 Valk rest 1 point.
Zou PS ook maxen want LS heb je niet nodig met Titans.

Als je 2set's titans heb zou ik een Titan/Storm voor CS nemen (Bosses) en op switch Titan/Spirit voor ranged LF en Valk castin ;)

Craft 20ias +2Java gloves :) en als je veel gold heb Gamble Amazon Amu's :) hopen op +2/3 en resists ;)

Incl MAX PS kost je 84 Skills -quest skills = lvl 73 klaar
Heb je met Tgod 1.8k LF damage en dat dus zonder +2java gloves,Skillers en +2 amu en Anni en Spirit.
Heb je spirit en een +2 amu en anni dan heb je 2.1k dmage LF

[ Voor 32% gewijzigd door Derr_Hans op 31-01-2007 10:38 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:21:
[...]

...

Craft 20ias +2Java gloves :) en als je veel gold heb Gamble Amazon Amu's :) hopen op +2/3 en resists ;)
heb nu van m'n druid een verkapte gold-digger gemaakt; hij heeft een 102gold gheeds (15% prices)
chancies 2xx gold)goldwrap 6x gold en evt een baba ipv hoto.

met de items die ik nu vindt, en de gold die ze loslaten zit ik zo weer vol, en kan ik idd leuke dingen gambellen :D nog geen ama spullen helaas (nog nix bruikbaars eigenlijk; alleen maar wat 3 skills amu's die nix doen in de verkoop...) maar we geven de hoop niet op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:45:
[...]

heb nu van m'n druid een verkapte gold-digger gemaakt; hij heeft een 102gold gheeds (15% prices)
chancies 2xx gold)goldwrap 6x gold en evt een baba ipv hoto.

met de items die ik nu vindt, en de gold die ze loslaten zit ik zo weer vol, en kan ik idd leuke dingen gambellen :D nog geen ama spullen helaas (nog nix bruikbaars eigenlijk; alleen maar wat 3 skills amu's die nix doen in de verkoop...) maar we geven de hoop niet op :D
TIP Gheed en EDGE bow kan je -30% prices geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:D Heb al mijn gold verspeeld aan zooi met necro zonder een edge bow.
Stom :) maar even een 3sox shortbow tir-tal-amn en ik heb edge bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:14:
[...]

:D Heb al mijn gold verspeeld aan zooi met necro zonder een edge bow.
Stom :) maar even een 3sox shortbow tir-tal-amn en ik heb edge bow
jep :) alleen eff een 3sox boog scoren; heb alleen 4s of 5s at the mom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:18:
[...]

jep :) alleen eff een 3sox boog scoren; heb alleen 4s of 5s at the mom :?
Tip : Act1 Normal Koop een 3sox shortbow ;) low dex req

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Derr_Hans schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:18:
[...]

En de +3 van tgod is ook maar 120 damage meer, 40damage per point.
30+ bolts bij een beetje fury, dat gaat nogal aantikken niet?

En zelfs mijn java last ladder die ik untwinked (nouja zo goed als, ik had alleen shako + tg + titans + storm op dat moment)gemaakt had, had thundergods. Zelf gevonden met mn mf sorc. Dus even geen gelul over veel fg hebben etc, mf-en is nog steeds een optie.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 31-01-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177333

Heej Guy,
ik heb vanochtend een leuke ring gecraft:

3%LL
+25 STR
+119 AR
+15 Life
+18 Mana
+4 Rep Life
lvl req. 88
Genoeg voor wat fg lijkt me? of niet...AR is 1 van perfect af, STR is perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:30:
[...]

30+ bolts bij een beetje fury, dat gaat nogal aantikken niet?

En zelfs mijn java last ladder die ik untwinked (nouja zo goed als, ik had alleen shako + tg + titans + storm op dat moment)gemaakt had, had thundergods. Zelf gevonden met mn mf sorc. Dus even geen gelul over veel fg hebben etc, mf-en is nog steeds een optie.
Had het over veel +skills, daar heb je wel FG voor nodig.
CoH,Torch,Anni

Tuurlijk kan je MF'en, je kan ook Gamblen.
MF'en moet je ook maar zin in hebben, ik loop liever met men necro rond travi en de gold op pakken en gamble. Circlets gamblen is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 177333 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:42:
Heej Guy,
ik heb vanochtend een leuke ring gecraft:

3%LL
+25 STR
+119 AR
+15 Life
+18 Mana
+4 Rep Life
lvl req. 88
Genoeg voor wat fg lijkt me? of niet...AR is 1 van perfect af, STR is perfect...
valt tegen hoor: hij heeft geen FCR en hij heeft geen light/fireres. Daarnaast is de lvl req nu ook niet bepaald laag...

een paar fg misschien, maar meer niet vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
http://www.baronsbazaar.i...om/index.php?showtopic=40

Dit is de guide die ik gebruikt hebt vooor het builden van m'n char...

Oke, maar heb nog aardig wat lvls 14 in totaal.

Storm ruil ik in voor Spirit dan.
Valkyrie proberen voor Shako.

:) iig bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:44:
http://www.baronsbazaar.i...om/index.php?showtopic=40

Dit is de guide die ik gebruikt hebt vooor het builden van m'n char...

Oke, maar heb nog aardig wat lvls 14 in totaal.

Storm ruil ik in voor Spirit dan.
Valkyrie proberen voor Shako.

:) iig bedankt voor de tips
Shako heeft meer mana life en 10%damreduction vandaar beter als valkwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:48:
[...]

TIP Gheed en EDGE bow kan je -30% prices geven :P
Daarom heb ik ook een gheeds van -15% en edge (dat altijd -15% geeft). Zo gambl eik aardig wat weg met die necro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:16:
[...]

veel geluk pheno, gister was het idd zoo bagger dat ik maar wat ben gaan idellen :/

wel nog een eth colossus sword (white) uit mn eerste pit-run gehaald though :D

oh, en radhat, gloves kan je mss zoeken naar ias-gloves, laying is een aardige als je toch al rite of the pass booties draagt
Level 33 nu, met elke keer de map open en hopen op geen tppk'er. Maar bnet is weer heelrijk laggy, tis verdomme 13.00, ga eens naar school of zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:01:
[...]

Had het over veel +skills, daar heb je wel FG voor nodig.
CoH,Torch,Anni

Tuurlijk kan je MF'en, je kan ook Gamblen.
MF'en moet je ook maar zin in hebben, ik loop liever met men necro rond travi en de gold op pakken en gamble. Circlets gamblen is zo gedaan.
Mijn ghetto java, die alleen een anni had (selffound) en voor de rest geen hoge runewords haalde al 2.4k fury... Toen ik eindelijk mijn eigen torch te pakken kreeg met mn flut smiter deed hij 2.7k.

Ik zou trouwens niet voor spirit gaan als shield, niet erg shokkend kwa stats tov storm voor java. Vraag maar aan thijs of zijn storm bevalt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 31-01-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

gisteren een 23/18 griffon gescoord voor 25 fg :D :D :D

zelf zoek ik nog een gheeds ( iemand? ) en een goldwrap

hcl natuurlijk en kom in de channel: ZC hier zitten alleen betrouwbare personen die jullie kunnen rushen/helpen aan items.. dus vooral altijd in die channel zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 182205 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:26:
gisteren een 23/18 griffon gescoord voor 25 fg :D :D :D

zelf zoek ik nog een gheeds ( iemand? ) en een goldwrap

hcl natuurlijk en kom in de channel: ZC hier zitten alleen betrouwbare personen die jullie kunnen rushen/helpen aan items.. dus vooral altijd in die channel zitten ;)
Tis er niet druk :)
Ik heb iig ergens nog een gheeds, niet perf, maar het is een gheeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Net bijna perf matriarchel spear gevonden uit wapen rack bij Countess...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:39:
Net bijna perf matriarchel spear gevonden uit wapen rack bij Countess...
:)
Het meest jammere van een spear is dat er geen leuke runewords gemaakt kan worden.
Cresent moon bijv. Zou ideaal zijn voor een Spearazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Impale zuigt ook nog eens dikke poep :')
Een skill die volgens mij nog nooit gewerkt heeft, best knap om na al die jaren het nog niet opgelost te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:02:
En Impale zuigt ook nog eens dikke poep :')
Een skill die volgens mij nog nooit gewerkt heeft, best knap om na al die jaren het nog niet opgelost te hebben :D
Wil weleens een impaler maken met een BotD warpike (of mag dat niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:19:
[...]

Wil weleens een impaler maken met een BotD warpike (of mag dat niet :P)
Ik heb het eens gemaakt (zonder botd). Voordat jij wat geraakt heb zijn die vijanden al op je lijk aan het stampen. Zeker in de throne room, waar je nog een decryp over je heen krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Is Wizardspike "het" wapen voor necro? Net eé gevonden en damn wat een resist. 75% presist is een hoop :)

Heb nu spirit, lekkere + skillers, zit nu op bijna 1800 fury dmg..
Lightning Immumes is nog steeds een kriem. Nu dacht ik, die spear, met hoop resist, hoop dmg enzo (matriarch spear), is dat niet wat voor merc?

[ Voor 50% gewijzigd door RedHat op 31-01-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:30:
Is Wizardspike "het" wapen voor necro? Net eé gevonden en damn wat een resist. 75% presist is een hoop :)

Lightning Immumes is nog steeds een kriem. Nu dacht ik, die spear, met hoop resist, hoop dmg enzo (matriarch spear), is dat niet wat voor merc?
ooooo je heb een stone raven gevonden ?
unique matriachal spear, helaas is amazon only en idd kan hoop resist hebben.

Nope WizSpike is leuk voor casters / bone necro.
Maar je heb tegenwoordig ook HoTo's waardoor wizzy in het niets valt.
Hoto heeft tot 40% res en +3 skills en meer mods.

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 31-01-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nah, wizzy is eigenlijk leuk voor normal game of voor de fcr als je tele'd. Wel op switch natuurlijk. Een hammerdin zie je er ook wel eens mee rondlopen, god weet waarom. Oh ja, ik was dat, omdat ik cheap ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177333

sommige Hammerdins hebben een Wiz, omdat je daar een IST in kan proppen, voor meer MF.

op een gegeven moment maakt het bijna niet meer uit wat je draagt als hammerdin, het gaat toch allemaal wel liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

...en afh. van wát voor nec; een psn nec moet een grief of blackbog hebben bv. (samen met bramble :D )

damn margootje, een griff voor 25 FG?!? zit er een serie-nummer op ??

was gister nog heel eff op zc (of cz, 1 van die iig) waren 2 personen, maar niet echt spraakzaam... ik nog zeggen wie ik was, maar nix hoor... toen maar eff een game aangemaakt :/ )

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 31-01-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:53:
[...]

...en afh. van wát voor nec; een psn nec moet een grief of blackbog hebben bv. (samen met bramble :D )

damn margootje, een griff voor 25 FG?!? zit er een serie-nummer op ??

was gister nog heel eff op zc (of cz, 1 van die iig) waren 2 personen, maar niet echt spraakzaam... ik nog zeggen wie ik was, maar nix hoor... toen maar eff een game aangemaakt :/ )
Ik kreeg net de vraag : wie denk je wel wie ik ben om dat kanaal in te gaan. Gezellig daar :D

psn nec heeft death wand (auch, het duurste item van het spel) nodig, of een wand met +3 p&b +3 pnova. Het laatste is dan wel erg gosu natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 00:52

M_V

Wizzy is in mijn ogen minstens even goed als HOTO voor een hammerdin

Wizzy heeft meer mana, dubbel zoveel resists, 10% extra fcr EN EEN OPEN SOCKET.
Hoto heeft 3 skills....

Als je een 125% fcr hammerdin wil maken, zijn er 3 mogelijkheden voor de laatste 10%:
* crafted 2 skills, 10fcr amu
* 10fcr ring
* wizzy

Die amu is niet te betalen, zeker als hij ook nog resistances moet hebben, want het afdoen van mara kost je zeg 28 resist en doordat je hoto gebruikt ipv wizzy kom je moeilijk aan max resists.
De ring gaat ten koste van 1 skill van je BK, dus verkleint het verschil tussen hoto en wizzy al enorm
Als je wizzy neemt, kan je die socketen met een 7fhr/9str/9dex/2X fireresist jewel, dan ben je meteen homefree qua resistances (nog wat stacked resists ook!), je hebt mana ZAT, hoef je niet met zo'n nichterige merc rond te lopen met insight (die toch altijd weer doodgaat in de CS).

En JA, je wil een 125fcr hammerdin, sneller teleporten, 23% meer hammers, minder kans dat ze door je hammers heenlopen (ze komen in fhrlock zodat je hammers blijven raken) etc en je verliest niet gegarandeerd IEDER duel.

Zo, ik ben weer out, beetje mijn favoriete wapen beledigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 00:52

M_V

@ Pheno, zelfs een perf eth death's web is niet zo duur (200hr ongeveer), een perf griffon, perf upped eth zaka, perf coa, perf eth titans, perf anni en tyrael zijn allen veel duurder.

En de JMOD natuurlijk (3000 hrs :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 15:36

gakkethijs

niks

maak daar maar 4-5k van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Yo yo yo ik kwam net weer op dit forum terug (oude bookmark)

Spelen jullie nog altijd allemaal ladder of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128180

Sjorzo schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:36:
Yo yo yo ik kwam net weer op dit forum terug (oude bookmark)

Spelen jullie nog altijd allemaal ladder of ?
Yo yo yo! Ik iig wel! ;)

Bij de weg, ff een vraagje voor de barbliefhebbert... Ik ben bezig met een whirlwind barb. Ik ben niet 'rijk' dus vandaar dat ik 't veelal met de items moet doen die ik vind. Ik draag een Shaftstop (moet nog geupdate worden), Stormshield, String, Marrowwalk, Raven Frost, Carrion wind (met 2e Raven als reserve), Mahim-Oak (kan helaas nog niet aan een Crescent komen - voor de manaleach), Arreats en voorlopig nog ff een Horazon's (heb een Stormlash klaarstaan zodra ik lvl 82 ben). Op switch 2 echoing spears.

Qua skills heb ik Bo, Mace Mastery, Shout en Whirlwind maxed (+1 in pre). Waar moet ik m'n resterende punten in gooien? Iron Skin? Concentrate? Natural resistance lijkt me onlogisch, zodra ik een um in m'n shaft en storm kan proppen heb ik max res.

Qua punten heb ik Vit op 300 staan en verder heb ik niets in energy en dex gepropt. In str het minimale om gear te dragen. Zal ik m'n resterende punten in dex. proppen om m'n block te verhogen? In str om m'n aanval te versterken? of toch m'n vit verhogen? (heb dankzij Storm, Shaft en String-combinatie al bijna geen last meer van physical dam.).

Wat is overigens verstandig om Arreats mee te socketen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:11:
@ Pheno, zelfs een perf eth death's web is niet zo duur (200hr ongeveer), een perf griffon, perf upped eth zaka, perf coa, perf eth titans, perf anni en tyrael zijn allen veel duurder.

En de JMOD natuurlijk (3000 hrs :D)
ik weet niet hoe lang jij er uit bent, maar op d2jsp gaat death web voor hele wat meer dan een per zaka etc. CoA zou kunnen, maar in ieder geval is death web wel het meest rare qua drop. De kans is het kleinst, op het item an sich, laat staan perf eth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 128180 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:33:
[...]

Yo yo yo! Ik iig wel! ;)

Bij de weg, ff een vraagje voor de barbliefhebbert... Ik ben bezig met een whirlwind barb. Ik ben niet 'rijk' dus vandaar dat ik 't veelal met de items moet doen die ik vind. Ik draag een Shaftstop (moet nog geupdate worden), Stormshield, String, Marrowwalk, Raven Frost, Carrion wind (met 2e Raven als reserve), Mahim-Oak (kan helaas nog niet aan een Crescent komen - voor de manaleach), Arreats en voorlopig nog ff een Horazon's (heb een Stormlash klaarstaan zodra ik lvl 82 ben). Op switch 2 echoing spears.

Qua skills heb ik Bo, Mace Mastery, Shout en Whirlwind maxed (+1 in pre). Waar moet ik m'n resterende punten in gooien? Iron Skin? Concentrate? Natural resistance lijkt me onlogisch, zodra ik een um in m'n shaft en storm kan proppen heb ik max res.

Qua punten heb ik Vit op 300 staan en verder heb ik niets in energy en dex gepropt. In str het minimale om gear te dragen. Zal ik m'n resterende punten in dex. proppen om m'n block te verhogen? In str om m'n aanval te versterken? of toch m'n vit verhogen? (heb dankzij Storm, Shaft en String-combinatie al bijna geen last meer van physical dam.).

Mag ik met je meelopen, als jij dat allemaal vindt.....hcl dan he :)

Ik heb net iig een donatie gedaan op d2jsp. Ik heb het er mee gehad. Ik heb 30 pgems en weer een reacties van 0,0. Schijt maar op met die zooi. Ik sta ergens in een blacklist, leuk voor ze. Fijn dat ik het iig ook weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128180 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:33:
[...]

Yo yo yo! Ik iig wel! ;)

Alles in vita gooien en een 2de wapen dragen. Blocken is niet nodig in pvm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:00:
[...]

Mag ik met je meelopen, als jij dat allemaal vindt.....hcl dan he :)
Ik speel helaas scl, anders was je welkom. ;)

Nee, maar serieus: alles zelf gevonden, over 't algemeen op hell mephi & baal runs, alleen m'n stormshield heb ik via trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:25:
[...]

Alles in vita gooien en een 2de wapen dragen. Blocken is niet nodig in pvm.
2e wapen ipv storm? is dat verstandig? (ivm met res en dam red?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
als iedereen die op jsp trade elkaar een pm stuurt, dan kunne we elkaar zo af en toe bumpen. mss dat dat wel helpt met verkoop? mss een idee? let me know.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:02:
[...]

Tis er niet druk :)
Ik heb iig ergens nog een gheeds, niet perf, maar het is een gheeds.
kwil die gheeds wel pheno :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mrboomblaster schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:41:
als iedereen die op jsp trade elkaar een pm stuurt, dan kunne we elkaar zo af en toe bumpen. mss dat dat wel helpt met verkoop? mss een idee? let me know.
werkt altijd ja .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128180 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:26:
[...]

2e wapen ipv storm? is dat verstandig? (ivm met res en dam red?)
Speel je HC trouwens? Dan maar storm houden :). Anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je blacklisted bent niet. Waarom weet ik niet, ik verkoop 100% legit stuff. Maar socketed items wilde niemand, amus en ringen voor elk 1 fg niemand. En zelfs pgems met moeite, die ik er niet in wil stoppen, normaal vliegen die dingen weg voor 1~1,1 fg per 10. Ik ga niet 10x bumpen, daarna op je werk zijn, en als je eindelijk thuis bent om te traden moeten ze het niet meer.

Ik ben best teleurgesteld, als ik zie hoe snel anderen hier wel snel 50 fg kunnen verdienen, terwijl ik er maar achteraan hobbel. Traden op bnet is vragen om dupes, dus ja, ik zie wel hoe en wat.

Misschien dat er ergens wel een trade site is met wel normale regels en niet die ongeschreven shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister even fijn gelvl'ed met tollo,pheno,hans,magroo
van 29 - 38 gegaan via een baalrun + baal + cow nm ;)

Ook nog een bloneflesh armor gevonden (25% OW en 5LL)
nog 30 lvl's te gaan en ik kan de rune's kopen met men 3fg :P

Als ik die 30pgems niet kwijt kan dan verkoop ik ze wel aan hans :)
heb ik weer 3fg extra ;)

-pheno
Helaas is d2jsp 1 van de weinige active HC trade.
Diabloii.net is alleen de SC active :(
Pheno79 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:13:
[...]

Ik kreeg net de vraag : wie denk je wel wie ik ben om dat kanaal in te gaan. Gezellig daar :D

psn nec heeft death wand (auch, het duurste item van het spel) nodig, of een wand met +3 p&b +3 pnova. Het laatste is dan wel erg gosu natuurlijk :)
of een 3psnova 2sox met een Dol en Io ;) ook +6Psnova en makkelijker tevinden.

[ Voor 47% gewijzigd door Derr_Hans op 01-02-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog bedankt voor die gheeds kwakke :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:47:
[...]

Als je blacklisted bent niet. Waarom weet ik niet, ik verkoop 100% legit stuff. Maar socketed items wilde niemand, amus en ringen voor elk 1 fg niemand. En zelfs pgems met moeite, die ik er niet in wil stoppen, normaal vliegen die dingen weg voor 1~1,1 fg per 10. Ik ga niet 10x bumpen, daarna op je werk zijn, en als je eindelijk thuis bent om te traden moeten ze het niet meer.

Ik ben best teleurgesteld, als ik zie hoe snel anderen hier wel snel 50 fg kunnen verdienen, terwijl ik er maar achteraan hobbel. Traden op bnet is vragen om dupes, dus ja, ik zie wel hoe en wat.

Misschien dat er ergens wel een trade site is met wel normale regels en niet die ongeschreven shit.
Conspiricy Theory 2.0 ? .. ik denk niet dat iemand je blacklist je hebt gewoon pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:26:
[...]

Conspiricy Theory 2.0 ? .. ik denk niet dat iemand je blacklist je hebt gewoon pech!
Uhuh. En Bush heeft 9-11 op zijn geweten! :+

Vreemd dat ik als ik eens beet heb er niets meer van hoor als ik thuis ben. Alsof ze me nog even uitgezocht hebben of zo. En als je dan 's avonds dezelfde persoon hetzelfde wel bij een ander ziet kopen dan vind ik dat raar. Ik zou me voor kunnen stellen dat men geen uren wilt wachten op een trade als ze het ergens anders meteen kunnen krijgen, maar dit is vreemd.

En ik ga geen tijd spenderen aan een hopeloze zaak, het kost je al 10 fg om te zoeken, omdat de server te druk zou zijn. LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:35:
[...]

Uhuh. En Bush heeft 9-11 op zijn geweten! :+

Vreemd dat ik als ik eens beet heb er niets meer van hoor als ik thuis ben. Alsof ze me nog even uitgezocht hebben of zo. En als je dan 's avonds dezelfde persoon hetzelfde wel bij een ander ziet kopen dan vind ik dat raar. Ik zou me voor kunnen stellen dat men geen uren wilt wachten op een trade als ze het ergens anders meteen kunnen krijgen, maar dit is vreemd.

En ik ga geen tijd spenderen aan een hopeloze zaak, het kost je al 10 fg om te zoeken, omdat de server te druk zou zijn. LOL.
ik koop je 30 pg's wel voor 3 fg, kan je die weer doneren ;)
en key is dus juist dat je zelf wél actief trade, zie het als een marktkoopman: praatje maken, grapje, veel aanbieden, steeds weer terugkomen(=bumpen) en je verkoopt al je spullen op den duur...

op dit mom verkoop ik ook bijna geen armors om maar wat te noemen, maar wel weer schilden en zelfs een bow hier en daar...

ringen en rare'/uniques verkoop ik al helemaal niet, zelfs op m'n pally set is nog niet geboden en pally torches zouden zo gewild zijn :/

maar goed, inmiddels toch boven de 100FG, én gister mn eerste java skiller gekocht :D

dus het kan wel degelijk :)

np margootje; zat gratis bij de 4s monarch ;) als iemand nog 2box BOW/Xbow gloves nodig heeft met 3%LL (dedl?)

[ Voor 31% gewijzigd door kwakke01 op 01-02-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:41:
[...]

np margootje; zat gratis bij de 4s monarch ;) als iemand nog 2box gloves nodig heeft met 3%LL (dedl?)
Zeg ik geen nee tegen :D
Btw wil je nog meer pgems heb er ook 30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:46:
[...]

Zeg ik geen nee tegen :D
Btw wil je nog meer pgems heb er ook 30 ;)
ja hoor, ik verkoop ze wel weer, gister 12 pg's geboden voor een ama 10/15; interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:49:
[...]

ja hoor, ik verkoop ze wel weer, gister 12 pg's geboden voor een ama 10/15; interesse?
lol, ja hoor overal intresse in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:59:
[...]

lol, ja hoor overal intresse in :P
...oh voorbeeldje dat vriendjes maken werkt; gister had dat DCdatis/DClottz team een topic gemaakt waarin ze gratis items weggaven als tegenhanger van alle dupers :) had in al mn onschuld gepost dat ik het een goed initiatief vond, maar dat ik m'n spulletjes liever zelf vond. Kreeg ik van Warnefjord 50 fg gedoneerd omdat it dat wel cool vond... Heb hem vervlogens weer de 20 life sc gegeven als dankjewel ;) (met warne heb ik trouwens al een trf-acct voor m'n rejuvs, en met hem trade ik meestal mn pg's, vandaar). In datzelfde topic was ene sobcz die frosties wilde, maar DCdatis wist niet waar die ze had. Toen heb ik gepost dat ik ze nog wel had voor hem Free ofc. Kwam sobcz ingame om te zeggen dat ie ze inmiddels al had, maar dat ie het wel tof vond; en als ik een guild zocht, dan kon ik joinen :? eff opgezocht wie die fluiter dan wel was??? hmpf, was dus de guild-master dan JUSTICE... een van de grootste guilds op d2JSP...

heb overigens wel het idee dat je meer serieus genomen wordt als je meer posts hebt; alsof je dan beter te vertrouwen bent :? maar goed, typisch hollandse benadering dus: "wat de boer niet kent..."

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 01-02-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:41:
[...]

en key is dus juist dat je zelf wél actief trade, zie het als een marktkoopman: praatje maken, grapje, veel aanbieden, steeds weer terugkomen(=bumpen) en je verkoopt al je spullen op den duur...

op dit mom verkoop ik ook bijna geen armors om maar wat te noemen, maar wel weer schilden en zelfs een bow hier en daar...

ringen en rare'/uniques verkoop ik al helemaal niet, zelfs op m'n pally set is nog niet geboden en pally torches zouden zo gewild zijn :/

maar goed, inmiddels toch boven de 100FG, én gister mn eerste java skiller gekocht :D

dus het kan wel degelijk :)

np margootje; zat gratis bij de 4s monarch ;) als iemand nog 2box BOW/Xbow gloves nodig heeft met 3%LL (dedl?)
Sorry, maar ik post te weinig? Wtf? Je hebt me zelfs gezien in dat topic van TellMe.
Er is gewoon een blacklist ergens, of ze moeten me niet. Nou dan is het simpel. En ik speel een spelletje en traden vind ik niet prio #1.

Donaties krijg ik niet, zeker geen 50fg. Het werkt voo rmij niet, en dat was al vanaf het begin zo.

Ik blijf wel untwinked, gosu items kan ik niet betalen/traden. En solo spelen natuurlijk, gezien er weinig mensen in mijn friendlist staan die ook daadwerkelijk met de moeilijker stukken helpen.

Singleplayer begint steeds aanlokkelijker te klinken. Kun je je items er met atma in droppen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 01-02-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:19:
[...]

Sorry, maar ik post te weinig? Wtf? Je hebt me zelfs gezien in dat topic van TellMe.
Er is gewoon een blacklist ergens, of ze moeten me niet. Nou dan is het simpel. En ik speel een spelletje en traden vind ik niet prio #1.

Donaties krijg ik niet, zeker geen 50fg. Het werkt voo rmij niet, en dat was al vanaf het begin zo.

Ik blijf wel untwinked, gosu items kan ik niet betalen/traden. En solo spelen natuurlijk, gezien er weinig mensen in mijn friendlist staan die ook daadwerkelijk met de moeilijker stukken helpen.

Singleplayer begint steeds aanlokkelijker te klinken. Kun je je items er met atma in droppen :)
in the end the mess came through; Pheno, we can trade with you!

je bent een bieder :D http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=5987274&f=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:47:
[...]

in the end the mess came through; Pheno, we can trade with you!

je bent een bieder :D http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=5987274&f=100
Ja, heb net weer opnieuw mijn wachtwoord mogen resetten....
Ik log altijd netjes uit, maar nu kon ik niet meer inloggen :?

Volgens mij ben ik de vorige keer echt gehacked ofzo. Ik heb maar een andere pass genomen, ik vertrouw mijn eigen acc niet meer. Ik heb altijd hetzelfde wachtwoord voor de niet belangrijke dingen, dus vergissen kan niet eens. Misschien maar eens een ander aanmaken, want dit wordt met het uur vager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:51:
[...]

Ja, heb net weer opnieuw mijn wachtwoord mogen resetten....
Ik log altijd netjes uit, maar nu kon ik niet meer inloggen :?

Volgens mij ben ik de vorige keer echt gehacked ofzo. Ik heb maar een andere pass genomen, ik vertrouw mijn eigen acc niet meer. Ik heb altijd hetzelfde wachtwoord voor de niet belangrijke dingen, dus vergissen kan niet eens. Misschien maar eens een ander aanmaken, want dit wordt met het uur vager.
vaag idd, je zou zeggen dat je dan ergens je pw hebt laten slingeren?!? ergens publiek ingelogd en vergeten af te loggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:55:
[...]

vaag idd, je zou zeggen dat je dan ergens je pw hebt laten slingeren?!? ergens publiek ingelogd en vergeten af te loggen??
Het enige publieke inloggebeuren wat ik ooit heb gedaan is mijn email in Nieuw Zeeland, lijkt me sterk dat die op d2jsp Europe Ladder na 3 jaar proberen in te loggen :D Plus dat dat wachtwoord niet mijn gebruikelijke simpele is :) Het was het random gegenereerde pw wat planet me 10 jaar geleden gaf, ik ben goed in reeksen onthouden :D Die gebruik ik voor de belangrijkere dingen, geen hond die dat gaat raden (case sensitive ook nog).

Nou ja, ik heb mijn pw maar veranderd zodat mijn broer al met moeite zou moeten gokken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu mijn kicksin weer eens dat beeldje in act 3 laten zoeken, dit keer met een betere aanvaltechniek.
PietKonijn, je had gelijk, je leert van je eigen schaduw :D Ik snap niet dat bliz de rest van de hirelings een dergelijke ai heeft meegegeven, want ze is echt cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:10:
[...]

...oh voorbeeldje dat vriendjes maken werkt; gister had dat DCdatis/DClottz team een topic gemaakt waarin ze gratis items weggaven als tegenhanger van alle dupers :) had in al mn onschuld gepost dat ik het een goed initiatief vond, maar dat ik m'n spulletjes liever zelf vond. Kreeg ik van Warnefjord 50 fg gedoneerd omdat it dat wel cool vond... Heb hem vervlogens weer de 20 life sc gegeven als dankjewel ;) (met warne heb ik trouwens al een trf-acct voor m'n rejuvs, en met hem trade ik meestal mn pg's, vandaar). In datzelfde topic was ene sobcz die frosties wilde, maar DCdatis wist niet waar die ze had. Toen heb ik gepost dat ik ze nog wel had voor hem Free ofc. Kwam sobcz ingame om te zeggen dat ie ze inmiddels al had, maar dat ie het wel tof vond; en als ik een guild zocht, dan kon ik joinen :? eff opgezocht wie die fluiter dan wel was??? hmpf, was dus de guild-master dan JUSTICE... een van de grootste guilds op d2JSP...

heb overigens wel het idee dat je meer serieus genomen wordt als je meer posts hebt; alsof je dan beter te vertrouwen bent :? maar goed, typisch hollandse benadering dus: "wat de boer niet kent..."
Enige guild waar in ik zou willen komen is " V " :(. Zit al een oude maat van mij in, maar alleen zijn vouche is niet genoeg (ondanks zn trusted status, want iedereen in die guild is onderhand trusted/mediator)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 01-02-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:27
Ik heb het spel ook maar weer eens uit de kast gehaald, jammergenoeg zijn al mijn chars verlopen dus ben ik maar opnieuw begonnen. (Met het bekende tekort aan items)

Beetje tijd en komt denk ik wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Suicyder schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:37:
Ik heb het spel ook maar weer eens uit de kast gehaald, jammergenoeg zijn al mijn chars verlopen dus ben ik maar opnieuw begonnen. (Met het bekende tekort aan items)

Beetje tijd en komt denk ik wel weer goed.
same, zag het hoesje liggen en dacht.. laat ik het weer es installeren..
als je samen wat wilt doen => accountname: Rapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Als jullie wat nodig hebben, we hebben hier en daar, zowel op SCL als op HCL nog wel wat spullen liggen om iets op te bouwen - vaak free of charge :)

O.a. heb ik het een en ander wat ik van anderen hier heb 'gekregen' en dat ik 'on hold' heb staan voor liefhebbers.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ramzzz schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:48:
Als jullie wat nodig hebben, we hebben hier en daar, zowel op SCL als op HCL nog wel wat spullen liggen om iets op te bouwen - vaak free of charge :)

O.a. heb ik het een en ander wat ik van anderen hier heb 'gekregen' en dat ik 'on hold' heb staan voor liefhebbers.
ik ben met hammerdin bezig nu pas level 9 :) scl that is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
FuryWolf hier, belangrijkste item voor mij is eigenlijk wel de Ribcracker Staff weer.
Als iemand die heeft, GRAAG. Dit ivm zijn 50% Crushing Blow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Suicyder schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:52:
FuryWolf hier, belangrijkste item voor mij is eigenlijk wel de Ribcracker Staff weer.
ik zie je online in mijn friendslist maar ik kan je niet messagen ? O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:54:
[...]

ik zie je online in mijn friendslist maar ik kan je niet messagen ? O_o
keihard gesquelched zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:52:
Nah, eerder voor de ias icm met crushing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:57:
[...]

Als druids nou 2 wapens zouden kunnen dragen........ Grief+Last Wish .. kapewpew!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 15:36

gakkethijs

niks

wil je ook nog een beetje dam doen moet je hem wel uppen en als het kan eth met zod er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gakkethijs schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:12:
wil je ook nog een beetje dam doen moet je hem wel uppen en als het kan eth met zod er in
Niet eens nodig. Vroegah, op hcl toen ik een furywolf was deed ik hell met een nonupped ribcracker. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:57:
[...]

klopt snel, crushing en upped vrij veel damage (icm Fury)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:27:
[...]

Niet eens nodig. Vroegah, op hcl toen ik een furywolf was deed ik hell met een nonupped ribcracker. Werkt prima.
Idd,

Non upped doet hij al voldoende damage, het is de CB die de klappen maakt :)
En Fury heeft zowiezo al een hoge %enDam.

Zou mijn laatste item zijn op 1 char die ik zou uppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:38:
[...]

Idd,

Ikzelf vind CB niet echt geweldig in vergelijking met pure dmg. Op mijn zmiter heb ik namelijk 85% CB, en ik merk dat ik met zeal gewoon veel meer damage doe als met smite. CB haalt per hit 10% leven van je enemy af (?), terwijl je met pure %ED gewoon veel meer kunt doen!

Maargoed, weet niet hoe zeal/smite in elkaar zitten... volgens mij werkt cb niet eens met zeal, dan is mn statement dus niets meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:38:
[...]

Idd,

dedl; wat is beter, een buriza of een hellrack met een -15 req +minor mods en een 39ed 7dex jewel erin?!? (heb ze beiden nl. ze zijn voor de hardnekkige li's)

any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een +2 druid + 20 fcr coronet wat waard? Ik heb ook nog een +2 ama tiara.
Anya gambles en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:45:
[...]

dedl; wat is beter, een buriza of een hellrack met een -15 req +minor mods en een 39ed 7dex jewel erin?!? (heb ze beiden nl. ze zijn voor de hardnekkige li's)

any thoughts?
Buriza is sneller en minder Req ;) en 100% pierce en Upped zeer veel damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:52:
Is een +2 druid + 20 fcr coronet wat waard? Ik heb ook nog een +2 ama tiara.
Anya gambles en zo.
+2 druid 20fcr is niet super veel waard.
een driud pel;t met +2druid en +3 tornado wel :) of een +3Element en +3tornado ;)

Heb zelf van jou een +4 tornado pelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:00:
[...]

een driud pel;t met +2druid en +3 tornado wel :) of een +3Element en +3tornado ;)

maar die +2 druid wil ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:45:
[...]

Ikzelf vind CB niet echt geweldig in vergelijking met pure dmg. Op mijn zmiter heb ik namelijk 85% CB, en ik merk dat ik met zeal gewoon veel meer damage doe als met smite. CB haalt per hit 10% leven van je enemy af (?), terwijl je met pure %ED gewoon veel meer kunt doen!

Maargoed, weet niet hoe zeal/smite in elkaar zitten... volgens mij werkt cb niet eens met zeal, dan is mn statement dus niets meer waard.
CB is netzo als static field haalts steeds 25% leven weg toch? Champs en Act bosses minder kan idd 10% zijn.
Suicyder schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:01:
[...]

maar die +2 druid wil ik wel :P
Zou je eerst SCL uit moeten spelen en dan op HCL nieuw beginnen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Derr_Hans op 01-02-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:00:
[...]

Dat weet ik, ik geeft te veel dure spullen weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:25
Kan ik iemand nog plezier doen met een Baranar's star? Anders gooi ik em weg. (Het is Europe Ladder softcore). Wisp me als je bent geinteresseerd: *atomiaz2

En weg is ie :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tobias op 01-02-2007 15:17 ]

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:04:
[...]

Dat weet ik, ik geeft te veel dure spullen weg :P
Je heb een razortail, gezien op d2jsp :)
heb geboden 1fg :P

Geen id hoeveel een razor waard is ?
maar ja als hans mijn 30pgem over neem voor 3fg dan heb ik wat over voor razor :)

[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 01-02-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Iemand aanwezig die me door normal heen wil helpen?

acc: *Suicyder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:22:
[...]

Je heb een razortail, gezien op d2jsp :)
heb geboden 1fg :P

Geen id hoeveel een razor waard is ?
maar ja als hans mijn 30pgem over neem voor 3fg dan heb ik wat over voor razor :)
Zie pm :)

En suicider, ik ram je wel even door normal heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:02:
[...]

CB is netzo als static field haalts steeds 25% leven weg toch? Champs en Act bosses minder kan idd 10% zijn.

[...]

Zou je eerst SCL uit moeten spelen en dan op HCL nieuw beginnen :P
CB doet 1/8 van het leven eraf snoepen, ofwel 12% procent...

thx, buriza dus? is meer voor de sier btw, want in de praktijk swich ik bijna nooit. Zelfs mn valk prebuffen doe ik meestal niet (=beetje lui) want ik heb 2m&P skill gloves en een 3M&P skills amu in mn stash :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:17:
[...]

CB doet 1/8 van het leven eraf snoepen, ofwel 12% procent...

thx, buriza dus? is meer voor de sier btw, want in de praktijd swich ik bijna nooit. Zelfs mn valk prebuffen doe ik meestal niet (=beetje lui) want ik heb 2m&P skill gloves en een 3M&P skills amu in mn stash :D
1/8 dan is 1/16 met een bow ??
Mmm weet het niet meer :P

Zal snel zoeken ben over 5 min weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
heb een acc met hr's gekregen heb shako arrach en een zakka nodig ;)

iemand geintereseerd in hr's ? ze zijn dupe maar zoalang je temp permed of ze meteen socket is er iets mis mee =)

Gr Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:20:
[...]

1/8 dan is 1/16 met een bow ??
Mmm weet het niet meer :P

Zal snel zoeken ben over 5 min weg :)
heb dit gevonden:

Crushing Blow works with all attacks and on all targets, but the reduction in hps is much less than it was in D2. The following lists the actual percent hps removed. This is from a monster's current hps, not it's maximum, so you'll notice big drops on full hps monsters and very little on ones that are low.

monster: 1/4 Melee, 1/8 Ranged Attack.
Other: 1/10 Melee, 1/20 Ranged Attack.

http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=172012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:33:
[...]

Zie pm :)

En suicider, ik ram je wel even door normal heen
thanks voor de hulp ging snel :o

nu maar verder met tentamen van morgen

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 01-02-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
shako heb ik al =)

moet nu alleen arrach en zaka nog hebben iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:06:
[...]

thanks voor de hulp ging snel :o

nu maar verder met tentamen van morgen
No problemo. Je medeGoTter is iig ook al een stuk verder. Lvl 30 en kan gaan baalen. Lang geleden dat je zonder angst voor pk'ers een 8 party game kan hebben :D

Ik was mijn chars al vergeten, kun je nagaan, moest mijn sneltoetsen weer goed zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:55:
[...]

No problemo. Je medeGoTter is iig ook al een stuk verder. Lvl 30 en kan gaan baalen. Lang geleden dat je zonder angst voor pk'ers een 8 party game kan hebben :D

Ik was mijn chars al vergeten, kun je nagaan, moest mijn sneltoetsen weer goed zetten :D
ik ben niet gewend om zo dicht bij de mobs te komen bent gewend aan casters classes ... speelt raar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we hier maar verder gaan:

Diablo2/LoD Deel 36

Deze kan op slot
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.