Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

RedHat schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:08:
Ik kreeg tips om gloves te craften.

Ik ben nu zelf lvl 83 en +skills craften zou tof zijn.

Ik kan op arreat summit alleen geen +skill gloves crafts zien.

Dus een +3 skills+20ias lijkt mij onmogelijk, maar iemand die dit voor mij kan nachecken?
Ik heb wel +3 skill gloves vopor je maar geen ias

@pheno, ik heb nou al zo'n 5 mercs gekocht in act2 maar geen might. Hoe ziet dat eruit? (aura).

PS. Hoeveel is een alibaba waard?

[ Voor 13% gewijzigd door XthinkZ op 28-01-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 08:47

gakkethijs

niks

lol xthinkz lieve nub :D

Act II: Desert Warriors
Skill and Equipment List
Equipment Spears, Lances, Polearms
Skills All use Jab as their attack, coupled with these fixed auras:

Normal and Hell Difficulties:

* Combat - Prayer
* Offensive - Blessed Aim
* Defensive - Defiance

Nightmare Difficulty:

* Combat - Thorns
* Offensive - Might
* Defense - Holy Freeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:58
XthinkZ schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:06:
[...]

Ik heb wel +3 skill gloves vopor je maar geen ias

@pheno, ik heb nou al zo'n 5 mercs gekocht in act2 maar geen might. Hoe ziet dat eruit? (aura).

PS. Hoeveel is een alibaba waard?
zo ziet might er uit

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Hehe, ik weet het nu.

Sorry dat ik zo met mn nubbie vraagjes kom, maar ik leer er wel veel van. Veel valt ook op te zoeken, maar ook een hoop weet ik niet waar ik moet zoeken. Maar ik denk dat ik het aardig begin te weten :P.

Enne thx voor alle hulp :).

[ Voor 6% gewijzigd door XthinkZ op 29-01-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

zo.. eigenlijk weer een leuke avond gehad ;p

in nm met me lvl 41 soso had ik ff moeite met andy... joinde ik dus gewoon een game: ANDY...

necro en ik hakten vanaf lvl 41 en 35 naar lvl 52 en 46 tot act 5! in een 4 mans game... _/-\o_ _/-\o_ daarbij ook de brain, eye etc verzameld om verder te kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:24:
Hmmm, okay, dus ook "verry rare" om het zo maar te zeggen.

Niet snel te shoppen. Aangezien ik altijd in geldnood zit ;)
Op deze site kun je dit soort vragen nakijken.
http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic/pre.shtml

Kenshi's voor bv assa zijn blauw aangegeven, dat betekent dus dat ze alleen magic kunnen zijn, niet rare. Helaas, dan moet de ze dus kopen :)
Travi hell met een goldcharacter gaat hard, mijn necro heeft "maar" 700% extra gold (of meer ondertussen, schiet mij maar lek). Elke drop goud die er valt is belachelijk hoog. Na de standaard superuniques en bv pit, travi en ancient tunnels kan ik weer met volle geldlading gamblen :D
Travi is echt belachelijk, daar valt minimaal 50000 drop per councilraad.....
XthinkZ schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:54:
Hehe, ik weet het nu.

Sorry dat ik zo met mn nubbie vraagjes kom, maar ik leer er wel veel van. Veel valt ook op te zoeken, maar ook een hoop weet ik niet waar ik moet zoeken. Maar ik denk dat ik het aardig begin te weten :P.

Enne thx voor alle hulp :).
Arreat Summit is your best friend: http://www.battle.net/diablo2exp/basics/hirelings.shtml
Maar het antwoord was al gegeven, volgens mij van diabloii.net :)

Als ik iets niet weet zoel ik zelf dus bij Arreat Summit, meestal staat het daar wel.
Zo lees ik toevallig net bij het zoeken naar het waarom van de gloves niet +3 kunnen, dat je light radius maar max 18 kan zijn en base is 13, dus 2 items die +5 to light radius doen zijn nutteloos :D

Zo is lightradius dat ook imho, maar goed.
Heerlijk die nutteloze feitjes.

[ Voor 34% gewijzigd door Pheno79 op 29-01-2007 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 06:41:
[...]

Op deze site kun je dit soort vragen nakijken.
http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic/pre.shtml

Kenshi's voor bv assa zijn blauw aangegeven, dat betekent dus dat ze alleen magic kunnen zijn, niet rare. Helaas, dan moet de ze dus kopen :)
Travi hell met een goldcharacter gaat hard, mijn necro heeft "maar" 700% extra gold (of meer ondertussen, schiet mij maar lek). Elke drop goud die er valt is belachelijk hoog. Na de standaard superuniques en bv pit, travi en ancient tunnels kan ik weer met volle geldlading gamblen :D
Travi is echt belachelijk, daar valt minimaal 50000 drop per councilraad.....

[...]

Arreat Summit is your best friend: http://www.battle.net/diablo2exp/basics/hirelings.shtml
Maar het antwoord was al gegeven, volgens mij van diabloii.net :)

Als ik iets niet weet zoel ik zelf dus bij Arreat Summit, meestal staat het daar wel.
Zo lees ik toevallig net bij het zoeken naar het waarom van de gloves niet +3 kunnen, dat je light radius maar max 18 kan zijn en base is 13, dus 2 items die +5 to light radius doen zijn nutteloos :D

Zo is lightradius dat ook imho, maar goed.
Heerlijk die nutteloze feitjes.
Hoe hoger de light radius hoe sneller de monsters op je af komen :)

Als je op de pre fixes en suffixes pagina kijk staat er bij elke mod de lvl die nodig is om te kunnen krijgen. bijvoorbeeld 20% ias op gloves heb je lvl 38 voor nodig.

Met craften is dit weer een andere verhaal :)
Lees deze guide maar een door.

Suc6 RedHat :)

Craften zelf nog geen geluk gehad met +skills :( maar wel 1 keer 20% ias gehad maar rest was waardeloos dus verder gegaan met lavagouts :)

Klote Pheno - zelf nog geen death gehad door lag. Maar het kan altijd nog komen :(

--
She was so happy when she was killing monster whit her feets.
Now her boots has broken, and she is no more.

R.I.P. o source of happyness.
Till we meet again.
--

Gister van HAWK een +3BOW GMB gehad :)
ffkes 4sox in laten rammen en dan een keer wat HR's kopen.
Ama lvl'en naar 65 en ik kan de ICE bow gebruiken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 29-01-2007 09:02 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Derr_Hans schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:48:
[...]

Hoe hoger de light radius hoe sneller de monsters op je af komen :)

Als je op de pre fixes en suffixes pagina kijk staat er bij elke mod de lvl die nodig is om te kunnen krijgen. bijvoorbeeld 20% ias op gloves heb je lvl 38 voor nodig.

Met craften is dit weer een andere verhaal :)
Lees deze guide maar een door.

Suc6 RedHat :)

Craften zelf nog geen geluk gehad met +skills :( maar wel 1 keer 20% ias gehad maar rest was waardeloos dus verder gegaan met lavagouts :)

Klote Pheno - zelf nog geen death gehad door lag. Maar het kan altijd nog komen :(

--
She was so happy when she was killing monster whit her feets.
Now her boots has broken, and she is no more.

R.I.P. o source of happyness.
Till we meet again.
--

Gister van HAWK een +3BOW GMB gehad :)
ffkes 4sox in laten rammen en dan een keer wat HR's kopen.
Ama lvl'en naar 65 en ik kan de ICE bow gebruiken :)
hele weekend de compie niet aangeraakt, en nix gelezen.. Srry to hear dat je kicker dood is pheno; kan wel eff kijken of ik je met m'n ama door CS kan halen; die kan ze goed solo runnen nu :D Kan mn druid nog een puntje aan zuigen :P Weet niet of het ook zo makkelijk gaat in 2-player, maar dat gaat vast lukken.

Dat hostilen met Friendsy gaat nog niet echt soepel... Ze lopen continue weg (exitten) en hoe kan het dat je meteen na het hostilen niet door portals kan???
zeer iri als degene die je te grazen wilt nemen in de cowgame zit... Zijn de laatste tijd imo weinig games waar geen lvl 7x of hoger in zit, dus dat hostilen gaat een stuk minder makkelijk...

na ja, eerst met mn ama maar eens kijken of ik baal kan runnen, met resists van ronde de 1x/-1x/1x/-1x is Diablo iig nog een maatje te groot (ondanks de absorb)...

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 29-01-2007 09:17 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:16:
[...]

hele weekend de compie niet aangeraakt, en nix gelezen.. Srry to hear dat je kicker dood is pheno; kan wel eff kijken of ik je met m'n ama door CS kan halen; die kan ze goed solo runnen nu :D Kan mn druid nog een puntje aan zuigen :P Weet niet of het ook zo makkelijk gaat in 2-player, maar dat gaat vast lukken.

Dat hostilen met Friendsy gaat nog niet echt soepel... Ze lopen continue weg (exitten) en hoe kan het dat je meteen na het hostilen niet door portals kan???
zeer iri als degene die je te grazen wilt nemen in de cowgame zit... Zijn de laatste tijd imo weinig games waar geen lvl 7x of hoger in zit, dus dat hostilen gaat een stuk minder makkelijk...

na ja, eerst met mn ama maar eens kijken of ik baal kan runnen, met resists van ronde de 1x/-1x/1x/-1x is Diablo iig nog een maatje te groot (ondanks de absorb)...
Absorb komt na de resist ;) en als je maar 1x% heb dan doet absorb ook niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:21:
[...]

Absorb komt na de resist ;) en als je maar 1x% heb dan doet absorb ook niet veel ;)
hmpf, dan eerst maar een anni op mn ama zetten, scheelt iig al weer 10+ aan resist en mss dan toch maar een CoH maken; dan zit ik iig voor fire en light op maxed resist.. wordt dan de anni van m'n druid, want ik wil nu eerst fg's sparen, zodat ik in de buurt van de 100 kom :D lijkt het tenminste ergens op :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:16:
[...]

Er zit een 10 sec timer op portals en wps.
Dat is dus de truc, wie is er dom genoeg om te blijven plakken in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:41:
[...]

Er zit een 10 sec timer op portals en wps.
Dat is dus de truc, wie is er dom genoeg om te blijven plakken in de game :)
oh, ok, had bijna een lvl 14 sorc (had hem gevonden iig) maar die exitte meteen toen ik op z'n radar kwam... Zo leren we het nooit :(

heb btw nog 3 MA gloves liggen voor je als je ze wilt...

wat wel humor is, is die hellrack. heb namelijk de cold pijlen gekozen voor mn boog, en als iets dan cold & lightning immune is, gaan ze niet echt makkelijk neer... MAAR: hellrack heeft 150 charges lvl 18 immolation arrow :D die doen dan wél weer schade :D

[ Voor 22% gewijzigd door kwakke01 op 29-01-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:52:
[...]

oh, ok, had bijna een lvl 14 sorc (had hem gevonden iig) maar die exitte meteen toen ik op z'n radar kwam... Zo leren we het nooit :(

heb btw nog 3 MA gloves liggen voor je als je ze wilt...
Soms is het beter juist van een kant te komen die ze niet verwachten.
Voorbeeld, jij hebt ancients normal al gedaan, je bent lowlevel, en hebt de wp van worldstone 2. Als je in een game gaat die ancients heet, dan kom je niet van achteren, maar wacht je ze bv aan de top op door worldstone 1 in te rennen en zo naar de ancients te gaan. Erg laag, maar het werkt wel (uiteindelijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:54:
[...]

Voorbeeld, jij hebt ancients normal al gedaan, je bent lowlevel, en hebt de wp van worldstone 2. Als je in een game gaat die ancients heet, dan kom je niet van achteren, maar wacht je ze bv aan de top op door worldstone 1 in te rennen en zo naar de ancients te gaan. Erg laag, maar het werkt wel (uiteindelijk) :)
hmm, klonk heel leuk idd, maar: meestal zit er in zo'n game een hoog lvl-char om die pipo's te helpen.. en daarbij, zolang ik geen lvl 20 ben, en dus zelf de quest niet echt heb, kan ik ws2 niet in, en gaat de vlieger dus niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:54:
[...]

nadeel is dat als er een high lvl in zit die maak een TP en Geeft ze WS2 wp dus slaan ze lvl 1 over ;)

--
Hans wil je die immolation arrows krachtiger maken moet je fire explode arrows wat punten in doen dan synergiez je die lvl 18 immo arrows
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:37:
[...]

hmm, klonk heel leuk idd, maar: meestal zit er in zo'n game een hoog lvl-char om die pipo's te helpen.. en daarbij, zolang ik geen lvl 20 ben, en dus zelf de quest niet echt heb, kan ik ws2 niet in, en gaat de vlieger dus niet op...
Maar daar gaan we voor zorgen :)
En natuurlijk zoek je wel een game waar geen high level char tussen zit, zoals een echte pk'er betaamt. Lvl 40 zou je nog aan moeten kunnen , ook die verras je op die manier. Lvl 80 is vragen om shit, al zou het heel cool zijn als die niet oplet :)
@ derr hans, ik bedoel te zeggen dat iedereen gefocussed is op de map, als zij in ancients rondlopen en ze zien je niet op de kaart zullen ze misschien nog denken dat ze veilig zijn. Als ze heel slim zijn laten ze iemand zelf bij de poort van de summit op de uitkijk staan. En ondertussen ren jij middels ws 2 en 1 naar de top :)

Maar niemand heeft gezegd dat pk én eitje is, ze rennen vaak weg naar town of save exit. Het zijn de foutjes die het 'm doen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Pheno79 op 29-01-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:56:
[...]

Maar daar gaan we voor zorgen :)
En natuurlijk zoek je wel een game waar geen high level char tussen zit, zoals een echte pk'er betaamt. Lvl 40 zou je nog aan moeten kunnen , ook die verras je op die manier. Lvl 80 is vragen om shit, al zou het heel cool zijn als die niet oplet :)
@ derr hans, ik bedoel te zeggen dat iedereen gefocussed is op de map, als zij in ancients rondlopen en ze zien je niet op de kaart zullen ze misschien nog denken dat ze veilig zijn. Als ze heel slim zijn laten ze iemand zelf bij de poort van de summit op de uitkijk staan. En ondertussen ren jij middels ws 2 en 1 naar de top :)

Maar niemand heeft gezegd dat pk én eitje is, ze rennen vaak weg naar town of save exit. Het zijn de foutjes die het 'm doen :)
yeps, maar friendsy moet eerst nog een nm rush krijgen, en de belangrijke quests (had izu normal geloof ik wel al gedaan, maar bird nog niet bv..)

hij zit nu iig op lvl 12 met 500 life en 200 aan dam (dat dus zonder z'n lvl 18 armor die nog eens 50 dam. toevoegd) ga wel eff trist-runs onveilig maken ofzo; kijken hoe dat bevalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:02

Phreak

KTM SuperDuke

Nou... kheb sinds dit weekend ook Diablo gekocht.
Heb het spel altijd ... erm... minder legaal gespeeld via hamachi via tcp/ip met een vriend.
We waren beide ergens level 75 en hadden het spel uitgespeeld.

Heb het spel dus nu gekocht en heb afgelopen weekend beetje gespeeld op battelenet.
Het eerste wat me opvalt is dat het af en toe mega lagged en dat je vage disconnects hebt.
Nu lees ik dit draadje al een tijdje en had hier al wat vaker over gelezen dus dat zal wel kloppen dan.

Ben nu level 24 necro en m'n maat een level 24 paladin.
Vanavond maar weer verder hakken :P

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Lachen,

Voeg vondutchx aan je friendslist toe, dan kan ik jullie wel helpen met cow levels, rush, items enzo.

toegvoegen doe je zo (aangezien je nooit op bnet hebt gespeeld):

/f a vondutchx

praten tegen je friendslist:

/f m typehierwatjewiltzeggen

en om de ping te checken:

/fps

Wen er alvast maar aan disconnects en lags. Zodra je in een game zit die teveel lagt, gewoon een nieuwe aanmaken en hopen dat die niet lagt.
Online spelen heeft wel veel meer te bieden dan met zn tweeen. Vooral wat betreft de items die je zal tegenkomen.
NC_Phreak schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:58:
Nou... kheb sinds dit weekend ook Diablo gekocht.
Heb het spel altijd ... erm... minder legaal gespeeld via hamachi via tcp/ip met een vriend.
We waren beide ergens level 75 en hadden het spel uitgespeeld.

Heb het spel dus nu gekocht en heb afgelopen weekend beetje gespeeld op battelenet.
Het eerste wat me opvalt is dat het af en toe mega lagged en dat je vage disconnects hebt.
Nu lees ik dit draadje al een tijdje en had hier al wat vaker over gelezen dus dat zal wel kloppen dan.

[ Voor 4% gewijzigd door XthinkZ op 29-01-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NC_Phreak schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:58:

Jullie spelen SCL of HCL ?
1ste keer op bnet zal wel SCL zijn :P

Lag is leave - daarna opnieuw een game maken en hopen dat je geen failed to join krijg.
Stuff gevonden, maak een mule aan en bewaar de waarde vollen spullen.

4sox flail kan al iets opleveren bijvoorbeeld ;)
Superior 3sox breast plate ook.

Als je via Bnet trade kans op dupes.

verder, welkom in de wonderewereld van LAG, FTJ's, Dupes en TPPK'ers (vooral @ hcl) . Enjoy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:02

Phreak

KTM SuperDuke

XthinkZ schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:14:
Lachen,

Voeg vondutchx aan je friendslist toe, dan kan ik jullie wel helpen met cow levels, rush, items enzo.

toegvoegen doe je zo (aangezien je nooit op bnet hebt gespeeld):

/f a vondutchx

praten tegen je friendslist:

/f m typehierwatjewiltzeggen

en om de ping te checken:

/fps

Wen er alvast maar aan disconnects en lags. Zodra je in een game zit die teveel lagt, gewoon een nieuwe aanmaken en hopen dat die niet lagt.
Online spelen heeft wel veel meer te bieden dan met zn tweeen. Vooral wat betreft de items die je zal tegenkomen.

[...]
Ja dat deden we al, als de game zo erg lagged dat je niet meer kan spelen dan sluiten we hem af en maken we een nieuwe aan.
Ik zal vanavond eens kijken of het lukt met dat toevoegen.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Ik wil nu een goeie (solo) mf-char maken (SCL). Ik heb al een hammerdin,
maar het is lastig om een hammerdin te equippen met MF-gear en hem ook nog goeie
resists en goeie block te laten hebben... (zeker als je geen anni, hoto, zaka en eni hebt...).

Daarom zat ik te denken aan een Meteorb Sorc met wat medium items (tot ik beter vind).
Een Orb/CL sorc kan ook, maar die vraagt wat meer vingervlugheid (voor iemand die al moeite heeft met teleporten miss niet zo'n goed id).

Anyhow, wat is beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:12:
Ik wil nu een goeie (solo) mf-char maken (SCL). Ik heb al een hammerdin,
maar het is lastig om een hammerdin te equippen met MF-gear en hem ook nog goeie
resists en goeie block te laten hebben... (zeker als je geen anni, hoto, zaka en eni hebt...).

Daarom zat ik te denken aan een Meteorb Sorc met wat medium items (tot ik beter vind).
Een Orb/CL sorc kan ook, maar die vraagt wat meer vingervlugheid (voor iemand die al moeite heeft met teleporten miss niet zo'n goed id).

Anyhow, wat is beter?
Rhyme Shield in een res all Pally shield ?
Deze geeft 25% MF en 20%block en 25% all res ?
Tal Armor MF + Resist
Shako + UM
Resist ringen met MF ? (ravenfrost niet nodig Rhyme geeft Cannot be frozen)

Resist full is idd wel wat lastiger maar je kan ze best hoog krijgen :)

Had zelf een Hydra Orb sorc wat erg goed werkte, kan ook handig zijn als je geen snelle vingers heb :) Dit had ik i.c.m. met TALSET en torch. 16xx damage per bolt per hydra. Dat is dus 16xx x 10 bolts is totaale damge per hydra op mephi. 40 Sec is mephi down en jij staat veilig buiten schot.

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 29-01-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:17:
[...]

Rhyme Shield in een res all Pally shield ?
Deze geeft 25% MF en 20%block en 25% all res ?
Tal Armor MF + Resist
Shako + UM
Resist ringen met MF ? (ravenfrost niet nodig Rhyme geeft Cannot be frozen)

Resist full is idd wel wat lastiger maar je kan ze best hoog krijgen :)

Had zelf een Hydra Orb sorc wat erg goed werkte, kan ook handig zijn als je geen snelle vingers heb :) Dit had ik i.c.m. met TALSET en torch. 16xx damage per bolt per hydra. Dat is dus 16xx x 10 bolts is totaale damge per hydra op mephi. 40 Sec is mephi down en jij staat veilig buiten schot.
anders maak je een baba met dual 2-isted baba's ?!? dan heb je al vast de eerste 300% te pakken
shako um idd, enigma, wt's chancies, 7%mf sc's 2 nagels, blue mf, amu. Resists kan je altijd nog verhogen met @res-charms (maar een baba heeft natural resist als passive skill ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:25:
[...]

anders maak je een baba met dual 2-isted baba's ?!? dan heb je al vast de eerste 300% te pakken
shako um idd, enigma, wt's chancies, 7%mf sc's 2 nagels, blue mf, amu. Resists kan je altijd nog verhogen met @res-charms (maar een baba heeft natural resist als passive skill ;) )
Jeps Alleen moet je dan WARCRY gebruiken als skill.
2 gulldaggers nodig (alibaba geeft pas bij lvl 6x 100% en daar boven) 2gull geeft je 200% vanaf lvl 15 ;)

Neem 2 +3Warcry Jav's Cast Warcry bij de fleet, monster bijna dood switch naar 2 gulls voor Full MF setup. Neem Skill FIND ITEM om unique bosses 2x kans te hebben. 1keer dood 2de corps doorzoeken. +items is wat je nodig heb om te kunnen killen met warcry ;)

Of gewoon een beserker en als je een monster dood heb switch naar gull's en Find item gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
hmmm... een baba klinkt ook wel aardig idd... maar kan die snel killen op hell? (heb nog nooit barb gespeeld...) Probleem is vaak dat het zoveel tijd kost om 1 run te doen en je vaak in 1 run niet zo gek veel vind... (trouwens, enigma is nog iets te duur :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Mooneater schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:05:
hmmm... een baba klinkt ook wel aardig idd... maar kan die snel killen op hell?
warcry baba killt niet op hell tenzij je +25 all skills hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 20:13
Temporarely banned...

Gezocht op google, krijg je al sje te vaak ijoined/ exit enzo..

Ik was baalruns aan't doen en zat al 5 mins in game en wewrd opeens uitgelogd.

Ik gebruik ook geen 3rd party tools (nothing, alleen, maar dan ook alleen d2)

vaag :) zal wel uurtje w88

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:10:
[...]

warcry baba killt niet op hell tenzij je +25 all skills hebt ofzo.
Killed wel maar dan moet je idd +skills hebben en voldoende FCR ;)

lvl Shako+amu+2xEcho's+Torch+Command Skill = +14 fully synergiezed heb je dan 12xx damage (magic) met genoeg FCR kill je ze snel zat, probleem is je MANA...

dus Howl/Taunt/Battle Cry/War Cry
max 20/20/20/20
BO 10 (met +skills haal je lvl 24 dat is +1xx% life en mana)
rest 1 op grimward na ;)

Masteries Iron Skin 1 en natural Resist 1 (is 54% res all met +14skills)

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 29-01-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:21:
[...]

Killed wel maar dan moet je idd +skills hebben en voldoende FCR ;)

lvl Shako+amu+2xEcho's+Command Skill = +11 fully synergiezed heb je dan 12xx damage (magic) met genoeg FCR kill je ze snel zat, probleem is je MANA...
...maar daar heb je weer een insight pole voor voor op je merc (die ook weer mf geeft ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2x HOTO = +6
Enigma = +2
Mara's = +2
2x SoJ = +2
+3 Warcry / +3 Warcries helm = +6
Arach = +1
Battle Command = +1
Torch = +3
Anni = +1
9x Warcry skiller = +9

Totaal +skills = 33
Totaal skill in warcry = 53

Moet toch aardig killen, met 2x HOTO en arach heb je ook 90%FCR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:40:
2x HOTO = +6
Enigma = +2
Mara's = +2
2x SoJ = +2
+3 Warcry / +3 Warcries helm = +6
Arach = +1
Battle Command = +1
Torch = +3
Anni = +1
9x Warcry skiller = +9

Totaal +skills = 33
Totaal skill in warcry = 53

Moet toch aardig killen, met 2x HOTO en arach heb je ook 90%FCR
Ja kijk, hier kom het verschil in FG kijken :P
Maar idd 2x hoto is natuurlijk beter ;)
maar meneer kon ook geen enigma krijgen dus laat staan hoto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:43
Net een Sacred Rondache met +45 res gevonden. Maar de vraag is: Zal ik em socketen met de Socket-quest (= 4 sockets) of de gok wagen en hopen op 3 sockets dmv cube?

edit:
Meen je niet, mijn schild is weg :'(. Ben nog voor de zekerheid door de wp gegaan en toen uit de game gegaan. Wat een k*tverhaal is dat zeg ;(

[ Voor 33% gewijzigd door Tobias op 29-01-2007 15:04 ]

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tobias schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:58:
Net een Sacred Rondache met +45 res gevonden. Maar de vraag is: Zal ik em socketen met de Socket-quest (= 4 sockets) of de gok wagen en hopen op 3 sockets dmv cube?
Exile en Phoenix zijn 2 Runewords die 4sox hebben.
Exile is palla shield only en met 45% resist mod heb je wellicht een leuk ding in handen die wat op kan brengen.

Zou gewoon voor 4 sox gaan

Sacred is de Elite versie toch :S

Niet meer van topassing ;)

Sorry klote voor je man, was een mooi schild.

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 29-01-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:06:
[...]

Exile is palla shield only en met 45% resist mod heb je wellicht een leuk ding in handen die wat op kan brengen.

Damn; waarom wacht je dan niet tot iemand je kan helpen met mulen !?!? die dingen zijn BEST veel waard (als het een targe was geweest was het natuurlijk helemaal zuur geweest..)

balen iig...

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 29-01-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Derr_Hans schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:06:
[...]

Ja, is niks meer aan te doen. Maar vorige week had ik ook al zoiets met een summoning skiller +12fhr. Maar toen vond ik het niet zo erg.

Maar goed, we gaan gewoon weer op zoek naar een nieuwe :)

ps: Hij is niet verloren gegaan met mulen hoor. Maar B.net heeft gewoon niet "opgeslagen" ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Tobias op 29-01-2007 15:17 ]

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tobias schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:16:
[...]
ps: Hij is niet verloren gegaan met mulen hoor. Maar B.net heeft gewoon niet "opgeslagen" ofzo.
w00t? Trouwens over je vtaag eerder, in principe voegt cubed socketen niks toe aan je item tenzij hij ethereal is, dan bugged ie namelijk.. ik neem iig aan dat ie niet eth was aangezien ik dit niet las in je bericht iig! Dus had je em altijd via quest moeten socketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:31:
[...]

w00t? Trouwens over je vtaag eerder, in principe voegt cubed socketen niks toe aan je item tenzij hij ethereal is, dan bugged ie namelijk.. ik neem iig aan dat ie niet eth was aangezien ik dit niet las in je bericht iig! Dus had je em altijd via quest moeten socketen.
jeps en 4sox is goed voor spirit exile en phoenix :)
3sox alleen goed voor sanctuary als je een max resist paladin bouw 50-70 +45%base :P

Oja Dream
| |
\ /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:33:
[...]

jeps en 4sox is goed voor spirit exile en phoenix :)
3sox alleen goed voor sanctuary als je een max resist paladin bouw 50-70 +45%base :P
...of dream...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

iemand zin om mij op hcl nightmare effe te boosten tot lvl 65? ben nu lvl 52
moet alleen acients nog en dan baalruns :) _/-\o_

*weasel85 is me acc

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 29-01-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206755

had es een vraag, maakt da iets uit kwa exp da je monsters dood me meteor of me een anders skill? want bij baalruns zit iedereen altij te zegge tegen sommige sorc dat bad exp zijn enzo als ze meteor gebruike? en maakt het ook verschil kwa drop da je monsters dood me bepaalde skills (da die meer kans geven op een goeie drop?) :P

en voor een pala, wa is't beste om in te investere? heb nu een pala lvl 75 me alle skills.. en heb nog nooit me pala gespeeld.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:58
Anoniem: 206755 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:07:
had es een vraag, maakt da iets uit kwa exp da je monsters dood me meteor of me een anders skill? want bij baalruns zit iedereen altij te zegge tegen sommige sorc dat bad exp zijn enzo als ze meteor gebruike? en maakt het ook verschil kwa drop da je monsters dood me bepaalde skills (da die meer kans geven op een goeie drop?) :P

en voor een pala, wa is't beste om in te investere? heb nu een pala lvl 75 me alle skills.. en heb nog nooit me pala gespeeld.. :)
dat van meteor is een fabeltje, je krijgt gewoon net zoveel xp als de rest en niet meer of minder dan anders.

en voor pala is maar wat je wilt. wil je de ubers neermaaien (kan je torch runs doen) neem dan een Smiter of een Zmiter. wil je een algemenere char, dan is waarschijnlijk hammerdin het beste

en kijk voor wat guides op het internet. er staan wat links in de startpost

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
yago schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:31:
Mannen is dit een goede trade,
de exile voor 15 fg?

offer eth exile vortex 13 aura 45 resi 1xxx def -> 15 fg (nn anni)
Srry voor mezelf te quoten, maar d2jsp-guys wat dneken jullie hiervan?
Ik heb maar 15 zuurverdiende FG-coins.... Dus evident is het niet voor me...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

1xxx def zegt geen kut. Als het 1000 is lijkt mij het duur, dan is namelijk dat shield erg zwaar tov defense. 1300+ wordt het leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 159816 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:12:
1xxx def zegt geen kut. Als het 1000 is lijkt mij het duur, dan is namelijk dat shield erg zwaar tov defense. 1300+ wordt het leuker :P
het gaat dus iets zijn van een 10X0 waarschijnlijk. 15Fg is natuurrlijk ook niet te veel voor een exile
, die gaan al snel voor 45 FG (dan wel 13XX of 14xx)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precieze prijzen weet ik ook niet, maar kan je wel de tip geven lager te bieden dan zn vraagprijs. Net zoals ik een torch voor 10fg kon krijgen. Ik pm die gast en zeg dat ik liever niet meer dan 5 wil uitgeven, uiteindelijk op 7fg uitgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 159816 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:24:
Precieze prijzen weet ik ook niet, maar kan je wel de tip geven lager te bieden dan zn vraagprijs. Net zoals ik een torch voor 10fg kon krijgen. Ik pm die gast en zeg dat ik liever niet meer dan 5 wil uitgeven, uiteindelijk op 7fg uitgekomen :)
...en dan het risico lopen dat ze vinden dat je ze een poot probeert uit te draaien en dat ze helemaal niet meer met je willen traden...

Je moet gewoon kijken of je het ervoor over hebt -> Ja, nou, betaal het dan gewoon en heb plezier van je nieuwe speeltje!
-> nee, geef hem een laag bod en hoop dat ie erg desperate is; dan zakt ie mss met z'n prijs... Doet ie dat niet, dan wacht je gewoon tot iemand anders z'n eth vortex @45 aanbied. (@HCL, is een eth 4s 45@ vortex overigens al meer waard dan die 5-10 fg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:12:
[...]

...en dan het risico lopen dat ze vinden dat je ze een poot probeert uit te draaien en dat ze helemaal niet meer met je willen traden...
Niet meer dan normaal om te onderhandelen over de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:20:
[...]

Niet meer dan normaal om te onderhandelen over de prijs.
Niet als hij het item al tegen bodemprijs ft aanbied natuurlijk! Idd, op hc is het schild alleen al (zonder runeword erin) die 15fg waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als iemand nog Bramble Mitts (ivm 350%dmg tod emons) over heeft wil ik er best wel wat voor offferen...

Andere resist items enzo ook wel nodig :)

/w *redhat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Weet iemand wat "ft" betekent op het d2jsp forum? Iemand bied me iets voor 50fg ft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tobias schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:05:
Weet iemand wat "ft" betekent op het d2jsp forum? Iemand bied me iets voor 50fg ft.
FastTrade, wil zeggen dat ze er niet meer als een uur(ofzo) op willen wachten, vaak is een ft bod redelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Bedankt :) Dan ga ik maar gelijk reageren, want 50 fg is wel leuk >:)

Ik neem aan dat ik nu een game maak en die gast een PM geef. En dat we dan samen in die game afspreken en ik hem het item geef? En dat hij daarna mij het fg geeft op het forum?

[ Voor 56% gewijzigd door Tobias op 30-01-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, we staan weer in act 4 met level 15. En 5 n00bish tppkérs verder dan :')
Sjees, dan hebben ze een automated scriptje, kunnen ze je nog niet killen, hoe bagger ben je dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:28:
Zo, we staan weer in act 4 met level 15. En 5 n00bish tppkérs verder dan :')
Sjees, dan hebben ze een automated scriptje, kunnen ze je nog niet killen, hoe bagger ben je dan :D
LoL

Ben gister met necro en ama gaan spelen (kort :P ) maar heb een Ama torch voor 2fg genomen dan heb ik die alvast, heb ik 3fg over voor de jah lo runes. Heb ook nog 30 pgems dus ook 3fg :) dan moet het wel gaan lukken met men amazon :)

--
Necro heeft nu wat Gold Find stuff aan.
Goldskin, een ring wat charms allemaal low spul maar wel rond de 300%.
@ NM act 1 (verder ben ik nog niet) krijg ik toch wel steed 1k tot 1.5k aan gold @ lvl 42.
Gamble prijzen zijn ook nog niet zo duur dus kan snel gamblen.

Heb momenteel 10 skellies en met spirit sword (100 mana wat erg van pas komt zonder insight ;) )
Max Raise skellies (25 met +skills), lvl 15 Mastery met geloof ik izual @ normal nog te doen.
Nadat ik de skelly mastry gemaxed heb dan kom golem mastery aan de buurt. lvl 15 met +skills ong lvl 20~23 heb ik 5k life iron golem die immune is voor posion en een hoop resist heeft tegen lighting, dit wordt mijn insight drager en mijn merc krijgt een obediance :P

[ Voor 41% gewijzigd door Derr_Hans op 30-01-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:41:
[...]

LoL

Ben gister met necro en ama gaan spelen (kort :P ) maar heb een Ama torch voor 2fg genomen dan heb ik die alvast, heb ik 3fg over voor de jah lo runes. Heb ook nog 30 pgems dus ook 3fg :) dan moet het wel gaan lukken met men amazon :)

--
Necro heeft nu wat Gold Find stuff aan.
Goldskin, een ring wat charms allemaal low spul maar wel rond de 300%.
@ NM act 1 (verder ben ik nog niet) krijg ik toch wel steed 1k tot 1.5k aan gold @ lvl 42.
Gamble prijzen zijn ook nog niet zo duur dus kan snel gamblen.

Heb momenteel 10 skellies en met spirit sword (100 mana wat erg van pas komt zonder insight ;) )
Max Raise skellies (25 met +skills), lvl 15 Mastery met geloof ik izual @ normal nog te doen.
Nadat ik de skelly mastry gemaxed heb dan kom golem mastery aan de buurt. lvl 15 met +skills ong lvl 20~23 heb ik 5k life iron golem die immune is voor posion en een hoop resist heeft tegen lighting, dit wordt mijn insight drager en mijn merc krijgt een obediance :P
gebruik tegenwoordig m'n druid voor het golddiggen; heb er een gheeds voor gekocht, en hij heeft nu een goldwrap aan. verder geloof ik nog wat gold mods op de gear, maar het grote voordeel is dat ik er ALLES mee kan runnen (gister met deze setup nog eff baal hell gedaan... enige probleem is dat baal blijft teleporten bij mij :( daar wordt je niet goed van en het duurt eeuwen voordat ie dan dood is, maar het is totaal zonder risico, en dat is ook wel lekker :D )

zelfs gloams gingen deden niet zoveel dam dat ik van schrik moest exitten (had wel eerst ge-bo'ed moet ik eerlijk zeggen ;) )

nog het grrr-moment van de dag; had een bod uitgebracht op een SoJ van ene ToLLo71 ;) van 60 fg, en nu heeft één of andere nOOb overboden omdat ie blijkbaar (ook) gelooft dat het geen dupe is... balen, niet voor tollo natuurlijk, want die zit in 1 klap bijna op 100 fg, wat hem natuurlijk is gegund, maar dit was wss de enige kans voor mij om een legit SoJ te zien -O-

na ja, Tollo wss iig blij; is ook wat waard, dus voor uit dan maar *O*

-edit- obedience is toch 5 sox?? heb nog 2 5sox treshers en een 5sox eth partizan liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:53:
[...]

gebruik tegenwoordig m'n druid voor het golddiggen; heb er een gheeds voor gekocht, en hij heeft nu een goldwrap aan. verder geloof ik nog wat gold mods op de gear, maar het grote voordeel is dat ik er ALLES mee kan runnen (gister met deze setup nog eff baal hell gedaan... enige probleem is dat baal blijft teleporten bij mij :( daar wordt je niet goed van en het duurt eeuwen voordat ie dan dood is, maar het is totaal zonder risico, en dat is ook wel lekker :D )

zelfs gloams gingen deden niet zoveel dam dat ik van schrik moest exitten (had wel eerst ge-bo'ed moet ik eerlijk zeggen ;) )

nog het grrr-moment van de dag; had een bod uitgebracht op een SoJ van ene ToLLo71 ;) van 60 fg, en nu heeft één of andere nOOb overboden omdat ie blijkbaar (ook) gelooft dat het geen dupe is... balen, niet voor tollo natuurlijk, want die zit in 1 klap bijna op 100 fg, wat hem natuurlijk is gegund, maar dit was wss de enige kans voor mij om een legit SoJ te zien -O-

na ja, Tollo wss iig blij; is ook wat waard, dus voor uit dan maar *O*

-edit- obedience is toch 5 sox?? heb nog 2 5sox treshers en een 5sox eth partizan liggen ;)
Tollo word het gegund, kan die opnieuw spullen kopen en weer kwijt raken :P
BTW nice find tollo :) nm baal een soj..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tss, rijke stinkers....sta ik met 9 fg om weer van alles te verzamelen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 30-01-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:57:
...heb net 5 fg gekregen voor m'n idee om een permed mule-char te maken voor de transfer van 100 full rejuvs :D

wil ik best een paar rejuvs voor zoeken, en een char een paar uurtjes laten idellen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:57:
3fg en 30pgems ;) dus ben armer als jij pheno :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:59:
[...]

...heb net 5 fg gekregen voor m'n idee om een permed mule-char te maken voor de transfer van 100 full rejuvs :D

wil ik best een paar rejuvs voor zoeken, en een char een paar uurtjes laten idellen d:)b
Nah, duurt me veel te lang, en te saai imho.
Derr_Hans schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:09:
[...]

3fg en 30pgems ;) dus ben armer als jij pheno :)
Ik moet mijn gear nog kopen, dus ik denk dat ik in de min sta ;)

En hup, weer een tempban voor 4 games aanmaken in een kwartier.....

[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 30-01-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:19:
[...]

[...]

hmm, ga vanaaf m'n pally gear denk ik in de uitverkoop gooien; heb nu een dudu en een ama, en dat vindt ik eigenlijk wel goed zo... nog een pally erbij die enkel voor ubers is (want het zou een pure smiter worden), vind ik een beetje teveel van het goede..

dus als iemand nog eerste keus wil hebben dan hoor ik het wel...

-edit- voor de volledigheid:

pala torch 17/10
guillaume's face
eni cuirass
grief dimblade
draculs
exile sacred targe
dungo 39/13
gores

@redhat; geen cOh dus, en alles HCL ofc.

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 30-01-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb nog CoH nodig, als je die hebt...
Weet niet wat die dingen op moeten leveren maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:28:
[...]

hmm, ga vanaaf m'n pally gear denk ik in de uitverkoop gooien; heb nu een dudu en een ama, en dat vindt ik eigenlijk wel goed zo... nog een pally erbij die enkel voor ubers is (want het zou een pure smiter worden), vind ik een beetje teveel van het goede..

dus als iemand nog eerste keus wil hebben dan hoor ik het wel...
Guilimens face ?

Kan alles gebruiken ^^
Maar Guilimens en gore's is voldoende voor mijn BEAR :)
Dat is dan namelijk 50% CB en 25% van rattlecage maakt 75% (wordt 65% i.c.m. duress)

Hans ik heb 6 speel chars 1 mule en 1scl char die volzit met stuff dat weg moet.
Een Druid en Ama is weinig ;)

@ReDHaT kwakke is HCL ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 30-01-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:19:
[...]

[...]

die uniques moet je toch killen om te weten te komen of ze leuke items droppen, dus dan kan je net zo goed de rejuvs oppakken (wetende dat ze gegarandeerd fg's opleveren ;) )

@ dedl: met deze twee kan ik alles runnen in dia2, met uitzondering van de ubers; heb niet veel behoefte (meer) om daar speciaal een char voor te maken...

ga ik liever 1 van de chars naar lvl 90 brengen, dan een nieuwe maken (kost wss allebei net zoveel tijd)

heb m'n druid nu een beetje gestript, zodat ie ook alles MEE kan nemen wat ie vindt; anni + wat life LC's zitten nu op mn ama, die intussen lvl 80 is... Denk dat ik probeer beiden in de buurt van de 90 te krijgen, maar dat gaat nog wel de nodige tijd kosten :(

[ Voor 35% gewijzigd door kwakke01 op 30-01-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:45:
[...]

die uniques moet je toch killen om te weten te komen of ze leuke items droppen, dus dan kan je net zo goed de rejuvs oppakken (wetende dat ze gegarandeerd fg's opleveren ;) )

@ dedl: met deze twee kan ik alles runnen in dia2, met uitzondering van de ubers; heb niet veel behoefte (meer) om daar speciaal een char voor te maken...

ga ik liever 1 van de chars naar lvl 90 brengen, dan een nieuwe maken (kost wss allebei net zoveel tijd)

heb m'n druid nu een beetje gestript, zodat ie ook alles MEE kan nemen wat ie vindt; anni + wat life LC's zitten nu op mn ama, die intussen lvl 80 is... Denk dat ik probeer beiden in de buurt van de 90 te krijgen, maar dat gaat nog wel de nodige tijd kosten :(
Mocht je geen FG willen verdienen maar wel van gore's en guilimens afwillen ^^ /m *dedlmagik :)

lvl 90 chars kost wel wat tijd ja.
Ik wil zo veel builds proberen dat ik aan 2 chars niet genoeg heb :)

Mijn windy staat nog stil op 72, zodra ik fg heb dan kom er een CoH op om zo de klappen na het falen van cyclone armor op te vangen een HotO voor de resist en de +3 skills :)

Zodra ik dat heb dan gaat ik hell in :)

Zelfde geld voor Barb - Duress nodig :P
Zelfde geld voor Bear - Duress nodig + guilimens en Gore's dan kan goblon naar barb heeft hij 100% CB met rattle en 90% met Duress

Bijde zijn 50+ ers dus nog genoeg te doen op NM ;)

2 amazons 1 spear 1 bow
Bow heeft nu torch en +3bow GMB (sox nog doen) dus die heeft main stuff al op de Jah Lo na :)
Maar gaat wel resist missen :)
Spear heeft stuff ook al bijna op een HCMTF amulet na :) mis alleen een beetje CB maar dat kom later wel :)

Necro is piece of cake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn fg al verspild aan guillaemes , dus niets nodig.

Ik ben nu wat aan het runnen met mijn necro om wat stuff te vinden om te verkopen, maar het beste wat viel was the diggler. Als je het kent mag je gillen, maar dan weet je ook meteen dat het niets oplevert.

Ik krijg weer stopneigingen, ik vind de chars die ik heb saai. Een howlbarb die maar aan het wachten is, een necro die met een bonespear in zijn neus digglers vindt en dat was het dan.
De leuke chars kosten meer dan 9fg, ik denk dat ik homu...blabla maar eens koop voor mijn nec, dan is dat iig ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:07:

Ik ben nu wat aan het runnen met mijn necro om wat stuff te vinden om te verkopen, maar het beste wat viel was the diggler. Als je het kent mag je gillen, maar dan weet je ook meteen dat het niets oplevert.

Ik krijg weer stopneigingen, ik vind de chars die ik heb saai. Een howlbarb die maar aan het wachten is, een necro die met een bonespear in zijn neus digglers vindt en dat was het dan.
De leuke chars kosten meer dan 9fg, ik denk dat ik homu...blabla maar eens koop voor mijn nec, dan is dat iig ook op.
als je stopneigingen hebt kan je beter alles verkopen en wachten op Dé ladder-reset, als ie ooit komt. Dan heb je iig wat fg's om me te beginnen...

[ Voor 0% gewijzigd door kwakke01 op 30-01-2007 15:29 . Reden: edit, alhoewel in jouw geval...; mss is eht dan beter om ladderRW's te maken en die straks non-ladder weer te verkopen en dan snel de fg's weer uitgeven ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:07:

Maak een Bear met shockwave :)
Heb er iig veel plezier van, mis wat resists maar werkt goed.
Heb de Hunger bear die een 4frame attack kan halen :) en 1xx Dual Leech.

Een Pala Ranger lijkt me ook leuk.
Ice Bow met Fana aura, holy freeze synergiezen en hoppakee.

Charger :) Insight pole arm (beste met +6critstrike) met maxed prayer en 100%res Salvation ;)
Might Fana enzo heeft geen nut op charge en 2hande mis je resist vandaar Salvation ;)
Insight + Prayer geeft je super regen vooral als je cleanising aan zet :P 2x Prayer bonus :)

En kan je een holyfreeze merc nemen ;)

BTW een Phoenix Strike lijkt me ook nog steeds geinig.
CoH + lvl 15 (+skills) fade is al 125% + anya 155% resist all dus je kan je bijna volledig storten op extra +skills.
2x bartuc + Coh + assa circlet / shako + assa amu + torch
13 +skills en + 2 martial arts mocht je +2 martial gloves hebben is dat als snel lvl 37 phoenix strike :)

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 30-01-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:23:
[...]

als je stopneigingen hebt kan je beter alles verkopen en wachten op Dé ladder-reset, als ie ooit komt. Dan heb je iig wat fg's om me te beginnen...
Verkopen. lollerz, alsof ik iets van die meuk van me kan verkopen :D
anni is lowbudget mogelijk, een paar fg waard. Ik heb geen necro torch. Ali is 1 fg waard, als je mazzel hebt als iemand die wilt hebben. Idem voor rhyme en wealth, cheap charsi food.

En de ladder reset, man, je kunt nog beter in Sinterklaas geloven, Blizzard doesn't care anymore. De echte makers van diablo zijn weg, die hadden nog iets van hart voor de franchise. Nu worden dupers gedoogd en mensen die gewoon een game willen aanmaken genegeerd.
Dia 1 eindigde ook zo, het is wachten op de lek dat ze weer ubergosu stuff via open bnet weer op bnet krijgen. En dat natuurlijk gaan dupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:38:
[...]
het is wachten op de lek dat ze weer ubergosu stuff via open bnet weer op bnet krijgen. En dat natuurlijk gaan dupen.
Bwah.. heb je een ubergosu epix superdeluxe wtfpewpew griefblade of the collosus everlasting kapowz gemaakt .. dupe je hem en dan poofed ie, kun je niet maken he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:05:
[...]

Bwah.. heb je een ubergosu epix superdeluxe wtfpewpew griefblade of the collosus everlasting kapowz gemaakt .. dupe je hem en dan poofed ie, kun je niet maken he!
Ik zeg toch ook dat het wachten op de lek is. Permen werkt prima, ik weet niet welke idioot ooit heeft bedacht om in code te gaan schrijven:

if (btrade == true)
{
skipPassiveRustStorm();
}

:')

Nu ook weer, ik probeer even de quests te doen tot aan act 4. Cain gered, en ja hoor, je ziet de zwarte muur weer. Ik ben gvd 2 minuten bezig, volkomen legaal om daarna weer gestraft te worden omdat ik niet dupe. Nou ja, ik mag hopen dat de quest telt, ander smoet ik die weer doen (het zou de 3de keer zijn vandaag, hoe gaar is bnet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:18:
[...]

Ik zeg toch ook dat het wachten op de lek is. Permen werkt prima, ik weet niet welke idioot ooit heeft bedacht om in code te gaan schrijven:

if (btrade == true)
{
skipPassiveRustStorm();
}

Nu ook weer, ik probeer even de quests te doen tot aan act 4. Cain gered, en ja hoor, je ziet de zwarte muur weer. Ik ben gvd 2 minuten bezig, volkomen legaal om daarna weer gestraft te worden omdat ik niet dupe. Nou ja, ik mag hopen dat de quest telt, ander smoet ik die weer doen (het zou de 3de keer zijn vandaag, hoe gaar is bnet).
*O* pheno's back! *O*

maar zonder dollen; b.net is idd goed k#t op het moment; alleen 's nachts valt er nog te spelen lijkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:18:
[...]

if (btrade == true)
{
skipPassiveRustStorm();
}

Lol dit had ik zondag middag met de black book :) uiteindelijk wel gehaald steeds vanuit travi gekomen omdat ik geen WP had ook 3x gedaan.
kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:27:
[...]

*O* pheno's back! *O*

maar zonder dollen; b.net is idd goed k#t op het moment; alleen 's nachts valt er nog te spelen lijkt het wel...
Kom omdat al die kiddies s'middag zitten te dupen, en te klagen dat b.net zuigt.
En dan s'avonds gaan slapen waardoor de oudere kiddies het dupen overneemt.

Met kiddies en klagen bedoel ik uiteraard geen pheno mee ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Derr_Hans op 30-01-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:28:

Met kiddies en klagen bedoel ik uiteraard geen pheno mee ;)
Ik mag het hopen.
Ik ga denk ik ook maar dupen, je wordt er rijk van en bliz straft er niet voor. Even een paar hrs kopen en dupen maar! .............

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:40:
[...]

Ik mag het hopen.
Ik ga denk ik ook maar dupen, je wordt er rijk van en bliz straft er niet voor. Even een paar hrs kopen en dupen maar! .............
^^
Mag ik van jou een Jah en Lo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zal er even bijzetten: Ik speel SCL Europe

Mijn javazone's gear is atm als volgt:

Ammu: +1 skill
Armor: CoH 65 Res
Weapon: Titans
Shield: Stormshield
Gloves: wat leech gloves
Boots: Demonhide
Ring: Leech Rings(mana+rare)
Belt: Razortail

Lvl 86 nu.

Kan nog steeds geen single baal runs doen, ik doe toch wat fout.

Skills: Charged Strike (2k dmg), Fury (1,5k dmg), valkyry.

Souls pakken me nog steeds héél hard enzo. Lightning Immumes zijn bijna niet te doen.
Nu zat ik te denken, is er niet een merc die "dealt" met lightning immumes (cq wat infinity doet, lightning immume wegnemen oid) dan kom ik overal zo door.

Op Baal doe ik nog steeds vrij weinig dmg met charged strike, zelfs met CoH (geeft 200 dmg to demons).

Iemand enig idee hoe ik m'n char wat beter krijg, het is een echte PvM char, maar het lijkt er werkelijk niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:42:
[...]

^^
Mag ik van jou een Jah en Lo :P
das dan 3 fg geloof ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:44:
Zal er even bijzetten: Ik speel SCL Europe

Mijn javazone's gear is atm als volgt:

Ammu: +1 skill
Armor: CoH 65 Res
Weapon: Titans
Shield: Stormshield
Gloves: wat leech gloves
Boots: Demonhide
Ring: Leech Rings(mana+rare)
Belt: Razortail

Lvl 86 nu.

Kan nog steeds geen single baal runs doen, ik doe toch wat fout.

Skills: Charged Strike (2k dmg), Fury (1,5k dmg), valkyry.

Souls pakken me nog steeds héél hard enzo. Lightning Immumes zijn bijna niet te doen.
Nu zat ik te denken, is er niet een merc die "dealt" met lightning immumes (cq wat infinity doet, lightning immume wegnemen oid) dan kom ik overal zo door.

Op Baal doe ik nog steeds vrij weinig dmg met charged strike, zelfs met CoH (geeft 200 dmg to demons).

Iemand enig idee hoe ik m'n char wat beter krijg, het is een echte PvM char, maar het lijkt er werkelijk niet op :)
Razortail is poep, haal thundergods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Alle guides prijzen razortail.... ivm pierce
Beetje motivatie/uitleg zou dus fijn zijn ;)

[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 30-01-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedHat schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:51:
Je hebt toch al 80% pierce straks. Die 20% boeit niet meer, beter de dmg van thundergods + str + vita + max light resist + absorb. En gelijk zijn de souls geen probleem meer, mits je resists wel 85 zijn voor light :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 30-01-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guides zijn ook poep :D

:+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
nee, javazone, geen guides dus :D

Zijn die beltjes nog prijzig of valt mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
RAIZORTAIL IS POEP!
[\betere uitleg]

t-god geeft +3 LF, dié moet je dus hebben, daarnaast om de lightabsorb! (en je hoeft echt geen full res te hebben hoor ;)
insight stok op je merc, samen met een gaze en een forti.

als je zelf titan hebt, is dat prima; die vliegen zo door die gloams heen (zeker icm een might aura van je merc :) . heb je al een torch of anni? zo niet , da's weer 4 skills gewonnen! heb je je synergien gevuld? nee ->opnieuw beginnen!

zoals je in mijn overzichtje kon zien deed ik op lvl 79 al 2K LF, dus als jij 7 lvls hoger op 1,5K zit...

na ja, het is een leuk char om mee te spelen moet je maar denken...

die leech ringen vervangen door een raven en een dwarf; dan ben je samen met de t-god voor 3 elementen gecovered :D

-edit-

voor de volledigheid
t-god als je geluk hebt 3 fg, gemiddeld 5
raven low 2 fg
dwarf vanaf 1fg
forti, 1,5 fg voor de Lo
ama torch, vanaf 10 fg
anni vanaf 15-20 fg

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 30-01-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Okay :) Synergy niet gevult maar dat ik ga dan maar ff oden :D

kan al de hele middag niet joinen/createn. Schijt b.net :(

wat is synergys, kan hem niet vinden in skill tree

Torch heb ik al, anni gehad, alleen min of meer weggegeven (of weggegeven, was met vriend in game, en zijn smiter maakte 99% van de dmg dus hij heeft hem gehad, volgende is voor mij)

+ Bij welke monsters vind je het snelste flawless gems, heb ze namelijk nog nooit gevonden.

[ Voor 95% gewijzigd door RedHat op 30-01-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
RedHat schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:06:
Okay :) Synergy niet gevult maar dat ik ga dan maar ff oden :D
voor LF is de synergie niet zo heel belangrijk, voor CS daarentegen HEEL belangrijk (10%)

onder de skill staat van welke andere skills ze synergiën krijgen CS krijgt een synergie van 10% van LF, PS, en LS ofwel: de base dam gaat telkens met 10% omhoog als je een hard skillpoint in een van de synergiën doet :D

-edit2-
doe voor de gein eens een Hellforce; grote kans dat er 1 valt (of meerdere ;) )

[ Voor 37% gewijzigd door kwakke01 op 30-01-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:03:
[...]

RAIZORTAIL IS POEP!
[\betere uitleg]

t-god geeft +3 LF, dié moet je dus hebben, daarnaast om de lightabsorb! (en je hoeft echt geen full res te hebben hoor ;)
klopt, natuurlijk heeft het ook nut zonder max res. Maar met 85 res is het al helemaal leuk tegen gloams. Ik jabde ze altijd neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ti's echt al de hele dag feest

-Spammers
-LAG, zelfs wp's niet bereikbaar
-Failed To Join / Create.Kan echt niets joinen/createn. Wat een ramp

En tot slot van rekening door de lag 3x merc+mezelf dood = exp kwijt. ALle poppetjes staan stil. minuut later: you died! Terwijl als ik pvd geen lag heb die beesten 0,0 dmg doen op mij, maar als het lagt ben je opeens dood :(

heb hellforge gedaan, best een opgave

alleen soulstone vergeten. Maybe iemand die er ff 1 kan brenge? :D
/w *RedHat.nl

[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 30-01-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
RedHat schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:55:

-Spammers

En tot slot van rekening door de lag 3x merc+mezelf dood = exp kwijt. ALle poppetjes staan stil. minuut later: you died! Terwijl als ik pvd geen lag heb die beesten 0,0 dmg doen op mij, maar als het lagt ben je opeens dood :(

/w *RedHat.nl
hier wat tips mss heb je er wat aan:

-spammers: erg vervelend ftw. heb sinds een tijd plugin voor d2loader voordat probleem: spamfilter. werkt met blacklisten van mensen waar van je niet wilt dat ze je spammen. het is ook zelf lerend dus als hij iemand in een chatroom verdenkt van dat tie bot is BAM blacklisted :P heb tot nu toe zelden nog een spambericht gezien. de .dll is hier te downloaden: http://r-1.ch/

- hier vinden we ook een ftj delay reducer. als je game failed duurt het altijd ff voor dat je weer in de chatroom komt. met deze .dll kan je die tijd verkorten tot soms 5 sec :P erg lkkr. ook een plugin voor d2loader.

voor het geval dat je niet weet wat d2loader is: d2loader is een no-cd exe waardoor je zonder de cd van d2 kan spelen (duh) maar ook meerdere instancies van d2 voor het geval je meerdere cd-keys hebt. (heb zelf 4 cd-keys 8)7 en met mulen/traden heb ik ze alle 4 op mun scherm staan.

voor degene die de intro scherm niet zo echt meer handig vinden kan je aan je snelkoppeling dit toevoegen: "-skiptobnet" zonder de aanhalings tekens. kom je gelijk bij het inlog scherm.

- game drops/ftj probs. deze methode heb ik zelf nog niet getest want ik zag het net zelf op een forum. als dit aanhoudt moet je in je diablo II folder de bncache bestand(en) verwijderen. schijnbaar kan dit best veel schelen.

mss al bekend deze info, mss ook niet. maar altijd handig om te weten.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:55:

-Spammers

/w *RedHat.nl
Gewoon praten met cain in act 4, dan krijg je die weer, mocht je het niet opgepakt hebben bij mephi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Pheno79 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:17:
[...]

Gewoon praten met cain in act 4, dan krijg je die weer, mocht je het niet opgepakt hebben bij mephi.
Heb ik dus verschillende keren gedaan, alleen die game lukte dat niet ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, bnet is weer zuig, net lekker in een pkvrije tombrun, lvl 19,5 en wat denk je? Bam, knal er weer uit.
^O^ _/-\o_
En nu weer een tagged char, zo kom je echt niet snel level up :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 30-01-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Bumpen mag!

Clickje

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Gebumpt en gelijk ongeveer iedereen van hier als friend toegevoegd (sorry guys :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Tobias schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:14:
Gebumpt en gelijk ongeveer iedereen van hier als friend toegevoegd (sorry guys :))
probleem is dat wij jou ook moeten adden anders zien we je en horen we je niet tenzij je ons whispered.

Dus accountnaam achterlaten is wel handig :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
accountnaam op d2jsp is: atomias

(zie laatste bump voor yago)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:03:
[...]

RAIZORTAIL IS POEP!
[\betere uitleg]

insight stok op je merc, samen met een gaze en een forti.

als je zelf titan hebt, is dat prima; die vliegen zo door die gloams heen (zeker icm een might aura van je merc :) . heb je al een torch of anni? zo niet , da's weer 4 skills gewonnen! heb je je synergien gevuld? nee ->opnieuw beginnen!

zoals je in mijn overzichtje kon zien deed ik op lvl 79 al 2K LF, dus als jij 7 lvls hoger op 1,5K zit...

na ja, het is een leuk char om mee te spelen moet je maar denken...

die leech ringen vervangen door een raven en een dwarf; dan ben je samen met de t-god voor 3 elementen gecovered :D

-edit-

voor de volledigheid
t-god als je geluk hebt 3 fg, gemiddeld 5
raven low 2 fg
dwarf vanaf 1fg
forti, 1,5 fg voor de Lo
ama torch, vanaf 10 fg
anni vanaf 15-20 fg
Waarom is RazorTail poep ?
geeft 35% pierce dan heb je aan lvl 7 pierce voldoende (98%) (waarschijnlijk 1skillpoint met de rest +skills). Anders heb je 15 skill points nodig voor 80%.

RazorTail geeft dus de mogelijkheid om meer points in de synergies te stoppen voor CS, handig als je niet veel +skills heb. Heb je wel voldoende +skills dan is Tgods beter.

Om te zeggen RazorTail poep ben ik niet met je eens ;)

En de +3 van tgod is ook maar 120 damage meer, 40damage per point.

Tuurlijk die absorb is goed, zou ook voor Tgods gaan om dat ik al een ama torch heb en titan en een spirit shield zou gaan dragen. Zijn er al +7 Helm en Amu zouden me zelfs op +11 brengen met een CoH op de +13. Dat is dan een lvl 2 pierce ;) Heb je geen CoH, geen torch en neem je een lidless shield vanwege str. dan heb je +7skills en dan is razor wel oke in mijn ogen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 31-01-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:18:
[...]

Waarom is RazorTail poep ?
geeft 35% pierce dan heb je aan lvl 7 pierce voldoende (98%) (waarschijnlijk 1skillpoint met de rest +skills). Anders heb je 15 skill points nodig voor 80%.

RazorTail geeft dus de mogelijkheid om meer points in de synergies te stoppen voor CS, handig als je niet veel +skills heb. Heb je wel voldoende +skills dan is Tgods beter.

Om te zeggen RazorTail poep ben ik niet met je eens ;)

En de +3 van tgod is ook maar 120 damage meer, 40damage per point.

Tuurlijk die absorb is goed, zou ook voor Tgods gaan om dat ik al een ama torch heb en titan en een spirit shield zou gaan dragen. Zijn er al +7 Helm en Amu zouden me zelfs op +11 brengen met een CoH op de +13. Dat is dan een lvl 2 pierce ;) Heb je geen CoH, geen torch en neem je een lidless shield vanwege str. dan heb je +7skills en dan is razor wel oke in mijn ogen :)
Plus dat pierce gecapped is op 95%, maar goed ;)
Ik zou altijd voor thundergods gaan, gezien je +skills van allerlei zooi kan halen:
3 torch
1 anni
2 spirit
2 mara
2 shako
2 coh

skillers nog niet meegerekend. Pierce is leuk, maar niet zo leuk om je damage en lightabsorb op te offeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:39:
[...]

Plus dat pierce gecapped is op 95%, maar goed ;)
Ik zou altijd voor thundergods gaan, gezien je +skills van allerlei zooi kan halen:
3 torch
1 anni
2 spirit
2 mara
2 shako
2 coh

skillers nog niet meegerekend. Pierce is leuk, maar niet zo leuk om je damage en lightabsorb op te offeren.
Daarom zeg ik, heb je niet voldoende +skills heb.
geen torch -3
geen anni -1
Lidless i.p.v. Spirit vanwege str. -1
Geen CoH -2
Dat is al -7 skills om toch aan 80% te komen zou je 7 meer skills in pierce moeten stoppen.
en die 7 skills in een synergie voor CS is toch 70% meer CS damage ;)

Maar als je FG heb enzo ja, dan is Tgods de betere belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:01:
[...]

Daarom zeg ik, heb je niet voldoende +skills heb.
geen torch -3
geen anni -1
Lidless i.p.v. Spirit vanwege str. -1
Geen CoH -2
Dat is al -7 skills om toch aan 80% te komen zou je 7 meer skills in pierce moeten stoppen.
en die 7 skills in een synergie voor CS is toch 70% meer CS damage ;)

Maar als je FG heb enzo ja, dan is Tgods de betere belt.
Ach, de legit players stoppen al zie ik op d2jsp, teamdc stopt oa.
TellMeAStory zal ook wel zo gaan, mensen worden moe van de lag en gedupe waardoor de trades naar de kloten gaan. Torches van bv hogduc zijn niet geduped, maar hij duped de keysets om ze zo makkelijk te halen. Dus ook al een duper: met 14k fg, dus ook daar wordt dupen gewoon gepromoot op deze manier. Nog even en je kunt die items die ik genoemd heb voor een paar fg kopen, met als probleem dat je ze constant moet permen :')
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.