Dat is gewoon de standaard methode hoor. Iedereen moet dat, zou niet weten waarom jij dat niet moest toen je je account maakte.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:23:
Een klasgenoot heeft net WoW gekocht, en nadat hij de activation code heeft ingevoerd, moet ie alsnog een payment methode invoeren? Credit card of gamecard.
Wat is dat voor onzin? Ik hoefde dat ook niet. Nu kan ie dus niet spelen.
Misschien zijn Naughty Beavers op de realm Twisting Nether wel iets voor jouwVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:19:
Ik zoek een nieuwe guild, mn huidige is ermee opgehouden, maar ik wil toch weer vrij serieus verder en weer lekker endgame content gaan spelen in TBC
Ik ben een Undead Priest heb endgame naxx ervaring.. .Kel Thuzad gezien, geen kill
Speel al sinds het begin van deze game
Dus wat ik zoek
- Wel wat nederlanders
- Leuk serieuze maar ook gezeillige guild
- Toch wel gericht op progress, maar fun is ook niet totaal onbelangrijk
- Horde
Mn gear : http://ctprofiles.net/3456595
Bij pvp staat mn shadow gear ( moet ook lvlen )
Ik ben bereid te om van server te verhuizen
Ik hoor het wel, een reply hierop is voldoende, dan bekijk ik de site wel even en plaatst ik een application
Veel nederlands in de guild en op de server.
Kwa guild is dit echt een gezellige guild, doen graag raiden (gemiddeld 3/4x per week) en gaan zover ik weet allemaal mee naar BC.
Wat betreft het raiden vind ik het eerlijk gezegd af en toe wat langzaam gaan, ZG is bijna volledig gecleared (hakkar paar keer gedowned), AQ20 ook al een aantal (5/6) bosses gedowned, MC nog net niet aan toegekomen, wel eens geplanned, maar zijn toen te weinig man komen opdagen

Ik ga geen mooi guild advertentie praatje houden
[ Voor 13% gewijzigd door Bld- op 12-01-2007 15:43 ]
Mwha.. denk wel dat die van Blizzard is:Bld- schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:33:
[...]
Received: from eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net
lol, check www.wowadmin.net
Dit is toch lekker gefaked he, alles linked door naar worldofwarcraft.com. Je komt ook op index.xml uit zodat je de bron niet kan bekijken. Slim..
bash-2.04$ nslookup www.wowadmin.net
Server: XXXXXXXX
Address: XXXXXXXXX
Non-authoritative answer:
Name: worldofwarcraft.com
Address: 12.129.217.201
Aliases: www.wowadmin.net, www.worldofwarcraft.com
Registrant:
Blizzard Entertainment
P.O. Box 18979
Irvine, California 92623
United States
Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: WOWADMIN.NET
Created on: 12-Aug-03
Expires on: 31-Jan-08
Last Updated on: 14-Sep-06
Met een fatsoenlijke browser (ik noem maar wat, Firefox ofzoBld- schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:33:
[...]
Received: from eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net
lol, check www.wowadmin.net
Dit is toch lekker gefaked he, alles linked door naar worldofwarcraft.com. Je komt ook op index.xml uit zodat je de bron niet kan bekijken. Slim..
lol, grappig 
Het paste allemaal zo mooi om het faked te laten lijken, hehe.
[EDIT]Mja ik zit op stage, geen lieve firefox hier
Het paste allemaal zo mooi om het faked te laten lijken, hehe.
[EDIT]Mja ik zit op stage, geen lieve firefox hier
[ Voor 26% gewijzigd door Bld- op 12-01-2007 15:45 ]
tegenwoordig moet dat wel maar je ken het vervalsen, gewoon een verkeerd nummer geven als creditcard. werkte voor mij, daarna gewoon betaal verandere naar GamecardVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:25:
Ik hoefde dat 101% zeker niet. Ik had alleen wel eerst die 14 dagen trial gekocht, misschien zit daar het verschil in?
Maar stel dat ik maar 1 maandje wil spelen, dat kan dus in principe niet.
je moest dat 101% zeker wel, dit moet namelijk al vanaf het begin. In het begin kon je gewoon xxxx oid invullen als cc omdat die niet gecontroleerd werdt nu moet je of een GC invullen of een geldig cc nummer(die je dan wel weer met wat creativiteit aan kan komenVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:25:
Ik hoefde dat 101% zeker niet. Ik had alleen wel eerst die 14 dagen trial gekocht, misschien zit daar het verschil in?
Maar stel dat ik maar 1 maandje wil spelen, dat kan dus in principe niet.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Misschien omdat ik eerst de 14 dagen trial had gekocht, heb nooit een cc nummer of gc in moeten voeren.UltraR-pc schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:39:
[...]
Dat is gewoon de standaard methode hoor. Iedereen moet dat, zou niet weten waarom jij dat niet moest toen je je account maakte.
Dat is geen fraude ><Svenneh schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:24:
[mbr]Zoiets heet fraude[/]
Belgische kete Game Mania doet tijdens de launchnacht eventjes de deuren op voor TBC verkoop. Misschien leuk voor diegene die'm nog neit hebben besteld en toch snel aan de slag willen 
http://www.gamemania.be/g...Ed&file=index&page_id=872
http://www.gamemania.be/g...Ed&file=index&page_id=872
bij mijn pre-order staat verzonden
Hier worden dingen al snel bestempeld als "fraude", "illegaal" of "exploit", get use to that.
Damn. Ik houd het al de hele dag in de gaten maar er blijft maar bij staan "in behandeling".
Heb bij dynabyte de CE besteld maar heb daar geen gegevens meer van omdat ik door een herinstall alle mail ben kwijtgeraakt.
[ Voor 48% gewijzigd door Bulligan op 12-01-2007 16:00 ]
waar en hoe dan ?Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:34:
Gister gemerkt dat Totemic recall tog implented was
Kheb em besteld op GCshop, staat nogsteeds:
Betaald, in behandeling.
Ben benieuwd
Betaald, in behandeling.
Ben benieuwd
Verwijderd
ik ook bij gcshop besteld, maar las hier op het forum dat mense waarvan ze hem niet konden leveren een mailtje hadden gehad.
edit: net mail terug van GCSHOP, ik had gevraagd wanneer ik hem in huis kon verwachten;
De bestelling wordt aanstaande maandag verzonden. Mits de zending geen
vertraging oploopt in de post heb je hem dus op de releasedatum (16 jan)
in huis. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.
edit: net mail terug van GCSHOP, ik had gevraagd wanneer ik hem in huis kon verwachten;
De bestelling wordt aanstaande maandag verzonden. Mits de zending geen
vertraging oploopt in de post heb je hem dus op de releasedatum (16 jan)
in huis. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 16:10 ]
Ik kan er nie veel om geven alsk em een week later krijg, ben toch nog maar lvl 54 
moet ff doorlevelen, maarja druk druk druk ( zegt hij terwijl ie op got zit
)
moet ff doorlevelen, maarja druk druk druk ( zegt hij terwijl ie op got zit
Verwijderd
ik ging ff kijken bij de Shaman trainer in OG en kon em gewoon leren.... zag ook nix in de patch notes moet je maar ff daar kijken
World of Warcraft, The Burning Crusade Betaald; in behandelingzwAf schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:05:
Kheb em besteld op GCshop, staat nogsteeds:
Betaald, in behandeling.
Ben benieuwd
idem..

Woot, had m bij gcshop besteld, en begon hem ondanks mn besteldatum (29/08/2006) toch te knijpen. Net bevestigingsmail gehad.Beste Jan,
Ik kan je bevestigen dat je de bij ons bestelde C.E. inderdaad zult krijgen. Hij wordt aanstaande maandag verzonden, dus als het goed is heb je hem op de releasedatum in huis. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
Hallo,
Uw WoW the Burning Crusade wordt maandag verstuurd.
MVG NEDGame
wtf... ik een nette e-mail geschreven over wanneer hij zou worden verzonden. krijg je dit terug =/
naja. ik krijg hem iig dinsdag
Uw WoW the Burning Crusade wordt maandag verstuurd.
MVG NEDGame
wtf... ik een nette e-mail geschreven over wanneer hij zou worden verzonden. krijg je dit terug =/
naja. ik krijg hem iig dinsdag
Hallo,
Is het ook goed als de Burning Crusade morgen al wordt afgeleverd
Met vriendelijke groet,
[naam]
iets
----- Original Message -----
From: -
To: iemand
Sent: Friday, January 12, 2007 4:25 PM
Subject: burning crusade
Is het misschien mogelijk om de burning crusade maandag al te krijgen zodat ik het op dinsdag precies kan spelen?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
wordt beter en beter die service van Gamevision
Met vriendelijke groet,
[naam]
iets
To: iemand
Is het misschien mogelijk om de burning crusade maandag al te krijgen zodat ik het op dinsdag precies kan spelen?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Voor 4% gewijzigd door Proxzor op 12-01-2007 16:37 ]
Verwijderd
Binnenkort gaat er een mailtje van Blizzard richting die hut denk ik.Chubz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:32:
Hallo,
Met vriendelijke groet,
[naam]
GameVision
www.gamevision.nl
To: sales@gamevision.org
Ja idd, wtf manVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:33:
[...]
Binnenkort gaat er een mailtje van Blizzard richting die hut denk ik.
/care:P ik heb me spel al dus boeit me niet ^^
Heb 'm ook bij Dynabite besteld en heb ze vandaag gemaild om te vragen hoe of wat. Kreeg te horen dat m'n CE dinsdag bezorgd wordt.Hooli-gan schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:57:
Damn. Ik houd het al de hele dag in de gaten maar er blijft maar bij staan "in behandeling".
Heb bij dynabyte de CE besteld maar heb daar geen gegevens meer van omdat ik door een herinstall alle mail ben kwijtgeraakt.. Weet dus niet hoe en wat te controleren, mits dat al mogelijk is daar.
haha als je dat allemaal ziet.. damn, iedereen maar mailen
Niet echt hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:36:
Of blizzard heeft wel humor ^^
Sommige dingen moet je gewoonweg niet tekenenBaarn, 4 januari 2007
Geachte relatie,
De officiële Streetdate en streettime van World of Warcraft: The Burning Crusade is dinsdag 16 januari 2007, 00.00 uur (Hierna “Streetdate”). Om een landelijke gelijktijdige release van The Burning Crusade op 16 januari 2007 voor alle handelspartners mogelijk te maken, zullen wij deze titel tijdig aan u uitleveren. Dit betekent dat u het product vóór de officiële Streetdate ontvangt.
WORLD OF WARCRAFT: THE BURNING CRUSADE
** STREETDATE 16 januari 2007 **
Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties, door iedereen de mogelijkheid te geven gelijktijdig de verkoop te starten.
Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:
Het is NIEMAND toegestaan The Burning Crusade vóór de Streetdate te installeren, gebruiken of doen gebruiken.
Het is niet toegestaan The Burning Crusade vóór de Streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.
Het is niet toegestaanThe Burning Crusade vóór de Streetdate voor consumenten zichtbaar in een winkel te laten zijn.
De levering van The Burning Crusade aan eventuele filialen mag op zijn vroegst plaatsvinden op 15 januari 2005. Bovendien dient u uw medewerkers voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) The Burning Crusade vóór de streetdate mag kopen, verkrijgen, installeren, gebruiken of doen gebruiken.
Mocht u (uw onderneming) zich niet aan bovenstaande voorwaarden houden of The Burning Crusade vóór de Streetdate aan een eindgebruiker of medewerker (laten) leveren of (laten) gebruiken, dan zullen wij uw onderneming met een boete van € 50.000,00 belasten wegens contractbreuk. Daarnaast zal uw onderneming in de toekomst uitgesloten worden van vroegtijdige levering van onze produkten.
Een voorwaarde voor de vroegtijdige levering is dat u ons deze brief uiterlijk donderdag 11 januari a.s. ondertekend terugfaxt (fax distributeur). Door deze brief ondertekend terug te faxen of sturen, verklaart u dat u akkoord gaat met bovenstaande voorwaarden. Indien uw voor akkoord ondertekende brief op 11 januari 2007 niet in ons bezit is, zullen wij The Burning Crusade op zijn vroegst 16 januari aan u leveren.
Maar dat neemt niet weg dat ik hem niet aan klanten verkoop omdat ik dat netjes afgesproken heb
[ Voor 3% gewijzigd door NightHawk4 op 12-01-2007 16:46 ]
Wa schiet je dan met die opening op, als dr toch nog niemand is die het spel geïnstaleerd heeft?
btw Bld-: ik = Neverm!nd
btw Bld-: ik = Neverm!nd
typfout?De levering van The Burning Crusade aan eventuele filialen mag op zijn vroegst plaatsvinden op 15 januari 2005.
lol, hoi nevermind
[ Voor 10% gewijzigd door Bld- op 12-01-2007 16:47 ]
nog meer mensen die CE bij bol besteld hebben? *knijpt hem toch stiekem wel een beetje*
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hallo,
ik heb een probleempje met m'n addon
ik wou een UI als deze http://img207.imageshack.us/img207/6242/draneimf9.jpg
maar bij mij gaat er iets mis...
http://img267.imageshack.us/img267/4062/uisb6.jpg = de mijne
kan iemand mij helpen om dit probleem te verhelpen???
en hoe kan ik een extra action bar krijgen ? want 2 bars is iets te weinig
welke addons zitten er allemaal in?FireBladeX schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:57:
Hallo,
lijkt er iig op dat jouw resolutie hoger ligt an die van het screenshot.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
das mijn ui ^^ en mijn plaatje lol,FireBladeX schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:57:
Hallo,
typ /bongos dan krijg je het menu
en dan ken je het in actionbars het verandere.
btw, mooi is mn mage he:p
oh boy, oh boy, oh boy. Ik ben zo zenuwachtig als een klein kind op kerstavondExitium schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:36:
[...]
Heb 'm ook bij Dynabite besteld en heb ze vandaag gemaild om te vragen hoe of wat. Kreeg te horen dat m'n CE dinsdag bezorgd wordt.
Volgens mij worden die gasten helemaal gek gemailed en gebeld met dit de vraag "krijg ik mijn TBC dinsdag thuis"
[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 12-01-2007 17:05 ]
lol Bld idd typefout van Blizzard zelf aangezien ik de brief van 2 leveranciers heb gekregen..
en allebei 2k5 erin
en allebei 2k5 erin
Hooli-gan schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:04:
[...]
oh boy, oh boy, oh boy. Ik ben zo zenuwachtig als een klein kind op kerstavond
Volgens mij worden die gasten helemaal gek gemailed en gebeld met dit de vraag "krijg ik mijn TBC dinsdag thuis"
Sowieso sneu
Ik heb er echt zin an nu 
Ga een Tauren druid op de nieuwe RP PVP server Sporereggar. Zijn er nog NLers die hier ook gaan rollen?
Ga een Tauren druid op de nieuwe RP PVP server Sporereggar. Zijn er nog NLers die hier ook gaan rollen?
Dit dus.
Hij past door de brievenbus, aangezien het een gewoon DVD-doosje is (non CEVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:04:
Is er trouwens bekend of TBC gewoon door de brievenbus past ? Heb hem bij bol.com besteld en vroeg me af of dat ging. Anders duurt het weer 3 dagen langer ed
Ik weet het nog niet, zit er een maximum tijd aan om te beslissen of je over wil?Mojo schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:31:
Ik heb besloten om mijn alt te Migraten naar Bronze Dragonflight. Ik wilde de voordelen van een nieuwe realm wel eens bekijken en het is tot dusver geweldig. Geen lag, lekker eigen guildje maken, etc.
Iemand anders van Silvermoon of Stormrage naar Bronze Dragonflight gemigrate?
Ik heb geen zin om naar een nieuwe server te gaan zonder te kunnen raiden (MC/ZG/AQ), als totale healing priest is er weinig anders te doen. Heb ook weinig zin om in 1 of ander bijelkaar geraapt zooitje wat ze dan een "guild" noemen terecht te komen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
iedereen begint bij lvl 1 dus das wel leuk en dan krijg je niet het gegank meer zo ergprutser001 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:18:
[...]
Ik weet het nog niet, zit er een maximum tijd aan om te beslissen of je over wil?
Ik heb geen zin om naar een nieuwe server te gaan zonder te kunnen raiden (MC/ZG/AQ), als totale healing priest is er weinig anders te doen. Heb ook weinig zin om in 1 of ander bijelkaar geraapt zooitje wat ze dan een "guild" noemen terecht te komen.
sinds wanneer wordt er dan minder gegankedChubz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:21:
[...]
iedereen begint bij lvl 1 dus das wel leuk en dan krijg je niet het gegank meer zo erg
Wtf? dus als je al een lvl60 hebt moet je weer helemaal opnieuw levelen?Chubz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:21:
[...]
iedereen begint bij lvl 1 dus das wel leuk en dan krijg je niet het gegank meer zo erg
no %^@#ing way! Daar zit ik echt niet op te wachten. geen transfer voor mij.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Ik ben ook op zoek naar een leuke PVP server om op te rerollen, heb een druid naar 52 geleveld op boulderfist maar toen de Q's op waren ben ik er min of meer mee op gehouden. Heb zelf meer interesse in een rogue. Druid werd ik in PVP een beetje moe van dat ik het aflegde tegen iedereen, behalve drinkende robes. :<.FunkyTrip schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:16:
Ik heb er echt zin an nu
Wel dikke lol tegen fire mages, daar niet van! Moonfire spam + Innervate > Fire mage.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 17:31 ]
nee, opneiuw op een nieuwe realm is iedereen 1... als je transferred niet.. duhprutser001 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:29:
[...]
Wtf? dus als je al een lvl60 hebt moet je weer helemaal opnieuw levelen?
Mjah vroeg ik ook, lees mijn oorspronkelijke post, maar kheb er nu al geen zin meer in, blijf lekker op silvermoon.BootVluchteling schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:31:
[...]
nee, opneiuw op een nieuwe realm is iedereen 1... als je transferred niet.. duh
bron: InsidegamerOndanks al het harde werk van Vivendi en Blizzard om The Burning Crusade op tijd klaar te hebben, is er toch een kleine productiefout in de Collector’s Edition van de game geslopen. De gelukkigen die deze vette exclusieve versie weten te bemachtigen, kunnen gewoon de game spelen, maar zullen door de productiefout niet automatisch hun speciale in-game “Netherwhelp” ontvangen.
Blizzard heeft uiteraard al een oplossing gevonden. Ze zullen een speciale flyer uitsturen naar de gameshops met daarop een code die de “Netherwhelp” uiteindelijk toch toevoegt in de game. De flyers worden eind volgende week naar de Nederlandse gameshops gestuurd.
De Collector’s Edition van World of Warcraft: The Burning Crusade is een stuk exclusiever dan die van het origineel en er zullen dus niet heel veel gedupeerden zijn. The Burning Crusade ligt vanaf dinsdag 16 januari in de winkels.
lekker dan..

Ja die kreeg ik ook al, ze hebben dus gewone TBC codes ingeplakt en niet de Collector's edition codes

Ik heb trouwens nu ook die mail gekregen van blizzard.
Lijkt mij toch een echte mail en geen fake.
Staat trouwens ook geen link in waar je je username / password moet invullen, dus vraag me af wat het probleem is wat eerder hier vermeld was?
Lijkt mij toch een echte mail en geen fake.
Staat trouwens ook geen link in waar je je username / password moet invullen, dus vraag me af wat het probleem is wat eerder hier vermeld was?
opletten:Dprutser001 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:29:
[...]
Wtf? dus als je al een lvl60 hebt moet je weer helemaal opnieuw levelen?
lekker dan, koop je een CE ben je blij hebben ze het verkloot en moet je weer speciaal terug naar de winkel voor zon dingNightHawk4 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:43:
[...]
Ja die kreeg ik ook al, ze hebben dus gewone TBC codes ingeplakt en niet de Collector's edition codes
Verwijderd
En hoe gaan ze bij de winkel dan controleren of je daadwerkelijk n CE gehad hebt, bonnetje ofzo neem ik aan? Dinsdag zou idd lekker zijn, heb 3 weken geleden Dynabyte al gemailed of het allemaal nog ok was en toen ook bevestigd gekregen dat op release de CE uitgeleverd zal worden. Ben benieuwd hoe t allemaal gaat lopen met installeren/inloggen/spelen volgende week. Vrijdag heb ik iig alvast vrij gepakt van m'n werk een paar weken geleden.Chubz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:06:
[...]
lekker dan, koop je een CE ben je blij hebben ze het verkloot en moet je weer speciaal terug naar de winkel voor zon ding
Weet iemand trouwens of je vanaf lvl60+ max rested experience hebt na al die maanden niet levelen?
blijkbaar met een bonnetje ja, ik zou niet weten hoe het anders zou moeten verlopenVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:37:
[...]
En hoe gaan ze bij de winkel dan controleren of je daadwerkelijk n CE gehad hebt, bonnetje ofzo neem ik aan? Dinsdag zou idd lekker zijn, heb 3 weken geleden Dynabyte al gemailed of het allemaal nog ok was en toen ook bevestigd gekregen dat op release de CE uitgeleverd zal worden. Ben benieuwd hoe t allemaal gaat lopen met installeren/inloggen/spelen volgende week. Vrijdag heb ik iig alvast vrij gepakt van m'n werk een paar weken geleden.![]()
Weet iemand trouwens of je vanaf lvl60+ max rested experience hebt na al die maanden niet levelen?
uhm jongens, was de voorberekende prijs voor TBC gelijk met de uiteindelijke prijs..? want wat nou als je meer heb overgemaakt dan de uiteindelijke prijs?
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Verwijderd
hey weet iemand hoe dat beest heet wat nu iedereen aan het afslachten is?
hij is door de dark portal gekomen, en gheeft vleugels en is heel groot, overal
liggen botten waar hij geweest is
Zijn er trouwens ook nog tweakers die op Dentarg spelen? of er naar toe gaan migraten
High Warlord Kruul, ja sterk beest maar makkelijk neer te halenVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:07:
hey weet iemand hoe dat beest heet wat nu iedereen aan het afslachten is?
Je bedoelt op de normale PTR?
Want ik zie geen realm in die lijst staan, kan niet spelen.
Ahhhh, the days!
Eind van de WoW closed en open beta's ook al overal infernals en dreadlords die de boel in de hens staken. Jammer dat het onmogelijk te bespelen was, aangezien IEDEREEN zich naar de grote steden begaf, en de servers die load toen, en nu ws ook, niet trokken
</remembrance>
Verwijderd
Closed betaBld- schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:19:
[...]
Je bedoelt op de normale PTR?
Want ik zie geen realm in die lijst staan, kan niet spelen.
Verwijderd
ik kreeg een mailtje van een gameshop waar ik BE CE had besteld
U heeft op www.magic-games.nl een bestelling geplaatst, namelijk World of Warcraft The Burning Crusade (CE)!
We hebben in totaal 250 Burning Crusade Collectors Editions besteld bij onze leverancieren! Helaas heeft de hoofdleverancier van de CE Edition van World of Warcraft The Burning Cursade minimale voorraad uitgeleverd in de Benelux. We hebben 250 WOW CE besteld maar kregen vandaag te horen dat we er maar 2 STUKS in totaal krijgen. Erg triest dus. Uiteraard zijn wij zoals u ook erg teleurgesteld hiermee. Om u alsnog een Burning Crusade te leveren hebben we voor u een standaard add-on editie gereserveerd.
Heeft u inmiddels betaald en wilt geen gebruik maken van de gereserveerde standaard add-onn Edition, wilt u dan zo vriendelijk zijn om ons een e-mail te sturen naar info @ huppelepup.nl met daarin uw bestelnummer, welke hieronder vermeld staat.
Wel jammer
U heeft op www.magic-games.nl een bestelling geplaatst, namelijk World of Warcraft The Burning Crusade (CE)!
We hebben in totaal 250 Burning Crusade Collectors Editions besteld bij onze leverancieren! Helaas heeft de hoofdleverancier van de CE Edition van World of Warcraft The Burning Cursade minimale voorraad uitgeleverd in de Benelux. We hebben 250 WOW CE besteld maar kregen vandaag te horen dat we er maar 2 STUKS in totaal krijgen. Erg triest dus. Uiteraard zijn wij zoals u ook erg teleurgesteld hiermee. Om u alsnog een Burning Crusade te leveren hebben we voor u een standaard add-on editie gereserveerd.
Heeft u inmiddels betaald en wilt geen gebruik maken van de gereserveerde standaard add-onn Edition, wilt u dan zo vriendelijk zijn om ons een e-mail te sturen naar info @ huppelepup.nl met daarin uw bestelnummer, welke hieronder vermeld staat.
Wel jammer
voel jij je ff gevuist.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:48:
ik kreeg een mailtje van een gameshop waar ik BE CE had besteld
Wel jammer
goed, ik merk dat iedereen psyched is over TBC.. ik ben er beetje sceptisch over. heb er wel zin in, maar gok dat het de 1e 2 weken "camp mob X" wordt...
ja dat zeker 
maar omg, 2 stuks geleverd wat een lachertje
xD
maar omg, 2 stuks geleverd wat een lachertje
[ Voor 5% gewijzigd door Bld- op 12-01-2007 19:53 ]
lekker klein in MC hier
taurens waren 10x zo groot

Om even het TBC gewhine te laten voor wat het is (
)
Is er iemand die al een werkende, fijne questtracker heeft gevonden?
Zou fijn zijn
Is er iemand die al een werkende, fijne questtracker heeft gevonden?
Zou fijn zijn
we gaan MC doen met 31 man.. ok duszz... we whipen vast
Ja mensen kom even even ontopic blijven het heeft geen zin als 100 mensen hun mailtje gaan kopieren van kijk ik heb WoW TBC bestelt
Waar ik meer bang voor ben is dat de dag van de release alle servers weer plat zullen liggen heb zelf WoW al vanaf dag 1 en daar moest ie helaas 2 dagen op de kast liggen aangezien ik hem gewoon niet kon registreren
Hopen dat dit beter geregelt is en van die street date is echte waar 50.000 euro boete als ze die overschreiden
maar kom op mensen wat is die paar dagen nu nog na een jaar lang level 60 chars te hebben
Waar ik meer bang voor ben is dat de dag van de release alle servers weer plat zullen liggen heb zelf WoW al vanaf dag 1 en daar moest ie helaas 2 dagen op de kast liggen aangezien ik hem gewoon niet kon registreren
Hopen dat dit beter geregelt is en van die street date is echte waar 50.000 euro boete als ze die overschreiden
maar kom op mensen wat is die paar dagen nu nog na een jaar lang level 60 chars te hebben
En hoe checken ze dat bij online shops, gaan ze nasturen ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:37:
[...]
En hoe gaan ze bij de winkel dan controleren of je daadwerkelijk n CE gehad hebt, bonnetje ofzo neem ik aan?
Help
Ik speel met enige regelmaat wow (paladin) en nu met de geresset talents wilde ik gaan voor een Retribution paladin. Omdat ik best weinig speel en niet echt zin heb in end game etc maar lekker wil PVPen (zowel in de BG als gewoon
) heb ik een beetje extra hulp nodig.
Mijn pala is al lvl60 dus kan alles gebruiken alleen heb ik er heel weinig verstand van
met wat zoek werk kwam ik al uit op deze pagina's:
http://www.wowwiki.com/Paladin_builds & http://www.wowhead.com/?talent=qxZxhZEbetMcqo & http://www.wowhealers.com/content/view/127/53/ & http://wowvault.ign.com/V...sort_dir=desc&Data_page=6
Probleem is, dat bij een berg templates, de talents niet meer overeen komen met de betreffende tree. Waar vind ik dus een paar goede PVP/Retribution paladins templates?
EDIT: ik heb deze nu gebruikt voor mijn pala:
http://www.wow-europe.com...0000523005122003125031051 & http://www.wow-europe.com...0000520505102003115331031
Mijn pala is al lvl60 dus kan alles gebruiken alleen heb ik er heel weinig verstand van

http://www.wowwiki.com/Paladin_builds & http://www.wowhead.com/?talent=qxZxhZEbetMcqo & http://www.wowhealers.com/content/view/127/53/ & http://wowvault.ign.com/V...sort_dir=desc&Data_page=6
Probleem is, dat bij een berg templates, de talents niet meer overeen komen met de betreffende tree. Waar vind ik dus een paar goede PVP/Retribution paladins templates?
EDIT: ik heb deze nu gebruikt voor mijn pala:
http://www.wow-europe.com...0000523005122003125031051 & http://www.wow-europe.com...0000520505102003115331031
[ Voor 15% gewijzigd door Dutchie! op 13-01-2007 04:55 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
oke bedankt ik zal het ff proberen.Chubz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:03:
[...]
das mijn ui ^^ en mijn plaatje lol,
typ /bongos dan krijg je het menu
en dan ken je het in actionbars het verandere.
btw, mooi is mn mage he:p
en je mage is idd mooi
danke ^^FireBladeX schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:32:
[...]
oke bedankt ik zal het ff proberen.
en je mage is idd mooi
zijn er programma's die automatisch curses removen? want das wel handig voor MC.. is het illegaal of niet? want het is een soort bot dan..
[ Voor 25% gewijzigd door Proxzor op 12-01-2007 21:24 ]
we hebben net lucifron gedowned met 32 man
gaat goed
Verwijderd
Nog een paar daagjes....
Ik weet nog steeds niet wat ik voor class zal kiezen. Priest doe ik toch maar niet, geen zin in om weer zovaak mana te moeten drinken. Toch blijft het idee om een zwaar bepantserde tank op te bouwen ook leuk klinken, alleen het lvlen zal wel weer suf worden en dan heb ik het nog niet over PvP. Naar een tank zal best wel eens vraag kunnen zijn op dit moment in het WoW universum.
Of toch (wéér) een hunter proberen... HELP! (ik snap de classes wel, maar gewoon lastige keus
)
Ik weet nog steeds niet wat ik voor class zal kiezen. Priest doe ik toch maar niet, geen zin in om weer zovaak mana te moeten drinken. Toch blijft het idee om een zwaar bepantserde tank op te bouwen ook leuk klinken, alleen het lvlen zal wel weer suf worden en dan heb ik het nog niet over PvP. Naar een tank zal best wel eens vraag kunnen zijn op dit moment in het WoW universum.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 22:15 ]
Wat een akelig fontVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:32:
Ikke, tege crezax!
En nee, ik kon hem niet aanvallen, hij zat weer vals te spelen![]()
[afbeelding]
NEEEEEEE gewhiped op magmadar met 2% over >.< dan wordt je pissig
mja, met druid heb je van alles watVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:15:
Nog een paar daagjes....![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik voor class zal kiezen. Priest doe ik toch maar niet, geen zin in om weer zovaak mana te moeten drinken. Toch blijft het idee om een zwaar bepantserde tank op te bouwen ook leuk klinken, alleen het lvlen zal wel weer suf worden en dan heb ik het nog niet over PvP. Naar een tank zal best wel eens vraag kunnen zijn op dit moment in het WoW universum.Of toch (wéér) een hunter proberen... HELP! (ik snap de classes wel, maar gewoon lastige keus
)
dps als melee (cat) of caster (moonkin), tank (bear) en healer...
je bent natuurlijk niet 't beste in alles maar het is iig wel erg afwisselend
je ben een van de beste in healenViggen schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:31:
[...]
mja, met druid heb je van alles wat
dps als melee (cat) of caster (moonkin), tank (bear) en healer...
je bent natuurlijk niet 't beste in alles maar het is iig wel erg afwisselend
nee maar je ben toch wel ergens nuttig voor
wat je toch moet doen in high end instacesViggen schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:48:
[...]
owja, nog een tip voor PROT: laat je als druid door niemand in een healing-hokje stoppen![]()
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Ik zit met hetzelfde dilemma, ik vind opnieuw starten als Warrior of Priest op een van de nieuwe realms erg leuk klinken, misschien ook zelfs een hunter, ik ben alleen bang dat deze nieuwe realms aardig uitgestorven raken nadat alle level 60's zijn uitgekeken op hun dranei/BE alts en weer doorgaan met het naar level 70 levellen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:15:
Nog een paar daagjes....![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik voor class zal kiezen. Priest doe ik toch maar niet, geen zin in om weer zovaak mana te moeten drinken. Toch blijft het idee om een zwaar bepantserde tank op te bouwen ook leuk klinken, alleen het lvlen zal wel weer suf worden en dan heb ik het nog niet over PvP. Naar een tank zal best wel eens vraag kunnen zijn op dit moment in het WoW universum.Of toch (wéér) een hunter proberen... HELP! (ik snap de classes wel, maar gewoon lastige keus
)
Toch ga ik het proberen denk ik maar een keuze tussen deze classes is moeilijk.
-Warrior is wel echt een class voor mij maar hij levelled zeer langzaam.
-Priest vind ik ook aardig leuk maar ik houd niet zo van wachten op mana.
-Hunter is eigenlijk nooit mijn class geweest maar sinds ik heb uitgevonden hoe lekker ze spelen ben ik ergens wel verkocht.
Iemand tips over wat/hoe ik zal kiezen?(ik weet wel vrijwel zeker dat ik horde ga worden trouwens)
Zucht, sommige mensen toch ook eh.
Hebben we vannacht LBRS gedaan omdat we nog de bloodaxe gem nodig hadden voor de key naar UBRS. Komen we bij de end-boss, die wyrm. Zit die gem inderdaad in de loot, wij helemaal blij, iedereen passen en greeden en de guildmaster needen, omdat hij de andere gem had.
Need er nog zo'n gozer, wij hem meteen bevelen uit te loggen zodat de guildmaster de need zou winnen, zit ie "Eh?" "What?" etc etc. Uiteindelijk wint hij dus de need ipv guildmaster, en kunnen wij nóg een keer LBRS gaan farmen op zoek naar die gem
Hebben we vannacht LBRS gedaan omdat we nog de bloodaxe gem nodig hadden voor de key naar UBRS. Komen we bij de end-boss, die wyrm. Zit die gem inderdaad in de loot, wij helemaal blij, iedereen passen en greeden en de guildmaster needen, omdat hij de andere gem had.
Need er nog zo'n gozer, wij hem meteen bevelen uit te loggen zodat de guildmaster de need zou winnen, zit ie "Eh?" "What?" etc etc. Uiteindelijk wint hij dus de need ipv guildmaster, en kunnen wij nóg een keer LBRS gaan farmen op zoek naar die gem

PS5 PSN: UnrealKazu
Geweldig, vannacht met onze vrij jonge guild wezen raiden in AQ20, voor de eerste keer en doorgestoten tot Buru.. Nu waren er 3 rogues, 2 met een Sub/Combat build, en ikzelf met een Mutilate/Improved Sap build... verder hadden die 2 andere rogues ook nog eens beduidend betere weps, terwijl ik daar stond met een Shadowblade en een Julie's Dagger 
en toch steeds hoger dan een andere rogue en bovenaan de dps-lists, terwijl die gasten ook al bloodfang/nightslayer gear hebben

en toch steeds hoger dan een andere rogue en bovenaan de dps-lists, terwijl die gasten ook al bloodfang/nightslayer gear hebben
yah! eerste raggy kill! en ik heb hem gekilled met een moonfire \o/ en ik ben nog wel resto/feral specced
blup
Kevinp schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:45:
[...]
wat je toch moet doen in high end instaces,
iddeendje schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:40:
yah! eerste raggy kill! en ik heb hem gekilled met een moonfire \o/ en ik ben nog wel resto/feral specced
gz nog eendje ^^
wat als jullie naar ubrs willen en de guildmaster is neit online kan ej nog neit gaan omdat je geen key heb dus beetje daar dat alleen de guildmaster mag needen vind ik meer macht van de guildmaster gebruiken maar goedKazu schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:23:
Zucht, sommige mensen toch ook eh.
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Als je de gem aan een random speler geeft die niet beide andere gems al heeft, kun je UBRS überhaupt niet in. Gem aan degene geven die beide andere gems al heeft is niet meer dan logisch.RedDragon schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:43:
[...]
wat als jullie naar ubrs willen en de guildmaster is neit online kan ej nog neit gaan omdat je geen key heb dus beetje daar dat alleen de guildmaster mag needen vind ik meer macht van de guildmaster gebruiken maar goed

en daarbij zit er nog een lelijke quest nadat je de gems bij elkaar gespaard hebt
Icons are overrated
De Hordes hebben in de BC ook een mooie race gekregen, zowel de Bloodelfs als hun startgebied vind ik prachtig.
Dus ik ga een Bloodelf maken, hoewel ik zal vooral een Alliances speler blijven en af en toe die Bloodelf spelen. Alleen nu vraag ik me af welke class ik dan moet kiezen.
Ik heb geen zin om weer een support class te zijn, dus geen healer. En zover ik weet kun je geen warrior zijn met de Bloodelfs. Daarom zou ik dus in ieder geval gaan voor een goede DPS-class, daarbij twijfel ik tussen een rogue en mage. Maar ik weet weinig van de racials, dus wat is handiger/beter?
Dus ik ga een Bloodelf maken, hoewel ik zal vooral een Alliances speler blijven en af en toe die Bloodelf spelen. Alleen nu vraag ik me af welke class ik dan moet kiezen.
Ik heb geen zin om weer een support class te zijn, dus geen healer. En zover ik weet kun je geen warrior zijn met de Bloodelfs. Daarom zou ik dus in ieder geval gaan voor een goede DPS-class, daarbij twijfel ik tussen een rogue en mage. Maar ik weet weinig van de racials, dus wat is handiger/beter?
Ik zou zeggen: vergeet de racials en speel gewoon wat je leuk vindt. Hou je van magic? Roll een mage. Steek je liever een setje daggers in iemand? Roll een rogue.
There is no magic.
Zo, eindelijk mijn priest op level 60 gedinged gisteren.
Ben gelijk failliet gegaan aan de diverse nieuwe spells, en over een paar dagen maar weer doorspelen naar level 70
Leuk spel, nu maar weer verder met mijn rogue
Ben gelijk failliet gegaan aan de diverse nieuwe spells, en over een paar dagen maar weer doorspelen naar level 70
Leuk spel, nu maar weer verder met mijn rogue
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
IkB1gk1ller schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:10:
Zijn er trouwens ook nog tweakers die op Dentarg spelen? of er naar toe gaan migraten
ben net gererolled Tauren Druid (Doodlepeeh)
leueke -nu nog casual- guild gevonden, bestaande uit 7 18+ rl vrienden (engelsen)
Lekker volwassen en relaxt (er wordt genoeg gelachen hoor
guild bestaat atm uit hun lvl60s en hun altjes (ze helpen me met instance gear

Maar ze zijn van plan te gaan raiden/recruiten id toekomst
Guildname : Is my ebay account (hord side dus)
[ Voor 40% gewijzigd door geemfriek op 13-01-2007 11:12 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.