Het Grote World of Warcraft topic - Deel 99 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.811 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Saeverix schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:24:
Hoop dat ze t snel oplossen... Hele dag al niet kunnen spelen (Lightbringer). Steeds heel traag inloggen, en dan 30 seconden later Disconnected. :(

Waarom is het ineens zo bagger? Is iedereen aan het migreren ofzo?
Ik zit ook op Lightbringer met een aantal chars.

Hoewel ik pas na 17.00 uur ben gaan inloggen, heb ik geen last gehad.
1 keer een DC, maar kon meteen weer inloggen.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er (in noord holland) nog nacht openingen voor de tbc launch? kan niet wachten om naar outland te gaan *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:26:
zijn er (in noord holland) nog nacht openingen voor de tbc launch? kan niet wachten om naar outland te gaan *D
ik hoop nog steeds op een foutje van bol.com, zodat ze toch de 15e al op de mat liggen :P.(ps ik installeer wel gewoon om 23:30 zodat ik niet te vroeg TBC op mijn pc heb staan hoor).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Reset2003 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:17:
K speel nu al een tijdje, maar de laatste dagen wordt het wel heelgek op de darkspear server.
Zo ongeveer na 3 min spelen loopt mn pc vast :s.

Heb alle mods verwijdert, en ook geen spyware op mn pc.

Heeft het zin om een mail naar blizzard te sturen? Of wordt daar niet op gereageerd"?

Gistere ff een screenie gemaakt na een run UBRS met de guild :)
[afbeelding]
Dat je PC vast loopt kan Blizzard niet zoveel aan doen, zeker niet als die het voorheen wel gewoon gedaan heeft (dan is er eerder iets onstabiel geworden aan je PC).

WoW opnieuw installeren is wel het minste dat je zelf kunt doen natuurlijk. En eens kijken naar drivers updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:26:
Outland is erg cool, maar vraag me af hoe cool het nog is met 3000 spelers in het eerste gebied, Hellfire Peninsula...

Ben blij dat ik een maandje of 2 in alle rust van de TBC content heb mogen genieten :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Kevinp schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:29:
[...]

ik hoop nog steeds op een foutje van bol.com, zodat ze toch de 15e al op de mat liggen :P.(ps ik installeer wel gewoon om 23:30 zodat ik niet te vroeg TBC op mijn pc heb staan hoor).
Bij ons in de guild zit een knul die blijft beweren dat hij a.s. zaterdag al TBC in huis heeft. Hij heeft bij Amazone.com besteld. Ik geloof er niets van.
Zelf heb ik een pre order bij Dynabite gedaan en die zijn altijd erg vroeg met afleveren, maar ik denk niet dat ik voor de 15e een telefoontje krijg.

Moet er bij zeggen dat het een heel eigewijze knul is. :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Rochette schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:39:
[...]

Bij ons in de guild zit een knul die blijft beweren dat hij a.s. zaterdag al TBC in huis heeft. Hij heeft bij Amazone.com besteld. Ik geloof er niets van.
Zelf heb ik een pre order bij Dynabite gedaan en die zijn altijd erg vroeg met afleveren, maar ik denk niet dat ik voor de 15e een telefoontje krijg.

Moet er bij zeggen dat het een heel eigewijze knul is. :P :9
Als je hem eerder in huis had willen hebben had je hem bij de lokale computer winkel moeten bestellen. Die doen vaak niet zo moeilijk, en dan had je hem dus vandaag al in huis kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Bah, kreeg net mailtje van GC shop dat ze helaas te weinig CE's hebben binnen gehad om ook mijn order te kunnen leveren. Ik vrees dat dat overal nu zo is dus dan maar de gewone versie scheelt me uiteindelijk ook wel weer 30 echte euro's.. Maar toch jammer die doos zag er echt wel cool uit

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 07:38
En dan heb je hem eerder in huis, kan je er nog steeds niks mee :)

Ik ben blij dat ik het tot de release erg druk heb met andere zaken, je merkt gewoon zo goed dat iedereen toe is aan de nieuwe content. Ik hoop echt dat Blizzard alles goed onder controle heeft met de release. Heb er ook best vertrouwen in omdat de 2.0.x patches gewoon de voorbereiding zijn voor TBC. Denk ook dat servers niet zullen crashen als er heel veel mensen in hetzelfde gebied zitten. De huidige realms zijn opgebouwd uit 3 servers. Allebei de eilanden hebben er één, en de instances hebben er één. Neem aan dat de Outland gewoon ook 1 of 2 aparte servers krijgt. Wel is een druk gebied natuurlijk een zwaardere belasting voor je eigen pc. Ben erg benieuwd!

PS. Ik zit nu rond de 8k honor op mn rogue, en weet niet zo goed wat ik hiermee moet doen. Ik kan natuurlijk mn devilsaur setje vervangen (hands en pants + 2% hit bonus) voor de blauwe pvp gear, dit kost me rond de 10k honor. Ik kan ook voor de cloak of the honorguard gaan en voor de pvp ring. Een derde optie is even als een beest te gaan pvpen en proberen 2 FM items te halen 30k+. Denk eerlijk gezegd dat dit niet de moeite waard is. Een dikke 20k honor halen in 1 weekend gaat wel erg ver! Is het trouwens WSG weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
attiks schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:20:
[...]

Om even te nuanceren, gisteren geen enkel probleem, pings onder de 100ms en geen DC's

Speel op Xavius vanuit Antwerpen, andere mensen in de party hadden wel last, waren als ik mij niet vergis Russen.
Speel zelf via Zonnet Versatel en had ook nergens last van, één keer een DC en ping tussen 80-160 zoals normaal. Lijkt me behoorlijk random wie er wel en geen last van hadden.

Edit: Er is deze week geen PvP weekend, WSG was het weekend van oud en nieuw en AB afgelopen weekend, AV volgende week.

[ Voor 11% gewijzigd door Exitium op 12-01-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hulkie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:03:
En dan heb je hem eerder in huis, kan je er nog steeds niks mee :)

Ik ben blij dat ik het tot de release erg druk heb met andere zaken, je merkt gewoon zo goed dat iedereen toe is aan de nieuwe content. Ik hoop echt dat Blizzard alles goed onder controle heeft met de release. Heb er ook best vertrouwen in omdat de 2.0.x patches gewoon de voorbereiding zijn voor TBC. Denk ook dat servers niet zullen crashen als er heel veel mensen in hetzelfde gebied zitten. De huidige realms zijn opgebouwd uit 3 servers. Allebei de eilanden hebben er één, en de instances hebben er één. Neem aan dat de Outland gewoon ook 1 of 2 aparte servers krijgt. Wel is een druk gebied natuurlijk een zwaardere belasting voor je eigen pc. Ben erg benieuwd!

PS. Ik zit nu rond de 8k honor op mn rogue, en weet niet zo goed wat ik hiermee moet doen. Ik kan natuurlijk mn devilsaur setje vervangen (hands en pants + 2% hit bonus) voor de blauwe pvp gear, dit kost me rond de 10k honor. Ik kan ook voor de cloak of the honorguard gaan en voor de pvp ring. Een derde optie is even als een beest te gaan pvpen en proberen 2 FM items te halen 30k+. Denk eerlijk gezegd dat dit niet de moeite waard is. Een dikke 20k honor halen in 1 weekend gaat wel erg ver! Is het trouwens WSG weekend?
zit ik ook mee, en ik vind pvp eigeniljk ook niet leuk, dus moet ik nog 17k honor halen, zodat ik een HW 1h kan kopen. Misschien ga ik dat wel doen hoor, maar dan moet ik vanavond, en het complete weekend spelen. Ik denk dat ik misschien wel wat doe, maar misschien krijg ik wel een leuke nieuwe MH in de instance runs ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Bld- schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:12:
[...]

oeh kewl, bedankt!.. leuk om te weten dat ze iig al bij bol zijn :D
Vet! had gister voor de zekerheid bol nog gebelt omdat ik zeker wilde weten of ik de CE zou krijgen, of ik beter gelijk de gewone kon bestellen maar de lieftallige telefoniste wist mij te vertellen dat ik het al lang had geweten als ik geen kans op de CE zou hebben :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Kevinp schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:08:
[...]

zit ik ook mee, en ik vind pvp eigeniljk ook niet leuk, dus moet ik nog 17k honor halen, zodat ik een HW 1h kan kopen. Misschien ga ik dat wel doen hoor, maar dan moet ik vanavond, en het complete weekend spelen. Ik denk dat ik misschien wel wat doe, maar misschien krijg ik wel een leuke nieuwe MH in de instance runs ofzo.
Mja, het mooiste was natuurlijk als ze dit weekend AV-weekend hielden, even nog snel max. honor grinden :)
Als je nu nog een epic wilt gaan halen, moet je volgens mij toch ff flink spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Geen pvp weekend dus... hmm, denk dat ik dan toch maar gewoon mn cloak of the honor guard haal. Heb al might of the tribe en zullian tigerhide cloak, weet nooit zo goed welke ik moet kiezen van die 2 :) En de pvp ring, heb nu de UBRS ring en een AQ20 ring. De aq20 quest reward ring heb ik helaas nooit gewonnen, evenmin als de ZG gurubashi ring. Denk dat dat er ook niet meer inzit voor TBC.

Een extra hit, wat extra attackpower en een beetje meer stamina, of is het wijs de honor te bewaren? Ik heb echt geen idee...

[ Voor 22% gewijzigd door hulkie op 12-01-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

Wordt honor met uitkomst TBC gereset?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Snuffel schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:29:
Wordt honor met uitkomst TBC gereset?
waarom zou het? ze hebben de honor enkele weken geleden al gereset om zich voor te bereiden op de nieuwe PvP dingen

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
hulkie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:28:
Geen pvp weekend dus... hmm, denk dat ik dan toch maar gewoon mn cloak of the honor guard haal. Heb al might of the tribe en zullian tigerhide cloak, weet nooit zo goed welke ik moet kiezen van die 2 :) En de pvp ring, heb nu de UBRS ring en een AQ20 ring. De aq20 quest reward ring heb ik helaas nooit gewonnen, evenmin als de ZG gurubashi ring. Denk dat dat er ook niet meer inzit voor TBC.

Een extra hit, wat extra attackpower en een beetje meer stamina, of is het wijs de honor te bewaren? Ik heb echt geen idee...
Je zou idd ook je honor kunnen sparen voor de epics van burning crusade :)
Moet je wel lang sparen :P 40k of wat kostte die nieuwe pvp epics?
hulkie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:28:

Ik zou trouwens voor die zulian tigerhide gaan, +stam is altijd handig imo.

[ Voor 31% gewijzigd door Bld- op 12-01-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bld- schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:20:
[...]

Mja, het mooiste was natuurlijk als ze dit weekend AV-weekend hielden, even nog snel max. honor grinden :)
Als je nu nog een epic wilt gaan halen, moet je volgens mij toch ff flink spelen :P
De motivatie is eigenlijk ook 0, vind pvp niet leuk, en ben zelf al full tier 2(en dus ook redelijk wat dps zooi mee gepikt) heb vis'kah, en thunderfury, dus doe aardig wat dps, als je dat vergelijkt met veel mensen die van groen ineens zijn gaan pvp' en. Denk dat ik van het weekend wat extra tijd aan een andere hoby besteed. Nou ja twee andere, schaatsen kijken, en mijn aquarium bijhouden zodat ik vanaf de 16e daar geen/minder aandacht aan hoef te besteden :P.

En ow ja, ff fury speccen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:36
Bol.com

World Of Warcraft: Burning Crusade - Collector's Edition (op=op) 1 € 69,99 € 69,99 Wordt verwerkt Ontvangen door DD/CB/Reviva

DD/CB/Reviva?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
[url=http://www.thottbot.com/?i=Grand%20Marshal's%20Stave]Grand Marshal's stave[/url]

daar spaar ik als lock zijnde voor :D kost 45k honor en 40 AV badges

kan zijn dat ik voor de mageblade+tome of power ga wat dezelfde prijs is maar dan met 40AB badges (en ik vind AB nie zo leuk :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Viskag is naar mn 2de wapenset gegaan.. Mijn doel voor TBC was even snel 2 GM wapens halen, die heb ik alweer een maand, nu speel ik af en toe voor de fun... Zullian Tigerhide heeft minder Stamina als mn andere ZG cloak, maar wel weer 1 % hit. Daarom kan ik niet zo goed kiezen tussen de twee, de cloak of the honorguard kan net t verschil maken...

% hit is gewoon heel belangrijk als combat sword rogue, zit met al mn + hit gear op de 10% ofzo...
Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:39:
Bol.com

World Of Warcraft: Burning Crusade - Collector's Edition (op=op) 1 € 69,99 € 69,99 Wordt verwerkt Ontvangen door DD/CB/Reviva

DD/CB/Reviva?
dat is waarschijnlijk hun distributiecentrum ofzo, dan controleren ze de voorraad. Eigenlijk wil dat zeggen dat ze hem nu hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Kevinp schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:38:
[...]

De motivatie is eigenlijk ook 0, vind pvp niet leuk, en ben zelf al full tier 2(en dus ook redelijk wat dps zooi mee gepikt) heb vis'kah, en thunderfury, dus doe aardig wat dps, als je dat vergelijkt met veel mensen die van groen ineens zijn gaan pvp' en. Denk dat ik van het weekend wat extra tijd aan een andere hoby besteed. Nou ja twee andere, schaatsen kijken, en mijn aquarium bijhouden zodat ik vanaf de 16e daar geen/minder aandacht aan hoef te besteden :P.

En ow ja, ff fury speccen :).
Dan deed ik toch nix als ik full tier 2 was ;p
Ik ben me aan het bedenken met welke char ik verder zou gaan in outland; mijn rogue of mijn pas geboren lvl 60 mage :P.
Eigenlijk die rogue, kwa gear, maar ik vind die mage veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:39:
Bol.com

DD/CB/Reviva?
/nick DD/CC/Reviva
Muhahaha, I got your copy! Pwnd! :D :P

wat houd die collectors edition eigenijk in? Is dat echt 30 euro méér waard? :o

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Yokidrink schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:41:
[url=http://www.thottbot.com/?i=Grand%20Marshal's%20Stave]Grand Marshal's stave[/url]

daar spaar ik als lock zijnde voor :D kost 45k honor en 40 AV badges

kan zijn dat ik voor de mageblade+tome of power ga wat dezelfde prijs is maar dan met 40AB badges (en ik vind AB nie zo leuk :D )
HWL spellblade & Tome of Shadow Force > HWL Staff

Maar das mijn mening ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Bid, lijkt me duidelijk dan.. je mage :) T gaat om de fun, de eerste mobs die je tegenkomt in de Outlands zullen level 58 zijn, die kan je dus ook prima aan met een level 60 met iets mindere gear.

Of er moet natuurlijk een grote vraag zijn naar rogues in je guild, iets dat ik me amper kan voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
On_E schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:46:
[...]

HWL spellblade & Tome of Shadow Force > HWL Staff

Maar das mijn mening ;)
dat klopt idd maar de staf is gewoon erg mooi en je ziet em veel minder, maar zoals ik zeg.. kan zijn dat ik mijn mening nog wijzig. ben pas 4 dagen bezig met pvp (very newbie) en heb pas 9k honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Whuzz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:46:
[...]

/nick DD/CC/Reviva

mja op de wow site staat precies wat erin zit..
Eerst dacht ik hem ook te gaan halen en dan vooral voor de verschillende media (achter de schermen) die erbij zitten, maar later viel me in dat het wss ook via een andere manier goedkoper te krijgen is ;p

inhoud:
World of Warcraft: The Burning Crusade on both CD and DVD
World of Warcraft: The Burning Crusade Behind-the-Scenes DVD
The Art of World of Warcraft: The Burning Crusade Hardcover Art Book
Exclusive In-Game Pet: Netherwhelp
Two World of Warcraft Trading Card Game Starter Packs, plus Exclusive Cards
Map of Outland Mouse Pad
World of Warcraft: The Burning Crusade Soundtrack CD

Of uitgebreide omschrijving @ http://wow-europe.com/en/.../townhall/collectors.html

trouwens, ik zie net wat news op wow-europe:
We’re proud to announce that World of Warcraft has achieved a new milestone: 8 million players worldwide! You can view the full press release here. This feat would not have been possible without the longstanding support of the World of Warcraft community. Thank you for helping us bring Azeroth to life; we’re looking forward to continuing the adventure with you beyond the Dark Portal in just five short days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Ik voorzie voor vooral de nieuwe servers die met TBC gelaunched worden een flink tekort voor warriors en healers. Anyone agrees?
Er zullen een heeeeleboel Belfs en Dranei zijn, waarvan een heel groot deel warlocks (nerf plx! ;) ) zal zijn. verder een boel rogues en hunters denk ik. Mages zullen er ook wel genoeg zijn.
Maar ik heb het idee dat een heleboel healers het healen nogal zat zijn en ik hoor hen veel praten over een rerollen naar DPS op een nieuwe server.

Ik was van plan een mage en hunter te doen op een nieuwe PVE server, maar wellicht dat ik daar nog een priest bij doe. Simpelweg omdat ik denk dat daar een tekort aan zal zijn en men zal vechten om priests mee te krijgen in hun raids ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
hulkie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:47:
@ Bid, lijkt me duidelijk dan.. je mage :) T gaat om de fun, de eerste mobs die je tegenkomt in de Outlands zullen level 58 zijn, die kan je dus ook prima aan met een level 60 met iets mindere gear.

Of er moet natuurlijk een grote vraag zijn naar rogues in je guild, iets dat ik me amper kan voorstellen...
Mja dat is waar, denk dat ik dat ook ga doen.
Wat betreft mijn guild; er zijn een aantal mensen al wat inactiever geworden op hun rogue's en overgestapt naar hun alt (lees: uitgekeken, waaronder ik dus).
Maar er zijn idd genoeg rogue's te vinden indien we extra nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Whuzz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:53:
Ik voorzie voor vooral de nieuwe servers die met TBC gelaunched worden een flink tekort voor warriors en healers. Anyone agrees?
Er zullen een heeeeleboel Belfs en Dranei zijn, waarvan een heel groot deel warlocks (nerf plx! ;) ) zal zijn. verder een boel rogues en hunters denk ik. Mages zullen er ook wel genoeg zijn.
Maar ik heb het idee dat een heleboel healers het healen nogal zat zijn en ik hoor hen veel praten over een rerollen naar DPS op een nieuwe server.

Ik was van plan een mage en hunter te doen op een nieuwe PVE server, maar wellicht dat ik daar nog een priest bij doe. Simpelweg omdat ik denk dat daar een tekort aan zal zijn en men zal vechten om priests mee te krijgen in hun raids ;)
Wij hebben mensen die van druids die naar warriors gaan :o, die heb ik wel voor gek uit gemaakt. Ik zou een paladin lvl'en als ik tijd had. Nou ja denk dat mijn guild liever mij als warrior heeft, en dat is mijn enige lvl 60 die ik ook voor 95% ken(ja ik kan dus niet dps'en met een 2h wapen :P,dat gaat te traag voor mij). En tank zijn is het leukste wat er is(als je goed bent). Mensen willen je in de raid, ook al kom je wat te laat, wat wel leuk is soms. Problemen: zodra je online bent en er is een raid, dan moet je joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 23:23
Weet niet zeker of het al voorbij gekomen is... maar WoW wordt officieel nu door 8 miljoen mensen gespeeld! Damn:

http://www.blizzard.com/press/070111.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
ErwienO schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:33:
[...]

Tja voor de ally's was Drak'thul best wel een goede server Horde waren wel veel sterker iig.

Maar de keuze om naar TN te gaan was voor ons niet zo heel moeilijk omdat wij een NL only guild zijn en eigenlijk alle NLers we gingen naar TN, en op TN zijn er veel meer NL al atm.

......
Doei doei CZak'Thul, hallo Twisting Nether. (horde side, btw!, iemand een leuke guild?)

Drak thul was redelijk verziekt door een complete CZ bevolking. Vraag een bij een group, CZ? en als er dan 2 zijn lekker buitenlands lullen. Verder best wel aardig wat nederlanders. Ik moest trouwens wel want een vriend van me moet me nog 300 gold terug betalen :D
Lifelogger schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:01:
Weet niet zeker of het al voorbij gekomen is... maar WoW wordt officieel nu door 8 miljoen mensen gespeeld! Damn:

Nog even wachten en :

15 miljoen mensen,
Op dat hele kleine stukje Azeroth
Die schrijf je niet de patches voor
Die laat je in hun raid waarde

[ Voor 24% gewijzigd door barfieldmv op 12-01-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
barfieldmv schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:01:
[...]

Doei doei CZak'Thul, hallo Twisting Nether.

Drak thul was redelijk verziekt door een complete CZ bevolking. Vraag een bij een group, CZ? en als er dan 2 zijn lekker buitenlands lullen. Verder best wel aardig wat nederlanders. Ik moest trouwens wel want een vriend van me moet me nog 300 gold terug betalen :D
pfff, jazeker, kom maar allemaal naar TN :P
haha, mja het is natuurlijk wel leuker als er (nog!) meer nederlanders joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Lifelogger schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:01:

...with more than 2 million players in North America, more than 1.5 million players in Europe, and more than 3.5 million players in China...

dus je kan zeggen dat er 3.5 miljoen goldfarmers rondlopen in wow? :+
FF zeuren om de laatste patch. Controleert blizzard deze niet? De enemy target frames die verdwijnen tijdens het gevecht (geen addon issue) vind ik behoorlijk slordig...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
deadsy33 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:07:
[...]

...with more than 2 million players in North America, more than 1.5 million players in Europe, and more than 3.5 million players in China...

dus je kan zeggen dat er 3.5 miljoen goldfarmers rondlopen in wow? :+
Even wat zeuren op de laatste patch. Controleerd blizzard deze niet? De enemy target frames die verdwijnen tijdens het gevecht (geen addon issue) vind ik behoorlijk slordig...
Heb er nog niet veel van gemerkt..
Of ik denk steeds dat ik hunters target die feign death doen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar guildies waren al aardig diep in bepaalde lange questlines, en na de patch waren bij sommigen hun quest logs helemaal leeg. En ze weten ook niet meer waar ze al die quests vandaan hebben... Maken ze een ticket aan, krijgen ze een reply terug van GM dat het bij hun ligt en waarschijnlijk aan een custom UI. Terwijl ze die beide niet gebruiken =/ Ben je klaar mee -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Zijn hier trouwens mensen die al voorbereidingen treffen voor het levellen van professions?

Een guildie van me, één van de master enchanters postte net op ons forum dat ie nog wat mats nodig had ( niet eens zo gek veel) om in één klap jewel crafting van 0 naar 300 te boosten! Hij is al een paar maanden bezig met spullen opkopen en ook krijgt hij veel per mail van guildies... :P

Ikzelf ben er niet op die manier mee bezig, maar heb wel tailoring en engeneering gehouden in de hoop dat er nog wat nuttigs mee gemaakt kan worden in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:10:
Een paar guildies waren al aardig diep in bepaalde lange questlines, en na de patch waren bij sommigen hun quest logs helemaal leeg. En ze weten ook niet meer waar ze al die quests vandaan hebben... Maken ze een ticket aan, krijgen ze een reply terug van GM dat het bij hun ligt en waarschijnlijk aan een custom UI. Terwijl ze die beide niet gebruiken =/ Ben je klaar mee -_-
Alles wat ik momenteel gezien heb is dat lege quest logs veroorzaakt worden door mods die iets met de quest log doen. Ik heb nog niet mee gemaakt dat een quest log leeg was door de update zelf. Laten ze eerst maar de Addons en WTF dir Kopieeren en dan verwijderen daarna spel opstarten quest terug dan is het iets in die twee dirs die het tegen houden. Zo niet weer een GM aanspreken.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:10:
bij mij lag het aan een add on die ik had voor een betere questlog. Deze moest ik idd uitzetten en toen kreeg ik weer de normale, gevulde standaard log. Tering wat een klote layout zeg :( . Zouden ze niets leren van al die add ons???? Zou het wel weten hor, alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
hulkie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:18:
Zijn hier trouwens mensen die al voorbereidingen treffen voor het levellen van professions?

Een guildie van me, één van de master enchanters postte net op ons forum dat ie nog wat mats nodig had ( niet eens zo gek veel) om in één klap jewel crafting van 0 naar 300 te boosten! Hij is al een paar maanden bezig met spullen opkopen en ook krijgt hij veel per mail van guildies... :P

Ikzelf ben er niet op die manier mee bezig, maar heb wel tailoring en engeneering gehouden in de hoop dat er nog wat nuttigs mee gemaakt kan worden in TBC.
Ik heb al mijn character alle gems gewoon even laten banken ipv op ah zetten. Zo begin ik in ieder geval met flink wat voorraad vooral van low lvl spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet ie dan welke mats ie nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:25:
[...]
Zou het wel weten hor, alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken.
Gebruiksvriendelijk is nogal relatief natuurlijk, er zijn meer dan genoeg spelers die aan de standaard UI genoeg hebben. Wees maar blij dat ze het mogelijk hebben gemaakt je UI aan te passen met allerlei addons, dat hadden ze ook niet kunnen doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Whuzz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:46:
[...]

/nick DD/CC/Reviva

40 euro.. normale versie is 29,99 (bij dynabyte iig).

Je krijgt vanalles extra in een extra mooie grote doos, thats about it. (en ingame pet maar ja, wat mot je er mee :P).

Ik krijg ook een CE, maar denk erover hem ongeopend te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
barfieldmv schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:25:
[...]

Ik heb al mijn character alle gems gewoon even laten banken ipv op ah zetten. Zo begin ik in ieder geval met flink wat voorraad vooral van low lvl spul
Hmm een guidlie van mij heeft nu alle Jewel crafting recipes die je los kon kopen zelfs die van de horde (wij zijn alliance) via BB AH gekocht en hij is binnen 1 dag 300 we hebben alles al bij elkaar gespaard en dat staat nu op 4 chars hehehehehhe.

Ik zelf heb een goede voorraad rune cloth aangemaakt zodat ik First Aid meteen dik kan lvlen en veel spul al om snel 300+ BS te worden

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:26:
[...]

http://www.thottbot.com ftw ^^

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

door op een website te kijken er zijn guides voor namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
[...]

Kijk hier maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ErwienO schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:32:
[...]

Hmm een guidlie van mij heeft nu alle Jewel crafting recipes die je los kon kopen zelfs die van de horde (wij zijn alliance) via BB AH gekocht en hij is binnen 1 dag 300 we hebben alles al bij elkaar gespaard en dat staat nu op 4 chars hehehehehhe.

Ik zelf heb een goede voorraad rune cloth aangemaakt zodat ik First Aid meteen dik kan lvlen en veel spul al om snel 300+ BS te worden
300+ BS is echt nutteloos omdat je straks met de nieuwe ore snel en goedkoop kan lvl'en. Ik maak straks redelijk wat elemental sharpening stones. maar daarna gewoon die fel ore dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op Al'Akir gedropt
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/6782/epicgunmu2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:47:

Wij hadden in de guild drie rogues, waarvan 2 60 en 1 in de 50. Tot die alle drie een pauze van enige maanden inlasten. Toen hadden we er geen. Een aantal mensen een rogue levelen, nu zijn die net 60, TBC is uit en de originele rogues hebben de draad weer opgepakt. Voordeel was dat die nieuwe rogues bijna allemaal alts waren en we dus effectief niet te veel rogues hebben om het vormen van parties moeilijk te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

[...]

bij mij lag het aan een add on die ik had voor een betere questlog. Deze moest ik idd uitzetten en toen kreeg ik weer de normale, gevulde standaard log. Tering wat een klote layout zeg :( . Zouden ze niets leren van al die add ons???? Zou het wel weten hor, alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken.
Gebruik Extended Questlog maar eens deze is gisteren aangepast en werkt weer 100% en idd sommige addons hebben een betere layout.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 23:23
[...]

Weet wat je bedoeld. Ik heb hetzelfde probleem. Had voorheen een veel betere layout en nu moet ik in een klein schermpje zitten zoeken naar mijn q's. Erg onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey zit jij ook op lag'akir? waar heb je dat vandaan dan, want wil ik ook :P

als je hem nog hebt moet je ff ingame naar flapp linken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:03:
[...]

ey zit jij ook op lag'akir? waar heb je dat vandaan dan, want wil ik ook :P

als je hem nog hebt moet je ff ingame naar flapp linken
Ik zit op Al Akir ja ( horde ).
Dropt van de mobs bij Karazhan ( lvl 69 / 70 mobs ) en ik heb hem niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh jammer, ik ben alliance (dwarf warrior).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021

De spullen voor JC liggen al 2 maanden op een altje van me te wachten.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
junglebeast schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 06:51:
FF wat anders naast al de priest en TBC discussie's

Paar foutjes in de startpost, De link van WoW EU Community site klopt niet. De links in de plaatjes naar de PvP zones (AB, AV WSG) kloppen ook niet meer. (Silk_dude wil of kan geen PM's ontvangen)
Ah thanks, zal het even aanpassen. En DM's staan (weer) aan, snap niet waarom ze uit stonden, had al van het systeem gebruik gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
heeft iemand hier enig idee hoe het straks in de start gebieden in de outlands zal zijn? Ik denk namelijk dat het niet veel anders zal zijn dan wanneer er een nieuwe server geopend word waar je met 6 mensen 1 mob aan het campen bent. Of heeft blizzard iets geniaals bedacht waardoor dit niet het geval zal zijn?

Misschien is het wel efficienter om erg veel die eerste instance te gaan doen dan om met honderden andere dezelfde quests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pvdbeek/TBC/TBC.gif

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ebborazor schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:17:
heeft iemand hier enig idee hoe het straks in de start gebieden in de outlands zal zijn? Ik denk namelijk dat het niet veel anders zal zijn dan wanneer er een nieuwe server geopend word waar je met 6 mensen 1 mob aan het campen bent. Of heeft blizzard iets geniaals bedacht waardoor dit niet het geval zal zijn?

Misschien is het wel efficienter om erg veel die eerste instance te gaan doen dan om met honderden andere dezelfde quests te doen.
De spawnrate van mobs zou hoger liggen, en vergeet niet dat je ook gelijk naar de tweede area kunt om te levellen, ook te doen op lvl 60 die quests daar. (zashamar oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ik heb besloten om mijn alt te Migraten naar Bronze Dragonflight. Ik wilde de voordelen van een nieuwe realm wel eens bekijken en het is tot dusver geweldig. Geen lag, lekker eigen guildje maken, etc.

Iemand anders van Silvermoon of Stormrage naar Bronze Dragonflight gemigrate?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm nu kan ik helemaal niet meer wachten waar heb je hem vandaan winkel of online besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:31:
Ik heb besloten om mijn alt te Migraten naar Bronze Dragonflight. Ik wilde de voordelen van een nieuwe realm wel eens bekijken en het is tot dusver geweldig. Geen lag, lekker eigen guildje maken, etc.

Iemand anders van Silvermoon of Stormrage naar Bronze Dragonflight gemigrate?
zojuist gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.someserver.net/bb_stormrage.gif

vaarwel stormrage :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielZ schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:39:
Rondom Kharazan lopen nu lvl 69/70 mobs rond, gister met een party van 5 man ze stuk voor stuk gesloopt - resist, resist, resist, resist, Scorch hit 180, resist. :+
Ze droppen wel Netherweave cloth, ik heb m'n allereerste ooit mogen ontvangen! \o/
2 Uur dag-trip met wat guildies naar Karazhan, deze Ochtend.
We begonnen met 3 mensen, later zaten we met een raid van 10+ mensen, en gingen we de kelders ook in.

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/7678/karazhan02wk0.th.jpg

k ben de gelukkige winnaar van de lvl68 green mail gloves. (als hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:34:
[...]

hmm nu kan ik helemaal niet meer wachten waar heb je hem vandaan winkel of online besteld ?
Heb een eigen gameshop maar de embargo's zijn zo strak dat ik hem ook niet eerdre verkoop :o

Maar al wel een ISO aan het maken zodat je al geinstalleerd klaar staat en alleen de key nog nodig hebt maandagnacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:34:
[...]

Waarschijnlijk de winkel, is eigenlijk de account page al up om je account te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees iest terug daar legt hij het uit ;)

Wel chill dan ja maar goed maar even wachten tot dinsdag dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:41:
lees iest terug daar legt hij het uit ;)

Wel chill dan ja maar goed maar even wachten tot dinsdag dan
IE op het werk werkt niet echt lekker met deze site, dus reactie was niet zichtbaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Boeiend, hij kan toch niet spelen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
QuarK schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:04:
Boeiend, hij kan toch niet spelen nu :P
maar wel de 15e (laat) inloggen op de server en dan toch spelen. Ik ga denk ik iig ff kijken hoe die dark portal open gaat de 15e/16e spelen zal wel niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Hah! Keep dreaming joh, je zal eerst op de account management website moeten komen net zoals wij allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Klopt het dat Blizzard een mailing eruit heeft gestuurd ter ere van TBC?
Ik kreeg nl. een Blizzard mail op een adres die ik niet aan ze heb opgegeven....
Ziet er allemaal echt uit, maar er wordt tevens in verzocht je accountmanagement gegevens op een website achter te laten, en juist dat laatste vertrouw ik nou net niet....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:24:
Ik kreeg nl. een Blizzard mail op een adres die ik niet aan ze heb opgegeven....
Ziet er allemaal echt uit, maar er wordt tevens in verzocht je accountmanagement gegevens op een website achter te laten, en juist dat laatste vertrouw ik nou net niet....
Wat denk je zelf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Het gaat er niet om wat ik zelf denk, ik vraag of het klopt dat er een mailing is uitgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:25:
Het gaat er niet om wat ik zelf denk, ik vraag of het klopt dat er een mailing is uitgegaan.
lijkt me niet he :P blizzard zal nooit om je account gegevens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
blizzard mailt alleen op je account wat je zelf hebt ingevult, tenzij je op de bliz site ook voor nieuwsbrieven kan aanmelden is dit dus gewoon fake. Het beste wat je kan doen is ff de inhoud kopieren en naar de wow forums plakken(link ff niet mee kopieren).

BLIZZARD VRAAGT NOOIT NAAR ACCOUNT GEGEVENS. tenzij je gehacked bent enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
je maakt een grapje hoop ik? blizzard zal NOOIT je password/username vragen. Als ik zo'n mailtje ontvang vraag ik me altijd af of er daadwerkelijk mensen zijn die zo eeeehm...naïef zijn om op zo'n mailtje te reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Mailtje is vol van HTML , ziet er leuk uit, en dit is een stukje inhoud uit die mail:
Consolidation of Personal Data

ith the release of the Expansion just around the corner, we would like to inform you of the way we plan to deal with personal data management, which will help us to provide the best possible customer service.

Moving forward, customer data will be managed by Blizzard Europe, under the direction of Blizzard Entertainment Inc. All customer services provided by Blizzard will remain unchanged: game servers, in-game support, technical & billing support, web & community will all continue to be operated by the Blizzard Europe teams.

In addition, to enhance communication to our players, we have decided to create a global customer management system. This will require part of the personal data of all our players to be stored in one location, and therefore, we will be consolidating personal data at Blizzard Entertainment, Inc. in the United States from the 15th of January.

This process is limited to the transfer of certain personal information, such as your name and contact details, and does not include any banking details. We will continue to treat your personal data with the utmost security and confidentiality in compliance with European data protection laws, which provide a high degree of security.

For further information on the way we collect, store and use your personal data, please refer to our privacy policy at http://www.blizzard.co.uk/privacy.shtml. For further information on this data transfer process, please read our FAQ.

The Dark Portal Opens Midnight January 16th!

o commemorate the opening of the Dark Portal, we will be co-hosting special midnight signing events at four retail locations across Europe!

You can be among the first in Europe to purchase World of Warcraft®: The Burning Crusade™ going on sale at midnight, January 16. Developers from The Burning Crusade team will be on hand to meet you and sign copies of the game.

In the UK, HMV at 150 Oxford Street, London, will open its doors at 23:00 on Monday, January 15th. In Germany, Media Markt at 10627 Berlin-Charlottenburg opens its doors at 21:30, January 15th. France and Sweden's launches will both open their doors at 00.00, midnight January 16 - in Paris, at FNAC, 74 Ave des Champs Elysées, and in Stockholm, at EB Games Gallerian, Hamngatan 37.

If you don't live in these areas, or can't make it to one of these four events, check with your local stores to see if they will be opening early to sell The Burning Crusade, as some other European retailers will also be holding midnight openings.

See you in Outland...

Retailer Address Time Line- Up Begins
UK: HMV 150 Oxford Street
London W1D 1DJ 11PM, January 15
FRANCE:
FNAC 74 Ave des Champs
Elysées Paris 8e 12AM, January 16
GERMANY:
Media Markt 10627 Berlin-
Charlottenburg
Krumme Straße 48 12AM, January 16
SWEDEN:
EB Games
Gallerian Hamngatan 37
Stockholm 12AM, January 16
Afzender: noreplyeu@blizzard.com
Verder wordt er in het bericht op diverse plekken doorgelinkt naar wow-europe.com

[ Voor 4% gewijzigd door Snuffel op 12-01-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister gemerkt dat Totemic recall tog implented was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 14-09 22:12
Snuffel, kun je de headers van die email eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

JSchut

.....

Zitten er hier nog mensen van Aggramar?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Mior schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:39:
Snuffel, kun je de headers van die email eens posten?
Prima, doe ik als ik thui ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
ActualFantasy schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:42:
Yay !

Net gebeld door mijn leverancier, WoW:TBC Collectors Edition is binnen !

Mag hem Dinsdagochtend om 0:00 uur ophalen !
zet jij je wekker, ik slaap lekker uit, krijg em bezorgd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 16:29
Haha ze zijn nu overal geleverd in omgeving Eindhoven. Heb met veel moeite nog een CE kunnen bemachtigen. Dinsdag om 8.00 uur sta ik voor de winkel! Kan bijna niet wachten :)

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
Received: from mx1.tue.nl ([131.155.2.7])
by localhost (bommelstein.tue.nl [127.0.0.1]) (amavisd-new, port 10024)
with ESMTP id 0mgeCtycEWQ7 for <mail-adres>;
Fri, 12 Jan 2007 08:46:13 +0100 (CET)
Received: from eu-smtp01.blizzard.com (eu-smtp01.blizzard.com [80.239.174.216])
by mx1.tue.nl (Postfix) with ESMTP id 0B2C4BA23
for <mail-adres>; Fri, 12 Jan 2007 08:46:12 +0100 (CET)
Received: from eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net (eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net [172.31.22.22] (may be forged))
by eu-smtp01.blizzard.com (8.12.10/8.12.10) with ESMTP id l0C7kCWN024789
for <mail-adres>; Fri, 12 Jan 2007 07:46:12 GMT
Date: Fri, 12 Jan 2007 07:46:12 GMT
Message-ID: <16170898.1168587972512.JavaMail.noreplyeu@eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net>
From: Blizzard Entertainment <noreplyeu@blizzard.com>
To: mail-adres
Subject: The Dark Portal Opens!
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset=us-ascii
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Gewoon een authentiek blizzard mailtje waarin ze melding maken van het feit dat ze gegevens van blizzard klanten (exclusief financiele zaken) centraal gaan opslaan.

De links in de mail verwijzen naar hun FAQ en privacy voorwaarden.

[ Voor 3% gewijzigd door bras op 12-01-2007 15:10 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens bekend of TBC gewoon door de brievenbus past ? Heb hem bij bol.com besteld en vroeg me af of dat ging. Anders duurt het weer 3 dagen langer ed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:04:
Is er trouwens bekend of TBC gewoon door de brievenbus past ? Heb hem bij bol.com besteld en vroeg me af of dat ging. Anders duurt het weer 3 dagen langer ed |:(
heb je geen buren ofzo waar ze het af kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Laatst online: 13-08 08:13
OEH loellerfaust. heel xavius zit nu vol met ch/pl gasten. pff heb die pl gaste nooit gemoken in wolfenstein:ET maar nu in IF pools gaan praten breekt mijn klomp :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

JSchut schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:40:
Zitten er hier nog mensen van Aggramar?
Natuurlijk zijn die er!

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een nieuwe guild, mn huidige is ermee opgehouden, maar ik wil toch weer vrij serieus verder en weer lekker endgame content gaan spelen in TBC
Ik ben een Undead Priest heb endgame naxx ervaring.. .Kel Thuzad gezien, geen kill :(
Speel al sinds het begin van deze game

Dus wat ik zoek

- Wel wat nederlanders
- Leuk serieuze maar ook gezeillige guild
- Toch wel gericht op progress, maar fun is ook niet totaal onbelangrijk
- Horde ;)

Mn gear : http://ctprofiles.net/3456595
Bij pvp staat mn shadow gear ( moet ook lvlen ) ;)

Ik ben bereid te om van server te verhuizen :)
Ik hoor het wel, een reply hierop is voldoende, dan bekijk ik de site wel even en plaatst ik een application :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Meer dan je denkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

JSchut

.....

JA maar wie dan :P Zou wel wat char names willen weten is altijd leuk
Misschien iemand nog mensen nodig in een guild ;)
Schut - 60 Warlock
Tjappie - 60 Rogue
Dan nog wat altjes maar die speel ik bijna nooit... Alliance btw

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klasgenoot heeft net WoW gekocht, en nadat hij de activation code heeft ingevoerd, moet ie alsnog een payment methode invoeren? Credit card of gamecard.

Wat is dat voor onzin? Ik hoefde dat ook niet. Nu kan ie dus niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Laatst online: 08-09 21:34
Zoiets heet fraude

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoefde dat 101% zeker niet. Ik had alleen wel eerst die 14 dagen trial gekocht, misschien zit daar het verschil in?

Maar stel dat ik maar 1 maandje wil spelen, dat kan dus in principe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:19:
Ik zoek een nieuwe guild, mn huidige is ermee opgehouden, maar ik wil toch weer vrij serieus verder en weer lekker endgame content gaan spelen in TBC
Ik ben een Undead Priest heb endgame naxx ervaring.. .Kel Thuzad gezien, geen kill :(

Dus wat ik zoek

- Wel wat nederlanders
- Horde ;)

Ik hoor het wel, een reply hierop is voldoende, dan bekijk ik de site wel even en plaatst ik een application :)
Wij zijn een nieuwe guild gestart op The venture Co. Op deze server lopen niet veel maniacs rond en er is ook geen "Barrens Chat" :P . ik speel als sinds de release op deze server. Wij zelf zijn Tier 2 gegeared en hebben de eerste paar bosses in Naxx gevloerd. We zijn nu een nieuwe guild begonnen Met de Core members genaamd Twilight. Dit is onze website Http://www.twilightguild.eu. Onze plannen zijn om Karazhan snel te clearen en door te gaan naar de 25 man instances. We bestaan voor 70% uit nederlandse mensen (IRL friend groep) dit maakt ons skilled :*)

Mocht je intresse hebben kun je me mailen E= zezi[AT]twilightguild[DOT]eu

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:04:
Ze zeggen dat alle DVDs en Boeken e.d. door de brievenbus passen.

De originele WoW pastte ook door mijn brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
bras schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:50:
[...]

Gewoon een authentiek blizzard mailtje waarin ze melding maken van het feit dat ze gegevens van blizzard klanten (exclusief financiele zaken) centraal gaan opslaan.

De links in de mail verwijzen naar hun FAQ en privacy voorwaarden.
Received: from eu1-web-02-smtp01.wowadmin.net

lol, check www.wowadmin.net
Dit is toch lekker gefaked he, alles linked door naar worldofwarcraft.com. Je komt ook op index.xml uit zodat je de bron niet kan bekijken. Slim..

[ Voor 4% gewijzigd door Bld- op 12-01-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:19:

Dus wat ik zoek

- Wel wat nederlanders
- Horde ;)

wij zoeken volgens mij bog priests in Iron hand @ kilrogg - erg vriendelijke guild, paar nederlands en erg progress gericht, zijn nog niet ver. zijn toch wel aardig op weg in ZG en in MC.

http://ironhand.madones.org/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.