Het Grote World of Warcraft topic - Deel 99 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
@ de priest die niet healed in party's. Dat is echt ontzettend dom. Het doel van party's is door samen te werken je doel te bereiken ( meestal een eindbaas omleggen). Daarbij is altijd healing nodig. Als je zelf aan het grinden bent heal je jezelf toch ook als het nodig is? Of corpserun je liever elke keer omdat je als shadowpriest uit principe niet healed. (PUNT)?

Als er iemand anders mee is die wilt healen, en diegene redt het ook.. prima, ga lekker dps en val in met healen als de situatie daarom vraagt. Maar sowieso niet healen, tja roll dan inderdaad maar een rogue/mage/ andere dps class.

En ja, ik weet waar ik het over heb, ik heb een 60 priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
dank u, vooral voor de quote :).

Wel jammer dat ze nieuwe realms openen en daar al meteen lvl 60 mensen op zetten. Nu is het een race om broodlord te killen en de head te krijgen en als eerste de AQ gate te openen(wie wil die mount nu niet).
hulkie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:58:
@ de priest die niet healed in party's. Dat is echt ontzettend dom. Het doel van party's is door samen te werken je doel te bereiken ( meestal een eindbaas omleggen). Daarbij is altijd healing nodig. Als je zelf aan het grinden bent heal je jezelf toch ook als het nodig is? Of corpserun je liever elke keer omdat je als shadowpriest uit principe niet healed. (PUNT)?

Als er iemand anders mee is die wilt healen, en diegene redt het ook.. prima, ga lekker dps en val in met healen als de situatie daarom vraagt. Maar sowieso niet healen, tja roll dan inderdaad maar een rogue/mage/ andere dps class.

En ja, ik weet waar ik het over heb, ik heb een 60 priest.
wij hebben zelfs een priest op de server die laatst letterlijk zei toen we vroegen of we shadow waren:
ik ben een healbot, anders was ik wel een mage of warlock geworden, tuurlijk ben ik nog holy specced

[ Voor 52% gewijzigd door Kevinp op 11-01-2007 15:00 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
CrushOne schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:42:
[...]

dat is exact hetzelfde als wat ik poste in mijn eerste bericht? :X :?

excuus, verkeerde link..

dit is de goeie

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

ennuh, over dat revive pet..

als je pet teveel dood gaat--> l2play! mijne gaat ZELDEN dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
ErwienO schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:44:
De grote leeg loop van Drak'thul is begonnen.

Free migration en alle grote internationale guilds verhuizen naar Twisting Nether de CZ ppl blijven achter op Lag'Thul eindelijk eens gewoon normaal engels chatten in de general chat
Nooooooo, daar gaat m'n free honor van de drak'thul realm : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kevinp schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:59:
wij hebben zelfs een priest op de server die laatst letterlijk zei toen we vroegen of we shadow waren:
ik ben een healbot, anders was ik wel een mage of warlock geworden, tuurlijk ben ik nog holy specced
Ja, je hebt er altijd een paar mafkezen tussen zitten. Types die holy levellen |:( :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:58:
@ de priest die niet healed in party's. Dat is echt ontzettend dom.

-verhaal-
Als ik shadowform gespecd ben, dan vertel ik dat voordat ik een party join, dan heal ik in principe niet. Einde discussie.

Best vervelend, mensen die er maar zo op blijven hameren dat priests alleen kunnen healen. Dat is namelijk gewoon niet waar, best wel onzin. Ja, er lopen meer disc/holy specced priests rond en vrijwel alle gear voor priests ontbeert enige +damage/+hit stats. Dat betekent niet dat een priest niet kan dps-en, sterker nog: een priest kan bijzonder goed dps-en en brengt daarbij ook nog wat extra's mee in de vorm van shadow weaving, vamperic embrace en vamperic touch. Er halsstarrig vanuit gaan dat een priest alleen maar goed kan healen, is (imo) vrij kortzichtig.

En nu hou ik erover op, is het al bijna de 16e? :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 15:13 . Reden: erbij: "in principe" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:
[...]

idd, ik merk het.. xavius stroomt vol :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat het tooltje WoWToc eigenlijk nog?
Een aantal mods ga ik vanavond updaten, zijn er maar een paar die niet meer doen wat ze zouden moeten doen.
Voorheen draaide ik WoWToc om de Tocs aan te passen, alleen de laatste versie ik heb, die werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BootVluchteling schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:04:
[...]

excuus, verkeerde link..

dit is de goeie

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

ennuh, over dat revive pet..

als je pet teveel dood gaat--> l2play! mijne gaat ZELDEN dood...
Dan raid je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
bahbah, ik word echt helemaal gek van de raid-break die heerst bij de guilds op onze server. Mis het raiden echt te erg :(

Ben blij als TBC uit is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:
[...]

Ja, je hebt er altijd een paar mafkezen tussen zitten. Types die holy levellen |:( :)
ja die zie ik graag. Ik lvl protection (iig als ik voldoende instances kan doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pala levelt anders retri hoor, leuke damage, leuk solo spelen :)

Gisteren legde ik als lvl 34 nog een lvl 36 elite EN lvl 38 elite tegelijk neer, dat is pas imba :p Had niet eens lay on hands nodig ^^

Die lvl 38 was een caster mob die frostbolts castte, ik frost res aura aangezet en die raakte me niet eens meer :p

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Laatst online: 07-05-2022
Kevinp schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:15:
[...]

ja die zie ik graag. Ik lvl protection (iig als ik voldoende instances kan doen).
Het is simpel, je moet eerlijk zijn tegen je party members.
Ik ben van 50 tot 60 shadow priest geweest.
Was heerlijk, maar als ik in een party stapte vertelde ik altijd dat ik backup healer was, door mijn shadow.
Geen talents in holy/healing scheelt gewoon een hoop. Gewoon in shadow form je dps uitdelen en wat groeps healing doen en, indien nodig, uit shadow stappen voor te helpen met healen. die paar mana on terug te gaan in shadow maakte ik mij niet druk om.
Een druid of pally doet het toch ook zo? (ja, ja. Ik weet het, hun kost het geen mana, maar dat is zoooo weinig)

En, mocht er helemaal geen healer te vinden zijn, iets wat soms voorkomt, dan ga ik gewoon healen.
Dan nog heb je de mogelijkheid om regelmatig effe in shadow te stappen en wat groeps heal te doen.

Niemand kan je dwingen iets te doen wat je niet wil, maar als ik dps wil doen, pak ik mijn mage, als ik lekker wil solo-en, pak ik mijn hunter. Zo simpel is het
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Rochette: Niet iedereen heeft 5 lvl 60's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Snuffel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:10:
Ik vind het frappant dat anderen altijd weten te vertellen welke taak een bepaalde class heeft.
Ik werk als priest altijd anders: ben ik shadow gespecced, dan doe ik DPS, en heal ik niet. Is iemand in de PUG het daar niet mee eens, dan kan hij/zij gaan.
Het is de speler van de class die zijn rol bepaalt, niet de PUG.
en zo doe ik het dus (tegenwoordig) ook
ben ook shadow priest en healen in bg pugs wil ik best doen als het op een normale manier aan me gevraagd word en het ook nodig is.
mensen die crying for heal doen krijgen een rank 1 flash heal
daar kom ik dan speciaal voor uit shadowform :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
ImdaMned schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:
[...]

Tja voor de ally's was Drak'thul best wel een goede server Horde waren wel veel sterker iig.

Maar de keuze om naar TN te gaan was voor ons niet zo heel moeilijk omdat wij een NL only guild zijn en eigenlijk alle NLers we gingen naar TN, en op TN zijn er veel meer NL al atm.

Grote guilds die nu weg gaan zijn:

Steel Alliance
Infinity
Gathering of Dudes
Crucial
Wagamana
Double Dragon is Disbanded

Dit zijn allemaal 100 tot 200 members guilds

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:29:
Mijn pala levelt anders retri hoor, leuke damage, leuk solo spelen :)

Gisteren legde ik als lvl 34 nog een lvl 36 elite EN lvl 38 elite tegelijk neer, dat is pas imba :p Had niet eens lay on hands nodig ^^

Die lvl 38 was een caster mob die frostbolts castte, ik frost res aura aangezet en die raakte me niet eens meer :p
wat speel je, wat zijn je stats, wat voor armor heb je
als mage moet ik echt geen elite gaan aanvallen die groter is dan mijn level als ik geen potions wil gebruiken. En dan nog.....

EDIT---> sorry niet goed gelezen, maar klinkt leuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door thewizard2006 op 11-01-2007 15:36 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
die gast is lvl 58, die raid dus nog niet.. als je gaat raiden, had ik denk ik richting de MM tree gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:15:
[...]

En ik ga inderdaad proberen holy te levelen. Welliswaar met een iets andere build zodat ik iets meer holy damage en iets minder healing doe.

Alleen als ik merk dat ik daardoor te veel achter raak op de rest en de eerste level 70 raids dreig te gaan missen zal ik respeccen. Shadow levelt nu eenmaal een stuk sneller.

Maar instances moet geen probleem zijnn als je roept dat je nog holy bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
De Gesnaakte schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:33:
[...]

en zo doe ik het dus (tegenwoordig) ook
ben ook shadow priest en healen in bg pugs wil ik best doen als het op een normale manier aan me gevraagd word en het ook nodig is.
mensen die crying for heal doen krijgen een rank 1 flash heal
daar kom ik dan speciaal voor uit shadowform :*)
Je weet dat je op veel servers dan bij veel mensen op de black list komt te staan(al is die rank 1 flash heal wel grappig). Dat nieuwe LFG systeem is gewoon niet geschikt voor dit soort dingen. Ik quest solo of ga lekker guild instance runs doen in TBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Wat zijn trouwens die Infernal Hounds die Lights Hope Chapel aanvallen? Ook het Dark Portal event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
kan iemand vertellen hoe sterk paladins in PVP zijn?

kheb gemerkt dan rogues, hunters en warlocks toch wel de sterkste zijn. Hoe zit het met de pala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Rochette schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:30:
[...]

Was heerlijk, maar als ik in een party stapte vertelde ik altijd dat ik backup healer was, door mijn shadow.
Geen talents in holy/healing scheelt gewoon een hoop. Gewoon in shadow form je dps uitdelen en wat groeps healing doen en, indien nodig, uit shadow stappen voor te helpen met healen. die paar mana on terug te gaan in shadow maakte ik mij niet druk om.
Een druid of pally doet het toch ook zo? (ja, ja. Ik weet het, hun kost het geen mana, maar dat is zoooo weinig)

En, mocht er helemaal geen healer te vinden zijn, iets wat soms voorkomt, dan ga ik gewoon healen.
Dan nog heb je de mogelijkheid om regelmatig effe in shadow te stappen en wat groeps heal te doen.

Niemand kan je dwingen iets te doen wat je niet wil, maar als ik dps wil doen, pak ik mijn mage, als ik lekker wil solo-en, pak ik mijn hunter. Zo simpel is het
Ik heb mijn priest van lvl 1-60 met shadowspec ge-lvl'ed. In alle instances die ik heb gedaan was ik gewoon main-healer zonder holy talents, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Loona35 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:42:

kheb gemerkt dan rogues, hunters en warlocks toch wel de sterkste zijn. Hoe zit het met de pala?
paladin is een endurance class.. hij doet niet al té veel dmg, maar hij out-last je gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
GG85 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:42:
Wat zijn trouwens die Infernal Hounds die Lights Hope Chapel aanvallen? Ook het Dark Portal event?
Denk het wel, die in blasted lands zijn namelijk van de argent dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:42:

Paladins zijn de beste pvp support class in het spel, gelukkig willen de meeste damage doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik denk dat ik met m'n priest de volgende build ga gebruiken voor lvl'en naar 70:

http://www.wow-europe.com...0000500232412051103051551

Overige punten op weg naar 70 gaan in Discipline. En dan ga ik ervan uit dat ik ook in de nieuwe dungeons me wel kan redden als main-healer met een shadowbuild (had ik ook geen enkel probleem mee bij het lvl'en naar 60). Op/aanmerkingen altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
Well grappig shadow priest / holy-disc priest gepraat :P

Shadow priests kunnen prima healen in pug's. Maar holy priest is natuurlijk stukken beter.
Ik ben zelf sinds lvl 60 gewoon altijd holy/disc gebleven en heb ook 12xx + heal. Maar ik ga wel gewoon shadow speccen @ lvl 60-70 en dan weer terug naar holy :P, ik twijfel nog wel een beetje als blijkt dat ik zo'n 80% van me lvl'ing toch doorbreng in instances dan ga ik wel weer holy / disc, maar het is wel fijn om shadow te zijn zodat je hordies ook makkelijk killed :).

Als ik PuG ZG of Aq20 ga en ik merk dat een priest shadow is en niet healed en wanneer ik hem dan vriendelijk vraag of hij wilt healen ( mochten we te weinig healers in de raid hebben ) en hij gaat niet healen dan zorg ik er gewoon voor dat hij gekicked wordt vrij simpel :P

Ik vind shadow priests prima maar als er een tekort aan healers in de raid / grp zijn en je gaat niet healen is het gewoon kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik heb gewoon strat/schol/UBRS gemainhealed hoor, kan een shadowpriest in een beetje fatsoenlijke equipment best :)
thewizard2006 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:35:
wat speel je, wat zijn je stats, wat voor armor heb je
als mage moet ik echt geen elite gaan aanvallen die groter is dan mijn level als ik geen potions wil gebruiken. En dan nog.....
Frost mages kunnen alles soloen wat melee is en niet te veel resist. Goed voorbeeld zijn die felguards in Winterpsring. Die neutral golems in Un'goro zijn helemaal een eitje. Ook elite quests zoals Blazerunner of Ursius moeten geen probleem zijn. Melee heeft het dan juist veel moeilijker, die felguards meppen veel te hard en hebben te veel HP voor de meeste andere classes.
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:47:
Paladins zijn de beste pvp support class in het spel, gelukkig willen de meeste damage doen
Retri paladins met goeie gear doen anders enorme hoeveelheden damage. Het is een fabeltje dat paladins weinig damage doen. Ze zijn net zo min een 'endurance class' als priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Pallys levellen heerlijk en zijn tot level 50 zwaar overpowered, mages daarentegen levellen een stuk lastiger. single target lukt vaak nog aardig, meerdere targets die op je in staan te hakken is vrijwel altijd een no-go. Op mn pally heb ik denk ik nog wel het makkelijkst gelevelled op low level. Behoorlijke damage, goede survivability en de heals wanneer nodig! Rogues zijn vanaf ongeveer level 44+ wel lekker om mee te levellen, op lagere levels vond ik de damage output gewoon te onvoorspelbaar. Ach ieder zn eigen ervaring en zn eigen speeltstijl!

@ erwin, ik beweer helemaal niet halstarrig dat priests alleen maar kunnen healen. Ik ben ook vrolijk naar 60 gelevelled in shadow. Ik weet dat je damage kan doen, en met de goede talents kan je een groep redelijk bijhouden. Het blijft echter een feit dat priests primair zijn bedoeld als healers. Je hoeft niet altijd te healen als het niet nodig is, natuurlijk niet. Het is goed om van te voren te vertellen hoe je gaat spelen, maar whipen omdat een priest of andere healing class uit principe niet switched naar healing om de party in leven te houden... daar heb je gewoon helemaal NIKS aan. De meeste priests die ik ken die damage willen doen hebben wel door dat invallen tijdens kritieke momenten toch echt wel handig is. Pallys die 1/3 van mn rogues dmg doen blijven vaak stug doorkriebelen terwijl de tank / main healer dood is...

Achja, t komt neer op ieders interpretatie van het spelletje. Ik speel graag met mensen die weten wat belangrijk is voor een succesvolle party. Dat is overigens vaak zat een druid/ rogue als tank, pally als healer en een priest als dps...om maar even aan te geven dat ik classes helemaal niet in een bepaald hoekje duw.

- edit - 4 uur cup a soup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van me is holy/disc, en die doet het ook hardstikke goed in battlegrounds hoor. Goed, achterlijk veel damage doet hij niet, maar doodgaat doet hij ook niet :p

Shield, renew die tikt voor 400+, aoe fear, holy nova, noem maar op. Genoeg leuke spulletjes als holy priest om niet alleen in leven te blijven, maar ook leuke damage te doen, en vooral je tegenstander te ergeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Snuffel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:10:
Ik vind het frappant dat anderen altijd weten te vertellen welke taak een bepaalde class heeft.
Ik werk als priest altijd anders: ben ik shadow gespecced, dan doe ik DPS, en heal ik niet. Is iemand in de PUG het daar niet mee eens, dan kan hij/zij gaan.
Het is de speler van de class die zijn rol bepaalt, niet de PUG.
Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:51:
Veel plezier in Naxx als al je tier 2 priests hun benediction aan de wilgen hangen en een DPS class rollen :)
Hier wil ik inderdaad nog op ingaan. Ik ben het volledig met hydra eens. Als je halverwege nax zit en je priests gaan dan fijn allemaal shadowspec, succes! Je wist donders goed dat de PRIMARY taak van een een priest healen is, en als jij VOORNAMELIJK damage wil doen, heb je toch echt de verkeerde class gerolled..
Roll een warlock dan, als je dmg wil doen(shadow that is, andere dps class kan ook), zoals eerder gezegd. Niet de bullshit dat je het er niet mee eens bent, je zit in een (highend) raiding guild of niet, dan heb je je te houden aan setups(zo af en toe dan..)
Dat voor Loatheb 4+ shadowpriests gewoon makkelijk zijn is een feit, maar met sommige bazen is het gewoon not done, de healing heb je nodig, de dmg niet altijd.. Patchwerk, go go met 5 shadowpriests.. Binnen 10 sec MT dood, tjakka!

Simpel, wil je je eigen ding met een class in een raid, dan zal je ook nooit highend content op hoog niveau raiden, omdat de meeste guilds het niet kunnen gebruiken. 1 Shadowpriest is ok, maar 5 is echt not done met een raid.
Het gaat er niet zozeer om wat JIJ wil, het gaat erom dat je zover mogelijk komt(althans, dat is het belang dan toch vanaf mijn kant..) Als jij fijn met je doorzichtige character of pluizige beertje wil spelen, go ahead.. :>

Nofi, maar zo gaat het toch..Voor 5-10 mans kan je best een shadowpriest meehebben, kan lekker healen op zijn tijd en wat dmg doen. Maar wil je echt uitblinken in je dmg, reroll dan gewoon, en stap van die priest af, want dmg doe je toch niet in die instances vergeleken met andere classes die er WEL voor gemaakt zijn om dmg te doen..
hulkie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:55:
@ erwin,
Het blijft echter een feit dat priests primair zijn bedoeld als healers. Je hoeft niet altijd te healen als het niet nodig is, natuurlijk niet. Het is goed om van te voren te vertellen hoe je gaat spelen, maar whipen omdat een priest of andere healing class uit principe niet switched naar healing om de party in leven te houden
Met hem dus! ^^

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 11-01-2007 16:04 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Kevinp schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:40:
[...]
Je weet dat je op veel servers dan bij veel mensen op de black list komt te staan(al is die rank 1 flash heal wel grappig). Dat nieuwe LFG systeem is gewoon niet geschikt voor dit soort dingen. Ik quest solo of ga lekker guild instance runs doen in TBC
tja, andersom onthou ik zelf ook wel een beetje bij wie er onredelijk wezen ,
ff voor de duidelijkheid, healen doe ik alleen niet in BG

in instances heal ik altijd (of er word gevraagd om mijn uber damage :P)
logisch dat je in mc , bwl of naxx holy gaat, ik heb die raids nog nooit gedaan,. laatst voor de eerste keer in zg geweest.

heb ook wel eens in een groep gezeten die al voordat we aan brd begonnen liepen zeuren dat ik eigelijk holy moest zijn, en ja, dan kunnen ze inderdaad een dikke krijgen, en een andere priest zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pallys levellen heerlijk en zijn tot level 50 zwaar overpowered, mages daarentegen levellen een stuk lastiger. single target lukt vaak nog aardig, meerdere targets die op je in staan te hakken is vrijwel altijd een no-go.
Euh, dan moet je beter opletten? Sowieso kun je een erg groot deel van de mobs sheepen. Ben zelf een frost mage, en ik ben al die tijd maar een paar keer dood gegaan, en 1 keer was omdat ik /afk stond midden op een spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een holy paladin en ik ga me niet omspeccen naar retri. Ik ga gewoon met wat dps classes samen lvlen. Ik ben na een jaar zo gewend dat ik zoveel in mijn eentje kan door gewoon alles te outlasten door mezelf te blijven healen. En pala dps is me gewoon te willekeurig we leven op crit damage en onze normale damage is mijn inziens te laag om terug te speccen naar retri.

Nee ik laat anderen lekker de damage voor me doen en ik hou ze wel levend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Kevinp schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:37:
[...]

Maar die mensen ga je dan vergelijken met een zg mage, tja die mage van een naxx clearende guild outdmg' ed gewoon die priest. En bij ons staat sinds jaar en dag een warrior bovenaan de dps meter.
Ik zou pas een shadowpriest mee nemen naar een raid als hij top 3 staat standaard, en regelmatig op nummer 1 uitkomt, met een ruime voorsprong op de rest.
Waarom dat? Je vergeet de support onderdelen van shadow priests: VP:E/VM:T (health en mana restore voor party), shadow dmg buff (15%) 5% dmg buff(alle dmg) etc... En als nood healing nodig is kan het ook nog.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 14:03

Snuffel

Vroem!

Knap als je geen damage doet en niet doodgaat in BG's.
Als shadowpreist ben ik een van de main targets in een BG, en vrijwel altijd heb ik een kluit hordes op mijn nek zitten, dat leg ik altijd af op den duur.
Ben ook wel eens holy gespecced de BG ingegaan, maar dat is veel minder interessant. Beelf overigens ook niet altijd lang in leven, maar dat kan ook aan mijn speelstijl liggen :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
mooi verhaal
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:56:
Vriend van me is holy/disc, en die doet het ook hardstikke goed in battlegrounds hoor. Goed, achterlijk veel damage doet hij niet, maar doodgaat doet hij ook niet :p

Shield, renew die tikt voor 400+, aoe fear, holy nova, noem maar op. Genoeg leuke spulletjes als holy priest om niet alleen in leven te blijven, maar ook leuke damage te doen, en vooral je tegenstander te ergeren :p
In een goede bg-groep is holy/disc zelfs de beste build voor een priest. Heal, heal, heal en je loopt letterlijk over de tegenstander heen, ALS en alleen ALS je partymembers jou wel beschermen en iedere vijand die jou aan het killen is als eerste neerhalen.
Oftewel: solo pvp: shadow, group pvp: holy/disc.

Moet ook zeggen, dat ik als healing priest aan 1 stuk door werd uitgenodigd door de 2 pvp guilds op mijn server. Heb veel met ze samengespeeld, maar bleef in m'n pve guild voor de raids 's avonds.
Iig, nog nooit zoveel waardering gekregen voor mijn spel in de 2 jaar dat ik het speel als met mijn holy/disc priest in de bg's :)

[ Voor 17% gewijzigd door UltraR-pc op 11-01-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:
[...]

Als ik shadowform gespecd ben, dan vertel ik dat voordat ik een party join, dan heal ik in principe niet. Einde discussie.

Best vervelend, mensen die er maar zo op blijven hameren dat priests alleen kunnen healen. Dat is namelijk gewoon niet waar, best wel onzin. Ja, er lopen meer disc/holy specced priests rond en vrijwel alle gear voor priests ontbeert enige +damage/+hit stats. Dat betekent niet dat een priest niet kan dps-en, sterker nog: een priest kan bijzonder goed dps-en en brengt daarbij ook nog wat extra's mee in de vorm van shadow weaving, vamperic embrace en vamperic touch. Er halsstarrig vanuit gaan dat een priest alleen maar goed kan healen, is (imo) vrij kortzichtig.

Moet zeggen dat Hulkie wel deels gelijk heeft, en jij weet ook dat dat zo is. :P (lees: "in principe" ;)) Shadowpriest werkt enigszins hetzelfde als een paladin in een vijfmans groep. Je doet je ding (dmg in het geval van een priest, dmg/offtanking in het geval van een pala) en let op wat er gebeurt zodat je indien nodig alsnog bij kan springen met healing. Iedere class met healing abilities is in een groep minstens backuphealer. Als je party wiped omdat je vertikt te healen (de I R DPS mode :P) kan ik me voorstellen dat ze jou de schuld geeft. Als je daar niet aan kan wennen, reroll pala. ;)

Even zonder gekheid, als je van tevoren aangeeft in principe niet te healen ivm je spec moeten mensen daar IMO gewoon respect voor hebben, maar dien je wel te healen als de situatie daarom vraagt. Zelfde als shadowpriests in raids die op bosses healen en op trash DPS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
jarnotjuh schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:57:
Hier wil ik inderdaad nog op ingaan. Ik ben het volledig met hydra eens.
Dan moet je toch ff letten op wie je quote.
Als je halverwege nax zit en je priests gaan dan fijn allemaal shadowspec, succes! Je wist donders goed dat de PRIMARY taak van een een priest healen is, en als jij VOORNAMELIJK damage wil doen, heb je toch echt de verkeerde class gerolled..
Het is wel duidelijk dat lezen nog steeds niet het sterkte punt is van mensen. Het probleem is niet het healen, als ik dat niet had willen doen dan had ik destijds geen priest gerolled. Het probleem is dat de isntance sets alleen maar +healing hebben (tier 5 uitgezonderd) en je dus buiten raids ook nog eens in je raid rol gedwonger wordt. Tanks hebben dat probleem ook. Wat je dank krijgt is dat je ongeveer dubbel je hoeveelheid DKP uit moet gaan geven om ook nog te kunnen grinden.

Ik heb 300 +damage op m'n mage, zoveel heb ik nog nieteens op m'n priest en ik heb welgeteld 2 epics op m'n mage. de verhoudingen zijn gewoon compleet scheef. Dat is de reden dat meer en meer priests gewoon maar rerollen om van het gezeur af te zijn. Soms krijg je zelfs gezeik van mages of locks als je op een +damage cloth piece rolled omdat ze het vervelend vinden dat ze dan meer DKP moeten bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:
[...]

Ik ben ook shadow specced. Een pure pve spec dus. Geen pvp gimmicks enzo, puur als dmg+support in raids. In raids ga ik dus ook in shadow mee zolang we geen tekort aan healers hebben.

Maar als je 5-mans wil doen kan je je wel wat aanpassen imho. natuurlijk is een shadow priest een goeie dmg dealer, en super support ook met VT en VE. Maarer is zo'n tekort aan healers al sowieso, dat ik in een 5-man wel meega als healer. als er nog een druid of priest bij komt zal ik dan wel overgaan in shadow.

Laatste raid (ZG wel maar) was ik nr 4 in de dmgmeters. Maar ik heb toen bij momenten nog uit shadow gegaan om te healen. Een screeny van 1 van onze Ragnaros kills enkele maanden geleden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/186ef72002e5bbcdcf31236a1923290f/full.jpg

Van de meeste betere guilds bij ons op de server hoor ik ook dat een Spriest meestal in de top3 - top5 zit qua dmg. Maar danspreken we over raids. Daar heb je een klein legertje healers (als je geluk hebt), daar is een shadow priest eenerg goede aanvullen door de debuffs (SW +15%shadow dmg en Misery +5% spell dmg), de VT (paar healers bij je die 15-20 mana per tick erbij krijgen, bovenop wisdom), de VE (handig in rogue groups enzo, locks,..).

Maar dan krijg je de verschillende soorten shadow priests in raids:

- de healende shadow priest: dat is een priest die talent points heeft tot aan shadow weaving. Die is meestal bezig met SW:P rank 1 spammen om shadow weaving op te houden, maar tussendoor healt hij gewoon

- de flexibele shadow priest: de meest voorkomende denk ik, hier pas ik een beetje onder. Deze loopt meestal rond in shadowform en loopt te dps'en. Maar als het fout dreigt te lopen dropt die uit shadowform en helpt mee healen. Bij bosses soms zelfs constant soms.

- de "pure" shadow priest: vrij duidelijk. Deze zal je enkel in shadowform zien rondlopen. Is constant bezig met dmg dealen, en die vind jemeestal zelfs in de top5 dmg terug.
In m'n vorige guild (1 van de betere op onze server) had je bvb 1 pure shadow priest. die bleef dus mooi in shadow, ook al ging het grandioos mis. Niemand die daar raar van op keek.

Jij valt dus duidelijk onder de 3de categorie. Met die "instelling" kan het inderdaad lastig worden in een 5-man. Als je het al moeilijk hebt om een healer te vinden, en dan vind je er 1 die zegt "ik heal niet", dan zou ik ook vrij pissed worden als ik 1 van de overige 4 was.
Met VE ga je echt niet een group levend houden, de tank toch niet.

Dan spreek ik niet over uitzonderingen als Beckon (de bekendste (shadow)priest voor zover ik weet, ook degene met de beste dmg gear) enzo die met meer dan +500 spell/shadow dmg rondlopen.

Maar als ik met een 5-man mee ga, ga ik er vanuit dat ik moet healen. Of ik nu perfect dmg kan doen of niet. Er is nu eenmaal een tekort aan (goede) healer voor zulke 5-mans.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ erwin, ik beweer helemaal niet halstarrig dat priests alleen maar kunnen healen. Ik ben ook vrolijk naar 60 gelevelled in shadow.
Nah, ik sprak meer in het algemeen eigenlijk. Niks persoonlijks. :)
maar whipen omdat een priest of andere healing class uit principe niet switched naar healing om de party in leven te houden... daar heb je gewoon helemaal NIKS aan.
Nee, dat lijkt me vanzelfsprekend. Als ik lekker aan het dps-en ben en merk dat de aanwezige designated healer een prutsert is (of het gewoon niet trekt), dan kom ik ook heus wel uit shadowform. Maar liever niet natuurlijk...heb niet voor nks m'n WTFPWNAGE dps-gear uit de kast getrokken. :P

Ik heb trouwens ook een lock, maar een shadowpriest is toch wel heul anders. Misschien is het wel mijn gevoel, dat kan natuurlijk ook. :)
DinX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:05:
[...]

- de "pure" shadow priest: vrij duidelijk. Deze zal je enkel in shadowform zien rondlopen. Is constant bezig met dmg dealen, en die vind jemeestal zelfs in de top5 dmg terug.
In m'n vorige guild (1 van de betere op onze server) had je bvb 1 pure shadow priest. die bleef dus mooi in shadow, ook al ging het grandioos mis. Niemand die daar raar van op keek.

Jij valt dus duidelijk onder de 3de categorie. Met die "instelling" kan het inderdaad lastig worden in een 5-man. Als je het al moeilijk hebt om een healer te vinden, en dan vind je er 1 die zegt "ik heal niet", dan zou ik ook vrij pissed worden als ik 1 van de overige 4 was.
Met VE ga je echt niet een group levend houden, de tank toch niet.
Nee, ik ben voor het endgamegebeuren altijd holy/disc gespecced geweest en heb bijna +700 healing in m'n healkloffie (7/8 T2 met nog wat ander spul). Uiteindelijk zal ik dat ook weer speccen. Nu voor het levellen en het pvp-gebeuren ben ik wel shadow gegaan. Zoals je hebt kunnen lezen, zeg ik voordat ik een party in ga, dat ik shadow ben. Take it or leave it. Als ik dan in een party zit, wil ik, als de nood aan de man komt, best de aangewezen healer helpen. Maar alleen als de nood aan de man komt, ik ben namelijk mee voor mind flays en sw:p's. :P

Waar ik wel tegen ageer is de insteek dat priests alleen maar kunnen healen, dat is namelijk simpelweg niet waar. Maak het alleen wel duidelijk als/dat je shadow bent, anders is het een nare verrassing. :P It's all in the communication.

Is het nou al bijna de 16e? :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:57:
[...]
Maar wil je echt uitblinken in je dmg, reroll dan gewoon, en stap van die priest af, want dmg doe je toch niet in die instances vergeleken met andere classes die er WEL voor gemaakt zijn om dmg te doen..
Lol, heb je wel eens een shadow priest gespeeld? Tot level 60 was ik shadow specced en vanaf shadow form heb ik regelmatig warlocks en mages eruit gedps-ed. Maar alleen als er een ander priest/resto druid bij was om te healen.

Een shadow priest is gemaakt voor damage, je kan niet voor niets geen heal meer casten in shadow form. En met de buff die druid healing heeft gekregen krijgen iets meer priests ook die kans. Helemaal in raids. Een shadow priest in de groep casters en healers en ala het filmpje mana regennen als een gek voor de hele party terwijl je gewoon mee komt in de damage.

Ik was dat priests doen geen damage zo beu op een gegeven moment, dat gaat alleen op voor holy priests met een healing build. disc/holy build kunnen met de juiste keuzes ook nog redelijk wat damage doen en daarnaast beter healen dan shadow priests.

Momenteel sla ik met mijn holy priest met healing spec geen deuk in een pak boter, maar ja waar de mages en locks met +500dmg ronde lopen, loop ik met alleen maar +600 healing.

Ga het eens vergelijken als die shadow priest ook met een zooi +damage gear rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 21:32

JSchut

.....

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:58:
De status van m'n pre-order bij bol.com is gewijzigd naar

[...]

Hoop toch dat dat goed nieuws is. :P
Mijn bestelling staat op Wordt verwerkt. Bij extra informatie staat nog niks..... Besteldatum: 17.07.2006

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
- de healende shadow priest: dat is een priest die talent points heeft tot aan shadow weaving. Die is meestal bezig met SW:P rank 1 spammen om shadow weaving op te houden, maar tussendoor healt hij gewoon

- de flexibele shadow priest: de meest voorkomende denk ik, hier pas ik een beetje onder. Deze loopt meestal rond in shadowform en loopt te dps'en. Maar als het fout dreigt te lopen dropt die uit shadowform en helpt mee healen. Bij bosses soms zelfs constant soms.

Ik ben tot in BWL het 2e type geweest, totdat ik holy gespecced ben. We hadden 1 priest van type 3, die is gestopt 2 dagen nadat hij eindelijk Lok'amir il Romathis kreeg :D
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:08:
Lol, heb je wel eens een shadow priest gespeeld?
Inderdaad. Dat geemmer dat priest niet mee kunnen komen. Elke class kan flink DPSen mits ze de juiste talents en juiste gear hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 11-01-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:58:
[...]

Euh, dan moet je beter opletten? Sowieso kun je een erg groot deel van de mobs sheepen. Ben zelf een frost mage, en ik ben al die tijd maar een paar keer dood gegaan, en 1 keer was omdat ik /afk stond midden op een spawn.
ben een firemage en 2 van hetzelfde level lukt meestal wel, 3 ook soms, als ik kan sheepen en frost nova goed kan gebruiken. Maar dit is wel het max.
Ik bijv geen 2 oranje aan (grijs, groen, geel, oranje, rood dat verhaal). maar 2 van 2 levels hoger gaat ook behoorlijk pijn doen

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
thewizard2006 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:09:
ben een firemage en 2 van hetzelfde level lukt meestal wel, 3 ook soms, als ik kan sheepen en frost nova goed kan gebruiken. Maar dit is wel het max.
Ik bijv geen 2 oranje aan (grijs, groen, geel, oranje, rood dat verhaal). maar 2 van 2 levels hoger gaat ook behoorlijk pijn doen
Het is ook compleet niet nuttig om te proberen oranje mobs te killen, tenzij het een quest mob is, en dan kun je nog beter een leveltje wachten tot ze geel zijn. Het is met geen enkele class efficient om 2 mobs tegelijkertijd te killen. Soms krijg je een add, maar dat is in de meeste gevallen niet nodig.
JSchut schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:09:

Mijn bestelling staat op Wordt verwerkt. Bij extra informatie staat nog niks..... Besteldatum: 17.07.2006
De mijne staat op:
Wordt verwerkt Ontvangen door DD/CB/Reviva

Besteldatum: 03.01.2007 :P

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 11-01-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
De Gesnaakte schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:58:
[...]

tja, andersom onthou ik zelf ook wel een beetje bij wie er onredelijk wezen ,
ff voor de duidelijkheid, healen doe ik alleen niet in BG

in instances heal ik altijd (of er word gevraagd om mijn uber damage :P)
logisch dat je in mc , bwl of naxx holy gaat, ik heb die raids nog nooit gedaan,. laatst voor de eerste keer in zg geweest.

heb ook wel eens in een groep gezeten die al voordat we aan brd begonnen liepen zeuren dat ik eigelijk holy moest zijn, en ja, dan kunnen ze inderdaad een dikke krijgen, en een andere priest zoeken.
haha daar ben ik het mee eens, tot MC kan je makkelij shadow zijn, daarna moet je gewoon holy zijn. Nu weet ik dat MC makkelijk is maar niet als je net begint dus niet zeggen dat je dat makkelijk shadow kan healen want dat is niet.

wat ik wel moet zeggen is dat een shadowpriest gewoon erg nuttig kan zijn in raids, maar dat dan ineens elke priest shadow wil zijn. Dus dan maar iedereen holy omdat dat de shadow vraagstukken oplost :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 11-01-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Waar is toch dat plaatje met die banaan en pewpew speccen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de 11e, staat boven ieder bericht dat vandaag gepost is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:13:
Te vaak door shadowpriests gepwned? :P
Kevinp schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:13:
haha daar ben ik het mee eens, tot MC kan je makkelij shadow zijn, daarna moet je gewoon holy zijn. Nu weet ik dat MC makkelijk is maar niet als je net begint dus niet zeggen dat je dat makkelijk shadow kan healen want dat is niet.
8)7
wat ik wel moet zeggen is dat een shadowpriest gewoon erg nuttig kan zijn in raids, maar dat dan ineens elke priest shadow wil zijn. Dus dan maar iedereen holy omdat dat de shadow vraagstukken oplost :)
En je dan afvragen waarom er opeens maar 1 priest online is als je BWL wil doen :P

[ Voor 59% gewijzigd door Hydra op 11-01-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Dan spreek ik niet over uitzonderingen als Beckon (de bekendste (shadow)priest voor zover ik weet, ook degene met de beste dmg gear) enzo die met meer dan +500 spell/shadow dmg rondlopen.
+743 shadowdmg :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y288/Svearike/banana_apple.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:13:
[...]

Dat hangt er ook maar weer vanaf, als je daar heen gaat en je hebt 6 a 7 priests een paar boompjes en een groep vol paladins die healing spec zijn, dan kan je de dps goed gebruiken.

Niet alle guilds zitten om priest verlegen. Wij richten ons op de 25 mans raids en hebben daarvoor eigenlijk al "te veel" priests. Als de priests allemaal healing in ZG en AQ20 staan ze 80% van de tijd nets te doen en eindigenmet 80-90% mana. Dan maak je dus geen gebruik van de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:15:
[...]

Bijna niks leukers dan een wegrennende rogue met een SW:P, Vamperic Touch en Vamperic Embrace op z'n hoofd. Vooral als je weet dat jouw dot's > zijn hp. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Hij heeft Naxx lopen doen zie in op hun guild site :p
Ik herinnerde me nog van het laatste filmpje dat het rond de 600 zat (toen het in het filmpje voor kwam). In z'n laatste filmpje was hij nr 2 dmg dealer op Patchwerk en had ie 20.000 mana aan z'n group gegeven met VT :p
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:18:
[...]

Bijna niks leukers dan een wegrennende rogue met een SW:P, Vamperic Touch en Vamperic Embrace op z'n hoofd. Vooral als je weet dat jouw dot's > zijn hp. :P ;)
Da's dolle pret in AV ja. Op alle rogues SW:P en VT spammen. Die 2 samen zijn toch al iets van net geen 3k dmg bij mij :p Zie je je SCT zo van achter een boom omhoog tikken :p

[ Voor 35% gewijzigd door DinX op 11-01-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:17:
[...]

Dat hangt er ook maar weer vanaf, als je daar heen gaat en je hebt 6 a 7 priests een paar boompjes en een groep vol paladins die healing spec zijn, dan kan je de dps goed gebruiken.

Niet alle guilds zitten om priest verlegen. Wij richten ons op de 25 mans raids en hebben daarvoor eigenlijk al "te veel" priests. Als de priests allemaal healing in ZG en AQ20 staan ze 80% van de tijd nets te doen en eindigenmet 80-90% mana. Dan maak je dus geen gebruik van de mogelijkheden.
Sowieso is er nogal een verschil tussen trash en boss fights. Als je een instance lekker snel wil clearen zijn een paar shadowpriests die switchen al naar gelang de moeilijkheidsgraad van het gevecht erg lekker. Op bijvoorbeeld Lucifron heb ik nog nooit gehealed, alleen dispell en DPS gedaan. Zelfs toen ik holy was :D
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:18:
Inderdaad :)

Moet zeggen, ik vind rogues nog steeds de leukste class om te bevechten omdat ze zowel tegen shadowpriests als tegen frost mages bijzonder weinig uithalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 11-01-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:17:
[...]

En met de bijbehoordende blue gear zal je dan blij zijn als ze allemaal holy zijn, zodra de gear beter wordt kan je het met een stuk minder doen. zelfs met 8 healers ook MC gecleared, en was een van de beste runs. Maar dan wel in half tier 2 dus dat helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:09:
[...]

Ik ben tot in BWL het 2e type geweest, totdat ik holy gespecced ben. We hadden 1 priest van type 3, die is gestopt 2 dagen nadat hij eindelijk Lok'amir il Romathis kreeg :D

[...]

Inderdaad. Dat geemmer dat priest niet mee kunnen komen. Elke class kan flink DPSen mits ze de juiste talents en juiste gear hebben.
Zeker met die nieuwe shadow tree. Blizzard heeft die echt mooi aangepakt. 3/4 daarvan is nu bijna te gebruiken voor PvE. Heck, het top tier talent heeft bijna alleen maar nut in PvE. Zelfs het talent daarvoor (5 punten), misery is voornamelijk voor pvE vind ik (+5% spell dmg) want hij proct niet zo heel snel. Tegen dan is een opponent in pvp al dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]

Grootste onzin : ik ben van lvl1 tot 60 shadow geweest en in instances gewoon main healer. Als je dat niet kan : L2P
Zou hetzelfde zijn als nu met mijn warrior : sorry, ben arms 2-handed spec en kan dus niet tanken, ik ben er voor de DPS. In instances ga ik gewoon naar 1-handed met shield en ben de tank .
In guils met T2 kan je nog wel eens wat switchen maar in een PUG, gewoon spelen waarvoor je bent bedoeld.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:12:
[...]

Het is ook compleet niet nuttig om te proberen oranje mobs te killen, tenzij het een quest mob is, en dan kun je nog beter een leveltje wachten tot ze geel zijn. Het is met geen enkele class efficient om 2 mobs tegelijkertijd te killen. Soms krijg je een add, maar dat is in de meeste gevallen niet nodig.

[...]

De mijne staat op:
Wordt verwerkt Ontvangen door DD/CB/Reviva

Besteldatum: 03.01.2007 :P
Wat is je betaalmethode? Ik heb acceptgiro.... wellicht dat daar wat verschil in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:25:
[...]

Zeker met die nieuwe shadow tree. Blizzard heeft die echt mooi aangepakt. 3/4 daarvan is nu bijna te gebruiken voor PvE. Heck, het top tier talent heeft bijna alleen maar nut in PvE. Zelfs het talent daarvoor (5 punten), misery is voornamelijk voor pvE vind ik (+5% spell dmg) want hij proct niet zo heel snel. Tegen dan is een opponent in pvp al dood :p
In het vorige deeltje meende ik dat iemand naar bol.com had gemaild. Heeft diegene misschien al mail terug gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:15:
Uit principe PvP ik weinig tot niet meer met mn Rogue.

Maar ik ben nog nooit door een Shadowpriest geowned in de damage meters in een instance.
Sowieso, de Shadowpriest heeft hetzelfde probleem als een Warrior en dat is aggro control.
Waar de Warrior nog op zijn HP en Armor kan vertrouwen heeft een Shadowpriest helemaal niets om op te vertrouwen en zal dan ook snel het loodje leggen mocht hij aggro krijgen.
Ja PW:S, maar dat stelt ook alleen maar het lot voor 5 seconde uit ;)

Shadowpriests zijn leuk, en kunnen handig zijn maar ga er nou maar niet vanuit dat elke guild een Shadowpriest wilt in zijn raids. Ik had het geluk in een pro raiding guild te zitten en die hadden dan ook een Shadowpriest met een aantal locks in die group. Die deden dan ook echt wel een hoop damage meer door de Priest.

Mijn mening, Shadowpriests kunnen handig zijn voor goede/sterke raiding groups en vooral in raid/guilds die op elkaar zijn ingespeeld. Het is niet handig om Shadowpriests te hebben als je nog instances leert en sowieso laag bent aan de healer kant. Verwacht niet dat je altijd Shadowpriest kan zijn tbh.. Als ik met mn Warrior een PUG ga doen wordt ik voor 99% verwacht dat ik tank, ik ga dan ook niet in de verdediging maar accepteer het omdat ik het van te voren goed wist. (Of je leert het gaanderweg tijdens het levelen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

RaseriaN schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:27:
[...]

Uit principe PvP ik weinig tot niet meer met mn Rogue.

Maar ik ben nog nooit door een Shadowpriest geowned in de damage meters in een instance.
Sowieso, de Shadowpriest heeft hetzelfde probleem als een Warrior en dat is aggro control.
Waar de Warrior nog op zijn HP en Armor kan vertrouwen heeft een Shadowpriest helemaal niets om op te vertrouwen en zal dan ook snel het loodje leggen mocht hij aggro krijgen.
Ja PW:S, maar dat stelt ook alleen maar het lot voor 5 seconde uit ;)
Aggro control ? Zelfs met mind blast spammen krijg ik minder snel aggro dan een mage of lock. Je hebt 25% aggro reduction door Shadow Affinity, en daarnaast nog eens 20% door Silent Resolve. Dat is 45% aggro reduction, standaard. Daar bovenop komt als alliance nog eens Salvation die op de resterende aggro wordt geteld. totaal kom jedan ergens rond de 56% aggro reduction dacht ik.

En moest het dan nog fout gaan heb je nog fade. Gewoon even fade drukken en een korte pauze inlassen. en als je al aggro krijgt als shadow priest met die talents is het puur je eigen fout als je aggro krijgt, dan verdien je het. Een lock of mage zal je ook niet continue full out zien gaan (enkele bosses daargelaten), die moeten ook op aggro letten.

Je hebt dus nog minder kans op aggro dan de gemiddelde mage of lock.
Mijn mening, Shadowpriests kunnen handig zijn voor goede/sterke raiding groups en vooral in raid/guilds die op elkaar zijn ingespeeld. Het is niet handig om Shadowpriests te hebben als je nog instances leert en sowieso laag bent aan de healer kant. Verwacht niet dat je altijd Shadowpriest kan zijn tbh.. Als ik met mn Warrior een PUG ga doen wordt ik voor 99% verwacht dat ik tank, ik ga dan ook niet in de verdediging maar accepteer het omdat ik het van te voren goed wist. (Of je leert het gaanderweg tijdens het levelen!).
Zoals ik boven ook al aanhaalde. In PUG's of 5-mans ga ik ook gewoon healen tenzij ze om een random/dmg vragen. Al heb ik al in enkele PUG raids al alsshadow gespeeld. Laatst nog bji Taerardat ze expliciet om shadow vroegen.

[ Voor 21% gewijzigd door DinX op 11-01-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
JSchut schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:26:
Wat is je betaalmethode? Ik heb acceptgiro.... wellicht dat daar wat verschil in zit ;)
CC, ik heb al betaald dus. Kan me voorstellen dat ze mensen als ik voorrang geven op slackers als jij ;)
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:27:
In het vorige deeltje meende ik dat iemand naar bol.com had gemaild. Heeft diegene misschien al mail terug gehad ?
Ja, ik. Letterlijke tekst:

"In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. Wanneer u een reservering plaatst voor een artikel op onze website, dan kunt u er vanuit gaan dat u uw bestelling op de releasedatum zult ontvangen."
DinX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:33:
Aggro control ? [...]

Inderdaad. Priests hebben enorm goeie aggro control, en standaard minder aggro/damage dan mages en locks.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 11-01-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

DinX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:33:
[...]

Aggro control ? Zelfs met mind blast spammen krijg ik minder snel aggro dan een mage of lock. Je hebt 25% aggro reduction door Shadow Affinity, en daarnaast nog eens 20% door Silent Resolve. Dat is 45% aggro reduction, standaard. Daar bovenop komt als alliance nog eens Salvation die op de resterende aggro wordt geteld. totaal kom jedan ergens rond de 56% aggro reduction dacht ik.

En moest het dan nog fout gaan heb je nog fade. Gewoon even fade drukken en een korte pauze inlassen. en als je al aggro krijgt als shadow priest met die talents is het puur je eigen fout als je aggro krijgt, dan verdien je het. Een lock of mage zal je ook niet continue full out zien gaan (enkele bosses daargelaten), die moeten ook op aggro letten.

Het grote probleem van Shadowpriests is toch dat ze als eerst OOM zijn terwijl locks & mages dan nog wel even door kunnen gaan ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Je hebt geen ability's die je aggro blijvend verlagen, aka geen aggro control.
Je kan je aggro dus niet controllen en als je eenmaal aggro hebt ben je aan de goden overgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:35:
Het grote probleem van Shadowpriests is toch dat ze als eerst OOM zijn terwijl locks & mages dan nog wel even door kunnen gaan ?
Valt best mee, mindflay en SW:Pain zijn erg mana efficient. Daarnaasst geeft VT je behoorlijk wat mana terug.
RaseriaN schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:36:
Je kan je aggro dus niet controllen en als je eenmaal aggro hebt ben je aan de goden overgelaten.
Dude. Fade.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 11-01-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 14-09 15:41
Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:
[...]

idd. Ik ga voorlopig gewoon door met mijn disc/holy build. Als het niets word kan ik altijd nog respeccen. Ik verwacht genoeg +dmg loot te verzamelen. Level waarschijnlijk met veel party's van guild en instance runs. Dus disc/holy zou goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:36:
[...]

Valt best mee, mindflay en SW:Pain zijn erg mana efficient. Daarnaasst geeft VT je behoorlijk wat mana terug.
Mind Flay krijgt wel maar heel weinig effect van +dmg gear of is dat sinds 2.0 anders ?

SW:P is inderdaad wel erg sterk, vreemd ook dat die DOT wel gewoon nog 120% effect krijgt van +dmg gear en mijn CoA en Corruption niet meer ;(

Nou ja ik klaag iig niet als ik een Shadowpriest in mijn party heb tijdens een raid, maar vrijwel alle priests bij ons vinden Holy/Disc leuk en hebben een DPS class alt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Cool! Je hebt een andere WoW dan ik!
Volgens mij deed Fade maar voor 10 seconden je aggro tijdelijk verlagen.
Maar in jouw WoW, is het een vaste aggro reduction..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hooli-gan schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:38:
idd. Ik ga voorlopig gewoon door met mijn disc/holy build. Als het niets word kan ik altijd nog respeccen. Ik verwacht genoeg +dmg loot te verzamelen. Level waarschijnlijk met veel party's van guild en instance runs. Dus disc/holy zou goed moeten werken.
Ik ga me focussen op TBC PvE content, daar zit echt enorm veel +damage spul tussen, waar bovendien erg veel +sta op zit. Tof PvP spul :P Blue wapens met 121 +damage enzo :)
RaseriaN schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:44:
FF alleen mindflayen tot de fade cooldown weer klaar is en je krijgt die aggro echt niet terug hoor, tenzij je tanks zuigen, maar dan zit je in de verkeerde raidgroup.
On_E schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:42:
Mind Flay krijgt wel maar heel weinig effect van +dmg gear of is dat sinds 2.0 anders ?
Nee, helaas is dat maar 43%, dus dat schaalt een stuk minder goed dan bijvoorbeeld frostbolt. Een groot deel van je DPS haal je ook uit SW:Pain, da's gewoon een enorm krachtige DoT. Helemaal als er meerdere targets zijn tikt dat aardig aan. De shadowweaving en SF werken wel op je uiteindelijke damage, dus het schaalt uiteindelijk wel beter dan de base 43%.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 11-01-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
[...]

Als je na 10 seconden nog steeds bovenaan staat in the threatmeters dan doet de rest van de raid ook iets niet goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

On_E schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:35:
[...]

Met VT valt het best mee tegenwoordig. Ik doe iets van 300+ dps met mindflay. Dat kost net iets meer dan 200 mana elke 3 seconden.

300dps / 20 (5%) = 15 mana.
Van de 200 mana die mind flay kost krijg ik er dus 45 terug. Tel daarna nog eens wisdom op jezelf en op de boss. En dan heb ik nog niet zo'n geweldige gear. Ik heb iets van 350 spell+shadow dmg samen. In de toekomst, als we richting lvl 70 gaan met bijhorende gear kan ik me inbeelden dat mind flay voor sommige priests bijna voor niets is.

En het is nog altijd een keuze van de priest of en hoeveel geld hij aan mana pots uitgeeft :)
RaseriaN schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:36:
[...]

Als je fade en een seconde of 5-10 wacht ben je je aggro weer kwijt, en dan weet je meteen dat je het iets rustiger aan moet doen. Die fade gebruik je ook niet continue (om de 30s) maar pas bij het zeldzame geval dat je aggro krijgt. Heb je hem gebruikt, weet je dat je te ver gegaan bent, en doe je het rustiger aan.
[...]

Zie hierboven. Gewoon een pauze na fade en je bent weer ok qua aggro.

[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 11-01-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Voor zover ik weet hebben locks en fire mages zelfs helemaal niks om aggro te verlagen, zelfs geen effect als fade (frost-mages met ice-block niet meegerekend dus), toch?

[ Voor 16% gewijzigd door UltraR-pc op 11-01-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

UltraR-pc schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:50:
Voor zover ik weet hebben locks en fire mages zelfs helemaal niks om aggro te verlagen, zelfs geen effect als fade, toch?
Ik dacht dat ze talents hadden die het een beetje verlagen ?
Maar ze hebben inderdaad geen redmiddel zoals fade.

Nog een reden waarom aggro control weer handiger is als priest.
Je dps is vrij constant, je hebt bijna geen burst dmg op mind blast na.

Een mind flay van continue 300dps (zonder shadow weaving en misery).
Een SW:P van continue 85 dps (idem).
Misery met 50 ofzo.

Dat zijn de spells waar je het grootste dele van je totale dmg van haalt. Je moet pas oppassen als je continue mind blast loopt te spammen (en helemaal als je improved hebt, ik heb em bvb al niet).

[ Voor 43% gewijzigd door DinX op 11-01-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Als je party je in die 10 seconden niet kan redden was je sowieso al aan de goden gesacrificed.

Mindblast, Fade, Mindblast en dan de tank uitschelden dat ie' geen agro kan vasthouden ;)

Shadow en Feral healen lukt allebei prima zolang je zelf maar een beetje kan healen. Je kan niet gaan healen als een holypriest/restodruid (alles "alleen" proberen te fixen, healers kennen het gevoel), maar je kan wel targetje healen en her en der extra mensen levend houden. Beetje anders te werk gaan, maar die health pomp je er nog wel uit.

Als healer gespecced raid healen vind ik leuker dan in een solo grindbuild raidhealen. Als je "moet" healen heb ik het liefst zoveel mogelijk tools en als feral en of shadow ben je toch vaak aangewezen op mid range heals spammen zonder "spannende" dingetjes erbij zoals swiftmend of nature swiftness.

[ Voor 23% gewijzigd door Yellow|A op 11-01-2007 16:57 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor zover ik weet hebben locks en fire mages zelfs helemaal niks om aggro te verlagen, zelfs geen effect als fade (frost-mages met ice-block niet meegerekend dus), toch?
ik weet er 1tje als lock zijnde: doodgaan ;) :P

en daarbij... beetje pve specced priest heeft met talents 45%(!) agro reduce...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Locks hebben sinds 2.0 een -threat talent in Affliction en 1tje in Destruction. (beiden -10%)

En we krijgen (thank god) Soul Shatter @ lvl 66, en dat is een spell die onze aggro met 50% verlaagt op alle enemies binnen 50 yards _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Viggen schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:53:
[...]

Invulnerability potion, kost geen drol en werkt volgens mij wel aardig tegen physical damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
[...]

Heb jij een WoW waar locks en mages wel hun aggro permanent kunnen verlagen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:53:
[...]

Locks hebben sinds 2.0 een -threat talent in Affliction en 1tje in Destruction. (beiden -10%)

En we krijgen (thank god) Soul Shatter @ lvl 66, en dat is een spell die onze aggro met 50% verlaagt op alle enemies binnen 50 yards _/-\o_
yep, zou es tijd worden... *O*

die threat reduction in Affliction en Destro zijn leuk, maar als je 't vergelijkt met die van pve shadow priests (45%) zijn ze een lachertje

[ Voor 15% gewijzigd door Viggen op 11-01-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

[quote]
Hydra schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:34:
[...]

CC, ik heb al betaald dus. Kan me voorstellen dat ze mensen als ik voorrang geven op slackers als jij ;)
Haha zal wel goed komen schat ik :D

Heb nu me rogue op 60 :D moest hem even snel levelen voordat TBC uitkwam.. Me main is een 60 lock, maar denk dat ik ga switchen naar me rogue. Bevalt me namelijk prima en naar 2 jaar warlock zijn is het wel eens leuk om te switchen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Viggen schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:53:
[...]

Bij alliance ook salvation niet vergeten, en bij horde een totem (als je in de juiste group zit).

Shadow Affinity = 25%
Silent Resolve = 20%

Dat maakt 45% agro reduction. Blijft er nog 55% over. Over die 55% gaat dan 30% reduction van Salvation. Dat is 16,5%

Dus als alliance SP (en binnenkort horde ook) heb je 45% + 16,5% = 61,5% aggro reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
DinX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:58:
[...]

Bij alliance ook salvation niet vergeten, en bij horde een totem (als je in de juiste group zit).

Shadow Affinity = 25%
Silent Resolve = 20%

Dat maakt 45% agro reduction. Blijft er nog 55% over. Over die 55% gaat dan 30% reduction van Salvation. Dat is 16,5%

Dus als alliance SP (en binnenkort horde ook) heb je 45% + 16,5% = 61,5% aggro reduction.
ja had BoSalv ff niet meegeteld omdat locks etc die ook krijgen... had 't alleen ff over 't verschil in talents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=FOMEYEMI

(met onderschrift :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
DinX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:51:
[...]

Een SW:P van continue 85 dps (idem).
Misery met 50 ofzo.
Imba gear moeje hebben btw om 300 DPS te halen met mindflay...

Mind Flay (Rank 6)
205 Mana 20 yd range
Channeled
Assault the target's mind with Shadow energy, causing 426 Shadow damage over 3 sec and slowing their movement speed by 50%.

300 dps, das dus 900 dmg over 3 secs. 15% van je shadowform = 782 dmg over 3 secs.
dus +356 dmg op je normale mindflay, rekening houden met +dmg bonus op mindflay (is geloof ik 43%?) = +791 dmg?

//edit: oh w8, shadowform nog rekening mee houden, maar tog

[ Voor 7% gewijzigd door Helox-in-a-box op 11-01-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Helox-in-a-box schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:01:
[...]

Imba gear moeje hebben btw om 300 DPS te halen met mindflay...

Mind Flay (Rank 6)
205 Mana 20 yd range
Channeled
Assault the target's mind with Shadow energy, causing 426 Shadow damage over 3 sec and slowing their movement speed by 50%.

300 dps, das dus 900 dmg over 3 secs. dus +474 dmg op je normale mindflay, rekening houden met +dmg bonus op mindflay (is geloof ik 43%?) = +1100 dmg?
mja, vergeet je nog 15% van shadow form, 15% van shadow weaving en 5% van misery ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Zucht, ik bedoel een skill die de aggro effectief reduced.
Dus Fade is geen aggro control, het is een tool om te zorgen dat jouw aggro weer naar beneden duikt zodat een andere halve zool het overneemt in de raid waarna je vrolijk weer op je oude aggro nivo staat na 10 seconden.

Het verlaagt je aggro tijdelijk en niet met een vaste waarde en dat is dus geen control.
Het is een mechanisme om tijdelijk geen aggro te hebben en zo te zorgen dat andere je voorbij streven (en dat mag je dan ook maar hopen ook).

Maargoed, jullie hebben gelijk want jullie spelen al zo lang een Shadowpriest en iemand zonder Shadowpriest kan en mag er geen verstand van hebben!

[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 11-01-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:03:
Dus Fade is geen aggro control, het is een tool om te zorgen dat jouw aggro weer naar beneden duikt zodat een andere halve zool het overneemt in de raid waarna je vrolijk weer op je oude aggro nivo staat na 10 seconden.

Het verlaagt je aggro tijdelijk en niet met een vaste waarde en dat is dus geen control het is een mechanisme om tijdelijk geen aggro te hebben.

Maargoed, jullie hebben gelijk want jullie spelen al zo lang een Shadowpriest en iemand zonder Shadowpriest kan er mag er geen verstand van hebben!
zo kennen we je weer RaseriaN... :P waarom altijd zo boos op alles en iedereen? ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14

Het verlaagt je aggro tijdelijk en niet met een vaste waarde en dat is dus geen control.
Het is een mechanisme om tijdelijk geen aggro te hebben en zo te zorgen dat andere je voorbij streven (en dat mag je dan ook maar hopen ook).

Maargoed, jullie hebben gelijk want jullie spelen al zo lang een Shadowpriest en iemand zonder Shadowpriest kan en mag er geen verstand van hebben!
Nogmaals, mages en locks hebben dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
Viggen schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:03:
[...]

mja, vergeet je nog 15% van shadow form, 15% van shadow weaving en 5% van misery ;) :P
ja 15% van shadowform vergeten :) maar weaving en misery geen rekening mee gehouden, check deze quote:
DinX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:51:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Thijs schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:06:
Nogmaals, mages en locks hebben dat ook niet.
Waren die ter discussie gesteld? Nee, volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Helox-in-a-box schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:06:
[...]

ja 15% van shadowform vergeten :) maar weaving en misery geen rekening mee gehouden, check deze quote:

[...]
my bad :P

dan wordt 't al wat lastiger ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als 5 mensen ofzo je tegenspreken zou het misschien wel eens kunnen zijn dat je het gewoon bij het verkeerde eind hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

de raids die ik heb gedaan met mn shadow priest was ik toch behoorlijk snel out of mana vergeleken met locks of mages die maar door gaan.
De ve van een priest is grappig maar dat is dan ook dat kan niet zeggen dat ik het echt flink merk dat ik maar door kan nuken.
Bij bosses kom je gewoon zwaar te kort imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
MantaMania schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:08:
Bij bosses kom je gewoon zwaar te kort imo.
Niet als je een goede priest bent...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Na vandaag de hele dag na te hebben gedacht over wat te doen bij TBC release (jaja, niks te doen) heb ik weer een paar opties weggestreept.
Waar ik nu nog tussen moet kiezen (ik wil mijn aandacht voor zeker een maand op 1 char. focussen):
  • Verder gaan met m'n lvl 60 priest. Outland en, met name, Caverns of time, i'm coming.
  • Rerollen op Karazhan (gloednieuwe pvp server): BE rogue (nog nooit gespeeld).
  • Rerollen op Karazhan: BE Paladin (nog nooit gespeeld).
Hmmm, dat gaat nog een hele lastige keuze worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:10:
[...]

Niet als je een goede priest bent...
klinkt een beetje als een dooddoener... :P wanneer ben je een goede priest (ja, wanneer je niet snel oom bent bij bosses... ;) :P)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met slechts de mededeling "ik heb The Burning Crusade binnen :)" hoeven niet gepost te worden, aangezien niemand daar iets aan heeft.