Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Zijn er hier ook meer mensen die ineens zo'n bericht krijgen (geen SMS!) met de mededeling "Registreer dit toestel bij Sony Ericsson blablabla (nog een verhaaltje erachter over kosten)"??

Ik kreeg 'm net, nog geen 5 minuten geleden. In mijn inbox staat niets daarom vind ik het zo vaag allemaal. Krijg er de creeps van. Ik zit bij Telfort bij de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 2 vraagjes.

1. Weet iemand of het mogelijk om dat geluidje uitteschakelen wanneer je een bestand ontvangt via bluetooth? (dit is namelijk alleen mogelijk als je telefoon op stil insteld.)

2. Klopt het dat er een ledje gaat knipperen wanneer accu bijna leeg is? zoja waar? ik heb heb hem nog niet helemaal leeg laten gaan, omdat dit slecht schijnt te zijn de voor accu dus bij 18% laad ik hem vaak op. Alvast bedankt

P.S MBMarduk, ja dit bericht kreeg ik ook toen ik me telefoon net kreeg. ik heb gewoon op OK gedrukt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:07:
Ik had 2 vraagjes.

1. Weet iemand of het mogelijk om dat geluidje uitteschakelen wanneer je een bestand ontvangt via bluetooth? (dit is namelijk alleen mogelijk als je telefoon op stil insteld.)

2. Klopt het dat er een ledje gaat knipperen wanneer accu bijna leeg is? zoja waar? ik heb heb hem nog niet helemaal leeg laten gaan, omdat dit slecht schijnt te zijn de voor accu dus bij 18% laad ik hem vaak op. Alvast bedankt

P.S MBMarduk, ja dit bericht kreeg ik ook toen ik me telefoon net kreeg. ik heb gewoon op OK gedrukt.
1) Is (nog) niet mogelijk, alleen door je telefoon op stil te zetten.
2) Ledje is het infra rood lichtje, kan je eigenlijk geen ledje noemen zo zwak is het :> , recht boven, naast het knopje waar je een foto mee maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 10x proberen op 10 verschillende manieren en 4x installeren geef ik het op :'(
Ik krijg internetten via breedband echt niet voor elkaar. Handleiding van Speedy-Andre gevolgd en ook nog geprobeerd via andere manier maar het lukt me echt niet 8)7

Is er iemand die me daarbij kan helpen? Desnoods los van dit forum, om de rest niet lastig te vallen :)

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36

vr6-only

Blub Blub

Ik zou ook heel dankbaar zijn als iemand te hulp zou schieten.
Ik heb het inmiddels allang opgegeven om via BT te internetten op een K800i :'(

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
en hier nog eentje...
misschien een n00b-vragentopic nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft volgens mij maatwerk met al die verschillende bluetooth dongels en de verschillende bluetooth drivers.
Ik ben blij dat mijn Macbook a.s. vrijdag weer terug is van reparatie. Ik had de K800i en mijn Macje binnen 2 minuten met elkaar aan de praat via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik wil wel kijken of het kort in dit topic lukt met uitleggen :)
Om te beginnen de vraag wat er niet lukt, kan je met SE device explorer een verbinding maken met de K800 of gaat het daar al fout?
Een tip om dit op te lossen is eerst met de bluetooth software een seriële verbinding maken, dan weet je tenminste welke seriële poort werkt.
Als je verbinding kan maken dan kijk je welke poort het is en deze stel je in bij de connection proxy.

Voor de K800 is er ook een andere manier en dat is PAN, Personal Area Network.
Voordeel hiervan is dat je het vanaf de K800 kan doen en dat ook standaard applicaties zoals de ingebouwde browser er mee kunnen werken. Op andere forums is gebleken dat het alleen met unlocked toestellen kan, omdat je een ander data profiel moet kiezen.
Met mijn Kpn toestel is het gebruikte data profiel 'locked' zodat een ander profiel niet werkt :/

Eventueel pas ik mijn handleiding aan aan de hand van de opgeloste problemen ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:10
Bij mij was het ook nog niet gelukt, maar nu ik jou verhaal lees zal ik wel hetzelfde probleem hebben ik heb namelijk een hi abbonnement dus dan zal het profiel ook wel gelocked zijn.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey speedy. Fijn dat je even wil (proberen te) helpen. :)

De PAN versie werkt sowieso niet bij mij. Ik kan dan wel een ander data-account kiezen in mijn t-mobile locked toestel, maar er wordt helemaal geen bluetooth data-profiel aangemaakt die ik kan kiezen. Jammer...

En dan nu jouw handleiding: bluetooth verbinding werkt goed. Seriele verbinding ook. Ik kan via device explorer applicaties installeren en starten. Maar daarna...
De stappen die ik op de volg op de K800i, nadat ik Opera geinstalleerd heb en er zeker van ben dat Device explorer draait en de bijbehorende connection proxy verbinding heeft:
  • instellingen-->verbindingen-->datacomm.-->data-accounts. Hier maak ik een dummy profiel aan met alleen de APN ingevuld.
  • bij verbindingen-->internetinstell. kies ik bij internet EN java dit dummy profiel zodat ik niet per ongeluk gprs
  • ik start opera --> internet werkt niet: verbindingsprobleem. Bij de vraag of ik de applicatie toesta om te uploaden zeg ik JA.
  • ik ga naar instellingen en dan naar netwerkinstellingen. Deze weet ook geen verbinding te maken.
Waar gaat het fout???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als eerste wil Opera-mini de gprs (of gsm) verbinding testen, niet de bluetooth!
Dit moet je eenmalig toestaan en dan komt hij wel door de connection test heen.
Start Opera-mini op de K800 zelf en laat hem de test doen met de instellingen van je provider.
Als hij hier doorheen komt dan werkt hij daarna meestal ook via bluetooth.

Om de internet verbinding via bluetooth mee te geven start je Opera-mini vanaf je pc met Device Explorer, alleen dan herkent ie de verbinding en dan kan je evt. je dummy account weer gebruiken.
Soms helpt het om in het dummy account het IP van je pc (lan) te zetten.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas :'( werkt nog steeds niet.

Zelfs opera opnieuw geinstalleerd en de eerste keer verbinding laten maken met provider instellingen. Dit ging goed. Daarna dummy account weer ingesteld met ipadres van mijn PC lan verbinding (niet van de Bluetooth Netwer verbinding dus) en daarna opera weer in.
Ik krijg nu geen foutmelding meer van opera dat verbindingsinstellingen niet meer kloppen. Hij is nu gewoon eindeloos aan het verbinden zonder dat dit lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Soms werkt het beter als je de proxy in Opera-mini gebruikt, als je pc ook een proxy server gebruikt dan kan je die overnemen.
Er is dus wel verschil maar ergens ontbreekt er nog wat :z
Ik weet niet in hoeverre de T-mobile firmware invloed heeft, misschien is dat het probleem wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:14

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik heb het 100keer geprobeert met dummie account en nog krijg ik als ik op internet ga die vervelende wereldbol dat me zeg betalen maat.
Kan me iemand vertellen wat ik nog fout doe?
Hij maakt vebrinding met de pc en alles.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Start je hem wel op vanaf je pc, anders probeert ie idd gprs ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:14

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

EEy het werkt op mijn laptop.Kan ik eindelijk draadloos internetten op het werk

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn k800i op mijn gloednieuwe p100-276 Toshiba laptop pairen met Bluetooth. Heb een Jabra A320s dongle gekocht en kom er net achter (na veel proberen en veel frustratie :( ) dat op de website van jabra staat dat telefoons van sonyericsson niet compatible zijn met de A320s. Balen van de verloren avond maar....veel belangrijker: welke dongle wel te kopen die compatible is met de k8001? Ik dacht met een bluetooth 2.0 dongle voldoende compatible te zijn. Wie helpt me?
Aanvullende vraag: SE heeft nog geen Vista software op dit moment voor bluetooth koppelingen. Heeft het zin om nu al te proberen verbinding te maken?

Thanx!
JaggaRagga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Xcalibur schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:03:
[...]

Daarnaast had ik tijdens de reis een keer of 4 dat hij de GPS verbinding kwijt was. Ik weet nog niet of de BT-verbinding wegvalt, of dat het aan de GPS ontvanger ligt, maar dat is wel vervelend... tips en trucs zijn welkom uiteraard :)
Hier had ik ook altijd last van! Erg irritant probleem omdat het onnodig veel handelingen vergt om het weer aan de praat te krijgen en het probleem heel onregelmatig voorkwam! Maar het is me gelukt om het probleem op te lossen, het zat hem in de Java Runtime. Heb de firmware van m'n phone geupgrade met nieuwe java versie en sindsdien ong. 300 km'tjes genavigeerd zonder 1 keer fix te verliezen!
Op deze manier bevatten de statistieken aan het eind van elke route ook nog nuttige info iig!

Gebruik bij de weg een k800i met zo'n el cheapo gps receiver.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@JaggaRagga:

Ik zie dat er Broadcom drivers bij de BT320s zitten en de interface ziet er vrijwel hetzelfde uit als bij de bekende Widcomm drivers.
Widcomm is overgenomen door Broadcom dus ik denk dat je eigenlijk Widcomm drivers hebt die gewoon horen te werken met de K800.
Heb je al geprobeerd om je pc te zoeken met de K800 i.p.v. andersom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Speedy-andre

Dank! _/-\o_ Ik ga proberen de andere drivers te installeren. Punt is dat de telefoon de PC wel ziet en accepteert en omgekeerd de PC de telefoon wel ziet maar niet kan pairen. Hij geeft dan een time-out foutmelding.
Website van Jabra zegt bij iedere sony-ericsson telefoon (muv K800i, die staat er niet op) dat ze niet compatible zijn met de A320s. En dan ook nog het Vista-debacle: SE zegt op haar website dat de software voor de K800i Q2 en september beschikbaar komt...

Jagga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als je Widcomm drivers zoekt kijk dan naar 'patched' drivers zodat de licentie geen probleem is.
Widcomm past zijn drivers aan per leverancier en maakt ze beperkt bruikbaar.
Pcsuite kan trouwens soms wel met Vista werken, ik heb al voorbeelden gezien maar dat zijn work-arounds die niet van SE komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
Ik weet dat als het wereldbolletje getoond wordt je via GPRS verbinding hebt.
Is er een mogelijkheid om vantevoren te zien of je op dit moment uberhaupt gprs connectie KAN hebben?

Bij mijn oude gsm kon ik grps aan- en uitzetten (niet via een leeg profiel). Stond dit aan dan stond de aandudiing gprs in het scherm, en als er op dat moment ook inderdaad gprs access was dan kwam er een aanduiding bij.

Dit omdat ik vanmorgen enorm liep te klooien en niet wist of er instellingen fout stonden of er geen grps mogelijk was vanuit het netwerk.
Wat een gedoe, sinds ik van Telfort op het KPN netwerk zit veel verbindingsgezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK. weer een avond naar de maan. Nog niet gelukt en uit frustratie in ieder geval gestopt met deze dongle. Ben naar T-Mobile shop geweest met de volgende eisen die ik stel aan een dongle:

-compatible met Vista
-compatible met K800i
-100m bereik
-Class 1
-USB 2.0

Antwoord: de eerste is het moeilijkste. De combi van de eerste twee is daarna het moeilijkste (zij zeiden dat het nog niet bestaat wegens Vista en zowel dongle leveranciers als SE die achter lopen v.w.b. Vista-versies van software leveren. "kom in september nog eens terug". grrrr

Heeft een van jullie wèl een (bij voorkeur plug-and-play) dongle die aan bovenstaande eisen voldoet? Zo ja: HELLUP!

Dank alvast,
Jagga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:21
Ik berichtte in dit topic een paar weken geleden over mijn K800i die na een softwareupdate een rood knipperend lampje had bij de Infrarood :'( . Er viel niks meer mee te doen dus ik heb hem toen weggebracht naar de dichtsbijzijnde Service Point (voor mij Bombeeck in Eindhoven). Bij Bombeeck werd mij verteld dat zij er nieuwe software op gingen zetten en dat ik hem in verband met drukte een paar dagen kwijt zou zijn. Ik baalde hier behoorlijk van en belde na een paar dagen ook gelijk naar Bombeeck of het al gelukt was. Aan de telefoon werd mij verteld dat zij er niks aan konden doen en hem hadden opgestuurd naar Sony Ericsson. Twee weken mijn telefoon kwijt voor een mislukte softwareupdate |:( . Gisteren kon ik eindelijk mijn telefoon ophalen. Wat blijkt, ik heb een splinternieuwe gekregen van Sony Ericsson. Dat noem ik nou pas echt topservice _/-\o_ ! Zeker omdat de mijne al 4 maanden oud was en er een stukje van de onderkant af was doordat ik hem had laten vallen op een stenen vloer. Ik ben nu dus weer trotse eigenaar van een gloednieuwe K800i. Ik heb trouwens wel gelijk de software weer geupdate want de oudste versie stond erop O-) . Deze keer ging het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Titusvh schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:44:
Is er een mogelijkheid om vantevoren te zien of je op dit moment uberhaupt gprs connectie KAN hebben?
Ja dat kan. Dat is namelijk boven je 'signaalsterkte' linksbovenin. Als dat blauw uitgevuld wordt kan je GPRS verbinding maken en is het dus ook aanwezig. Is het alleen een blauw randje dan heb je geen GPRS dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
Red schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:56:
[...]Ja dat kan. Dat is namelijk boven je 'signaalsterkte' linksbovenin. Als dat blauw uitgevuld wordt kan je GPRS verbinding maken en is het dus ook aanwezig. Is het alleen een blauw randje dan heb je geen GPRS dekking.
Waar haal je dit soort info vandaan?

Ik heb toch echt de manual gelezen... Die ik overigens niet zo goed vind, meer ene opsomming van alle menu-items dan dat ze echt uitleggen hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Dzine schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:05:
..als je een berichtje aan typen bent met t9 en je wil een van de andere woord mogelijkheden selecteren, moet je de joystick gebruiken. Dat gaat echt ten koste v de snelheid, vooral in vergelijking met mijn oude nokia 6230. Iemand hier ook last van cq oplossing op?
Niemand hier last van? :?

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Dzine schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:17:
[...]
Niemand hier last van? :?
Nee eigenlijk niet maar hoe doen ze dat op een nokia dan ? :+ Ben niet anders gewent, .. mijn vorige siemens M55 had dat ook.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:48

Animal_X

Rodin

Titusvh schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:44:

Bij mijn oude gsm kon ik grps aan- en uitzetten (niet via een leeg profiel). Stond dit aan dan stond de aandudiing gprs in het scherm, en als er op dat moment ook inderdaad gprs access was dan kwam er een aanduiding bij.

Dit omdat ik vanmorgen enorm liep te klooien en niet wist of er instellingen fout stonden of er geen grps mogelijk was vanuit het netwerk.
Wat een gedoe, sinds ik van Telfort op het KPN netwerk zit veel verbindingsgezeur.
Bij mij verschijnt dat wereldbolletje wanneer een UMTS verbinding maak... GPRS zou ik zo niet weten... Heb hier overal UMTS dekking...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
Emiel1984 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:29:
[...]
Nee eigenlijk niet maar hoe doen ze dat op een nokia dan ? :+ Ben niet anders gewent, .. mijn vorige siemens M55 had dat ook.
Daar zit de spatie onder de nul en de andere optie knop onder het hekje.. Je hoeft dus je duim niet over de hele telefoon heen te bewegen...
Niet dat ik zo'n mega smser ben, maar nu duurt t gewoon een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Dzine schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:41:
[...]
Daar zit de spatie onder de nul
en de andere optie knop onder het hekje.. Je hoeft dus je duim niet over de hele telefoon heen te bewegen...
Niet dat ik zo'n mega smser ben, maar nu duurt t gewoon een stuk langer.
Spatie zit op de k800i gewoon onder het hekje hoor :) .
Alleen om een ander woord dan het eerst gekozen woord te wijzigen gebruik je de joystick.

Ik ben ook niet echt een megasmser maar het gaat nog vrij vlotjes.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
Emiel1984 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:30:
[...]
Spatie zit op de k800i gewoon onder het hekje hoor :) .
Alleen om een ander woord dan het eerst gekozen woord te wijzigen gebruik je de joystick.

Ik ben ook niet echt een megasmser maar het gaat nog vrij vlotjes.
8)7 Dat weet ik.. ik had het ook over hoe het op mijn 6230 ging 'vroeger'

De k800 is in alle opzichten natuurlijk veel beter en kwa interactie zitten er betere dingen in dat die nokia. Maar ja t smsen valt me toch tegen doordat je t pookje moet gebruiken. Verder weinig klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ZoRr0 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:21:
Ik berichtte in dit topic een paar weken geleden over mijn K800i die na een softwareupdate een rood knipperend lampje had bij de Infrarood :'( . Er viel niks meer mee te doen dus ik heb hem toen weggebracht naar de dichtsbijzijnde Service Point (voor mij Bombeeck in Eindhoven). Bij Bombeeck werd mij verteld dat zij er nieuwe software op gingen zetten en dat ik hem in verband met drukte een paar dagen kwijt zou zijn. Ik baalde hier behoorlijk van en belde na een paar dagen ook gelijk naar Bombeeck of het al gelukt was. Aan de telefoon werd mij verteld dat zij er niks aan konden doen en hem hadden opgestuurd naar Sony Ericsson. Twee weken mijn telefoon kwijt voor een mislukte softwareupdate |:( . Gisteren kon ik eindelijk mijn telefoon ophalen. Wat blijkt, ik heb een splinternieuwe gekregen van Sony Ericsson. Dat noem ik nou pas echt topservice _/-\o_ ! Zeker omdat de mijne al 4 maanden oud was en er een stukje van de onderkant af was doordat ik hem had laten vallen op een stenen vloer. Ik ben nu dus weer trotse eigenaar van een gloednieuwe K800i. Ik heb trouwens wel gelijk de software weer geupdate want de oudste versie stond erop O-) . Deze keer ging het gewoon goed.
haha, dat je dat nog durfde :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 20:47
Hallo,
Ik heb sinds gister een k800i en ben er echt superblij mee. Alleen ik was even aan het downloaden winkelen en zag ik tom tom mobile en andere navigatie mobile's. Ik vroeg me dus af of dit ook op de k800i kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
QuiCk01 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:07:
Hallo,
Ik heb sinds gister een k800i en ben er echt superblij mee. Alleen ik was even aan het downloaden winkelen en zag ik tom tom mobile en andere navigatie mobile's. Ik vroeg me dus af of dit ook op de k800i kan?
nope, kijk ff wat pagina's terug voor alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje over de internetdienst van Hi. Ik ben van plan om die internet/blog dienst te gaan gebruiken van Hi. Dit kost 5euro per maand, het is wel een aanbieding... In combinatie met een k800i krijg je die korting. Ik heb er wel een paar vraagjes over.

Kan je gewoon internetten met je mobiel zoals je gewoon doet op een computer bij wijze van spreken, of zijn de aantal sites gelimiteerd aan wat Hi zelf aanbiedt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met de ingebouwde browser kan je gewone websites zien en zelfs bestanden downloaden.
Als je echt weinig dataverbruik wil dan kan je Opera-mini op de K800 zetten en die gebruiken.
Met een Kpn mobile abo zit internet al in de bundel, misschien is dat nog voordeliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, nou ik heb die actie opgezocht op de site van Hi, dan word t wat duidelijker. t Gaat om deze actie: http://www.hi.nl/web/show/id=91901

Je kan dus ook mobiel interneten met I-mode, maar ik zou bij god niet weten wat t verschil is tussen deze actie van 5euro per maand en die van met I-mode voor 7.50euro per maand. Heeft iemand ervaring met deze dienst?

En hoe zit t dan met emails versturen en expresberichten versturen, kost dat ook geld? Want ik dacht dat er bij I-mode stond dat t gratis was, maarja.. beetje vaag. 8)7 Want je verstuurt wel data lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:36
achappey schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:30:
Hier had ik ook altijd last van! Erg irritant probleem omdat het onnodig veel handelingen vergt om het weer aan de praat te krijgen en het probleem heel onregelmatig voorkwam! Maar het is me gelukt om het probleem op te lossen, het zat hem in de Java Runtime. Heb de firmware van m'n phone geupgrade met nieuwe java versie en sindsdien ong. 300 km'tjes genavigeerd zonder 1 keer fix te verliezen!
Hee, thanks voor de tip!
Dat ga ik ook maar eens proberen (als ik het durf ;( )

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@DarkSavior:
Heb net ff naar de aanbieding gekeken, je kan alles doen met de €5,- bundel, internetten, bloggen emailen het maakt niet uit tot je 10MB verbruikt hebt.
In de K800 kan je trouwens prima zien hoeveel data je hebt verbruikt.
Aan de i-mode bundel heb je niets om dat de K800 geen i-mode toestel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Xcalibur schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:47:
Hee, thanks voor de tip!
Dat ga ik ook maar eens proberen (als ik het durf ;( )
Ok, ik heb via de SE Update Service de firmware geupdate (tenminste: hij heeft dingen geinstalleerd), maar de Java versie is niet veranderd: 7.1? :?

Vanmiddag weer naar België, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand wat dit is?

Menu > Bestandsbeheer > Meer > Geheugenstatus > Telefoon kiezen > Meer > Sleutels opschonen

En dan kan je kiezen tussen:
Contentloze sleutels
Sleutels van anderen
Content niet gebruikt
Info sleutelgeheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
-edit-

ik begrijp dus dat als je de eerste keer probeert iets te bloggen, je een sms krijgt. deze krijg ik niet. er staat wel dat het publiseren gelukt is...

wat moet ik nu?

[ Voor 109% gewijzigd door Boyd op 31-03-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:04:
@DarkSavior:
Heb net ff naar de aanbieding gekeken, je kan alles doen met de €5,- bundel, internetten, bloggen emailen het maakt niet uit tot je 10MB verbruikt hebt.
In de K800 kan je trouwens prima zien hoeveel data je hebt verbruikt.
Aan de i-mode bundel heb je niets om dat de K800 geen i-mode toestel is ;)
Bedankt voor het bekijken, thanks! :)

Opzich wel interessant, alleen vraag ik me af of dat internetten het wel waard is. Ik bedoel, ik kan thuis ook internetten.. Enige wat je er eigelijk mee kan is e-mails versturen, bloggen, het weer bekijken, het laatste nieuws etc.? Of mis ik nu iets? xD

Ohjaa, nog een vraagje.. Weet iemand een manier om het internet helemaal uit te zetten. Irritant als je telkens per ongeluk op dat wereldbolletje klikt. Me provider is Hi..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Xcalibur schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:12:
[...]

Ok, ik heb via de SE Update Service de firmware geupdate (tenminste: hij heeft dingen geinstalleerd), maar de Java versie is niet veranderd: 7.1? :?

Vanmiddag weer naar België, dus ik ben benieuwd :)
Huh, ok ik heb hem geupgrade vanaf de allereerste firmware. Dacht dat ik ergens voorbij zag komen dat er nieuwe jre in zat, maar heb het niet gedoublechecked. Anywayz, de firmwareupgrade hielp :) Ben benieuwd of het jou ook geholpen heeft, in dat geval had het idd nix met de java versie te maken... :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de rabobank is er nu aanbieding, 10 euro per maand onbeperkt internetten.
Dacht misschien wel even handig om te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb net ff met m'n pda zitten kloten en die heeft ook een PAN verbinding via bluetooth :)
Dat betekent dus onderweg internetten op een groot scherm en ook andere applicaties op de pda kunnen internet op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
achappey schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:58:
Huh, ok ik heb hem geupgrade vanaf de allereerste firmware. Dacht dat ik ergens voorbij zag komen dat er nieuwe jre in zat, maar heb het niet gedoublechecked. Anywayz, de firmwareupgrade hielp :) Ben benieuwd of het jou ook geholpen heeft, in dat geval had het idd nix met de java versie te maken... :)
Nou, bij mij is hij dus weer uitgevallen ;(
Het lijkt iedere keer wel na ongeveer een half uur te zijn, dat viel me vorige week ook al op... Ga het nog eens met de TomTom op mijn PDA proberen, als die het probleem ook heeft ligt het aan de GPS-ontvanger lijkt me...

Wat betreft Nav4All, hij blijft me bij iedere afslag van de snelweg sturen om een kortere route te nemen ofzo, en da's niet wat ik wil. Mijn rijstijl staat normaal op Economy, heb Easy Rider al geprobeerd, maar zonder resultaat. Touristic, Prefer no highways, 60kmph road, Shortest distance, Pedestrians, Bicycles en Wit++ ( :? ) klinkt allemaal niet of het doet wat ik wil. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Xcalibur schreef op zondag 01 april 2007 @ 11:45:
[...]

Nou, bij mij is hij dus weer uitgevallen ;(
Het lijkt iedere keer wel na ongeveer een half uur te zijn, dat viel me vorige week ook al op... Ga het nog eens met de TomTom op mijn PDA proberen, als die het probleem ook heeft ligt het aan de GPS-ontvanger lijkt me...

Wat betreft Nav4All, hij blijft me bij iedere afslag van de snelweg sturen om een kortere route te nemen ofzo, en da's niet wat ik wil. Mijn rijstijl staat normaal op Economy, heb Easy Rider al geprobeerd, maar zonder resultaat. Touristic, Prefer no highways, 60kmph road, Shortest distance, Pedestrians, Bicycles en Wit++ ( :? ) klinkt allemaal niet of het doet wat ik wil. Iemand suggesties?
Het lijkt er op alsof Nav4all niet met iedere GPS ontvanger overweg kan. Aanvankelijk had ik soms ook dat na zo'n 20 minuten de verbinding weg viel. Ik heb nu sinds enkele weken een Holux GPS ontvanger, en het probleem heeft zich niet meer voorgedaan. Mijn instellingen zijn: Easy rider. Bij wegkeuzes heb ik niets aangevinkt. Gebruikerstype staat bij mij op personenwagen. Dat werkt bij mij in ieder geval perfect zonder dat ik de snelweg af wordt gesturd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Doctor Yes schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:01:
Mijn instellingen zijn: Easy rider. Bij wegkeuzes heb ik niets aangevinkt. Gebruikerstype staat bij mij op personenwagen. Dat werkt bij mij in ieder geval perfect zonder dat ik de snelweg af wordt gesturd.
Ik heb zowel Easy Rider als Economy geprobeerd. Bij wegkeuzes heb ik geen veerboten / geen tolwegen aangekruisd, maar die heb ik ook nog niet gezien. Gebruikstype ook op personenwagen. Zal die wegkeuzes nog eens uitzetten, kijken of dat helpt.

Mijn twee routes naar Belgie waren totaal verschillend (over Den Bosch / Eindhoven / Weert en over Brede / Antwerpen / Geel), wel beiden naar Belgisch Limburg. Had op beide routes exact dezelfde problemen, toch raar.... Zo snel ik van de snelweg af was werkte het ding feilloos trouwens, dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
achappey schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:58:Anywayz, de firmwareupgrade hielp :) Ben benieuwd of het jou ook geholpen heeft, in dat geval had het idd nix met de java versie te maken... :)
Ik zag in jouw post in het Nav4all topic dat jij had geupgrade naar Java 7.2... terwijl ik nu na de upgrade met 7.1 zit (voor de upgrade ook trouwens). Daar kon je toch niet veel fout aan doen :/

Morgen nog maar eens een poging wagen, misschien dat het dan toch nog helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik weet niet of het gepost is, maar de K800i kan software-wise omgezet worden naar een K810i. En ik geloof dat er qua hardwarespecs geen verschil is. Either way:
Flash update maakt van je K800i een K810i [zo 1 apr, 10:26]
De K800i is een van de populairste Sony Ericsson modellen van het afgelopen jaar. Enkele maanden geleden heeft Sony Ericsson met de K810i een update van het toestel op de markt gebracht.

De K810i verschilt behalve qua keypad uiterlijk vooral op softwaregebied van de K800i. Meer menu thema's, een betere media speler, TrackID en een nieuwere Java versie zijn de belangrijkste verschillen.

Nu hebben verschillende gebruikers ontdekt dat de firmware van de K800i op relatief eenvoudige wijze ge-upgrade kan worden naar die van de K810i.
linkje: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=144410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb mijn Sony Ericsson teruggestuurd op 22 Januari omdat ik batterij problemen had. De telefoon was nog geen maand oud. Intussen heb ik hem nog steeds niet terug. Ben hem dus al bijna 50 dagen kwijt!!!

Is Sony Ericsson altijd zo traag qua Service???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

50 dagen is wel erg lang, tijd om eens contact met ze op te nemen of is een winkel hem vergeten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
apNia schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:03:
Ik weet niet of het gepost is, maar de K800i kan software-wise omgezet worden naar een K810i. En ik geloof dat er qua hardwarespecs geen verschil is. Either way:

[...]

linkje: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=144410
Mits je het niet erg vindt dat een deel van je verlichting het niet meer doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na 5 weken wachten nog steeds niet mijn gratis 1 GB M2 kaartje ontvangen. :(

is het slim om nog even af te wachten,, of om op te bellen? want SE klantenservice is een duur nummer.. Meer mensen last van een lange bezorg tijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zit net ff m'n java versie te checken, er staat JP-7.3 in het service menu onder software ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

het telefoonnummer staat in de voorwaarden van de actie en is gewoon een lokaal nummer:

http://www.sonyericsson.c...CWS31_12258_35_0_4000.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:17:
Ik heb na 5 weken wachten nog steeds niet mijn gratis 1 GB M2 kaartje ontvangen. :(

is het slim om nog even af te wachten,, of om op te bellen? want SE klantenservice is een duur nummer.. Meer mensen last van een lange bezorg tijd??
Ik vind 3 weken al lang,maar 5....... misschien kan je ze dan beter mailen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:28:
Ik zit net ff m'n java versie te checken, er staat JP-7.3 in het service menu onder software ... O-)
Dat is wel mooi.. ik beschik ook over JP-7.3 ;) en beschik over firmware versie R1JG001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:31:
[...]

Ik vind 3 weken al lang,maar 5....... misschien kan je ze dan beter mailen??
heb net mailtje gestuurd, nu nog wachten opantwoord.. maar klantenservice van SE is altijd wel snel met antwoorden :9 iig sneller dan me geheugenkaart sturen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
hebben jullie ook dat wanneer je belt (volgens mij als je zelf aan 't woord bent), je een beetje krakend/snerpend geluid krijgt? Dat is me net opgevallen...
Het is niet duidelijk aanwezig, maar best irritant als je erop gaat letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:17:

Ik wacht nu al 4weken. En heb vorige week (3weken toen) gebeld naar het nummer 043-8800158 (Wel eerst +31 voordraaien als je vanuit België belt.)
En toen zei die mevrouw mij dat er dagelijk 1000 formulieren aankomen en dat mijn formulier nog niet verwerkt was en dat ik deze week eens terug moest bellen, dat ga ik dan morgen ook eens doen.
Mss dat je best ook eens belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:53:
[...]

heb net mailtje gestuurd, nu nog wachten opantwoord.. maar klantenservice van SE is altijd wel snel met antwoorden :9 iig sneller dan me geheugenkaart sturen :'(
SE zal je zeggen dat je moet bellen naar 043-8800158. Omdat het niet SE is die de kaartjes verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Speedy-Andre schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:28:
Baas boven baas: JP-7.4 :+ (R1KC001)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Doctor Yes schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:22:
[...]

Je hebt dan de K810 of de K800 geflashed naar K810 zeker, voor de K800 is R1JG001 nog steeds de nieuwste versie.
R1KC001 is trouwens CID52 ipv CID51

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 00:20:
[...]

SE zal je zeggen dat je moet bellen naar 043-8800158. Omdat het niet SE is die de kaartjes verstuurd.
Inderdaad,mailde gisteravond laat en nu net kreeg ik mail dat ik dat nummermoest bellen.
Zal ik straks een doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk t verschil als je versie JP-7.3 hebt, vergeleke versie lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Doctor Yes schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:22:
[...]

Da's een Wotan update, je levert de bewegende video thumbnails in en je hebt een nieuwere java :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld voor het 1gb kaartje. Maar de mevrouw die alles regelt had pauze en straks belt ze me terug. Maar de mevrouw die ik aan de lijn kreeg zei dat de voorraad op was en dat ze vrijdag nieuwe kaartjes binnenkrijgen en die worden dan dinsdag verstuurd. En pas 2 weken later zou ik die ontvangen.
Dus maar hopen dat mijn kaartje dinsdag wordt verstuurd.

EDIT : Ze hebben me net teruggebeld en mijn formulier is goed ontvangen en vanaf dinsdag beginnen ze terug te versturen.. Whiiiii :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:55:
Net gebeld voor het 1gb kaartje. Maar de mevrouw die alles regelt had pauze en straks belt ze me terug. Maar de mevrouw die ik aan de lijn kreeg zei dat de voorraad op was en dat ze vrijdag nieuwe kaartjes binnenkrijgen en die worden dan dinsdag verstuurd. En pas 2 weken later zou ik die ontvangen.
Dus maar hopen dat mijn kaartje dinsdag wordt verstuurd.

EDIT : Ze hebben me net teruggebeld en mijn formulier is goed ontvangen en vanaf dinsdag beginnen ze terug te versturen.. Whiiiii :D
Het zelfde verhaal vertelde ze ook aan mij. kan niet wachten op mijn kaartje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
Weet er iemand hoe het "bluetooth external screen" aan de praat te krijgen? (te vinden in de fotobrowser, full screen, niet liggend, extern scherm) Wanneer ik dit probeer op te zoeken, krijg ik heel wat nietszeggende hits.
Ik maak gebruik van een laptop met ingebouwde bluetooth (centrino platform).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Bij mij werkt het externe scherm op zich wel, er wordt gewoon een plaatje weggebluetooth naar het externe apparaat. Ik krijg via Bluesoleil dan het plaatje ergens in een mapje onder mijn documenten.

Da's alles, dus de naam 'extern scherm' is nogal misleidend (het kan natuurlijk ook zo zijn dat het bij mij niet werkt zoals het zou moeten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
schaduw schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:36:
Bij mij werkt het externe scherm op zich wel, er wordt gewoon een plaatje weggebluetooth naar het externe apparaat. Ik krijg via Bluesoleil dan het plaatje ergens in een mapje onder mijn documenten.

Da's alles, dus de naam 'extern scherm' is nogal misleidend (het kan natuurlijk ook zo zijn dat het bij mij niet werkt zoals het zou moeten...)
Niet zo spannend dus als ik gehoopt had :(

Alvast bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Waarschijnlijk is het externe scherm bedoeld voor/vooral handig als je een digitaal fotolijstje met bluetooth hebt. (bestaan ze eigenlijk met bluetooth?)

[ Voor 17% gewijzigd door schaduw op 03-04-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Weet iemand wel een goede externe cardreader voor de M2 kaartjes? Volgens de shop hier om de hoek zijn er nu namelijk geen cardreaders die deze kaartjes aankunnen.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

SePtiCTaNk schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:42:
Weet iemand wel een goede externe cardreader voor de M2 kaartjes? Volgens de shop hier om de hoek zijn er nu namelijk geen cardreaders die deze kaartjes aankunnen.
Je krijgt een adapter bij je m2 kaart waarmee hij in elke reader van een tientje past volgens mij. Works for me iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

brrrt schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 00:11:
hebben jullie ook dat wanneer je belt (volgens mij als je zelf aan 't woord bent), je een beetje krakend/snerpend geluid krijgt? Dat is me net opgevallen...
Het is niet duidelijk aanwezig, maar best irritant als je erop gaat letten...
Ja, ik had dit ook al eerder gemerkt. Is niet bij alle gesprekken, ik stoor me er inmiddels niet zo meer aan.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Canis Lupus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:51:
[...]

Ja, ik had dit ook al eerder gemerkt. Is niet bij alle gesprekken, ik stoor me er inmiddels niet zo meer aan.
Die adapter zat inderdaad bij mijn SanDisk kaartje. Dan ga ik morgen toch maar even terug naar de Mycom. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

In de meeste cardreaders kan je een memorystick kwijt en het M2 verloopje heeft het formaat van een memorystick.
Neen evt. de M2 met verloopje mee naar de winkel en steek hem in de cardreader die je wilt hebben, dan weet je zeker dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Klopt,als je extern scherm aanzet en door je pas genomen fotos bladert(die toch op pc moeten) dan stuurt hij ze 1 voor 1 naar mijn pc,handig vanaf de bank zo'n 20 achter elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Speedy-Andre schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:06:
In de meeste cardreaders kan je een memorystick kwijt en het M2 verloopje heeft het formaat van een memorystick.
Neen evt. de M2 met verloopje mee naar de winkel en steek hem in de cardreader die je wilt hebben, dan weet je zeker dat het werkt :)
Goed idee, dan neem ik die adapter morgen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Nu online
Voor de mensen die de K800i al hebben niet verder lezen. (ik ben net 2 weken gelukkige eigenaar)
Bij Mediamarkt hebben ze nu een goede aanbieding van deze telefoon.
Ik ben erg blij met deze telefoon, echt hij werkt super relaxt.
Nu heb ik nog een paar vraagjes: (misschien dat er mensen hier antwoord op kunnen geven)

- Ik heb nu het programma Torch op mijn telefoon staan daarmee kan het rode lampje laten branden en als lamp gebruiken, is er ook een programma waarmee de witte lamp als lamp gebruikt kan worden?
- Zijn er nog tips met betrekking tot navigatie met deze telefoon? (ik wil nog een gps muis gaan kopen en de bovengenoemde programma's gaan uit proberen.)
- Zijn er meer mensen die moeite hebben met de spraakbesturing (hij belt de naam die jij roept), bij mij geeft hij steeds aan dat er teveel omgevingsgeluiden zijn. (bij het instellen hiervan)
- Ik heb nog geen goed programma kunnen vinden waarmee ik filmpjes om kan zetten in mp4 of 3gp.
- Krijg je de radio ook aan de praat zonder headset aan te sluiten?

Waar ik heel blij mee ben is dat deze telefoon mijn kalender in Thunderbird en contacten in Thunderbird kan synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig toestel =) echt een leuk ding. Een vraag though- klopt het dat laden via usb TERGEND traag gaat? Misschien omdat ik een nieuw toestel heb, maar soms blijft het percentage echt lang gelijk, of daalt zelfs weer.

as for hierboven, de FM antenne zit in de headset, dus die heb je wel nodig ja...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 01:12:
Geweldig toestel =) echt een leuk ding. Een vraag though- klopt het dat laden via usb TERGEND traag gaat? Misschien omdat ik een nieuw toestel heb, maar soms blijft het percentage echt lang gelijk, of daalt zelfs weer.

as for hierboven, de FM antenne zit in de headset, dus die heb je wel nodig ja...
Via USB gaat opladen altijd langzamer vergeleke de oplader. De oplader leverd namelijk meer ampere dan een USB poortje.
Hoewel opladen via USB 2.0 bij mij best wel snelgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goof2000 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:56:
Voor de mensen die de K800i al hebben niet verder lezen. (ik ben net 2 weken gelukkige eigenaar)
Bij Mediamarkt hebben ze nu een goede aanbieding van deze telefoon.
Ik ben erg blij met deze telefoon, echt hij werkt super relaxt.
Nu heb ik nog een paar vraagjes: (misschien dat er mensen hier antwoord op kunnen geven)

- Ik heb nu het programma Torch op mijn telefoon staan daarmee kan het rode lampje laten branden en als lamp gebruiken, is er ook een programma waarmee de witte lamp als lamp gebruikt kan worden?
- Zijn er nog tips met betrekking tot navigatie met deze telefoon? (ik wil nog een gps muis gaan kopen en de bovengenoemde programma's gaan uit proberen.)
- Zijn er meer mensen die moeite hebben met de spraakbesturing (hij belt de naam die jij roept), bij mij geeft hij steeds aan dat er teveel omgevingsgeluiden zijn. (bij het instellen hiervan)
- Ik heb nog geen goed programma kunnen vinden waarmee ik filmpjes om kan zetten in mp4 of 3gp.
- Krijg je de radio ook aan de praat zonder headset aan te sluiten?

Waar ik heel blij mee ben is dat deze telefoon mijn kalender in Thunderbird en contacten in Thunderbird kan synchroniseren.
Hallo Goof,

Het is niet mogelijk om de flitser te gebruiken als lamp zoals bij de telefoon's met led lamp., omdat dit een Xeon Flits Lamp is, en doorbrand als het lang brand. vandaar dat dit alleen Flitst.
Voor de video's gebruik ik het programma Super 2007 (hier de link om meteen te downloaden).
Dit programma is uitgebreid en het het beeld en geluid lopen gelijk, en wijken niet af zoals bij veel andere programma's wel is. Verder het het programma is ook helemaal gratis.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.. over de HID besturing via Bluetooth.

op deze site: http://hidfiles.com/index...ect&id=1&orderby=2&page=2
Kan je via optie afstandsbediening bv Winamp bedieden..
Maar dan moet je de .HID bestand op je telefoon instaleren. maar hoe doe je dat? wanneer ik dat .hid bestand op me telefoon zet dan lukt dat, maar daar kan de telefoon niks mee. kan iemand mij vertellen hoe ik dat bestand installeer zodat Winamp bij dat lijstje van afstandsbedieningen staan? Alvast bedankt!.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als bluetooth op je pc hebt: send to bluetooth (K800), hij komt dan vanzelf op de goede plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:25:
Als bluetooth op je pc hebt: send to bluetooth (K800), hij komt dan vanzelf op de goede plek.
Ik heb bluetooth en gebruik Bluesoleil. maar als ik dat doe wat je zegt dan vind die geen bluetooth apparaten. (ingebouwde bluetooth van windows.) maar via bluesoleil wel... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik ken Bluesoleil niet goed, heb je geen submenu bij bestanden als je in de verkenner de rechter muisknop gebruikt :? Volgens mij is dat niet van windows maar van Bluesoleil.
Het probleem met HID is dat het niet werkt als je hem naar een bepaalde map stuurt maar dat had je al ontdekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:51:
Ik ken Bluesoleil niet goed, heb je geen submenu bij bestanden als je in de verkenner de rechter muisknop gebruikt :? Volgens mij is dat niet van windows maar van Bluesoleil.
Het probleem met HID is dat het niet werkt als je hem naar een bepaalde map stuurt maar dat had je al ontdekt ;)
Nee ik heb in de submenu geen optie van bluesoleil. heb je nog een andere idee??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ik heb al een tijdje een zilveren K800i liggen (KPN locked) waarvoor ik bij KPN een unlockcode aangevraagd had. Die kwam maar niet maar vandaag heb ik via de telefoon de code gekregen. Nadeel alleen: ik heb geen idee hoe ik die code in moet voeren en de helpdesk had dat ook niet. In de OP is deze info ook blanco, weet iemand hoe ik de code in kan voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat niet *# code # ? Ik weet het niet, maar zoiets lijkt mij iets om sowieso te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Netwerk menu is vanuit standby < * * < en dan 1e menu item (netwerk) kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeieavond

Ben van plan om binnenkort een mobiel te bestellen de K800i (abonnement) online via hi. (http://www.hi.nl/)
Alleen is mij de vraag nog alleen hoe zit dat precies met de services of wel de garantie met je mobiel als er iets gebeurd.

Vooral als het bijv gestolen wordt! hoe wordt dit afgehandeld?krijg je een nieuwe of moet ik een externe verzekering aansluiten om me zelf veilig te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Canis Lupus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:51:
[...]

Ik ben even naar de winkel gegaan, en ze zeggen dat er iets mis is met de luidspreker. Ik kan 'm naar de winkel brengen en krijg ik 'm na 4 tot 6 weken terug, of naar een servicecenter, en dan krijg ik 'm (ook kosteloos) na een uurtje ofzo terug. Ik ga dus binnenkort naar een servicecenter toe, en laat 't even repareren :)
Goof2000 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:56:
Nee, dat is niet mogelijk. De witte lamp is namelijk een echte flitser, in tegenstelling tot bijna alle andere telefoons. Andere telefoons hebben een LED lampje als flitser erin zitten, gewoon een lampje van een niet te grote sterkte die je ook aan kan zetten. Deze telefoon heeft een Xenon flitser, een flitser die maar kort kan flitsen, omdat het lampje anders doorbrand. Na 10.000 keer (stond ergens in dit topic) is het lampje dan ook opgebrand... het heeft dus z'n voor- en nadelen. Die torch is trouwens ook goed genoeg hoor, geeft veel licht. En anders kun je (volgens mij stond 't in de startpost) een applicatie downloaden zodat je het scherm op wit kon zetten, zodat je toch een kleine witte lichtbundel hebt.
Goof2000 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:56:- Zijn er nog tips met betrekking tot navigatie met deze telefoon? (ik wil nog een gps muis gaan kopen en de bovengenoemde programma's gaan uit proberen.)
Er zijn hier verschillende die met Nav4All werken. Ergens heb ik ook gelezen dat qua gps-muis op de k800i icm nav4all, je het best een Holux GPS muis kan kopen. Dat deze beter ontvangt ofzo...
Goof2000 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:56:- Zijn er meer mensen die moeite hebben met de spraakbesturing (hij belt de naam die jij roept), bij mij geeft hij steeds aan dat er teveel omgevingsgeluiden zijn. (bij het instellen hiervan)
Nog niet opgevallen, ik gebruik deze functie ook alleen met m'n bluetooth headset. Probeer 't anders eens als je de telefoon tegen je oor aan hebt?
Goof2000 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:56:- Ik heb nog geen goed programma kunnen vinden waarmee ik filmpjes om kan zetten in mp4 of 3gp.
De programma's van Xilisoft en ImTOO (ben zelf meer fan van de ImTOO programma's) zijn hier zeer geschikt voor. Alleen moet je deze programma's wel aanschaffen op den duur (het geeft dan ook een veel betere kwaliteit)
Goof2000 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:56:- Krijg je de radio ook aan de praat zonder headset aan te sluiten?
Nee, hier heb je de headset voor nodig. De headset is namelijk de radio antenne.
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:05:
Goeieavond

Ben van plan om binnenkort een mobiel te bestellen de K800i (abonnement) online via hi. (http://www.hi.nl/)
Alleen is mij de vraag nog alleen hoe zit dat precies met de services of wel de garantie met je mobiel als er iets gebeurd.

Vooral als het bijv gestolen wordt! hoe wordt dit afgehandeld?krijg je een nieuwe of moet ik een externe verzekering aansluiten om me zelf veilig te stellen.
Je hebt gewone fabrieksgarantie, hier doet Hi niks mee, dit is iets van Sony Ericsson. Hi zorgt ervoor dat er telefoons komen en dat je kan bellen. De technische kant ligt bij Sony Ericsson. Als er iets kapot gaat (en 't geen zand/water/val/hufter-schade is), dus iets wat een fabrieksfout is, kan 't door Sony Ericsson gemaakt worden. Ik weet niet zeker of je 1- of 2 jarige garantie hebt. Dit is sowieso gratis, tenzij 't je eigen fout is.
Voor zand/water/val/hufter-schade kun je een verzekering aanschaffen, dat verschilt per telecombedrijf waar je 't koopt. Ik heb er een van TforTelecom, en betaal 7 euro in de maand.
Voor de diefstal-optie erbij kun je ook een verzekering aanschaffen, dit kost 8 euro in de maand. Ik heb dit er niet bij zitten, omdat het niet geld voor zakkenrollen. Je krijgt alleen een nieuwe als je bijvoorbeeld aan 't bellen bent (de telefoon in zicht is) en je een wapen onder je neus krijgt. Dus uit verdediging voor je leven, alleen dan wordt 't vergoed (en je moet dan ook officieel aangifte gedaan hebben etc. etc.). En tja... hoe vaak gebeurd dit nou?
Voor zakkenrollen bestaat geen verzekering...

[ Voor 20% gewijzigd door brrrt op 04-04-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:40:

Je hebt gewone fabrieksgarantie, hier doet Hi niks mee, dit is iets van Sony Ericsson. Hi zorgt ervoor dat er telefoons komen en dat je kan bellen. De technische kant ligt bij Sony Ericsson. Als er iets kapot gaat (en 't geen zand/water/val/hufter-schade is), dus iets wat een fabrieksfout is, kan 't door Sony Ericsson gemaakt worden. Ik weet niet zeker of je 1- of 2 jarige garantie hebt. Dit is sowieso gratis, tenzij 't je eigen fout is.
Voor zand/water/val/hufter-schade kun je een verzekering aanschaffen, dat verschilt per telecombedrijf waar je 't koopt. Ik heb er een van TforTelecom, en betaal 7 euro in de maand.
Voor de diefstal-optie erbij kun je ook een verzekering aanschaffen, dit kost 8 euro in de maand. Ik heb dit er niet bij zitten, omdat het niet geld voor zakkenrollen. Je krijgt alleen een nieuwe als je bijvoorbeeld aan 't bellen bent (de telefoon in zicht is) en je een wapen onder je neus krijgt. Dus uit verdediging voor je leven, alleen dan wordt 't vergoed (en je moet dan ook officieel aangifte gedaan hebben etc. etc.). En tja... hoe vaak gebeurd dit nou?
Voor zakkenrollen bestaat geen verzekering...
Bedankt voor je antwoord. :)
is nu een stuk duidelijker.

alleen is nu de vraag welke verzekering is de beste!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even rondgekeken.
En Lifeline van Phonehouse lijkt me de beste verzekering.

Maar kan je dit alleen bestellen met een combinatie met een abbo+mobiel dat je bij de phonehouse internet winkel hebt gekocht? of maakt dat niet uit want ik wi me mobiel via hi bestellen(abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe je internet uitzet op ene k800 ik heb namelijk we is gehad dat mn mobiel niet op toetsenblokkering stond en internet gewoon een paar uur aan stond dit zijn natuurlijk dure geintjes, het makkelijkst zou ik vinden om gewoon die snelkoppeling eruit te gooien.

oja ik heb een k800 met tmobile software en tmobile gelockt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:14:
weet iemand misschien hoe je internet uitzet op ene k800 ik heb namelijk we is gehad dat mn mobiel niet op toetsenblokkering stond en internet gewoon een paar uur aan stond dit zijn natuurlijk dure geintjes, het makkelijkst zou ik vinden om gewoon die snelkoppeling eruit te gooien.

oja ik heb een k800 met tmobile software en tmobile gelockt
makkelijk... de internet instellingen wissen/nieuw internet account maken en die als standaard inzetten...
Verder heb je ook gprs, dus de tijd dat 't aanstaat maakt niet uit (gprs rekend per seconde ipv tijdsbepaling). De gebruikskosten zijn te zien als je "saldo" naar 1244 smst, dan krijg je een smsje waar 't allemaal duidelijk staat...
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.