hehe, goed opgemerkt!Graham schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:23:
[...]
GPRS wordt verrekent per KB bedoel je denk ikipv per second zoals bij WAP/bellen
SecondelijmVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:14:
weet iemand misschien hoe je internet uitzet op ene k800 ik heb namelijk we is gehad dat mn mobiel niet op toetsenblokkering stond en internet gewoon een paar uur aan stond dit zijn natuurlijk dure geintjes, het makkelijkst zou ik vinden om gewoon die snelkoppeling eruit te gooien.
oja ik heb een k800 met tmobile software en tmobile gelockt
* Chris.nl doet een gooi naar de beroerdste tip van de dag..
De Service van SE is voor mij tot nu toe GAAR! Op 23-02-2007 heb ik mijn telefoon opgestuurd omdat ie super snel leeg ging en de batterij indicatie ook niet klopte. Vandaag 04-04-2007 heb ik nog steeds niks gehoord. Als ik bel naar de zaak die hem verstuurd heeft (Nokia en SE Service Center, Ricom Repairs te Rotterdam) dan zeggen ze: "Nee hij is er nog niet, wij bellen en sms'en wel als ie er is."Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:05:
Goeieavond
Ben van plan om binnenkort een mobiel te bestellen de K800i (abonnement) online via hi. (http://www.hi.nl/)
Alleen is mij de vraag nog alleen hoe zit dat precies met de services of wel de garantie met je mobiel als er iets gebeurd.
Vooral als het bijv gestolen wordt! hoe wordt dit afgehandeld?krijg je een nieuwe of moet ik een externe verzekering aansluiten om me zelf veilig te stellen.
3 weken kan ik nog wel mee leven, maar nog even en ik zit al 2 maanden zonder
Verwijderd
LOLChris.nl schreef op donderdag 05 april 2007 @ 02:47:
[...]
Secondelijm
* Chris.nl doet een gooi naar de beroerdste tip van de dag..
Verwijderd
Probleem opgelost. ik heb het programma ''K700 Remote Profiler'' gebruikt via de USBkabel. dit programma is te vinden op http://www.fjsoft.at/en/.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:41:
Ik heb een vraagje.. over de HID besturing via Bluetooth.
op deze site: http://hidfiles.com/index...ect&id=1&orderby=2&page=2
Kan je via optie afstandsbediening bv Winamp bedieden..
Maar dan moet je de .HID bestand op je telefoon instaleren. maar hoe doe je dat? wanneer ik dat .hid bestand op me telefoon zet dan lukt dat, maar daar kan de telefoon niks mee. kan iemand mij vertellen hoe ik dat bestand installeer zodat Winamp bij dat lijstje van afstandsbedieningen staan? Alvast bedankt!.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Hoeveel kost 'een goede aanbieding'? (Liefst prijs zonder abo)Goof2000 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:56:
Bij Mediamarkt hebben ze nu een goede aanbieding van deze telefoon.
Verwijderd
Wou kijken naar hoe het kaartje erin moest, maar ik krijg het klepje niet los. Hoe moet je deze losmaken? Ben bang dat ik hem afbreek.
Verwijderd
Nog een geluk dat we google hebben heVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:08:
Ik heb hem gister binnen gekregen met een Hi abbo, echt een mooie mobiel met goeie camera!
Wou kijken naar hoe het kaartje erin moest, maar ik krijg het klepje niet los. Hoe moet je deze losmaken? Ben bang dat ik hem afbreek.
http://www.hardwarezone.c...s/2006/5012/File/m2_l.jpg
Vanaf het begin kan ik op het knopje op de headset drukken (waarmee je ook opneemt) en dan kwam de K800 met een piep en kon ik voice-dialling gebruiken.
Sinds kort werkt dat niet meer. Moet ik alsnog eerst niet-hands-free het nummer opzoeken bellen en dan krijg ik het gesprek (zonder op de headset iets te doen) netjes op de headset.
Is bluetooth buggy of heb ik ergens in mijn onwetendheid iets veranderd. Enige suggestie via welke menu-optie ik dit eventueel weer aan de praat krijg?
Eigen pogingen:
- BT op toestel aan/uit
- Headset aan/uit
- Switchen tussen 'energie besparen' op de k800i (wel/niet meerdere BT verbindingen tegelijk toestaan
- Spraakbesturing uit en weer aan
€ 299,- simlockvrijTitusvh schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:46:
[...]
Hoeveel kost 'een goede aanbieding'? (Liefst prijs zonder abo)
Vanochtend nergens last van, hoop wel dat ie dat soort geintjes niet te vaak gaat doen...
Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39
Verwijderd
Verwijderd
wat is de snel toets om K800 op toetsblokkering te zetten de enige manier is nu even te gaan wachten voor 6 seconden, voor dat ding zich zelf op toetsenblokkering zet.
heb veel combinaties gebruiks en de handleiding door genomen maar niet gevonden.
Zelfde manier als je telefoon kan unlocken...Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:43:
Simpel vraagje!
wat is de snel toets om K800 op toetsblokkering te zetten de enige manier is nu even te gaan wachten voor 6 seconden, voor dat ding zich zelf op toetsenblokkering zet.
heb veel combinaties gebruiks en de handleiding door genomen maar niet gevonden.
* + Menuknop
Verwijderd
bedankt ! op me vorige telefoon was het altijd Menukop en dan *Nohead schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:53:
[...]
Zelfde manier als je telefoon kan unlocken...
* + Menuknop

ik weet dat je dat met je joystick omhoog of omlaag moet doen, maar ze doen niks ?
moet ik nog een optie instellen
----edit-----
Is dit een bug want ik volg gewoon de handleiding van het boekje maar me volume stijgt niet!!
of gebruik ik de verkeerde knoppen?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 18:16 ]
En niet al die brak zooi gewoon de spellen zoals tony hawk's project 8 (die er ook is)
Verwijderd
Merci, werkte als een zonnetje.Speedy-Andre schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:40:
Netwerk menu is vanuit standby < * * < en dan 1e menu item (netwerk) kiezen
*zilveren K800i op T-mobile abo*
Verwijderd
Ben er zelf achter gekomen dat je moet klikken ipv het blijven drukken van 1 van de 2 knoppen!Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:43:
[...]
.................
ik weet dat je dat met je joystick omhoog of omlaag moet doen, maar ze doen niks ?
moet ik nog een optie instellen
----edit-----
Is dit een bug want ik volg gewoon de handleiding van het boekje maar me volume stijgt niet!!
of gebruik ik de verkeerde knoppen?

Gisteren naar Den Haag geweest, en door Rotterdam terug. Had mijn rijstijl nu op 1 - Economic gezet, en dat ging prima! Nu zijn er misschien ook niet zoveel kortere routes te bedenken op dat stuk, dus dat scheelt misschien. Maar deze keer werkte hij feilloos iigXcalibur schreef op zondag 01 april 2007 @ 11:45:Wat betreft Nav4All, hij blijft me bij iedere afslag van de snelweg sturen om een kortere route te nemen ofzo, en da's niet wat ik wil.
Verwijderd
Verwijderd
Dit maakt me allemaal niet zo veel uit, maar ik probeerde laatst mijn telefoon te updaten met de nieuwe firmware maar dat kan dus niet
Weet iemand of je dit kan omzeilen of hou ik altijd mij eerste firmware?
Verwijderd
Ik heb namelijk alleen de thema Nightshot. en voorheen had ik meerdere die standaard al in me telefoon stonden. Heeft iemand dit ook? ik heb masterreset gedaan maar helpt niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 11:02 ]
Het zou wel suf zijn als thema's verdwijnen bij een update

Hmm, ik zie het Deep Purple thema bij SE op de website staan, hij zit nu in 'mijn content' maar downloaden lukt niet omdat een link bij SE niet werkt

[ Voor 33% gewijzigd door Speedy-Andre op 09-04-2007 12:01 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Niemand?pietjuh1 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:02:
Ik las dat deze telefoon geen lampje heeft zoals de meeste, maar een xenon flits. Hoe werkt dit dan bij het maken van filmpjes? Kun je deze alleen maar bij daglicht maken? Omdat een flitser natuurlijk niet zo lang aan kan blijven..
De camera zelf heeft een nacht(schemer) stand die best aardig werkt.
Verwijderd
Hoi speedy-andre.. dus die thema's kan je gewoon weer downloaden vanaf de SE site?? maar dat kost zeker weer gps kosten??Speedy-Andre schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:16:
Ik weet niet zeker of er nog meer thema's in zaten maar ik heb ook alleen nog nightshot.
Het zou wel suf zijn als thema's verdwijnen bij een update
Hmm, ik zie het Deep Purple thema bij SE op de website staan, hij zit nu in 'mijn content' maar downloaden lukt niet omdat een link bij SE niet werkt
Ik heb een mail gestuurd naar SE. dus wacht even af wat hun vertellen. Ik hou jullie op de hoogte.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 13:56 ]
Hieronder kun je de overige 3 standaard thema's, die ik voor jullie van m'n telefoon gehaald heb, downloaden:
K800 thema's
Verder kun je 't gewoon op de telefoon zetten dmv. het computerkabeltje
[ Voor 15% gewijzigd door brrrt op 09-04-2007 15:34 ]
Verwijderd
Echt super van jebrrrt schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:31:
Ik heb ze nog wel, maar het lukt me alleen niet om "nightshot" van de telefoon te halen, dit is namelijk een beveiligd bestand... Dat verklaard waarschijnlijk waarom jullie dit thema nog wel hebben, en de rest niet...
Hieronder kun je de overige 3 standaard thema's, die ik voor jullie van m'n telefoon gehaald heb, downloaden:
K800 thema's
Verder kun je 't gewoon op de telefoon zetten dmv. het computerkabeltje
Heb inmiddels de update nog eens geprobeerd, deze keer is het wel geluktXcalibur schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:19:
Ik zag in jouw post in het Nav4all topic dat jij had geupgrade naar Java 7.2... terwijl ik nu na de upgrade met 7.1 zit (voor de upgrade ook trouwens). Daar kon je toch niet veel fout aan doen![]()
Morgen nog maar eens een poging wagen, misschien dat het dan toch nog helpt
Heb nu dus ook Java 7.2, dus ik hoop dat de verbindingsproblemen nu verleden tijd zijn!
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10407
Het legt uit hoe je een PAN-Netwerk opstart zodat je kan internetten op je telefoon via bluetooth en gebruik makend van je adsl-breedband verbinding:
Het werkt voor mij vrij goed. Alleen de PAN-Network Connection disconnect de hele tijd wanneer het inactief is. Opera Mini werkt goed bijvoorbeeld, maar als ik in Nav4all zit dan laat hij het kaartje disconnect, en als ik dan opzij ga zodat hij een nieuw kaartje tevoorschijn wil halen moet ie weer opnieuw connecten. Dus dat is nog een minpuntje, maar misschien weet iemand hier hoe je die verbindingen altijd aan kan laten staan? Het gebeurd ook met de Serial Port connection en de Network (PAN) connection. Heeft het iets te maken met het vinkje bij: "Automatisch Opstarten". Die staat bij mij aan?First, setup Bluetooth to work with your phone. You should be using Broadcom (formally Widcomm) software rather than microsoft. Broadcom software is supplied with almost every bluetooth dongle and laptops with built in bluetooth. In my case, I'm using IBM laptop T43 and wedcom 5.0.1 that was preloaded. From "my bluetooth places" add your K800i the normal way. You will find one of the services named "PAN Network Access Point". This you can use to access Internet from your laptop through the mobile internet profile defined in the "Bluetooth Internet" setting under Blue tooth.
This is the first part where you can access Internet from your PC through your phone. Using this service will create the data account that you will need later to access internet the opposite way; from your phone through your PC.
Take a note of the data account created (probably with the name of your computer) that has the bluetooth icon next to it.
Now create an internet profile on you phone using the data account created above. Add here the proxy, user id, and password that are required to access the internet from your PC (if any). Make this profile the default internet profile. Don't forget to make the default for Java as well.
That's all on the phone side. Now go to your PC and open "My bluetooth places". Choose "My bluetooth services" from the bluetooth tasks" menu. You should see now the bluetooth services the PC is offering. Now open the properties for "My network access" service.
Now change the type of service offered to remote devices to "Allow other devices to access the internet/LAN via this computer.
Last step. Configure your computer to allow sharing the internet. You can use the MS wizard to create a home/office network or manually from your internet network connection whether it is Lan or Wifi and allow the newly created "Bluetooth Network" connection to share the internet.
EDIT
Het werkt nu helemaal goed. Volg stappen hier boven in het engels en je kan via PAN-verbinding (bluetooth dus) internetten op je mobiel zonder gprs. Je kan gebruik van je gewone browser maken, je email en rss feeds bijhouden en je java-applicaties gebruiken. Je hebt dus geen proxy/device explorer meer nodig.!! Super
[ Voor 5% gewijzigd door Bertuz op 10-04-2007 19:17 ]
Let wel op dat je het goed instelt en dat je niet perongelijk een dagje op je pc via je gprs van je mobiel loopt te internetten.
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 22:33 ]
Het is altijd leuk om een bron te vermelden, het idee bestaat nl. al een tijdje en ik heb hier 5 weken geleden over gepostBertuz schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:33:
Dit kwam ik nog tegen op een ander forum:
Het legt uit hoe je een PAN-Netwerk opstart zodat je kan internetten op je telefoon via bluetooth en gebruik makend van je adsl-breedband verbinding:
Ik ben hier al langere tijd mee bezig op een aantal Engelstalige forums zoals Howardsforums, Esato, SE developers forum en Lasyk (eigen sticky topic gestart).
Omdat ik door de netwerk-lock van Kpn niet verder kwam heb ik de discussies elders gevolgd en gestimuleerd.
Het probleem is dat je geen ander data account kan kiezen dan die van Kpn of een andere provider als je zo'n lock hebt

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 10-04-2007 22:26 ]
Als BlueSoleil PAN kent dan zou het moeten werken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:12:
Is dit ook mogelijk met Bluesoleil?. want die ondersteund ook PAN. en kan iemand misschien vertellen hoe ik dit allemaal moet doen Want bijvoorbeeld bij het dataccount instellingen snap ik weer niet. alvast bedankt
Ik probeer het even puntsgewijs te vertalen uit de Engelse tekst:
Eerst maak je vanaf de pc een PAN verbinding met de K800, hierdoor kan je op de pc internetten via gprs/umts van de K800 dus let op hoe lang je de verbinding actief houdt.
Als dit werkt dan verbreek je de PAN verbinding en als het goed is zie je nu een extra data account in de K800 met een $ er voor (bluetooth symbool) en hij heeft de naam van je pc.
Maak dan een nieuw internet profiel op de K800 en kies het nieuwe data account in dit profiel.
Stel dit account ook in bij de Java settings zodat bijv. Opera-mini of Nav4all deze bluetooth verbinding gaat gebruiken (bij netwerk locked toestellen werkt dit niet, dan zie je 'locked'

Kijk op je pc bij 'my bluetooth services' of je 'my network access' ziet (Widcomm) en open de eigenschappen hiervan.
Stel in het pullwown menu dit in: 'Allow other devices to access the internet/LAN via this computer'.
Als dit nog niet gebeurd is deel je de internet verbinding van je pc (lan of wifi) en kies je de net gemaakte bluetooth verbinding uit de lijst van apparaten die gebruik mogen maken van internet.
Nu zou het moeten werken met de ingebouwde Netfront browser, Mijn Vrienden en Java applets
Na het starten van de phone (k800i) denkt de phone dat hij nog aan de USB cable hangt, ik moet dan kiezen voor filre transfer / phone mode of print.
De phone hangt dus niet aan de pc. In phone mode werkt ie prima maar is de batterij na een uur of 2 ineens leeg, springt van 85% naar 4% en valt dan uit. Als ik phone mode kies zegt ie "ready to be used with computer" Current software version: CXC1250210 R1ED001 060831
Ik heb de batterij er meermalen lang uitgehad, officiele SE update gedaan, factory reset gedaan allemaal zonder effect. Met kabel, zonder kabel ook geen effect. Aan de gewone stroom lader gehad maar dan blijft ie in file transfer mode hangen. (do not remove usb cable untill u have exited the application on your pc) Enige manier om em daar uit te krijgen is de phone een lange tijd uitzetten.
Ik heb lang via google en GoT zitten zoeken maar kan niemand vinden die een vergelijkbaar probleem heeft gehad. Iemand enig idee?
[ Voor 11% gewijzigd door Cozm0 op 10-04-2007 23:17 ]
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Verwijderd
Wanneer ik PAN verbinding verbreek komt er geen extra dataaccount bij mij... misschien doe ik iets verkeerd.?
Het is met nieuwere firmwares nog niet gelukt om het rode lampje aan te houden tijdens het maken van een filmpje. Met de oude is het ooit iemand gelukt in dit forum, maar dat is niet voor herhaling vatbaar gebleken.Bertuz schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:53:
Zit geen witlampje op, maar beetje bladeren in dit topic en je vindt een applicatie die het rode lichtje gebruikt als lampje. Geen idee of je dan ook nachtfilmpjes kan maken.
De camera zelf heeft een nacht(schemer) stand die best aardig werkt.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Eerder had ik een firmware van T-mobile, waarbij de filmpjes, die je kon maken op je k800i, scherp waren, dus je zag geen pixels ofzo als je de camera bewoog, sinds kort had ik een firmware update gedaan via Seus en nu is mijn videocamera van slechte kwaliteit, je ziet de pixels etc.
Is er een mogelijkheid om de T-mobile firmware ergens te downloaden?
Dat gebeurt idd wel eens, dan zie je geen nieuw account en na uit/aan zetten is het nieuwe account er opeensVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:33:
Wanneer ik PAN verbinding verbreek komt er geen extra dataaccount bij mij... misschien doe ik iets verkeerd.?

Verwijderd
heb je de videoinstellingen nagekeken? dat de opname modus op Hoge kwaliteit video staat ipv Voor MMS?Olic90 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:07:
Ik heb een vraag:
Eerder had ik een firmware van T-mobile, waarbij de filmpjes, die je kon maken op je k800i, scherp waren, dus je zag geen pixels ofzo als je de camera bewoog, sinds kort had ik een firmware update gedaan via Seus en nu is mijn videocamera van slechte kwaliteit, je ziet de pixels etc.
Is er een mogelijkheid om de T-mobile firmware ergens te downloaden?
Zoja, Wat je dan kan proberen is een Master Reset uit voeren. ( wel eerst even alles backuppen).
Want het lijk me vreemd dat T-mobile aan de video functie gaat sleutelen hoewel ze op branded telefoons ook menu's aanpassen enz..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 18:32 ]
Verwijderd
Ik heb ondertussen een email van SE gehad:Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:26:
Ik ben er achtergekomen na mijn firmware upgrade (een poos geleden) dat ik een aantal standaard thema's kwijt ben.
Ik heb namelijk alleen de thema Nightshot. en voorheen had ik meerdere die standaard al in me telefoon stonden. Heeft iemand dit ook? ik heb masterreset gedaan maar helpt niet.
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center. Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede: Met een Master Reset of een update worden alle gebruikersgegevens en ook voorgeinstalleerde thema's en ringtone's gewist. U wordt er ook op gewezen tijdens de update of een reset. Er is geen mogelijkheid om deze thema's terug te installeren. U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst. Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones. Met vriendelijke groeten, Susanne Wobig Sony Ericsson Call Center Netherlands Sony Ericsson Mobile Communications AB |
Ik vind dit eigenlijk geen goeie informatie van SE.. ze straffen me omdat ik heb geupdate:/
Maar gelukkig dankzij brrrt in dit Forum heb ik de Thema's weer terug..
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 19:22 ]
Ik krijg geen verbinding met me K800i via dit programma. Hoe is dit jou gelukt?Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:39:
[...]Probleem opgelost. ik heb het programma ''K700 Remote Profiler'' gebruikt via de USBkabel. dit programma is te vinden op http://www.fjsoft.at/en/.
- Released on Wotan on 30/3/07
Improvements
- Updated Java engine (7.4)
- Updated Text engine (CB)
Functionality changes
- The video preview function, introduced in R1GB001, has been removed in this firmware.
Zonde van die video preview functie in die nieuwe firmware
Hoop niet dat hij op SEUS komt, of dat we hem over kunnen slaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Gajescheren op 11-04-2007 20:54 ]
!! Ik ga in deze tutorial uit dat je bluetooth dongle PAN ondersteunt.
Stap 1: Dubbelklik op het bluetooth pictogram links onderin.
Stap 2: Klik in het menu op Apparaten in bereik zoeken
Stap 3: Dubbelklik op je gevonden telefoon (zorg dat je bluetooth op je telefoon aanstaat, dus bluetooth aanzetten en zichtbaarheid op Telefoon tonen)
Stap 4: Dubbelklik op PAN Network Access Point of iets dergelijks. Als het goed is maakt hij nu verbinding met je telefoon. LETOP op dit moment probeert je computer te internetten via de telefoon.
Stap 5: Je kan de verbinding wel verbreken, het was alleen nodig om een data account aan te maken op je telefoon om later op je mobiel te kunnen interetten via je PC.
Stap 6: Controleer of bij Instellingen -> Verbindingen -> Datacommunicatie -> Data-accounts een nieuw account is aangemaakt met de naam van je PC met een bluetooth icoontje erbij
Stap 7: Maak een nieuw internetprofiel aan. Kies een willekeurige naam en kies bij verbinden via: het nieuwe data-account met het bluetooth icoontje ervoor.
NOTE: Als stap 7 verkeerd gaat, betekend het waarschijnlijk dat je provider dit gelockt heeft.
Stap 8: Kies je net aangemaakte internetprofiel als standaard (radiobutton moet dus aan zijn)
Stap 9: Kies bij Instellingen-> Verbindingen -> Internetinstellingen - Java-instellingen het nieuwe internet profiel zodat je java applicaties ook kunnen internetten (maak het tevens standaard)
Stap 10: Open je "My Bluetooth Places/Mijn Bluetooth Locaties" en klik op Mijn Bluetooth-services/My bluetooth services bekijken en je ziet alle services die je computer aanbied. Open de eigenschappen van "Mijn Netwerktoegang"
Stap 11: Selecteer bij het keuze item "Selecteer het type service voor externe apparaten", de optie Maken van internet of lan-verbinding van deze computer toestaan.
Stap 12: Ga naar start-configratiescherm->netwerkverbindgen en kies de eigenschappen van je LAN-verbinding
Stap 13: Ga naar het tabblad Geavanceerd en kies bij Internet-verbinding delen het eerste vinkje aan en kies in de keuzelijst Bluetooth network.
Stap 14: Klik op Ok ;-)
Voorzover de instellingen, nu is het tijd op te proberen.
Stap 15: Ga in je telefoon naar instellingen->bluetooth->Mijn apperaten en kies je computer.
Hij maakt nu verbinding met je pc en als het goed is kan je internetten op je telefoon via je PC.
Ik kon niet alles testen omdat sommige dingen bij mij al ingesteld waren, maar ik hoop dat ik mensen hiermee help.
Thx Speedy Andre die mij veel geleerd en Esato forum wat ik eerder genoemde tekst van heb geqoute.
Ja, mijn opname modus staat op Hoge kwaliteit, ik denk toch dat ik een Master reset ga uitvoeren.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:28:
[...]
heb je de videoinstellingen nagekeken? dat de opname modus op Hoge kwaliteit video staat ipv Voor MMS?
Zoja, Wat je dan kan proberen is een Master Reset uit voeren. ( wel eerst even alles backuppen).
Want het lijk me vreemd dat T-mobile aan de video functie gaat sleutelen hoewel ze op branded telefoons ook menu's aanpassen enz..
Als ik de Master Reset wil uitvoeren dan krijg ik 2 optie's te kiezen, namelijk: Instellingen resetten en alles resetten. Welke van deze 2 moet ik kiezen?
EDIT: Ik heb net een reset gedaan in de instellingen , het heeft helemaal niks geholpen.
Als ik alles reset dan gaat alles toch weg, en komt de t-mobile firmware toch terug?
[ Voor 10% gewijzigd door Olic90 op 11-04-2007 21:55 ]
hehe, graag gedaan hoorVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:16:
Ik vind dit eigenlijk geen goeie informatie van SE.. ze straffen me omdat ik heb geupdate:/
Maar gelukkig dankzij brrrt in dit Forum heb ik de Thema's weer terug..Dat SE niet zoiets kan verzinnen
Inderdaad een beetje suf van ze. Ik snap niet dat ze de videopreview functie weg gaan halen, nu 't juist zo goed loopt! Laten ze dan iets aan de kwaliteit van de videos doen ofzo.. (kan eigenlijk weinig verzinnen)R1KC001
- Released on Wotan on 30/3/07
Improvements
- Updated Java engine (7.4)
- Updated Text engine (CB)
Functionality changes
- The video preview function, introduced in R1GB001, has been removed in this firmware.
Zonde van die video preview functie in die nieuwe firmware
Hoop niet dat hij op SEUS komt, of dat we hem over kunnen slaan.
Of van die gave cijfers als je een telefoonnummer intoetst, zoals Samsung de laatste tijd heeft (verschillende kleuren voor de cijfers en cijfers op memo's bijvoorbeeld)!
Op m'n laptop heb ik opnieuw de Widcomm drivers erop gezet en de oude instellingen verwijderd.
Toen ik de K800 weer toevoegde en internet delen inschakelde werkte de PAN verbinding opeens wel als ik de K800 met de laptop verbind
De laptop zegt netjes dat de K800 een PAN verbinding maakt en vraagt of ik dit (altijd) wil toestaan, ja dus
Hoewel de verbinding soms weg valt werkt het goed met java applets, de interne browser verslikt zich en sluit gelijk (omdat het data account van Kpn niet is ingesteld denk ik).
Opera-mini kan echter wel verbinding krijgen en ook Nav4all haalt kaarten op via bluetooth
Met de Toshiba bluetooth drivers op m'n pc krijg ik het niet voor elkaar, met name de instelling om internet te delen (met bluetooth) gaat steeds fout
Ook via m'n pda lukt het niet, maar hier zit ook niet zoiets als internet delen op
De stappen die Bertuz (waarvoor dank!) heeft beschreven kon ik stuk voor stuk uitvoeren, echter denk ik dat het verhaal speciaal voor Widcomm drivers geldt en dat bij andere drivers de benamingen en de menu's anders zijn.
Het wordt tijd dat het bluetooth gebeuren eens wat gebruiksvriendelijker wordt, misschien brengt bluetooth 2.1 dat eraan komt eindelijk wat verbetering
Straks een updaten, kan ik dat met de nieuwe versie van die update-tool van SE doen of zijn er nog ander versies van de software?
"Deze promotie geldt voor de K800i die is aangekocht in de periode van 1
februari tot en met 31 maart 2007. Bestelformulieren die na 15 april 2007 op het
opgegeven adres worden ontvangen, worden niet meer gehonoreerd."
Kortom, jij kunt niet meedoen aan deze actie. Als je het toestel in februari of maart zou hebben gekocht, dan heb je tot 15 april de tijd om de bon in te sturen.
Je moet trouwens je bestelbon sturen, misschien is die nog wel van maart? Ik heb mijn factuur niet opgestuurd, want die was van 3 april.
Ik heb de stappen gevolgd die jij hier noemt, maar liep vast bij punt 10. Ik heb namelijk de BlueSoleil software (kwam met de dongle) ik zie de menu's die jij noemt niet... Ik zie ook niet waar ik mijn LAN kan sharen (komt dit omdat ik achter een router zit?)Bertuz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:56:
Stap 10: Open je "My Bluetooth Places/Mijn Bluetooth Locaties" en klik op Mijn Bluetooth-services/My bluetooth services bekijken en je ziet alle services die je computer aanbied. Open de eigenschappen van "Mijn Netwerktoegang"
Stap 11: Selecteer bij het keuze item "Selecteer het type service voor externe apparaten", de optie Maken van internet of lan-verbinding van deze computer toestaan.
Stap 12: Ga naar start-configratiescherm->netwerkverbindgen en kies de eigenschappen van je LAN-verbinding
Stap 13: Ga naar het tabblad Geavanceerd en kies bij Internet-verbinding delen het eerste vinkje aan en kies in de keuzelijst Bluetooth network.
Anywayz als iemand dit kan doen met de BlueSoleil software, dan maak je mij iig heel blij. Ik heb trouwens Telfort, zit blijkbaar geen lock op...
[ Voor 71% gewijzigd door Daniel Jack op 12-04-2007 22:19 ]
Wel belangrijk is dat je PAN of iets van een bluetooth netwerk kan gebruiken met BlueSoleil want dat is eigenlijk de hele clue
Verwijderd
Al iets ontvangen? Ik nog nietVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:21:
[...]
Het zelfde verhaal vertelde ze ook aan mij. kan niet wachten op mijn kaartje
Ik belde naar Sony en die zeiden me dat er een tekort was aan geheugenkaartjes. Het kon daarom ipv de 4 weken die aangegeven was wel 5 wekenduren voordat je het kaartje ontvangt.
Verwijderd
ik ook niet
Verwijderd
Nou luister ik zelf altijd veel naar webradio (heb zelf ook een stream draaien), maar dat krijg ik nog niet voor elkaar via de standaard browser op de k800. Op het moment dat ik een shoutcast stream open krijg ik de melding dat het bestandstype niet wordt ondersteund, toch downloaden?
en bij windows media streams wordt de .ASF in mijn video map opgeslagen waar ik vervolgens niets mee kan.
overigens radio luisteren via wap.tunin.fm werkt geweldig!
kan iemand me misschien op weg helpen?
(ps ik begrijp de snelheidsbeperking van GRPS, dat is van later zorg, eerst wil ik graag een stream draaiende krijgen)
heb hem nog, maar het trillen werkt in eens niet meer
maar ben bang dat ik weer weken zonder zit, kut zooi.
[ Voor 9% gewijzigd door rudyman85 op 14-04-2007 10:17 ]
ik had het eerder moeten zeggen, hij is net bezorgd
Verwijderd
Vandaag werd er gebeld en stond TGP of een koeriersbedrijf voor de deur met een dikke envelop. Hij wilde dat ik tekende voor ontvangst en in die envelop zat dus een geheugenkaartje van 1 Gbmark9534 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:48:
[...]
Ik belde naar Sony en die zeiden me dat er een tekort was aan geheugenkaartjes. Het kon daarom ipv de 4 weken die aangegeven was wel 5 wekenduren voordat je het kaartje ontvangt.
Kaartje gelijk in mijn telefoon gedaan en werd herkend. Memory stick: 927 Mb vrij geeft hij aan.
Als ik mijn gewone oplaad adapter aansluit (dus niet usb) dan krijg ik de melding "snelladen" en gaat de telefoon uit en opladen.. Is dit normaal ofzo?? Als ie dan aan de stroom hangt ben ik dus ook niet bereikbaar..
Zodra ik de adapter er weer uit haal gaat de telefoon uit. Dan moet ik hem opnieuw aanzetten en de pincode weer invoeren..
Niet gezond lijkt mij toch?
nee, je moet tekenen voor ontvangstrooie60 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:42:
Ik dacht dat het gewoon door de brievenbus gegooid werd? vanmorgen werd er nl hier ook gebeld om 09 ! ik denk ja daag,lag er briefje in de bus dat zending opnieuw aangeboden wordt volgende werkdag
qua formaat had het op zich best door de brievenbus gepast...
Nog even een update hierover (Nav4All dus):Xcalibur schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:46:
Heb inmiddels de update nog eens geprobeerd, deze keer is het wel gelukt
Heb nu dus ook Java 7.2, dus ik hoop dat de verbindingsproblemen nu verleden tijd zijn!
gisteren naar de Belgische kust gereden en terug (450+ km totaal) en geen enkel probleem gehad
Beelden zeggen meer dan woorden, dus zie hier;Speedy-Andre schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:31:
Met de lan wordt gewoon de netwerkkaart in je pc bedoeld, die kan je ook sharen als de pc aan een router zit
Wel belangrijk is dat je PAN of iets van een bluetooth netwerk kan gebruiken met BlueSoleil want dat is eigenlijk de hele clue

LAN verbinding, hieronder hoort file sharing te staan volgens mij, maar bij mij staat hij niet

Hier de services van mijn computer, echter ik kan nergens stap 11 maken....
(Stap 11: Selecteer bij het keuze item "Selecteer het type service voor externe apparaten", de optie Maken van internet of lan-verbinding van deze computer toestaan.)
[ Voor 21% gewijzigd door Daniel Jack op 15-04-2007 16:32 ]
Kan iemand ff kijken of die dit ook heeft?? Alleen effe de adapter erin stekenExecutor16 schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:51:
Na bijna 2 maanden heb ik mijn k800i terug van de reparatie service.. Ze hebben hem gemaakt en een software update gedaan.. zeggen ze....
Als ik mijn gewone oplaad adapter aansluit (dus niet usb) dan krijg ik de melding "snelladen" en gaat de telefoon uit en opladen.. Is dit normaal ofzo?? Als ie dan aan de stroom hangt ben ik dus ook niet bereikbaar..
Zodra ik de adapter er weer uit haal gaat de telefoon uit. Dan moet ik hem opnieuw aanzetten en de pincode weer invoeren..
Weet je zeker dat je dan onbereikbaar bent ? Heb je er al is naartoe proberen te bellen terwijl deze aan de lader zat. Het is namelijk wel normaal dat het scherm uitgaat tijdens het laden.Executor16 schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:41:
[...]
Kan iemand ff kijken of die dit ook heeft?? Alleen effe de adapter erin steken
[LTS][MTS][HTS]
Onbereikbaar jaEmiel1984 schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:54:
[...]
Weet je zeker dat je dan onbereikbaar bent ? Heb je er al is naartoe proberen te bellen terwijl deze aan de lader zat. Het is namelijk wel normaal dat het scherm uitgaat tijdens het laden.

Verwijderd
Over welke Firmware versie beschik je?Executor16 schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:51:
Na bijna 2 maanden heb ik mijn k800i terug van de reparatie service.. Ze hebben hem gemaakt en een software update gedaan.. zeggen ze....
11 maart verzonden.
[ Voor 27% gewijzigd door rooie60 op 16-04-2007 22:49 ]
Verwijderd
Verder doet joystick het wel goed,. soms reageerd naar onderen niet na 1 x drukken maar is verder niet zo hindelijk (als het erger wordt dan neem ik wel contact met SE op). , en de 2 en de 5 toets maakt iets meer geluid dan de andere toetsen..
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 11:28 ]
Verwijderd
Sinds ik mijn telefoon had laten vallen kraakt het batterijklepje een beetje, maar de joystick helemaal niet. Wel maken de 2 en 5 iets meer geluid ja!Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:23:
Hebben meer mensen dat het plaatje rondom de joystick kraakt? (als het ware heel klein beetje van binnen los zit (niet goed gelijmd), en als je er op duwt zit het weer vast en na tijdje kraakt t weer.)
Verder doet joystick het wel goed,. soms reageerd naar onderen niet na 1 x drukken maar is verder niet zo hindelijk (als het erger wordt dan neem ik wel contact met SE op). , en de 2 en de 5 toets maakt iets meer geluid dan de andere toetsen..
Vanochtend kwam de postbode, moest tekenen voor een pakketje, het was een 1gb m2 kaartje. Brief ingestuurd op 7 maart.. beetje laat dus
Verwijderd
Verwijderd
Je gebruikt best .mp4 ipv 3gp, de kwaliteit is veel beter.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:22:
Heeft er al iemand een film op zijn k800i gezet van bv een dvd of een avi bestand? en welke software en videoinstellingen heb je gebruikt voor de 3gp bestand? want de videobestand moet niet te groot worden, en moet tog goed beeld zijn, alvast bedankt
In deze topic kan je de instellingen vinden : http://www.esato.com/boar....php?topic=125517&start=0
Ps: Heb jij je kaartje van 1Gb al ontvangen? Ik wacht er namelijk nog steeds op. En ik hoopte dat hij vandaag bezorgt ging worden maar vrees er voor
Verwijderd
Die van mij is ook nog niet binnen, hij zou deze week binnen moeten komen. Vier weken geleden verzonden...Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:44:
[...]
Je gebruikt best .mp4 ipv 3gp, de kwaliteit is veel beter.
In deze topic kan je de instellingen vinden : http://www.esato.com/boar....php?topic=125517&start=0
Ps: Heb jij je kaartje van 1Gb al ontvangen? Ik wacht er namelijk nog steeds op. En ik hoopte dat hij vandaag bezorgt ging worden maar vrees er voor

[ Voor 37% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 02:46 ]
Bij de w800 kon ik gewoon de map kiezen, hier lukt dat niet.
gewoon een playlist maken met alleen die mp3 map! simpel toch?schaduw schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:14:
Heeft iemand een idee over hoe je de ringtones kunt weglaten in de Mediaplayer? Want ik wil gewoon een grote map met mp3tjes afspelen. Selecteren op artiest/album is dan niet handig.
Bij de w800 kon ik gewoon de map kiezen, hier lukt dat niet.
weet iemand trouwens of je dat filmpje kan deleten "Fly Away" dat is de enige die ik niet kan deleten namelijk. Best irritant.
edit: bij mijn nieuwe k800i staat bij de videoplayer ook een link naar Sony Ericsson, die wil ik ook weer weg hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Executor16 op 16-04-2007 23:20 ]
Verwijderd
Als t goed is krijg ik hem deze week.. tis nu al 7 weken verderVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:44:
[...]
Je gebruikt best .mp4 ipv 3gp, de kwaliteit is veel beter.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Zou nog mooier zijn als ik ook m'n contacts en calender via de exchangeserver kon synchroniseren. Moet je helaas een SyncML ondersteunde server voor hebben en we gebruiken hier exchange.
Maar de imap-idle (direct push) werkt wel perfect!
Verwijderd
Edit:Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:31:
[...]
Als t goed is krijg ik hem deze week.. tis nu al 7 weken verder
Tot mijn verbazing stond vanmiddag een bezorger voor de deur om mij een pakketje af te leveren, ik dacht dat kan maar 1 ding zijn, Mijn 1GB geheugenkaartje

Verwijderd
Dit is helaas niet mogelijk. Maar hier heb ik wel een foefje voor bedacht.Executor16 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:36:
Nu ik weer een nieuwe k800i heb begint de fotonummering weer bij 0001 enzo.. kan ik dat veranderen?
Verwijder alle fotos van je telefoon. en kopieer de laaste nummerde foto weer naar je telefoon toe (die je bv op de computer hebt staan van je vorige K800i, bv DSC00182.JPG. Bij mij ging de nieuwe gemaakte fotos weer verder vanaf DSC00182
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 18:02 ]
ik heb mijn nieuwe K800 geflashed naar de laatste t-mobile firmware via SEUS. Nu kan ik echter de RSS feeds die er standaard in staan (o.a. BBC) wel wissen, maar ze komen steeds terug
Zou ze graag weg willen hebben, zodat het icoontje bovenin ook niet steeds op RSS (vinkje) staat. Irritant nl.
Verder erg tevreden. Over de werking en het gebruiksgemak zelfs iets meer tevreden dan over mijn M600i (zeker aangezien de batterij gewoon veel langer meegaat)... Maargoed met een duosim het beste van twee werelden denk ik dan maar ;-)
En de camera is ook wel echt prima. Zeker icm het pocket internet totaal is het gewoon leuk om af en toe eens ene foto'tje direct naar iemand te kunnen sturen, erg flex
Bovendien kan je per item instellen dat je nooit wil updaten
Het w800i topic is een beetje rustig, en met jouw faq kom ik helaas ook niet verder.
Probleem post :
Klik
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
dit is de link: http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k800i-back-cover-p-896.html
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.