Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
ik heb een probleem met het instellen van een PAN netwerk: ik kan via mn bluetooth programma wel gewoon een PAN netwerk aanmaken met mijn K800i, maar ik krijg daarna geen nieuw dataprofiel op mn telefoon, hoe los ik dit op? (heb al gezocht in alle topics, maar ik kan t niet vinden)
bvd

edit: Als ik mijn pc laat verbinden met de telefoon via het pan-netwerk, krijg ik op mijn telefoon de volgende melding:
"Als U met uw telefoon toegang wilt krijgen tot internet, moet u beschikken over een geldig internetprofiel dat een PS-data-account (Packet Switched) gebruikt. Neem contact op met uw serviceprovider voor meer informatie."

[ Voor 37% gewijzigd door juptache op 21-08-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik alle stappen heb verlopen ,zoals Speedy-Andre vermelt op zijn site, krijg ik "Bezig met verbinden" te zien op de gsm.
Dit blijft duren en stopt niet tot als ik mijn bluetooth afzet.
Bij de bluesoleil prog zie je dat de data van de laptop naar de gsm verloopt en hij heeft dit ook vermeld met 'Bluetooth-verbinding gelukt, Bluetooth apparaat "MAC..." is verbonden met de service "Privé-netwerk" op deze computer'.
Mijn PAN IP is 192.168.2.4
Heeft iemand ook dit probleem gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Okee, ik heb flink zitten Googlen want ik heb een probleem waar kennelijk nog niemand last van heeft gehad...

Situatiebeschrijving:
Ik draai veel muziek, heb op de memorystick (1GB) iets van 120 nummers gegooid. Openen we vrolijk het Speelt nu Af-menu en we drukken op Afspelen. Dan heb ik (logisch) wel eens iets van, bah, deze muziek hebben we geen zin in, volgend nummer. Natuurlijk gebruiken we de joystick om naar het volgende nummer te gaan. Soms gaat het goed, maar nu is de laatste tijd het probleem dat het scherm dan blanco gaat. Hierna gaat de telefoon uit en herstart hij zichzelf na een aantal seconden. Het gekke is, het lijkt wel alsof hij ''ontwaakt uit z'n coma'', ik hoef namelijk geen wachtwoord in te toetsen en ik zie geen rondvliegende Sony-Ericsson-logo's, hij gaat naar het mainscreen en dan kan ik alles weer gebruiken.

Ik heb een KPN branded K800i, geupdated naar de laatste versie. Die had ik al, maar er was niks nieuws beschikbaar. Had ik per ongeluk op Toch Installeren gedrukt bij het updaten, dus ik denk, laat maar gaan, dan kan het ook niet misgaan. Kennelijk wel :?

De softwareversie is:
CXC1250210
R1KG001
070418

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is? Hiervoor had ik de problemen namelijk nog niét, toen werkte alles fatsoenlijk, goed, en top. Geloof me, het is een aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

@Jejking

Probeer de contacten is goed schoon te maken van je accu en de pinnen waarmee deze contact maakt.

Mischien is het de accu zelf. Bij het laatste kan wellicht de accu niet meer plotselinge het extra vermogen leveren en vallen er onderdelen in de telefoon weg omdat ze niet meer de benodigde energie krijgen aangelevert. Het is maar een schot in het donker maar mishcien ken je iemand met een K800i waarvan je de accu is mag lenen om dit te testen. Dit laatste tuurlijk als het eerste idee niet mocht helpen ;) . Met oude batterijen heb je dit namelijk ook. Gewoon slijtage van de accu\battery. Als jij het toestel ook als MP3 speler gebruikt lijkt me dit geen raar idee.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Ik heb een bekend probleem als ik het topic zo door lees

mijn SE k800i doet niks meer, alleen het infrarood lampj knippert als ik em aan wil doen. Heb geprobeerd om het via dat wotan te doen maar mijn pc herkend de usb verbinding niet (ook niet na SEUS) hij heeft het telkens over FLASH Device maar kan de software niet via het web opsporen en ook niet via PC suite cd van SE en niet via de update op internet.

Heb het ook al geprobeerd op mijn laptop met vista maar daar precies het zelfde... iemand nog ideeen?

en weet iemand hoelang dynafix hierover doet aangezien ik over 2weken weg ben (voor 5maand)

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:07:
Ik heb een bekend probleem als ik het topic zo door lees

mijn SE k800i doet niks meer, alleen het infrarood lampj knippert als ik em aan wil doen. Heb geprobeerd om het via dat wotan te doen maar mijn pc herkend de usb verbinding niet (ook niet na SEUS) hij heeft het telkens over FLASH Device maar kan de software niet via het web opsporen en ook niet via PC suite cd van SE en niet via de update op internet.

Heb het ook al geprobeerd op mijn laptop met vista maar daar precies het zelfde... iemand nog ideeen?

en weet iemand hoelang dynafix hierover doet aangezien ik over 2weken weg ben (voor 5maand)
Je zult hem weg moeten brengen. Je zou dynafix kunnen bellen maar lijkt me niet dat ze een exacte tijd kunnen geven.

Zelfde probleem gehad. Ik was mijn K800i ongeveer een week kwijt (niet bij dynafix).

grahamofthewheels.com

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Een SE servicepoint (zie startpost) kan hem ook flashen en dat is gratis :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

ik ben bij een SE servicepost geweest namelijk

Liditel
Windas 2
8441 RC Heerenveen

Daar zeiden ze:
"We moeten em op sturen, aangezien wij alleen nokia toestellen zelf doen"

Gray-um waar heb je em naartoe gestuurd?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 21:32 ]

• Graham
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:22:
ik ben bij een SE servicepost geweest in heerenveen aangezien ik daar vlakbij woon en daar zeggen ze

"We moeten em op sturen"

Gray-um waar heb je em naartoe gestuurd?
Dan moeten al de servicepoints met dit probleem. Ik heb hem ergens in Den Haag weggebracht en die moesten hem ook op sturen. Dus gewoon doen.

Zeg maar Graham hoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 23-08-2007 21:35 ]

grahamofthewheels.com

Verwijderd

hehe sorry las er net een stukje onder :)

het probleem is alleen ik moet hem op of voor 4sept terug hebben. dus kan het risco niet lopen dat ik em opstuur en dat ie dan te lang onderweg is

weet jij toevallig waar ze die tel hebben heen gestuurd?

• Graham
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:39:
hehe sorry las er net een stukje onder :)

het probleem is alleen ik moet hem op of voor 4sept terug hebben. dus kan het risco niet lopen dat ik em opstuur en dat ie dan te lang onderweg is

weet jij toevallig waar ze die tel hebben heen gestuurd?
Geen idee

grahamofthewheels.com

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Emiel1984 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:38:
@Jejking

Probeer de contacten is goed schoon te maken van je accu en de pinnen waarmee deze contact maakt.

Mischien is het de accu zelf. Bij het laatste kan wellicht de accu niet meer plotselinge het extra vermogen leveren en vallen er onderdelen in de telefoon weg omdat ze niet meer de benodigde energie krijgen aangelevert. Het is maar een schot in het donker maar mishcien ken je iemand met een K800i waarvan je de accu is mag lenen om dit te testen. Dit laatste tuurlijk als het eerste idee niet mocht helpen ;) . Met oude batterijen heb je dit namelijk ook. Gewoon slijtage van de accu\battery. Als jij het toestel ook als MP3 speler gebruikt lijkt me dit geen raar idee.
Ik heb het e.e.a. uit zitten proberen. Het ding crasht namelijk alleen bij bepaalde muziekfiles viel me op. Dus ik het ding aan de computer gehangen, wellicht is er tijdens het overzetten van pc to phone een fout ergens ingeslopen. Nee hoor, muziek draait die bepaalde muziekfiles (voor de gein 2 geprobeerd) als een tierelier vanaf mijn mobiel...

Toevallig had ik het in een lijst gezet, en wat viel me op... die paar eindigden op .wma... Voel je hem al aankomen? Nog maar een paar .wma's geprobeerd af te spelen vanaf de mobiel, en guess what? OF een immediate crash zoals hierboven beschreven, OF hij zegt ''Afspelen mislukt'' en zegt dat ook bij elke andere file die je probeert te openen.

My God :X

Hij slikt dus geen .wma meer, en dat deed hij vroeger wel! Zonder problemen een uur lang, hoppa. Dus ik denk dat ik hem maar weer kaal moet maken en dan de nieuwste (branded?) update er op moet pleuren. Of heeft iemand anders ideeën hierover? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'n vraagje. Is het mogelijk om de applicatie TrackID te installeren op de K800i? Ik vind dit zo'n gave applicatie, misschien dat iemand daar ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:42:
Ik heb 'n vraagje. Is het mogelijk om de applicatie TrackID te installeren op de K800i? Ik vind dit zo'n gave applicatie, misschien dat iemand daar ervaring mee heeft?
Dan zou je een j2me ( java voor gsm ) versie van die applicatie moeten zoeken.
Laat eens horen of je zoiets kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb track id zelf nog niet geprobeerd, dus weet niet of ie werkt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:38:
Ik heb hem er net op staan, maar hij leest geen mp3tjes of andere muziek files van mn telefoon, hij ziet de mappen wel, maar de files niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet kunt wennen aan de toetsjes van een K550i & een W610i is K800i wel een goed degelijk alternatief.

[ Voor 203% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt alleen met amr (opname van je radio) :|
en microphone

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Van het weekend naar Mysteryland geweest, en ik besloot mijn telefoon van mijn werk mee te nemen en mijn K800 thuis te laten. Ik heb hem uitgezet en ben gaan feesten...

Thuisgekomen zette ik hem weer aan, maar hij deed niets. Dit is nu nog steeds zo. Ik krijg er met geen mogelijkheid leven in. Batterij al eruit gehaald voor meer dan een minuut, aan de oplader gehangen, aan de computer gehangen. Niets werkt! Ook geen enkel teken van leven, geen lampje, geen geluidje, niets!

Iemand dit al eens eerder gehad? Denk dat het opsturen wordt?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ja ik heb hier ook last van, en opsturen heeft geen zin :)

Want Sony Ericsson zijn gewoon een stelletje luie honden. Ik vind Sony Ericsson een kutmerk, en ik zal nóóit meer IETS van ze kopen.

Een maand terug begon mn K800i af en toe te crashen. Ik heb toen eerst zelf een firmware update uitgevoerd via de update service. Dit werkte niet. Na een tijdje was ie gewoon d00d. Het enige teken van leven was een wit scherm, wat ik zelf intussen heb omgedoopt naar een WSoD :P.

Dus ik had SE gemaild, en die stuurden mij een lijst met servicepunten. Dus ik had hem naar het dichtsbijzijnde servicepunt gebracht in Amsterdam. Die hadden mn K800i opgestuurd.

Een week later kreeg ik hem terug, en na 10 minuten gebruik. Boem, pats, d00d.

Dus ik had hem maar weer teruggebracht, weer opgestuurd. Weer een weekje later, telefoon terug. En guess what? Na 1x bellen, crash en weer WSoD.

Ik was dus goed pissed, en ik heb SE toen weer gebeld. Na het uitleggen van mijn probleem kreeg ik meteen de mededeling "U krijgt geen nieuw toestel meneer". Hallo die vraag heb ik nog niet eens gesteld?
Anyway: Ik moest hem dit keer maar door T-mobile laten repareren, omdat ik hem daar gekocht heb.

Alles goed en wel, ik kreeg hem weer terug na reparatie van t-mobile. Hij was al voor de 3e keer gerepareed. Ik had hem eerst maar helemaal opgeladen op advies van de dude die aan het werk was in de t-mobile shop.

Dus ik mn toestel opgeladen, ik ging met de trein ergens heen, MP3's geluisterd. Nog geen problemen. Maar als ik ga bellen, ho maar. Zodra de telefoon verbinding maakt, crasht ie. En hij gaat dan pas aan nadat ik de batterij een uurtje eruit heb gelaten.

Ik heb SE weer gemaild over het euvel, en het enigste wat ik te horen krijg is dat ik mijn telefoon naar een Servicepunt moet brengen en dat ik geen nieuw toestel krijg.

Straks ga ik mn telefoon opsturen naar SE nederland, met een briefje erbij dat ze hem in hun reet mogen steken. :(

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Tja, ik krijg dus niet eens een wsod. Ik zie gewoon helemaal NIETS...alsof het een dummy is zeg maar (dat is het niet voor de slimmeriken).

Inderdaad wel gaar. Had hiervoor een K700i en die heb ik ook 2 keer terug moeten brengen voor (toen wel) een wsod. Blijkbaar heeft SE zijn firmwares toch niet helemaal goed op orde...Maar kan me ook niet voorstellen dat dit bij andere merken NOOIT gebeurt...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb bijna altijd siemens gehad. En ik heb nóóit firmware problemen gehad met siemens.

Ach een firmware fout vind ik niet erg. Als hij opgelost wordt.

Maar de service van Sony Ericsson is gewoon slecht, zwaar beneden peil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Update:

Ik heb SE maar gebeld, en ik moet nu mn aankoopbon faxen, en ze hebben beloofd dat ze een oplossing gaan zoeken.

Let's see. Ik vertrouw ze namelijk voor geen meter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een klein probleempje met mijn k800i het is een gewone k800i zonder firmware etc. Hij slaat geen nummers meer op, dus de nummers die mij gebeld hebben slaat hij niet op maar ook niet de nummers die ik bel of gemist hebt. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:38:
Ik krijg deze melding:
IOException on 200.250.234.18:3128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:21:
Ja ik heb hier ook last van, en opsturen heeft geen zin :)

Want Sony Ericsson zijn gewoon een stelletje luie honden. Ik vind Sony Ericsson een kutmerk, en ik zal nóóit meer IETS van ze kopen.

Een maand terug begon mn K800i af en toe te crashen. Ik heb toen eerst zelf een firmware update uitgevoerd via de update service. Dit werkte niet. Na een tijdje was ie gewoon d00d. Het enige teken van leven was een wit scherm, wat ik zelf intussen heb omgedoopt naar een WSoD :P.

Dus ik had SE gemaild, en die stuurden mij een lijst met servicepunten. Dus ik had hem naar het dichtsbijzijnde servicepunt gebracht in Amsterdam. Die hadden mn K800i opgestuurd.

Een week later kreeg ik hem terug, en na 10 minuten gebruik. Boem, pats, d00d.

Dus ik had hem maar weer teruggebracht, weer opgestuurd. Weer een weekje later, telefoon terug. En guess what? Na 1x bellen, crash en weer WSoD.

Ik was dus goed pissed, en ik heb SE toen weer gebeld. Na het uitleggen van mijn probleem kreeg ik meteen de mededeling "U krijgt geen nieuw toestel meneer". Hallo die vraag heb ik nog niet eens gesteld?
Anyway: Ik moest hem dit keer maar door T-mobile laten repareren, omdat ik hem daar gekocht heb.

Alles goed en wel, ik kreeg hem weer terug na reparatie van t-mobile. Hij was al voor de 3e keer gerepareed. Ik had hem eerst maar helemaal opgeladen op advies van de dude die aan het werk was in de t-mobile shop.

Dus ik mn toestel opgeladen, ik ging met de trein ergens heen, MP3's geluisterd. Nog geen problemen. Maar als ik ga bellen, ho maar. Zodra de telefoon verbinding maakt, crasht ie. En hij gaat dan pas aan nadat ik de batterij een uurtje eruit heb gelaten.

Ik heb SE weer gemaild over het euvel, en het enigste wat ik te horen krijg is dat ik mijn telefoon naar een Servicepunt moet brengen en dat ik geen nieuw toestel krijg.

Straks ga ik mn telefoon opsturen naar SE nederland, met een briefje erbij dat ze hem in hun reet mogen steken. :(
Ik heb zelf nu al 3 jaar SE en nooit echte problemen gehad.
Mijn vorige de w800 heb ik helemaal niets mee gehad en met deze k800 1 x een probleem.
Dat was een firmware update waar je bewegende miniaturen ziet bij videobestanden, daar liep hij vast bij grote filmpjes. Dat probleem is bij een volgende update weer verholpen.
Verder heeft mijn broer ooit een kabel eruit getrokken met updaten en die is zijn telefoon toen een week krijtgeweest bij een servicepoint, verder zonder kosten gewoon teruggekregen.
Misschien moet je eens naar een andere servicepoint gaan i.p.v. SE te flaimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:57:
[...]

Ik krijg deze melding:
Ik ook helaas.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben een tevreden eigenaar van een K800i. Echter, heb ik sinds een software update gisteren een probleem.

Euvel: het speakertje maakt slecht contact en doet het de ene keer wel, de andere keer niet. Dit heb ik aan SE voorgelegd en die vertelden mij een SU te doen. Teruggemaild dat ik 99% zeker wist dat het een los contact (en dus hardwarematig) is, en een SU geen baat zou hebben. Mail terug gekregen dat ik eerst de recenste FW/SU moest hebben, en hem dan altijd nog ter reparatie aan kon bieden.

Goed, toch maar een SU gedaan (enigzins met tegenzin; maar nieuw is meestal beter en het kon toch geen kwaad, dacht ik).

Nu, na de update, lijkt het toestel ge-simlocked. Er zat een Hi-lock op, die is er echter afgehaald. Een Hi kaartje werkt wel, mijn vodafone kaartje niet. Aangezien het toestel gelocked kan worden met een SU, is dan op dezelfde manier ook een unlock mogelijk? Of is de enigste optie een unlock twv 20 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:36:
Ook ik ben een tevreden eigenaar van een K800i. Echter, heb ik sinds een software update gisteren een probleem.

Euvel: het speakertje maakt slecht contact en doet het de ene keer wel, de andere keer niet. Dit heb ik aan SE voorgelegd en die vertelden mij een SU te doen. Teruggemaild dat ik 99% zeker wist dat het een los contact (en dus hardwarematig) is, en een SU geen baat zou hebben. Mail terug gekregen dat ik eerst de recenste FW/SU moest hebben, en hem dan altijd nog ter reparatie aan kon bieden.

Goed, toch maar een SU gedaan (enigzins met tegenzin; maar nieuw is meestal beter en het kon toch geen kwaad, dacht ik).

Nu, na de update, lijkt het toestel ge-simlocked. Er zat een Hi-lock op, die is er echter afgehaald. Een Hi kaartje werkt wel, mijn vodafone kaartje niet. Aangezien het toestel gelocked kan worden met een SU, is dan op dezelfde manier ook een unlock mogelijk? Of is de enigste optie een unlock twv 20 euro?
Ik ken deze site: http://www.simlockvrijmaken.nl/
Meeste gsm's kosten daar € 10,-

Verder logisch dat ze een firmware update voorstellen, want daarin worden veel bugs opgelost.
Wanneer je de telefoon weg gebracht zou hebben naar een servicepoint hadden ze vast ook eerste de FW geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:03:
[...]

Misschien moet je eens naar een andere servicepoint gaan i.p.v. SE te flaimen.
Als je mijn post leest, kan je zien dat ie al 3 keer weggeweest is voor reparatie, bij 2 verschillende servicepunten.

Zou jij nog steeds tevreden zijn met je SonyEricsson in mijn situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:27:
[...]

Als je mijn post leest, kan je zien dat ie al 3 keer weggeweest is voor reparatie, bij 2 verschillende servicepunten.

Zou jij nog steeds tevreden zijn met je SonyEricsson in mijn situatie?
Ik denk dat ik ook niet blij zou zijn nee, maar helaas kan ik je post niet helemaal serieus lezen wanneer je deze zinnen gebruikt:
  • stelletje luie honden
  • ik zal nóóit meer IETS van ze kopen
  • dat ze hem in hun reet mogen steken
Ik begrijp best je frustratie, maar niemand wordt er wijzer van wanneer deze dingen op een forum staan. Op deze manier heeft je post ook weinig zin, het is meer voor jezelf dat je jouw frustratie kwijt kunt lijkt me. In plaats daarvan zou je het verhaal wat beschaafder uit kunnen leggen en vragen of iemand misschien een oplossing weet. Wanneer dan iemand bij dit forum terecht komt heeft die gene er ook wat aan om dat te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zie 2x een vraag over het niet weergeven van gesprekken, dit is een probleem met firmware, de R1GB001 bijvoorbeeld.
Met een nieuwere firmware ben je daar van af :)

[ Voor 186% gewijzigd door Speedy-Andre op 27-08-2007 23:39 . Reden: edit ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik begrijp best je frustratie, maar niemand wordt er wijzer van wanneer deze dingen op een forum staan. Op deze manier heeft je post ook weinig zin, het is meer voor jezelf dat je jouw frustratie kwijt kunt lijkt me. In plaats daarvan zou je het verhaal wat beschaafder uit kunnen leggen en vragen of iemand misschien een oplossing weet. Wanneer dan iemand bij dit forum terecht komt heeft die gene er ook wat aan om dat te lezen.
Ik ben eigenlijk helemaal geen agressief/opgefokt persoon maar dit haalt wel het onderste uit de kan bij mij.

Mijn doel is idd om SE te bashen en zodat mensen kunnen lezen wat voor een schijtbedrijf Sony Ericsson wel niet is:

Gisteren heb ik SE gebeld, omdat ik de keer daarvoor nog steeds niet geholpen was. Ik krijg iemand aan de lijn en die zei mij dat ik mn aankoopbon moest faxen, en als ik dat dezelfde dag nog deed zou hij me gelijk bellen. Ik binnen anderhalf uur na het telefoontje het aankoopbewijs gefaxt.

Een telefoontje kwam niet...

Vandaag maar ff gebeld, na 20minuten een irritant wachtmuziekje te hebben gehoord kreeg ik iemand aan de lijn. Ik uitleg gedaan en uitleg gedaan over de afspraak die ik met de desbetreffende persoon heb gemaakt. Deze persoon was niet beschikbaar.

Later teruggebeld: Meneer .... was alweer niet beschikbaar! :) En jaja net toen ik toevallig belde was er een fout met het systeem waardoor mijn fax kwijt was en dat ik maar opnieuw moest faxen. En ik moest om 4uur maar even terugbellen.

Om 4uur gebeld, en zolang een wachtmuziekje aan moeten horen dat het stemmetje zei: U moet een andere keer terugbellen.

Ik maar nog een keer gebeld, want ik dacht hoe moeilijk kan het zijn om een klant normaal te woord te staan.

Toen nam er wel iemand op. En Meneer ..... was al weg

RRAAAAAAAAAAAAAAAH, ja en ik wil mn frustratie kwijt! Dit is toch geen manier om een klant te behandelen?!. Ik denk dat ze gewoon net zolang hiermee doorgaan tot ik de moed opgeef. In de garantie voorwaarden staat dat een nieuw toestel tot de mogelijkheden hoort. En ik ben niet iemand die meteen gaat zeiken om een nieuwe telefoon, maar de mijne is al 3x weggeweest. IMO is ie gewoon total loss.

Ik ben van plan om mn Pa's advocaat te gaan bellen voor advies, wat ik hiermee wel/niet kan, want ik word in mn ( zal het maar netjes formuleren ) hemd gezet.

Of weten de mensen hier iets van Juridische procedures af, want via de normale manier wil SE niet met zn klanten meewerken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ach, soms is de toon van iemand aan de telefoon al genoeg om wat minder behulpzaam te worden :+
Ik heb al jaren geen problemen met SE en hun gsm's maar misschien ben ik wel te netjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:16:
[...]
Mijn doel is idd om SE te bashen en zodat mensen kunnen lezen wat voor een schijtbedrijf Sony Ericsson wel niet is
Denk dat je dat alleen niet gaat lukken op deze manier, het gros van de mensen zal denken dat je gewoon onbeleefd bent aan de telefoon/in de winkel. En dan krijg je inderdaad niet veel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:18:
Ik zie 2x een vraag over het niet weergeven van gesprekken, dit is een probleem met firmware, de R1GB001 bijvoorbeeld.
Met een nieuwere firmware ben je daar van af :)
ik heb hetzelfde euvel, maar ik heb de versie R1ED001, als ik met SEUS wil updaten zegt ie dat ik de nieuwste versie heb en geen update nodig heb.

Weet je hier ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:53:
[...]

ik heb hetzelfde euvel, maar ik heb de versie R1ED001, als ik met SEUS wil updaten zegt ie dat ik de nieuwste versie heb en geen update nodig heb.

Weet je hier ook een oplossing voor?
Ik heb het probleem niet, maar ik heb wel een andere versie: R1JG001

De versie die jij hebt is van 6/9/2006, de mijne van 12/3/2007 bron: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124349

Ik heb de mijne geüpdate via het menu in de telefoon, maar dat is erg duur wanneer je geen flatfee internet hebt. Misschien moet je eens een nieuwe versie van het update programma zelf downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

edit: Delete

[ Voor 95% gewijzigd door Dani86 op 28-08-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:04:
[...]

Ik heb het probleem niet, maar ik heb wel een andere versie: R1JG001

De versie die jij hebt is van 6/9/2006, de mijne van 12/3/2007 bron: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124349

Ik heb de mijne geüpdate via het menu in de telefoon, maar dat is erg duur wanneer je geen flatfee internet hebt. Misschien moet je eens een nieuwe versie van het update programma zelf downloaden.
ik heb volgens mij de nieuwste versie SEUS gedll, maar op mijn mobiel kan ik niet updaten, omdat bij de instellingen die feature er niet bij staat, ik heb de Vodafone versie, misschien ligt dat daar aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:08:
[...]
ik heb de Vodafone versie, misschien ligt dat daar aan
Jep, da's het grote nadeel van branded |:(
Pas als Vodafone een keer klaar is met het verkrachten van de nieuwste firmware dan komt ie misschien beschikbaar :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Speedy-Andre schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:55:
[...]

Jep, da's het grote nadeel van branded |:(
Pas als Vodafone een keer klaar is met het verkrachten van de nieuwste firmware dan komt ie misschien beschikbaar :z
Gewoon via wotanserver de-branden. Werkt perfect, heb het voor een vriend van mij gedaan en hij is helemaal blij. Weg met die lelijke vodafone firmware...

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik krijg nu na veel gezeik eindelijk een nieuwe k800i.

Mij benieuwen hoelang dat gaat duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@n00bdani86, krijg je weer een tmobile branded toestel?
Ik heb ook een toestel van tmobile en de mijne is 2x wsod geweest in ong. 3 maanden.
Fixing hielp bij mij niet, omdat het tmobile software heeft. :|
Ik heb mijn toestel ook al 2x laten opsturen.
Eigenlijk wil ik gewoon unbranded firmware want daar zit (voor zover ik het kan zien) het probleem,
bij tmobile (eprom update)
(Tmobile zou het beste gewoon van een goed toestel kunnen afblijven en het niet verkrachten met branding en inferieure, achterlopende software waardoor je vele functionaliteiten mist)

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik had idd een T-mobile branded toestel.

Dynafix schijnt bij de eerste reparatie het "moederbord" vervangen te hebben. Volgens mij werd de nieuwe t-mobile firmware niet meer stabiel.

Ik heb geen idee of ik weer een T-mobile branded toestel ga krijgen. Maar dat maakt me dan niet zoveel meer uit, als ie maar werkt :D

@Han van Berse: Dat zou best kunnen, maar ik zou gewoon blijven proberen. Ik krijg nu iig een nieuwe. Tis gewoon sowieso belachelijk dat je daarvoor eerst 3x je telefoon op moet sturen.

Ik had een oude Siemens S55 gebruikt, die ik nog had. En die doet het na zoveel jaar nog steeds. RIP Siemens Mobile. :)

Verwijderd

Iken374 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:27:
[...]

Gewoon via wotanserver de-branden. Werkt perfect, heb het voor een vriend van mij gedaan en hij is helemaal blij. Weg met die lelijke vodafone firmware...
lijkt me goed idee ben je wel al je gesavete data kwijt dan? en je kan dat er gewoon over de gebrande firmware heen "updaten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Iemand anders nog gebeld door Hi ivm een actie 'gratis mobiel internet t/m oktober 2007' en vanaf dan € 9,95 per maand? Volgens het meisje aan de andere kant zou je niet vast zitten aan een jaar contract oid, maar toch vertrouw ik het ergens niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2021
Neophyte_NL schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:05:
Iemand anders nog gebeld door Hi ivm een actie 'gratis mobiel internet t/m oktober 2007' en vanaf dan € 9,95 per maand? Volgens het meisje aan de andere kant zou je niet vast zitten aan een jaar contract oid, maar toch vertrouw ik het ergens niet....
Nope, maar die info is toch ook wel te vinden op de site van Hi, en 9.95 is volgens mij ook niet echt een aanbieding hoor...

Btw. Ik zit nog steeds met de eerste firmware, aan te raden om nieuwe te nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
TomBergman schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:42:
Btw. Ik zit nog steeds met de eerste firmware, aan te raden om nieuwe te nemen ?
De aller eerste? Ja dan zou ik dat zeker aanraden. Dit ivm batterij gebruik en nog wat andere bug fixes.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
Graham schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:54:
[...]
De aller eerste? Ja dan zou ik dat zeker aanraden. Dit ivm batterij gebruik en nog wat andere bug fixes.
Maar vervalt je garantie in principe dan? of niet? of is het ook nog legaal te doen ofzo ?

Edit. *leest startpost en maakt daaruit op dat je geen garantie meer hebt als je het zelf doet?*

[ Voor 13% gewijzigd door TomBergman op 02-09-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
TomBergman schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:29:
[...]

Maar vervalt je garantie in principe dan? of niet? of is het ook nog legaal te doen ofzo ?

Edit. *leest startpost en maakt daaruit op dat je geen garantie meer hebt als je het zelf doet?*
Het is 100% legaal, en je garantie verloopt niet.
Je moet hem updaten met SEUS, wat staat voor Sony Ericsson Update Service.
Dit is een programma dat op de officiele site van Sony Ericsson staat, dus ik neem aan dat het niet illegaal is, hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 08:46
Mijn K800i gaat niet meer aan, als ik hem probeer aan te zetten met het knopje bovenop het toestel gaat er bij het infrarood 'glaasje' een rood lampje 5 of 6 keer snel flikkeren. Heb vandaag de hele dag mijn simkaart in een ander toestel gehad en deze tel heeft alleen op mijn bureau gelegen, er is niets (geks) mee gebeurt. Heb hem proberen op te laden, ook aan de data kabel gehangen en niets werkt tot nu toe. Heeft iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevie schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:13:
Mijn K800i gaat niet meer aan, als ik hem probeer aan te zetten met het knopje bovenop het toestel gaat er bij het infrarood 'glaasje' een rood lampje 5 of 6 keer snel flikkeren. Heb vandaag de hele dag mijn simkaart in een ander toestel gehad en deze tel heeft alleen op mijn bureau gelegen, er is niets (geks) mee gebeurt. Heb hem proberen op te laden, ook aan de data kabel gehangen en niets werkt tot nu toe. Heeft iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen?
Is al vaker vermeld in dit topic, maar de zoekfunctie vind niet wat men zoekt ;)
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=141436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 08:46
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:30:
[...]

Is al vaker vermeld in dit topic, maar de zoekfunctie vind niet wat men zoekt ;)
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=141436
Ro_WI onwijs bedankt!! Ik heb gezocht met allerlei termen maar dat bracht helaas niet het gewenste resultaat... Jij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:57:
[...]

Ik krijg deze melding:
Die melding krijg ik ook... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

GLOEIENDE... en ik me maar afvragen waarom mijn K800i crashte while using .wma-format...
Muziek

Bluetooth™ Stereo (A2DP)
Media Player
Ondersteunt musictones MP3, AAC
PlayNow™
Oftewel: kánsloos :(

Edit: kan iemand me bitte sehr vertellen waar de smsjes worden opgeborgen? Die wil ik kopiëren zodat ik ze terug kan zetten als ik m'n telefoon heb ge-masterresetted en heb geupdated naar de laatste KPN-branded firmware (dit omdat ik geen videos meer kan maken omdat hij dan terugspringt naar het hoofdscherm). Iemand? :)

Edit 2: ik wil m'n schermpje schoonmaken want er zitten vet en vingerafdrukken op, wat kan ik daarvoor gebruiken? Het ziet eruit als plastic, maar zeker weten doe ik het niet, dus daarom vraag ik het maar even. Ik las iets over een brillendoekje, evt. vochtig?

[ Voor 60% gewijzigd door Jejking op 03-09-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:05:
kan iemand me bitte sehr vertellen waar de smsjes worden opgeborgen? Die wil ik kopiëren zodat ik ze terug kan zetten als ik m'n telefoon heb ge-masterresetted
MyPhoneExplorer ( http://www.fjsoft.at/en/ )
Het is geen antwoord, maar wel een oplossing :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Jejking schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:05:
GLOEIENDE... en ik me maar afvragen waarom mijn K800i crashte while using .wma-format...

[...]

Oftewel: kánsloos :(
Uh, ik kan gewoon .wma afspelen hoor? Misschien doe je toch iets fout..
Edit 2: ik wil m'n schermpje schoonmaken want er zitten vet en vingerafdrukken op, wat kan ik daarvoor gebruiken? Het ziet eruit als plastic, maar zeker weten doe ik het niet, dus daarom vraag ik het maar even. Ik las iets over een brillendoekje, evt. vochtig?
Zo'n vochtig doekje van Ajax ofzo, voor in het huishouden, doet het bij mij ook altijd goed.
Of gewoon een droog brillenpoetsdoekje, of eventueel vochtige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
PolluxDKB schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:42:
[...]

Dit is een programma dat op de officiele site van Sony Ericsson staat, dus ik neem aan dat het niet illegaal is, hé?
Vreemd genoeg staat dat programma niet meer op de site :'( heeft iemand het voor me ?

EDIT: Think i found it ! _/-\o_

Update gedaan slaat hij de foto's nu ook sneller op ? en stelt hij de foto's nou ook sneller scherp ?

[ Voor 13% gewijzigd door TomBergman op 04-09-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring met de functie "syncroniseren op afstand" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:07:
[...]

Ik ken deze site: http://www.simlockvrijmaken.nl/
Meeste gsm's kosten daar € 10,-

Verder logisch dat ze een firmware update voorstellen, want daarin worden veel bugs opgelost.
Wanneer je de telefoon weg gebracht zou hebben naar een servicepoint hadden ze vast ook eerste de FW geüpdate.
Contact gehad met een erkend unlockbedrijf, en die hebben mij verteld dat het toestel alleen te unlocken is dmv een online server (wotan?) á €60. En dat vind ik nou weer een beetje teveel van het goede.

Blijkt dus dat door die FW update de CID naar 52 is veranderd en het toestel niet meer te unlocken is. Nu had de originele gebruiker een Hi abbo, zou betekenen dat ik via Hi, na een jaar, een unlock code kan aanvragen. Dat duurt echter nog een paar maanden. Oftewel: mijn vodafone abbo sim kan ik niet in mijn k800i gebruiken; erg jammer.

Is het mogelijk om de FW te downgraden en zodoende weer te kunnen unlocken? Lijkt me niet, dan was dit ws wel door het unlockbedrijf aangedragen.

Jammer... Dus mocht je een ge-unlocked toestel hebben en van plan zijn een FW update te doen: kijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:42:
[...]

Hou je na de update alle instellingen op de k800i of ben je alles kwijt? ik heb de se k800i nu twee maanden(zonder abo gekocht bij phonehouse)

Groet Dr. John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Je instellingen etc. blijven gewoon bewaard.
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:33:
Iemand hier ervaring met de functie "syncroniseren op afstand" ?
Ja... daar heb je niets aan :X Afaik heb je daar een SyncML server voor nodig, en ik heb daar eigenlijk nooit software voor kunnen vinden. Mocht iemand wel open source/commerciële software daarvoor weten, dan houd ik me aanbevolen :)

/edit: was al weer een tijdje geleden dat ik daar naar gezocht had, inmiddels is er van alles beschikbaar, ga er maar eens naar kijken weer :)

[ Voor 13% gewijzigd door PowerFlower op 08-09-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower, bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:41:
Ja... daar heb je niets aan :X Afaik heb je daar een SyncML server voor nodig, en ik heb daar eigenlijk nooit software voor kunnen vinden. Mocht iemand wel open source/commerciële software daarvoor weten, dan houd ik me aanbevolen :)

/edit: was al weer een tijdje geleden dat ik daar naar gezocht had, inmiddels is er van alles beschikbaar, ga er maar eens naar kijken weer :)
Ik zou hier graag aan een server SyncML functionaliteit toevoegen.
Het idee is dat zowel mijn outlook als mijn gsm daar dan automatisch mee synchroniseren.
Op die manier heb ik altijd alle afspraken op mijn gsm staan.

Wat ik tot nu toe gevonden heb:
http://www.funambol.com/opensource/ ( kom niet verder als "ongeldig serverantwoord" )
http://syncml.mobiledit.com/ ( dit is een ingerichte server, op eigen server draaien kost geld )
http://nicolas.bougues.net/syncml/ ( php implementatie ook "ongeldig serverantwoord" )

Wat ik ontdekt heb is dat data van en naar een SyncML server op 2 manieren verzonden kan worden:
XML
WBXML ( binair formaat )

De k800 ondersteunt enkel WBXML dus dat verklaard het "ongeldig serverantwoord" bericht.

De beste optie tot nu toe is dus nog http://syncml.mobiledit.com/ , echter staan dan wel alle gegevens op een andere server. Ook is het me niet gelukt om goed met outlook naar die server te synchroniseren. Mijn taken kwamen tussen de afspraken te staan en alles ging erg traag.

Ben benieuw of iemand wel een werkende oplossing heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 20:34
Ik vroeg me af of er een nos teletekstbrowser bestaat die te gebruiken is voor deze telefoon, als ik in de telefoon naar teletext op nos.nl ga lukt het me niet om makkelijk op andere teletekstpaginas te komen. Ik wil het vooral gebruiken om snel voetbal tussenstanden + karakteristieken te kunnen bekijken. Wellicht heeft iemand daar een oplossing voor indien zo'n browser niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje aan het googlen en kom wel wat tegen, maar niet helemaal wat ik zoek.

Waarom krijg ik van de een op de andere dag de melding: bewerking is mislukt? Dit komt bij het starten van games/toepassingen en pogingen tot installatie.
Ik lees iets over wotan... maar is er geen andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
Hey jongens,

Ik zie net dat de m2 4gb uit is, dus ik vroeg me af of mn telefoon het een beetje trekt met een 4 gig kaartje er in, mn broer heeft een 2gb en heeft nergens last van qua langzamer werken o.i.d.

Groeten,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

De firmware ondersteunt als het goed is tot 8gb :)
Tot 1gb is BS als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
Ok, dan zal ik er een eventjes goed over denken, dan mieter ik mn mp3 speler weg ( Philips HD nog wat, GoGear...NIET KOPEN !!) en dan heb ik een leuke telefoon/mp3speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
TomBergman schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:29:
Ok, dan zal ik er een eventjes goed over denken, dan mieter ik mn mp3 speler weg ( Philips HD nog wat, GoGear...NIET KOPEN !!) en dan heb ik een leuke telefoon/mp3speler!
Als je hem van plan bent weg te gooien, mag je hem ook wel naar me toe sturen :P... Zou zonde zijn, ookal werkt ie niet zo goed ;), mij maak je daar wel heel blij mee ;).
Maar 4gb past en hij word er niet trager op (alleen bij het bladeren door bestanden beetje, maar dat is opzich logisch als 4gb is volgepropt, maar nauwelijks merkbaar..).
Daan raad ik je nog wel aan om de Hpm-82 te kopen, ideale headset, inclusief kleine afstandsbediening en de mogelijkheid om een eigen koptelefoon erin te steken is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
Lieuwe15 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:45:
[...]

Als je hem van plan bent weg te gooien, mag je hem ook wel naar me toe sturen :P... Zou zonde zijn, ookal werkt ie niet zo goed ;), mij maak je daar wel heel blij mee ;).
Maar 4gb past en hij word er niet trager op (alleen bij het bladeren door bestanden beetje, maar dat is opzich logisch als 4gb is volgepropt, maar nauwelijks merkbaar..).
Daan raad ik je nog wel aan om de Hpm-82 te kopen, ideale headset, inclusief kleine afstandsbediening en de mogelijkheid om een eigen koptelefoon erin te steken is prima!
Eerst nog ff kijken of ik mn garantie/verzekering kan eisen op dat ding...mammie heeft betaald met visa

• sapphire
  • Laatst online: 14:49

sapphire

Die-hard pruts0r

goed te lezen dat 4gb gewoon werkt :)
Ik vond namelijk verschillende bronnen, welke elkaar tegenspreken (één zegt max 2gb en de andere zegt dat 4gb gewoon kan).
Maargoed ik heb mijne net en hij bevalt tot nu toe erg goed :)

Gabriël AM5

• bóòbó
Moet er minimaal 50 mb vrijblijven op de memory stick ofzo? Kan er niet meer opzetten, terwijl er nog 50 mb vrij is.

• sapphire
  • Laatst online: 14:49

sapphire

Die-hard pruts0r

ik heb ook iets vaags :?
In de specs staat dat de telefoon gewoon MP4 kan afspelen, nouja leuk dacht ik. Ik had nog een MP4 filmpje op m'n pc dus die erop gezet om te proberen en die werkte :)
Ondertusssen een aantal filmpjes gezocht in MP4 (met AAC geluid) en die speelt ie doodleuk niet af, alleen geluid :?
Weet iemand hoe dit kan ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
sapphire schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:36:
In de specs staat dat de telefoon gewoon MP4 kan afspelen, nouja leuk dacht ik. Ik had nog een MP4 filmpje op m'n pc dus die erop gezet om te proberen en die werkte :)
Ondertusssen een aantal filmpjes gezocht in MP4 (met AAC geluid) en die speelt ie doodleuk niet af, alleen geluid :?
Wat is de resolutie van de verschillende filmpjes? Ik denk dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:36:
Je moet ze altijd even omzetten met een converter.
Daarbij moet je letten op:
  • De bitrate mag niet te hoog zijn
  • De resolutie moet kloppen
  • MP4 ondersteunt meerdere codecs, alleen de simpelste word ondersteund.
Ik weet zo niet meer de exacte waardes die ik eerst gebruikte.
Ook had ik een programma waar je het merk en type van je tel invulde en dan werden de juiste instelingen gekozen.
Maar ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en weet niet meer hoe dat heette |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Dat programma heet waarschijnlijk SUPER.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Dit heb ik ook voor mijn kiezen gehad. Schijnt een bekende bug te zijn die naar mijn weten alleen opgelost kan worden door een flash van je toestel. In mijn geval nog onder garantie dus via de verkopende partij (Orange). Maar je kan het ook doen via een Wotan update, ja.
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:26:
Ik ben al een tijdje aan het googlen en kom wel wat tegen, maar niet helemaal wat ik zoek.

Waarom krijg ik van de een op de andere dag de melding: bewerking is mislukt? Dit komt bij het starten van games/toepassingen en pogingen tot installatie.
Ik lees iets over wotan... maar is er geen andere oplossing?

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
TheRitz schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:55:
Dit heb ik ook voor mijn kiezen gehad. Schijnt een bekende bug te zijn die naar mijn weten alleen opgelost kan worden door een flash van je toestel. In mijn geval nog onder garantie dus via de verkopende partij (Orange). Maar je kan het ook doen via een Wotan update, ja.

[...]
Sinds een paar weken kan je ook zelf je telefoon flashen.
Ik had ook dat "bewerking is mislukt" probleem, maar heb het zo op kunnen lossen.

Als je het laat doen onder garantie ben je twee weken je telefoon kwijt, daar zat ik ook niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik had toch iets anders, maar dit lijkt me ook heel erg handig. ( en niet duur ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Ik heb vaak, dat als ik een te hoge bitrate kies, hij gaat haperen. De perfecte instelling heb ik nog niet gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

CM5

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:00:
[...]

Nee ik had toch iets anders, maar dit lijkt me ook heel erg handig. ( en niet duur ;) )
M3 is hiervoor het beste programma, werkt super, als je het type telefoon selecteerd kiest het automatisch de beste instellingen, ff googlen voor een download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó

Verwijderd

Ik wilde deze telefoon misschien kopen (nog steeds eigenlijk), maar ik ben een beetje huiverig geworden nu ik op deze laatste pagina's zoveel over problemen lees... Zou ik het nog doen? ;)

Verder zou ik graag helder willen weten: kan ik met de K800i snel internetten? Ik zie dat hij UMTS ondersteunt, en nog een variant die NIET in Nederland werkt. HSDPA zie ik er niet bij staan... Hoe snel is dan het internetten op deze mobiel?

En wat betreft de software. K800i is geen symbian of WM, dan is er minder software beschikbaar en dat schijnt een nadeel te zijn. Maar is het echt zoveel minder? Ik heb namelijk al tamelijk wat java programma's gevonden... Of is het toch echt een stuk beperkter mbt software?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 15:22 ]

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik heb nu een beetje heel erg groot probleem. Ik steek mijn oplader in men phone, en guess what, hij gaat niet opladen. Dit is dus flink vervelend. Zijn hier andere gevallen van bekend? Hoe lang duurt het eigenlijk als je je phone opstuurt om te laten repareren? Ik heb mijn exemplaar van hi.nl

Specs

Verwijderd

Mm als ik het spel: minigolf
of de applicaties: FaceWarp of photo Mate
wil openen herstart mijn telefoon :S
Huidige softwareversie R1JC002 van Tmobile
nu al 2 keer in 3 maanden weggeweest (voor wsod)
software werd geupdate en nu dit :? ontdekt
wil eigenlijk nu ook liever gewoon een nieuwe zonder Tmobile firmware, maar ja het zal wel weer opsturen worden (2 weken zonder).
Ik zou in ieder geval geen K800i met "branding" kopen :|
kan hem zelf wel modden en flashen maar dat doe ik in principe niet omdat de garantie dan vervalt,
Tmobile's reparatiesevice moet het gaan doen

• Jard
  • Niet online
Jard schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:25:
Ik heb nu een beetje heel erg groot probleem. Ik steek mijn oplader in men phone, en guess what, hij gaat niet opladen. Dit is dus flink vervelend. Zijn hier andere gevallen van bekend? Hoe lang duurt het eigenlijk als je je phone opstuurt om te laten repareren? Ik heb mijn exemplaar van hi.nl
Nu laad ik em op via de kabel van de pc, dat kan toch? tenminste, er staat wel een oplaad tekentje, maar het gaat niet echt snel:S, heb nog niet echt het idee dat hij aan het laden is.

[ Voor 4% gewijzigd door Jard op 15-09-2007 13:44 ]

Specs

Verwijderd

@Jard, ja hoor dat gaat prima, hij laad hem op tot ongeveer 88%, het duurt even ;)

• Jard
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:58:
@Jard, ja hoor dat gaat prima, hij laad hem op tot ongeveer 88%, het duurt even ;)
Ok, gelukkig, dat is weer een meevaller:)

Specs

• bóòbó
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:41:
Ik wilde deze telefoon misschien kopen (nog steeds eigenlijk), maar ik ben een beetje huiverig geworden nu ik op deze laatste pagina's zoveel over problemen lees... Zou ik het nog doen? ;)
Mensen gaan alleen hulp vragen op fora als ze problemen hebben, ze komen niet om te zeggen dat het zo'n topmobiel is. En je hebt ook nog altijd garantie.
Welk zou ik ipv een K800i een K810i, of K850i nemen. Als ik nu een nieuw mobiel zou kopen, zou ik 2 maandjes wachten op een K850i, aangezien die waarschijnlijk even duur word als de K800i nu is, maar een stuk beter.

• MrAngry
PolluxDKB schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 16:58:
[...]

Mensen gaan alleen hulp vragen op fora als ze problemen hebben, ze komen niet om te zeggen dat het zo'n topmobiel is. En je hebt ook nog altijd garantie.
Welk zou ik ipv een K800i een K810i, of K850i nemen. Als ik nu een nieuw mobiel zou kopen, zou ik 2 maandjes wachten op een K850i, aangezien die waarschijnlijk even duur word als de K800i nu is, maar een stuk beter.
Idd, het is een topmobiel en ik zou hem zo weer kopen. (al zal het waarschijnlijk een opvolger worden dan). Ook ik heb m'n probleempjes gehad, maar die doen niet af aan de kwaliteit

Verwijderd

Bij mij ligt het aan die mobile firmware :|
volgens mij
Verder is het gewoon een prima telefoon

Net (zondag 16 sept) geupdate naar versie KG001 via SEUS (Eindelijk Tmob. da's 100% legaal)
(kan mijn telefoon moeilijk 2 weken missen)
Spel Golf en de 2 applicaties werken weer :)
(Bij het afbeeldingenoverzicht zie ik in de "preview" geen bewegende video's meer, =jammer dat vond ik wel leuk en m'n demotour is verdwenen)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:08
op die preview modus liep ie vast, vandaar dat ze hem hebben uitgeschakeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:08:
Bij mij ligt het aan die mobile firmware :|
volgens mij
Verder is het gewoon een prima telefoon

Net (zondag 16 sept) geupdate naar versie KG001 via SEUS (Eindelijk Tmob. da's 100% legaal)
(kan mijn telefoon moeilijk 2 weken missen)
Spel Golf en de 2 applicaties werken weer :)
(Bij het afbeeldingenoverzicht zie ik in de "preview" geen bewegende video's meer, =jammer dat vond ik wel leuk en m'n demotour is verdwenen)
Ik kijk nu en heb de nieuwste software volgens het menu, maar ik heb versie R1JG001 en wel bewegende video miniaturen.
Het probleem met de vastlopende miniaturen heb ik inderdaad ook gehad, maar dat was bij een vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een betrouwbare webshop liefst Nederlandse maar Europese mag ook, die beeldschermen verkoopt? Er iets mis in het beeldscherm en mijn provider en het service bedrijf konden/wilden het niet maken, ook de informatie waarom was erg marginaal, maar dat is een andere zaak. In diverse zoekopdrachten kom ik hem wel tegen op Chinese webshops, maar ik heb daar teveel slechte ervaringen mee omdat te proberen. Ook staat die wel op ebay.nl, maar dan moet je nog zaken doen met Azië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ertje650
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-08-2023
Hoi, Ik wou even vragen of er iemand ervaring heeft met imitatie accu's met een hogere capaciteit?? ik heb er zelf nu net voor de 2e keer 1 besteld en geprobeerd maar de accu wordt niet geladen, hij doet wel alsof maar de laad indicatie (Batterij afbeeldinkje rechts boven in het display) gaat ook van Rood tot volledig Groen terwijl met de originele hij hij aangeeft hoe vol de accu al zit (de immitatie was voor 40% vol toen ik hem plaatste!!) de lader wordt normaal ook warm bij mij maar na een hele nacht met de immitatie accu dus totaal niet!! Ik denk dus dat er een soort beveiliging is ingebouwd in het toestel tegen imitatie accu's, kan iemand dit bevestigen?? en is hier een oplossing voor??
Groetjes,

Erwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb na veel gezeik eindelijk een nieuwe K800i gekregen, about damn time :D

Er zit alleen weer zo'n t-mobile stickertje op, iemand een idee hoe ik doe eraf zou kunnen krijgen zonder dat ik m'n telefoon beschadig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
Mijn GSM verliest steeds zijn BT-connectie. Iemand dat ook wel eens gehad?
Het ligt echt aan de GSM, vanavond een andere K800i geprobeerd en die had er geen last van.
Wordt zeker weer opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

n00bdani86 schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:30:
Ik heb na veel gezeik eindelijk een nieuwe K800i gekregen, about damn time :D

Er zit alleen weer zo'n t-mobile stickertje op, iemand een idee hoe ik doe eraf zou kunnen krijgen zonder dat ik m'n telefoon beschadig?
Als het echt zo een logo plaatje is kun je deze er met een suikerklontje afkrabben. Het lijkt nu gekrast, maar als je er vervolgens even met een nat doekje overheen wordt het weer mooi :)

De mijne ligt nu bij Sony Ericsson. Alleen het infrarood lampje brande nog. Ging niet meer aan, niets.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Heb dit weekend een K800i kunnen strikken en vindt het een erg degelijke telefoon, zoals ik eerder van SE gewend ben. Had een Samsung E900 gewaagd, maar dat was toch niet echt mijn ding. Ik wilde de telefoon gaan updaten, maar kreeg een vage foutmelding bij het opstarten van SEUS:
Incompatible Macromedia version. Required verision available from http://www.macromedia.com. Application will terminate.
Heb al geprobeerd de boel opnieuw te installeren (flash, evt. shockwave, update manager) wat op verschillende fora wordt aangeraden, maar dat heeft tot niks geleid. Heeft iemand een verlossend woord hierop?

[ Voor 3% gewijzigd door Lekkere Loempia op 24-09-2007 11:33 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.