Hallo mede Fotografen,
Ik ga 6 april naar de AutoRAI in Amsterdam en natuurlijk neem ik mijn camera mee. Maar daar binnen in die hallen heb je natuurlijk alleen kunstlicht en de auto's zijn nogal weerkaatsend. Ik heb dit topic geopend omdat ik graag tips wil voor instellingen (ken mijn camera nog steeds niet echt goed), en ik heb ooit eens iets gehoord over een filter dat weerkaatsingen op auto's tegen gaat ofzo? Dus ik vraag jullie om tips voor het volgende:
- Hoe de weerkaatsingen tegen te gaan.
- Wat zijn de beste instellingen.
- Het is daar natuurlijk heel druk, hoe een goed standpunt te vinden in die drukte (ellebogen gebruiken
?)
- Hoe foto's van auto's in een hal interresant/spannend te maken.
- Hebben jullie nog andere tips hoor ik ze graag!
Bedankt alvast!
Gizlle.
Ps. Ik heb een Fuji Finepix S9500.
Ik ga 6 april naar de AutoRAI in Amsterdam en natuurlijk neem ik mijn camera mee. Maar daar binnen in die hallen heb je natuurlijk alleen kunstlicht en de auto's zijn nogal weerkaatsend. Ik heb dit topic geopend omdat ik graag tips wil voor instellingen (ken mijn camera nog steeds niet echt goed), en ik heb ooit eens iets gehoord over een filter dat weerkaatsingen op auto's tegen gaat ofzo? Dus ik vraag jullie om tips voor het volgende:
- Hoe de weerkaatsingen tegen te gaan.
- Wat zijn de beste instellingen.
- Het is daar natuurlijk heel druk, hoe een goed standpunt te vinden in die drukte (ellebogen gebruiken
- Hoe foto's van auto's in een hal interresant/spannend te maken.
- Hebben jullie nog andere tips hoor ik ze graag!
Bedankt alvast!
Gizlle.
Ps. Ik heb een Fuji Finepix S9500.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 17:07 ]