Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Raad de plaat / auto? Ga ik door voor de koelkast als ik weet te vertellen wat dit is? 
Zonder gein, fijne serie! Interessant lijnenspel, daar ben ik altijd wel voor te paaien. Ondanks dat er weinig op de foto's te zien is, zijn ze toch zo aantrekkelijk dat ik er wel naar blijf kijken. Favorieten zijn #1 en #5.
Zonder gein, fijne serie! Interessant lijnenspel, daar ben ik altijd wel voor te paaien. Ondanks dat er weinig op de foto's te zien is, zijn ze toch zo aantrekkelijk dat ik er wel naar blijf kijken. Favorieten zijn #1 en #5.
Auto heb ik al genoemd, maar dat valt misschien niet zo op 
Ben zelf ook best tevreden met de serie. Voor het eerst dat ik me echt bezig heb gehouden met een hele abstracte serie, na wat losse abstracte foto's in het verleden.
Ben zelf ook best tevreden met de serie. Voor het eerst dat ik me echt bezig heb gehouden met een hele abstracte serie, na wat losse abstracte foto's in het verleden.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik denk dat je de titel niet goed interpreteerd.Zoefff schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:23:
Raad de plaat / auto? Ga ik door voor de koelkast als ik weet te vertellen wat dit is?
drie en zes vind ik wel ok. Vooral omdat ik bij de laatste echt niet weet wat het is.
This too shall pass
Verwijderd
Dat maakt toch niet uit? Ik vind ze allemaal wel mooi eigenlijk. Kenmerk van abstract kan juist zijn dat je niet direct of zelfs helemaal niet ziet wat het is..Sharky schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:31:
drie en zes vind ik wel ok. Vooral omdat ik bij de laatste echt niet weet wat het is.
Gizz schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:25:
Zo had ik het inderdaad niet gelezen
Ik had in het begin ook niet helemaal door wat je nu bedoelde, maar door foto 4 begreep ik het. Daarom misschien ook wel foto 4 wat minder, omdat die minder abstract is, maar eigenlijk ook niet echt.
1 van de beste. MAar vind het wel jammer dat de focus niet op de kruising lag van de lijnen, maar iets naar boven.
vind ik ook wat minder (schaduw van de antenne?) ik vind de foto saai omdat er niets gebeurd
beter dan de vorige, er gebeurt meer (kleurverloop),
Op zich interessant alleen jammer dat je weerkaatsing in de lak ziet (bomen?) Zou denk ik mooier zijn geweest als het egaal was.
netzoals , mijn favoriet.
mooi
al met al, interessante serie
1 van de beste. MAar vind het wel jammer dat de focus niet op de kruising lag van de lijnen, maar iets naar boven.
vind ik ook wat minder (schaduw van de antenne?) ik vind de foto saai omdat er niets gebeurd
beter dan de vorige, er gebeurt meer (kleurverloop),
Op zich interessant alleen jammer dat je weerkaatsing in de lak ziet (bomen?) Zou denk ik mooier zijn geweest als het egaal was.
netzoals , mijn favoriet.
mooi
al met al, interessante serie
[ Voor 7% gewijzigd door Geert.H op 11-01-2006 00:11 ]
Verwijderd
Zie je wel.. ik wist het.. ik zag het knipperlicht en toen dacht ik...ja dat moet wel die zijnGizz schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:25:
Best netjes gedaan. Alleen niet helemaal mijn ding. Zitten te weinig dingen in om "boeiend" te zijn. Vanuit een artistiek oogpunt gezien vind ik het wel erg knap gedaan
gave platen
heb je foto's 1, 4 en 5 ook in Groot Formaat? bijv een 1400x1050, of een overmaat daarop zodat ik kan croppen? Zijn puike achtgrondjes namelijk. (en zet er dan alsjeblieft niet zo'n lelijke sig onder
ik onthoud heus wel dat jij die platen geschoten hebt
)
Het is niet helemaal mijn ding, maar ik vind ze best gaaf, behalve 2, dak van auto met vage antenne. Op één of andere manier vind ik 3 super! 
Wat ik me afvraag: Had je bij voorbaat doel om dit te schieten of is het ontstaan uit spielerij met je camera?
Wat ik me afvraag: Had je bij voorbaat doel om dit te schieten of is het ontstaan uit spielerij met je camera?
Nice, lekker abstract inderdaad. Eigenlijk valt 4 wat tegen, die is IMHO te herkenbaar.
an sich vind ik het prima plaatjes, ze ogen lekker, ze lijden niet af. alleen kunnen ze me heel weinig boeien. waarschijnlijk als je fan bent van de ford focus zouden ze prachtige achtergronden maken.
in andere woorden: geslaagde shoot, maar niet mijn ding
wel mijn complimenten though
in andere woorden: geslaagde shoot, maar niet mijn ding
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Leuk gedaan, technisch correct, maar het doet me niet direct wat. Dat lok je natuurlijk ook uit, dit is een onderwerp wat je boeit of niet, 't is geen doornsee fotoshoot 
Maar goed, die laatste steekt wmb met kop en schouders boven de rest uit. Foto 2 vind ik niet echt wat, die blurry antenne (?) lijkt raar zo, 'k weet niet hoe ik het moet noemen, maar hij heeft niks. Die foto van dat knipperlicht vind ik dan wel weer een leuk detail. Ik denk dat je met deze foto's en een totaalshot van de auto (haal dan wel die weerkaatsingen van takken weg) een mooie poster kan maken ter promotie.
ZOals ik net al aanstipte: ik vind het bij veel foto's jammer dat je een reflectie van een boom ziet in het lakwerk, niet dat je dat heel makkelijk op kunt lossen, maar je foto's zijn zo clean dat het in dit geval storend is (in mijn ogen).
Maar goed, die laatste steekt wmb met kop en schouders boven de rest uit. Foto 2 vind ik niet echt wat, die blurry antenne (?) lijkt raar zo, 'k weet niet hoe ik het moet noemen, maar hij heeft niks. Die foto van dat knipperlicht vind ik dan wel weer een leuk detail. Ik denk dat je met deze foto's en een totaalshot van de auto (haal dan wel die weerkaatsingen van takken weg) een mooie poster kan maken ter promotie.
ZOals ik net al aanstipte: ik vind het bij veel foto's jammer dat je een reflectie van een boom ziet in het lakwerk, niet dat je dat heel makkelijk op kunt lossen, maar je foto's zijn zo clean dat het in dit geval storend is (in mijn ogen).
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ik vind dan alleen foto 5 herkenbaar voor een focus. nr 4 is misschien dan voor de echte kenners 
verder spreken de fotos me niet echt aan, maar dat is een kwestie van smaak.
verder spreken de fotos me niet echt aan, maar dat is een kwestie van smaak.
lees m'n post nog eensVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:33:
[...]
Dat maakt toch niet uit? Ik vind ze allemaal wel mooi eigenlijk. Kenmerk van abstract kan juist zijn dat je niet direct of zelfs helemaal niet ziet wat het is..
This too shall pass
Pagina: 1