Topic Geopend voor ideen, tips, gebruikers ervaring, overclock ervaring, enz.
Dit zou toch echt DE MoBo moeten zijn als ik het zo lees.
De vMem kun je bv opschroeven naar 3.4 volt !
Het is gewon een P5B met een door ontwikkelde Chipset zat ik te lezen.
Ik heb hem net gehaald, en ga hem nu ff aansluiten
Op de Asus Site kon ik niks vinden over de MoBo zelfQuote van HWI - Auteur: Richard Schouw:
De Commando heeft een Intel P965 Express chipset aan boord, ondersteunt maximaal 8GB dual-channel DDR2 geheugen en ondersteunt PCI Express x16 grafische kaarten en multi-core processoren. Het moederbord maakt hierbij gebruik van FSB (Front Side Bus) tot 2280MHz en geheugen tot 1300MHz.
Extreme Tweaker is een eenvoudige oplossing voor het exact afstellen van systeemprestaties. Het aanpassen van frequenties, over-voltage-opties, geheugentimings... het kan allemaal fijn worden afgesteld met de Extreme Tweaker optie, die uitsluitend te vinden is op moederborden van Asus.
Het 8-phase capless-ontwerp laat twee centrale doelstellingen zien van R.O.G.: ultiem overclocken en betrouwbare stabiliteit. De 8-phase capless stroomvoorziening zou onverslaanbaar zijn op het gebied van overclocken, terwijl het EL capless-ontwerp alle zorgen moet wegnemen met betrekking tot condensator-problemen bij overclocken.
Overclockers en fanatieke computergebruikers bouwen hun systeem meestal buiten de behuizing. Om dit te kunnen doen, moeten ze sluiting maken op de pennetjes op het voorpaneel, zodat ze de computer kunnen aanzetten of het systeem kunnen herstarten, van jumpers wisselen, en de batterij los kunnen maken om de CMOS leeg te maken. Met de Onboard Switch functie van de Commando is dit nog slecht een kwestie van één druk op de knop.
De LCD Poster, die zich bij het I/O-paneel aan de achterkant bevindt, laat in plaats van codes de namen zien van elke afzonderlijke stap in het opstartproces. Wanneer het systeem blijft hangen ten gevolge van een onjuiste verbinding of configuratie, zal LCD Poster blijven stilstaan bij de stap in het proces die dit veroorzaakt. Op deze manier weten gebruikers precies waar het probleem zich bevindt.
Specificaties:
* CPU: LGA 775 Core2Duo, Quad-Core CPU
* DDR2: 800/667/533
* FSB: 1066/800
* Chipsets: Intel P965 + ICH8R
* 6 SATA II 3 Gb/s
* Ondersteunt ATI Crossfire Graphics
* SupremeFX met ADI 1988b
* Extreme Tweaker
* LCD Poster
* 8 phase capless power design
* Onboard switches
Als iemand ideeën heeft voor de Topic Start, shoot !
Iemand zin om het te bewerken ? feel free to do it
vModz:
[ Voor 8% gewijzigd door Reg-Edit op 23-03-2007 02:15 ]