Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
vanderzande schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:46:
[...]

Wanneer ik deze link vol krijg ik het bericht : permission denied.
Ik denk dat er een moderator van tweakers aan de gang is geweest. :?
Snap niet waarom, aangezien het er niets illegaals aan is en het alleen maar beter is voor de eindgebruikers.

You got mail!

[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 07-08-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderzande
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-07-2020
Op een of andere manier krijg ik de radio-roms niet geinstalleerd nu ik ze gevonden heb. Wanneer ik ze update krijg ik in vista al bij de 0% een melding dat het programma om de rom te updaten niet meer werkt.

WAt kan ik doen?? Van het probleem dat ik niet gebeld wil wordne wil ik natuurlijk wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
vanderzande schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:16:
Op een of andere manier krijg ik de radio-roms niet geinstalleerd nu ik ze gevonden heb. Wanneer ik ze update krijg ik in vista al bij de 0% een melding dat het programma om de rom te updaten niet meer werkt.

WAt kan ik doen?? Van het probleem dat ik niet gebeld wil wordne wil ik natuurlijk wel af.
Probeer het eens in XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:26

jerry_a

doei

Mini Poeper schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:21:
[...]

Ik denk dat er een moderator van tweakers aan de gang is geweest. :?
Snap niet waarom, aangezien het er niets illegaals aan is en het alleen maar beter is voor de eindgebruikers.

You got mail!
Je moet eerst ingelogd zijn op het XDA forum en via het forum naar de FTP site gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door jerry_a op 08-08-2007 12:37 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderzande
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-07-2020
jerry_a schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:32:
[...]

Je moet eerst ingelogd zijn op het XDA forum en via het forum naar de FTP site gaan.
Hartstikke dank de rom-update is nu gelukt.

Apparaatinfo
Rom versie: 2.20.7.32 NLD
Radioversie: 02.69.21

Nu hopen dat alles geod blijft verlopen. Harstikke dank ieder voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
jerry_a schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:32:
[...]

Ik had mij expres niet ingelogd op dat forum toen ik de link stuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
Ik heb nu WM6 draaien (PDAVIET 4.0.0.6) zoals je in enkele berichten hierboven kan teruglezen.
Ik zit nu met het volgende. Ik heb al mijn contact opgeslagen op mijn simkaart (makkelijker uit te wisselen met andere gsm).

Nu wil ik voor een programma (SMSclient) al mijn contact naar de telefoon kopier (toevoegan aan contacts), dat is geen probleem alleen zie ik nu al mijn contacten dubbel erin staan.
Ik heb al even gezocht maar ik dacht dat er een registerwijziging was dat je de contacten op je simkaart kan verbergen zodat je niet alles dubbel ziet. Iemand enig idee welke wijziging dat is, of iemand die een andere oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Tijdlang lopen zoeken en twijfelen voor een multifunctioneel headsetje voor mijn Qtek. Hij moet lekker draagbaar zijn, niet altijd van/uit mijn oren vallen (zoals 90% van de oplossingen) en zowel in de auto (bellen) als in de trein (muziek luisteren en bellen) niet te veel mee voor lul zitten. Vooral sinds mijn gare jackplug is die vraag meer gaan spelen.

En ik ben er nu bijna uit. Ga toch maar voor zo'n bluetooth stereo headset en dan mijn S200 maar upgraden zodat A2DP ondersteund wordt. Dan ben ik met zo'n Touch ROM helemaal het heertje.

Wel zit ik nog te twijfelen of ik voor de Jabra 325s moet gaan (ook gewone mp3 speler op aan te sluiten) of nog even wacht op de stijlvolle Sony Ericsson HBH-DS220. Eerste is wel stuk goedkoper, maar misschien kan ik die Sony Ericsson in Duitsland op de kop tikken.

Iemand ervaringen met de Touch in combinatie met de stereo headset voor muziek en bellen in de auto?

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

google ffies naar HTC s100 bluetooth headset

kan je je eigen stereo dopjes gebruiken.

ik heb zelf geen ervarin, maar ben erg beniewd en misschien koop ik hem we'll...

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb ooit eens wat skins gedownload voor mijn s200, nu weet ik niet meer waar ik dat gedaan heb.
Omdat ik nu WM6 draai zal ik denk ik wel andere skins nodig hebben.

Op deze site kwam ik mooie skins tegen: http://www.nectun.com/gal...pe_tel=15&id_type_skin=-1 zitten hele mooie tussen.

Maar deze werken niet op de s200, iemand idee waar je skins kan downloaden?

[ Voor 69% gewijzigd door Binnetie op 11-08-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 11:26

jerry_a

doei

Binnetie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:23:

Ik heb al even gezocht maar ik dacht dat er een registerwijziging was dat je de contacten op je simkaart kan verbergen zodat je niet alles dubbel ziet. Iemand enig idee welke wijziging dat is,
Changing/Creating a DWORD entry called "ShowSIM" here:
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone\ShowSim
With value 0 to hide them or 1 to show them.

Meteen een vraagje:
Draaien de meeste programma's ook op Viet op moet je aangepaste versies hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door jerry_a op 12-08-2007 12:39 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Jullie kennen allemaal wel die Today-screen plugin van HTC WM6. Iemand is het nu gelukt om deze ook op WM5 te laten draaien. Ik heb 'm op mijn Qtek S200 draaien op WM5. Ik heb 'm geupload met Nederlandse beschrijving. -download link-

Hieronder zien jullie screenshots van mijn device.
Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/4016/screenshot1on7.png Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/4976/screenshot2ti4.png

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/5544/screenshot3un0.png Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/3169/screenshot4ag4.png

[ Voor 79% gewijzigd door Mini Poeper op 12-08-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:53

aerofreak

Steve Jobs

hoe snel is PDA nu nog

ziet er iig erg leuk uit

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik kan niet zeggen dat 'ie echt veel langzamer is geworden, miss heel iets...

Heb 'm er net een dag op staan. Zal de bevindingen van aankomende week posten.
Je kunt 't ook proberen, zijn er twee mensen die hun bevindingen posten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

hoe krijg jij die HtcHome.dll in je windows map die krijg ik namelijk niet voor elkaar :/

kan wel selecteren dat ik em op mn today scherm wil maar daarna zie ik niets

of gewoon je work around willen posten

bedankt alvast d:)b

[ Voor 46% gewijzigd door aerofreak op 12-08-2007 21:42 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
...

[ Voor 98% gewijzigd door Mini Poeper op 12-08-2007 21:08 . Reden: Straks meer tijd, zal een betere post plaatsen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

@ Mini Poeper

Upgraden naar PDAViet 4.0.0.0.6 misschien iets? Dat is WM 6.0 met HTC Touch (dus ook die today plugin)

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik lees nog te veel onvolkomenheden met de WM6 Roms. Komt daarbij dat ik die Touch kubus niet echt zie zitten. Ik heb nu drie dagen deze plug-in. Dat ik het echt veel fijner vind kan ik niet zeggen. Ik was al helemaal aan START gewend, zal nog wel even moeten wennen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mini Poeper op 13-08-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Zet ten eerste in Windows XP de optie aan dat verborgen mappen te zien zijn.
  • Koppel je device aan je PC en duik m.b.v. Active Sync in je device d.m.v. de knop Verkennen.
  • Installeer de twee benodigde bestanden, zoals in de beschrijving staat aangegeven.
  • Kopieer de twee benodigde bestanden uit de map HTCHomeWM5 naar Windows in je device.
  • Er zal een melding gegeven worden dat de bestanden al bestaan, doorgaan? JA
  • Softreset -> pennetje in gaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Meteen een vraagje:
Draaien de meeste programma's ook op Viet op moet je aangepaste versies hebben?
Tot nu toe heb ik nog geen grote problemen ondervonden met programma's die ik onder PDAViet geinstalleerd heb. Deze programma's gebruikte ik ook onder WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Heb na een weekend stoeien ook PDAVIET 4.0.0.0.6 erop staan. Valt me niks tegen. Snelheid OK, Touchflo is wel geinig en HTC Home is er handig.
Nu (nog) alleen wat probleempjes met mijn GPRS en nu twee keer een vastloper gehad bij ActiveSync (versie 4.5). WM6 ziet er net wat beter uit dan 5 en nu heb ik ook A2DP om mee te gaan knoeien.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb op dit moment de zes tabs versie erop staan, maar...

Ik denk dat ik HTC Home er weer af ga kukelen. Het vreet alleen maar geheugen (scheelt bij mij 6 Mb!, alleen opstarten en standby) en dat ik 't echt handig vind kan ik niet zeggen. Alles is nu dubbel te bereiken; via START en via de plugin.
  • Plugin vreet geheugen.
  • Sound-tab; deze is op een cm ook bovenin te bereiken.
  • Favorite Contacts-tab; deze legt alleen een link naar het eerst telefoonnr. van de geselecteerde contactpersoon. Terwijl je bij speeddial zelf kunt kieen welk telefoonnr.
  • Music-tab; dit is een snelkoppeling naar Media Player, vreet dan ook geheugen.
    Ik gebruik Spb music plugin. Deze start WMP niet op, maar gebruikt alleen de muziek lijst en instellingen.

[ Voor 18% gewijzigd door Mini Poeper op 14-08-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb een S200 en op mijn werk moet ik af en toe onze VPN verbinding demonstreren. Alleen omdat we op het internet netwerk zitten werkt de VPN verbinding niet. Deze werkt alleen van buitenaf ons netwerk. Wat ik dan wel eens deed is via een soort van dailer op de laptop verbinding maken met mijn Qtek S200 en dan zat ik via gprs op internet.

Probleem is dat ik niet meer weet hoe het precies werkt. Als ik mijn S200 aansluit via de usbkabel op de laptop dan moet ik meteen drivers installeren. Ik heb ergens gelezen dat als je een Windows Mobile 6 rom hebt dat je zonder drivers te installeren met je laptop kan internetten via je S200 (omdat het zo traag is gebruik ik het dus alleen om de VPN verbinding te demonstreren bij collega's)

Iemand een handleiding hoe dit te realiseren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:16
Binnetie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:04:
Ik heb een S200 en op mijn werk moet ik af en toe onze VPN verbinding demonstreren. Alleen omdat we op het internet netwerk zitten werkt de VPN verbinding niet. Deze werkt alleen van buitenaf ons netwerk. Wat ik dan wel eens deed is via een soort van dailer op de laptop verbinding maken met mijn Qtek S200 en dan zat ik via gprs op internet.

Probleem is dat ik niet meer weet hoe het precies werkt. Als ik mijn S200 aansluit via de usbkabel op de laptop dan moet ik meteen drivers installeren. Ik heb ergens gelezen dat als je een Windows Mobile 6 rom hebt dat je zonder drivers te installeren met je laptop kan internetten via je S200 (omdat het zo traag is gebruik ik het dus alleen om de VPN verbinding te demonstreren bij collega's)

Iemand een handleiding hoe dit te realiseren is?
met WM6 zet je 'internet connection sharing' aan that 's it.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Bedankt dat had ik zelf ook gevonden, maar ik de button connect bleef grijs. Ik zag dat mijn gprs verbinding niet actief was. Nu heb ik handmatig verbinding gemaakt en nu wil het wel. Werkt mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Weet iemand hoe ik PDF Clearvue echt van de device verwijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Laatst online: 21-07 18:35
Euhr, je kan een hard-reset doen en soft-resetten zodra je device de extended rom begint te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
NiteSpeed schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:14:
Euhr, je kan een hard-reset doen en soft-resetten zodra je device de extended rom begint te installeren.
Heb ik vanmiddag geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Na een hoop geklooi werkt HTC Home nog steeds niet }:O

Iig een hoop gelezen over de PDA VIEt schijnt een goede ROM te zijn ik wil die ook wel eens proberen, maar hoe moet ik em installeren er staat nergens een beschrijving

kan iemand helpen voor dat ik mn Qtek om zeep help en het is nog een eind tot september voor de nieuwe kaiser :9
Binnetie jij hebt toch ervaring met deze ROM of iemand anders

tnx alvast :*)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Mijn Prophet is trouwens vastgelopen. Ik gooi WM5 er maar weer op, WM6 is té onstabiel als je er serieus mee gaat werken en hij betrouwbaar moet zijn.

Mijn wekkers gaan maar één keer heel kort af, geen repeating sound dus ik hoef niet eens te snoozen. Daar word ik toch niet wakker van? Idioot gedoe. Verder kan ik geen password gebruiken omdat WM6 je password vergeet na een soft-reset.

Ik doe wel lekker WM5 met WM6 plugins. Vooral de network_wizard is handig :P.

/Edit

Ik besef me opeens dat ik mijn calender items kwijt ben nu, mag ik weer gaan mailen wanneer ik afspraken heb staan. :|

/Edit2

PIM backup to the rescue, ik herinnerde me opeens dat ik alle data had gebackupped naar storage card een weekje of 2 terug. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door NiteSpeed op 15-08-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
NiteSpeed schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:02:
Mijn Prophet is trouwens vastgelopen. Ik gooi WM5 er maar weer op, WM6 is té onstabiel als je er serieus mee gaat werken en hij betrouwbaar moet zijn.
Dat is bij mij ook de bottle neck
Ik doe wel lekker WM5 met WM6 plugins. Vooral de network_wizard is handig :P.
Wat bedoel je?
Ik besef me opeens dat ik mijn calender items kwijt ben nu, mag ik weer gaan mailen wanneer ik afspraken heb staan. :|
Ik ken het. Ik heb vandaag mijn PDA een hard-reset gegeven, niks bijzonders; gewoon de originele ROM. Ik probeerde nog wat dingen uit de Extended Rom te houden. Maar Clearvue PDF was al geïnstalleerd. Ik had alles mooi gesynct met Outlook. Kon niks verkeerd meer gaan. Moest er alleen nog ff aan denken dat ik de synchronisatie map waar een tweetal belangrijke Excel bestanden in stonden nog moest kopiëren. Komt m'n vriendin thuis en houdt een heel verhaal, je raadt het al: vergeten! :(
Een Ecxel bestand is mijn urenlijst van het werk, dat ik elke keer invul en dan eind van de maand opstuur. Nu agenda doorspitten, geheugen laten werken en mailtjes sturen bij de klussen waar ik samen heb gewerkt met iemand. Dat alles terwijl ik nu met een groot project voor school bezig ben en amper zonlicht zie... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
aerofreak schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:26:
kan iemand helpen voor dat ik mn Qtek om zeep help en het is nog een eind tot september voor de nieuwe kaiser :9
Ik ben daar ook errûg benieuwd naar, hoewel de HTC Polaris ook een mooi dingetje wordt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Heb nu drie dagen PDAVIET draaien en ik ben nog niet helemaal overtuigd.

- Touch Cube doet het leuk bij vrienden, maar voegt niet veel toe. Het is wel heel basaal (3 kanten zonder verdere diepgang). HTC Home is daarentegen een erg handige tool.
- Batterystatus is onmisbaar. Ook de auto-lock werkt super (geen broekzakbellen meer)
- GPRS verbinding doet raar. Ondanks dat er verbinding is wil ie na een uur (idle) niks meer doen. Zit dan niks anders op dan in de Comm manager de telefoonverbinding even uit en weer in te schakelen.
-Stylus is nog steeds vaak nodig. Ik mis toch een beetje zo'n Artemis-achtige trackball voor het scrollen door menu's. Ook moet ik nog een handig toetsenbordje vinden. Die T9 kan ik niet aan wennen.
- Die Xbutton in WM6 ben ik erg over te spreken. Makkelijk om snel applicaties af te sluiten.
- Als ik niet standaard dingen doe (ActiveSync op de telefoon afsluiten tijdens opladen) wil die nog wel eens een softreset nodig hebben.

Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor een versie ga zonder Touch of wacht op een betere touch interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
aerofreak schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:26:
Na een hoop geklooi werkt HTC Home nog steeds niet }:O

Iig een hoop gelezen over de PDA VIEt schijnt een goede ROM te zijn ik wil die ook wel eens proberen, maar hoe moet ik em installeren er staat nergens een beschrijving

Binnetie jij hebt toch ervaring met deze ROM of iemand anders

tnx alvast :*)
Deze handleiding heb ik gebruikt. De rapidshare links doen het alleen niet meer: Eventueel heb ik die bestanden nog wel ergens staan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=310452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
StevenK schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:42:
[...]

met WM6 zet je 'internet connection sharing' aan that 's it.
Ik heb dit geprobeerd en zei gisteren dat het werkt, maar ik was wel zo stom om niet de utpkabel uit de laptop te trekken |:( Dus heb er nog niet van kunnen genieten via gprs.
Ik sluit de s200 aan op de laptop start - programs - internet sharing en klik op connect, maar dan wordt er nog gevraagt om drivers. In het display op mijn s200 staat: Check USB cable connection. Of ik doe ik nu iets anders dan wat jij deed?

[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 15-08-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hier kwam ik allerlei Today schermen tegen voor de pocket pc, ik weet alleen niet hoe ik deze moet installeren:
http://www.modaco.com/downloads-cat35.html

Weet iemand hoe dit moet? Ik gebruik Windows Mobile 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

wisbar advance

ik had een keer geinstalleerd op mn foon maar toen moest rebooten (softreset) toen startte die wel op maar je kreeg nooit het today scherm. Je zag alleen dat ding in het midden van je scherm ronddraaien en dan liep die vast.

naja ik had het geluk op mn SD kaart geïnstalleerd te hebben dat ik het zo kon verwijderen want ik had geen zin in een hard reset...

ff mijn korte ervaring :+

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
aerofreak schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:06:
wisbar advance

ik had een keer geinstalleerd op mn foon maar toen moest rebooten (softreset) toen startte die wel op maar je kreeg nooit het today scherm. Je zag alleen dat ding in het midden van je scherm ronddraaien en dan liep die vast.

naja ik had het geluk op mn SD kaart geïnstalleerd te hebben dat ik het zo kon verwijderen want ik had geen zin in een hard reset...

ff mijn korte ervaring :+
Hmz hier ook problemen. Installeren gaat goed, skin kiezen ook, dan moet ie het scherm herladen en is de skin maar gedeeltelijk zichtbaar. Dus ik denk hoppakee softreset. Maar nu blijft hij telkens hangen tijdens het Windows Mobile 6 bootlogo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Waar ik naar op zoek ben is een plugin voor op de Yoday screen waar je een aantekening kunt plaatsen. Want Task/Taken
heeft geen zin voor mij, daar lees ik toch maar overheen.

Heeft iemand een idee?
Liefst standalone. Mooist zou zijn als 't een programma is die de Notes/Notities op het scherm kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrSmee schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:18:
@ Mini Poeper

Upgraden naar PDAViet 4.0.0.0.6 misschien iets? Dat is WM 6.0 met HTC Touch (dus ook die today plugin)
MrSmee wil jij mij even een email sturen ik heb een vraag voor jou

De bedoeling van een forum is communicatie op het forum. Niet om te communiceren middels de e-mail

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 23-08-2007 14:48 ]

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Voor schrijven op je today scherm gebruik ik dit:

http://home.comcast.net/~cheezsj/menue_pocketpc.htm

Hand Write Memo for PokeP v1.09a

• vanWalsum
Gisteren mijn S200 weer teruggekregen, klachten waren het bekende headsetplugje, mn cardreader, en mn touchscreen. Ze hebben werkelijk het halve toestel vernieuwd. Er zit een compleet nieuw scherm in, en hij heeft een compleet nieuwe behuizing gehad. Het is dus in principe een nieuw toestel! Echt hulde voor dat eurotwice!

Hij is nu wel te koop, dus iemand interesse, inclusief 2 gb

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
Wat kostte die reparatie?

I see red pixels.

Verwijderd

Mini Poeper schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:41:
[...]

Komt 'ie: -klik-
Ik heb dit in beiden Pocket PC's toegepast. Bij mijn S200 vervangt 'ie wel de Engelse woorden, maar op de Ipaq van m'n vriendin staan nu de Engelse en Nederlandse woorden door elkaar. :S
Maar ach, op zich wel handig. :X
Ik draai de Engelse WM6 op mijn telefoon, werkt prima, maar ik zou het handig vinden om 'Word Completion' in het Nederlands te krijgen, dat smst een stuk sneller.

Met de instructie uit de quote hierboven is de spellingscontrole al naar Nederlands gegaan, maar is er een manier (bijv een omzetting in het register) om ook het afmaken van woorden om te zetten naar het Nederlands?

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:22:
[...]

Ik draai de Engelse WM6 op mijn telefoon, werkt prima, maar ik zou het handig vinden om 'Word Completion' in het Nederlands te krijgen, dat smst een stuk sneller.

Met de instructie uit de quote hierboven is de spellingscontrole al naar Nederlands gegaan, maar is er een manier (bijv een omzetting in het register) om ook het afmaken van woorden om te zetten naar het Nederlands?
Dat doet 'ie bij mij wel hoor...

Verwijderd

Excuus, drukte per ongeluk op de verkeerde link in het HTC 3600 topic. Het gaat namelijk over die telefoon :z

JvdW in "HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M7..."

• vanWalsum
Helemaal niks! daarom ben ik ook zo blij ;)

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

lucky boy :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:59:
[...]

[mbr]De bedoeling van een forum is communicatie op het forum. Niet om te communiceren middels de e-mail[/]
sup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

net een gek geval.

Had em opgeladen en gesynchroniseerd met mn computer niks aan de hand. Ik haal de USB stekker eruit en het lampje blijft oranje branden. :/ Na een reboot doet die het weer goed alleen was die zo vreselijk traag met opstarten

De opvolger is er bijna en heb mn foon ook al verkocht :) :*)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:59:

[mbr]De bedoeling van een forum is communicatie op het forum. Niet om te communiceren middels de e-mail[/]
Sorry, vindt dit een rare mbr. Het onderwerp van die mail kan toch van persoonlijke aard zijn en niet slaan op dit topic. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Heb nu sinds het weekend een bluetooth stereo headset in gebruik (Sony Ericsson HBH DS220) en het bevalt prima. Scheelt toch een hoop gerommel nu dat laatste stukje draad naar de telefoon weg is en ideaal voor het luisteren van muziek en ook geschikt als headset voor in de auto. Jammer genoeg trekt PDAVIET WM6 bij gebruik van bluetooth de batterij in korte tijd leeg. Bij gebruik van GPS muis en headset gaat dit zelfs sneller dan mijn autolader kan bijbenen!!, dus heb ik overal maar strategisch laders en USB kabels geplaatst en maar wachten op een betere ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Groot probleem: Ik mijn Rom PV_4.0.0.0.5b_Cross.rar op mijn S200 geflasht alleen nu gaat hij niet verder dan IPL SPL GSM en OS.

Kan ik hem nu nog flashen want hij boot niet verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:46

timovd

Voorsprong door techniek

timow schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:41:
Je moet downgraden naar een NoVendorID ROM.

Edit:
http://rapidshare.com/fil...4_2207114_024721_NVID.exe
Phone opstarten en cam-button ingedrukt houden, totdat je het scherm krijgt met verschillende kleuren. Daarna bovenstaande ROM uitvoeren (WM5).

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Smattie schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:32:
Groot probleem: Ik mijn Rom PV_4.0.0.0.5b_Cross.rar op mijn S200 geflasht alleen nu gaat hij niet verder dan IPL SPL GSM en OS.

Kan ik hem nu nog flashen want hij boot niet verder?
Ja, door alleen het Cam knopje vast te houden bij het opstarten kom je in dat 3-kleurenscherm. Als je dan een rom-upgrade uitvoert dan kan dat gewoon vanaf dat scherm :)
Je moet even een NVID-rom eerst instaleren voordat je de WM6 er op zet!

edit: oh, wat timow zei.. :z
offtopic:
ik moet slapen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RedPixel op 28-08-2007 23:37 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 19:43
Dikke shit. Door nogal een lamme avond is het scherm ingescheurd!
Ben ik nu echt de zak of is het glas maar een toplaag van het touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
zeg, weet iemand hoe je spellen van infinite dreams, zoals skyforce en k-rally op deze telefoon aan de praat krijgt? op mijn wizard doen ze het gewoon, maar een vriend heeft de prophet en daar doen ze het geen van allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Super bedankt voor het antwoord heren! Ik had al een afspraak gemaakt om mijn telefoon op te halen maar die ga ik maar snel afzeggen.

Super telefoons die Qtek's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb geprobeerd een tweetal programma's uit de extended ROM te houden, volgens de omschrijving zoals 'ie in het Wizard topic wordt beschreven (-klik-), maar bij de hard-reset worden de verwijderde programma's tóch geïnstalleerd. :(

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Volgens mij moet je eerst je extended_rom unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
NiteSpeed schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:20:
Ok, ik heb intussen een programma gevonden die dat kan doen. Bedankt voor de tip!

Nu iets anders:
Op mijn huidige S200 gebruik ik (zoals velen hier) Battery Status. Intussen zijn de bijzaken van deze zeer handige plugin hoofdzaken voor mij geworden: het gebruik van de telefoneer minuten en data bijhouden. Binnenkort schaf ik waarschijnlijk de Kaiser aan en BS is niet gemaakt voor deze processor.

Nu zoek ik een programma dat het telefoon gebruik kan bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
NiteSpeed schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:20:
:( Geprobeerd m'n ExtROM te unlocken volgens deze methode, maar lukt niet. JAMMER!

• xoun
Snik snik,

Helaas is mijn S200 verdwenen. Heel erg zonde dus ben ik op zoek gegaan naar een ander toestel.

Aangezien ik al een losse GPS muis heb en een zooi SD-kaarten ben ik weer uitgekomen bij een Qtek S200. De HTC P3600 is natuurlijk veel mooier, maar die vond ik weer te duur. Als geluk bij een ongeluk verkoopt BCC de Qteks voor 200 euro, dus heb ik hem meteen maar besteld. Vanaf zaterdag kan ik dus weer lekker spelen.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

xoun schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:22:
Snik snik,

Helaas is mijn S200 verdwenen. Heel erg zonde dus ben ik op zoek gegaan naar een ander toestel.

Aangezien ik al een losse GPS muis heb en een zooi SD-kaarten ben ik weer uitgekomen bij een Qtek S200. De HTC P3600 is natuurlijk veel mooier, maar die vond ik weer te duur. Als geluk bij een ongeluk verkoopt BCC de Qteks voor 200 euro, dus heb ik hem meteen maar besteld. Vanaf zaterdag kan ik dus weer lekker spelen.
Gecondoleerd.
Ik denk dat ik in jouw geval ook weer voor de S200 zal gaan, zeker voor die prijs! Als je al een GPS-muis en SD-kaarten hebt geen slechte keuze.
Ik ben al een beetje aan het kijken wat mijn opvolger wordt over een half jaar. Ik wil dan wel GPS ingebouwd hebben. De keuze wordt dan wel kleiner. Zeker omdat er dan bijna altijd een toetsenbord aan vast zit. En ik heb gemerkt met mijn M600 dat ik dat helemaal niet mis. Ach, ik heb nog een half jaar om een volwaardige opvolger te zoeken.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Mini Poeper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:56:
[...]

:( Geprobeerd m'n ExtROM te unlocken volgens deze methode, maar lukt niet. JAMMER!
Heb je al eens op Buzzdev gekeken? Ik heb de mijne (m600 inmiddels geflashed naar een qtek rom) gewoon daarmee geunlocked

http://www.buzzdev.net/in...mid=132&func=select&id=29

^^ ik weet niet of deze site onder warez valt ? if so dan haal de link maar weg.
Ik heb het met lokiwiz gedaan. Werkte perfect.

http://wiki.xda-developer...gename=Prophet_Unlock_Sim

[ Voor 8% gewijzigd door Pallas op 06-09-2007 12:49 ]

• Mini Poeper
Pallas schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:47:
[...]

Heb je al eens op Buzzdev gekeken? Ik heb de mijne (m600 inmiddels geflashed naar een qtek rom) gewoon daarmee geunlocked

http://www.buzzdev.net/in...mid=132&func=select&id=29

^^ ik weet niet of deze site onder warez valt ? if so dan haal de link maar weg.
Ik heb het met lokiwiz gedaan. Werkte perfect.

http://wiki.xda-developer...gename=Prophet_Unlock_Sim
Ja, ik heb die Apache Extended Rom unlocker geprobeerd.
Let wel, mijn PDA is al SIM unlocked. Het is namelijk een Qtek S200 UK

• Pallas
Mini Poeper schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:20:
[...]

Ja, ik heb die Apache Extended Rom unlocker geprobeerd.
Let wel, mijn PDA is al SIM unlocked. Het is namelijk een Qtek S200 UK
http://forum.xda-develope...e/index.php/t-256119.html

Dat zou je eens door moeten lezen..
Mocht het niet lukken ik heb hier nog een unlock tool tenminste als ie het nog doet :) staat al een tijdje stof te happen op me sd kaart.

Oe en er komt ook een nieuwe versie
the new roms are being released on 09-09-2007
Crystal V1 and Prophet Touch V7

[ Voor 12% gewijzigd door Pallas op 07-09-2007 13:58 ]

• xoun
Zijn er al ervaringen met de nieuwe ROM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ga Crystal dit weekend installeren.
Weet iemand of WLM/MSN hier al in zit? Of welke ROM dat standaard heeft ingebouwd?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
timow schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:20:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ga Crystal dit weekend installeren.
Weet iemand of WLM/MSN hier al in zit? Of welke ROM dat standaard heeft ingebouwd?
Uh die zit standaard ingebouwd de PDAviet 4.0.0.6 Rom die ik al een tijdje draai. Ik heb het mooie HTC Today scherm uitgeschakeld, want dit zorgde wel eens voor vastlopers waarna een hardreset nodig was. Nu las ik in een draadje over de HTC S710 dat er een nieuwe versie van Windows Live Mobile is uitgekomen, ziet er allemaal wat gelikter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb m'n PDA weer eens een hardreset geven (wilde niet meer syncen).
Toen voordat hij de extended rom wilde installeren een softreset gegeven.
Doen Total Commander geïnstalleerd en de extended Rom bestanden naar m'n SD-Card gekopieerd.
Hij heeft nu een vrije RAM geheugen van iets meer dan 30 Mb!

Ik heb nu de volgende bestandsdelen uit de Extended Rom geïnstalleerd:
MP_Customization_Prophet_Qtek_WWE_051205 | ?
MP_CVSDcpl_20060220 | ?
MP_mHub_WWE_060124-2 | ?
MP_SmartDialing_enable_0915_signed | Smart Dailing (inclusief voicedailing?)
P_ECall_112_911_QTEK_Wizard | Emergency Calling (hoe dan ook 911/112 kunnen bellen)
P_PT_EnableSPN_Wizard_20060109 | ?
PP_DisconnectButton_16 | ?
PP_ExtVersion | Laat zien welke Etern Rom versie het is?
PP_OperatorName | Kan de providernaam weergeven.
PP_Prophet-UAProf_AKU2.sa | ?

Die ik NIET geïnstalleerd heb:
MP-Shorcut-MMS1-Java5xx-CyberonVoice-CV-04NOV05 | ? (Iets met MMS? / MIDlet manager?) -> Heb ik nog nooit gebruikt!
MP_MMSAutoDisconnect_060106 | ?
PP_Qtek_pIEsetting | Voor geïnstallerde startpagina van Qtek
PP_QtekTsk | Qtek Themes

Van sommige weet ik wat het is, sommige twijfelde ik over en een aantal weet ik niet wat het is. Zou iemand dit aan kunnen vullen die wel weet wat het is of verbeteringen?

Heb ik soms nog iets niet geïnstalleerd? :?
Ik "mis" ClearVue PDF viewer.

[edit:] Zou dat MP_CVSDcpl_20060220zijn en dat ik die perongeluk niet heb geïnstalleerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 14-09-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Binnetie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:34:
[...]

Uh die zit standaard ingebouwd de PDAviet 4.0.0.6 Rom die ik al een tijdje draai. Ik heb het mooie HTC Today scherm uitgeschakeld, want dit zorgde wel eens voor vastlopers waarna een hardreset nodig was. Nu las ik in een draadje over de HTC S710 dat er een nieuwe versie van Windows Live Mobile is uitgekomen, ziet er allemaal wat gelikter uit.
k.. thanx. Zit op de Viet ook Remote Desktop?

• RedPixel
Ik heb net de Touch VII geinstaleerd, lijkt het allemaal prima te doen :)

edit: HTC XButton 1.51 werkt niet goed (die laat hem af en toe crashen en rebooten) en als je die verwijderd werkt de hele rom niet meer :(

edit2: X-Button 1.50 doet het wel goed :)

[ Voor 58% gewijzigd door RedPixel op 15-09-2007 18:01 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

pBar werkt ook heerlijk (Touch VII).
Het design van de GUI van de Touch VII vind ik alleen vreselijk lelijk. De commButton heb ik gelijk weer "normaal" gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
wwwhizz schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:00:
edit2: X-Button 1.50 doet het wel goed :)
Bij mij op de S200 ook! Jammer genoeg niet op de Ipaq. Ik zie 'm wel bij Settings, maar niet bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd de touch VII werkt erg lekker, cpu draait nu op 286 mhz continu. Werkt echt fantasties, reageerd erg lekker snel. Heb de boost op 299 staan nu, wanneer hij iets meer vermogen nodig heeft gooit hij er nog een paar mhz bij :D.

Echt een aanrader die rom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

wordt die dan niet erg warm?

~Leonardo Da Vinci~

• Pallas
Minipoeper

Hoe heb je em nu uiteindelijk unlocked?

via deze wizard? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=296839

Ik heb een extra batterij 1800mAh voor me s200 gekocht en een nieuwe case deze moet nog binnenkomen. Batterij ben ik nu aan het testen :) en dat voor maar 7 eur ! :D whoei!

[ Voor 40% gewijzigd door Pallas op 19-09-2007 12:42 ]

• RedPixel
Pallas, waar haal je zo goedkoop een batterij vandaan? (niet dat ik een nieuwe nodig heb, maar toch goed om te weten ;) )

I see red pixels.

• Pallas
wwwhizz schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:17:
Pallas, waar haal je zo goedkoop een batterij vandaan? (niet dat ik een nieuwe nodig heb, maar toch goed om te weten ;) )
Ebay :)

• Mini Poeper
Ik heb 'm niet echt unlocked. Ik heb met Total Commander alle .cab bestanden die in de extended Rom staan gekopieerd naar mijn Storage Card.
Toen een hard-reset gegeven en net voordat 'ie de extRom wilde installeren (je weet wel, dan gaat 'ie aftellen) een soft-reset. Bij opnieuw opstarten was 'ie dus vrij kaal. Vervolgens de .cab bestanden op de Storage Card die ik wilde installeren geïnstalleerd (erop klikken).
Ik hield toen meer RAM over dan bij gewoon hard-reset en extended install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Pallas schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:40:
Minipoeper

Hoe heb je em nu uiteindelijk unlocked?

via deze wizard? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=296839

Ik heb een extra batterij 1800mAh voor me s200 gekocht en een nieuwe case deze moet nog binnenkomen. Batterij ben ik nu aan het testen :) en dat voor maar 7 eur ! :D whoei!
Ben benieuwd naar je bevindingen. Of je lang met de batterij kan doen.

Ik zelf zit met het volgende: hoe krijg je d.m.v. de usbkabel internet op je laptop via de s200 (ik heb een PIT abonnement van T-mobile. Ik moet vanaf morgen een tijdje bij een klant werken waar de boel zo is afgeschermd dat ik niet op het netwerk mijn e-mail kan lezen (ook niet webbased). Ik wil daarom de laptop gaan gebruiken samen met mn s200 om te kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
In mijn rom zit "Internet Sharing" ingebakken, hiermee kan ik het internet delen met computers. Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik kan je er verder niet mee helpen...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
wwwhizz schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:37:
In mijn rom zit "Internet Sharing" ingebakken, hiermee kan ik het internet delen met computers. Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik kan je er verder niet mee helpen...
Ja dat zit ook in mijn PDAviet rom ingebakken maar op een of andere manier doet ie dat niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 13:52
Geweldig, mijn touchscreen is overleden. Is meer een echte ramplank geworden. Alleen met hard drukken gebeurt er iets. Van de week maar WEEEEER terug brengen :(

• krijgsmans
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
is een legaal een mogelijkheid om van de uk versie naar nl te gaan ?
over is eer nee nederlandse taal patch beschikbaar , ik zou zeer dank baar zijn voor als ik hem nederlands kon krijgen

--I reject the reality and substituted my own-- -- ADAM SAVAGE--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgsmans schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 23:30:
is een legaal een mogelijkheid om van de uk versie naar nl te gaan ?
over is eer nee nederlandse taal patch beschikbaar , ik zou zeer dank baar zijn voor als ik hem nederlands kon krijgen
En dat terwijl Nederlands niet helemaal je ding lijkt te zijn :)
Volgens mij is het illegaal. Je zou op Xda-developers kunnen zoeken naar een Nederlandstalige NoVendorID Rom kunnen zoeken, maar die ben ik nog nooit tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:58:
[...]

En dat terwijl Nederlands niet helemaal je ding lijkt te zijn :)
Volgens mij is het illegaal. Je zou op Xda-developers kunnen zoeken naar een Nederlandstalige NoVendorID Rom, maar die ben ik nog nooit tegengekomen.
sorry, verkeerde knopje om fout uit bericht te halen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 13:52
Zojuist mijn toestel weg reset omdat ik hem weg wil brengen (Koopzondag) doet het scherm het gewoon weer :S 8)7 8)7 |:( :/

Alle programma's en mijn 2000 smsjes weg :O :| :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb heel wat gelezen over de updates naar WM6 en het lijkt me best om de Mobiz uit te proberen op mijn Qtek S200. Ik ben niet zo'n expert in al deze dingen en heb nog enkele vragen. Zodoende :

Wat is een rom update? als ik het begrijp is dat een update van de gebrande software op de Chip.
Wat is Prophet?
Is mijn Qtek geschikt voor deze update of zijn er verschillende software versies waar ik moet op letten.
waar vind ik de beste handleiding voor deze update zodat een leek als ik er toch zonder al te grote kleerscheuren door komt.
Hoe doe je nu eigenlijk het best een Hard Reset?

Alvast bedankt.

Moz-Art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:47:
Wat is een rom update?
Wat is Prophet?
Is mijn Qtek geschikt voor deze update
waar vind ik de beste handleiding voor deze update
Hoe doe je nu eigenlijk het best een Hard Reset?
Een Rom update is een update van de complete software die op je telefoon zit "ingebakken".

Prophet is de verzamelnaam voor alle merken toestellen die op dezelfde telefoon geplakt zijn, in jouw geval Qtek

Je telefoon is geschikt voor updates, maar is vaak beschermd tegen een update, met name van een andere taal en versie van het besturingssysteem, maar soms zelfs tegen alle updates die niet van je telecomleverancier afkomstig zijn.

Handleiding van updates vindt je Op XDA developers website. Is wat zoeken, maar alles is te vinden.

Harde reset is een combinatie van knoppen die je op je GSM indrukt, waardoor je alle ingestelde gegevens verlies. Een "terug naar fabrieksinstellingen" optie dus. Bij handleiding van de GSM of anders van de update wordt meestal wel aangegeven hoe dit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Nu nog mijn eigen Post. Ben blij met mijn Touch VII, hoewel de accuconsumptie wel aardig hoog is.
De prestaties zijn echter goed en de stabiliteit ook.

Nadeel is ook dat ik continu nog bezig ben met pairen van mijn Buetooth GPS, aangezien de instellingen steeds verdwijnen, maar dat is volgens mij vooral te wijten aan Miomaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
xoun schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:03:
Nu nog mijn eigen Post. Ben blij met mijn Touch VII, hoewel de accuconsumptie wel aardig hoog is.
De prestaties zijn echter goed en de stabiliteit ook.

Nadeel is ook dat ik continu nog bezig ben met pairen van mijn Buetooth GPS, aangezien de instellingen steeds verdwijnen, maar dat is volgens mij vooral te wijten aan Miomaps.
Die verdwijnen zeker nadat je een softreset hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Pallas schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:54:
[...]

Die verdwijnen zeker nadat je een softreset hebt gedaan?
Idd na een softreset moet je even opnieuw pairen dat heb ik ook met Touch VII, maar ook met PDAviet 4.0.0.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
timow schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:15:
pBar werkt ook heerlijk (Touch VII).
Het design van de GUI van de Touch VII vind ik alleen vreselijk lelijk. De commButton heb ik gelijk weer "normaal" gezet.
Hoe heb je de comm button weer normaal gekregen? Doet pBar hetzelfde als X-Button? Ik gebruik momenteel X-Button 1.0 die werd aanbevolen op XDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Binnetie schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:42:
[...]

Idd na een softreset moet je even opnieuw pairen dat heb ik ook met Touch VII, maar ook met PDAviet 4.0.0.6.
Schijnt een bug te zijn echter ik ben er nog niet achter hoe ik em moet fixen :) nog geen tijd genoeg gehad om te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prophet dood?

Inmiddels zijn er een paar nieuwe rom's verschenen.Zoals

Prophet Touch VIII 6MB Pagepool (10-10-2007)

Ik gebruik zelf de ASERG v3.0, WM5.0 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Ik draai nu een paar weken met de Touch VII. Op de bluetooth perikelen na wel aardig tevreden. Bij een softreset moet ik inderdaad alle bluetooth partnerships opnieuw aanmaken. Maar in Miomaps moet ik ooknog iedere keer voor het starten van de navigatiesoftware dit ook altijd doen. Ik zal eens kijken of Tomtom hier ook last van heeft. Het is namelijk behoorlijk irritant met als gevolg dat ik mijn navigatiesysteem aan liet staan waardoor de Prophet maar liefst twee keer per dag aan de lader moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk Gullum's ROM overzicht eens
Als je steeds partnerships moet aanmaken lijkt mij kl***

Die ASERG werkt prima. Is overigens v3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb de Touch VIII geinstalleerd, en ben er tot nu toe aardig over te spreken. Ik heb daarvoor VII maar gisteren liep mijn S200 vast en zat er niks anders op dan een hard-reset uit te voeren, toen ik in het forum op XDA keek zag ik dat er een nieuwe rom was (touch VIII).

Ik ben tot nu toe nog geen fouten of irritaties tegengekomen (afgezien van het pairen met mn carkit na een reset).
Weet niet of dat nu bij deze rom is opgelost.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste