Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
Jah, ROM updaten in Vista schijnt (af en toe ??) gewoon niet te werken helaas...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:16
* StevenK heeft net enkele WM6 updates geprobeerd, maar die draaiden allemaal toch redelijk traag. Heb er nu de ASERG 3.13 AKU3 op staan en die lijkt - tot nu toe - als een zonnetje te werken.

Vooral met 'Internet Sharing' ben ik blij :) Voordeel is namelijk dat directpush blijft werken, terwijl ik op m'n laptop internet heb, terwijl met de oude modemlink dat niet het geval was.

edit: deze post trouwens gedaan vanaf m'n laptop over gprs :) Snelheid is voldoende voor GoT :)

[ Voor 11% gewijzigd door StevenK op 04-07-2007 23:34 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29
Ik heb vorig jaar onderstaande autohouder gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.gps-store.nl/images/hi3in1.jpg

Leuk apparaat met een boxje erin zodat je bijv bij navigeren het stemgeluid wat duidelijker hoord. Ook wordt mijn S200 gelijk opgeladen. Er zit ook een ps2 aansluiting op voor het aansluiten van een gpsmuis. Dit is wel handig, maar ik kon nooit een kabeltje vinden van ps2 naar zo'n klein usb stekkertje om mijn Adapt 500 gpsmuis op te laden.

Als ik nu mijn telefoon in de houder doe begint het boxje te kraken en lijkt het net alsof ik naar een 27 mc bak ana het luisteren ben (ruis etc etc). Ik heb alles al los gehaald maar kan er niks aan vinden.

Kortom in ben opzoek naar een nieuwe autohouder die:

- mijn S200 meteen oplaadt
- eventueel weer met zo'n boxje
- met ps2 aansluiting voor het aansluiten van mijn gpsmuis.

Ik zie bij PDAshop dat Bordit leuke houders heeft, maar als ik goed kijk ben ik dus 72 euro kwijt voor mijn houder: http://www.pdashop.nl/pro...0-jamin-%2B-mountset.html dat vind ik teveel.
Die Haicom was maar 37 euro geloof ik.

Dan nog wat anders, ik merk dat mijn accu hard achteruit gaat, als ik overdag aan eind van de dag naar huis ga is mn S200 100% opgeladen, ik doe er 's avonds niet veel bijzonders mee, als ik 's ochtends wakker wordt is de telefoon uit omdat de accu leeg is. Normaal kon ik er altijd 2 dagen mee doen.
Ik wilde dus een nieuwe accu aanschaffen, waar kan ik dat het beste doen en zijn er ook accu's die wat krachtiger zijn?

Iemand sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via pdashop.nl heb ik de Veripart Active Car Holder MDA compact gekocht samen met een mount set. Deze heeft een boxje, je pda wordt opgeladen en hij heeft een ps2 aansluiting voor het aansluiten van je ps2 muis.

Ik ben er zeer tevreden over, het zit stevig vast in de auto en de kwaliteit van het boxje is goed te noemen, bij hoge snelheden kan ik het geluid van mijn navigatiesysteem goed verstaan ook als ik de radio aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:12:
Via pdashop.nl heb ik de Veripart Active Car Holder MDA compact gekocht samen met een mount set. Deze heeft een boxje, je pda wordt opgeladen en hij heeft een ps2 aansluiting voor het aansluiten van je ps2 muis.

Ik ben er zeer tevreden over, het zit stevig vast in de auto en de kwaliteit van het boxje is goed te noemen, bij hoge snelheden kan ik het geluid van mijn navigatiesysteem goed verstaan ook als ik de radio aan heb.
Bedankt voor de info. Opzich lijkt hij me wel wat. Totaal ben ik dus 57 euro kwijt. Is helaas wel duurder dan mijn vorige van 35 euro...

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=41136&dimensionid=1&shopid=2

[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 06-07-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Binnetie schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:26:
Dan nog wat anders, ik merk dat mijn accu hard achteruit gaat, als ik overdag aan eind van de dag naar huis ga is mn S200 100% opgeladen, ik doe er 's avonds niet veel bijzonders mee, als ik 's ochtends wakker wordt is de telefoon uit omdat de accu leeg is. Normaal kon ik er altijd 2 dagen mee doen.
Ik wilde dus een nieuwe accu aanschaffen, waar kan ik dat het beste doen en zijn er ook accu's die wat krachtiger zijn?

Iemand sugesties?
Heb je toevallig een nieuwe rom versie geinstalleerd? Het lijkt me vreemd dat je batterij opeens minder lang mee gaat zonder dat je iets veranderd hebt.
Zoals jij het beschrijft lijkt het bijzonder veel op het 'battery drain' probleem van veel WM6 roms.
Als dat zo is, heeft het aanschaffen van een nieuwe accu niet veel zin.

Maar misschien is je accu wel al versleten, hoe lang heb je hem al? Mijn ervaring is dat accu's na 1-1,5 jaar al flink minder presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:26:
Ik heb vorig jaar onderstaande autohouder gekocht:

[afbeelding]

Leuk apparaat met een boxje erin zodat je bijv bij navigeren het stemgeluid wat duidelijker hoord. Ook wordt mijn S200 gelijk opgeladen. Er zit ook een ps2 aansluiting op voor het aansluiten van een gpsmuis. Dit is wel handig, maar ik kon nooit een kabeltje vinden van ps2 naar zo'n klein usb stekkertje om mijn Adapt 500 gpsmuis op te laden.
Dit kabeltje bedoel je?

http://www.pdashop.nl/ima...36&dimensionid=1&shopid=2 een Carcomm PS/2 male to mini-USB (ADAPT/Holux)

In mijn vorige post heb ik een foutje gemaakt, op de Veripart zit geen PS2 aansluiting maar een RJ11, daarmee kun je mbv een Veripart RJ11 to GPS-ontvanger Cable je gps-ontvanger opladen (in mijn geval een TomTom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Fraggar schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 04:05:
[...]

Heb je toevallig een nieuwe rom versie geinstalleerd? Het lijkt me vreemd dat je batterij opeens minder lang mee gaat zonder dat je iets veranderd hebt.
Zoals jij het beschrijft lijkt het bijzonder veel op het 'battery drain' probleem van veel WM6 roms.
Als dat zo is, heeft het aanschaffen van een nieuwe accu niet veel zin.

Maar misschien is je accu wel al versleten, hoe lang heb je hem al? Mijn ervaring is dat accu's na 1-1,5 jaar al flink minder presteren.
Ik heb de telefoon 1 jaar en 3 maand. Dus het kan zijn dat de batterij wel minder wordt. Ik geen recente romupdates gedaan. Hij is nog standaard zoals ik hem toen gekocht heb (er is nu 1 romupdate nieuwer uit die officieel door Qtek/HTC gereleashed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 08:53:
[...]

Dit kabeltje bedoel je?

http://www.pdashop.nl/ima...36&dimensionid=1&shopid=2 een Carcomm PS/2 male to mini-USB (ADAPT/Holux)

In mijn vorige post heb ik een foutje gemaakt, op de Veripart zit geen PS2 aansluiting maar een RJ11, daarmee kun je mbv een Veripart RJ11 to GPS-ontvanger Cable je gps-ontvanger opladen (in mijn geval een TomTom).
Zo'n kabeltje bedoel ik idd, als er een kabeltje is van RJ11 naar mini-usb, dus zoals op het plaatje maar dan met een RJ11 stekkertje, wil ik serieus die houder overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwwhizz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:11:
Ik heb op dit moment de PDAViet 4.0.0.0.3 Window Mobile 6 Rom er op staan, naar alle tevredenheid, ik heb nog geen bugs ontdekt :) Ik overclock overigens naar 270 MHz zonder problemen 8) Bluetooth muziek naar mijn bluetooth headset (Logitech HS200) via A2DP gaat ook prima :)
waar kan ik PDAViet 4.0.0.0.3 window mobile 6 rom vinden ik wil die ook graag draaien op mijn qtek s200 in combinatie met de jabra bt320s. heeft iemand ervaring hier mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:39:
[...]

waar kan ik PDAViet 4.0.0.0.3 window mobile 6 rom vinden ik wil die ook graag draaien op mijn qtek s200 in combinatie met de jabra bt320s. heeft iemand ervaring hier mee
forum.xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Ik heb mijn Prophet een harde reset gegeven, maar ben vergeten wat de vorige ApparaatID was. Erg onhandig, aangezien ik al mijn informatie gesynct heb op mijn PC en ik wil natuurlijk geen nieuwe syncrelatie aangaan. Iemand een idee?

(Windows Vista)

edit:

Ik zie een folder in My Documents met de naam: "Documents on Jan's Smartphone".

Als ik mijn Prophet Jan noem --> geen sync. Jan's Smartphone --> Geen sync.

/edit 2

Ik heb mijn data op de PC gebackupped zodat er niets overschreven zou worden en heb gewoon geprobeerd om hem te laten syncen. WMDC stelde een naam voor die gebruikt zou worden en die was hetzelfde als de map op mijn HDD. Blijkbaar bekijkt Vista niet meer alleen naar je device ID.

[ Voor 53% gewijzigd door NiteSpeed op 09-07-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55

aerofreak

Steve Jobs

active sync ff opnieuw installeren

tenminste dat werkt bij mij (XP pro)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
aerofreak schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:15:
active sync ff opnieuw installeren

tenminste dat werkt bij mij (XP pro)
Tja, ik heb Vista erop staan en die gebruikt geen Active Sync meer. Ik zie gewoon nergens de namen die hij al ooit heeft gesynct staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Vraagje:

Misschien is het al 100x gevraagd, maar is het mogelijk je MDA van ned talige firmware te flashen naar engels?

Zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

rommetje downloaden en erop zetten is wel illegaal

maar wel leuk :9

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aerofreak schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:58:
rommetje downloaden en erop zetten is wel illegaal

maar wel leuk :9
is NIET illegaal, alleen kost het je je garantie. (maar ja: oude rom veiligstellen en in geval van problemen indien mogelijk terug zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Alleen is er nergens een rom te vinden en ook niet op ftp.xda-developers.com ?

Nog suggesties iemand? (en wat als ik overga naar WM6 is het dan meteen Engels?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:52:
[...]

is NIET illegaal, alleen kost het je je garantie. (maar ja: oude rom veiligstellen en in geval van problemen indien mogelijk terug zetten)
heb je die ROM van Microsoft gekocht dan :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
aerofreak schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:52:
[...]

heb je die ROM van Microsoft gekocht dan :)
Je hebt een licentie voor WM5, dus je mag best wel WM5 roms installeren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43

timovd

Voorsprong door techniek

Fraggar schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:58:
[...]

Wat je nu kunt doen is de originele rom die erop stond er weer opflashen door middel van de manier die je al geprobeerd hebt (met de sdkaart).
Een andere rom kun je er inderdaad niet op flashen en ook een CID unlock zal niet lukken.

De laatste optie is opsturen onder garantie naar je provider. Dat heb ik eens gedaan met een p3300 naar T-Mobile, die was binnen 5 werkdagen alweer terug met een werkende rom.
Hoe dump je m naar je SD kaart? Ik heb momenteel ook het zelfde probleem. Bij de update bleef 'ie ook hangen.

Edit: Op diverse fora lees ik dat je moet downgraden naar RUU_Prophet_220734_2207114_024721_NVID vanuit de bootloader (cam-button + reset). Het lukt mij helaas niet om de ROM te uploaden naar het toestel; Error 208

Edit2: In de setup staat ook dat je een ActiveSync verbinding tot stand moet hebben gebracht. Hoe kun je dan ooit vanuit de bootloader updaten/upgraden/downgraden?

[ Voor 22% gewijzigd door timovd op 09-07-2007 23:07 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
En hoe zit het met de WM6 PDAViet rom?
- Is dan alles in het engels?
- Kan je makkelijk terug?
- Waarom wel doen?
- Wat werkt er niet meer?

Heeft iemand hier antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

- Alleen in het engels
- Je kunt ook terug
- Waarom?
- Nog geen problemen gehad.

Edit: om terug te gaan moet je wel XP hebben. Met Vista lukt het niet (zie post hierboven).

[ Voor 24% gewijzigd door timovd op 10-07-2007 14:35 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:27
Vraag die ik nog niet elders in deze threads heb kunnen vinden:

Is er een mogelijkheid om het roam-driehoekje die ik standaard in beeld heb door de Telfort-KPN overname weg te krijgen? Voor de duidelijkheid, ik heb een Telfort SIM in mijn S200 maar wordt (helaas, het is er namelijk niet beter op geworden) gedwongen van het KPN netwerk gebruik te maken met het gevolg dat mijn toestel denkt dat hij continu roamt. Misschien ergens een registery-setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Nou ik heb het gisteren uitgevoerd en het werkt perfect! Super die WM6!

Ik heb alleen nog een vraagje: Ik heb dit ook ooit eerder gehad met mijn S100 en nu ook met mijn S200. Het rode ledje brand heel licht rood?
Ik heb nooit kunnen vinden wat dit nu is. Heeft iemand eenig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Niemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Waarschijnlijk een SMS/bericht instelling die onbeperkt door mag knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Dat is het niet want als ik hem een reboot geef is ie er nog! Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Smattie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:59:
Dat is het niet want als ik hem een reboot geef is ie er nog! Iemand nog een idee?
Batterij bijna op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Is er dan niemand die reageerd? Nog een vraagje hoe kan je met WM6 het beeld draaien?

EDIT: ik heb het al gevonden je kan je camera knop instellen als beeld draaien! ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Smattie op 13-07-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Smattie, niet zo ongeduldig.
offtopic:
knipperT en ReageerT schrijf je met een "t"

Wanneer is het lampje lichtrood? Ook als de phone uit staat? (niet power off)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Ik heb laatst ook een tijdje dat rode lampje gehad. Na een keer opladen met de 220 lader was het over. Ik vermoed dat je accu zwak wordt van het vele in de auto oplader en in de usb opladen. probeer het eens.

Verder wil ik een upgrade uitvoeren naar WM6. Welke rom raden jullie me aan. En gaan programma's zoals tt6 en gpstuner nog gewoon draaien op WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Ik ben weer terug gegaan naar wm2005 ik vind de OS te zwaar voor deze telefoon. Je kan het altijd proberen maar ik hou toch liever wm2005.
Het probleem met het rode lampje is nu ook weer verdwenen dus misschien komt het door WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Smattie schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:46:
Ik ben weer terug gegaan naar wm2005 ik vind de OS te zwaar voor deze telefoon. Je kan het altijd proberen maar ik hou toch liever wm2005.
Het ligt eraan welke rom je pakt, maar ook mijn (beperkte) ervaring is dat je beter een AKU3 rom kunt pakken dan WM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
StevenK schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:57:
[...]

Het ligt eraan welke rom je pakt, maar ook mijn (beperkte) ervaring is dat je beter een AKU3 rom kunt pakken dan WM6.
Wat is AKU3 dan eigenlijk? Is dit niet WM6??

Leg eens uit ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Smattie schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:48:
[...]

Wat is AKU3 dan eigenlijk? Is dit niet WM6??

Leg eens uit ben zeer benieuwd!
Soort van SP3 voor WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Klopt ik heb hem er nog op gehad na het WM6 maar ik kreeg meteen een vaage tekens die ik niet kon lezen??
En ik vond hem niet standaard genoeg wat een beetje jammer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Smattie schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:30:
Klopt ik heb hem er nog op gehad na het WM6 maar ik kreeg meteen een vaage tekens die ik niet kon lezen??
En ik vond hem niet standaard genoeg wat een beetje jammer is
ff de taal aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

moet je wel weten wat taal is in die gekke tekens B) :9

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om een ROM te uploaden naar de PC en dan weer terug te zetten op een andere pda van hetzelfde type/merk? zoiets als ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Problemen. Na WM6 op mijn s200 te hebben gezet, bleek dat een kant van mijn oordopjes het niet meer deed. Dus wilde ik nu een de WM5 aku3 rom proberen. Deze erin geflashed, maar het ding loopt direct vast op het qtek scherm waar je ook de versienummers van je toestel kan zien. Er is geen beweging in te krijgen. Wat moet/kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Je moet downgraden naar een NoVendorID ROM.

Edit:
http://rapidshare.com/fil...4_2207114_024721_NVID.exe
Phone opstarten en cam-button ingedrukt houden, totdat je het scherm krijgt met verschillende kleuren. Daarna bovenstaande ROM uitvoeren (WM5).

[ Voor 73% gewijzigd door timovd op 19-07-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Nu weer wat raars??? Ik had eerst dat het rode lampje blijft branden? Nu Blijft het blauwe gps lampje branden?

wat is er toch aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
timow schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:41:
Je moet downgraden naar een NoVendorID ROM.

Edit:
http://rapidshare.com/fil...4_2207114_024721_NVID.exe
Phone opstarten en cam-button ingedrukt houden, totdat je het scherm krijgt met verschillende kleuren. Daarna bovenstaande ROM uitvoeren (WM5).
Gelukt! Nou zit ik wel met het volgende probleem. Sinds het upgraden naar WM6 doet mijn rechter speaker van mn headset het niet meer. De headset is nog goed, zou mijn jack plug weer naar de klote zijn? Of zit het toch in de software. Met de aku 3 en 2 rom werkt hij ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik kan me niet voorstellen dat dit aan de software ligt. Druk je plugje er goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Nee, geeft geen kik meer. Denk dat het weer terugsturen wordt.

Overigens loopt de aku3 rom van aserg zeer lekker! Ben nog niet zo'n vlotte en complete rom tegengekomen. Downloaden kan op de ftp server van xda.

[ Voor 56% gewijzigd door vanWalsum op 20-07-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Smattie schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 14:02:
Nu weer wat raars??? Ik had eerst dat het rode lampje blijft branden? Nu Blijft het blauwe gps lampje branden?

wat is er toch aan de hand?
er zit geen GPS op, blauw is bluetooth ;)
vanWalsum schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 00:25:
Nee, geeft geen kik meer. Denk dat het weer terugsturen wordt.

Overigens loopt de aku3 rom van aserg zeer lekker! Ben nog niet zo'n vlotte en complete rom tegengekomen. Downloaden kan op de ftp server van xda.
ik hoop voor je dat het je lukt maar je garantie is officieel al vervallen om dat je geen originele ROM hebt gebruikt.
Ik wil eigenlijk ook wel WM6 op mn foontje maar ja ik wil niet de sjaak zijn, dat mn foon er dan mee kapt.

naja ga nu eerst vakantie vieren :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
aerofreak schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 06:49:
[...]

er zit geen GPS op, blauw is bluetooth ;)

[...]

ik hoop voor je dat het je lukt maar je garantie is officieel al vervallen om dat je geen originele ROM hebt gebruikt.
Ik wil eigenlijk ook wel WM6 op mn foontje maar ja ik wil niet de sjaak zijn, dat mn foon er dan mee kapt
naja ga nu eerst vakantie vieren :)
Als ik er tijdelijk weer even de officiele qtek rom in flash is er niks aan de hand neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Ik dacht dat je nog steeds met andere ROMs bezig was :$

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
aerofreak schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:21:
Ik dacht dat je nog steeds met andere ROMs bezig was :$
ben ik ook hoor ;) maar stel dat je er een wm6 rom inzet, kan je altijd weer terug naar de oude qtek rom, hoe ver terug of oud deze ook is. Dus daar kunnen ze niet over gaan zeuren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
iemand een orange ROM in de aanbieding? wil graag ook wm6 proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
visie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 00:00:
Heb sinds gisteren PDAVIET 4.0.0.6.Touch draaien en ik heb nog geen flaw ontdekt. Zelfs battery life lijkt beter te zijn dan met de WM5 roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

visie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 00:00:
Ik heb nu WM6 een maandje erop gehad. Het is echt veelste zwaar voor de Prophet. De eerste dagen dacht ik ook van: "Muah, dat kan ie wel aan".

Maar wacht maar tot je TomTom wilt gebruiken of als het 15 sec. duurt om een pagina te laden. :'(

Ik ga vandaag ook eindelijk downgraden.

[ Voor 4% gewijzigd door Rex op 30-07-2007 11:09 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
ReFleXWolf schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:09:
[...]

Ik heb nu WM6 een maandje erop gehad. Het is echt veelste zwaar voor de Prophet. De eerste dagen dacht ik ook van: "Muah, dat kan ie wel aan".
Dat had ik ook met eerdere roms, maar die 4.0.0.6 draait sneller dan WM5 en de accu gaat ook langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
StevenK schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:55:
[...]

Heb sinds gisteren PDAVIET 4.0.0.6.Touch draaien en ik heb nog geen flaw ontdekt. Zelfs battery life lijkt beter te zijn dan met de WM5 roms.
Oeee, die touch. Werkt het een beetje goed? Ik zit er zwaar over te twijfelen of ik de Touch ROM op mijn Prophet wil flashen maar ik ben bang dat ik niet meer terug kan flashen. Het is me wel eens gelukt maar toch, het blijft spannend.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik begrijp heel dat TouchFlo niet. Je krijgt er geen tijdswinst door, het verspilt sourcesen het is dus niets meer dan eyecandy.

Geef mij maar WM6 zonder de extra's, dan ben ik tevreden.

Of nog beter: Als er een programma zou bestaan die een ROM ' on the fly ' kan maken en waarbij je kan instellen welke programma's je wel wilt, welke niet, welke instellingen, etc... Dan zou dat helemaal super zijn.
Jammer dat ik het zelf niet kan maken :(

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
NiteSpeed schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:23:
[...]

Oeee, die touch. Werkt het een beetje goed? Ik zit er zwaar over te twijfelen of ik de Touch ROM op mijn Prophet wil flashen maar ik ben bang dat ik niet meer terug kan flashen. Het is me wel eens gelukt maar toch, het blijft spannend.

:o
Werkt helemaal super, nog geen enkele fout ontdekt. Terug flashen gaat trouwens altijd probleemloos met een NVID rom of originele HTC rom.
ReFleXWolf schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:36:
Ik begrijp heel dat TouchFlo niet. Je krijgt er geen tijdswinst door, het verspilt sourcesen het is dus niets meer dan eyecandy.

Als je TouchFlo niet gebruikt, kost 't ook geen resources. De HTC home plugin vind ik trouwens wel heel praktisch.

[ Voor 29% gewijzigd door StevenK op 30-07-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

HTC Home vind ik ook heel praktisch (alleen jammer ook weer dat alleen de weerbericht van Amsterdam erop staat....)
Als je TouchFlo niet gebruikt, kost 't ook geen resources.
Ik betwijfel dit, maar heb geen concreet bewijs om je tegen te spreken.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
ReFleXWolf schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:13:
HTC Home vind ik ook heel praktisch (alleen jammer ook weer dat alleen de weerbericht van Amsterdam erop staat....)
Hoezo? Bij mij staat er 'Ede'...
Ik betwijfel dit, maar heb geen concreet bewijs om je tegen te spreken.
Ik moet toch echt eerst op een knopje drukken om touchflo op te starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik heb geen Ede erop staan. Sterker nog, Amsterdam is echt de enige NL stad in de lijst.

Waarschijnlijk hebben we verschillende ROMs? Ik heb fantastic Mobiz v2.0b4 wat voor mij gevoel teveel 'extras' heeft waardoor het sloom wordt.
Welke heb jij? Misschien probeer ik wel een andere WM6 ROM uit... Alleen maar om de HTC home te kunnen behouden.

[ Voor 19% gewijzigd door Rex op 30-07-2007 12:30 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
StevenK schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:46:
[...]

Werkt helemaal super, nog geen enkele fout ontdekt. Terug flashen gaat trouwens altijd probleemloos met een NVID rom of originele HTC rom.
Dus ongeacht CID of wat voor lock dan ook werkt NVID altijd? Een simpele ja of nee zou me heel erg helpen. :). Punt is dat ik in principe niet Orange's nederlandse ROM wil gebruiken, maar daar zitten de instellingen van Orange World en MMS standaard in en die zijn wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
NiteSpeed schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:08:
[...]

Dus ongeacht CID of wat voor lock dan ook werkt NVID altijd? Een simpele ja of nee zou me heel erg helpen. :). Punt is dat ik in principe niet Orange's nederlandse ROM wil gebruiken, maar daar zitten de instellingen van Orange World en MMS standaard in en die zijn wel handig.
Yep, NVID zou altijd moeten werken (NVID = no vendor ID)
ReFleXWolf schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:28:
Ik heb geen Ede erop staan. Sterker nog, Amsterdam is echt de enige NL stad in de lijst.

Waarschijnlijk hebben we verschillende ROMs? Ik heb fantastic Mobiz v2.0b4 wat voor mij gevoel teveel 'extras' heeft waardoor het sloom wordt.
Welke heb jij? Misschien probeer ik wel een andere WM6 ROM uit... Alleen maar om de HTC home te kunnen behouden.
Zoals gezegd: ik heb de PDAVIET 4.0.0.6. DIe fantastic Mobiz vond ik langzaam en buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Hier draait PDAVIET 4.0.0.0.6 nu ook, en het voelt allemaal gewoon snel en stabiel aan. De camera werkt nog niet geweldig, en touchflo doet ook raar, omhoog of omlaag werkt niet goed, maar links en rechts doet het perfect. Er zal vast nog wel een update komen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Kleine tip, zorg ervoor dat je na het instellen van je password in de PDAVIET ROM je device helemaal uitzet. Dus via het startmenu netjes uitschakelen. Als je een soft-reset doet vergeet WM6 je wachtwoord, en mag je hard-resetten om je device weer in te kunnen komen.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook een paar dagen PDAVIET 4.0.0.6 draaien en ik moet er niet aan denken om WM5 er weer op te knallen! Ziet er top uit en werkt perfect (met cpu op 247mhz).

Enige nadeel is dat ik niet meer kan syncen met outlook en dus al m'n nummers ed handmatig moet overzetten! Hebben jullie dit ook of weten jullie een oplossing!?

Edit: Touchflo doet het bij mij ook alleen naar opzij, maar ikdacht dat dat kwam door mijn screenprotector. (toch minder goed contact met slepende vingers...)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:32:
Heb nu ook een paar dagen PDAVIET 4.0.0.6 draaien en ik moet er niet aan denken om WM5 er weer op te knallen! Ziet er top uit en werkt perfect (met cpu op 247mhz).

Enige nadeel is dat ik niet meer kan syncen met outlook en dus al m'n nummers ed handmatig moet overzetten! Hebben jullie dit ook of weten jullie een oplossing!?
Ik gebruik directpush en dat werkt als een zonnetje. Heb je wel activesync 4.5 draaien?
Edit: Touchflo doet het bij mij ook alleen naar opzij, maar ikdacht dat dat kwam door mijn screenprotector. (toch minder goed contact met slepende vingers...)
Zoals ik het heb gelezen is dat ook de bedoeling. zijwaart voor de cube, naar boven om de flo te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:56:
[...]

Ik gebruik directpush en dat werkt als een zonnetje. Heb je wel activesync 4.5 draaien?

[...]

Zoals ik het heb gelezen is dat ook de bedoeling. zijwaart voor de cube, naar boven om de flo te sluiten.
Ja ik heb 4.5. Heb m zelfs nog eens opnieuw geïnstalleerd. Wat doet Directpush precies en hoe installeer ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

Ja ik heb 4.5. Heb m zelfs nog eens opnieuw geïnstalleerd. Wat doet Directpush precies en hoe installeer ik het?
Directpush is synchroniseren met een Exchange server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

o ja... dat kan alleen ik, natuurlijk. Met m'n stomme haastige rot kop.

Ik denk, ik ga nog ffies voordat ik te werk ga PDAViet 4.0.0.0.6 Touch installeren.

Omdat ik bij stap 2 geen voortgan meer zag (blijkbaar ergens halverwege...) haal ik de usb er uit... (jaja, ik schaam me dood...) vervolgens springt ie op Congratulations etc etc. Dus ik dacht automatisch, he, valt het toch nog mee.

niet dus he. Kheb heel netjes het HTC en Qtek logo, met OS 4.0.0.0.6 maar daarna geeft ie niets anders dan een wit scherm en dat geluidje dat je altijd hoort aan het begin van een hard reset.

Hij connect ook niet met active sync, dus nieuwe/oude rom erop zetten gaat ook niet meer... Dit was het dan denk ik

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
ReFleXWolf schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:36:

Of nog beter: Als er een programma zou bestaan die een ROM ' on the fly ' kan maken en waarbij je kan instellen welke programma's je wel wilt, welke niet, welke instellingen, etc... Dan zou dat helemaal super zijn.
Jammer dat ik het zelf niet kan maken :(
Copy that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Kom je wel in de bootloader? Camera button + Soft reset. USB aansluiten en flashen maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Ik heb een tijd een 2gb sd-geheugen-kaart in mijn S200 gebruikt. Als ik deze nu voor andere doeleinden wil gebruiken, zegt een cardreader dat dit kaartje tegen schrijven beveiligd is (terwijl het "lock-frutseltje" op unlock staat).
Vermoedelijk heeft de Qtek 'm dus beveiligd o.i.d. ? Hoe kan ik dit geheugenkaartje weer bruikbaar maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ws. kan je cardreader 'm gewoon niet (goed) lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Ik denk niet dat 't hem daarin zit. Ik heb het namelijk ook al geprobeerd in de ingebouwde cardreader van mijn ouders...

Nog andere ideeën wat het kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Vreemd... :?

Ik heb namelijk een SD kaart die ook USB mogelijkheid heeft en dus heel vaak uit het apparaat wordt gehaald om in PC's te stoppen. In systemen waar een card-reader aanwezig is (zoals m'n laptop), gebruik ik deze (wil namelijk niet té veel het kaartje "breken").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:32:

Iemand anders ook problemen met syncen na upgrade naar wm6 (pdaviet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Nope, mijn sync werkt gewoon perfect. De eerste poging vlogen alle contacts meteen naar mijn mobieltje toe, en ondertussen heb ik al 2 opnieuw moeten syncen wegens hard resets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar 'ns een hard reset proberen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,... Hij zegt dat er OS 4.0.0.0 op staat. Dat lijkt me niet de bedoeling. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik m hard resetten voor hij al die meuk uit de extended rom d'r op knalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiteSpeed schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:38:
Nope, mijn sync werkt gewoon perfect. De eerste poging vlogen alle contacts meteen naar mijn mobieltje toe, en ondertussen heb ik al 2 opnieuw moeten syncen wegens hard resets.
Nou, werkte dus ook niet... Heb je ook pdaviet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:57:
Hmm,... Hij zegt dat er OS 4.0.0.0 op staat. Dat lijkt me niet de bedoeling. Of wel?
Zegt hij bij mij ook. Het is wel de 4.0.0.0.6 editie. ;) Extended ROM heb ik gewoon laten installeren, totaal geen problemen mee. Ik denk dat het eerder een Outlook/Windows kwestie is aangezien een vriend van me de echte HTC Touch heeft met officiele ROM en die kan ook niet syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het misschien aan mijn Windows Media center Edition ligt. Ga het zo eens op m'n andere computer proberen (daar staan alleen niet m'n nummers op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het volgende probleem, heb meerdere nieuwe contacten op het telefoon ingevoerd. Deze wil ik nu ook graag bijvoegen in me outlook contacten.
Wanneer ik sync met me outlook, worden er wel nieuwe contact personen toevoegd, alleen deze zijn helemaal leeg.

Heb al gezocht maar kan nog steeds geen oplossing vinden, weet iemand een oplossing?

Zie nu dat meerder mensen dit hier hebben in het topic, alleen nog geen oplossing voor.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
Welk OS heb je op je PC en op je PPC?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Is er bij de S200 bij meer mensen een probleem dat een kant van de headset het niet meer doet? Het ligt dus aan de jack plug in het toestel. Er is het probleem dat de S200 blijft steken in het headset profiel, dit probleem is een paar maanden terug nog verholpen. Zouden ze het plugje niet goed gesoldeerd hebben oid.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
vanWalsum schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:25:
Is er bij de S200 bij meer mensen een probleem dat een kant van de headset het niet meer doet? Het ligt dus aan de jack plug in het toestel. Er is het probleem dat de S200 blijft steken in het headset profiel, dit probleem is een paar maanden terug nog verholpen. Zouden ze het plugje niet goed gesoldeerd hebben oid.?
Die headset was bij mij naar een paar weken al niet goed meer (rechts geen geluid meer geloof ik). Ik kon toen een nieuwe headset krijgen maar daarvoor moest ik mijn complete toestel opsturen en zou ik hem na 3 weken weer terug ontvangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwwhizz schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:33:
Welk OS heb je op je PC en op je PPC?
Heb op me S200 PDAViet 4.0.0.0.5a Cross draaien, en op me laptop windows vista.
Best wel verrot dat ik nu alles over moet ga tikken, want alle nieuwe nummer die ik krijg zet ik eerst in me MDA ipv me laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik draai nu een middagje de PDAVIET 4.0.0.6 en moet zeggen dat het er allemaal leuk uitziet. Alleen zit ik met een kleine vraag, ik meende ergens gelezen te hebben dat er standaard een overclock tooltje bij zit. Voorheen deed ik dat met Battery Status je stelt de snelheid in (247 mhz) en wanneer je softreset geeft of als de s200 uit slaap komt wordt hij automatisch naar die snelheid geclocked. Of het ooit heeft geholpen weet ik nie meer. Maar waar kan ik dat ergens instellen? Of hebben jullie een beter progje voor overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Binnetie schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:04:
[...]

Die headset was bij mij naar een paar weken al niet goed meer (rechts geen geluid meer geloof ik). Ik kon toen een nieuwe headset krijgen maar daarvoor moest ik mijn complete toestel opsturen en zou ik hem na 3 weken weer terug ontvangen 8)7
Headset was bij mij na een tijdje ook al naar de sodemieter. En ben tot nu toe zéér tevreden over mijn ep630 touwtjes. In mijn notebook werkt hij aan beide kanten. Dus het moet aan de plug liggen. Bestaat er overigens geen bleutooth apparaat waarin jeje headset kan steken, en welke in verbinding staan met je s200. Dit zou een alternatief zijn, want het toestel terugsturen (weer) zie ik niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderzande
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik zit momenteel met een aantal probleempjes met mijn qtek s200 waar ik dolgraag vana f wil en hoop dat iemand mij kan helpen.

1. Sinds ik de officiele rom-update van qtek heb gedaan komen heel veel oproepen niet aan en krijg ik later berichten van gemiste oproepen. Dit is zeer storend zeker omdat ik hem met werk hard nodig heb.

2. Sinds een week verstuurd die sms berichten heel vaak 2 keer.

Als iemand deze problemen voor mij kan oplossen. Heel Graag. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
vanWalsum schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:42:
[...]

Headset was bij mij na een tijdje ook al naar de sodemieter. En ben tot nu toe zéér tevreden over mijn ep630 touwtjes. In mijn notebook werkt hij aan beide kanten. Dus het moet aan de plug liggen. Bestaat er overigens geen bleutooth apparaat waarin jeje headset kan steken, en welke in verbinding staan met je s200. Dit zou een alternatief zijn, want het toestel terugsturen (weer) zie ik niet zo zitten.
Volgens mij zijn er wel bluetooth headsetjes verkrijgbaar, heb me er alleen nooit in verdiept omdat ik ze erg duur vond (lees 1 jaar terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
vanderzande schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:05:
Ik zit momenteel met een aantal probleempjes met mijn qtek s200 waar ik dolgraag vana f wil en hoop dat iemand mij kan helpen.

1. Sinds ik de officiele rom-update van qtek heb gedaan komen heel veel oproepen niet aan en krijg ik later berichten van gemiste oproepen. Dit is zeer storend zeker omdat ik hem met werk hard nodig heb.

Heb je toevallig T-Mobile? Dat is een probleem wat ik al meer van gehoord heb (op het forum van Qtek) is daar over te lezen, of er een oplossing voor handen is durf ik niet te zeggen.
Smsjes 2x sturen heb ik ook gehad, gebruik je toevallig een programma om programma's echt af te sluiten (niet dat ze nog op de achtergrond draaien)? Het probleem zit hem in het bestand tmail.exe deze wordt dan 2x aangesproken geloof ik, je smsjes worden niet dubbel afgerekend dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Je moet tmail.exe als exception instellen, in het vorige deel staat er wel iets in over beschreven.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
vanWalsum schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:25:
Ik had eerst dat bij mij de halve headset niet meer werkte (rechts op precies te zijn) en daarna (zo'n maandje geleden) bleef mijn telefoon in het headsetprofiel hangen. Na twee weken klooien besloten Qtek maar eens te bellen (had toen een vervangend toestel geregeld) en ineens schoot ie er weer uit dat profiel.
Ik heb sindsdien mijn headset ook niet meer aangeraakt en heb maar eens mijn MP3 speler tevoorschijn gehaald voor het luisteren van muziek.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderzande
quote:
vanderzande schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:05:

Heb je toevallig T-Mobile? Dat is een probleem wat ik al meer van gehoord heb (op het forum van Qtek) is daar over te lezen, of er een oplossing voor handen is durf ik niet te zeggen.
Smsjes 2x sturen heb ik ook gehad, gebruik je toevallig een programma om programma's echt af te sluiten (niet dat ze nog op de achtergrond draaien)? Het probleem zit hem in het bestand tmail.exe deze wordt dan 2x aangesproken geloof ik, je smsjes worden niet dubbel afgerekend dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Je moet tmail.exe als exception instellen, in het vorige deel staat er wel iets in over beschreven.

Succes
Oke je bedoeld neem ik aan deel 2 van deze topic. DAn gaat ik daar in verder kijken. En ik gebruik idd T-mobile en heb er ook al meer over gelezen. MAar lees af en toe vaag iets over oplossingen maar die vind ik nooit echt. Je hoort wel van mensen die van het probleem af zijn, maar hoe is dan een raadsel. Ieder geval bedankt en als iemand een oplossing voor probleem 1 heeft: HEEL GRAAG !!

[ Voor 56% gewijzigd door vanderzande op 06-08-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderzande
Heeft iemand een idee of het misschien zou helpen om een hard reset te doen en daarna gewoon geen rom-update meer????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
vanderzande schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:26:
Heeft iemand een idee of het misschien zou helpen om een hard reset te doen en daarna gewoon geen rom-update meer????
Heb je een Nederlandse of een WWE versie?
Toen ik de officiële ROM update had gedaan kreeg ik ook diverse problemen met telefoonfunctie en wireless. Het probleem lag bij RadioROM versie 02.61.21, deze zat in de ROM bij ingesloten.
Ik heb toentertijd de RadioROM gedowngrade naar v. 02.47.21 (deze zat Nederlandse ROM), werkte véél beter.

Later kwam v. 02.69.21 uit en deze bevalt uitstekend. Het is overigens de laatste RadioROM versie die tot nu toe is uitgekomen voor de S200.

-link naar RadioROM's-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
vanderzande schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:26:
Ook al doe je nu een hard-reset, je ROM blijft. De update heeft de vorige ROM vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderzande
Mini Poeper schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:58:
[...]

Heb je een Nederlandse of een WWE versie?
Toen ik de officiële ROM update had gedaan kreeg ik ook diverse problemen met telefoonfunctie en wireless. Het probleem lag bij RadioROM versie 02.61.21, deze zat in de ROM bij ingesloten.
Ik heb toentertijd de RadioROM gedowngrade naar v. 02.47.21 (deze zat Nederlandse ROM), werkte véél beter.

Later kwam v. 02.69.21 uit en deze bevalt uitstekend. Het is overigens de laatste RadioROM versie die tot nu toe is uitgekomen voor de S200.

-link naar RadioROM's-
Wanneer ik deze link vol krijg ik het bericht : permission denied.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste