Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Ik heb een probleem met mijn Orange M600. Toen ik hem vanmiddag aanzette wilde hij niet aan, dus deed ik een softreset. Maar hierna is hij nooit meer opgestart. Ik heb alles al geprobeerd, batterij er tijdje uit, hardreset, aan de stroom etc. maar niks helpt.

Heeft iemand nog tips om mijn telefoon nog te reanimeren? Tot de HTC Touch pro moet ik het hier nog even mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

oeps

[ Voor 98% gewijzigd door MrSmee op 17-08-2008 17:10 . Reden: verkeerde post ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Ik heb even een vraagje, ik maak sinds kort gebruik van eindeloos online van hi op mijn s200, maar nou merk ik dat af en toe een "G" staat, naast de verbindingssterkte, maar af en toe ook niet. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:07
vanWalsum schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:16:
Ik heb even een vraagje, ik maak sinds kort gebruik van eindeloos online van hi op mijn s200, maar nou merk ik dat af en toe een "G" staat, naast de verbindingssterkte, maar af en toe ook niet. Waar kan dit aan liggen?
Tja, de G is dat er GPRS mogelijk is, maar dat je niet verbonden bent. Als er connectie is, staat er een ander tekentje. Staat er een E, dan kan je Edge gebruiken.
Staat er een kruisje met zo'n zendmast dan heeft het gsm netwerk geen GPRS of Edge.
Heel soms, als ik terugkom uit het buitenland, en mijn toestel valt weer terug op Vodafone, dan geeft ie geen G weer, maar een keertje af en aanmelden op het netwerk lost dat op.

Dat "ligt" dus nergens aan, maar staat gewoon in je handboek. (Ik zou bijna zeggen RT*M :X )

[ Voor 11% gewijzigd door Mistraller op 07-09-2008 12:45 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Oké, dit zou beteken dat het netwerk best vaak geen gprs heeft. Want als ik gprs de-activeer, komt er nog geen G in een blokje te staan. Maar een kruise met een pijltje naar link en naar rechts naar de zendmast met sterktestreepjes. Wanneer in verbind met gprs lukt dit, maar is het internet supertraag. Als ik dan af en toe een G krijg, is het internet merkbaar sneller. Maar ik kan me herinneren dat vroeger zowat altijd een G te zien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:07
vanWalsum schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:30:
Oké, dit zou beteken dat het netwerk best vaak geen gprs heeft. Want als ik gprs de-activeer, komt er nog geen G in een blokje te staan. Maar een kruise met een pijltje naar link en naar rechts naar de zendmast met sterktestreepjes. Wanneer in verbind met gprs lukt dit, maar is het internet supertraag. Als ik dan af en toe een G krijg, is het internet merkbaar sneller. Maar ik kan me herinneren dat vroeger zowat altijd een G te zien was.
Ik heb echt altijd en overal een G. Na verbreken ook altijd. Maar dat is dan ook met Vodafone. Wellicht is je toestel gewoon wel gaar aan het worden. Ik had laatst zeer slechte BT ontvangst. Na een keer demonteren, alle contactveren schoongemaakt en beetje verbogen te hebben was het weer goed. Maar dat was wel een ontiegelijk frutklusje. (meteen een andere behuizing gemonteerd namelijk)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Is er een andere manier om te checken of ik G heb ja of nee? Een gprs monitor oid>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Ik zit even met een vraagje, de afgelopen dagen krijgen mensen die mij bellen ontzettend vaak de voicemail direct terwijl mijn s200 gewoon aanstaat. Ook krijg ik daarna direct een smsje met het feit erin dat ik een oproep heb gemist. Wat is de oorzaak hiervan?

hier wat info over m'n s200

rom versie: 5.2.20.21 WWE
radio versie: 02.69.21
protocol: 4.1.13.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Vreemd probleem, ik wou een nieuwe ROM op mijn m600 zetten, echter bij het opstarten van het toestel blijft het toestel nu hangen in een 3 kleurenscherm, ook activesync werkt dan niet, ik heb al een harde reset geprobeerd, maar dat werkt ook niet, wie heeft de oplossing?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Mannen,

Sinds kort een S200 in mijn bezit. (Wilde nu eindelijk eens wat gaan spelen met flashen ed)

Nu heb ik op XDA veel gelezen maar zijn er mensen die de W.6.5 van een xda developer hebben getest?

Bij mij staat de snelheid voorop...

bvd

@lex
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste