Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
wwwhizz schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:29:
[...]

Daar is afaik geen deïnstalatie voor, maar je kunt em uit \Windows\ en \Windows\Start Menu wel verwijderen... (Scheelt alleen bijna geen ruimte, en ik weet niet of het programma wordt geinitialiseerd bij het opstarten, ik zou em lekker laten staan en niet meer gebruiken...)
Zover was ik ook al, heb dit alleen nog niet gedaan. ;)
Als je in de \Windows\ directory kijkt zie je nog veel meer bestanden staan die verband houden met Camera. Zodoende mijn vraag. Normaal gesproken verdwijnen dit soort bestanden ook bij een deïnstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:18:
De file staat op mn FTPtje, ik zal de link gelijk in orde maken.

Download hier de nieuwe ROM update
Wat is dit voor ROM? Geschikt voor de branded versie (M600)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:48:
[...]

Wat is dit voor ROM? Geschikt voor de branded versie (M600)?
Dit is de originele Nederlandstalige update ROM waar iedereen de laatste tijd zo furieus over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:45:
[...]

Dit is de originele Nederlandstalige update ROM waar iedereen de laatste tijd zo furieus over is.
Hoe bedoel je "furiieus"? Installeren of niet? Ik heb nu 2.10.1.26 NLD erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55

aerofreak

Steve Jobs

lees een paar paginas terug daar meer info erover + gebruikerservaringen :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:04

luke_otto

pang pang luckyluke

Zou er ooooooit een update voor de orange M600 uitkomen, van orange zelf wel te verstaan. toevallig komen ze morgen me toestel ophalen voor reparatie ( orange premier), volume knopje is stuk.

Nu hopen dat ik een M700 terug gestuurd krijg:D, zal wel niet maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aerofreak schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:26:
lees een paar paginas terug daar meer info erover + gebruikerservaringen :)
Gezien niet handig on te installeren. Kent iemand deze ROM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:13:
[...]

Nee die ken ik niet, en ik dacht dat ie ook al redelijk oud is.
Zelf gebruik ik met alle volle tevredenheid, op mijn S200 NL de

PDAMobiz Prophet WM6 V1.00

En anders raad ik je de Smart1 v2 of v3 ROM aan :)

Of je gaat 18 april voor de Fantastic Mobiz XBow v1.1i - de 'update' van PDAMobiz Prophet WM6 8)

[ Voor 9% gewijzigd door JvdW op 12-04-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]JvdW schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:21:
[...]
Nee die ken ik niet, en ik dacht dat ie ook al redelijk oud is.
Oud? De duivel is oud! :+
Zelf gebruik ik met alle volle tevredenheid, op mijn S200 NL de
PDAMobiz Prophet WM6 V1.00
Oja?WM6? :+
En anders raad ik je de Smart1 v2 of v3 ROM aan :)

Of je gaat 18 april voor de Fantastic Mobiz XBow v1.1i - de 'update' van PDAMobiz Prophet WM6 8)
:z

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31
Even voor de mensen die toevallig gebruik maken van Telfort Edge of T-mobile Web 'N Walk i.c.m een Qtek een slimme tip. Ik sms sindskort via Smscity (via hun wap-site) dit is erg handig als je over je smsbundel heen bent (zoals ik, omdat ik veel sms met een meisje :D). Je logt via hun website in, je kan gewoon een favoriet aanmaken zodat je niet telkens je inloggegevens hoeft in te vullen. Nu sms ik voor 6,5 cent per bericht.
Het werkt misschien iets lastiger, maar ik kan er zelf prima mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:13:
[...]

Die rom gebruikte ik voordat ik er WM6 op zette, prima rom, zeker om gewoon te gebruiken (lekker stabiel enzo :) )

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Binnetie schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:06:
Even voor de mensen die toevallig gebruik maken van Telfort Edge of T-mobile Web 'N Walk i.c.m een Qtek een slimme tip. Ik sms sindskort via Smscity (via hun wap-site) dit is erg handig als je over je smsbundel heen bent (zoals ik, omdat ik veel sms met een meisje :D). Je logt via hun website in, je kan gewoon een favoriet aanmaken zodat je niet telkens je inloggegevens hoeft in te vullen. Nu sms ik voor 6,5 cent per bericht.
Je kunt ook offline messaging van msn gebruiken toch? >:)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
Binnetie schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:06:
Dat kan volgens mij ook met voipbuster maar dan voor 5 ct per bericht. Maar ik vind het toch wel onhandig, steeds knippen en plakken van nummers. Maar ik ben ook niet zo'n smsser.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee waar ik 'n origneel achterklepje kan kopen voor de Qtek S200..?
Hij begint er namelijk steeds vaker 'uit te klikken' (en k neem aan dat dat aan 't klepje ligt...)

Zodoende ben ik op zoek naar zo'n mat zwart achterklepje waarop 't Windows logo'tje staat
en aan de bovenkant de 'zilveren' versiering op bevestigd is waarop staat '2.0 Mega Pixels'

Iemand 'n webshopje...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Sinds ik Vista en Outlook 2007 heb, heb ik wat vaags met de syncronisatie.

Volgens mij verwijdert hij automatisch afgelopen afspraken als die ouder dan een bepaald aantal dagen zijn. Dit wil ik helemaal niet, kan ik dit ook ergens uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
wwwhizz schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:24:
[...]

Je kunt ook offline messaging van msn gebruiken toch? >:)
Dat kan, maar is wel prijzig voor degene die het ontvangt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
MisTraller schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:11:
[...]

Dat kan volgens mij ook met voipbuster maar dan voor 5 ct per bericht. Maar ik vind het toch wel onhandig, steeds knippen en plakken van nummers. Maar ik ben ook niet zo'n smsser.
Bij Smscity, heb je telefoonboek. Ik heb er maar paar namen in staan die ik wel eens sms, je jklikt dan op de naam en je kan meteen gaan typen.
Heb je hier btw meer info over, 5 cent is nog voordeliger haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Binnetie op 17-04-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Binnetie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:12:
[...]

Bij Smscity, heb je telefoonboek. Ik heb er maar paar namen in staan die ik wel eens sms, je jklikt dan op de naam en je kan meteen gaan typen.
Heb je hier btw meer info over, 5 cent is nog voordeliger haha.
wat dacht je van www.voipbuster.com 8)7

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luke_otto schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:07:
Zou er ooooooit een update voor de orange M600 uitkomen, van orange zelf wel te verstaan. toevallig komen ze morgen me toestel ophalen voor reparatie ( orange premier), volume knopje is stuk.

Nu hopen dat ik een M700 terug gestuurd krijg:D, zal wel niet maar toch...
Ik stuurde 'n M500 op en kreeg 'n Qtek S200 ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb even een vraagje mbt dat SPB Pocket Plus.

Ik ben zelf een beetje in de war met het 'shareware' verhaal.
Ik neem aan dat als ik dit wil gebruiken op mijn S200, dat ik het ook moet aanschaffen wat de kosten van 25 dollar met zich mee brengt?
*knip*

Het lijkt me namelijk erg handig.. alleen ik ben en blijf een hollander he ;)
Modbreak:Gewoon betalen ook al ben je een Hollander! Tevens is het vragen naar torrents hier niet toegestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

het is te downloaden, maar ja niet legaal heb em zelf ook alleen nog niet geïnstalleerd :P

* aerofreak zal het waarschijnlijk bij downloaden laten want het gaat nu best goed met mn PDAatje

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:52

timovd

Voorsprong door techniek

Is dit de nieuwste versie van WM6 die op 18 april zou uitkomen?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aerofreak schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:42:
het is te downloaden, maar ja niet legaal heb em zelf ook alleen nog niet geïnstalleerd :P

* aerofreak zal het waarschijnlijk bij downloaden laten want het gaat nu best goed met mn PDAatje
Je bedoelt dat je hem zelf ook hebt gedownload, dus de 'illegale' versie draait?

Edit: Heb zelf maar even dit weg gehaald vanwege m'n notitie bij m'n vorige post.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ja, draai em niet maar heb em wel ;)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:52
Bij mijn Qtek S200 is al sinds 2 weken na aanschaf (November 2006) het achter speakertje kapot, ik dus meteen terug naar de belcompany. Ze zeiden dat het binnen de garantie viel als het niet mijn fout was maar als het water of val schade was advieseerden ze mij toch om hem nog te verzekeren. Dit kon nog tot 2 weken na aanschaf. Ik heb dit toen gedaan, helemaal omdat er hoge kosten aan een reparatie kunnen zitten. Ook als er nu iets met het scherm gebeurd is dit verzekerd. Koste maar 6 euro per maand en ik advieseer dit voor iedereen.

Echter konden ze het toestel niet meteen repareren omdat de verzekering de volgende dag pas actief werdt. Van uitstel komt afstel en zodoende heb ik het toestel pas weer 13 April ingeleverd voor reparatie. Ze zeiden dat het 3 tot 4 weken kon duren. :/

Afgelopen donderdag ging de telefoon smorgens dat hij al binnen was, dus nog binnen een week. Zonder reparatie kosten :) _/-\o_ Had ik dit maar eerder gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu sinds 2 dagen, en mijn speakertje doet af en toe ook k*t!
Maar als ik dan mn telefoon aan en uit zet, doet ie 't weer normaal.
Wtf?

Iemand dit vaker meegemaakt?
Het laatste wat ik heb gedaan is die TCMCP player geinstalleerd en weer verwijderd, vervolgens heb ik die GSPlayer geinstalleerd.
Zou deze GSPlayer iets aan m'n equalizer doen ofzo?
Er zit namelijk wel een equalizer optie in dat GSPlayer programma.

Zou een hard reset werken?
Aangezien hij na een soft reset weer normaal werkt..

Help! Geen zin om nu al dat ding terug te moeten brengen.
En dit is zeker geen kapotte hardware denk ik, want na een soft reset doet ie 't wel weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:44:
Ik heb deze telefoon nu sinds 2 dagen, en mijn speakertje doet af en toe ook k*t!
Maar als ik dan mn telefoon aan en uit zet, doet ie 't weer normaal.
Wtf?

Iemand dit vaker meegemaakt?
Het laatste wat ik heb gedaan is die TCMCP player geinstalleerd en weer verwijderd, vervolgens heb ik die GSPlayer geinstalleerd.
Zou deze GSPlayer iets aan m'n equalizer doen ofzo?
Er zit namelijk wel een equalizer optie in dat GSPlayer programma.

Zou een hard reset werken?
Aangezien hij na een soft reset weer normaal werkt..

Help! Geen zin om nu al dat ding terug te moeten brengen.
En dit is zeker geen kapotte hardware denk ik, want na een soft reset doet ie 't wel weer normaal.
Gewoon alles syncen met je pc en de rest op SD kaartje zetten. Hard reset doen en alles weer via active sync installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik zit met het probleem dat ik onvoldoende geheugen heb.
Ik ben voor een programma Microsoft .Net 2.0 nodig maar ik krijg de hele tijd de melding dat mijn S200 onvoldoende geheugen heeft. Ik heb MemMaid al gedraaid maar heb er maar 200 KB af kunnen halen. De tijdelijk internet bestanden laat ik opslaan op de SD card. De programma installeer ik zo veel mogelijk op de SD.

Dit wordt er nu aangegeven op mijn S200 onder Instellingen - systeem - geheugen

Opslag:
Totaal: 42.55 MB
In gebruik: 39.07
Vrij: 3.38

Prorgamma:
Totaal: 44.01 MB
In gebruik: 28.91 MB
Vrij: 15.10 MB

Ik heb via mijn werk e-mail via de Exchange server, bijlages wordten op de SD kaart opgeslagen, misschien dat de berichtkoppen op de S200 zelf worden aangesloten?

Op de S200 staan ook Excel Word en een PDF viewer die ik nooit gebruik. Is het niet mogelijk bepaalde software eruit te slopen voor meer geheugen?

Iemand enig idee hoe ik meer ruimte kan vrij maken?

[ Voor 19% gewijzigd door Binnetie op 02-05-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:23:
Ik zit met het probleem dat ik onvoldoende geheugen heb.
Ik ben voor een programma Microsoft .Net 2.0 nodig maar ik krijg de hele tijd de melding dat mijn S200 onvoldoende geheugen heeft. Ik heb MemMaid al gedraaid maar heb er maar 200 KB af kunnen halen. De tijdelijk internet bestanden laat ik opslaan op de SD card. De programma installeer ik zo veel mogelijk op de SD.

Dit wordt er nu aangegeven op mijn S200 onder Instellingen - systeem - geheugen

Opslag:
Totaal: 42.55 MB
In gebruik: 39.07
Vrij: 3.38

Prorgamma:
Totaal: 44.01 MB
In gebruik: 28.91 MB
Vrij: 15.10 MB

Ik heb via mijn werk e-mail via de Exchange server, bijlages wordten op de SD kaart opgeslagen, misschien dat de berichtkoppen op de S200 zelf worden aangesloten?

Op de S200 staan ook Excel Word en een PDF viewer die ik nooit gebruik. Is het niet mogelijk bepaalde software eruit te slopen voor meer geheugen?

Iemand enig idee hoe ik meer ruimte kan vrij maken?
Het probleem zit 'm dan met name in het opslaggeheugen, programmageheugen lijkt me een vrij normale waarde hebben.
- Heb je de map '\My Documents' al gecheckt op overbodige bestanden?
- Heb je GoogleMaps draaien? Ik kwam er achter dat GM cachebestanden standaard op het hoofdgeheugen opslaat, en niet op de SD kaart.
- Veel MMSjes misschien in je inbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Vanuit hier linken naar V&A is ook niet de bedoeling.

[ Voor 118% gewijzigd door Eggy op 08-05-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:27:
[...]

Het probleem zit 'm dan met name in het opslaggeheugen, programmageheugen lijkt me een vrij normale waarde hebben.
- Heb je de map '\My Documents' al gecheckt op overbodige bestanden?
- Heb je GoogleMaps draaien? Ik kwam er achter dat GM cachebestanden standaard op het hoofdgeheugen opslaat, en niet op de SD kaart.
- Veel MMSjes misschien in je inbox?
My documents heb ik vrijwel leeg. GoogleMaps wil ik gaan gebruiken voor mijn fietstochten. MMSjes heb ik geleegt (dit was maar 100 KB)
Ik heb nog wel een stuk of 800 smsjes weggegooid maar ook dat maakt niet veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
CLB schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:48:
[...]

Heb 'n nieuwe telefoon gehaald, de SonyEricsson W880i die ook bijna alles kan als deze PDA.
Ik vond hem te groot/ log worden bij 't dragen van m'n kleding/ meenemen tijdens feestjes enzo :)

Dus als iemand 'n leuke prijs biedt dan is die voor diegene.. Komt er geen leuke prijs, houd ik 'm zelf.
Draag je hele strakke broeken ofzo? Ik heb er geen last van ook niet met stappen enzo. Staat wel goed zo'n goedgevulde broekzak _/-\o_
W880i isook een leuke foon, ben zelf altijd Sony Ericsson aanhanger geweest totdat ik de Qtek nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nee dat niet, zeker niet ;)
Maar vind 'm voornamelijk te log en ik gebruik niet alle functies :)

Mocht vandeweek verlengen en heb nu 'n prachtige W880i en die voldoet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb e.e.a zitten verwijderen maar ik blijf gewoon telkens de melding krijgen dat mijn telefoon geen voldoende geheugen heeft om .Net 2.0 te installeren...

edit:
Iemand misschien een goede link om .net 2.0 voor de pocket pc te kunnen vinden?

[ Voor 22% gewijzigd door Binnetie op 02-05-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:01:
Ik heb e.e.a zitten verwijderen maar ik blijf gewoon telkens de melding krijgen dat mijn telefoon geen voldoende geheugen heeft om .Net 2.0 te installeren...

edit:
Iemand misschien een goede link om .net 2.0 voor de pocket pc te kunnen vinden?
Wififofum ff installeren, dan wordt NET v2.0 gelijk meegeinstalleerd.Heb je wififofum niet nodig dan installeer je alleen Net v2.0 Wel de installer gebruiken, en niet de .cab.Net v2.0 heeft ongeveer 5MB nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Hiephoi...Mijn nieuwe logitech HS200 doet het met mijn SPV M600. Met die AD2P patch van xda developers werkt alles prima....dacht ik.
pauze, skip, volume, gaat allemaal goed, en zelfs een gesprek aannemen werkt. Alleen als het gesprek is afgelopen dan gaat de koptelefoon niet opnieuw verder als Stereo headset, en ik krijg hem dan ook niet eens meer handmatig aan de praat. Heeft iemand dit al eens gehad? Volgens mij zou dit gewoon moeten werken eigenlijk...zoals ik uit de berichten heb begrepen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Ik gebruik de S200 nu al een week (na een aantal jaren S100).
Bevalt goed :)

1 Vraag:
- Ik heb wat applicaties en contacts aan de Voice Speed Dial gehangen, maar als ik nu de applicatie opstart vraagt ie gelijk om een voice command. Hoe kan ik nu weer nieuwe voice commands aan applicaties hangen? (contacts lukt wel via tap-hold)

Nog een klein vraagje: Welk programma is het makkelijkst om snel naar een wifi netwerk te connecten als je ergens op straat loopt? Heb wififiofum erop staan, maar nog niet heel erg in verdiept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:33:

Nog een klein vraagje: Welk programma is het makkelijkst om snel naar een wifi netwerk te connecten als je ergens op straat loopt? Heb wififiofum erop staan, maar nog niet heel erg in verdiept
Hitchhiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Is er ergens een progrje waarmee je je S200 kan besturen via je PC.
Zelf dacht ik aan HandShare maar deze is alleen voor Palm. Het liefst ook nog een freeware progje natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Binnetie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:32:
Zelf dacht ik aan HandShare maar deze is alleen voor Palm. Het liefst ook nog een freeware progje natuurlijk.
Soms, heel soms maakt microsoft hele mooie gratis software.
Dit is er één van.

Remote Display Control for Pocket PC
With the Remote Display Control application, you can display actions on a Pocket PC, including user input, remotely on the display of a desktop or laptop personal computer. This is a great tool for demonstrating the power of the Pocket PC to a large audience. It also allows developers to test their applications for the Pocket PC on a larger screen.

Remote Display Control uses TCP/IP, and it can work with ActiveSync connections via Ethernet or dial-up.

Veel plezier ermee :9

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik kwam zelf nog True Control tegen, met dit tooltje kan je ook met de muis over je venster bewegen zeg maar en alles aanklikken. Helaas moet je er voor betalen.

Ik ga jou tooltje zeker proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tool van MisTraller werkt perfect, zo kun je ook smsjes vanaf je pc versturen via je telefoon bijvoorbeeld. Ook het overnemen van informatie vanaf je telefoon of wat dan ook is erg makkelijk. Hij geeft bij het installeren op het toestel aan dat er evt. problemen zijn omdat de versie van de software niet compatible is met Windows Mobile 5, maar het werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
J0YR1D3R schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:55:
Tool van MisTraller werkt perfect, zo kun je ook smsjes vanaf je pc versturen via je telefoon bijvoorbeeld. Ook het overnemen van informatie vanaf je telefoon of wat dan ook is erg makkelijk. Hij geeft bij het installeren op het toestel aan dat er evt. problemen zijn omdat de versie van de software niet compatible is met Windows Mobile 5, maar het werkt perfect :)
Wat je zegt het werkt echt perfect. Bedankt!
Ik zit nog met wat anders, heb google maps mobile geinstalleerd. Nu worden de cache bestanden opgeslagen op het geheugen van de s200 wat gewoon niet werkt want krijg na een tijdje dat het geheugen vol is. Met Memmaid kan je wel opschonen maar door Google maps mobile blijft het geheugen krap. Is er een programma waarmee je de cache bestanden kan verplaatsen naar de SD kaart? Dat scheelt wel in ruimte. Nu zijn er veel programma's die zich niet op de SD kaart laten installeren. Is daar nog wat voor te bedenken, want het is vervelend dat er zo weinig geheugen intern aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds het begin van aanschaf van mijn M600 het probleem dat mijn telefoon halverwege battery-life spontaan uitvalt en dan ook weigert aan te gaan; ook al hang ik hem dan aan USB of aan de lader, geen rood lichtje, dat zou moeten duiden op een lege accu, ook geen oranje ledje dat zou aanduiden dat hij aan het laden is. Enige oplossing is dan; de batterij in mijn oude M500 proppen, paar minuten laten laden (laad-ledjes tonen dan wel teken van leven), en dan de accu weer terugzetten in de M600. Op dat moment toont de M600 zelf volledig teken van leven, maar dan is de accu volgens power management dus idd zéér dichtbij de 0 procent.. Zou dit kunnen liggen aan een brakke accu, of heeft dit meer te maken met het power management van de telefoon zelf? Uit voorzorg zit ik dus nu elke dag naar het ding te kijken of hij niet weer dichtbij die 50% komt, en prop 'm dus uit voorzorg te veel in de lader.. Naast dit spijtige feit ervaar ik bijzonder slechte gesprekskwaliteit. Zelf kan ik nog enigszins mensen verstaan, maar anderen mensen zouden mij waarnemen alsof ik ergens in een grot in Afghanistan zou zitten. Nokia 6230 daarentegen is onzettend helder. Even mee terug naar de orange shop gaan dan maar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:39:
Heb sinds het begin van aanschaf van mijn M600 het probleem dat mijn telefoon halverwege battery-life spontaan uitvalt en dan ook weigert aan te gaan; ook al hang ik hem dan aan USB of aan de lader, geen rood lichtje, dat zou moeten duiden op een lege accu, ook geen oranje ledje dat zou aanduiden dat hij aan het laden is. Enige oplossing is dan; de batterij in mijn oude M500 proppen, paar minuten laten laden (laad-ledjes tonen dan wel teken van leven), en dan de accu weer terugzetten in de M600. Op dat moment toont de M600 zelf volledig teken van leven, maar dan is de accu volgens power management dus idd zéér dichtbij de 0 procent.. Zou dit kunnen liggen aan een brakke accu, of heeft dit meer te maken met het power management van de telefoon zelf? Uit voorzorg zit ik dus nu elke dag naar het ding te kijken of hij niet weer dichtbij die 50% komt, en prop 'm dus uit voorzorg te veel in de lader.. Naast dit spijtige feit ervaar ik bijzonder slechte gesprekskwaliteit. Zelf kan ik nog enigszins mensen verstaan, maar anderen mensen zouden mij waarnemen alsof ik ergens in een grot in Afghanistan zou zitten. Nokia 6230 daarentegen is onzettend helder. Even mee terug naar de orange shop gaan dan maar ?
Met spraak heb ik nooit problemen gehad, wel met opladen. Ik had hem altijd overgeclocked met Omapclock op 228 Mhz, maar daardoor kreeg ik steeds een reboot als de accu op 100% kwam. Nadat ik omapclock eraf had gegooid, heb ik dat probleem nooit meer gehad.
Mocht je ook een overclockingtool gebruiken, wellicht dat dat de problemen veroorzaakt? (Ik legde het verband in 1e instantie ook niet tussen opladen en overclocken)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Binnetie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:32:
Pocket Controller Professional. Niet gratis maar werkt perfect!

http://www.soti.net/defau...Cmd=Products&SubCmd=PCPro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Vandaag mijn cradle voor mijn S200 binnen gekregen! Voor 10euro bij marktplaats.nl besteld, niets bijzonders aan het ding geen sync knop of iets dergelijks. Verder heeft hij nog normale 3,5mm audio in & output dus dat is wel handig als je gewoon via een normale headset wilt bellen / muziek luisteren.

Afbeeldingslocatie: http://www.groov.nl/pub/qteks200cradle2_small.jpg

Verder ondersteund de S200 ook 4GB SD kaartjes van Platinum (30 euro maar, zie pricewatch) aangezien ik deze ook net binnen heb en goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisTraller schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:03:
[...]

Met spraak heb ik nooit problemen gehad, wel met opladen. Ik had hem altijd overgeclocked met Omapclock op 228 Mhz, maar daardoor kreeg ik steeds een reboot als de accu op 100% kwam. Nadat ik omapclock eraf had gegooid, heb ik dat probleem nooit meer gehad.
Mocht je ook een overclockingtool gebruiken, wellicht dat dat de problemen veroorzaakt? (Ik legde het verband in 1e instantie ook niet tussen opladen en overclocken)
Nope, geen oc-tool oid, gewoon standaard orange rom, met een paar extra cab'jes d'r op (TomTom, mediaspelers, etc.) Dus ik denk dat het hier danwel om een defecte accu of PDA gaat. /me gaat dan ook naar de Orange Shop vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
MisTraller schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:03:
[...]

Mijn S200 gaat hij pas rebooten als ik hem naar 300Mhz klok, de rest gaat allemaal gewoon goed.

[ Voor 51% gewijzigd door GrooV op 10-05-2007 10:56 . Reden: Verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
GrooV schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:39:
[...]

Mijn S200 gaat hij pas rebooten als ik hem naar 300Mhz klok, de rest gaat allemaal gewoon goed.
Overclocking op zich was geen probleem, maar alleen bij opladen ging ie rebooten zodra de accu 100% was, wellicht icm de batterij indicator van spb pocket plus.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn M600 belt automatisch en ja: ik heb de toetsenblokkering aanstaan.
Het komt regelmatig voor dat degene die ik het laatst gebeld heb, zonder dat ik het weet voortdurend gebeld wordt. Diegene hoort precies waar ik ben, wat ik zeg of wat anderen zeggen in mijn omgeving. Het toestel heb ik dan in mijn broekzak. Het is nog niet gebeurd dat dit zich voordeed terwijl ik het toestel ergens in huis had liggen. Daarom is toetsenblokkering het eerste waar je aan denkt. Ik heb via Instellingen/ Knoppen/ Vergrendelen de optie "Alle knoppen vergrendelen behalve Aan/uit knop" ingeschakeld. Maar dat helpt helemaal niks.
Wat doe ik verkeerd? :?
Gisteren was het weer fout. Nu werd er vanuit mijn toestel zelfs een (leeg) SMS'je gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hardreset is: Camerabutton+Comm-manager button tegelijkertijd indrukken en met je stylus in het gaatje onderin prikken (het reset-knopje) en daarna wordt je gevraagd om op het 'send-knopje' te drukken!

Heb 't in 't begin ook al gevraagd en heb tig knopjes geprobeerd maar welke is nou die send-knop?

EDIT: En opeens deed het groene-hoorntje-knopje het wel goed :)

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 14-05-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
heeft iemand misschien een cab bestandje waar de instellingen van mms en email instaan,
ben hier al een paar keer bij een orange shop voor geweest maar deze konden me niet helpen ze zeiden dat daar een cab bestand voor was maar vind hierover niets terug op hun site.

ik ben nu alweer een tijdje bezich maar het lukt niet, heb een mms in mijn inbox maar hij wil niet downloaden en als ik met live messenger of orange mail een mail wil doen zegt de telefoon wel voltooid maar er gebeurt niets wie o wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Heb ik ook geprobeerd, en ik kon hem ook niet vinden. Ik wou dat cabje zodat ik een engelse rom kon installeren en dan blijven mms'n maar helaas... Ze forceren je gewoon de nederlandse officiele rom te gebruiken, heel achterlijk.

Mocht je toch een cabje vinden met alle goede instellingen voor mms en orange world heb ik heel veel interesse erin ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
@michel0001 & NiteSpeed:

http://wwwhizz.nl/meuk/NLRetailWM50.rar

Is dit iets?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Ik heb het volgende probleem met mijn Qtek S200:

Het geluid werkt niet meer. Ontvangen oproepen kan ik wel gewoon beluisteren, maar als ik op de speaker klik dan hoor ik niks. Ook hoor ik geen ring- en sms- tones.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Wat kan ik nu doen? Garantie claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Ziet er perfect uit! Ga ik binnenkort eens proberen, als ik het weer aandurf om mijn Prophet the flashen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 07:04

GforceNL

Out of memory....

Weet er iemand waar custom covers te krijgen zijn voor de S200? Ben op ebay niet veel verder gekomen dan o2 spul of silicone covers.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 21:26

Killemall

Can you say Moooh !!??

Heb recentelijk een QTEK S200 gekocht. Prachtig apparaat.
Heb afgelopen week echter een poging gedaan om een nieuwere ROM te installeren, maar helaas bleef hij na 98% hangen.
Als ik nu opstart kom ik niet verder dan het blauwe QTEK startscherm met de melding

IPL 3.08
SPL 3.08.0000
GSM 02.69.21
OS 10.2.0.8

Ik heb inmiddels al een poging gedaan om m'n rom te dumpen op m'n sdcard, maar daar loopt het fout op een melding dat m'n authorisatie level niet voldoende is. M'n CID moet waarschijnlijk unlocked worden.
Tot zover ben ik gekomen. Tools om m'n CID te unlocken lijken alleen maar op een draaiend apparaat met WM te werken.
Is dit de juiste weg of zijn er ook gewone flas programma's waarmee ik een ROM kan uploaden ?

Wie kan me de gouden tip geven wat nu te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Weet iemand toevallig of er een andere bluetooth stack te installeren is op de S200 ? Ik heb nu wat problemen om te synchen met me'n carkit, en wil zien of het met een andere stack beter gaat !

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Killemall schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:08:
Heb afgelopen week echter een poging gedaan om een nieuwere ROM te installeren, maar helaas bleef hij na 98% hangen.
Als ik nu opstart kom ik niet verder dan het blauwe QTEK startscherm met de melding

IPL 3.08
SPL 3.08.0000
GSM 02.69.21
OS 10.2.0.8

Ik heb inmiddels al een poging gedaan om m'n rom te dumpen op m'n sdcard, maar daar loopt het fout op een melding dat m'n authorisatie level niet voldoende is. M'n CID moet waarschijnlijk unlocked worden.
Tot zover ben ik gekomen. Tools om m'n CID te unlocken lijken alleen maar op een draaiend apparaat met WM te werken.
Is dit de juiste weg of zijn er ook gewone flas programma's waarmee ik een ROM kan uploaden ?

hard reset.... maybe

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Killemall schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:08:

IPL 3.08
SPL 3.08.0000
GSM 02.69.21
OS 10.2.0.8

Wat je nu kunt doen is de originele rom die erop stond er weer opflashen door middel van de manier die je al geprobeerd hebt (met de sdkaart).
Een andere rom kun je er inderdaad niet op flashen en ook een CID unlock zal niet lukken.

De laatste optie is opsturen onder garantie naar je provider. Dat heb ik eens gedaan met een p3300 naar T-Mobile, die was binnen 5 werkdagen alweer terug met een werkende rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Mijn telefoon (8 maand oud) gaf geen geluid meer uit de speaker (voor ringtones, e.d.)

Gesprekken voeren kon ik nog wel. Na telefonisch contact te hebben opgenomen met Qtek (vandaag) wordt mijn telefoon morgen opgehaald. Super service :)

Nu hopen dat ik hem ook zo snel terugkrijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
J-Media schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:06:
Mijn telefoon (8 maand oud) gaf geen geluid meer uit de speaker (voor ringtones, e.d.)

Gesprekken voeren kon ik nog wel. Na telefonisch contact te hebben opgenomen met Qtek (vandaag) wordt mijn telefoon morgen opgehaald. Super service :)

Nu hopen dat ik hem ook zo snel terugkrijg...
hmm,, ik heb dit soms, nadat hij een tijdje op tril mode heeft gestaan. Hij zegt wel dat er geluid op zit, maar de ringtone doet het niet...

is het bij jou ook zo begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
cornelixnootje1 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:38:
[...]

hmm,, ik heb dit soms, nadat hij een tijdje op tril mode heeft gestaan. Hij zegt wel dat er geluid op zit, maar de ringtone doet het niet...

is het bij jou ook zo begonnen?
Is bij mij zo ook begonnen, maar vanaf een gegeven moment was het helemaal afgelopen. Herstarten (wat anders het probleem verhielp) werkt nu ook niet meer.

Aangezien je 2 jaar garantie hebt, kan je het zo laten repareren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
J-Media schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:23:
[...]

Is bij mij zo ook begonnen, maar vanaf een gegeven moment was het helemaal afgelopen. Herstarten (wat anders het probleem verhielp) werkt nu ook niet meer.

Aangezien je 2 jaar garantie hebt, kan je het zo laten repareren :)
Heb je toevallig zelf eerst een HARD reset geprobeerd of een ROM update?

Het lijkt mij namelijk een softwarematig probleem aangezien de handsfree speaker het wel doet, en dat is toch dezelfde speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help! mijn mobiel is gecrashed, ik heb geen rom update gedaan, (wil ik wel gaan doen als ie het weer doet), en ook niks geinstalleerd ofzo.
Van de ene op de andere dag deed ie het niet meer....
Een paar dagen voor de crash ging af en toe spontaan de camera aan. Deed ik 'm weer uit, ging ie vanzelf weer aan.
Later zag ik alleen nog maar een rood geel en blauw scherm (zie bijlage), en sindsdien als ik m uit en aan zet, of softreset (styles onderin toch?) dan blijft dit zo.
Hij start gewoon niet meer op. Hij is per toeval nog 1 keer aangegaan, toen kon ik snel mijn contacten en agenda backuppen, maar daarna viel ie weer uit....

iemand een idee???

ik voel net dat als ie tijd op dit scherm staat dat de batterij ook best lekker warm is..al na een paar minuten...

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/3170/qteks200crashjw9.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door een moderator op 06-06-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik meen me te herrineren uit m'n Qtek tijdperk dat ik dit scherm kreeg toen een firmware update uitvoerde.. Lijkt me dat er iets mis is met je firmware dan. Plug hem eens in je computer en kijk of die gevonden wordt (staat misschien iets van HTC ROM boot blablabla USB device).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:43:
Help! mijn mobiel is gecrashed, ik heb geen rom update gedaan, (wil ik wel gaan doen als ie het weer doet), en ook niks geinstalleerd ofzo.
Van de ene op de andere dag deed ie het niet meer....
Een paar dagen voor de crash ging af en toe spontaan de camera aan. Deed ik 'm weer uit, ging ie vanzelf weer aan.
Later zag ik alleen nog maar een rood geel en blauw scherm (zie bijlage), en sindsdien als ik m uit en aan zet, of softreset (styles onderin toch?) dan blijft dit zo.
Hij start gewoon niet meer op. Hij is per toeval nog 1 keer aangegaan, toen kon ik snel mijn contacten en agenda backuppen, maar daarna viel ie weer uit....

iemand een idee???

ik voel net dat als ie tijd op dit scherm staat dat de batterij ook best lekker warm is..al na een paar minuten...

[afbeelding]
Dit is het bootloader scherm, van daaruit kun je een rom flashen. Dit scherm doet verder dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hij gaat ook niet verder, hoe kan ik zorgen dat ie weer gewoon doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16

Padvinder

doet z&#039;n best

Als je inmiddels een backup hebt van je agenda en contacten dan kan je toch gewoon de nieuwe ROM versie erop zetten? Downloaden van de Qtek website (of anders heb ik 'm ook wel voor je).

offtopic:
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dan moet mijn computer m wel eerst herkennen via usb toch, dat doet ie ook niet meer namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Geef is een softreset, dan moet hem doen herstarten en de rom vinden. Echter kan je deze positie ook flashen en je pc herkent als zodanig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb inderdaad een nieuwe ROM kunnen installeren, maar nu zie ik weer dat scherm en daar gaat ie niet doorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:28:
Nou ik heb inderdaad een nieuwe ROM kunnen installeren, maar nu zie ik weer dat scherm en daar gaat ie niet doorheen...
Met een softreset dus ook niet? Heb je een originele rom gebruikt? Anders is je apparaat dood geflashed en dan kan je nog proberen om hem een hardreset te geven anders een garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, hard reset lijkt al iets meer te doen...
...
in elk geval QTEK opstart scherm weer terug
....
nu ook Windows mobile
...
lijkt of het goed gaat, (maar ik moet zeggen, dat ie dit ook 1 keer heeft gedaan tussen 100 van die RGB-schemen in.)...in elk geval doet ie het nu weer!! thanks!!
...
maar ik houd hoop!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Maar gebruik je nou een legale rom of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik 'm nu uitzet en weer aandoe, gaat ie weer op het scherm, de enige manier om 'm nu elke keer aan te doen is door een harde reset....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16

Padvinder

doet z&#039;n best

Dan zou ik 'm opsturen naar Qtek. Je hebt 2 jaar garantie op het ding, en je hebt 'm nog niet zo lang. Of bij een Telfort winkel gaan zeuren, daar heb je 'm immers gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Ik denk dat je camera button vast zit, als je namelijk opstart terwijl je je camera button vast houd kom je in dat scherm (de bootloader). Vanuit daar kun je altijd een ROM-instalatie (zo'n programma, niet een .bat bestand) runnen, ook als je huidige ROM het niet meer doet :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na updaten van de rom op de website van qtek heb ik problemen als dat sms pas later aankomt en dat ik ineens niet meer bereikbaar ben terwijl toestel gewoon aanstaat.
Na zoeken blijkt dat dit kan zijn omdat ik de S200NL icm t-mobile heb..
Weet iemand of het mogelijk om de originele rom terug te kunnen krijgen..
volgens Xda is het RUU_Prophet_2100725_21007105_020720_QtekNLD_Ship.exe
maar deze kan ik op de ftp van xda niet terugvinden?

Heb qtek inmiddels ook gemaild voor een hopelijke oplossing wan het is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:27:
Na updaten van de rom op de website van qtek heb ik problemen als dat sms pas later aankomt en dat ik ineens niet meer bereikbaar ben terwijl toestel gewoon aanstaat.
Na zoeken blijkt dat dit kan zijn omdat ik de S200NL icm t-mobile heb..
Weet iemand of het mogelijk om de originele rom terug te kunnen krijgen..
volgens Xda is het RUU_Prophet_2100725_21007105_020720_QtekNLD_Ship.exe
maar deze kan ik op de ftp van xda niet terugvinden?

Heb qtek inmiddels ook gemaild voor een hopelijke oplossing wan het is irritant.
Laat even weten hoe qtek hier op reageert. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, maar dan met de uk versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Je kunt misschien op xda ook even vragen of iemand deze rom nog heeft liggen?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb nu de Xbow Fantastic v1.1.i WM6 ROM..echt een perfecte rom, ben er erg tevreden over :)

Een vraagje...Kun je in je Today scherm de volgorde van de onderdelen bepalen?
Ik heb nu de volgende applicaties op mijn today scherm in de volgende volgorde:

- Tijd
- Paint achtig programma waarmee ik op mijn today scherm kan kleuren
- Device lock
- Battery status

Ik wil het paint achtig tooltje als onderste hebben in mijn today scherm, kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaas schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:43:
[...]

Laat even weten hoe qtek hier op reageert. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, maar dan met de uk versie
Is al een week geleden nog niets gehoord van qtek..maar hou je op de hoogte
Heb het op xda ook gevraagd maar nog geen antwoord op gekregen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
PnD schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:44:
Ik heb nu de Xbow Fantastic v1.1.i WM6 ROM..echt een perfecte rom, ben er erg tevreden over :)

Een vraagje...Kun je in je Today scherm de volgorde van de onderdelen bepalen?
Ik heb nu de volgende applicaties op mijn today scherm in de volgende volgorde:

- Tijd
- Paint achtig programma waarmee ik op mijn today scherm kan kleuren
- Device lock
- Battery status

Ik wil het paint achtig tooltje als onderste hebben in mijn today scherm, kan dit?
Heb je toevallig wat meer info over deze ROM, ik zit er ook aan te denken om deze op mijn S200 te zetten (om WM6 een te proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Vraag maar raak..Ik vind hem grafisch mooi, wat kleine handige dingetjes in WM6, softbuttons etc..en lekker snel icm overclock naar 224.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
PnD schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:19:
Vraag maar raak..Ik vind hem grafisch mooi, wat kleine handige dingetjes in WM6, softbuttons etc..en lekker snel icm overclock naar 224.
Zit de overclocktool er standaard in? Ik gebruik nu zo'n battery tool en clockhem over naar 247 mhz. Zijn er bepaalde dingen die niet goed werken? Bijvoorbeeld wifi of bluetooth connecties met een carkit? Ik doel daarmee op problemen in het algemeen wat nog verbeterd moet worden in de ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Als je na installeren van de Rom, alle software laat installeren zit de overclock tool erin ja. En nog heel veel andere dingen.
Ik softreset hem gelijk zodat ie niet alles installeert...

Alles werkt perfec zover ik weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Ik heb op dit moment de PDAViet 4.0.0.0.3 Window Mobile 6 Rom er op staan, naar alle tevredenheid, ik heb nog geen bugs ontdekt :) Ik overclock overigens naar 270 MHz zonder problemen 8) Bluetooth muziek naar mijn bluetooth headset (Logitech HS200) via A2DP gaat ook prima :)

[ Voor 35% gewijzigd door RedPixel op 17-06-2007 10:12 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
PnD schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:29:
Als je na installeren van de Rom, alle software laat installeren zit de overclock tool erin ja. En nog heel veel andere dingen.
Ik softreset hem gelijk zodat ie niet alles installeert...

Alles werkt perfec zover ik weet..
Oke ik ga deze eens testen. Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
wwwhizz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:11:
Ik heb op dit moment de PDAViet 4.0.0.0.3 Window Mobile 6 Rom er op staan, naar alle tevredenheid, ik heb nog geen bugs ontdekt :) Ik overclock overigens naar 270 MHz zonder problemen 8) Bluetooth muziek naar mijn bluetooth headset (Logitech HS200) via A2DP gaat ook prima :)
Lijkt mij ook leuk om te testen. Mijn vriendin heeft ook een S200 en die wilde ook weer eens wat anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ben opzoek naar een soort van SMS-manager. Ik heb veel smsjes die ik via mijn pc bijv wil kunnen lezen en managen.
Ik heb hier nog niet echt wat voor kunnen vinden wat goed werkt. Een stukje hierboven wat er een klein tooltje waar je je smsjes mee kan backuppen (ook mms en e-mail). Maar tijdens het backuppen loopt mijn S200 telkens vast.

Vroeger gebruikte ik voor mijn Sony Ericsson Float's Mobile Agent. Is er ook zoiets voor de S200?

Edit:

Ik heb dit gevonden: http://www.jeyo.com/extender.asp wat er erg leuk uitziet. Op mijn werk heb ik Outlook, maar ik zou het graag thuis willen gebruiken en daar heb ik Outlook Express en kan zo gauw niet achterhalen of dit ook samen werkt met Outlook Express.

[ Voor 23% gewijzigd door Binnetie op 18-06-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Zoek anders even op Jeyo Companion. Volgens mij is dat een standalone tooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Onedayflyer682 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:27:
Zoek anders even op Jeyo Companion. Volgens mij is dat een standalone tooltje.
Dat ziet er goed uit. Ik ga het eens proberen. Het ziet er wel Outlook-achtig uit dat vind ik wel overzichtelijk.

Edit:
Dit ziet er perfect uit. Ik kan zo vanalles met mn S200 doen via de pc. Het smsbackuppen is iets wart ik zo nog ga testen. Ontzettend bedankt!

[ Voor 19% gewijzigd door Binnetie op 20-06-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een tijdje een Orange SPV M600. Omdat ik liever een origineel besturingssysteem heb dan een aangepaste heb ik laatst de rom geupdate naar de Jesters Rom van XDA-developers. Werkt perfect, geen spijt van.
Toch kan het handig zijn om ooit terug te kunnen flashen naar de originele Orange Rom. Deze is echter nergens te vinden, ook niet op de Orange site (sterker nog: de M600 komt daar helemaal niet voor in het rijtje van SPV's, alsof hij nooit bestaan heeft! :( ). Weet iemand een manier om naar de originele Orange Rom terug te flashen? Die moet toch ergens te vinden zijn? Ik kan echt nergens iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:44:
[...]

Is al een week geleden nog niets gehoord van qtek..maar hou je op de hoogte
Heb het op xda ook gevraagd maar nog geen antwoord op gekregen trouwens
Ik had ook last van hetzelfde probleem, heb dit op weten te lossen door de radio versie up te graden: http://wiki.xda-developer...e=Prophet_Radio_1_Upgrade

Sindsdien is het hele probleem verdwenen. Ik heb dit wel gedaan na een update naar WM6 PDAViet 4.0.0.0.3a, maar het lijkt mij niet dat het daar iets mee te maken heeft gehad.

Succes ermee!

Een weer tevreden S200 gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Een radioromupdate uitvoeren is sowieso niet zo'n heel gek idee ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RedPixel op 27-06-2007 19:09 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:52

timovd

Voorsprong door techniek

Over Rom updates.. In Vista krijg ik de melding dat Windows het programma wilt afsluiten tijdens het uitvoeren van de update. Iemand hier ook problemen mee?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste