Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16

Padvinder

doet z'n best

Binnetie schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:37:
[...]

Hoe krijg je de klok fullscreen zoals je bij jou kan zien? Ben je daarvoor SPB pocket nodig? Ik heb nu alleen de SPB pocket shell geinstalleerd namelijk en ik krijg de icoontjes klein in beeld.
Ik heb 'm ook geïnstalleerd. Wat een geweldig stukje software voor een PDA!... 'm hele telefoon is nu geoptimaliseerd voor bediening met vingers. Ideaal.

Die grote klok zie je alleen in het start scherm, als je je telefoon uit standby haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik zag het idd jah. Bedankt hoor. Alleen staat er op dat scherm met de grote klok een dat ik geen aanstaande afspraken heb. Terwijl ik die wel heb (a.s. donderdag). Ik ben er nog niet uit hoe ik die erop krijg. Het updaten van het weer werkt ook goed. Heb alles ingesteld en het werkt, via gprs update hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteunt de S200 het A2DP-profiel? Ik wil namelijk een Jabra bluetooth stereo headset aanschaffen, maar die moet wel werken natuurlijk.

Het gaat om de Jabra BT620s, Jabra BT620s.

Ik vond op http://virginie.mathey.co.../10/76-merci-cher-inconnu een "crack" maar of dat nodig cq. verstandig is, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
mmmm m'n M2000 is nu echt aan het overlijden, ipv standby te gaan valt hij gelijk uit. Ik zou vorige week vrijdag al een M600 krijgen maar die is er nu nog niet. Heb hem al bijna 2 weken geleden besteld. Net even naar de orange shop geweest, is er nog niet en de M650 kost rond de 200,- met een 1jaar 50 en de M700 175,- kon geen cent korting krijgen anders had ik het misschien nog wel gedaan als de M700 wat goedkoper zou zijn.

Wel balen aangezien de M600 een leuke vervanger zou zijn voor m'n m2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Ik had een paar weken geleden een probleem dat het geluid van mijn s200 niet meer aansloeg. Het toestel is opgehaald en er is een nieuw female jackplugje ingekomen. Maar nu heb ik weer precies hetzelfde probleem. Nu de s200 nog aan het werk gekregen met een paperclipje. Maar hoe kan het dat zoiets zo snel alweer naar de klote is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Bij mij deed het geluid van m'n Qtek S200 het ook niet meer. Ik kon er dus ook niet meer mee bellen, alleen als ik in de auto zat d.m.v. de bluetooth carkit. Voor de rest was al het geluid dood.

Opgestuurd naar Eurotwice in België (servicecentre van Qtek). Kreeg ik de melding dat het vochtschade betrof en dat niet in de garantie valt. Een device van vier maanden oud/jong dat nog nooit in contact is geweest met een vloeistof!

Ik heb toen de foto's opgevraagd en hierop was idd oxidatie te zien. Reparatie zou € 250,- à € 350,- gaan kosten, afhankelijk wat het zou zijn. Toch maar niet! Echter moest ik wel € 40,- betalen voor de gedane moeite en verzenden. -> Wordt je device al niet gemaakt of voor een té hoge prijs, krijg je alsnog een schop na! :X

Na veel heen en weer gebeld te hebben, van kastje naar de muur gestuurd te zijn heb ik eergisteren mijn device terug ontvangen zonder enige kosten! Bedenk wel dat ik al sinds 23-02-'07 zonder mijn device zit (ik heb al een tandarts afspraak gemist)!

Zoals ik al eerder schreef heb ik gisteren mijn device ontvangen en ben toen gelijk in m'n auto gestapt en heb toen m'n device weggebracht naar PDA Tech Center in Zaltbommel. Zij kunnen 'm waarschijnlijk maken voor een paar tientjes. *O*

Nog iets op te merken: HTC verleent wél technische support voor HTC en Qtek apparatuur, maar voor reparaties van Qtek toestellen is Dangaard verantwoordelijk. HTC houdt zich wel verantwoordelijk voor reparaties van HTC toestellen. Iemand van HTC heeft wel moeite voor me gedaan, maar kon niks voor mij betekenen.

Vochtschade kan elke toestel overkomen, dus ook telefoons! Waarom het mij overkomt? Geen idee, botte pech. Vochtschade in mobiele toestellen als PDA's en telefoons ontstaan doorgaans door condensvorming in het apparaat door temperatuurverschillen. Komt daarbij dat de case van de Qtek van metaal is en er dus sneller condens ontstaat dan bij kunststof apparatuur. Hierna volgen nog twee links: -vochtschade volgens Dynafix-
-vochtschade bij Kassa-
-vochtschade bij Telecomvergelijker-
-vochtschade bij Radar-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
belachelijk dit. Ik baal ook flink, want hoe kan zo'n probleem in een nieuwe jack plugje na krap 1 maand al weer ontstaan. Terwijl het originele plugje het minstens 9 maanden gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

:o NL rom update van qtek _/-\o_

jullie zullen van me horen :+

5 kb/s
nog maar 2 uur... :'(

[ Voor 20% gewijzigd door MrSmee op 19-03-2007 18:01 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

Er is een nieuwe Qtek S200 ROM update beschikbaar. Deze update verbetert, onder andere, de kwaliteit van de GSM en GPRS verbinding van het toestel.

Ben benieuwd wat de kwaliteit zal zijn.
MrSmee schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:00:
:o NL rom update van qtek _/-\o_

jullie zullen van me horen :+

5 kb/s
nog maar 2 uur... :'(
Dat is dan toch 66% sneller dan bij mij :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Hmz, gaat al langzamer... stop es met downloaden, dan krijg ik weer wat bandbreedte terug :p

j/k O-)

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monski
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
De engelstalige is er ook, maar die gaat ongeveer even snel :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55

aerofreak

Steve Jobs

kreeg ook een mailtje _/-\o_ downloaden :) nog minder bandbreedte >:)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Passen we op dat het geen "ik ben hem ook aan het downloaden met xx KB/sec" topic gaat worden? Prima dat er een melding gemaakt wordt van de nieuwe firmware, maar een pagina met opsommingen zit niemand op te wachten..

Zal kijken of ik een mirror kan regelen ergens als ik hem binnen heb, dat lijkt me geen slecht idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
hier schiet ook al niet op. Iemand die straks even een mirror wil maken?

edit:

Net te laat. Ben wel erg benieuwd naar de veranderingen.

[ Voor 32% gewijzigd door Binnetie op 19-03-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ben benieuwd wie em er als eerste op heeft staan :9

uiteraard word er dan een review verwacht :+

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
aerofreak schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:00:
ben benieuwd wie em er als eerste op heeft staan :9

uiteraard word er dan een review verwacht :+
Ik lees ook aandachtig mee :*) Heb mijn S200 een weekje uitgeleend.. Heb daarna pas de kans de nieuwe ROM te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ik kom hier nu ook omdat ik die mail kreeg :P

- Heeft iemand hem al draaien?
- Ben je ALLES kwijt na deze update?
- Is ie de moeite waard? :)

[ Voor 11% gewijzigd door DeMoN op 19-03-2007 21:17 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Ik red het denk ik niet om vandaag de download af te maken... Ik hoop dat ik hem binnen anderhalf uur binnen heb :z

neway... ja je bent alles kwijt na deze update. Dat kan ik je wel alvast meegeven

[ Voor 26% gewijzigd door MrSmee op 19-03-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bopitje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 20:12
Zo wat is die site nu opeens traag XD, volgens mij is iedereen die update aan het downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

naja ik heb em over een uur wel binnen denk maar zal em er morgen of overmorgen pas opzetten (hoef ik ook geen review te geven :+ )

twordt trouwens voor de eerste keer een nieuwe rom erop zetten :/ veel kwijt ben ik niet het meeste staat op mn 2GB SD kaart alleen die paar progjes staan nog op de harde schijf van mn PC dus er is wat mij betreft niks aan de hand :)

of word en excel enzo moet weg zijn :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

heh, je kan anders ook backuppen, vergat iknog ffies te zeggen. Ik ga zelf niks backuppen, ik heb de laatste 2 weken zo'n 4 keer een hard-reset gedaan...

apparaat deed vervelend... waarshijnlijk (de eerste keer iig) omdat ik messenger live mobile erop gezet had... ik heb hem nooit echt werkend gekregen, dus ik kan jullie er niets over vertellen :( blijkbaar toch incompatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Even een ander vraagje:
Ik heb orange maar geen world... Zou het mogelijk zijn met de M600 te wappen zonder GPRS?? (dus met inbellen).
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Nou, hij wordt geupdate... nu op 85 %

spannend..............

ok... Hij staat er op. Op de 80 % en op de 95 % zal de voortgangs balk op de qtek even rood worden en stil staan. Of het bij jullie ook zo is weet ik niet, maar het is normaal en hij gaat daarna gewoon verder (koste me wel wat hardkloppingen, omdat ik zo stug was gewoon door te gaan met wat programma's...)

[ Voor 71% gewijzigd door MrSmee op 19-03-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Is bij jullie de batterij ook zo snel leeg? Ik heb hem nu een aantal dagen maar als ik het batterijgebruik vergelijk tussen deze phone en me 2 jaar oude M2000 doet de M2000 een stuk langer met z'n juice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
MrSmee schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:13:
Nou, hij wordt geupdate... nu op 85 %

spannend..............

ok... Hij staat er op. Op de 80 % en op de 95 % zal de voortgangs balk op de qtek even rood worden en stil staan. Of het bij jullie ook zo is weet ik niet, maar het is normaal en hij gaat daarna gewoon verder (koste me wel wat hardkloppingen, omdat ik zo stug was gewoon door te gaan met wat programma's...)
Kan je niet even een mirror aanmaken? Ik las op een andere site voor een tijdje terug dat er aan de gesprekskwaliteit gesleuteld zou worden.

Edit:
Heb hem bijna binnen, ik zal dan meteen een mirror aanmaken.

[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 20-03-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:32:
Is bij jullie de batterij ook zo snel leeg? Ik heb hem nu een aantal dagen maar als ik het batterijgebruik vergelijk tussen deze phone en me 2 jaar oude M2000 doet de M2000 een stuk langer met z'n juice :(
Ga naar het programma Activesync (start > programs > activesync)
Ga naar menu > Add Server Source.
Vul als server adres 1 in en druk op next.
Vul als username abcin, als wachtwoord 123 en als domein abc. Klik vervolgens op next.
Vervolgens kunt u rechtsonder kiezen voor Finish. Je komt nu terug in het Activesync welkomsscherm. Je kunt nu naar Menu > Schedule gaan.
In Schedule kun je zowel Peak times als Off-peak times op Manually zetten. Vervolgens kan je rechtboven op OK klikken.
Vervolgens dienen de instellingen uit stap 1 t/m 4 verwijderd te worden. Ga hiervoor naar Menu > Options en verwijder de vinkjes voor de items van de Exchange server (LET OP: deze dien je alleen te verwijderen als je niet met een Exchange server synchroniseert. )

Vervolgens moet je ook in de settings van het "Today" venster, het vinkje uitzetten bij "today timeout" in het tabblad items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
De file staat op mn FTPtje, ik zal de link gelijk in orde maken.

Download hier de nieuwe ROM update

[ Voor 42% gewijzigd door Binnetie op 20-03-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bopitje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 20:12
Kijk dat zijn betere snelheden dan op qtek site :P., super bedankt binnetie
Ben zwaar benieuwd hoe de rom loopt, ga hem meteen testen.
Gisteren avond ging het downloaden totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

teneerste moet je een wacht woord hebben en volgens mij mag dit ook niet, want moet je niet eerst inloggen om em te downloaden dus nu zou iedereen em zo kunnen downloaden :|

lastig.... :/

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
aerofreak schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:53:
teneerste moet je een wacht woord hebben en volgens mij mag dit ook niet, want moet je niet eerst inloggen om em te downloaden dus nu zou iedereen em zo kunnen downloaden :|

lastig.... :/
Wacht jij dan maar lekker af tot je hem wel fatsoenlijk van de site kan afhalen...
Er was een tijd dat mensen met een engelstalige ROM niet op de Qtek NL site konden registreren om een nieuwe ROM te downloaden. Toen deed iedereen het met een fake IMEI.

[ Voor 18% gewijzigd door Binnetie op 20-03-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ik hem er gister vanaf gehaald dusss.. en anders wacht je toch gewoon even :Y

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Sorry, ik weet niet hoe ik een mirror aan kan maken. Ik kan hem hoogstens als bittorrent aanbieden...

Ok mensen, mijn ervaringen met de nieuwe NL rom

Zoals jullie weten heb ik nu de 2.20.7.32 NLD zoals te verkrijgen op smartmobility.nl.
Hiervoor draaide ik 2.10.*.** standaard uit de doos.

Het eerste wat me opvalt is dat de klok en datum op de today screen nu één regel is. In goede hoop ben ik gelijk gaan kijken of dit als functie was aan te passen, maar helaas. Ik ben echter niet ontevreden over deze kleine verrandering.

Raar genoeg was het 2e wat mij opviel, de nieuwe thema qtek. Volledig onbelangrijk, wel mooier als de vorige. De vorige is er trouwens niet meer, er zijn nu 2 nieuwe.

Niet zo lang terug heb ik regelmatig een hardreset uit moeten voeren op m'n oude rom. Ik ben dus welbekend met de snelheid van een kale s200. Nieuwe rom lijkt inderdaad iets sneller.

In de commanager is het mogelijk om een inactieve activesync te starten. Voorheen was het icoontje altijd uitgeschakeld als ik niet verbonden was. Nu kan ik via de comm manager active sync starten om via bluetooth te syncen.

Op m'n vorige rom, lukte het niet om Windows messenger live mobile juist te installeren. Deze werkt nu perfekt. Deze verwijderd de oude msn en de live wordt er voor in de plaats gezet. Heel fijn :)

Verdere verranderingen of wat dan ook ben ik nog niet tegen gekomen. Heb helaas niet zo kunnen kloten verder met het apparaat (werk). Dit zijn in elk geval mijn eerste indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
MrSmee schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:55:
Sorry, ik weet niet hoe ik een mirror aan kan maken. Ik kan hem hoogstens als bittorrent aanbieden...

Ok mensen, mijn ervaringen met de nieuwe NL rom

Zoals jullie weten heb ik nu de 2.20.7.32 NLD zoals te verkrijgen op smartmobility.nl.

Het eerste wat me opvalt is dat de klok en datum op de today screen nu één regel is. In goede hoop ben ik gelijk gaan kijken of dit als functie was aan te passen, maar helaas. Ik ben echter niet ontevreden over deze kleine verrandering.

Raar genoeg was het 2e wat mij opviel, de nieuwe thema qtek. Volledig onbelangrijk, wel mooier als de vorige. De vorige is er trouwens niet meer, er zijn nu 2 nieuwe.

Niet zo lang terug heb ik regelmatig een hardreset uit moeten voeren op m'n oude rom. Ik ben dus welbekend met de snelheid van een kale s200. Nieuwe rom lijkt inderdaad iets sneller.

In de commanager is het mogelijk om een inactieve activesync te starten. Voorheen was het icoontje altijd uitgeschakeld als ik niet verbonden was. Nu kan ik via de comm manager active sync starten om via bluetooth te syncen.

Op m'n vorige rom, lukte het niet om Windows messenger live mobile juist te installeren. Deze werkt nu perfekt. Deze verwijderd de oude msn en de live wordt er voor in de plaats gezet. Heel fijn :)

Verdere verranderingen of wat dan ook ben ik nog niet tegen gekomen. Heb helaas niet zo kunnen kloten verder met het apparaat (werk). Dit zijn in elk geval mijn eerste indrukken
Bedankt voor je impressies !!! _/-\o_
Echter waar ik mij het meeste in interesseer mis ik in je bevindingen, hoe is het geluid tijdens het bellen vergeleken met voorheen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

mooi om te horen kan em nog niet testen heb het nogal druk :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb een Engelstalige versie (was ook mijn voorkeur) en de download lijkt nu erg snel te gaan! Hebben de meesten hier soms de Nederlandstalige versie?
Ik weet zo nu niet welke versie ik heb, de standaard Engelse versie. PDA ligt nu bij een reparatie bedrijfje in Zaltbommel.
Dat lijkt mij ook een goede verbetering!
Toch wel het standaard WM thema?
Ik hoefde eigenlijk nooit een hardreset uit te voeren. :/
Is dat wel zo fijn? :N De contactpersonen in MSN komen ook in de Contactpersonen te staan van de device. Dus tussen Jan Janssen en Piet Pietersen heb je de kans 'My Teddybeer @ home Rules!!!!' tegen te komen. Is niet echt mijn ding, als deze persoon in de lijst ook al voorkomt met z'n echte naam Bennie Wijs.
Verdere verranderingen of wat dan ook ben ik nog niet tegen gekomen. Heb helaas niet zo kunnen kloten verder met het apparaat (werk). Dit zijn in elk geval mijn eerste indrukken.
Toch bedankt voor de kleinen review! d:)b Ik ben erg benieuwd, waarschijnlijk is m'n toestel eind van de week weer terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Vul als username abcin, als wachtwoord 123 en als domein abc. Klik vervolgens op next.
Vervolgens kunt u rechtsonder kiezen voor Finish. Je komt nu terug in het Activesync welkomsscherm. Je kunt nu naar Menu > Schedule gaan.
In Schedule kun je zowel Peak times als Off-peak times op Manually zetten. Vervolgens kan je rechtboven op OK klikken.
Vervolgens dienen de instellingen uit stap 1 t/m 4 verwijderd te worden. Ga hiervoor naar Menu > Options en verwijder de vinkjes voor de items van de Exchange server (LET OP: deze dien je alleen te verwijderen als je niet met een Exchange server synchroniseert. )

Vervolgens moet je ook in de settings van het "Today" venster, het vinkje uitzetten bij "today timeout" in het tabblad items.
Bedankt, geen idee wat ik allemaal heb gedaan maar hoop dat het werkt :)

mmmmmm ik sync gewoon met m'n mac maar nu kan ik m'n entourage (outlook) niet meer syncen met de telefoon. Ben weer back to basic gegaan maar dat werkt ook niet.

[ Voor 7% gewijzigd door willy83 op 21-03-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Mini Poeper schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:50:
[...]

Ik heb een Engelstalige versie (was ook mijn voorkeur) en de download lijkt nu erg snel te gaan! Hebben de meesten hier soms de Nederlandstalige versie?
Ik weet zo nu niet welke versie ik heb, de standaard Engelse versie. PDA ligt nu bij een reparatie bedrijfje in Zaltbommel.

[...]

Dat lijkt mij ook een goede verbetering!

[...]

Toch wel het standaard WM thema?
Jup
[...]

Ik hoefde eigenlijk nooit een hardreset uit te voeren. :/
Nah, waarschijnlijk grootste deel eigen fout. M'n mini-sd kaarte werkt soms wel, soms niet. Verder kwam het waarschijnlijk door pocket controler (m'n ppc bedienen via m'n computer)... maar het blijft niet meer dan een gok.
[...]

Is dat wel zo fijn? :N De contactpersonen in MSN komen ook in de Contactpersonen te staan van de device. Dus tussen Jan Janssen en Piet Pietersen heb je de kans 'My Teddybeer @ home Rules!!!!' tegen te komen. Is niet echt mijn ding, als deze persoon in de lijst ook al voorkomt met z'n echte naam Bennie Wijs.
Je krijgt de echte namen van jouw contact personen. Geen schermnamen. Je hoeft trouwens niet te syncen. Wel waarschuw ik je er voor dat je hotmail zich mengt met jouw telefoon boek, maar niet andersom (ik hoop met WM 6 wel... misschien andere code oid). Het is bij mij nu zelfs zo, dat ik op m'n ppc bijna geen contact personen heb (messenger, telefoonboek is intact). Ik moet dus nu al m'n contact personen overzetten naar m'n Hotmail. Vervolgens moet ik m'n telefoonboek legen. Dan synchroniseren met hotmail. Dan synchroniseer ik het met active sync (outlook). Alle namen verranderen (denk aan Doe, John - John Doe). (ter verduidelijking, met m'n msn op de pc is niks aan de hand. Daar verranderd niks!!!).

Trouwens...

Denk goed na voordat je in MSN Messenger (computer) de automatische updates aanzet. Dit kan jouw "juiste" gegevens verranderen met de "foute" van de persoon zelf. Stel, jij hebt het juiste adres staan (bijv. Kalverstraat 1) en de persoon, waarvan jij de updates aangevraagd hebt, heeft een fout adres (bijv. Ik woon hier). Dan blijft het voor altijd het foute adress staan (update schrijft over) en dit heeft invloed op MSN messenger live mobile).

Ik irriteer me nu dood aan de namen met kleine letters en, zoals aangegeven, het "hier woon ik"...
offtopic:
Weet iemand of het mogelijk is mijn Hotmail adressenboek te syncen met Outlook?

Maar ik doe wat er van me verlangt wordt. Ik ga alles netjes in m'n hotmail zetten en ik ga er van uit dat het straks allemaal als een trein werkt. You won't know if it works, untill you try! :p
[...]

Toch bedankt voor de kleinen review! d:)b Ik ben erg benieuwd, waarschijnlijk is m'n toestel eind van de week weer terecht!
Graag gedaan :p
daanNL schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:09:
[...]
Bedankt voor je impressies !!! _/-\o_
Echter waar ik mij het meeste in interesseer mis ik in je bevindingen, hoe is het geluid tijdens het bellen vergeleken met voorheen ??
Ik let er niet op... boeit me niet :+ Als ik de persoon hoor, vind ik het best.

Hoewel ik er nu over na denk, ben ik bang dat er niet veel verschil in zit.

[ Voor 15% gewijzigd door MrSmee op 21-03-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:02:
Hoi allemaal,

Ik heb voor alle OMAP processor gebruikers een hele mooie tool om de snelheid wat omhoog te krijgen. Ik grbuik deze tool ook voor mijn GTEK S200, die is nu een stuk sneller. Deze moet je echt even uitproberen, super tool! Ook kun je met deze tool je gesprekken en sms tellen.

Hier de link:

http://www.chi-tai.info/c...WM5_def_iM_cs.htm#Initial

Let wel op! Hou de snelheid zo rond de 260 mhz. Alles is natuurlijk op eigen risico! Ik draai heel stabiel op 260 mhz.

SUCCES!

Laat even een berichtje achter.
ik heb hem geprobeerd maar hij installeert niet: BatteryStatus is not installed !
Kan dat liggen aan het feit dat ik een NL versie heb met de nieuwe Rom?

Weet iemand hoe je uit kan zetten dat hij na een soft reset Tomtom Nav opstart?

PS, heeft iemand al getest of A2DP in deze ROM versie zit?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:44:
ik heb hem geprobeerd maar hij installeert niet: BatteryStatus is not installed !
Werkt prima bij mij met de nieuwe ROM.
Niets over te vinden in de manual? Lijkt me niet te horen dat er een autorun wordt aangeroepen, anders de helpdesk even bellen :)
Nee, nog niet getest..heb eigenlijk geen headset die daar ondersteuning voor biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

ff voor de duidelijkeheid, deze ROM die nu uit is, is NL.
Ik heb op het moment een S200 met orginele ROM, Engels

Is er ook een nieuwe ROM, net zoals deze nieuwe NL ROM in het Engels?

Ik heb namelijk liever een engels OS. Is gewoon persoonlijk :) Heb nog niet gekeken op de QTEK site, maar wil het even van iemand horen met ervaringen hiermee omdat het toch dingen zijn die als ze verkeerd gaan heel je telefoon onklaar kunnen maken :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

ff voor de duidelijkheid: Wat diegene hierboven zegt klopt niet.

HTC heeft een Engelse en een Nederlandse ROM gepubliceerd. De Engelse release is wel ietsjes nieuwer, maar dat scheelt echt bijna niks.

En trouwens HTC gaat heus geen ROMs releasen die heel je mobiel onklaar maken. En nee, er zijn nauwelijks bugs gemeld. (Er zijn wel veel voordelen gemeld, zoals een snellere reageertijd en een aangepaste layout)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

ReFleXWolf schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:06:
ff voor de duidelijkheid: Wat diegene hierboven zegt klopt niet.
lol, het was dan ook een vraag? :P
HTC heeft een Engelse en een Nederlandse ROM gepubliceerd. De Engelse release is wel ietsjes nieuwer, maar dat scheelt echt bijna niks.

En trouwens HTC gaat heus geen ROMs releasen die heel je mobiel onklaar maken. En nee, er zijn nauwelijks bugs gemeld. (Er zijn wel veel voordelen gemeld, zoals een snellere reageertijd en een aangepaste layout)
Ok, dan knal ik binnekort de nieuwste engelse ROM d'r op *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook voorkomen dat alles word verwijderd bij de ROM update voor de Qtek S200 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz, want je moet altijd 'n hard-reset geven ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

kheb em nu ook draaien en hij is inderdaad sneller wat ik een groot positief punt vind, voor de rest verwijs naar MrSmee in "HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV ..."

Ik ben nu alleen maar positief :) tot nu toe :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
MrSmee schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:32:
Nah, waarschijnlijk grootste deel eigen fout. M'n mini-sd kaarte werkt soms wel, soms niet. Verder kwam het waarschijnlijk door pocket controler (m'n ppc bedienen via m'n computer)... maar het blijft niet meer dan een gok.
Zo deed bij mij de camera het ook nooit, waarschijnlijk door het programma 'Check Notifications'
MrSmee schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:32:
Je krijgt de echte namen van jouw contact personen. Geen schermnamen. Je hoeft trouwens niet te syncen. Wel waarschuw ik je er voor dat je hotmail zich mengt met jouw telefoon boek, maar niet andersom (ik hoop met WM 6 wel... misschien andere code oid). Het is bij mij nu zelfs zo, dat ik op m'n ppc bijna geen contact personen heb (messenger, telefoonboek is intact). Ik moet dus nu al m'n contact personen overzetten naar m'n Hotmail. Vervolgens moet ik m'n telefoonboek legen. Dan synchroniseren met hotmail. Dan synchroniseer ik het met active sync (outlook). Alle namen verranderen (denk aan Doe, John - John Doe). (ter verduidelijking, met m'n msn op de pc is niks aan de hand. Daar verranderd niks!!!).

Trouwens...

Denk goed na voordat je in MSN Messenger (computer) de automatische updates aanzet. Dit kan jouw "juiste" gegevens verranderen met de "foute" van de persoon zelf. Stel, jij hebt het juiste adres staan (bijv. Kalverstraat 1) en de persoon, waarvan jij de updates aangevraagd hebt, heeft een fout adres (bijv. Ik woon hier). Dan blijft het voor altijd het foute adress staan (update schrijft over) en dit heeft invloed op MSN messenger live mobile).

Ik irriteer me nu dood aan de namen met kleine letters en, zoals aangegeven, het "hier woon ik"...
offtopic:
Weet iemand of het mogelijk is mijn Hotmail adressenboek te syncen met Outlook?

Maar ik doe wat er van me verlangt wordt. Ik ga alles netjes in m'n hotmail zetten en ik ga er van uit dat het straks allemaal als een trein werkt. You won't know if it works, untill you try! :p
Dat bedoel ik dus! Is niet echt mijn ding. Komt daarbij dat ik geen Hotmail gebruik, heb een HCCnet account. Bovendien voel ik er niks voor om alle gegevens van mijn contactpersonen online te zetten. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:44

jerry_a

doei

[...]

In de map 2577 autorun.exe hernoemen naar autorun.old.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Mini Poeper schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:43:
Dat bedoel ik dus! Is niet echt mijn ding. Komt daarbij dat ik geen Hotmail gebruik, heb een HCCnet account. Bovendien voel ik er niks voor om alle gegevens van mijn contactpersonen online te zetten. :N
Kan ik bij inkomen... ik ben halverwege m'n adressenboek gestopt... Wat een k*t werk... :p Ik ga het echter wel afmaken...

Btw... ik heb niet meer gegevens online dan de gegevens die de mensen zelf hebben ingevuld (vandaar de updates) alleen zo nu en dan hebben ze een fake gegeven ingevuld, die verwijder ik dan en zet de update van de gegevens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

[...]

Ik heb hem nu ook gedownload, werkt perfekt... super happy :D
edit:
oops, dubbel post... sorry. Plus nog es de verkeerde quote. 8)7 lol

[ Voor 7% gewijzigd door MrSmee op 22-03-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

r_kluft

Hmmmmmm

Er is alleen een WWE (engelse) rom uit op smartmobility met een vernieuwde radio rom.

zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=298577

Ik heb hem nu draaien en hij werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
r_kluft schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:18:
Er is alleen een WWE (engelse) rom uit op smartmobility met een vernieuwde radio rom.

zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=298577

Ik heb hem nu draaien en hij werkt prima.
}:| [zucht] :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
willy83 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:51:
[...]

Bedankt, geen idee wat ik allemaal heb gedaan maar hoop dat het werkt :)

mmmmmm ik sync gewoon met m'n mac maar nu kan ik m'n entourage (outlook) niet meer syncen met de telefoon. Ben weer back to basic gegaan maar dat werkt ook niet.
kickje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

r_kluft

Hmmmmmm

???? Wat is het probleem ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Er staat zowel een nederlandse als engelse versie op smartmobility :) Dus je vermelding was een beetje laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Misschien dat jullie mij kunnen helpen:

Een vervelende eigenschap van alle op Windows gebaseerde besturingssystemen is de vervuiling. Met een Pocket PC is dat helaas niet anders: overal kom je tijdelijke bestanden, cache bestanden en dergelijke tegen. :z

Hiervoor hebben m'n vriendin en ik op onze PPC/PPCphone FastCleanup gëinstalleerd en dat werkt (aardig) goed.

Nu kwam ik ook deze tegen: Oxios Memory (Hibernate)
Voordeel is dat in de download ook een Smartphone versie aanwezig is. Immers moet de Smartphone van m'n vriendin ook schoon blijven... het blijft Windows hè. ;)

Hebben jullie (ook) een van deze twee programma's? Zo ja, hoe bevalt het bij jullie?
Welke raden jullie aan om te gebruiken en waarom?

Dan nog iets: de camera op mijn S200 heeft het bijna nooit gedaan, zou dat aan het programma Check Notifications liggen?

Ben net gebeld: m'n PDA is gerepareerd! _/-\o_
Alles doet het nu, behalve de camera, deze heeft het meest geleden aan vochtschade. Maar ik had al aangegeven dat ik deze toch niet heel erg zal missen. Dinsdag haal ik m'n device op!

[ Voor 11% gewijzigd door Mini Poeper op 23-03-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Nou ik ga maar eens de WM5 AKU3.3.07.ASERG ROM uitproberen.
Heb er veel goeds (en ook wel veel slechts) over gehoord. Dus here it goes.
Ik laat wel gelijk ff ook mijn ervaringen weten als het geinstalleerd is.

- Ik ben nu aan het downloaden.
- Upgrading naar versie 2.20.734 - :( Lukt niet. Maybe door me Win Vista?

Het is gelukt na een paar uur. Ben achteraf erg tevreden met de snelheidswinst.

[ Voor 25% gewijzigd door Rex op 06-04-2007 10:44 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
Scaror schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:12:
Er is een nieuwe Qtek S200 ROM update beschikbaar. Deze update verbetert, onder andere, de kwaliteit van de GSM en GPRS verbinding van het toestel.

Ben benieuwd wat de kwaliteit zal zijn.
Ik heb een Qtek S200 NL
En krijg continu de error [260] Update error :(
Verder dan dat kom ik niet, updaten gaat dus niet bij mij... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

ReFleXWolf schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:00:
Nou ik ga maar eens de WM5 AKU3.3.07.ASERG ROM uitproberen.
Heb er veel goeds (en ook wel veel slechts) over gehoord. Dus here it goes.
Ik laat wel gelijk ff ook mijn ervaringen weten als het geinstalleerd is.

- Ik ben nu aan het downloaden.
- Upgrading naar versie 2.20.734 - :( Lukt niet. Maybe door me Win Vista?
Waar haal jij de ROMs vandaan? FTP van XDA dev?
onder /prophet/shipped/custom/... ?

Ik moet nl. een UK ROM hebben voor de O2 XDA.
PRO_DT_WWE_220734_2207114_026121_Ship.exe werkt niet bij mij ivm "Vendor id" foutmelding.

[ Voor 11% gewijzigd door timovd op 25-03-2007 10:13 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Ik vind het nog steeds opmerkelijk dat niemand hier over de geluidskwaliteit spreekt als het gaat om de nieuwe ROM.

Zeker aangezien ze bij Qtek zelf zeggen dat dat de grootste verandering is:
Van 1 persoon heb ik vernomen dat die geen verschil merkt, maar dat het hem ook niet interesseert. Nu heb ik hier in het verleden hier genoeg mensen een kritische noot zien uitten omtrent de geluidswaliteit van het bellen.
Zouden mensen die de nieuwe ROM geprobeerd hebben hier misschien nog een uitspraak over willen doen ?

[ Voor 31% gewijzigd door daanNL op 25-03-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Ik zelf vind dat er weinig veranderd is, misschien een kleine verbetering maar bemerk em zelf nog niet. :o

Misschien de degene waar mee ik heb gebeld dat die iets hebben gemerkt...

is even vragen....

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik kan in het kort even zeggen dat het geluid wat mij betreft een stuk minder blikkerig overkomt. Ik kan mensen nu veel beter verstaan en ze zitten veel minder in een tunnel of in een badkamer dan vroeger.. Ook de andere kant kon me beter verstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
J0YR1D3R schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:58:
Ik kan in het kort even zeggen dat het geluid wat mij betreft een stuk minder blikkerig overkomt. Ik kan mensen nu veel beter verstaan en ze zitten veel minder in een tunnel of in een badkamer dan vroeger.. Ook de andere kant kon me beter verstaan :)
Klinkt goed! d:)b
Owowow, wat ben ik blij als mijn apparaatje dinsdag kan ophalen en dat dan ook de smartphone van m'n vriendin komt -> weer lekker klooien met gadgets. Vandaag heb ik nog Super Mario World gespeeld op de PDA van m'n vriendin. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

J0YR1D3R schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:58:
En de blikkerigheid van bepaalde geluiden in het algemeen?
Dan doel ik bijv. op het geluidje wat je hoort als je een SMS hebt verzonden. Die ' Message sent'. Je hoort dan een geluidje en dat vind ik redelijk blikkerig, misschien een mooi voorbeeld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Dit kwam ik tegen op Smart Mobility:
Ik heb mn S200 afgelopen vrijdag ook ge-upgrade (ging van 2.9 naar 2.20). Hij is inderdaad stukken sneller, maar minimaal 2x per dag loopt ie vast. Niet tijdens gebruik, maar als ik m aan wil doen dan wil hij niet aan, en rest een soft reset.

Anderen hier ook last van ?
Hebben jullie er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Mijne is nog steeds langzaam, maar loopt igg nooit vast.
Met windows mobile 6 had ik wel t gevoel dat die sneller was, maar zonder nederlandse t9 vond ik het ook niet alles...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
denniskrol schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:43:
Mijne is nog steeds langzaam, maar loopt igg nooit vast.
Met windows mobile 6 had ik wel t gevoel dat die sneller was, maar zonder nederlandse t9 vond ik het ook niet alles...
Ik heb de Engelse versie (vind de vertaling van NL OS niet zo goed), maar heb wel Nederlandse T9. Kwestie van woordenbestand in de device met Engelse OS uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

toch is die van mij wel supersnel geworden opstarten is zo gepiept en ook gewoon in het apparaat O+

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 19:43
Bij mij is ie niet sneller geworden en ook de geluidskwaliteit lijkt hetzelfde.
Wel is het icoontje voor de batterij nu verdwenen uit de statusbalk.
Hoe onhandig echt! Heb al zitten zoeken om dit terug te krijgen maar het lijkt niet te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

resco explorer O+

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb mijn device terug!

Het eerst wat ik deed was de nieuwste (Engelse) ROM installeren!
Ik merk duidelijk dat 'ie sneller is geworden. Ook mooi vind ik de enkele tijdbalk en dat de batterij-icoon rechtsonder zit.

Wat mij verder opviel toen ik een wijziging in het register wilde maken om de EDGE-icoon aan te zetten, dat deze al aan stond. Dit was bij de originele ROM niet het geval.

Ik heb een Telfort abonnement, heb ik nu zo'n driehoekje ▲ in beeld omdat ik nu via het KPN netwerk contact heb. Kan dit overigens ook niet wijzigen. Jammer dat m'n GPRS logo hierdoor niet meer in een E verandert, maar ja we weten allemaal waarom... :(

[ Voor 52% gewijzigd door Mini Poeper op 27-03-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Nogmaals een kickje maar dan over het gedeelte wat ik heb gedaan. Ik heb bovenstaande uitgevoerd en nu kan ik niet meer syncen met The Missing Sync op de mac. Heb toen weer alles ongedaan gemaat(gedeelte over de server). Het vreemde is wel dat ik alle data van m'n M600 naar m'n mac kan krijgen door te zeggen dat de M600 alles overschrijft. Dan neemt hij gewoon alle data over van de M600. De sync er na springt hij van overwrite weer terug naar synchronize en dan werkt het hele gebeuren weer niet.
Ik ben iig blij dat ik sowieso m'n afspraken kan vastleggen op de mac, maar helemaal prettig is dit ook weer niet. Als ik een afspraak namelijk nieuw heb op de M600 en in Entourage (mac outlook variant) kan ik dus niet zeggen dat de M600 moet schrijven naar de Mac of de Mac naar de M600.

Een foutmelding die ik dan krijg in de log is:
3/28/07 09:02:44 MSUI: Entourage: Can't read records from device.

En dit terwijl hij 3 seconden er voor wel alle data van de M600 naar de mac heeft gecopieerd.

[ Voor 7% gewijzigd door willy83 op 28-03-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:07:
Dit kwam ik tegen op Smart Mobility:

[...]

Hebben jullie er last van?
Ik heb sinds een week hetzelfde probleem met de oude rom: af en toe wil het scherm gewoon niet meer aan en blijft het zwart. Er zit dan niets anders op dan een soft-reset. Het laatste programma wat ik heb geinstalleerd is photo contacts pro, mogelijk is dat de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Kickje van m'n vraag hierboven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo lees, levert de rom update geen eensluidend oordeel qua verbetering op.
Ik heb inmiddels een reeks programma's geinstalleerd, en als een hard reset nodig is vanwege de rom installatie levert dat een hoop gedoe op...... Bovendien denk ik dan maar, als het niet stuk is, repareer het dan ook maar niet ;)

Gaat het echt alleen om de snelheid, raad ik je Pocket Hack Master aan, daar draait ie echt merkbaar een stuk sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:10:
Als ik het zo lees, levert de rom update geen eensluidend oordeel qua verbetering op.
Ik heb inmiddels een reeks programma's geinstalleerd, en als een hard reset nodig is vanwege de rom installatie levert dat een hoop gedoe op...... Bovendien denk ik dan maar, als het niet stuk is, repareer het dan ook maar niet ;)

Gaat het echt alleen om de snelheid, raad ik je Pocket Hack Master aan, daar draait ie echt merkbaar een stuk sneller op.
Andere ROM updates kunnen anders een hoop snelheid schelen hoor, weliswaar verlies je dan wel je garantie, en heb je geen nederlandse versie meer, maar dat wil ik sowieso al niet.... Op het xda forum zijn ze er veel mee bezig, ik heb inmiddels ook al een aantal roms geprobeerd. Op dit moment heb ik er WM2006 op staan :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
En hoe bevalt WM2006 je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

hoe kom je daaraan O-)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Gisteren een 4GB SDHC-kaartje binnengekregen van PNY. Deze wordt echter niet door mijn cardreader of mijn SPV M600 herkent. Nu is mijn cardreader, een Lian-Li, nog van voor het SDHC-tijdperk, dus het kan zijn dat deze geen SDHC ondersteund. Vanavond kijken of het kaartje lees/beschrijfbaar is via mijn Canon Pixma MP600, die naar alle waarschijnlijkheid wel SDHC ondersteund. Indien wel, tja, dan is de conclussie simpel: PNY 4GB SDHC en een Prophet gaan niet samen ;)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Ralph Smeets schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:09:
Gisteren een 4GB SDHC-kaartje binnengekregen van PNY. Deze wordt echter niet door mijn cardreader of mijn SPV M600 herkent. Nu is mijn cardreader, een Lian-Li, nog van voor het SDHC-tijdperk, dus het kan zijn dat deze geen SDHC ondersteund. Vanavond kijken of het kaartje lees/beschrijfbaar is via mijn Canon Pixma MP600, die naar alle waarschijnlijkheid wel SDHC ondersteund. Indien wel, tja, dan is de conclussie simpel: PNY 4GB SDHC en een Prophet gaan niet samen ;)
Ik dacht een keer gelezen te hebben dat 1 (of 2) gb het max. was voor de s200...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb hier ook een 4GB(Transcend). Op mn telefoon werkt 'ie wel, maar niet in een cardreader.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

@timow:
Ik heb de roms van HTC zelf (www.smartmobility.nl).

@wwwhizz:
Het lijkt me sterk trouwens dat als je een ROM update uitvoert, die door de fabrikant zelf wordt aangeraden, dat je dan je garantie verliest.
(Ik kreeg een email van HTC met daarin dat ze een nieuwe ROM hebben en dat ik mijn mobiel kon gaan updaten.)

Natuurlijk is het anders als je zelf gaat zitten prutsen met onofficiele ROM's.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Welke versie heb je?
ik heb;
ROM version: 2.20.7367 WWE
ROM date: 7/10/06
Radio version: 02.19.21
Protocol version: 4.1.13.09
ExtROM version: 2.20.7.114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mini Poeper schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:49:
[...]

Ik heb de Engelse versie (vind de vertaling van NL OS niet zo goed), maar heb wel Nederlandse T9. Kwestie van woordenbestand in de device met Engelse OS uploaden.
Zou je dat Nederlandse woordenbestand a.u.b. ergens online willen zetten? Ik heb hier ook een Engelse versie van de S200, een Nederlandse T9 lijkt me een killerapp voor mijn gadget!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Nadat ik ROM update gedaan had, deden bij mij GPRS/EDGE en wifi niet meer naar behoren. Ik kreeg dan eenmalig een verbinding en daarna niks, nothing, nichts, rien, nada...
Ik kon dus niet verder internetten, MSN'en of mail ophalen, hij deed het weer eenmalig wanneer ik het toestel uitzette of een softreset gaf. Helaas wederom maar éénmalig.

Vervolgens heb ik RadioRom 02.47.21 in mijn device geupload, deze vervangt de meegekomen RadioRom 02.61.21 in de ROM update. Dus eigenlijk heb ik de geupdate ROM, maar met de verkochte RadioRom.

Huidige Device Information
ROM version: 2.20.7.34 WWE
ROM date: 7/10/06
Radio version: 02.47.21
Protocol version: 4.1.13.24
ExtROM version: 2.20.7.114

Ik kan weer goed mail ophalen/verzenden, internetten en MSN'en via GPRS! *O*
Wifi is nog even afwachten... moet dit nog uitproberen.

[ Voor 17% gewijzigd door Mini Poeper op 06-04-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Klaas Jong schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:31:
[...]

Zou je dat Nederlandse woordenbestand a.u.b. ergens online willen zetten? Ik heb hier ook een Engelse versie van de S200, een Nederlandse T9 lijkt me een killerapp voor mijn gadget!!
Komt 'ie: -klik-
Ik heb dit in beiden Pocket PC's toegepast. Bij mijn S200 vervangt 'ie wel de Engelse woorden, maar op de Ipaq van m'n vriendin staan nu de Engelse en Nederlandse woorden door elkaar. :S
Maar ach, op zich wel handig. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook al wat bekend over een mogelijke update voor de SPV M600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Zou je de directe link kunnen plaatsen van de ROM die jij hebt? BVD? Ik kan nl. niet registreren op smartmobility, omdat ik geen NL telefoon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Prima, d'r is niet veel veranderd, het werkt prima en ziet er wel mooi uit :)
Afbeeldingslocatie: http://wwwhizz.nl/meuk/70407-104509-00.jpg
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=293 :)

Ik heb de Smart1 v2 met de fix van binkie11:
http://forum.xda-develope...php?p=1182400&postcount=1
Ralph Smeets schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:09:
Afaik ondersteunt de Prophet geen SDHC, maar wel tot 4GB (zolang het geen SDHC is), 2GB doet het hier prima _/-\o_ (en het kost ook geen drol, €15 heb je al 2GB voor _/-\o_ )
ReFleXWolf schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:47:
@wwwhizz:
Het lijkt me sterk trouwens dat als je een ROM update uitvoert, die door de fabrikant zelf wordt aangeraden, dat je dan je garantie verliest.
(Ik kreeg een email van HTC met daarin dat ze een nieuwe ROM hebben en dat ik mijn mobiel kon gaan updaten.)

Natuurlijk is het anders als je zelf gaat zitten prutsen met onofficiele ROM's.
Kun je best eens gelijk in hebben...

[ Voor 3% gewijzigd door RedPixel op 07-04-2007 10:56 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Mini Poeper schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:41:
[...]

Komt 'ie: -klik-
Ik heb dit in beiden Pocket PC's toegepast. Bij mijn S200 vervangt 'ie wel de Engelse woorden, maar op de Ipaq van m'n vriendin staan nu de Engelse en Nederlandse woorden door elkaar. :S
Maar ach, op zich wel handig. :X
Werkt ook in WM6 :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

oke, bedankt maar dat is toch illegaal zeker of niet

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

ActiveSync werkt hier niet(USB, BT) met WM6
Er wordt overigens wel een netwerk verbinding gemaakt wanneer het toestel via USB is verbonden.

Na een paar keer rebooten van beide systemen kan ik syncen! Via WiFi is nu ook mogelijk. Resultaten post ik later wel.

[ Voor 99% gewijzigd door timovd op 07-04-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:40
Ik heb zelf ook wm6 erop staan maar ik krijg maar geen verbinding met Wifi.
M'n ssid ingevuld incl WEP key maar staat op connecting en daarna op unavailabe.
Terwijl m'n Qtek 8310 naar behoren werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Zie je wel de AP's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:40
Nee want ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg terwijl ik dat wel met de Qtek 8310 netjes in een lijstje zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

wwwhizz schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:56:
[...]

Prima, d'r is niet veel veranderd, het werkt prima en ziet er wel mooi uit :)
[afbeelding]

[...]

...
Hoe krijg je de kalender in die weergave?

[ Voor 0% gewijzigd door timovd op 08-04-2007 19:59 . Reden: oef.. mijn 5e bericht al op dezelfde pagina ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
Ik zit met een vraag waar ik al eens naar gezocht heb maar geen antwoord op heb kunnen vinden.
Ik wil mijn berichten (sms, outlook e-mail) beschermen met een wachtwoord. Dus voordat je een van de mappen opent dat er gevraagt wordt om een wachtwoord.
Je kan een toestel wachtwoord gebruiken, maar dit vind ik eigenlijk te omslachtig aangezien ik vaak ff met mn S200 bezig ben. Zo heel vaak kijk ik niet in de berichten map. Is daar een programma voor? Via outlook e-mail krijg ik vaak vertrouwelijke e-mail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik kom nu al een paar keer het woord 'GARANTIE' tegen...
Garantie? F*ck Qtek garantie! :(

Ik stuurde mijn Qtek (4 mnd oud) ter reparatie, omdat geluid het niet meer deed. Alleen over mijn carkit in m'n auto... maar kan moeilijk hele dag in auto blijven zitten. Al vanaf het begin heeft mijn camera het niet gedaan, maar dat vond ik niet zo erg wel jammer. Dat laatste dacht ik dat dat kwam omdat een zelf geïnstalleerde applicatie de software van de camera in de weg zat.

Toen kreeg ik een mailtje van Eurotwice namens Qtek. Het was vochtschade en ze hebben mij foto's gestuurd van de oxidatieplekken. HTC kon niks voor me doen, want de reparatie van Qtek toestellen regelt Dangaard.

Nu konden het wel voor mij maken maar dan zou dat tussen € 250,- tot € 350,- kosten! Ik heb gezegd mij het toestel te retourneren en dat ik dit zelf zou oplossen. Moest ik wel eerst € 40,- overmaken om mijn toestel terug te krijgen. Na een hoop heen en weer gejengel kreeg ik mijn device kostenloos terug.

Vervolgens ben ik in de auto gestapt en heb 'm naar een zaakje in Zaltbommel gebracht. Daar waren ze er wel een paar dagen mee bezig, het koste mij uiteindelijk (maar) € 40,- De camera doet het weliswaar niet maar had al van te voren aangegeven dat ik daarmee kon leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Nu ik de camera toch niet kan gebruiken (omdat daar toch erg veel oxidatie aanwezig was) wil ik graag de camera sorftware verwijderen, dus echt de-installeren. Weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
aerofreak schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:10:
[...]
oke, bedankt maar dat is toch illegaal zeker of niet
Illegaal weet ik niet, je garantie is iig wel foetsie... (maar zoals mijn bovenbuurman zegt heb je daar toch geen **** aan)
timow schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:46:
[...]

Hoe krijg je de kalender in die weergave?
Met TodayAgenda, google maar even, tis freeware-ish :)

[ Voor 38% gewijzigd door RedPixel op 09-04-2007 16:26 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Mini Poeper schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:50:
Nu ik de camera toch niet kan gebruiken (omdat daar toch erg veel oxidatie aanwezig was) wil ik graag de camera sorftware verwijderen, dus echt de-installeren. Weet iemand hoe?
Daar is afaik geen deïnstalatie voor, maar je kunt em uit \Windows\ en \Windows\Start Menu wel verwijderen... (Scheelt alleen bijna geen ruimte, en ik weet niet of het programma wordt geinitialiseerd bij het opstarten, ik zou em lekker laten staan en niet meer gebruiken...)

I see red pixels.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste