Mini Poeper schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:50:
[...]
Ik heb een Engelstalige versie (was ook mijn voorkeur) en de download lijkt nu erg snel te gaan! Hebben de meesten hier soms de Nederlandstalige versie?
Ik weet zo nu niet welke versie ik heb, de standaard Engelse versie. PDA ligt nu bij een reparatie bedrijfje in Zaltbommel.
[...]
Dat lijkt mij ook een goede verbetering!
[...]
Toch wel het standaard WM thema?
Jup
[...]
Ik hoefde eigenlijk nooit een hardreset uit te voeren.

Nah, waarschijnlijk grootste deel eigen fout. M'n mini-sd kaarte werkt soms wel, soms niet. Verder kwam het waarschijnlijk door pocket controler (m'n ppc bedienen via m'n computer)... maar het blijft niet meer dan een gok.
[...]
Is dat wel zo fijn?

De contactpersonen in MSN komen ook in de Contactpersonen te staan van de device. Dus tussen Jan Janssen en Piet Pietersen heb je de kans 'My Teddybeer @ home Rules!!!!' tegen te komen. Is
niet echt mijn ding, als deze persoon in de lijst ook al voorkomt met z'n echte naam Bennie Wijs.
Je krijgt de echte namen van jouw contact personen. Geen schermnamen. Je hoeft trouwens niet te syncen. Wel waarschuw ik je er voor dat je hotmail zich mengt met jouw telefoon boek, maar niet andersom (ik hoop met WM 6 wel... misschien andere code oid). Het is bij mij nu zelfs zo, dat ik op m'n ppc bijna geen contact personen heb (messenger, telefoonboek is intact). Ik moet dus nu al m'n contact personen overzetten naar m'n Hotmail. Vervolgens moet ik m'n telefoonboek legen. Dan synchroniseren met hotmail. Dan synchroniseer ik het met active sync (outlook). Alle namen verranderen (denk aan Doe, John - John Doe). (ter verduidelijking, met m'n msn op de pc is niks aan de hand. Daar verranderd niks!!!).
Trouwens...
Denk goed na voordat je in MSN Messenger (computer) de automatische updates aanzet. Dit kan jouw "juiste" gegevens verranderen met de "foute" van de persoon zelf. Stel, jij hebt het juiste adres staan (bijv. Kalverstraat 1) en de persoon, waarvan jij de updates aangevraagd hebt, heeft een fout adres (bijv. Ik woon hier). Dan blijft het voor altijd het foute adress staan (update schrijft over) en dit heeft invloed op MSN messenger live mobile).
Ik irriteer me nu dood aan de namen met kleine letters en, zoals aangegeven, het "hier woon ik"...
offtopic:
Weet iemand of het mogelijk is mijn Hotmail adressenboek te syncen met Outlook?
Maar ik doe wat er van me verlangt wordt. Ik ga alles netjes in m'n hotmail zetten en ik ga er van uit dat het straks allemaal als een trein werkt. You won't know if it works, untill you try!

[...]
Toch bedankt voor de kleinen review!

Ik ben erg benieuwd, waarschijnlijk is m'n toestel eind van de week weer terecht!
Graag gedaan

Ik let er niet op... boeit me niet

Als ik de persoon hoor, vind ik het best.
Hoewel ik er nu over na denk, ben ik bang dat er niet veel verschil in zit.
[
Voor 15% gewijzigd door
MrSmee op 21-03-2007 13:04
]
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-