Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:53

aerofreak

Steve Jobs

[edit]

[ Voor 96% gewijzigd door Floor-is op 13-01-2008 01:58 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

aerofreak schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 07:10:*** bij voornaam en *** bij achternaam :+
'tis nog vroeg he...

[ Voor 5% gewijzigd door Snake op 12-01-2008 23:31 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

Snakiej schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 01:10:
Weet eigelijk iemand hoe ik mijn contactpersonen in mijn Qtek, en in Outlook kan laten zien als '***', en niet andersom ?
Je kan in Outlook aangeven bij File as: / Opslaan als: hoe je de naam wilt weergeven. Op je pocketpc wordt het na het synchroniseren op dezelfde manier weergegeven.

Volgens mij kan dat niet direct op je pocketpc, wat ik zelf ook erg vervelend vind. Als ik een nieuw contactpersoon toevoeg, moet ik eerst synchroniseren, dan de weergave veranderen, en dan weer synchroniseren.
Ik heb er een hekel aan als de namen op achternaam gesorteerd staan, ik noem mijn vrienden toch ook altijd bij hun voornaam!
Dan krijg je nog altijd achternaam, voornaam (met komma) in plaats van Dinges Iets

[ Voor 21% gewijzigd door Floor-is op 13-01-2008 01:59 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Pinobigbird schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:36:
[...]

Je kan in Outlook aangeven bij File as: / Opslaan als: hoe je de naam wilt weergeven. Op je pocketpc wordt het na het synchroniseren op dezelfde manier weergegeven.

Volgens mij kan dat niet direct op je pocketpc, wat ik zelf ook erg vervelend vind. Als ik een nieuw contactpersoon toevoeg, moet ik eerst synchroniseren, dan de weergave veranderen, en dan weer synchroniseren.
Ik heb er een hekel aan als de namen op achternaam gesorteerd staan, ik noem mijn vrienden toch ook altijd bij hun voornaam!

[...]

Dan krijg je nog altijd Achternaam, Voornaam (met komma) in plaats van Voornaam Achternaam
Bij Options -> Contact Options kan je 'Default File as' veranderen, dan slaat hij ze standaard op als Voornaam Achternaam. Zonder komma, nu nog zoeken hoe ik dit standaard zet op de Qtek

[ Voor 2% gewijzigd door Floor-is op 13-01-2008 02:00 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

is al gelukt na een dag klooien

[ Voor 79% gewijzigd door aerofreak op 10-02-2007 07:54 . Reden: gelukt! ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zou HTC voor de S200 ook een upgrade naar Windows Mobile 6 beschikbaar stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik heb iets stoms gedaan 8)7

Okay wat, zul je denken... Mwaw... ik heb de RNDISFN1-key uit de registry van mijn SPV M600 weggegooid :X :X Resultaat, er kan geen RNDIS-verbinding over USB meer worden gemaakt, wat erop neerkomt dat activesync via USB niet meer werkt. Softreset heb ik uiteraard geprobeert, maar de key komt niet automagisch terug. Dus rest mij niks anders dan een hardreset..... Tenzij:

Tenzij iemand van jullie de register waardes en boom onder \\HKLM\Comm\RNDISFN1 hier voor me neer kan dumpen ;)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Is er nu niemand zo lief die me wil helpen :'(

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gister een carkit, houder en steun voor in mn auto gekocht :)

De houder:
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07066/image.php.jpg

De proclip voor mn auto:
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07066/853714-4.jpg

En de carkit:
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07066/parrot-ck3100.jpg

Ben erg benieuwd hoe dat gaat samenwerken, vrijdag zit het in mn auto :)
Ik heb je btw even een export gestuurd van die registersleutels, Ralph.

[ Voor 8% gewijzigd door J0YR1D3R op 10-02-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Thanks Johan, RNDIS doet het weer :)

Nu nog een oplossing vinden voor een ander probleem (dat voor het verwijderen van de sleutel ook al bestond):
ActiveSync, synct niet meer. Als ik daarna de M600 uit de cradle haal en er weer induw, geeft Windows XP aan dat het USB-apparaat niet herkent wordt. Een softreset van de M600 zorgt er hierna voor dat hij wel weer herkent wordt....

[ Voor 82% gewijzigd door Ralph Smeets op 10-02-2007 11:53 ]

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:21:
[...]

Deze waarschijnlijk:
Change the location of My Documents

Documents are opened in and saved to the device's internal storage by default.
You can change this location to, for example, your Storage Card:

HKLM\Software\Microsoft\Windows CE Services\FileSyncPath = "\Storage Card\My Documents" (REG_SZ string, no quotes)

To return to the original location:

HKLM\Software\Microsoft\Windows CE Services\FileSyncPath = "\My Documents" (REG_SZ string, no quotes)
@ Whizz: Al verder gekomen met dat BT verhaal? Ik heb van alles geprobeert en veranderd maar de ontvangen shit kwam gewoon in de 'my documents' map van m'n interne geheugen :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de nieuwe shell van spb erop gezet :)

Afbeeldingslocatie: http://kielabokkie.nl/dump/spb_shell.jpg

Ook nog een vraagje; weet iemand hoe je een telefoongesprek op kan nemen? Je kan wel een note aanmaken maar die neemt alleen het geluid op door de microfoon waardoor je jezelf normaal hoort en de persoon aan de andere kant van de lijn heel zachtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
CLB schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:58:
[...]

@ Whizz: Al verder gekomen met dat BT verhaal? Ik heb van alles geprobeert en veranderd maar de ontvangen shit kwam gewoon in de 'my documents' map van m'n interne geheugen :X
Nee, ik ben nog niets verder. Ik kan het overigens ook niet testen omdat ik geen BT apparaten hier verder heb...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:49:

[afbeelding]

Ook nog een vraagje; weet iemand hoe je een telefoongesprek op kan nemen? Je kan wel een note aanmaken maar die neemt alleen het geluid op door de microfoon waardoor je jezelf normaal hoort en de persoon aan de andere kant van de lijn heel zachtjes.
Dat kan helaas niet. De oor-speaker kan niet gecaptured worden door het OS, schijnt.
Om dezelfde redenen kan skype ook alleen audio laten horen via de externe microfoon.
Het enige wat je dus kan doen is het geluid hard zetten, zodat je mic het oppakt.
Volgens mij is dit ook niet te fixen omdat het in de hardware gewoon niet zo aangesloten is. Die speaker is puur voor gsm.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 22:05

[afbeelding]

Kun je wat mer vertellen over die nieuwe shell van SPB??? Ik ben erg benieuwd of die goed werlt in de praktijk?

Ik wacht je antwoord af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de witte versie al ergens gespot?? http://www.newmobile.nl/eur/en/phone.php?phone_id=1b292d3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisTraller schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:52:
[...]

Dat kan helaas niet. De oor-speaker kan niet gecaptured worden door het OS, schijnt.
Om dezelfde redenen kan skype ook alleen audio laten horen via de externe microfoon.
Het enige wat je dus kan doen is het geluid hard zetten, zodat je mic het oppakt.
Volgens mij is dit ook niet te fixen omdat het in de hardware gewoon niet zo aangesloten is. Die speaker is puur voor gsm.
Dank voor je antwoord! Ik was er inderdaad al bang voor dat het helemaal niet zou kunnen omdat ik de hele telefoon en manual doorgespit heb maar nergens iets kon vinden erover. 'T is jammer dat het niet kan maar geen ramp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:55:
[...]

Kun je wat mer vertellen over die nieuwe shell van SPB??? Ik ben erg benieuwd of die goed werlt in de praktijk?

Ik wacht je antwoord af.
Tja, wat kan ik erover vertellen? De shell komt zeg maar voor je today screen te staan, als je je telefoon aanzet wordt het now scherm getoont dat je op de foto ziet. Klikken op een van de dingen zoals de klok of een appointment brengt je naar je normale today screen. Ook als je gebeld wordt of als je een sms krijgt dan zie je heel even je now scherm en vervolgens gaat hij naar je normale today screen.

Verder is Spb Menu erg handig en wat mij betreft een mooiere manier om te navigeren als het start menu. Kijk bij de screenshots op de site van Spb om te zien hoe het er allemaal uitziet.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:05
Ben benieuwd of de prijs bij orange nu verder omlaag gaat als van de week de spv m650 er komt. Nu kost ie 136 euro bij een 1jarig 40euro abb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:46

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb 'm al (van O2 Germany). Er is iemand op het forum(bvk) die een aantal nieuwe te koop heeft.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

jerry_a

doei

Mijn verlichting gaat steeds na een paar seconde uit als hij aangesloten is op USB of de adapter. Het zal wel ergens door komen maar ik heb andere instellingen geprobeerd maar er veranderd niets. Kan ik wat in het register aanpassen en zo ja wat.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

welke?
want als ik bij instellingen>systeem>energie>geavenceerd kan je de tijd in stellen bij externe stroom, maar daar staat geen paar seconde bij

of zeg ik nu iets heel doms :?

ach het is laat :O

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
aerofreak schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:00:
welke?
want als ik bij instellingen>systeem>energie>geavenceerd kan je de tijd in stellen bij externe stroom, maar daar staat geen paar seconde bij

of zeg ik nu iets heel doms :?

ach het is laat :O
(Engelse versie hier :) )
Bij settings -> backlight -> External power...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corrado20vt schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:18:
Ben benieuwd of de prijs bij orange nu verder omlaag gaat als van de week de spv m650 er komt. Nu kost ie 136 euro bij een 1jarig 40euro abb.
Net of dat duur is!?

Mijn SPV M500 was toendertijd gratis bij 'n 2 jarig 32,50 abbo dus

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Nu online

jerry_a

doei

wwwhizz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:28:
[...]

(Engelse versie hier :) )
Bij settings -> backlight -> External power...
Dat zijn dus de instellingen die ik ook geprobeerd heb. Wat ik ook instel, na 4 sec. gaat het licht uit.

@aerofreak, tien uur is niet zo laat hoor.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

offtopic:
voor mij wel altijd rond 6 uur eruit naar school 20 km fietsen school uurtje of 6/7 en weer 20 km terug dus wordt je aardig moe van ;)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

In mijn zoektocht voor een houder voor in de auto met speaker, kwam ik het volgende tegen:
http://www.handnav.co.uk/product_details.php?id=1961
die ook op andere plaatsen verkrijgbaar is.

Iemand ervaring met deze mounts met ingebouwde speaker?

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Ik geloof nooit dat het voor die prijs iets kan zijn.. fatsoenlijke carkits kosten toch veel meer..
Als het echt iets is, dan wil ik hem ook wel voor die prijs..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik zoek dus geen echte carkit, alleen een houder met speaker. Op dit moment gebruik ik een universele houder in combinatie met een pc luidsprekersetje dat normaal gesproken met een 12V adapter werkt. Alleen is dat dus niet echt portable en ook niet zo heel netjes weggewerkt. Daarnaast ben ik niet echt tevreden over die 2,5mm naar 3,5mm verloopstukjes die naar mijn gevoel gewoon niet echt goed zitten.

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qtek S200 syncen met Outlook 2007 icm MS Windows Vista Home Premium 32 bits:

Ik werk sinds enige dagen met m'n nieuwe laptop op MS Windows Vista Home Premium 32 bits en ook heb ik op deze laptop Outlook 2007 gezet! Zodoende wil ik graag mijn contacten/ afspraken die in m'n Qtek S200 staan hiermee syncen, zodat ze op de laptop staan, maar helaas lukt dit niet!

Ik heb de verschillende topics hier op GoT al doorgenomen maar:
-Ten eerste zijn dat er echt maar heel weinig: stuk of 3/4
-Ten tweede zijn deze niet meer recent, er wordt daarin gepraat over beta-versies van software
terwijl ik daarnet de volledige software van de Microsoft-site heb geplukt: MS Windows Mobile Device Center 6

Naja alles geinstalleerd, alles lijkt perfect en als ik dan 'Windows Mobile Apparaatcentrum' open
krijg ik de optie 'verbindingsinstellingen voor mobiel apparaat', hier klik ik dan op en dan kom ik bij 'verbindingsinstellingen' , waar ik ook op klik en dan krijg ik onderstaand schermpje te zien:
Afbeeldingslocatie: http://aycu30.webshots.com/image/10949/2004257154437218764_rs.jpg

Bij 'Deze computer is verbonden met:' heb je drie opties:
-Automatisch
-Netwerk werk
-Internet

en het maakt niet uit welke optie ik selecteer, want er gebeurd gewoon werkelijk NIKS :?
Hij zegt dat er verbinding wordt gemaakt met een mobiel apparaat, maar ik kan zo lang wachten als ik wil, al laat ik hem drie uur aanstaan, hij vind m'n PDA gewoon niet (zit via USB-kabel verbonden)

Zijn er mensen die de Qtek S200 ook hebben en wel hun contacten/ afspraken hebben kunnen syncen met Outlook 2007? Zoja wat hebben jullie precies gedownload voor software en hoe hebben jullie dit werkend gekregen!? Of weet 1 van jullie misschien een simpele, makkelijke en betrouwbare manier om m'n de Outlook 2000 gegevens (op m'n desktop staat nog Outlook 2000) op te slaan en te importeren in Outlook 2007? Zou dit gaan dmv 'visitekaartjes'..? Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe of wat qua syncen met Outlook 2007, anders moet ik namelijk van 600 contacten visitekaartjes maken en hoe ik m'n afspraken dan in Outlook 2007 krijg.. geen idee.. |:(

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want er zullen best meer mensen zijn met Windows Vista!
Ik heb deze vraag specifiek in dit topic gesteld, omdat het over deze PDA gaat, als uiteindelijk niemand mij kan helpen zal ik nog een centraal topicje openen, maar we wachten af! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ralph Smeets schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:17:
Ik zoek dus geen echte carkit, alleen een houder met speaker. Op dit moment gebruik ik een universele houder in combinatie met een pc luidsprekersetje dat normaal gesproken met een 12V adapter werkt. Alleen is dat dus niet echt portable en ook niet zo heel netjes weggewerkt. Daarnaast ben ik niet echt tevreden over die 2,5mm naar 3,5mm verloopstukjes die naar mijn gevoel gewoon niet echt goed zitten.
Een echte carkit hoef ik ook niet nee.. maar ik vind de kwaliteit al slecht als ik de telefoon op speaker zet.. ik vind de belkwaliteit sowieso slecht.. Ben bang dat het alleen de speaker van de telefoon extra versterkt wordt.. (dus het geluid van de telefoon als je hem op handsfree zet en dat dan nog harder) Ik weet niet of je een beetje goed geluid hebt met het luidsprekertje..
Hoe is trouwens de kwaliteit van jouw stem als je praat? Moet je gaan schreeuwen dan?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

het geluid van TomTom of I-Go is goed via de ad-hoc-oplossing die ik nu gebruik. Bellen doe ik niet in de auto.

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralph Smeets schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:26:
Ik heb iets stoms gedaan 8)7

Okay wat, zul je denken... Mwaw... ik heb de RNDISFN1-key uit de registry van mijn SPV M600 weggegooid :X :X Resultaat, er kan geen RNDIS-verbinding over USB meer worden gemaakt, wat erop neerkomt dat activesync via USB niet meer werkt. Softreset heb ik uiteraard geprobeert, maar de key komt niet automagisch terug. Dus rest mij niks anders dan een hardreset..... Tenzij:

Tenzij iemand van jullie de register waardes en boom onder \\HKLM\Comm\RNDISFN1 hier voor me neer kan dumpen ;)
Ik heb zelfde probleem, alleen zonder de sleutel weg te gooien, na een hard reset werkt alles weer en binnen een week kan ik geen usb meer gebruiken.

Kan iemand de werkende registerinstellingen posten? Mischien kan ik alles handmatig verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ralph Smeets schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:36:
het geluid van TomTom of I-Go is goed via de ad-hoc-oplossing die ik nu gebruik. Bellen doe ik niet in de auto.
Hehe.. en dat wilde ik dus wel gaan doen.. dus toch maar een carkit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:39:
[...]

Ik heb zelfde probleem, alleen zonder de sleutel weg te gooien, na een hard reset werkt alles weer en binnen een week kan ik geen usb meer gebruiken.

Kan iemand de werkende registerinstellingen posten? Mischien kan ik alles handmatig verhelpen.
Hmm.. helemaal vergeten om een update van het probleem te posten ;)

Anyway, de registerdump die ik van Johan had gekregen voegde de RNDIS adapter weer mooi toe. So far, so goed, ware het niet dat dit niet het originele probleem oplostte. Dus uiteindelijk heb ik een harde reset uitgevoerd (camera- + wireless-knop + softreset pin gedurende vijf seconden indrukken, gevolgd door het drukken op de 'zend'-knop (groen telefoontje)), waarna alles wel weer goed werkte.

Het originele probleem dat ik trouwens had was een probleem met activesync en usb nadat ik net wat te veel getweaked en gespeeld had ;) Dat wil zeggen, mijn activesync liep vast en na het ontkoppelen van de M600 met de pc werd deze daarna niet meer herkent "USB device not recognized". Een softreset van de M600 loste dit op, hoewel activesync dan nog steeds bleef vastlopen. De hard-reset bleek uiteindelijk de beste oplossing ;)

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een alternatieve oplossing, maar daar benik niet helemaal happy mee:

Je kan met usbkiller omschakelen naar een seriele verbinding ipv ndis.
Als je het programma gsfinder gebruikt heb je mij het tools menu de optie " pclink"

De telefoon neemt dan het initiatief en verbind met activesync. werkt 99 van de 100 keer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hoi allemaal,

Ik heb voor alle OMAP processor gebruikers een hele mooie tool om de snelheid wat omhoog te krijgen. Ik grbuik deze tool ook voor mijn GTEK S200, die is nu een stuk sneller. Deze moet je echt even uitproberen, super tool! Ook kun je met deze tool je gesprekken en sms tellen.

Hier de link:

http://www.chi-tai.info/c...WM5_def_iM_cs.htm#Initial

Let wel op! Hou de snelheid zo rond de 260 mhz. Alles is natuurlijk op eigen risico! Ik draai heel stabiel op 260 mhz.

SUCCES!

Laat even een berichtje achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ten eerste hebben we hier Qtek's :P
Ik draai het al.. gevonden op pocketinfo.nl Draait bij mij stabiel tot 260 ofzo

@ Vjenne-ICT: Leuke info, mocht het niet dat mn
OMAP-proc al minstens een half jaar is overgeclocked :O

• Vjenne-ICT
CLB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:38:
@ Vjenne-ICT: Leuke info, mocht het niet dat mn OMAP-proc al minstens een half jaar is overgeclocked :O
Denk dat je het op de oude (vrij ingewikklede) manier hebt gedaan. Deze tool heeft veel meer handige opties. En als laatste, ik had het ook voor me kunnen houden, maaar wil het met jullie allen delen!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

@Vjenne-ICT, CLB brengt het misschiens een beetje bot, maar hij heeft wel gelijk. Ik heb mijn SPV M600 nu al bijna een jaar en toen ik hem kocht waren er al twee minstens twee oplossingen om hem over te klokken: OmapClock en BatteryStatus. Hierbij moet wel gezegd worden dat BatteryStatus in den beginnen OmapClock nodig had ;) Dit is echter sinds een paar maanden echter niet meer nodig.
Je tip is natuurlijk leuk, maar het is voor de meesten achterhaalde informatie. En voor wie zijn Prophet sneller wil maken.... Tja.... Die komt met twee seconden zoeken automatisch op dit programma uit.

Mestreechs volksleed:

Vjenne-ICT schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:59:
[...]

Denk dat je het op de oude (vrij ingewikklede) manier hebt gedaan. Deze tool heeft veel meer handige opties. En als laatste, ik had het ook voor me kunnen houden, maaar wil het met jullie allen delen!
Mwahja moeilijk was het niet, k bracht het wel wat bot inderdaad, nu ik het zo teruglees 8)7 Excuses!

Verwijderd

Hmm,. k word een beetje gek van mijn S200. Elke keer als ik een smsje verstuur dan loopt me telefoon vast!...Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Tijdje geleden dat ik gepost heb...
... desalniettemin errûg veel plezier van mijn device! (Ik hoop jullie ook nog steeds...)

Het volgende heb ik geïnstalleerd:
- BatteryStatus van Chi-Tai
- SPB ToPlayPlugin
- FastCleanup
- Check Notifications
- Total Commander
- Pac-Man
- Pocket Worm
- S-Tris 2
- TCPMP
- CE Paint

Synchroniseer dagelijks niet alleen de Outlook toepassingen, maar ook twee Excel bestanden. :9

Echter... wordt mijn toestel dinsdag opgehaald ter reparatie want hij geeft geen geluid meer? :'(
Geluid van device doet het niet, wel als ik hoofdtelefoon erin heb door de oordopjes. Bellen kan niet, want hierbij is ook geen geluid. Echter bellen in de auto d.m.v. bluetooth carkit kan weer wel. :S
De camera heeft het bij mij altijd al moeilijk gedaan, maar dat vond ik niet zo erg. Over het geluid heb ik wel meer gelezen in het vorige topic, maar hebben meerdere mensen dit voor handen gehad?

Terwijl ik zojuist de papieren heb ontvangen van mijn school hoe je een mobiel device aan het netwerk koppelt. }:|

[ Voor 30% gewijzigd door Mini Poeper op 16-02-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:21:
Qtek S200 syncen met Outlook 2007 icm MS Windows Vista Home Premium 32 bits:

Ik werk sinds enige dagen met m'n nieuwe laptop op MS Windows Vista Home Premium 32 bits en ook heb ik op deze laptop Outlook 2007 gezet! Zodoende wil ik graag mijn contacten/ afspraken die in m'n Qtek S200 staan hiermee syncen, zodat ze op de laptop staan, maar helaas lukt dit niet!

Ik heb de verschillende topics hier op GoT al doorgenomen maar:
-Ten eerste zijn dat er echt maar heel weinig: stuk of 3/4
-Ten tweede zijn deze niet meer recent, er wordt daarin gepraat over beta-versies van software
terwijl ik daarnet de volledige software van de Microsoft-site heb geplukt: MS Windows Mobile Device Center 6

Naja alles geinstalleerd, alles lijkt perfect en als ik dan 'Windows Mobile Apparaatcentrum' open
krijg ik de optie 'verbindingsinstellingen voor mobiel apparaat', hier klik ik dan op en dan kom ik bij 'verbindingsinstellingen' , waar ik ook op klik en dan krijg ik onderstaand schermpje te zien:
[afbeelding]

Bij 'Deze computer is verbonden met:' heb je drie opties:
-Automatisch
-Netwerk werk
-Internet

en het maakt niet uit welke optie ik selecteer, want er gebeurd gewoon werkelijk NIKS :?
Hij zegt dat er verbinding wordt gemaakt met een mobiel apparaat, maar ik kan zo lang wachten als ik wil, al laat ik hem drie uur aanstaan, hij vind m'n PDA gewoon niet (zit via USB-kabel verbonden)

Zijn er mensen die de Qtek S200 ook hebben en wel hun contacten/ afspraken hebben kunnen syncen met Outlook 2007? Zoja wat hebben jullie precies gedownload voor software en hoe hebben jullie dit werkend gekregen!? Of weet 1 van jullie misschien een simpele, makkelijke en betrouwbare manier om m'n de Outlook 2000 gegevens (op m'n desktop staat nog Outlook 2000) op te slaan en te importeren in Outlook 2007? Zou dit gaan dmv 'visitekaartjes'..? Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe of wat qua syncen met Outlook 2007, anders moet ik namelijk van 600 contacten visitekaartjes maken en hoe ik m'n afspraken dan in Outlook 2007 krijg.. geen idee.. |:(

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want er zullen best meer mensen zijn met Windows Vista!
Ik heb deze vraag specifiek in dit topic gesteld, omdat het over deze PDA gaat, als uiteindelijk niemand mij kan helpen zal ik nog een centraal topicje openen, maar we wachten af! Alvast bedankt!
Somebody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Nog een paar dagen en m'n toestel wordt opgehaald... :'(
Was ik vandaag op school en moest bellen. Moest eerst naar m'n auto, contact aaan en toen kon ik bellen, beetje hilarisch.

Even iets anders:
Zoals sommige van jullie weten heb ik tegelijkertijd met mijn S200 ook een HP Ipaq hp2190 voor m'n vriendin besteld. Dit apparaat gebruikt ze nu erg veel en vooral ook veelzijdig, dit in tegenstelling van haar mede studenten die er alleen een aantal medische applicaties op draaien. Nee, m'n vriendin gebruikt ook Contactpersonen, de Outlook toepassingen, Excel etc etc. Hebben haar vriendinnen nog gewoon een papieren agenda, zij gebruikt dit apparaat. Ze synct 'm ook dagelijks om zo Outlook items te synchroniseren. Zo legt ze bij gezamelijke afspraken onze PDA's naast elkaar om zo de afspraken door te zenden. _/-\o_

Haar huidige telefoon is een Samsung D500 en deze is samen met haar PDA zo ingesteld dat ze connecten met elkaar als ze mobiel wilt mailen of op internet. Nu is ze toe aan een nieuw toestel, want dit toestel krijgt al erg veel kuren.
Wilde ze eerst een mooi en echt vrouwelijk toestel (rose :O ), heeft ze na oriënteren haar keus laten vallen op de HTC S110.

Moet eerlijk bekennen dat ik een beetje beïnvloed heb, maar duidelijk gemaakt dat ze zélf moet kiezen en dus heeft ze veel op NieuweMobiel.nl rondgekeken en de toestellen met elkaar vergeleken.
Het handige aan dit toestel is dat ze meteen haar contactpersonen in het apparaat heeft staan na verbinding met haar PC en zo ook al haar agenda-gegevens... toch handig als ze haar PDA niet mee heeft. Ze koopt 'm in combinatie met een Telfort abb. en het toestel heeft EDGE! :7

Wat vinden jullie van dit apparaat? Ik kan er verder niks over vinden op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
CLB schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:31:
[...]

Net of dat duur is!?

Mijn SPV M500 was toendertijd gratis bij 'n 2 jarig 32,50 abbo dus
Je kunt de prijzen niet meer vergelijken met het verleden maar alleen met het heden. Vroeger werden er nou eenmaal hogere toestelkortingen gegeven. Ik kocht mijn Orange SPV M500 + 1 jarige orange Free 32.50 euro voor 195 euro. Dat krijg je tegenwoordig niet meer voro elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
CLB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:31:
[...]

Mwahja moeilijk was het niet, k bracht het wel wat bot inderdaad, nu ik het zo teruglees 8)7 Excuses!
excuses aanvaard hoor. Om eerlijk te zeggen kwam het ook een beetje bot over. Ik bedoelde het goed, wil graag mensen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Mensen is het bij jullie ook al belend dat HTC de opvolger voor de HTC P3300 heeft aangekondigd? Het is de HTC P3350. ik vraag me af wat HTC hier mee wil bereiken, alleen het design is aangepast. Als HTC nu eens die processor vervangt voor een degelijke Intel of Samsung processor van minimaal 400 MHZ en UMTS toevoegen, dan is het toestel helemaal af. Zal er dan ook al een opvolgere voor de HTC P3600 op komst zijn? Wat vinden jullie hier van en hebben jullie al meer gehoord over dit nieuwe model?

Zie foto:

http://img412.imageshack.us/img412/3072/htcp3350dp7.jpg

Specs:

Processor
TI's OMAP™ 850, 201 MHz

Operating System

Microsoft® Windows Mobile® 5.0 Pocket PC Phone Edition

Memory
ROM: 128 MB
RAM: 64 MB SDRAM
NAND Flash: 128 MB

Dimension
108 mm (L) X 58 mm (W) X 16.8 mm (T)

Weight
130g with battery

Display
2.8” TFT-LCD, 240 X 320 dot pixels with 65,536 colors

Network
Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850, 900, 1800, 1900MHz (The device will operate on frequencies available from the cellular network)

Device Control
HTC RollR™ (Trackball and Track Wheel)
HTC Media Hub button

Connectivity
Bluetooth® 2.0
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB and audio jack in one)

Camera
2.0 Mega-pixel CMOS color camera

Audio
Built-in dual (microphone and speaker)
Headphone: AMR/AAC/WAV/WMA/MP3 codec

Battery
Rechargeable Lithium-ion polymer battery
Capacity: 1200 mAh
Standby time: Up to 150 ~ 200 hours
Talk time: Up to 3.5 ~ 4 hours

Expansion Slot
microSD™ memory card

AC Adapter
Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60Hz
DC output: 5V and 1A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

was dit niet al langer bekend :? , iig dit is voor mij oud nieuws :/

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
aerofreak schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:07:
was dit niet al langer bekend :? , iig dit is voor mij oud nieuws :/
Voo mij niet haha! Waarom word er toch altijd commentaar gegeven op een dergelijke post, wees blij dat mensen dit soort dingen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vjenne-ICT schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:55:
[...]

Voo mij niet haha! Waarom word er toch altidj commentaar gegeven op een dergelijke post, wees blij dat mensen dit soort dingen posten!
Naja het is leuk als je iets post uiteraard, maar niet als iets al echt maanden bekend is ;)
Evenals dat 'overclock' gebeuren, erg leuk uiteraard, maar dat was ook al maaaaaaaaanden bekend!
Dus als je volgende x iets hebt waarvan je denkt: "Whooo interessant'', check het dan eerst eventjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
CLB schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:01:
[...]

Naja het is leuk als je iets post uiteraard, maar niet als iets al echt maanden bekend is ;)
Evenals dat 'overclock' gebeuren, erg leuk uiteraard, maar dat was ook al maaaaaaaaanden bekend!
Dus als je volgende x iets hebt waarvan je denkt: "Whooo interessant'', check het dan eerst eventjes ;)
ja oke heb je ook wel gelijk aan, zal eerst beter onderzoek doen voor ikw eer wat post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Vjenne-ICT schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:01:
Mensen is het bij jullie ook al belend dat HTC de opvolger voor de HTC P3300 heeft aangekondigd? Het is de HTC P3350. ik vraag me af wat HTC hier mee wil bereiken, alleen het design is aangepast. Als HTC nu eens die processor vervangt voor een degelijke Intel of Samsung processor van minimaal 400 MHZ en UMTS toevoegen, dan is het toestel helemaal af. Zal er dan ook al een opvolgere voor de HTC P3600 op komst zijn? [b][i]Wat vinden jullie hier van en hebben jullie al meer gehoord over dit nieuwe model?
Ik heb al wel gehoord over de opvolger van de Prophet, namelijk de HTC 3400
Dit is hetzelfde als de S200, alleen nu dunner en met een Qwerty-keyboard

bron (laatste alinea)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Nu online

jerry_a

doei

CLB schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:01:
[...]

Active Sync 4.5 dan?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

is dat nieuws :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hihi gebruik geen AS, werkt niet op Vista :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Djerique schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:34:
[...]
Ik heb al wel gehoord over de opvolger van de Prophet, namelijk de HTC 3400
Dit is hetzelfde als de S200, alleen nu dunner en met een Qwerty-keyboard

bron (laatste alinea)
Juist vanwege het keyboard vind ik het geen opvolger....ik heb juist de prophet gekozen omdat er géén keyboard op zat 8)7

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

waarom staan van de 3400 nu weer geen foto :'(

GEVONDEN!!! best wel mooi designtje O+

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/ii/pics/htc/htc-p3400_00.jpg,
alhoewel de HTC X7500 Advantage ook wel erg mooi vind :9~
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/ii/pics/htc/htc-advantage_00.jpg
geld :'( :(

[ Voor 45% gewijzigd door aerofreak op 20-02-2007 10:01 ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik heb tevens ook nieuws van het orange front, de opvolger van de Orange SPV M600 is uit, de Orange SPV M700. Orange stuurde me de volgende email met gunstige prijzen (vind ik persoonlijk).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geahte heer/mevrouw,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen bij orange samen met een Orange SPV M650 of Orange SPV M700. Weten jullie al wanneer de Orange SPV M700 uit gaat komen? Ik heb nu een Orange Free 25 euro per maand en wil graag dit abonnement verlengen in de onderstaande combinatie:

Orange Free 25 euro 1.5 jaar + Orange SPV M700 (zou graag ook willen weten wat die kost met een Orange Free 30 1.5 jaar abonnement)

Antwoord Orange:

De SPV M700 komt eind deze week, of begin volgende week binnen. We wachten op de levering hiervan.
Bij een abonnement van € 25,- 1,5 jaar is de prijs € 74,95, dit is alleen een prijs die geldig is in de online shop. Met een abonnement van 30, 1,5 jaar is de prijs € 54,95

Of

Orange Free 25 euro 1.5 jaar + Orange SPV M650 (zou graag ook willen weten wat die kost met een Orange Free 30 1.5 jaar abonnement)

Antwoord Orange:

De prijs is € 129,95 bij een abonnement van € 25,- en € 109,95 bij een abonnement van € 30,-. Deze prijzen kan je online opzoeken.
http://shop.orange.nl/pro...schap=&bundelduration=

De SPV M650 is trouwens ook beschikbaar in combinatie met een gratis Bluetooth Carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
aerofreak schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:57:
waarom staan van de 3400 nu weer geen foto :'(

GEVONDEN!!! best wel mooi designtje O+
Hoe heb je hem in godsnaam gevonden!??? :o
Op Google vind je niks
Ik heb gisteren de hele dag gezocht naar dit toestel. Mijn enige bron was gsmarena, maar daar was geen afbeelding van de 3400 te vinden. Waarschijnlijk hebben ze hem vandaag pas officieel erop gezet. 7(8)7

Volgens GSMarena zit er een Qwerty-toetsenbord op, maar volgens de P3400 specs van GSMarena weer niet 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Djerique op 20-02-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:16:
Ik heb tevens ook nieuws van het orange front, de opvolger van de Orange SPV M600 is uit, de Orange SPV M700. Orange stuurde me de volgende email met gunstige prijzen (vind ik persoonlijk).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geahte heer/mevrouw,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen bij orange samen met een Orange SPV M650 of Orange SPV M700. Weten jullie al wanneer de Orange SPV M700 uit gaat komen? Ik heb nu een Orange Free 25 euro per maand en wil graag dit abonnement verlengen in de onderstaande combinatie:

Orange Free 25 euro 1.5 jaar + Orange SPV M700 (zou graag ook willen weten wat die kost met een Orange Free 30 1.5 jaar abonnement)

Antwoord Orange:

De SPV M700 komt eind deze week, of begin volgende week binnen. We wachten op de levering hiervan.
Bij een abonnement van € 25,- 1,5 jaar is de prijs € 74,95, dit is alleen een prijs die geldig is in de online shop. Met een abonnement van 30, 1,5 jaar is de prijs € 54,95

Of

Orange Free 25 euro 1.5 jaar + Orange SPV M650 (zou graag ook willen weten wat die kost met een Orange Free 30 1.5 jaar abonnement)

Antwoord Orange:

De prijs is € 129,95 bij een abonnement van € 25,- en € 109,95 bij een abonnement van € 30,-. Deze prijzen kan je online opzoeken.
http://shop.orange.nl/pro...schap=&bundelduration=

De SPV M650 is trouwens ook beschikbaar in combinatie met een gratis Bluetooth Carkit.
Thanks voor die prijzenvergelijking. Kan ik wel gebruiken, aangezien mijn abo over 3 maanden alvast kan opzeggen(3 maanden opzegtermijn).

1,5 jaar abo's? Daar heb ik nog nooit van gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:35

r_kluft

Hmmmmmm

Heb net een pdf met specs gevonden van de P3400.

Zo te zien geen keyboard.

http://www.europe.htc.com...54_P3400_PRODSHT_FRNT.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Djerique schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:16:
1,5 jaar abo's? Daar heb ik nog nooit van gehoord :?
Is nieuw van Orange! Ze hebben 1 maand/ 6 maanden of 18 maanden abbo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
r_kluft schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:27:
Heb net een pdf met specs gevonden van de P3400.

Zo te zien geen keyboard.

http://www.europe.htc.com...54_P3400_PRODSHT_FRNT.pdf
geen keyboard!!! Wat zonde zeg!!! :(
Ik vraag me af wat er dan wel nieuw is aan dit model vergeleken de S200? Alleen de look/lengte en Bluetooth2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordtie alleen maar dikker door! Keyboard is juist ruk!

Wel raar dat er nog standaard WM 5.0 bijgeleverd wordt ipv WM 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook op een of andere manier een reg key laten importeren zonder progje op mijn pda? wat is trouwens de standaard registry file extensie. want .reg herkent die niet; ik heb een QTEK S200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
CLB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:26:
Dat dikker worden is verleden tijd. De toetsenbordjes zijn tegenwoordig zo dun, check de nieuwe HTC Vox maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Djerique schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:54:
[...]
Dat dikker worden is verleden tijd. De toetsenbordjes zijn tegenwoordig zo dun, check de nieuwe HTC Vox maar
toch vind ik dat een erg lelijk toestel ;) de herald vind ik wel leuk :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Wisten jullie al dat de opvolger de Orange SPV M700 ook inmiddels te koop is? Zijn hier mensen die over gana stappen? Ik wel namelijk, gezien dat de GPS wel degelijk geactiveerd is en omdat de prijzen wel aantrekkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:49:
Wisten jullie al dat de opvolger de Orange SPV M700 ook inmiddels te koop is? Zijn hier mensen die over gana stappen? Ik wel namelijk, gezien dat de GPS wel degelijk geactiveerd is en omdat de prijzen wel aantrekkelijk zijn.
Daar is nu net een nieuw deel topic van geopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Laatst online: 21-07 18:35
Ik word helemaal gek van mijn telefoon. Ik heb tientallen bestanden in mijn extended_rom, maar ik wil er maar een paar van installeren.
Directory of F:\SPVM600\ROM\Extended ROM\Orange-ExtROM

25-02-2007 21:37 <DIR> .
25-02-2007 21:37 <DIR> ..
06-02-2007 03:54 107.896 AutoRun.exe
06-02-2007 03:54 2.582 Config.txt
06-02-2007 03:54 5.496 cusTSK.exe
06-02-2007 03:54 73.190 MP-Shortcut-MMS1-JAVA5XX-CV-VOICE-PVPLAYER-Orange-WWE-051208.CAB
06-02-2007 03:54 91.081 MP_Customization_OrangeNL_Prophet(AKU2.0)_060120.CAB
06-02-2007 03:54 76.851 MP_Ringtone_NLD_0811_signed.CAB
06-02-2007 03:54 77.263 MP_SmartDialing_enable_0915_signed.CAB
06-02-2007 03:54 6.610 PP_Certificate_OR_Jan23_Wizard.cab
06-02-2007 03:54 50.138 PP_EMAIL2_ORNL_PRO_21007106.CAB
06-02-2007 03:54 48.676 PP_EnableEdgeIcon_1_PRO.CAB
06-02-2007 03:54 49.101 PP_ExtVersion_Orange.CAB
06-02-2007 03:54 50.352 PP_GPRS_CSD_type.CAB
06-02-2007 03:54 52.228 PP_OrangeSound_PRO_OR_21001103.CAB
06-02-2007 03:54 126.959 PP_OrangeTSK_ORA_PRO_21001103.CAB
06-02-2007 03:54 54.846 PP_ORNL_Connection_20060215.CAB
06-02-2007 03:54 49.734 PP_OR_COPSManual.CAB
06-02-2007 03:54 50.545 PP_OR_JavaRoot.CAB
06-02-2007 03:54 49.803 PP_OR_TyHs_20060214.cab
06-02-2007 03:54 59.351 PP_pIEsetting_ORNL_20601117.CAB
06-02-2007 03:54 50.099 PP_RemoveM2MPri_OR.CAB
06-02-2007 03:54 49.704 PP_Revoke.sa.CAB
06-02-2007 03:54 72.309 PP_SMS_NoUnicode.sa.CAB
06-02-2007 03:54 49.765 PP_SuspendResume_ORNL_PRO_21007106.CAB
06-02-2007 03:54 50.184 PP_UA_ORNL_PRO_21007106.CAB
06-02-2007 03:54 423.485 PP_UXC_ORNL_PRO_21007106.CAB
06-02-2007 03:54 48.670 PT_AreaCode_Null.CAB
06-02-2007 03:54 48.997 PT_HomescreenMediaPlayerLinkFix_ORNL.CAB
06-02-2007 03:54 51.925 PT_OTAP_ORNL_TEST.CAB
06-02-2007 03:54 48.670 PT_RemoveHTCBatteryIcon_PRO.CAB
06-02-2007 03:54 90.095 PT_ScreenRotate_2.13_PRO_20501101.CAB
06-02-2007 03:54 72.513 P_DiscoButton10.sa.CAB
06-02-2007 03:54 82.081 reset_instellingen.cab
06-02-2007 03:54 5.496 SetFileReadOnly.exe
Sowieso is ScreenRotate handig, maar ik kan maar niet de .cab vinden waarmee hij de Orange MMS accounts aanmaakt voor bij messaging. Ik werk met de DOPOD ROM trouwens, en heb geen zin in allerlei voorgeinstalleerde troep die ik van Orange erbij kreeg ;).

Iemand een cabje/regje/linkje van instellingen voor orange mms op een PPC?

Ik heb nu trouwens ook via bluetooth een activesync verbinding lopen eindelijk, en een programma gevonden waarmee je draadloos je PPC als webcam kunt gebruiken.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

CLB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:26:

Wel raar dat er nog standaard WM 5.0 bijgeleverd wordt ipv WM 6.0
Check dit toestel: HTC P4350

Afbeeldingslocatie: http://www.qtek.nl/_images/P4350_250x270.jpg

met querty toetsenbord, verder specs zijn bijna gelijk met de s200. Ik heb het toestel in handen gehad, hij is maar een halve millimeter breder als de s200 en een halve millimeter dikker als... jaja, de s200.

Als hij nou een snellere processor zou hebben was ik verlieft geweest en het een waardige opvolger genoemd!

MrSmee

[ Voor 4% gewijzigd door MrSmee op 25-02-2007 22:52 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:22
Ik heb de SPV M600 en M700 eens even vergeleken op nieuwemobiel.nl
Ligt het aan mij of zijn ze vrijwel identiek op de frontcam na ? :?

Vind de M600 overigens mooier.. jammer dattie niet meer in de webshop te verkrijgen is.
Ik heb me laten vertellen dat-ie nog wel verkrijgbaar is in de Orange Shop, iemand toevallig enig idee hoe duur hij is i.c.m. 25 euro 1,5 jaar ?

edit: ah en ook een GPS receiver dus. Niet echt boeiend voor een autoloos studentje als ik ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 25-02-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
MrSmee schreef op zondag 25 februari 2007 @ 22:52:
[...]

Check dit toestel: HTC P4350

[afbeelding]

met querty toetsenbord, verder specs zijn bijna gelijk met de s200. Ik heb het toestel in handen gehad, hij is maar een halve millimeter breder als de s200 en een halve millimeter dikker als... jaja, de s200.

Als hij nou een snellere processor zou hebben was ik verlieft geweest en het een waardige opvolger genoemd!

MrSmee
Helemaal met je eens!
Waarom geen WM 6? Maar wat ik een nog grotere misser vind is dat ze de nieuwere modellen nog steeds voorzien van die OMAP 850 processors. Zouden ze nog een hele berg van die dingen hebben liggen en dat 'ie eerst op moeten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ben van plan een 1 of 2 GB SanDisk ultra II PLUS te gaan kopen. Iemand een idee of het in de M600 (of andere versies) werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=22406&dimensionid=1&shopid=2

Ik heb een SanDisk SD Card Ultra II Plus van 1GB in mijn Qtek S200 en deze combinatie werkt perfect.
Ideaal dingetje; in mijn laptop heb ik dan wel een cardreader maar in vele pc's is dit niet het geval.
Wel is het kaartje een beetje fragiel, doch redelijk stevig. Al met al een aanrader! _/-\o_

Ik heb 1GB en deze zit nog lang niet vol, m'n vriendin heeft 2GB (normale SD-card) in haar PDA en deze is voor 10% vol. Te weten dat zij al zes medische applicaties erop heeft draaien. Ik vond/vind 1GB ruim voldoende. Ik kan niet zeggen dat de schrijfsnelheid nu sneller is dan met een gewone, maar dit geldt meer voor camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Zoals jullie allen weten gaat het Telfort-netwerk over op het KPN-netwerk. Nu zou je verwachten iedereen blij! Betere en constantere dekking voor de Telfort abbonnees.:applaus:
Zo werd ik vandaag verrast door het feit dat ik al een hele tijd niet bereikbaar was, moest tel nog omzetten naar het KPN-netwerk.

Ik ben sceptisch...
Ik heb een paar maanden terug m'n Telfort abbonnement verlengt vanwege de ondersteuning van EDGE. Dit werkte erg goed en er was duidelijk verschil te zien/merken in snelheid vergeleken met het (langzamere) GPRS.

Nu vindt ik het niet erg dat er nu UMTS aan de Telfort klanten wordt aangeboden, maar hoe gaat men dat doen met EDGE? Naar wat ik begrijp ondersteunen ze dit dadelijk niet. Ik heb een toestel dat EDGE ondersteund, maar geen UMTS. Ze beloven hier een oplossing voor te vinden d.m.v. aanbiedingen...

Wat zullen deze aanbiedingen inhouden? Een vergelijkbaar toestellen als de Qtek S200, die UMTS ondersteunen zijn er niet veel van. Deze Windows based toestellen zijn over het algemeen de duurdere toestellen en er zal waarschijnlijk dus een aardig bedrag bij gedaan moeten worden. Ik heb hier toch niet omgevraagd? Doen Telfort/KPN er niet verstandiger aan een langere periode een passende aanbieding aan te bieden èn EDGE te blijven ondersteunen?

Hoe denken jullie hierover? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Mini Poeper schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:34:
[afbeelding]

Ik heb een SanDisk SD Card Ultra II Plus van 1GB in mijn Qtek S200 en deze combinatie werkt perfect.
Ideaal dingetje; in mijn laptop heb ik dan wel een cardreader maar in vele pc's is dit niet het geval.
Wel is het kaartje een beetje fragiel, doch redelijk stevig. Al met al een aanrader! _/-\o_

Ik heb 1GB en deze zit nog lang niet vol, m'n vriendin heeft 2GB (normale SD-card) in haar PDA en deze is voor 10% vol. Te weten dat zij al zes medische applicaties erop heeft draaien. Ik vond/vind 1GB ruim voldoende. Ik kan niet zeggen dat de schrijfsnelheid nu sneller is dan met een gewone, maar dit geldt meer voor camera's.
Ik heb gewoon WM5torage geïnstalleerd, zodoende wordt je S200 gewoon een cardreader, en kan je hem als zijnde USB stick aanpluggen. Geen activesync voor nodig oid. Super proggie. Helaas is de s200 alleen USB 1.1 maar mijn kaartje is in een USB 2 reader nauwelijks sneller, dus voor mij is het perfect.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van vastlopers nadat je een smsje hebt ontvangen?...ik namenlijk wel,. en als ik mijn S200 dan soft-reset ben ik dat smsje weer kwijd :@,. me telefoon is net in 5 minuten 5 keer vastgelopen..Heb laatst hard-rest gedaan,. dat mog ook niet helpen, en ik snap het niet aangezien ik em al 9 maanden zonder problemen gebruik,..tis egt van de laatste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

is de s200 geschikt voor i-mode?

[ Voor 0% gewijzigd door MrSmee op 02-03-2007 22:39 . Reden: wilde m'n 2 posts samenvoegen, maar hoe delete ik deze??? 8)7 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Mini Poeper schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 01:31:
[...]

Helemaal met je eens!
Waarom geen WM 6? Maar wat ik een nog grotere misser vind is dat ze de nieuwere modellen nog steeds voorzien van die OMAP 850 processors. Zouden ze nog een hele berg van die dingen hebben liggen en dat 'ie eerst op moeten? :?
precies mijn punt... het is echt veeeeeeeeeeeeel te traag. Waarschijnlijk gelijk ook de reden dat ze geen WM 6 er op hebben staan. Plus, het toestel is al een tijdje uit geloof ik, net iets eerder dan de nieuwe windows

er is nog een super groot voordeel aan dit toestel... was ik vergeten te melden: Het toetsenbord schuift naar rechts uit!!! O-) en dat is de enige echte reden waarom dit toestel mijn aandacht verdient
Ik heb gewoon WM5torage geïnstalleerd, zodoende wordt je S200 gewoon een cardreader, en kan je hem als zijnde USB stick aanpluggen. Geen activesync voor nodig oid. Super proggie. Helaas is de s200 alleen USB 1.1 maar mijn kaartje is in een USB 2 reader nauwelijks sneller, dus voor mij is het perfect.
ehm... s200 is usb 2.0 of heb ik mezelf de hele tijd voorgelogen. Net als dat de s200 bluetooth 2.0 heeft. En als ik er nu zo over nadenk, waarom wel bt 2.0 en geen usb 2.0. BT sneller als usb op zo'n toestel als een usb verbinding... het kan, maar gevoelsmatig zou het zuigen |:(

[ Voor 41% gewijzigd door MrSmee op 02-03-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
MrSmee schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:39:
[...]

precies mijn punt... het is echt veeeeeeeeeeeeel te traag. Waarschijnlijk gelijk ook de reden dat ze geen WM 6 er op hebben staan. Plus, het toestel is al een tijdje uit geloof ik, net iets eerder dan de nieuwe windows

er is nog een super groot voordeel aan dit toestel... was ik vergeten te melden: Het toetsenbord schuift naar rechts uit!!! O-) en dat is de enige echte reden waarom dit toestel mijn aandacht verdient

[...]

ehm... s200 is usb 2.0 of heb ik mezelf de hele tijd voorgelogen. Net als dat de s200 bluetooth 2.0 heeft. En als ik er nu zo over nadenk, waarom wel bt 2.0 en geen usb 2.0. BT sneller als usb op zo'n toestel als een usb verbinding... het kan, maar gevoelsmatig zou het zuigen |:(
Het is echt 1.1 hoor, check hier maar eens.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb de qtek s200..inclusief internet...heb er bijna nog geen ene moer aan gepimpt. Wel programma's gprs monitor en magic button eropstaan. Ik wil graag mijn qtek ff wat pimpen met een paar leuke progjes...Ik heb dit topci doorgelezen en vind veel losse dingen en bladiebla...maarja ik zou graag een lijstje willen zien met welk programma en wattie doet.

Ik heb ook 1 probleempje met me foon, altijd als ik mijn qtek van standby afhaal moet ik zo'n 20 sec wachten voordat hij reageert...iemand enig idee waarom dat is en is een hard reset nodig?

Owja nog 1 vraag aan vjenne-ict: Vjenne van dat ontzettende mooie natuurschone twentse dorpje neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
MisTraller schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:16:
[...]

Ik ken dat programma en dat werkt inderdaad goed, maar ik ga niet overal dat kabeltje mee lopen zeulen. Dus dan is het makkelijker om dat SD-kaartje te hebben. In m'n laptop heb een cardreader. Ben ik thuis dan hang ik de device aan m'n laptop d.m.v. kaartje, maar ben ik onderweg/op school met laptop dan rag ik het SD-kaartje gewoon in de cardreader.

Ieder z'n ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Tha-PC-Legend schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:37:
Ik heb de SPV M600 en M700 eens even vergeleken op nieuwemobiel.nl
Ligt het aan mij of zijn ze vrijwel identiek op de frontcam na ? :?

Vind de M600 overigens mooier.. jammer dattie niet meer in de webshop te verkrijgen is.
Ik heb me laten vertellen dat-ie nog wel verkrijgbaar is in de Orange Shop, iemand toevallig enig idee hoe duur hij is i.c.m. 25 euro 1,5 jaar ?

edit: ah en ook een GPS receiver dus. Niet echt boeiend voor een autoloos studentje als ik ;)
Check dan nog maar eens goed want er zijn nog meer (grote) verschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

Heeft iemand hier een idee?

Mijn toutchscreen van mijn S200 reageerd op 1 plaats niet meer.

Heb even met een paint achtig tooltje getest door allemaal puntjes te zetten:
Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/6962/screen001tg8.png

en zoals je ziet is er precies een plek waar hij niet reageerd. Zou ik hier zelf wat aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

opnieuw uitlijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Na bijna 2 jaar aan de M2000 vast te hebben gezeten heb ik deze phone maar besteld via Orange, krijg hem waarschijnlijk vrijdag. De M2000 is een fijn toestel maar vind hem wel aan de grote kant. In het begin maakte hem me weinig uit, maar gaat me nu aardig tegenstaan. Zijn er eigenlijk veel verschillen tussen de M2000 en de M600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Qtek S200 is opeens dood :'(

gisteravond deed-ie het nog, en nu is het afgelopen. Als ik hem aan de USB-kabel leg, gaat het lampje niet branden. Hij reageert niet op het reset, of de aan/uit knop of combinaties daarvan. Ik heb de batterij eruit gehaald en er weer ingestopt. Helpt allemaal niks.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

garantie? :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:05:
Mijn Qtek S200 is opeens dood :'(

gisteravond deed-ie het nog, en nu is het afgelopen. Als ik hem aan de USB-kabel leg, gaat het lampje niet branden. Hij reageert niet op het reset, of de aan/uit knop of combinaties daarvan. Ik heb de batterij eruit gehaald en er weer ingestopt. Helpt allemaal niks.

Iemand een idee?
Probeer het eens met de gewone kabel (die je dus in het stopcontact steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Ik heb het volgende probleem met mijn s200.
Als ik ergens ben, en ik blijf daar even (zoals op me werk). Dan schijnt het zo te zijn dat als mensen mij bellen, mij niet te pakken krijgen. Terwijl mijn telefoon gewoon aangeeft dat hij het gewoon verbinding heeft.
Ik heb zelf t-mobile, weet niet of het daar aan ligt. Voor de rest heb ik de volgende rom dingen:
ROM version: 2.20.7.34 WWE
ROM date: 7/10/06
Radio version: 02.47.21
Protocol version: 4.1.13.24
extROM version: 2.20.7.114

Iemand met een idee waar het aan kan liggen?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:31:
[...]

Probeer het eens met de gewone kabel (die je dus in het stopcontact steekt.
dank!!!! dat was hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Ankh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:36:
Ik heb het volgende probleem met mijn s200.
Als ik ergens ben, en ik blijf daar even (zoals op me werk). Dan schijnt het zo te zijn dat als mensen mij bellen, mij niet te pakken krijgen. Terwijl mijn telefoon gewoon aangeeft dat hij het gewoon verbinding heeft.
Ik heb zelf t-mobile, weet niet of het daar aan ligt. Voor de rest heb ik de volgende rom dingen:
ROM version: 2.20.7.34 WWE
ROM date: 7/10/06
Radio version: 02.47.21
Protocol version: 4.1.13.24
extROM version: 2.20.7.114

Iemand met een idee waar het aan kan liggen?
Ik heb hem zelf nog niet de telefoon (morgen) maar ik heb dit probleem al een aantal keren voorbij zien komen dacht ik. Misschien ff een zoekje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

Heb dus het toestel al opnieuw uitgelijnd.

Denk helaas dat het hardwarematig is. Ga straks even en hard reset uitproberen.

Weet iemand anders een goedkoop adresje voor een nieuw touchscreen want ik weet niet zeker of ik nog garantie heb.

Edit:

Gelukkig garantie tot 10-4. Heb gisteren ook een harde reset uitgevoerd maar hierdoor bleef ik hangen in het calibratiescherm. (middelste kruisje is niet aan te tappen.)

Je kan deze dus skippen door een bestand aan te maken op de root van de pda met de naam welcome.not. Deze kan je op de pda zetten via activesync. (tijdens het align screen) en daarna een softreset. hierdoor heb ik nu helaas een niet werkende touchscreen maar wel toegang tot mijn backup en andere data.

[ Voor 50% gewijzigd door r_kluft op 11-03-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Ik zie ze op ebay staan voor 11 tot 15 euro.

Nou mijn m600 duurt wel erg lang, dinsdag bestald zou vrijdag in de orange shop zijn, was er vandaag nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Laatst online: 21-07 18:35
Is er misschien iemand die een Orange Radio rom/ SPL rom voor me heeft? Liefst deze versies ;)

GSM 2.07.20
SPL 2.10.0001

Ik ben mijn Prophet weer aan het downgraden, omdat ik mijn door Orange geleverde software er weer op wil hebben. Tot nu toe is het lukt om mijn Main OS ROM weer terug te zetten naar die van Orange, en heb ik mijn extended rom moeten unlocken (writeable maken) om mijn oude Orange EXT_ROM terug te zetten. De Dopod extended rom bleef steeds bewaard namelijk.

Nu zijn alleen mijn SPL en GSM rom niet meer zoals ze waren voor ik ging upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51

[afbeelding]

Hoe krijg je de klok fullscreen zoals je bij jou kan zien? Ben je daarvoor SPB pocket nodig? Ik heb nu alleen de SPB pocket shell geinstalleerd namelijk en ik krijg de icoontjes klein in beeld.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste