Dit ook geprobeerd op mijn Linksys SPA-1001 met een voipbusteraccount uitgaand en budgetphone prepaid nummer inkomend. Het mobiele nummer wat ik heb ingevuld wordt nu getoond aan degene die ik bel.bartgabriels schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:05:
[...]
Op mijn LINKSYS toestel:
Display Name: geregistreerde nummer (in het 0032xxxxx formaat)
User ID: geregistreerde nummer (in het 0032xxxxx formaat)
Password: voipbusterpaswoord
Use Auth ID: YES
Auth ID: voipbustergebruikersnaam
Anoniem: 140156
Ik heb nog steeds problemen om mijn account te ferify-en.

dan

Normaal moet ik een code invullen,maar ik krijg geen mailtje

Ik heb verschillende nummers geprobeerd bij verschillende providers,maar niets werkt.
Trouwens ik heb 10 euro op mijn account staan. Dus daar ligt het niet aan.

Het dit probleem ook met voipdiscount en freecall. Dat zijn ook voipbuster programma's
Firewall heb ik een keer helemaal uitgeschakeld en toen deed ie het nog niet.
Weet iemand nog iets?
Ik werk met windows 2000

dan

Ik heb verschillende nummers geprobeerd bij verschillende providers,maar niets werkt.

Het dit probleem ook met voipdiscount en freecall. Dat zijn ook voipbuster programma's
Weet iemand nog iets?
Ik werk met windows 2000
Ik zag dat je op het voipuser forum ook al geen antwoord had gekregen. Ik ken onder Windows XP SP2 / Kerio Sunbelt icm VoipCheap dit probleem niet. Verificatie van mobiele nummers gaat zonder problemen...Anoniem: 140156 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:20:
Ik heb nog steeds problemen om mijn account te ferify-en.
[afbeelding]
dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand nog iets?
Ik werk met windows 2000
Je vult toch wel als mobiel nummer 00316... in? Dus geen +31 of andere vreemde combi?
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Ik heb er €10 euro credit op staan
ook heb ik mijn 06 nummer opgegeven.
Ik heb 0031 als +31 gebruikt en dan mijn 06 nummer,maar deze werkt niet.
Dus eerst
0031612345678
of
+31612345678
Firewall staat goed.
Weet iemand nog iets?
De helpdesk van voipbuster geeft geen antwoord,inmiddels tig mailtjes gestuurd.
Maar niemand reageert erop.
ook heb ik mijn 06 nummer opgegeven.
Ik heb 0031 als +31 gebruikt en dan mijn 06 nummer,maar deze werkt niet.
Dus eerst
0031612345678
of
+31612345678
Firewall staat goed.
Weet iemand nog iets?
De helpdesk van voipbuster geeft geen antwoord,inmiddels tig mailtjes gestuurd.
Maar niemand reageert erop.
kan je wel gewoon sms-jes sturen naar je eigen 06-nummer?
op het VoipBuster-forum klagen sommigen ook dat sms-jes niet aankomen naar bepaalde mobiele nummers.
niet goed gelezen, je had bij verschillende providers geprobeerd.
op het VoipBuster-forum klagen sommigen ook dat sms-jes niet aankomen naar bepaalde mobiele nummers.
niet goed gelezen, je had bij verschillende providers geprobeerd.
[ Voor 19% gewijzigd door Caesu op 30-01-2007 21:29 ]
Ik kan dit nergens terug vinden op de website, misschien dat iemand hier een antwoord op kan geven?
Ik heb gister Voipbuster geinstalleerd en het werkte goed. Ik heb geen tegoeg gekocht maar direct gebeld naar vaste nummers. Wanneer ik deze nummers bel krijg ik in het programma te zien dat de 'call' free is. Zojuist heb ik gebeld naar 06 en 0900 nummers. Dit gaat ook allemaal prima, echter hier stond wel bij dat de 'call' niet gratis is. Hoe rekent Voipbuster dit dan af? Ik heb geen tegoed en ze hebben ook geen persoonlijke informatie van mij.
Ik heb gister Voipbuster geinstalleerd en het werkte goed. Ik heb geen tegoeg gekocht maar direct gebeld naar vaste nummers. Wanneer ik deze nummers bel krijg ik in het programma te zien dat de 'call' free is. Zojuist heb ik gebeld naar 06 en 0900 nummers. Dit gaat ook allemaal prima, echter hier stond wel bij dat de 'call' niet gratis is. Hoe rekent Voipbuster dit dan af? Ik heb geen tegoed en ze hebben ook geen persoonlijke informatie van mij.
Sssst foutje van de server in jouw voordeel, gaat wel over als de server weer wakker is...YSK schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:08:
Ik kan dit nergens terug vinden op de website, misschien dat iemand hier een antwoord op kan geven?

Ik denk niet dat je daar noet iets van hoort / ziet.
Ik had het toevallig begin deze week ook met het bellen naar 06-nummers.
Omdat ik de boel nu in Asterisk heb zitten en ff moest testen dacht ik, geen credit... ff kijken wat er gaat gebeuren als ik mijn mobiele nr bel.
En jahoor... die ging tot mijn verbazing nog over ook en had bij het opnemen dus ook echt een verbinding.
Op mijn call-history staat het nummer ook op het overzicht met *FREE*
Vandaag nogmaals geprobeerd, en helaas.... Werkt niet (meer)
Weet iemand overigens hoe ik vanuit Asterisk voipbuster-gebruikers kan "opzoeken" / bellen?
(Alles draait op Linux, ik heb dus geen VB-software!)
Ik had het toevallig begin deze week ook met het bellen naar 06-nummers.
Omdat ik de boel nu in Asterisk heb zitten en ff moest testen dacht ik, geen credit... ff kijken wat er gaat gebeuren als ik mijn mobiele nr bel.
En jahoor... die ging tot mijn verbazing nog over ook en had bij het opnemen dus ook echt een verbinding.
Op mijn call-history staat het nummer ook op het overzicht met *FREE*
Vandaag nogmaals geprobeerd, en helaas.... Werkt niet (meer)
Weet iemand overigens hoe ik vanuit Asterisk voipbuster-gebruikers kan "opzoeken" / bellen?
(Alles draait op Linux, ik heb dus geen VB-software!)
http://www.voipbusterpro.com/en/splash.html
Ze hebben weer iets nieuws gelanceerd. Voipbuster Pro. Voor 10 euro een jaar lang naar vele locaties gratis bellen. En je krijgt dan 5 euro beltegoed.
Ze hebben weer iets nieuws gelanceerd. Voipbuster Pro. Voor 10 euro een jaar lang naar vele locaties gratis bellen. En je krijgt dan 5 euro beltegoed.
Anoniem: 176172
Waarom zou iemand dat doen ? Volgens mij betaal je voor ale gesprekken 3 cent conectie kosten en bij voipbuster is dat gratis, of moet ik zeggen nog gratis
Wat dacht je van de mensen die vaak ver over de 120 min per 7 dagen zitten?Anoniem: 176172 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:43:
Waarom zou iemand dat doen ?
3.9 centVolgens mij betaal je voor ale gesprekken 3 cent conectie kosten [...]
Ik denk dus dat er op zich genoeg animo voor zal zijn, maar zoals jezelf al opmerkte... voor hoelang blijft die connection-fee bij VoipBuster nog gratis....
Gezien deze ontwikkeling denk ik niet dat je daar nog 6 maanden op hoeft te wachten.
VOIPbuster pro is alweer van de site afgehaald. Misschien hebben ze jullie posts gelezen...
Nee hoor, site is vanaf hier gewoon bereikbaar.....
Ik snap het nog niet helemaal met VoipBuster Pro. Op de main pagina meldt men 1 jaar 'gratis' bellen, in de FAQ heeft men het over 120 Freedays.
Het voipbuster forum is verdwenen
Hopelijk is dat tijdelijk...
Daar lijkt het niet op, de linkjes en alles is weg.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat de laatste tijd (inclusief de moderators) openlijk over de meest goedkope manieren wordt gepraat om de "Betamax" klonen te gebruiken?
- Prijsvergelijking van de verschillende klonen
- Wie is de beste "reseller" (hoef je maar € 6 euro te betalen ipv. € 12)
- Truc voor veelbellers: open twee accounts, wordt reseller op 1 account, stort € 5 op je andere
- Gedetailleerd commentaar op Voipbuster Pro
- etc.
Anoniem: 208275
Ik heb gehoord dat het Forum volgende week terug komt .knakworst schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:45:
Het voipbuster forum is verdwenen![]()
Deze teksten zijn inmiddels verwijderd .dvdhoek schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:00:
Ik snap het nog niet helemaal met VoipBuster Pro. Op de main pagina meldt men 1 jaar 'gratis' bellen, in de FAQ heeft men het over 120 Freedays.
Nee .YSK schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:39:
Dus ik krijg geen onverwachte rekening achteraf via mijn internetprovider bijvoorbeeld?
hallo, ik heb een vraagje.
ik heb me aangemeld bij webcalldirect.com dat is ook een voip-service van Betamax.
ik heb de SIP instellingen in de router ( speedtouch 716) ingevoerd, en een nummer gebeld. het werkt goed maar steeds naar ongeveer 5,5 minuut word de verbinding verbroken.
hoe kan dit? komt het omdat ik nog geen tegoed heb gestort op mijn acount?
PS. Voipbuster werkt wel goed, alleen zijn daar de tarieven voor mobile bellen (in nederland) een stuk hoger dan bij webcalldirect.com.
ik heb me aangemeld bij webcalldirect.com dat is ook een voip-service van Betamax.
ik heb de SIP instellingen in de router ( speedtouch 716) ingevoerd, en een nummer gebeld. het werkt goed maar steeds naar ongeveer 5,5 minuut word de verbinding verbroken.
PS. Voipbuster werkt wel goed, alleen zijn daar de tarieven voor mobile bellen (in nederland) een stuk hoger dan bij webcalldirect.com.
Ja ik denk inderdaad dat dit komt omdat er nog geen geld op je account staat ,stereohead schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:03:
hallo, ik heb een vraagje.
Het is hetzelde als bij Voipbuster waar ook je gesprekken op deze manier gelimiteerd worden .
New users can try VoipBuster out for free for a total of 60 minutes. During this trial period you can only call the destinations marked as free. Register your account by buying credit in order to extend your free calls.
Je kunt ook het volgende doen om met voipbuster voor € 0.09 p/m naar mobiel te bellen .
Surf naar http://www.belknaller.nl/index2.php en controleer het tarief voor Nederland mobiel .
Draai het toegans nummer 0900 0138 via VoipBuster en zo kan het ook , nog een cent goedkoper , maar wel een start tarief van 4,5 cent .
Succes .
ok, bedankt voor je reactie
ik heb alleen nog benieuwd wat jullie ervaringen zijn met www.webcalldirect.com , is de (geluids)kwaliteit goed vergeleken met de andere voip-services van Betamax (www.voipbuster.com, www.voipcheap.com , enz..)
ik heb alleen nog benieuwd wat jullie ervaringen zijn met www.webcalldirect.com , is de (geluids)kwaliteit goed vergeleken met de andere voip-services van Betamax (www.voipbuster.com, www.voipcheap.com , enz..)
Hallostereohead schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:46:
ok, bedankt voor je reactie
Voor mij wel .
Het Voibuster forum is terug .Anoniem: 208275 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:28:
[...]
Ik heb gehoord dat het Forum volgende week terug komt .
https://www.voipbuster.com/forum/index.php
Anoniem: 118817
Weet iemand of het ook mogelijk is om hands free te telefoneren met je mobiel?
Dus je mobiel gebruiken (middels bleu tooth) als 'headset' terwijl je toch via voipbuster belt?
Dus je mobiel gebruiken (middels bleu tooth) als 'headset' terwijl je toch via voipbuster belt?
Ik heb ook een vraag
Ik heb een asus wl-500g deluxe router en bel al een hele tijd met voipbuster via de computer (ik heb ook een voip-in nummer). Dit begint me te irriteren omdat de computer aan moet staan.
Nu vroeg ik me af wat een goede (draadloze) telefoon zou zijn om te kunnen bellen met voipbuster.
Ik zag op lidl de targa staan (http://www.lidl.nl/nl/hom....20070222.p.VOIP-telefoon)
voor 70 euro. Zou dit een goede telefoon zijn, of zijn er goedkopere/betere telefoons die ik kan aansluiten op mijn asus router? (die "vaste lijn" functie heb ik namelijk ook niet nodig)
Ik heb een asus wl-500g deluxe router en bel al een hele tijd met voipbuster via de computer (ik heb ook een voip-in nummer). Dit begint me te irriteren omdat de computer aan moet staan.
Nu vroeg ik me af wat een goede (draadloze) telefoon zou zijn om te kunnen bellen met voipbuster.
Ik zag op lidl de targa staan (http://www.lidl.nl/nl/hom....20070222.p.VOIP-telefoon)
voor 70 euro. Zou dit een goede telefoon zijn, of zijn er goedkopere/betere telefoons die ik kan aansluiten op mijn asus router? (die "vaste lijn" functie heb ik namelijk ook niet nodig)
x
Als je een beetje Duits kan lees dit eens;blaatbeest schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:02:
http://www.nwlab.net/netz...00-VoIP-von-Lidl-219.html
BTW ligt voipbuster sinds vanmorgen plat?
Mijn duits is niet geweldig maar wat ik begrijp is dat mensen niet onverdeeld positief zijn erover 
Iemand die een betere telefoon zou weten met/zonder "vaste lijn" aansluiting voor niet te veel geld?
edit: bij mij ligt voipbuster ook plat
Iemand die een betere telefoon zou weten met/zonder "vaste lijn" aansluiting voor niet te veel geld?
edit: bij mij ligt voipbuster ook plat
[ Voor 9% gewijzigd door blaatbeest op 16-02-2007 10:31 ]
x
Hmm heb dit geprobeerd op mijn Linksys SPA3000 maar krijg geen nummer herkenning, zou mijn firewall hier parten in kunnen spelen?bartgabriels schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:05:
[...]
Op mijn LINKSYS toestel:
Display Name: geregistreerde nummer (in het 0032xxxxx formaat)
User ID: geregistreerde nummer (in het 0032xxxxx formaat)
Password: voipbusterpaswoord
Use Auth ID: YES
Auth ID: voipbustergebruikersnaam
<ook bij mij ligt VoipBuster plat>
<edit>
van de site:
</edit>Due to a fire at our server site we are currently experiencing severe technical problems.
Our sincere apologies for the inconvenience caused; we are working hard to try and solve the problem as soon as possible.
Due to the severity of the disruption it may however take at least one day before we can offer full service again.
Please try again later.
[ Voor 30% gewijzigd door sjolmers op 16-02-2007 11:05 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Anoniem: 154967
Problemen bij voipbuster en klonen door brand.
Due to a fire at our server site we are currently experiencing severe technical problems.
Our sincere apologies for the inconvenience caused; we are working hard to try and solve the problem as soon as possible.
Due to the severity of the disruption it may however take at least one day before we can offer full service again.
Please try again later.
Due to a fire at our server site we are currently experiencing severe technical problems.
Please try again later.
ik heb deze targa inmiddels een paar maanden. in dec 2006 aangeschaft. Hij werkt bij mij perfect. Via voxbone een voip in nummer en nu ben ik echt overal bereikbaarMister_T schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:19:
[...]
Als je een beetje Duits kan lees dit eens;
http://www.nwlab.net/netz...00-VoIP-von-Lidl-219.html
BTW ligt voipbuster sinds vanmorgen plat?
Ik kan ondertussen reeds terug bellen ... (VoipCheap)
Ik heb hier een vergelijkingstabel gemaakt voor verschillen voipproviders, prijzen zijn in euro´s en dollars met en zonder V.A.T. misschien dat jullie er wat hebben, rest van de website is nog niet af. klik InternetCalls lijkt toch wel de meeste goedkope prijzen te hebben voor verschillende landen.
Leuk die vergelijker van Jamaicaman, maar via deze lijst kom ik uit bij Webcalldirect die in mijn situatie het voordeligst is. Misschien een idee om die toe te voegen?
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Natuurlijk voeg ik nog meer toe aan de lijst, maar dat kan ik pas als ik weer terug ben in NLRichieB schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:30:
Leuk die vergelijker van Jamaicaman, maar via deze lijst kom ik uit bij Webcalldirect die in mijn situatie het voordeligst is. Misschien een idee om die toe te voegen?
Ah, vandaar dat het inloggen met de VB software niet ging. Via SIP (N80ie) ging het wel.Anoniem: 154967 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:36:
Problemen bij voipbuster en klonen door brand.
Please try again later.
Ook maar dat ik dat weet!
Voipbuster pro zet je écht af...
Je betaald dus 10 euro waarvan 5 euro voor het abonnement en 5 euro calling credit.
Ok.. je belt gratis maar je betaald wel 3,9 cent starttarief, dus per gesprek.... das dus 128 gesprekken... en dan is je tegoed op.
Als je de "gewone" voipbuster neemt, koop je 10 euro, betaal je geen starttarief, heb je 120 freedays.. en betaal je daarna (voorlopig niks) en in het slechte geval straks 1 cent per minuut.. das dan dus 1000 minuten... das bijna 17 uur...
Ik weet niet hoeveel jullie van plan zijn te bellen, maar in mijn geval is het beter om gewoon de normale voipbuster te doen..
Je betaald dus 10 euro waarvan 5 euro voor het abonnement en 5 euro calling credit.
Ok.. je belt gratis maar je betaald wel 3,9 cent starttarief, dus per gesprek.... das dus 128 gesprekken... en dan is je tegoed op.
Als je de "gewone" voipbuster neemt, koop je 10 euro, betaal je geen starttarief, heb je 120 freedays.. en betaal je daarna (voorlopig niks) en in het slechte geval straks 1 cent per minuut.. das dan dus 1000 minuten... das bijna 17 uur...
Ik weet niet hoeveel jullie van plan zijn te bellen, maar in mijn geval is het beter om gewoon de normale voipbuster te doen..
Het hangt er maar vanaf van wat je belpatroon is. Als je veel naar mobiel belt is webcalldirect.com met 12 cpm slimmer. Je krijgt daar echter maar 90 freedays. Weet iemand een lijstje met welke Betamax dochters hoeveel freedays aanbieden? Ik zie dit nu niet bij de huidige prijsvergelijkslinks.
De prijsvergelijker in de startpost heeft de info er wel bij staan.RichieB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:29:
Het hangt er maar vanaf van wat je belpatroon is. Als je veel naar mobiel belt is webcalldirect.com met 12 cpm slimmer. Je krijgt daar echter maar 90 freedays. Weet iemand een lijstje met welke Betamax dochters hoeveel freedays aanbieden? Ik zie dit nu niet bij de huidige prijsvergelijkslinks.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ik heb nog steeds problemen met het verifieren van mijn account. Verschillende nummers geprobeerd,verschillende computers,maar elke keer dezelfde melding (zie pagina 5)
Lijkt me dat het niet in Windows ligt,maar gewoon aan mijn account. Een andere account kan ik niet maken,want ik heb nog €10 euro op mijn account staan. En het overbrengen naar een nieuw account gaat niet.
Ook nog steeds geen reactie van Voipbuster of BETAMAX
Lijkt me dat het niet in Windows ligt,maar gewoon aan mijn account. Een andere account kan ik niet maken,want ik heb nog €10 euro op mijn account staan. En het overbrengen naar een nieuw account gaat niet.
Ook nog steeds geen reactie van Voipbuster of BETAMAX
Anoniem: 29435
Goedemiddag!
Ik heb een ATA484 Grandstream. Hierop hang ik een gewone telefoon.
Binnenkomend gaat prima, echter UITGAAND is ltijd in gesprek.
Werkelijk allerlei instellingen geprobeerd. Wat doe ik fout?
incoming: sip1.voipbuster.com
outbound: zelfde, of niets, of connectionserver.voipbuster.com -> werkt allemaal niet
geen stunserver
ik heb WEL een kiestoon uitgaand.
iemand een idee?
Ik heb een ATA484 Grandstream. Hierop hang ik een gewone telefoon.
Binnenkomend gaat prima, echter UITGAAND is ltijd in gesprek.
Werkelijk allerlei instellingen geprobeerd. Wat doe ik fout?
incoming: sip1.voipbuster.com
outbound: zelfde, of niets, of connectionserver.voipbuster.com -> werkt allemaal niet
geen stunserver
ik heb WEL een kiestoon uitgaand.
iemand een idee?
Anoniem: 29435
Ook mijn SYMANTEC virusscanner blokkeert nu outbound mails...
zit dit ergens in een firewall of iets?
Ik ben geen systeembeheerder, dus wie-o-wie weet een jip-en-janneke oplossing?
thanks!
zit dit ergens in een firewall of iets?
Ik ben geen systeembeheerder, dus wie-o-wie weet een jip-en-janneke oplossing?
thanks!
het is nu mogelijk met VoipCheap om je vaste telefoonnummer te verifiëren!
ik weet niet of het ook al bij VoipBuster kan.
gewoon je vaste nummer invullen, verify, dan word je gebeld en moet je een code invoeren die op het scherm staat.
het werkt prima met m'n SPA3000.
hier zat ik op te wachten, ben er echt wel blij mee eigenlijk dat dit nu kan.
Voip-IN nummer is nu eigenlijk niet nodig als je toch nog een vaste lijn hebt.
gewoon je vaste nummer invullen, verify, dan word je gebeld en moet je een code invoeren die op het scherm staat.
Anoniem: 201678
Ik heb ondertussen ook m'n vaste lijn geverifieerd, maar als ik dat nummer invoer in m'n ASUS AX-112 krijg ik nog steeds m'n VoIP-in nummer

je VoIP-in nummer van VoipBuster?Anoniem: 201678 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:24:
Ik heb ondertussen ook m'n vaste lijn geverifieerd, maar als ik dat nummer invoer in m'n ASUS AX-112 krijg ik nog steeds m'n VoIP-in nummer
het kan op dit moment nog niet met VoipBuster, alleen met VoipCheap voor zover ik weet.
het gaat ook niet via sms maar je wordt dus opgebeld en je moet dan een code intoetsen.
misschien werkt het alleen als je géén VoIP-in nummer hebt.
ik probeerde namelijk voor de grap mijn VoIP-in nummer van VoipBuster te verifiëren in m'n VoipCheap.
dat lukte wel, maar toen werkte m'n vaste lijn nummer niet meer, die moest ik opnieuw verifiëren toen.
opzich wel logisch natuurlijk dat je maar één vast nummer kan verifiëren.
je kan wel meerdere mobiele nummers verifiëren.
Even een verschrikkelijke dumb-ass vraag, maar hoe zorg je er vervolgens dan voor dat de tegenpartij jouw nummer krijgt te zien? Waar voer je dat in op de SPA-3000?Caesu schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:25:
het is nu mogelijk met VoipCheap om je vaste telefoonnummer te verifiëren!
If it ain't broken, play with it till it breaks.
zo werkt het bij mij:Crusader schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:57:
[...]
Even een verschrikkelijke dumb-ass vraag, maar hoe zorg je er vervolgens dan voor dat de tegenpartij jouw nummer krijgt te zien? Waar voer je dat in op de SPA-3000?
Subscriber Information
Display Name: 0031123456789 User ID: 0031123456789
Password: xxxxxx Use Auth ID: Yes
Auth ID: xxxxxx
of als je met Gateway Accounts werkt:
Gateway Accounts
Gateway 1: 003112345789@sip.voipbuster.com GW1 NAT Mapping Enable: Yes
GW1 Auth ID: xxxxxx GW1 Password: xxxxxx
Fantastisch, bedankt! Ik ben net overgestapt van VoipDiscount naar VoipCheap omdat die aanzienlijk goedkoper zijn met mobiele nummers, maar verloor daarbij wel m'n VoIP-In nummer.
Dit is dé oplossing!
Dit is dé oplossing!
Crusader: let op dat je bij VoipCheap maar 90 freedays hebt en bij VoipDiscount 120. Het hangt natuurlijk een beetje van je belgedrag naar de niet gratis nummers af of je dat erg vindt of niet.
Zijn alle MM acties m.b.t. die Linksys SPA3000's nou over, aangezien ik er niemand meer over hoor?
Ik zit erg te dubben om zo'n kastje aan te schaffen, dan wel een usb-telefoon te kopen....
Ik zit erg te dubben om zo'n kastje aan te schaffen, dan wel een usb-telefoon te kopen....
<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>
Eigenlijk de zelfde vraag, maar dan, waar voer je het in bij de Nokia N80(ie)?Crusader schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:57:
[...]
Even een verschrikkelijke dumb-ass vraag, maar hoe zorg je er vervolgens dan voor dat de tegenpartij jouw nummer krijgt te zien? Waar voer je dat in op de SPA-3000?
Ik zal eens kijken of ik wat screenshots kan maken, dan zien jullie de optie's bij internet bellen op de Nokia N80(ie). Waar het bellen via VoipBuster trouwens prima mee gaat.
Nee, maar de laatste lichting Voip kastjes zijn gelockd. En die lock is er niet af te krijgen.Jerrycan schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 22:03:
Zijn alle MM acties m.b.t. die Linksys SPA3000's nou over, aangezien ik er niemand meer over hoor?
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Dank je voor de info Rudi.Rudi Vader schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 07:30:
[...]
Nee, maar de laatste lichting Voip kastjes zijn gelockd. En die lock is er niet af te krijgen.
Weet iemand een betaalbaar alternatief?
[ Voor 5% gewijzigd door Jerrycan op 23-02-2007 10:57 ]
Huh bellen via de Nokia N80 en Voipbuster? Stel je je Nokia dan in als een BT speaker/mic device van je pc?RedHead schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:09:
[...]
Ik zal eens kijken of ik wat screenshots kan maken, dan zien jullie de optie's bij internet bellen op de Nokia N80(ie). Waar het bellen via VoipBuster trouwens prima mee gaat.
Dank je, wist ik niet. We bellen bijna dagelijks naar mobiele nummers dus ik denk dat we er geen last van hebben. 10 Euro beltegoed gaat er bij ons binnen een maand wel doorheen...RichieB schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:33:
Crusader: let op dat je bij VoipCheap maar 90 freedays hebt en bij VoipDiscount 120. Het hangt natuurlijk een beetje van je belgedrag naar de niet gratis nummers af of je dat erg vindt of niet.
IEMAND NOG EEN IDEE (kan niet verifieén)
Ik probeer te sms-en via voipbuster
Ik heb 10 euro beltegoed.
Heb mijn 06 nummer met natuurlijk +31 ervoor ingetypt. Zodra ik wil verifieren krijg ik een melding
De sms kan niet worden verzonden Ik moet het later nog een keer proberen. Krijg melding (code 4-33) Dit probleem heb ik sinds december na de laatste update gekregen.
Wat heb ik gedaan
- Programma weggehaald en opnieuw geinstalleerd
- Programma ergens anders geinstalleerd en ingelogt op diverse andere computers
Zodra ik het nummer opgeef geeft ie zelfde melding. Ook andere nummers opgegeven van verschillende mobile providers. Zelf mijn vaste nummer. Zelfde melding
- Geprobeerd via internet in te loggen en sms te sturen. Ook dit lukt niet.
- virusscanner en firewall uit gezet,maar nog steeds het probleem.
- Bellen om te proberen lukt wel (dus zonder account gegevens) Je weet wel op de pagina staat dat je kunt proberen om iemand te bellen,dat lukt dus wel.
Maar ingelogt bellen of sms lukt dus niet.
Betaling ging wel goed,daar kreeg ik wel een code van.
Ook via mijn eigen computer kan ik geen nieuwe user aanmelden. Via anders computer wel,maar dan moet ik weer bel tegoed kopen.
Het enigste wat ik nog niet heb geprobeerd is het om via een andere computerprovider te doen. Misschien aan UPC? Want die computers zijn allemaal via UPC geweest.
Trouwens geen netwerkje hoor. Gewoon stand allone computer met upc internetverbinding.
Maar volgens mij ligt dat er ook niet aan. Want dan had ie bij PROBEREN zonder USERNAAM het ook niet gedaan.
Iemand nog suggesties?
Heb mijn 06 nummer met natuurlijk +31 ervoor ingetypt. Zodra ik wil verifieren krijg ik een melding
De sms kan niet worden verzonden Ik moet het later nog een keer proberen. Krijg melding (code 4-33) Dit probleem heb ik sinds december na de laatste update gekregen.
Wat heb ik gedaan
Zodra ik het nummer opgeef geeft ie zelfde melding. Ook andere nummers opgegeven van verschillende mobile providers. Zelf mijn vaste nummer. Zelfde melding
- Bellen om te proberen lukt wel (dus zonder account gegevens) Je weet wel op de pagina staat dat je kunt proberen om iemand te bellen,dat lukt dus wel.
Ook via mijn eigen computer kan ik geen nieuwe user aanmelden. Via anders computer wel,maar dan moet ik weer bel tegoed kopen.
Het enigste wat ik nog niet heb geprobeerd is het om via een andere computerprovider te doen. Misschien aan UPC? Want die computers zijn allemaal via UPC geweest.
Trouwens geen netwerkje hoor. Gewoon stand allone computer met upc internetverbinding.
Maar volgens mij ligt dat er ook niet aan. Want dan had ie bij PROBEREN zonder USERNAAM het ook niet gedaan.
Iemand nog suggesties?
Nou ik zoeken... niks. Waar vind ik die knop "verify"?Caesu schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:25:
gewoon je vaste nummer invullen, verify, dan word je gebeld en moet je een code invoeren die op het scherm staat
Zowel in de applicatie als op de website zie ik nergens een optie waarmee ik m'n nummer kan verifiëren.
Applicatie updaten ?Crusader schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:43:
[...]
Nou ik zoeken... niks. Waar vind ik die knop "verify"?
Zowel in de applicatie als op de website zie ik nergens een optie waarmee ik m'n nummer kan verifiëren.
Heb je de 0 uit 06 wel weggelaten? In je profile moet je, als je mobiele telefoonnummer bijvoorbeeld 0612345678 is, +31612345678 invoeren.Anoniem: 140156 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:59:
IEMAND NOG EEN IDEE (kan niet verifieén)
Wat heb ik gedaan
Iemand nog suggesties?
Oh ja, voor de nummerweergeve moet je trouwens 0031 gebruiken (zoals al reeds gezegd in dit topic)
Ehmm.. dank je
Zeer vreemd, geen idee waar het dan aan zou liggen...Anoniem: 140156 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:59:
ik heb +316 en nummer gedaan en 00316 en nummer gedaan.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 201678 op 24-02-2007 06:58 ]
Vermoed dat ze om een reden mijn account hebben gelocked. Support van Betamax krijg je gewoon niet. Heb tig mailtjes gestuurd naar de helpdesk
Weet iemand een telefoonnummer,dan ga ik ze bellen.
Weet iemand een telefoonnummer,dan ga ik ze bellen.
Ik krijg mijn Copperjet 1616-2P niet geconfigureerd zodat als ik iemand bel mijn thuisnummer daar zichtbaar is. Als ik via de applicatie van Voipcheap bel dan lukt dit wel. Het nummer is dus goed geverifieerd enzo. Iemand enig idee? Mijn instellingen:

[ Voor 18% gewijzigd door NightMare op 24-02-2007 09:09 ]
Heeft er hier iemand Webcalldirect aan de praat gekregen met de Zyxel 2602 en SIP?
Ik krijg namelijk alleen maar een in gesprek toon als ik iemand bel.
Je hoeft bij Webcalldirect toch geen credit te kopen om het te testen? Ik heb me geregistreerd en kan via de website ook een gesprek voeren maar via SIP niet.
Ik krijg namelijk alleen maar een in gesprek toon als ik iemand bel.
Je hoeft bij Webcalldirect toch geen credit te kopen om het te testen? Ik heb me geregistreerd en kan via de website ook een gesprek voeren maar via SIP niet.
Ik heb een week lang getest met Webcalldirect en mijn Zyxel 2602HW-D1A. Werkte prima, alleen werd na 5 minuten het gesprek afgebroken. Ik heb nu 10 euro gestort, en die limitatie is weg.Mediacj schreef op zondag 25 februari 2007 @ 11:44:
Heeft er hier iemand Webcalldirect aan de praat gekregen met de Zyxel 2602 en SIP?
Staat in het Status menu van de Zyxel je SIP line wel "On Register" ? Voor de zekerheid even mijn instellingen:

Bedankt voor de info!!
Ik heb inderdaad al de zelfde instellingen als dat jij gebruikt, echter heb ik geen 'Number' maar mijn Webcalldirect username, zoals het ook op de website zelf staat: 'username or number'.
Waar haal je dat nummer trouwens vandaan?
In het statusmenu is de lijn inderdaad 'On Register'
Hoe geef jij een telefoonnummer in? met 0031 ervoor?
EDIT:
Het is me inmiddels gelukt, ik heb het van SIP2 naar SIP1 verplaatst en nu werkt het wel :-)
Ik heb inderdaad al de zelfde instellingen als dat jij gebruikt, echter heb ik geen 'Number' maar mijn Webcalldirect username, zoals het ook op de website zelf staat: 'username or number'.
Waar haal je dat nummer trouwens vandaan?
In het statusmenu is de lijn inderdaad 'On Register'
Hoe geef jij een telefoonnummer in? met 0031 ervoor?
EDIT:
Het is me inmiddels gelukt, ik heb het van SIP2 naar SIP1 verplaatst en nu werkt het wel :-)
[ Voor 12% gewijzigd door Mediacj op 25-02-2007 22:50 ]
Je moet bij "Name" je login (evt. telefoonnummer) opgeven, niet nr. 1. (vergeet niet te saven en herstarten). En bij "Domain" de server (voipcheap.com). Zie ook hier.NightMare schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 08:59:
Ik krijg mijn Copperjet 1616-2P niet geconfigureerd zodat als ik iemand bel mijn thuisnummer daar zichtbaar is. Als ik via de applicatie van Voipcheap bel dan lukt dit wel. Het nummer is dus goed geverifieerd enzo. Iemand enig idee?
[ Voor 21% gewijzigd door Wortelstok op 26-02-2007 11:21 ]
Anoniem: 26576
ja en neewrcveen schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:08:
Is het mogelijk om mijn XS4ALL voip-IN nummer te koppelen aan Voipbuster?
Als je je XS4all nummer aan VoIPbuster koppelt mag je SIPaccount bij XS4all niet actief zijn, want je kan niet via 2 telefoonproviders tegelijk gebeld worden.
Maar als je SIPaccount bij XS4all niet actief is verloopt je aanmelding na de in je modem ingestelde tijdsduur en kan je helemaal niet meer gebeld worden.
Zo werkt het bij mij iig, met VoIPbuster, een Zyxel 2602 en Tweakphone.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26576 op 26-02-2007 13:07 ]
Anoniem: 142554
hoe zit dat eigenlijk bij voipbuster en freecalls..
kan ik als ik b.v uu.. iets van 47euro zou betalen.. dat ik dan 1jaar lang kan bellen naar de *free nummers.. kan dit,wat ik in me gedachten had?
kan ik als ik b.v uu.. iets van 47euro zou betalen.. dat ik dan 1jaar lang kan bellen naar de *free nummers.. kan dit,wat ik in me gedachten had?
Je betaald 10 euro voor 120 dagen gratis bellen naar vaste nummers. Die 10 euro kan je dan opmaken aan SMS of mobiele nummers. Na 120 dagen weer 10 euro storten en dan weer 120 dagen gratis bellen....
Dus voor 30 euro 1 jaar gratis naar vast bellen en voor 30 euro naar mobiel bellen en sms'en.
Dus voor 30 euro 1 jaar gratis naar vast bellen en voor 30 euro naar mobiel bellen en sms'en.
Je hoeft niet per se na die freedays geld bij te storten, je kan ook gewoon je tegoed dat dan wordt gebruikt (voor vaste nummers ca. 1 cent per minuut) om de gesprekken te voeren opmaken.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 201678 op 26-02-2007 23:42 ]
Anoniem: 142554
azo.. dus het gaat .. heb geen zin dat ik om de zoveel tijd effen moet gaan controleren of ik nog moet bij vullen..
dus als ik b.v 30 euro over maak zou ik voor 1jaar goed zitten.. zonder dat er na die 120dagen de meter begint te lopen en 30euro in een keer null wordt..
dus als ik b.v 30 euro over maak zou ik voor 1jaar goed zitten.. zonder dat er na die 120dagen de meter begint te lopen en 30euro in een keer null wordt..
Neen, je moet om die 120 dagen 10€ storten.Anoniem: 142554 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:24:
azo.. dus het gaat .. heb geen zin dat ik om de zoveel tijd effen moet gaan controleren of ik nog moet bij vullen..
volgens mij wordt er bij iedere storting van 10 euro of meer 120 extra freedays bijgeboekt. Dus bij 3 keer achter elkaar 10 euro storten heb je 360 freedays.bartgabriels schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:48:
[...]
Neen, je moet om die 120 dagen 10€ storten.
Ja dat kan inderdaad ook ... Maar zeker geen 30€ in 1 keerarieh schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:25:
[...]
volgens mij wordt er bij iedere storting van 10 euro of meer 120 extra freedays bijgeboekt. Dus bij 3 keer achter elkaar 10 euro storten heb je 360 freedays.
Anoniem: 84479
Ik ben werkelijk een heuze Newbie... 
Ik heb VoipBuster en de Siemens telefoon type S450 IP
Deze heb ik geinstaleerd met mijn VoipBuster naam en wachtwoord.
Het geheel doet het wel maar helaas ongeveer 30 sec.
Ik heb een VoipBuster PRO abbo.
OP hun site vind ik geen mail om dit te melden.. Ik dacht er een gevonden te hebben maar nu ben ik 4 keer geabboneerd op iets..
Dit is wel een heel verschil met Skype. Daar begrijp ik het wel.. Nederlands en zeer overzichtelijk.
Ook de instelling voor 270 gratis uren werkt niet op de Siemens.
Rechtstreeks op het internet werkt het wel perfect.
Wie o Wie kan mij verder helepen?? graag simpel
Ik heb VoipBuster en de Siemens telefoon type S450 IP
Deze heb ik geinstaleerd met mijn VoipBuster naam en wachtwoord.
Het geheel doet het wel maar helaas ongeveer 30 sec.
Ik heb een VoipBuster PRO abbo.
OP hun site vind ik geen mail om dit te melden.. Ik dacht er een gevonden te hebben maar nu ben ik 4 keer geabboneerd op iets..
Dit is wel een heel verschil met Skype. Daar begrijp ik het wel.. Nederlands en zeer overzichtelijk.
Ook de instelling voor 270 gratis uren werkt niet op de Siemens.
Wie o Wie kan mij verder helepen?? graag simpel
Is het mogelijk om mijn XS4ALL voip-IN nummer te koppelen aan Voipbuster?
In de meeste ATA/VOIP modems (ook de Zyxel) kun je 2 accounts actief hebben, dus zowel je XS4ALL als je VOIPBuster account. Zo kun je altijd op je VOIP-In nummer gebeld worden. Als het niet via je ATA/Modem kan, kun je een dial plan maken op Voxalot.Anoniem: 26576 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:04:
[...]
ja en nee
Als je je XS4all nummer aan VoIPbuster koppelt mag je SIPaccount bij XS4all niet actief zijn, want je kan niet via 2 telefoonproviders tegelijk gebeld worden.
Maar als je SIPaccount bij XS4all niet actief is verloopt je aanmelding na de in je modem ingestelde tijdsduur en kan je helemaal niet meer gebeld worden.
Zo werkt het bij mij iig, met VoIPbuster, een Zyxel 2602 en Tweakphone.
Verder, en dit is NIEUWS !! is de eerste client gereleased waarop je je vaste telefoonnummer (dus waarschijnlijk ook je XS4All) kunt instellen voor nummer weergave! Het gaat op dit moment alleen nog met VoipCheap, die als eerste de client 3.02 build 424 heeft gereleased.
Je zegt het zelf al, waarschijnlijk zit je telefoon achter een router, waarbij niet de juiste poorten zijn geforwarded (5060).Anoniem: 84479 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:28:
Wat betreft die 30 seconden: Staat je applicatie op de computer nog op? Je kan namelijk niet op 2 locaties gelijktijdig aangemeld zijn, en als de ATA en het programma willen aanmelden, disconnect de andere
WOW! Ik heb VoipCheap, maar heb dit nog niet gezien. Ga het vanavond meteen uitproberen!!!Wortelstok schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:57:
[...]
Verder, en dit is NIEUWS !! is de eerste client gereleased waarop je je vaste telefoonnummer (dus waarschijnlijk ook je XS4All) kunt instellen voor nummer weergave! Het gaat op dit moment alleen nog met VoipCheap, die als eerste de client 3.02 build 424 heeft gereleased.
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Anoniem: 209479
Ik heb nu een account bij Internetcalls (broertje van voipbuster), daar werkt dit niet. Aangezien ik bijna door mijn beltegoed heen ben, wil ik vanwege de bovenstaande mogelijkheid 'overstappen' naar voipbuster. Werkt dit bovenstaande altijd? ('t is zonde als ik 10 euro stort en het werkt niet)Caesu schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:06:
[...]
zo werkt het bij mij:
Subscriber Information
Display Name: 0031123456789 User ID: 0031123456789
Password: xxxxxx Use Auth ID: Yes
Auth ID: xxxxxx
of als je met Gateway Accounts werkt:
Gateway Accounts
Gateway 1: 003112345789@sip.voipbuster.com GW1 NAT Mapping Enable: Yes
GW1 Auth ID: xxxxxx GW1 Password: xxxxxx
nou ja nieuws... dit kan al sinds vorige week woensdag:Wortelstok schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:57:
[...]
[...]
Caesu in "Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]"
ik zou dan overstappen naar VoipCheap. want voorlopig werkt het alleen daar bij.Anoniem: 209479 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:22:
[...]
Ik heb nu een account bij Internetcalls (broertje van voipbuster), daar werkt dit niet. Aangezien ik bijna door mijn beltegoed heen ben, wil ik vanwege de bovenstaande mogelijkheid 'overstappen' naar voipbuster. Werkt dit bovenstaande altijd? ('t is zonde als ik 10 euro stort en het werkt niet)
VoipCheap heeft ook de goedkoopste tarieven naar mobiel.
De poorten zijn geforwarded(5060)bartgabriels schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:57:
[...]
Je zegt het zelf al, waarschijnlijk zit je telefoon achter een router, waarbij niet de juiste poorten zijn geforwarded (5060).
Wat betreft die 30 seconden: Staat je applicatie op de computer nog op? Je kan namelijk niet op 2 locaties gelijktijdig aangemeld zijn, en als de ATA en het programma willen aanmelden, disconnect de andere
De aplicatie staa niet open.
Wat ik krijg is hooguit de 30 sec. demo op de Siemens S450 IP.
Wel vreemd daar ik de €10 betaald heb voor de Pro versie..
Ik weet niet wat ik fout doe.
VoipBuster heeft geen email om dit uit te wisselen dus geen helpdesk.
Ik heb de Siemens S450 op zicht dus denk hem terug te sturen,
Toch wel vreemd daar Siemens VoipBuster promoot in zijn telefoon en reclame..
Op het Forum van VoipBuster begrijp ik dat vele last hebben van het vrbreken van de verbinding na +/- 30 seconden via de Voip-telefoon.
Het zou aan de laatste versie van VoipBuster liggen.
Een oplossing heb ik (nog) niet gevonden.
Ik breng de Siemens S450 IP maar terug in afwachting van betere tijden.
Uiteraard blijf ik dit draadje volgen
Het werkt nog niet bij de broertjes, je moet namelijk ook eerst je nummer laten verifiëren en dat kan enkel via de software van VoipCheap.Anoniem: 209479 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:22:
[...]
Ik heb nu een account bij Internetcalls (broertje van voipbuster), daar werkt dit niet. Aangezien ik bijna door mijn beltegoed heen ben, wil ik vanwege de bovenstaande mogelijkheid 'overstappen' naar voipbuster. Werkt dit bovenstaande altijd? ('t is zonde als ik 10 euro stort en het werkt niet)
Ik heb hier ook de S450 IP en die werkt vlekkeloos met poivy (voipbuster-kloonAnoniem: 84479 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:45:
Op het Forum van VoipBuster begrijp ik dat vele last hebben van het vrbreken van de verbinding na +/- 30 seconden via de Voip-telefoon.
na VoipCheap is er nu ook een update voor VoipBuster:
(3.02 build 428)
daarmee kan je je vaste lijn verifiëren en dat nummer gebruiken als caller id.
(3.02 build 428)
daarmee kan je je vaste lijn verifiëren en dat nummer gebruiken als caller id.
@Caesu: Is mij niet gelukt, het programma weigert nog steeds mijn vaste lijn te verifiëren..
[ Voor 6% gewijzigd door Isaak Asimov op 01-03-2007 23:19 ]
Mij is het wel gelukt 
Heb je wel geüpgradet?
Is de knop verify aanwezig?
Staat de vaste lijn in je personal settings?
Heb je wel geüpgradet?
Is mij nu ook gelukt na herinstallatie van de software..
Mij lukt het niet! Ik heb de oude software eraf gegooit, nieuwe er op, mijn vaste lijn staat in de personal settings maar geen verify knop of active radiobutton voor mijn thuisnummer!knakworst schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:45:
Mij is het wel gelukt
Heb je wel geüpgradet?
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
controleer of je echt versie 3.02 build 428 hebt.404error schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:06:
[...]
Mij lukt het niet! Ik heb de oude software eraf gegooit, nieuwe er op, mijn vaste lijn staat in de personal settings maar geen verify knop of active radiobutton voor mijn thuisnummer!
probeer eens met 0031 of met +31 in te vullen.
zorg dat het voor het nummer "Thuis" selecteert, dus niet blanco of iets anders.