Het Grote World of Warcraft topic - Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.842 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:39
Check de forums, volgens Blizz is het een file-corruption probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:42:
[...]

Waar heeft iedereen het over als je TBC noem: tier 4!!! omg tier 5!!!! End game (ok en instances)dus, en waar richt blizzard zich op... juist de massa. Je weet heus wel dat iedereen vanaf lvl 1 iedere keer praat over al die mooie epics, die op ten duur te bereiken zijn.
Laat die 'massa' alsjeblieft een andere game halen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:59:
Op mijn pc's loopt WoW ongeveer eens per maand vast en de graphical glitchess zijn ook niet van de lucht.
Ik heb maar iets van 2 keer een error gehad waarbij WoW crashde (speelde al in beta) en ik heb alleen disconnects als andere dat ook hebben (server daun) óf als mijn internet-verbinding de lucht uit gaat. Vooralsnog vind ik WoW een toonbeeld van stabiliteit. Helaas wel veel lag-problemen gehad, waarschijnlijk door het grotere succes dan verwacht, zijn wel opgelost nu, behoudens some in BG's.

Wat betreft hoe oud het kan worden. Counterstrike 1 is nog steeds één van de meest gespeelde FPS-games, so rly... En dat moet het dan nog meer van de gfx hebben dan WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 23:21

DCM

Kupo!

blue post:
Hello,

Unfortunately it seems this is not caused by a simple file corruption then.
This is still being investigated at the network level from our side, as soon as we have any further information we will let you know.

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 14:42

junglebeast

hier staat iets

Blistimo schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:30:
[...]

Om het simpel te houden: blizzard heeft ingezet op een game die door de grootste randdebiel ook gespeeld kon worden (wat helaas waar blijkt te zijn :+) Dus dat ze het simpel hebben gehouden is helemaal niet vreemd. Ze wilden dat iedereen een char tot 60 kan levelen, ondanks dat ze alles wat ze fout kunnen doen, ook daadwerkelijk fout doen. Het duurt wellicht wat langer, maar iedere randdebiel kan met de meest idiote talentspecs en de slechtste gear lvl 60 worden.

Andere MMO's verlies je XP en/of equipment als je doodgaat, wat effectief betekent dat die chimpansee nooit lvl 60 wordt. In WoW lukt 'm dat wel :)
Zekers, wat ook mee speelt dat WoW aan de meeste PC specs denkt. Ik speel het met een p3 1ghz, en voorlopig kom ik toch niet in de 20/40 man instances..

Ja als ik dood ga hoef ik niet minuten te wachten op een rez omdat ik 5% xp kwijt ben..Repairen aan het eind van de sessie en weer verder...

Ik heb in 2005 een tijdje met iemand gespeelt op de US servers met een 60 druid and 60 priest dus om nu zelf een char te levelen naar 60 is een leuke ervaring voor me.. :) En gebruik wel af en toe een guide om wat grind spots te verminderen.. Al ben ik nu bij de Naga in Feralis aangekomen, en zal daar wel ff blijven..

All in all, een spel voor iedereen...En als ze niet om de 4 maanden een nieuwe expansion uitbrengen kunnen ze het nog lang vol houden..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus gewoon wachten tot alles weer werkt? Of wordt het toch een herinstallatie?
Beetje raar, Dat het alleen betreft een aantal mensen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
ben niet erg bekend op het got- wow forum
maar speel nu al een tijd wow op Zenedar.
Ik kan nu ook niet connecten dus je bent niet de enigste..kan trouwns op blizzard forums er niks over vinde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:10:
[...]

Ik heb maar iets van 2 keer een error gehad waarbij WoW crashde (speelde al in beta) en ik heb alleen disconnects als andere dat ook hebben (server daun) óf als mijn internet-verbinding de lucht uit gaat. Vooralsnog vind ik WoW een toonbeeld van stabiliteit. Helaas wel veel lag-problemen gehad, waarschijnlijk door het grotere succes dan verwacht, zijn wel opgelost nu, behoudens some in BG's.

Wat betreft hoe oud het kan worden. Counterstrike 1 is nog steeds één van de meest gespeelde FPS-games, so rly... En dat moet het dan nog meer van de gfx hebben dan WoW.
geniale vergelijking. Cs had ook iets wat je constant trok. Nu na 4 jaar cs, speel ik het haast nooit, maar ALS ik het speel, komt gelijk de "cs feeling" naar boven. Het is niet dat ik het een kutspel vind, ik speel het alleen niet meer door WoW. Het grote voordeel van WoW vind ik dat je echt " iets bereikt" . In CS is het tog altijd hetzelfde. Killen, maar je gaat er nix op vooruit. Ja je score, maar als je /quit doet, is dat ook voorbij. Maargoed de spanning die ik CS heb gehad is ongeevenaard. Denk aan het feit dat je als laatste terrorist, nog 4 ct's tegenover je hebt. Je er 2 killed, de bom plant, laatste 2 neerschiet en zelf mee-explodeerd met de bom. Die adrenalinerush _/-\o_

edit:

Om tog maar OT te gaan. Ik lees hier problemen van mensen die een dc hebben of extreme lag. Ik moet zeggen dat ik hier echt nooi wat van merk. Hoogste ping is 150. Ik heb in dat half jaar dat ik speel maar iets van 2x een absurd hoge ping gehad, maar dat was ook direct na een patch waarna iedereen massaal inlogde. Qual' Thalas, mss een tip ;) (niet allemaal tegelijk aub :+ )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, Als ik wil inloggen op de WoW forums zegt die dat mijn acount onbekend is, of het wachtwoord fout, Nou ben ik niet dom, en ik heb niet fout getypt.

Dat wordt dan maar een avondje Battlefield spelen, Blizzards snelheid kennende.

De forums zijn trouwens ook erg sloom hier.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:23:
[...]

Dus gewoon wachten tot alles weer werkt? Of wordt het toch een herinstallatie?
Beetje raar, Dat het alleen betreft een aantal mensen is.
Mijn gok is dat 't gewoon serverside is... Beetje vreemd dat je door een filecorruption midden in de game gekicked wordt en naar geen enkele server meer kan connecten. Zou mij niks verbazen als de loginserver(s) gewoon een stukje van hun database kwijt zijn... Er zijn sowieso een aantal realms down.

Volgens Blizz moet je Cache + WTF deleten en restarten: helpt hier echter niks. Iemand op het forum gaf aan dat een router/modem restarten hielp, maar hier ook geen succes :-S Vage zut dat WOW.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 05-01-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

sabriel schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:01:
[...]

Het antwoord kan 2-ledig zijn. MC en alle andere instances zitten op andere servers dan je realm-server. De instance-portal is eigenlijk een gateway van de ene server naar de andere.

Nu kan het verschillende oorzaken hebben :
* login-server (authenticatie-server) heeft problemen, je bestaat niet dus wordt gekicked van server
* instance-server heeft problemen, als het 2 weken voor TBC gebeurd zou ik bijna denken aan hard-ware problemen, want 70% van de guilds/raidgroups raid niet meer.
* land-specifieke problemen, onze raidgroup bestaat uit 13 verschillende nationaliteiten, en de verbinding uit voormalig oost-europa zijn niet altijd even goed

Of zoals ik zelf achter kwam, hardware-problemen met je PC, vooral defect geheugen kan leuke unieke verstoringen geven waar je dagen naar loopt te zoeken.

En als blizzard hardware kapot is, reken dan op nog 2 weken problemen, onze server had een hard-wareprobleem, de gehele server kon niet langer 30min spelen, iets van 40 verschillende klachttopics komt blizzard na 8 dagen : Oh, er was hardware kapot, sorry for any inconviance caused |:(
Ik weet wel hoe de servers werken etc (zelf een private server gehost, met gebruik van meerdere servers)
Maar als je kijkt naar de problemen de laatste tijd, het wordt steeds erger, meer disconnects/lag server resets (instance resets/vastlopers oid)

Dat het gebeurt ok, maar het meest irritante is nogwel de lakse houding van blizzard zelf, 8 dagen niet spelen? jammer dan... instance servers plat terwijl je met een boss bezig bent? jammer dan.
Altijd het standaard antwoord "sorry for any inconviance caused" en alle variaties daarop.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:00
prutser001 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:29:
[...]
Dat het gebeurt ok, maar het meest irritante is nogwel de lakse houding van blizzard zelf, 8 dagen niet spelen? jammer dan... instance servers plat terwijl je met een boss bezig bent? jammer dan.
Altijd het standaard antwoord "sorry for any inconviance caused" en alle variaties daarop.
Wat moeten ze dan doen? gewoon de servers open zetten dat iedereen kan inloggen en blijven spelen? zodat het probleem zeker nooit word opgelost? Waar nog eens bijkomt: ranten op de forums erover heeft 0.0 resultaat, het enige wat je ermee bereikt is dat je de Communitie Managers ergert die er 0.0 aan kunnen doen.

Zoals het spreekwoord al zegt: Don't shoot the messenger..

[ Voor 17% gewijzigd door Puc van S. op 05-01-2007 16:33 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer 15:30 werd ik uit wow geknikkert terwijl ik aan het grinden was in redrigde met mn lvl 20 warriortje..

Ik wil weer connection, unable to connect, wil repair file draaien, unable to connect. Ik naar het forum toe van blizzard. realm status is gewoon up, firewall uitgezet, nog steeds geen verbinding, pc gereboot. Nog steeds niks. realm status is nog steeds niet verandert. Even later dat breaking news bericht "bla bla storing met sommige servers, mensen kunnen niet connecten" mijn server stata er niet eens bij :9

Ik zit op bloodhoof trouwens, vind dit heel erg frusterend, nog frusterender als die laggende battle grounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:29:
[...]

Mijn gok is dat 't gewoon serverside is... Beetje vreemd dat je door een filecorruption midden in de game gekicked wordt en naar geen enkele server meer kan connecten. Zou mij niks verbazen als de loginserver(s) gewoon een stukje van hun database kwijt zijn... Er zijn sowieso een aantal realms down.
Dat zou wel het een en andere verklaren,

Iets heel anders, een vraag voor de rogues:

Ik ben een rogue aan het levelen, en geld is niet zozeer een probleem (Main op dezelfde realm) Maar ik heb toch maar besloten gewoon voor BoP's te gaan over het algemeen.
(Ik ben combat swords specced)
Nou heb ik nu Sword of Serenity (Of hoe die ook heet, SM sword) in mijn main hand, maar ik loop nog rond met een dagger uit Gnomeregan in mijn off hand, Is het een goed idee toch maar Speedsteel Rapier te kopen
Of is Vanquisher Sword., een betere off-hand?

Ik ben momenteel level 36, maar ik ben bezig om 60 te halen in 2 a 3 weken, Dus ik wil er zoveel mogelijk uithalen, wat zouden jullie doen?

Als Speedsteel Rapier beter is dan die, neem ik die natuurlijk, 3 levels eerder te krijgen, en ook nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reacties jegens Bliz vallen me een beetje tegen. Ik neem aan dat hier ook systeem/netwerkbeheerders zitten?

Waar de systeem/netwerkbeheerders de grootste hekel aan hebben zijn te vergelijken met de reacties naar Blizz toe.

Ok, het werkt nu even niet, maar hoe vaak werkt het wel? Gewoon ff geduld, dingen gaan doen die verzaakt zijn door wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Denk dat ik voor speedsteel rapier zou gaan..... lekker snel en de agi zorgt voor dodge, ap en crit (en armor natuurlijk :P)
Komt bij, ziet er leuker uit met dat twinkeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor de rapier gaan, betere stats, sneller, en de schade die je doet is verwaarloosbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:36:
[...]

Dat zou wel het een en andere verklaren,

Iets heel anders, een vraag voor de rogues:

Ik ben een rogue aan het levelen, en geld is niet zozeer een probleem (Main op dezelfde realm) Maar ik heb toch maar besloten gewoon voor BoP's te gaan over het algemeen.
(Ik ben combat swords specced)
Nou heb ik nu Sword of Serenity (Of hoe die ook heet, SM sword) in mijn main hand, maar ik loop nog rond met een dagger uit Gnomeregan in mijn off hand, Is het een goed idee toch maar Speedsteel Rapier te kopen
Of is Vanquisher Sword., een betere off-hand?

Ik ben momenteel level 36, maar ik ben bezig om 60 te halen in 2 a 3 weken, Dus ik wil er zoveel mogelijk uithalen, wat zouden jullie doen?

Als Speedsteel Rapier beter is dan die, neem ik die natuurlijk, 3 levels eerder te krijgen, en ook nog beter.
Gewoon doorlevelen en instances doen voor drops. Wat iedereen hier zegt is waar en heb ik helaas zelf ondervonden. Heb uren aan grinden verspild om items op AH (zeg maar sinds lvl 20 tot ergens in de 40) te kopen en hoeveel heb ik er nog? Juist geen 1. geld daarentegen kan je niet genoeg van hebben, dus gewoon sparen en hopen op leuke drops :)

Daarnaast zeg je zo snel mogelijk 60 te willen worden. 2 a 3 weken. Is het al dat gold waard denk je? Ik vind zelf van niet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Bleet schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:48:
Ben ik net voor eens en altijd m'n fishing aan het levelen naar 300 (stond al 3/4 maanden op 250), ga ik even douchen, kom ik terug en werkt de inlog niet meer. argh. :P
Damn, en ik maar denken dat ik de enige bent die om 03:30 ofzo ging douchen :P

Ow enneh de inlogservers doen het niet :( Zal je zien dat ik zo op Teamspeak hoor dat Coif of Elements is gedropt :(

En tja... over die service van Blizzard, dat snap ik dus niet hé. Zo'n perfect spel maken, continue opdaten, maar de support is eigenlijk dieptriest. Account die zomaar worden geblockt omdat ze 'mogelijk' een goldfarmer of cheater zijn, terwijl deze mensen al jaren spelen, een heel forum vol met vragen over het spel / fouten die een fix nodig hebben waar maar geen antwoord op komt. Zo vreemd van Blizzard, want als die support nou ook zo goed was hadden ze zo weer die paar duizend spelers die daarom zijn gestopt weer terug.

[ Voor 35% gewijzigd door Snappie88 op 05-01-2007 16:46 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou met een stel 60'ers maruadon gaan doen en zo snel mogelijk Thrash Blade halen :D

Shit zie net dat die op lvl 53 te gebruiken is :p, ik heb niks gezegd :D

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
kan ook niet connecten..kom nieteens bij server list 8)7
en me server ( Zenedar ) staat ook niet bij de list van servers die het niet doen...
Is er hier iemand die wel kan spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Kan ook niet connecten, zie een paar posts terug...

Valt me trouwens op dat het vaak Nederlanders zijn die eruit liggen en ook een aantal Bloodhoofians... Misschien heeft Blizz het Nederlandse segment IP-adressen geblocked i.pv. het Chinese segment in een poging de farmers te stoppen ;-)

Edit:
BTW als ik een tracert run op eu.logon.worldofwarcraft.com com ik uit op prs-tc-i2-link-telia.net. Andere mensen die niet kunnen inloggen komen daar ook uit... Misschien is die server brak? Kan iemand die wel in kan loggen ff kijken of ie een andere telia-bak krijgt?

Edit:
Hmm kan nu ook niet meer op de WOW-fora inloggen.. Mijn browser heeft ook last van filecorruption

[ Voor 40% gewijzigd door Morrar op 05-01-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha dat zal het zijn :D, ik dacht al, mijn account expired morgen pas, maar het is gewoon een dikke ip ban :|

Misschien zijn ze van mening dat wij het trade channel teveel spammen met geile opmerkingen, zoals vaak het geval is (A)

Vind je het ook gek als je met een karakter genaamd Nymphomania gaat chatten :p, ik vind het een wonder dat ik nog niet gebanned ben :D

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
lool >:)
yup we zijn vaak de pineut ;)
ben ook wel een beetje aan het chinezen geweest laatste tijd dus mss ligt het daaraan :P
24/7 grinden om 60 te worden..

[ Voor 60% gewijzigd door letti1990 op 05-01-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 23:21

DCM

Kupo!

hoop wel dat ik vanavond wel kan inloggen. We hebben eindelijk een keer weer genoeg mensen om te raiden :P

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kevinp schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:19:
[...]

nou ja dan was het geen firebal, het was een mage die heeeel hard mij onderuit haalde, in een duel.

dat is dus je gaat in defense stand(elke mage opened met sheep). Je wacht een erg lange cast af.
boem half je leven is weg, een instand cast. dan sta je stil in zo'n ice ding.

Goede mage gaan precies op de afstand staan dat je niet je bow/gun kan gebruiken. Nog een 6 sec cast, en je bent dood omdat die fireball ook nog een dot op je doet.
Dat warriors weinig kans hebben tegen mages wisten we al. Ik ben een frost mage en win in princiepe van elke warrior simpelweg omdat ze redelijk simpel te kiten zijn. Maar dat is ook ongeveer de enige class waar ik echt goed tegen ben. Als frost mage heb je niet de burst-damage van fire mages, en dan moet je 't snel met de dood bekopen.
SMulTiE schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:22:
Ik vraag ook altijd water, als ik het niet krijg, heal ik die mage ook niet, je kunt het immers ook omdraaien :P
Je moet het gewoon niet vragen 30s voordag een game start. Doe dat dan ff BUITEN de battlegrounds. Het maakt voor jou niet uit wanneer je het krijgt, maar een mage mag gaan zitten drinken als 'ie die zooi geconjured heeft. In een premade maak ik gewoon een flinke voorraad en krijgt iedereen het. Maar een random die 't 30s voor de start vraagt krijgt gewoon een 'no'.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:01:
Je opmerking dat mensen zullen willen overstappen omdat het nieuw(er) of cool(er) is dan WoW: je onderschat de "Blizzard" factor. Al zolang ze PC games uitbrengen, leveren ze niets anders dan pure kwaliteit en innovatie, en met WoW zie je niets anders gebeuren. Het is de meest complete MMORPG en dat zal het nog wel een tijdje blijven. Ik heb al genoeg mensen gezien die andere spellen gingen proberen en die 3 maanden later weer WoW kwamen spelen omdat het andere spel hen niet meer kon boeien of toch niet zo geweldig was als ze dachten.
Hear hear. Als je naar andere games kijkt, en dan even door het grafische schilletje heenkijkt, zie je gewoon dat er veel minder content is, veel minder achtergrond, en dat er ook veel minder nieuwe content gratis bijkomt. En inderdaad is WoW gewoon kwaliteit. Tuurlijk zijn er problemen, maar dit is echt niks in verhouding tot een aantal andere MMORPGs die ik gespeeld heb.
Morrar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:59:
Ook de censuur op de WOW-forums is om je rot te lachen, elke post waarin je hier ook maar iets over zegt wordt direct gedelete. Dat is eigenlijk het enige punt waarop ik de support heb op echte snelheid heb kunnen betrappen... Ik had als signature "Fixed a bug that allowed latencies below 300ms" ofzo, zelfs die hebben ze uit mijn profiel geschrapt... Trieste gasten daar bij Blizzard hoor.
Ik vind zo'n sig nog veel triester.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 05-01-2007 17:03 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, Hebben ze het eindelijk als news in WoW gezet, Staat mijn realm er niet bij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:48:
Hahaha dat zal het zijn :D, ik dacht al, mijn account expired morgen pas, maar het is gewoon een dikke ip ban :|

Misschien zijn ze van mening dat wij het trade channel teveel spammen met geile opmerkingen, zoals vaak het geval is (A)

Vind je het ook gek als je met een karakter genaamd Nymphomania gaat chatten :p, ik vind het een wonder dat ik nog niet gebanned ben :D
ACh das nog nix, tenminste kweet niet waar die gesprekken over gaan:P. Als je soms ziet waar ik het over heb met zo een gast die perverted ( :') ) heet. we hadden zo een discussie en ik zei van: yeah, im smiling like a baby. waarop hij antwoordt van: yeah, like a dead baby, looks so calm and smiles..

Offe deze: Dude, how perverted are you?
Well, i like to masturbate on dead child corpses :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:57:
hoop wel dat ik vanavond wel kan inloggen. We hebben eindelijk een keer weer genoeg mensen om te raiden :P
Werd weer es tijd ja :). Zo jammer dat mensen tijdelijk stoppen of gewoonweg willen pvpen.
Nog ff volhouden en dan is iedereen daar ook weer van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:46:

Edit:
BTW als ik een tracert run op eu.logon.worldofwarcraft.com com ik uit op prs-tc-i2-link-telia.net. Andere mensen die niet kunnen inloggen komen daar ook uit... Misschien is die server brak? Kan iemand die wel in kan loggen ff kijken of ie een andere telia-bak krijgt?
Same hiero, het viel mij ook al op dat het veel NL's waren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik net sinds vanochtend weer WOW na iets van driekwart jaar gestopt te zijn, doen idd die servers het niet meer!

Ik zoek nog een LEUK guild, niet al te pushy, maar meer gezelligheid. Ik heb nu een char aangemaakt opemerald dream, maar een andere realm is natuurlijk ook niet erg, ben immers weer net begonnen. Op doomhammer heb ik nog wel een lvl 40 geloof ik, misschien daar nog leuk guild? Ik heb nog niet gekeken of mijn oude guild (waarvan ik niet eens de naam meer van weet :o ) nog actief is... maarja, zo kan ik niet kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jups same story here.. Loopt vast bij die sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Morrar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:46:

Edit:

Edit:
Hmm kan nu ook niet meer op de WOW-fora inloggen.. Mijn browser heeft ook last van filecorruption
Altijd leuk.... mensen die gooien met tracerts als de server niet werkt ^^ voor de zoveelste keer: die node van Telia ondersteunt het tracert commando niet (beter gezegd die is geblokkeerd) daarom stopt hij daar.

De reden dat forum/site nu langzaam/niet werkt: 99% van de mensen op die servers die nu willen spelen zitten nu op de site te f5'en...

@ MrVegeta TB werkt hier gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dus meer mensen last van niet kunnen inloggen.. iemand ook op de Trollbane server? Ik kan nu niet inloggen, ook krijg ik niet het "nieuws" te zien bij dat WoW boot schermpje (voordat je wow opstart dus). Maar ik kan wel gewoon internette/msn'e.

Zucht,

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 15:03
Hier ook problemen. Realm wordt niet genoemd. Ook WOW site ligt ook totaal plat hier.
Tracerroute loopt hier dood ergens in zweden op 80.91.250.34 ..

Oja, om deze post nog even wat nuttige inhoud te geven. Ik had 1 maand account payment klaar staan. Echter vandaag zag ik dat eergisteren mijn account verlopen was? Mijn subscription was er niet meer? En bijkomende rarigheid is dat ik dus gisteren (1 dag na het verlopen van mijn account) nog kon spelen.

Vandaag maar even 3 maanden verlengd nogmaals.

[ Voor 53% gewijzigd door om3ega op 05-01-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Erh ik weet dat die tracerts altijd stoppen bij bepaalde telia-bakken omdat ze het niet ondersteunen, dat is mijn punt ook niet. Maaar als iedereen die problemen heeft via die bak gerouted wordt zou het kunnen zijn dat daar specifiek iets mis mee is, snap je?

Dus ik snap wel dat de tracert niet aangeeft dat er een probleem is, maar wellicht is het wel zo dat iedereen die problemen heeft die server krijgt. Daarom vroeg ik ook of er mensen zijn die wel kunnen spelen die ook bij die bak uitkomen.... Dus niet te snel roepen dat ik een suffie ben aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders gaan we even niet tegen elkaar flamen, we hebben allemaal hetzelfde probleem. Van elkaar uitschelden word het ook niet beter (of beschuldigingen maken)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Snappie88 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:41:
[...]

Damn, en ik maar denken dat ik de enige bent die om 03:30 ofzo ging douchen :P

Ow enneh de inlogservers doen het niet :( Zal je zien dat ik zo op Teamspeak hoor dat Coif of Elements is gedropt :(

En tja... over die service van Blizzard, dat snap ik dus niet hé. Zo'n perfect spel maken, continue opdaten, maar de support is eigenlijk dieptriest. Account die zomaar worden geblockt omdat ze 'mogelijk' een goldfarmer of cheater zijn, terwijl deze mensen al jaren spelen, een heel forum vol met vragen over het spel / fouten die een fix nodig hebben waar maar geen antwoord op komt. Zo vreemd van Blizzard, want als die support nou ook zo goed was hadden ze zo weer die paar duizend spelers die daarom zijn gestopt weer terug.
En bekijk het dan eens van Blizzard's kant: Je hebt te maken met wereldwijd honderden server(s/clusters) en miljoenen spelers. Als je iedere afzonderlijke situatie afzonderlijk zou moeten behandelen word je compleet gek. Dus dan ontwikkel je standaard-handelingen en acties, en ja, daar horen soms minder prettige situaties bij. Net zoals ze niet even aan 400 man op 1 server vragen of het gelegen komt dat de instanceserver even down gaat.
Je kan niet ieder wissewasje los behandelen, daar heb je de mankracht niet voor.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Morrar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:20:
Erh ik weet dat die tracerts altijd stoppen bij bepaalde telia-bakken omdat ze het niet ondersteunen, dat is mijn punt ook niet. Maaar als iedereen die problemen heeft via die bak gerouted wordt zou het kunnen zijn dat daar specifiek iets mis mee is, snap je?

Dus ik snap wel dat de tracert niet aangeeft dat er een probleem is, maar wellicht is het wel zo dat iedereen die problemen heeft die server krijgt. Daarom vroeg ik ook of er mensen zijn die wel kunnen spelen die ook bij die bak uitkomen.... Dus niet te snel roepen dat ik een suffie ben aub
Ok bij deze: bij mij stopt hij daar ook, en ik kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
OK dank je. Dan zit het probleem ergens anders dus... Hmm hoop dat ze t snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Blistimo schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:24:
[...]

En bekijk het dan eens van Blizzard's kant: Je hebt te maken met wereldwijd honderden server(s/clusters) en miljoenen spelers. Als je iedere afzonderlijke situatie afzonderlijk zou moeten behandelen word je compleet gek. Dus dan ontwikkel je standaard-handelingen en acties, en ja, daar horen soms minder prettige situaties bij. Net zoals ze niet even aan 400 man op 1 server vragen of het gelegen komt dat de instanceserver even down gaat.
Je kan niet ieder wissewasje los behandelen, daar heb je de mankracht niet voor.
Jah duh, dat snap ik ook wel :P Uiteraard is het niet zomaar iets om 5 miljoen spelers (?) tevreden te houden, maar als je zo nu en dan dus op die forums gaat kijken lijkt het af en toe wel alsof het Blizzard gewoon niet interesseerd wat de community ervan vindt. En da's ook eigenlijk m'n punt ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
k heb net op een pc van een vriend gekeken of me account nog wel bestond :9
maar bij hem kan ik wel gewoon inloggen en met me char spelen..
mjah hij wou op ze eige account dus k moest weer weg / cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er bij jullie precies dan als je in probeert te loggen?

Ik krijg alleen maar unable to connect to server als ik mn wachtwoord heb ingetpyt.

Ik heb zelfs wow al opnieuw geinstalleerd, geen effect (was voordat ik van de storing afwist)

...zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan ik het beste doen denken jullie. Ik speel net 3 weken wow ofzo nu. heb een lvl 26 warlock. Verder nog helemaal niks. Moet ik meteen TBC kopen en die ook gaan spelen? Of beste om eerst met de orginele WoW level 60 te worden en dan pas TBC te kopen?

Ik weet nu niet ook echt wat er gaat verandere. Komen 2 nieuwe classes bij en een groot deel nieuwe map. Kan ik naar die map zonder uitbreiding? Kan ik die nieuwe classes tegenkomen met mijn oude orginele wow?

kan zon nieuwe class natuurlijk niet maken zonder uitbreiding. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen naar de uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
same..
duurt 100 jaar met connecten en dan unable to connect.
Me WoW mates kunnen wel allemaal inloggen :'(
Vanavond geen HW xbow voor mij :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook bestaande dungeons doen op de heroic diffciculty en dan heb je betere loot e.d

Tenminste, denk ik, ik zou TBC zeker halen. Je kan iig niet naar outlands zonder TBC, ik denk wel dat je gewoon de andere klasses tegen kan komen..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
nu de inlogserver down is zijn er ook veel te weinig AB-bg's open ;( :P

zo haal ik natuurlijk nooit genoeg honor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
ik kreeg mijn dc/s in AB..
net toen ik ff bij iemand anders ging kijken stond ik dr nog midde in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
letti1990 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:51:
ik kreeg mijn dc/s in AB..
net toen ik ff bij iemand anders ging kijken stond ik dr nog midde in 8)7
ja ik vrees ook elke keer dat ik vast blijf zitten in AB omdat er weer een server crashed / iets anders misgaat... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
moet nog 4k honor voor me bow..maar denk dat ik dat nietmeer haal vanavond..
hoelang duren deze problemen ong bij blizzard normaal gesproken :)
k speel nu pas maandje ong dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook nog maar 3 maand, maar dit soort dingen zijn in die periode niet voor gekomen. Ze hebben geen idee waar het probleem ligt en kunnen ook geen tijd geven. Als iemand op het forum kan komen, misschien dat ze daar wat info neer pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

kan prima inloggen, nergens last van

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
het ligt iniedergeval aan je ip ofzo?
want met me eigen account kan ik op andere pc wel inloggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?

Sommige realms werken gewoon niet? we moeten gewoon afwachten lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
kan met me character die op zenedar hier niet inloggen..maar bij een andere pc van een vriend wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mja het ligt aan IP-adres, als je vanaf een ander IP inlogt gaat het prima allemaal. Als je ISP je een dynamisch IP geeft moet je gewoon even reconneecten (modem een schop geven etc). Kennelijk zijn bepaalde IP-adressen geblocked om de een of andere reden?

[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 05-01-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zoals eerder gezegt kan ik ook niet inloggen. Kom niet door de login server heen terwijl guildies wel op Trollbane spelen. Dus de server is nog wel gewoon up..
Morrar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:15:
Mja het ligt aan IP-adres, als je vanaf een ander IP inlogt gaat het prima allemaal. Als je ISP je een dynamisch IP geeft moet je gewoon even reconneecten (modem een schop geven etc). Kennelijk zijn bepaalde IP-adressen geblocked om de een of andere reden?
Orly? Hm ik zal dan maar ff me modem uitzetten onder het eten en dan weer aanzetten :).

[ Voor 59% gewijzigd door MrVegeta op 05-01-2007 18:16 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Helpt dus alleen als je een dynamisch IP krijgt van je provider he.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
Eindelijk is mijn bestelde WoW binnen.... (verdorie 8 dagen onderweg geweest met de post). En nu is kan ik mijn code niet invoeren omdat alles plat ligt.... GRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja wie heeft dat nou nog.. Dynamische IP adresse, misschien als je inbelt ofzo :P, maar mijn ip is altijd hetzelfde (@sloom)

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de realms werken nog wel.
Maar sommige realms staan niet meer tussen de lijst.

Ik was samen met mijn broertje @ boulderfist aan het levelen.
Hij moest ff reconnecten, maar hij kon niet meer op de realm komen. (boulderfist stond er niet meer tussen)

En ik zat nog wel op de realm ..., maar toen ik moest eten deed ik per ongeluk exit game.
en nu kan ik er ook niet meer opkomen

-edit-

Hij werkt nu wel weer

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Morrar schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:19:
Helpt dus alleen als je een dynamisch IP krijgt van je provider he.. ;)
Oh ja crap :(. Maareh, verder is hier dus weinig aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow europe site is weer up als goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
inloggen lukt gewoon hier... alleen is Outland nu gecrashed ofzo ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Outland is uit de lucht gevallen en op Azeroth gecrashed. Geen WoW meer voor nu, Blizzard moet eerst een geschikte nieuwe planeet vinden.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, zou Blizzard geld gaan teruggeven voor alle potions die ik aan had, hun excuus aanbieden voor de dag vrij die ze verpest hebben ( Ik wou 39 halen vandaag), En me de auctions gratis geven waarop ik nu outbidded ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet inloggen op mn account :S kheb accountje gemaakt op wow-europe.com maar de client etc gedownload van worldofwarcraft.com .. of heb ik speciale patch oid nodig om daarmee op een EU server te kunnen spelen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Bleet schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:16:
Outland is uit de lucht gevallen en op Azeroth gecrashed. Geen WoW meer voor nu, Blizzard moet eerst een geschikte nieuwe planeet vinden.
Outland teh server ;) :P (waarop ik dus speel)

maar Outland is weer in de lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerst een hele rats patches installeren om te kunnen spelen, maar ik denk dat inloggen zoiezo problemen op gaat leveren. *zie vorige posts*. grote storing met wow

http://i74.photobucket.co...p/oneexpneededtolevel.jpg

Check dat, hoevaak gebeurt dat denk je?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

geen problemen met inloggen bij ons, maar wel major instance lag en disconnects.. de raid gaat dus ook compleet kut :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:22:
Je moet eerst een hele rats patches installeren om te kunnen spelen, maar ik denk dat inloggen zoiezo problemen op gaat leveren. *zie vorige posts*. grote storing met wow

http://i74.photobucket.co...p/oneexpneededtolevel.jpg

Check dat, hoevaak gebeurt dat denk je?
Oud-guildie van me had dat zelfs bij level 60. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:03:
[...]

Oud-guildie van me had dat zelfs bij level 60. :P
Hahaha, dat is echt cool. Maar waarom is hij in tanaris? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

sunken temple quest?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:40:
[...]

en als dat het geval is hit die mage met 4.3k.... knappe mage die dat lukt :X

zelfs mij lukt dat niet fully buffed op een fully debuffed mob met een fireball (mijn buffs: Flask/Greater fire power/Greater Arcane Elixir, en alle dmg enchants op head en shoulder na) met die buffs heb ik +800fire dmg waardoor mijn fireball hit voor 1500. Hiernaast heb ik ook nog de Talents die mijn dmg met 17% verhogen wat dus 1750 word dan.

Debuffs op mob: Scorch debuff (+15%) CoE (+10%) en de talent uit de fire tree met +20% dmg op mobs/enemys onder de 20%.

dit is dus 45%.

hij raakt de mob dan voor 2538 dmg.

Met pyroblast word het: 900+800= 1700+3%= 1780. Met de debuffs dus bijna evenveel als een hit.

in beide gevallen is een crit 3700..
ZHC doet daar nog zo'n 400 boven op bij een crit en 300 bij een hit, nog steeds niet in de buurt.
jij berserkerbuff 35% meer dmg done, ik berserkerstance 10%, deathwish 5%, recklessness 20% meer dmg taken.

Op het laatste na dus geen ongewone buffs/ debuffs, ik zie echt wel regelmatig imba hoge cijfers in het rood voorbij vliegen, helemaal als het een 3 min pom pyro wonder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan hier niet inloggen wel bij een vriend van mij. Meerdere guildies op Burning Blade hebben hier last van. Alleen die vriend van mij weer niet.
Alle genoemde suggesties helpen niet. WTF folder bla bla... en modem of router resetten...
Echt weer zo'n "GO BLIZZARD" moment. Het schijnt heel willekeurig te zijn 1 op de 20/30 mensen in onze guild heeft het probleem of een vriend van deze mensen hebben het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 05-10 19:52
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:26:
Kan hier niet inloggen wel bij een vriend van mij. Meerdere guildies op Burning Blade hebben hier last van. Alleen die vriend van mij weer niet.
Alle genoemde suggesties helpen niet. WTF folder bla bla... en modem of router resetten...
Echt weer zo'n "GO BLIZZARD" moment. Het schijnt heel willekeurig te zijn 1 op de 20/30 mensen in onze guild heeft het probleem of een vriend van deze mensen hebben het probleem.
Hier 1 van de 20/30.. Het bericht dat er bij staat klopt overigens van geen kant. Ik kan niet in de Burning Blade maar ook niet in de Shattered Hand terwijl deze servers wel online zijn. Het gaat dus helemaal niet over die servers maar over de inlogserver. Sommige IP's werken dus gewoon niet want mijn broer kan ook niet inloggen. Dit terwijl mijn buurjongen er moeiteloos in komt.

Van hieronder:
uhm ik geef alleen mijn bevindingen, geen eigen conclusies trekken aub... zucht
Waar heb jij last van? Ik gaf mijn bevindingen en je bent gelijk op je tenen getrapt.

[ Voor 15% gewijzigd door WillemJanJansen op 06-01-2007 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:21:
[...]

jij berserkerbuff 35% meer dmg done, ik berserkerstance 10%, deathwish 5%, recklessness 20% meer dmg taken.

Op het laatste na dus geen ongewone buffs/ debuffs, ik zie echt wel regelmatig imba hoge cijfers in het rood voorbij vliegen, helemaal als het een 3 min pom pyro wonder is.
geen ongewone debuffs? jij vind flasks gewoon in BG's? net als dmg pots?

ow.. en hij zei dat het in duel was en in def stance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemJanJansen schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:33:
[...]

Hier 1 van de 20/30.. Het bericht dat er bij staat klopt overigens van geen kant. Ik kan niet in de Burning Blade maar ook niet in de Shattered Hand terwijl deze servers wel online zijn. Het gaat dus helemaal niet over die servers maar over de inlogserver. Sommige IP's werken dus gewoon niet want mijn broer kan ook niet inloggen. Dit terwijl mijn buurjongen er moeiteloos in komt.
uhm ik geef alleen mijn bevindingen, geen eigen conclusies trekken aub... zucht

EDIT:
Probleem opgelost lijkt me, ik kan weer inloggen en medeguildies ook weer.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
d'r schijnt een of andere mayor IP ban te zijn, wat dus gewoon niet echt lekker werkt. Zullen ze wel snel weer moeten veranderen want dit soort onzin kan natuurlijk niet

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Kevinp schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:50:
d'r schijnt een of andere mayor IP ban te zijn, wat dus gewoon niet echt lekker werkt. Zullen ze wel snel weer moeten veranderen want dit soort onzin kan natuurlijk niet
Aangezien blizzard helemaal niets officieel gezegd heeft is dit puur speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Laatst online: 05-10 15:03
Ik kom er weer in :) (net) so try your luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Woohoo... ik kan ineens weer inloggen

[ Voor 7% gewijzigd door dyna18 op 05-01-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Telia, de backbone operator, is inderdaad IP's aan het blokkeren. Zuur voor de meeste DSL gebruikers met een vast IP. Eindelijk een mazzeltje voor de kabelgebruikers. Zou bijna gaan inbellen.

Traceroutje ter illustratie:

Bezig met het traceren van de route naar eu.logon.worldofwarcraft.com [80.239.178.115]
via maximaal 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms SpeedTouch.lan [10.0.0.138]
2 11 ms 11 ms 11 ms bbned-10k-07.router.nl.demon.net [82.161.60.1]
3 12 ms 11 ms 11 ms tc1-core-1-bbned-ic5.router.nl.demon.net [82.161.247.129]
4 34 ms 12 ms 12 ms tc1-border-2-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.38]
5 11 ms 11 ms 11 ms 0.so-3-0-0.xr1.sara.xs4all.net [194.109.7.17]
6 16 ms 11 ms 11 ms so-7-0-0.nar1.AMS1.gblx.net [146.82.33.177]
7 19 ms 19 ms 19 ms so1-0-0-2488M.ar3.LON2.gblx.net [67.17.71.1]
8 58 ms 68 ms 53 ms telia-2.ar3.LON2.gblx.net [64.208.110.38]
9 66 ms 63 ms 60 ms ldn-bb2-link.telia.net [80.91.250.15]
10 79 ms 63 ms 61 ms prs-bb2-pos6-0-0.telia.net [213.248.65.114]
11 85 ms 77 ms 80 ms prs-b2-pos11-0.telia.net [213.248.65.226]
12 99 ms 57 ms 97 ms prs-tc-i2-link-telia.net [80.91.250.34]
13 * * * Time-out bij opdracht.

Ping statistieken (naar eerste Telia server in de trace) zijn trouwens ook bagger, verklaart direct de lag spikes die ik de laatste tijd heb.

Ping-statistieken voor 213.248.100.1:
Pakketten: verzonden = 186, ontvangen = 186, verloren = 0 (0% verlies).
De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 33ms, Maximum = 108ms, Gemiddelde = 77ms

Van Telia.net:
Service delivery is guaranteed by our wholly owned Viking network.
Edit: Jup ik ook. Ping is wel nog slechter geworden opeens, maarja..

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
prs-bb2-pos6-0-0.telia.net is een server van Blizzard. Alle achterliggende servers zijn geconfigureerd om niet op een ping request te reageren. Dus er is niets mis met deze tracert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Nee hoor, niet helemaal:

Bezig met het traceren van de route naar eu.logon.worldofwarcraft.com [80.239.178.113]
via maximaal 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms SpeedTouch.lan [10.0.0.138]
2 11 ms 11 ms 12 ms bbned-10k-07.router.nl.demon.net [82.161.60.1]
3 12 ms 11 ms 11 ms tc1-core-2-bbned-ic6.router.nl.demon.net [82.161.247.133]
4 11 ms 11 ms 11 ms tc1-border-2-ae-1-0.router.nl.demon.net [82.161.255.42]
5 12 ms 11 ms 12 ms 0.so-3-0-0.xr1.sara.xs4all.net [194.109.7.17]
6 135 ms 12 ms 12 ms so-7-0-0.nar1.AMS1.gblx.net [146.82.33.177]
7 19 ms 24 ms 19 ms so1-0-0-2488M.ar3.LON2.gblx.net [67.17.71.1]
8 37 ms 33 ms 36 ms telia-2.ar3.LON2.gblx.net [64.208.110.38]
9 38 ms 23 ms 36 ms ldn-bb2-link.telia.net [80.91.250.15]
10 42 ms 31 ms 40 ms prs-bb2-pos6-0-0.telia.net [213.248.65.114]
11 31 ms 33 ms 30 ms prs-b2-pos11-0.telia.net [213.248.65.226]
12 46 ms 48 ms 45 ms prs-tc-i2-link-telia.net [80.91.250.34]
13 42 ms 41 ms 45 ms 80-239-174-108.customer.teliacarrier.com [80.239.174.108]
14 44 ms 30 ms 45 ms 80.239.178.113

want nu kom ik er dus wel (tracert is wat anders dan pingen he..)

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Blijkbaar is de ban weer over, want ook ik kan er weer in. Ik wou net gaan slapen na eindeloos geprobeerd te hebben om in te loggen. Ach ja, maar gewoon even genoten van de VC games op de Wii in de tussentijd :P

Dan maar snel mail checken in-game en met een gerust hard slapen, wetende dat ik morgen weer verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Hmmm ik heb om 6 uur mijn wow code ingevoerd. Maar hij zegt nu in-game dat ik nog steeds een trial account heb. Terwijl mijn account management pagina zegt dat hij wel actief is....

Iemand hier die ooit zijn trial account heeft omgezet naar full?... hoe snel was dat actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Bah, GM zegt dat ik eerst die 10 dagen van mijn trial account moet volmaken (inclusief dus restricties). En dat ik dan pas mijn actieve account krijg.

Dus ik kan 10 dagen niet verder levelen, ik kan niet meer goud krijgen, ik kan niet mailen, geen AH, al mijn bags zitten vol, en ik heb alle quests die ik kan doen op mijn level al gedaan... :(
Oftewl ik kan 10 dagen niets doen, ondanks dat ik wow gekocht heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:48
dyna18 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:12:
Hmmm ik heb om 6 uur mijn wow code ingevoerd. Maar hij zegt nu in-game dat ik nog steeds een trial account heb. Terwijl mijn account management pagina zegt dat hij wel actief is....

Iemand hier die ooit zijn trial account heeft omgezet naar full?... hoe snel was dat actief?
was je trial al voorbij ? Volgens mij moet die eerst voorbij zijn dan gaat deze over naar full

[ Voor 0% gewijzigd door Taenadar op 05-01-2007 23:50 . Reden: spuit 11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
ja, precies.... dus ondanks dat ik het spel gekocht heb, kan ik nu niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:35:
[...]

geen ongewone debuffs? jij vind flasks gewoon in BG's? net als dmg pots?

ow.. en hij zei dat het in duel was en in def stance ;)
hehe klopt, maar die info kwam later, al krabbelt hij beetje terug dat het gewoon imba veel dmg in korte tijd was, ik wil alleen zeggen dat (zeker tegen een warrior) zulke dmg (e veel hoger zelfs) theoretisch mogelijk is, zeker als ik het lijstje met debuffs nog kort aanvul: CoE 10% (improved nog 3% erbij), berserkerbuff 10% (als debuff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dyna18 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:49:
Bah, GM zegt dat ik eerst die 10 dagen van mijn trial account moet volmaken (inclusief dus restricties). En dat ik dan pas mijn actieve account krijg.

Dus ik kan 10 dagen niet verder levelen, ik kan niet meer goud krijgen, ik kan niet mailen, geen AH, al mijn bags zitten vol, en ik heb alle quests die ik kan doen op mijn level al gedaan... :(
Oftewl ik kan 10 dagen niets doen, ondanks dat ik wow gekocht heb :(
Goed..

*Thijs meldt met hetzelfde probleem.

Ik heb op de achtste trialdag (ook de 10-day-trial, bij de 14-day-trial werkt 't anders) de fullversion gescoord vol enthousiasme, maar meer omdat ik level 20 ben en je met een trialaccount niet hoger kan.. Goed, alhoewel de GMs me niet konden helpen (hadden 't sowieso al druk, moest een uur lang wachten op mijn beurt) ben ik er inmiddels wel achter dat ik gewoon moet wachten tot mijn trial is verlopen.. als ik inlog op de site staat er ook dat de 10-day-trial 'active' is en de eerste gratis 30 dagen 'pending', heb jij waarschijnlijk ook.

Gelukkig voor mij kan ik vanaf morgen (eigenlijk vandaag, de zesde) 17:42 hopelijk probleemloos alle functies benutten en dus vooral verder levelen..

Rest mij nog een vraagje aan jullie; ik ben nu min of meer willekeurig op Darkmoon Faire uitgekomen , een RP server. Echter, het hele 'RP' gebeuren is nou niet bepaald wat ik zoek maar ik kan er wel mee leven. Maar na alle positieve berichten over de vier nieuwe servers die op de 16e worden geïntroduceerd vraag ik me af of ik niet beter naar de PvE server die op de 16e erbij komt kan verhuizen a.k.a. daar op nieuw beginnen. Ik koop TBC voorlopig nog niet. Maar zal het daar daadwerkelijk voor 80% uit Blood Elves en Draenei gaan bestaan of komt e.e.a. wel snel in een normale balans? En zullen de servers sowieso wel drukbevolkt worden of zal 't er rustig blijven?

De WoW spelers hier met wat meer ervaring en kennis van WoW en de society erachter kunnen me hopelijk enkele voorspellingen (aangezien je beide vragen nog niet concreet kan beantwoorden) doen waarmee ik een beslissing kan maken. Want ik weet het niet, maar op de huidige RP server heb ik het idee dat ik er gewoon niet helemaal thuis hoor. En ik ben pas level 20, misschien 25 rond die tijd, dusja. Ik wacht met spanning op jullie respons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 28-09 14:42

junglebeast

hier staat iets

Hmm Turalyon keertje geen problemen..das nieuw..wel een wat hogere latency, tis ook wel wat drukker als ik in IF of SW kijk...

Pfft 2de keer Uldaman in, persoonlijk geen fijne instance..toch wel wat quests en xp te halen...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Lol, AB premade met de guild, eerste pot 2000 - 80, "ontevreden" raidleader: "THEY GOT 80 points !"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Exitium schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 01:05:
Lol, AB premade met de guild, eerste pot 2000 - 80, "ontevreden" raidleader: "THEY GOT 80 points !"
is voor een beetje goede premade idd veel te veel :P

wat me trouwens opvalt is dat alliance in onze battlegroup ineens veel (en echt veel) meer wint... :P

zal wel te maken hebben met dat 't AB-weekend is ofzo (heb 't hier over PuG vs PuG)

[ Voor 26% gewijzigd door Viggen op 06-01-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
lol..ben net weer ge dc/s en kan weer niet connecter..we lovee blizzard! :|
ga maar slapen dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ander mensen ook weer een bug? zit op emerald dream en alle npc's zeggen niets meer terug :( vechten is er niet meer bij en ik kan niet eens afsluiten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Klopt 't is de lag, je wordt zo gekicked en daarna kun je niet meer inloggen. ALT + F4 werkt overigens wel.... Fijne gasten daar bij Telia.

Als je trouwens een dynamisch IP hebt is er nog hoop, ik ga iig maar naar bedje toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
yep.. ik zit ook op ED en zo te zien een storing die meerdere realms treft.

edit: Om deze post niet alleen maar te laten gaan over probleempjes gisteren de preorder van TBC betaald en volgens de webshop is de kans erg groot dat deze iets eerder op de deurmat ligt dan de patch online gaat :)

[ Voor 59% gewijzigd door purge op 06-01-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:35

Rmg

Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 00:43:
[...]

Rest mij nog een vraagje aan jullie; ik ben nu min of meer willekeurig op Darkmoon Faire uitgekomen , een RP server. Echter, het hele 'RP' gebeuren is nou niet bepaald wat ik zoek maar ik kan er wel mee leven. Maar na alle positieve berichten over de vier nieuwe servers die op de 16e worden geïntroduceerd vraag ik me af of ik niet beter naar de PvE server die op de 16e erbij komt kan verhuizen a.k.a. daar op nieuw beginnen. Ik koop TBC voorlopig nog niet. Maar zal het daar daadwerkelijk voor 80% uit Blood Elves en Draenei gaan bestaan of komt e.e.a. wel snel in een normale balans? En zullen de servers sowieso wel drukbevolkt worden of zal 't er rustig blijven?
Grote kans dat de eerste week ( of 2 ) 80% Blood elf of Draenei is. Maar ook grote kans dat op de rest van de servers ook alleen maar eerst de Blood elves en Draenei actief zijn en na een weekje of 2/3 krijg je dan wat meer balans omdat iedereen wel een beetje is uitgespeeld ;)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.