Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(CCIP) The BFG

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 20.865 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

Ik vind de kast van buiten echt prachtig, maar als je naar die bal wilt kijken, mist het toch een beetje het effect van een wapen...
ik wens je succes met afronding van je project, en ik hoop dat je misschien toch nog 'dat' extra weet toe te voegen aan de mod!
klasse werk wat betreft bewerking/ideeën! keep up the goodwork.

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
un1ty schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:38:
Ik vind de kast van buiten echt prachtig, maar als je naar die bal wilt kijken, mist het toch een beetje het effect van een wapen...
Thanx, heb je zelf een idee hoe ik dat kan verbeteren ?

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• Skav
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-01-2023
JOW ! die rocket launcher is echt VET geworden ;)
Het is jammer dat die rockets niet aan de launcher zelf zitten. Voor mijn gevoel zijn de rockets en de launcher nu 2 verschillende objecten. Welliswaar zitten ze beide aan de bfg, maar toch.

Denk alleen niet dat je hiermee ongestraft over straat kan lopen.
Heb je meteen 36 anti-terreur teams op je nek :D

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Skav schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:45:
JOW ! die rocket launcher is echt VET geworden ;)
Het is jammer dat die rockets niet aan de launcher zelf zitten. Voor mijn gevoel zijn de rockets en de launcher nu 2 verschillende objecten. Welliswaar zitten ze beide aan de bfg, maar toch.

Denk alleen niet dat je hiermee ongestraft over straat kan lopen.
Heb je meteen 36 anti-terreur teams op je nek :D
LOL !

Maar je hebt een punt daar.....de twee objecten zijn idd té los. Mss een soort laad systeem fantaseren waarbij de raketten de launcher in gaan.... hmmm ( krabt zich weer eens achter de oren ) :) :) :)

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-11 13:43

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Wow, zie dit voor het eerst, strakke mod en een orgineel idee, BFG was altijd al me favo wapen in Doom95.

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:06
Vanwaar heb je die prachtige dingetjes
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/blowholes5.jpg

IK heb juist het zelfde nodig....

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 07:16

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Zeer mooie mod, die rocketlauncher ziet er goed uit.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
chukkepukke schreef op zondag 27 mei 2007 @ 09:03:
Vanwaar heb je die prachtige dingetjes
[afbeelding]

IK heb juist het zelfde nodig....
Uitlaat pijpen van een afzuigsysteem. Ik ben bang dat je ze niet los kunt krijgen of dat ze erg $$$ zijn... :S

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Detailering van de rockets.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_052.jpg

Ik heb de reflecterende pinstripe gebruikt in combinatie met een doorzichtig/zwart geblokt plakkende folie.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_053.jpg

Licht net zo fel op als de rest van de pinstripes.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_054.jpg

Voor het eerst mijn airbrush uitgeprobeerd op het Quake logo.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_055.jpg

Moet zeggen dat het niet meeviel. Moet nog een hoop leren.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_056.jpg

Het logo is nu meer geaccentueerd, en dat was mijn bedoeling.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_057.jpg

Rest nog wat LEDs aansluiten en dan weer dichtmaken en klaarmaken voor X-Life.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Tys

Ik ben geen CM'er, maar ziet er zeer goed uit.
En het borrelende goedje in die potjes is toch wel wat extra's, ik zou er zeker nog eens een kijkje naar nemen, want het idee is prachtig.

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

ik zou afplakken met je airbrush (wat je dus niet geverft wilt hebben) zorgen dat je een regelmatige luchtstroom hebt en ff proberen op een paar wittje velletjes voordat je reallife begint (en zeer dun werken) je kan er makkelijker bij dan .. af

Tja vanalles

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 28-05-2007 09:05 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

• chukkepukke
  • Laatst online: 21:06
Dez rockets zijn echt stuur en zeggen dat ze van de snoepwinkelkomen. 8)7

Verwijderd

ziet er al cool uit :D

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Ediejo schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:00:
Als ik het goed kan zien dan staat je airbrush te grof af gesteld. Hij nevelt niet echt goed het zijn mee kleine spettertjes. Iets minder lucht er doorheen en de verf een tikje dikker maken. En wat vso zegt eerst op papier proberen is geen verkeerd idee. Tip van mij mee op de rand spuiten nu is de nevelig rondom het Quake logo niet overal gelijk. Voor nevel moet je niet schuin spuiten zoals je gegaan hebt.

[afbeelding]

Ik hoop dat je ziet wat ik bedoel kijk hoe ribbi zijn airbrusch pistool richt. d:)b

[afbeelding]

Maar loodrecht op de rand ijzer - papier, iets meer op het papier gericht dan op de ijzeren rand Probeer maar dan zal je zien dat het beter gaat.
Verder ziet je case er top uit ga zo door.
:Y
die foto van ribbie is idd duidelijk. Wat ik -probeerde- te bereiken , was een soort fade-out effect van uit de rand van het logo naar buiten toe. Op een van de Ribbies demonstratie panelen zie je dat zelfde effect ( alleen hij doet t dus wel goed )

ik was bang dat als ik hem te recht zou houden dat ik de verf niet meer goed zou aanzuigen. Zo zie je maar weer, ik moet er echt nog veel mee oefenen, voor ik een beetje mee kan werken. Door schade en schande leert men. life suxx......

De raketjes heb ik met ordinaire spuitbussen gespoten, dat lukt me wel :) Eerst een grondlaag, toen de top met brandweer-rood, en de body met een laag metallic-zwart en direct over de nog natte verf een laagje diamant-sprinkles. Daar kan ik niet veel mee verklooien.... :D

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Totaal overzicht links op de nieuwe rocket launcher.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_x1.jpg

Close-up van de front, je ziet de lasers en de rockets.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_x2.jpg

Achter aanzicht met de Shuttle en de nieuwe handgreep met trigger.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_x3.jpg

Totaal overzicht rechts.

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/BFG1.1_x4.jpg

• Re-Action
  • Laatst online: 19-06-2024

Re-Action

I like to move it...move it...

Netjes hoor! :*)

[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 12:21
Wat een ontzettend mooi en prachtig afgewerkte CM is dit zeg, super gewoon! :D

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 19:44
Damn....Ik post niet veel in CM/CIP topics, maar ik moet zeggen dat dit er erg gelikt uitziet. Als je denkt dat ie klaar is, word nog even mooier gemaakt. _/-\o_

• puddinkie
  • Laatst online: 21-07-2024
haha niemand zou ooit denken dat die raketten uit een speelgoed winkel komen :P:P

echt een pracht project :D:D

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 13:38

sopsop

[v] [;,,;] [v]

puddinkie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:08:
haha niemand zou ooit denken dat die raketten uit een speelgoed winkel komen :P:P
Dat komen ze ook niet :)
ze komen uit een snoepwinkel

• puddinkie
  • Laatst online: 21-07-2024
haha sorry, zat al te twijfelen of het snoep winkel of speelgoed winkel was :P:P haha

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
puddinkie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:58:
haha sorry, zat al te twijfelen of het snoep winkel of speelgoed winkel was :P:P haha
Zo zie je maar, medetweakers, hou je oogjes open als je EEN zaak inloopt, voor nieuwe casemod ideetjes. Zelf krijg ik altijd een harde als ik de Gamma /Praxis inloop :) :) :)

• teunos93
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:45

teunos93

HM123HF.UB60

Frenkie123 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:24:
[...]

Zo zie je maar, medetweakers, hou je oogjes open als je EEN zaak inloopt, voor nieuwe casemod ideetjes. Zelf krijg ik altijd een harde als ik de Gamma /Praxis inloop :) :) :)
harde wat??? >:)

we gaan wel een beetje oftopic he

[ Voor 7% gewijzigd door teunos93 op 31-05-2007 21:25 ]

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ediejo schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:16:
[...]
Gaat het wel helemaal goed met je? :+
Daar beneden gaat het iig prima met hem dan :+

Nog ff on-topic (volgens mij heb ik hier nog niks gezegd):
Geweldige mod! Al zou ik wel de voorkant (de loop, zeg maar) nog bekleden. Ziet er nu een beetje kaal uit.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Verwijderd

Frenkie123 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:24:
[...]

Dat heb ik nou bij de mediamarkt. :+

• DeKemp
  • Laatst online: 24-06 22:15
Bij de mediamarkt krijg ik zelfmoortneigingen, wat een kutwinkel is dat. De fixet is een heel ander verhaal :).

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
link0007 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:26:
[...]
Daar beneden gaat het iig prima met hem dan :+

Nog ff on-topic (volgens mij heb ik hier nog niks gezegd):
Geweldige mod! Al zou ik wel de voorkant (de loop, zeg maar) nog bekleden. Ziet er nu een beetje kaal uit.
Thanx !

[ Voor 94% gewijzigd door Frenkie123 op 24-11-2007 20:46 ]

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Ik heb de voorkant voorzien van een huge kick-ass Bowie mes. Ik had deze extra scherp geslepen, maar op de tBCL stand kwam de plaatsing niet zo goed uit. Dirk vond zijn Red Storm niet goed staan aan de zijkant, dus hebben we effe geruild. Toch steekt het mes toch nog te ver uit en ik heb de kunstof bescherm folie ermaar omheen gelaten.... ( ik wil geen dooien en gewonden op mijn geweten ! )
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG-tBCL01.jpg
Maar tegen diegenen die morgen nog komen zeg ik alvast tot ziens en vote for me :*)

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:34
Jullie mods waren mooi op gameplay!!

Verwijderd

Frenkie123 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:58:
Maar tegen diegenen die morgen nog komen zeg ik alvast tot ziens en vote for me :*)
Waar heb ik deze regel eerder gelezen?;) tot morgen he !

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:57:
[...]

Waar heb ik deze regel eerder gelezen?;)
Uuhhhh gejat van jou ? ! :) :) :)

tot morgen he !?

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Nadat ik vorig jaar het kampioenschap casemods had gewonnen, was het dit jaar erg zwaar om wederom zo'n topprestatie af te leveren.
Tijdens de Benelux Kampioenschappen 2007 werd mijn BFG casemod gekozen tot 4e plaats. De concurrentie was erg hoog en hebben verdiend gewonnen. Hopelijk lukt het volgend jaar beter met mijn volgende creatie. Ik feliciteer alle deelnemers met hun behaalde plaatsen en bedank Ediejo nogmaals voor de uitstekende organisatie en de gigantische prijzen die iedere deelnemer mocht ontvangen.

Frenkie

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Naar aanleiding van intresse van de lokale krant nog een posting hier. Ik hoop dat ik hiermee de casemod scene weer een nieuwe stimulans heb gegeven en wat meer begrip bij de mensen die geen flauw idee hebben wat casemodden is ( ja die bestaan echt ! )

Ik zal de krant inscannen en op mijn homepage zetten.

Frenkie

http://www.limburger.nl/apps/pbcs.dll/frontpage

Frenkie Janse uit Brunssum 'pimpt' al jaren computerkasten. Een aparte hobby die hem al heel wat prijzen opleverde. Vorig jaar werd hij zelfs kampioen casemodding in de Benelux.

en dan linked die door naar
http://www.limburger.nl/a...IONIEUWS05/160341368/1056

Een computerkast met raampjes en lampjes erin is al niet bijzonder meer. En ook een verlichte ventilator kom je op gamefeestjes vaak tegen. „Als je op een LAN-party twee dezelfde kasten hebt is het eigenlijk al niet meer leuk. Ik wil een aparte computer.” Dat is voor Frenkie Janse de drijfveer om te beginnen met case-modding, ofwel het 'pimpen' van computerkasten.

Lees het hele interview met Frenkie in de krant van donderdag.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Frenkie fix die afb. op je website ffies op de juiste formaat.. die case met die doodskop erop is niet in proporties.. ;) kleine tip..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Leuk man! Die reply ook echt daar bij de Limburger.... ;)
"pimp" is het engelse woord voor "pooier". dus het 'pimpen' van een computer kast (zoals dit artikel mededeeld) is het aanbieden van je pc voor sexuele handelingen? gadver...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 18:35 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste