void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Thanx, heb je zelf een idee hoe ik dat kan verbeteren ?un1ty schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:38:
Ik vind de kast van buiten echt prachtig, maar als je naar die bal wilt kijken, mist het toch een beetje het effect van een wapen...
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Het is jammer dat die rockets niet aan de launcher zelf zitten. Voor mijn gevoel zijn de rockets en de launcher nu 2 verschillende objecten. Welliswaar zitten ze beide aan de bfg, maar toch.
Denk alleen niet dat je hiermee ongestraft over straat kan lopen.
Heb je meteen 36 anti-terreur teams op je nek
LOL !Skav schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:45:
JOW ! die rocket launcher is echt VET geworden![]()
Het is jammer dat die rockets niet aan de launcher zelf zitten. Voor mijn gevoel zijn de rockets en de launcher nu 2 verschillende objecten. Welliswaar zitten ze beide aan de bfg, maar toch.
Denk alleen niet dat je hiermee ongestraft over straat kan lopen.
Heb je meteen 36 anti-terreur teams op je nek
Maar je hebt een punt daar.....de twee objecten zijn idd té los. Mss een soort laad systeem fantaseren waarbij de raketten de launcher in gaan.... hmmm ( krabt zich weer eens achter de oren )
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

IK heb juist het zelfde nodig....
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Uitlaat pijpen van een afzuigsysteem. Ik ben bang dat je ze niet los kunt krijgen of dat ze erg $$$ zijn...chukkepukke schreef op zondag 27 mei 2007 @ 09:03:
Vanwaar heb je die prachtige dingetjes
[afbeelding]
IK heb juist het zelfde nodig....

Ik heb de reflecterende pinstripe gebruikt in combinatie met een doorzichtig/zwart geblokt plakkende folie.

Licht net zo fel op als de rest van de pinstripes.

Voor het eerst mijn airbrush uitgeprobeerd op het Quake logo.

Moet zeggen dat het niet meeviel. Moet nog een hoop leren.

Het logo is nu meer geaccentueerd, en dat was mijn bedoeling.

Rest nog wat LEDs aansluiten en dan weer dichtmaken en klaarmaken voor X-Life.
En het borrelende goedje in die potjes is toch wel wat extra's, ik zou er zeker nog eens een kijkje naar nemen, want het idee is prachtig.
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Tja vanalles
[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 28-05-2007 09:05 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
die foto van ribbie is idd duidelijk. Wat ik -probeerde- te bereiken , was een soort fade-out effect van uit de rand van het logo naar buiten toe. Op een van de Ribbies demonstratie panelen zie je dat zelfde effect ( alleen hij doet t dus wel goed )Ediejo schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:00:
Als ik het goed kan zien dan staat je airbrush te grof af gesteld. Hij nevelt niet echt goed het zijn mee kleine spettertjes. Iets minder lucht er doorheen en de verf een tikje dikker maken. En wat vso zegt eerst op papier proberen is geen verkeerd idee. Tip van mij mee op de rand spuiten nu is de nevelig rondom het Quake logo niet overal gelijk. Voor nevel moet je niet schuin spuiten zoals je gegaan hebt.
[afbeelding]
Ik hoop dat je ziet wat ik bedoel kijk hoe ribbi zijn airbrusch pistool richt.![]()
[afbeelding]
Maar loodrecht op de rand ijzer - papier, iets meer op het papier gericht dan op de ijzeren rand Probeer maar dan zal je zien dat het beter gaat.
Verder ziet je case er top uit ga zo door.
ik was bang dat als ik hem te recht zou houden dat ik de verf niet meer goed zou aanzuigen. Zo zie je maar weer, ik moet er echt nog veel mee oefenen, voor ik een beetje mee kan werken. Door schade en schande leert men. life suxx......
De raketjes heb ik met ordinaire spuitbussen gespoten, dat lukt me wel

Close-up van de front, je ziet de lasers en de rockets.

Achter aanzicht met de Shuttle en de nieuwe handgreep met trigger.

Totaal overzicht rechts.
[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)
echt een pracht project :D:D
Dat komen ze ook nietpuddinkie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:08:
haha niemand zou ooit denken dat die raketten uit een speelgoed winkel komen :P:P
ze komen uit een snoepwinkel
Zo zie je maar, medetweakers, hou je oogjes open als je EEN zaak inloopt, voor nieuwe casemod ideetjes. Zelf krijg ik altijd een harde als ik de Gamma /Praxis inlooppuddinkie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:58:
haha sorry, zat al te twijfelen of het snoep winkel of speelgoed winkel was :P:P haha
harde wat???Frenkie123 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:24:
[...]
Zo zie je maar, medetweakers, hou je oogjes open als je EEN zaak inloopt, voor nieuwe casemod ideetjes. Zelf krijg ik altijd een harde als ik de Gamma /Praxis inloop![]()
![]()
we gaan wel een beetje oftopic he
[ Voor 7% gewijzigd door teunos93 op 31-05-2007 21:25 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Daar beneden gaat het iig prima met hem dan
Nog ff on-topic (volgens mij heb ik hier nog niks gezegd):
Geweldige mod! Al zou ik wel de voorkant (de loop, zeg maar) nog bekleden. Ziet er nu een beetje kaal uit.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Verwijderd
Dat heb ik nou bij de mediamarkt.Frenkie123 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:24:
[...]
Zo zie je maar, medetweakers, hou je oogjes open als je EEN zaak inloopt, voor nieuwe casemod ideetjes. Zelf krijg ik altijd een harde als ik de Gamma /Praxis inloop![]()
![]()
Thanx !link0007 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:26:
[...]
Daar beneden gaat het iig prima met hem dan
Nog ff on-topic (volgens mij heb ik hier nog niks gezegd):
Geweldige mod! Al zou ik wel de voorkant (de loop, zeg maar) nog bekleden. Ziet er nu een beetje kaal uit.
[ Voor 94% gewijzigd door Frenkie123 op 24-11-2007 20:46 ]

Maar tegen diegenen die morgen nog komen zeg ik alvast tot ziens en vote for me
Verwijderd
Waar heb ik deze regel eerder gelezen?Frenkie123 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:58:
Maar tegen diegenen die morgen nog komen zeg ik alvast tot ziens en vote for me
Uuhhhh gejat van jou ? !Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:57:
[...]
Waar heb ik deze regel eerder gelezen?;)
tot morgen he !?
Tijdens de Benelux Kampioenschappen 2007 werd mijn BFG casemod gekozen tot 4e plaats. De concurrentie was erg hoog en hebben verdiend gewonnen. Hopelijk lukt het volgend jaar beter met mijn volgende creatie. Ik feliciteer alle deelnemers met hun behaalde plaatsen en bedank Ediejo nogmaals voor de uitstekende organisatie en de gigantische prijzen die iedere deelnemer mocht ontvangen.
Frenkie
Ik zal de krant inscannen en op mijn homepage zetten.
Frenkie
http://www.limburger.nl/apps/pbcs.dll/frontpage
Frenkie Janse uit Brunssum 'pimpt' al jaren computerkasten. Een aparte hobby die hem al heel wat prijzen opleverde. Vorig jaar werd hij zelfs kampioen casemodding in de Benelux.
en dan linked die door naar
http://www.limburger.nl/a...IONIEUWS05/160341368/1056
Een computerkast met raampjes en lampjes erin is al niet bijzonder meer. En ook een verlichte ventilator kom je op gamefeestjes vaak tegen. „Als je op een LAN-party twee dezelfde kasten hebt is het eigenlijk al niet meer leuk. Ik wil een aparte computer.” Dat is voor Frenkie Janse de drijfveer om te beginnen met case-modding, ofwel het 'pimpen' van computerkasten.
Lees het hele interview met Frenkie in de krant van donderdag.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
"pimp" is het engelse woord voor "pooier". dus het 'pimpen' van een computer kast (zoals dit artikel mededeeld) is het aanbieden van je pc voor sexuele handelingen? gadver...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 18:35 ]