[PSGG] Feedback topic voor PSGG een idee?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zo, een nieuwjaar en daar horen natuurlijk nieuwe ideeen bij. ;)

Ik kwam net op het forum het zoveelste feedback topic tegen van een subforum. Hierin kunnen users ideeen opperen en in discussie gaan met de mods van dat subforum. Een uitstekend idee als je het mij vraagt en daarom ben ik van mening dat PSGG dat ook zou moeten hebben.

Ik zou dan ook graag willen weten of daar animo voor is vanuit de crew kant en natuurlijk de users. Misschien dat we samen PSGG daardoor beter kunnen maken door allemaal ideeen en etc te opperen.

Ik hoor het graag en natuurlijk gelukkig nieuwjaar nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat het natuurlijk nergens op GoT verkeerd zo zijn, deze feedbacktopics schieten als paddestoelen uit in de lucht :)

Zelf had ik eerst een DM gestuurd en dan pas een 'discussietopic' gestart als het niet door zou gaan :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Outerspace schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:06:
Ik denk dat het natuurlijk nergens op GoT verkeerd zo zijn, deze feedbacktopics schieten als paddestoelen uit de lucht :)

Zelf had ik eerst een DM gestuurd en dan pas een 'discussietopic' gestart als het niet door zou gaan :)
Daar had ik idd ook over nagedacht, echter wil ik ook graag weten of hier wel animo voor is vanuit de users kant. Daar kan een DM me niet bij helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

In mijn ogen zouden topics á la Oneens met de actie van een moderator? Post het hier een uitstekend idee zijn, aangezien dat uitstekend lijkt te lopen in de fora waarin dat wordt toegepast :) . Ik zou het iniedergeval toejuichen.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Goed idee, DaannO \o/
Het lijkt me nuttig om te weten wat speelt onder de PSGG-bezoekers (met betrekking tot PSGG :P)
Mijn vraag is dan of het meer in de richting moet gaan van een moderatie-feedback topic of van een policy-discussie topic.
Uiteraard hangen deze zaken sterk met elkaar samen, maar ik denk dat in een moderatie-feedback topic meer specifiekere gevallen worden besproken terwijl in een policy-discussie het PSGG-beleid wordt becommentarieerd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

In de Devschuur heeft er éérst een algemeen (policy / opsplitsing wise) topic gestaan, waarna het vervangen is door een moderatie-feedback topic. Misschien is dat een idee :) ?

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Canaria schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:18:
Goed idee, DaannO \o/
Het lijkt me nuttig om te weten wat speelt onder de PSGG-bezoekers (met betrekking tot PSGG :P)
Mijn vraag is dan of het meer in de richting moet gaan van een moderatie-feedback topic of van een policy-discussie topic.
Uiteraard hangen deze zaken sterk met elkaar samen, maar ik denk dat in een moderatie-feedback topic meer specifiekere gevallen worden besproken terwijl in een policy-discussie het PSGG-beleid wordt becommentarieerd.
Ik zat zelf aan zo iets te denken: Werk & Inkomen feedbacktopic

Hierin gaat het niet zo zeer over slotjes (dit zou in een later stadium aanbod kunnen komen), maar meer over hoe het gaat in PSGG en wat we er aan kunnen doen om het te verbeteren. Dus echt inhoudelijk praten over het subforum. :)

Overgins moet de crew zelf natuurlijk invulling geven over het er precies uit moet zien. Jullie moeten er namelijk voornamelijk mee werken!

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 02-01-2007 16:31 . Reden: Niet lief! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoiets is er in PMD FAQ, Policy en Mods feedback ook, en dat is ook erg nuttig, imo. Erg makkelijk om iets aan te kaarten (en dan bedoel ik dus niet onterechte slotjes). Imo zouden dit soort topics in geen enkel subforum misstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Een subtiel kickje om te kijken of er wat mee gedaan wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Canaria schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:18:
In Windows Clients kan het beide en ik denk dat dat ook de meest ideale situatie is. Een bepaalde moderator actie komt namelijk bijna altijd voort uit de policy die in het forum geld, door die specifieke acties ter discussie te stellen komt ook eventueel automatisch de policy ter discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wederom een kickje of de PSGG crew of andere, er al mee bezig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JHS schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:22:
In de Devschuur heeft er éérst een algemeen (policy / opsplitsing wise) topic gestaan, waarna het vervangen is door een moderatie-feedback topic. Misschien is dat een idee :) ?
Ho even, dat klopt niet helemaal. :+ Het topic dat er eerst stond was om de opsplitsing van 2 in 5 subforums te evalueren, terwijl het nieuwe topic een beetje de insteek heeft die elevator hier noemt:
elevator schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:10:
[...]

In Windows Clients kan het beide en ik denk dat dat ook de meest ideale situatie is. Een bepaalde moderator actie komt namelijk bijna altijd voort uit de policy die in het forum geld, door die specifieke acties ter discussie te stellen komt ook eventueel automatisch de policy ter discussie :)
Ik heb voor het topic in de Devschuur sowieso het topic in WOS als voorbeeld gebruikt, aangezien het daar naar tevredenheid werkt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

NMe: Dat is precies wat ik bedoelde ;) .

Ik denk nog steeds dat dat soort topics een goed plan zijn, en ik heb de PSGG crew nog even gewezen op dit topic :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Wat mij betreft is een wat algemener PSGG Feedback topic ook geen slecht idee. Zo kunnen we het eerst even evalueren, indien nodig kunnen we vervolgens een wijziging aanbrengen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Eggy schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:44:
Wat mij betreft is een wat algemener PSGG Feedback topic ook geen slecht idee. Zo kunnen we het eerst even evalueren, indien nodig kunnen we vervolgens een wijziging aanbrengen.
* DaannO ziet jullie ts tegemoed. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
* DaannO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Inmiddels heb ik een topic geopend:

PSGG Feedback

Het heeft even geduurd, maar DaannO weet ook wel waarom :)

[ Voor 30% gewijzigd door Eggy op 09-02-2007 00:58 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1