Toon posts:

moederdord processor geheugen (poging 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals dan. vamorgen had ik hier een topic ( Advies: moederbord, procesor, geheugen ) maar dat werd gesloten omdat er veronderteld was dat ik zelf geen inspanning leverde.

dus nog een poging. Het probleem pc is stuk, er moet een niewe proccesor, geheugen en moederbord in. de kast een Aopen H340, heeft een voeding van 200watt (klein kastje). Het systeem is een inet/office systeem. zwaar hoeft het niet, liever goedkoop.

Nu is 200 watt wellicht wat aan de krappe kant. ik zat te denken voor proccesor aan een AMD Sempron 64 2800+ 1.6GHz en als moederbord Asus K8V-VM K8M890 (met vga erop)

met geheugen en een koeler ben ik dan voor net iets over de 100 euro klaar

voor de rest er nog inzit 1 HD, floppydrive, en dvd-speler.

gaat dat lukken op 200watt? en heeft iemand nog aanvullende tips?

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
In overige hardware is er een topic over voeding: welke voeding heb ik nodig. Kijk daar is in, en post daar je vraag.

Misschien wat beter zoeken zelf?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke voeding heb ik nodig? Deel 16

Denk dat ze daar je vraag heel goed kunnen beantwoorden :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 15:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Eigenlijk doe je zelf nog steeds bar weinig.
Als je het niet eens bent met een slotje hoor je contact op te nemen met de moderator die je topic gesloten heeft. In dit geval, Abbadon, en niet zomaar een nieuwe openen.
De enige vraag die ik hier zie is of de boel gaat werken op een 200W voeding. Nou kan een 200W voeding vanalles zijn, als het een merk x is gaat het niet werken maar met een A merk misschien wel.
Informatie over deze voeding zie ik nergens. Hoogstens zou ik zelf op zoek kunnen gaan naar de Aopen H340 en hopen dat er informatie over de voeding bij staat. Nou levert Aopen doorgaans wel relatief goede voedingen, maar ik stel voor dat je gewoon eens Welke voeding heb ik nodig? Deel 16 gaat doornemen.

Ik zie dat je nieuw bent dus: Welkom op GoT :)
Misschien is het verstandig dat je dingen als het Algemene Beleid even doorneemt. Dan begrijp je wat Abbadon bedoeld :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Met mijn collega hierboven :)

Bij gebrek aan eigen inzet dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.