Nogmaals dan. vamorgen had ik hier een topic ( Advies: moederbord, procesor, geheugen ) maar dat werd gesloten omdat er veronderteld was dat ik zelf geen inspanning leverde.
dus nog een poging. Het probleem pc is stuk, er moet een niewe proccesor, geheugen en moederbord in. de kast een Aopen H340, heeft een voeding van 200watt (klein kastje). Het systeem is een inet/office systeem. zwaar hoeft het niet, liever goedkoop.
Nu is 200 watt wellicht wat aan de krappe kant. ik zat te denken voor proccesor aan een AMD Sempron 64 2800+ 1.6GHz en als moederbord Asus K8V-VM K8M890 (met vga erop)
met geheugen en een koeler ben ik dan voor net iets over de 100 euro klaar
voor de rest er nog inzit 1 HD, floppydrive, en dvd-speler.
gaat dat lukken op 200watt? en heeft iemand nog aanvullende tips?
dus nog een poging. Het probleem pc is stuk, er moet een niewe proccesor, geheugen en moederbord in. de kast een Aopen H340, heeft een voeding van 200watt (klein kastje). Het systeem is een inet/office systeem. zwaar hoeft het niet, liever goedkoop.
Nu is 200 watt wellicht wat aan de krappe kant. ik zat te denken voor proccesor aan een AMD Sempron 64 2800+ 1.6GHz en als moederbord Asus K8V-VM K8M890 (met vga erop)
met geheugen en een koeler ben ik dan voor net iets over de 100 euro klaar
voor de rest er nog inzit 1 HD, floppydrive, en dvd-speler.
gaat dat lukken op 200watt? en heeft iemand nog aanvullende tips?