"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Verwijderd
Dat de estafette op zijn gat lag?
Laten we hopen,
Dat ie nog even door kan lopen.

Haal al je connecties uit de hoge hoed,
Dan komt het nog steeds helemaal goed.
Verwijderd
Palen worden vandaag nog wel bezorgd hoor, als er een post staat, al kan ik niet beloven dat dat meteen is.

http://www.divisionbrabant.nl
Nou dat ging dus niet zo goed als ik had gewild, vaak gestoord en zo, maar de stats staan er.
[ Voor 83% gewijzigd door MetalfanBlackness op 15-03-2007 13:07 . Reden: na het verhalen schrijven ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
member of Los Alcoholicos ban dhmo
ik snor wel even iemand anders op
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Ehh, nee. Ik zie dat je vorig jaar een paar maanden aan statsposts voor R@H hebt staan, dus vroeg ik me dat gewoon af, net als van Kuuke (reservegetal) en Kristof (had ik ff gemist in het rijtje van Megaflix).
Uit je knorrige toon maak ik op dat je iets dwarszit over deze estafette. Als je nog steeds vindt dat die al is afgelopen omdat CaleX een tweede post startte ZONDER STATS, dan neem je e.e.a. wel erg serieus en persoonlijk op.
Maar even goede vrienden hoor, als je geen behoefte hebt aan het posten van de R@H stats.
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Het niet posten van de stats was ook bijna gelukt.Megaflix schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:41:
Als er iemand is die zich ergert aan het feit dat de estafette nog loopt, dan mag hij gewoon een tweede keer posten, dan is het meteen afgelopen
Heb ik maar even een "stokje" voor gestoken.

Verwijderd
Volgens mij moet de lijst der lijsten ook dringend bijgewerkt worden.
Verwijderd
"Ben je te laat, dan loop je een groot risico dat Kuuke je voor is en dan stopt de estafette."
Volgens mij stopt de estafette helemaal niet als Kuuke de stats post, pas als hij twee keer stats post zitten we in de problemen. En we hebben tuurlijk ook nog een aanbod van Archetta

De stats komen er aan. Heb nog een aap gevonden die ze wilde posten
Nee hoor, als Kuuke ze post is de estafette voorbijVerwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:21:
Ik ga trouwens in protest tegen de quote op de eerste pagina hier:
"Ben je te laat, dan loop je een groot risico dat Kuuke je voor is en dan stopt de estafette."![]()
Volgens mij stopt de estafette helemaal niet als Kuuke de stats post, pas als hij twee keer stats post zitten we in de problemen. En we hebben tuurlijk ook nog een aanbod van Archetta.
Als kuuke ze heeft moeten posten dan TR ik zelf naar Pim. dat dit topic dicht kan
De estafette lijkt eraan te gaan, even as we speak voel ik kuuke's veren bibberen in anticipatie. Won't someone save us, won't someone PLEASE think of the CHILDREN!
BTW: ben er wel voorstander van dat zowel kuuke als archetta minstens een keer mogen posten voor dat het officiele eind van de estafette er is. En ik vind ook dat kuuke dan het recht mag hebben om twee keer in a row te posten (zodat hij het is die de estafette de nek mag omdraaien), als dank omdat hij zich zolang heeft kunnen inhouden
[ Voor 5% gewijzigd door DexterBelgium op 28-03-2007 17:11 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
whatever..
Verwijderd

Mbc duimt dat er nog bijtijds iemand wakker wordt...
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 18:50 ]
* ParaNoiMia doet snel het hanenhok dicht
[ Voor 10% gewijzigd door Pavla op 28-03-2007 19:28 ]
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Verwijderd
We gunnen ons Kuuke de laatste post toch wel?
Verwijderd
Aj, wat een taal Fjolle!Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:51:
![]()
![]()
Pas op Pavla je wilt geen woest schaap op je stoep. Als ik toch moet komen dan neem ik een mega-paal mee en plant die niet in je tuin.
![]()
![]()
We gunnen ons Kuuke de laatste post toch wel?
Als ik morgen "mag posten" van jullie.
Er helemaal niemand bezwaar hiertegen heeft / maakt.
Als dat een
Er tenminste 30x gequote wordt door verschillende members zorg ik dat Kuuke en consorten niet naar de macht kunnen grijpen.
Deal?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 23:11 ]
Maak liever mooie posts zodat hij nog even wacht met posten
Verwijderd
O.K. archetta, wil je dat ik me terugtrek?archetta schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:19:
hey.. we gaan geen superslechte OPs maken om de haan te pesten!
Maak liever mooie posts zodat hij nog even wacht met posten
Staat niet in het rijtje van mensen die gedurende de estafette al hebben gepost.
En dat verhaaltje? Dat komt wel goed hoor. Daar heb ik alle vertrouwen in
Verwijderd
Tnx Kuuke, ik ga er een nachtje op broeden, welterusten.Kuuke schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:24:
FlevoFarm mag posten
Staat niet in het rijtje van mensen die gedurende de estafette al hebben gepost.
En dat verhaaltje? Dat komt wel goed hoor. Daar heb ik alle vertrouwen in
Ik zal morgen het verhaaltje van Flevofarm even extra aandachtig lezen!
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Verwijderd
Het verhaaltje staat eral !Pavla schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:57:
Ik zal morgen het verhaaltje van Flevofarm even extra aandachtig lezen!
Goe plan, wie heeft er connecties ?phsmit schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:15:
Ik zou als ik jullie was Femme vragen om op 1 april te posten (en tot die tijd natuurlijk wel de estafette volhouden)
EDIT: geen connecties, maar wel post-power, dus: \[Rosetta@Home] Petitie: Haal Femme naar de Estafette!
[ Voor 17% gewijzigd door DexterBelgium op 29-03-2007 12:02 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
Zou het een idee zijn in de openingspost van deze draad bij iedere poster een link naar zijn/haar stats post op te nemen.
/me is te lui ze allemaal op te zoeken
Laat ik nu net hetzelfde idee hebben gehad vandaag...Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:13:
offtopic:
Zou het een idee zijn in de openingspost van deze draad bij iedere poster een link naar zijn/haar stats post op te nemen.
/me is te lui ze allemaal op te zoeken
Lijkt me idd leuk... Megaflix.. heb je tijd, zin om dat te realiseren?
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Ik sta altijd open voor meer suggesties
Naast Estafetteposten heb ik binnenkort nog een idee om mensen aan het posten te krijgen... and this time there will be prizes
PS: Heb de startpost even volledig herschreven in GoT-style
[ Voor 30% gewijzigd door Megaflix op 29-03-2007 23:16 ]
Verwijderd
Het stopt als...
* Als 2007 voorbij is, wat nog 9 maanden duurt
Hoezo stopt de estafette als 2007 voorbij is

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Morgen wordt een lastige voor mij...vanavond stappen met wat collegas en morgenochtend gaat de wekker veel te vroeg (jeugdvoetbal)..om dan de wekker 15 min eerder te zetten...pak het maandag wel op dan!Bubbles schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:20:
Ik gok er zo op dat je morgen stats kan posten dan. 1 april is al gereserveerd voor Femme
Dat is nou juist makkelijk... als je dan vanavond van het stappen terug komt, dan zijn de stats hoogstwaarschijnlijk al gebakken... kun je zo zo online gooien!T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:29:
[...]
Morgen wordt een lastige voor mij...vanavond stappen met wat collegas en morgenochtend gaat de wekker veel te vroeg (jeugdvoetbal)..om dan de wekker 15 min eerder te zetten...pak het maandag wel op dan!
whatever..
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Daarnaast kun je natuurlijk al van te voren een verhaaltje schrijven, dan is het alleen nog maar een questie van de stats ophalen en even kijken welke mensen mijlpalen hebben gehaald en wie het team versterkt heeft.
Zelfs na het stappen moet dat lukken
Komaan jongens, ervoor blijven gaan, we hebben nog geen bevestiging dat de Oppertweaker Femme met zijn Z4 de mijlpaaltjes op 1 april zal komen afleveren, dus blijven schrijven!
Na het stappen statsposten is een ZEER goed idee. Je kan trouwens op voorhand al je verhaaltje opmaken via je 'notepad" (onder "MyReact") waarna het gewoon nog een knip-en-plak werkje wordt op de avond/morgen zelf
Drink ze, en post ze!
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C
* archetta pakt de DPC-schandpaalMrMaD1909 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:36:
Ik had eigenlijk niet echt gedacht dat het nog zou lopen. Wat een macht heb je als al een keer gepost hebt. Dan kun je de estafette zo laten eindigen
Verwijderd
/me gaat alvast op zoek naar de hamer en wat verroeste nagels
Oh, en ik zal 10 april alvast reserveren. Dan post ik wel de stats.
Dus om misverstanden te vermijden: op 10 april post ik die van 9 april.
Verwijderd
Zijn bijdrage tot de estafette is hier te bewonderen: \[Rosetta@Home] hitparade van 31 maart
Hij roept op om deze nog 9 maanden vol te houden.
DPC'ers zijn er meer dan genoeg om zoiets te bereiken.
Daarom: Als je de stats nog niet gepost hebt, geef je hieronder op, volg het voorbeeld van de mensen die je voorgegaan zijn, post de stats, en kom in de Hall Of Frame van de estafette
[ Voor 6% gewijzigd door Kristof op 01-04-2007 12:51 ]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd

Woensdagmiddag maak ik hem helemaal in ordeVerwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:47:
/me vermoed dat Megaflix zit te genieten van het mooie weer, nog steeds geen update van de OP.
Ben maar niet bang, het komt in orde :mrgreen: Ook ben ik nog even wat plaatjes aan het verzamelen om de estafettepost netjes te voorzien van wat anders dan tekst
:mrgreen: : wrong forum
[ Voor 4% gewijzigd door Megaflix op 04-04-2007 12:20 ]
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Enkel eerst BOINC installeren en dan Rosetta@home attachen
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Ik heb het eerste deel van de openingspost gewijzigd
Later vandaag update ik de rest er ook bij natuurlijk! Hopelijk is dit zo'n beetje wat je bedoelde met linkjes naar de stats
Zijn er nog meer wensen voor de openingspost? Laat maar komen
[ Voor 7% gewijzigd door Megaflix op 04-04-2007 12:42 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Megaflix, Als je niet weet wat te doen met het teveel aan vrije tijd, mag je steeds nog andere stats maken van alle estafette-DPCHs.Megaflix schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:39:
Ik heb het eerste deel van de openingspost gewijzigdNu staan bij de eerste anderhalve maand al links naar de betreffende hitparade. M'n vingers doen nog zeer van het copy-pasten
...
Zijn er nog meer wensen voor de openingspost? Laat maar komen
Ik denk bijvoorbeeld aan uur van posten, aantal replies, ...
Maar als er iemand zich geroepen voelt om statistieken van de stats te maken, ga je gang
Gemiddeld aantal replies zou wel een leuke zijn ; of aantal mensen van een bepaald subteam, bijv 5 van team 1, 3 van team 2, enz
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Verwijderd
Veel succes en maak er wat van.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Jongens en Meisjes het is 13 uur 13!
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Kijk vooral niet naar de Folding stats
Ik heb op onze site (team4fun.nl) een oproep gedaan om ook te komen posten. Denk dat Jerry en DrMad zeker een keer posten, van de rest is het afwachten. Maar dat zullen er wel meer worden, hoop ik
iedereen weg
Hmm, 20 uur is the limit!!
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Wat dachten we van die grote bende andere DPC'ers die nog niet de moeite genomen hebben om aan te geven dat ze de stats eens willen posten?Pim. schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:11:
Er ís ook niemand anders die we de schuld kunnen geven
Maar goed, TGEN is een goed begin

[ Voor 4% gewijzigd door Xaverius op 15-04-2007 17:11 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 07:59:
een van de Geitjes gaat het eens proberen de stal uit te gaan en de stats bij elkaar te grazen...
![]()
Verwijderd

maw kickerdekick
Verwijderd
Goeie smoes om het "Estafette Statsposten" topic weer eens een zacht duwtje naar boven te geven...