Er zijn nog wat dagen open deze maand. Welke dag mag ik je er in zetten Kuuke?
Inderdaad, de manhaan die in de vorige estafette pogingen vaak zo enthousiast was dat hij zelfs twee keer statspostte
mag nu toch niet in het geheel ontbreken, hé?
Gaat goed jongens, steady as she goes!
Gaat goed jongens, steady as she goes!
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ik bewonder Kuuke's uithoudingsvermogen in deze dan ook zeer... ik zie al helemaal voor me hoe die haan iedere dag weer zijn pootjes vlak boven het toetsenbord heeft en mentaal een waar gevecht voert: "Ik mag niet de R@H stats posten, ik mag niet de R@H stats posten, ik mag niet.."DexterBelgium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:05:
Inderdaad, de manhaan die in de vorige estafette pogingen vaak zo enthousiast was dat hij zelfs twee keer statsposttemag nu toch niet in het geheel ontbreken, hé?
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Archetta, ik denk dat je of naar februari gaat of ergens op de 29ste.
Want ik pak de 31ste al is het maar om mijn teamgenoten niet lager in spanning te houden.
Want ik pak de 31ste al is het maar om mijn teamgenoten niet lager in spanning te houden.
* NLSchutP gaat nu al vast klaar staan om zijn stokkie over te dragen aan Huppie.
* NLSchutP denkt het leuk te maken door het stokkie de laatste minuut niet te dragen maar alvast vooruit te gooien naar Huppie
en maar hopen dattie goed kan vangen!
* NLSchutP denkt het leuk te maken door het stokkie de laatste minuut niet te dragen maar alvast vooruit te gooien naar Huppie
en maar hopen dattie goed kan vangen!
whatever..
Ik heb er alle vertrouwen in dat we de Estafette zo lang kunnen voortzetten totdat Kuuke weer terug is! Ik heb de lijst even uitgebreid met de eerste twee weken van februari, dus momenteel zijn er nog 17 dagen open om uit te kiezen
Hmmm 9:01 opschieten!!!
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
Kuuke op stok blijven, ik ben bijna klaar
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Kunnen de stats ook om kwart over 12 vannacht al gepost worden?
Of lopen de statstijden anders?
[ Voor 21% gewijzigd door CaLeX op 26-01-2007 11:15 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Moet volgens mij kunnen, heb ik op 22 jan ook gedaan
Ja hoor, geen probleem.CaLeX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:15:
Kunnen de stats ook om kwart over 12 vannacht al gepost worden?
Wanneer vul jij een plaatsje in?
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
* jpiwf meld zich aan voor zondag 28 januari
moet nog wel ff een onderwerp bedenken, maar dat komt wel goed
moet nog wel ff een onderwerp bedenken, maar dat komt wel goed
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ik heb tijd terug fanatiek meegedraaid met Rosetta voor DPC.
helaas ben ik de nodige informatie kwijt, en weet alleen mijn username binnen Boinc.
Heeft iemand enige URLs waar ik eea kan nalezen hoe te installeren zonder bepaalde sleutels oid?
Nu met die Core2Duo wil ik wel wat tandjes gaan knarsen
23:53u: inmiddels na wat pluiswerk gevonden! I'm crunching!!!
helaas ben ik de nodige informatie kwijt, en weet alleen mijn username binnen Boinc.
Heeft iemand enige URLs waar ik eea kan nalezen hoe te installeren zonder bepaalde sleutels oid?
Nu met die Core2Duo wil ik wel wat tandjes gaan knarsen
23:53u: inmiddels na wat pluiswerk gevonden! I'm crunching!!!
[ Voor 9% gewijzigd door NielsTn op 26-01-2007 23:53 ]
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Ik wacht altijd tot leuke momenten en Valentijnsdag leek mij vanaf het begin al een hele leuke.Diabolical schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:50:
Wanneer vul jij een plaatsje in?
Megaflix schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:37:
[...]
Ik wacht altijd tot leuke momenten en Valentijnsdag leek mij vanaf het begin al een hele leuke.

En nu mag Archetta de 29e januari in gaan vullen
Anders heeft ie natuurlijk nodeloos op de wachtlijst gestaan
whatever..
Komop.. jullie kunnen toch wel januari afmaken zonder mijn hulp
* KuuKe wacht vol spanning op de 29-ste januari:
Archetta??
Kuuke??
of toch iemand anders.....
Archetta??
Kuuke??
of toch iemand anders.....
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Metalmike moet zijn plaats nog invullen die ik de 10e van em heb overgenomen
zo, de stats van de 27ste staan er ook weer. hopen dat er voor morgen iemand zich nog aanmeldt.
Anoniem: 150661
Neu hoor, dan moet ik een haan gaan zoenen.... 
Oeps, als alcohol is in het schaap, dan komt er weinig meer uit als geblaat.
Oeps, als alcohol is in het schaap, dan komt er weinig meer uit als geblaat.
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 150661 op 28-01-2007 00:42 ]
/me MetalMike meldt zich...Z!oN schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:39:
Metalmike moet zijn plaats nog invullen die ik de 10e van em heb overgenomen![]()
De tiende, inderdaad
Hoe dan ook: ik meld mij nogmaals aan en beloof dit keer niet op vakantie te gaan
Zoek maar een mooie dag voor me uit...
* I reject your reality and substitute my own!
De 29ste....MetalMike schreef op zondag 28 januari 2007 @ 09:48:
[...]
/me MetalMike meldt zich...
De tiende, inderdaadIk was plotseling zeer stiekem en - vooral voor mezelf - onverwacht op vakantie/familiebezoek naar het normaal erg koude Zweden. Helaas was het daar op dat moment ongeveer net zo warm als hier (± 6-8 graden), dus geen sneeuw of andere leuke winterse taferelen.
Hoe dan ook: ik meld mij nogmaals aan en beloof dit keer niet op vakantie te gaan![]()
Zoek maar een mooie dag voor me uit...
0:08 uur. Zal ik of zal ik niet.....
Hmm, de stats staan nog niet klaar, hebben jullie ff mazzel
* jpiwf slaps kuuke
niet voor 9 uur hadden we afgesproken.
niet voor 9 uur hadden we afgesproken.
Druk bezig... hold your horses!
* I reject your reality and substitute my own!
Het ziet er toch naar uit dat we naar Februari gaanKuuke schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:08:
0:08 uur. Zal ik of zal ik niet.....
Hmmm.... Als je het zo bedoelt!? Bij deze!!TheZoo schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 18:49:
[...]
Ben benieuwd wanneer de teamleden van het team dat aan kop staat een statspost komen doen.
/me XS_Martijn meldt zich voor 1 februari
nou vooruit, als je er maar geen xs promotiepraatje van maakt. straks komen al die xs-sers nog hierheen zeg.
Heb het al vaker gedaan, maak je geen zorgenjpiwf schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:28:
nou vooruit, als je er maar geen xs promotiepraatje van maakt. straks komen al die xs-sers nog hierheen zeg.
Hehe, zo bedoelde ik het niet, maar je bent uiteraard welkom om een mooie statspost te maken.Martijn13 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:24:
[...]
Hmmm.... Als je het zo bedoelt!? Bij deze!!
een lichte misrekening van mij, wilde eigenlijk de stats van de 31ste posten maar dan moet je natuurlijk wel je inschrijven voor 1 feb.
Maakt niet uit verhaal een beetje aangepast en zelfs nu klopt het verhaal ook qua data's.
Maakt niet uit verhaal een beetje aangepast en zelfs nu klopt het verhaal ook qua data's.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Als dat het geval is doe ik 2 februari wel 
EDIT: maandstats zijn natuurlijk verschillend

[ Voor 37% gewijzigd door Martijn13 op 31-01-2007 15:49 ]
Ik wil ook!!
zondag 11 feb kan ik wss voor 7 uur wel op staan want dan moet ik kranten doen
zondag 11 feb kan ik wss voor 7 uur wel op staan want dan moet ik kranten doen
Dus we moeten nog zo'n 9man voor de estafette van 1.5 maand
* DexterBelgium kijkt rond naar de stats... ?
Martijn is toch geen "trojan cow" van XS om onze statstafette te komen verstoren, wel?

In elk geval ken ik een haan die in dat geval klaarstaat om dat snode plan te kelderen
Martijn is toch geen "trojan cow" van XS om onze statstafette te komen verstoren, wel?
In elk geval ken ik een haan die in dat geval klaarstaat om dat snode plan te kelderen
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
DexterBelgium schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:40:
Neuh, Martijn is okay. Zijn enige fout is dattie cruncht voor XSDexterBelgium schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:40:
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Ik hoor het wel hoor!!! Ik ga wel weer weg 
Tot morgenochtend dus
Tot morgenochtend dus

ps. wat je wel niet moet doen om mensen aan het posten te krijgen
[ Voor 50% gewijzigd door Cpt00kirk op 01-02-2007 09:17 ]
Meh, ik dacht dat martijn zich eerst voor 1 feb (stats van gisteren) had opgegeven, dan dacht dat de maandstats iets speciaal waren en zich dus maar naar 2 wou moven, maar aangezien er een verschil is tussen de maandstats en de gewone stats van de laatste dag van de maand, toch maar terug gemoved was
EDIT: never thought I'd say this maar: KUUKE, we need you!
Martijn13 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:24:
[...]
Hmmm.... Als je het zo bedoelt!? Bij deze!!
Maar wie doet er dan vandaag???? * DexterBelgium panics!Martijn13 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:48:
Als dat het geval is doe ik 2 februari wel
EDIT: never thought I'd say this maar: KUUKE, we need you!
[ Voor 3% gewijzigd door DexterBelgium op 01-02-2007 09:27 ]
Howhowhow niet te vlug naar die haan kraaien...
Er zijn nog luitjes die soms vanuit het niets opduiken
BTW: Als er iemand zich geroepen voelt voor de maandstats...
Go ahead... Deze vallen niet onder de estafette, dus geen probleem als iemand ze zou posten die al aan bod geweest is!
Er zijn nog luitjes die soms vanuit het niets opduiken
BTW: Als er iemand zich geroepen voelt voor de maandstats...
Go ahead... Deze vallen niet onder de estafette, dus geen probleem als iemand ze zou posten die al aan bod geweest is!
[ Voor 46% gewijzigd door Kristof op 01-02-2007 09:33 ]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Ik doe de maandstats wel, die tellen niet mee voor de estafette......
Ja? Toch? Mag ut?
Ja? Toch? Mag ut?
Tuurlijk mag hetKuuke schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:17:
Ja? Toch? Mag ut?
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Arme kuuke... hij heeft al zo lang geen rosetta stats meer mogen posten...Kuuke schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:17:
Ja? Toch? Mag ut?
Sorry voor de ophef, ik zag later pas dat ik weer op 2 februari gezet was. iig hoop ik morgenochtend wel op tijd uit bed te zijn om stats te posten. Moet m'n kamer ook nog opruimen, dus misschien gaat het voor 7 uur ook nog wel lukken

Och arme archetta.
* Anoniem: 150661 geeft een knuffeltje
Geloof me, jouw tijd komt nog wel hoor.

En wie gaat morgen aan de slag?
Kom op, we zijn met zijn duizenden, het moet in theorie mogelijk zijn een heel jaar vol te zetten hoor!
Kom op, we zijn met zijn duizenden, het moet in theorie mogelijk zijn een heel jaar vol te zetten hoor!
Met archetta en Kuuke kunnen we theoretisch nog 2 dagen rekken
als iedereen binnen het subteam nog even de estafette onder de aandacht brengt lukt het vast wel. En met 1 persoon meer hebben we weer een dag extra om meer te zoeken.
* Toolskyn meld zich bij de inschrijfformulieren na zich door alle ongeruste DPC'ers te hebben geworsteld en zal voor morgen een DPCH verzorgen!
edit:
(personal note: vergeet de H niet)

[ Voor 18% gewijzigd door Toolskyn op 03-02-2007 23:21 ]
YESSS!!!!Toolskyn schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:33:
* Toolskyn meld zich bij de inschrijfformulieren na zich door alle ongeruste DPC'ers te hebben geworsteld en zal voor morgen een DPCH verzorgen!
* SleutelMan kreeg al bijna een hartverzakking
Zijn er ondertussen al 8 mensen gevonden om de overgebleven posities in te vullen?
offtopic:
(in t lijstje staat trouwens ToolSkyn, maar die s mag wat mij betreft gewoon klein blijven hoor
(in t lijstje staat trouwens ToolSkyn, maar die s mag wat mij betreft gewoon klein blijven hoor
[ Voor 42% gewijzigd door Toolskyn op 04-02-2007 13:24 ]
Iemand voor de stats van morgen?
Mij komt het niet erg goed uit, dus als nog iemand kan inspringen ben ik blij
Mij komt het niet erg goed uit, dus als nog iemand kan inspringen ben ik blij
Ik zou ze wel kunnen posten.....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Zal ik morgen dan maar posten?
Oh, nee, ik ben al geweest.
Wie dan?
Ik pak 7 februari wel. Moet morgenavond toch uit darten dus tegen de tijd dat ik thuis ben is het al middernacht geweest gok ik zo
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hmm, maar dan hebben we nog niemand voor morgen.
Daar ga ik dan weer niet over. Ik probeer vannacht op tijd naar bed te gaan...
Ow, sorry, maar het was ook niet bedoeld als kritiek naar jou hoor. Ga maar lekker uitrusten vannacht
dan doet Archetta het toch gewoon morgen? kost ons wel een joker helaas, maar hij lijkt te popelen om te posten
en we hebben altijd kuuke dan nog overjpiwf schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:42:
dan doet Archetta het toch gewoon morgen? kost ons wel een joker helaas, maar hij lijkt te popelen om te posten
wacht iig nog tot 9 uur want met een beetje geluk staat er nog een vrijwilliger op.
Edit: daarna mogen de jokers het uitvechten
Edit: daarna mogen de jokers het uitvechten
[ Voor 21% gewijzigd door rvec op 05-02-2007 17:48 ]
Ik ben ook geen Joker die 24/7 klaar staat op de posten 
Daarom wil ik het liever 'iets' vantevoren weten.
Daarom wil ik het liever 'iets' vantevoren weten.
'iets' als in 1 minuut van tevoren genoeg?
Mag ik ook vrijwilligers aanwijzen?
Beetje zoals in het leger
Gaat het hier dan mislukken?
Reporting for duty!
Ik wil (als er niemand ander mee bezig is momenteel) de stats wel posten. Ben nog niet geweest iig. Ik had net voor UD een verhaaltje gemaakt, maar het lijkt erop dat daar geen stats komen vandaag.
Zeg het maar, dan pas ik mn verhaal iets aan voor Rosettastats
Ik wil (als er niemand ander mee bezig is momenteel) de stats wel posten. Ben nog niet geweest iig. Ik had net voor UD een verhaaltje gemaakt, maar het lijkt erop dat daar geen stats komen vandaag.
Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.
Wat mij betreft gewoon doen voordat die haan wakker wordt
Spacebull01 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:40:
Reporting for duty!

gered om 9:40
das ook nog maar net op het randje
das ook nog maar net op het randje
Ik moet nu hè?
Ja jij moet nuMobster schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:39:
Ik moet nu hè?
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Damn
Anoniem: 58287
Je kan ook gewoon zeggen dat je een acute last van statsposteritis hebtMobster schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:39:
Ik moet nu hè?
Anoniem: 145681
Ik zie dat er nog niemand voor vandaag opstaat, en er ook geen stats opstaan.
Ik zal ze dadelijk posten, kwestie van de estafette nog een dagje langer te laten duren
Ik zal ze dadelijk posten, kwestie van de estafette nog een dagje langer te laten duren
Bij deze een oproep voor Creator_Boinc en APCIII om ook eens te posten
[ Voor 27% gewijzigd door Diabolical op 08-02-2007 08:33 ]
Okee, ik post vanavond laat wel wat cijfermateriaal
Nu nog een halve dag een onderwerp verzinnen
Nu nog een halve dag een onderwerp verzinnen

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik wist wel dat ik op mijn team kon vertrouwen....
Als je nog een dag vrij hebt... (en Creator niks van zich laat horen...)Diabolical schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:28:
Ik wist wel dat ik op mijn team kon vertrouwen....
Laat maar weten
Nothing to see here folks, please move along.
Ehm... ja hoor... er zijn nog wel een paar dagen over en we willen Kuuke zo lang mogelijk stats posten onthouden....
10, 12 en 13 februari zijn nog open. Als jij en Creator posten kan Archetta ook nog wat doen en kan Megaflix de estaffette afsluiten.. daarna mag Kuuke weer wat doen
Ja, maar met Kuuke erbij duurt de estafette weer een dag langer he.
Ik moet zeggen dat ik na de eerste 2 mislukte pogingen dit resultaat niet vewacht had.
Ik moet zeggen dat ik na de eerste 2 mislukte pogingen dit resultaat niet vewacht had.
Dagelijks zijn er minstens 100 flushers. Hierbij zitten ook subteams, dus het werkelijke aantal ligt nog hoger. Dus als iedereen eens de moeite doet om een DCPH te maken, moeten we zeker 3 maanden kunnen rondkrijgen...
Komaan, als je nog geen DPCH gepost hebt, en dit leest, doe eens 1 keer de moeite en help de estafette te verlengen. Voor de subteam-members, zet ook al je mede-subteam-members onder druk
Komaan, als je nog geen DPCH gepost hebt, en dit leest, doe eens 1 keer de moeite en help de estafette te verlengen. Voor de subteam-members, zet ook al je mede-subteam-members onder druk
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Anoniem: 159695
Ja hallo, ik heb ook niet altijd tijd om te posten, welke data staan nog open dan ?Red Lion schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:40:
[...]
Als je nog een dag vrij hebt... (en Creator niks van zich laat horen...)
Laat maar weten
Check, pak de 12de wel....
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 08-02-2007 15:50 ]
Anoniem: 27862
Aangezien Kuuke tijdelijk het land verlaat en pas de 25e terugkeert zullen we de estafette nog even moeten rekken. Bij deze stel ik me dan ook beschikbaar voor dinsdag de 13e februari....
Waar ie ook naar toe gaat, ze zullen er vast wel internet kennen en ergens een internetcafe hebben waar hij de stats kan posten... dus da's geen excuus....Anoniem: 27862 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:35:
Aangezien Kuuke tijdelijk het land verlaat en pas de 25e terugkeert zullen we de estafette nog even moeten rekken. Bij deze stel ik me dan ook beschikbaar voor dinsdag de 13e februari....