[Rosetta@Home] Petitie: Haal Femme naar de Estafette!

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Zoals jullie allemaal al weten, is met de hitparades van Rosetta@Home al drie maanden iets raars aan de hand: zij worden al drie maanden door telkens verschillende statsposters gepost, estafette-stijl. Je zou zelfs kunnen spreken van "Distributed Statsposten". Het gaat namelijk allang niet meer alleen over Rosetta. Er zijn mensen van alle teams, alle projecten, alle delen van Got en zelfs mensen die zich speciaal op GoT registreren om maar te kunnen helpen. Zelfs "den erfvijand" XtremeSystems heeft troepen gestuurd om ons in deze onderneming te helpen.

De aanleiding

Eerder werden er al pogingen ondernomen, maar er is niets zo goed voor goede voornemens als het nieuwe jaar, en dus kwam Megaflix met een geweldige oproep. We gingen een maand volmaken met de estafette.

\[Rosetta@Home] Estafette Statsposten

Dit werd dan ook de pleisterplaats voor alle mensen die het stokje wilden overnemen.

De resultaten

Wel, die kan je dagelijks op /5 zien. We hebben wat verschrikkingen gehad, maar we zijn al bijna 3 maand ononderbroken onderweg, en de lijst posters leest als een "who's who van DPC".

Ook meedoen?

Uiteraard kan dat (tenzij je al Rosetta stats gepost hebt dit jaar). Gewoon even in het Estafette topic kijken, je aanmelden, en posten die hap. Het is niet moeilijk, doet geen zeer, en is een van de meest surefire ways naar karma, kudos, 72 maagden en eeuwige roem en gelukzaligheid ;).

De kers op de taart

Aangezien drie maand, dat is bijna honderd posters, wel een geweldige prestatie is, stelde phsmit phsmit in "\[Rosetta@Home] Estafette Statsposten" voor om Femme te overtuigen de stats OP 1 april te laten posten (dus de stats van 31 maart). Hoe we hem zo ver zouden krijgen?

Het misbruik van de democratie

Wel, een beetje straatprotest doet altijd wonderen, dus had ik het idee om hier een massaal "oproeptopic" van te maken. Natuurlijk zou dat leiden tot een hoop loze replies, dus ga ik hier een poll toevoegen, en vraag ik je, als je reageeert van een verhaaltje te schrijven WAAROM Femme zo nodig zou moeten posten. Waarom is het estafette poster schap zo ongelooflijk waardevol dat het je leven verandert ;)?

Niet mee eens?

Geen probleem, stem tegen in de poll, verantwoord je stem hier als je wil, maar hou het wel gezellig. Wij weten allemaal dat de estafette niet écht de wereld schokt al denken we stiekem toch van wél, dus laat de "naieve enthousiastelingen" toch wel een beetje in hun waarde, dan blijft het hier wat gezellig

De Poll
Poll: Moet Femme op 1 april 2007 een Estafetteposter worden?
Ja! Oproep aan Femme: stats posten!
Nee!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=180058&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Het lijkt me overduidelijk waarom Femme zou moeten posten: Hij is het brein achtere t.net. En daarom dus ook GoT. En sjah, dankzij hem heeft DPC kunnen ontstaan. Als ik me goed herinner heeft hij ook (een tijd) meegedaan met het RC5 project van destijds (of dat 56 of 64 was, weet ik niet zeker). Dus een keertje statsposten zou niet zo vreemd moeten zijn. Zeker als het voor zo'n nobel streven is!

offtopic:
Wat een masterpost trouwens!
_/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Bubbles op 29-03-2007 12:24 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
Eenmaal moeten we de kroon spannen.. laat nou net Femme daar de meest aangewezen persoon voor zijn! Ik ben voor!!!

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
om Femme te overtuigen de stats OP 1 april te laten posten (dus de stats van 30 maart).
Doet 31 maart niet mee :? Of is er die geen dit jaar? Zal mijn broer leuk vinden. Wordt hij een keertje niet ouder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Witlof schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:47:
[...]
Doet 31 maart niet mee :? Of is er die geen dit jaar? Zal mijn broer leuk vinden. Wordt hij een keertje niet ouder :+
Woops, fixed :D

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 11:22

Kristof

is een Belgisch product

Femme heeft mee DPC opgestart met RC project als eerste project van DPC

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Dat zou een leuk idee zijn :) De oer-DPC'er die een keer stats komt posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-09 17:51
Zooo, ik had niet gedacht dat jullie het zo serieus zouden gaan aanpakken.

Maar ja, ik heb dus voorgestemd. En het mag duidelijk zijn waarom: We like Femme! :)
Dus Femme, kom posten !

@TS: in mijn naam hoort een h'tje minder

petersmit.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
phsmit schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:35:
Zooo, ik had niet gedacht dat jullie het zo serieus zouden gaan aanpakken.

Maar ja, ik heb dus voorgestemd. En het mag duidelijk zijn waarom: We like Femme! :)
Dus Femme, kom posten !

@TS: in mijn naam hoort een h'tje minder
Fixed! Credit where credit is due, hé! En daarbij, waar zouden we zijn als losse suggesties niet ineens serieus worden genomen, denk niet dat we dan een Stats-estafette zouden hebben!

Nice, al een hoop mensen gestemd, keep em coming guys! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Hebben jullie Femme al gevraagt of hij de DPCH op 1 april wil posten voordat jullie dit protest zijn gestart?

Want dat lijkt me wel zo netjes. Nu lijkt het net alsof jullie verwachten dat hij het niet wil doen en dan gelijk het traject van vragen maar overslaan.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

iisschots schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:08:
Hebben jullie Femme al gevraagt of hij de DPCH op 1 april wil posten voordat jullie dit protest zijn gestart?
Want dat lijkt me wel zo netjes. Nu lijkt het net alsof jullie verwachten dat hij het niet wil doen en dan gelijk het traject van vragen maar overslaan.
Protest? Waar zie je het woord protest staan?
Ik vond de OP van DexterBelgium anders goed opgesteld. Genoeg randinfo etc

Maar ik heb een Femme reeds een mooie e-mail gestuurd met de vraag in :)
Nu afwachten of hij positief reageert d:)b

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Protest?

Nergens in het stuk komt het woord protest voor!

Het is eerder een ludieke actie om Femme eventueel over de streep te trekken (mocht dat uiteraard nodig zijn..). We gaan er vanuit dat hij normaliter wel wat anders heeft te doen dan /5 in de gaten te houden :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
DexterBelgium schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:01:
Wel, een beetje straatprotest doet altijd wonderen
Ben ik nu blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Wou eerst een beetje animo creëren, kijken of we idd een platform kunnen opzetten, en dan kijken of Femme zin heeft om ons een uitdaging te stellen (bijv.: bij honderd/tweehonderd/... handtekeningen kom ik)

Idd, niet vooraf gevraagd, en dus mss bekritiseerbaar, maar het zou natuurlijk ook niet leuk zijn als we het vragen, en hij zegt Ja, dan wel Nee, dan is dit initiatief ook niet zo leuk meer.

Ik hoop niet dat iemand het hier zo serieus neemt dat hij Femme er minder voor zou achten mocht hij gewoon simpelweg niet kunnen, maar dat iedereen meer in de spirit of things ziet dat dit gewoon een groepsbindings- en estafette-aandacht-topic is.

[zal mss meteen eens een DM naar Femme sturen, dat hij tenminste weet wat hier gaande is, dan kan hij eventueel reageren als hij het liever niet heeft] al gebeurd zie ik

EDIT: het woordje straatprotest is natuurlijk niet bedoeld als protest tegen, maar meer als "het werken van de stem van de straat" een "volksinitiatief"

EDIT2: voor alle duidelijkheid dus: Femme is zeker nog NIETS gevraagd, en indien hij nee zou gezegd hebben zou ik dit topic ZEKER niet gemaakt hebben. Gewoon, is het niet liever van ons als we het met zijn honderd gaan vragen als ik alleen? :*)

[ Voor 20% gewijzigd door DexterBelgium op 29-03-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Is goed hoor. Vond het nogal vreemd en wou dat onderstrepen.

Ik hoop ook voor je dat het gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 21:56

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Het zou zeker vet zijn ja.
Het zou dan trouwens de 90e post op rij zijn voor de estafette. Vind stiekum eigenlijk wel dat als de 100 wordt gehaald dat daar een leuk verhaaltje over wordt verteld op de FP :P

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

Voted! 8)

Misschien wil ie tegelijkertijd ook nog mee de stampede opstarten.... :o (geintje) :+

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
* DexterBelgium is wel serieus benieuwd naar de motivatie van onze eerste nee stemmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

ik voorzie een grote banlist straks :P

Jullie IP's zijn genoteerd !!!!!!!!! >:) >:)

damn, ik heb ook gestemt :+

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
Femme, DE founder van T.net, GoT en DPC, zou inderdaad leuk zijn als ie hier z'n neus eens laat zien. Al dat gebabbel over auto's, nu mogen de koetjes ook wat aandacht hebben :)

edit:
voor de mensen die het niet begrijpen, femme hangt soms rond in het BMW topic

[ Voor 20% gewijzigd door Pavla op 29-03-2007 16:04 ]

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Pavla schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:04:
Femme, DE founder van T.net, GoT en DPC, zou inderdaad leuk zijn als ie hier z'n neus eens laat zien. Al dat gebabbel over auto's, nu mogen de koetjes ook wat aandacht hebben :)

edit:
voor de mensen die het niet begrijpen, femme hangt soms rond in het BMW topic
De overstap van zijn Heilige Koe naar de DPC koe is volgens mij makkelijk te maken.... ;)

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein beetje offtopic in dit topic: ik zie ook nog geen rosetta-estafette post van Pim. O-)
Ik vind wel dat iedereen die hier stemt ook actief mee moet doen met de estafette. O-)
Of heb ik nu ook een ban aan mijn vacht hangen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Grrrrrrrrrrr, neeuh :P

Ik heb er vaak genoeg aan gedacht maar de dagen dat ik het wou posten was het al gedaan :)
Trouwens, dat posten lijkt me erg moeilijk !

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Uhuh, posten is héél moeilijk, vooral voor Pim.

Die heeft jarenlang ons vergast met schitterende postings op voor sommigen onmogelijke tijden.
In de lijst met meest geposte stats staat Pim. volgens mij nog steeds op eenzame hoogte.

Maar opeens is zoiets over. Writer's block. Geen spiratie meer. Sterker nog: angst om te posten. Statspostfobie, da's het ergste wat je kan overkomen. RIAGG en weet ik whatever voor hulpverleningsinstantie weet hier absoluut geen raad mee.

Ik kan me nog herinneren dat ik jaren geleden eens geprobeerd heb het ter sprake te brengen bij de lokale RIAGG. Mij werd aanbevolen te beginnen met spuiten, slikken, zuipen, gokken en dan nog eens terug te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:42:
Grrrrrrrrrrr, neeuh :P

Ik heb er vaak genoeg aan gedacht maar de dagen dat ik het wou posten was het al gedaan :)
Trouwens, dat posten lijkt me erg moeilijk !
Zeg lieverd als ik het kan, kan iedereen het. ;)
Zal ik er dan een :* bij doen om je over de streep te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
Kuuke schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:50:
Ik kan me nog herinneren dat ik jaren geleden eens geprobeerd heb het ter sprake te brengen bij de lokale RIAGG. Mij werd aanbevolen te beginnen met spuiten, slikken, zuipen, gokken en dan nog eens terug te komen...
Ik krijg hier zo'n LA gevoel bij... kweennie :P

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Dat is dan toch goed gelukt :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

lol _O-

Die heeft jarenlang ons vergast met schitterende postings op voor sommigen onmogelijke tijden.
In de lijst met meest geposte stats staat Pim. volgens mij nog steeds op eenzame hoogte.
Vroegah, kon je de statistieken van de DPCH's hier zien, helaas hebben we geen acces/permissie meer... -O-

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Femme schreef op vrijdag 14 april 2000 @ 15:01:
Ik heb trouwens ergens een keer een PHP scripje gezien dat je eigen stats van de d.net server trekt, zou leuk zijn als ik dat scripje kan verwerken in het profile van de Tweakers.net users.

Dus iedereen meteen z'n eigen stats in z'n profile, da's weer een extra reden om lid te zijn van DPC anders ben je nl geen echte tweaker :).
Belofte maakt schuld.... Maarja, misschien is het op te lossen met 1 keer stats posten. :*)

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohFraEl schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:09:

Vroegah, kon je de statistieken van de DPCH's hier zien, helaas hebben we geen acces/permissie meer... -O-
Waarom eigenlijk niet meer?
server defect? :(
database vol? 7(8)7
teveel bezoekers? }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O
Of is nachtvogel gewoon gestopt met het bijhouden van deze interessante statsinfo.? :S

Het zou leuk zijn als ze weer beschikbaar komen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Die stats werkte al lang niet meer goed, weektopics werden bijvoorbeeld niet meegenomen in de stats. Toch kan ik je vertellen dat de top2 aardig hoog/vast stond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 11-09 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Pskutte schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:55:
[...]
Ik krijg hier zo'n LA gevoel bij... kweennie :P
Alleen maar omdat er zuipen tussen staat??? Tsssssk :(
Slikken en spuiten doen wij niet aan hoor, of het moet een antikater-pil zijn. :+

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

De ware reden dat het niet meer werkt is een Apache upgrade op de server van Nightbird die nogal wat stuk heeft gemaakt.

Nightbird fikst het wel weer, hij is een beetje druk de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuuke schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:06:
De ware reden dat het niet meer werkt is een Apache upgrade op de server van Nightbird die nogal wat stuk heeft gemaakt.

Goed Kuuke om de ware reden van je te vernemen. :)

@Nightbird veel succes, wij ( kan ik wel zeggen denk ik ) zien de statsposter stats t.z.t. graag weer terug. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:33

NightBird

DPC-Crew Coding
Nou vooruit dan maar! Voor Femme, zullen we maar zeggen!

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ids Lupo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:13:
[...]

Belofte maakt schuld.... Maarja, misschien is het op te lossen met 1 keer stats posten. :*)
Mooie vondst :P Zou hij er nu nog zo over denken? :+

* RoD heeft trouwens JA gestemd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah goed initiatief zeg d:)b

Btw is dit nu een Estafette posting om Femme naar de Estaffette postings te halen 8)7?

En zo ja zouden we hier dan meer posters krijgen dan in de R@H estafette?

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Kuuke schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:06:

http://dpc.nachtvogel.nl/~rikkert/dpch.cgi

Deze link werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
  • Laatst online: 30-08 15:24
Natuurlijk zou Femme die OP moeten maken. Lijkt me heel vanzelfsprekend. :Y
Zeker omdat het op 1 april is.

En dan verwacht ik eigenlijk ook wel dat het nog een vroege post zal zijn ook >:)

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:13:
Yeah goed initiatief zeg d:)b

Btw is dit nu een Estafette posting om Femme naar de Estaffette postings te halen 8)7?

En zo ja zouden we hier dan meer posters krijgen dan in de R@H estafette?

:w
Bedankt voor de positieve reacties allemaal. Het is niet echt een estafette, aangezien ik hier al méér dan eens heb gereagerd, en ik dus anders de locale kuuke zou zijn. Waar we wél goed naar op weg zijn, is meer stemmers dan posters in de estafette. Da's heel goed, want al die stemmers gaan natuurlijk wel een estafette post maken ook hé >:) ;)

Spread the word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightBird schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:20:
Nou vooruit dan maar! Voor Femme, zullen we maar zeggen!
Tnkx NightBird voor het snelle re-activeren van de Statsposterstats, ze zien er goed uit. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Ik sta nog steeds bovenaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Maar opeens is zoiets over. Writer's block. Geen spiratie meer. Sterker nog: angst om te posten. Statspostfobie, da's het ergste wat je kan overkomen. RIAGG en weet ik whatever voor hulpverleningsinstantie weet hier absoluut geen raad mee.

:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:32

jpiwf

licenced pepernootaddict

eenzame hoogte valt wel mee hoor, jij staat nog maat 192 postjes achter hem (volgens die link die megaflix hierboven ergens geeft :P

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 16:21

sus

is druk :+

Nou mag hij die 192 posts van mij best wegwerken, zolang hij maar weg blijft bij r@h :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-09 17:51
Hoe is het ermee? Heeft Femme al gereageerd op 1 van jullie mailtjes?

petersmit.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

We zullen morgen zien he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
SPANNEND!

In elk geval, nog 5 stemmetjes en we zitten aan honderd. Dat moet toch een signaal zijn, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 21:50
Als Femme niet wil, kan ik Calex wel vragen of hij wil posten ?

* ParaNoiMia runs fast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:12:
Als Femme niet wil, kan ik Calex wel vragen of hij wil posten ?

* ParaNoiMia runs fast :+
/me grijpt alvast naar de sniper riffle... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

phsmit schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:12:
Hoe is het ermee? Heeft Femme al gereageerd op 1 van jullie mailtjes?
Hij had dus positief gereageerd, maar om de spanning erin te laten, heb ik deze hier maar niet gequote :D
Maar ondertussen staat de OP van Femme er:
\[Rosetta@Home] hitparade van 31 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Bedankt aan alle voorstemmers, en bedankt aan Kristof voor de "Femme-relations". Dat hebben we weer lekker voor mekaar. Tijd om de estafette een tweede adem te laten vinden! Pim en Femme in back-to-back statsposts, dat moet toch een voorbeeldfunctie hebben, niet?

Pagina: 1