[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 15

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.300 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sf2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-04 14:07

sf2

i.v.m. de Samsung SyncMaster 275T, is er bekend dat deze scherm met ?VA paneel gebruikt?
ik game nauwelijks maar wel veel beeld/video bewerkingen. vandaar deze vraag.
geen HDMI poort is echter wel jammer.

zo-wie-zo ga ik wachten op een vergelijking met dell 27".

wordt wel spannende dagen komende week. :')

[off topic]
[gaarne starttopic bijhouden, nieuwe schermen komen eraan]
[off topic]

vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189947

Ik zit erover te denken om een nieuwe monitor te kopen, en zit met een beetje een domme vraag.
Is het mogelijk om op een LCD monitor (zoals 204B, 225BW) HD materiaal (als trailers etc) af te spelen in HD kwaliteit (mijn videokaart is HD ready)? En heb je daar dan ook andere kabels voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 08:03
Anoniem: 189947 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 02:29:
Ik zit erover te denken om een nieuwe monitor te kopen, en zit met een beetje een domme vraag.
Is het mogelijk om op een LCD monitor (zoals 204B, 225BW) HD materiaal (als trailers etc) af te spelen in HD kwaliteit (mijn videokaart is HD ready)? En heb je daar dan ook andere kabels voor nodig?
Als ik mij niet vergis hebbe die monitoren een resolutie die hoger is als de standaart hd-ready eisen.
Zodoende kan je hd ready trailers afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 18:57
Heb sinds gisteren de 215TW, prachtig beeldje! Moet ook zeggen dat ik persoonlijk van input lag helemaal geen last heb (heb alleen WoW geprobeerd echter).

Dit is echt wel een aanrader wat mij betreft, ik kan het voordeel over een TN-scherm (wat ernaast staat) echt goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Finwe schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:57:
Heb sinds gisteren de 215TW, prachtig beeldje! Moet ook zeggen dat ik persoonlijk van input lag helemaal geen last heb (heb alleen WoW geprobeerd echter).

Dit is echt wel een aanrader wat mij betreft, ik kan het voordeel over een TN-scherm (wat ernaast staat) echt goed zien.
t beeld is idd erg goed, maar ik irriteer me steeds meer aan de input lag...
t is prima werkbaar hoor, maar als je vaak achter andere monitoren zit merk je gewoon dat ie net iets langzamer reageert, alsof de pointer achter de muis aan sleept zeg maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westham
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 17:56

ik heb sinds twee weken ook de 215TW en heb ook geen last van input lag.
het beeld is ragscherp , mooie kleuren en veel aansluitingen, dus een topper deze monitor.

Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/8701/dsc002160dk8.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door westham op 09-01-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Nu kan alternate hem weer niet lveren de Samsung 225BW. Ook weten ze niet of die nog wel komt. Bij de ElectronicaGigant hebben ze hem weer op voorraad. Is het slim om hem daar te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

westham schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:29:
[...]

het beeld is ragscherp , mooie kleuren en veel aansluitingen, dus een topper deze monitor.

[afbeelding]
Probeer beide eens een snelle FPS game, en kijk dan of je er wel last van hebt. Zo niet is dat wel interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

RoD schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:49:
[...]

[...]

Probeer beide eens een snelle FPS game, en kijk dan of je er wel last van hebt. Zo niet is dat wel interessant...
'Last van hebben' is natuurlijk wel heel subjectief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:57:
[...]

'Last van hebben' is natuurlijk wel heel subjectief...
Klopt. Misschien is de term "merkbaar" beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189947

koendt schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 02:41:
[...]

Als ik mij niet vergis hebbe die monitoren een resolutie die hoger is als de standaart hd-ready eisen.
Zodoende kan je hd ready trailers afspelen.
Is dat zo? Dan zou mijn huidige monitor het ook aankunnen dus? 1080*720 kan die 15 jaar ouwe bak van mijn wel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-04 18:55
Snoll3bulk schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:59:
Nu kan alternate hem weer niet lveren de Samsung 225BW. Ook weten ze niet of die nog wel komt. Bij de ElectronicaGigant hebben ze hem weer op voorraad. Is het slim om hem daar te bestellen?
Kijk, hier was ik al bang voor. Maar hoe weet jij dat hij daar op voorraad is, ik zie alleen witte balkjes.(of komt dit door mijn klapjap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
2stimpy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:18:
[...]

Kijk, hier was ik al bang voor. Maar hoe weet jij dat hij daar op voorraad is, ik zie alleen witte balkjes.(of komt dit door mijn klapjap)
Nee heb gemailt en kreeg netjes uur later deze mail terug:

Hallo Matthijs,

Ja deze hebben wij.

--
Met vriendelijke groet,

Electronicagigant

www.electronicagigant.nl

Dus ik weet niet of het slim is om hem daar te bestellen. Dan zou ik hem onder rembours kunnen laten verzenden. Wat denk jij?

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 23-08-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-03 22:18
Anoniem: 189947 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:40:
[...]

Is dat zo? Dan zou mijn huidige monitor het ook aankunnen dus? 1080*720 kan die 15 jaar ouwe bak van mijn wel aan...
niet helemaal waar

inderdaad, 720p zou op een "oude bak" te doen kunnen zijn, echter is dit 720 pixels in de hoogte..
de 720P resolutie is 1280x720
dus zal je 17" tftje dat net kunnen trekken...

echter word 1080P een heel ander verhaal...
dat zijn maarliest 1080 horizontale pixels
de resolutie is bij deze "standaard" (het begrip 1080P) is 1920 × 1080
dit gaat je alleen lukker op een 23+ inch BREEDBEELD scherm.. (1920x1200)
op je 22" breedbeeld krijg je namelijk maar 1680x1050

[ Voor 3% gewijzigd door kid1988 op 09-01-2007 19:48 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Snoll3bulk schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:48:
[...]

Hallo Matthijs,

Ja deze hebben wij.

--
Met vriendelijke groet,
Electronicagigant

www.electronicagigant.nl

Dus ik weet niet of het slim is om hem daar te bestellen. Dan zou ik hem onder rembours kunnen laten verzenden. Wat denk jij?
nou woon ik in coevorden, en persoonlijk en om mij heen hoor ik niet alleen maar goeie dingen over deze winkel..
het zou een gokje waard kunnen zijn, maar doe het onder remboers...
als je vooruit betaald kan het zijn dat je alsnog 2 weken moet wachten voor je je scherm hebt...

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 23-08-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
Snoll3bulk schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:48:
[...]

Hallo Matthijs,

Ja deze hebben wij.

--
Met vriendelijke groet,
Electronicagigant

www.electronicagigant.nl

Inderdaad, onder rembours is dan een goede optie. dan kun je hem altijd annuleren als het te lang duurt lijkt mij.
En voor die paar euro extra heb je wel meer zekerheid.

Trouwens even over dat omruilen als je direct na aankoop een dooie pixel hebt. Ik heb nu meerdere winkels gevraagd, maar die doen dus niet aan omruilen als er 1 dooie pixel in zit. Zij hanteren dan gewoon de normale pixelgarantie voor dat merk.
Dan is het volgens mij toch altijd verstandiger om de monitor op te laten sturen in plaats van zelf af halen want dan geld de 7 dagen retourrecht en hoef je alleen maar porto te betalen.

Even heel erg netjes de doos open maken en voorzichtig uitpakken, dan proberen en als er een dooie pixel in zit weer netjes in pakken en gewoon zeggen...... Ik vindt hem toch te groot, ik doe hem terug.

Klopt dit, of zie ik dit verkeerd en zijn alle dozen zo verzegeld dat je die niet ongezien open krijgt.

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 23-08-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 21:06

DyStiC

'Atta way, baby!

Iemand die calibratie tool van Samsung (MagicTune) al werkend gekregen op Vista?
Krijg het hier niet voor elkaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 16:16

gjs

Scoobydoobydoo

Ik heb sinds een paar dagen een Acer 2216W, echter begin ik mij steeds meer te irriteren aan de brom / zoem die er uit komt. Vooral bij een brightness onder de 60 is het geluid behoorlijk aanwezig, met de brightness op 100 hoor je het niet, maar dat is veel te helder 8)
Ik ga dus zo meteen maar even informeren of deze omgeruild kan worden.

[EDIT] Ik heb nu een andere (Office-center is gelukkig niet zo moeilijk), echter hoor ik hem nu ook weer, maar dat zal waarschijnlijk wel komen dat ik er extra alert op ben. Hij is in ieder geval stiller dan de voorganger, ik hoorde daar heel duidelijke verschillen bij het veranderen van de brightness, en als ik hem van user op text mode zetten werd het ook stukken harder.

[ Voor 35% gewijzigd door gjs op 10-01-2007 16:29 ]

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185882

2stimpy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:23:
[...]

Inderdaad, onder rembours is dan een goede optie. dan kun je hem altijd annuleren als het te lang duurt lijkt mij.
En voor die paar euro extra heb je wel meer zekerheid.

Trouwens even over dat omruilen als je direct na aankoop een dooie pixel hebt. Ik heb nu meerdere winkels gevraagd, maar die doen dus niet aan omruilen als er 1 dooie pixel in zit. Zij hanteren dan gewoon de normale pixelgarantie voor dat merk.
Dan is het volgens mij toch altijd verstandiger om de monitor op te laten sturen in plaats van zelf af halen want dan geld de 7 dagen retourrecht en hoef je alleen maar porto te betalen.

Even heel erg netjes de doos open maken en voorzichtig uitpakken, dan proberen en als er een dooie pixel in zit weer netjes in pakken en gewoon zeggen...... Ik vindt hem toch te groot, ik doe hem terug.

Klopt dit, of zie ik dit verkeerd en zijn alle dozen zo verzegeld dat je die niet ongezien open krijgt.
Je mag best de doos open maken, en hem bekijken / testen (voor zover ik weet)..

alleen de verpakking moet je niet 'slopen' want dan heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:51

PauseBreak

derp!

evert_ schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:42:
[...]

Waar heb je deze nog gevonden ? Ze zijn nergens meer op voorraad ?
Als aanvulling op Snakiej's post;

Ook Azerty en Perfect Systems hebben dit beeldscherm (Samsung 204B) gewoon op voorraad. De mijne zou eind deze week binnen moeten komen van Azerty.

[ Voor 2% gewijzigd door PauseBreak op 10-01-2007 22:40 . Reden: Type vermelden ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gjs schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:30:
Ik heb sinds een paar dagen een Acer 2216W, echter begin ik mij steeds meer te irriteren aan de brom / zoem die er uit komt. Vooral bij een brightness onder de 60 is het geluid behoorlijk aanwezig, met de brightness op 100 hoor je het niet, maar dat is veel te helder 8)
Hmm, hier heb ik helemaal geen last van :) Heb brightness zelfs op 0 staan, maar ik hoor geen enkel geluid. Het ding is doodstil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
gjs schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:30:
ik heb een hele oude Acer AL1714, heeft niets te maken met de monitor van jou,
maar mijn monitor heeft ook last van een piep/brom als de helderheid onder de 60% komt...
maar als de helderheid boven de 20% komt krijg ik last van mn ogen, dus het is kiezen of delen. ik hoop dat mijn nieuwe monitor (die ik als het goed is snel krijg) hier geen last van heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 29-04 15:00
Voor wie de nieuwe BenQ 24 inch (BenQ FP241W) wil hebben deze zaak heeft op dit moment er 51 in voorraad.

£626.86 Inc VAT
£4.95 Delivery

http://www.morecomputers.co.uk/extra.asp?pn=9J%2EL2R72%2EASE

[ Voor 14% gewijzigd door ErikRo op 10-01-2007 18:40 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Emiel-
  • Laatst online: 27-12-2019
westham schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:29:
[...]

[afbeelding]
Heerlijk ding inderdaad. Nog geen dooie pixel gevonden...jullie wel? Of ook pixelperfect?

Pentax K3-II | Glasbak: DA*60-250 F4, DA 12-24F4, Sig10-20, Sig17-70, Tamron17-50&28-75, Sig 70-300 [TE KOOP] | 6 MF-primes | Pentax AF FG360Z | stapel filters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
kid1988 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:50:
[...]

nou woon ik in coevorden, en persoonlijk en om mij heen hoor ik niet alleen maar goeie dingen over deze winkel..
het zou een gokje waard kunnen zijn, maar doe het onder remboers...
als je vooruit betaald kan het zijn dat je alsnog 2 weken moet wachten voor je je scherm hebt...
Je kon wel eens gelijk hebben, ik heb nu ook 2 keer een mail gestuurd maar helaas geen reactie gehad.

Het zou ook wel erg raar zijn dat ze hemzouden hebben, kijk maar op internet....... NERGENS, maar dan ook NERGENS is de 225bw op voorraad.

Denk dat het tijd word om toch serieus voor een alternatief te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135796

-Emiel- schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:42:
[...]

Heerlijk ding inderdaad. Nog geen dooie pixel gevonden...jullie wel? Of ook pixelperfect?
Ik heb 'm vandaag besteld (Bij EuroMaxi, de 215TW voor 500 euro inclusief verzending en pixelgarantie), en ik heb een week pixelgarantie erbij gekocht. Ik neem aan dat de monitor in de winkel gechecked wordt op dode pixels voordat hij verstuurd word (indien er pixelgarantie is gekocht). Als je geen pixelgarantie erbij neemt, dan krijg je een monitor waar vrijwel zeker dode pixels inzitten, zo heb ik begrepen uit alle postings over pixelgarantie, het staat trouwens ook zo op de website van www.Euromaxi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
2stimpy schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:55:
[...]

Je kon wel eens gelijk hebben, ik heb nu ook 2 keer een mail gestuurd maar helaas geen reactie gehad.

Het zou ook wel erg raar zijn dat ze hemzouden hebben, kijk maar op internet....... NERGENS, maar dan ook NERGENS is de 225bw op voorraad.

Denk dat het tijd word om toch serieus voor een alternatief te gaan.
Nope helemaal nergens meer te koop. Erg jammer ik had hem zo graag gewilt. Toch maar effe afwachten ik heb ook Samsung al gebelt alleen die geven alleen technische informatie en geen verkoop informatie dus dat schiet ook al niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153166

Snoll3bulk schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:51:
[...]

Nope helemaal nergens meer te koop. Erg jammer ik had hem zo graag gewilt. Toch maar effe afwachten ik heb ook Samsung al gebelt alleen die geven alleen technische informatie en geen verkoop informatie dus dat schiet ook al niks op.
Bij alternate komen er een paar binnen de 16de de 225bw bedoel ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2021

ILT

Sinds maandag geniet ik van mijn eerste monitoraankoop sinds eind 1998 (toen een Iiyama 17" 701GT) een 20.1inch NEC 20WGX2PRO. (Is hetzelfde als de 20WGX2 met het verschil dat NEC de PRO marketingwise als gaming/entertainment scherm presenteert. Zie bv. [url=http://www.nec-display-solutions.com/gamingspecial/index_en.html]hier[/ur])

Na via een eerder deel van deze draad bij Widescreengamingforum en Behardware.com kwam ik tot de conclusie dat ik de NEC 'moest' hebben. Hij koste me 540 euro bij Centralpoint (nu trouwens 3 tientjes minder maar ze hebben ze nu niet meer op voorraad), maar dan heb je ook wat.

Het is precies het scherm dat ik verwachtte nadat ik dit/deze review/topic had gelezen:
  • Mooie kleuren, bv. gradients zijn schier perfect;
  • een maximale brightness van 470cd/m2 fikt echt de ogen uit je kop (ik hou van licht dus ik draai het scherm alsnog op 40-60%, afhankelijk van omgevingslicht/oog(t)(m)oestand;
  • bijna CRT-like (werkelijke!) kijkhoek;
  • verschillende kijkmodes (DVmodes) die nut hebben, bv. normaal gebruik, tekst, movie, gaming, photo;
  • een advanced DV mode dat met een dynamische contrastwaarde van 1600:1 erg goed werkt (bv. in games)
  • een toplaag, het zogenaamde Opticlear, dat glanst als een spiegel als het scherm uit is maar bij gebruik niet stoort (en mede zorg te dragen voor het mooie plaatje dat je ziet)
  • en last but not least, het scherm is echt snel! Ik heb niet echt vergelijkingmateriaal (behalve m'n oude CRT) maar de claim dat het ding evensnel is als een 2ms TN vind ik zeker niet ongeloofwaardig. (zie bv.: hier)
Oftewel, zoek je een 20.1" scherm met bovenstaande specs, vergeet dan zeker de NEC 20WGX2PRO mee in je overweging te nemen, ik ben er iig zeer tevreden mee.

Tot eind 2014, dan zal ik m'n (al weder!) nieuwe aankoop presenteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Pred87 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:24:
http://www.engadget.com/2...and-28-inch-lcd-monitors/

volgens dat bericht heeft de viewsonic wel HDMI en DVI aansluitingen. Ik hoop dat het waar is. De prijzen zijn in ieder geval geweldig. Vooral die 28" zie ik wel zitten dan :)
Alle aansluitingen staan toch gewoon hier vermeld?

Edit:
Ik ga voor de BenQ of de Viewsonic!

was vanaf deel 2 - 7 behoorlijk actief in dit topic, nu zijn er weer aantrekkelijke monitors...so I'm back

[ Voor 5% gewijzigd door fb_slim op 11-01-2007 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
-Emiel- schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:42:
[...]

Nope, mijn 215TW ook pixel-perfect en een brilliant scherm...zat eerst te denken over de 205BW maar blij dat ik deze heb gehaald nu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:09

PoweRoy

funky!

argh jammer dat de 225bw nergens leverbaar is.
Ik wil es af van mijn 17 inch crt naar een tft :)

Nu zit ik alleen te twijfelen tussen de 205BW of 225BW. Ik weet niet of 225BW niet te groot is :?
Gebruik PC vooral om te gamen en te coden.

Iemand die een paar argumenten kan geven?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 135796 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:41:
[...]

Ik heb 'm vandaag besteld (Bij EuroMaxi, de 215TW voor 500 euro inclusief verzending en pixelgarantie), en ik heb een week pixelgarantie erbij gekocht. Ik neem aan dat de monitor in de winkel gechecked wordt op dode pixels voordat hij verstuurd word (indien er pixelgarantie is gekocht). Als je geen pixelgarantie erbij neemt, dan krijg je een monitor waar vrijwel zeker dode pixels inzitten, zo heb ik begrepen uit alle postings over pixelgarantie, het staat trouwens ook zo op de website van www.Euromaxi.nl
Vrijwel zeker is absoluut onzin. Volgens mij hebben de meeste mensen hier zonder pixelgarantie alsnog schermen zonder dode pixels. Zó vaak als jij het stelt komt het echt niet voor.
PoweRoy schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:58:
argh jammer dat de 225bw nergens leverbaar is.
Ik wil es af van mijn 17 inch crt naar een tft :)

Nu zit ik alleen te twijfelen tussen de 205BW of 225BW. Ik weet niet of 225BW niet te groot is :?
Gebruik PC vooral om te gamen en te coden.

Iemand die een paar argumenten kan geven?
Resolutie is gelijk, alleen de dotpitch en het scherm van de 225BW zijn groter. Wat jij belangrijker acht kan ik dus niet zeggen.
Ik ben zelf voor een 22" scherm gegaan. Size does matter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Is de dot-pitch zeer merkbaar groter als in kartels :? of zijn de letters vooral duidelijker :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:56

The Legend

*Plop*

Ik ervoer de de 20" breedbeeld schermen als te klein. De 22" van Acer is gewoon merkbaar een stuk groter. Als je niet met je neus op het scherm zit merk je alleen dat de alles "wat groter" is dan op een 20" met de zelfde resolutie. Ik zit op ong. 60cm-1m en merk niets van kartels of grote pixels.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:45

M-ThijZ

Riding on Rails

ErikRo schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:35:
Voor wie de nieuwe BenQ 24 inch (BenQ FP241W) wil hebben deze zaak heeft op dit moment er 51 in voorraad.

£626.86 Inc VAT
£4.95 Delivery

Bedankt, maar ik wacht nog even af wat de 27" Samsung doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ik werkt op dit moment met een philips 107s (17 inch) op 1024x768 resolutie (games hoger).
Zijn de letters groter of kleiner dan de 205bw en 225bw :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
ErikRo schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:35:

£626.86 Inc VAT
£4.95 Delivery

_/-\o_ En nog zwart ook. Nog een puntje weet iemand of je invoerheffinen en BTW moet betalen als je importeerd van de UK? Ik zie dat UK niet Schengen meedoet, dat is het verdrag dat vrij verkeer van goederen enzo regelt.

edit: Jammer ze verzenden niet buiten Engeland en Ierland.

[ Voor 5% gewijzigd door SVDT op 11-01-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
SVDT schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:50:
Nog een puntje weet iemand of je invoerheffinen en BTW moet betalen als je importeerd van de UK? Ik zie dat UK niet Schengen meedoet, dat is het verdrag dat vrij verkeer van goederen enzo regelt.

Als je importeert uit het Verenigd Koninkrijk, hoef je geen extra BTW of invoerheffingen te betalen (je betaalt BTW in de UK, dus niet meer in Nederland). Schengen gaat over het vrije verkeer van personen en met name het afschaffen van grenscontroles. Het Verenigd Koninkrijk neemt echter wel volledig deel aan het vrije verkeer van goederen, dat al veel ouder is (en gewoon in het EG-verdrag staat).

[ Voor 3% gewijzigd door fondacio op 11-01-2007 18:09 . Reden: kleine BTW-verheldering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 29-04 15:00
SVDT schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:50:
[...]

_/-\o_ En nog zwart ook. Nog een puntje weet iemand of je invoerheffinen en BTW moet betalen als je importeerd van de UK? Ik zie dat UK niet Schengen meedoet, dat is het verdrag dat vrij verkeer van goederen enzo regelt.

Bummer, ik las van mensen die een zeer dure versterker wilde hebben in een audio hifi zaak, die hebben even de boot ofzo gepakt en hebben hem zelf afgehaald. Die zaak verzond ook niet. Viel wel mee geloof ik, de prijs. Of zo´n 60 euro vlucht. ken je niemand in engeland die hem kan doorsturen=

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204423

Is er iemand die de Samsung 204B bezit , en hier zijn ervaringen kan neerzetten.
Ikzelf ben van plan om deze monitor aan te schaffen maar wil wel eens weten hoe deze het doet met een game als bijvoorbeeld Battlefield 2142.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Emiel-
Anoniem: 135796 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:41:
[...]

Hele uitleg jeetje :P Heb hem ook van hun hoor ;) vandaag loopt m'n pixelgarantie af..nog niks gevonden so far..vanavond nog ff goed checken :)

En volgens mij is dat laatste niet per definitie zo (en..zo staat het er ook niet!, zie onder) , ze sturen je niet express een monitor met (een) dooie pixel(s) en als het goed is komt het tegenwoordig ook minder vaak voor, maar ze checken je scherm niet van te voren, dus de kans is groter. Neem je de pixelgarantie dan checken ze hem wel van te voren en ruilen ze hem gelijk om, misschien moeten ze dus wel 5 schermen testen voor ze eentje hebben die (op dat moment) pixelperfect is...aan de andere kant kan het ook in 1x de goeie zijn....en....hadden ze die doos misschien net zo goed gepakt als je geen pixelgarantie had genomen.

Zou wel vals zijn iig, als ze naar het stapeltje schermen lopen met dooie pixels en er daar één van opsturen. Aan de andere kant moeten ze ook daar van af natuurlijk.

Zo staat het er wel :
Wij controleren het scherm van te voren op defecte pixels. Indien er defecte pixels aanwezig zijn zal het scherm direct omgeruild worden. Zo besparen we u een hoop tijd en bent u zeker van een perfect scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door -Emiel- op 12-01-2007 10:47 ]

Pentax K3-II | Glasbak: DA*60-250 F4, DA 12-24F4, Sig10-20, Sig17-70, Tamron17-50&28-75, Sig 70-300 [TE KOOP] | 6 MF-primes | Pentax AF FG360Z | stapel filters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173188

hey ik heb probleem met mijn samsung 205 BW. Als ik kijk op witte achtergrond of dicht kijk dan zie ik zo van die vlekjes watervlekjes precies k'weet nie hoe anders uitteleggen
maar als ik game speel dan is dit niet optevallen
kan iemand mij helpen of dit wel een probleem is enzo ja ik daar garantie voor kan krijgen?
mvg
Mathieu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Emiel-
Blijven ze bestaan als je op vernieuwen drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
kun je er een foto van maken?

probeer eens je scherm af te nemen met een zachte doek, blijven ze dan (ofwel: zit het op je scherm, of is het een digitaal probleem?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klinkt bekend, dat van die watervlekjes. Ik heb iemand in deze topicreeks gezien die hetzelfde probleem had. Ik meende dat diegene garantie had geclaimed maar zeker ben ik hier niet van. Misschien kun je het nog ergens terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welja als ik scherm afkuis met doekje dan gaan die niet weg dus is het wel een digitaal probleem mss?
met vernieuwen blijven ze er ook nog
kan je me het deel zeggen waarin dit gepost is geweest?
ja hier dus \[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 15
dit is idd ook hetzelfde als bij mij
kan ik hiervoor garantie vragen? weet iemand of die andere gast garantie heeft gevraagd?
eigenlijk heb ik nie echt zo'n vlekjes maar wel daar zo links van dat flets beeld

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 173188 op 12-01-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
wanneer heb je het scherm gekocht? misschien kun je gebruik maken van de kopen op afstand regeling, of anders zou je met het bedrijf waar je hebt gekocht kunnen overleggen (langsgaan als dat mogelijk is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k'heb dit scherm nu 2 weken in bezit
k'ga vanavond eens langsgaan dan naar die winkel waar ik het gekocht heb
zullen zien wat die zeggen
ik hou jullie op de hoogte
mvg
Mathieu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Ik werd net gebelt door een vriend die bij de mediamarkt werkt, hij zag een hele stapel dozen met de Samsung 225BW erin :*) :*) :*) :*) . De prijs is 399 (net zoals bij Alternate). En heb hem natuurlijk gelijk besteld. Het mooie is dat hij dus bij de mediamarkt werkt en 20% korting krijgt op alles. Ik hoef dus nu maar 319 euro te betalen :*) echt geweldig.

Dus mensen bij de mediamarkt is dit scherm de Samsung Syncmaster 225BW weer te koop.
(Het gaat hier wel om de Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium 2 weet niet of die ook bij andere mediamarkten te koop is)

Ik dacht ik meld het even....

8)

[ Voor 13% gewijzigd door Snoll3bulk op 12-01-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snoll3bulk schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:33:
Ik werd net gebelt door een vriend die bij de mediamarkt werkt, hij zag een hele stapel dozen met de Samsung 225BW erin :*) :*) :*) :*) . De prijs is 399 (net zoals bij Alternate). En heb hem natuurlijk gelijk besteld. Het mooie is dat hij dus bij de mediamarkt werkt en 20% korting krijgt op alles. Ik hoef dus nu maar 319 euro te betalen :*) echt geweldig.

Dus mensen bij de mediamarkt is dit scherm de Samsung Syncmaster 225BW weer te koop.
(Het gaat hier wel om de Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium 2 weet niet of die ook bij andere mediamarkten te koop is)

8)
Hoe zit media markt eigenlijk met hun pixel garantie?
Net als bij Alternate 39,- euro voor een jaar ?? of hebben ze dat niet ?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 153166 op 12-01-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 153166 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:56:
[...]

Hoe zit media markt eigenlijk met hun pixel garantie?
Net als bij Alternate 39,- euro voor een jaar ?? of hebben ze dat niet ?
Het is al veel vaker gemeldt, maar... je kunt de monitor gewoon binnen 14 dagen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:58:
[...]

Het is al veel vaker gemeldt, maar... je kunt de monitor gewoon binnen 14 dagen ruilen.
Betaal ik leiver iets meer heb met me oude lcd ook opeens een dode pixel gekregen na een maand of 4 ook een samsung en na een week of 2 had ik er opeens 4 in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 153166 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:05:
[...]

Betaal ik leiver iets meer heb met me oude lcd ook opeens een dode pixel gekregen na een maand of 4 ook een samsung en na een week of 2 had ik er opeens 4 in totaal.
Kun je em dan niet alsnog omruilen? Ik hoorde ook iets over dat je bij dode pixels het scherm ook terug mag brengen, maar dit weet ik helemaal niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:28
Na enige weken deze topic te hebben gevolgd 2 dagen terug de Samsung 205BW gekocht.
Helaas bleek dat in de rechterhoek een dode pixel zat.
Vandaag terug geweest naar de winkel en zonder problemen vervangen voor een andere..

Hiervoor had ik een 17" crt en wat een vooruitgang..
Even wennen zo scherp is het beeld..
Alleen wat ik zelf jammer vindt is dat dit scherm veel last heeft van backlight.
Links, rechts, boven en onder aan de randen dus behoorlijk zichtbaar bij zwarte achtergronden en films.

Voor de rest een hele mooie scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Emiel-
Mabili schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:52:

Helaas bleek dat in de rechterhoek een dode pixel zat.
Welke rechterhoek ? Er zijn er 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-05 07:22
Vandaag gehaald de DML-522W100 van Mirai en net een 2e exemplaar besteld, deze monitor geeft zeer scherp beeld en aangesloten op een Xbox360 heb ik absoluut genoten van het beeld met de HD-DVD speler er op aangesloten.
Nu ben ik natuurlijk geen expert op dit gebied maar voor 329,- is zo een 22inch monitor natuurlijk geen geld.
DVI en D-Sub is aanwezig dus bij 1 monitor kan ik al mijn PC en mijn Xbox360 aansluiten maar een 2e zorgt ervoor dat ik niet meer om en om hoef te schakelen en dus naast elkaar kan kijken.
Wel vond ik het scherm al absoluut het geld waard en beter dan de iiyama die je laat kiezen tussen D-Sub en DVI (2 types) zelfde specs verder maar wel duurder. Voor mij was de keuze duidelijk iig :), Mirai is absoluut een merk vind ik dan ook dat in de Startpost moet komen te staan want ze zijn zeer goed op weg naar het boven segment van de markt denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117116

Mensen,

Dit is een best vaak geupdate berichtje. Inmiddels heb ik de 20" breedbeeld Viewsonic VX2035WM aangeschaft.

Dit in tegenstelling tot de wat 'oudere' VX2025WM die overal zo ontzettend goed getest wordt. De VX2035 is announced op 22 november 2006 (bron) en is dus nog redelijk nieuw. Hij is overigens uitgebracht als een 'budget offering' , met als grootste verschil de schermtechnologie (TN t/o MVA)

Prijs VX2035WM ligt rond de $300, laagste is $269,98 @buy.com.
Prijs VX2025WM ligt rond de $350, laagste is $319,69 @sparco.com.

Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-066-01.jpg
De VX2035WM
Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-381-08.jpg
De VX2025WM

Onderaan nog wat meer plaatjes.

Hier wat verschillen:

matrix technologie/response
VX2035WM: TN-type, 5ms (16.2M kleuren (niet bevestigd in specs))
VX2025WM: pMVA, 8ms (black-white: 5ms), (16.7M kleuren)

video input (extras)
VX2035WM: D-Sub, DVI-D (is dat standaard TDMS? Stond niets bij)
VX2025WM: D-Sub, DVI-D (TMDS, 100 ohms)

inkijkhoek
VX2035WM: 160 graden (H/V)
VX2025WM: 176 @ contrast ratio 10:1 (H/V)

Uiterlijk en gemak
Vind de VX2025WM er wel mooier uitzien, maar dat is smaak... de 2035 heeft wel een mooie glossy uitstraling, en over de knoppen van de 2025 werd altijd wat ge-censuur-ed, dat ze niet zo intuitief zijn.
Beide zijn niet in hoogte verstelbaar. Voet van de 2025 is wat 'lichter', je hebt wat meer bureau-ruimte over.

Stroomverbruik
VX2025WM: 35W
VX2035WM: 43W

Overige specs gelijk (brightness 300cd/m2, contrast ratio 800:1, res.1680x1050, etc etc)

kleine discussie over de verschillen hier (copypaste link): http://forums.dealmac.com/read.php?4,2638671,2638671#2638671.

Heb hem gekocht bij www.sparco.com, zijn accepteren mastercard. Kostent: $379,10 inclusief verzendkosten van rond de $80... m.a.w. zo'n EUR 293 inclusief verzenden. Toch is dat relatief lang niet gek dacht ik zo. Nu maar hopen dat de grensgestapo er niet moeilijk over doet en de pixels allemaal in leven zijn.

Ik zal mijn bevindingen op deze site gaan plaatsen.

Arne.

Volgen nog wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-066-02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-066-04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-066-05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-066-07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-066-08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-066-09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/NeweggImage/productimage/24-116-066-10.jpg

[ Voor 115% gewijzigd door Anoniem: 117116 op 13-01-2007 18:39 . Reden: inmiddels gekocht.... en meer wijsgeworden - totale update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
de 2025 blijft vind ik een beter scherm, aangezien die een MVA scherm heeft, grotere kijkhoek, betere kleuren, en grotere kijkhoek..
(en naar mijn mening is de subtiele non-glossy rand van de 2025 ook een pre)

heb nog een 2025 in beschouwing genomen toen ik een nieuw scherm wou, maar toch maar voor een 22" gegaan (die tot 1 feb op zich laat wachten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
-Emiel- schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:37:
[...]

Welke rechterhoek ? Er zijn er 2 :P
Hmm dat is waar ook 8)7

Bedoel dus de rechterboven hoek.
Was dan wel niet erg maar aangezien ik binnen 14 dagen kon omruilen voor een andere had ik dat dus maar gedaan..
Nu dus geen dode pixels meer..

Maar klopt het dat de 205BW last heeft van backlight? en komt dat vaker voor bij TFT schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapster
  • Laatst online: 15-04 17:30
Mabili schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:39:
[...]

Hmm dat is waar ook 8)7

Bedoel dus de rechterboven hoek.
Was dan wel niet erg maar aangezien ik binnen 14 dagen kon omruilen voor een andere had ik dat dus maar gedaan..
Nu dus geen dode pixels meer..

Maar klopt het dat de 205BW last heeft van backlight? en komt dat vaker voor bij TFT schermen?
Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuw scherm en je leest in bijna elke review terug dat er backlightbleeding is. Verder hoor ik wel veel goede verhalen erover, het is voor die prijs natuurlijk niet de top van de markt, maar het is wel een goed scherm in zijn klasse.

De klachten over de backlight-problemen variëren heel erg, sommige noemen het heel erg en zeggen dat ze er erg door gehinderd worden, terwijl andere zeggen dat het eigenlijk best wel mee valt en ze het niet eens zo heel erg opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Zelf heb ik er ook niet zoveel problemen mee alleen valt het wel op als je bijvoorbeeld een film kijkt..
Voor de rest ben ik ook zeer tevreden over het scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143297

Welke van deze schermen kan ik het beste nemen:
Belinea TFT 112202 22 W Artistline 22 Inch, 5 Ms, Zilver / Zwart

BenQ TFT FP222Wa 22 Inch, 5 Ms, Geen Speakers, Zilver / Zwart

Iiyama TFT ProLite E2200WSV 22 Inch, 5 Ms, 2 Speakers, Zwart

Mirai TFT DML-522W100 22 Inch, 5 Ms, 2 Speakers, Grijs

Samsung TFT SyncMaster 204B 20.1 Inch, 5 Ms, Geen Speakers, Zilver

ViewSonic TFT VG2021wm 20.1 Inch, 5 Ms, 2 Speakers, Zwart

Ik zit zelf te twijfelen tussen de Belinea en BenQ, maar ook de viewsonic lijkt mij erg goed... Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kip
  • Niet online

Kip

jorisandkaylas schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 03:29:
Vandaag gehaald de DML-522W100 van Mirai en net een 2e exemplaar besteld, deze monitor geeft zeer scherp beeld en aangesloten op een Xbox360 heb ik absoluut genoten van het beeld met de HD-DVD speler er op aangesloten.
Nu ben ik natuurlijk geen expert op dit gebied maar voor 329,- is zo een 22inch monitor natuurlijk geen geld.
DVI en D-Sub is aanwezig dus bij 1 monitor kan ik al mijn PC en mijn Xbox360 aansluiten maar een 2e zorgt ervoor dat ik niet meer om en om hoef te schakelen en dus naast elkaar kan kijken.
Wel vond ik het scherm al absoluut het geld waard en beter dan de iiyama die je laat kiezen tussen D-Sub en DVI (2 types) zelfde specs verder maar wel duurder. Voor mij was de keuze duidelijk iig :), Mirai is absoluut een merk vind ik dan ook dat in de Startpost moet komen te staan want ze zijn zeer goed op weg naar het boven segment van de markt denk ik zo.
Ik heb die van mij al een paar weken nu en ben er nog steeds zeer goed over te spreken. Ik denk dat te veel mensen nog eens niet naar Mirai kijken omdat ze de merk niet kennen. Ook de 3 jaar on site swap is netjes. Plus die prijs, hij is nu al te krijgen voor rond de 310 euro!

Een onderschat merk imo.

Volgens mij is dit bijna de zelfde scherm (alleen zitten de knoppen op een andere plek), lees de reviews maar. Bijna allemaal lovend.

http://www.newegg.com/Pro....asp?Item=N82E16824252006

Reviews:
http://www.newegg.com/Pro....asp?item=N82E16824252006

Pardon my dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117116

Mabili schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:39:
[...]

je bedoelt backlight bleeding. Dit verschilt per scherm. Is reden dat ik ben gaan kijken naar de Viewsonic VX2025WM, omdat daar beduidend minder bleeding is, volgens een reviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Goed nieuws voor de HDCP haters 8) :
Round one goes to the hackers: BackupHDDVD rips open AACS

You know how we were all waiting on someone to figure out where AACS was hiding those dagnab private keys? BackupHDDVD seemed to work as advertised, but it needed access to the hard-coded "Volume Unique Keys" that unlock the encryption of each HD DVD disc. Well, the friendly folks at Doom9's Forum finally tracked down that elusive key in memory, and have already started leaking keys for a few HD titles, including nerd-fave Serenity (which has quickly made its way to the torrents), Peter Jackson's King Kong, and the ever-popular 12 Monkeys. It's still unclear at this point how HD DVD's key-revocation technology will affect HD DVD players and their users, and currently there a few playback issues with the ripped HD movies, even on fast machines. Still, it sounds like the hackers won't have too much trouble replicating their success, even if they lose a few ripped keys or even HD DVD players in the process to big bad MPAA, and we're guessing playback issues will be eventually sorted.
Bron: http://www.engadget.com/2...ckuphddvd-rips-open-aacs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Vandaag ook een 215TW gekocht. Mooi beeldje hoor maar het grote probleem bij mij is toch echt de input lag. Het is gewoon bloedirritant als je een muziek dvd kijkt en je hoort het geluid van de drummer die op de crash slaat en het beeld ervan zie je een fractie later. Zelfs met gewoon typen en de muis bewegen merk ik het. Voor mij is het een reden om het scherm weer in te ruilen, want hier kan ik _niet_ mee leven. Las op een ander forum dat het nog uitmaakt waar het scherm gemaakt is en dat het Mexicaanse fabrikaat geen input lag problemen heeft i.t.t. de Slowaakse (die ik dus ook heb).

Ik wil hier door middel van deze post toch even voor waarschuwen.

Yes - OEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik wil een Acer AL2216WSD gaan kopen en ik vroeg mij af of die ook last heeft van input lagg.

Is dit een goede keus of zijn er andere schermen voor ongeveer het zelfde bedrag die beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204588

De Mirai TFT DML-522W100 22 Inch.
Dat lijkt mij wel wat .
De prijs staat mij ook wel aan .
En over de kwaliteit , ja dat wil ik graag meer over weten.
Dus moet ik nog even op het internet.
Maar ik heb nog wel even de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 13:50
Met alle respect: So what?

CES 2007: TDVision 3D HMD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
Even een quote uit deel 13 halen, waar ik op wil reageren. Gezien het prijskaartje wat aan het scherm hangt (+- 499 euro) zal hij niet bij veel mensen in hun budget vallen.
Ook schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:19:
Ik ben sinds een paar weken de trotse eigenaar van een €476 kostende non-widescreen Iiyama ProLite H511S-B2:

[afbeelding]
Ik geef toe dat het scherm er op de foto wat old school-achtig uit ziet maar dat valt in de praktijk reuze mee. Ik ben voor een 4:3 scherm gegaan aangezien ik dat gewoon lekkerder vind werken en omdat ik gewoon geen gezeur wil met games.

Het (PVA) scherm heeft een ruime inkijk hoek en ook de kleuren zijn mooi helder. Hij is verstelbaar in zowel hoogte, kantelhoek als links-rechts rotatie (en natuurlijk pivot) dus altijd goed zicht. Backlight bleeding/ghosting heb ik, voor zover ik kan zien, geen last van en ook dooie pixels zijn (gelukkig) geen issue. Mijn vorige scherm is een 19" TFT dus kwa formaat scheelt het niet veel, maar games/apps zijn echt opvallend lekker op 1600*1200!

Persoonlijk vond ik audio in m'n scherm ook wel erg handig. Voor games enzo gebruik ik een mooie headset, MP3s gaan over de versterker en zo hoef ik dus geen losse PC-speakers neer te zetten voor wat Windows geluidjes. Kwaliteit (2x2W) is redelijk maar natuurlijk niet super (maar dat was dus ook niet nodig).

Beetje jammer/vreemd alleen dat de driverset die Iiyama momenteel aanbiedt geen drivers voor mijn scherm lijken te bevatten?! De E511S drivers die ik nu gebruik lijken ook wel OK te werken maar ik had op z'n minst toch wel een aparte driver verwacht..
Met de driverset iiyama_drivers_08.01.2007.zip zitten wel speciale drivers in voor de H511S-2 schermen, respectievelijk H511S-B2 en H511S-W2 voor de zwarte en witte versie van de schermen. Ze zijn het scherm dus toch niet vergeten :). Verder ben ik absoluut zeer tevreden met het scherm, alles is hierboven eigenlijk al gezegd: geen backlight bleeding, geen dode pixels tot nu toe (gelukkig) en komende vanaf een 17" CRT IIyama Vision Master Pro 413 is dit echt heerlijk! :9.

De 4:3 verhouding van het scherm; de mooie, hoge resolutie van 1600x1200 (let wel, een goede videokaart is dan wel noodzakelijk om games enigszins soepel te spelen) en goede inkijkhoek maakt 'm een goede all-rounder.

Misschien dat mensen hier wat aan hebben, want ik heb tot nu toe nog geen (!) review kunnen vinden van dit scherm. Hoogstwaarschijnlijk wegens het prijskaartje, maar goed: in mijn mening moet je in een scherm investeren, gezien je hier dag en nacht naar kijkt en 'm in principe niet om 't jaar verwisseld/vernieuwd zoals je dat met een systeem zou / kan doen.

Edit: zinsbouw incorrect, ik heb totaal geen review kunnen vinden over dit scherm, vandaar post ik mijn bevindingen :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

feep schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:04:
Ik wil een Acer AL2216WSD gaan kopen en ik vroeg mij af of die ook last heeft van input lagg.
Nee. Bij mij in ieder geval niet. Sowieso hebben TN-schermen daar bijna nooit last van geloof ik.
Is dit een goede keus of zijn er andere schermen voor ongeveer het zelfde bedrag die beter zijn.
Doe zelf eerst even wat research. Dit topic staat vol met 22" schermen. Verder zijn er reviews en de Productsurvey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203013

Dit scherm doet me aan het denken zetten, als er een nieuwe tft komt zal het toch deze worden denk ik :) _/-\o_
ILT schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:48:
Sinds maandag geniet ik van mijn eerste monitoraankoop sinds eind 1998 (toen een Iiyama 17" 701GT) een 20.1inch NEC 20WGX2PRO. (Is hetzelfde als de 20WGX2 met het verschil dat NEC de PRO marketingwise als gaming/entertainment scherm presenteert. Zie bv. [url=http://www.nec-display-solutions.com/gamingspecial/index_en.html]hier[/ur])

Na via een eerder deel van deze draad bij Widescreengamingforum en Behardware.com kwam ik tot de conclusie dat ik de NEC 'moest' hebben. Hij koste me 540 euro bij Centralpoint (nu trouwens 3 tientjes minder maar ze hebben ze nu niet meer op voorraad), maar dan heb je ook wat.

Het is precies het scherm dat ik verwachtte nadat ik dit/deze review/topic had gelezen:
  • Mooie kleuren, bv. gradients zijn schier perfect;
  • een maximale brightness van 470cd/m2 fikt echt de ogen uit je kop (ik hou van licht dus ik draai het scherm alsnog op 40-60%, afhankelijk van omgevingslicht/oog(t)(m)oestand;
  • bijna CRT-like (werkelijke!) kijkhoek;
  • verschillende kijkmodes (DVmodes) die nut hebben, bv. normaal gebruik, tekst, movie, gaming, photo;
  • een advanced DV mode dat met een dynamische contrastwaarde van 1600:1 erg goed werkt (bv. in games)
  • een toplaag, het zogenaamde Opticlear, dat glanst als een spiegel als het scherm uit is maar bij gebruik niet stoort (en mede zorg te dragen voor het mooie plaatje dat je ziet)
  • en last but not least, het scherm is echt snel! Ik heb niet echt vergelijkingmateriaal (behalve m'n oude CRT) maar de claim dat het ding evensnel is als een 2ms TN vind ik zeker niet ongeloofwaardig. (zie bv.: hier)
Oftewel, zoek je een 20.1" scherm met bovenstaande specs, vergeet dan zeker de NEC 20WGX2PRO mee in je overweging te nemen, ik ben er iig zeer tevreden mee.

Tot eind 2014, dan zal ik m'n (al weder!) nieuwe aankoop presenteren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 203013 op 14-01-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 22:54
Gisteren was ik in Mediamarkt Rijswijk,

Hier lagen ook nog 3 samsungs 225BW's voor 369 euro! (p. stuk natuurlijk)
Snoll3bulk schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:33:

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Nesto schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:01:
[...]

Vandaag ook een 215TW gekocht. Mooi beeldje hoor maar het grote probleem bij mij is toch echt de input lag. Het is gewoon bloedirritant als je een muziek dvd kijkt en je hoort het geluid van de drummer die op de crash slaat en het beeld ervan zie je een fractie later. Zelfs met gewoon typen en de muis bewegen merk ik het. Voor mij is het een reden om het scherm weer in te ruilen, want hier kan ik _niet_ mee leven. Las op een ander forum dat het nog uitmaakt waar het scherm gemaakt is en dat het Mexicaanse fabrikaat geen input lag problemen heeft i.t.t. de Slowaakse (die ik dus ook heb).

Ik wil hier door middel van deze post toch even voor waarschuwen.
Misschien ben ik er gewoon niet gevoelig voor, maar ik kan het toch echt niet ontdekken. Waar kan ik vinden of mn 215TW uit Mexico of Slowakije komt?
[edit]
Mmm gewoon op de achterkant dus. Mijne kom toch ook uit Slowakije. Vreemd dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Finwe op 14-01-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Finwe schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:10:
[...]

Misschien ben ik er gewoon niet gevoelig voor, maar ik kan het toch echt niet ontdekken. Waar kan ik vinden of mn 215TW uit Mexico of Slowakije komt?
[edit]
Mmm gewoon op de achterkant dus. Mijne kom toch ook uit Slowakije. Vreemd dus...
Ja zou kunnen dat sommigen er in meer of mindere mate gevoelig voor zijn. Ik heb trouwens gisteren ook nog even getest met timer en m'n oude trouwe Philips CRT in kloonmodus, beiden op 60Hz.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ernstvandijk/inputlag.jpg

47 ms schoon aan de haak...
Vanaf 20 ms is het merkbaar voor het oog.

Yes - OEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

argh 225bw nu bij de mediamarkt dus. Had donderdag de 205bw gekocht, vooral omdat die wel overal leverbaar is.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Nesto schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:51:
[...]

Ja zou kunnen dat sommigen er in meer of mindere mate gevoelig voor zijn. Ik heb trouwens gisteren ook nog even getest met timer en m'n oude trouwe Philips CRT in kloonmodus, beiden op 60Hz.

47 ms schoon aan de haak...
Vanaf 20 ms is het merkbaar voor het oog.
Het is mischien wel handig als meer mensen dit testen. Bijna iedereen heeft nog wel een crt staan. Dan kunnen we een lijstje maken van schermen die een goede reactie snelheid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Laatst online: 02-05 07:22
Anoniem: 204588 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:16:
De Mirai TFT DML-522W100 22 Inch.
Dat lijkt mij wel wat .
De prijs staat mij ook wel aan .
En over de kwaliteit , ja dat wil ik graag meer over weten.
Dus moet ik nog even op het internet.
Maar ik heb nog wel even de tijd.
Een super monitor al zeg ik het zelf, gebruik hem graag en met GoW op de Xbox360 totaal geen problemen gehad, haarscherp beeld en hoge resolutie.
Verder geen last van ghosting bij films en games, voor het geld een absolute top monitor.
Heb dan ook niet voor niets een 2e exemplaar besteld want het is absoluut een plaatje, nu heb ik echter geen diepgaande kennis van monitoren maar ik vind het beeld echt prachtig, heb zelf ook nog een Mirai LCD TV maar mijn monitor is op dit moment mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 14:17
ruudonline schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:13:
Gisteren was ik in Mediamarkt Rijswijk,
Hier lagen ook nog 3 samsungs 225BW's voor 369 euro! (p. stuk natuurlijk)
[...]
In het nieuwe krantje van MM staat de Samsung 225BW nu ook voor 369

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
Ik ben nog niet zo heel erg bekend met breedbeeld resoluties. Maar nu ik graag een 22 breedbeeld wil ben ik toch het een en ander aan het uitzoeken.

Ik heb een MSI FX5700U TD128 in de pc hangen.
specs:
Grafische processor/leverancier: NVIDIA GeForce FX 5700 Ultra
RAMDAC-kloksnelheid: 400 MHz
Videogeheugen geïnstalleerd: 128 MB
Technologie: DDR II SDRAM
Snelheid geheugenklok: 900 MHz
Max. resolutie (extern): 2048 x 1536 / 85 Hz
Ondersteunde grafische weergave: XGA (1024x768), UXGA (1600x1200), 1920x1080, 2048x1536
Ondersteuning voor API: OpenGL, DirectX
Max. aantal ondersteunde monitoren: 2
TV Interface: TV-uit
Analoge video-indeling: NTSC, PAL - S-Video
Digitale videonorm: Digitale Visuele Inerface (DVI)
1 x VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15)
1 x S-video-uitgang
1 x DVI-I - 29-pens gecombineerde DVI

Zoals je kunt zien staat hier de 1680x1050 niet bij. De kaart is dan ook al een paar jaartjes oud.
Kan ik dan wel werken met een 22 inch breedbeeld en het scherm helemaal benutten?
Hoe gaat dit in zijn werk.

Ik heb inmiddels de Samsung 225bw onder voorbehoud besteld bij norrod.
Maar voordat ik ook direct weer aan een nieuwe grafische kaart vast zit wil ik toch graag weten wat de opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
2stimpy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:36:
Ik ben nog niet zo heel erg bekend met breedbeeld resoluties. Maar nu ik graag een 22 breedbeeld wil ben ik toch het een en ander aan het uitzoeken.

Ik heb een MSI FX5700U TD128 in de pc hangen.
specs:
Grafische processor/leverancier: NVIDIA GeForce FX 5700 Ultra
RAMDAC-kloksnelheid: 400 MHz
Videogeheugen geïnstalleerd: 128 MB
Technologie: DDR II SDRAM
Snelheid geheugenklok: 900 MHz
Max. resolutie (extern): 2048 x 1536 / 85 Hz
Ondersteunde grafische weergave: XGA (1024x768), UXGA (1600x1200), 1920x1080, 2048x1536
Ondersteuning voor API: OpenGL, DirectX
Max. aantal ondersteunde monitoren: 2
TV Interface: TV-uit
Analoge video-indeling: NTSC, PAL - S-Video
Digitale videonorm: Digitale Visuele Inerface (DVI)
1 x VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15)
1 x S-video-uitgang
1 x DVI-I - 29-pens gecombineerde DVI

Zoals je kunt zien staat hier de 1680x1050 niet bij. De kaart is dan ook al een paar jaartjes oud.
Kan ik dan wel werken met een 22 inch breedbeeld en het scherm helemaal benutten?
Hoe gaat dit in zijn werk.

Ik heb inmiddels de Samsung 225bw onder voorbehoud besteld bij norrod.
Maar voordat ik ook direct weer aan een nieuwe grafische kaart vast zit wil ik toch graag weten wat de opties zijn.
staat er wel niet bij, maar het werkt wel gewoon hoor
ik principe werkt met een tooltje (of iets dergelijks) iedere resolutie van 480x320 tot ?2048x1536?
zit niet aan verhoudingen vast.
waarschijnlijk krijg je 2048x320 ook wel voor elkaar, als je monitor 2048 breed ondersteund that is..

mijn punt:
zolang de resolutie maar tussen de min en max ligt, (zowel Horizontaal als Verticaal) krijg je het wel voor elkaar.

[ Voor 11% gewijzigd door kid1988 op 14-01-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Weet iemand of de samsung 225bw ook in eindhoven als 369 euro verkocht wordt :?
Want dan annuleer ik mijn 205bw + pixel garantie voor ong dezelfde prijs

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 12:34
Zijn er al mensen die dual screen draaien met de 225bw?
Ik heb 1x 225bw met daarlangs een 19inch crt monitor :X nu wil ik die ook vervangen voor 1 tft alleen niet een 22inch tft dat is eigenlijk iets te groot.

Is er niet een 4:3 scherm met de zelfde hoogte als de 225bw?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83862

Hallo, kort vraagje. De videokaart bij gebruik van >20" monitoren kan een probleem zijn voor de gamer en de hoge native resolutie van de monitor. Lagere resolutie geeft een slechtere prestatie. Betekent dat mischien dat ik elk jaar de nieuwste videokaart moet aanschaffen om dat alles mooi te kunnen draaien zionder schokken ed.? Ik heb nu een 8700GTX dat is volgens mij al kantje boord op 1660x1200 75/60 Hz. Uw mening..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'De videokaart bij gebruik van >20" monitoren kan een probleem zijn voor de gamer en de hoge native resolutie van de monitor.'

Je hoeft niet per ce de native resolutie te gebruiken, ik game met veel zware games (FEAR/HL2 -hoge settings) op 1024x768, het ligt er maar net aan hoe je scherm 'upscaled'.. en of het er dan nog een beetje uit ziet ; ) (trouwens, FEAR doet niet eens 1680 x 1050..)

'Betekent dat mischien dat ik elk jaar de nieuwste videokaart moet aanschaffen om dat alles mooi te kunnen draaien zionder schokken ed.?'

Als jij alle games op native resolutie wilt draaien.., gaat je dat idd meer geld kosten..

'Ik heb nu een 8700GTX dat is volgens mij al kantje boord'

Dat valt wel mee denk ik, tenzij je 16x FSAA/AF wilt draaien op 1680x1050+
Dat het niet op de native resolutie draait betekend niet automatisch dat het er lelijk uit ziet,
het ligt een beetje aan het scherm zelf, mijn L204WT doet 1024x768 prima... met de meeste settings op high in games.. ziet er toppie uit :)

er zijn echter ook schermen die slecht upscalen, welke dat zijn weet ik niet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 185882 op 15-01-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:18
PoweRoy schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:21:
Weet iemand of de samsung 225bw ook in eindhoven als 369 euro verkocht wordt :?
Want dan annuleer ik mijn 205bw + pixel garantie voor ong dezelfde prijs
Ik ben net bij de MM in Eindhoven geweest. Helaas hebben zij de 225bw nog niet binnen. Ze verwachten hem wel morgen of overmorgen. Ik heb voor mezelf alvast 1 exemplaar gereserveerd en natuurlijk voor 369 euro.

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik was net bij paradigit om te kijken hoe de Acer AL2216WSD er uit ziet. En een medewerker vertelde dat als je spellen wil spelen op 1280x1024 dan word het spel uitgerekt. Normaal heeft hij als resolutie 1680x1050. Klopt dat of krijg je zwarte balken aan de zijkant.

Verder zei hij dat inputlag aan je videokaart ligt. Is dat waar? En welke videokaarten zijn dan de beste om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83862

KIjk nu gaat de discussie weer ergens over.

Deze link: http://www.tweakguides.com/Graphics_6.html geeft een mooi artikel weer en dan dat scaling alleen goed gaat met DVI aansluiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

feep schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:09:
Ik was net bij paradigit om te kijken hoe de Acer AL2216WSD er uit ziet. En een medewerker vertelde dat als je spellen wil spelen op 1280x1024 dan word het spel uitgerekt. Normaal heeft hij als resolutie 1680x1050. Klopt dat of krijg je zwarte balken aan de zijkant.
Zwarte balken kun je als het goed is instellen met de drivers van je videokaart. Maar het werkt niet bij iedereen geloof ik. Bij mij mis ik de optie in zn geheel :? Heb trouwens ook de AL2216WSD. Denk dus dat het scherm het niet kan, dus dan krijg je inderdaad een lelijk gestretched beeld.
Verder zei hij dat inputlag aan je videokaart ligt. Is dat waar? En welke videokaarten zijn dan de beste om te hebben.
Is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Harro1985 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:26:
[...]

Ik ben net bij de MM in Eindhoven geweest. Helaas hebben zij de 225bw nog niet binnen. Ze verwachten hem wel morgen of overmorgen. Ik heb voor mezelf alvast 1 exemplaar gereserveerd en natuurlijk voor 369 euro.
was er vanmiddag, ook gereserveerd :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 07:40
In mijn zoektocht naar mijn volgende scherm probeer ik een beeld te krijgen van alle 20" en 22" breedbeeldmonitoren met een betere kijkhoek dan een TN-paneel. Voor de foto-bewerking vind ik het namelijk vervelend als ik niet zeker weet of ik de juiste kleur zie. Natuurlijk hangt dat ook van calibratie af maar dat heb ik liever geisoleerd dan dat het ook afhangt van hoe recht mijn rug is... ;)
Een andere eis is DVI aansluitmogelijkheid. Hoewel ik nog niet echt een sluitend oordeel heb gehoord over of dit inderdaad veel beter is dan VGA. Wel las ik dat downscaling beter gaat als je DVI hebt.

Ik kom op deze monitoren in de prijsklasse tot ongeveer 400 euro:

Belinea 102035W
Dell 2007WFP (390 euro bij Supradictus/Ebay)
Viewsonic VX 2025wm (al is die eigenlijk alweer een stuk duurder dan 400 euro)

Kijk ik hier een monitor over het hoofd? Of kan iemand mij overtuigen van de overbodigheid van DVI zodat ik ook bijvoorbeeld met de Belinea 102030W goed uit ben. Dan heb je nl. een MVA paneel voor maar 310 euro oid.

Ik ben benieuwd.

(P.S. de ubermooie 22" XEROX is afgevallen omdat deze toch een TN-paneel lijkt te hebben en niet geleverd lijkt te worden in Nederland met DVI)

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Laatst online: 20:59

Ale-Gu

'Eel Goe'

Iemand ervaring met de MAG BP2219W 22" ?

Afbeeldingslocatie: http://www.veracomp.pl/images/doc_15067_3_m512doc_15067_3_n.jpg

Te koop bij de Computerland voor slechts €299,-
(op de site dus te koop voor €329,- waarschijnlijk omdat de actie pas morgen ingaat)

Specificaties:
22" breedbeeld TFT monitor
Resolutie: 1680x1050
Ratio: 16:10
Responstijd: 5 ms
Contrastverhouding: 1000:1
DVI, D-SUB 2x

Tot zover het foldertje van CL

Een of andere Poolse site weet me dit nog te melden:

Helderheid: 300cd/m2
Contrast: 700:1
Inkijkhoek: 170º/160º

Voor de Poolslezenden onder ons: klik

Dit lijkt me toch een interessant prijsje, zeker omdat je er ook 3 jaar (onsite?) garantie bij krijgt.

'k Heb 'm alleen te koop zien staan op Poolse en Estlandse site's voor +/- €350,-

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwaar onbekend merk,... ik denk dat je beter naar die 22" MIRAI dan kan kijken,
is nog goedkoper ook (en heelf volgens mij ook een stuk betere specs..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Laatst online: 20:59

Ale-Gu

'Eel Goe'

Ik vind het altijd fijn om iets als een monitor toch in de winkel te koop. En de Mirai is toch weer €330,- . Misschien is dit een leuk alternatief.

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:51

aex351

I am the one

Prijzen zijn weer omlaag gegaan. 2x6 van Samsung word nu zo neergezet dat het een premium logo heeft voor Vista. Vandaar misschien ook het glossy design. Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom breedbeeld het gewonnen heeft van bijv 4:3. Film studio's is de enige verklaring. Terwijl 4:3 gewoon meer beeld heeft.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143297

Kent iemand de 22" belinea tft 112202 22W artistline?
Heeft deze inputlag?
Is het een goed scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maurii schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:25:
Ik vind het altijd fijn om iets als een monitor toch in de winkel te koop. En de Mirai is toch weer €330,- .
Misschien is dit een leuk alternatief.

Heb 'm alleen te koop zien staan op Poolse en Estlandse site's voor +/- €350,-
toch weer 330? > in de winkel ja (bij mycom) dat ding waar je zelf mee aan komt staat niet eens in de pricewatch..

wtf?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 185882 op 15-01-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
RoD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:19:

Zwarte balken kun je als het goed is instellen met de drivers van je videokaart. Maar het werkt niet bij iedereen geloof ik. Bij mij mis ik de optie in zn geheel :? Heb trouwens ook de AL2216WSD. Denk dus dat het scherm het niet kan, dus dan krijg je inderdaad een lelijk gestretched beeld.
Zou iemand anders die dit scherm heeft kunnen kijken of het aan het scherm ligt of aan de videokaart. Of je dus via de drivers in kunt stellen dat als je met 1280x1024 gaat gamen dat het niet uit elkaar getrokken word maar balken aan de zijkant krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strider schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:42:
Zijn er al mensen die dual screen draaien met de 225bw?
Ik heb 1x 225bw met daarlangs een 19inch crt monitor :X nu wil ik die ook vervangen voor 1 tft alleen niet een 22inch tft dat is eigenlijk iets te groot.

Is er niet een 4:3 scherm met de zelfde hoogte als de 225bw?
Probeer het eens met een 19" gewoon van samsung als goed is het bijna zelfde hoogte en als je dezelfde 19" uiterlijk neem dan kan je zelfs een 19" 22" 19" opstelling doen zoals ik hier heb.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.