Gadjakkes, het is wel erg klierig dat bepaalde schermen haast niet te krijgen zijn... Ik loop nu al een héle tijd rond met het plan een compleet nieuw systeem te kopen, maar het blijft maar hangen op de monitor (en de grafische kaart). Eerst kon ik niet beslissen welke monitor ik wilde (19" of 22" wide). Uiteindelijk ga ik dan maar voor de 225BW (of TOCH maar de 931C...?) Maar nu komt de Samsung 226BW eraan terwijl je nog geeneens de 225BW gewoon overal kan kopen! Voordat die 226BW gewoon te koop is zal het wel weer zo ongeveer zomer zijn...
Het is net als met het wachten op de Ati R600: je BLIJFT wachten en wachten en wachten... Ik krijg haast een hekel aan het kopen van m'n nieuwe computer: zo komt er nooit wat van! (En ALS je 'm dan eindelijk hebt, is' ie twee dagen later alweer compleet verouderd... heel frustrerend...)
Zo, dat moest ik ff kwijt.
Ik zat er over te denken om dan tóch maar de monitor online te kopen met pixelgarantie, maar ik zag dat bv. Azerty maar 24 uur garantie geeft voor iets van 45 euro...! Die garantie houdt niets in dan dat ze ff kijken óf er een pixel fout is en dat je 'm kan ruilen als er binnen 24 uur een pixel fout gaat... en daarna gebeurt dat zelden, zeggen ze... Afzetterij imho.
Zo, dat moest ik ff kwijt.
Ik zat er over te denken om dan tóch maar de monitor online te kopen met pixelgarantie, maar ik zag dat bv. Azerty maar 24 uur garantie geeft voor iets van 45 euro...! Die garantie houdt niets in dan dat ze ff kijken óf er een pixel fout is en dat je 'm kan ruilen als er binnen 24 uur een pixel fout gaat... en daarna gebeurt dat zelden, zeggen ze... Afzetterij imho.