[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 15

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Gadjakkes, het is wel erg klierig dat bepaalde schermen haast niet te krijgen zijn... Ik loop nu al een héle tijd rond met het plan een compleet nieuw systeem te kopen, maar het blijft maar hangen op de monitor (en de grafische kaart). Eerst kon ik niet beslissen welke monitor ik wilde (19" of 22" wide). Uiteindelijk ga ik dan maar voor de 225BW (of TOCH maar de 931C...?) Maar nu komt de Samsung 226BW eraan terwijl je nog geeneens de 225BW gewoon overal kan kopen! Voordat die 226BW gewoon te koop is zal het wel weer zo ongeveer zomer zijn... :s Het is net als met het wachten op de Ati R600: je BLIJFT wachten en wachten en wachten... Ik krijg haast een hekel aan het kopen van m'n nieuwe computer: zo komt er nooit wat van! (En ALS je 'm dan eindelijk hebt, is' ie twee dagen later alweer compleet verouderd... heel frustrerend...)

Zo, dat moest ik ff kwijt. ;)

Ik zat er over te denken om dan tóch maar de monitor online te kopen met pixelgarantie, maar ik zag dat bv. Azerty maar 24 uur garantie geeft voor iets van 45 euro...! Die garantie houdt niets in dan dat ze ff kijken óf er een pixel fout is en dat je 'm kan ruilen als er binnen 24 uur een pixel fout gaat... en daarna gebeurt dat zelden, zeggen ze... Afzetterij imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:52:
Ik zat er over te denken om dan tóch maar de monitor online te kopen met pixelgarantie, maar ik zag dat bv. Azerty maar 24 uur garantie geeft voor iets van 45 euro...! Die garantie houdt niets in dan dat ze ff kijken óf er een pixel fout is en dat je 'm kan ruilen als er binnen 24 uur een pixel fout gaat... en daarna gebeurt dat zelden, zeggen ze... Afzetterij imho.
Dat is enorme afzetterij zelfs. Lees dit er maar eens op na wat betreft de "Wet verkoop op afstand". http://www.mijnwinkel.nl/...s/wetverkoopopafstand.htm

Zoals ik het lees kun je altijd je spullen zonder opgaaf van reden binnen een paar dagen retourneren als je er niet tevreden over bent. Dus een extra 24 uur garantie is compleet geldklopperij.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189898

aex351 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:55:
Prijzen zijn weer omlaag gegaan. 2x6 van Samsung word nu zo neergezet dat het een premium logo heeft voor Vista. Vandaar misschien ook het glossy design. Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom breedbeeld het gewonnen heeft van bijv 4:3. Film studio's is de enige verklaring. Terwijl 4:3 gewoon meer beeld heeft.
Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar ik wil echt niet meer programmeren zonder breedbeeldscherm. Voor dat soort 'horizontaal georienteerde' toepassingen is het ideaal. En inderdaad, steeds meer mensen gebruiken hun PC om films te kijken. En aangezien 16:9 prettiger kijkt -en- interessantere composities mogelijk maakt, is het niet gek dat spellen dit formaat ook langzaam maar zeker gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-04 18:55
Weakling schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:48:
[...]

Dat is enorme afzetterij zelfs. Lees dit er maar eens op na wat betreft de "Wet verkoop op afstand". http://www.mijnwinkel.nl/...s/wetverkoopopafstand.htm

Zoals ik het lees kun je altijd je spullen zonder opgaaf van reden binnen een paar dagen retourneren als je er niet tevreden over bent. Dus een extra 24 uur garantie is compleet geldklopperij.
Precies, dat heb ik hier ook al aangekaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tijd voor een deel 16 :)

Tadaaaa: \[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 16 *O*

[ Voor 60% gewijzigd door Pollewob op 17-01-2007 10:57 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.