webfreakz.nl schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:49:
@Demonfreak:
WTF is dat voor uni joh? Een jaar oud, nog 13k spelers, en met 3,3M punten sta je 250-300e?

Was dat in NL ook maar zo!
Mijn mijntjes zijn in uni10 7x 30/28/28 + Zonne Centrale 32 + zo'n 150 zonnesats / planeet. Overal hangt een maantje

Oh de nummer 1 in uni10 heeft 17,2M punten, de nummer 2 (voormalig fulltime nummer 1 account) 14,3,
Dat is uni 60 van de Duitse ogame server (
www.ogame.de), als je op "Jetzt kostenlos mitspielen" klikt en dan op " Besonderheiten der Universen" dan kun je zien dat sommige uni's wat specialer zijn:
■ Universum 50 ist ein Jubiläumsuni mit 100 Sonnensystemen pro Galaxie, 50 Galaxien und doppelter Geschwindigkeit.
■ In den Universen 14, 15, 20 und 25 gehen 30% der zerstörten Verteidigungsanlagen ins Trümmerfeld.
■ Universum 20 ist ein Jubiläumsuni und hat kein AKS, Monde, Noobschutz, Todessterne, Lager, Raketen, Bomber oder Rapidfire, Bashen ist hier erlaubt.
■ Universum 18 hat 19 Galaxien.
■ Universum 60 läuft mit doppelter Geschwindigkeit.
■ In Universum 66 gelten die Bashing- und Pushing-Regeln nicht.
■ Uni 70 (Staat er nog niet bij), is ook dubbel speed en ipv van 30% gaat 70% naar puin.
En dat het duits is stoort me helemaal niet. Ik vind het juist wel prettig in uni 60 omdat ik er zeker van kan zijn dat na zoveel jaar er waarschijnlijk nog steeds meer dan 10k spelers zitten. Dat is iets dat kun je van de Nederlandse uni's niet zeggen, op uni 10 en 15 na. De meeste Nederlandse uni's hebben minder dan 2000 spelers, sommige uni's zelfs minder dan 1500. Verder heb ik een vaste maankans partner, dus om de zoveel tijd scheepjes sturen. Vandaar nu ook al 6 manen, elk met sprongpoortje.

En af en toe heb ik wel eens contact met een duitser, nou helemaal perfect, spijker ik m'n duits ook nog bij.
Als het goed is moet gotter "Skimovic" (Skimo) ook nog steeds uni 10 spelen, hij moet ergens bovenin staan want het laatste van wat ik van hem weet is dat hij 36/32/30 had aan mijnen, in een speeduni notabene.
[
Voor 5% gewijzigd door
Snowwie op 17-04-2008 19:41
]