[Online MMORG] Ogame Universum - 11

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 9.148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Vanmorgen werd ik wat later wakker en dacht dat ik alles wel redelijk netjes had gesaved, maar toch had iemand de gok genomen en een van mijn kolo's aangevallen. Ik denk dat hij namelijk aangetrokken was door een aantal scheepjes en wat recs met de nodige GS die van een ninja terug waren gekomen om een alliantie lid te helpen. Maar ondertussen kwam de rest van mijn vloot ook terug waarop het volgende gebeurde:
De aanvaller heeft een totaal van 473000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 2672000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 493800 Metaal en 253200 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 7 %
De enorme hoeveelheden van rondzwevend metaal en kristal deeltjes trekken elkaar aan en vormen langzaam een maan, in een baan rond de planeet.
Dus tja door dat ik wat te lang geslapen had heb ik nu wel een maantje. (10 mins na impact zat ik achter m'n pc.) * Schapie is wel blij met een van de eerste manen uit uni 11. Hij is niet groot, maar ik kan er denk wel een phalanx en misschien in de toekomst ooit een sprongpoort op kwijt. :*) Dit was overigens maar de helft van m'n vloot dus de schade is beperkt gebleven.

[ Voor 4% gewijzigd door Schapie op 21-02-2007 23:09 ]

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

inderdaad
'fleetsaving is good for your health' :+

ookal speel ik het al heel lang niet meer, toch mis ik het wel een beetje om met GoTters zo actief te zijn :(

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 23:10

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Schapie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:07:
Vanmorgen werd ik wat later wakker en dacht dat ik alles wel redelijk netjes had gesaved, maar toch had iemand de gok genomen en een van mijn kolo's aangevallen. Ik denk dat hij namelijk aangetrokken was door een aantal scheepjes en wat recs met de nodige GS die van een ninja terug waren gekomen om een alliantie lid te helpen. Maar ondertussen kwam de rest van mijn vloot ook terug waarop het volgende gebeurde:

[...]

Dus tja door dat ik wat te lang geslapen had heb ik nu wel een maantje. (10 mins na impact zat ik achter m'n pc.) * Schapie is wel blij met een van de eerste manen uit uni 11. Hij is niet groot, maar ik kan er denk wel een phalanx en misschien in de toekomst ooit een sprongpoort op kwijt. :*) Dit was overigens maar de helft van m'n vloot dus de schade is beperkt gebleven.
Mijn 7% maan in universum 10 heeft 36 velden en ik denk niet dat je die zomaar vol krijgt :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Schapie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:07:

[...]

Dat slaat dus totaal nergens op, er zijn zat manen, mijn alliantiegenoot heeft zelfst een 20% maan die 8404 groot is. Een van de eerste manen is het dus niet... Maar, jammer van de aanval, gratz met de maan ;)

• Schapie

Schapie

Bleh...

Pimorez schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:48:
[...]

Dat slaat dus totaal nergens op, er zijn zat manen, mijn alliantiegenoot heeft zelfst een 20% maan die 8404 groot is. Een van de eerste manen is het dus niet... Maar, jammer van de aanval, gratz met de maan ;)
Ok maar wel lekker vroeg een maan. ;) Een 20% maan had natuurlijk mooier geweest, maar deze komt sowieso ook niet zomaar vol en ook wordt ook niet zomaar gesloopt.
Ik ben er zelf overigens nog niet veel tegengekomen, maar zag er idd wel wat in het HOF staan op het ogame forum. (Alleen is dat vaak retetraag dus ik kijk daar niet zo heel erg vaak.)

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 09:57
wat is HOF?
zie de term vaker voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Laatst online: 22:55
Hall of Fame of course :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 16:51
damz :p

optimise is z'n hele vloot kwijt kon niet fleetsave'n me i net lag er uit sta nu weer in de top 600 regio stond in top 500 ach jah we gaan het nog een keer proberen :P

was trouwens de nummer 16 die mij aanviel met 160 slagschepen :P lolz had ik nu maar een paar plasma kannonne :P ach jah keep on going.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
euh ik heb zojuist een nieuwe kolonie gesticht maar er zijn slechts 94 velden op die planeet :(

zou ik gewoon uitbouwen of zou ik hem opgeven? Hoe kan ik die kolonie opgeven btw?
Dit is mijn eerste kolonie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik zou hem opgeven, dit doe je door op overzicht te klikken, en dan staat er boven server tijd Planeet "Naam" daar moet je op klikken, dan op "Geef de kolonie over" en dan wachtwoord doen en je bent klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210079

Zou hem inderdaad ook verwijderen. 94 velden is niet veel (ligt er ook een beetje aan op welke positie je de kolonie hebt gesticht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:26
94 velden is niks, je komt jezelf dan in de toekomst weer tegen. Hou echt een minimum aan van 160 velden en mik je kolonieschepen zoveel mogelijk op planeten 4 en 5 of als die niet kunnen eventueel op 6. Daar heb je de grootste kansen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 13:13
Anoniem: 91868 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:14:
[...]
inderdaad
'fleetsaving is good for your health' :+

ookal speel ik het al heel lang niet meer, toch mis ik het wel een beetje om met GoTters zo actief te zijn :(
LOL .. iid.
Je account heb ik sindsdien lekker uitgebouwd .. :>

Ik ben wel niet actief in Uni 11 .. (zit dus in Uni2) maar wil zeker het e.e.a. uitleggen indien gewenst.
Ik had voor mezelf even een pagina gebouwd waar ik info uit Ogame.nl heb verzameld ..

De info staat daar nogal verspreid en vond ik niet makkelijk te lezen.
Check maar of jullie er wellicht wat aan hebben :

Linkje

[ Voor 33% gewijzigd door Zephyer op 27-02-2007 09:38 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie

Schapie

Bleh...

Zephyer schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:37:
[...]
Ik ben wel niet actief in Uni 11 .. (zit dus in Uni2) maar wil zeker het e.e.a. uitleggen indien gewenst.
Ik had voor mezelf even een pagina gebouwd waar ik info uit Ogame.nl heb verzameld ..

De info staat daar nogal verspreid en vond ik niet makkelijk te lezen.
Check maar of jullie er wellicht wat aan hebben :

Linkje
Nette pagina, ik heb hem gebookmarkt. Vooral als ik soms iets specifieks op wil zoeken is het wel handig aangezien het ogame forum af en toe erg traag is. (Meeste weet ik wel onderhand, speel al weer 9 maanden. :X ) Uni 11 gaat best lekker overigens, maar ik heb nog steeds geen AGS aanval gedaan moet dit trouwens persee met een alliantie lid of kan het ook met iemand die in je vriendenlijst staat? (Zoals met halten het geval is.)

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dat kan volgensmij met iedereen... Want anders moet je iemand toevoegen aan je vriendenlijst als je met hem een AGS'je wilt plegen ;) Ik ga denk ik stoppen in uni 11.. Speel nu uni 3, 11 en 12 en 11 vind ik het minst leuke. Heeft zo'n 5,5k punten, als je hem wilt mag je ingame pm'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmm.. AGS moet je men wel voor 'autoriseren' .. anders kan Jan en Alleman docken :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:07

Coldcat

HODL

Pimorez schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:31:
Dat kan volgensmij met iedereen... Want anders moet je iemand toevoegen aan je vriendenlijst als je met hem een AGS'je wilt plegen ;) Ik ga denk ik stoppen in uni 11.. Speel nu uni 3, 11 en 12 en 11 vind ik het minst leuke. Heeft zo'n 5,5k punten, als je hem wilt mag je ingame pm'en.
Mag ik je ook gaan raiden? Zag laatst dat je dicht bij een van mijn kolonies zat en ik kan momenteel wel veel GS gebruiken, al ligt er >1,5M GS te wachten op onderzoek naar de battlecruiser :D. Eerst maar eens dat onderzoekslab upgraden.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Ik weet niet of we hier op de hoogte zijn, maar Grave.D heeft ons de oorlog verklaard 8)7
http://board.ogame.nl/thread.php?threadid=101028

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 23:07

Coldcat

HODL

Kijk eens op de alliantiepagina, daar staat een linkje naar ons eigen forum. Daar is meer informatie te vinden over dit gebeuren ;)

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, wie moet ik contacten om het 'bescherme' gedeelte daar in tekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samantha
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04-2024

Samantha

Tweakers-Elect devver
Anoniem: 55111 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:25:
Hm, wie moet ik contacten om het 'bescherme' gedeelte daar in tekomen?
Je alliantieleider of diegene die de rechten er voor heeft in je alliantie om dat voor je open te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Sfinx kan dat regelen maar die heeft nu geen internet. Misschien kan Promwarmachine het nu ook wel maar dat weet ik niet zeker.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
* Zephyer wou dat z'n vloot uit Uni2 naar Uni11 kon .. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Zephyer schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:47:
* Zephyer wou dat z'n vloot uit Uni2 naar Uni11 kon .. :P
dat zou soms wel heel handig zijn...

* DarkChylde heeft alleen een uni 11 account O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 26-06 13:44

BHQ

*Behoorlijke skup*

Ik ben ook maar weer eens begonnen :X Heb een redelijk lange tijd geleden op uni 2/3 gezeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164351

Waar ben je begonnen? In uni 11 12 of 13... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog mensen die graag weer eens Ogame uit willen proberen ? De GoT Alliantie uit Uni 11 is namelijk opzoek naar nieuwe leden. Deze leden krijgen van ons een startkapitaal van 2 milj. Metaal, 2 miljoen kristal, en 1 miljoen deut + de nodige hulp om zo de top 200 in te stromen. De eerste aanmelding kan zelfs al een bestaand account overnemen...

Dus zijn er nog Tweakers die vroeger ogame speelde, en het graag weereens uit willen proberen? Join dan nu de GoT Alli in Uni 11. :)

De GoT Alli bestaat uit 20 man, we staan op plek 6, redelijk actief en heel gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik speel nu weer Ogame in uni 13 totdat ik weer genoeg van heb >:).

Zit mijn account ook nog in de GoT Alliantie of speelt buzbuz nu ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We hebben nog een accountje voor je hoor als je terug wilt komen :P

Buzfuz heeft nog steeds jouw oude account, en binnen GoT. Staat nu op rang 9, en heeft een leuke vloot opgebouwt.

Maar dus toch weer begonnen? Waarom niet terug gekomen naar uni 11? O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 31-08-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik was helaas vergeten om op tijd mijn account over te dragen :(
maar heb wel een heerlijke vakantie gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb jij nog zin om terug in Uni 11 te komen? Er staat een rang 300 accountje klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn nu 3 accounts vrij, 2 goede accounts en 1 mindere , helaas :'( , want dat betekend dat we weer 2 leden hebben verloren. Nieuwe leden zijn welkom! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik dacht begin gewoon weer in een nieuwe uni, waar ik nu trouwens weer ben gestopt :P. (Gebanned rang 50 Onroptem is niet volgens de AVG).

Rang 9 is mooi en nog steeds in GoT d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een nieuw universum open, namelijk uni 14

Vond het wat overbodig om een nieuw topic ervoor te openen. Maar nieuwe ronden nieuwe kansen dus...De alliantie GoT is alweer van de partij, dus join nu in uni 14, en laat zien dat je de beste bent ;) Uni 14 zit op een gedeeld forum met uni 11, zodat het nog een gezelligere groep gaat worden. (nog andere GoT uni`s waar men misschien op een gedeeld forum wilt?)

Succes!

http://www.ogame.nl
Onroptemraakle schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:21:
Ik dacht begin gewoon weer in een nieuwe uni, waar ik nu trouwens weer ben gestopt :P. (Gebanned rang 50 Onroptem is niet volgens de AVG).

Rang 9 is mooi en nog steeds in GoT d:)b .
haha, grappig dat ze gaan mauwen over die naam. Zijn ze toch niet echt snel achter gekomen dan >:) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 31-10-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Vooruit, maar weer eens een nieuwe uni proberen. Weet nog niet of ik GoT zal joinen.

Wel even een omschakeling van miljoenen naar honderd-tallen grondstoffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik doe ook maar eens weer mee :)
Kijken hoe lang ik een vloot kan houden..

Uni 14 allang niet meer, tegenwoordig uni 15
En nog altijd uni 8 uiteraard. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Snowwie op 15-04-2008 22:07 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:39:
Ik doe ook maar eens weer mee :)
Kijken hoe lang ik een vloot kan houden..
Met een beetje save-kunsten moet dat geen probleem zijn lijkt me zo ;)
Anoniem: 147126 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:17:
Vooruit, maar weer eens een nieuwe uni proberen. Weet nog niet of ik GoT zal joinen.
Gewoon joinen joh, wij zijn toch weer de beste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:59
*aangemeld en geaccepteerd* *O*

Nog (oud)-uni12 spelers die het gaan proberen?

[ Voor 3% gewijzigd door Melniek op 01-11-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 26-06 17:19

Brantje

De post is daar >>

Ey,
Ik zit ook in uni11.
Alleen in de ally TDE.
Ik word een aantal dagen lastig gevallen door een rang 180 speler.
Als iemand van GoT in MW8 zit, zou die me dan willen helpen.
Ik denk er over om bij GoTII tegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-06 21:00

Auredium

Informaticus Chaoticus

Even een oud topic opkloppen. :P

Ik zit nu een tijdje in Universe 11 (naam = Auredium) en moet zeggen dat het een beetje stil is. Ik bezit practisch mijn hele sterrenstelsel (aka, alle 9 planeten in 1 stelsel :P)
Ben bijna op mijn oude niveau kwam buildings.
Zit momenteel op rang 660 zo ongeveer en heb een eigen alliance die ergens in de 140 rang zit met 1 member (ik dus).

Anyways, de explore functie is erg leuk vind ik. Alhoewel ik een keer een complete vloot in een zwart gat ben kwijt geraakt...
Zijn er nogsteeds Ogame spelers op GoT? Ik zie wel nog mensen van de GoT alliances iig in Ogame.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ja, tuurlijk zijn er nog GoTers die ogame spelen ;)

In uni 3 zijn er nog 5 ofzo, en in uni 14 nog een paar. Uni 11 heeft er ook nog heel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Pimorez schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:11:
Ja, tuurlijk zijn er nog GoTers die ogame spelen ;)

In uni 3 zijn er nog 5 ofzo, en in uni 14 nog een paar. Uni 11 heeft er ook nog heel wat ;)
Zal eens kijken of de GoT alliances wat zijn.
Moet zeggen dat ik pas 1 keer ben aangevallen. (klopt snel af)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
In uni 15 zit ook een GoT alliantie, geen idee of deze ook daadwerkelijk uit gotters bestaat, neem aan van wel. Ik speel zelf ook uni 15, nu rang 25 ofzo en een aardig vlootje. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Snowwie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:06:
In uni 15 zit ook een GoT alliantie, geen idee of deze ook daadwerkelijk uit gotters bestaat, neem aan van wel. Ik speel zelf ook uni 15, nu rang 25 ofzo en een aardig vlootje. :)
Ja, dat weet ik, had die ninja HoF gezien :P

In uni 11 zitten naar wat ik weet: JappieR, Maus, betacommander, buzfuz, Hemanus, Melniek
Dat zijn volgens mij ook GoTters, maar dat weet ik niet zeker.
In uni 14 zitten er nog wat GoTters, ook in GoT alli, maar meer dan de helft is geen GoTter..

Zelf speel ik uni 3 en 14, uni 3 rank 74 vloot rank 30.
In uni 14 zo rond de rank 470, ik word daar een turtler (alleen raketten) en een nutteloze speler (alleen spio sondes en raketjes :)) En nog wat pantser tech (gewoon zo hoog mogenlijk :D)
Alleen moeten eerst m'n mijnen nog even geupgrade worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mja, ik ben een alrounder die eigenlijk heel vaak expedities doet voor de fun. Ik ben langzaam mijn techtree aan het voltooien. Ik heb alleen een serieus logistiek probleem waardoor ik zeg maar al mijn opslagplaatsen moet upgraden overal. Raids op mij lonen absollut niet want mijn planeten liggen uber dichtbij elkaar waardoor vracht en vloten binnen her uur op een andere planeet zijn (of langer dan 12 uur als ik de snelheid op zijn laagst zit. Door de korte afstand van elkaar is wederopbouw ook geregeld in recordtijd.

Schield, weapon en armor zijn zeer hoog bij mij omdat ik eigenlijk altijd wel daaraan kon upgraden zonder moeite. Met mijn combustion engines wacht ik nog even met upgraden want ik zit nu al onder het uur van planeet naar planeet met transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Zit alweer een tijdje (oktober 2006 :?) in universum 10. Stand is ondertussen:

3.881.940 (rang 49 van 2.723)
Vlootrank:
50 * webfreakz OGJ 105.589

Vloot:
4.000 Kleine vrachtschepen
3.000 Grote vrachtschepen
45.000 Kleine Gevechtsschepen
22.500 Zware Gevechtsschepen
10.000 Kruisers
2600-2700 Slagschepen
12.000 Recyclers
500 Bommenwerpers
1.350 Vernietigers
3.400 Interceptors
20 Sterren Des Doos

Moet eens die handel in zien te zetten bij een leuke slag...

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Haha, Web speelt het ook nog :D
Mooie vloot heb je :D
Alleen wat weinig bw? (Ik ben gewend dat je er minimaal 1k van moet hebben in uni 3 door de def gehalte :P)

Mijn vloot:

Klein vrachtschip 1203
Groot vrachtschip 3410
Licht gevechtsschip 40155
Zwaar gevechtsschip 15000
Kruiser 5932
Slagschip 3090
Kolonisatieschip 13
Recycler 7106
Spionagesonde 386
Bommenwerper 892
Vernietiger 456
Ster des Doods 1
Interceptor 1089

Ja, ik weet het, moet meer xer maken en wat meer bw/vn..
Moet alleen eerst even wat deut zoeken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Pimorez schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:49:
Haha, Web speelt het ook nog :D
Mooie vloot heb je :D
Alleen wat weinig bw? (Ik ben gewend dat je er minimaal 1k van moet hebben in uni 3 door de def gehalte :P)
:)

Ach, zoveel bommenwerpers heb je niet nodig in uni10. 500 is goed genoeg :) Meer kan je toch niet redelijke tijd bezig houden dus beetje overkill.

Wanneer kom je weer terug naar uni10 pimorez? Wil je weer crashen! :> >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hehe, niet ;)
Heb genoeg aan m'n hoofd (school)..
En 2 uni's is meer dan genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik heb 105 sterren des doods in uni 8 :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Snowwie schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:58:
Ik heb 105 sterren des doods in uni 8 :)
Nice :)

Ben in uni 8 begonnen zomer 2006. Toen kwam uni 10 en heb me daar geregistreerd. Heb daar gemined (zelfs Nano 2 gekregen met alleen minen, zonder echte defence :+) tot ongeveer februari 2007 ben ik actief gaan raiden en eind 2007 had ik er de pest pokke in dat het zo'n dode uni geworden is... :'(

Mijn uni 8 accountje 'leeft' nog wel. Als-in: een levend inactiefje!

[ Voor 7% gewijzigd door webfreakz.nl op 16-04-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
webfreakz.nl schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:04:
[...]

Nice :)

Ben in uni 8 begonnen zomer 2006. Toen kwam uni 10 en heb me daar geregistreerd. Heb daar gemined (zelfs Nano 2 gekregen met alleen minen, zonder echte defence :+) tot ongeveer februari 2007 ben ik actief gaan raiden en eind 2007 had ik er de pest pokke in dat het zo'n dode uni geworden is... :'(

Mijn uni 8 accountje 'leeft' nog wel. Als-in: een levend inactiefje!
Uni 8 is niet vol meer, nee, er zijn nog ongeveer 1750 spelers, waarvan een stuk of 200 met 0 punten.

Uni 15 daarentegen bevat nog wel een kleine 10.000 spelers, maar voor hoe lang?

Daarom heb ik ruim een jaar geleden ook een account gemaakt in uni 60 van ogame.de, welke ook dubbel speed is. En enkel mijnen daar. Mijntjes staan nu op 32,28,24 en ik heb er 6 manen met op elke maan een sprongpoort :9 .Ook heb ik daar een vlootje waar ik af en toe wel iets mee crash of raid maar moet het voornamelijk hebben van de mijnen. Alle kolonies heb ik er tjokvol defence staan dus uni 60 is voor mij een hele relaxte uni om te spelen. Niemand die je lastig valt en ik val er ook zelf niemand lastig. Ook geen alliantie waar ik in zit, niet nodig, heb je alleen maar gezeur mee.

uni 60: 3.376.664 (Platz 286 von 13.196)

3,3 miljoen punten en nog maar rang 286 :) ,maar tenminste wel 13k spelers. De nummer 1 heeft ongeveer 15 miljoen punten.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

@Demonfreak:

WTF is dat voor uni joh? Een jaar oud, nog 13k spelers, en met 3,3M punten sta je 250-300e? 8)7 Was dat in NL ook maar zo!

Mijn mijntjes zijn in uni10 7x 30/28/28 + Zonne Centrale 32 + zo'n 150 zonnesats / planeet. Overal hangt een maantje :) Oh de nummer 1 in uni10 heeft 17,2M punten, de nummer 2 (voormalig fulltime nummer 1 account) 14,3,

[ Voor 16% gewijzigd door webfreakz.nl op 17-04-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

In uni 5 sta ik nu op rang 2 :D
Score 3.979.632 (rang 2 van 1.634)
Dikke turtle, geen vloot en enkel wat rips (30 stuks).
De mijnen op alle 9 planeten zijn minimaal 33/30 *O*

Uni 10 gaat het wat minder goed. Tijdje geleden behoorlijk wat vloot kwijtgeraakt door een domme fleetsave fout van me. Daardoor toen zo'n 30 plekken gezakt :(
Score 2.679.704 (rang 105 van 2.727)
Uni 3 heb ik een paar weken geleden eindelijk opgegeven, die uni was echt te saai voor woorden. Was helaas wel de enige uni waar ik een dikke vloot had. Rang 12 met een vlootaantal van 180k. Maar ik had er geen zin meer in/tijd meer voor...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 17-04-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-06 12:19
Ah, Ogame komt ineens weer tot leven op GoT. Ik speel nu alleen nog maar in Uni 13, rank 240 or so. Tijdje in 10, 14 en 15 gespeeld maar 't is allemaal 'tzelfde dus je kan je imo 't beste richten op één account. De leegloop in alle uni's is idd jammer, Uni 13 is nu onder de 2k gedoken. En Gameforce blijft maar nieuwe uni's maken, die dan beginnen met 10k users om snel weer leeg te lopen, ipv 'n paar actieve uni's.. beetje jammer.

Overigens zit ik ook bij de U13 GoT alliance, hoewel ik geen idee heb wat 't echte verband met GoT is. Tijdens mijn korte leven in U15 kwam ik in de GoT alliance zonder enige vorm van 'bewijs' dat ik 'n GoT-er was. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
webfreakz.nl schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:49:
@Demonfreak:

WTF is dat voor uni joh? Een jaar oud, nog 13k spelers, en met 3,3M punten sta je 250-300e? 8)7 Was dat in NL ook maar zo!

Mijn mijntjes zijn in uni10 7x 30/28/28 + Zonne Centrale 32 + zo'n 150 zonnesats / planeet. Overal hangt een maantje :) Oh de nummer 1 in uni10 heeft 17,2M punten, de nummer 2 (voormalig fulltime nummer 1 account) 14,3,
Dat is uni 60 van de Duitse ogame server (www.ogame.de), als je op "Jetzt kostenlos mitspielen" klikt en dan op " Besonderheiten der Universen" dan kun je zien dat sommige uni's wat specialer zijn:

■ Universum 50 ist ein Jubiläumsuni mit 100 Sonnensystemen pro Galaxie, 50 Galaxien und doppelter Geschwindigkeit.
■ In den Universen 14, 15, 20 und 25 gehen 30% der zerstörten Verteidigungsanlagen ins Trümmerfeld.
■ Universum 20 ist ein Jubiläumsuni und hat kein AKS, Monde, Noobschutz, Todessterne, Lager, Raketen, Bomber oder Rapidfire, Bashen ist hier erlaubt.
■ Universum 18 hat 19 Galaxien.
■ Universum 60 läuft mit doppelter Geschwindigkeit.
■ In Universum 66 gelten die Bashing- und Pushing-Regeln nicht.
■ Uni 70 (Staat er nog niet bij), is ook dubbel speed en ipv van 30% gaat 70% naar puin.

En dat het duits is stoort me helemaal niet. Ik vind het juist wel prettig in uni 60 omdat ik er zeker van kan zijn dat na zoveel jaar er waarschijnlijk nog steeds meer dan 10k spelers zitten. Dat is iets dat kun je van de Nederlandse uni's niet zeggen, op uni 10 en 15 na. De meeste Nederlandse uni's hebben minder dan 2000 spelers, sommige uni's zelfs minder dan 1500. Verder heb ik een vaste maankans partner, dus om de zoveel tijd scheepjes sturen. Vandaar nu ook al 6 manen, elk met sprongpoortje. :)
En af en toe heb ik wel eens contact met een duitser, nou helemaal perfect, spijker ik m'n duits ook nog bij.

Als het goed is moet gotter "Skimovic" (Skimo) ook nog steeds uni 10 spelen, hij moet ergens bovenin staan want het laatste van wat ik van hem weet is dat hij 36/32/30 had aan mijnen, in een speeduni notabene.

[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 17-04-2008 19:41 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Snowwie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:38:
[...]Als het goed is moet gotter "Skimovic" (Skimo) ook nog steeds uni 10 spelen, hij moet ergens bovenin staan want het laatste van wat ik van hem weet is dat hij 36/32/30 had aan mijnen, in een speeduni notabene.
Uit de stats:
4 * Skimo Verstuur bericht Sexy 13.398.352
Toen hij nog actief speelde, rankte die idd als een malle. Binnen no-time werkte die zich vanaf een nieuw accountje de top 10 in 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:57
speelt er nog iemand in uni 11 ??

want zie nog wel dat got daar actief is maar kan geen draadje vinde daarover ergens op t forum :-)

zit zelf al wel in een alliantie.. maar mijn doel is om bij de "hoofd GoT" te komen.. moet dus nog ff doorranke naar 150ste plekje :-)

I7 7700K - DDR4 32GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Uni 11. Hierzo

Rijk [Auredium]
Plaats [393]

Aliiance = niks (want GOTII reageerde niet en GOTI moet je eerste 150 voor zijn)

:D

9 Planeten en 1 maan

Alle planeten in 1 zonnestelsel.

Alle planeten op 3 na hebben lvl 19 metal, lvl 19 cristal en lvl 15 deuterium.
Uitzondering zijn de planeet Auredium (lvl 17 deuterium) en twee kleine planeten die te klein zijn voor zulke grote mijnen.
Alle technologieen geresearched op dat energie dingetje van 300.000 energie na en ik heb pas level 10 bij Energy Technology.

[ Voor 86% gewijzigd door Auredium op 24-07-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Auredium schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:39:
Uni 11. Hierzo

Rijk [Auredium]
Plaats [393]

Aliiance = niks (want GOTII reageerde niet en GOTI moet je eerste 150 voor zijn)

9 Planeten en 1 maan

Alle planeten in 1 zonnestelsel.

Alle planeten op 3 na hebben lvl 19 metal, lvl 19 cristal en lvl 15 deuterium.
Uitzondering zijn de planeet Auredium (lvl 17 deuterium) en twee kleine planeten die te klein zijn voor zulke grote mijnen.
Alle technologieen geresearched op dat energie dingetje van 300.000 energie na en ik heb pas level 10 bij Energy Technology.
Mooi dat dit topic ook weer hopenlijk actief wordt :D

Maar ehm, Auredium, ik zou een voor een je planeten opblazen en opnieuw maken en zorg dan dat je minimaal 250 velden hebt, want hoge lvl mijnen is echt een must..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Pimorez schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:05:
[...]

Mooi dat dit topic ook weer hopenlijk actief wordt :D

Maar ehm, Auredium, ik zou een voor een je planeten opblazen en opnieuw maken en zorg dan dat je minimaal 250 velden hebt, want hoge lvl mijnen is echt een must..
Gaat niet gebeuren. Ik doe wel terraformen ofzo als het daartoe komt. ALleen de twee kleinste planeten zijn volgebouwt en de rest niet. Een planeet met 250 velden ben ik nog nooit in mijn jaren met Ogame tegen gekomen overigens. 160-170 was altijd het max qua velden. (ja soms 184)

/Edit; vergeet ook niet dat mijn supply chain extreem kort is. Tel daarbij op dat het zich niet loont om mijn hoofdplaneet aan te vallen voor resources en je weet voldoende.

[ Voor 13% gewijzigd door Auredium op 24-07-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Auredium schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Gaat niet gebeuren. Ik doe wel terraformen ofzo als het daartoe komt. ALleen de twee kleinste planeten zijn volgebouwt en de rest niet. Een planeet met 250 velden ben ik nog nooit in mijn jaren met Ogame tegen gekomen overigens. 160-170 was altijd het max qua velden. (ja soms 184)

/Edit; vergeet ook niet dat mijn supply chain extreem kort is. Tel daarbij op dat het zich niet loont om mijn hoofdplaneet aan te vallen voor resources en je weet voldoende.
Terraformen is aardig duur en het geeft maar 3 extra velden (eigenlijk 4 maar 1 word gebruikt door de terraformer ;)) wat eigenlijk te duur is voor die 3 velden aangezien het grootste aantal velden dat je krijgen kunt 319 is ;)

Maar koloniseer ook alleen op 4, 5 en 6 aangezien je daar de grootste en meeste kans hebt op een grote planeet ;) Meestal zo'n 250+ soms 313 ofzo..

En daarom moet je natuurlijk ook je vloot/gs saven heh :)

edit:
Tja.. Hoe hoger je mijntjes zijn hoe meer vaste inkomsten je hebt hoe sneller je stijgt dus hoe hoger je komt..

[ Voor 8% gewijzigd door Pimorez op 24-07-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Pimorez schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:04:
[...]

Terraformen is aardig duur en het geeft maar 3 extra velden (eigenlijk 4 maar 1 word gebruikt door de terraformer ;)) wat eigenlijk te duur is voor die 3 velden aangezien het grootste aantal velden dat je krijgen kunt 319 is ;)

Maar koloniseer ook alleen op 4, 5 en 6 aangezien je daar de grootste en meeste kans hebt op een grote planeet ;) Meestal zo'n 250+ soms 313 ofzo..

En daarom moet je natuurlijk ook je vloot/gs saven heh :)
Niet voldoende reden voor mij om de planeten op te geven. Ik heb er veel werk in gestoken, ze zijn nog niet vol en ik sta al op plaats 393, dus ik hou mijn planeten gewoon lekker. :+

Vloten heb ik niet op noemanswaardige schaal. Ook niet echt nodig. Negen van de tien keren heb ik mijn resources al opgemaakt en mijn vloten verwijderd voordat de vijandelijke vloot mij bereikt. Natuurlijk instant punishment met planetaire raketjes. M.a.w. ik ben niet echt lonend om aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168987

Ik ben gisteren terug begonnen met ogame :)

Ik ben begonnen in uni 5 ( stond aanbevolen bij ).

dit heb ik atm
Metaalmijn (Niveau 4 )
Kristalmijn (Niveau 3 )
Zonne-energiecentrale (Niveau 4 )

echt prille begin dus :p.
Zijn hier nog mensen die actief zijn in uni 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 168987 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:58:
Ik ben gisteren terug begonnen met ogame :)

Ik ben begonnen in uni 5 ( stond aanbevolen bij ).

dit heb ik atm
Metaalmijn (Niveau 4 )
Kristalmijn (Niveau 3 )
Zonne-energiecentrale (Niveau 4 )

echt prille begin dus :p.
Zijn hier nog mensen die actief zijn in uni 5?
Das juist het leuke aan Ogame, iets opbouwen.

Ik had in no-time mijn zonnestelsel gekoloniseerd Ik kon ook wel verder weg koloniseren maar dan word het logistieke netwerk erg lang, met een kort logistiek netwerk kun je het ook slim spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Pimorez schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:04:
De Terraformer geeft je 5 velden, maar voordat je de Terraformer kunt bouwen moet je wel een veld vrij hebben.

Heb je nu dus 199/200 dan wordt het daarna 200/205.

Bij de Maanbasis krijg je juist maar 3 velden. :)

Terraformer kun je doen tot level 6 hooguit 7. Het probleem is niet het kristal of de deut, maar de benodigde energie. Voor Terraformer level 6 heb je al 64k energie nodig (1/5 graviton), en dat verdubbelt alleen maar per level.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168987

Auredium schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:19:
[...]

Das juist het leuke aan Ogame, iets opbouwen.

Ik had in no-time mijn zonnestelsel gekoloniseerd Ik kon ook wel verder weg koloniseren maar dan word het logistieke netwerk erg lang, met een kort logistiek netwerk kun je het ook slim spelen.
idd, heb nu met wat mensen in men omgeving zitten babbelen, en gaan een kleine alliantie maken met als nut elkaar te ondersteunen, en te helpe om zo sneller te groeien :).
ieder beetje helpt ^^.

ik heb ondertussen dit al:

Metaalmijn (Niveau 5 )
Kristalmijn (Niveau 5 )
Deuteriumfabriek (Niveau 2 )
Zonne-energiecentrale (Niveau 7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Inmiddels in uni 8 : Ster des Doods : 155 *O* *O*

En inmiddels ook een plekje gestegen naar rang 3.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
ik sta in uni 11 d8t 306 ofzo...

9 planeten

3 grootse..

302 veld
298 veld
294 veld

owja en nog 1 van 266 :-)

mijnen op de grotere allemaal rond de 20lvl

alle research gedaan op graviton na (300k stroom)

(ingame naam = ShockRaver alliantie = U.F.A.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, bezig met Nanofabriek niveau 2.

Ik denkd at ik 1 van mijn twee kleine planeten opblaas om een zeer grote planeet te krijgen ergens anders. Als dat lukt blaas ik in afnemende mate bestaande planeten op en bouw ik 1 voor 1 nieuwe planeten die groot zijn. Alle reasearch is toch pactisch klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
dan kan je t beste een leke zonnestelses hebbe en dan planeet 5 of 6.. meestal de grootste kansen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

LaMaGRa schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:47:
dan kan je t beste een leke zonnestelses hebbe en dan planeet 5 of 6.. meestal de grootste kansen...
Die zijn er gelukkig zat in Uni 11. Ik moet zeggen dat mijn resources nu wel vlotjes gaan in een dag of twee altijd wel een miljoen metaal en bijna een miljoen kristal. Dus druk researchen. Mijn Nanofactory level 2 is af en ik ben nu bezig aan research network level 3 te onderzoeken.
Moet nog even wat kolonizatiescheepjes bouwen en dan blaas ik 1 van mijn kleine planeetjes op en koloniseer ik een andere. Ik heb al een practisch leeg sterrenstelsel op het oog. Ik hoop dat daar een flnke planeet voor me is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie

Schapie

Bleh...

LaMaGRa schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:12:
ik sta in uni 11 d8t 306 ofzo...
Lol ik sta in uni 11 iets 320, en ik heb daar al >6 maanden niet meer gespeeld. :P

* Schapie speelt alleen nog maar uni1. Daar sta ik 174ste en stijg lekker ongeveer 5,5K/D. (>2M puntjes)
Overigens speel ik als miner, dus daar gaan alle GS weer in die ik binnen krijg.
De top100 heeft zulke grote vloten dat dat gewoon geen zin heeft om te bouwen. (In okt 2007 had ik nog een top50 vloot.)
LaMaGRa schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:47:
Plek 4 heb je ook vaak veel kans, maar ligt er ook aan hoe druk het in de uni is.
Maar het ligt er misschien ook aan wat je met je kolo wil. Als je graag meer zonnesats bouw dan meer deut heb neem je een lagere plaats (1-7) als je meer deut wilt neem je een hogere plaats (7-15). Ligt dus een beetje aan je speelstijl.
Met een beetje redelijke def kun je in de meeste uni's +/-200 sats + 1M GS zonder problemen laten liggen is mijn ervaring. (Redelijke/kleine def is bij mij 0,5K raket, 0,5K kl, 80GL, 40 Gauss, 80 ION, 15PL + koepels en wat AB's.)

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb nog een kleine planeet die ik wil bewaren. Die levert namelijk de maximale hoeveelheid energie op bij Solar Satellites (50 energie) en dat heb ik in de toekomst nodig voor de Graviton Technologie. Het zou echter geen probleem moeten zijn om die planeet vol te bouwen met Railgun en Plasma kanonnen zoals op mijn hoofdplaneet het geval is.

Ik gruwel alleen van de kosten.

300.000 / 50 = 6000 Solar Satellites

6000 * 2000 = 12.000.000 Metal (of was het nou toch Cristal?)
6000 * 500 = 3.000.000 Deuterium

Ik sloop binnenkort alle fabrieken op die planeet en bouw er alleen Robot factories, Nanofactories, Research, Space station en storage buildings, alle mijnen en energiecentrales zo veel mogelijk weg. Op die manier hoop ik zo snel mogelijk dat aantal te bereiken (liefst in 1 keer dus niet langzaam op bouwend) zodat niemand mijn Solar Satallites kan en wil crashen voor het materiaal.

Probleem is dat het een 56 velden planeet is.
Dus als ik ga rekenen.

10 velden voor robot factory
2 velden voor nano factory
8 velden voor space factory

Research moet ik nog even uitzoeken. Ik wil die zoveel mogelijk inperken (maar wellicht ivm beschikbare gebouwen moet ik die wel bouwen tot een bepaald niveau)

Rest van de velden puur voor storage en in de tussentijd extreem veel defense bouwen.

[ Voor 63% gewijzigd door Auredium op 29-07-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
ik ga me gravition gewoon op me normale planeet doen.. plekje 6...

krijg dan wel maar 35 stroom per sateliet maargoed...
daar zulle ze ze ook niet snel crashen ivm defence :-)

heb ook een planeetje op 15dus een deut planeet...
scheelt ong. 200-250 punt p/u op een warme planeet

enigste prob is bij mij me kristal... niet aan te slepen die rommel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmm, mijn Solar Sattelite planeet is extreem klein, 36 velden. Maar het kan nogsteeds lukken maar ik moet wel veel opbouwen en afbreken. Eerst Level 10 Robotics factory opbouwen (neemt op het laatst iets van 512.000 Metal in) Dus ook flink de metal storage opbouwen. tegelijk de research opbouwen naar 12 en dan zit mijn planeet vol. Alle Metal Storage zoveel mogelijk afbreken en dan de Kristal en Deut opbouwen. Maar dan word het wel overhaulen in twee keer. Maar het moet dan wel kunnen lukken, mits defense in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, ik heb 1 van mijn kleine planeetjes naar het hiernamaals geholpen en er een knoeperd van een planeet voor terug gekregen. Hij ligt wel behoorlijk ver van mijn sterrenstelsel af maar dat moet niets uit maken. Upgraden zal met hulp van de andere planeten in no-time zijn gebeurd.

In de tussentijd ben ik aandig aan het sleutelen op de allerkleinste planeet van mijn rijk. Tamelijk druk dus daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:13
GoT2 in uni11 is idd een stuurloos GoT1 aanhangsel :D. Ik heb 2 maanden geleden al eens rond gevraagt wie daar nu eigenlijk de leider is, niemand weet het meer 8)7 Want ik wilde GoT2 eigenlijk weer meer gaan betrekken naar GoT1 om dee aktiviteit in "onze" alli te verhogen en zo weer meer plezier te krijgen.
Maar volgens mij word Ogame nooit meer zo leuk als het begin in uni3, toen ik he tnog echt spannend vond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Snowwie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:32:
Inmiddels in uni 8 : Ster des Doods : 155 *O* *O*

En inmiddels ook een plekje gestegen naar rang 3.
heey Demonfreak, leef jij ook nog :)

btw, nickchange gedaan? :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Got 2 reageerde niet eens op mijn aanvraag voor in hun alliantie te komen.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Phase schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:56:
heey Demonfreak, leef jij ook nog :)

btw, nickchange gedaan? :P
Uiteraard. Zit jij nog steeds in dat IRC team? :)

En speel jij nog wel ergens Ogame?

edit: ja, mijn nick is veranderd, het had voor mij geen betekenis meer en er zat (helaas) ook te veel negatieve lading aan. :|

[ Voor 19% gewijzigd door Snowwie op 31-07-2008 20:02 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 20:17
Hier ook nog een ouwe rot uit uni11 die er van de start bij was :)

GoT doet het ondertussen heel goed, we staan mijlen ver op kop, al ligt dat eerder aan de belabberde concurrentie dan aan onze kunsten. We zijn namelijk vooral een bende tamme miners :P

Jammer dat er nog steeds geen zier te beleven valt na enkele maanden in een nieuwere universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik had ook nog heel even in uni 11 gespeeld.

Speel nu alleen nog uni 14..

Beetje nutteloos doen (RL + sondes = nutteloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kun je trouwens je Nano-factories behouden en je robot factories toch afbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Auredium schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:12:
Kun je trouwens je Nano-factories behouden en je robot factories toch afbreken?
Ja hoor, je kunt dan alleen je nano niet meer verder ophogen. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Snowwie schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:43:
[...]

Ja hoor, je kunt dan alleen je nano niet meer verder ophogen. :)
Sweet!

Dan maak ik een level 2 nano op mijn planeet breek ik de robot factory level 10 volledig af.

Dan word de configuratie van mijn Solar Satellite planeet als volgt.

Nano - 2
Sciense - 12
Space Factory - 2
Deuterium - 6
Kristal - 12

Momenteel eerst echter de planeet inrichten voor de nano te bereiken en Plama Kanonnen te bouwen. Dus heb ik grote metaalstorage nodig...
De planeet heeft 36 velden. Tis een uitddaging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je hebt niks aan een 36 velden planeet, zelfs 180 velden wordt te krap. Pak bij voorkeur 200+ velden planeten. Laat de 36 velden planeet eerst wat uitmelken (geinvesteerde resources terugverdienen), dan opblazen en nieuwe kolonies maken totdat ze goed zijn. Hoe meer je een kleine planeet uitbouwt, hoe meer je te verliezen bij het opblazen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

rapture schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:17:
Je hebt niks aan een 36 velden planeet, zelfs 180 velden wordt te krap. Pak bij voorkeur 200+ velden planeten. Laat de 36 velden planeet eerst wat uitmelken (geinvesteerde resources terugverdienen), dan opblazen en nieuwe kolonies maken totdat ze goed zijn. Hoe meer je een kleine planeet uitbouwt, hoe meer je te verliezen bij het opblazen hebt.
Tuurlijk wel, ik gebruik hem voor de graviton Technologie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Snowwie schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:58:
[...]

Uiteraard. Zit jij nog steeds in dat IRC team? :)

En speel jij nog wel ergens Ogame?

edit: ja, mijn nick is veranderd, het had voor mij geen betekenis meer en er zat (helaas) ook te veel negatieve lading aan. :|
Irc team? Ja, ook. :P

Sterker nog, ik ben al bijna een half jaar Sgo van uni 1 tot en met 4 :)

Speel zelf nog in uni 5, 10 en 15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
Sfinx- schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:39:
Hier ook nog een ouwe rot uit uni11 die er van de start bij was :)

GoT doet het ondertussen heel goed, we staan mijlen ver op kop, al ligt dat eerder aan de belabberde concurrentie dan aan onze kunsten. We zijn namelijk vooral een bende tamme miners :P

Jammer dat er nog steeds geen zier te beleven valt na enkele maanden in een nieuwere universe.
achja... de alliantie waar ik in zit worde gaste steeds hun vloot gecrashed hehehehehe

terwijl ik me vloot eigelijk nooit verplaats.. en alleen maar voor me planeet laat liggen...
maar mijn crashen ze niet... hehehehehhehe mayb door me defence... echter die niet schrikbarend is imho...

vandaag weer 10k puntjes gestege... onderzoekje klaar en gebouwtje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Phase schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:01:
Irc team? Ja, ook. :P

Sterker nog, ik ben al bijna een half jaar Sgo van uni 1 tot en met 4 :)

Speel zelf nog in uni 5, 10 en 15 ;)
Van een Lowlife GoT Boerenpummel GreenHorn in uni 2 in 2005 tot SGO in juli 2008 :P :P
Hoe het soms ook allemaal kan verlopen. Het zou leuk zijn als je hier ons wat verteld over het SGO vak.

Nog insights over het een of ander?
SGO's gaan over de GO's, is er nog altijd krapte aan GO's in de Nederlandse uni's?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

We hebben nooit genoeg go's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Uiteindelijk is het er toch van gekomen. Ik ben een paar dagen geleden GO geworden van uni 10. Met dank aan jouw positieve 'referentie' Phase. :)

Het is best nog wel een zware dobber, dat GO zijn. Veel uitzoekwerk en ik ben er lang nog niet. Soms vermoeiend, maar best wel interessant.

Ik zag dat je zelf ook een account hebt in uni 10, speel je die nog wel?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:44

Turfschipper

Hup NAC

5de plek uni 2.

Ik kom er wel...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Snowwie schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:33:
Uiteindelijk is het er toch van gekomen. Ik ben een paar dagen geleden GO geworden van uni 10. Met dank aan jouw positieve 'referentie' Phase. :)

Het is best nog wel een zware dobber, dat GO zijn. Veel uitzoekwerk en ik ben er lang nog niet. Soms vermoeiend, maar best wel interessant.

Ik zag dat je zelf ook een account hebt in uni 10, speel je die nog wel?
Yup, u5 en u10 speel ik beide nog gewoon op :)

Btw, ik ben nu sinds kort Admin geworden :) Heb nu ook mooie blauwe sterretjes op het board. :)
Betekent wel dat ik mijn sgo funktie zal neerleggen, want dat valt niet te combineren.. :(

Over het Go'en, maak je maar geen zorgen hoor, in het begin komt er veeeel op je af, maar naar mate je vordert, hoe gemakkelijker het wordt :) En op een gegeven moment klik je zo overal doorheen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Phase op 17-08-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
speelt iemand dit nog in uni 11?? of niet??

GOT zit er wel.. maar amper tot niet actief zover ik zie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
ik speel nu in uni3

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste