Toon posts:

Adobe PhotoShop CS3 (Beta)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.849 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Nou ik zal het vandaag wel eens uitproberen. Heb net de final op m'n mac gezet dus we komen er spoedig achter. Maar ik vrees het ergste.... :|

Verwijderd

Djerique schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:24:
Wat zijn eigenlijk de verschillen in Photoshop m.b.t. CS2? :)
Zover ik heb kunnen zien is dit voor mij toch absoluut de:
The Quick Select tool

Overige nieuwe features vind je hier:
http://www.photoshopuser.com/cs3/sk_features.html

Verwijderd

Abbadon schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:21:
[...]

PS loopt hier tot dusver alleen vast als ik op System Info klik. Maar dat vind ik niet zo'n issue, ben al lang blij dat ik nu wél brushes fatsoenlijk kan gebruiken onder CS3 :P
Ik heb een nieuwe build, waar dit probleem niet meer voorkomt. Dan zal ik toch wel de pre-release geïnstalleerd hebben.

Buildnummers zijn ook anders.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

Ja, prerelease build had ook nog een cursor repaint bug btw ;)
Build versie is: 10.0 (10.0x20070321m.1480)

Verder zouden meeste plugins compatible moeten zijn met CS3. Zoniet moet je de maker vragen of hij met een native intel versie en/of CS3 versie komt. Anders moet je vast CS3 onder Rosetta draaien.

[ Voor 48% gewijzigd door alienfruit op 24-04-2007 04:44 ]

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Ik wil graag Illustrator CS3 kopen, maar ik ben door de bomen het bos een beetje kwijt.

Bij Adobe zelf kan je ogenschijnlijk het pakket downloaden, dat kost ongeveer € 833 voor de Engelstalige versie. Wat ik me afvraag is of je het pakket dan gelijk na het downloaden kunt gebruiken, of dat je nog een tijdje moet wachten - ik zag namelijk een berichtje staan dat CS3 eind april wordt uitgeleverd (misschien alleen in de boxed versie).

Daarnaast vind ik de prijs van € 833 behoorlijk hoog, maar dat is nu eenmaal zo. Zijn er andere mogelijkheden om Illustrator CS3 aan te schaffen (download of box) in Nederland?

Alvast bedankt voor het antwoord, ik hoop dat deze vraag niet als off-topic wordt gezien.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

raoulduke schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:10:
Ik wil graag Illustrator CS3 kopen, maar ik ben door de bomen het bos een beetje kwijt.

Bij Adobe zelf kan je ogenschijnlijk het pakket downloaden, dat kost ongeveer € 833 voor de Engelstalige versie. Wat ik me afvraag is of je het pakket dan gelijk na het downloaden kunt gebruiken, of dat je nog een tijdje moet wachten - ik zag namelijk een berichtje staan dat CS3 eind april wordt uitgeleverd (misschien alleen in de boxed versie).

Daarnaast vind ik de prijs van € 833 behoorlijk hoog, maar dat is nu eenmaal zo. Zijn er andere mogelijkheden om Illustrator CS3 aan te schaffen (download of box) in Nederland?

Alvast bedankt voor het antwoord, ik hoop dat deze vraag niet als off-topic wordt gezien.
download werkte bij mij binnen 8uur :) van de adobe Volume Licentie site dan :P

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 06:39
Wat houd die feature Movie Paint eigenlijk in?

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:15
Ik ben van plan om een eigen t-shirt te ontwerpen voor een feest. Ik heb van een persoon een foto gepakt, en daarvan wil ik alleen de contouren zien. Dus dat je zo'n zwart/wit effect krijgt, zoals op deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://i28.photobucket.com/albums/c227/lakapa/P1070825.jpg

Is er een makkelijke manier om dit in CS3 te doen? Ik heb namelijk al filters geprobeerd, zoals: Stamp/Thorn Edges/Photocopy, maar allemaal geven ze net niet dat effect dat ik wil bereiken. Allemaal geven ze een extra effect wat ik net niet wil bereiken.

Verwijderd

Probeer deze tutorial eens.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:15
Snelle reactie :D Ga het meteen proberen _/-\o_

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

raoulduke schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:10:
...
Om m'n eigen vraag te beantwoorden: de pricewatch bevat nu links naar PS CS3 en daardoor vind je snel winkels die ook Illustrator en de complete suites verkopen. En dat voor een substantieel lager bedrag dan Adobe zelf. Zo heb ik Illustrator (boxed, Mac retail UK) voor ongeveer € 740,- gezien bij een aantal winkels. Dat scheelt toch weer € 100,- met de download bij Adobe. Beide prijzen inclusief BTW.

De pricewatch vind je hier (momenteel lijkt OBCS de goedkoopste aanbieder):
http://tweakers.net/pricewatch/cat/406

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

:( de beta is expired,... nu maar upgraden.

Verwijderd

TranceSetter schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:54:
Ik ben van plan om een eigen t-shirt te ontwerpen voor een feest. Ik heb van een persoon een foto gepakt, en daarvan wil ik alleen de contouren zien. Dus dat je zo'n zwart/wit effect krijgt, zoals op deze foto:

[afbeelding]

Is er een makkelijke manier om dit in CS3 te doen? Ik heb namelijk al filters geprobeerd, zoals: Stamp/Thorn Edges/Photocopy, maar allemaal geven ze net niet dat effect dat ik wil bereiken. Allemaal geven ze een extra effect wat ik net niet wil bereiken.
tutorial: http://www.mickm.com/index.php?section=tutorials&id=168 (je hoeft natuurlijk niet tot het eind door te gaan)

Verwijderd

Gister van Adobe CS3 ontvangen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.advance-studios.com/qorne/CS3.jpg

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik bezit dus een Creative Suite 2.3 Premium van Surfspot.

Nu wou ik graag upgraden naar en volle versie aangezien ik deze ook commercieel wil gebruiken. Ik heb Adobe hierover gemaild en ik kreeg het volgende antwoord:

Ik kan upgraden, ik dien dan natuurlijk wel een upgrade in de winkel te kopen (niet weer via surfspot), en ik moet de upgrade in NL kopen aangezien het anders niet aansluit met mijn serienummers die reeds geregistreerd staan.

Wellicht is deze info ook handig voor anderen.

offtopic:
Jammer dat de pricewatch nog geen links geeft naar alle suites en upgrades pakketten.

[ Voor 10% gewijzigd door Rebunted op 02-05-2007 23:55 ]

• alienfruit

alienfruit

Ik krijg mijn pakket pas over 2-3 weken :( Vervolgens in Juli weer de Master Edition suite :D

[ Voor 37% gewijzigd door alienfruit op 03-05-2007 03:20 ]

• ahrik
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
een vraagje,
ik heb "perongelijk" adobe Photoshop cs3 handmatig verwijderd om mn mac (las pas later dat dit met adobe installer moest) nu probeer ik photoshop beta opnieuw te installeren maar hij stopt er steeds mee na het initialiseren van de setup..
Ik heb vandaag het cs3clean script geprobeerd maar dit heeft helaas ook niet geholpen.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

als het goed is staat in Hulpprogramma's een mapje met Adobe installers, als je deze "uninstaller" probeert dan zou hij alles correct moeten verwijderen....

• ahrik
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:30:
als het goed is staat in Hulpprogramma's een mapje met Adobe installers, als je deze "uninstaller" probeert dan zou hij alles correct moeten verwijderen....
ook al geprobeerd, als ik het opstart stopt het er meteen weer mee ;(

• alienfruit

alienfruit

Moet je effe CS3 script draaien: http://www.adobe.com/support/contact/cs3clean.html
Die gooit al je CS3 meuk eraf.

[ Voor 36% gewijzigd door alienfruit op 04-05-2007 01:02 ]

• simon
  • Laatst online: 10-02 22:26
Hmm, apart, mijn CS3 crasht na de install, je wilt 'm opstarten, en dan krijg je zo'n Adobe crash manager schermpje voor je.. CS2 draait wel keurig.. Het is ook een gewone final, niets speciaals.

|>

Verwijderd

De distort en perspective geeft me een vrij irritant effect.. en ik weet bijna zeker dat CS2 dat niet had..

Namelijk als je een foto of illustratie distort of in perspectief zet, alles wat kleiner scaled erg pixelated uit laat zien

Afbeeldingslocatie: http://www.akujin.net//challenge/bad-distort.jpg

is dit tegenwoordig normaal in CS3? of is dit een bug of een optie die ik perongelijk aan heb gezet

• simon
  • Laatst online: 10-02 22:26
en als je naar 100% of 50%, of 25% inzoomt?

|>

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:37:
De distort en perspective geeft me een vrij irritant effect.. en ik weet bijna zeker dat CS2 dat niet had..

Namelijk als je een foto of illustratie distort of in perspectief zet, alles wat kleiner scaled erg pixelated uit laat zien

[afbeelding]

is dit tegenwoordig normaal in CS3? of is dit een bug of een optie die ik perongelijk aan heb gezet
Lijkt op de CS3 beta. CS3 final heeft deze bug niet meer dacht ik...

Verwijderd

alles is op 100% en ik gebuik de final, Adobe Photoshop CS3 Extended

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2025
Het valt me op dat bij CS3 het openen van bestanden (zowel jpeg als psd) langer duurt dan bij CS2. Ook al is het een plaatje van 300x300 pixels! :/ Iemand anders daar last van?

• alienfruit

alienfruit

Hoe kan ik je probleem nabootsen? Ik krijg het probleem namelijk niet? Hebbie een stappenplan ? Dan pass ik het door aan me contactpersoon die ik heb gekregen voor de RCS.

• Upbeat
alienfruit schreef op maandag 28 mei 2007 @ 01:02:
Hoe kan ik je probleem nabootsen? Ik krijg het probleem namelijk niet? Hebbie een stappenplan ? Dan pass ik het door aan me contactpersoon die ik heb gekregen voor de RCS.
Had je over mijn probleem of over het probleem van de vorige poster? :)

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-02 14:18

Digistorm

ex-demo scener

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:37:

[afbeelding]

Heb je niet toevallig de antialiasing instelling op sharp of none staan? Ik heb dit ook een keer gehad na een upgrade.

Hier stond achterhaalde informatie…

• alienfruit

alienfruit

Allebei ;)

• Upbeat
In dat geval...
Ik heb zelfs gebprobeerd met een 10x10 jpeg bestandje en daar doet ie al een halve minuut over. Daar had ik bij CS2 nooit last van :/
Nou heb ik gelezen bij de Adobe forums, dat het probleem is op te lossen door je netwerk printer niet als default te zetten, maar dat hielp ook al niet! Ik heb nu de Adobe PDF printer als default. Ik heb ook recent files gecleaned, hielp ook niet.

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik weet dat Photoshop geen vectorenprogramma is, maar toch zijn bijvoorbeeld lettertypes oneindig vergrootbaar, zonder pixelig te worden(Dit is in principe dus een vector methode)

Ik vraag me af welke tools nou allemaal in Photoshop gebruik maken van vectoren?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:23
ik kon geen CS3 topic vinden dus dan maar hier...

na veel wikken en wegen de upgrade naar CS3 gewaagd... mooi, eindelijk weer eens een stapje vooruit

DVD in de drive, installatie kiezen en gaan... ehm niet dus. Krijg steeds een error of ik de disc in de drive wil doen? Ge-googled, je kunt blijkbaar ook je installatiemap naar de hardeschijf kopieren; dan dat maar. Niks; zelfde probleem. Verder gegoogled; was dus blijkbaar niet de enige.

Na 2 dagen proberen voor geen meter aan de gang te krijgen; terug naar winkel gebracht met de melding dat ik voor meer dan 1000 euro op zijn minst een bugvrije installer verwacht!

Adobe heeft echt zwaar afgedaan bij mij en raad iedereen dan ook aan om zijn/haar geld lekker in eigen zak te houden tot ze es een product uitbrengen wat ook echt werkt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Al in een ander systeem geprobeerd om de installatie te starten? en kijken of deze verder komt. Hier wil die namenlijk wel gewoon installeren, en tot zo ver ik lees, heb ik er ook nog niemand over gehoord met dit probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy_NL op 02-06-2007 11:54 ]

• Phusebox
Shaggy_NL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:53:
Al in een ander systeem geprobeerd om de installatie te starten? en kijken of deze verder komt. Hier wil die namenlijk wel gewoon installeren, en tot zo ver ik lees, heb ik er ook nog niemand over gehoord met dit probleem.
het was een fresh install van vista... niks geinstalleerd verder (alleen antivirus dan)

google: please insert adobe design premium

• Phusebox
als er nog meer mensen zijn die problemen hebben: met msconfig alle opstart-programma's uitschakelen, dan alle non-microsoft services uitschakelen

rebooten en opnieuw installeren (eerst alles verwijderen uiteraard, gebruik ook een cs3 cleaner (google))

Verwijderd

alienfruit schreef op maandag 28 mei 2007 @ 01:02:
oke, je trekt een aantal rechte lijnen op een nieuwe laag, zorg dat er lijnen van 1 pixel breed en 4 pixel breed tussen zitten

en zet die laag dan in perspectief

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33
De beta fase is al een tijdje afgerond, vragen/problemen over CS3 producten mogen vanaf nu in losse topics :).
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.