eendje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:10:
[...]
tjah localized versies kosten altijd meer... ook de normale prijs is hoger.. als jij zo graag nederlandse menuutjes wil moet je daar gewoon voor betalen aangezien er gewoon minder van verkocht worden
Aan de lokalisatie ligt het niet.. De Engelse versie (UK) is ook meer dan 2x zo duur als je de prijzen omrekent in dollars! Dat kan echt niet aan de lokalisatie liggen want die paar woorden die de Engelsen anders spellen dan de Amerikanen zijn zo aangepast (als ze dat uberhaupt al hebben gedaan want bij de oudere versies was het gewoon hetzelfde pakket). En aan de sales tax ligt het ook niet want die is maar 20% en niet meer dan 100.
Zie hier een plaatje van de US site:
klik (599 dollar voor Design Premium Upgrade)
En van de UK site:
klik (699
pond) (1 pond = ongeveer 2 dollar dus dit is 1398 dollar)
Ik ben het dus met PhuseBox eens: Afzetterij. Dit is echt een enorme meerprijs voor de Europese markt. Gelukkig betaalt mijn werk het dus kan het me niet zoveel schelen

En aangezien ik voor een groot Amerikaans bedrijf werk zullen ze het daar wel gewoon kopen.
PS Deze plaatjes komen van het forum van Macrumors, ik heb ze zelf niet gecontroleerd maar ik zag daar geen reacties dat ze vals waren dus ik vertrouw het wel.
[
Voor 18% gewijzigd door
GekkePrutser op 05-04-2007 18:23
]