Toon posts:

Adobe PhotoShop CS3 (Beta)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.849 views sinds 30-01-2008

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kijk eens wat ik tegenkom:

Afbeeldingslocatie: http://xs513.xs.to/xs513/07102/photoshop.jpg

Toch niet netjes. Het lijkt allemaal wel te werken, maar hopelijk wordt die .exe weggelaten in de final versie van photoshop cs3.

Verwijderd

CS3 komt overigens niet de 27e uit. Op de 27e zal Adobe CS3 tonen aan het publiek met met product info komen. Het pakket zelf komt later dt voorjaar uit. Reken dus op mei/juni.

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:20:
CS3 komt overigens niet de 27e uit. Op de 27e zal Adobe CS3 tonen aan het publiek met met product info komen. Het pakket zelf komt later dt voorjaar uit. Reken dus op mei/juni.
Adobe will launch Adobe Creative Suite 3 at a special event in New York on 27 March, the company confirmed this morning.

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
magnifor schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:18:
Kijk eens wat ik tegenkom:

[afbeelding]

Toch niet netjes. Het lijkt allemaal wel te werken, maar hopelijk wordt die .exe weggelaten in de final versie van photoshop cs3.
Die zaten ook al gewoon in CS1 en CS2, en ondanks de misleidende naam kun je ze ook gewoon uitvoeren. Ze starten de applicatie (Imageready of Photoshop) en voeren dan een actie uit. Waar ik wel mee zit is dat ik na installatie van CS (alle versies) al deze .exe bestanden ook als applicatie te zien krijg in het context menu, als ik rechts op een bestand klik en 'open with' selecteer. Een beeldvullend lange lijst met alle ".exe's" die adobe heeft meegeleverd. Kan ik dit ergens uit zetten?

• magnifor
  • Niet online
Kurkentrekker schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:29:
[...]

Die zaten ook al gewoon in CS1 en CS2, en ondanks de misleidende naam kun je ze ook gewoon uitvoeren. Ze starten de applicatie (Imageready of Photoshop) en voeren dan een actie uit. Waar ik wel mee zit is dat ik na installatie van CS (alle versies) al deze .exe bestanden ook als applicatie te zien krijg in het context menu, als ik rechts op een bestand klik en 'open with' selecteer. Een beeldvullend lange lijst met alle ".exe's" die adobe heeft meegeleverd. Kan ik dit ergens uit zetten?
Ik heb al die exe's verwijderd, dus al die items in mijn open with menu zijn verdwenen. Zijn in feite niets anders dan scriptjes die bepaalde taken automatiseren. Het heeft dus geen invloed op de werking van Photoshop. Wat je ook kan doen is dat je de extensies verbergt. Dan zie je in je context niet die .exe staan. :)

Maar ik vraag mij af waarom Adobe .exe gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door magnifor op 06-03-2007 21:34 ]

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-12-2025
magnifor schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:22:
Adobe will launch Adobe Creative Suite 3 at a special event in New York on 27 March, the company confirmed this morning.
Ik neem aan dat die dan diezelfde dag ook in Europa uitkomt :)

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Sinds vanochtend bounced hij een keer in het dock en sluit zichzelf dan af. ;(

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-02 22:10

Flappiewappie

Hier nog meer

Blaxje schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:42:
Sinds vanochtend bounced hij een keer in het dock en sluit zichzelf dan af. ;(
Kurkentrekker schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:59:
Dat is een bekend probleem, op te lossen door een officiële licentie op CS2 aan te schaffen :). Althans, Ik heb met hetzelfde probleem gezeten, en dat bleek te gaan om een of andere licensing service die problemen gaf.

Hier staat wat

Verwijderd

http://blogs.adobe.com/cr...ve_suite_3_to_be_a_1.html
We are announcing Creative Suite 3 on March 27th. However, the software will not ship until later in Spring 2007.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 11:24 ]

• Blaxje
  • Laatst online: 21-12-2024

• Djerique
Ik neem aan dat CS3 gewoon HD photo ondersteunt
info over HD photo (Tweakers frontpage)

• magnifor
  • Niet online
Op Windows wel, maar op OS X heb ik zo mijn twijfels.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:26

alienfruit

the alien you never expected

Ik weet wel zeker van niet :) Kan je niet gewoon Cineon (http://en.wikipedia.org/wiki/Cineon) of OpenEXR (http://en.wikipedia.org/wiki/OpenEXR) hiervoor gebruiken dan?

[ Voor 81% gewijzigd door alienfruit op 11-03-2007 03:50 ]

Verwijderd

MS is bezig met het maken van een plugin voor Photoshop, deze zal heus ook wel voor Mac OS X uitkomen :)

MS weet zelf ook donders goed dat er veel prof. fotografen zijn die met Mac OS X werken, en zonder support voor Mac OS X wordt HD Photo nooit wat.

• magnifor
  • Niet online
Prijzen CS3 bekend dankzij AppleInsider:

http://www.appleinsider.com/article.php?id=2596

:)

[ Voor 8% gewijzigd door magnifor op 23-03-2007 19:43 ]

Verwijderd

CS3 Design Pro lijkt voor mij het meest geschikt :)

Alleen de prijs: €1699 :o

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
adobe is echt gek geworden,

in de US kost een upgrade van CS premium naar CS3 design premium 600 dollar

In nederland meer dan 1000 euro... afzetters zeg

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Belachelijk ook dat Indesign niet in het premium pakket zit!

Fout gelezen.

Upgraden dus naar Design Premium!

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 10:52 ]

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46
Zie net bij Adobe dat ie officieel uit is :)
Inclusief nog eene bunch andere pakketen!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

ze gaan echt microsoft achterna met al die verschillende paketten...

Verwijderd

Ballebek schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:35:
Zie net bij Adobe dat ie officieel uit is :)
Inclusief nog eene bunch andere pakketen!
Uit is ie pas eind april :) Je kunt wel al pre-orderen.

En hoezo gaan ze MS achterna? Er zit wel een verschil in het aanbieden van verschillende pakketten met verschillende software, dan één stuk software in verschillende versies (Vista)

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:21:

Inderdaad, upgrade kost me € 1,010.31 .... zonder btw € 849,-
maar goed, dan is ook alle voormalige Macromedia-software erbij geupdeet.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

Phusebox schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:21:

tjah localized versies kosten altijd meer... ook de normale prijs is hoger.. als jij zo graag nederlandse menuutjes wil moet je daar gewoon voor betalen aangezien er gewoon minder van verkocht worden

blup

Verwijderd

Ik zie net op comcol.nl staan dat de studenten versie van Design Premium €355 gaat kosten. Is ook niet misselijk...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:55:
Ik zie net op comcol.nl staan dat de studenten versie van Design Premium €355 gaat kosten. Is ook niet misselijk...
Nou, zeg! In plaats van €2000 voor een student €355?
Tjee, dat is bijna voor niks!

Verwijderd

Voor jou misschien, maar voor de gemiddelde student is het een behoorlijk bedrag hoor....

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Als je studentenversie koopt en daarna afstudeert wat dan? Mag je hem dan nog gebruiken of moet je bijbetalen? Of wordt het niet gecontroleerd?

Verwijderd

Student license is ook geldig na je studietijd. Je mag hem alleen niet gebruiken voor commerciële doeleinden.

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zijn de losse prijzen van de producten eigenlijk al bekend?

Ik gebruik namelijk alleen maar Photoshop en Dreamweaver...

Edit//

Laat maar, zie dat je met Web Premium al goedkoper uitbent dan Photoshop en Dreamweaver los te kopen (respectievelijk 1070 en 570 euro, samen is 1640 euro).

Web Premium kost 1699 euro. Dus voor 60 euro meer heb je dan 4 programma's meer, plus een uitgebreidere versie van photoshop. Weird :?

[ Voor 89% gewijzigd door Rebunted op 28-03-2007 18:41 ]

• alienfruit

alienfruit

Design Premium en Production Premium is besteld _/-\o_

Verwijderd

alienfruit schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 01:02:
Design Premium en Production Premium is besteld _/-\o_
Feli! Waarom ga je dan niet voor de Master Collection? :P

Verwijderd

Sorry als het al besproken is, maar hoe zit het mel al die plug-ins die we hebben voor CS2. Kunnen die ook in CS3 werken? Zou wat wezen, moeten we alles dadelijk weer opnieuw aanschaffen.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
wanneer wordt cs3 officieel gereleased? de launch was duidelijk alleen nog maar een introductie, en de lanceer datum kan ik niet vinden op de adobe website.

Verwijderd

De Adobe store geeft aan: "The English lanquage version is expected to ship by the end of April".

Een exacte datum bestaat dus zo te lezen nog niet... Eind april lees ik op meer plaatsen, dus ga hier maar van uit :)

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-02 18:35
Op mijn werk hebben we straks nieuwe photoshop pakketten nodig. Ik had gerekend op een release eind maart/begin april, maar dit blijkt dus slechts een annoucement te zijn. Omdat ik dacht dat cs3 eerder beschikbaar zou zijn heb ik voor mijn collega's de cs2 trail geregeld.
Alleen die loopt over 5 dagen af.

Wat zijn nu mijn opties? Ik kan zo te zien nergens de full CS2 bestellen, en moet dus blijkbaar wachten tot CS3 geleverd gaat worden. Tenzij ik niet goed kijk.

Daarnaast, ingeval ik niet goed kijk en CS2 toch nog gewoon leverbaar is, dan moet ik nu dus CS2 kopen, en wil ik over een maand of 2 upgraden naar CS3 de upgrade kopen?

Wie kan me meer informatie hierover geven? :)

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
hoop niet dat de bedrijf waar je voor werkt als main core in de photo/graphics zit of wel want anders ben je f*cked

• lateef
  • Laatst online: 10-07-2025
deBennie schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:54:
adobe bellen, hun klantenservice is echt top. (en als je na 27 maart cs2 hebt gekocht kan je een gratis update naar cs3 krijgen)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49
deBennie schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:54:
Op mijn werk hebben we straks nieuwe photoshop pakketten nodig. Ik had gerekend op een release eind maart/begin april, maar dit blijkt dus slechts een annoucement te zijn. Omdat ik dacht dat cs3 eerder beschikbaar zou zijn heb ik voor mijn collega's de cs2 trail geregeld.
Alleen die loopt over 5 dagen af.

Wat zijn nu mijn opties? Ik kan zo te zien nergens de full CS2 bestellen, en moet dus blijkbaar wachten tot CS3 geleverd gaat worden. Tenzij ik niet goed kijk.

Daarnaast, ingeval ik niet goed kijk en CS2 toch nog gewoon leverbaar is, dan moet ik nu dus CS2 kopen, en wil ik over een maand of 2 upgraden naar CS3 de upgrade kopen?

Wij gaan eerst updaten naar CS2 Standard (komen van premium) en gaan over een paar maanden de gratis update naar CS3 Standaard (waar acrobat wel weer in zit) ontvangen. Zo toch een mooie upgrade voor weinig geld :). Laat je leverancier even op de offerte / factuur vermelden dat je rest hebt op de gratis upgrade naar CS3 als deze uit is.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-02 18:35
Jep, net de klantenservice gesproken, er is een gratis-upgrade periode van 27 maart t/m 25 juni. Koop je/upgrade je binnen die periode naar cs2, dan mag je gratis naar cs3 upgraden.
Kan je inderdaad voordeel opleveren, cs2 is nog steeds goedkoper dan cs3.

• lateef
je zou je alleen af kunnen vragen of die hussle die besparing wel waard is. en cs2 is niet echt lekker stabiel op een intel mac.

cs3 komt half april uit (volgens adobe medewerkers). wat dacht je van een weekje vakantie om die dagen die je dan niet gedekt te overbruggen ;)

• leon1e
lateef schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:57:
je zou je alleen af kunnen vragen of die hussle die besparing wel waard is. en cs2 is niet echt lekker stabiel op een intel mac.

cs3 komt half april uit (volgens adobe medewerkers). wat dacht je van een weekje vakantie om die dagen die je dan niet gedekt te overbruggen ;)
Tjah, er niks op tegen om CS2 op de plank te laten liggen toch ;)? Goedkoper gaat CS3 in ieder geval niet worden, dus kostentechnisch geen slechte keuze..

Verwijderd

Weet iemand of je als je nu CS2 Premium koopt je ook gratis of voor een klein bedrag kan upgraden naar CS3 Web Premium?

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 17:39
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:01:
Weet iemand of je als je nu CS2 Premium koopt je ook gratis of voor een klein bedrag kan upgraden naar CS3 Web Premium?
Wat ik kan zien op de upgradesheet die ik vandaag ontvangen heb is dat een upgrade van CS premium overgaat in een Design Premium. Er staat nergens iets vermeld over Web premium.

Wat ik wel weet is dat er momenteel een gruwelijke kortingsactie loopt op CS2.

Als je vandaag nog (tot einde voorraad) een CS2 product (boxed) aankoopt krijg je de upgrade naar CS3 gratis. Ik heb vandaag CS2 premium gekocht a. 1107 euro excl. btw. en krijg dus ook de CS3 gratis thuisbezorgd.

This space intentionally left blank.

• lateef
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:01:
nee.

van CS2 premium kan je wel gratis upgraden naar CS3 design premium, maar niet naar de webpremium.

upgrade van CS2 premium naar CS3 web premium is 400 zoveel euro (ex btw).

en dat terwijl de design premium 300 euro duurder is dan de web premium. ik weet niet hoe belangrijk fireworks voor je is. maar dat is het enige wat de web premium wel heeft en de design premium niet. daar tegenover staat dat de design premium in-design heeft. wat als los pakket veel duurder is dan fireworks.

wanneer je nu - voor 1269 euro ex btw - cs2.3 premium koopt, kan je half mij gratis update naar cs3 design premium en (indien nodig) voor 360 euro los fireworks kopen. ben je nog altijd goedkoper uit dan wanneer je cs3 webpremium koopt, of wanneer je van cs2.3 upgrade naar cs3 webpremium.

upgrade zal alleen wel wat langer duren dan wanneer je nu cs3 vooruitbesteld.

Verwijderd

dot.K schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:09:
Als je vandaag nog (tot einde voorraad) een CS2 product (boxed) aankoopt krijg je de upgrade naar CS3 gratis. Ik heb vandaag CS2 premium gekocht a. 1107 euro excl. btw. en krijg dus ook de CS3 gratis thuisbezorgd.
Dank voor jullie antwoorden, mag ik nog vragen waar je die gekocht heb? Dank! :)

Verwijderd

Ik heb de review-copy even aan de tand gevoeld. Flash ziet er goed uit, en start ook een stuk sneller op :P

Installatie duurde wel heel lang, maar dat zal neem ik aan korter zijn in de final. Photoshop in de review is nog steeds beta, dus daar is niet zo heel veel veranderd.

Flash werkt goed samen met .PSD bestanden, alle lagen blijven netjes bewaard :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 17:50 ]

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:10:
[...]
tjah localized versies kosten altijd meer... ook de normale prijs is hoger.. als jij zo graag nederlandse menuutjes wil moet je daar gewoon voor betalen aangezien er gewoon minder van verkocht worden
Aan de lokalisatie ligt het niet.. De Engelse versie (UK) is ook meer dan 2x zo duur als je de prijzen omrekent in dollars! Dat kan echt niet aan de lokalisatie liggen want die paar woorden die de Engelsen anders spellen dan de Amerikanen zijn zo aangepast (als ze dat uberhaupt al hebben gedaan want bij de oudere versies was het gewoon hetzelfde pakket). En aan de sales tax ligt het ook niet want die is maar 20% en niet meer dan 100.

Zie hier een plaatje van de US site: klik (599 dollar voor Design Premium Upgrade)
En van de UK site: klik (699 pond) (1 pond = ongeveer 2 dollar dus dit is 1398 dollar)

Ik ben het dus met PhuseBox eens: Afzetterij. Dit is echt een enorme meerprijs voor de Europese markt. Gelukkig betaalt mijn werk het dus kan het me niet zoveel schelen :) En aangezien ik voor een groot Amerikaans bedrijf werk zullen ze het daar wel gewoon kopen.

PS Deze plaatjes komen van het forum van Macrumors, ik heb ze zelf niet gecontroleerd maar ik zag daar geen reacties dat ze vals waren dus ik vertrouw het wel.

[ Voor 18% gewijzigd door GekkePrutser op 05-04-2007 18:23 ]

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Deze prijzen zullen toch nog wel dalen?

Ik meende dat de prijs van Web Premium zo rond de 1650 euro zou worden?

Verwijderd

Ik heb een pre-release draaien hier en alleen al voor Illustrator koop je het pakket. Wat een speed zeg ten opzichte van CS2.

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 17:39
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:09:
[...]

Dank voor jullie antwoorden, mag ik nog vragen waar je die gekocht heb? Dank! :)
Techdata in Belgie -- maar daar zijn de dozen intussen op.

This space intentionally left blank.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:27:
Ik heb een pre-release draaien hier en alleen al voor Illustrator koop je het pakket. Wat een speed zeg ten opzichte van CS2.
idd, één woord: WOW

• alienfruit

alienfruit

De nieuwe versie van PhotoShop is aardig, verder ook Flash. Alleen de nieuwe installatie programma is zo verschrikkelijk langzaaam. Geen lol aan. Bereid je daar maar vast op voor... Duur hier op mijn MBP ongeveer een 20-40minuten om alles deinstalleren. Maar als het helemaal draait. Bloedjesnel ;)

Kan niet wachten op mijn Production Suite later dit jaar, en later deze maand mijn CS3 Design Premium doos.

[ Voor 44% gewijzigd door alienfruit op 09-04-2007 05:43 ]

Verwijderd

Zou best kunnen dat dat nog versneld wordt. De versie die nu 'uit' is, is niet de commerciële boxed versie. Het is een review copy.

Verwijderd

Installatie zal niet veel versnellen denk ik. En dit is een pre-release, dus kunnen mensen beslissen of ze hem wel of niet zullen kopen. Daarom zullen ze dit niet "ineens" versnellen.

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35

Japie.G

Colour Classic

Tjee, net de CS3 BETA geinstalleerd. En inderdaad, the WOW starts NOW!

Wat een enorm verschil! Ik draaide CS2 via windowsXP parralels, omdat dat gewoon fijner werkte dan die rosetta CS2 versie. Dat is nu verleden tijd, ik werk liever met deze beta! Eindelijk weer soepen!!

(ps, de installatie ging op mijn mac mini met 1gb binnen 10 minuutjes hoor.. of hebben we het nou over wat anders....)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Verwijderd

heb je alleen PS? of de hele suite? de Hele suite duurt wel ff wat langer.

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Hoe zit het met Version Cue (plus Bridge) in samenwerking met Flash CS3?

• alienfruit

alienfruit

Ja, dat werkt gewoon hetzelfde als in PhotoShop. Je hebt gewoon een Check In.. menu item in File.

• F e r o x
alienfruit schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 06:19:
Ja, dat werkt gewoon hetzelfde als in PhotoShop. Je hebt gewoon een Check In.. menu item in File.
Heb namelijk nog niet samengewerkt voor Flash met Bridge. En hoe is de ordening ivm. '.swf' en '.fla', is dit een beetje duidelijk (en dan vooral ook in samenwerking met Version Cue)?

ps: misschien screenshot ofzoiets?

[ Voor 4% gewijzigd door F e r o x op 10-04-2007 08:41 ]

• alienfruit

alienfruit

Gewoon hetzelfde. Als bij andere bestanden oftewel een volledige rode icoon voor de fla en een wit icoon voor de swf. Zo kan je het dus makkelijk onderscheiden vind ik. Over Version Cue weet ik het zo 1-2-3 niet, alleen dat je nu geintregeert is met Flash. Ik heb zelf Version Cue CS3 nu niet meer draaien.

• F e r o x
Bedankt. Het zal wel mogelijk zijn wat ik wil. Nog een reden dus om naar CS3 te upgraden.

• Djerique
Ik ben benieuwd vanaf wanneer Photoshop3 beschikbaar is :)

• alienfruit

alienfruit

Vanaf volgende week als we geluk hebben, en Master Edition wordt verscheept eind juli.

• Djerique
NICE :*)

• alienfruit

alienfruit

Jep! Ik kan niet wachten! Maar zou wel weer langer duren omdat naar NZ moet. :)

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 14:06
Stel ik heb in Bridge (CS3) een foto staan bijv. IMG_1234.CR2, en heb die zojuist naar JPG geconverteerd (IMG_1234.JPG). Als ik nu in bridge op de RAW-file ga staan en druk op delete, dan gaan zowel de CR2 als de JPG file weg!? Da's niet zo'n handige feature, als ik beide had willen deleten had ik ze wel beide geselecteerd.

Verwijderd

/me is Adobe Creative Suite 3 Design Premium aan het installeren

Ben benieuwd hoe Photoshop loopt, en of ik eindelijk weer zie hoe groot mn brush is :P

EDIT: O-)

Moet je hier nu echt twee plaatjes posten van 1.7 mb p/s, die ook nog geladen worden van een super trage host? Resize ze even als je wil, wij maar in spanning afwachten wat er nu te voorschijnt komt...

[ Voor 76% gewijzigd door leon1e op 15-04-2007 20:39 ]

• kakature
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-01 15:46
Vreemd, ik krijg altijd een stel errors na de installatie.

Successfully installed: 3 component(s):
Adobe Acrobat 8 Professional
Adobe BridgeTalk Plugin CS3
Shared components

Errors: 5 component(s):
Adobe Creative Suite 3 Design Premium
Component install failed
Adobe Dreamweaver CS3
Component install failed
Adobe Flash CS3
Component install failed
Adobe Illustrator CS3
Component install failed
Shared components
Component install failed

Weet iemand hoe dit komt?

Verwijderd

Ik heb alle oude versies die ik had staan, incl. alle preferences enz. enz. verwijderd voor ik de installer ging runnen. Kon voordat ik dat had gedaan Photoshop niet selecteren, toen alles van mn HD af was ging dat prima :)

• leon1e
kakature schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:31:
Vreemd, ik krijg altijd een stel errors na de installatie.

Successfully installed: 3 component(s):
Adobe Acrobat 8 Professional
Adobe BridgeTalk Plugin CS3
Shared components

Errors: 5 component(s):
Adobe Creative Suite 3 Design Premium
Component install failed
Adobe Dreamweaver CS3
Component install failed
Adobe Flash CS3
Component install failed
Adobe Illustrator CS3
Component install failed
Shared components
Component install failed

Weet iemand hoe dit komt?
Nee, zonder de log files kunnen we niet veel :). Kijk eens met de console (hulpprogramma's) of er een log is, en post die even hier.

• kakature
Oei, dat zal het probleem zijn, ik heb gewoon de programma's met AppZapper verwijderd. Damn, wat nu? Als ik nu terug CS 2 installeer en vervolgens deftig verwijder, zal het dan lukken denk je?

*edit*

@ hierboven. Ah, handig zo'n console, had dit nog nooit gezien.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
Begin Adobe Setup
UI mode: Full GUI
2007-04-15 19:17:56.488 Setup[14672] Calling AuthorizationExecuteWithPrivileges
Apr 15 19:17:56 computer-van-robbe-vandecasteele authexec: executing /Volumes/DesignPremiumCS3/Setup.app/Contents/MacOS/Setup
Apr 15 19:18:00 computer-van-robbe-vandecasteele authexec: executing /Applications/smcFanControl.app/Contents/Resources/smc
Apr 15 19:18:00 computer-van-robbe-vandecasteele authexec: executing /Applications/smcFanControl.app/Contents/Resources/smc
2007-04-15 19:18:16.505 Setup[14751] Calling AuthorizationExecuteWithPrivileges
Apr 15 19:18:16 computer-van-robbe-vandecasteele authexec: executing /Library/Application Support/Adobe/Installers/R1/Setup.app/Contents/MacOS/Setup
2007-04-15 19:18:18.251 Setup[14672] wait result is: 14686
2007-04-15 19:18:22.642 Setup[14752] Calling AuthorizationExecuteWithPrivileges
Apr 15 19:18:22 computer-van-robbe-vandecasteele authexec: executing /Library/Application Support/Adobe/Installers/R1/Setup.app/Contents/MacOS/Setup
Apr 15 19:30:30 computer-van-robbe-vandecasteele diskarbitrationd[36]: Setup [14752]:48127 not responding.
Apr 15 19:30:30 computer-van-robbe-vandecasteele diskarbitrationd[36]: Setup [14751]:53195 not responding.
2007-04-15 19:32:58.334 Setup[14752] wait result is: 14771
2007-04-15 19:33:00.584 Setup[14751] wait result is: 14752
Begin Adobe Setup
UI mode: Full GUI
2007-04-15 19:33:24.320 Setup[17384] Calling AuthorizationExecuteWithPrivileges
Apr 15 19:33:24 computer-van-robbe-vandecasteele authexec: executing /Volumes/DesignPremiumCS3/Setup.app/Contents/MacOS/Setup
2007-04-15 19:33:37.646 iChat[22927] WARNING: Service[Jabber] chat:showError: chat '-fourneaubrecht%hotmail.com@msn.netlab.cz/msn' is not known
2007-04-15 19:33:43.707 Setup[17464] Calling AuthorizationExecuteWithPrivileges
Apr 15 19:33:43 computer-van-robbe-vandecasteele authexec: executing /Library/Application Support/Adobe/Installers/R1/Setup.app/Contents/MacOS/Setup
2007-04-15 19:33:45.479 Setup[17384] wait result is: 17404
2007-04-15 19:33:49.797 Setup[17465] Calling AuthorizationExecuteWithPrivileges
Apr 15 19:33:49 computer-van-robbe-vandecasteele authexec: executing /Library/Application Support/Adobe/Installers/R1/Setup.app/Contents/MacOS/Setup
/Applications/Adobe Acrobat 8 Professional/Adobe Acrobat Professional.app/Contents/MacOS/mysqladmin: connect to server at 'localhost' failed
error: 'Can't connect to local MySQL server through socket '/Users/Robbe/Library/Caches/Acrobat/7.0/Organizer70' (2)'
Check that mysqld is running and that the socket: '/Users/Robbe/Library/Caches/Acrobat/7.0/Organizer70' exists!
Apr 15 19:38:51 computer-van-robbe-vandecasteele diskarbitrationd[36]: Setup [17465]:36611 not responding.
Apr 15 19:38:51 computer-van-robbe-vandecasteele diskarbitrationd[36]: Setup [17464]:53291 not responding.
2007-04-15 19:39:43.889 Setup[17465] wait result is: 17479
2007-04-15 19:39:44.002 Setup[17464] wait result is: 17465

[ Voor 88% gewijzigd door kakature op 15-04-2007 20:48 ]

• alienfruit

alienfruit

Uh, dan gebruik je toch CS3Clean op niveau 2 of 4?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geef de map Adobe in '/Library/Application Support' en 'User/$usr/Library/Application Support' een andere naam of - op eigen risico - verwijderd die twee mappen. Dan zou als het goed is alles geïnstalleerd worden. De oorzaak hiervan is, is dat je een beta van PhotoShop CS3 hebt geïnstalleerd. Bij Adobe kan je wel een script aanvragen, maar als je niet kan wachten dan kan je het wel rigoreuzer aanpakken :P.

• alienfruit

alienfruit

Jep, script doet in principe hetzelfde. :)

Verwijderd

Robin schreef op maandag 16 april 2007 @ 01:15:
Geef de map Adobe in '/Library/Application Support' en 'User/$usr/Library/Application Support' een andere naam of - op eigen risico - verwijderd die twee mappen. Dan zou als het goed is alles geïnstalleerd worden. De oorzaak hiervan is, is dat je een beta van PhotoShop CS3 hebt geïnstalleerd. Bij Adobe kan je wel een script aanvragen, maar als je niet kan wachten dan kan je het wel rigoreuzer aanpakken :P.
Juist, die 2 heb heb ik verwijderd, toen lukte het installeren wel :)

• kakature
Bedankt mannen, het werkt nu :)

• alienfruit

alienfruit

Out in Public! Downloading final builds. Bedankt Adobe.
Tjeetje, de website is wel zo traag als de stront van een makke beer. Ik probeer het later nog wel eens. Na een dag downloaden werkt de image niet. UDF :(

[ Voor 76% gewijzigd door alienfruit op 17-04-2007 07:04 ]

• Djerique
alienfruit schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:27:
Out in Public! Downloading final builds. Bedankt Adobe.
Tjeetje, de website is wel zo traag als de stront van een makke beer. Ik probeer het later nog wel eens. Na een dag downloaden werkt de image niet. UDF :(
Sinds wanneer is die final beta verkrijgbaar? :) En hoeveel dagen kan je hem gebruiken?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:23

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Geen final beta, final build. Dat is ietsje anders he ;)
Heb het verder niet gecontroleerd, maar de trial zul je wel weer 30 dagen kunnen gebruiken en na registratie onbeperkt :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Weet iemand wat de build nummers zijn van de final?

CS3 Design Premium that is.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 13:16 ]

• Djerique
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:16:
Weet iemand wat de build nummers zijn van de final?

CS3 Design Premium that is.
Ben ook wel benieuwd naar die build nummer van de final. Heeft iemand al mirrors ontdekt met de final?

Verwijderd

Djerique schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:18:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar die build nummer van de final. Heeft iemand al mirrors ontdekt met de final?
Denk dat ik de final al heb, maar wil het toch wel zeker weten :P Er verschijnt trouwens bij mij alleen 10.0 in beeld, als ik op "aout photoshop" klik. Ik kan het build nummer dus zelf ook niet vinden...

• Djerique
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:37:
Denk dat ik de final al heb, maar wil het toch wel zeker weten :P Er verschijnt trouwens bij mij alleen 10.0 in beeld, als ik op "aout photoshop" klik. Ik kan het build nummer dus zelf ook niet vinden...
Goed, dan ga ik hem ff downen. Zijn er nog bekende bugs of loopt die soms nog eens vast?

• Djerique
Waar kan ik ze downloaden?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bij Adobe zelf uiteraard, waar anders :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Zie je e-mail/dm.

[ Voor 90% gewijzigd door leon1e op 17-04-2007 16:00 ]

• alienfruit

alienfruit

Ik heb nu alleen nog maar de Flash CS3 ISO binnen dus daar kan ik alleen wat over vertellen:
9.0.0.494 als het goed is heb jij 463 of niet?

Opruim script: http://www.adobe.com/support/contact/cs3clean.html

[ Voor 64% gewijzigd door alienfruit op 18-04-2007 05:43 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:13
Djerique schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:19:
[...]
Goed, dan ga ik hem ff downen. Zijn er nog bekende bugs of loopt die soms nog eens vast?
PS loopt hier tot dusver alleen vast als ik op System Info klik. Maar dat vind ik niet zo'n issue, ben al lang blij dat ik nu wél brushes fatsoenlijk kan gebruiken onder CS3 :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Abbadon schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:21:
[...]

PS loopt hier tot dusver alleen vast als ik op System Info klik. Maar dat vind ik niet zo'n issue, ben al lang blij dat ik nu wél brushes fatsoenlijk kan gebruiken onder CS3 :P
Dat doet ie bij mij ook idd...
Wel erg vreemd.

Verwijderd

Hier ook. Vreemd idd... Ik heb een Macbook C2D.

Verwijderd

Het kan aanmij liggen? maar kan je nu gratis een demo ergens downloaden dan?
ik heb de retail versie bestelt maar natuurlijk nog niet binnen.

ik wil graag Dreamweaver & Flash testen :P

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:13
Goed, dan ligt het dus niet aan mijn Mac maar heeft PS CS3 gewoon een bug :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• alienfruit

alienfruit

Wees blij dat ze de stop-shipping bug op tijd hebben gefixt <g>

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:33

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:46:
Het kan aanmij liggen? maar kan je nu gratis een demo ergens downloaden dan?
ik heb de retail versie bestelt maar natuurlijk nog niet binnen.

ik wil graag Dreamweaver & Flash testen :P
Adobe
We expect trial versions of each of the Adobe Creative Suite 3 editions and component products to be available within six to eights weeks of the product?s shipping.
Het ligt dus niet aan jou ;) Je kan de pakketten wel als download kopen. Zo komt denk ik iedereen hier aan een exemplaar.

[ Voor 7% gewijzigd door LoeiOrdinair op 19-04-2007 00:15 ]

Verwijderd

Toch nog maar een poging doen over de plug-ins. Zijn de plug-ins die compatible zijn met CS2 ook te gebruiken in CS3?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:02:
Toch nog maar een poging doen over de plug-ins. Zijn de plug-ins die compatible zijn met CS2 ook te gebruiken in CS3?
Waarschijnlijk wel.

• Djerique
Wat zijn eigenlijk de verschillen in Photoshop m.b.t. CS2? :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.