Toon posts:

Adobe PhotoShop CS3 (Beta)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.849 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Runs like the wind :)

Heb enkel 2 probleempjes:
  • Ik kan begrijpen dat er bugs in zitten, maar deze is toch wel ietwat irritant: De transform controls (en hulplijnen) laten een gele afdruk na. Als je ff in- of uitzoomt zijn ze wel weg, maar dit mag er van mij wel uitgehaald worden...
  • Ik kan mijn trial niet activeren met de serial die ik heb van CS2. Het is een officiele Premium versie. Heb op de site van Adobe labs de serial ingeruild voor een andere die moet zorgen voor de activering, maar PS CS3 blijft melden dat het een ongeldige key is... ADOBE HEEFT ME DIE ZELF GEGEVEN FFS!
Edit: ff snel gecopypaste van op de voorpagina:
Important: A licensed copy of Photoshop CS2, Creative Suite 2, Production Studio, Adobe Web Bundle, or Adobe Video Bundle is required to use this technology beyond a two-day trial period. After installation you will be prompted to enter a CS3 beta serial number for Photoshop. To obtain a beta serial number, visit www.adobe.com/go/photoshopcs3beta_serialnumber and enter your CS2 serial number. Although the beta is available only in English, all language versions of Photoshop and the products mentioned above qualify to participate.
Dit heb ik dus letterlijk gedaan, maar hij wilt em niet accepteren...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 14:54 ]

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mailtje naar Adobe techsupport? Je problemen lijken me nou niet echt iets waar we je op dit forum mee kunnen helpen :)

Of wordt het een verzameltopic? :D

Verwijderd

Het serial-nummer probleem heb ik ook. Ik heb uit mijn adobe-accunt de serienummers gevist, en uit photoshop zelf [die is 4 cijfers korter dan die van de Suite]. Werkt niet. Adobe mensen in Nederland willen niet helpen, zeggen geen info te hebben over de Beta.

Verder: OS X 10.4.8 is nodig voor installatie, maar ik draai 10.4.7, omdat ...8 veel crashes veroorzaakt in Illustrator. [Mac Pro]

Zucht. Geen CS3 vandaag...

Verwijderd

Topicstarter
:)

Heb net naar de Adobe support van België gebeld, kwamen die ff uit de lucht vallen toen ze hoorden dat PS CS3 Beta uitwas :D

Ze hebben me gewoon afgewimpeld door te zeggen dat ze geen Beta-software ondersteunen... Probleem is dat ik 8u per dag in PhotoShop werk en dat CS2 echt geen lachertje is als je iets aan je baas wil tonen maar eerst 30 seconden naar een regenboogbolletje moet staren...

• Matias
  • Niet online
Klaasloopt, heb je 10.4.8 gedowngrade naar 10.4.7, en zoja hoe heb je dat gedaan. Ik wordt gek van het niet kunnen gebruiken van de pathfinder.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Matias schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:12:
Klaasloopt, heb je 10.4.8 gedowngrade naar 10.4.7, en zoja hoe heb je dat gedaan. Ik wordt gek van het niet kunnen gebruiken van de pathfinder.
Misschien heeft hij OS X opnieuw geinstalleerd. :)

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 07:37

Superflip

*pwiet*

Ik heb het ook moeten doen laatst... Je moet de repair functie ofzo kiezen, ik had het ergens op de Apple site gevonden. Alles stond er haarfijn uitgelegd.

• Setragasj
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 15:32

Setragasj

is using radars to communicate

Heb er nog niet veel mee gedaan maar het is wel chill dat ie binnen 5 seconden 3 seconden is opgestart dat de filters echt retesnel zijn op mijn macbookie :D

[ Voor 4% gewijzigd door Setragasj op 15-12-2006 15:57 ]

<Typ een persoonlijk bericht>

Verwijderd

Topicstarter
Setragasj schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:57:
Heb er nog niet veel mee gedaan maar het is wel chill dat ie binnen 5 3 seconden is opgestart dat de filters echt retesnel zijn op mijn macbookie :D
Jij hebt blijkbaar enkel de standaard fonts geïnstalleerd staan :)

Verwijderd

stomme vraag, maar hoe zorg ik dat de achtergrond van photoshop gewoon grijs is?
ik wordt er helemaal gek van dat ik openstaande programma's of mijn desktop "door" photoshop heen zie.

natuurlijk is dit op te lossen door bij view > screenmode te kiezen voor maximized screenmode of full screen mode with menu bar, maar ik zou zo graag gewoon de grijze achtergrond willen en een venster per bestand dat ik bewerk/maak

:$

• Setragasj

Setragasj

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:57:
[...]

Jij hebt blijkbaar enkel de standaard fonts geïnstalleerd staan :)
klopt. maar alsnog... 3 seconden! :D

• Setragasj

Setragasj

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:59:
stomme vraag, maar hoe zorg ik dat de achtergrond van photoshop gewoon grijs is?
ik wordt er helemaal gek van dat ik openstaande programma's of mijn desktop "door" photoshop heen zie.

natuurlijk is dit op te lossen door bij view > screenmode te kiezen voor maximized screenmode of full screen mode with menu bar, maar ik zou zo graag gewoon de grijze achtergrond willen en een venster per bestand dat ik bewerk/maak

:$
druk eens op 'f'

edit: laat maar, verkeerd gelezen, want dat wat ik voorstelde doe je al :+

[ Voor 6% gewijzigd door Setragasj op 15-12-2006 16:04 ]

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:07:
:)

Heb net naar de Adobe support van België gebeld, kwamen die ff uit de lucht vallen toen ze hoorden dat PS CS3 Beta uitwas :D

Ze hebben me gewoon afgewimpeld door te zeggen dat ze geen Beta-software ondersteunen... Probleem is dat ik 8u per dag in PhotoShop werk en dat CS2 echt geen lachertje is als je iets aan je baas wil tonen maar eerst 30 seconden naar een regenboogbolletje moet staren...
Dit klopt ook gewoon. Adobe heeft vermeld totaal geen support te verlenen aan gebruikers van PS CS3 Beta.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik best inkomen, maar ik zou het programma wel graag kunnen gebruiken... Maandag kan ik er al niet meer mee werken want dan is m'n trialperiode van 2 dagen al verlopen...

Heb al op verschillende plaatsen gelezen over mensen die problemen hebben met het activeren, dus moet er toch een herkenbaar pattern te zien zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 16:50 ]

Verwijderd

twee dagen trail?

ik heb 'm net geïnstalleerd met een trial van 30 dagen..

• Setragasj

Setragasj

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:51:
twee dagen trail?

ik heb 'm net geïnstalleerd met een trial van 30 dagen..
ja als je em voor de eerste keer opstart zegt ie 30 dagen maar daarna komt ie met een melding van 2 dagen.. beetje vaag :)

Verwijderd

Tsja, als Mac gebruiker ben je natuurlijk niet gewend aan enige storing...

Ik heb opnieuw [custom]geinstalleerd van de systeem DVD [die is 10.4.7 bij mijn Mac Pro].

Wat helpt in Illustrator: Appearances palet sluiten, herstarten Illustrator.[Google even op deze woorden, dan krijg je een hele zwik forums/topics die zich daarmee bezig houden]
Verder heb ik alle fonts nagelopen en Linotype Fontexplorer de boel laten uitmesten, en ik heb wat extra RAM geinstalleerd [nu 4 GB].
Bij MacWorld kreeg ik het commentaar dat alles het goed hoort te doen onder 10.4.8, dat er kennelijk andere zaken zijn die voor de bugs zorgen. 10.4.7 loopt nu foutloos, stiekem weer upgraden?

Verwijderd

Werkt CS3 eigenlijk ook rapper voor PPC?

• Blaxje
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:33:
Werkt CS3 eigenlijk ook rapper voor PPC?
Nee.

Verwijderd

Hier loopt alles prima op 10.4.8 dus zou gewoon de update wagen!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-02 22:08
Gedownload en geinstalleerd op mn MacBook Core Duo 2.0 Ghz met 1 GB RAM! En ik moet zeggen: vergeleken met Photoshop Elements 2.0 werkt CS3 erg snel en hoef ik niet minuten lang te wachten voordat een bestand van 40 MB geladen wordt, het verschil is echt heeel erg groot.

Helaas heb ik de originele versie van Photoshop Elements 2.0 en niet CS2, dus kan ik maar twee dagen gebruik maken van CS3.... :'( :|

• Blaxje
Ik vind die iconen op 't tweede gezicht niet eens zo'n slechte keuze. Niet schrikken als dit doorgetrokken wordt in de final versie. Kijk ook maar naar Adobe Reader 8.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

John mailde mij een url naar een artikel van zijn blog over het serienummer probleem:
http://blogs.adobe.com/jnack/2006/12/is_the_cs3b_dow.html

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:13
Bij mij krijg ik de cursor settings niet goed. Standaard krijg ik een kruisje maar ik wil b.v. bij het brushen een circel van het formaat waarmee ik brush, als ik dat instel onder prevs en cursors verandert er niks (PS herstart). Bij bepaalde tools verdwijnt de cursor zelf als ik over de foto heen ga :X Onwerkbaar voor mij dus.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Blaxje
Abbadon schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:41:
Bij mij krijg ik de cursor settings niet goed. Standaard krijg ik een kruisje maar ik wil b.v. bij het brushen een circel van het formaat waarmee ik brush, als ik dat instel onder prevs en cursors verandert er niks (PS herstart). Bij bepaalde tools verdwijnt de cursor zelf als ik over de foto heen ga :X Onwerkbaar voor mij dus.
Jep, is een bug. Zeer irritant, alleen bij ver zoomen (300%) lijkt het verholpen. :)

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb ik ook last van.

Verwijderd

Ik ben dom :')

[ Voor 50% gewijzigd door dawuss op 16-12-2006 11:56 ]

Verwijderd

Mooi he.... en ik ook.

[ Voor 6% gewijzigd door dawuss op 16-12-2006 11:58 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Modbreak:Het is dus niet de bedoeling hier te gaan praten over het kraken o.i.d. van deze software.

Laten we blij zijn dat Adobe ons met hun beta software laat spelen en daar hier over praten :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

dawuss schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:57:
[modbreak]
Het is dus niet de bedoeling hier te gaan praten over het kraken o.i.d. van deze software.

Laten we blij zijn dat Adobe ons met hun beta software laat spelen en daar hier over praten :)[/]
Wat wijzig je mijn post nerdje :D

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:35:
[...]

Wat wijzig je mijn post nerdje :D
Zal je leren >:)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• robberty
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-01 09:07
Zo jij durft ;), niet meer doen als je zeker weet dat het illegaal is he :).

[ Voor 82% gewijzigd door leon1e op 17-12-2006 16:09 ]

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ben nu lekker aan het spelen op mijn intel macje. Photoshop geeft bij opstarten de melding dat bepaalde plugins niet geladen kunnen worden. Als ik uitzoek welke dat zijn, dan kom ik bij de volgende drie:

code:
1
2
3
4
5
   AltiVecCore NO VERSION -  - from the file ?/Applications/Adobe Photoshop CS3/Plug-Ins/Extensions/AltiVecCore.plugin/?
   Embed Watermark NO VERSION -  - from the file ?/Applications/Adobe Photoshop CS3/Plug-Ins/Digimarc/DigiSignMachO.plugin/?
   PPCCore NO VERSION -  - from the file ?/Applications/Adobe Photoshop CS3/Plug-Ins/Extensions/PPCCore.plugin/?
   Read Watermark NO VERSION -  - from the file ?/Applications/Adobe Photoshop CS3/Plug-Ins/Digimarc/DigiReadMachO.plugin/?
Installed TWAIN devices: NONE

Nu snap ik dat mijn intel Core Duo geen altivec en ppc instructies slikt, dus kan ik deze plugins gewoon verwijderen zonder dat ik dan ooit wat ga missen in functionaliteit? Ik hoef namelijk niet elke keer die melding te zien dat mijn plugins niet geladen kunnen worden :)

Verwijderd

knip
Je kan toch ook een vinkje zetten bij niet meer melden. Zo ben je helemaal zeker en hoef je hem ook niet meer te zien. 8)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 15:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok net het forum op Adobe Labs doorspit. Zal het even samenvatten hier:
Vrijdag was de site die de serials genereerde nog niet 100% klaar. Dus sommige mensen hadden problemen, maar dat is nu verholpen. Het probleem bij mij lag aan het feit dat ik een serial van CS2 voor Windows had ingegeven en dat mag dus niet als je nadien bent overgestapt naar Mac :)

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Kurkentrekker schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:54:
Ik ben nu lekker aan het spelen op mijn intel macje. Photoshop geeft bij opstarten de melding dat bepaalde plugins niet geladen kunnen worden. Als ik uitzoek welke dat zijn, dan kom ik bij de volgende drie:

code:
1
2
3
4
5
   AltiVecCore NO VERSION -  - from the file ?/Applications/Adobe Photoshop CS3/Plug-Ins/Extensions/AltiVecCore.plugin/?
   Embed Watermark NO VERSION -  - from the file ?/Applications/Adobe Photoshop CS3/Plug-Ins/Digimarc/DigiSignMachO.plugin/?
   PPCCore NO VERSION -  - from the file ?/Applications/Adobe Photoshop CS3/Plug-Ins/Extensions/PPCCore.plugin/?
   Read Watermark NO VERSION -  - from the file ?/Applications/Adobe Photoshop CS3/Plug-Ins/Digimarc/DigiReadMachO.plugin/?
Installed TWAIN devices: NONE

Nu snap ik dat mijn intel Core Duo geen altivec en ppc instructies slikt, dus kan ik deze plugins gewoon verwijderen zonder dat ik dan ooit wat ga missen in functionaliteit? Ik hoef namelijk niet elke keer die melding te zien dat mijn plugins niet geladen kunnen worden :)
Bij die zelfde melding is een vinkje "deze melding niet meer weergeven". Dus je hoeft die dingen niet te wissen.

• a.wijdeveld
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
En nu is het afgelopen met verwijzingen naar het omzeilen van de trial periode :/
Verder werkt CS3 goed samen additionele plug-ins zoals PTlens.
Voor de Windows versie op een single core CPU zijn de filters niet sneller dan onder CS2, maar ook niet dramatisch trager.
Het browsen in mappen a la lightroom bevalt mij goed.

Ik twijfel of ik nu nog wel Lightroom ga kopen of dat ik CS3 koop (moet de onderwijs licensie niet te ver boven de 250 euro liggen (is nu 150 euro) en ja, ik mag deze legaal(!) aanschaffen).

[ Voor 17% gewijzigd door dawuss op 18-12-2006 13:24 ]

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook bij CS2 :?
Erg klote. Het lijkt wel of ik per ongeluk een hotkey indruk ofzo zonder het te weten die hem weghaalt. Alleen CS2 opnieuw opstarten zorgt dat hij weer terug komt. Ik hoopte eigenlijk dat dat bij CS3 wel weg zou zijn :X

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 13:30 ]

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
offtopic:
Ik heb bovenstaande probleem ook in PS CS2, maar alleen in het unieke geval dat ik een Shape (Rectangle, Circle, etc.) met behulp van een Path (ipv Shape Layer of Fill Pixels) wil creëren.
Wanneer ik een andere optie of tool kies verschijnt de cursor direct weer. Mijn "workaround" is dat ik maar naar de rulers kijk waar mijn cursor zich zou moeten bevinden.
Deze "feature" heb ik ook na een update gekregen, ik merkte het helaas pas een tijd later, dus ik weet niet of het een update van Apple of één van Adobe is geweest die de cursor in dit geval heeft doen verdwijnen. Overigens op een iBook G4 met 10.4.8 en PS CS2 9.0.2

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Overigens vind ik het icoon nu nog spuuglelijk. En aangezien hij constant in mijn dock staat ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe icoon. Alleen ben ik nog geen 'betere' tegengekomen. Iemand anders al wel een mooi icoon voor PS3 tegengekomen, of misschien zelf gemaakt? Ik hou me erg aanbevolen.

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Oh gek, dan zit er vast een Intel in mijn PowerBook.

Want hier werkt het wel sneller dan CS2

• Matias
  • Niet online
Red schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:42:
Overigens vind ik het icoon nu nog spuuglelijk. En aangezien hij constant in mijn dock staat ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe icoon. Alleen ben ik nog geen 'betere' tegengekomen. Iemand anders al wel een mooi icoon voor PS3 tegengekomen, of misschien zelf gemaakt? Ik hou me erg aanbevolen.
Het icoon van CS2? :o

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:39
Wel, vriend van me merkt een wereld van verschil op zijn iBook G4.

Edit: spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door orillion op 18-12-2006 20:58 ]

• Red

Red

Blue

Nee, want die vind ik ook niet echt heel sterk. Bovendien heb ik ook CS2 nog geinstalleerd staan, dus beetje verwarrend 2x dezelfde icoon in mijn dock...

• Flatwhite
whoops.. ging iets fout 8)7

[ Voor 115% gewijzigd door Flatwhite op 18-12-2006 21:57 . Reden: foutje ]

• Red

Red

Blue

Oh die zijn al een stuk beter, ondanks dat ik niets heb met dat fluffy karakter wat geintroduceerd werd met Creative Suite.... heb het nooit gesnapt maar ja.

Ik hou me overigens nog steeds aanbevolen voor andere icons!

• Flatwhite
Red schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:42:
Kijk hier eens!

Afbeeldingslocatie: http://dominik.atknet.sk/storage/cs3/preview.png

Of hier en hier

Afbeeldingslocatie: http://jonas.seph.ws/stuff/cs3_p.png Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/7061/previewya8.jpg

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:40

3DDude

I void warranty's

Deze ziet er overigen ook wel dope uit :
Hier
Afbeeldingslocatie: http://www.iirodesign.com/workspace/upload/photoshopcs3prev.png
en voor cs2

Afbeeldingslocatie: http://www.iirodesign.com/workspace/upload/photoshopcs2prev.png

hetzelfde topic dus ;)

weet iemand hoe ik die install op een windows installatie :S

[ Voor 11% gewijzigd door 3DDude op 18-12-2006 23:37 ]

Be nice, You Assholes :)

Verwijderd

Topicstarter
whoa hartelijk dank voor die links, echt mafte iconen!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:29

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Hadden we deze al? Nieuwe features in beeld:
http://media26a.libsyn.co...t/PSCS3PBBonusEpisode.m4v

• VincentG
  • Laatst online: 20:16
Heb topic niet zo gevolgd, maar hoe werkt de beta ten opzichte van CS2?
Merk toch wel dat CS2 erg traag loopt op de Macbook (met 2gig ram) en vooral trage muiscursor stoort me. Komt nu vaak voor dat ik even flink moet bewegen met de muis en dat ik de cursor als zwarte pijl in de hoeken weer zie, waarna ik rustig naar mn werkplek moet bewegen, voordat de slecht opvallende grijze puntjes cursor (bij pencil) weer te gebruiken is.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

Q

Au Contraire Mon Capitan!

VincentG schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:23:
Heb topic niet zo gevolgd, maar hoe werkt de beta ten opzichte van CS2?
Merk toch wel dat CS2 erg traag loopt op de Macbook (met 2gig ram) en vooral trage muiscursor stoort me. Komt nu vaak voor dat ik even flink moet bewegen met de muis en dat ik de cursor als zwarte pijl in de hoeken weer zie, waarna ik rustig naar mn werkplek moet bewegen, voordat de slecht opvallende grijze puntjes cursor (bij pencil) weer te gebruiken is.
Zucht, cs2 is ppc only dus draait via emulatie: traag.
Cs3 is universal, dus draait native intel -> snel. Het verschil op mijn mini 1 gb is enorm.

• 3DDude
  • Laatst online: 20:40

3DDude

I void warranty's

kut filmpje gaat kk traag ik kan 800 en ga 15
@t hieronder tjah erger ik me gewoon aan :P maar hij doet het goed filmpje wel :) zeker aan te raden ff te kijken imo

[ Voor 15% gewijzigd door 3DDude op 20-12-2006 21:44 ]

Be nice, You Assholes :)

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:29

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

nou nou poe poe rustig maar.. bij mij doet ie het prima..

[ Voor 34% gewijzigd door kaassouffle op 19-12-2006 14:44 ]

Verwijderd

Christ. :X

Nu was ik vrij sceptisch. Maar net even heerlijk amateuristisch zitten benchmarken (met een klokje in de hand) maar godsiedorie - dat verschil is inderdaad enorm. Even wat nutteloze cijfertjes:

Machientje: Macbook Pro, Core 2 Duo 2,33GHz, 2GB DDR2, etc. yadayadayada.

Opstarten (Vanaf reboot)
Photoshop CS2: 51 sec.
Photoshop CS3: 17 sec.

Opstarten (Na de applicatie volledig af te hebben gesloten)
Photoshop CS2: 15 sec.
Photoshop CS3: 3 sec.

Pattern Fill (15000px x 15000px, RGB)
Photoshop CS2: 34 sec.
Photoshop CS3: 16 sec.

En dan het converteren van een RAW file naar 16-bits .TIF (ongeopende app, .CR2 vanuit iPhoto op de applicatie mikken) - nu heb ik noch de precisie instrumenten, noch de bijbehordende reflexen om dit adequaat te meten, maar CS2 doet dat op zich prima, met in het opstarten natuurlijk de nodige lag en vanaf het [save] moment ongeveer 6 seconden voordat de .TIF verschijnt.
Totdat je hetzelfde trucje in CS3 probeert en alles ineens instant lijkt te gaan... :X

Kan niet wachten tot heel de Suite om is... _/-\o_

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
idd echt een verademing, heb net een nieuwe imac en ps ging al wel wat sneller maar is was niet echt onder de indruk. Nu is het echt zo'n stuk sneller gewoon.

Verwijderd

Zelfs bij ver uitzoomen werkt het bij mij nog niet (MAC versie).

Het serienummer probleem is redelijk eenvoudig te verhelpen. Ik heb een mailtje gestuurd naar: cs3beta@adobe.com en kreeg na wat heen en weer gemail een serienummer van hen toegemaild. Ik beschik overigens wel over een legale versie en heb hen mijn CS2 serienummer gemaild (hier werd niet naar gevraagd trouwens). Misschien een tip voor bij wie het niet wil lukken.

Verwijderd

Who heb nu cs3 geinstaleerd met serial. Op mijn 20" intel imac core duo met 1.5gb ram. 3a4 seconde is CS3 opgestart echt razend snel. Ook ziet het er stuk beter uit. tools links kan je nu ook maar 1 hokje breed doen inplaats 2 dat vind ik echt fijn, heb me daar aventoe aan geergerd bij vorige versies.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Flatwhite schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:46:
Helaas heb ik de originele versie van Photoshop Elements 2.0 en niet CS2, dus kan ik maar twee dagen gebruik maken van CS3.... :'( :|
offtopic:
Is dat dan een versie van Elements 2.0 speciaal voor OS X? De mijne wil nl. een classic-omgeving zien en die doet het niet op Intel Macs...

Zoef

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik kan niet wachten tot Flash en DreamWeaver CS3.

Verwijderd

Blaxje schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:10:
Ik vind die iconen op 't tweede gezicht niet eens zo'n slechte keuze. Niet schrikken als dit doorgetrokken wordt in de final versie. Kijk ook maar naar Adobe Reader 8.
Ik zou er maar van uitgaan. :)
Afbeeldingslocatie: http://blogs.adobe.com/jnack/images/wheel-o%27-icons.jpg
bron:http://blogs.adobe.com/jnack/2006/12/the_other_cs3_icons.html

Verwijderd

Op zich wel leuk om te lezen: MacFixit's Photoshop CS3 Beta Special Report met een aantal (soms tamelijk omslachtige) manieren om bugs uit de beta te omzeilen.

Zo wordt er gesuggereerd dat indien je je brushsizeidicator terug wilt hebben op een IntelMac je CS3 in rosetta moet draaien - dan is het opgelost...

...tsja. :{

Verwijderd

Heb er nu een probleem mee, als ik hem in me dock aanklik stuiterd hij even en dan houwd hij op krijg niks van een melding of iets en hij opend hem niet komt ook geen driehoekje onder te staan.

Weet iemand waaraan dat kan liggen?

• Kurkentrekker
  • Niet online
Ik heb sinds een dag of twee datzelfde probleem... als ik in mijn console kijk, dan vind ik een verwijzing naar /Library/FLEXnet Publisher/, en dan een of andere licensing service. Het zal er wel mee te maken hebben dat ik ergens een 'foutje' gemaakt heb met het regelen van mijn licentie, zeker omdat we nu ongeveer 30 dagen na de releasedatum leven ;)

Als iemand overigens een idee heeft waar mijn custom actions gesaved staan, hoor ik dat graag. Ik heb ze niet kunenn vinden, en heb wel wat workflows in CS3 gebouwd, die ik eigenlijk wel weer terug wil, zonder dat ik per se het programma in hoef, want dat lukt me dus niet meer.

Verwijderd

Is er al bekent waneer hij nu echt gaat uitkomen?

• GUZA
  • Laatst online: 04-03-2022
Ik kan cs3 niet meer starten :S als ik de icon klik in me doch dan stuitert hij paar keer en doet vervolgens niets. Hebben meer mensen dit en waar kan het aan liggen?

• Kurkentrekker
  • Niet online
Het kan aan de geldigheid van je licentie liggen. Zie ook twee posts boven je, waarin ik hetzelfde probleem beschrijf. Mijn oplossing: Terug naar CS 2 en wachten tot deeltje 3 via legale wegen verkrijgbaar is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:20:
Is er al bekent waneer hij nu echt gaat uitkomen?
ik dacht rond september...

• VincentG
  • Laatst online: 20:16
Kan er ook niet mee werken. Geen serials die werken, geen trial period (2dagen om te activeren zijn voorbij).
Dan maar weer CS2 installeren.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Verwijderd

Heb nu weer het probleem dat hij niet meer opstart echt vervelend want ik vind de cs3 beta echt 10x fijner dan cs2, CS2 is zo traag.

Ze hebben toen gezegt begin 2007

Lees nu dan creative suit 3 in het 2e kwartaal uit gaan komen.

Ik blijf elke avond hopen dat hij de volgende ochtend spontaan wordt uitgebracht.

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:44:
Heb nu weer het probleem dat hij niet meer opstart echt vervelend want ik vind de cs3 beta echt 10x fijner dan cs2, CS2 is zo traag.

Ze hebben toen gezegt begin 2007

Lees nu dan creative suit 3 in het 2e kwartaal uit gaan komen.

Ik blijf elke avond hopen dat hij de volgende ochtend spontaan wordt uitgebracht.
Me2.

Jammer dat die pas in Q2 uitkomt... :(
Van welke bron heb je dat?

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 15:03
http://www.adobe.com/abou...0612/121406Photoshop.html

Staat spring 2007. Ze zullen het zelf toch wel het beste weten..

Verwijderd

Gelukig heb ik de beta nu wel goed draaien zonder problemen.

Maar zitten nog wel problemen in zoals brushes die niet lekker werken en draaien bij het croppen.

Spring 2007 ja dat is wel heel rieel ook kan over enkele weken of over paar maanden zijn.

• Djerique
2 Vraagjes over de Beta versie:
  1. Tot hoe lang is die beta versie eigenlijk geldig? Zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat je hem eeuwig kan gebruiken, zonder een houdbaarheidsdatum?(beetje het idee dat Office 2007 beta had).
  2. Komen er steeds meer beta's uit of blijft het bij 1 beta versie?

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 15:03
Djerique schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:14:
2 Vraagjes over de Beta versie:
  1. Tot hoe lang is die beta versie eigenlijk geldig? Zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat je hem eeuwig kan gebruiken, zonder een houdbaarheidsdatum?(beetje het idee dat Office 2007 beta had).
  2. Komen er steeds meer beta's uit of blijft het bij 1 beta versie?
2 dagen geldig. tja... maar als je een geldige cs2 key hebt kan je wel gewoon cs3 beta blijven gebruiken totdat hij uitkomt. volgens mij blijft het bij 1 beta

• Djerique
bedankt voor de info d:)b

Verwijderd

Nieuwste Beta heeft die brush bug opgelost...

• Flatwhite
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:08:
Nieuwste Beta heeft die brush bug opgelost...
Kan je de "oude" Beta upgraden met de nieuwste Beta?? Zo ja... waar kan ik dit doen?

EDIT: laat maar....gevonden op adobe.com :)

EDIT2: Toch NIET gevonden... 8)7 Het was de Beta 2 van Adobe Bridge... Iemand???

EDIT3: Na nog beter zoeken op adobe.com ben ik er achter gekomen dat de link naar de nieuwe Beta verwijderd is, aangezien ze maar een paar mensen nodig hadden om de brush te testen op de Mac-intels.

EDIT4: "Oplossing" Draai CS3 in |:( 8)7 Rosetta... 8)7 |:(

[ Voor 45% gewijzigd door Flatwhite op 27-02-2007 15:16 . Reden: gezocht en gevonden! ]

Verwijderd

Als ik dit zo lees kan ik me nauwelijks voorstellen dat de PC versie niet net zo snel gaat worden als de Mac versie. Wat hier wordt gepost aan tijden klinkt gewoon te bizar voor woorden, aangezien ik Photoshop door de jaren heen alleen maar zwaarder heb zien worden.

Verwijderd

Photoshop CS3 10.0x20070212

Is dus zo'n twee weken oud.

Foei |:( voor de rest..

[ Voor 39% gewijzigd door leon1e op 27-02-2007 00:00 ]

• Flatwhite
Foei |:(

[ Voor 91% gewijzigd door leon1e op 26-02-2007 23:59 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

Brush probleem is er nog steeds hoor. Werkt voor geen meter hier.

Verwijderd

Whaha, CS3 ruled gewoon, deze versie start op mijn macbook op in slechts 3 seconden!!!!!

CS2 had wel 30 - 60 seconden nodig = rosetta, duh

Wie me niet gelooft:

http://youtube.com/watch?v=DsxCsEqzotI

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 06:11 ]

Verwijderd

Net even gedownload...
gvd wat lekker snel zeg,...
en die overgang als je naar een ander prog gaat, heerlijk mooie fade.

Nu eens even flink testen!

Verwijderd

Topicstarter
Werk er nu al mee sinds dag 1 (CS3) en moet zeggen dat het een echte zaligheid is!
Heb op m'n werk een mooie MBP C2D met 3Gb aan Ram kunnen losprutsen, en echt, wauw :D

• Red

Red

Blue

@ MaxVoltar: hier ook vanaf dag 1 met CS3 werkend.... en inderdaad echt heerlijk. Zelfs op een MBP C2D met 2Gb aan ram werkt het vlotjes :D :+

Verwijderd

Delete

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 12:53 ]

Verwijderd

Is er al een manier gevonden om die cursor goed te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:08:
Caps-Lock seems to do the trick!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:49:
[...]

Caps-Lock seems to do the trick!
Ja dat wist ik wel. Dan heb je dat mini kruisje. Ik bedoel de cursor rond en bvb rond met kruisje erin.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:08:
In de nieuwste build is het cursorprobleem inmiddels opgelost. Voor de publieke build uit December is er geen oplossing behalve PS CS3 in Rosetta modus te draaien (maar dan kan je net zo goed CS2 gebruiken)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:50:
[...]

In de nieuwste build is het cursorprobleem inmiddels opgelost. Voor de publieke build uit December is er geen oplossing behalve PS CS3 in Rosetta modus te draaien (maar dan kan je net zo goed CS2 gebruiken)
Ik wist geeneens dat er al een nieuwere build uit was. Toch nog eens rond kijken.

Edit
Ik heb de laatste van de Adobe site opgepikt maar die cursor is bij mij nog steeds drama.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 09:44 ]

• Djerique
Klijk dat zijn de berichten :)
Ik denk dat er nog veel topicdeeltjes volgen na de officiele release ;)

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-02 22:10

Flappiewappie

Hier nog meer

Meer mensen die last hebben van een niet-meer-opstartende CS3?

Had hem mooi geinstalleerd; deed het prima. 2 daagjes mee gewerkt. Wou hem van de week openen staat ie even te springen in mijn balkje en dan kapt ie ergewoon mee...

is dat een bekend probleem?

nu ben ik namelijk aangewezen op die rete trage CS2 :(

Hier staat wat

Verwijderd

Mooi om te lezen :), nu Flash 9 nog :P

• Kurkentrekker
  • Niet online
Dat is een bekend probleem, op te lossen door een officiële licentie op CS2 aan te schaffen :). Althans, Ik heb met hetzelfde probleem gezeten, en dat bleek te gaan om een of andere licensing service die problemen gaf.

• Blaxje
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:55:
Mooi om te lezen :), nu Flash 9 nog :P
Flash CS3 dus. Verwacht die op dezelfde datum. :)

Verwijderd

Blaxje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:24:
[...]

Flash CS3 dus. Verwacht die op dezelfde datum. :)
Zoiets las ik al op macosx.nl, maar vreemd dat Adobe met nog geen woord over Flash 9 of CS3 gerept heeft? Ik kan er iig geen info over vinden.

Maar dat zou goed kunnen komen door het feit dat ik steevast heb lopen zoeken op flash 9 via google :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 22:03 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.