Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
TranceDJ schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:26:
De specificaties van de w880i vallen mij tegen want ik vind een lampje/flash wel handig en autofocus is handig. Zo te lezen is de speaker ook minder als bij de w810i.
Die dingen hebben een vaste focusafstand, maw, vanaf 20 cm ofzo is alles scherp. Vroeger noemden ze dat ook autofocus bij die compact camera's. Allemaal bull, gewoon vaste focusafstand en volgens mij bestaan er nog geen telefooncamera's die een variabele focusafstand hebben.

Dus deze telefooncamera is wat dat betreft niet anders dan anderen. AF heb je niet nodig, hij is altijd in focus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zou iemand mij een plezier willen doen en een paar foto's met dit toestel willen maken en uploaden? Ik ben erg benieuwd hoe de kwaliteit van de camera is. Het is niet zo dat ik de camera vaak zal gebruiken, maar zo nu en dan zou een leuke foto best aardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Heb even een paar foto's gemaakt en geupload:

zoals bij elke telefoon, verwacht geen wonderen met slecht licht: (daar is die sensor veel te klein voor)

de laatste 2 foto's zijn op mijn kamer gemaakt, met dus erg weinig licht, je ziet dus een hoop ruis door de hoge iso waarde.

de 1e foto heb ik vanuit het raam gemaakt, dus wat meer licht (maar alsnog niet veel).

Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/7397/dsc00014lp6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/6056/dsc00013xr3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/2548/dsc00012hy5.th.jpg

(en let niet op de bende op mn bureau en bureaublad ;))

[edit]
ik zit nu zelf even de pics op mn pc te kijken, en ze zijn wel erg brak, heb ff mn lensje iets schoongepoetst, en nieuwe gemaakt, moment...

[ Voor 8% gewijzigd door GeleFles op 05-04-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hartstikke bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit voor mij te doen. De kwaliteit is niet echt denderend inderdaad, dus dan ga ik wel twijfelen of ik deze telefoon zou moeten nemen. Als ik voor de camera zou gaan, dan zou ik nu voor de Samsung d900 / u600 gaan maar die vind ik een beetje breed. Het vervelende is dat ik nu niet goed kan zeggen of ik de camera ook veel zal gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

saviour schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:06:
Hartstikke bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit voor mij te doen. De kwaliteit is niet echt denderend inderdaad, dus dan ga ik wel twijfelen of ik deze telefoon zou moeten nemen. Als ik voor de camera zou gaan, dan zou ik nu voor de Samsung d900 / u600 gaan maar die vind ik een beetje breed. Het vervelende is dat ik nu niet goed kan zeggen of ik de camera ook veel zal gebruiken. :P
mja, moet wel zeggen dat deze foto's onder extreem slechte lichtomstandigheden gemaakt zijn... (en zag net dat ik de kwaliteit nog op normal had staan ipv fine)

dit zijn nieuwe foto's:

Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/358/dsc00024rh9.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/9697/dsc00020yb1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/5345/dsc00020rd6.th.jpg

zoals je ziet op de laatste foto, als je ze resized voor webgebruik, is het erg goed te doen.

ah, kwam dr nog 1 tegen die wel met goed licht gemaakt is:
Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/1512/dsc00001km5.th.jpg
(weet alleen niet of mn ma het leuk vind, maarja ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Die zien er al beter uit ja, vooral die van de sleutelhanger. Nogmaals bedankt voor de moeite, erg aardig van je! Ik denk dat ik wel voor deze telefoon ga, vandaag heb ik hem ook in mijn handen gehad en ik vind hem echt prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

hij is ook gewoon mooi ;)

ik vind ook nog steeds dat een camera op een telefoon alleen maar bijzaak is, om af en toe wat grappige en/of spontane dingen op de foto te krijgen.

wil je echt kwaliteit foto's, dan zul je misschien toch naar de K800 moeten, maar zelfs dan vraag ik me af of ze goed genoeg zijn om af te drukken op fotopapier bijvoorbeeld.
Vooral door de kleine sensor, kun je geen goede foto's maken in een donkere omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds vanavond ook de trotse eigenaar van een zilveren w880i.
En ik moet zeggen ik vooralsnog zeer tevreden.

Ik heb hem bij de Hi shop gehaald in A'dam.
Even ter info ik kan wel het city beat thema selecteren en het werkt hier als een zonnetje.
Ik heb nog niet getest of het toestel simlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Niemand anders die het probleem heeft dat het toestel uitschakelt als je die een tijdje in je broekzak hebt? Ik heb dat dus, en ik denk dat het komt omdat ie warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Nog niet meegemaakt, heb je je telefoon op toetsblok, zodat je uit kan sluiten dat er op knopjes gedrukt word??

bij mij zit ie ook de hele dag in mn broekzak, maar heb er nog geen probleem mee gehad.

Misschien kan je even proberen de accu opnieuw te plaatsen, en anders zou ik gewoon even terug gaan naar je telefoonwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
TranceDJ schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:26:
Ik heb een 1 jarig t-mobile flex 30 abbonement met w810i dat over 3 weken afloopt. Ik ben op zoek naar een vervanger van Sony Ericsson en ben bij deze uitgekomen.

Als ik mijn abbonement flex 30 verleng met één jaar (want ik ben zeer tevreden over t-mobile) moet ik zo'n 80 euro bijbetalen. Mijn w810i kan ik voor zo'n 180 euro verkopen want die is nog zo goed als nieuw, krasvrij en heeft davinci firmware met flash menu's etc. Zo hou ik er zelfs nog 100 euro aan over :D

De specificaties van de w880i vallen mij tegen want ik vind een lampje/flash wel handig en autofocus is handig. Zo te lezen is de speaker ook minder als bij de w810i. Maar daar tegenover staat een retestrak design!! Ik denk dan ook dat ik mijn abbonement verleng met deze telefoon.

Ik weet alleen niet of deze telefoon compatible is met mijn speakerset mds 60 maar volgens mij gaat dat wel lukken als ik hem via de zijkant op het speakerset plaats. Een kort velengkabeltje ofzo zullen ze bij SE wel niet uitbrengen.

Dan de moeilijkste beslissing; black/orange of silver/black. Ik vind ze er beide mooi uitzien maar ik denk dat ik voor de silver ga. Ik vind de zwarte voorkant mooier als de silver maar ik vind de zwarte achterkant veel mooier als de oranje. Ze hadden zwart/zwart en silver/orange moeten uitbrengen :P. Als ik de reacties bekijk vinden de meesten de silver ook mooier.

Een andere optie is natuurlijk een goedkoop sim-only abonnement :) Mijn w810i blijft ook een mooi mobieltje. Even denken nog dus.. :>
Idd lastig, qua specs zul je er op achteruit gaan (ook geen radio meer) en je eventuele 1 of 2 gig stick die je met je w810 gebruikt heb je ook niets meer aan. Je gaat er alleen op schermresolutie op vooruit en op design (hangt natuurlijk van je smaak af).

Aan de andere kant kan ik begrijpen dat je na een jaar weer wat nieuws wilt, heb ik zelf ook namelijk, je gaat dan eigenlijk alleen maar naar de voordelen van je nieuwe aanschaf kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds zeer tevreden gebruik het toestel net een dag en in vooral in de zon is het een eye catcher. ;)

Echter krijg ik gewoon m'n simkaart er niet meer uit... manual geraadpleegd maar daar staat niks in over simkaart verwijderen hoe krijg je dat ding eigenlijk los iemand tips?

En zijn er al meer flash themes beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:40
Waar ik niemand iets over zie schrijven is het feit dat ik vanuit standby mijn muziek niet kan pauzeren. Bij de w800i kan dat wel en dat is toch wel handig als ik ergens in de winkel sta of iemand op straat tegenkom.

Ik kan met mijn w800i gewoon de telefoon in mijn zak houden en het play/pauze knopje indrukken (wat nu de walkman knop is op de w880i).

Nu moet ik de telefoon uit mijn zak halen en de toetsenblokkering eraf halen voor ik op pauze kan drukken.

Eigenlijk gebruik ik de telefoon alleen als walkman, om te bellen en heel af en toe om te smsen, dus over de rest kan ik niet veel zeggen, behalve dat het geweldig is dat deze telefoon zooooo dun is en dat het geluid heeeel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:04
Ik ga toch voor de w880i, bij een T-Mobile Flex verlenging moet ik 89,99 bij betalen.
En dat is dan bij Flex 20, Flex 25, Flex 30 dus ga ik verlengen van Flex 30 naar Flex 20 :D

Overigens zou ik wel graag willen weten of er iemand is die een w880 + w810, w800 of k750 heeft om het geluid/volume van de speaker te vergelijken. Ik gebruik mijn mobieltje vaak als radio namelijk :)

Denk dat ik voor de silver edition ga maar dat wordt nog even twijfelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:40
De w880i speelt de muziek over de speaker harder af dan de w800i, maar dan klinkt de w880i wat scheller dan de w800i. De w880i mist dus wat bass.

Met de oordopjes vind ik de w880i net iets beter. Ik heb beide telefoons met hetzelfde nummer geprobeerd, met dezelfde oordopjes en bij beiden heb ik de equalizer op MegaBass gezet. Het lijkt of de w880i net wat diepere bass heeft en ook lijken de andere tonen beter te onderscheiden van elkaar dan bij de w800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 08:37:
Echter krijg ik gewoon m'n simkaart er niet meer uit... manual geraadpleegd maar daar staat niks in over simkaart verwijderen hoe krijg je dat ding eigenlijk los iemand tips?
De punt van een hobbymesje voorzichtig in de SIM "prikken" (niet doorheen steken, voorzichtig) en daarmee een klein stukje uittrekken. Daarna kun je 'm er met je vingers verder uitschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Als ik de SE update software gebruik, zie ik de w880 staan met eronder w888. Is de w888 soms een ander model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Nou, die van mij is nu weg voor reparatie en dat gaat minimaal twee weken duren.... :(

Zoals ik dus al eerder meldde valt de telefoon uit als ik deze in mijn zak heb. Ik denk dus dat dat komt omdat ie warm wordt en dat er ergens losse contactjes zitten. Het toetsenbord is geblokkeerd en ik heb al een paar keer meegemaakt, dat als ik hem uit mijn zak haal en er een tikje tegen geef, dat ie dan uit gaat.

Vreemd dus.

Ook vreemd dat ik van t for Telecom geen vervangend toestel mee kreeg. Maar goed dat ik nog geen abo-kosten betaal. 8)

Nu maar hopen dat het niet te lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Ik heb me beslissing bijna genomen, en wil voor een verlenging gaan bij Orange.
Ik ga hem dan bij de klantenservice bestellen (of online bij de Orange website) omdat hij daar goedkoper is.

Alleen heb ik nog een paar vraagjes en hoop of iemand dat kan bevestigen.

1. Is de metaal/zwarte versie gelockt?

2. Ik heb wat gezien over die nieuwe menu's. Zover ik ze heb gezien worden ze "Flash" menu's genoemd. Zijn deze nog gewoon beschikbaar op de Orange versie?

3. Wat voor branding zit er nog meer op?

4. Kan je tijdens het foto maken het shuttergeluid uitzetten?

Als iemand dit zou kunnen bevestigen dan zou ik daarvoor dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
T-Junkie schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:09:
Ik heb me beslissing bijna genomen, en wil voor een verlenging gaan bij Orange.
Ik ga hem dan bij de klantenservice bestellen (of online bij de Orange website) omdat hij daar goedkoper is.

Alleen heb ik nog een paar vraagjes en hoop of iemand dat kan bevestigen.

1. Is de metaal/zwarte versie gelockt?
Heb ik vandeweek al gemeld!
Zwarte: niet gelocked
Zilveren: wel gelocked
3. Wat voor branding zit er nog meer op?
Bij de zilveren versie een Orange logo'tje onderaan 't toestel

EDIT: Verlengen kan niet via de website

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 09-04-2007 19:15 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie

T-Junkie

CLB schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:11:
[...]

Heb ik vandeweek al gemeld!
Zwarte: niet gelocked
Zilveren: wel gelocked

EDIT: Verlengen kan niet via de website
Hmmzz, net overheen gelezen dan. :>
Wel erg jammer :( Snap niet waarom ze het de eene wel en de andere niet doen.

Dan wordt het dus maar klantenservice. Keertje hiervoor ook al gedaan. :)

Misschien is dit nog te fixen met FarManager en de plugins. Daarmee kon je ook de K750i mee editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Molybdenum schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:53:
Nou, die van mij is nu weg voor reparatie en dat gaat minimaal twee weken duren.... :(

Zoals ik dus al eerder meldde valt de telefoon uit als ik deze in mijn zak heb. Ik denk dus dat dat komt omdat ie warm wordt en dat er ergens losse contactjes zitten. Het toetsenbord is geblokkeerd en ik heb al een paar keer meegemaakt, dat als ik hem uit mijn zak haal en er een tikje tegen geef, dat ie dan uit gaat.

Vreemd dus.

Ook vreemd dat ik van t for Telecom geen vervangend toestel mee kreeg. Maar goed dat ik nog geen abo-kosten betaal. 8)

Nu maar hopen dat het niet te lang duurt...
heeft meestal met een vochtprobleem te maken.....
controleer zelf even of de contactjes van de accu en toestel een goede verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Molybdenum schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:45:
[...]

Die dingen hebben een vaste focusafstand, maw, vanaf 20 cm ofzo is alles scherp. Vroeger noemden ze dat ook autofocus bij die compact camera's. Allemaal bull, gewoon vaste focusafstand en volgens mij bestaan er nog geen telefooncamera's die een variabele focusafstand hebben.

Dus deze telefooncamera is wat dat betreft niet anders dan anderen. AF heb je niet nodig, hij is altijd in focus. ;)
de samsung d900 heeft wel autofocus en ik kan je uit ervaring vertellen dat die hele scherpe macrofoto's kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

CM5

Heeft er iemand het toestel icm vodafonelive? Zit er dan branded software op, en wat is er allemaal branded?

Wil graag dit toestel met een vodafone abbo, zit nu nog bij debitel en wil gebruik maken van nummerbehoud. hoe werkt dit precies? voor zover ik het heb uitgezocht:

- abbo opzeggen bij debitel
- wachten op de bevestiging met de einddatum
- dan pas de tel bestellen bij vodafone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
CM5 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:47:
Heeft er iemand het toestel icm vodafonelive? Zit er dan branded software op, en wat is er allemaal branded?

Wil graag dit toestel met een vodafone abbo, zit nu nog bij debitel en wil gebruik maken van nummerbehoud. hoe werkt dit precies? voor zover ik het heb uitgezocht:

- abbo opzeggen bij debitel
- wachten op de bevestiging met de einddatum
- dan pas de tel bestellen bij vodafone.nl
Nieuw abbo aanvragen bij nieuwe provider naar keuze en zij regelen het porteren van je nummer. Dat duurt 3 maanden. Ik kom ook net van Debitel en t for Telecom heeft het allemaal voor mij geregeld. Je moet wel je nummer porteren op het moment dat je contract bij Debitel afloopt. Dat moet je aan je nieuwe provider doorgeven en in principe is het dan klaar. Je hoeft Debitel niks te zeggen.

In mijn geval duurt het nog twee maanden voor het porteren zo ver is. In de tussentijd heb ik een tijdelijk nummer gekregen en betaal ik geen abbo kosten. Maar het abbo loopt de afgesproken duur vanaf het moment dat je nummer is geporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Niet online

CM5

weet je zeker dat ik niks met debitel hoef te regelen/opzeggen? en geld dit ook voor de vodafone online shop? want daarop staat:

Nummerbehoud is het overdragen van een mobiel nummer naar een andere operator of service provider. Een andere term voor nummerbehoud is portering.

Aan nummerbehoud zijn voorwaarden verbonden. Zo moet je contract bij je huidige provider binnen 4 maanden ten einde lopen, het nummer van jou zijn en het contract betrekking hebben op het door jou aangegeven nummer. Anders neemt Vodafone je aanvraag niet in behandeling.

Nummerbehoud is onherroepelijk. Vodafone moet namelijk in contact treden met jouw huidige provider om het nummer over te dragen. Dit betekent dat je gebonden bent aan nummerbehoud en het door jou geselecteerde Vodafone abonnement. Het toestel kan wel binnen de zichttermijn terug gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
bij mij ging het zoals ik uitlegde. als je twijfelt zou ik even bij je toekomstige provider navragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Niet online

CM5

Ok, iig bedankt, zal het ff navragen. Heeft er iemand nog info over de evt branded software van vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
arghh... ik word er een beetje sch*tziek van dat er nog niet eens drivers zijn voor Vista. SyncCenter is nu wel voor Vista, maar die vindt geen telefoon :/ (Omdat er dus nog geen Vista drivers voor zijn - usb). Met BT vindt synccenter ook niks en gek genoeg: als je niks vindt, kan je ook niks instellen. Rare software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ik gebruik gewoon FMA onder vista... het loopt nog niet helemaal vlekkeloos (af en toe vage rundll errors, terwijl het programma wel blijft draaien), maar verder werkt wel alles, in ieder geval via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
FMA? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Ik neem aan dat hij dit bedoeld.
Handig programma btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2908
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik heb sinds afgelopen vrijdag die zwart/zilver versie. Tot nu toe bevalt ie me wel, toetsen zijn wel ff wennen maar voor de rest lekker licht en dun dingetje met mooi helder schermpje.
Een ding wat ik wel mis is dat ik de muziek niet aan of uit kan zetten in de toetsenblock modus, wat wel bij de w800 kon, hopenlijk werken ze dit nog software matig bij.
Persoonlijk vind ik die aansluiting aan de zijkant van me gsm wel fijn, me w800 ging altijd horizontaal in mn broekzak zitten waardoor die headset er wel eens vanaf wilde gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zit nog steeds te twijfelen om deze telefoon wel of niet te halen...
Nog steeds 'n heel erg mooi apparaat, maar wel pauperduur bij 'n 1 jarige verlenging.

Ik wil 'm eigenlijk eens werkend zien ipv zo'n dummy in m'n handen te hebben. Ga ik es vragen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Got FiXeR schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 00:45:
Ik neem aan dat hij dit bedoeld.
Handig programma btw ;)
Ik heb het gedownload en met Bluetooth krijg ik nog geen contact met de telefoon. Met de USB kabel werkt het dan dus zonder drivers?

edit:

Never mind, ik heb even wat verder gezocht en GoT had het antwoord al! :D
FloAt's Mobile Agent

[ Voor 17% gewijzigd door Molybdenum op 17-04-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie

T-Junkie

Ik heb de mijne net binnengekregen. Ik ben er nog vollop mee aan het spelen.
Ik heb op mn MacBook iSync aan de praat gekregen door de het iSync programma aan te passen.

Op MacOSXHints staat daar een handleiding voor. En daar in de comments een download linkje waar ze al aangepast zijn.

Hier de linkjes:
http://www.macosxhints.co...p?story=20070319223245333
http://mac.ignition.de/im...sson-W880.phoneplugin.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heeft iemand hier de W880i besteld uit de Hi online shop? En zijn die toestellen gelocked/branded? Ik las wel iemand die een kpn simlock had maar een unbranded toestel. Dus ben wel benieuwd hoe 't met de toestellen uit de Hi shop zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
hmmm...

Float's is bij mij alweer de deur uit:

Ik kon maar 1 telefoonnummer per contact invoeren en niet eens een adres oid.

Ik gebruik nu MyPhoneExplorer met de W880i en deze werkt perfect. Lekker makkelijk je contacten editen op de pc en syncen met het toestel. (Dit is een mooi alternatief, omdat de SE software nog niet geschikt is voor Vista).

Bluetooth: Zorg dat je een com-poort hebt toegewezen aan het toestel en MyPhoneExplorer vindt hem in no-time. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmey schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:12:
Heeft iemand hier de W880i besteld uit de Hi online shop? En zijn die toestellen gelocked/branded? Ik las wel iemand die een kpn simlock had maar een unbranded toestel. Dus ben wel benieuwd hoe 't met de toestellen uit de Hi shop zit :)
Ik weet dat de telefoons uit de hi online shop niet branded zijn daar heb ik met de klantenservice over gebeld

Over simlock vrij kan ik je echter niets vertellen... ik heb hem zelf uiteindelijk gehaald in de Hi winkel in a'dam en mijn toestel was simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

Molybdenum schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:13:
....
Ik gebruik nu MyPhoneExplorer met de W880i en deze werkt perfect. Lekker makkelijk je contacten editen op de pc en syncen met het toestel. (Dit is een mooi alternatief, omdat de SE software nog niet geschikt is voor Vista).
.....
Kijk dit is nou eens nuttige info, een freeware programma met een heleboel nuttige functies en zelfs sync mogelijkheden met outlook 2007.

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

T-Junkie schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:36:
[...]

Hmmzz, net overheen gelezen dan. :>
Wel erg jammer :( Snap niet waarom ze het de eene wel en de andere niet doen.

Dan wordt het dus maar klantenservice. Keertje hiervoor ook al gedaan. :)

Misschien is dit nog te fixen met FarManager en de plugins. Daarmee kon je ook de K750i mee editten.
w880 is een CID49/51 db2020. Op dit moment ondersteunt FAR CID49-db2010 phones gedeeltelijk.
dus nog geen FAR helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Ik heb mijn w810i verkocht en ga de w880i morgen halen. Ga ik gelijk proberen of deze flash themes werken op de w880i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerde. Er is een actie lopende met de W880 bij alle Telecombinatie winkels. Je krijgt de W880 bij een relax 150 met PIT! Je bent dan ongeveer €24,25 per maand kwijt.
Toestel krijg je trouwens gratis.

*ik heb een soortgelijke actie gedaan, maar dan met een N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Weet iemand of er al een update beschikbaar is en zo nee, wanneer deze komt. Niet dat ik bugs heb ontdekt maar toch :)

[ Voor 76% gewijzigd door TranceDJ op 25-04-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Pff vandaag mocht ik dan eindelijk verlengen...
Wilde perse 'n 1 jarig abbo hebben, omdat ik 2 jaar gewoon veelste lang vind..

Deze W880i zat ook nog steeds in m'n hoofd, maar kostte gewoon veeeelsteveel bij 'n 1 jarig abbo!

Ik had twee Samsungs in m'n hoofd: De D840 en de U600! Ik naar Delft om daar 'n beetje telefoonwinkels langs te hoppen. Eerst naar the Phonehouse geweest en daar was de W880i met 'n 1 jarige verlenging maar liefst 299,95, naja laaaaaterz heh 'way to much' dus ik door naar de Orange Shop om te kijken.

Bij de Orange-shop kostte hij 144,95 dus dat is al 'n heel verschil, alleen helaas was de zilveren versie gesimlocked en Orange-branded, (de zwarte versie niet, maar die vind ik niet zo mooi) dus dat wilde ik ook weer niet (ivm vernoiking van menu's en latere doorverkoop) maar ik wist dat de Phonehouse de laagste prijs garantie biedt mits het toestel simlockvrij is bij de andere aanbieder en op voorraad.. Ik 'n briefje laten schrijven door die Orange medewerker met daarop SonyEricsson W880i bij 1 jarige verlenging van 30,- per maand voor 144,95 en daarop 'n Orange stempel :)

Ik terug naar de Phonehouse waar ik 'm uiteindelijk meekreeg voor 129,99 haha, das toch _/-\o_ _/-\o_

Eerste indrukken: geil, mooi, dun, prachtige menu's en blij dat ik weer 'n SE heb, gewoon super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Klopt het dat er bij de bijgeleverde memory stick micro geen adaptor zit?

Weet iemand of er al meer flash thema's beschikbaar zijn?

Als ik in de fotomodus richt op een vrij donkere plek en de nachtmodus staat uit zijn er een soort van groene streepjes in het beeld zichtbaar. Hebben anderen dit ook of ligt het aan mijn toestel?

[ Voor 42% gewijzigd door TranceDJ op 25-04-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TranceDJ schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:20:
Klopt het dat er bij de bijgeleverde memory stick micro geen adaptor zit?
Klopt
Weet iemand of er al meer flash thema's beschikbaar zijn?
Heb hier pas nog 'n linkje zien staan naar verschillende flash-thema's
Als ik in de fotomodus richt op een vrij donkere plek en de nachtmodus staat uit zijn er een soort van groene streepjes in het beeld zichtbaar. Hebben anderen dit ook of ligt het aan mijn toestel?
Geen id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
CLB schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:35:

[...]

Heb hier pas nog 'n linkje zien staan naar verschillende flash-thema's
Ja dat was een link van mij. Maar als ik die flash thema's download blijken het allemaal swf (flash) bestanden te zijn ipv thm (thema) bestanden dus ik weet niet wat ik er mee moet.
[...]

Geen id
Zou jij, of iemand anders dit even kunnen testen voor mij? Als ik dus het toestel horizontaal vast houd en ik een foto wil maken van een donker gebied (nachtmodus uit) zie ik groene verticale strepen. Bij nachtmodus aan zie ik deze strepen niet maar ik vind het evengoed raar want dit verschijnsel had ik bij mijn W810i niet.

[ Voor 5% gewijzigd door TranceDJ op 25-04-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb die groene strepen echt MINImaal, zie ze eigenlijk niet eens, maar omdat jij 't zei lette ik erop..

Weet iemand of FMA automatisch alle Outlook-contacten kan importeren..
Heb FMA al jaren niet gebruikt, omdat ik geen SE phone meer had, anders install ik 't morgen even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:34:
Pff vandaag mocht ik dan eindelijk verlengen...
Wilde perse 'n 1 jarig abbo hebben, omdat ik 2 jaar gewoon veelste lang vind..

Deze W880i zat ook nog steeds in m'n hoofd, maar kostte gewoon veeeelsteveel bij 'n 1 jarig abbo!

Ik had twee Samsungs in m'n hoofd: De D840 en de U600! Ik naar Delft om daar 'n beetje telefoonwinkels langs te hoppen. Eerst naar the Phonehouse geweest en daar was de W880i met 'n 1 jarige verlenging maar liefst 299,95, naja laaaaaterz heh 'way to much' dus ik door naar de Orange Shop om te kijken.

Bij de Orange-shop kostte hij 144,95 dus dat is al 'n heel verschil, alleen helaas was de zilveren versie gesimlocked en Orange-branded, (de zwarte versie niet, maar die vind ik niet zo mooi) dus dat wilde ik ook weer niet (ivm vernoiking van menu's en latere doorverkoop) maar ik wist dat de Phonehouse de laagste prijs garantie biedt mits het toestel simlockvrij is bij de andere aanbieder en op voorraad.. Ik 'n briefje laten schrijven door die Orange medewerker met daarop SonyEricsson W880i bij 1 jarige verlenging van 30,- per maand voor 144,95 en daarop 'n Orange stempel :)

Ik terug naar de Phonehouse waar ik 'm uiteindelijk meekreeg voor 129,99 haha, das toch _/-\o_ _/-\o_

Eerste indrukken: geil, mooi, dun, prachtige menu's en blij dat ik weer 'n SE heb, gewoon super!!
Je had wel beter kunnen zoeken. Ik had het toestel met 1jr flex 30 + pit gratis kunnen krijgen. Alleen was ik uiteindelijk voor een ander toestel gegaan. Sowieso moet je niet bij orange blijven. Slechtste netwerk in Ned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
T-mobile is hier kut, dan betaal ik 30,- plus nog eens PIT-kosten en nu 24,- / maand (studentenkorting)

Orange is hier best en voor de rest is je reply redelijk nutteloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:58:
T-mobile is hier kut, dan betaal ik 30,- plus nog eens PIT-kosten en nu 24,- / maand (studentenkorting)

Orange is hier best en voor de rest is je reply redelijk nutteloos ;)
Sorry, was bedoeld als een soort van advies. Hoe zit het trouwens met de studentenkorting? Heb ik nooit van gehoord. Kan ik daar ergens over teruglezen(ben zelf ook student, en heb een orange als extra abo)?
PIT heeft trouwens echt zijn voordelen hoor. Effe snel t nieuws bekijken, ff snel je email bekijken. En je kreeg trouwens de eerste 4 maanden 50% korting op de PIT.
Maar jah elk netwerk heeft zijn voor en nadelen heh.
Anyways, 120 euro voor die W880 bij orange is wel een goeie deal, want orange geeft meestal niet zoveel korting op toestellen. Weet ook dat phonehouse echt niet blij was =P. Zeker een verlies geleden door jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
CLB schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:41:
Ik heb die groene strepen echt MINImaal, zie ze eigenlijk niet eens, maar omdat jij 't zei lette ik erop..
Het is bij mij ook minimaal in principe, maar hoe donkerder hoe beter zichtbaar ze zijn. Ik had dit verschijnsel niet bij mijn W810i dus het zal wel normaal zijn bij de W880i omdat CLB dit ook heeft opgemerkt. Dus er zullen nog wel meer mensen zijn die dit is opgevallen??

Op de foto's zijn de strepen uiteraard ook zichtbaar:

Vrij donker, strepen zichtbaar (voorbeeld: zie pijltje) (nachtmodus uit)
Nog donkerder, strepen zijn zichtbaar (nachtmodus uit)
Donker, strepen zijn zichtbaar (nachtmodus uit)
Donker, strepen zijn licht zichtbaar (nachtmodus AAN)

[ Voor 11% gewijzigd door TranceDJ op 25-04-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceDJ schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:09:
Het is bij mij ook minimaal in principe, maar hoe donkerder hoe beter zichtbaar ze zijn. Ik had dit verschijnsel niet bij mijn W810i dus het zal wel normaal zijn bij de W880i omdat CLB dit ook heeft opgemerkt. Dus er zullen nog wel meer mensen zijn die dit is opgevallen??

Op de foto's zijn de strepen uiteraard ook zichtbaar:

Vrij donker, strepen zichtbaar (voorbeeld: zie pijltje) (nachtmodus uit)
Nog donkerder, strepen zijn zichtbaar (nachtmodus uit)
Donker, strepen zijn zichtbaar (nachtmodus uit)
Donker, strepen zijn licht zichtbaar (nachtmodus AAN)
Ik heb je foto's effe bekeken. Er is niks mis met je toestel. Je moet het zo zien, de lens die in de W880 zit is kleiner dan die van bijvoorbeeld K750i. Waardoor de fotokwaliteit sowieso minder is. En dat je op elke foto hartstikke veel noise heeft, hadden de voorgangers van SE allemaal ook (met name de K5.. series).

De w880 is immers een musicphone en geen cameraphone.

De W810 heeft een lens van 4.8MM 1:2:8 + autofocus. Die van W880 is beduidend minder qua lens.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:06:
[...]

Sorry, was bedoeld als een soort van advies. Hoe zit het trouwens met de studentenkorting? Heb ik nooit van gehoord. Kan ik daar ergens over teruglezen(ben zelf ook student, en heb een orange als extra abo)?
PIT heeft trouwens echt zijn voordelen hoor. Effe snel t nieuws bekijken, ff snel je email bekijken. En je kreeg trouwens de eerste 4 maanden 50% korting op de PIT.
Maar jah elk netwerk heeft zijn voor en nadelen heh.
Anyways, 120 euro voor die W880 bij orange is wel een goeie deal, want orange geeft meestal niet zoveel korting op toestellen. Weet ook dat phonehouse echt niet blij was =P. Zeker een verlies geleden door jou.
Neenee maakt niet uit, maar ik blijf niet voor niets bij Orange natuurlijk ;)
Kijk voor meer info dan eens op: http://www.orange.nl/open/student/

Jij gebruikt PIT ik gebruik Orange World, kan er alles mee wat ik wil, dus komt goed van pas...

Wat het was, was dat de zilveren W880i gesimlocked/ Orange-branded was..
en ik nu dus EN 'n simlockvrije W880i heb en nog voor 'n leuke prijs, wat eigenlijk niet mocht.
Ik voldeed namelijk niet aan de voorwaarde 'andere aanbieder moet 't toestel simlockvrij aanbieden'
maarja denk jij dat ik dat ga zeggen tegen Said van de Phonehouse... Denk 't ook niet nee :9

Iets meer indrukken van het toestel: Geluid is perfect, bellen is zo relaxed (heb al 2 jaar 'n PDA, maar de belfunctie daarvan is altijd tsjaa niet 100%) ik heb nog honderden java-games, heb er 'n paar naar m'n W880i gestuurd en sommigen werken weer perfect echt top, heb ook nog honderden K700i-thema's, maar neem aan dat die niet werken ivm andere resolutie enzo... Citybeat-thema is echt onwijs gaaf zeg, en 't schermpje is werkelijk ubergeilish!! Moet nog 'n paar dingen uitzoeken: bv het fullscreen afspelen van filmpjes of kan dit gewoon niet (zou jammer zijn mja).. Voor de rest gewoon 'n supertoestel, ik ga lekker in m'n bedje liggen en nog even de belangrijkste contacten overzetten via BT en dergelijke! Het is gewoon een werkelijke verademing dat ik toch weer 'n SE in m'n handen heb na al die jaren, voelt gewoon weer 1 2 3 vertrouwd en dat zegt toch wel wat _/-\o_
Nu morgen nog even FMA installeren en m'n contacten/ afspraken overpompen ;)

@ Hierboven: K ben de fotokwaliteit van 'n PDA gewend dus dit is al 'n uber-cameraatje haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:14:
[...]

Ik heb je foto's effe bekeken. Er is niks mis met je toestel. Je moet het zo zien, de lens die in de W880 zit is kleiner dan die van bijvoorbeeld K750i. Waardoor de fotokwaliteit sowieso minder is. En dat je op elke foto hartstikke veel noise heeft, hadden de voorgangers van SE allemaal ook (met name de K5.. series).

De w880 is immers een musicphone en geen cameraphone.
Bedankt voor je reactie. Ja ik heb hem ook niet echt gekocht om er veel foto's mee te gaan knippen, maar de W810i is ook een musicphone en deze had dit verschijnsel niet. En die noise vind ik nog niet zo raar maar die strepen wel (zijn voor de duidelijkheid niet alleen zichtbaar op de foto's, maar ook goed zichtbaar op het scherm als ik richt op een donkere plek en dit heb jij dus ook bij jou toestel?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceDJ schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:18:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ja ik heb hem ook niet echt gekocht om er veel foto's mee te gaan knippen, maar de W810i is ook een musicphone en deze had dit verschijnsel niet. En die noise vind ik nog niet zo raar maar die strepen wel (zijn voor de duidelijkheid niet alleen zichtbaar op de foto's, maar ook goed zichtbaar op het scherm als ik richt op een donkere plek).
W810 was gewoon een toptoestel. Hij liep in die tijd ver voor op zijn soortgenoten. Hoewel de W880 minder kwaliteitfoto's maakt, heb je ook veel voor teruggekregen. Een superstrak design + verschrikkelijk dun. Misschien was dit ook de reden waarom ze geen grotere lens in had kunnen doen. Pastte niet in hun topdesign. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
CLB schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:15:
Moet nog 'n paar dingen uitzoeken: bv het fullscreen afspelen van filmpjes of kan dit gewoon niet (zou jammer zijn mja)..
Bestandsbeheer>Video's>Kies een video>Meer>Liggend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:22:
[...]

W810 was gewoon een toptoestel. Hij liep in die tijd ver voor op zijn soortgenoten. Hoewel de W880 minder kwaliteitfoto's maakt, heb je ook veel voor teruggekregen. Een superstrak design + verschrikkelijk dun. Misschien was dit ook de reden waarom ze geen grotere lens in had kunnen doen. Pastte niet in hun topdesign. Jammer.
Ik ben ook helemaal niet ontevreden over het toestel hoor, ben ook van mening dat de W880i een super toestel is! Alleen zou ik graag nog eventjes willen weten of andere mensen die dit toestel hebben ook die strepen hebben bij het nemen van een foto in een vrij donkere ruimte. Misschien is er iemand die ook wat foto's wil nemen en hier posten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TranceDJ schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:25:
[...]
Bestandsbeheer>Video's>Kies een video>Meer>Liggend ;)
Ja zag 't toevallig net voorbij komen! Morgen ga ik alles overpompen en even m'n Orange World instellingen goed fixen (heeft iemand ze 1 2 3 op 'n rijtje staan..?) Ik zal ook ff wat foto's maken straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Al m'n contacten en afspraken staan alweer op m'n W880i, gewoon vanuit Outlook via BT verstuurd naar m'n phone'tje en hoppatee, alles staat erin! Ben nu bezig met java-games en dergelijke.. Heb echt nog honderden games van m'n K700i, jammer dat ze niet allemaal full-screen zijn moet ik zeggen! :'(

Zitten wel een paar echte hele vette games tussen (gewoon nostalgie) dus dat is wel weer uber om te zien en te spelen. Download nu ook nog wat java games via Azureus dus dat komt ook wel goed!

Voor de rest moet ik alleen nog de Orange World instellingen instellen, dus daar ga ik straks even achteraan en daarna ga ik er weer verder mee spelen! Wat me opvalt is de extreem goede batterijduur! Gisteren gehaald, gelijk opgeladen (zat al voor 90% vol ofzo) en nu heb ik nog steeds 72% accu terwijl ik er toch veel mee 'gespeeld' heb, om alles te checken en te testen en dergelijke.

Vandeweek ga ik eens op zoek naar leuke SE-themes en dan ben ik weer helemaal gelukkig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

CLB schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:21:
Al m'n contacten en afspraken staan alweer op m'n W880i, gewoon vanuit Outlook via BT verstuurd naar m'n phone'tje en hoppatee, alles staat erin!
Doe je dat dan met de standaard Bluetooth software of heb je daar andere SE software voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Niks via SE software en dergelijke, gewoon alles via m'n BT-dongletje :)
Gewoon een aantal contactpersonen/ afspraken selecteren-start-verzenden via-Bluetooth

Heb inmiddels ook 'n hele shitload 320x240 games gevonden, dat is wel echt genieten zeg _/-\o_
EDIT: Ook Orange even gebeld voor instellingen van Orange World en MMS, werkt super!

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 26-04-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik even kwijt wil over deze telefoon:
een super toestel, geluid met oordopjes klinkt geweldig, alleen het ingebouwde speakertje is prut. Het formaat van het toestel zelf is geweldig, je zou m bijna kwijtraken in je broekzak! het cameraatje op de voorkant vind ik zonde, want videobellen is A: duur en B: overbodig. Ik heb er google maps mobile op gezet, helaas gebruikt deze continu vodafone live UMTS/GPRS en is het dus niet te betalen.

wat de aansluiting op de zijkant betreft: leuk en functioneel, maar de plugjes die erin gaan zijn voorzien van 2 plastic clipjes die heel snel afbreken waardoor het plugje niet meer blijft zitten (ik kan alleen nog maar opladen via USB :( )

voor de rest, niks dan hulde aan SE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb 2 spelletjes geinstalleerd op m'n memory-card die niet werken, zodoende wil ik ze eraf gooien!
Maar elke keer als ik dat probeer krijg ik de melding 'bewerking is mislukt'...
Iemand die enig idee heeft hoe ik ze er toch af kan halen, wordt er namelijk beetje para van 8)7

Als ik 'm aan m'n computer hang zie ik allerlei mapjes a la video/ringtonges/music maar ook zie ik nergens 'n game-mapje ofzo, dus kan ze zodoende ook niet op die manier verwijderen... Iemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabrieksinstellingen terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kaartje al geformatteerd in het toestel zelf..
Ook al twee keer een 'Masterreset' gedaan, maar niks helpt...

Als ik nu naar 'games' gaat staat dat Quadrapop daar en dan 'n spel die ik niet kan spelen/ deleten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
CLB schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:06:
Kaartje al geformatteerd in het toestel zelf..
Ook al twee keer een 'Masterreset' gedaan, maar niks helpt...

Als ik nu naar 'games' gaat staat dat Quadrapop daar en dan 'n spel die ik niet kan spelen/ deleten :(
Quadrapop kun je ook niet verwijderen want dat is een beveiligd bestand. Van elk bestandstype staat er min. één beveiligd bestand op dat je niet kunt verwijderen. Dit om te voorkomen dat er bijvoorbeeld geen ringtone op het toestel staat wanneer je wordt gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:22:
wat ik even kwijt wil over deze telefoon:
een super toestel, geluid met oordopjes klinkt geweldig, alleen het ingebouwde speakertje is prut. Het formaat van het toestel zelf is geweldig, je zou m bijna kwijtraken in je broekzak! het cameraatje op de voorkant vind ik zonde, want videobellen is A: duur en B: overbodig. Ik heb er google maps mobile op gezet, helaas gebruikt deze continu vodafone live UMTS/GPRS en is het dus niet te betalen.

wat de aansluiting op de zijkant betreft: leuk en functioneel, maar de plugjes die erin gaan zijn voorzien van 2 plastic clipjes die heel snel afbreken waardoor het plugje niet meer blijft zitten (ik kan alleen nog maar opladen via USB :( )

voor de rest, niks dan hulde aan SE _/-\o_
En heb jij die 'groene strepen' ook wanneer je een foto wil maken gericht op een donkere ruimte zoals ik reeds heb beschreven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TranceDJ schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:32:
[...]

Quadrapop kun je ook niet verwijderen want dat is een beveiligd bestand. Van elk bestandstype staat er min. één beveiligd bestand op dat je niet kunt verwijderen. Dit om te voorkomen dat er bijvoorbeeld geen ringtone op het toestel staat wanneer je wordt gebeld.
Dat begrijp ik ;)
(ik heb Quadrapop trouwens wel kunnen verwijderen, maar dat is met 'n omweg)
Het gaat erom dat er nu dus gewoon 1 spel in m'n lijst staat die niet werkt en niet te deleten is :X

Iemand alle Orange World instellingen op 'n rijtje?
Ik heb ze vanmiddag toegestuurd gekregen na 'n gesprek van 4 minuten door 'n Orange-medewerker.
Omdat ik die k*tgame van m'n geheugenkaartje af wilde halen heb ik 'n masterreset gedaan waardoor ook die instellingen verloren zijn gegaan. Heb inmiddels al weer 2x Orange gebeld, en telkens 5 minuten in de wacht gehangen, maar 't houdt natuurlijk 'n xtje op, dus als iemand ze heeft?

Moet wel zeggen dat ik internetten op de W880i nog erg relaxed vond! Gebruik normaal 'n PDA met 'n scherm wat wel 'n stukje groter is >:) , maar op dit schermpje was ook gewoon alles goed te lezen. Ook erg handig dat je een 'liggende' stand hebt voor het internetten en dat je kunt inzoomen :)

Zal zometeen even wat foto's maken van m'n toestel, vind ik gewoon leuk, dus :9
Afbeeldingslocatie: http://aycu03.webshots.com/image/16082/2003706440256317846_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu36.webshots.com/image/15075/2003753544636511174_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu23.webshots.com/image/15742/2003767239193633670_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu03.webshots.com/image/14682/2003783663485880395_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu33.webshots.com/image/16152/2003768059529204178_rs.jpg
Hier is gelijk dat spelletje te zien wat ik niet kan deleten: ExtremeAirSnowboarding3D.
Er staat ook 'n ander icoontje voor dan bij al m'n andere spellen.. Iemand ie de oplossing weet..?

Afbeeldingslocatie: http://aycu03.webshots.com/image/14682/2003790973840471911_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu26.webshots.com/image/12945/2003727375850585497_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu16.webshots.com/image/12975/2003730994926261256_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu20.webshots.com/image/15019/2004564226414190717_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu04.webshots.com/image/16323/2004577301051889667_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/14608/2004564588208380788_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu27.webshots.com/image/15986/2004540369082056528_rs.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door CLB op 26-04-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 08:20

Tmr

Ik heb de zwarte W880 nou een paar maanden en hij bevalt prima! Kostte me niks bij een Hi 30 ab voor 25 euro p/m bij the phone house (oude aanbieding).

Enkele dingen die me opvallen zijn:
  • werkt onder linux! :) Ik kan direct files overzetten op de memory stick, erg fijn! Alleen staan alle telefoonfuncties uit in transfer mode, dat vind ik nogal irritant. Zeker gezien het wel kan met de windows 'explorer' versie. Hierbij blijft de telefoon gewoon aan. Raar :?
  • USB is echt waanzinnig traag. USB1.1 snelheid maximaal. Doe ik wat fout of hoort dat zo?
  • Kan je muziek direct op de memory stick zetten, en zo ja, herkent de walkman dat dan meteen? In dat geval ga ik maar achter een m2 reader/adapter aan denk ik.
Verder vind ik de volgorde van de nummers in de walkman nogal vreemd. Als de volgorde van een album volgens de informatie bij 'Album' goed is, en ik voeg dat toe aan de huidige playlist, dan wil de volgorde nog wel eens veranderen |:( Vet irritant! Soms staat er maar 1 nummer verkeerd, soms zijn dat er meer.. ik heb hier nog geen patroon in weten te ontdekken. Iemand anders soortgelijke ervaringen??

Verder fijn toestel! Bellen/smsen gaat ok. Alleen knopjes zijn een beetje onhandig, maar dat went wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tmr schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:29:
Kostte me niks bij een Hi 30 ab voor 25 euro p/m bij the phone house (oude aanbieding).
Zeker 2 jarig abbo..?
Enkele dingen die me opvallen zijn:

• Zeker gezien het wel kan met de windows 'explorer' versie. Hierbij blijft de telefoon gewoon aan. Raar :?
Hmm bij mij staat die telefoonmodus dan ook uit dacht ik hoor.. (Windows 'explorer' dus)
• USB is echt waanzinnig traag. USB1.1 snelheid maximaal. Doe ik wat fout of hoort dat zo?
Nog niet echt gekeken, zal er vandeweek eens 'n berg mp3'tjes opgooien

Heb m'n Orange World weer opnieuw aangevraagd, werkt echt onwijs leukjes moet ik zeggen.
Vandeweek eens al m'n favorieten uit m'n PDA in m'n W880i zetten, wel al gezien dat hotmail.com niet werkt.. Beetje jammer, dus daar moet ik nog 'n oplossing voor vinden, voor de rest W880i = *O*

EDIT: Oja hebben jullie nog sites met gratis thema's.. Bij elkaar heb ik denk 30 thema's gevonden voor de W880i, waarvan ik er maar 3 leuk/ mooi vond en ik ze ook kon downloaden op de computer...

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 27-04-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Hier zijn thema's en dergelijke te vinden: http://myw880.lasyk.net/

Echter heb ik nog steeds geen flash thema's kunnen vinden. Heb wel ergens een pakketje kunnen downloaden maar dat zijn allemaal swf bestanden en ik weet niet wat ik daarmee moet.

Gebruik zelf Opera mini om te browsen, werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Zojuist ook m'n W880i in gebruik genomen, eerste in druk is super. Enige wat me direct opviel was de zwaar tegenvallende geluid, beetje schel en zacht. Nadat ik de oordopjes van m'n iPod eraan hing ipv de meegeleverde SE dopjes was het geluid velen malen beter, terwijl dat nou ook niet de meest kwaliteit dopjes zijn.
Meerdere mensen die ervaring of zijn toevallig mijn SE dopjes niet helemaal jofel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:35:
Zojuist ook m'n W880i in gebruik genomen, eerste in druk is super. Enige wat me direct opviel was de zwaar tegenvallende geluid, beetje schel en zacht. Nadat ik de oordopjes van m'n iPod eraan hing ipv de meegeleverde SE dopjes was het geluid velen malen beter, terwijl dat nou ook niet de meest kwaliteit dopjes zijn.
Meerdere mensen die ervaring of zijn toevallig mijn SE dopjes niet helemaal jofel?
Ik heb de w880i een paar dagen gebruikt met de bijgeleverde dopjes. Ik was er ook niet echt over te spreken, heb nu mijn sennheiser oordopjes die ooit bij mijn Iriver IMP-450 (of 400) zaten weer van stal gehaald, en dat is toch een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:31:
[...]

Ik heb de w880i een paar dagen gebruikt met de bijgeleverde dopjes. Ik was er ook niet echt over te spreken, heb nu mijn sennheiser oordopjes die ooit bij mijn Iriver IMP-450 (of 400) zaten weer van stal gehaald, en dat is toch een hele verbetering.
Hmm dan ligt het dus niet alleen aan mijn dopjes. Ik zie trouwens ook dat ik de HPM-70 dopjes erbij heb gekregen ipv de HPM-75 waarvan ik in alle reviews lees dat die erbij zitten. Die zouden dan ook beter moeten zijn lees ik, misschien dat ik daarom hier verder niemand over gehoord heb, want deze dopjes die doen toch wel aardig afbreuk aan de walkman phone.
Eens kijken of ik ergens de HPM-82 kan krijgen, dan heb je tenminste ook direct een afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Paar korte vraagjes:

Dat CityBeat thema vind ik supervet, maar het standaardmenu echt lelijk gewoon. Wordt je hele menu met CityBeat aangepast, of is dit alleen het hoofdscherm?

Dit bedoel ik dus, het hoofdscherm veranderd:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w880/scr02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w880/scr18-21.jpg

Maar veranderen deze schermen ook in het zwart/rode thema?:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w880/scr05-1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w880/scr13-1.jpg

De W610i heeft CityBeats ook in het wit, heeft de W810i dat ook?:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w610i/scr18-3.jpg

En weet iemand toevallig of de Telfort shop de W880i ook heeft? Met de W950i en W810i zijn ze namelijk goedkoper dan de BelCompany bij Telfort 200 1jaar verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

MooDyBLueS schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:12:
Paar korte vraagjes:

Dat CityBeat thema vind ik supervet, maar het standaardmenu echt lelijk gewoon. Wordt je hele menu met CityBeat aangepast, of is dit alleen het hoofdscherm?
Nee alle schermen veranderen met het CityBeat theme, dus ook je stand-by scherm, wat ik daar wel gaaf vind in vergelijking met het standaard (Walkman) theme, is dat als je muziek hebt spelen, de artiest/song/album door je schermpje scrollen.
De W610i heeft CityBeats ook in het wit, heeft de W810i dat ook?:
[afbeelding]
De W880i heeft alleen de CityBeat in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Heb sinds 29 mrt ook de W880i van Vodafone.
Toestel bevalt me prima !
Het enigste minpuntje wat ik heb is veel stof achter het scherm, hebben meer mensen hier last van ?
(vooral als er zonlicht op het scherm valt vindt ik dit erg storend)
Kun je hiermee terug naar de winkel ?
Heb dit vroeger wel meegemaakt bij mijn Nokia 6310i , maar die kon ik zelf openmaken en schoonblazen met lucht.
Hier waag ik me met de W880i niet aan.
Je zou zeggen dat ze zon'n schermpje voorzien van een soort schuimrubberen rand waardoor er geen stof achter kan komen (misschien hebben ze die bij mij vergeten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
RonnieB82 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:29:
Ik heb nog wel 1 storend puntje waar ik wel tegenaan gelopen ben:

Als je gebeld word, kan je de ringtone niet 'stilzetten' (voor als je niet wilt opnemen, maar ook de herrie niet wilt horen :+)

Op al mijn vorige telefoons kon dit gewoon door op de c knop te drukken op het moment dat je gebeld word, ik verwacht ook eigenlijk wel dat dit met een firmware update verholpen word.
Dat kan dus wel, toets helemaal rechts onder indrukken als je gebeld wordt.
Andere kant denkt dan dat je niet opneemt ipv de telefoon op te hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat was dus DE site die ik ook had gevonden, maar dan moet je via je telefoon die themes binnenhalen en daar heb ik net geen zin in... Werkt ook niet moet ik zeggen als ik met de standaard browser naar die site surf... kan dan geen ID invullen dus ook niks downloaden.. Gebruik jij de standaard browser die op je W880i stond of gebruik je bv. Opera Mini ofzo...!?

Kun je ze niet op 1 of andere manier op je computer downen ofzo dat jij weet..!?

@ MooDyBLueS: Paar pictures van het CityBeat-theme...
Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/13374/2006076165212521219_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu35.webshots.com/image/15034/2006031877954854970_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu37.webshots.com/image/13876/2006042325717347336_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu26.webshots.com/image/16425/2006063114686647706_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu26.webshots.com/image/16425/2006045854640479821_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu40.webshots.com/image/15559/2006004110831833075_rs.jpg
Lijkt 'n beetje oranje-achtig, in 't echt is het dus rood :)

(witte Citybeat-thema vind ik trouwens lelijk, mja das persoonlijk en niet echt belangrijk)

En je moet naar the Phonehouse, die biedt de laagste prijsgarantie, vandeweek zelf gebruikt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 29-04-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb van de week de W880 gehaald en moet zeggen "ben er helemaal verliefd op".
Ik zit alleen met 1 probleem in mijn maag en ik kom er echt niet uit dus ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen?
Ik heb een probleem met het synchroniseren, het programma (SE PC Suite) verwijst automatisch naar Outlook Express en de enige opties die ik kan kiezen zijn contactpersonen en favorieten.
Aangezien ik met Outlook 2003 werk en ook graag mijn agenda, notities en andere dingen wil synchroniseren heb ik dus een probleem.
Ik heb al de nieuwste updates geinstalleerd en dan nog kom ik er niet uit. Het programma blijft eigenwijs en komt verder ook totaal niet overeen met de gebruiksaanwijzing van Sony http://www.sonyericsson.c...&topic=SE_synchronization
Ben benieuwd of jullie dit probleem herkennen en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb ook Outlook 2003 gebruikt om te synchroniseren met m'n W880i..
Wel door middel van BlueTooth! Ik weet niet of jij 'n laptop hebt met geintergreerde BT-module
of dat je 'n BT-dongle hebt in je normale computer waardoor je ook 'n BT-verbinding hebt...!?

Je selecteert gewoon een aantal contactpersonen (ik deed er altijd 30), je drukt linksboven op 'bestand' of iets in die trend en daarna op 'verzenden via Bluetooth', hij vindt je W880i en je hij stuurt ze in 'n poep en 'n zucht over! Dit heb ik ook gedaan met al m'n afspraken/ notities d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 30-04-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
[quote]CLB schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:31:
[...]

Dat was dus DE site die ik ook had gevonden, maar dan moet je via je telefoon die themes binnenhalen en daar heb ik net geen zin in... Werkt ook niet moet ik zeggen als ik met de standaard browser naar die site surf... kan dan geen ID invullen dus ook niks downloaden.. Gebruik jij de standaard browser die op je W880i stond of gebruik je bv. Opera Mini ofzo...!?

Kun je ze niet op 1 of andere manier op je computer downen ofzo dat jij weet..!?

Ik download ze altijd met de computer, gewoon op de button download drukken, en vervolgens het bestand met de extensie thm via bluetooth naar je telefoon sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 08:10
CLB schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:31:
[...]

Ziet er leuk uit deze thema's
Ik krijg binnenkort een W880i die waarschijnlijk t-mobile gelocked is (de zilveren) kan ik daar ook andere thema's op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
@ DyStiC: dankjewel!
CLB schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:31:
[...]

@ MooDyBLueS: Paar pictures van het CityBeat-theme...
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lijkt 'n beetje oranje-achtig, in 't echt is het dus rood :)

(witte Citybeat-thema vind ik trouwens lelijk, mja das persoonlijk en niet echt belangrijk)

En je moet naar the Phonehouse, die biedt de laagste prijsgarantie, vandeweek zelf gebruikt _/-\o_
Geweldig! Precies wat ik zocht! Dat CityBeats thema is echt geweldig mooi. :9~ Als die niet op de telefoon had gezeten, had ik nog gaan twijfelen.

Nog even over die laagste prijsgarantie van The Phone House, is dat vergeleken met de online winkels ook, of alleen met de echte winkels? Bij Telfort 200 18mnd verlenging heeft The Phone House van alle normale winkels sowieso de scherpste prijs, maar 2call.nl is nog eens € 66 goedkoper (€ 103 vs. € 169).

Morgen of overmorgen maar even kijken of ik een uurtje eerder weg kan bij mijn werk, dan ga ik hem gelijk halen. En kijken of The Phone House een beetje mee wil met de prijs van 2call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
arjan571 schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:24:
[quote]CLB schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:31:
[...]
Ik download ze altijd met de computer, gewoon op de button download drukken, en vervolgens het bestand met de extensie thm via bluetooth naar je telefoon sturen!
Heb 't inmiddels gevonden idd. Er stond expliciet bij dat je met je telefoon naar zo'n wap-site moest waar je 'n ID in moest vullen, maar dat kon idd ook gewoon via de computer! Heb zo'n 100 nieuwe thema's uitgeprobeerd waar zo'n 40 leuke tussenzaten, dus ben weer helemaal gelukkigjes :)
procyon schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:31:
[...]
Ik krijg binnenkort een W880i die waarschijnlijk t-mobile gelocked is (de zilveren) kan ik daar ook andere thema's op zetten?
Jahoor kan gewoon :)
Your Welcome
Nog even over die laagste prijsgarantie van The Phone House, is dat vergeleken met de online winkels ook, of alleen met de echte winkels?
Is in vergelijking met ECHTE winkels! Maar 2call.nl heeft ook 'n vestiging in Den Haag zitten waar je de telefoons gewoon direct op kunt halen, dus dat is opzich wel relaxed! Wel moest ik 'n bewijsje overleggen waarop stond dat de telefoon bij de Orange-shop die en die prijs had bij dat en dat abbo...

Hoe je dat dan wilt gaan doen met 2call.nl..? Maar vraag 't even in de Phonehouse!
Ik kreeg 170,- korting op m'n toestel, omdat ik 5 minuutjes naar 'n Orange-winkel ben gelopen,
om daar 'n bewijsje te regelen met daarop hun prijzen, dus dat is zeker lekker lekker meegenomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Nu wil ik de XFM Hitmix (zo'n 150 MB groot) op mijn memory stick zetten via bestandsbeheer maar dat lukt niet. Krijg steeds de volgende melding: "Kan XFM Hitmix niet kopieren. Het station kan de aangevraagde sector niet vinden". Ik krijg deze melding als ie bijna klaar is met kopieren. Er is nog genoeg ruimte voor het bestand op de memory stick. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier ook alleen maar positieve berichten over de W880i. Heb 'm nu een week intensief gebruikt en hij bevalt prima. Ik ben voornamelijk een beller/sms'er, de andere opties gebruik ik niet echt veel.
Wat mij opvalt:
  • Menu is in kleine details verbetert. Heb al heel wat SE telefoons gehad, maar dit is weer een stap vooruit.
  • Accu is echt top! Heb afgelopen weekend toestel ook veel gebruikt i.c.m. BT om handsfree te bellen. Lekker een weekend bellen zonder bang te zijn dat je accu leeg raakt.
  • Knopjes vallen mij erg mee. Ik ben er al snel aan gewend. Vind ze persoonlijk prettig om te bedienen. Je voelt het echt wanneer je ze indrukt, dus dat werkt lekker snel met SMS.
  • Beeldscherm is goed leesbaar. Met direct fel zonlicht wel iets minder, maar dat komt ook door het donkere thema dat ik erop heb staan. Positief is de hoge resolutie, er gaat lekker veel info op het scherm zonder te scrollen.
Niks dan lof dus voor dit toestel :)

Ohja, voor de koopjesjager. De Hi shop geeft ook flinke korting. Ik heb het toestel gekocht met een Hi40 1 jaar voor 79 euro. Via www.hi.nl/studenten krijg je ook nog eens 20% korting op je abo kosten. Ook bij duurdere abonnementen! Bij Orange geldt de studentenkorting namelijk alleen voor de lagere bundels en niet voor 40 euro en hoger.

[ Voor 15% gewijzigd door Timmey op 01-05-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Die standby-tijd is idd echt onwijs bizar _/-\o_

Net even m'n firmware-versie gechecked en ik heb deze: CXC1250640 R1JC002 070122
Iemand die mij kan zeggen of dit de laatste/ stabielste/ beste is of wat..? Kan 't nergens vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
CLB schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:22:
Die standby-tijd is idd echt onwijs bizar _/-\o_

Net even m'n firmware-versie gechecked en ik heb deze: CXC1250640 R1JC002 070122
Iemand die mij kan zeggen of dit de laatste/ stabielste/ beste is of wat..? Kan 't nergens vinden ;(
Ja, er is nl. nog geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
TranceDJ schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:55:
Nu wil ik de XFM Hitmix (zo'n 150 MB groot) op mijn memory stick zetten via bestandsbeheer maar dat lukt niet. Krijg steeds de volgende melding: "Kan XFM Hitmix niet kopieren. Het station kan de aangevraagde sector niet vinden". Ik krijg deze melding als ie bijna klaar is met kopieren. Er is nog genoeg ruimte voor het bestand op de memory stick. Weet iemand hoe dit kan?
Het probleem is al opgelost want via file manager lukt het wel. Vind het iig raar dat het niet via bestandsbeheer in windows verkenner lukt. Het lukt zo ook niet met andere bestanden van een gelijkwaardige grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TranceDJ schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:23:
[...]

Ja, er is nl. nog geen update beschikbaar.
Nah dan ben ik snel klaar ;)
TranceDJ schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:24:
[...]

Het probleem is al opgelost want via file manager lukt het wel. Vind het iig raar dat het niet via bestandsbeheer in windows verkenner lukt. Het lukt zo ook niet met andere bestanden van een gelijkwaardige grootte.
Ik gooi alles erop via 'n BT-verbinding! 100MB in 10 minuutjes ofzo dus gaat met goede snelheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Volgens mij zit er een bug in het CityBeat theme, als ik in het 'Nwe events' menu (dat je standaard krijgt als je een oproep gemist hebt) op 'Meer' klikt opent het menuutje vervolgens erg langzaam, ook als je dan door de opties in dat menuutje loopt gaat dat bagger traag. Als ik de Walkman theme laadt gaat dit wel gewoon vloeiend.
Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Last heb ik er niet van, omdat ik dat thema niet gebruik :9
Heb 't wel even voor je uitgeprobeerd en je hebt idd gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heeft 1 van jullie email al werkend op z'n W880i icm Orange World..?

Ik heb 2 accounts aangemaakt namelijk een 'Gmail' account en 'n 'Hotmail' account,
maar ik krijg op geen enkele manier verbinding met servers of dergelijke! Hieronder m'n instellingen:

GMAIL
Accountnaam: Gmail
Verbinden via: Internet Acces (heb 25MB data bundel dus)
E-mailadres Colin.....@gmail.com
Type verbinding: POP3
Ink. server: pop.gmail.com
Gebruikersnaam: Colin.....@gmail.com
Wachtwoord: (gewoon m'n Gmail-account wachtwoord)
Uitgaande server: smtp.gmail.com

De rest staat allemaal gewoon op standaardwaarden.
Bij 'geavanceerde instellingen' staat nog wel: inkomende poort:110 / uitgaande poort:25
(ik heb op www.gmail.com ook Forwarding en POP3 aangezet en dergelijke dus iemand...?)

HOTMAIL
Accountnaam: Hotmail
Verbinden via: Internet Acces (heb 25MB data bundel dus)
E-mailadres Colin_....@hotmail.com
Type verbinding: POP3
Ink. server: pop.hotmail.com (neem aan dat deze goed is, wist ik niet zeker...)
Gebruikersnaam: Colin_....@hotmail.com
Wachtwoord: (gewoon m'n Hotmail-account wachtwoord)
Uitgaande server: smtp.hotmail.com (neem aan dat deze goed is, wist ik niet zeker...)

De rest staat allemaal gewoon op standaardwaarden.
Bij 'geavanceerde instellingen' staat nog wel: inkomende poort:110 / uitgaande poort:25
(ik heb geen instellingen kunnen vinden van Forwarding en POP3 en dergelijke op hotmail.com)

Dus als iemand mij kan helpen, zodat ik m'n mail 1 2 3 kan lezen zou ik zeer blij zijn :)
Ik kan via de standaard-browser wel naar www.gmail.com surfen en daar m'n mail lezen.
Via de standaard-browser werkt www.hotmail.com NIET. Ik heb wel daarnet Opera mini geinstalled,
dus daar ga ik zometeen even naar kijken voor Hotmail en dergelijke, maar ik heb eigenlijk geen zin om de hele tijd naar gmail.com/hotmail.com te moeten surfen als 't ook sneller kan om m'n mail te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

gmail werkt alleen als je bij gmail ook je pop-access aanzet... (heb je gedaan zie ik)
hotmail weet ik niet van of ze pop3 verkeer gebruiken.

en je provider moet pop3 verkeer naar die servers doorlaten.

Zo probeer ik met Hi mn xs4all mail op te halen, maar ik kan de pop3 server helaas niet bereiken... (hoewel de hi klantenservice meld dat dit wel zou moeten kunnen)

je poort voor inkomend moet iig op 110 staan, dat is de standaard pop3 poort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm that's a pity dan...
Dan moet ik zorgen dat ik hotmail.com toch kan bereiken via 'n browswer...
Via de standaard voorgeinstalleerde lukt 't dus niet.. ga zo naar Opera Mini kijken!

EDIT: Met Opera mini kan ik dus wel naar www.hotmail.com surfen en m'n mail checken.
Wel heel omslachtig allemaal zeg, dat je eerst 'n java-applicatie moet starten en dergelijke..
Vandeweek is even testen of ik ook mailtjes kan versturen via Gmail en Hotmail :)

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 01-05-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54
Heeft iemand misschien nog een adapter voor een m2 kaart over? Ik kan nu nml me cardreader niet gebruiken en dat vind ik toch wel wat jammer want dat werkt een stuk prettiger met bestandsoverdrachten.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

CLB schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:29:
Last heb ik er niet van, omdat ik dat thema niet gebruik :9
Heb 't wel even voor je uitgeprobeerd en je hebt idd gelijk!
Thanx voor het proberen :) dat is weer een geruststelling dat het niet aan mijn phone ligt.

Voor wat betreft Java games voor de w880, moet je dan nog op specifieke zaken letten als je hiernaar opzoek gaat? of werkt in principe iedere Java game?

Heb overigens vandaag een HPM-82 gekocht. Werkt prima die afstandsbediening, je telefoon kan gewoon op toetsenblok blijven staan om de walkman in te schakelen. Helaas zaten daar ook weer diezelfde bagger dopjes bij als standaard met de telefoon meegeleverd werden, namelijk de HPM-70. Overigens heb ik in alle reviews alleen nog maar die HPM-70 dopjes gezien, dus ik betwijfel of er überhaupt w880i met HPM-75 dopjes geleverd worden.

[ Voor 36% gewijzigd door DyStiC op 02-05-2007 19:48 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste