Ik heb het tegenovergesteldeMastakilla schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:21:
wou em ook 1st bijna kopen, maar ben nu toch weer aan het twijfelen...
hij ziet er wel leuk uit en kewl, maar eigenlijk heb ik die mp3 speler amper nodig (mijn oude mp3 speler ligt al meer dan jaar in de kast sinds ik auto heb) en ik heb eigelijk ook een 3mpixel camera nodig (anders kan ik ze niet eens als achtergrond gebruiken, 1920x1200)
en dan is 400 euro voor enkel een dunno gsm toch wel wat veel
ik ben dan ook nu aan het overwegen om even op de k810 te wachten
heeft iemand al een idee wat die gaat kosten en wanneer ie uitkomt?
Had eigenlijk de hoop dat dit een sterk verbeterde versie van de W800I zou zijn, of minimaal dezelfde functies zou behouden. Ik gebruik mijn walkman en radio functies namelijk vrij regelmatig. Camera zou ik graag nog wat beter zien en zeker de video kwaliteit. Ik hoop dan ook dat er een nieuwe walkman telefoon uitkomt met een 3.2 mp camera. Waarbij ik dan hoop dat die iets betere films maakt. Helaas is deze telefoon alleen mooi door zijn slankheid, maar word het voor mij deze dus niet.
EDIT: De K810i zou dus wel wat voor mij zijn? Dacht eigenlijk dat alleen de walkman echt was voor de muziek, maar de K810i lijkt me dat ook te hebben.
EDIT: De K810i zou dus wel wat voor mij zijn? Dacht eigenlijk dat alleen de walkman echt was voor de muziek, maar de K810i lijkt me dat ook te hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door RudyL op 08-03-2007 12:02 ]
LOETKE
Net even bij de PhoneHouse naar binnen gehopt om onder andere dit toestel te bekijken...
Mooi dingetje moet ik zeggen qua design, alleen de kleur sprak me niet aan (zwart/oranje)
Hij heeft ook niet erg veel functies, maar dat zou ik eventueel nog wel kunnen compenseren
met m'n mp3 speler... Als de prijs wat zakt, zou de zilveren versie een kanshebber kunnen zijn..
Wat me wel opviel was het kleine schermpje qua oppervlakte, gewoon echt klein te noemen
in mijn ogen.. M'n vorige SE, de K700i had nog een groter scherm (wel minder pixels maar oke)
Mooi dingetje moet ik zeggen qua design, alleen de kleur sprak me niet aan (zwart/oranje)
Hij heeft ook niet erg veel functies, maar dat zou ik eventueel nog wel kunnen compenseren
met m'n mp3 speler... Als de prijs wat zakt, zou de zilveren versie een kanshebber kunnen zijn..
Wat me wel opviel was het kleine schermpje qua oppervlakte, gewoon echt klein te noemen
in mijn ogen.. M'n vorige SE, de K700i had nog een groter scherm (wel minder pixels maar oke)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
lees veel over het scherm maare is ie nou echt zo klein? of is ie het zelfde als die van de w810i?
DaveD
Ongeveer dezelfde grootte volgensmij, maar wel een hogere resolutie dan de W810 (240x320 tegen 176x220), dus scherper.DaveD1109 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:28:
lees veel over het scherm maare is ie nou echt zo klein? of is ie het zelfde als die van de w810i?
Verwijderd
Een vriend van mij heeft de w810, vanacht even naast elkaar vergeleken, precies dezelfde grote van schermDaveD1109 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:28:
Ik heb hem sinds vanmiddag (de zwarte). Ik ben er erg blij mee. Een heel mooi toestel en een retescherp scherm (komt vanwege de vele pixels en het relatief kleine formaat).
Ik krijg de sync software alleen niet geïnstalleerd in Windows Vista (ook comp. mode werkt niet....). Dus als iemand deze bijgeleverde software al aan de gang heeft, dan houd ik me aanbevolen.
Bluetooth is helemaal een probleem, omdat Belkin nog geen Vista drivers heeft geleverd bij mijn BT dongel.
Maar goed: toestel is echt cute en retestrak!
Ik krijg de sync software alleen niet geïnstalleerd in Windows Vista (ook comp. mode werkt niet....). Dus als iemand deze bijgeleverde software al aan de gang heeft, dan houd ik me aanbevolen.
Bluetooth is helemaal een probleem, omdat Belkin nog geen Vista drivers heeft geleverd bij mijn BT dongel.
Maar goed: toestel is echt cute en retestrak!
Verwijderd
Weet iemand hoe je dat horizontale menu krijgt zoals op de eerste pics? Ik heb namelijk city beats, maar bij mij is menu gewoon 'standaard' en niet horzontaal ofzo.,...
[lichtelijk offtopic]
Weet iemand wat deze W880i kost bij een 1 jarige verlenging van 30,- bij Orange, bij de Belcompany?
De prijs voor een 1 jarig 30,- abbo, bij de BC, met de W880i is 229,95, maar vaak zijn 'nieuwe abbo' prijzen niet hetzelfde als 'verlengprijzen'! Aangezien de functie van 'verlengen' niet werkt op de BC-site, kan ik er dus niet achterkomen of de W880i ook 229,95 als ik verleng!? Iemand die dit wel weet?
Ik woon niet in de buurt van 'n BC, dus kan niet even 1 2 3 langsgaan en bellen naar 'n BC,
om een prijsje te vragen van 'n telefoon in combinatie van 'n verlenging, gaat me net iets te ver!
Bij de 1 jarige 30,- verlenging van Orange met de W880 bij de Phonehouse kost dit toestel, maar liefst 304,95, maar moet je nog 52,50 aan 'eenmalige aansluitkosten' betalen, meer mensen hier ervaring mee!? Bij de BC is dit niet en dacht dat alleen KPN 'eenmalige aansluitkosten' had..?
Wel geeft de Phonehouse de 'laagste prijs garantie' wat inhoudt dat je het toestel kunt krijgen voor dezelfde lage prijs als bij de concurrent + nog eens 10% van dat bedrag. Dan zou het toestel dus
(229,95/10) x 9 = 200 euro kosten, wat ik bij een 1 jarige verlenging nog wel te doen vind...
Maar, weet iemand dus wat hij bij de BC kost bij een 1 jarige 30,- Orange verlenging!? Alvast bedankt!
[/lichtelijk offtopic]
Weet iemand wat deze W880i kost bij een 1 jarige verlenging van 30,- bij Orange, bij de Belcompany?
De prijs voor een 1 jarig 30,- abbo, bij de BC, met de W880i is 229,95, maar vaak zijn 'nieuwe abbo' prijzen niet hetzelfde als 'verlengprijzen'! Aangezien de functie van 'verlengen' niet werkt op de BC-site, kan ik er dus niet achterkomen of de W880i ook 229,95 als ik verleng!? Iemand die dit wel weet?
Ik woon niet in de buurt van 'n BC, dus kan niet even 1 2 3 langsgaan en bellen naar 'n BC,
om een prijsje te vragen van 'n telefoon in combinatie van 'n verlenging, gaat me net iets te ver!
Bij de 1 jarige 30,- verlenging van Orange met de W880 bij de Phonehouse kost dit toestel, maar liefst 304,95, maar moet je nog 52,50 aan 'eenmalige aansluitkosten' betalen, meer mensen hier ervaring mee!? Bij de BC is dit niet en dacht dat alleen KPN 'eenmalige aansluitkosten' had..?
Wel geeft de Phonehouse de 'laagste prijs garantie' wat inhoudt dat je het toestel kunt krijgen voor dezelfde lage prijs als bij de concurrent + nog eens 10% van dat bedrag. Dan zou het toestel dus
(229,95/10) x 9 = 200 euro kosten, wat ik bij een 1 jarige verlenging nog wel te doen vind...
Maar, weet iemand dus wat hij bij de BC kost bij een 1 jarige 30,- Orange verlenging!? Alvast bedankt!
[/lichtelijk offtopic]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Weet iemand of er (misschien java?) software is die op de w880i draait met daarin plattegronden van Nederland?
Dat kan met verschillende (gratis) java software zoals Google maps, Nav4all enz.
In mijn sig staat een handleiding om java applets via je pc te starten, zodat je geen gprs data verbruikt bij het testen
In mijn sig staat een handleiding om java applets via je pc te starten, zodat je geen gprs data verbruikt bij het testen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Had even met Orange gemaild om te vragen wanneer de W880i in de webshop te vinden is. Volgende week is ie als het goed is te bestellen. De prijs i.c.m. 1jr Orange 50 zal zoals het er nu naar uit ziet € 64,95 worden. Misschien aardig om te weten
Hmm das nice, maybe heb je 'n gehele prijslijst of niet!?
50,- / maand is me namelijk te, denk zelf meer aan de 30,- / maand
Helaas, had alleen nagevraagd voor de Orange 50. Je kunt dus zelf misschien wel redeneren wat hij bij de 30 gaat kosten. Denk overigens dat de prijs van een Orange 30 2 jaar best eens interessant zou kunnen zijnCLB schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:35:
Hmm das nice, maybe heb je 'n gehele prijslijst of niet!?
Okee! Toch bedankt!
2 jaar 30, dan is die gewoon gratis lijkt me, maar ik wil perse 1 jaar! Ach k mail zelf wel even! Thnx!

W880i naast de Samsung F300

Logitech VX Revolution muis (die ik zelf ook heb) de W880i en de F300

Filmpje
2 jaar 30, dan is die gewoon gratis lijkt me, maar ik wil perse 1 jaar! Ach k mail zelf wel even! Thnx!

W880i naast de Samsung F300

Logitech VX Revolution muis (die ik zelf ook heb) de W880i en de F300

Filmpje
[ Voor 85% gewijzigd door CLB op 13-03-2007 00:22 ]
Nog een paar vraagjes over dit toestel die ik mbv Google/ GoT/ internet gewoon niet kan vinden:
-Op 't laatste plaatje in de post hierboven zie je dus een 3,5mm plug toch? Waar gaat die in 't toestel? Aan de onderkant zit voor zover ik weet geen aansluiting en de zijkant lijkt me wat vreemd?
-Kun je hier gewoon onbeperkt Java-games op plempen? Dat kon vroeger nog wel met m'n K700i en heb nog wel een stuk of 50 betaalde Java-games die ik dan graag op de W880i zou willen spelen!
-Kun je op de phone ook .mp4 (mpeg)bestanden afspelen of alleen maar .3gp
Op www.nieuwemobiel.nl staat namelijk alleen 3gp, als ondersteund formaat
-Zit er uberhaupt wel een 'agenda-functie' op dit toestel!?
Lijken misschien stomme vragen en zijn 't misschien ook, maar op ik vind dat er maar
'rare dingen' staan op www.nieuwemobiel.nl, waarover ik even uitsluitsel wil hebben dus vandaar!
-Op 't laatste plaatje in de post hierboven zie je dus een 3,5mm plug toch? Waar gaat die in 't toestel? Aan de onderkant zit voor zover ik weet geen aansluiting en de zijkant lijkt me wat vreemd?
-Kun je hier gewoon onbeperkt Java-games op plempen? Dat kon vroeger nog wel met m'n K700i en heb nog wel een stuk of 50 betaalde Java-games die ik dan graag op de W880i zou willen spelen!
-Kun je op de phone ook .mp4 (mpeg)bestanden afspelen of alleen maar .3gp
Op www.nieuwemobiel.nl staat namelijk alleen 3gp, als ondersteund formaat

Lijken misschien stomme vragen en zijn 't misschien ook, maar op ik vind dat er maar
'rare dingen' staan op www.nieuwemobiel.nl, waarover ik even uitsluitsel wil hebben dus vandaar!
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 13-03-2007 16:03 ]
1. De HPM-75 headset bestaat uit twee gedeeltes, het eerste gedeelte is de kabel die in je telefoon gaat en waar ook de radio-antenne in zit. Daarnaast eindigt het snoer met een een 3,5mm jack waarin je gewoon normale oordopjes in kan doen. Ook zit er op de 3,5mm jack een een knopje om gesprekken mee op te nemen of om op te hangen. Hierin gaan dus de oordopjes.CLB schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:02:
Nog een paar vraagjes over dit toestel die ik mbv Google/ GoT/ internet gewoon niet kan vinden:
-Kun je op de phone ook .mp4 (mpeg)bestanden afspelen of alleen maar .3gp![]()
Op www.nieuwemobiel.nl staat namelijk alleen 3gp, als ondersteund formaat![]()
2. Denk het wel, mijn telefoon (SE W850i) doet dat iig wel en de K800i speelt ook MP4 af. Zou niet weten waarom de W880i dat niet zou kunnen.
3. Lijkt me wel.
-2x thanx!
-Lijkt mij ook, maar op nieuwemobiel.nl stond 't niet aangegeven! Ik kijk wel even op mobile-review!
Mensen die 'm al hebben? Hoe bevalt de geluidskwaliteit, lees hier en daar dat dat niet echt puik moet zijn en aangezien al m'n vorige SE's wel gewoon perfect bevielen! Ik neem aan dat het bij deze ook wel goed zit, maar toch weer 'n grote uitgave
-Lijkt mij ook, maar op nieuwemobiel.nl stond 't niet aangegeven! Ik kijk wel even op mobile-review!
Mensen die 'm al hebben? Hoe bevalt de geluidskwaliteit, lees hier en daar dat dat niet echt puik moet zijn en aangezien al m'n vorige SE's wel gewoon perfect bevielen! Ik neem aan dat het bij deze ook wel goed zit, maar toch weer 'n grote uitgave
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 13-03-2007 18:41 ]
Verwijderd
Geluidskwaliteit bij mij is in ieder geval perfect. Agenda functie heeft ie ook inderdaad :-)
Filmpjes zou ik niet weten eerlijk gezegd. Vanavond eens in het boekje kijken. Headset connector gaat aan de zijkant, en daarin gaat de standaard plug. Dus niet aan de onderkant zoals bij de andere SE's
Filmpjes zou ik niet weten eerlijk gezegd. Vanavond eens in het boekje kijken. Headset connector gaat aan de zijkant, en daarin gaat de standaard plug. Dus niet aan de onderkant zoals bij de andere SE's
Is de zilvere versie al in nederland verkrijgbaar?
Mijn huidige SE telefoon is kapot, en vanaf volgende week kan ik mijn abo weer verlengen, en wil dus zo snel mogelijk een nieuwe een telefoon! (zit nu te pielen met een nokia 5120 ofzoiets, een vooroorlogs geval
)
Het word of deze (zilvere) W880, of de K810... ligt er maar net welke er eerder op de markt is!
Mijn huidige SE telefoon is kapot, en vanaf volgende week kan ik mijn abo weer verlengen, en wil dus zo snel mogelijk een nieuwe een telefoon! (zit nu te pielen met een nokia 5120 ofzoiets, een vooroorlogs geval
Het word of deze (zilvere) W880, of de K810... ligt er maar net welke er eerder op de markt is!
Dat zit wel snor dan, en het geluid van het speakertje? Beetje zuiver?Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:45:
Geluidskwaliteit bij mij is in ieder geval perfect.
Zag het op Mobile-review! Thnx anywaysAgenda functie heeft ie ook inderdaad :-)
Als je dat wil doen graagFilmpjes zou ik niet weten eerlijk gezegd. Vanavond eens in het boekje kijken.
Bij Belcompany staatie al op de site, weet niet of ze 'm daadwerkelijk uitleveren...RonnieB82 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:12:
Is de zilvere versie al in nederland verkrijgbaar?
[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 13-03-2007 21:34 ]
Ik heb hem met een T-forTelecom Hi (25 e/mnd - 2 jaar) en moest 100 euro bij leggen.
Speaker: erg goed
Headset kwaliteit muziek: heel goed
Minpunt: de suite software is er nog niet voor Windows Vista.
Speaker: erg goed
Headset kwaliteit muziek: heel goed
Minpunt: de suite software is er nog niet voor Windows Vista.
Net de gehele review van Mobile-review doorgelezen en ga denk wel voor deze mobiel!
Nadeeltjes die ik tegenkwam is het ontbreken van IR, maarja das voor mij persoonlijk no problem.
Het geluid bij 't foto maken, kan niet uit las ik ook, hopelijk kun je dat ook weer 'hacken' in 'n menu!?
Voor de rest vind ik dit onderstaande irritant:

Ik heb m'n telefoon namelijk altijd op z'n kop in m'n zak (scherm naar de grond, knopjes boven)
en nu moet het draad/ headsetkoord dus 'n scherpe bocht maken, omhoog zeg maar..
Maarja denk toch niet dat ik 'm vaak gebruik om muziek mee af te spelen eerlijk gezegd!
Voor de rest niks op aan te merken, eerlijk gezegd, nu maar wachten op de zilveren versie
Tenslotte nog de conclusie van Mobile-review zelf:
The model causes commotion among both women and men – it does catch everyone’s eyes. No one among those, who had a chance to play around with it, has remained indifferent and cold to it, the W880i is a portion of candies for your eyes. Back on the negative side, I have to note that not each and everyone will like its keypad, but it is a size-related drawback. Personally, I found it generally fine – not as inconvenient or crude as it might seem. It is clear that texters and people with big hands should look elsewhere right away. Ring tones volume is another flaw – while on the street, you will barely hear it, especially in winter, when you have warm clothes on. Whether these shortcomings are outweighed by its attractions – the decision is yours. This model is a sort of a milestone, which means that it will be successful and demanded on the market.
Ook nog even met Orange gemailed over de W880i:
Gaat Orange de SonyEricsson W880i binnenkort aanbieden?
Zoja, wat is binnenkort? Binnen 2 dagen, binnen een week, binnen een maand? Binnen een week
Zal deze telefoon Orange branded zijn? Ja
Dus staat er Orange software op en/of is er 'n Orange logo'tje opgedrukt? Waarschijnlijk wel
Dus we zien 't wel, ik heb 't nooit zo op 'branded' (ivm doorverkopen en simlock), maar misschien is 't net zoals bij de SonyEricsson K700i, die de eerste maand nog 'unbranded' te krijgen was via de Orange-shops en ach anders koop ik 'm wel bij de BelCompany ofzo
Nadeeltjes die ik tegenkwam is het ontbreken van IR, maarja das voor mij persoonlijk no problem.
Het geluid bij 't foto maken, kan niet uit las ik ook, hopelijk kun je dat ook weer 'hacken' in 'n menu!?
Voor de rest vind ik dit onderstaande irritant:

Ik heb m'n telefoon namelijk altijd op z'n kop in m'n zak (scherm naar de grond, knopjes boven)
en nu moet het draad/ headsetkoord dus 'n scherpe bocht maken, omhoog zeg maar..
Maarja denk toch niet dat ik 'm vaak gebruik om muziek mee af te spelen eerlijk gezegd!
Voor de rest niks op aan te merken, eerlijk gezegd, nu maar wachten op de zilveren versie
Tenslotte nog de conclusie van Mobile-review zelf:
The model causes commotion among both women and men – it does catch everyone’s eyes. No one among those, who had a chance to play around with it, has remained indifferent and cold to it, the W880i is a portion of candies for your eyes. Back on the negative side, I have to note that not each and everyone will like its keypad, but it is a size-related drawback. Personally, I found it generally fine – not as inconvenient or crude as it might seem. It is clear that texters and people with big hands should look elsewhere right away. Ring tones volume is another flaw – while on the street, you will barely hear it, especially in winter, when you have warm clothes on. Whether these shortcomings are outweighed by its attractions – the decision is yours. This model is a sort of a milestone, which means that it will be successful and demanded on the market.
Ook nog even met Orange gemailed over de W880i:
Gaat Orange de SonyEricsson W880i binnenkort aanbieden?
Zoja, wat is binnenkort? Binnen 2 dagen, binnen een week, binnen een maand? Binnen een week
Zal deze telefoon Orange branded zijn? Ja
Dus staat er Orange software op en/of is er 'n Orange logo'tje opgedrukt? Waarschijnlijk wel
Dus we zien 't wel, ik heb 't nooit zo op 'branded' (ivm doorverkopen en simlock), maar misschien is 't net zoals bij de SonyEricsson K700i, die de eerste maand nog 'unbranded' te krijgen was via de Orange-shops en ach anders koop ik 'm wel bij de BelCompany ofzo
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 14-03-2007 10:30 ]
Paar puntjes wat ik hier lees:
Mijn toestel kreeg een HPM-70 meegeleverd met bijbehorende dopjes uiteraard.
Geluidskwaliteit is zeer oke, maar een stuk minder dan bijv. mijn oude K750. Misschien ligt het aan de firmware en is dit in de toekomst te verhelpen (zoals dat met de K750 het geval was).
In combinatie met de bluetooth stereo headset DS-970 is hij perfect, helder zowel in wat je hoort als hoe je overkomt bij de tegenpartij, A2DP is dus wel goed geimplementeerd naar wat ik heb getest.
Over dat foto maken, als je het toestel in silent modus hebt staan, hoor je geen sluitergeluid! Geen hack dus nodig zoals dat hij de K750 het geval was.
Mijn persoonlijke "nadelen" is dus toch het minder hard kunnen van de interne speaker en de externe speaker in vergelijking met mijn vorige telefoon. Vooral onhandig als je net in de auto zit, geen headset bij je hebt, maar over de speaker een gesprek probeert te voeren.
Verder is het volume knopje jammer genoeg een schuifknopje geworden, ipv twee drukknopjes zoals de bij de K750/W810 etc.
Al met al ben ik wel zeer tevreden, aangezien je echt een kleine telefoon ervoor terugkrijgt met een sublieme batterij tijd.
Geluidskwaliteit is zeer oke, maar een stuk minder dan bijv. mijn oude K750. Misschien ligt het aan de firmware en is dit in de toekomst te verhelpen (zoals dat met de K750 het geval was).
In combinatie met de bluetooth stereo headset DS-970 is hij perfect, helder zowel in wat je hoort als hoe je overkomt bij de tegenpartij, A2DP is dus wel goed geimplementeerd naar wat ik heb getest.
Over dat foto maken, als je het toestel in silent modus hebt staan, hoor je geen sluitergeluid! Geen hack dus nodig zoals dat hij de K750 het geval was.
Mijn persoonlijke "nadelen" is dus toch het minder hard kunnen van de interne speaker en de externe speaker in vergelijking met mijn vorige telefoon. Vooral onhandig als je net in de auto zit, geen headset bij je hebt, maar over de speaker een gesprek probeert te voeren.
Verder is het volume knopje jammer genoeg een schuifknopje geworden, ipv twee drukknopjes zoals de bij de K750/W810 etc.
Al met al ben ik wel zeer tevreden, aangezien je echt een kleine telefoon ervoor terugkrijgt met een sublieme batterij tijd.
Werkt die ook met zo'n 3,5mm plug? Dan maakt 't mij niet uit of ik 'n HPM-70 of 75 krijg...InsjaHH schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:19:
Paar puntjes wat ik hier lees:
Zal 'm toch vaker gebruiken met m'n eigen sennheiser oordopjes dus...
Ik heb nu 'n Qtek S200 en daar staat ook niet van bekend dattie goed belt, qua geluid zeg maar.Geluidskwaliteit is zeer oke, maar een stuk minder dan bijv. mijn oude K750. Misschien ligt het aan de firmware en is dit in de toekomst te verhelpen (zoals dat met de K750 het geval was).
Erg schel en blikkerig! Persoonlijk heb ik daar niet zoveel last van, maar neem aan dat deze W880i veel beter klinkt, dus 't zal alleen maar 'n genot zijn om hiermee te mogen bellen
Hmm das relaxed danOver dat foto maken, als je het toestel in silent modus hebt staan, hoor je geen sluitergeluid! Geen hack dus nodig zoals dat hij de K750 het geval was.
Ben benieuwd naar het verschil met m'n Qtek S200, die redelijk hard kan staan op de externe speaker. Soms weleens leuk als je de shoarmaboer belt om er dan met z'n allen tegelijk door heen te lullen wat je wilt bestellen. Maar ach, voor de rest gebruik ik de externe speaker niet zo heel actief.Mijn persoonlijke "nadelen" is dus toch het minder hard kunnen van de interne speaker en de externe speaker in vergelijking met mijn vorige telefoon. Vooral onhandig als je net in de auto zit, geen headset bij je hebt, maar over de speaker een gesprek probeert te voeren.
Bedoel je hier trouwens ook mee het muziek afspelen via de externe speaker? Ik ga er vanuit dat dit gewoon kan? Ben even 1,5 jaar uit de SonyEricssons geweest ivm de aankoop van 'n PDA, maar m'n K700i kon dit al en dat was gewoon best voor mijn doeleinden zeg maar.. iemand die dit weet?
Zag 't in die Mobile-review review, en vond 't er een beetje fragiel uitzien eerlijk gezegd.. is dat 't ook?Verder is het volume knopje jammer genoeg een schuifknopje geworden, ipv twee drukknopjes zoals de bij de K750/W810 etc.
Dat lijkt mij ook wel ja... Of ik ga voor deze 'dure' telefoon waarvoor ik zo'n 225 euro moet bijbetalen of ik ga voor 'n 'cheap-ass' K550i ofzo waarvoor ik zo'n 50,- moet bijbetalen! Nog even reviews bekijken.Al met al ben ik wel zeer tevreden,
Tenslotte nog 1 vraagje: Als je op dat middelste 'play/pauze' knopje drukt kom je toch gewoon in 't menu'tje met die 12 icoontjes enzo en start er geen 'music-player' ofzo op? Op de site van SE kun je de W880i namelijk 'virtueel testen' --> hierzo dus en als je daar op dat knopje drukt kom je gewoon in het menu met de 12 icoontjes. Is dat in 't echt ook zo?
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 14-03-2007 14:27 ]
Misschien wil je nog wel even op deze telefoon wachten CLB
?
The Sony Ericsson W660 has pimped out looks and seems more targeted at the ladies due to the ornamented back. Feature-wise the device is almost identical to the Sony
en bedankt
Ziet er idd wel mooi uit, maarja dan kun je weer wachten, wachten, wachten...
Ik mag over 'n maandje verlengen, en dan komt volgens mij ook de zilveren vesie ui, die me erg, erg
mooi lijkt. Tevens sluit ik 'n 1 jarig abbo'tje af (verlengen) dus kan daarna al weer 'n nieuwe uitzoeken!
en bedankt
Ik mag over 'n maandje verlengen, en dan komt volgens mij ook de zilveren vesie ui, die me erg, erg
mooi lijkt. Tevens sluit ik 'n 1 jarig abbo'tje af (verlengen) dus kan daarna al weer 'n nieuwe uitzoeken!
Verwijderd
Ik verleng nooit, zit geen voordeel aan 
Gewoon opzeggen!
Ik neem altijd 1 jaar abonnement en dan aan het eind opzeggen, zo heb ik deze telefoon ook met hi 50 gehad voor 40 euro
Gewoon opzeggen!
Ik neem altijd 1 jaar abonnement en dan aan het eind opzeggen, zo heb ik deze telefoon ook met hi 50 gehad voor 40 euro
De paarse heeft inderdaad een bloemetjesmotief, maar de zwarte heeft een cirkel rond de camera, dus die is wat minder een chickphone. Hij lijkt wel iets dikker dan de W880 te zijn?CLB schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:59:
The Sony Ericsson W660 has pimped out looks and seems more targeted at the ladies due to the ornamented back. Feature-wise the device is almost identical to the Sony
Ja zo'n 5,5 mm, dus das redelijk wat! Het SonyEricsson W660i topic
Ik heb hem vandaag gezien en in de handen gehad
maar hij valt me enigszins tegen.
Ja het is een retestrak compact toestel maar voor mij is met name het scherm echt klein.
Ik blijf voorlopig bij mij Nokia E50
maar hij valt me enigszins tegen.
Ja het is een retestrak compact toestel maar voor mij is met name het scherm echt klein.
Ik blijf voorlopig bij mij Nokia E50
Heb 'm vandaag weer vergeleken met onder andere de SE K550i die ik ook erg mooi vind!
Maar het scherm is gewoon even groot qua oppervlakte, dus dat is ook niet meer in het nadeel van de W880i. Dacht namelijk dat het een kleiner scherm had qua oppervlakte, wat dus niet zo is!
Gelijk even naar de Orange-shop gegaan en je mag 4 maanden van te voren verlengen, wat inhoudt dat ik 25 april ga verlengen en waarschijnlijk met de zilveren versie van de SE W880i! Toestel kost bij een 1 jarige verlenging 'slechts' 170 euro (30 euro/ maand) en bij de BC alweer 230, wat dus aardig wat scheelt!
Nu maar hopen dat Orange de zilveren versie uberhaupt gaat leveren dan ook 'unbranded' laat!
Anders ga ik wel naar de BC en probeer er wat af te lullen! Pff zal 'n lange maand wachten zijn
Maar het scherm is gewoon even groot qua oppervlakte, dus dat is ook niet meer in het nadeel van de W880i. Dacht namelijk dat het een kleiner scherm had qua oppervlakte, wat dus niet zo is!
Gelijk even naar de Orange-shop gegaan en je mag 4 maanden van te voren verlengen, wat inhoudt dat ik 25 april ga verlengen en waarschijnlijk met de zilveren versie van de SE W880i! Toestel kost bij een 1 jarige verlenging 'slechts' 170 euro (30 euro/ maand) en bij de BC alweer 230, wat dus aardig wat scheelt!
Nu maar hopen dat Orange de zilveren versie uberhaupt gaat leveren dan ook 'unbranded' laat!
Anders ga ik wel naar de BC en probeer er wat af te lullen! Pff zal 'n lange maand wachten zijn

Verwijderd
Heb deze telefoon gisteren gekocht..wat een super vet toestel zeg! Verreweg de mooiste die ik ooit in mijn handen gehad heb. Vooral het platte design spreekt mij erg aan. Het beeldscherm heel erg scherp en helder. Bediening is heel erg logisch en eenvoudig, kon na 1 minuut mijn weg al makkelijk vinden.
Top apparaatje!
Top apparaatje!
Iemand die nog wat reallife pictures wil posten?
Het liefst van de zilveren versie, die nog niet uit is eerlijk gezegd!?
Het liefst van de zilveren versie, die nog niet uit is eerlijk gezegd!?

Ik zat ook te twijfelen tussen de w880 en de K550, maar omdat de witte versie van de K550 niet te leveren is, heb ik toch voor de w880 gekozen. (ik vind de zwarte k550 net ff te standaard eruit zien)CLB schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:39:
Heb 'm vandaag weer vergeleken met onder andere de SE K550i die ik ook erg mooi vind!
Heb dus de zilvere w880i besteld, met een orange 20 abo.
Wat me wel erg tegenviel (bij alle providers), dat er amper korting word gegeven als je een 1-jarig abo neemt.
Daarom was ik helaas genoodzaakt om een 2jarig abo te nemen, ik had geen zin om meer dan 350 euro te betalen voor deze telefoon
Met een beetje mazzel komt hij deze week binnen, dus ik ben benieuwd!
Ik heb gisteren tot twee keer toe gehad dat de telefoon uit zichzelf uit is gegaan (volle batterij). Hij zat gewoon in mijn zak en het toetsenbord was gelocked...
Even iets om in de gaten te houden.
Even iets om in de gaten te houden.
Nog niet nee, nog 'n paar weekjes wachten (ik mag 24 april pas verlengen dus)RonnieB82 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:16:
[...]
Ik zat ook te twijfelen tussen de w880 en de K550, maar omdat de witte versie van de K550 niet te leveren is,
Ik ook, of ik wil 'n witte K550i of 'n zilveren W880iheb ik toch voor de w880 gekozen. (ik vind de zwarte k550 net ff te standaard eruit zien)
Waar heb je die zilveren besteld dan!?Heb dus de zilvere w880i besteld, met een orange 20 abo.
Achja is gewoon 'n hele dure telefoon!Wat me wel erg tegenviel (bij alle providers), dat er amper korting word gegeven als je een 1-jarig abo neemt.
350,- is wel erg veel zegDaarom was ik helaas genoodzaakt om een 2jarig abo te nemen,
ik had geen zin om meer dan 350 euro te betalen voor deze telefoon
1 jarige 30,- verlenging met de W880i
2call.nl: 254,-
Belcompany: 229,-
Orange-shop: 169,95
Ikzelf ga natuurlijk voor de laatste optie! 2 jarige abbo's zijn niet aan mij besteed
Me 2, could you make some pictures!?Met een beetje mazzel komt hij deze week binnen, dus ik ben benieuwd!
Ik wil idd wel een beetje stijlvolle telefoon, de k810 had ik nog liever gewild (ziet er ook strak uit, en meer functies die ik zal gebruiken), maar dat duurt nog minstens een maand tot hij uitkomt, en daar kan ik niet echt op wachten (mn huidige SE telefoon heeft het ook nog eens begeven, loop nu met zo'n brakke oranje 'gooi-maar-tegen-de-muur-en-hij-gaat-niet-stuk' nokia).CLB schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:58:
Ik ook, of ik wil 'n witte K550i of 'n zilveren W880i
[...]
Waar heb je die zilveren besteld dan!?
[...]
350,- is wel erg veel zegEn 'n 20,-/maand abbo is ook niet erg hoog natuurlijk
!
ik heb een zilveren besteld bij de lokale t for telecom, toevallig hadden ze al een dummy, dus ik kon een beetje zien hoe hij eruit zag, en ik was gelijk verkocht
volgens de verkoper konden ze hem donderdag in huis hebben, dus ik ben benieuwd!
een duurder abo zit ik niet op te wachten, heb nu een Hi40 abo, en merk gewoon dat ik elke maand teveel beltegoed overhoud, en wat dus 'weggegooid' word.
vandaar dat ik ook naar orange ga, daar blijft het beltegoed altijd geldig.
Hmm ga ik ook eens bij de TforTelecom kijken! Vorige week hadden ze alleen 'n zwarte dummy!
Nou als je nu 40,- per maand betaald, kun je toch naar de 30,- gaan van Orange?
Want is zoals je zegt onbeperkt geldig en de prijzen bij 'n 1 jarig abbo liggen aardig laag!
Want is zoals je zegt onbeperkt geldig en de prijzen bij 'n 1 jarig abbo liggen aardig laag!
Ik vind de prijzen van T for Telecom i.c.m. Orange 1jr nou niet bepaald aantrekkelijkCLB schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:48:
Hmm ga ik ook eens bij de TforTelecom kijken! Vorige week hadden ze alleen 'n zwarte dummy!

Krijg net een telefoontje van T4T, de zilveren versie is nog niet leverbaar, en ze durven ook nog niet te zeggen wanneer hij komt...
Kan over een week zijn, maar ook over 4 weken...
daar schiet ik dus lekker veel mee op, weet nog iemand of die zilveren al ergens wel leverbaar is??
anders wacht ik misschien nog wel op de K810i...
Kan over een week zijn, maar ook over 4 weken...
daar schiet ik dus lekker veel mee op, weet nog iemand of die zilveren al ergens wel leverbaar is??
anders wacht ik misschien nog wel op de K810i...
edit:
op de site van belcompany is de zilvere al wel te selecteren... ik heb ze maar even een mailtje gestuurd
op de site van belcompany is de zilvere al wel te selecteren... ik heb ze maar even een mailtje gestuurd
[ Voor 15% gewijzigd door GeleFles op 21-03-2007 14:27 ]
Dat zei ik ook niet! Ik had 't erover dat zij de zilveren dummy al in de zaak hadden hangenTimmey schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:53:
[...]
Ik vind de prijzen van T for Telecom i.c.m. Orange 1jr nou niet bepaald aantrekkelijk
Bij T for Telecom koop ik toch niks, is niet mijn zaak! Of bij de BC, Orange-shop of 2call.nl
Zoals ik al zei:
1 jarige verlenging van Orange 30,- met toestelkosten:
Orange-shop: 170,- (maarja was zo'n stomme medewerker die er weinig vanaf wist dus...)
BelCompany: 230,-
www.2call.nl: 255,-
@ Ronnie:
Hmm ik dacht al bij mezelf: 'Hmm dan is de T for Telecom de eerste van Nederland en normaal
zijn ze niet zo snel met zulke acties, maarja you never know' Wel aardig van ze dat ze bellen!!
2call.nl heeft de zilveren versie wel op voorraad zie ik nu! Stond vandeweek nog op 'maart/ april'
[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 21-03-2007 14:46 ]
Verwijderd
in de hi-shop
Bij een 1 jarig abbo van 40 euro slechts een bijbetaling van 80,-
Helaas voeren ze de zilveren nog niet.
Heeft iemand de silver version al ergens gespot?
Bij een 1 jarig abbo van 40 euro slechts een bijbetaling van 80,-
Helaas voeren ze de zilveren nog niet.
Heeft iemand de silver version al ergens gespot?
ik heb de zilveren versie hier voor me liggen! 
ik had vandaag een dagje vrij, en ben maar even in amersfoort alle winkels langsgegaan... uiteraard bij de laatste (en kleinste) shop, hadden ze er 1 binnengekregen vandaag!
Het heeft wel even geduurd, ik wilde dus eerst een orange 20 abo afsluiten, maar eerst snapte de orange site mijn huisnummer niet (terwijl ik er toch echt al 7 jaar woon, en het adres al minstens 25 jaar bestaat), dus moest het maar gefaxt worden...
best, dus contract ingevuld en gefaxt naar orange.
Toen kon ik weer even door amersfoort gaan slenteren, want dat kan wel een uurtje duren.
Ik na een uurtje weer terug bij de belshop, heeft orange mijn aanvraag afgekeurd!!
uiteraard geen uitleg erbij, alleen schriftelijk contact...
Dan maar geen orange, ik verleng wel gewoon naar hi, daar koste het toestel 119,- bij een hi25 abo.
wel kreeg ik er nog een half jaar onbeperkt smsen bij.
Verder over het toestel: Hij ziet er echt retestrak uit
Het is een hele vooruitgang tegenover mijn (reeds overleden) S700, menu is stukken sneller, camera is veel scherper, scherm is ook in mooie hoge resolutie!
Via bluetooth en fma al mijn contacts overgepompt, dus die zijn ook weer aanwezig.
Zometeen eens kijken of die sony software wat is! (en of het wil werken onder vista)
[edit]
meeste 'grote' telefoonshops waar ik ben geweest (belcompany, primafoon, phonehouse, debitel), verwachten de zilvere versie dit weekend of komende week.
heb hem zelf bij gsm-shop.nl vandaan, het filiaal in amersfoort dus... ik had de enigste die ze hadden, dus daar hoef je het niet meer te proberen
ik had vandaag een dagje vrij, en ben maar even in amersfoort alle winkels langsgegaan... uiteraard bij de laatste (en kleinste) shop, hadden ze er 1 binnengekregen vandaag!
Het heeft wel even geduurd, ik wilde dus eerst een orange 20 abo afsluiten, maar eerst snapte de orange site mijn huisnummer niet (terwijl ik er toch echt al 7 jaar woon, en het adres al minstens 25 jaar bestaat), dus moest het maar gefaxt worden...
best, dus contract ingevuld en gefaxt naar orange.
Toen kon ik weer even door amersfoort gaan slenteren, want dat kan wel een uurtje duren.
Ik na een uurtje weer terug bij de belshop, heeft orange mijn aanvraag afgekeurd!!
uiteraard geen uitleg erbij, alleen schriftelijk contact...
Dan maar geen orange, ik verleng wel gewoon naar hi, daar koste het toestel 119,- bij een hi25 abo.
wel kreeg ik er nog een half jaar onbeperkt smsen bij.
Verder over het toestel: Hij ziet er echt retestrak uit
Het is een hele vooruitgang tegenover mijn (reeds overleden) S700, menu is stukken sneller, camera is veel scherper, scherm is ook in mooie hoge resolutie!
Via bluetooth en fma al mijn contacts overgepompt, dus die zijn ook weer aanwezig.
Zometeen eens kijken of die sony software wat is! (en of het wil werken onder vista)
[edit]
meeste 'grote' telefoonshops waar ik ben geweest (belcompany, primafoon, phonehouse, debitel), verwachten de zilvere versie dit weekend of komende week.
heb hem zelf bij gsm-shop.nl vandaan, het filiaal in amersfoort dus... ik had de enigste die ze hadden, dus daar hoef je het niet meer te proberen
[ Voor 9% gewijzigd door GeleFles op 22-03-2007 15:40 ]
Dan wil ik wel wat pics zien!
Verwijderd
Vanavond ook eventjes utrecht afgestruind...
Bij de belcompany hadden ze de zilveren volop op voorraad beide winkels.
Alleen ik ben overal geweest en ik moet zeggen jezus wat lopen die prijzen uiteen bij die winkels.
En uiteraard was belcompany de duurste en ik kreeg er niet meer afgelult dan 3 tientjes.
Dus toch maar even wachten tot orange hem gaat leveren.
Ben student dus 25 euro extra toestel korting en 20% korting op abbo kosten 12 maanden lang
www.orange.nl/student/
Geen idee dat er zoiets bestond. Zag echt een miniscuul aanplaksel hangen..
Paar jaar teveel betaald dus.
Bij de belcompany hadden ze de zilveren volop op voorraad beide winkels.
Alleen ik ben overal geweest en ik moet zeggen jezus wat lopen die prijzen uiteen bij die winkels.
En uiteraard was belcompany de duurste en ik kreeg er niet meer afgelult dan 3 tientjes.
Dus toch maar even wachten tot orange hem gaat leveren.
Ben student dus 25 euro extra toestel korting en 20% korting op abbo kosten 12 maanden lang
www.orange.nl/student/
Geen idee dat er zoiets bestond. Zag echt een miniscuul aanplaksel hangen..
Paar jaar teveel betaald dus.
Jezum wat 'n fucking mooi dingetje zeg, mooie pics ook!
Volgens mij geld die student-korting niet als je gaat verlengen..!?
Ik wist wel dat 't bestond, maar nog nooit bij stilgestaan (betaal dus al 2 jaar teveel
)
Zou wel mooi zijn hoor als er ook nog studenten-korting van af zou gaan
1 jarig 30,- verlengen met 'n toestelprijs van 169,95, waar dan nog eens die korting van af gaat!
CLB droomt alweer 'n beetje weg! Nog 1 maandje wachten, totdat ik mag verlengen, dus ik
moet maar hopen dat Orange 'm tussentijds niet gaat 'branden', want dat vind ik kl*te
Volgens mij geld die student-korting niet als je gaat verlengen..!?
Ik wist wel dat 't bestond, maar nog nooit bij stilgestaan (betaal dus al 2 jaar teveel
Zou wel mooi zijn hoor als er ook nog studenten-korting van af zou gaan
1 jarig 30,- verlengen met 'n toestelprijs van 169,95, waar dan nog eens die korting van af gaat!
CLB droomt alweer 'n beetje weg! Nog 1 maandje wachten, totdat ik mag verlengen, dus ik
moet maar hopen dat Orange 'm tussentijds niet gaat 'branden', want dat vind ik kl*te
[ Voor 79% gewijzigd door CLB op 24-03-2007 19:16 ]
Verwijderd
Woeha!
Heb m (de zilvere) sinds donderdag bij een onafhankelijke telecomshop, graties bij T-Mobile 2 jarig contract...
Maandag al veel winkels afgelopen, BC in Zutphen zei m te hebben, hele gegevens ingevuld, gefaxt, etc, hadden ze stiekum toch niet...
maar goed, eind goed al goed, ik heb m.
voelt idd heel logisch aan (mss ook al dat het mijn 6e (sony)ericsson is... en het is echt lekker plat! net als de t28i van vroegah, alleen dan niet zon grote antenne
leuke dingetjes: er zit weer "toverwoord" op! ik zeg: kabouter met puntmuts, w880 zegt: piep, ik zeg Julia, en ik heb zo mijn vriendinnetje aan de lijn
in oa het citybeat thema geeft ie een trilletje als je door het menu wandelt.
geluid via de HPM70 klinkt prima! schuifje vind ik ook niet irritant. doet me ook weer denken aan de t28i
minder leuk: zoom werkt alleen als de fotomodus in VGA staat, en niet in 2mp
.. als je voor het betere fotowerk gaat neem dan liever een k800 (of straks de k810) of een digitale camera.
Heb m (de zilvere) sinds donderdag bij een onafhankelijke telecomshop, graties bij T-Mobile 2 jarig contract...
Maandag al veel winkels afgelopen, BC in Zutphen zei m te hebben, hele gegevens ingevuld, gefaxt, etc, hadden ze stiekum toch niet...
maar goed, eind goed al goed, ik heb m.
voelt idd heel logisch aan (mss ook al dat het mijn 6e (sony)ericsson is... en het is echt lekker plat! net als de t28i van vroegah, alleen dan niet zon grote antenne
leuke dingetjes: er zit weer "toverwoord" op! ik zeg: kabouter met puntmuts, w880 zegt: piep, ik zeg Julia, en ik heb zo mijn vriendinnetje aan de lijn
in oa het citybeat thema geeft ie een trilletje als je door het menu wandelt.
geluid via de HPM70 klinkt prima! schuifje vind ik ook niet irritant. doet me ook weer denken aan de t28i
minder leuk: zoom werkt alleen als de fotomodus in VGA staat, en niet in 2mp
Is volgens mij bij alle telefoons die ik gehad heb en die ik ken..Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:22:
minder leuk: zoom werkt alleen als de fotomodus in VGA staat, en niet in 2mp.. als je voor het betere fotowerk gaat neem dan liever een k800 (of straks de k810) of een digitale camera.
Kun je maybe ook wat foto's posten?
En er zit dus 'n HPM70 bij, terwijl er in de 'marketing-praatjes' wordt gesproken over 'n HPM75..

Misschien kan de TS ook wat worden aangepast? Vind 't nou geen TS, voor zo'n mooi apparaatje

[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 24-03-2007 21:28 ]
Verwijderd
was niet bij mijn k750, en ook niet bij de k800 van mijn vriendinCLB schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:25:
[...]
Is volgens mij bij alle telefoons die ik gehad heb en die ik ken..
die ik er mee gemaakt heb? lukt helaas nog niet, want moet m eerst even aan de praat krijgen met mijn linux(debian) systeem (iemand tips?) of er van? die staan al genoeg op diverse sites...Kun je maybe ook wat foto's posten?
staat toch echt hpm70 op het labeltje.En er zit dus 'n HPM70 bij, terwijl er in de 'marketing-praatjes' wordt gesproken over 'n HPM75..
Ik ben ook 'n tijdje uit de 'telefoons' geweest en heb me veel gefocussed op PDA'sVerwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:31:
[...]
was niet bij mijn k750, en ook niet bij de k800 van mijn vriendin
Die je ermee gemaakt had bedoelde ik idd! Foto's van het toestel zelf, mag ook natuurlijk[...]
die ik er mee gemaakt heb? lukt helaas nog niet, want moet m eerst even aan de praat krijgen met mijn linux(debian) systeem (iemand tips?) of er van? die staan al genoeg op diverse sites...
Er waren hier nog wel meer mensjes met 'n HPM70 idd[...]
staat toch echt hpm70 op het labeltje.
Vandaag ook deze telefoon opgehaald bij Belcompany. Ik heb voor de zwarte uitvoering gekozen omdat ik deze toch wel wat ruiger vond ogen.
De eerste indrukken van de telefoon zijn dan ook zeer positief. Ik heb hem even vergeleken met de telefoon van de vriendin (K800i) en wat mij toch opviel is dat het display iets kleiner is maar wel scherper beeld gaf. De knopjes zijn ondanks dat ze klein zijn toch goed te bedienen met mijn hand, (maat kolenschop) De knoppen zijn dan ook zo vormgegeven dat je intuitief de goede knop indrukt.
De enige opmerking / vraag wat ik tot nu toe heb, is dat het beeld wel erg snel op standby springt.
Is er misschien een menu instelling waar ik deze feature kan verlengen oftewel uitschakelen?
De eerste indrukken van de telefoon zijn dan ook zeer positief. Ik heb hem even vergeleken met de telefoon van de vriendin (K800i) en wat mij toch opviel is dat het display iets kleiner is maar wel scherper beeld gaf. De knopjes zijn ondanks dat ze klein zijn toch goed te bedienen met mijn hand, (maat kolenschop) De knoppen zijn dan ook zo vormgegeven dat je intuitief de goede knop indrukt.
De enige opmerking / vraag wat ik tot nu toe heb, is dat het beeld wel erg snel op standby springt.
Is er misschien een menu instelling waar ik deze feature kan verlengen oftewel uitschakelen?
[ Voor 16% gewijzigd door Doppert op 27-03-2007 00:05 ]
http://raptr.com/Doppert/about
Ja ook ik ben het met je eens dat het scherm behoorlijk snel op standby springt... Verder vraag ik mij ook af hoe ik de tijd als screensaver instel ?Doppert schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:02:
Vandaag ook deze telefoon opgehaald bij Belcompany. Ik heb voor de zwarte uitvoering gekozen omdat ik deze toch wel wat ruiger vond ogen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
iemand al een manier gevonden om snel de geheugenkaart te kunnen vullen?? ik ben nu ongeveer 500MB aan MP3's aan het kopieren naar de kaart, via de USB kabel die bijgeleverd was, maar dat gaat met nog geen 300kb/sec, dus duurt nog wel zo'n 20 minuten... (en ja, ik gebruik een USB2.0 poort)
Bij mijn oude S700 telefoon zat een 32MB Duo kaartje, maar daar kreeg ik netjes een verloopje bij, zodat ie een standaard kaartlezer past.
Bij mijn oude S700 telefoon zat een 32MB Duo kaartje, maar daar kreeg ik netjes een verloopje bij, zodat ie een standaard kaartlezer past.
Heb zelf nu de k700i en over een 2 maanden is mijn abonnement afgelopen, maar de k700i is nu wel bijna dood, accu gaat maar een dag mee en alles is een beetje gammel geworden. Via Hi heb ik dus de aanbieding gekregen voor dit toestel 40euro te betalen icm een 2jarig 30euro (effectief 25) abbo, mits ik hem voor 31mrt bestel.
Denk dat ik maar op de aanbieding inga, het is een erg mooi toestel dat zo ongeveer aan al mijn eisen voldoet, wel heb ik nog een (voor mij belangrijke) vraag aan de bezitters; hoe makkelijk zet je een gesprek over op de luidspreker ?
Bij de K700i gaat dit door de joystick in te drukken tijdens het gesprek, en daar dan naar beneden te scrollen en het aan te klikken; erg omslachtig dus. Het liefst zou ik tijdens het verbinden al aan willen geven handsfree te bellen, is dit ook mogelijk bij de W880i?
EDIT: Nog een onduidelijkheid, op de hi site staat dat er wel een FM-radio is ingebouwd, op andere site's kom ik dit nergens tegen? Zit de ontvanger/radio ingebouwd in de headset zoals bij andere SE modellen, of zit deze optie gewoonweg niet op deze telefoon?
Denk dat ik maar op de aanbieding inga, het is een erg mooi toestel dat zo ongeveer aan al mijn eisen voldoet, wel heb ik nog een (voor mij belangrijke) vraag aan de bezitters; hoe makkelijk zet je een gesprek over op de luidspreker ?
Bij de K700i gaat dit door de joystick in te drukken tijdens het gesprek, en daar dan naar beneden te scrollen en het aan te klikken; erg omslachtig dus. Het liefst zou ik tijdens het verbinden al aan willen geven handsfree te bellen, is dit ook mogelijk bij de W880i?
EDIT: Nog een onduidelijkheid, op de hi site staat dat er wel een FM-radio is ingebouwd, op andere site's kom ik dit nergens tegen? Zit de ontvanger/radio ingebouwd in de headset zoals bij andere SE modellen, of zit deze optie gewoonweg niet op deze telefoon?
[ Voor 13% gewijzigd door thumblex. op 27-03-2007 19:39 ]
Menu -> instellingen ->Display -> SlaapstandklokSpoiler schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:47:
[...]
Ja ook ik ben het met je eens dat het scherm behoorlijk snel op standby springt... Verder vraag ik mij ook af hoe ik de tijd als screensaver instel ?
En dan bij screensaver "geen" instellen.
Op de w880i zit in iedergeval geen radio, wel zit er gewoon in de headset een antenne verwerkt.Thumblex schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:47:
[...]
[ Voor 45% gewijzigd door Doppert op 27-03-2007 21:46 ]
Dat is nou al tig x besproken! Kijk eens op de site van SE zelf ofzo? Zit er dus NIET inthumblex. schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:27:
Dat is al tijden zo (ook op mijn oude S700), en ook op de W880i.thumblex. schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:27:
Vind ik zelf ook vervelend, maar blijkbaar word er bij SE niks aan gedaan.
Weet je dat zeker? Bij de W800i kan je bij het verbinden met één druk op de knop de speaker aanzetten namelijk.RonnieB82 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:32:
[...]
Dat is al tijden zo (ook op mijn oude S700), en ook op de W880i.
Vind ik zelf ook vervelend, maar blijkbaar word er bij SE niks aan gedaan.
als je mij vertelt welke knop, wil ik dat best even proberenTimmey schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:42:
[...]
Weet je dat zeker? Bij de W800i kan je bij het verbinden met één druk op de knop de speaker aanzetten namelijk.
Als ik bij de W800i een nummer ga bellen begint ie verbinding te maken en na een paar seconde komt onder de linker functie knop de optie luidspreker aan.RonnieB82 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:08:
[...]
als je mij vertelt welke knop, wil ik dat best even proberen
Ik heb er zaterdag twee gehaald bij de BC (voor mij en voor vriendin) en wist nog wat van het bedrag af te sjoemelen. Nou ben ik een beetje een simpele ziel wat telefoon betreft dus ik vind het allang best, maar ten opzichte van de K750 is dit phat: goeie audiokwaliteit, mooi schermpje, lange batterijduur (wat gebeld, een paar uurtjes MP3 - en vier dagen verder nog steeds op 50%) en lichtgewicht. Alleen heb ik ook die trage USB overdracht, op een USB 2.0 poort. De luidspreker is een beetje broos. En inderdaad, de locatie van de headphone plug is hersenloos. Hij wordt zo breed dat hij met moeite nog in mijn binnenzak past
Heb het even getest:Timmey schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:37:
[...]
Als ik bij de W800i een nummer ga bellen begint ie verbinding te maken en na een paar seconde komt onder de linker functie knop de optie luidspreker aan.
Als bij de w880i een verbinding is gemaakt, heb je onder de linkerknop eerst een menu zitten, daar zit de speaker als eerste keuze, dus het is dan 2 keer de linker functieknop indrukken!
Working ! Thnx !Doppert schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:41:
[...]
Menu -> instellingen ->Display -> Slaapstandklok
En dan bij screensaver "geen" instellen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Begin ondertussen wel te twijfelen over deze (mogelijke) aanschaf; geen autofocus, geen radio, geen lampje/flash, zijn allemaal functies die ik graag zou willen hebben op een nieuwe telefoon.
en je wellicht mag verwachten van een toestel in deze prijsklasse?
De handsfree functie is dan wel 'iets' verbeterd, maar het is toch weer wachten tot er een verbinding is en niet zoals bij sommige telefoons alvast voorafgaand aan het gesprek dit met 1 simpele knop kan instellen.
Denk dat ik nog maar even rustig verder ga kijken, de W850i zou wel een goede vervanger zijn, maar het uiterlijk van dit toestel spreekt me allesbehalve aan.
en je wellicht mag verwachten van een toestel in deze prijsklasse?
De handsfree functie is dan wel 'iets' verbeterd, maar het is toch weer wachten tot er een verbinding is en niet zoals bij sommige telefoons alvast voorafgaand aan het gesprek dit met 1 simpele knop kan instellen.
Denk dat ik nog maar even rustig verder ga kijken, de W850i zou wel een goede vervanger zijn, maar het uiterlijk van dit toestel spreekt me allesbehalve aan.
Verwijderd
nou orange shop gebeld hadden hem eindelijk binnen de silver.
8 stuks.
Maar ja zijn branded begreep ik van die medewerker..
Branded... en dan nog 160 euro bijbetalen voor 1 jarig 40 euro abbo.
8 stuks.
Toestel is nu eenmaal aardig aan de prijs, 1 jarig abbo wat je wil is niet eens hoog dus ja...Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:51:
160,- bij 'n 40,- lijkt me strange.. vandeweek zelf gekeken en hij was 160,- bij 1 jarige 30,- verlenging!
Andere prijzen:
2call.nl: 255,-
Belcompany: 230,-
TforTelecom: 280,-
Phonehouse: 305,-
(wel 1 jarig 30,- prijzen)
[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 28-03-2007 20:00 ]
he, ik sta op punt om deze foon voor mijn vriendin te kopen maar ze heeft maar 1 wens. dat apparaat moet mp3tjes als sms toon kunnen afspelen. kan deze dat?
Ik zou het doen!
Ik heb het net even geprobeerd, en het is mogelijk. Ik heb nu bruce springsteen als berichtensignaal
De w880i vandaag voor het eerst in handen gehad. Wat valt dat ding me mee ! Op de foto's had ik er niet zo'n geweldig idee van maar in het echt is het echt een prachtig toestel.
Het gebrek aan een lampje/flitser weer houdt mij er echter van om voor deze telefoon te gaan...dit vindt ik sinds mijn w800i toch wel errug handig.
Het gebrek aan een lampje/flitser weer houdt mij er echter van om voor deze telefoon te gaan...dit vindt ik sinds mijn w800i toch wel errug handig.
Sinds gisteren heb ik de mijne ook binnen, de Steel/Silver versie zonder abbo.
Eerste indrukken:
- Geluid uit speaker valt me reuze mee
- Trilalarm, ondanks andere berichten, is sterk genoeg (OK als je m los in je jas doet zul je m niet voelen)
- Scherp beeld
- Toetsenbord is even wennen, maar alles went (tzijn wel veel knopjes)
- Cam aan voorkant beetje overbodig, volgens mij alleen te gebruiken bij gesprekken
- PC Suite Software niet geschikt voor Vista/2003 (en laat dat nou net de OSen zijn die ik gebruik)
Voor de rest heb ik er nog niet veel mee geprobeerd, dadelijk er eens muziek proberen op te zetten )op de 1 of andere manier). Fotos maken zal ik dan ook meteen ff testen.
En ja hij is echt fijn klein en stevig (zonder kraken ed)
Eerste indrukken:
- Geluid uit speaker valt me reuze mee
- Trilalarm, ondanks andere berichten, is sterk genoeg (OK als je m los in je jas doet zul je m niet voelen)
- Scherp beeld
- Toetsenbord is even wennen, maar alles went (tzijn wel veel knopjes)
- Cam aan voorkant beetje overbodig, volgens mij alleen te gebruiken bij gesprekken
- PC Suite Software niet geschikt voor Vista/2003 (en laat dat nou net de OSen zijn die ik gebruik)
Voor de rest heb ik er nog niet veel mee geprobeerd, dadelijk er eens muziek proberen op te zetten )op de 1 of andere manier). Fotos maken zal ik dan ook meteen ff testen.
En ja hij is echt fijn klein en stevig (zonder kraken ed)
There can be only one.... en ik dan ??
Ik heb nog wel 1 storend puntje waar ik wel tegenaan gelopen ben:
Als je gebeld word, kan je de ringtone niet 'stilzetten' (voor als je niet wilt opnemen, maar ook de herrie niet wilt horen
)
Op al mijn vorige telefoons kon dit gewoon door op de c knop te drukken op het moment dat je gebeld word, ik verwacht ook eigenlijk wel dat dit met een firmware update verholpen word.
Als je gebeld word, kan je de ringtone niet 'stilzetten' (voor als je niet wilt opnemen, maar ook de herrie niet wilt horen
Op al mijn vorige telefoons kon dit gewoon door op de c knop te drukken op het moment dat je gebeld word, ik verwacht ook eigenlijk wel dat dit met een firmware update verholpen word.
Geen idee of je student bent, maar mocht je het zijn dan krijg je 25 euro extra korting op je toestel +20% korting op je abonnementskosten bij de Orange shop.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:51:
nou orange shop gebeld hadden hem eindelijk binnen de silver.
8 stuks.
Ook niet door op # te drukken?RonnieB82 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:29:
Ik heb nog wel 1 storend puntje waar ik wel tegenaan gelopen ben:
Als je gebeld word, kan je de ringtone niet 'stilzetten' (voor als je niet wilt opnemen, maar ook de herrie niet wilt horen)
[ Voor 30% gewijzigd door Timmey op 29-03-2007 08:42 ]
That's true, maar ongeacht ik student ben, ik wil gewoon geen 'branded' telefoontjeTimmey schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:40:
[...]
Geen idee of je student bent, maar mocht je het zijn dan krijg je 25 euro extra korting op je toestel +20% korting op je abonnementskosten bij de Orange shop.
Een wat moeilijkere vraag.. Naja moeilijk is die niet maar toch:
Is deze telefoon z'n geld waard?
Ik vind 'm namelijk erg erg mooi, maar ook erg erg duur en heb ook 'n andere (veel) goedkopere
mobiel op 't oog! Ook zit ik in m'n hoofd met m'n rondreis door Peru qua kosten dus vandaar
Bij de K750 kan je op de volumeknop (rechterzijkant) klikken om 'm stil te krijgen.Timmey schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:40:
[...]
Geen idee of je student bent, maar mocht je het zijn dan krijg je 25 euro extra korting op je toestel +20% korting op je abonnementskosten bij de Orange shop.
[...]
Ook niet door op # te drukken?
Je bent een held
hallo mensen,
Ik heb een vraag..
Ik heb nu voor ongeveer een maand mijn Sony ericsson W880I. hij bevalt me prima, maar een vriend van mij die heeft hem nu ook en die heeft citybeat thema met een menu dat trilt als je scrolt,
maar als ik citybeat doe dan krijg ik een heel ander menu!
kan je dat ergens veranderen, want ik vind dat erg vreemd, software is wel precies zelfde als op die van de W880I.
Jorik
Ik heb een vraag..
Ik heb nu voor ongeveer een maand mijn Sony ericsson W880I. hij bevalt me prima, maar een vriend van mij die heeft hem nu ook en die heeft citybeat thema met een menu dat trilt als je scrolt,
kan je dat ergens veranderen, want ik vind dat erg vreemd, software is wel precies zelfde als op die van de W880I.
Jorik
al geprobeerd om zijn thema naar jou te sturen?
Heheh na elke dag gekeken te hebben heeft Orange 'm eindelijk op de website staan!
Onderstaande prijzen zijn de winkelprijzen (dit geldt zowel voor 'n nieuw abbo als verlengen)
1 jarige abbo's:
370,- bij Orange 15
370,- bij Orange 20
280,- bij Orange 25
165,- bij Orange 30
140,- bij Orange 40
110,- bij Orange 50
110,- bij Orange 75
110,- bij Orange 100
110,- bij Orange 150
2 jarige abbo's:
250,- bij Orange 15
120,- bij Orange 20
45,- bij Orange 25
25,- bij Orange 30
25,- bij Orange 40
10,- bij Orange 50
10,- bij Orange 75
10,- bij Orange 100
10,- bij Orange 150
Via de Orange-website kan het iets goedkoper, denk aan zo'n paar tientjes!
Je hebt ook nog 1,5 jaar abbo's, maarja het wordt tijd om eens te gaan slapen denk ik zo
Ikzelf heb wel interesse in 'n 1 jarige 30,- verlenging met 'n toestel van 165,-
Maar helaas gaat Orange dit toestel 'branden' dus misschien dat ik nog geluk heb in 'n Orange shop!
Anders wordt het helaas geen SonyEricsson W880i voor me, en ga ik voor 'n Samsung SGH-D840.
Onderstaande prijzen zijn de winkelprijzen (dit geldt zowel voor 'n nieuw abbo als verlengen)
1 jarige abbo's:
370,- bij Orange 15
370,- bij Orange 20
280,- bij Orange 25
165,- bij Orange 30
140,- bij Orange 40
110,- bij Orange 50
110,- bij Orange 75
110,- bij Orange 100
110,- bij Orange 150
2 jarige abbo's:
250,- bij Orange 15
120,- bij Orange 20
45,- bij Orange 25
25,- bij Orange 30
25,- bij Orange 40
10,- bij Orange 50
10,- bij Orange 75
10,- bij Orange 100
10,- bij Orange 150
Via de Orange-website kan het iets goedkoper, denk aan zo'n paar tientjes!
Je hebt ook nog 1,5 jaar abbo's, maarja het wordt tijd om eens te gaan slapen denk ik zo

Ikzelf heb wel interesse in 'n 1 jarige 30,- verlenging met 'n toestel van 165,-
Maar helaas gaat Orange dit toestel 'branden' dus misschien dat ik nog geluk heb in 'n Orange shop!
Anders wordt het helaas geen SonyEricsson W880i voor me, en ga ik voor 'n Samsung SGH-D840.
[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 31-03-2007 04:28 ]
ja al geprobeerd maar dan krijg ik hetzelfde menu als normaal, heel raar
Hoe ik 't voor elkaar heb gekregen weet ik niet, maar dit is wel heel erg chill

Ik heb deze ook een kleine weekje, T-Mobile 1 jarig + 100 euro + 25 euro korting op abbonnement
.
Supertoestel over het algemeen, maar de camera zuigt, zelfs mijn Samsung E770 met 1,3 MP camera maakt betere foto's.
Overigens krijg ik bluetooth niet aan
, als ik iets wil sturen via bluetooth dan zegt ie blabla geannulleerd.
Ook als ik in de menu bluetooth aanzet word mijn tel niet gevonden terwijl "zichtbaarheid" wel aanstaat.
Iemand met hetzelfde probleem?
Supertoestel over het algemeen, maar de camera zuigt, zelfs mijn Samsung E770 met 1,3 MP camera maakt betere foto's.
Overigens krijg ik bluetooth niet aan
Ook als ik in de menu bluetooth aanzet word mijn tel niet gevonden terwijl "zichtbaarheid" wel aanstaat.
Iemand met hetzelfde probleem?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
bluetooth werkt hier zonder problemen...
al gepaird met andere telefoon, headset en pc.
misschien een keer telefoon uit en aanzetten?
al gepaird met andere telefoon, headset en pc.
misschien een keer telefoon uit en aanzetten?
Verwijderd
nou in de orange shop gestaan met de silver edition in m'n hand... uiteraard branded...
Nou het logo is niet ernstig storend.. maar de tekst naast het logo in het zwart springt er wel uit.
aan de voet van de telefoon waar het oranje walkman logo staat staat nu een orange logo met in zwarte tekst... W880i.
Software uiteraard ook branded toch maar besloten om hem te halen bij Hi.
1 jarig 40 euro abbo voor 32 (studenten) en 80 euro bijbetaling unbranded niet simlocked
Nou het logo is niet ernstig storend.. maar de tekst naast het logo in het zwart springt er wel uit.
aan de voet van de telefoon waar het oranje walkman logo staat staat nu een orange logo met in zwarte tekst... W880i.
Software uiteraard ook branded toch maar besloten om hem te halen bij Hi.
1 jarig 40 euro abbo voor 32 (studenten) en 80 euro bijbetaling unbranded niet simlocked
Volgens mij heeft dat te maken met een simlock op je telefoon.Rammjo16 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 23:18:
hallo mensen,
Ik heb een vraag..
Jorik
Niet met je simlock, misschien wel met 'branded' 'unbranded' door je provider!
en wat kan ik daaraan doen waardoor ik wel dat gave menu krijg?
Als je dus 'n 'branded' telefoontje hebt, moet je 'm 'unbranden'...
Maar dat is iets wat niet 1 2 3 kan en niet besproken mag worden op GoT!
Maar dat is iets wat niet 1 2 3 kan en niet besproken mag worden op GoT!
ok en wat is branded als k vragen mag? ben niet zo best op gebied van telefoons.
Verwijderd
branded is vaak een logo van de provider op de telefoon zelf.
En de interne software is gemodificeerd met bijvoorbeeld orange menu's of vodafone menu's
En de interne software is gemodificeerd met bijvoorbeeld orange menu's of vodafone menu's
Mijn 880 is niet branded, maar heeft wel een kpn simlock. Ik heb echter ook niet de mogelijkheid tot flash menu's... helaas.
mijn 880 is dan ook niet branded heb geen last van tekens en menu's van kpn/hi
maar kan dus ook geen flash menu wel jammer.
is daar niks aan te doen?
maar kan dus ook geen flash menu wel jammer.
is daar niks aan te doen?
Vandaag even in de Orange shop gekeken...
De zilveren versie is branded en simlocked en de zwarte niet
Beetje k*t als ik 't zo mag zeggen!
Vond 'm er erg mooi uitzien, maar ook erg erg duur bij 'n jarige verlenging... nog even denken hoor
De zilveren versie is branded en simlocked en de zwarte niet

Vond 'm er erg mooi uitzien, maar ook erg erg duur bij 'n jarige verlenging... nog even denken hoor
Ik heb een 1 jarig t-mobile flex 30 abbonement met w810i dat over 3 weken afloopt. Ik ben op zoek naar een vervanger van Sony Ericsson en ben bij deze uitgekomen.
Als ik mijn abbonement flex 30 verleng met één jaar (want ik ben zeer tevreden over t-mobile) moet ik zo'n 80 euro bijbetalen. Mijn w810i kan ik voor zo'n 180 euro verkopen want die is nog zo goed als nieuw, krasvrij en heeft davinci firmware met flash menu's etc. Zo hou ik er zelfs nog 100 euro aan over
De specificaties van de w880i vallen mij tegen want ik vind een lampje/flash wel handig en autofocus is handig. Zo te lezen is de speaker ook minder als bij de w810i. Maar daar tegenover staat een retestrak design!! Ik denk dan ook dat ik mijn abbonement verleng met deze telefoon.
Ik weet alleen niet of deze telefoon compatible is met mijn speakerset mds 60 maar volgens mij gaat dat wel lukken als ik hem via de zijkant op het speakerset plaats. Een kort velengkabeltje ofzo zullen ze bij SE wel niet uitbrengen.
Dan de moeilijkste beslissing; black/orange of silver/black. Ik vind ze er beide mooi uitzien maar ik denk dat ik voor de silver ga. Ik vind de zwarte voorkant mooier als de silver maar ik vind de zwarte achterkant veel mooier als de oranje. Ze hadden zwart/zwart en silver/orange moeten uitbrengen
. Als ik de reacties bekijk vinden de meesten de silver ook mooier.
Een andere optie is natuurlijk een goedkoop sim-only abonnement
Mijn w810i blijft ook een mooi mobieltje. Even denken nog dus..
Als ik mijn abbonement flex 30 verleng met één jaar (want ik ben zeer tevreden over t-mobile) moet ik zo'n 80 euro bijbetalen. Mijn w810i kan ik voor zo'n 180 euro verkopen want die is nog zo goed als nieuw, krasvrij en heeft davinci firmware met flash menu's etc. Zo hou ik er zelfs nog 100 euro aan over
De specificaties van de w880i vallen mij tegen want ik vind een lampje/flash wel handig en autofocus is handig. Zo te lezen is de speaker ook minder als bij de w810i. Maar daar tegenover staat een retestrak design!! Ik denk dan ook dat ik mijn abbonement verleng met deze telefoon.
Ik weet alleen niet of deze telefoon compatible is met mijn speakerset mds 60 maar volgens mij gaat dat wel lukken als ik hem via de zijkant op het speakerset plaats. Een kort velengkabeltje ofzo zullen ze bij SE wel niet uitbrengen.
Dan de moeilijkste beslissing; black/orange of silver/black. Ik vind ze er beide mooi uitzien maar ik denk dat ik voor de silver ga. Ik vind de zwarte voorkant mooier als de silver maar ik vind de zwarte achterkant veel mooier als de oranje. Ze hadden zwart/zwart en silver/orange moeten uitbrengen
Een andere optie is natuurlijk een goedkoop sim-only abonnement
[ Voor 9% gewijzigd door TranceDJ op 05-04-2007 01:36 ]
haha ik zit elk jaar met zo'n "dilemma".
Heb zojuist een strak abo afgesloten bij vodafone (275 min/sms voor 11euro). Dat bespaart me zeker 30 euro per maand. Ben nu nog gelukkig met mn E50, maar tzt koop ik zoals wel vaker gewoon los een nieuw toestel!
Heb zojuist een strak abo afgesloten bij vodafone (275 min/sms voor 11euro). Dat bespaart me zeker 30 euro per maand. Ben nu nog gelukkig met mn E50, maar tzt koop ik zoals wel vaker gewoon los een nieuw toestel!