zijn prima auto's m'n ouders hebben afgelopen 4 generaties gehadPixal schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:30:
Ik rijd tot nu toe iets minder dan 25000 km per jaar en als ik er 3 jaar mee kan rijden vind ik dat netjes. Langer mag altijd maar ik mag toch godgloeiende hopen dat ik over 3 jaar wel een auto van de zaak krijg
Ik ben als een blok gevallen voor die Galant. De meeste zijn echter ver boven de 3500 euro en ik vraag me af of ik dan wel een goede koop doe. Ik ga hem in ieder geval maar eventjes proberen. Nou wil ik niets anders meer
de afgelopen drie hebben we 1e (1990 2.0 8V) weg gedaan ivm grote beurt + riem (280K ofzo) 2e (1995 1.8 16V) had na ruim 250K op LPG een verbrande gasklep (liep niet stoterig sationair) en huidige (1998 2.0) gaat weg omdat er een lager in de versnelling stuk is (word langzaam erger) en er wat onderhoud aan zit te komen maar dat is individuele gevallen he, voor de rest nooit onderhoud gehad bijna behalve reguliere, 1x een of andere stang van de ophanging a 100 euro