GBA + Nintendo DS (lite) backup tools - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy64 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:38:
[...]

Dat lange wachten is nog het vervelendst... Daar gaat mijn kerstkado :(

Moet ik van Hopebuy nu een factuur krijgen voor een sample, zoals ze het verstuurd hebben, of een factuur met de werkelijke waarde? Als het alleen om een factuur gaat voor een sample zullen die invoerrechten wel meevallen, denk ik. Afwachten maar. Ik lees hier en daar ook nog dingen als inklaringskosten en zo, komt dat er ook nog bij, want dan ben ik straks aanmerkelijk duurder uit dan als ik het hier in NL had gekocht... Ik word hier duidelijk niet vrolijker van :'(
Je kunt zelf bespreken welke waarde er op moet staan, wijk maar niet veel af van wat je daadwerkelijk hebt betaald(imo). Of je moet volharden dat het een sample is.

Voor de inklaringskosten:

tot € 10,00 = € 2,50
€ 10,01 tot € 15,00= € 5,00
€ 15,01 tot € 25,00= € 7,50
€ 25,01 tot € 50,00= € 12,00
€ 50,01 en meer= € 15,00

Stel de totale waarde van je bestelling is € 100,00. Dan zou je € 19,00 btw en € 15,00 inklaringskosten moeten betalen.

Had jaren geleden zoiets meegemaakt met wat dvd's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorpei schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:08:
Het zal nog wel even duren maar ik krijg in ieder geval samples van de AceKard (is al verstuurd), de M3 DS simply (zal wel verstuurd zijn, weet ik niet zeker), de R4 en misschien meer :). Dus als je geduld hebt kan ik je binnenkort over die dingen vertellen (buiten dan dat we lezen op I-net). Misschien ook wel leuk voor hier:
http://ngc.scorpei.com/GUIDE-SD_adapter.html
Zooo, ik weet al wat je gaat ophangen in je kerstboom :P

Verwijderd

GoUdViS schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:04:
[...]

Sorry voor de late reactie, maar die EZ Client 3.12 is nergens te downloaden voor zover ik kan zien, heb jij hem toevallig nog?
ok ik zie dat er al een reply op was, dat zal je probleem wel oplossen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 06:59 ]

Verwijderd

EZ-FLASH-V is nu te koop bij winsunx voor $49,99 :)

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
en hier is een van de eerste reviews die ik heb kunnen vinden over de EZ-Flash V...
http://min.midco.net/cracker/ez5review.html
Ziet er veelbelovend uit, maar aan de andere kant was dat bij de DS-Xtreme ook zo. Misschien toch nog maar even wachten met aanschaf (al is een prijs van €50 op sk.net niet duur).

[ Voor 20% gewijzigd door LaborGardens op 21-12-2006 10:42 ]

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Toch maar een klein bumpje voor mijn probleem, nu met wat meer info
Als een game (in-game) save (bv. Mario64) en ik zet de DS uit en weer aan, dan is de save weg
Ik gebruik de standaard settings in de SuperCard software. Card: SuperCard Lite, Super Card V2.57 (For Micro SD) V1.7 Firmware (de nieuwe versie van 1.7). De namen van de bestanden zijn wel correct: bv. mario.nds.dsq en mario.nds.sav.
Ik las ook dat de QPC save methode niet nodig is voor commercial games maar alleen voor GBA games en NDS homebrew's.
Wie kan mij helpen? ;)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 07:25
LaborGardens schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:40:

Ziet er veelbelovend uit, maar aan de andere kant was dat bij de DS-Xtreme ook zo. Misschien toch nog maar even wachten met aanschaf (al is een prijs van €50 op sk.net niet duur).
Dat is zo, maar EZ heeft ook al verschillende versies hiervoor gehad. en deze waren wat dat betreft wel goed. wat ik van andere hoor

heb zelf alleen een ez-flash IV lite gehad en is opzig niets mis mee

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik denk dat ik ook maar voor de ez-flash 5 ga, anders blijf je maar wachten... Heeft er iemand zin om de verzendkosten met me te delen? :P

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Voor de mensen die interesse hebben in die gameboy micro:

Als je het wilt halen voor de prijs van € 29,70 (70% korting over de prijs van € 99,00):

- Waar? De Bijenkorf Outlet Store te Venlo

Er zijn nu nog 4 over van die restpartij.
(ik heb toch maar 1 laten halen, kon het niet laten liggen voor die prijs)

Nu nog even een kaartje scoren voor die micro.

• g00fy64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:24:
[...]

Je kunt zelf bespreken welke waarde er op moet staan, wijk maar niet veel af van wat je daadwerkelijk hebt betaald(imo). Of je moet volharden dat het een sample is.

Voor de inklaringskosten:

tot € 10,00 = € 2,50
€ 10,01 tot € 15,00= € 5,00
€ 15,01 tot € 25,00= € 7,50
€ 25,01 tot € 50,00= € 12,00
€ 50,01 en meer= € 15,00

Stel de totale waarde van je bestelling is € 100,00. Dan zou je € 19,00 btw en € 15,00 inklaringskosten moeten betalen.

Had jaren geleden zoiets meegemaakt met wat dvd's :(
Bedankt voor je info!

Ik heb nog contact gehad met Hopebuy en die hebben al een kopie van dezelfde factuur die er al in zat opgestuurd. Maar die zal dan ook wel niet geaccepteerd worden en dan duurt het allemaal nog langer. Als het pakket morgenochtend niet wordt vrijgegeven ga ik het in elk geval niet meer voor de kerst ontvangen, zegt DHL, dus ik ga morgen maar shoppen :'(

Ben benieuwd hoe lang dit trouwens nog kan gaan duren...

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 19:27
Bij Winsunx doen ze gewoon een fake factuurtje erin :D.

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Weet iemand waar je zo'n NDS WiFi Link (USB) kan aanschaffen? Als ik het via winsunx doet dan ben ik bijna het dubbele kwijt aan verzendkosten. Ik kan het nergens vinden (... nee ik heb nog geen wireless lan hier).

Oh ja, ik heb de NinjaDS met een Kingston 1GB microSD en het werkt perfect! Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gewoon in de winkel? Heb r vanavond nog een bij Dixons zien liggen... 40e kosten ze.
Gelukkig ondersteund mn soft AP de DS want ik vind t vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
40e is idd prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy64 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:11:
Ik heb bij Hopebuy een sc lite met superkey en micro sd kaartje gekocht en die staat nu bij de douane. Hopebuy had er op gezet dat het om een sample ging met een laag bedrag, maar volgens DHL accepteert men dat niet en wil men een commercial invoice.

Dit is de eerste keer dat ik iets buiten Europa bestel en eigenlijk heb ik er nu al spijt van. Maar goed, ik schijn een uitzondering te zijn gezien de vele positievere gevallen die in de diverse fora te vinden zijn....
Ik heb een maandje geleden ook iets (3x M3 lite combi) besteld bij Hopebuy en laten leveren via DHL. Er stond ook sample en een laag bedrag op. Ik heb blijkbaar geluk gehad, want het was er zonder problemen in een week tijd. Ik heb wel vaker iets besteld in China en tot nu toe altijd mazzel gehad blijkt maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben aan het kijken om er een tweede DS lite bij te nemen. :P

Mijn huidige heeft een Passcard en een G6-4G. Iemand tips voor de tweede DS Lite? Op zich ben ik dik tevreden met het huidige, maar als het beter kan dan zal ik dat niet nalaten. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg BeUP niet aan de praat met m'n DS-X iemand een guide ofzo waar ik stap voor stap kan nakijken wat ik fout doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Net bij winsunx 2 stuks Ninjapass X9 gekocht. Eentje voor men klein broertje, en eentje om men eigen G6 Lite/PC3 te vervangen vermits die verrekte software niet wil werken onder vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaborGardens schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:40:
[...]
en hier is een van de eerste reviews die ik heb kunnen vinden over de EZ-Flash V...
http://min.midco.net/cracker/ez5review.html
[...]
Hmm, erg positief die review, maar 2 negatieve punten die eigenlijk helemaal niet negatief zijn.
- many FAT-based homebrew titles won't work on it yet
Tja, wat wil je met een splinternieuw product. Alleen homebrew die direct naar de cartridge schrijft gaat dus fout. De meeste homebrew die schrijft gebruikt de universele driver van moonshell, dat werkt prima. Het EZ-Team heeft trouwens de fatlib als open source gereleased dus je zou het zelf kunnen hercompileren.
- microSD slot isn't on top of card making it tedious to take out
Dit vind ik juist een voordeel. Zo raak je de microSD tenminste niet kwijt als je de DS in je jaszak of tas hebt slingeren. Toen de EZ5 nog in ontwikkeling was, was dat ook één van de meeste gehoorde wensen in het forum.

Een heel positief punt van de EZ5 wat ik niet in de review terug zie is dat hij twee soorten hardware save heeft dus dat je de savegames niet verliest als je hem uit de DS haalt voordat hij opnieuw is opgestart om naar mircoSD weg te schrijven of wanneer de accu van de DS volledig leeg is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op winsunx zie ik zowel de Ninjapass X9 als de ez-flash 5 staan voor 50dollar, wat is een betere keuze voor de DS Lite?

Zit er veel verschil tussen beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:51

JK

Crowmeister schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:39:
Toch maar een klein bumpje voor mijn probleem, nu met wat meer info
Als een game (in-game) save (bv. Mario64) en ik zet de DS uit en weer aan, dan is de save weg
Ik gebruik de standaard settings in de SuperCard software. Card: SuperCard Lite, Super Card V2.57 (For Micro SD) V1.7 Firmware (de nieuwe versie van 1.7). De namen van de bestanden zijn wel correct: bv. mario.nds.dsq en mario.nds.sav.
Ik las ook dat de QPC save methode niet nodig is voor commercial games maar alleen voor GBA games en NDS homebrew's.
Wie kan mij helpen? ;)
Zet Real Time Save optie uit voor je gaat patchen met de SC software.
Ik heb alleen de saver patch en enable restart aangevinkt (alhoewel die laatste ook niet hoeft).
In elk geval moet de realtime save uit staan... zo lukt het me meestal. Maar ook ik heb er nog wel eens problemen mee. Of dat soms savegames corrupt zijn, maar dat ie ook geen nieuwe kan aanmaken.

Beetje mee spelen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Laatst online: 22:51

JK

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:39:
Ik krijg BeUP niet aan de praat met m'n DS-X iemand een guide ofzo waar ik stap voor stap kan nakijken wat ik fout doe..
Wat voor fout krijg je?
Gebruik het zelf met een supercard lite.

Lukte me eerst ook niet, maar ik vink bovenste en onderste optie aan, waar je ook je logingegevens moet invoeren (weet ff niet welke opties dat zijn uit mn hoofd). Daarna log ik een keer in, dat mislukt altijd. De volgende keer dat ik inlog gaat het altijd prima.
Werkt gaaf, gewoon MSN in bed (ja, heb ook een laptop, maar een DS in bed is altijd makkelijker dan een laptop in bed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
  • Laatst online: 23-03-2022
Poe, weet niet goed wat ik van de AceKard moet zeggen zeg. Het is wel een leuk product, werkt best netjes, maar het is alleen in het Chinees :S. Verder werkt haast geen download play game. Wel wat slowdowns dus dat speciale file system is ook vrij zinloos. Het menu is dan wel weer heel netjes. Ook de PC side app is leuk (maar ook weer alleen Chinees).

[ Voor 9% gewijzigd door Scorpei op 24-12-2006 10:56 ]

Owner of http://scorpei.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb voor mijn vriendin sinds kort een DS-lite gekocht. Nu wil ik hier echter net als op mijn PSP homebrew kunnen draaien. Echter zie ik door alle passkey's het bos niet meer!!!

Wat heb ik nu nodig??

Een Passkey 3 --> Voor het opstarten zodat hij homebrew kan afspelen (kan in slot1)
Een M3 Perfect SD --> Voor homebrew op te zetten en vanaf te spelen ( kan in slot2 )

voor de rest heb ik nog iets nodig??? of heb ik het nu helemaal fout??

Een kaartlezer voor SD-cards heb ik al.

Graag even een reactie van jullie kant, ik wil de DS-lite niet gaan flashen. Wil namelijk ook nog gewoon orginele games vanuit slot1 kunnen spelen.

Alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Op het moment heb je heel veel keuze :). Ik ga nog ergens deze vakantie kijken of ik mijn beginners guide up to date kan krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat zal lopen (ik moet ook nog 3 producten reviewen voor de DS, en nog iets voor de GC). Verder zit je nu wel redelijk, je hebt een NoPass, slot-2 adapter (en een microSD kaart??) en een PC dus dan heb je in ieder geval wel een werkend setje. M3 heeft tegewoordig een best leuke (homebrew) support :).

Eventueel kun je nog andere producten (anders dan de M3) overwegen, ook slot 1 adapters...

[ Voor 10% gewijzigd door Scorpei op 24-12-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Scorpei schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:40:
Op het moment heb je heel veel keuze :). Ik ga nog ergens deze vakantie kijken of ik mijn beginners guide up to date kan krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat zal lopen (ik moet ook nog 3 producten reviewen voor de DS, en nog iets voor de GC). Verder zit je nu wel redelijk, je hebt een NoPass, slot-2 adapter (en een microSD kaart??) en een PC dus dan heb je in ieder geval wel een werkend setje. M3 heeft tegewoordig een best leuke (homebrew) support :).

Eventueel kun je nog andere producten (anders dan de M3) overwegen, ook slot 1 adapters...
Voor homebrew blijft slot-2 op dit moment het beste, alhoewel het verschilt per merk.

Wat mij opvalt aan de slot-1 adapters is dat alle MicroSD based kaartjes last hebben van slowdowns. Verder is er het gehannes met het handmatig moeten kiezen van savetypes of de afhankelijkheid van een of ander .ini bestandje waarin het staat en soms geloof ik verschillende settings voor de SD snelheid; dit alles om het product aan te kunnen prijzen met 'clean ROM support'. Ik denk dat op de DS-Xtreme na slot-2 nog wel even de beste keuze blijft, of de issues moeten gefikst worden (als ze fixbaar zijn).

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat de EZ-FLASH 5 op winsunx wordt aangeboden voor US$ 33.8 (~$27.65 EUR) , gisteren was dit nog US$50. Iemand interesse om de verzend kosten te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik eerder al had aangekondigd zou ik nog even een korte review plaatsen van mijn Ninjapass X9.

Ik heb de Ninjapass X9 onlangs besteld bij Winsunx i.c.m. een 512 Mb Sandisk TF kaartje. Na nog 1,5 week was het pakket (stevig verpakt) binnen (bezorgd door de Fedex). Betalen kon gemakkelijk en veilig met Paypal. De Ninjapass gebruikt het gewone DS slot (GBA slot blijft vrij) en steekt niet uit. Er gaan losse micro SD kaartjes in dus je kan meerdere kaartjes met games gebruiken mocht er 1 vol zijn (nadeel van built-in is dat je dan steeds games moet verwijderen). Over de nieuwste loader (die toevallig net een paar dagen uit was) ben ik tevreden - de vorige loader was minder goed. Tot nu toe werken alle games behalve Wario. Last van slowdowns heb ik niet gehad - maar schijnt ook sterk afhankelijk te zijn van het merk TF/SD kaartje dat je koopt. Let daar op ! (De Sandisk 512 doet het bij goed).

Nadeel is: Geen Homebrew/GBA/MP3 e.d. support. Dat was echter voor mijn niet zo belangrijk.

Het is voor mij een prima ding om gewoon DS games te kunnen spelen zonder gedoe van 2 sloten/flashen/uitsteken/patchen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:23:
Zie dat de EZ-FLASH 5 op winsunx wordt aangeboden voor US$ 33.8 (~$27.65 EUR) , gisteren was dit nog US$50. Iemand interesse om de verzend kosten te delen?
Ik heb voor zo'n prijs zeker intresse. Ik moet nog even die review lezen omdat ik niet van dingen houd die ik in m'n vorige post aanhaalde. Ik moet nu nog even wat andere dingen doen, maar kom nog op je aanbod terug via PM (als je die functie aan hebt staan). :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
jelbo schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:39:
[...]

Ik heb voor zo'n prijs zeker intresse. Ik moet nog even die review lezen omdat ik niet van dingen houd die ik in m'n vorige post aanhaalde. Ik moet nu nog even wat andere dingen doen, maar kom nog op je aanbod terug via PM (als je die functie aan hebt staan). :)
Ik heb ook welheel wat interesse. Volgens de review(de enige review die ik heb kunnen vinden) is het een echt topproduct. Het grootste voordeel van de EZ producten is echter dat ze al lang meedoen in de scene, en nog steeds support geven voor AL hun producten!

Als je wil mag je me mailen op [username] bij gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
vanThijs schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:50:
[...]

Ik heb ook welheel wat interesse. Volgens de review(de enige review die ik heb kunnen vinden) is het een echt topproduct. Het grootste voordeel van de EZ producten is echter dat ze al lang meedoen in de scene, en nog steeds support geven voor AL hun producten!

Als je wil mag je me mailen op [username] bij gmail.
Ik heb ook wel interesse.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik ook

<- (m'n MSN is ook m'n e-mail)

[ Voor 73% gewijzigd door Digital-DNA op 24-12-2006 17:05 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
-niet meer relevant-

[ Voor 95% gewijzigd door Dav1d op 19-01-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:23:
Hmmmmm, mijn interesse is ook gewekt... stuur me maar een PM voor een eventuele afhandeling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Dav1d schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:10:
Hier onder voorbehoud ook wel interesse. R4 is ook een optie voor hetzelfde geld.

Ik wil de initiatiefnemer niet passeren, maar ik ben ook beschikbaar voor het nemen van het voortouw (ik ben erg precies en houd er - zoals niemand mag ik hopen - niet van iemand te neppen met de wisselkoers of verzendkosten binnen Nederland, hoe klein dan ook).

Het is wel van cruciaal belang om invoerrechten te mijden, vraag daarom expliciet naar een invoice met een laag totaalbedrag zoals $25. Het originele verpakkingsmateriaal niet mee laten sturen werkt daar ook aan mee (valt het pakje minder op in omvang) en dan kunnen de kaartjes vervolgens in een bubbelenveloppe via reguliere brievenbuspost naar de deelnemers worden gestuurd (want in geval van pakketpost à €6,20 valt er wel een heel stuk voordeel weg).

Overigens wel noemenswaardig: De M3 DS Simply is te pre-orderen bij Bamboogaming.com voor slechts ~ €35 incl. verzending.

Eigenlijk zou iedereen z'n geduld moeten betrachten totdat alle aangekondigde slot-1 solutions verkrijgbaar zijn en een een beetje behoorlijk gereviewed zijn, maar daarin kan ik jullie niet tegenhouden. ;)
Goed idee van die losse kaartjes. Ik wist trouwens niet dat de M3 Simply zo goedkoop was! Ik ga denk ik toch even wachten maar dan tot er wat reviews verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Komt eraan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren heren wat een animo, ik had zelf meer in gedachte om maximaal 4 chippies te bestellen om zo de verzend kosten door vieren te delen, wil wel verkomen dat ik invoerrechten moet betalen. Binnen NL zou ik voor geïnteresseerde die in de buurt van Rotterdam wonen of binnen een straal van +- 20km wel ff lang kunnen wippen ;-).

Ga er ff over dromen.

Als andere (Dav1d?) het voortouw willen nemen, wil ik daar wel een mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Laatst online: 13-12-2024
is zo'n EZFlash V het enige dat ik nodig heb om roms te kunnen spelen op mijn DS?

Zo ja dan heb ik ook wel interesse in de IA die nu opgestart wordt :)

mijn mail is ivopas(A)gmail

ik wil ook wel mee doen.

[ Voor 16% gewijzigd door 4of9 op 25-12-2006 10:47 ]

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4of9 schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:46:
is zo'n EZFlash V het enige dat ik nodig heb om roms te kunnen spelen op mijn DS?

Zo ja dan heb ik ook wel interesse in de IA die nu opgestart wordt :)

mijn mail is ivopas(A)gmail

ik wil ook wel mee doen.
De EZFlash V is het enige wat je nodig heb om DS spellen te spellen op de DS Lite.

Kijk anders ook op www.samenkopen.net, daar wordt een inkoopactie gehouden voor de EZFlash. Hier kost ie 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:11:
[...]

De EZFlash V is het enige wat je nodig heb om DS spellen te spellen op de DS Lite.

Kijk anders ook op www.samenkopen.net, daar wordt een inkoopactie gehouden voor de EZFlash. Hier kost ie 50 euro.
Ah thx, die uitleg daar is ook duidelijker.

Nu heb ik nog wel een vraag. Kan ik beter de EZ-Flash V nemen of de EZ-Flash IV ?
ik begrijp dat de V geen GBA roms speelt en de IV wel.

Wat zijn de nadelen van de IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Zo, toch een nieuwe mooie Navy DS lite gescoord en toch de EZFlash V erbij gehaald naast mijn Supercard DS. Je moet toch wat de laatste paar dagen dat je in Hong Kong op vakantie bent.
De EZF V was zeer moeilijk leverbaar in HK, mondjesmatig verschijnen ze nu her en der. Ik heb deze niet in Kowloon gescoord.

Ik ga ze vanavond maar eens lekker allebei uitproberen. >:)

Mmh weinig uitproberen, mijn vrouw heeft Point Blank DS ontdekt :9

[ Voor 8% gewijzigd door DoctorV64 op 25-12-2006 15:10 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

DoctorV64 schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:36:
Zo, toch een nieuwe mooie Navy DS lite gescoord en toch de EZFlash V erbij gehaald naast mijn Supercard DS. Je moet toch wat de laatste paar dagen dat je in Hong Kong op vakantie bent.
De EZF V was zeer moeilijk leverbaar in HK, mondjesmatig verschijnen ze nu her en der. Ik heb deze niet in Kowloon gescoord.

Dat is dan de Chinese versie? Hoeveel heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
DoctorV64 schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:36:

Wat kost die EZFlash V in hongkong en waar? Kan ik beroep doen op mijn familie daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 10-09 14:00
Ik heb de topics en de bijbehorende links doorgenomen, maar heb eigenlijk nog 1 vraag:

Zoals ik het lees heb je voor de DS (lite) 2 opties: flashen of d.m.v. een PassCard de beveiliging omzeilen, om daarna een andere kaart te booten.

Uit de naam maak ik op dat de EZ-Flash 5 een flash oplossing is. Wat betekend dit concreet voor mijn DS? Wordt er bij het opstarten van deze kaart iets aangepast in mijn DS? Of zijn dit enkel tijdelijk aanpassingen die na het uitschakelen weer verloren gaan? De site van EZTEAM suggereert het laatste: "Direct boot, no need another boot card or flash your DS. EZ5 also can be used as bootcard."

[ Voor 11% gewijzigd door eborn op 25-12-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Je snapt het nog niet helemaal :). Als m'n guide uit de internal beta komt is het makkelijker te begrijpen maar dit is zeg maar de algemene gedachte. Je hebt namelijk 3/4 opties. 1. Flashen (éénmalig een andere optie nodig) 2. Passme/Passme2/NoPass + GBA media (adapter) 3. MK4-mini/FlashMe+DSslot media (adapter) die niet zelf geboot kan worden 4. DS slot media adapter die zichzelf kan booten vanuit het DS menu.

In het laatste geval wordt er netjes gebruikt gemaakt van de officiele codes om het kaartje te starten. Alleen in geval 1 heb je geen garantie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

@ Jelbo & @ Karlok

HK$ 310 was wat duurder dan ik dacht ~ € 27 Maar dit komt voornamelijk omdat er in YL weinig gamesshops meer zijn en ze ook niet zo dicht bij elkaar zitten. Sellers market in HK :(
Het is gewoon de retail versie, niet een aparte chinese versie. Dus gelijk aan de foto's op de ezflashsite.

Ik moet zeggen dat de Supercard DS in principe hetzelfde lijkt behoudens de plek van de sd-card.
Shell van Supercard werkt niet op de EZF V.

@ Karlok, ik heb hem gehaald in Yuen Long. Was de enige die ze hadden gekregen. Je kent vast wel YL Plaza aan bij de halte Tai Tong rd (dwz als je bekend bent in NT). Aan die zijde van de straat moet je 1 x oversteken en halverwege voordat je de "haan keui" oversteekt is er aan de linkerzijde een ingang voor een klein oud winkelcentrumpje. 1ste etage zitten 2 gamesshop, zelfde eigenaresse :D

[ Voor 30% gewijzigd door DoctorV64 op 26-12-2006 02:09 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
DoctorV64 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 01:19:
@ Jelbo & @ Karlok

HK$ 310 was wat duurder dan ik dacht ~ € 27 Maar dit komt voornamelijk omdat er in YL weinig gamesshops meer zijn en ze ook niet zo dicht bij elkaar zitten. Sellers market in HK :(
Het is gewoon de retail versie, niet een aparte chinese versie. Dus gelijk aan de foto's op de ezflashsite.

Ik moet zeggen dat de Supercard DS in principe hetzelfde lijkt behoudens de plek van de sd-card.
Shell van Supercard werkt niet op de EZF V.

@ Karlok, ik heb hem gehaald in Yuen Long. Was de enige die ze hadden gekregen. Je kent vast wel YL Plaza aan bij de halte Tai Tong rd (dwz als je bekend bent in NT). Aan die zijde van de straat moet je 1 x oversteken en halverwege voordat je de "haan keui" oversteekt is er aan de linkerzijde een ingang voor een klein oud winkelcentrumpje. 1ste etage zitten 2 gamesshop, zelfde eigenaresse :D
"haan keui" leuk verwoord. maar ik weet wat je bedoeld. Alleen Yuen long beetje ver voor mijn familie. Meeste wonen in Kowloon (To kwa wan) en Hong Kong Island (Chai wan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Maar nu wel :) Zo staat het inderdaad een stuk duidelijker omgeschreven :)
In het laatste geval wordt er netjes gebruikt gemaakt van de officiele codes om het kaartje te starten. Alleen in geval 1 heb je geen garantie meer.
Duidelijk! Als ik het goed lees is de EZ-Flash V zo'n all-in-one oplossing voor DS spellen? GBA games vind ik (op dit moment) minder interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Jup de EZ-flash V is inderdaad zo'n nummer 4 oplossing :). Hmm, heb ik daar eigelijk best netjes uitgelegd....moet ik opnemen in mijn guide :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:31
In dit topic staat wel heel veel informatie. Hierdoor zie ik door de bomen het bos niet meer.
Om dus heel kort te zijn, mijn dochter heeft een Nintendo DS(niet de Lite). Welke kaart moet ze kopen zodat ze haar back-ups kan spelen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:58:
In dit topic staat wel heel veel informatie. Hierdoor zie ik door de bomen het bos niet meer.
Om dus heel kort te zijn, mijn dochter heeft een Nintendo DS(niet de Lite). Welke kaart moet ze kopen zodat ze haar back-ups kan spelen?

Alvast bedankt.
de ds-xtreme zal zeker voldoen

vraagje: heeft iemand die browser al aan de gang gekregen (ism met een ds-xtreme)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 19:24:
[...]

de ds-xtreme zal zeker voldoen

vraagje: heeft iemand die browser al aan de gang gekregen (ism met een ds-xtreme)?
http://scorpei.com/DS-Xtreme.html
Need I say more :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja denk het wel.

volgens je review werkt het wel met de DS-X alleen moet je de originele ramcart hebben:

This here is the FAQ. If you have a question after reading my review you can ask it on my blog. I will then put it here and answer it as best I can.

Can you run the OperaDS Nintendo DS browser via the DS-Xtreme?
-Yes it works very well, but you will need the original RAM expansion pack that comes with OperaDS.

het lijkt mij dus eerder dat DS browser juist niet werkt met de DS-X tenzij je de originele ramcart hebt. Is dus een gevalletje van is het glas half vol of half leeg.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
De EZ-Flash V is overigens ook bij gameyeeeah.com te koop: 31 euro p/s maar wel 15 euro verzendkosten via DHL naar Nederland. Iemand ervaring met deze shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:58:
[...]

ja denk het wel.

volgens je review werkt het wel met de DS-X alleen moet je de originele ramcart hebben:

This here is the FAQ. If you have a question after reading my review you can ask it on my blog. I will then put it here and answer it as best I can.

Can you run the OperaDS Nintendo DS browser via the DS-Xtreme?
-Yes it works very well, but you will need the original RAM expansion pack that comes with OperaDS.

het lijkt mij dus eerder dat DS browser juist niet werkt met de DS-X tenzij je de originele ramcart hebt. Is dus een gevalletje van is het glas half vol of half leeg.

;)
Jij wilt de Opera browser draaien zonder RAM pack? Dat gaat je nooit lukken :). Wel kun je hem ondertussen patchen om een Supercard of M3 te gebruiken i.p.v. de originele RAM expansion pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Even de eerste ervaringen met de SUpercard DS en EZF V.
Allebei werken ze soepel out of the box en nadat je de shell op de micro-sd hebt gezet ziet het we allemaal gelikt uit. De EZF speelt ook meteen zonder de shell games.

Waar ik opmerkingen over heb is het automatisch detecteren van welke savegame grootte soms niet klopt. Kan ook liggen aan mijn Kingston SD en de instellingen van de SD-speed. Dus soms white screen en soms laadt de game wel maar geeft de game een fout aan dat de savegame niet in orde is en dat je de cart na uitzetten opnieuw erin moet doen.

Maar goed, vannacht (lokale tijd) vlieg ik terug en kan ik rustig in NL verder beide kaarten in gebruik bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
DoctorV64 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:33:

Maar goed, vannacht (lokale tijd) vlieg ik terug en kan ik rustig in NL verder beide kaarten in gebruik bekijken.
offtopic:
Hmmm.. als je met cathay pacific vliegt en om 00.05 28dec lokale tijd vertrekt, dan zal je de 28e 's ochtends aankomen. Dan vliegt een vriend van mij het vliegtuig weer terug. wat een toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:58:

Alvast bedankt.
De Ninjapass X9. Is een all-in-one voor DS solution. Geen passme/flashme e.d. of 2e slot nodig en steekt niet uit. Games via USB op de microsd zetten en spelen maar. Speelt clean roms, dus je hoeft spellen niet te patchen zoals bij M3 ofzo.

Zie: http://www.winsunx.com/list.php?mod=728
Functionality :

- Same size as original DS cartridge , never stick out of any DS & DS Lite
- NO PC software required , Directly Drag¡¥N drop all files into the MicroSD(TF) card from Computer
- Directly play in SLOT1 of the DS without any passcard . FlashMe or WifiMe
- Supports the ultra large capacity TF(MicroSD)memory card upto 4GB(32Gbit)
- Supports all version of DS : Fat DS . DSL .IDS . IDSL
- Compatible with Clean Rom , Movie, Music and other media files
- Compatible with all the DS gamesave type (No battery required) and easy to Manage your gamesave files
- Compatible with DS Browser (with Memory Expansion Pack) & NDS (Lite) Rumble Pack
- Intuitively designed custom operating system which is fully upgradeable
- Compatible with the OS skinnable
- Compatible with the OS Multi Language (will add in Coming Future)
- Compatible the files transfer by WiFi dongle [WiFi Linker function] (will add in Coming Future)
- Compatible with the 3rd patry homebrew (X9FATLIB will release for edit the DS homebrewer)
What's includes: • Ninjapass X9TF (MicroSD) Adapter (x1)
• X9TF (MicroSD) Adapter Free Shell (x2)
• USB2.0 SD Card Reader (x1)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
DoctorV64 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:33:
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ben van plan om de EZF V te bestellen, dus alle info is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorpei schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:46:
[...]

Jij wilt de Opera browser draaien zonder RAM pack? Dat gaat je nooit lukken :). Wel kun je hem ondertussen patchen om een Supercard of M3 te gebruiken i.p.v. de originele RAM expansion pack.
Ja dat heb ik ook gelezen, maar doet niks af aan het feit dat het niet werkt met een DS-X alleen.

Het werkt wel met een DS-X en M3, maar dat vind ik een erg dure oplossing en eigenlijk geen vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:03:
[...]

De Ninjapass X9. Is een all-in-one voor DS solution. Geen passme/flashme e.d. of 2e slot nodig en steekt niet uit. Games via USB op de microsd zetten en spelen maar. Speelt clean roms, dus je hoeft spellen niet te patchen zoals bij M3 ofzo.

Zie: http://www.winsunx.com/list.php?mod=728

[...]
De ninjapass X9 is niet als een erg goede kaart uit diverse tests gekomen en ook diverse spellen zouden niet werken.

Ik zou zelf voor een M3 / passcard combo gaan of een supercard combo; dit is momenteel nog steeds de beste keus. Patchen op M3 en supercard is trouwens eenmalig en ook vanuit beveilingsoogpunt gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:11:
[...]

De ninjapass X9 is niet als een erg goede kaart uit diverse tests gekomen en ook diverse spellen zouden niet werken.
Ik heb hemzelf...Met de nieuwse boatloader en savegamelist werkt het prima. Alleen Wario niet. Alle andere topgames werken prima. Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal dus misschien dat andere kaarten nog beter werken, maar voor mij werkt het goed. Geen slowdowns etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:13:
[...]

Ik heb hemzelf...Met de nieuwse boatloader en savegamelist werkt het prima. Alleen Wario niet. Alle andere topgames werken prima. Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal dus misschien dat andere kaarten nog beter werken, maar voor mij werkt het goed. Geen slowdowns etc.
o.a. deze review was voor mij het beslispunt om de X9 niet te kopen:

http://www.eurasia.nu/mod...ews&file=article&sid=1816

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
Net een maitlje van winsunx gehad dat mijn betaling binnen is en dat ze gaan verschepen via FedEx.

Ben benieuwd!

Ik heb de EZ-Flash V besteld.

[ Voor 12% gewijzigd door 4of9 op 27-12-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:24:
[...]

En voor zover de ervaringen er al zijn, zijn deze problemen grotendeels verholpen door nieuwere soft erop te zetten. Mijn G6 Lite had in het begin ook zijn problemen, maar met de nieuwste soft erop werkt die ook vootreffelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:24:
[...]

Die review is allang verouderd sinds de nieuwe bootloader en savegamelist er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Wat ik zo mooi vind is dat ze linken naar mijn compatibility list :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:43:
[...]

Die review is allang verouderd sinds de nieuwe bootloader en savegamelist er is.
ja logisch het is ook al lang geleden dat ik besloten had om geen ninjapass te kopen maar een m3.

voor alsnog ben ik erg sceptisch over de ninjapass alsook over de andere slot 1 oplossingen.

bij de nieuwe slot1 oplossingen lees ik nog steeds kinderziekten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:37
ik vroeg me af of je bij de m3 slot1 version ook gewoon gba roms kan spelen?

ik wou namelijk de m3 perfect lite kopen voor m'n nds lite tem de aankondiging van de m3 slot1 kaartje..
en in het commentaar staat er niets over..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Icekiller2k6 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:15:
ik vroeg me af of je bij de m3 slot1 version ook gewoon gba roms kan spelen?

ik wou namelijk de m3 perfect lite kopen voor m'n nds lite tem de aankondiging van de m3 slot1 kaartje..
en in het commentaar staat er niets over..
Volgens mij is in geen enkele Slot1 kaartje mogelijk om gba roms te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:59:
[...]

Volgens mij is in geen enkele Slot1 kaartje mogelijk om gba roms te draaien.
daar was ik dus ook bang voor... :)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Cartman!
  • Niet online
Scorpei schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:46:
[...]

Interessant, werkt dit ook op een G6 Lite? En waar is hier info over te vinden?

• Scorpei
Cartman! schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:04:
[...]

Interessant, werkt dit ook op een G6 Lite? En waar is hier info over te vinden?
Geen idee (weet zo geen linkie :P), weet ook niet of het werkt met het G6 RAM (heb zelf alleen SC en M3 getest). Je moet wel een slot-1 adapter hebben EN een M3 of SC.

Verwijderd

Ik had een vraagje. Ik heb al een tijdje een g6 lite en ik ben er best tevreden mee.. Hij is al een keer naar de klote gegaan, maar toen heeft g6 in japan hem netjes vervangen.. Mijn probleem is als volgt,
ik heb een rom, castlevania portrait of ruin, en die werkt niet op de g6. Op de site waar k hem vanaf heb gehaald staat dat hij alleen werkt op de m3... Weten jullie misschien hoe ik hem werkende kan krijgen op mijn g6?

• Karlok[JY-616]
Net mijn levering van psxbox.net ontvangen.

1GB sandisk microsd
EZflash II 256M
Superkey
Supercard Rumble lite

Zaterdag 16 december besteld, best snel geleverd vind ik. Met 2 dagen kerst erbij.

Heb net de EZ flash getest in een lite, met gba roms. Werkt prima. lekker snel.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Heb een probleem:

Heb nu eindelijk mijn bestelling compleet ontvangen:
SuperCard Lite
PassKey 3...

Alleen hier kan ik nog geen roms mee op starten, er verschijnt een wit scherm nu..

Is er een bepaalde manier van opstarten of moet er toch nog geflashed worden ?

Thnx

Verwijderd

Ik ben van plan om een DS lite aan te schaffen.
Hierop wil ik homebrewen en backups van mijn eigen games gaan spelen.

Ik twijfel tussen een DS extreme of een G6 Flash Lite icm passkey.

Welke zouden jullie aanraden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 17:51 ]

• Karlok[JY-616]
RMX schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:12:
Heb een probleem:

Heb nu eindelijk mijn bestelling compleet ontvangen:
SuperCard Lite
PassKey 3...

Alleen hier kan ik nog geen roms mee op starten, er verschijnt een wit scherm nu..

Is er een bepaalde manier van opstarten of moet er toch nog geflashed worden ?

Thnx
Juiste software gebruikt om te patchen?
Had namelijk eerst de software gebruikt voor de Supercard lite, kreeg ik ook een wit scherm.
Toen juiste software voor de supercard lite rumble, toen werkte het wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 28-12-2006 19:19 ]

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Thnx men !

Ik heb hier nog niet eens naar gekeken want wist nog niet eens dat dit mogelijk is..
Kun je me vertellen hoe ik me DS aansluit ?

Super Card Lite Micro SD, maar die had je ook ?

• Desolation Angel
Net men 2 Ninjapassen aangekregen

Ervaring is betrekkelijk positief. Enige 2 nadelen zijn lichte slowdowns in sommige games, en het bekende feit dat in het menu geen full naming staat, maar dit zou opgelost moeten worden met de volgende OS release :)

• Icekiller2k6
vroeg me eigenlijk af of dat hier iemand homebrew schrijft voor de nds..?

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

De autosave functie van de EZF V bevalt me tot nu toe zeer goed. Alleen moet ik nog steeds goed uitzoeken waarom bepaalde games niet goed starten (white screen :( ).

En wat ik ook nog graag wil weten/uitzoeken is hoe ik bv gamesaves van mijn originele games kan kopiëren naar mijn EZF V (als dit uberhaupt mogelijk is). Dan hoef ik niet meer met meerdere cartridges op stap te gaan.

• Karlok[JY-616]
RMX schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:38:
Thnx men !

Ik heb hier nog niet eens naar gekeken want wist nog niet eens dat dit mogelijk is..
Kun je me vertellen hoe ik me DS aansluit ?

Super Card Lite Micro SD, maar die had je ook ?
Nee, ik heb de lite rumble.

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:28:
Ik ben van plan om een DS lite aan te schaffen.
Hierop wil ik homebrewen en backups van mijn eigen games gaan spelen.

Ik twijfel tussen een DS extreme of een G6 Flash Lite icm passkey.

Welke zouden jullie aanraden?
Zou igg. geen G6 nemen voor homebrew, die word veelal niet goed ondersteund. Kun je beter een Supercard Lite nemen wat dat betreft. DS Extreme weet ik niet veel van, scorpei wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
In de software van supercard, is een optie "Faster Game Play" te vinden. Wat doet dat? Heb bij het patchen aan en uit geprobeerd. Maar ik merk niks in snelheid van het spel. Of doet het wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Nog iets voor de geïnteresseerden; .ico's voor .gba en .nds bestanden. Gemaakt van .gif's die ik ergens vond. De .gba .ico is van GBATA. De .nds is een door mij aangepaste .gba icon. Gemaakt om als 16x16 icons te bekijken (dus Lijst of Details weergave in Windows Verkenner).

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/8524/ndsgbakx2.png

Download | Mirror 1 | Mirror 2

[ Voor 7% gewijzigd door jelbo op 29-12-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
psxbox.net en hopebuy.com down? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

no11 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:38:
psxbox.net en hopebuy.com down? :(
Ja. Het schijnt te maken hebben met een aardbeving in Taiwan die wat communicatielijnen vernietigd heeft. Hier las ik er wat over.
Dear XXX,
Due to the earthquake in TAIWAN, the Internet communication line between China and outside world has been damaged,that's why you found out our website was so slow to open, and I can not send the software by mail to you either(returned with failure message)
I will try to send it again,hope it will work soon.
The newest core software solved many key problems which will give users a excellent performance

regards
XXX
www.r4ds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
jelbo schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:50:
[...]

Ja. Het schijnt te maken hebben met een aardbeving in Taiwan die wat communicatielijnen vernietigd heeft. Hier las ik er wat over.

[...]
Thanks!

Winsunx doet het nog wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:11

ikbenwouter

! w t R

Hopebuy ook als je veeel geduld hebt en zo nu en dan een link opnieuw aanklikt als het echt niet binnen komt druppelen.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:39:
Nog iets voor de geïnteresseerden; .ico's voor .gba en .nds bestanden. Gemaakt van .gif's die ik ergens vond. De .gba .ico is van GBATA. De .nds is een door mij aangepaste .gba icon. Gemaakt om als 16x16 icons te bekijken (dus Lijst of Details weergave in Windows Verkenner).
Grappig, maar in mijn geval zitten al die .gba en .nds bestanden in zip files 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
Ik zie bij de FedEx tracker dat het pakketje al in nederland is :)
Kan niet wachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 11:54

Wanny

Een vraag over die nieuwe generatie slot 1 kaartjes. Bijvoorbeeld de EZF V, R4DS of Supercard DS.

Deze hebben de mogelijkheid om DS games vanuit een SD kaartje af te spelen, en volgens mij geen GBA support.
Is het mogelijk om deze kaartjes te gebruiken om GBA games vanuit een Supercard lite, een M3 adapter of een ander slot 2 adapter op te starten?

Of kan ik bijvoorbeeld beter een M3 Perfect Lite MicroSD met Passcard3 nemen of wachten tot er een Slot 1 kaartje uitkomt met GBA support?

Ik zag net deze combi:
R4DS met een M3 lite Pro op gameyeeeah.com, dus 2 micro SD erbij en ik kan in principe alles mee afspelen?

[ Voor 11% gewijzigd door Wanny op 30-12-2006 11:25 ]

Just 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

ben een leek op dit gebied en alle termen (flash, passme, nopass, superkey, supercard, enz) zeggen me niets, maar mijn dochter heeft onlangs een Nintendo DS Lite gekocht, en ik wil nu de mogelijkheid hebben om andere (gedownloade) games voor DS Lite, DS en GBA (is dit mogelijk???) te spelen.

Wat heb ik nodig aan hardware en software, en wat gaat het me kosten ?

gr
Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:34:
hoi,

ben een leek op dit gebied en alle termen (flash, passme, nopass, superkey, supercard, enz) zeggen me niets, maar mijn dochter heeft onlangs een Nintendo DS Lite gekocht, en ik wil nu de mogelijkheid hebben om andere (gedownloade) games voor DS Lite, DS en GBA (is dit mogelijk???) te spelen.

Wat heb ik nodig aan hardware en software, en wat gaat het me kosten ?

gr
Hans
een 100 euro.. + een CF/SD/minisd kaartje
nooit vergeten een passcard of passme erbij te kopen...
ik ga persoonlijk voor de M3 LITE perfect adapter micro SD versie inclusief passcard
of Supercard Lite MicroSD (Alleen voor DS Lite!) & Superkey

[ Voor 17% gewijzigd door Icekiller2k6 op 30-12-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icekiller2k6 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:55:
[...]

ik ga persoonlijk voor de M3 LITE perfect adapter micro SD versie inclusief passcard
En wat is dan een superkey ? Is dat zo'n adapter, of is dat de passcard/passme ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Laatst online: 21:10
Heb gisteren de EZFlash V ontvangen. Echt een aanrader, heel simpel in gebruik.
Je hoeft je DS niet te flahen. Heel eenvoudig de shell kopiëren en spelen maar!

Ben alleen nog een beetje aan het pielen met 2M type saves. Deze krijg ik niet aan de praat. Zijn er al mensen welke deze op de V aan de praat hebben gekregen?

Het valt me ook op, hoe meer saves op de sd kaart staan, des te langzamer hij start. Lijkt erop dat alle saves bij starten gekopiëerd worden ofzo. Nu hebben meer spellen probelemen met starten. Het lijkt wel of zijn cache vol is....

[ Voor 26% gewijzigd door ElGrandoNeuso op 30-12-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icekiller2k6 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:55:
[...]

of Supercard Lite MicroSD (Alleen voor DS Lite!) & Superkey
Moet ik naast de Supercard Lite MicroSD (Alleen voor DS Lite!) & Superkey ook nog een geheugenkaartje kopen (CF/SD/Minisd) of zit ie er al bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:12:
[...]

Moet ik naast de Supercard Lite MicroSD (Alleen voor DS Lite!) & Superkey ook nog een geheugenkaartje kopen (CF/SD/Minisd) of zit ie er al bij ?
Moet je er ook bij kopen. Sorry kon duidelijker. Um van waar ergens ben je? In Eindhoven is namelijk een redelijk goedkope verkoper van m3's

en de superkey is zoiets als Passcard3 maar dan door de makers van Supercard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Wanny schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:07:
Een vraag over die nieuwe generatie slot 1 kaartjes. Bijvoorbeeld de EZF V, R4DS of Supercard DS.

Deze hebben de mogelijkheid om DS games vanuit een SD kaartje af te spelen, en volgens mij geen GBA support.
Is het mogelijk om deze kaartjes te gebruiken om GBA games vanuit een Supercard lite, een M3 adapter of een ander slot 2 adapter op te starten?
bron: supercard.cn

Supercard DS One

Addidtional Functions:
# Can be used as a SuperKey.

ja, dus.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:12:
[...]

Als je de supercard lite wilt, moet je apart nog een microsd kaartje bij kopen. Tenzij het natuurlijk als een pakket wordt verkocht.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.