thanksRhapsody schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:25:
[...]
IE opstarten -> dan naar Tools -> Options -> Tabblad Memory.
Nog steeds niemand die een leuke bruikbare pokergame heeft voor de MDA?
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Wellicht staat hier wat tussen: http://www.pdagold.com/software/ (allemaal freeware)
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
Ik heb ook sinds kort de Wizard. Ik dacht leuk even WM6 underground edition erop zetten, maar dat werkte dus niet. Na heel wat geprobeerd zegt de installatie nu 'Gefeliciteerd WM6 is geïnstalleerd' oid. Maar als ik nu mijn MDA opstart komt er een WM6 opstart schrempje met zo'n balkje wat je ook in Windows XP hebt, maar daarna stapt die weer over anar WM5
.
Weten jullie misschien de oplossing?
Je hebt een verkeerde ROM geprobeerd :-)
edit: of het was geen echte WM6.
edit: of het was geen echte WM6.
[ Voor 31% gewijzigd door Rhapsody op 04-03-2007 16:24 ]
De WM6 ROMs die hier op het internet circuleren zijn niet legaal.citexx schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:22:
Welke ROM moet ik dan gebruiken?
D.w.z. dat is in strijd met de policy hier.
Je kunt meer info vinden op het forum van XDA-Developers.
edit: wellicht moet je idd eerst je CID unlocken zoals matthhijst zegt.
[ Voor 10% gewijzigd door Rhapsody op 04-03-2007 16:42 ]
Oh oké, ik ben net nieuw met die Wizard. Ik wist dus niet dat de ROMS illegaal waren!
offtopic:
Kan je mij misschien heel even toeveogen @ msn ? kan je het daar zeggen. Mail staat in myreact.
Kan je mij misschien heel even toeveogen @ msn ? kan je het daar zeggen. Mail staat in myreact.
CID-unlocken?citexx schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:19:
Ik heb ook sinds kort de Wizard. Ik dacht leuk even WM6 underground edition erop zetten, maar dat werkte dus niet. Na heel wat geprobeerd zegt de installatie nu 'Gefeliciteerd WM6 is geïnstalleerd' oid. Maar als ik nu mijn MDA opstart komt er een WM6 opstart schrempje met zo'n balkje wat je ook in Windows XP hebt, maar daarna stapt die weer over anar WM5.
Ik ga hem nu CID unlocken. Had hem allen sim unlocked.
Welke WM6 kan ik er het beste opzetten? Ik heb de volgende:
- WM6CB
- Wi6ard_pdaviet4 (volgens mij niet helemaal een WM6 rom dacht ik gelezen te hebben)
- 5._Underground_edition_Crossbow_ROM.exe
Bij het opstarten staat het volgende:
IPL 2.21
SPL 2.21
2.21.2.5
Ik kan dus niet zien of het een G3 of G4 is.
- WM6CB
- Wi6ard_pdaviet4 (volgens mij niet helemaal een WM6 rom dacht ik gelezen te hebben)
- 5._Underground_edition_Crossbow_ROM.exe
Bij het opstarten staat het volgende:
IPL 2.21
SPL 2.21
2.21.2.5
Ik kan dus niet zien of het een G3 of G4 is.
[ Voor 23% gewijzigd door wout-hugo op 04-03-2007 17:52 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
"btw, a G4 PDA will report an IPL and SPL similar to 2.21.0001 and a G3 PDA will report something similar to 2.21 (notice the G3 doesn't have the trailing .0001!)"
Hmm ook handig om te weten. Ik heb dus een G4. Is dat dan weer anders om WM6 te installeren?
Dank je wel. Ik ben de hele middag al bezig met het uitzoeken hiervan maar ik kom niet veel verder. Is het nu de bedoeling dat ik mijn rom ga updaten?Rhapsody schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:54:
"btw, a G4 PDA will report an IPL and SPL similar to 2.21.0001 and a G3 PDA will report something similar to 2.21 (notice the G3 doesn't have the trailing .0001!)"
Ik heb gelezen dat deze het beste is om te installeren: 5._Underground_edition_Crossbow_ROM.exe (alhoewel, 6._ is ook al uit maar die kan ik niet vinden) Kan ik deze setup e.d. gewoon runnen en alle stappen doorlopen?
Of is het verstandig om eerst de laatste T-Mobile versie er op te zetten?
Deze heb ik trouwens ook: Universal_radio-1.4.10 (met MaUpgradeUt_noID.exe) Of kan ik beter deze eerst installaleren?
[ Voor 7% gewijzigd door wout-hugo op 04-03-2007 18:41 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Er zit volgens mij wel iets van verschil in, maar wat weet ik niet. Ik weet dat ik een G3 heb.citexx schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:22:
Hmm ook handig om te weten. Ik heb dus een G4. Is dat dan weer anders om WM6 te installeren?
Volgens mij heeft een G4 enkel een andere unlock-procedure.
op http://forum.xda-developers.com/ vind je alle informatie die je nodig hebt.
Dat klopt, daar heb ik de hele middag aan gespendeerd maar ik word er niet veel wijzer van.Rhapsody schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:18:
[...]
op http://forum.xda-developers.com/ vind je alle informatie die je nodig hebt.
Het is mij geluk! Met mijn MDA G4.
Je moet de Shelltool downloaden en dan de .exe bestand die je hebt met winRAR openen. En daar staat een bestandje: nk.nbf oid (ik heb alle bestandjes van de .exe gekopieerd naar de shelltool map). Die moet je kopiëren naar de shelltool map -> en dan moet je GET Rom info doen, extract en flash.
Lees anders de ShellTool.doc . Die je bij het programmatje krijgt!
Je moet maar even zelf zoeken waar ShellTool staat
.
Je moet de Shelltool downloaden en dan de .exe bestand die je hebt met winRAR openen. En daar staat een bestandje: nk.nbf oid (ik heb alle bestandjes van de .exe gekopieerd naar de shelltool map). Die moet je kopiëren naar de shelltool map -> en dan moet je GET Rom info doen, extract en flash.
Je moet maar even zelf zoeken waar ShellTool staat
After reboot you should turn off your radio module on your device!!!citexx schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:45:
Het is mij geluk! Met mijn MDA G4.
Je moet maar even zelf zoeken waar ShellTool staat.
Hoe doe je dat?
" en dan de .exe bestand die je hebt met winRAR openen."
Een .exe kun je niet openen met winRAR
[ Voor 7% gewijzigd door wout-hugo op 04-03-2007 22:38 ]
Ooit van een self-extracting executable gehoord? Die hebben ook een extension .exe maar zijn toch echt wel te open met winrar/winzip/7-zip.wout-hugo schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:37:
[...]" en dan de .exe bestand die je hebt met winRAR openen."
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Selfextracting kan je dus direct openen en heb je geen winzip/rar oid voor nodig. Het uitpakproggie zit zegmaar ingebakken bij de rar/zip/etc
Pff lekker off-topic....maar once and for all:BarôZZa schreef op maandag 05 maart 2007 @ 08:55:
Selfextracting kan je dus direct openen en heb je geen winzip/rar oid voor nodig. Het uitpakproggie zit zegmaar ingebakken bij de rar/zip/etc
An SFX (SelF-eXtracting) archive is an archive, merged with an executable
module, which is used to extract files from the archive when executed. Thus no
external program is necessary to extract the contents of an SFX archive, it is
enough to execute it. Nevertheless WinRAR can work with SFX archives as with
any other archives, so if you do not want to run a received SFX archive (for
example, because of possible viruses), you may use WinRAR to view or extract
its contents. SFX archives usually have .exe extension as any other executable
file.
Hoeft niet met winrar, maar kan dus wel.
@wout-hugo......als je zelf het antwoord niet kan vinden op dit soort problemen dan kun je ook maar beter niet aan 'niet-legale' ROM beginnen. Vragen daarover kun je beter kwijt op XDA dan op GoT.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Telefoon gaat niet meer aan?
Gister via de usb kabel de telefoon tot 100% opgeladen, ding blijft ook opladen als de pc uitstaan, en zo heb ik al eens vaker de telefoon opgeladen (alleen dan s'nachts wel vanaf de usb kabel gehaald)
Nu heb ik hem vandaag tot net nu hem aan de usb kabel laten liggen, kijk naar de telefoon en zie geen groen klaar met opladen lampje ... dat is gek ... (toen ik ging slapen nml wel
)
Dus ik dat ding aanzetten, nou niks ... accu eruit gehaald ... ook niks ...
Gooi hem aan de bedraade oplader ... oranje lampje gaat branden, zet hem aan, rode lampje gaat branden (kritieke accu geloof) en iets later poef uit...
Lijkt erop dat ik zomaar opeens een dode accu heb? (mijn accu gaat normaal 5 dagen bij normaal bel gebruik mee en agenda enz)
Ik heb de bon, hij is echter wel 2ehands (t-mobile)
Hoe gaat dit in zijn werk?
Gister via de usb kabel de telefoon tot 100% opgeladen, ding blijft ook opladen als de pc uitstaan, en zo heb ik al eens vaker de telefoon opgeladen (alleen dan s'nachts wel vanaf de usb kabel gehaald)
Nu heb ik hem vandaag tot net nu hem aan de usb kabel laten liggen, kijk naar de telefoon en zie geen groen klaar met opladen lampje ... dat is gek ... (toen ik ging slapen nml wel
Gooi hem aan de bedraade oplader ... oranje lampje gaat branden, zet hem aan, rode lampje gaat branden (kritieke accu geloof) en iets later poef uit...
Lijkt erop dat ik zomaar opeens een dode accu heb? (mijn accu gaat normaal 5 dagen bij normaal bel gebruik mee en agenda enz)
[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 05-03-2007 09:14 ]
Het defect raken van de stylus klem in de Wizard is een bekende ontwerp en fabricage fout, het klemmetje gaat snel stuk omdat het materiaal te slap is. Ik heb mijn vario I opgestuurd naar T-Mobile en had hem 2 dagen later terug met een nieuwe en hopelijk stevigere klem erin.sjors123 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:01:
Ik heb een vraag en het antwoord is ongetwijfeld al een aantal keer gegeven. Alleen....ik kan het niet vinden.
De vraag: mijn stylus valt continue uit mn Qtek en ik ben er de afgelopen week al 2 kwijt geraakt. Het probleem lijkt niet aan de stylus maar aan het apparaat te liggen. Deze klemt mn stylus niet meer vast. Iemand een oplossing?
Het probleem van de loszittende stylus heb ik verholpen door achter het batterijklepje een stukje papier tussen de klemmetjes die de stylus op zijn plaats houden te duwen. Het papier met af en toe worden vervangen, maar de stylus blijft er verder goed mee vastzitten.
>>>insert witty remark here<<<
pimshw1 had een goede link voor die loszittende stylus op de vorige pagina.
[ Voor 5% gewijzigd door Rhapsody op 05-03-2007 12:32 ]
Volgens mij gaat dit vanzelf, daar heb ik in ieder geval niet opgelet!wout-hugo schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:37:
[...]
After reboot you should turn off your radio module on your device!!!
winRAR los openen. En dan bestand/file => open archive. En daar staat dat bestandje dan bij!" en dan de .exe bestand die je hebt met winRAR openen."
Succes
Anoniem: 210386
ik had eerder de vraag gesteld of het mogelijk is om bijvoorbeeld een MP3 als alarm te gebruiken (wekkerfunctie) toen kreeg ik het volgende antwoord: ja dat kan door 3rd party alarm applicatie te downloaden.
iemand enig idee, waar ik dat kan doen, heb van alles al afgezocht kan niet iets vinden? in ieder geval niets gratis.
wie kan mij verder helpen?
iemand enig idee, waar ik dat kan doen, heb van alles al afgezocht kan niet iets vinden? in ieder geval niets gratis.
wie kan mij verder helpen?
Ik ben benieuwd hoe je gezocht hebt dan: http://www.google.com/sea...8&startIndex=&startPage=1
De meeste zijn idd betalen, maar er staan wel wat gratis dingen tussen.
edit:
je kunt ook zelf schrijven evt:
http://www.codeproject.co...le_mp3_player_for_ppc.asp
http://forums.microsoft.c...roupscope&ForumGroupID=11
De meeste zijn idd betalen, maar er staan wel wat gratis dingen tussen.
edit:
je kunt ook zelf schrijven evt:
http://www.codeproject.co...le_mp3_player_for_ppc.asp
http://forums.microsoft.c...roupscope&ForumGroupID=11
[ Voor 50% gewijzigd door Rhapsody op 05-03-2007 17:11 ]
133754
2 dagen?? Dat is wel erg snel. Meer mensen die hun MDA zo snel weer terugkregen? In dat geval overweeg ik hem ook op te sturen. Ik dacht dat het langer ging duren....koksie schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:28:
[...]
Het defect raken van de stylus klem in de Wizard is een bekende ontwerp en fabricage fout, het klemmetje gaat snel stuk omdat het materiaal te slap is. Ik heb mijn vario I opgestuurd naar T-Mobile en had hem 2 dagen later terug met een nieuwe en hopelijk stevigere klem erin.
Anoniem: 61137
Het synchroniseren met ActiveSync doe ik via Bluetooth. Op mijn wizard start ik AS op en kies synchroniseren via Bluetooth. Als ik de verbinding daarna verbreek wordt bluetooth niet automatisch uitgeschakeld. Dit vergeet ik regelmatig waardoor mijn accu rap leeg loopt.
Zou hier een tooltje voor zijn?
Vreemd dat je accu snel leeg loopt als je BT aan laat staan? Hoe verbreek je de verbinding met AS dan? Want ik heb eigenlijk BT altijd aanstaan maar ik merk weinig energie verlies als dat ik het uit heb staan.Anoniem: 61137 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:02:
Het synchroniseren met ActiveSync doe ik via Bluetooth. Op mijn wizard start ik AS op en kies synchroniseren via Bluetooth. Als ik de verbinding daarna verbreek wordt bluetooth niet automatisch uitgeschakeld. Dit vergeet ik regelmatig waardoor mijn accu rap leeg loopt.Zou hier een tooltje voor zijn?
Anoniem: 50624
Leuk, vandaag mijn tweede stylus kapot gemaakt
Dus ik naar de T-Mobile winkel, hebben ze die dingen niet meer op voorraad...
En via pdashop.nl ben je €29 kwijt voor drie van die dingen....
Wat ik trouwens ook wel knudde vind is dat MS alleen sync software voor Windows levert. Ik heb sinds vorige week een Macbook, mag ik €40 uit gaan geven aan software om te kunnen syncen... Wel mooi dat mijn abo eind dit jar afloopt, precies op tijd voor een iPhone ::D

Wat ik trouwens ook wel knudde vind is dat MS alleen sync software voor Windows levert. Ik heb sinds vorige week een Macbook, mag ik €40 uit gaan geven aan software om te kunnen syncen... Wel mooi dat mijn abo eind dit jar afloopt, precies op tijd voor een iPhone ::D
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 05-03-2007 23:21 ]
Volgens mij heeft BelCompany ze standaard in het assortiment zitten.Anoniem: 50624 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:16:
Leuk, vandaag mijn tweede stylus kapot gemaaktDus ik naar de T-Mobile winkel, hebben ze die dingen niet meer op voorraad...
Wat ik trouwens ook wel knudde vind i dat MS alleen sync software voor Windows levert. Ik heb sinds vorige week een Macbook, mag ik €40 uit gaan geven aan software om te kunnen syncen... Wel mooi dat mijn abo eind dit jar afloopt, precies op tijd voor een iPhone ::D
133754
Ik had hetzelfde probleem. Vandaag heb ik pRSSreader verwijderd om een nieuwe versie te kunnen installeren, en na een soft-reset zag ik tot mijn grote verbazing het splashscreen weer verschijnen. Ook na installatie van de nieuwe pRSSreader blijft de splash in beeld komen.GroteBozewolf schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:41:
Ik heb net dotnet CF 2.0 geinstalleerd en nu ben ik mijn splash-screen kwijt van mijn MDA Vario. Normaal kreeg ik eerst het (vieze) T-Mobile screen met rom-versies en zo en daarna sprong ie over naar een mooie Windows Mobile Splash. Maar die laatste is nu pleite en ik krijg nu een heel erg wit scherm. Weet iemand hoe daar weer een leuk plaatje kan neerzetten?
wat kost dat? want ik vind die prijzen echt niet normaal..DaannO schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:19:
[...]
Volgens mij heeft BelCompany ze standaard in het assortiment zitten.
Dynabyte, 3 voor 15 euro. Geen originele, maar voor de rest geen probleem.Anoniem: 50624 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:16:
Leuk, vandaag mijn tweede stylus kapot gemaaktDus ik naar de T-Mobile winkel, hebben ze die dingen niet meer op voorraad...
Je kan er misschien ook wel eentje van mij kopen voor 5 euro. Had er het laatst drie gehaald, maar is natuurlijk een beetje overkill (los verkochten ze niet)
exact hetzelfde probleem hierRoberto schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:13:
Nu heb ik hem vandaag tot net nu hem aan de usb kabel laten liggen, kijk naar de telefoon en zie geen groen klaar met opladen lampje ... dat is gek ... (toen ik ging slapen nml wel)
Iemand een oplossing?
...less is more
Ik heb nu een mda vario en heb een mda vario 2 gewonnen. Nu staat er op mijn mda vario verschillende software en ik heb daar toen der tijd keys en serials voor ingevoerd.
Ik wil graag weten hoe ik deze serials op mijn mda kan opzoeken, ik neem aan in het register ? maar hoe kun je daar simpel komen via de mda zelf ?
Ik wil graag weten hoe ik deze serials op mijn mda kan opzoeken, ik neem aan in het register ? maar hoe kun je daar simpel komen via de mda zelf ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Anoniem: 42901
Na wat problemen met flashen was ik er in geslaagd om WM6 te installeren. Het enige probleem was dat ik niet kon syncen(niet in Vista met het nieuwe sync programma en ook niet met ActiveSync 4.5 in XP) vanwege de melding dat het geheugen op m'n PocketPC vol zou zijn. Dit was natuurlijk grote onzin, want er waren tientallen MB's in storage en program memory vrij.
De precieze errocode was: 0x8007000e "Synchronization failed. You do not have enough free memory on your device to synchronize information. Delete unused files from your device or close programs that are running to free up memory, and then try again."
Op internet had ik gelezen dat ik enkel beperkte stukken moest proberen syncen van Outlook, maar dit werkte niet. Ik kon zelfs niet manueel een contact of afspraak aanmaken in m'n Vario/Wizard.
Na veel zoeken kwam ik erachter dat "Clear storage" bij Settings het probleem oploste. Blijkbaar was m'n geheugen corrupt ofzo.
Ik vond dat ik dit maar even moest delen met jullie
[edit] Verder moet ik zeggen dat ik erg blij ben met het feit dat het nieuwe OS vlotter/sneller draait op m'n PDA dan WM5. Dingen zoals GPRS internet connection sharing over BT/USB, de internet updates en een aantal aandere dingen hadden er mijns inziens al veel langer op de Vario aanwezig moeten zijn.
De precieze errocode was: 0x8007000e "Synchronization failed. You do not have enough free memory on your device to synchronize information. Delete unused files from your device or close programs that are running to free up memory, and then try again."
Op internet had ik gelezen dat ik enkel beperkte stukken moest proberen syncen van Outlook, maar dit werkte niet. Ik kon zelfs niet manueel een contact of afspraak aanmaken in m'n Vario/Wizard.
Na veel zoeken kwam ik erachter dat "Clear storage" bij Settings het probleem oploste. Blijkbaar was m'n geheugen corrupt ofzo.
Ik vond dat ik dit maar even moest delen met jullie
[edit] Verder moet ik zeggen dat ik erg blij ben met het feit dat het nieuwe OS vlotter/sneller draait op m'n PDA dan WM5. Dingen zoals GPRS internet connection sharing over BT/USB, de internet updates en een aantal aandere dingen hadden er mijns inziens al veel langer op de Vario aanwezig moeten zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 06-03-2007 13:39 ]
Ik was inderdaad aangenaam verrast. maar inderdaad, ik had mijn toestel maandag afgegeven op het postkantoor, dinsdag hebben ze hem ontvangen en gerepareerd, woensdag teruggestuurd en donderdag had ik hem weer. Ok, niet echt 2 dagen, maar 4, maar ik bedoelde dat mijn toestel maar 2 dagen bij hen is geweest en 2 dagen bij TNT. Vind het toch super snel, en aangezien ie in de verkoop gaat had ik geen zin in papiertjes er tussen of uit elkaar halen. Ik had garantie en ik wil hem zo heel mogelijk op een verkoopsite kunnen knallen ivm de prijs die ik ervoor krijg.133754 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:33:
[...]
2 dagen?? Dat is wel erg snel. Meer mensen die hun MDA zo snel weer terugkregen? In dat geval overweeg ik hem ook op te sturen. Ik dacht dat het langer ging duren....
Ik had vanochtend precies hetzelfde, maar ik heb het opgelost (ongeveer).Roberto schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:13:
Nu heb ik hem vandaag tot net nu hem aan de usb kabel laten liggen, kijk naar de telefoon en zie geen groen klaar met opladen lampje ... dat is gek ... (toen ik ging slapen nml wel)
Mijn vario was dus uit vanochtend terwijl hij wel aan de lader zat. (er brandde dus geen oranje of groen lampje). Ik heb de stekker eruit gehaald en daarna weer ingeplugd. Het lampje werd rood en daarna oranje. Na een paar minuten wachten probeerde ik hem aan te doen. Hij startte op tot het windows mobile scherm en viel gelijk daarna weer uit. Daarna werd het lampje niet meer oranje (zelfs na 5 uur laden niet, hij bleef rood).
Ik ben naar de T-mobile shop gegaan, maar daar konden ze me niet helpen. Ze hebben een andere accu in mijn phone gedaan en toen werkte hij wel. Ze zeiden dat mijn accu was overleden. Ik heb geen bonnetje bij mn telefoon (en weet ook niet hoe oud hij is) dus ik kon geen aanspraak maken op garantie voor een nieuwe accu.
Later heb ik mijn accu bij een vriend in zijn vario gedaan en die van hem in die van mij. Beide vario's een uurtje laten laden en de accu's weer omgewisseld. Toen was het probleem opgelost.
Had ik nog bijna een accu van 35 E bij een telecom shop gekocht.
...less is more
Ik ben op zoek naar een (gratis) agenda voor de vario.
iemand een leuke link??
ook andere leuke/handige (gratis) software met een link is welkom
iemand een leuke link??
ook andere leuke/handige (gratis) software met een link is welkom
3 pennetjes voor de vario voor 12.95Anoniem: 50624 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:16:
http://www.pdaplus.nl/cat...lus-2function-p-1411.html
Anoniem: 205413
Gewoon zorgen dat de gsm functie uitstaat, m.a.w. zorgen dat je niet gebeld kan worden.
Let wel op: wat bij mij gebeurde, toen ik bezig was met de shell tool kreeg ik een foutmelding in het display van mn toestel. Ik klikte op OK, vervolgens deed hij helemaal niets meer, soft reset, hard reset. Uiteindelijk weer werkend gekregen maar je moet echt gewoon, ongeacht wat hij doet, je toestel of pc niet aanraken. Gewoon wachten totdat de shell tool uiteindelijk een OK geeft. Ik heb pdaviet4, werkt goed op een paar dingen na, je uitschuifbare toetsenbord zit door elkaar, is een oplossing voor, wm live werkt niet JavaMidlet ook niet. Maar voor alles is een oplossing
Let wel op: wat bij mij gebeurde, toen ik bezig was met de shell tool kreeg ik een foutmelding in het display van mn toestel. Ik klikte op OK, vervolgens deed hij helemaal niets meer, soft reset, hard reset. Uiteindelijk weer werkend gekregen maar je moet echt gewoon, ongeacht wat hij doet, je toestel of pc niet aanraken. Gewoon wachten totdat de shell tool uiteindelijk een OK geeft. Ik heb pdaviet4, werkt goed op een paar dingen na, je uitschuifbare toetsenbord zit door elkaar, is een oplossing voor, wm live werkt niet JavaMidlet ook niet. Maar voor alles is een oplossing
wout-hugo schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:37:
[...]
After reboot you should turn off your radio module on your device!!!
Hoe doe je dat?
" en dan de .exe bestand die je hebt met winRAR openen."
hallo allemaal.
Heb me dood gezocht... Maar kan het niet vinden, aangezien ik nog alveel in de agenda zet zoek ik en programma dat woorden afmaakt. Dus bijvoorbeeld AMD = Amsterdam enz.Waar bij je het zelf kan invoeren en aanpassen. Bestaan zoon programma?
Heb me dood gezocht... Maar kan het niet vinden, aangezien ik nog alveel in de agenda zet zoek ik en programma dat woorden afmaakt. Dus bijvoorbeeld AMD = Amsterdam enz.Waar bij je het zelf kan invoeren en aanpassen. Bestaan zoon programma?
[ Voor 9% gewijzigd door Kittekat op 06-03-2007 22:35 ]
Kittekat.net ....
Ik zit weer aan het eind van mijn abbonnement bij Vodafone, dus kan weer verlengen+nieuwe GSM. Mijn oog was gevallen op de Qtec 9100, duidelijk weer eens wat anders dan een 'normale' GSM. Nu heb ik alvast gebeld, waar ze mij vertelde dat een 9100 icm 1jarig 35euro contract een totaalprijs van +/- 180 euro voor dit toestel gaat worden. Nu vind ik dat een behoorlijk bedrag voor een telefoon die inmiddels al weer een tijdje op de markt is, waarvan ook niet altijd positief wordt gesproken.
Juist trekt mij het keyboard en de afmetingen van het toestel, email/internet vind ik niet belangrijk, een camera heeft waarde 0,0 voor mij (daarvoor heb ik een dig.camera toch?
). Echter met een 2 jarig 35-contract is het toestel nog maar 65 euro, maar heeft geen enkele telefoon het langer dan een jaar volgehouden met mijn gebruik
Het gebruik is 99% sms + beetje bellen, MP3 luisteren in trein/bus en verder niet echt bijzonder veel. Buitenhuis zou hij veelal in mijn broekzak zitten, mischien zit daar mijn zwakte van levensduur van mijn vorige telefoons. Is deze telefoon het wel waard voor mij, of moet ik toch richting de goedkopere (veelal minder functionele) toestellen kijken?
Juist trekt mij het keyboard en de afmetingen van het toestel, email/internet vind ik niet belangrijk, een camera heeft waarde 0,0 voor mij (daarvoor heb ik een dig.camera toch?
Het gebruik is 99% sms + beetje bellen, MP3 luisteren in trein/bus en verder niet echt bijzonder veel. Buitenhuis zou hij veelal in mijn broekzak zitten, mischien zit daar mijn zwakte van levensduur van mijn vorige telefoons. Is deze telefoon het wel waard voor mij, of moet ik toch richting de goedkopere (veelal minder functionele) toestellen kijken?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je er maar een jaar mee denkt te doen zou ik het wel prijzig vinden, zeker i.c.m. een contract van 35 euro p/m (klopt dat?) Al ligt dat aan je belgedrag natuurlijk.
ik heb mijn toestel zonder abo gekocht (nouja, eigenlijk gekregen) en probeer er wel heel zuinig mee te zijn. (altijd in bijgeleverde hoesje, screenprotector e.d.) . Ik hoop/wil er toch ook zeker langer dan een jaar mee doen.
ik heb mijn toestel zonder abo gekocht (nouja, eigenlijk gekregen) en probeer er wel heel zuinig mee te zijn. (altijd in bijgeleverde hoesje, screenprotector e.d.) . Ik hoop/wil er toch ook zeker langer dan een jaar mee doen.
De 9100 is IMO een zeer degelijke foon die wel een tijdje meekan(heb hem zelf tweedehands op de kop getikt en was toen al een jaar oud, nu zeker weer een half jaar erbij). Maar de vodafone prijs is wel erg hoog.
Gisteren nog even met vodafone aan de telefoon gezeten, schiet je helemaal niets mee op. Die bedragen waren volgens de website, krijg ik via de telefoon (middels verlengen) opeens 245/108 (1/2jaar) als bedragen. Bij 1 jaar krijg ik 1 maand gratis (-35, maakt 210) en 2 jaar 3 maanden (-105). Principe is die bij 2 jaar dus gratis.
Mischien maar sim only gaan en 2de hands gaan kijken wat ze kosten
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of er wel een gewone telefoon nemen en die vervolgens verkopen.SinergyX schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:52:
Heb je waarschijnlijk die 2e hands Qtek er ook uit
Heb nu een leuke afspraak gemaakt met de vodafone shop, ook qua kosten wordt alles bijzonder goedkoper (sms-buitenland vanuit bundel, ipv nu apart betalen). 1 jaar, 118 euro
Is er een mogelijkheid om de tijd van het trillen te verkorten? dat ding gaat echt 20sec af bij het minste of geringste...En een sms is 30sec trillen ofzo...kan dat niet korter?
BramBoterham
We hebben hem
Nu de rest van de avond alles zien uit te vogelen hoe het werkt
Zoals ik nu kan zien heb ik er een erg kleine geheugenkaart bijgekregen, of hij moet nog aan de praat worden gekregen
Zoals ik nu kan zien heb ik er een erg kleine geheugenkaart bijgekregen, of hij moet nog aan de praat worden gekregen
Het is in het register aan te passen, staat hier ook wel ergens in dit topic beschreven. Waar ik benieuwd naar ben is de WM6 instelling in dat register, want dan trilt ie namelijk 3 keer kort bij een smsje, vind ik veel prettiger, dus als iemand wil kijken bij die register instelling, zou ik dat heel fijn vindenXevox schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:30:
Is er een mogelijkheid om de tijd van het trillen te verkorten? dat ding gaat echt 20sec af bij het minste of geringste...En een sms is 30sec trillen ofzo...kan dat niet korter?
Kan dit toestel .jad of .jar java files installeren?
heb je het al geprobeerd?wd200 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:14:
Kan dit toestel .jad of .jar java files installeren?
Bij www.digitalsonline.nl kost een stylus €7,- een top winkel trouwens.
Vandaag bestellen is morgen in huis, zeer goed ervaringen mee!!
http://www.digitalsonline.nl/modules/mod_shop.php?id=370
Vandaag bestellen is morgen in huis, zeer goed ervaringen mee!!
http://www.digitalsonline.nl/modules/mod_shop.php?id=370
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Anoniem: 135412
Heb me rot gezocht....maar niet gevonden.....
Als ik mijn Bluetooth aanzet, moet ik ook nog apart een vinkje bij het 'visible maken van devices' aanzetten.
Kan dat ook met een tweak automatisch. Dan kan ik namelijk PPC Profiles gebruiken om in de auro de carkit-functie via bluetooth aan te zetten. Wie weet een oplossing?
Als ik mijn Bluetooth aanzet, moet ik ook nog apart een vinkje bij het 'visible maken van devices' aanzetten.
Kan dat ook met een tweak automatisch. Dan kan ik namelijk PPC Profiles gebruiken om in de auro de carkit-functie via bluetooth aan te zetten. Wie weet een oplossing?
Is het een van jullie al gelukt om de iPhone Skin te installeren op de MDA? Hier staat het wel beschreven maar het is best lastig:
http://www.freewebs.com/wm5toiphoneskin/index.htm
http://www.freewebs.com/wm5toiphoneskin/index.htm
Ik ben niet verder gekomen dan de keyboard mod 
Edit: wisbar nu ook draaiend, maar verder kom ik niet, die skins willen niet importeren.
Edit: wisbar nu ook draaiend, maar verder kom ik niet, die skins willen niet importeren.
[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 10-03-2007 18:19 ]
Dat heb ik dus ook. Die skins willen niet goed draaien. De icon packs heb ik gevonden. Die zijn wel heel mooi!SinergyX schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:54:
Ik ben niet verder gekomen dan de keyboard mod
Ik draai nu gewoon de skin van de site van wisbar zelf (eerste), al is het menu wat traag is het een leuke XP look
Anoniem: 210543
Lieve mensen 
Ik zit nog steeds met het probleem dat ik geen Nederlandstalige rom kan vinden.
Op de qtek site hoef ik al niet te kijken want hij is duits.
Wie o wie kan mij helpen????
Ik zit nog steeds met het probleem dat ik geen Nederlandstalige rom kan vinden.
Op de qtek site hoef ik al niet te kijken want hij is duits.
Wie o wie kan mij helpen????
Tip: Language pack. Kijk maar naar de Molski roms
een domme vraag maar is het mogelijk om ook normale website te bekijken op de mda vario via wifi? zal wel veel moeten scrollen maar vroeg me het gewoon af
huh wat heb je de mda vario met abbo voor totaal 118 inlcusief abbo kosten?SinergyX schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:00:
Heb nu een leuke afspraak gemaakt met de vodafone shop, ook qua kosten wordt alles bijzonder goedkoper (sms-buitenland vanuit bundel, ipv nu apart betalen). 1 jaar, 118 euro
[ Voor 54% gewijzigd door kadooosh op 11-03-2007 12:12 ]
Ja, met Opera Mini kan dit, hoewel hij niet alle websites goed weergeeft maar een hele verbetering tov Pocket IE. De nieuwe versie van Pocket IE (in WM6) schijnt dit ook te kunnen.kadooosh schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:09:
een domme vraag maar is het mogelijk om ook normale website te bekijken op de mda vario via wifi? zal wel veel moeten scrollen maar vroeg me het gewoon af
Ja dat klopt. (van Pocket IE in WM6)sOid schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:57:
[...]
Ja, met Opera Mini kan dit, hoewel hij niet alle websites goed weergeeft maar een hele verbetering tov Pocket IE. De nieuwe versie van Pocket IE (in WM6) schijnt dit ook te kunnen.
Anoniem: 210543
Uhm ik misschien domme vraag, maar staan die op XDA?Krypt schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 23:30:
Tip: Language pack. Kijk maar naar de Molski roms
Anoniem: 187963
Ik heb een probleempje 
Ik heb een Holux GR-230 GPS, maar als ik die zoek met mijn 9100 dat staat er een vraagtekentje voor, alsof de device niet weet wat voor apparaat het is. Tomtom 6 pakt hem ook niet op..
Iemand?
Ik heb trouwens ook zo'n molski rom
Kan ik niet gewoon een nederlandse rom dr op flashen?
Ik heb een Holux GR-230 GPS, maar als ik die zoek met mijn 9100 dat staat er een vraagtekentje voor, alsof de device niet weet wat voor apparaat het is. Tomtom 6 pakt hem ook niet op..
Iemand?
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 187963 op 11-03-2007 13:39 ]
Nee, 118 euro voor het toestel en 35 euro abbo per maand.kadooosh schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:09:
huh wat heb je de mda vario met abbo voor totaal 118 inlcusief abbo kosten?
In pocket IE van WM5 kan ik ook normaal websites kijken (met soms berg scrollen), via menu kan je 3 verschillende weergaves kiezen (1 kolom, normaal, buroblad dacht ik). Alleen ondersteunt hij niet alle html/script dingen, GoT zet hij die bovenbalk niet goed neer.
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2007 15:32 ]
Anoniem: 187963
Hm, na een btje heen en weer flashen, kom ik tot de conclusie dat mijn Qtek nu blijft hangen bij het rom splash schermAnoniem: 187963 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:39:
Ik heb een probleempje
Iemand?

Je kan beter Opera Mobile nemen, die werkt vele malen beter en is slechts 19 eurosOid schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:57:
[...]
Ja, met Opera Mini kan dit, hoewel hij niet alle websites goed weergeeft maar een hele verbetering tov Pocket IE. De nieuwe versie van Pocket IE (in WM6) schijnt dit ook te kunnen.
Pocket IE mist in principe alle features die je zou verwachten van een (simpele) browser. Maar goed net zoals zijn grote broer op de Desktop loopt het gewoon hopeloos achter
Ik heb problemen met mijn mms, ik krijg het namelijk niet werkend. Alle linkjes naar die .cab file van t-mobile zijn ook dood dus dat helpt ook niet echt...Het probleem is namelijk dat ik bij mijn berichten geen mapje met mms krijg. Heeft iemand nog die .cab file of een beschrijving hoe ik die map kan aanmaken?
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 13-03-2007 09:09 ]
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Sorry, die bedoelde ik ookErkens schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:08:
[...]
Je kan beter Opera Mobile nemen, die werkt vele malen beter en is slechts 19 euro
Pocket IE mist in principe alle features die je zou verwachten van een (simpele) browser. Maar goed net zoals zijn grote broer op de Desktop loopt het gewoon hopeloos achter
Hoe kan je trouwens met die nieuwe messenger ervoor zorgen dat je contactlijst niet aan je messenger wordt toegevoegd
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 13-03-2007 09:10 ]
Inmiddels de handleiding een flink stuk doorgelezen, maar ik kan 1 ding nog niet vinden. Standaard heb je agenda en contacten als 'menu' knoppen onderin het scherm, zijn deze eigelijk aan te passen?
Hmm, da's niet zo handig want je hebt helemaal geen ROM- update nodig om je GPS ontvanger te laten werken. Ik heb zelf een Holux GPSlim 236 en die heeft ook een vraagteken als logo, maar dat komt omdat de Vario niet kan bepalen wat voor type apparaat het is. Bij telefoons krijg je een telefoon als logo, bij computers een computerlogo, enzovoorts. Er zijn ook logo's voor PDA's en headsets, maar niet voor een GPS ontvangerAnoniem: 187963 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:43:
[...]
Hm, na een btje heen en weer flashen, kom ik tot de conclusie dat mijn Qtek nu blijft hangen bij het rom splash scherm
Het enige wat je eigenlijk zou hoeven doen heb ik gisteren ook al eens uitgelegd in een ander topic, dus een quote van mezelf:
Maar om een ROM te flashen hoeft je device toch niet te kunnen booten? Kan het zo zijn dat je ROM niet goed geflashed is de laatste keerJaap-Jan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:10:
[...]
Heb je je GPS ontvanger wel een COM- poort toegewezen? In het Bluetooth- menu kun je onder het tabblad 'COM-poorten' zien aan welke inkomende poort de GPS- ontvanger hangt. Als hij daar niet staat, voeg dan zelf een nieuwe inkomende poort toe voor de ontvanger.
Ja en nog redelijk makkelijk ookSinergyX schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:52:
Inmiddels de handleiding een flink stuk doorgelezen, maar ik kan 1 ding nog niet vinden. Standaard heb je agenda en contacten als 'menu' knoppen onderin het scherm, zijn deze eigelijk aan te passen?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dan heb je vast een flash poging onderbroken of heb je een G3 ROM geflashed op een G4 apparaat (of vice versa)? Als je niet weet wat dat laatste is dan heb je je niet goed genoeg geinformeerd alvorens te flashen en dan is dat vermoedelijk wat er is fout gegaanAnoniem: 187963 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:43:
[...]
Hm, na een btje heen en weer flashen, kom ik tot de conclusie dat mijn Qtek nu blijft hangen bij het rom splash scherm
Hoe dit op te lossen:
Zet je GSM uit(bvb door de batterij eruit halen en terug insteken), houdt de cameraknop ingedrukt en daarna tegelijk de power on knop. Hierdoor start hij op in bootloader modus(dat scherm met de 3 RGB kleuren). Plug nu je USB kabel in en dan zou er links-onderaan "USB" moeten verschijnen op het scherm van je telefoon. Nu kan je de originele ROM terugzetten(met het exe bestand dat je kan downloaden van de t-mobile.nl website).
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 13-03-2007 11:03 ]
En dat is het probleem, ik heb de optie 'Softwaretoets' niet in mijn Personal (engels?) tabblad.Jaap-Jan schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:16:
Ja en nog redelijk makkelijk ook. 'Start' --> 'Instellingen' --> tabblad 'Persoonlijk' --> 'Softwaretoets'. Succes.
Ook niet onder "Buttons"?SinergyX schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:06:
[...]
En dat is het probleem, ik heb de optie 'Softwaretoets' niet in mijn Personal (engels?) tabblad.
Nee, onder de knoppen kan ik alleen de zij/boven knoppen instellen (email/IE, camera etc), 2de tabblad is mijn volume instellings knop en de laatste tabblad is de vergrendelen opties.
Mijn geheel Personal scherm is
-Geluid
-Gespr.snelkeuze
-Info Eigenaar
-Invoer (keyboard keuze)
-Knoppen(de zij/boven dus)
-Menu's (wat er in mijn startmenu moet staat)
-MSN opties
-Telefoon
-Vandaag (Thema, welke items er op buroblad komen)
-Vergrendeling
Nu vind ik op internet ook korte handleiding gevonden, zie ook 'softwaretoets' zegt. Echter meeste refereren naar de T-mobile rom/telefoon.
-Geluid
-Gespr.snelkeuze
-Info Eigenaar
-Invoer (keyboard keuze)
-MSN opties
-Telefoon
-Vergrendeling
Nu vind ik op internet ook korte handleiding gevonden, zie ook 'softwaretoets' zegt. Echter meeste refereren naar de T-mobile rom/telefoon.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 13-03-2007 11:26 ]
Dat klopt ook, standaard heeft alleen de t-mobile rom die applicatie er in zitten. Er zijn wel aparte programma's die het kunnen, maar ik zou er zo niet een weten, sorry
misschien iemand enig idee hoe ik een progamma definitief verwijder van mijn MDA. via instellingen -> progamma verwijderen etc, blijft er toch nog iets achter. En dat levert problemen op bij herinstallatie.
wie kan mij helpen?
wie kan mij helpen?
smartskey installerenSinergyX schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:24:
Nee, onder de knoppen kan ik alleen de zij/boven knoppen instellen (email/IE, camera etc), 2de tabblad is mijn volume instellings knop en de laatste tabblad is de vergrendelen opties.
-Geluid
-Gespr.snelkeuze
-Info Eigenaar
-Invoer (keyboard keuze)
-MSN opties
-Telefoon
-Vergrendeling
Ik neem aan dat je de MMS composer wel al geinstalleerd hebt, maar alleen het MMS mapje niet te zien krijgt.3p0x schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:30:
Ik heb problemen met mijn mms, ik krijg het namelijk niet werkend. Alle linkjes naar die .cab file van t-mobile zijn ook dood dus dat helpt ook niet echt...Het probleem is namelijk dat ik bij mijn berichten geen mapje met mms krijg. Heeft iemand nog die .cab file of een beschrijving hoe ik die map kan aanmaken?
Ga met een registry editor naar -> HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Svc\MMS1
Daar staan 2 keys in (of anders maak je ze aan)
UserCanCreate = 0x0
UserCannotCreate = 0x1
Maar van de 0x0, 0x1 en vise versa. Maak nu een nieuw Email adres aan, en het maakt niet uit wat je invult, en selecteer als type (POP/IMAP) MMS (die optie heb je er nu wel bij). Maak de wizard af, en je zult je MMS mapje hebben. (er bestaat wel een CAB filetje die de folder voor je aanmaakt volgens mij; maar die heb ik nooit gevonden)
Verander daarna de registry keys weer terug.
De nieuwe versie van XCPUScalar is uit voor de Wizard:
[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 13-03-2007 16:55 ]
Ik had dit programma eerder gezien, maar ben er toch beetje sceptisch over. Mischien toch maar eens een poging wagen en eens kijken of 260mhz ook uitmaakt voor de Wizard
(zou 104-260mhz moeten kunnen).
In de startpost, ongeveer halverwege de pagina staat beschreven hoe je dt kunt instellen in je registerSinergyX schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:52:
Als ik goed kijk, is de meest recente versie 2007 v3.00 en die stamt al van september 2006 als ik me niet vergis. Kijk ik er overheen?DaannO schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:53:
Deze versie van XCPUScalar laat mijn wizard (laatste T-Mobile ROM) trouwens crashen.

Dat klopt inderdaad. Hij staat op de site onder Downloads.TommyCP schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:48:
[...]
Als ik goed kijk, is de meest recente versie 2007 v3.00 en die stamt al van september 2006 als ik me niet vergis. Kijk ik er overheen?
Deze versie van XCPUScalar laat mijn wizard (laatste T-Mobile ROM) trouwens crashen.
Bedoel je deze 'Downloads'? Ook daar is de meest recente versie 2007 v3.00 (de half jaar oude release dus).DaannO schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:17:
[...]
Dat klopt inderdaad. Hij staat op de site onder Downloads.
[ Voor 3% gewijzigd door TommyCP op 14-03-2007 09:44 ]
Laatste is inderdaad van sept '06. Toch de trial geprobeerd, maar heb het niet echt aan de praat gekregen. Wel draaiend, maar speed/advanced op 225mhz gezet en hij blijft gewoon op 195mhz draaien (zelfs na diverse softboots). Mischien trial restrictie
Probeer BatteryStatus eens. Keigoeie overklokker en autoscaler. En freeware.SinergyX schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:47:
Laatste is inderdaad van sept '06. Toch de trial geprobeerd, maar heb het niet echt aan de praat gekregen. Wel draaiend, maar speed/advanced op 225mhz gezet en hij blijft gewoon op 195mhz draaien (zelfs na diverse softboots). Mischien trial restrictie
Mijn review op HTC Wizard Web
XDA forum thread
iemand ooit problemen gehad met een Qtek 9100 icm Telfort?
Mijn bereik is zo ontzettend belabberd. Soms heb ik halve dagen geen bereik met mijn telefoon. Ooit ook nog een brief gekregen van Telfort dat ik ook via het KPN netwerk gebruik kan maken voor extra dekking.
En ik heb zo'n idee dat het juist Telfort Sim icm met deze telefoon is.
Ik heb er de vodafone sim van vriendin in gedaan, super bereik.
ik doe de telfort sim in unlockte simpele nokia telefoon van vriendin, ook altijd met telfort gewoon bereik. Doe ik de sim weer terug in Qtek 9100 dan is het weer helemaal niks.
Als ik network op manual zet en kies voor KPN soms ietsjes beter, maar nog zo vaak verbinding verlies.
En met de telfort sim gaat het telefoon deel van de Qtek ook heel raar doen:
- soms gaat die automatisch naar flight mode en dit is ook niet terug te zetten
- ga ik naar de mijn telefoon deel (groen horentje) dan meldingen
- kan gewoon niet in de Phone settings komen, lijkt wel of die helemaal vast loopt.
- krijg melding in Phone deel "unknown sim status" of vraagt om sim-pincode terwijl die er helemaal niet is
- kan geen enkel netwerk vinden als ik kies voor "search networks"
met vodafone sim totaal geen problemen.
Probleem is dat ik niet bij telefoonverzekering kan aankloppen omdat het prima werkt met vodafone sim. En bij Telfort ook niet, want de sim werkt prima in een andere telefoon.
Zet er wel misschien aan te denken en nieuwe simkaart aan te vragen, misschien is er toch iets vreemds met deze sim aan de hand?
Maar iemand Telfort samen met een Wizard?
-
Mijn bereik is zo ontzettend belabberd. Soms heb ik halve dagen geen bereik met mijn telefoon. Ooit ook nog een brief gekregen van Telfort dat ik ook via het KPN netwerk gebruik kan maken voor extra dekking.
En ik heb zo'n idee dat het juist Telfort Sim icm met deze telefoon is.
Ik heb er de vodafone sim van vriendin in gedaan, super bereik.
ik doe de telfort sim in unlockte simpele nokia telefoon van vriendin, ook altijd met telfort gewoon bereik. Doe ik de sim weer terug in Qtek 9100 dan is het weer helemaal niks.
Als ik network op manual zet en kies voor KPN soms ietsjes beter, maar nog zo vaak verbinding verlies.
En met de telfort sim gaat het telefoon deel van de Qtek ook heel raar doen:
- soms gaat die automatisch naar flight mode en dit is ook niet terug te zetten
- ga ik naar de mijn telefoon deel (groen horentje) dan meldingen
- kan gewoon niet in de Phone settings komen, lijkt wel of die helemaal vast loopt.
- krijg melding in Phone deel "unknown sim status" of vraagt om sim-pincode terwijl die er helemaal niet is
- kan geen enkel netwerk vinden als ik kies voor "search networks"
met vodafone sim totaal geen problemen.
Probleem is dat ik niet bij telefoonverzekering kan aankloppen omdat het prima werkt met vodafone sim. En bij Telfort ook niet, want de sim werkt prima in een andere telefoon.
Zet er wel misschien aan te denken en nieuwe simkaart aan te vragen, misschien is er toch iets vreemds met deze sim aan de hand?
Maar iemand Telfort samen met een Wizard?
-
ik zou eens naar de telfort shop gaan om een andere SIM te proberen van telfort.trekker22 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:57:
heel verhaal
zou dit stabieler zijn dan battstat plus? die laat mijn wizard altijd crashen als ik hem automatisch laat overklokken. normaal overklokken en app-based overklokken doen het wel goed.DaannO schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:53:
[afbeelding]
Klik op het plaatje
toevallig op telfort site geleze dat het kon zijn dat je sim steeds nieuw netwerk blijft zoeken door die omzetting naar het kpn netwerk.Byte_Me schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:33:
[...]
ik zou eens naar de telfort shop gaan om een andere SIM te proberen van telfort.
Ik moest ze bellen, dus dat gaan we zo straks dus ook maar doen!
En kan iemand me vertellen wat dat witte driehoekje betekend dat langs het G gprs icoontje staat?
[ Voor 11% gewijzigd door trekker22 op 14-03-2007 11:53 ]
Dit topic is gesloten.