1e seizoen met Arsenal heb ik nu achter de rug dus ik zal hier even een kleine samenvatting geven.
Doelstellingen
Board: verwachting is dat ik mee kan doen voor de titel
Ik: Kampioen worden, Team versterken, en ver komen in de CL
Transfer Markt
Zoals ik wil spelen heb ik een goeie DM nodig, waar ik alleen Gilberto Silva had als sterke DM wilde ik daar graag iemand bijhebben, mijn oog viel op Cambiasso, en hij wilde komen voor het mooie bedrag van 22 Mil. In de winterstop kreeg ik een bod op Clichy van Barcelona van 20,5 Miljoen, voor deze prijs kon ik hem niet vasthouden dus heb ik hem verkocht....nu had ik wel een nieuwe DL nodig, die ik gevonden heb in de spanjaard Antonio Puerta. Zeer gedegen speler en vaste prik op de DL positie. Ook had ik nog wat geld over en wilde ik een MC erbij hebben, hierbij kon ik Yaya Toure strikken.
Alleen Gael Cliche mocht vertrekken dit seizoen voor het bedrag van 20,5 miljoen
Ook had ik een nieuwe trainingstaff nodig en een paar scouts, dit zijn allemaal goeie mensen met ieder zijn eigen sterk punt.
Met de komst van Cambiasso kon ik Flamini uitlenen aan Inter, net als een paar andere spelers.
Barclays Premiership
De grafiek heb ik niet meer, maar dit was een erg spannend seizoen, in mijn eerste 9 wedstrijden verloor ik 3 x speelde ik 3x gelijk en won ik 3 x, ik stond op een beschamende 13e plek. Hierna begon het seizoen echter te lopen, en na een aantal tegenvallers van de tegenstander kon ik opklimmen naar de hogere regionen van de competitie.
Na 20 wedstrijden stonden Arsenal, Chelsea en Liverpool op gelijke hoogte, echter stond ik bovenaan op basis van mijn doelsaldo....dit heeft het hele seizoen aangehouden, op begeve moment speelde chelsea steeds 1 dag eerder als mii....die wedstijd wonnen ze ook steeds, dus moest ik winnen om het puntenaantal gelijk te houden. Na 34 wedstrijden stonden inmiddels alleen Arsenal en Chelsea nog op gelijke hoogte.
Chelsea verloor van Aston Villa, en speelde gelijk tegen Watford en Blackburn waar ik 1x verloor en 2x won had ik net voldoende punten om de premiership mijn kant op te trekken
Carling Cup
Ik verloor met 2-1 van Liverpool en mocht niet meer meedoen.
FA Cup
Waar ik van Liverpool verloor in de Carling Cup versloeg ik ze ditmaal in de finale met 2-0
UEFA Champions League
Na een slechte poelwedstrijden had ik geluk dat ik door mocht naar de 2de ronde. het scheelde niet veel of PSV was doorgegaan.
Maar het geluk lachte mijn kant op. Ik kreeg Steaua Boekarest in de 1e knockoutronde voor mijn kiezen. Ik won overtuigend allebij de wedstrijden met 4-0 en 3-0. daarna kreeg ik AEK op bezoek, waar ik een makkelijke wedstrijd verwachte won ik maar nipt met 1-0, de return had ik al snel de 1-0 op het bord, en AEK scoorde in de 85 pas de gelijkmaker, waarna ik de wedstrijd rustig uitgespeeld heb.
Mijn groote rivaal kwam ik in de halve finale tegen. waar ik een lastige wedstrijd verwachte maakte ik in het uitduel korte metten met chelsea met 4-1, de return speelde ik heel behoudend wat zich uite in een uitslag van 0-0. Ik stond in de finale en wie kom ik daar tegen......Man Utd mijn andere rivaal. Na een goal van Robin van Persie in de 29e minuut gooide ik de boel op slot, wat ervoor zorgde dat er niet meer gescoord werd. 1-0 was de uitslag en ik had de CL gewonnen
Seizoen 2007/08
Transfermarkt
Julio Baptista was al beslist aan begin van eerste seizoen dat hij vanaf 1.7.2007 mijn team zou komen versterken als vaste kracht. Diarra had het niet naar zijn zin bij Real dus kon ik hem goedkoop overnemen, zijn huidige waarde is 24 miljoen, maar kon hem krijgen voor 15,5 miljoen. en dan de klapper op de vuurpijl. Iker Casillas OOK van Real Madrid afkomstig. hier moest ik diep voor in de buidel tasten, maar dan heb je ook wat.......beste keeper ter wereld in de pocket. en daarnaast ook nog een talentje die ik eerst 3 jaar bij roeselare moet stallen omdat hij anders geen werkvergunning krijgt.
Veel spelers die vertrekken dit seizoen, waaronder Reyes die ik voor het megabedrag van 26,5 miljoen kon verkopen aan Roma, en Senderos en Arturo die voor het gezamelijke bedrag van 24,5 miljoen verkassen naar het mooie Lyon.
Omdat mijn assistent manager Pat Rice naar everton vertrok als manager, trok ik de zeer goeie Paco Seirul.lo aan als opvolger. deze man heeft echt geweldige stats

....daanaast nog een paar nieuwe trainers.
Huidige Selectie
Beste Speler
2006/07
2007/08
&
Topscoorder 2006/07