[PC] Football Manager 2007 - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:12:
[...]

Heb zo ook een jonge Argentijnse keeper transfervrij binnengehaald (van Independiente). Moest maar 38000 EUR per maand opstrijken. Speelt een half seizoentje mee bij Standard & echt alle grote ploegen zaten erachter. Hij was 4 milj EUR waard & heb hem aan Man Utd verpatst voor 17,5 miljoen EUR.

Het gaat om :
spoiler:
Oscar Usteri
Ik denk dat je
spoiler:
Oscar Ustari
bedoeld. Dit is inderdaad een lekker keepertje, maar ook al redelijk bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zie bij jullie allemaal echte logo's van clubs. Ik heb in de NL competitie wel allemaal echte logo's, en ook foto's voor spelers. Maar met Arsenal heb ik een default logo (wel in de goede kleuren), maar geen echte logo's of foto's. Is dat een mod, zo ja, waar is die te downloaden?

Edit: ik vond een mod met shirts en logo's, maar ingame zie ik ze niet... Moet ik een nieuwe game starten? De clublogo's staan hier: #:\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\logos\normal\clubs\eng\epl

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 23-01-2007 13:59 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:27:
Ik zie bij jullie allemaal echte logo's van clubs. Ik heb in de NL competitie wel allemaal echte logo's, en ook foto's voor spelers. Maar met Arsenal heb ik een default logo (wel in de goede kleuren), maar geen echte logo's of foto's. Is dat een mod, zo ja, waar is die te downloaden?

Edit: ik vond een mod met shirts en logo's, maar ingame zie ik ze niet... Moet ik een nieuwe game starten? De clublogo's staan hier: #:\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\logos\normal\clubs\eng\epl
Je moet skin cache uitzetten bij je preferencescreen. En volgens mij moet ie het dan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Je moet skin cache uitzetten bij je preferencescreen. En volgens mij moet ie het dan doen...
Idd, had dat net ontdekt. :) Handig als ze dat nergens in een readme zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook bij een club zeggen dat je manager van hen wilt worden zonder dat tegen media te zeggen? mijn huidige club en de supporters haten mij nu :'( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo :) Vanmorgen begonnen bij Arsenal. Eerst een beetje uitvinden hoe het ook al weer werkt, en dan wat leuke spelers aantrekken. :)

Transfers In:
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/arsnl-1.jpg
Vlaar en Cattermole als spelers voor in de roulatie. Elia als youth/reserves speler, om later misschien in het eerste te komen.

Geprobeerd een aantal van deze spelers te kopen, maar helaas niet gelukt. Vooral Alex moet en zal ik volgend seizoen krijgen. De transfer was rond met PSV en Alex (16.8M + ruil voor Diaby, want die wouden ze graag), maar hij kreeg geen werkvergunning :( Ook in beroep niet. Weet iemand of dat volgend seizoen ook zo zal gaan, dat je geen vergunning krijgt?
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/arsnl-3.jpg
Volgens seizoen gaat Mendez naar Arsenal, nadat zijn huurperiode is afgelopen.

Transfers Out:
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/arsnl-2.jpg
Helaas maar 1 :'( Zoals op het plaatje hieronder te zien is, wil ik van een aantal spelers af. Het jammere is dat ik op Diaby dus al wat boden heb gehad, maar die heb moeten afwijzen ivm PSV/Alex. Op Adebayor helaas helemaal geen bod gehad, dat is wel minder, want ik moet hem echt kwijt :(
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/arsnl-4.jpg
Daarnaast zijn Gilberto en Diaby al 3 maanden uitgeschakeld, en is Hleb er nu voor 3 weken uit. Senderos en Clichy hebben nog geen wedstrijd gespeeld vanwege blessures voor het seizoen.

Na een lekkere voorbereiding nu eerste na 5 wedstrijden :P
*klikbaar*
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/arsnl-5s.jpg

Henry had er zin in tegen Bordeaux :D Die tactische veranderingen in de rust hebben heel goed uitgepakt :)
*klikbaar*
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/arsnl-6s.jpg

_O_ Mijn mooiste wedstrijd tot nu toe. Ik wou na die rode kaart maar gaan verdedigen, maar ik heb gewoon 3-3-2 gespeeld voor de rest van de wedstrijd, en aanvallend blijven spelen. Achteraf heel goed uitgepakt mag ik wel zeggen :)
*klikbaar*
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/arsnl-7s.jpg

Henry is in vorm! :*) :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/arsnl-8.jpg

Markant detail: Feyenoord trof heel toevallig ook Nancy in de UEFA cup :+ Nu wonnen ze thuis met 1-0 _O-

Edit: als we het dan toch over Henry in vorm hebben :+ Legt hij er net tegen Aston Villa doodleuk nog 4 in :D (6-1, ruststand 4-1)

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 23-01-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbosjaak schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:00:
zo ik heb een punt gezet achter men carriere bij lyon.

nu wil ik weer eens wat anders iemand een suggestie ?

het liefst een competitie op een ander continent dan europa, zuid amerika of zo.

weet iemand nog een leuk ploegje ?
Nadat ik ben gestopt bij Lyon, heb ik gesolliciteerd bij Inter. En die wouden mij wel hebben, Maschini sacked 8)

Wel grappig ik was gestopt na het winnen van de Champion leugue, en wie kom ik nu tegen als Inter in de UEFA Super cup.... juist Lyon 8)7 moet hem nog spelen maar ik wil natuurlijk koste wat het kost winnen.

btw na mij hebben ze Benitez aangenomen als vervangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:36

yok

Afbeeldingslocatie: http://www.gelikt.com/hoppa.JPG

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-09 16:52
Echt van jezelf? En jij bent wel AZ toch? :P

Mag ik je tactiek enzo eens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:30

Vos

AFCA

Wie heb je nog meer als spitsen? Omdat je Adebayor weg wilt doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:36

yok

Tom G schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:52:
[...]

Echt van jezelf? En jij bent wel AZ toch? :P

Mag ik je tactiek enzo eens zien?
Oude screen van paar maanden. Ik ben AZ ja. Veel talent gekocht.
Speel 3-5-2 met aanvallende vleugens en 2 dichte spitsen. Verder laat ik nooit mijn verdediging meegaan en heb ik geen DM. Wel 2 AM's. 2 AM's van verre afstand schieten en hoge ballen spelen. 2 lekkere koppers als spitsen en klaar. Touma is een fantastische spelen in mijn spel, een goede kopper en afronder. Screenies kan ik nog even niet maken aangezien ik geen FM geïnstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:00:
[...]

Wie heb je nog meer als spitsen? Omdat je Adebayor weg wilt doen..
Van Persie, Henry, Walcott, en als het nodig is Baptista. Daarnaast ben ik nog op de markt voor een nieuwe spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:27
Lol, team of the week. 7 van 11 spelers waaronder mijn complete verdediging en aanval :)

Afbeeldingslocatie: http://img260.imageshack.us/img260/2646/englishconferencenation5bz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oplossing om de reserves wedstrijd fit te houden?
Speel in een competitie waar de reserves geen competitie spelen en in het onder 19 team niet mee mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/690b6943ad7a38651259ba59c5761d89/thumb.jpg

Lekker eerste seizoen. Ben in de laatste wedstrijd gedegradeerd verdorie. Moest tegen Abrantes en had aan 1 punt genoeg om in de divisie te blijven. Totaal weggespeeld en terecht met 0-3 verloren.

Op zoek naar ander werk. 'k Zal morgen eens kijken waar ik terecht ga komen :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-09 11:28

el-jorge

turn around and feel the vibe

West Ham potje.

Een wedstrijd voor het einde van het seizoen waren er nog 5 teams in de strijd voor de plaatsen 1 t/m 5 waaronder mijn teampje. Ik moest de laatste 3 wedstrijden allemaal uit. Na 2 wedstrijden daarvan gewonnen te hebben stond ik vierde. Een punt voor op nr.5 Chelsea, een punt achter nummer 4 Liverpool, en twee punten achter de koplopers Arsenal en MU. je raadt het al, ik verlies mijn wedstrijd, Chelsea speelt gelijk, en zo wordt ik op de laatste speeldag 5e :(

Wel mijn 2e finale UEFA cup op rij. Nadat ik hem vorig jaar van Tootenham verloor. Moest ik nu tegen Saint-Etienne. Gelukkig ging de wedstrijd nu wel mijn kant op. En won ik met 2-0.
Ik kreeg lovende kritieken van allerlei oud spelers de board en de fans.

Volgend seizoen ga ik voor een plaats bij de top 4. Ik heb een jong team waar nog veel uit te halen is. Ik heb o.a. 3 voormalig wonderkids in mijn team. Ik moet nog wel wat aan mijn tactiek sleutelen, ik heb teveel wedstrijden verloren of gelijk gespeeld door ongelukkige incidenten.

Versterkingen moeten er denk ik komen voor de verdediging en de aanval.
Ik heb een uitstekend middenveld in ieder geval. met Skjellbred, Guardado (beiden wonderkid geweest), Larsen, De Zeeuw, Mullins, Reo-Coker, O'Neill, Mattias Fernandez.
Verdediging behoeft vooral aan de linkerkant versterking, ik heb teveel net niet spelers. De rechterkant is wel goed op zich. Anton Ferdinand (voormalig wonderkid), Spector, Hoyte, en de Zeeuw (gebruik ik voor rechtback), zit daar veel potentieel.
Linkerkant, Mc Cartney (staat links in het centrum, is eigenlijk back, maar heeft goede stats voor centraal, en speelt daar eigenlijk ook wel erg goed) Conchesky (wel goed niet super), en achter de hand, Slijngard, Davids (die van Feyenoord), Larsen (gebruik ik wel eens als linksback aangezien hij de hele linkerkant kan belopen). Dus bijna allemaal backs, of net niet goed genoeg, of nog net te jong. Daar moet dus versterking komen met een linkscentraal verdediger.
Ik heb 5 spitsen, Harewood zit bij de reserves. De rest zijn. Carlton Cole, Zamora, Ashton en Mista. Ik ben over alle vier gematigd positief, mijn assisten is over Cole, Ashton, Harewood en Zamora behoorlijk positief. Ik moet misschien wel wat aan mijn tactics daar doen, aangezien ze te wisselvallig presteren.
Ik heb vertrouwen in mijn assistent. Nadat ik Tevez voor veel geld verkocht heb, heb ik bijna mijn hele coach squad vernieuwd, met bijna allemaal toppers, vandaar ook het vertrouwen in de beoordeling van mijn assistent!

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:27:
[...]

Van Persie, Henry, Walcott, en als het nodig is Baptista. Daarnaast ben ik nog op de markt voor een nieuwe spits :)
Baptista behoud je alleen je 1e seizoen daarna gaat hij terug naar Real Madrid en gaat de andere de andere kant weer op ;-)

even over je:
Geprobeerd een aantal van deze spelers te kopen, maar helaas niet gelukt. Vooral Alex moet en zal ik volgend seizoen krijgen. De transfer was rond met PSV en Alex (16.8M + ruil voor Diaby, want die wouden ze graag), maar hij kreeg geen werkvergunning :( Ook in beroep niet. Weet iemand of dat volgend seizoen ook zo zal gaan, dat je geen vergunning krijgt?

je zit in je 1e seizoen? tegen het einde moet het wel te doen zijn in beroep, enige nadeel wat je kan krijgen wat ik met zowel Alex als Salcido had is dat ze eerst gestald moesten worden bij een satteliet club van me en ik ze kon opstellen zodra ze EU gerechtigd waren (In me Chelsea game moest ik ze dus bij Westerlo droppen (salcido) en bij Toulousse (Alex))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Baptista behoud je alleen je 1e seizoen daarna gaat hij terug naar Real Madrid en gaat de andere de andere kant weer op ;-)
Klopt, ik had het ook over het 1e seizoen. Tegen die tijd heb ik al een vervangen, of koop ik hem over ;)
even over je:

je zit in je 1e seizoen? tegen het einde moet het wel te doen zijn in beroep, enige nadeel wat je kan krijgen wat ik met zowel Alex als Salcido had is dat ze eerst gestald moesten worden bij een satteliet club van me en ik ze kon opstellen zodra ze EU gerechtigd waren (In me Chelsea game moest ik ze dus bij Westerlo droppen (salcido) en bij Toulousse (Alex))
1e seizoen ja. Ik heb nu Mendex overgenomen (niet van PSV maar na zijn huurperiode), en die kreeg meteen een vergunning. Ik ben nog steeds bezig met Alex <> Diaby & $$$, maar die Diaby wil telkens niet naar PSV vanwege zijn loon :( Ook wou ik Huntelaar <> Adebayor + $$$ ruilen, maar die eikel van een Adebayor kon het niet eens worden met Ajax :(

Weet iemand trouwens wat je zou moeten bieden op een speler? Stel hij is 5.5M waard, en je scout zegt dat hij voor een transfersom van 30-41M jouw kant op komt, gaat hij dan echt pas voor dat bedrag weg? Of kan je met 20M ook wat proberen?

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 24-01-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Angeloonie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:54:
Weet iemand trouwens wat je zou moeten bieden op een speler? Stel hij is 5.5M waard, en je scout zegt dat hij voor een transfersom van 30-41M jouw kant op komt, gaat hij dan echt pas voor dat bedrag weg? Of kan je met 20M ook wat proberen?
Je kunt het altijd proberen. Ik heb al meermalen een bod geaccepteerd gekregen dat duidelijk onder de inschatting van de scout lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:54:
[...]

Klopt, ik had het ook over het 1e seizoen. Tegen die tijd heb ik al een vervangen, of koop ik hem over ;)

[...]

...

Het is een schatting. Als ik krap zit probeer ik laag en ga steeds hoger. Als er ook andere clubs bieden dan kijk je gewoon wat hun bieden. Ik doe ook wel eens: speler is 5M waard, ik bied 8M...club accepteert gelijk. Dan trek ik bod terug en bied 6M. Zo beetje proberen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 24-01-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nXXt schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:31:
[...]

Je kunt het altijd proberen. Ik heb al meermalen een bod geaccepteerd gekregen dat duidelijk onder de inschatting van de scout lag.
Ik ook met Milan... Elano...
Mijn scout zei dat ik m tussen de 20-25 miljoen aan kon trekken. Ik bood 12,5 en Shakthar ging direct akkoord!

ff updatje met Milan...

Na een fantastisch seizoen (1e seizoen nog altijd) lijk ik 3 prijzen te pakken!
De Coppa Italia heb ik al binnen!
De finale moest worden gespeeld tegen eeuwige rivaal Inter... De heenwedstrijd was uit en ik werd van het kastje naar de muur gespeeld. Inter kwam vroeg met 2-0 voor en ik zag de bui al hangen. Gellukig herpakte mijn team zich en scoorde Pirlo vlak voor tijd de 2-1! Een hele belangrijke achteraf...
Want de return, was ik zeer goed in vorm want...

Ondertussen naderde de Serie A ook tot zn einde en had ik de derby tegen Inter al verloren, daardoor steeg Inter na plaats 1 (het hele seizoen ging t tussen Roma en mij). Toen kwam Inter met een slechte reeks en klom ik weer naar plaats 1! Met nog 4 duels te spelen won ik thuis van Cagliari en speelde Roma gelijk, Inter verloor!!

Stand nu:
Milan 35 73 pnt
Roma 35 70 pnt
Inter 35 69 pnt

Toen kwam de return van de finale!
Ik was dus in goede doen en het werd vroeg 1-0 door topscorer Iaquinta! Na een hoop kunst- en vliegwerk (Dida was top!) bleef het 1-0 en pakte ik de Beker!!! Prijs 1 is binnen!

CL --> kwartfinale PSV, uit 2-2, thuis 2-0!
halve finale Real Madrid... thuis 2-0 :) uit 0-0 --> finale!

En die word 23 mei gespeeld in Athene tegen FC Barcelona!
Iedereen herrinert 18 mei 1994 nog wel? Toen werd de Champions League finale ook in Athene afgewerkt, en ook Milan - Barca.. 4-0!

Als ik vanavond thuis ben van stage, ga ik de ontknoping meemaken.. Ik hoop op de treble! dat zou fantastisch zijn.. Heb t helemaal zelf in handen.. Persoonlijk vind ik mijn prestatie in de Serie A opmerkelijker dan de CL, want begon toch met -8 :P

later meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff ik word hier echt gek van... Speel je tegen Watford of een andere prutclub, kom je 1-0 achter te staan, en zelfs nadat zij met 10 man komen te staan lukt het nog niet om te scoren. Ik speel 3-5-2, met 3 opkomende middenvelders. Tactiek is Attack, tempo is Quick en Counter Attack staat aan. Toch lukt het de laatste paar wedstrijden gewoon niet meer om te scoren.. Henry heeft in de laatste 5 wedstrijden maar 2x gescoord. Ik snap het gewoon echt niet, 10 man en nog niet scoren.. :'(

Ook heb ik bijna altijd minder balbezit, behalve af en toe als ik thuis speel. Hoe kan je meer op balbezit spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 24-01-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Angeloonie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:29:
Pff ik word hier echt gek van... Speel je tegen Watford of een andere prutclub, kom je 1-0 achter te staan, en zelfs nadat zij met 10 man komen te staan lukt het nog niet om te scoren. Ik speel 3-5-2, met 3 opkomende middenvelders. Tactiek is Attack, tempo is Quick en Counter Attack staat aan. Toch lukt het de laatste paar wedstrijden gewoon niet meer om te scoren.. Henry heeft in de laatste 5 wedstrijden maar 2x gescoord. Ik snap het gewoon echt niet, 10 man en nog niet scoren.. :'(

Ook heb ik bijna altijd minder balbezit, behalve af en toe als ik thuis speel. Hoe kan je meer op balbezit spelen?
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Als het niet wil moet je je tactiek veranderen of als er 1 of 2 spelers ondermaats presteren ze via de player interaction eens in de pers aangeven dat ze slecht spelen. Deed ik ook eens en mijn speler vond dat ik toen te mild was in mijn kritiek op hem 8)7.

Wat betreft balbezit, dat is een gevolg van hoe je tactiek in elkaar steekt en mijn inziens het gevolg van counter attack. Ik speel zelf ook op de counter attack en heb zelden meer balbezit als 50%, meestal zit ik rond de 40% maar heb wel de meeste kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Baptista gaat aan het einde van het seizoen gewoon naar Arsenal als het goed is hoor. Reyes komt wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jan Willems schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:48:
[...]

Baptista gaat aan het einde van het seizoen gewoon naar Arsenal als het goed is hoor. Reyes komt wel terug.
Nope, hij is blauw dus hij is gehuurd. Hij zou terug gaan naar Real Madrid.

Ik had op hem geboden om hem te houden, nee komt Chelsea ook met een bod en gaat hij daar heen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Klinkt voor mij niet echt logisch dat je attack speelt met counter attack.
Ik denk dat als je dat laatse weghaald dat dat scheelt wbt balbezit.
Verder passing op short en weinig creative vrijheid.
Tempo iets lager en dan kun je een wedstrijd dicteren is meer balbezit.

Je hebt met Henry een van de snelste spitsen op deze wereld.
Om daar gebruik van te kunnen maken ben je ruimte achter "hun" verdediging nodig.
Dat krijg je niet veel als je aanvallend speelt dus lekker inzakken en je target-man bedienen in de ruimte.
Werkt bij mij prima met Gerard/Pirlo richting Owen. :9
Beide heren strooien met mooie passes over grote afstand en Owen maakt ze vaak prima af.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begon met Juventes 17 straf punten dus doelstelling was middenmoot in Serie B: Ik dacht dat moet toch wel te halen zijn. De Competitie begon 7 van de 7 wedstrijden gewonnen dus dacht mischien nog wel promoveren. Maar daarna was het alleen maar wisselvalligheid. En werd uiteindelijk 2de dus gepromoveerd. Beker in kwartfinale uitgeschakeld door Palermo:(. Volgend seizoen begint goed sta nu 3de naar 20 wedstrijden. Lig net uit de beker door Inter in halve finale door eerst uit met 3-1 te winnen van Inter. Dus dat was dom. Maar ga voor kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Willems schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:48:
[...]

Is niet helemaal waar. Die optie tot koop aan het eind van het seizoen zit bij mij in het spel er ook niet in... Ligt misschien aan welke database je gebruik. Ik zit nog op 7.00, ben nog steeds bezig met mijn game van voor de patch... Inmiddels al dik 8 dagen inzitten... lijkt wel een verslaving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balbezit schommelt bij mij per wedstrijd. Tegen kleinere ploegen zet ik Closing Down op het maximum, doordat de spelers van de tegenstander in paniek raken, krijg ik vaker de bal uit foute passen en gaat mijn balbezit ook richting de 60% en lig ik constant voor het doel van de tegenstander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was me nog niet echt opgevallen maar vorig seizoen had ik toch echt de jongste speler op het veld staan! Mag ik hem bij deze even claimen :+

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/emmy.schrijver/tweakers/jongste%20speler.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is die startpost niet aangepast :(
Ik had gekeken in de startpost en zag daar het record van Wildhagen staan!
Tijd om nog een jongere speler op te stellen indien nodig 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Na dat debacle bij Massama ben ik uiteraard opgestapt (ontslag voor zijn he) en heb bij 19 clubs in Brazilie gesolliciteerd. Helaas, geen succes gehad.
Eind juni komen de eerste seizoenswisselingen en de daarbij behorende vacatures. Merthyr Tydfil (Eng, Con.North iirc) en Csepel SC (Hongarije, 2e divisie oost) kwamen als eerste bij mij, de Hongaren bieden een iets grotere uitdaging:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a3debe12404a582466bc233b1e7ceca2/thumb.jpg

1 Speler en geen coaches, scouts of assistenten...

Direct aangepakt dat aanbod en heb de eerste dag een scout, een coach en een assistent binnen gehaald.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Argh!

Ik ben op zoek naar dit overzicht:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07014/tt1a.JPG

Die grafiek dus.

Als ik naar de Barclays Premiership ga, zie ik nergens zo'n Past Positions knopje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Gewoon op de positie klikken (dus 1st, 2nd etc, linker kolom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Benotti schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:10:
Gewoon op de positie klikken (dus 1st, 2nd etc, linker kolom)
_O_ Thanks 8)7

Het blijft raar waar sommige dingen verstopt zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Alle plaatjes in de TS doen het niet?

Wat is de grootste overwinning tot nu toe (ook zonder tegendoelpunten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Afbeeldingen werken hier gewoon, maar de grootste overwinning is 18-0, Ivoorkust - Botswana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Jan Willems schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:08:
Afbeeldingen werken hier gewoon, maar de grootste overwinning is 18-0, Ivoorkust - Botswana.
Hier werken de afbeeldingen van Jeroen87 niet, hoewel er wel leuke afbeeldingen achter schuilgaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nXXt schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:13:
[...]

Hier werken de afbeeldingen van Jeroen87 niet, hoewel er wel leuke afbeeldingen achter schuilgaan :P.
Vooral die ene dame mag er best wezen en NCIS is ook een gave serie :P

He er staan weer andere foto's dan ik een uur geleden keek :? Lijkt wel of ze gewoon random pics er achter gooien

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:52:
[...]

Nope, hij is blauw dus hij is gehuurd. Hij zou terug gaan naar Real Madrid.

Ik had op hem geboden om hem te houden, nee komt Chelsea ook met een bod en gaat hij daar heen :( :(
Had ik ook, hij vroeg een absurt bedrag voor salaris en signing fee, ik pieperde er nog even over, komt Milan and weg is ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Neeeee :'( :'( :'(

Zit in de zomer van 2007, op weg naar seizoen 2, en rond half juli crashed m'n game telkens na een oefenduel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:20:

Zit in de zomer van 2007, op weg naar seizoen 2, en rond half juli crashed m'n game telkens na een oefenduel :'(
Had ik ook!!! niet na een oefenduel, maar na een transferspeculatie! ik baalde er ook van gvd..
ook in de zomer van 2007!

Heb, in dat spel, met Milan het 1e seizoen dus achter de rug... de treble gewonne!
De Coppa Italia had ik al veroverd door uit bij Inter in de finale 2-1 te verliezen..
maar thuis 1-0 gewonne!

Champions League finale: AC Milan - Barcelona 2-1 :)
Laatste speeldag ook nog is de Scudetto gewonnen! Bestuur + supporters erg blij!

Ben nu begin juli, al druk bezig met de voorbereiding op het volgende seizoen. Heb 3 spelers aangetrokken.. Dudek transfervrij omdat ik een groot keepersprobleem had toen Dida uitviel, Dudek had ik in maart al vastgelegd.

Ook nog 2 braziliaantjes.. Ik wou graag Gomes, maar die mocht niet weg bij PSV..
Alternatief: Marcelo Grohe voor maar 3,5 miljoen.. Ook goede keeper, van Brazilie -21!
Ook heb ik Kerlon aangetrokken.. supertalent natuurlijk, komt over voor 15 miljoen!

Gisteravond laat nog gespeeld en kon t niet laten totdat mn stage in China klaar was, had daar 3 duels gepland! Makkelijke overwinningen.. maar t schijnt dat je financien daarna omhoog gaan?

Trouwens, nu ik dit typ op stage, schiet me opeens te binnen dat ik ook nog ben gevraagd door 2 landen om bondscoach te worden.. Griekenland en Australie.. ik koos voor Australie!

Heb t meteen mooi, over weekje, 9 juli ofzo beginnen de Aziatische Kampioenschappen! De bond wil dat ik de groepsfase overleef, dat mag ook wel met Iran, Bahrei, Koeweit? als ik me niet vergis..

Later meeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oefenduel cancellen misschien? Ik heb het gehad nadat ik een speler op loan naar een feederclub wilde sturen. Tot twee keer toe gecrashed... toen ik hem niet aanbod voor loan was het probleem er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:39:
[...]

oefenduel cancellen misschien? Ik heb het gehad nadat ik een speler op loan naar een feederclub wilde sturen. Tot twee keer toe gecrashed... toen ik hem niet aanbod voor loan was het probleem er niet...
Vreemd... Ik had een zooi friendlies geplanned:

AZ: 13-0 gewonnen
Ajax: 0-6 gewonnen
Auxerre: 3-2 gewonnen
Monaco: 0-4 gewonnen

Na die wedstrijd met Monaco had ik nog meer wedstrijden staan. En na die wedstrijd crashte het spel dus altijd..

Nu ben ik er wel voorbij, heb die wedstrijd gespeeld maar ineens zijn alle friendlies verdwenen? :? Ik zie nu alleen nog maar Auxerre 3-2 staan, maar Monaco, AZ en Ajax zijn verdwenen, net als de nog geplande wedstrijden :?

Ah well, ik ben er nu iig voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook een crash tussen seizoen 1 en 2, die steeds overnieuw ging. Beetje balen, ik zit bij een slecht lopend Wolverhampton Wanderers, maar West Ham wilde mij wel hebben. Helaas wilde in de 3x daarna West Ham mij niet meer hebben. Nou ja. Nu speel ik maar verder met de Wolves. Vermaak me er nog prima, ondanks dat ik moet knokken tegen degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo, seizoen 1 zit er op bij Arsenal, en ik moet zeggen, een beter seizoen zal ik NOOIT meer hebben :D

Ik heb alles gewonnen wat er te wonnen viel!! _O_ Het ging niet allemaal even makkelijk en soepel, maar uiteindelijk ben ik in 2006/2007 trots eigenaar van:

Carling Cup
Barclays Premiership champions
FA Cup
Champions League Winners
FA Community Shield Winners
UEFA Super Cup winners

:D :D :D Zeker in de CL had ik niet verwacht zó ver te komen :)

Hieronder een overzicht van de resultaten per titel:

Carling Cup
In de eerste wedstrijd meteen al de schrik er in, tot 2 keer toe achter komen te staan, en uiteindelijk op penalties dik winnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/CA1s.jpg
Ook de tweede wedstrijd gign totaal niet lekker, gelukkig had m'n tactische wijziging (All Out Attack :+) het gewenste effect met 2 doelpunten in 4 minuten :D
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/CA2s.jpg
Spannende wedstrijd, maar in de verlenging was het al snel voorbij. Minpunt was de rode kaart voor Henry
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/CA3s.jpg
In de dubbele ontmoeting met Liverpool dik gewonnen in de thuiswedstrijd na een dramatische 2-2 op bezoek bij Liverpool.
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/CA4s.jpg
De Finale :) Zonder al te veel moeite gewonnen, al had dat tegendoelpunt me even in de stress gebracht.
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/CA5s.jpg

FA Cup
De FA Cup ging stukken makkelijker. 1e wedstrijd ruim gewonnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/FA1s.jpg
Een slechte 0-0 tegen Manchester City was de volgende wedstrijd
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/FA2-1s.jpg
Gelukkig maakte ik ze in de return dik in. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/FA2-2s.jpg
Derby... :')
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/FA3s.jpg
Tegen Chelsea tot 2x toe op gelijke hoogte gekomen, dat werd dus een replay.
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/FA4-1s.jpg
Wederom had mijn All Out Attack tactiek effect met een doelpunt in de laatste seconden van de blessuretijd.
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/FA4-2s.jpg
En dan kom je in de finale tegen Portsmouth, zonder problemen gewonnen, al moest dat pas in de verlenging gebeuren :+
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/FA5s.jpg

Barclays Premiership
Verreweg het hele seizoen dominant geweest. Uiteindelijk wel een close finish geweest en 3 punten boven Chelsea geeindigd. Manchester United was derde op 13 punten. In totaal 87 punten: 27x winst/6x gelijk/5x verlies. Van Persie en Henry natuurlijk beste spelers :)
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/premierships.jpg

Champions League
Relatief zware lotingen voor alle ploegen, maar Bayern en Werder waren net niet sterk genoeg. Allebei de wedstrijden in de laatste 10 minuten gewonnen. Verder de hele knock-out fase zonder Henry moeten spelen :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/CLs.jpg

Finale
_O_ _O_
De mooiste wedstrijd van het seizoen! Gelukkig net voor rust op 1-2 gekomen. Van Persie ronde de gegeven penalty mooi af, en wederom werkte mijn All Out Attack tactiek weer met een wonderschoon doelpunt in de 93e minuut.
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/CLFs.jpg

Community Shield
Onverwacht heel makkelijk gewonnen, geen problemen gehad :)
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/CSs.jpg

UEFA Super Cup
Oef wat spannend! Een gigantisch mooi doelpunt van Hoyte, vanaf dik 50 meter vol in de kruising, Dida was kansloos. Helaas kwam Milan nog langszij na een hoekschop. Uiteindelijk op penalties gewonnen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/ESCs.jpg

Transferoverzicht
Spelers tot nu toe aangekocht in 2006/2007 en zomer 2007, ik wou Sissoko, maar die was te duur :'( Richards, Sno en Huntelaar zijn tot nu toe mijn beste aankopen d:)b
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/transfers.jpg

Speler uit via Loan in zomer 2007, let vooral op Linderoth :+:
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/loans.jpg
Voor 5,25M gekocht, en voor 1 seizoen verhuurd aan Benfica voor 3.6M en 100% loon :+

Ik kreeg in de zomerstop nog een bod op Toure van Chelsea: 67M!!!!!!!!! En dat had ik zomaar opgegeven, dus 80M is misschien ook nog wel haalbaar.

Heb het bod natuurlijk afgewezen, ga een beetje Toure verkopen zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Leuk seizoen maar met een club als arsenal is het wel echt te makkelijk, vind ik zelf dan. Je kan met Ajax/Feyenoord/PSV alles binnen 2 seizoenen gewonnen hebben. En dan hoef je niet je best te doen. Je CL loting was vrij simpel geen echte topclubs op Bayern na. Verder Heb je vrijw einig talentjes gehaald zo op het eerste gezicht. Spelers als elia zijn en worden bij lange na niet goed genoeg. Ik speel zelf met ADO zit in mijn 5de seizoen en Elia is al lang weg omdat ie niet goed genoeg was. Ik wil je eigelijk niet bashen. Maar het is meer als opbouwende kritiek bedoeld til er niet te zwaar aan;-)

Ik zou meer scouten als ik jou was, en Toure voor zo'n bedrag verkopen moet je altijd doen. Je kan vervolgens spelers kopen die beter worden (oke even goed TOure is wel een beest).

Maar Reyes voor 18milj :'(

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Postius schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:38:
Leuk seizoen maar met een club als arsenal is het wel echt te makkelijk, vind ik zelf dan. Je kan met Ajax/Feyenoord/PSV alles binnen 2 seizoenen gewonnen hebben. En dan hoef je niet je best te doen. Je CL loting was vrij simpel geen echte topclubs op Bayern na. Verder Heb je vrijw einig talentjes gehaald zo op het eerste gezicht. Spelers als elia zijn en worden bij lange na niet goed genoeg. Ik speel zelf met ADO zit in mijn 5de seizoen en Elia is al lang weg omdat ie niet goed genoeg was. Ik wil je eigelijk niet bashen. Maar het is meer als opbouwende kritiek bedoeld til er niet te zwaar aan;-)

Ik zou meer scouten als ik jou was, en Toure voor zo'n bedrag verkopen moet je altijd doen. Je kan vervolgens spelers kopen die beter worden (oke even goed TOure is wel een beest).

Maar Reyes voor 18milj :'(
Elia heb ik ook alleen gekocht om ADO wat geld te geven :P kon hem voor 2,7M al meenemen ;)

Toure ga ik volgend seizoen verkopen, dan zijn mijn andere verdedigers hopelijk in staat hem op te vangen.

Reyes.. tja.. ik wou er meer voor, maar als iedereen er op afketst, dan houd het op :'(

Tja scouten.. Ik zet mijn scouts op Central Europe, en dan op een positie, en spelers tot 26 jaar, en tot 11M. Alleen krijg ik amper interessante spelers te zien als ik naar de scout zijn Reports kijk :(

Hoe kan je overigens een beetje inschatten wat je voor een speler kan vragen? Toure is iets van 16M waard, maar ik kon er dus iig 67M voor krijgen. Bij een Scouting Report zie je tenminste wat een speler ongeveer gaat kosten, kan je dat niet ook voor je eigen spelers opvragen? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Waarom doe je het dan? Lekker boeiend dat hij met Arsenal speelt. Ja, dan is het makkelijker om prijzen te winnen, maar dat betekent niet dat het verhoudingsgewijs makkelijker is. Grotere club betekent meer druk. 3x gelijk spelen en je hebt al een crisis bij wijze van.
Overigens zie ik niet hoe het als opbouwende kritiek bedoelt is. Wat zou hij bijvoorbeeld moeten verbeteren? Dat hij maar een slechtere club neemt zodat het moeilijker is oid?

@Angeloonie: je weet dat je in December nog de Club World Cup te spelen hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Benotti schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:00:
[...]

Waarom doe je het dan? Lekker boeiend dat hij met Arsenal speelt. Ja, dan is het makkelijker om prijzen te winnen, maar dat betekent niet dat het verhoudingsgewijs makkelijker is. Grotere club betekent meer druk. 3x gelijk spelen en je hebt al een crisis bij wijze van.
Overigens zie ik niet hoe het als opbouwende kritiek bedoelt is. Wat zou hij bijvoorbeeld moeten verbeteren? Dat hij maar een slechtere club neemt zodat het moeilijker is oid?

@Angeloonie: je weet dat je in December nog de Club World Cup te spelen hebt? :P
Nouja ik herlas het is, en het stond er wel iets botter dan ik eigelijk bedoelde dus vandaar:-)
Angeloonie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:47:
[...]

Tja scouten.. Ik zet mijn scouts op Central Europe, en dan op een positie, en spelers tot 26 jaar, en tot 11M. Alleen krijg ik amper interessante spelers te zien als ik naar de scout zijn Reports kijk :(

Hoe kan je overigens een beetje inschatten wat je voor een speler kan vragen? Toure is iets van 16M waard, maar ik kon er dus iig 67M voor krijgen. Bij een Scouting Report zie je tenminste wat een speler ongeveer gaat kosten, kan je dat niet ook voor je eigen spelers opvragen? :P
Voor de verkoop hangt het af van
-hoe goed ze zijn:
En dan niet alleen technische eigenschappen. Mentaal vooral kan heel erg belangerijk zijn, en Fysiek nog meer en een combinatie van alle 3 is een wereld topper. Maar persoonlijk merk ik vooral dat IEDERE topspeler een bijzonder goede fysiek heeft, en ik moet zeggen dat Fysiek sneller een wedstrijd beslist dan Technisch(maar dit is mijn idee, geen onderzoek :p)

-Leeftijd:
Talentjes zijn meestal goedkoop omdat ze nog niet goed zijn, talenten die al uitgegroeid zijn (21t/m24 jaar) zijn vaak het duurst. En spelers die op hun piek zijn (vanaf 26-27/tm 31/32) zijn vaak ook duur. Maar het is wel weer hoe ouder de speler hoe goedkoper hij wordt hoe goed hij ook is(alleen hebben ze vaak wel een enorm salaris, de subtoppers zijn goed haalbaar).

-En verder nog dingen als staan ze vaak in je basis(worden ze meer waard en spelen ze veel, kopen andere clubs ze eerder). Hoe ze presteren is ook belangerijk, een wonderspits die alleen maar 6'jes en 7'jes haalt is minder waard dan een gemiddelde speler die aan het eind van het seizoen 8.+ staat.
En voor de rest dingen als goals, kaarten, of ie international is en zoja voor welk land(worden ze ook meer waard van).

Kortom voor de top spelers die op hun hoogtepunt zijn->Adriano,Zlatan,Ronaldhino etc betaal je verschrikkelijk veel.

Voor je scouting, probeer Oostblok landen a la rusland,oekraine,roemenie loopt veel talent rond, belgie ook en italie. Verder de zuid amerikaanse landen natuurlijk vooral Chilli,Colombia en Brazilie zijn aan te raden, al zijn braziliaantjes wel vaak duur en heb ik het idee dat er meer miskopen tussen zitten. En zorg dat je scouts aantrekt met hoge waardes voor Potential ability(PA) en voor current ability. Lijkt me voor zich spreken waarom. Persoonlijk hecht ik veel meer waarde aan de PA van een speler omdat dit aangeeft hoe goed hij kon worden(veel spelers schieten op een bepaalde leeftijd/speelminuten opeens omhoog in stats). Maar heb geen blind vertrouwen in je scouts.

Om je talent verder uit te bouwen, moet je zorgen voor overal 5 sterren trainingen(moet met arsenal wel makkelijk te doen zijn) en voor de beste trainings en jeugdvelden die je kan hebben in het spel. Dit scheelt echt veel. Al zal het bij arsenal wss wel goed zitten. Maar het eerste wat je meestal bij een middelmatige club moet uitbereiden is de jeugd en het trainingscomplex. En de jeugd het liefst in het eerste seizoen.

Verder helpt het om te scouten op verdedigers en alles apart. Want hoe breder de scouting is hoe minder tijd hij kan besteden om spelers te bekijken, dus als je specifiek zoekt voor een verdediger heb je kans dat je net zoveel results krijgt of meer dan bij gewoon een random scouting op talent. Laat ze ook vooral lang scouten!

Verder check de buren! Bekijk altijd de onder 21 jarige teams van je tegenstanders in de divisie vaak kan je daar goedkoop enorme talentjes wegpikken(al bestaat er in engeland daar wel een soort van regel die het wat duurder maakt). Zo heb ik een speler van feyenoord gekocht met ADO voor 120k en die is nu op 20 jarige leeftijd 4,3mil waard en heeft een uitnodiging van oranje opzak. Best aardig toch?

Edit: Shit wat een verhaal :p hopen dat iemand het leest xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe kan je nieuwe scouts aantrekken? Ik kan alleen m'n staff contracten als scout aanbieden, of via World > Managers managers zoeken, maar nergens scouts? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je kan zoeken op Technische staff net zoals je het kan bij spelers. En dan kan je filters instellen. Dus alleen zoeken op scouts bv, en dan nog verder filteren door alleen te zoeken op scouts die een scouting 18+ rating hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:52:
Je kan zoeken op Technische staff net zoals je het kan bij spelers. En dan kan je filters instellen. Dus alleen zoeken op scouts bv, en dan nog verder filteren door alleen te zoeken op scouts die een scouting 18+ rating hebben.
Ja en die willen bij mij niet komen dus neem ik maar genoegen met stats van 12
Overigens halverwege het 2e seizoen (2007/2008) al wel vanaf de start lijstaanvoerder.
Nog 16 wedstrijden te gaan ...... en een voorsprong van 4 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je moet die met een laag salaris halen of die bij beduidend slechtere clubs zitten. Verder kan je het scouts best verdelen. Scouts met zowel PA als CA hoog zijn onhaalbaar, dus dan moet je genoegen nemen met PA 16+ als je geluk hebt 17+ als je ze veel laat scouten worden ook beter :). En hetzelfde voor CA een 16+ scout halen. De talentjes doe je dan met de ene helft van je scouts en de rest laat je op goede spelers zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:29
Godverdomme,

Na drie seizoenen eindelijk promotie en ik kan niet meer saven. Krijg de melding dat ik alleen maar een keer mag saven. (You are only allowed to save the game once). Eerste keer dat ik dit tegen kom. (Zit achter een mac).

Weten jullie hiervan en bestaat er een oplossing voor?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:02

Hoogie2004

Whohooooo

nwnc schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 01:54:
Godverdomme,

Na drie seizoenen eindelijk promotie en ik kan niet meer saven. Krijg de melding dat ik alleen maar een keer mag saven. (You are only allowed to save the game once). Eerste keer dat ik dit tegen kom. (Zit achter een mac).

Weten jullie hiervan en bestaat er een oplossing voor?
Nog nooit van gehoord. Echter kan je misschien proberen om onder een andere naam te saven ofzo..

* Hoogie2004 moet maar eens naar bed, et is alweer 3 uur...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:55:
Je moet die met een laag salaris halen of die bij beduidend slechtere clubs zitten. Verder kan je het scouts best verdelen. Scouts met zowel PA als CA hoog zijn onhaalbaar, dus dan moet je genoegen nemen met PA 16+ als je geluk hebt 17+ als je ze veel laat scouten worden ook beter :). En hetzelfde voor CA een 16+ scout halen. De talentjes doe je dan met de ene helft van je scouts en de rest laat je op goede spelers zoeken :)
Probleem is dat ik zelf bij een club zit in een niet zo hoog aangeschreven competitie :'(
Maar wel een leuke uitdaging om er nog wat van te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeemig de Peemig,

Ik zie jullie allemaal maar over bondscoachschappen in alle uithoeken van de wereld waar jullie voor benaderd worden... Dat wil ik ook!!! Na ieder WK, EK, Gold Cup etc. smijt ik me voor de voeten van de meest tropische voetbalbonden om please, please, please ook bondscoach te worden. Maar nee, ze willen met niet hebben en schoppen met net zo hard weer terug naar het strand van Rio. Terwijl ik toch niet echt slechte resultaten heb neergezet. Met Orlando Pirates tot drie keer toe de African Champions League gewonnen, de Zuid-Afrikaanse beker 2 keer en 1 keer landskampioen. Met Flamengo in twee seizoenen tijd de landstitel 1 keer gewonnen en hard op weg naar prolongatie en in mijn eerste deelname meteen de Copa Libertadores binnengehaald. Dan doe je het toch niet verkeerd. Maar als ik solliciteer bij een land, krijg ik nog voor ik op continue kan drukken al te horen dat mijn application unsuccesfull was.

IK WIL OOK BONDSCOACHJE SPELEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]

Ik zie jullie allemaal maar over bondscoachschappen in alle uithoeken van de wereld waar jullie voor benaderd worden... Dat wil ik ook!!! Na ieder WK, EK, Gold Cup etc. smijt ik me voor de voeten van de meest tropische voetbalbonden om please, please, please ook bondscoach te worden. Maar nee, ze willen met niet hebben en schoppen met net zo hard weer terug naar het strand van Rio.

Je moet ook wel geluk hebben denk ik. Ik heb met Milan 1e seizoen alle 3 prijzen waarvoor ik speelde gewonnen! Toen werd mijn reputatie hoger (continentaal) en kwam dus vaak in het nieuws. Misschien heeft dat er meer mee te maken, dat je bij een topclub eerder in aanmerking komt? Ik weet het anders ook niet.. want na de Confederations Cup kwamen plekken vrij bij Griekenland en Australië, mij leek het heel leuk dus ging niet wachten op een aanbieding, maar solliciteerde meteen.. Beiden landen boden mij dus een baan aan. En tja zo zit je al bij Australië! Zo kan het dus ook gaan!
Angeloonie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:49:
Hoe kan je nieuwe scouts aantrekken? Ik kan alleen m'n staff contracten als scout aanbieden, of via World > Managers managers zoeken, maar nergens scouts? :?
Ik heb na eind van het 1e seizoen ook veel technische staf aangetrokken.. Dat doe je gewoon in het menu van Speler zoeken daarnaast zie je Technische Staf. Dan filter je 'Scout'.. ik zet dan de reputatie op het hoogst en kom je bijvoorbeeld Piet de Visser tegen. Klik je op 'Benaderen' en kun je hem een contract aanbieden. Erg leuk. Heb nu zelf met Milan De Visser en Gerrie Muhren als scouts aangetrokken. Joop Brand als extra jeugdtrainer en Joop Hiele als extra keeperstrainer..
Vind ik altijd mooi om goede én Nederlandse staf te hebben!

Nu verder met de resultaten:
AC Milan stage in China achter de rug.. Competitie begint pas in september, maar eerst nog de Italiaanse Super Cup tegen Internazionale en de Europese Super Cup tegen West Ham United.. Ik hecht wel wat waarde aan die Cups, het zijn toch prijzen..

Australië: simpel door de groepsfase van het Aziatisch Kampioenschap. Bahrein 3-0 gewonnen, Iran 1-1, Thailand 4-1 gewonnen. Kwartfinale tegen Vietnam: 6-1!! Na een hattrick van Markie Viduka..

Halve finale: Japan - Australië.. het werd een thriller van een wedstrijd! Ondanks de vele kansen bleef het na 90 minuten 0-0. Ik was ietjes beter, maar Japan had de beste kansen. Verlengen dus.. Ondertussen hadden mijn mankrachten het zwaar.. Vaste krachten als Viduka en Bresciano hadden nog maar een conditie van rond de 60%, maar omdat ik met veel blessures kampte en niet veel goede wissels had bleef ik ze erin houden. In de 5e minuut gebeurde waar ik al bang van werd. Japan counterde na de 1-0. Tóch kwam ik terug. Zoals zo vaak dit toernooi na een standaardsituatie. Een hoekschop van Kewell werd via de paal binnengeknikt door Moore!! na 30 minuten verlengen bleef het 1-1..
Penalty's en tjaa het blijft een loting, Japan won met 4-3!!
Eigenlijk was dit een prachtig affiche voor de finale, maarja helaas.. Nu maar de troostfinale winnen...

Later meer.. Greats from Australia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:22:
Tjeemig de Peemig,

Ik zie jullie allemaal maar over bondscoachschappen in alle uithoeken van de wereld waar jullie voor benaderd worden... Dat wil ik ook!!! Na ieder WK, EK, Gold Cup etc. smijt ik me voor de voeten van de meest tropische voetbalbonden om please, please, please ook bondscoach te worden. Maar nee, ze willen met niet hebben en schoppen met net zo hard weer terug naar het strand van Rio. Terwijl ik toch niet echt slechte resultaten heb neergezet. Met Orlando Pirates tot drie keer toe de African Champions League gewonnen, de Zuid-Afrikaanse beker 2 keer en 1 keer landskampioen. Met Flamengo in twee seizoenen tijd de landstitel 1 keer gewonnen en hard op weg naar prolongatie en in mijn eerste deelname meteen de Copa Libertadores binnengehaald. Dan doe je het toch niet verkeerd. Maar als ik solliciteer bij een land, krijg ik nog voor ik op continue kan drukken al te horen dat mijn application unsuccesfull was.

Geloof me bondscoach zijn is vervelend, nouja het is gewoon niet echt leuk. Ik houd het liever bij mijn club :). Ben wel een wereldklasse manager xD, en dat bij ADO maar ze kunnen de t*ring krijgen, al 3 keer stadion uitbereiding geweigerd. Ik kan dan wel 15miljoen in de plus staan maar het helpt weinig.

Erik_GAE@ hoe doe je een stage dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet wel.. Vriendschappelijke Wedstrijd Regelen.. dan Stage heet dat toch? of Tour?
iig dat je stuk of 3 duels in een land kan spelen en dan zélf de tegenstanders kan regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oh oke ik probeer gewoon altijd topclubs naar mijn stadion te laten komen. Kijken we of we ADO naar china kunnen laten gaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mag ik het record "Snelste rode kaart:" van Hoogie2004 even aanscherpen? Van 1:07 naar 0:22:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07045/rc1.JPG.xs.jpg

Is er ook een record "meeste penalties in één wedstrijd'? Zo ja, dan wil ik die alvast claimen:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07045/pens.JPG.xs.jpg

4 van de 5 goals zijn penalties :X

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 26-01-2007 21:17 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:47

Jeroen87

Bier Connaisseur

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:35:
[...]

Vooral die ene dame mag er best wezen en NCIS is ook een gave serie :P

He er staan weer andere foto's dan ik een uur geleden keek :? Lijkt wel of ze gewoon random pics er achter gooien
er is iig iets met de imagevenue site aan de hand.......random pics van chicks :P

Grootste overwinning:
Grootste overwinning zonder tegendoelpunten:
Meeste goals in 1 wedstrijd (beide teams):
Meeste goals 1 speler in een wedstrijd:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07045/yeah_olee.JPG.xs.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Jeroen87 op 26-01-2007 22:22 ]

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

wildhagen schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:41:
Mag ik het record "Snelste rode kaart:" van Hoogie2004 even aanscherpen? Van 1:07 naar 0:22:

[afbeelding]
Damn, daar gaat me record :+

1 sidenote: Ik zou nog geen bondscoach van angola worden al was et me laatste baan... (echter wel een vette uitdaging om daar een wereldkampioen van te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 22:50
Erg leuke wedstrijd! Je zal wel met spanning toe hebben zitten kijken!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoogie2004 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:52:
[...]

Damn, daar gaat me record :+

1 sidenote: Ik zou nog geen bondscoach van angola worden al was et me laatste baan... (echter wel een vette uitdaging om daar een wereldkampioen van te maken)
Ik ben bondscoach van Nigeria en niet van Angola, gelukkig ;)

Dit was de halve finale van de van de COSAFA Cup (werd uiteindelijk 5-0 voor Nigeria). Ik heb de Cup gewonnen: in de finale met 3-2 van Ghana gewonnen :)

Derde keer op rij dat Nigeria die cup binnenhaalt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

wildhagen schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:04:
[...]

Ik ben bondscoach van Nigeria en niet van Angola, gelukkig ;)

Dit was de halve finale van de van de COSAFA Cup (werd uiteindelijk 5-0 voor Nigeria). Ik heb de Cup gewonnen: in de finale met 3-2 van Ghana gewonnen :)

Derde keer op rij dat Nigeria die cup binnenhaalt.
All the respect, maar dan is dat record niet van jou... Het is namelijk niet jouw speler die die rode kaart krijgt.
Verder nette prestatie met nigeria

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-01-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wil trouwens het Meeste Assists record in de TS hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/FM07/premierships.jpg

van Persie met 19 assists is meer dan Emanuelson met 13 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hoogie2004 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:41:
[...]

All the respect, maar dan is dat record niet van jou... Het is namelijk niet jouw speler die die rode kaart krijgt.
Ben ik het wel mee eens. Als de tegenstander een hattrick in 3 minuten scoort, is dat ook niet een record dat je hier kunt posten. Het moet natuurlijk wel je eigen speler/team zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ehm, ik zal er niet wakker van liggen hoor verder ;)

Maar ik begreep dat die records altijd uit je eigen wedstrijden moesten komen, en daar was dit er wel een van.

Maargoed, als het er niet in hoort, dan bij deze excuus. My bad enzo :)

Zo, en nu weer verder met FM :)
Paul Hewson schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:10:
Lol, team of the week. 7 van 11 spelers waaronder mijn complete verdediging en aanval :)

[afbeelding]
Idem, zij het 'slechts' de halve verdediging :P

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07046/hu25.JPG.xs.jpg

En ja, het was een volledige speelweek, dus niet slechts 2 of 3 wedstrijden ofzo :)

[ Voor 50% gewijzigd door wildhagen op 27-01-2007 09:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:50:
Ik wil trouwens het Meeste Assists record in de TS hebben:

[afbeelding]

van Persie met 19 assists is meer dan Emanuelson met 13 :D
Ik heb er meer :p
http://www.dionysus.nl/fm/lenny-assists.jpg (competitie)
http://www.dionysus.nl/fm/lenny-assists2.jpg (alle wedstrijden)

En over de meeste goals van een speler in één seizoen (al eerder vermeld):
http://www.dionysus.nl/fm/ajax-iaquinta.jpg

En diezelfde speler haalt ook hoogste average rating en aantal Man of the Match:
http://www.dionysus.nl/fm/iaquinta-mom-avg.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 27-01-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein vraagje ;

Echte spelers Nederlands Elftal en echte spelers Duitsland + de echte clubnamen hebben? Ga naar de directory waar je FM2007 hebt geinstalleerd en verwijder alle bestanden in de map lnc. Doe dit in beide mappen, 701 en 700. Dat zou het probleem moeten oplossen.

deze hint/truck klopt het dat het deze map is :
Sports Interactive\Football Manager 2007\data\db\700\lnc\all

thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja dat klopt Krespo. Je moet wel een nieuwe spel starten wil het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Benotti schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:00:
[...]

Gisteren dus moeten doen :P Halve finale met 6-0 gewonnen, en in de finale met 2-1 verloren van Internacional :(

Blegh, nog 1 prijs die ik niet heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

wildhagen schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 07:45:
Idem, zij het 'slechts' de halve verdediging :P
Bij een volledige speelweek, 8 spelers, waaronder doelman, halve verdediging, driekwart middenveld en aanval.

http://img251.imageshack.us/img251/3316/fmnj3.png

PWNED :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Vos schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:11:
Ja dat klopt Krespo. Je moet wel een nieuwe spel starten wil het werken.
Nou, ik had het al in de 700 map verwijderd en toen de patch geinstalleerd. Toen opnieuw begonnen echter de data in de 701 map vergeten te verwijderen, kwam ik achter toen ik met een game, wat ik gestart had na de patch, Munchen en Gelschenkirchen in de de Champions League zaten. Vanzelfsprekend is dat Bayern Munchen en Schalke 04 maar dat stond er dus niet. Nadat ik de data uit de 701 map had verwijderd stond het er wel.

[ Voor 46% gewijzigd door Paul Hewson op 27-01-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
nXXt schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:20:
[...]

Bij een volledige speelweek, 8 spelers, waaronder doelman, halve verdediging, driekwart middenveld en aanval.

http://img251.imageshack.us/img251/3316/fmnj3.png

PWNED :P
Daar heb je het wel over Ajax, geeft toch een ander gevoel wanneer je in de kelder van het betaald voetbal in Engeland zit met een semi-prof club. Desondanks toch een aardige prestatie aangezien het in mijn proefgame met Juventus niet lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Paul Hewson schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:22:
[...]
Daar heb je het wel over Ajax, geeft toch een ander gevoel wanneer je in de kelder van het betaald voetbal in Engeland zit met een semi-prof club. Desondanks toch een aardige prestatie aangezien het in mijn proefgame met Juventus niet lukte.
Klopt ja, Eredivisievoetbal stelt weinig voor in mijn game :P Ajax en PSV domineren alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff het gaat echt dramatisch in het nieuwe seizoen met Arsenal :/ Vorig seizoen elke week wel 2 spelers in het elftal van de week, nu heel af en toe 1 als ik geluk heb. Ook tijdens de wedstrijden gaat het gewoon niet lekker :(

Ik speel gewoon met een 4-4-2 opstelling nu, waar de meest uiterste middenvelders 1 stapje omhoog mogen via dat pijltje. Ook tegen prutclubs als Preston of Watford lukt het gewoon niet eens de 0 te houden, of met iig 4 doelpunten te winnen...
nXXt schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:25:
[...]

Klopt ja, Eredivisievoetbal stelt weinig voor in mijn game :P Ajax en PSV domineren alles.
Bij mij stond in 2006/2007 Vitesse bovenaan _O- Die zijn ook naar de CL gegaan waar ze gigantisch ingemaakt zijn (0 wedstrijden gewonnen, 2 doelpunten :+)

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 27-01-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Angeloonie schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:27:
Bij mij stond in 2006/2007 Vitesse bovenaan _O- Die zijn ook naar de CL gegaan waar ze gigantisch ingemaakt zijn (0 wedstrijden gewonnen, 2 doelpunten :+)
In 06-07 stond NAC Breda derde, bijna tweede zelfs. Het huidige seizoen is echter nogal een verslechtering, ze hangen rond tussen de 12e en de 15e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Paul Hewson schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:22:
[...]

Daar heb je het wel over Ajax, geeft toch een ander gevoel wanneer je in de kelder van het betaald voetbal in Engeland zit met een semi-prof club.
Hoezo? Als je daar de beste club van de competitie neemt, is het toch ook geen wereldwonder als je 8 speler in het team van de week hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, seizoen 2012/2013 zit er voor Hereford United nu ook weer op :)

Laten we maar beginnen met de verwachtingen. Zowel board als supporters waren erg pessimistisch, ze verwachtten allebei dat ik dapper tegen degradatie ga strijden. Ik zelf had een mooie midden/sub-top positie in gedachten.

Dan de transfers. Dit kopje kan heel kort zijn: 0 spelers gehaald, 1 speler (DC) verkocht voor 100K, paar overbodige spelers op een free transfer laten gaan.

Het stadion is ook uitgebreid (van 6400 naar 9600 plaatsen), en de trainingsfaciliteiten zijn geupgrade van Fairly Basic naar Adequate.

Dan de Carling Cup. In de eerste ronde had ik meteen een zware loting: West Brom uit de Championship. Maar aangezien mijn team in vorm was wisten we toch met 1-0 te winnen. In de tweede ronde wachtte Bradford City. Hier werd het 1-1, maar in de penalty shootout wist ik met 3-2 te winnen. Door naar de derde ronde. Maar na de loting zag ik het somber in: ik lootte tegen Tottenham Hotspur. In een krankzinnige wedstrijd en met een overdosis mazzel wist ik ze met 2-1 te verslaan! De volgende ronde was relatief makkelijk: tegen Scunthorpe United werd het een 2-2 en een 3-2 winst in de penalty shootout. En zo stond ik in de kwartfinale van de Carling Cup. Helaas werd dat het eindstation, want de tegenstander was dit keer Manchester United. Helaas moest ik thuis spelen anders had ik toch mooie inkomsten gehad. In een goede wedstrijd werd het 1-0 voor ManUtd. Geen slechte uitsslag vind ik :)

In de Johnstone's Paint Trophy kwam ik vrij eenvoudig de eerste twee ronden door. In de kwartfinale moest ik tegen Swansea City. Na een 0-0 in de reguliere tijd werd ik in de penalty shootout met 2-1 verslagen, helaas.

In de FA Cup ging het ook niet echt heel erg super. De eerste ronde tegen Peterborough werd nog vrij eenvoudig met 4-0 gewonnen, maar in de tweede ronde was er een replay nodig na een 1-1 tegen Shrewsbury. Ik wist ze in de replay weliswaar met 2-1 te verslaan, maar erg makkelijk ging het allemaal niet. In de derde ronde werd het wederom Manchester United en wederom thuis. En wederom werd het slechts een 1-0 verlies, dus zo erg was het allemaal nog niet :)

In de competitie ging het behoorlijk goed, zeker de eerste helft van de competitie. Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07046/hu32.JPG.xs.jpg

Zoals je kunt zien was er halverwege het seizoen een flinke dip, maar het team wist zich toch goed te herstellen. Wel jammer van die dip, want anders had ik welliht de playoffs gehaald. Maargoed, misschien volgend jaar :)

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07046/hu36.JPG.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07046/hu33.JPG.xs.jpg

Beste speler qua rating:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07046/hu34.JPG.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07046/hu35.JPG.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Afgelopen seizoen was het eerste seizoen in de Conference National en niet onverdienstelijk 10e geworden. Voor het 2e seizoen in de Conference National, 5e seizoen bij de club, werd er wederom van het bestuur en de fans verwacht dat ik zou strijden tegen degradatie. Ik had mezelf voorgenomen om bij de eerste 5 te eindigen om eventueel via de playoffs te kunnen promoveren.

In de zomer geen spelers kunnen halen, zat ver boven mijn wage budget waardoor alle tranfers werden tegengehouden maar dat maakte niet zoveel uit. Mijn selectie was aardig op peil naar mijn idee. En ik had geluk dat het bestuur uit eigen beweging met Charlton, wat in de Championship speelde, als parent club aan kwam. Hierdoor kreeg ik een spits aangeboden op huurbasis voor een seizoen, zijn stats waren niet al te goed maar omdat het me toch niks kostte dacht ik waarom niet.

Het seizoen ben ik begonnen met een 4-1-2-3 formatie en ingesteld op de counter. Er was even een aanloop nodig maar naar 4 à 5 wedstrijden begon het goed te draaien en klommen we al snel op naar de 4e plaats. Gedurende het seizoen liep ik de achterstand in op de 1e t/m 3e plaats en op 2/3 het seizoen stond ik zelfs eerste. En toen begon de ellende. Mijn spitsen raakte geblesseerd, mijn captain en dragende speler op het middenveld werd er uitgeschopt, penalties vlogen me om de oren. En als je eenmaal in die neerwaartse spiraal zit kom je er moeilijk uit, wat dan ook resulteerde in 11 wedstrijden op rij zonder overwinning, bye bye kampioenschap en ik zakte tot de 8e plaats. Tot op dat moment won ik praktisch alles met her en der een gelijk spel en een spaarzaam verlies. Paar wedstrijden voor het einde had ik eindelijk weer mijn team bij elkaar, alle blessures op 1 na waren over en we begonnen weer te winnen. Met aanvang van de laatste wedstrijd stond ik 2 punten achter op de nr. 5 dus ik moest winnen en zij moesten verliezen. En waarempel, het geluk lachte me ook nog toe op de laatste speelda, op naar de playoffs dus.

Nadeel van de playoffs is dat als je als 5e eindigt het moet opnemen tegen de nr. 2, the best of the rest dus. In mijn geval was dat Oxford en ik moest eerst uitspelen. Het hele seizoen was Oxford al een plaag voor me en had er van ook al 3x van verloren met een doelsaldo van 0 voor en 8 tegen, niet echt motiverend. De uitwedstrijd ging dan ook met 1-0 verloren en was de hoop gevestigd op een thuisoverwinning. In de thuiswedstrijd kwam ik al vroeg op achterstand door een buitenspeldoelpunt in de 12e minuut. Hierdoor was ik genoodzaakt voel op de aanval te spelen aangezien ik op agg. al met 2-0 achterstond. De kansen stapelden zich voor mij op, ik speelde ze van de mat en dat werd beloond met een doelpunt vlak naar rust. Jammer genoeg had hun keeper een wereldwedstrijd en kreeg ik er geen bal meer in waardoor ik helaas er uit lag.

Geen promotie betekende klaarmaken voor nog een seizoen in de Conference National. Ik moet dit seizoen promoveren van mezelf en heb daarom besloten om een andere opstelling te gaan spelen. Een 4-1-1-2-2 opstelling voor de kleinere tegenstanders en een 4-1-3-2 opstelling voor de grotere tegenstanders en in tegenstelling tot voorgaande seizoenen nu met echter linker- en rechtermiddenvelders. Afgelopen seizoen heb ik mijn team flink laten trainen op alternatieve posities, zodoende heb ik nu eindelijk vleugelspelers.

Eindstand competitie:
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/3230/eindstandleaguekv1.jpg

Topscorer, helaas de gehuurde speler dus aankomend seizoen heb ik hem niet:
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/5203/topscorerwq2.jpg

Belangrijkste speler, houd in z’n eentje mijn middenveld overeind en tevens aanvoerder:
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/3043/belangrijkstespelerpd0.jpg

Voor het 2e seizoen op rij ben ik de overachiever
Afbeeldingslocatie: http://img250.imageshack.us/img250/9760/overachieversgb0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Benotti schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:33:
[...]

Hoezo? Als je daar de beste club van de competitie neemt, is het toch ook geen wereldwonder als je 8 speler in het team van de week hebt?
Dat heb ik niet, maar ik zei dat het wel een knappe prestatie was aangezien het mij met Juventus niet gelukt was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
@paul ziet er leuk uit! Ik ben momenteel met ADO bezig, maar heb er wat genoeg van heb wel een topteam maar kan mijn stadion niet uitbereiden ook al sta ik 15milj. in de plus (begon met een balans van ongeveer -200k in het eerste seizoen:p). Dus ik zat ook aan een conference ploegje te denken, zo fijn B team waar de enige toeschouwers de lokale pub en schapen zijn. Gezien jij er in speelt welke teams zijn leuk uit die kleder van het engelse voetbal?

En is dat de goal skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Postius schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:02:
@paul ziet er leuk uit! Ik ben momenteel met ADO bezig, maar heb er wat genoeg van heb wel een topteam maar kan mijn stadion niet uitbereiden ook al sta ik 15milj. in de plus (begon met een balans van ongeveer -200k in het eerste seizoen:p). Dus ik zat ook aan een conference ploegje te denken, zo fijn B team waar de enige toeschouwers de lokale pub en schapen zijn. Gezien jij er in speelt welke teams zijn leuk uit die kleder van het engelse voetbal?

En is dat de goal skin?
Ik heb gekeken wie er na het 1e seizoen gepromoveerd is naar de Conference North of South, dus die eigenlijk vanuit het niks komt. Voordeel daarvan is dat je maar 2 of 3 spelers bij de club hebt en dus je team kunt samenstellen zoals je wilt. Nadeel is dat je geen reputatie hebt, geen cent te makken hebt en als gevolg van beide ook geen goede spelers kunt halen en het moet doen met free transfers. Maar een uitdaging is het zeker om de club zo hoog mogelijk te brengen. LLM zoals de "die-hards" het noemen vind ik persoonlijk het leukst.

Het is de "siple" skin, ben ik ergens tegen gekomen maar weet niet zo waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
LLM? Ja daarom leek het me wel is leuk, maar gewoon dus een beetje at random een team uitzoeken? Of heb je eerst opgezocht wie er gepromoveerd waren vorig seizoen(real life) om daar dan mee door te gaan in fm?

[ Voor 37% gewijzigd door Postius op 27-01-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het is de "siple" skin, ben ik ergens tegen gekomen maar weet niet zo waar.
Die zit in dat MegaPack van 900 MB (ofzoiets) van een tijd terug. Hij zal vast wel los te downloaden zijn.

Draai hem zelf ook zoals je kan zien. Erg bruikbare skin imho :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja maar die MegaPack van 900mb die is redelijk onvindbaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:49:
of je gaat op de banenmarkt aangeven welke je zoekt en dan gaat je PA zoeken en komt terug met of wel mensen die willen komen of niet (maar die hoef je dus niet te benaderen)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:22:
Tjeemig de Peemig,

hehe bondscoach is niets aan eigenlijk vind ik zo. was na me 2e seizoen met Chelsea twijffelend over aanbiedingen van de Griekse, Australische en Belgische bond, maar koos toch maar voor Griekenland, er een paar coaches bijgehaald zodat ik een leuk staff bijmekaar had voor griekse begrippen, maar na 6maandjes toch maar de pet aan de kapstok gehangen als bondscoach zodat ik me weer helemaal lekker op Chelsea kon concentreren en daar eens flink een verjoningskuur kon doorbrengen en zorgen dat die jonge honden bij championsship en schotse eredivisie en nederlandse eredivisie rijpen en snuiven aan hoger voetbal dan het 2e elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Postius schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:11:
Ja maar die MegaPack van 900mb die is redelijk onvindbaar ;-)
Ik heb hem nog....

Als iemand 975 MB ruimte heeft wil ik hem best ergens uploaden. Zelf heb ik helaas onvoldoende ruimte....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Postius schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:10:
LLM? Ja daarom leek het me wel is leuk, maar gewoon dus een beetje at random een team uitzoeken? Of heb je eerst opgezocht wie er gepromoveerd waren vorig seizoen(real life) om daar dan mee door te gaan in fm?
Heb gekeken naar de eindstand van het vorige seizoen in FM en gekeken wie er allemaal in zat in het nieuwe seizoen FM. Dan zie je vanzelf de teams die gepromoveerd zijn vanuit het niets en uit die heb ik er gekozen.Vond Slough de leukste naam van deze hebben dus die werd het. Heb het wel over de laagste divisie in Engeland, dat is de Conference South en Conference North.

[ Voor 9% gewijzigd door Paul Hewson op 27-01-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Was trouwens best grappig, halverwege mijn eerste seizoen bij Arsenal besloot het bestuur het stadion maar even uit te breiden met 16.000 stoelen :9

Nu gaat er dik 76.000 man in het stadion, hoogste aantal bezoekers is tot nu toe 75984 tijdens de Community Shield tegen Chelsea (3-0 gewonnen).

Toch wel maf, aangezien 1) het stadion net nieuw was en 2) ik nergens om gevraagd had.

Helemaal mooi is dat het gewoon bijna altijd vol is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Siple skin zat niet in de megapack voor zover k weet. Die megapack was al uit voordat de sipleskin uit was.

Naam: Siple Skin v1.0
Auteur:Rosenberg ( _O_ )
Download links: Rapidshare link: Klik
Filefront link: Klik
Susie link: Klik

Afbeeldingen:
Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07014/siplepreview.jpg

Topic op Sortitoutsi.net over de Siple skin.

Naam: Siple Skin v1.1
Auteur:Rosenberg & Th3answer ( _O_ )
Download links:
Siple Full (With Background logo's
Sortitoutsi Link
Yousendit Link
Sendspace Link
I-file Link

Siple Lite (No background logo's)
Sortitoutsi Link
Sendspace Link

Afbeeldingen:
Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/449/aaaaanotizie2ej7.th.png

Beschrijving: Inclusief background logo's en enkele bugfixes.

Topic op Sortitoutsi.net over de Siple skin.

[ Voor 7% gewijzigd door JanW op 27-01-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 17:29
Kan deze in de startpost, nieuw record voor de meeste gemiste penalties in een wedstrijd. 11 stuks.....

Uiteindelijk toch gewonnen, maar was natuurlijk super spannend.

[afbeelding]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.