Zo, seizoen 1 zit er op bij Arsenal, en ik moet zeggen, een beter seizoen zal ik NOOIT meer hebben
Ik heb alles gewonnen wat er te wonnen viel!!

Het ging niet allemaal even makkelijk en soepel, maar uiteindelijk ben ik in 2006/2007 trots eigenaar van:
Carling Cup
Barclays Premiership champions
FA Cup
Champions League Winners
FA Community Shield Winners
UEFA Super Cup winners

Zeker in de CL had ik niet verwacht zó ver te komen
Hieronder een overzicht van de resultaten per titel:
Carling Cup
In de eerste wedstrijd meteen al de schrik er in, tot 2 keer toe achter komen te staan, en uiteindelijk op penalties dik winnen.

Ook de tweede wedstrijd gign totaal niet lekker, gelukkig had m'n tactische wijziging (All Out Attack

) het gewenste effect met 2 doelpunten in 4 minuten

Spannende wedstrijd, maar in de verlenging was het al snel voorbij. Minpunt was de rode kaart voor Henry

In de dubbele ontmoeting met Liverpool dik gewonnen in de thuiswedstrijd na een dramatische 2-2 op bezoek bij Liverpool.

De Finale

Zonder al te veel moeite gewonnen, al had dat tegendoelpunt me even in de stress gebracht.
FA Cup
De FA Cup ging stukken makkelijker. 1e wedstrijd ruim gewonnen.

Een slechte 0-0 tegen Manchester City was de volgende wedstrijd

Gelukkig maakte ik ze in de return dik in.

Derby...

Tegen Chelsea tot 2x toe op gelijke hoogte gekomen, dat werd dus een replay.

Wederom had mijn All Out Attack tactiek effect met een doelpunt in de laatste seconden van de blessuretijd.

En dan kom je in de finale tegen Portsmouth, zonder problemen gewonnen, al moest dat pas in de verlenging gebeuren
Barclays Premiership
Verreweg het hele seizoen dominant geweest. Uiteindelijk wel een close finish geweest en 3 punten boven Chelsea geeindigd. Manchester United was derde op 13 punten. In totaal 87 punten: 27x winst/6x gelijk/5x verlies. Van Persie en Henry natuurlijk beste spelers
Champions League
Relatief zware lotingen voor alle ploegen, maar Bayern en Werder waren net niet sterk genoeg. Allebei de wedstrijden in de laatste 10 minuten gewonnen. Verder de hele knock-out fase zonder Henry moeten spelen
Finale

De mooiste wedstrijd van het seizoen! Gelukkig net voor rust op 1-2 gekomen. Van Persie ronde de gegeven penalty mooi af, en wederom werkte mijn All Out Attack tactiek weer met een wonderschoon doelpunt in de 93e minuut.
Community Shield
Onverwacht heel makkelijk gewonnen, geen problemen gehad
UEFA Super Cup
Oef wat spannend! Een gigantisch mooi doelpunt van Hoyte, vanaf dik 50 meter vol in de kruising, Dida was kansloos. Helaas kwam Milan nog langszij na een hoekschop. Uiteindelijk op penalties gewonnen
Transferoverzicht
Spelers tot nu toe aangekocht in 2006/2007 en zomer 2007, ik wou Sissoko, maar die was te duur

Richards, Sno en Huntelaar zijn tot nu toe mijn beste aankopen
Speler uit via Loan in zomer 2007, let vooral op Linderoth :+:

Voor 5,25M gekocht, en voor 1 seizoen verhuurd aan Benfica voor 3.6M en 100% loon
Ik kreeg in de zomerstop nog een bod op Toure van Chelsea:
67M!!!!!!!!! En dat had ik zomaar opgegeven, dus 80M is misschien ook nog wel haalbaar.
Heb het bod natuurlijk afgewezen, ga een beetje Toure verkopen zeg