Zo, daar is weer een seizoensupdate van Hereford United. Gaat hard zo, 1 seizoen per dag ongeveer. Helaas (

) vanaf maandag weer werken, dan gaat het wat trager.
Beginnen we met de transfers. Er is één DM (Booth) gehaald, dit is een 18-jarig talentje en word hopelijk in de toekomst een van mijn steunpilaren. Er is een DRC met pensioen gegaan (is nu coach bij mij). Gegaan zijn een AMR, een ST, nog een AMR en wat clue-less jeugdspelers.
Een ander talentje, momenteel uitgeleend aan een van mijn feeder-clubs (Tamworth). Deze komt uit mijn eigen opleiding (is een regen):
Dan gaan we naar de Carling Cup. Hier was mijn eerste ronde ook meteen mijn laatste, want tegen Yeovil Town, notabene vorig seizoen naar League Two gedegradeerd was met 0-0 en 6-5 op penalties te sterk voor me.
In de FA Cup ging het al niet veel beter, want hier verlook ik wederom in de eerste ronde met 2-1, deze keer van Wycombe Wanderers. Een belachelijke uitslag want ze kregen twee penalties (allebei raak), waarvan er één zeker niet terecht was. Maar ja, toen ik daarover klaagde had ik een touchline ban te pakken.... tssk!
In de Johnstone's Paint Trophy ging het ook niet al te best. Weliswaar werd de eerste ronde (met grote moeite) met 2-1 van Swansea gewonnen, de tweede ronde was het met 0-1 exit tegen Luton Town...
Dan de competitie. Het word wat saai, maar hier ging het ook
Kwalitatief
Uitermate
Telleurstellend. De eerste paar wedstrijden gingen lekker, maar out of the blue kwam er een gigantische blessuregolf én een gigantische vormcrisis achteraan, waardoor ik al na een paar wedstrijden troosteloos richting de haringkelders van de competitie was geduikeld. Gelukkig wist ik nog wel op te krabbelen, maar het is nooit meer helemaal goed gekomen. Defensief was het niet eens zo slecht allemaal, maar mijn spitsen konden dit jaar echt het doel van de tegenstander niet vinden, er is dan ook erg weinig gescoord.
Het resultaat zag er als volgt uit:
Niet al te best dus. Volgend jaar moet dit toch echt beter. Maar ik ga niet meer beginnen aan verwachtingen of voorspellingen, want als ik dat doe gaat het steeds fout
Versterkingen ga ik iig niet aantrekken zoals het er nu naar uitziet, het team zou goed genoeg moeten zijn. Average age is 26 jaar, dus ik kan nog wel even vooruit met deze selectie.
Competitie:
Selectie:
Beste speler qua rating. Dit is het talentje wat ik hierboven al noemde:
Top'scoorder's, beiden evenveel doelpunten:
--
Wat curiosa:
- Ajax heeft de UEFA Cup gewonnen: 1-0 winst op Rangers (10e minuut, Nicolae Mitae).
- Let in onderstaande screenshot op de 17e plek, net aan degradatie ontkomen. Lekker realistisch
Dit is dan ook het logische vervolg