[PC] Football Manager 2007 - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

nXXt schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:04:
[...]

Ik kan niets aan de transfer veranderen, geen voorwaarden, geldsomma´s en zelfs delayen behoort niet tot de mogelijkheid.
Als ze de eerste keer een bod uitbrengen van stel 15M, dan vraag jij 80M...dan heb je paar dagen wel bericht dat ze afhaken. Zo doe ik dat altijd als ik een speler wil houden :p. Heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Zojuist DC United erbij gekregen als merchandising feeder club. Kost me €4M per jaar, dat moet wel flink wat geld opleveren aan merchandising >:)
Heb ook meteen Freddy Adu gekocht (favoriet van de fans) voor slechts €2,7M. Hopelijk gaan alle DC United fans nu een Chelsea shirt kopen met Adu achterop :P

Ben hem eigenlijk niet van plan te gaan spelen, ik hoop gewoon flink wat te cashen. Heb hem echter wel meteen de eerste wedstrijd opgesteld, was toch voor de FA Cup. Wat denk je? Wordtie man of the match :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Vos schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:53:
[...]

Als ze de eerste keer een bod uitbrengen van stel 15M, dan vraag jij 80M...dan heb je paar dagen wel bericht dat ze afhaken. Zo doe ik dat altijd als ik een speler wil houden :p. Heb je dat gedaan?
Nog niet, ik zal het eens proberen. Ik dacht dat het geen nut had, omdat Jaakke het bod accepteert. Ik zal het morgen even proberen. Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2,5 seizoen is de koek op in Deventer. Go Ahead Eagles hebben me de laan uitgestuurd. Eigenlijk stond ik zelf al op het punt op te stappen, maar ze waren me net voor. Spelers begonnen kritiek te leveren omdat ik Diego Jongen wou verkopen die zijn contract niet wou verlengen. Resultaten vielen ook tegen en kreeg het na incident over Jongen niet meer aan de praat.

Drie dagen nadat ik ben ontslagen stellen ze al weer een nieuwe manager aan. Andre Ooijer is de gelukkige die de boel mag gaan opruimen. Met de mededeling in het nieuwsbericht dat de media Go Ahead een enorme groeimarge toedichten en dat Ooijer aan een elftal mag gaan bouwen. Waar denken ze dan waar ik mee bezig was :P

Hoop gauw een nieuwe job te vinden, maar als dit te lang gaat duren dan beginnen we gewoon weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nXXt schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:13:
Na wat experimenteren ben ik er duidelijk achter gekomen dat ik de transfer van Sneijder naar Real Madrid niet kan stoppen. Ik zal dus mijn 'echte' game weer laden en wachten tot het uur U.

Jammer, heel jammer. :'(
bied hem een super goed contract aan die hij niet kan weigeren op deze manier stop je zijn transfer.
en als een andere club hem wil hebben zijn vaak zijn eisen zo hoog dat ze hem amper nog kunnen of willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:16:
[...]

bied hem een super goed contract aan die hij niet kan weigeren op deze manier stop je zijn transfer.
en als een andere club hem wil hebben zijn vaak zijn eisen zo hoog dat ze hem amper nog kunnen of willen betalen.
En dan zit je dus zelf met een torenhoge salariskosten...als hij uberhaupt al wil tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:41:
[...]

En dan zit je dus zelf met een torenhoge salariskosten...als hij uberhaupt al wil tekenen.
het is toch een belangrijke speler?
dan moet je er ook wat voor over hebben.
niets komt gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:46:
[...]

het is toch een belangrijke speler?
dan moet je er ook wat voor over hebben.
niets komt gratis
Haha. Als ik daardoor over mijn max. salariskosten heen kom dan gaat het niet door. Een speler is wel te vervangen hoor... En andere spelers kun je zo ook niet veel meer aanbieden.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 16-01-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:49:
[...]

Haha. Als ik daardoor over mijn max. salariskosten heen kom dan gaat het niet door. Een speler is wel te vervangen hoor... En andere spelers kun je zo ook niet veel meer aanbieden.
dan gaat het idd niet door. maar als het je belangrijkste speler is het vaak wel een moeilijke afweging. maar als je een mooi bedrag krijgt kan je er vaak wel meerdere spelers voor kopen en kan je ook wel vragen of je salaris maximum omhoog kan. laten ze dan wel vaak toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel komisch, heb gisteren een nieuwe coach aangenomen. Niemand minder dan Roberto Carlos. Die verdiende bij Real madrid iets van 50.000 euro per week. Bij mij nu het riante bedrag van 300 euro per week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Vagner love zit op een 1,5k per week contract bij mij :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:47
marco materazzi op 300 hele euro's :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Hmz, ik heb uiteindelijk het wage probleem weten te verhelpen bij MK Dons, laad de savegame niet meer :( En uiteraard geen fatsoenlijke backup:(

Scrap that; Iets gooide een cache vol waardoor m'n drive nogal vol zat, een reboot en het probleem was opgelost :)

[ Voor 30% gewijzigd door BoB_HenK op 16-01-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:16:
[...]
Lolz, ik wist niet dat dat kon helpen. Dat moet dus neem ik aan tussen het moment van het accepteren van het bod van Jaakke en het accepteren van het contract van Real door Sneijder? Ik zal eens kijken of ik Real kan overbieden, zij hebben natuurlijk wel een behoorlijke reputatie :P Anderzijds is Ajax een favoriete club van Sneijder, hebben we al de CL gewonnen en sta ik in zijn rijtje van favoriet personeel.

Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Hey hoi allemaal,
ik speel al heel lang 1 saved game! nu opeens
viel zonet me pc uit!
opnieuw opgestart! wilde de saved game starte ..(naam)...BACKUP zo heette de save game opeens! wilde hem openene dat mocht niet wasniet juist!
vervolgens kwam rechtsonder melding van CHdisk.. uitvoeren! dus ik pc herstart en blauwe scherm laten lopen
daarnaa startte ik wee fm op is me hele save game weg!!!:S staat ook niet in de map My documents/sportinteractive...etc.

Iemand enig ideee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha, mijn U20 winnen in de competitie ff een wedstrijd met 0-10 (uit dus ja). Worden toch netjes 2e achter Sao Paulo, met het beste doelsaldo ;). Mijn reserves staan 3e met kans op 2e plaats. Wel grappig terwijl ik er weinig aandacht aan besteedt eigenlijk.
Het eerste team van Fluminense stevent op de titel af! Maar moet nog 10 wedstrijden... Met daar tussen door nog de Copa Sudamericana kwart finale.

Wel grappig dat ManU mijn parent club is. In mijn U20 zitten 2 spelers die in 2008 voor 1.8M per stuk naar ManU gaan, dan zijn ze 18 namelijk. Echt goed zien ze er niet uit maar ok. Krijg per jaar wel 200k van ManU :9~ :/. Maar ik wil dat ManU spelers naar mij toe stuurt maar dat doen ze niet ;).

Lol, op moment van schrijven winnen mijn reserves met 1-9...wat gebeurt er haha. Mijn 16 jarige talent schiet er ff 5 in.

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 16-01-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn ontslag bij Go Ahead heb ik een nieuwe club voor de tweede helft van het seizoen. Ik heb mijn koffers gepakt en ben richting de elf steden getrokken. Cambuur verkeerd in zwaar weer en heeft mijn hulp nodig.

Ze staan bijna 1,5M in het rood en maken tot nu toe dit seizoen 1,5M winst. Dus ergens heeft de vorige coach iets ontzettend fout gedaan. Om een volledig selectie te krijgen moet ik het eerste aanvullen met een stel jeugdspelers. Zodra de transferwindow opengaat gaan we nog even kijken of we hier en daar wat kunnen huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
http://img109.imageshack.us/img109/6571/kalashnikovtt3.jpg

Een Kalashnikov die van afstand schiet, no shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de sterkte van mijn team te bekijken nog wat oefenwedstrijden gepland tegen wat grote teams in de winterstop. De eerste wedstrijd heb ik gistereavond gespeeld en mijn Cambuur wint met 2-1 van Club Brugge. Dat terwijl ik met een man minder speelde. Dan begin ik me af te vragen waarom ze 19e staan in de eerste divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33

Jazzper

BB4E^Guerilla

Gister begonnen aan het seizoen met een huisgenoot. Hij heeft jaren de hele oude gespeeld (3 meen ik) en weigerde over te stappen omdat CM4 echt niets was. Maar nu FM2007 geinstalleerd en best lekker spel. Hij met FEY, ik met AZ. Nogwel lastig hoor. Man wat een opties! Leuk spel so far!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:26:
Om de sterkte van mijn team te bekijken nog wat oefenwedstrijden gepland tegen wat grote teams in de winterstop. De eerste wedstrijd heb ik gistereavond gespeeld en mijn Cambuur wint met 2-1 van Club Brugge. Dat terwijl ik met een man minder speelde. Dan begin ik me af te vragen waarom ze 19e staan in de eerste divisie.
Heb je gekeken of Club wel met zijn basisspelers speelde? Wellicht speelde ze met wat jeugd of 2e elftalspelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt naar gekeken, maar ging er wel vanuit indien ik Zwaanswijk centraal achterin zag staan. Maar het is in ieder geval wel goed voor het moraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik mijn eerste spel van FM2007 met Feyenoord speelde, werd kampioen eerste jaar maar tweede jaar hadden PSV en Ajax 30 miljoen euro te besteden heb ik de patch 7.0.1 gedownd en opnieuw begonnen.
Mijn club.. AC Milan!

Doelstelling: ondanks -8 gaan voor kampioenschap, Coppa Italia winnen, CL zow ver mogelijk!
Aankopen:
- Elano AM RC (Shakthar) € 12 000 000
- Iaquinta SC (Udinese) € 20 000 000

Flink in de buidel getast dus, maar deze aankopen heb ik wel nodig en het pakte goed uit..
Ondanks mn -8 sta ik na 27 duels gedeelde 1e met AS Roma..
Beiden zo'n 47 punten, het word dus nog spannend..
Ondertussen finale Coppa Italia wel bereikt, tegen.. Internazionale.. belooft mooi te worden

Opstelling:

DM: Dida
VR: Cafu
VL: Kaladze
VC: Bonera
VC: Nesta
VM: Pirlo
MC: Gatusso
MC: Seedorf
AM: Kaka
SC: Iaquinta
SC: Gilardino

Elano raakte in oktober 8 maanden geblesseerd door gescheurde kruisbanden op te lopen, echt balen.. Speel dus 4-4-2 ruit.. op de bank kunnen Gourcuff, Inzaghi, Ricardo Oliveira Maldini en Jankulovski op de meeste invalbeurten rekeken..

Nu ik dit schrijf zit ik op stage, heb al 2 dagen nie kunnen spelen en daarvoor ook al weekje niet.. Eergister ging ik weer vol goede moed verder.. Achtste finale CL stond op programma
AC Milan - Werder Bremen.. In Bremen kreeg ik met 1-0 aan de kont van een veel sterker Werder dus ik móést winnen.. Het werd 4-1!! maar wat gebeurde er, de nachtmerrie voor elke fm'er.. de pc liep vast, kon m ook niet meer opstarten en spel weg (bang voor)..

Vanochtend ff gekeken maar gelukkig kon ik nog een backup laden van een paar dagen eerder, dus kan gelukkig nog verder.. Vanavond maar is verder.. Eerst Werder verslaan en plaatsten voor kwartfinale, dan hopelijk CL winnen en voor de Scudetto gaan!

later meer...

Oja, na een tip van een kameraad nog cm9798 en 0001 gedownload, wat oud maar schitterend, misschien daar wel een game mee starten, mooie ouwe tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben bezig geweest met het installeren van mijn patch.
Hij zegt dat hij 313 bestanden gekopieerd heeft.
Wanneer ik in de map data>db kijk, staat daar 700 en ook 701.
Echter wanneer ik het spel opstart staat er boven in nog steeds versie 7.0, kennelijk doet ie het niet.

Wat doe ik fout?

Groet,

Alco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:44:
Hallo,

Echter wanneer ik het spel opstart staat er boven in nog steeds versie 7.0, kennelijk doet ie het niet.

Wat doe ik fout?

Groet,

Alco
Heb je het originele spel en gebruik je geen crack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Happeflap. :D

Dankzij de tip in dit topic om een minimale vraagprijs voor Sneijder te definiëren, neem Jaakke niet meer het bod aan van 32 miljoen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07033/FAcup.JPG.xs.jpg

Stel je voor zeg. :7

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07033/Lpool.JPG.xs.jpg

Wat het winnen v/d FA-cup wel niet los maakt.

Wel moeilijk, de selectie telde 19 spelers waarvan 3 18 jarigen en 3 langdurig geblesseerden.
Geen wonder dat ik nog 770K p/w aan wage ruimte heb.
Ik heb wel erg veel moeite geschikte aankopen te vinden, hopelijk tekend Coloccini want kwa verdediging zit ik erg krap.
Het tweede team bestaat uit 9 spelers en een paar van die groenen om een elftal + wissels te hebben.
De U18 telt 11 spelers + wat groene om genoeg wissels op te kunnen stellen.
Kortom de grote schoonmaak was al gedaan.

Al getekend voor volgend seizoen:
Millán. [Feyenoord]
Bojan. [Barcelona]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:37:

Elano raakte in oktober 8 maanden geblesseerd door gescheurde kruisbanden op te lopen, echt balen.. Speel dus 4-4-2 ruit.. op de bank kunnen Gourcuff, Inzaghi, Ricardo Oliveira Maldini en Jankulovski op de meeste invalbeurten rekeken..
Die Gourcuff moet je eens vanaf het begin laten spelen, ik heb hem overgenomen van Milan in mijn game met Chelsea voor niet al te veel en en speelt met een gemiddeld van 8+ over een seizoen en 14assists en 9 goals heerlijk spelertje amper gebleseerd of geschorts ga je veel plezier van beleven als je hem laat spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:44:
Hallo,

Wat doe ik fout?

Groet,

Alco
Volgens mij... (maar wie ben ik...) moet je het databestand van 700 verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:40:
[...]

Die Gourcuff moet je eens vanaf het begin laten spelen, ik heb hem overgenomen van Milan in mijn game met Chelsea voor niet al te veel en en speelt met een gemiddeld van 8+ over een seizoen en 14assists en 9 goals heerlijk spelertje amper gebleseerd of geschorts ga je veel plezier van beleven als je hem laat spelen
Zo nu en dan speelt hij ook in de basis hoor, maar ik heb niet echt een team om met 4-4-2 te spelen, terwijl hij, volgens mij, het best op de AMR tot zijn recht komt..
Hoe speel jij met Chelsea dan? vast en zeker een echte Engelse 4-4-2 met Gourcuff AMR?

Btw.. Milan - Werder Bremen 3-0!! dus wederom ;-) geplaatst voor kwartfinale CL! met voor mij, als Nederlandse coach in Milaan een mooi affiche: PSV - AC Milan..
kijk nu al uit om vanavond weer verder te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ADO heeft helaas in Seizoen 08/09 de UEFA cup beker aan Inter moeten laten. Nadat we nog op 1 voorsprong kwamen in de finale door een snoeihard schot van nicolas millan! EN toen was adriano los, en zlatan. En alle andere beesten die in mijn game bij inter rondlopen, ze hebben vanden borre ook gekocht en als keeper hadden ze Akinfeev. Vond het een wonder dat ik uberhaupt 1 goal maakte xD

Maar wel veel geld verdient, plus ik heb voor 25 miljoen aan spelers verkocht, die ik allemaal gratis had binnen gehaald. Dat is toch altijd fijn. Ado staat 14mil in winst, oefencomplex wordt uigebreid, jeugdcomplex ook maar mijn stadion kan niet worden uitgebreid want de buurt woners zeiken(kan ik hier iets aan doen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Die Millan is een zeurzak ik biedt hem een contract aan zeg hij dat ie een substancial appareance bonus er bij wil. Maar ik heb geen idee wat substancial betekent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Idifix schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:18:
Die Millan is een zeurzak ik biedt hem een contract aan zeg hij dat ie een substancial appareance bonus er bij wil. Maar ik heb geen idee wat substancial betekent :+
had ik ook 3k , 4k vond die bij mij ook niet goed maar aan het eind van het seizoen wilde die opeens wel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
spyros schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:29:
[...]

had ik ook 3k , 4k vond die bij mij ook niet goed maar aan het eind van het seizoen wilde die opeens wel :o
Ik ben nu ook bijna aan het eind van het seizoen

heb dit seizoen wel goede aankopen gedaan

GK: Enyeama (maar flipper wil nu weg omdat ie graag prijzen wil winnen en dat zit ie met twente niet zitten)
DC: Corluka (Is mijn beste aankoop staat ook in de top3 met beste gemiddelde)
DM: Martin (Een 18 jarig wonderkind van Monaco doet het ook zeer goed)

Voor het volgende seizoen heb ik.

DR: Almeida (werd door mijn scouts gezien als een iemand die ik koste wat het kost moest kopen, is nu 18 jaar dus kan wel op de bank of in het 2e elftal)
GK: Santos (16 jaar maar kan keepen als de beste overgenomen van Barca zat daar in het c elftal ben van plan hem op te leiden als vervanging van boschker)

En ik zit nog te azen op Millan maar dat ettertje wil niet komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar zijn we weer met een seizoensupdate van Hereford United :)

Vorig jaar waren we dus gepromoveerd naar de League One, dus de missie is vrij duidelijk: vechten degen degradatie. Dit was ook mijn persoonlijke doelstelling, want ik verwachtte een moeilijk seizoen. Hoe anders zou het lopen...

Om te beginnen met de transfers. Ik heb een DL (Woodley, talentje) gekocht en een DRC (Mills, oud Engels international, 19 caps). Die laatste was niet echt nodig, maar mijn board wilde een high profile speler in het squad zien, dus vandaar... Verder zijn er twee spelers (ST en AML) verkocht en wat overbodige jeugdspelers op een free transfer vertrokken.

Dan de Carling Cup. Persoonlijk vond ik de competitie belangrijker dus ik heb hier vrij weinig aandacht aanbesteed. Gevolg is dus een 4-0 verlies in de 1e ronde. Lekker boeieh...

Idem voor de Johstone's Paint Trophy, zij het dat het hier na een 0-0 in de eerste ronde in de penalty shoot-out tot een 2-1 verlies kwam. Idem, lekker boeieh...

In de FA Cup wilde ik wel iets verder komen omdat daar leuke inkomsten aan kunnen zitten. De eerste ronde werd met 3-1 vrij eenvoudig gewonnen van Dag&Red. In de tweede ronde moest ik tegen Blackpool. Werd een erg spannende wedstrijd, die ik helaas nipt met 2-1 (in de verlenging) verloor. Nou ja, dan niet....

Dan de competitie, het belangrijkste gebeuren dit jaar. Het begon moeizaam, zoals te verwachten is. Maar al snel kreeg het team de smaak te pakken en werd een opgaande lijn ingezet. Ik heb een hele poos redelijk stabiel in de middenmoot gedraaid, maar dat was zelfs niet genoegd, we klommen op een gegeven moment zelfs naar de subtop. Een tijdlang kwamen zelfs de playoffs nog serieus in beeld, maar hier bleek toch dat de adem van mijn team net even wat te kort was. In de laatste paar games sloeg de vermoeidheid (en de blessures) toe, zodat we daar relatief veel puntjs lieten liggen.

Zie hieronder voor het competitie verloop:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07034/hu19.JPG.xs.jpg

Ik durf eigenlijk geen inschatting te maken van de kansen van mijn team voor het volgende seizoen, maar ik wil toch wel een poging wagen om de playoffs te gaan halen.

Qua versterkingen zoek ik alleen nog een DM, omdat mijn huidige DM's nogal eens als DC worden gebruikt of geblesseerd zijn. Verder is het team goed op sterkte naar mijn mening.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07034/hu20.JPG.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07034/hu21.JPG.xs.jpg

Beste speler qua rating:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07034/hu22.JPG.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07034/hu23.JPG.xs.jpg

----

Zoals gezegd was ik ook nog bondscoach van Nigeria. De enige wedstrijden die ik tot nu toe heb gespeeld zijn de wedstrijden in het kader van de CONCACAF Cup. Deze wist ik voor de tweede keer op rij relatief eenvoudig te winnen (1-0 winst in de finale tegen Tunesië).

Voor de wereldkampioenschappen ben ik voor de kwalificatie geloot in groep 4, samen met Kameroon, Mozambique, Senegal, Togo en Zambia. Deze wedstrijden beginnen over enkele weken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft 1 van jullie een idee hoe ik bij mijn scouts de lijst van gescoute spelers kan wissen? De lijst begint me nu echt een beetje te lang te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:43:
Heeft 1 van jullie een idee hoe ik bij mijn scouts de lijst van gescoute spelers kan wissen? De lijst begint me nu echt een beetje te lang te worden...
Gaat autmatisch elk seizoen is die lijst weer leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 13:57
Selecteer een speler en kies "Remove from shortlist".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
SH4D3H schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:07:
Selecteer een speler en kies "Remove from shortlist".
Hij bedoeld de lijst die scouts bij houden en niet de lijst die in belangstelling staan van de club :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:45:
[...]

Gaat autmatisch elk seizoen is die lijst weer leeg
Dan ga ik maar eens wat minder scouten... die lijst is echt enorm aan het worden... en dan ben ik pas drie maanden onderweg in het seizoen...

Gaat overigens bijzonder lekker. De opening stage van Rio de Janeiro zonder puntverlies gewonnen (7 wedstrijden totaal), halve finale 2-0 van Botafogo gewonnen en de finale op penalties van Vasco da Gama. Nu alweer 5 wedstrijden onderweg in de closing stage zonder puntverlies.

In de Copa Libertadores gaat het ook lekker. 4 wedstrijden gespeeld, 10 punten, waaronder een zwaar bevochten 2-0 overwinning op River Plate... Ben al zeker van de 2e ronde. Door de verkoop van spelers is mijn financiële probleem al een stuk minder en ook de salarislast is bijzonder verlaagd. Komt ook doordat ik van 76 contractspelers ben teruggegaan naar 40... Sta nog maar 1 miljoen euro in de min, was 7 miljoen.

Spelers kopen zit er niet in, heb nog 200k budget en als ik iemand wil aannemen op een free transfers staat de board maar 150 euro per week maximaal toe. Daar zou ikzelf nog niet eens mijn bed uitkomen, dus neem het de spelers niet kwalijk als ze niet willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met mijn Nottingham Forest game net niet kunnen promoveren in mijn eerste seizoen in de championship; bij de promotieduels verloor ik in de finale van Ipswich...
Mijn selectie maar wat verjongd en hopen nu wel te kunnen promoveren. Heb Hasselbaink en Jaap Stam voor 1 seizoen gratis aangetrokken om de kar te trekken (die behoren dus niet tot de verjonging :P ).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een top seizoen in de championship met een 7de plek als resultaat.
maar wonder boven wonder heb ik wel de leage cup en fa cup gewonnen :D

dit is mijn selectie voor dit seizoen. heb alles netjes dubbel bezet. probeer alleen nog de nieuwe platini te kopen. hij wil helaas niet komen van PSG.
Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07034/selectie.JPG.xs.jpg

hier mijn topscorer van vorig seizoen met 19 goals in 27 wedstrijden was helaas vorig seizoen 4 maand uitgeschakelt was gelukkig net terug voor de halve finales van de cups aan hem heb ik ook mijn overwinning te danken. en aan het feit dat liverpool en arsenal hun b-team hebben ingezet. doen ze denk ik ook niet weer tegen mij.
Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07034/topscorer.JPG.xs.jpg

mijn beste speler en toptalent.

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07034/talent.JPG.xs.jpg

en deze wil ik zeker laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07034/platini.JPG.xs.jpg

ik hoop in elk geval dit seizoen promotie naar de premier league te realiseren. zou een mooie beloning zijn na 8 seizoenen en 5 dagen en 23 uur gamen met deze savegame.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:10
Afgelopen seizoen gepromoveerd na 3 seizoenen vanuit de Conference South naar de Conference National. Zowel het bestuur als de fans verwachtte dat ik moest strijden tegen degradatie. Enkele aankopen gedaan in de zomerstop waarvan er uiteindelijk 4 in mijn basiself zijn terechtgekomen.

In het begin was ik vooral aan het goochelen met mijn tactiek en opstelling. Ik begon met een 4-1-2-3 opstelling maar kreeg als snel door, na 5 wedstrijden ongeveer, dat mijn middenveld overlopen werd. Dus wijzigde ik dat naar een 4-2-2-2 opstelling waarmee het een wedstrijd of 10 beter ging maar waar uiteindelijk er weer de klad in kwam. Gezien het ontbreken van linker- en rechtermiddenvelders in mijn selectie was ik genoodzaakt om weer terug te gaan naar mijn 4-1-2-3. Echter na het seizoen met een defensief ingestelde tactiek te zijn begonnen pakte ik het nu anders aan. Nog steeds wel enigszins defensief maar georiënteerd om een snelle counter te maken. Mijn spitsen zijn redelijk technisch begaafd dus ik stelde ze er op in dat ze veel moesten lopen met de bal, en dat gecombineerd met een directe passtijl ging dat redelijk. Spelenderwijs klom ik op en op 2/3 van de competitie stond ik in de middenmoot. De verschillen in de middenmoot zijn alleen erg klein in puntenaantal maar uiteindelijk toch nog wat hoger kunnen komen om uiteindelijk te eindigen op de 10e plaats. Totaal anders dan strijden tegen degradatie zoals iedereen had verwacht.

Voor het komende seizoen is mijn doelstelling om de playoffs te halen. Zoals de eindstand nu is is er een top 4 die enige afstand heeft van de grote middenmoot. Ik hoop dan ook dat ik the best of the rest word en zodoende kans maak op promotie. Eigenlijk moet ik promoveren in 1 à 2 seizoenen. Ik heb namelijk het afgelopen seizoen al mijn spelers nieuwe contracten aangeboden op full-time basis, dit heeft het nodige geld gekost waardoor ik 30% boven mijn wagebudget zit. Nieuwe spelers kan ik niet halen, het bestuur blokkeert elke transfer, al verdienen ze 70 euro per week. Gelukkig raak ik wel langzamerhand uit de schulden, de toeschouwers aantallen nemen telkens iets toe waardoor de inkomsten ook hoger liggen. Maar helaas sta ik nog steeds voor 250.000 euro in het rood.

Tevens heeft het bestuurd een feederclub gevonden in Charlton. De link met Arsenal had ik gedurende het seizoen opgezegd omdat ik er geen enkele speler van had gekregen. En hoppa, direct een goede spits van Charlton voor het komende seizoen. Word dus dubben wie er dit seizoen buiten valt in de spits, handig een luxe keuze.

Paar screenshots ter onderbouwing,

Eindstand competitie:
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/2595/eindstandcompetitiebl1.jpg

Competitie verloop:
Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/4368/seizoensverloopbw5.jpg

Topscorer van mijn selectie, voor het eerst in 3 jaar iemand anders:
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/1446/topscorerya9.jpg

Talent voor de toekomst:
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/2804/talentqt6.jpg

Paar kleine successen, beste aankoop, overachievers en meeste assits door mijn topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/6740/overachieversbesteaankoww5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het vergroten van de plaatjes werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
http://img267.imageshack....973/01182007185819jj8.jpg

Ooit zoveel clean sheets gezien? :D 28 uit 37. Slechts 11 tegengoals _O_

Ik sta trouwens slechts vierde omdat ik maar liefst 6 wedstrijden achterloop op de koploper :X (Club World Cup en internationale wedstrijden die alles door elkaar gooien :X)

[ Voor 41% gewijzigd door Benotti op 18-01-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:52:
[...]

Het vergroten van de plaatjes werkt niet?
mijn excuses probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Ff een friendly gespeelt, 10-1 gewonnen vanwege 3x rood bij de tegenstander maar ik had nog nooit gezien dat een speler een 1 als cijfer kreeg :D 10 schoten op doel, alle 10 raak :+

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/1759/farsleyvsloughplayerratbe5.jpg

Bekeek ook zo eens mijn selectie, gemiddelde leeftijd van mijn senior squad is 23. Van mij basiselftal zijn 8 spelers 20 tot 22 jaar en 3 spelers 29 of 30 jaar. Kan voorlopig dus nog wel even vooruit met dit team.

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/3818/sloughtownsloughplayersqv7.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Paul Hewson op 18-01-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Average Attendance: 217
Beat that! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Haha. Dat had ik nog niet eens gezien :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door een blessure en geen financiele mogelijkheden kan ik nu wel het record van jongste speler claimen.

Mijne is 89 dagen younger dan die in de OP staat vermeld.

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/8132/youngrecordmq2.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:55:
[...]

Zo nu en dan speelt hij ook in de basis hoor, maar ik heb niet echt een team om met 4-4-2 te spelen, terwijl hij, volgens mij, het best op de AMR tot zijn recht komt..
Hoe speel jij met Chelsea dan? vast en zeker een echte Engelse 4-4-2 met Gourcuff AMR?

Btw.. Milan - Werder Bremen 3-0!! dus wederom ;-) geplaatst voor kwartfinale CL! met voor mij, als Nederlandse coach in Milaan een mooi affiche: PSV - AC Milan..
kijk nu al uit om vanavond weer verder te gaan!
Klopt good old 4-4-2 aanvallend met Gourcuff als idd AMR en robben op AML en in de punt Andrei en Klose en andrei in wisselrol met Luca toni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuh, weer een prijsje binnengehaald! Ongeslagen de Rio de Janeiro State Championship. Ook in de finale van de closing stage (na eerder de opening stage gewonnen te hebben) de cup gepakt. Met 2-1 gewonnen van Vasco da Gama! Van de 15 competitiewedstrijden alle 45 punten binnen weten te halen met een doelsaldo van +50... geen slecht resultaat.

In de 2e ronde van de Copa Libertadores gekomen na 4 overwinningen, 1 gelijk en 1 verloren (uit 2-1 van River Plate verloren). In de 2e ronde kom ik tegen Sao Paulo, moet een haalbare kaart zijn volgens mij.

Helaas wel weer in de 2e ronde van de beker eruit geknikkerd. Thuis nog met 1-0 van Paulista gewonnen, maar uit van de mat gespeeld met 3-1... De 3-1 viel overigens in de 92e minuut. Bijzonder zuur.

Heb een baan aangeboden gekregen bij Portsmouth, maar heb die afgewezen. Wil nog minimaal 1 groot succes met Flamengo halen, dan wel de Copa Libertadores, danwel het met succes verdedigen van de titel... Pomepy moet maar even wachten op mijn talenten. Wel een eer dat toen bleek dat ze mij niet konden krijgen, hebben gekozen voor Sven Goran Eriksson...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar is weer een seizoensupdate van Hereford United. Gaat hard zo, 1 seizoen per dag ongeveer. Helaas (;)) vanaf maandag weer werken, dan gaat het wat trager.

Beginnen we met de transfers. Er is één DM (Booth) gehaald, dit is een 18-jarig talentje en word hopelijk in de toekomst een van mijn steunpilaren. Er is een DRC met pensioen gegaan (is nu coach bij mij). Gegaan zijn een AMR, een ST, nog een AMR en wat clue-less jeugdspelers.

Een ander talentje, momenteel uitgeleend aan een van mijn feeder-clubs (Tamworth). Deze komt uit mijn eigen opleiding (is een regen):

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/hu24.JPG.xs.jpg

Dan gaan we naar de Carling Cup. Hier was mijn eerste ronde ook meteen mijn laatste, want tegen Yeovil Town, notabene vorig seizoen naar League Two gedegradeerd was met 0-0 en 6-5 op penalties te sterk voor me.

In de FA Cup ging het al niet veel beter, want hier verlook ik wederom in de eerste ronde met 2-1, deze keer van Wycombe Wanderers. Een belachelijke uitslag want ze kregen twee penalties (allebei raak), waarvan er één zeker niet terecht was. Maar ja, toen ik daarover klaagde had ik een touchline ban te pakken.... tssk!

In de Johnstone's Paint Trophy ging het ook niet al te best. Weliswaar werd de eerste ronde (met grote moeite) met 2-1 van Swansea gewonnen, de tweede ronde was het met 0-1 exit tegen Luton Town...

Dan de competitie. Het word wat saai, maar hier ging het ook Kwalitatief Uitermate Telleurstellend. De eerste paar wedstrijden gingen lekker, maar out of the blue kwam er een gigantische blessuregolf én een gigantische vormcrisis achteraan, waardoor ik al na een paar wedstrijden troosteloos richting de haringkelders van de competitie was geduikeld. Gelukkig wist ik nog wel op te krabbelen, maar het is nooit meer helemaal goed gekomen. Defensief was het niet eens zo slecht allemaal, maar mijn spitsen konden dit jaar echt het doel van de tegenstander niet vinden, er is dan ook erg weinig gescoord.

Het resultaat zag er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/hu25.JPG.xs.jpg

Niet al te best dus. Volgend jaar moet dit toch echt beter. Maar ik ga niet meer beginnen aan verwachtingen of voorspellingen, want als ik dat doe gaat het steeds fout ;)

Versterkingen ga ik iig niet aantrekken zoals het er nu naar uitziet, het team zou goed genoeg moeten zijn. Average age is 26 jaar, dus ik kan nog wel even vooruit met deze selectie.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07035/hu26.JPG.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/hu27.JPG.xs.jpg

Beste speler qua rating. Dit is het talentje wat ik hierboven al noemde:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/hu28.JPG.xs.jpg

Top'scoorder's, beiden evenveel doelpunten:

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/hu29.JPG.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/hu30.JPG.xs.jpg

--

Wat curiosa:

- Ajax heeft de UEFA Cup gewonnen: 1-0 winst op Rangers (10e minuut, Nicolae Mitae).
- Let in onderstaande screenshot op de 17e plek, net aan degradatie ontkomen. Lekker realistisch :P

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07035/hu31.JPG.xs.jpg

Dit is dan ook het logische vervolg :P

Afbeeldingslocatie: http://xs211.xs.to/xs211/07035/hu32.JPG.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
jawel jongste speler uit pure nood
16jaar 271 dagen
Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07035/jongstespelerenmssmeer.JPG.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Mijn eerste seizoen met Thurrock zit erop.
Zoals ik al eerder gepost heb, begon ik op 5/1/2007 toen er 23 wedstrijden gespeeld waren.
Thorrock had toen een 13e plaats met 29 punten.

En toen kwam ik.
Ik had (en heb) geen transferbudget en ik moest zo'n 18k aan lonen gaan verlagen.
Ze zijn daar niet goed snik, 11 man plus reserves en jeugd betalen van zo'n 800 euro per maand!
Iig heb ik waar mogelijk spelers nieuwe contracten aangeboden waarin ze wat minder (vooral de bonus fees) verdienen zodat het lijkt alsof ik er mee bezig ben.
Echter heb ik nog steeds een kostenpost van 16k per maand.

Toen ik probeerde transfervrije spelers te halen ging dat dus ook niet, de board hield dat tegen :(
Het werd dus roeien met de riemen die ik had.

Dan het team, wat een stel kneuzen :P
Het heeft flink wat matches geduurd voordat ik eindelijk iets had gemaakt dat werkte.
Helaas, was dat van korte duur omdat ze in een dipje raakten.

De grote dalende lijn zorgde voor het ontslag van mijn voorganger.
De tweede piek na mijn aanname was het best lopende moment van dit seizoen.
Een 3-2-1-2-2 zorgde voor deze reeks van 5 niet-verloren games. (waarvan 4x winst)
Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/SDY-1.png.xs.jpg

De eindstand, gelukkig (net) niet gedegradeerd.
Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/SDY-2.png.xs.jpg

De speler met het hoogste gemiddelde (mijn keeper :))
Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/SDY-3.png.xs.jpg

En de topscorer
Afbeeldingslocatie: http://xs311.xs.to/xs311/07035/SDY-4.png.xs.jpg

Ik hoop volgend seizoen toch wat hoger te eindigen.
Hoewel ik me afvraag of dat met dit zooitje gaat lukken, omdat ik waarschijnlijk niets nieuws kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:48:
jawel jongste speler uit pure nood
16jaar 271 dagen
[afbeelding]
Alleen jammer dat ik een aantal post hierboven net een screen heb geplaats voor 16 jaar en 202 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
naja dat is jammer dan..update wel ff de SP }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan nog een korte update met Nigeria.

Om te beginnen de Confederations Cup, we hadden daar een heel zware loting, maar het eindresultaat viel wel mee:

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07036/nig1.JPG.xs.jpg

In de have finale kreeg ik Brazilie voor mijn neus. Dit was te zwaar, de reguliere speeltijd leverde een 0-0 op. Op penalties verloor ik met 3-2.

In de troostfinale moest ik tegen Zuid-Korea. Deze wist ik vrij eenvoudig met 4-0 te verslaan, zodat ik derde werd. De FA was heel erg blij hiermee.

Dan de kwalificatie voor de wereldkampioenschappen. Ook hier verliep het lekker, met als hoogtepunt een 8-0 (thuis) overwinning op Mozambique. Helaas heb ik tegen mijn directe tegenstander, Kameroen, punten laten liggen (verloren en gelijkspel), zodat ik me net niet heb weten te kwalificeren. Dit was een harde eis van de FA, dus ik vrees dat ik binnenkort wel ontslagen al gaan worden.

Resultaat kwalificatie:

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07036/nig2.JPG.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Uiteindelijk een prima seizoen gehad met MK Dons :) Overtuigend eerst in de competitie zonder al te veel moeite. Metname Izale McLeod en een aantal aankopen (zie screenie hieronder) deden het érg goed. Ben zelf veel clubs in Scandinavie/Polen afgegaan op zoek naar spelers (attribute masking staat uit), vandaar dat ik redelijk wat goedkope spelers heb weten aan te trekken. Samenvatting van seizoen m.b.v. wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.779108b853.jpg
(einstand)

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/d1db236859.png
(season summary)

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.a72adae215.jpg
(topscorer)

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.4235a4bf60.jpg
(selection)

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/555d69e6c9.png
(transfers in)

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/376f1791d7.png
(transfers out)

En gelijk het begin van seizoen 2 maar met wat screens :)

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/ffa45b94d5.png
(start van seizoen 2)

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/7d01f84523.png
(transfers in)

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/e9f7c45d11.png
(transfers out)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mijn jongste (wegens blessures van o.a het oudje onder hem genoemd):

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jasperstevens/jongste_speler.jpg
Mijn promising defender Neto:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jasperstevens/neto2.jpg

De Rio State Open is echt lachen, ik zit in een poule met één goede tegenstander (Flamengo) en de rest is echt niveau eerste divisie. Dus steeds minimaal 4-0, met uitschieters richting de 10.

[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 20-01-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIT slaat dus echt helemaal nergens op... sowieso kan het niet, enfin, 5 rode kaarten in 1 wedstrijd en gewoon lekker uitspelen. Ik schaam me de oren van de kop dat ik maar met 3-0 heb gewonnen trouwens... en dan ook nog eens uit 2 penalties doelpunten maken...

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07036/Schande.png.xs.jpg

Owh ja, de skin die ik gebruik is Sleek FM, voor de geïnteresseerden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het mom van een plaatje zegt meer dan duizend woorden...

Het 3e de seizoen van Lyon:

De aankopen
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895531/0/nouser_1895/T1_-1_1895531.JPG
met de meest in het oog springende Gonzalo Higiuan voor een spetterende 43 miljoen euro, de duuste aankoop in de franse voetbalhistorie! 8)7

Transfers uit
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895563/0/nouser_1895/T1_-1_1895563.JPG
Malouda moeten verkopen om Higiuan te halen.

Het seizoen begon goed met de Champion Trophy
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895594/0/nouser_1895/T1_-1_1895594.JPG
Prijs 1 was binnen! :P

De Coup de France ging ook lekker
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895595/0/nouser_1895/T1_-1_1895595.JPG
prijs 2!

Ook Coupe de la Liga ging wel aardig :D
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895598/0/nouser_1895/T1_-1_1895598.JPG
Prijs 3!

De Ligue 1 Orange Begon wat matig maar na 2 x verlies en 2 x gelijk wisten de jongens weer wat er van ze werd verwacht door supporters en bestuur.

Winnen... en dat deden ze ook!
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895606/0/nouser_1895/T1_-1_1895606.JPG
Prijs 4! :9

Maar de belangrijkste prijs van allemaal... de Champions League.
De prijs die nog miste in de prijsenkast, de prijs die Lyon en ik nog nooit hadden gewonnen de prijs die mijn naam zou vestigen in de Hall of Fame!

Dat was het hoofddoel van het seizoen!
De poulefase ging eenvoudig voorbij, na 2x winst op Ajax, Fenabache en Zenith was ik eerste en mocht door naar knock out fase, hier kwam ik "weer" Atletico tegen die ploeg die mij al een keer had uitgeschakelt.
Uit met 1 - 0 verloren, en ik zag de wereld alweer vergaan, maar thuis vonden we hernieuwde kracht en wonnen met 2 - 0

Nu was Bayeren Munchen aan de beurt.
Thuis een eenvoudige 2 - 0 zege
en uit het karwei afgemaakt 2 - 1

En toen moesten we naar Arsenal...
uit een 3 - 2 nederlaag (na eerst een 2 - 0 voorsprong uit handen te hebben gegeven)
Thuis met 3 - 2 gewonen (na weer en 2 - 0 voorsprong te hebben verspeelt ... $%@# Henry weer :X ) kwam het op penalty's aan en die won ik door mijn superkeeper Craig Gordon!!!
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895622/0/nouser_1895/T1_-1_1895622.JPG

De Finale, Het almachtige Chelsea
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895620/0/nouser_1895/T1_-1_1895620.JPG

_/-\o_ _/-\o_

Prijs 5!!!

Kortom een superseizoen, Alles gewonnen!

Beste speler (Ratings)
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895623/0/nouser_1895/T1_-1_1895623.JPG

Topscorer
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895626/0/nouser_1895/T1_-1_1895626.JPG
jaja de aankoop iets meer als een miljoen per doelpunt, maar ach dan win je ook wel wat. 8)

Overzicht
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1895627/0/nouser_1895/T1_-1_1895627.JPG

Het bestuur wil al een half jaar mijn contract verlengen maar ik heb het steeds uitgesteld, zit te wachten op een topclub, alleen een probleem ze komen nog niet :?

Wat nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijken of er ergens een coach bij een topclub onder vuur ligt en dan interesse verklaren in zijn baan... misschien is dat iets? Je huidige club zal er alleen niet zo heel blij mee zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:56:
kijken of er ergens een coach bij een topclub onder vuur ligt en dan interesse verklaren in zijn baan... misschien is dat iets? Je huidige club zal er alleen niet zo heel blij mee zijn...
Nee, maar je kunt het wat temperen met een goede mediareactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, heb ATM écht wel een luxeprobleem bij Barça. :/

Voor 2 plaatsen vanvoor in de aanval heb ik :
Bojan, David Villa, Samuel Eto'o, Delgado (Miskoop btw :/ ), Nicolas Millan, Sergio Agüero, Lionel Messi, Ronaldinho, Gudjohnsen, Riki én Bàez. :X

Heb btw een hoop talent aangetrokken, allemaal onder de 20 jaar. :)
Zijn allemaal regen's...
René de Bruine, VC, 19 jaar, Celta, wordt de nieuwe Puyol genoemd.
Marco Benetti, AMRL, 17 jaar, Inter, wordt de nieuwe Cristiano Ronaldo genoemd.
Simon Brown, S, 17 jaar, Man Utd, wordt de nieuwe Geoff Hurst genoemd.
David Sanz, AMRC, 17 jaar, Villarreal, wordt de nieuwe Xavi genoemd.
Coen Yahia, S, 18 jaar, Ajax, wordt de nieuwe Eto'o genoemd.
Alex Howes, DM, 18 jaar, Liverpool, wordt de nieuwe Kameni genoemd.
Jeff March, V/VVL, 17 jaar, Liverpool, wordt de nieuwe Zambrotta genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

toshiba_laptop:

Lekker assortiment spelers en vooral talentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:00:

Bojan, David Villa, Samuel Eto'o, Delgado (Miskoop btw :/ ), Nicolas Millan, Sergio Agüero, Lionel Messi, Ronaldinho, Gudjohnsen, Riki én Bàez. :X

...
Verkoop of verhuur de helft..En Ronaldinho en Messi kunnen toch achter de spitsen?

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 20-01-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Krijg je zo geen oorlog in je tent? Dat ze niet genoeg aan spelen toekoemen en bij iedere scheet die verkeerd ruikt gaan klagen?

Zou toch zonde van je centen zijn, en de moraal van het hele team doet zoiets ook geen goed.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti

Mag ik Ronaldinho, Messi en Villa ff lenen? Bij mij worden al mijn (vleugel)spitsen naar het ziekenhuis geschopt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik begrijp niet dat die gaste et accepteren dat er zoveel competitie is voor die plaatsen, ik had bij chelsea in het 2e seizoen de beschikking over een drogba, klose, toni, shevtjenko, trezeguet, van nistelrooij, maar echt drogba, trezeguet en toni begonnen te mekkeren over de competitie van de plek en wouden gewoon weg. heb er 3 voor de basis en heb ruud maar verhuurd want bij mij schoot hij niet echt een deuk in een pakje boter wat ik wel had gehoopt want toni en klose draaien soms een beetje een wisselvallig seizoen mbt doelpunten maken terwijl Andrei er wel elk seizoen zoweiso er een 18 in knalt ookal speelt hij niet altijd elke wedstrijd.

morgen denk ik er even verder mee, want me madrid game zuigt 10x ondanks dat daar mijn CSKA alweer kampioen is van Rusland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:30:
Krijg je zo geen oorlog in je tent? Dat ze niet genoeg aan spelen toekoemen en bij iedere scheet die verkeerd ruikt gaan klagen?

Zou toch zonde van je centen zijn, en de moraal van het hele team doet zoiets ook geen goed.
Ja soms wel. Cardenas, Iniesta & Delgado hebben er al over geklaagd. Delgado staat al terug op de transferlijst. :)
Brengt me 0,0 bij (én heeft maar 1 wenkbrauw :p). Riki & Baez staan bij de reserven. Millan & Bojan zijn beschikbaar voor een uitleenbeurt. :)

@ Vos: Ja idd, Gudjohnsen ook btw. Maar ik heb Ronaldinho & Messi in het begin omgetraind tot AMRLC,AC.
Ook met Cristiano Ronaldo, was normaal AMRL, nu al AMRLC :)
Millan ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zo, de Rio opening stage zit er weer op....6 gespeeld, 6 gewonnen, 39 goals voor, 0 tegen. Klapper was 0-10 tegen Boavista (RJ). Verder 0-8, 8-0, 0-6, 5-0 (Flamengo :o ), 2-0

[edit]ow ik moet nog 1...0-10 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 20-01-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Vos schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:49:
Zo, de Rio opening stage zit er weer op....6 gespeeld, 6 gewonnen, 39 goals voor, 0 tegen. Klapper was 0-10 tegen Boavista (RJ). Verder 0-8, 8-0, 0-6, 5-0 (Flamengo :o ), 2-0

[edit]ow ik moet nog 1...0-10 :P
Wat is dat voor Mickey Mouse competitie? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Paul Hewson schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:36:
[...]

Wat is dat voor Mickey Mouse competitie? :o
State Championships zijn idd vrij makkelijk als je met een ploeg uit de Serie A of de top-half van Serie B speelt. Daar in die championships zitten ook teams uit de Serie C tussen, en die is gróót (128 clubs geloof ik in totaal). Als je mazzel hebt zit er maar één Serie A-club in die championship, en dan is het helemaal een eitje. Als je pech hebt zitten er meer in ;)

Maar dat is niet de hoofdcompetitie. De echte competitie (Serie A/B/C dus) is erg pittig omdat, zeker in de Serie A, de clubs allemaal behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. En Serie C word als het lastigste van allemaal beschouwd (van heel FM dus), want er zijn wel 2 promotieplaatsen naar de Serie B, maar er zijn wel 128 clubs die om die 2 plaatsen strijden. You do the math ;)

En het word extra zwaar omdat je erg veel wedstrijden speelt op deze manier.

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 20-01-2007 21:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Totaal bijna 70 wedstrijden dacht ik ja. Aardige selectie nodig dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

70 wedstrijden heb ik in mijn Braziiliaanse tijd regelmatig gezien ja, is op zich niet zo ongebruikelijk :)

En daar komen dan de friendlies nog bovenop. En de wedstrijden voor de Copo do Brasil (de Cup dus). En als je in de Copa Libertadores (Zuid-Amerikaanse Champions League) of de Copa Sudamericana (idem maar dan UEFA Cup) speelt komen die wedstrijden er ook nog eens bovenop. Plus nog internationale wedstrijden (WK, Confederations Cup, Gold Cup etc) komen er ook nog eens bij voor je spelers als ze opgeroepen worden daarvoor.

Ik heb wel een spelers gezien die, alle soorten wedstrijden meegeteld, 80-90 wedstrijden deden in 1 seizoen.

Toch is het wel een leuke competitie. Maar een minpuntje is wel dat je, als je niet meedoet in de State Championships omdat je daar bijvoorbeeld uit bent gedegradeerd, dat je dan een heel erg lange winterstop (hoewel, zomerstop, ander halfrond) hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 20-01-2007 21:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nu heb ik weer de nieuwe Buffon ontdekt. :P
Luigi Irranca noemt 'ie. :)

Screentje:Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/483/luigiirrancaprofiel3rx.th.jpg
Lijkt me best te doen voor een 18-jarige? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ziet er goed uit maar slechte balbehandeling. Maar goed je moet niet altijd klagen wel een nette keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 23:32:
Ziet er goed uit maar slechte balbehandeling. Maar goed je moet niet altijd klagen wel een nette keeper.
Tja, daar heb je dan trainers voor hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 22:22

Turbosjaak

Un Chien De Liege

heeft iemand dit ook al ooit gehad ?

ik ben voor lange tijd lyon geweest , een paar keer kampioen geworden , 4x beker gewonnen en de cl 1x gewonnen. Nu gingen ze een nieuw stadion bouwen, dat naar mij vernoemd is.